• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:16
Kieft91 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:56:
[...]

Is het wel nog beetje druk op pc? (heb opzich nog zat andere games om te doen, maar stel dat ik die weer even zat ben ;) )
Met vlagen, maar over het algemeen worden backup calls wel altijd beantwoord, al denk ik dat reguliere matchmaking op story-content niet zo makkelijk te vinden meer is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:50
Op dit moment kan je The Division 2 + Warlods expansion kopen met 70% korting op Steam. De korting loopt tot en met 26 januari.

Voor 9 euro kan je nu The Division 2 basis game spelen. The Division 1 neemt niet deel aan deze actie, alleen het tweede deel.

https://store.steampowere...m_Clancys_The_Division_2/

[Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 15-01-2023 21:23]

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:43
Dag allemaal, van de week heb ik een ps4 gekregen van iemand met the Division 2 dus gisteren maar eens aan het spelen gegaan en ik heb nu al jullie hulp nodig :) Ik heb de eerste missie gedaan (Grand Washington Hotel) en de ps uitgezet. Nu wil ik verder, maar de enige missie die ik kan kiezen is nog steeds Grand Washington Hotel alleen dan level 2? Moeilijk! Ik heb echt nog niks aan spullen of wapens..
Klopt dit of zit er iets mis?

Roomba E5 te koop

• Jirnsum
  • Laatst online: 07-06 22:50
Je moet eerst terug naar The Theater schat ik zo in

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• sig69
Daar begon ik weer toen ik 'm vandaag weer opstartte. Ik was na de missie niet terug gegaan overigens, had de ps gewoon in ruststand gezet toen ik dacht dat de missie afgelopen was. Zit ik nu in een soort limbo tussen twee missies of iets dergelijks?
Edit: ik zit in het verkeerde topic zie ik, ik ga even vragen of een modje het verplaatst.

[Voor 80% gewijzigd door sig69 op 09-02-2023 19:56]

Roomba E5 te koop

• Jirnsum
uit mijn hoofd: Je hebt na de eerste missie een gesprek met Odessa, leider van The Theater helemaal bovenin de settlement. Ze dankt je voor het terugbrengen van haar dochter. Daarna gaat het verhaal verder

• sig69
Shit dan vrees ik dat ik te vroeg gestopt ben. Missie wel afgerond maar volgende nog niet unlocked. Morgen maar even resetten en opnieuw beginnen.

Roomba E5 te koop

• Jirnsum
ik zou als ik jou was nog eens goed in The Theater kijken of je daar niet een marker hebt die je moet bezoeken ;)

• sig69
Ga ik morgen doen, bedankt voor de tip (y) (ik ben extreem n00b, ik weet het)

[Voor 28% gewijzigd door sig69 op 09-02-2023 21:37]

Roomba E5 te koop

• Jirnsum
sig69 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:34:
Ga ik morgen doen, bedankt voor de tip (y) (ik ben extreem n00b, ik weet het)
beginnend speler zijn we allemaal geweest ;) Ik weet redelijk zeker dat je gewoon verder kunt. Div2 heeft aardig wat issues met disconnects en crashes (vergelijkbaar met jouw gevalletje machine gewoon uitzetten), maar ik heb nog nooit gehoord van gevallen waardoor je daardoor niet verder kon met een save (tenzij je speelt met een hardcore character)

• sig69
Ik heb ook al 15 jaar niet echt meer serieus een game gespeeld dus de opties zijn nogal overweldigend laten we maar zeggen.. Moet er even inkomen :*)

Roomba E5 te koop

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 09:13
Hallo allemaal,

Ik zag dat season 11 geland is. Ik heb het nu een aantal maanden niet gespeeld. Hoe bevalt season 11?

Ik zag dat er ook niet gear etc is.

Ik ben benieuwd of ik het weer moet gaan installeren 😄

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:19

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

New york story eindelijk uitgespeeld. dan unlock je ineens allemaal endgame dingen :P stom dat ik het toen de tijd nooit afgemaakt heb haha.

Naja story klaar en denk niet dat ik verder nog iets ga doen. Al zou ik die raid wel eens willen proberen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Mitchelvdg
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 03-05 18:37
Hallo,

Sinds een maand ben ik divsion 2 aan het spelen en ik ben op zoek naar een actieve nederlandse clan of als mensen willen kan ik er 1 starten. Het platform is playstation. Heb je interesse stuur me een bericht op playstation RichardBatsbak23. Of via tweakers zelf.

[Voor 4% gewijzigd door Mitchelvdg op 01-04-2023 12:43]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:20

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren is jaar 5 aangekondigd in The Division 2 samen met nog Heartlands en Resurgence. Speelt iemand deze game nog? Er lijkt een compleet nieuwe game mode aan te komen waar je eigenlijk een soort van nieuw character start. Je start met niks en moet met missies gear verzamelen.

In elk geval ga ik mijn level 40 nog eens afstoffen en nog eens binnenwandelen in Washington. Kijken of er nog iets te beleven valt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11:50
Oxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:17:
Gisteren is jaar 5 aangekondigd in The Division 2 samen met nog Heartlands en Resurgence. Speelt iemand deze game nog? Er lijkt een compleet nieuwe game mode aan te komen waar je eigenlijk een soort van nieuw character start. Je start met niks en moet met missies gear verzamelen.

In elk geval ga ik mijn level 40 nog eens afstoffen en nog eens binnenwandelen in Washington. Kijken of er nog iets te beleven valt.
Nieuwe game mode ga ik dan wel uitproberen denk ik :) is er al een datum bekend ook?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Vandaag kon je dag ik de game modus op de PTS spelen. Year 5 begint dacht ik in juni dit jaar, Descent zat in season 1 dus zag begin juni zijn. Daarna komt er nog wat meer Castle rebuild, paar nieuwe missies en dan volgend jaar nog een nieuwe DLC.

Ik speel nog bijna dagelijks, soms paar backup calls, andere keren wat farm voor de events, vermaak me nog steeds prima met de game. Ze hebben de crashes op de PC redelijk aangepakt, heb nog steeds m'n crash maar lang niet zo veel meer als vroeger.

Resurgance en Heartlands boeien mij verder weinig,

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:44

ja speel division 2 nog regelmatig, ff snel paar missies op heroic en af en toe in het weekend missies op legendary ivm benodigde tijd. Blijft leuk Inmiddels onderweg naar LvL 5000 pfffff 8)7

Ben te vinden op de PS5 Noobkiller_SLD mocht je hulp nodig hebben 8)

[Voor 4% gewijzigd door Mr. Blonde op 21-04-2023 11:45]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb je in elk geval toegevoegd. Vanavond de game nog eens binnen hengelen en dan spelen.

• Kieft91
Ik ben nog niet eens max lvl denk ik haha, ook maar weer is opstarten

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kieft91 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 13:34:
Ik ben nog niet eens max lvl denk ik haha, ook maar weer is opstarten
Behalve de nieuwe game-mode moet je volgens mij de uitbreiding hebben. Zonder uitbreiding kun je geen gebruik maken van de seizoenen als ik het goed gelezen heb.

• Kieft91
Oxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:49:
[...]

Behalve de nieuwe game-mode moet je volgens mij de uitbreiding hebben. Zonder uitbreiding kun je geen gebruik maken van de seizoenen als ik het goed gelezen heb.
Uitbreiding als in warlords?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kieft91 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:02:
[...]

Uitbreiding als in warlords?
Jep.

Zojuist de game nog maar eens opgestart. Ik wist zeker dat ik kevel 40 was maar nu ik inloggen weet ik niet wat er aan de hand is. Ik zie mijn character wel maar na wat spelen zijn mijn levels 2-2. Ga er vanuit dat 1 van die 2 mijn season level is... maar die andere mijn shd level?

Waarom zie ik anderen in de clan als level 40 staan en ik mezelf als level 2. Snap er even echt de ballen van. Is er iets gewijzigd in de game wat betreft levels?

Ik heb wel de wapens en items nog van level 40 etc.

[Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 22-04-2023 00:14]

• SinergyX
Mensen in je clan met lvl40 zijn volgens mij lange tijd niet meer ingelogd, dus je ziet hun SHD lvl niet.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:15:
Mensen in je clan met lvl40 zijn volgens mij lange tijd niet meer ingelogd, dus je ziet hun SHD lvl niet.
Klopt. Veel mensen waren 40 en 90+ dagen niet online. Maar de leider welke 1 dagen gel3den nog online was was ook 40. Ik meem dat er voorheen altijd een gearscore stond vermeld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kieft91

• SinergyX
Oxigeon schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:26:
[...]

Klopt. Veel mensen waren 40 en 90+ dagen niet online. Maar de leider welke 1 dagen gel3den nog online was was ook 40. Ik meem dat er voorheen altijd een gearscore stond vermeld?
Gearscore was ding pre WONY, vanaf lvl40 is al je gear dezelfde gearscore, met alleen maar de marges in de stats op je gear zelf, maar ook die zijn te maximaliseren.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:27
Gisteren de game na een hele lange tijd maar weer eens geïnstalleerd op de PS5 en direct voor €9 de NY expansion aangeschaft.

Vanavond eens kijken of ik nog weet hoe het allemaal werkt.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

Ben na Stadia ook weer begonnen met division 2 op de PC. Zijn er hier ook PC spelers die op een Discord zitten die dit spel nog dagelijks spelen?

Stadia: NoNumbersNeeded

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amkiller
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 12:40
Deurstopper schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:41:
Ben na Stadia ook weer begonnen met division 2 op de PC. Zijn er hier ook PC spelers die op een Discord zitten die dit spel nog dagelijks spelen?
ja hoor, bijna dagelijks speel ik nog en andere in de clan dagelijks

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amkiller

ja word nog gespeeld...hier op de pc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amkiller
Kieft91 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:56:
[...]

Is het wel nog beetje druk op pc? (heb opzich nog zat andere games om te doen, maar stel dat ik die weer even zat ben ;) )
redelijk druk, heb eigen clan..altijd wel iemand online..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amkiller
Oxigeon schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:26:
[...]

wat je ziet is je shd lvl...lvl 40 ben je al niet meer..kijk maar naar je watch. speel je pc?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:46

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Zo, tijdje niet geweest hier, ik speel weliswaar Division 1&2 alleen singleplayer maar had gehoopt op een berichtje over The Division 3.....maar helaas.....een snelle ronde op de Google leert mij dat zelf in feb 2023 stellig nog werdt gesteld dat daar geen plannen voor zijn.

damnit -O-

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 18:07
Misschien de game ook nog maar eens weer doen. Had laatst een keer de New York DLC gekocht, maar nog nooit gespeeld. Altijd al weer graag willen spelen. Zoveel plezier gehad met het eerste deel, deel 2 ook nog maar eens doen :)

Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kodar
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
In de PSN Store NL is The Division 2 - Warlords of New York Ultimate Edition in de aanbieding voor 11,99.

Ik heb de Base Game zonder de New York DLC. Ik wil die DLC best aanschaffen, maar die kost los 29,99 op dit moment (veel geld voor een 3 jaar oude DLC). Als ik de Ultimate Edition wil aanschaffen lukt dat niet, want die optie krijg ik niet te zien in de store. Waarschijnlijk omdat ik de Base Game heb.

Weet iemand een omweg om alsnog de DLC op een schappelijke manier op de kop te tikken? Of gewoon wachten op een nieuwe sale. Dit is een beetje een vreemd verkoopmodel in mijn ogen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57
Je kan via Sony support je base game van je account laten halen en daarna de aanschaf doen

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Fraggert schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:14:
Zo, tijdje niet geweest hier, ik speel weliswaar Division 1&2 alleen singleplayer maar had gehoopt op een berichtje over The Division 3.....maar helaas.....een snelle ronde op de Google leert mij dat zelf in feb 2023 stellig nog werdt gesteld dat daar geen plannen voor zijn.

damnit -O-
Die moeten eerst nog succes halen met die 2 nieuwe games (heartland en .. iets mobiel?), eigenlijk was Div2 qua ontwikkeling vorig jaar stop gezet, het was enkel door de nog steeds aardige playerbase dat ze besloten toch nog verder te gaan met ontwikkelen, nu eerst komt descent en later nog wat extra zut.

Denk dat ze eerst bij het bedrijf zelf wat zut in orde moeten maken voordat ze aan een Div3 zouden gaan werken, ze hebben niet zoveel succes gehad met hun huidige game-lineup :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dbekker
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:12
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze game al die jaren heb gemist? 😃

Wow. Sinds paar dagen aan het spelen (Warlords editie op de ps5 gekocht) en wat een plezier heb ik nu al voor die paar euro zeg. Ongekend. Toffe missies, heerlijk knallen en zoeken naar betere loot.

Echt helemaal goud!
Pagina: 1 ... 47 48 49 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee