Ricmaniac schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:47:
[...]
Vind de game altijd lekker weg spelen ja. Het heeft een bepaalde flow wat gewoon lekker werkt. Probleem is dat ik altijd interesse verlies als ik de level fase voorbij ben en in endgame aan kom.
Heb dat ook nooit gecleared though miss is het wel heel leuk maar kreeg me vrienden nooit zo ver om dat te blijven spelen

Dit had ik ook in Division 1, ik verloor ook snel mijn interesse in de end game. Beide games keek ik ook uit naar de multi-player PvP, en ik heb nog nooit zo'n slechte PvP gezien.
Sommige mensen die honderden uren in het spel hebben zitten, hebben de beste gear. Ik heb vaker meegemaakt dat ik in de Dark Zone rondliep, andere speler tegenkwam, erop begon te schieten en terwijl ik hem raakte, zag ik zijn health bar héél klein beetje omlaag gaan. Die persoon begint terug te schieten en in 3 kogels ben ik neer. PvP is ook so slecht in dit spel, niet normaal.
Daarom speel ik The Division 1&2 alleen PvE, maar helaas verlies ik ook snel mijn interesse. Als ik het spel nu weer zou installeren, dan heb ik echt geen idee meer wat ik allemaal moet doen. En dan heb je de kans dat ik weer snel afsluit.
Ik zal het spel nog eens downloaden.