Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor 9 euro kan je nu The Division 2 basis game spelen. The Division 1 neemt niet deel aan deze actie, alleen het tweede deel.
https://store.steampowere...m_Clancys_The_Division_2/
[Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 15-01-2023 21:23]

Klopt dit of zit er iets mis?
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Edit: ik zit in het verkeerde topic zie ik, ik ga even vragen of een modje het verplaatst.
[Voor 80% gewijzigd door sig69 op 09-02-2023 19:56]

[Voor 28% gewijzigd door sig69 op 09-02-2023 21:37]
beginnend speler zijn we allemaal geweestsig69 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:34:
Ga ik morgen doen, bedankt voor de tip(ik ben extreem n00b, ik weet het)

Ik zag dat season 11 geland is. Ik heb het nu een aantal maanden niet gespeeld. Hoe bevalt season 11?
Ik zag dat er ook niet gear etc is.
Ik ben benieuwd of ik het weer moet gaan installeren 😄

Naja story klaar en denk niet dat ik verder nog iets ga doen. Al zou ik die raid wel eens willen proberen
Sinds een maand ben ik divsion 2 aan het spelen en ik ben op zoek naar een actieve nederlandse clan of als mensen willen kan ik er 1 starten. Het platform is playstation. Heb je interesse stuur me een bericht op playstation RichardBatsbak23. Of via tweakers zelf.
[Voor 4% gewijzigd door Mitchelvdg op 01-04-2023 12:43]
In elk geval ga ik mijn level 40 nog eens afstoffen en nog eens binnenwandelen in Washington. Kijken of er nog iets te beleven valt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nieuwe game mode ga ik dan wel uitproberen denk ikOxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:17:
Gisteren is jaar 5 aangekondigd in The Division 2 samen met nog Heartlands en Resurgence. Speelt iemand deze game nog? Er lijkt een compleet nieuwe game mode aan te komen waar je eigenlijk een soort van nieuw character start. Je start met niks en moet met missies gear verzamelen.
In elk geval ga ik mijn level 40 nog eens afstoffen en nog eens binnenwandelen in Washington. Kijken of er nog iets te beleven valt.

Ik speel nog bijna dagelijks, soms paar backup calls, andere keren wat farm voor de events, vermaak me nog steeds prima met de game. Ze hebben de crashes op de PC redelijk aangepakt, heb nog steeds m'n crash maar lang niet zo veel meer als vroeger.
Resurgance en Heartlands boeien mij verder weinig,
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ja speel division 2 nog regelmatig, ff snel paar missies op heroic en af en toe in het weekend missies op legendary ivm benodigde tijd. Blijft leuk Inmiddels onderweg naar LvL 5000 pfffffOxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:17:
Gisteren is jaar 5 aangekondigd in The Division 2 samen met nog Heartlands en Resurgence. Speelt iemand deze game nog? Er lijkt een compleet nieuwe game mode aan te komen waar je eigenlijk een soort van nieuw character start. Je start met niks en moet met missies gear verzamelen.

Ben te vinden op de PS5 Noobkiller_SLD mocht je hulp nodig hebben

[Voor 4% gewijzigd door Mr. Blonde op 21-04-2023 11:45]
Behalve de nieuwe game-mode moet je volgens mij de uitbreiding hebben. Zonder uitbreiding kun je geen gebruik maken van de seizoenen als ik het goed gelezen heb.Kieft91 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 13:34:
Ik ben nog niet eens max lvl denk ik haha, ook maar weer is opstarten
Uitbreiding als in warlords?Oxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:49:
[...]
Behalve de nieuwe game-mode moet je volgens mij de uitbreiding hebben. Zonder uitbreiding kun je geen gebruik maken van de seizoenen als ik het goed gelezen heb.
Jep.
Zojuist de game nog maar eens opgestart. Ik wist zeker dat ik kevel 40 was maar nu ik inloggen weet ik niet wat er aan de hand is. Ik zie mijn character wel maar na wat spelen zijn mijn levels 2-2. Ga er vanuit dat 1 van die 2 mijn season level is... maar die andere mijn shd level?
Waarom zie ik anderen in de clan als level 40 staan en ik mezelf als level 2. Snap er even echt de ballen van. Is er iets gewijzigd in de game wat betreft levels?
Ik heb wel de wapens en items nog van level 40 etc.
[Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 22-04-2023 00:14]
Klopt. Veel mensen waren 40 en 90+ dagen niet online. Maar de leider welke 1 dagen gel3den nog online was was ook 40. Ik meem dat er voorheen altijd een gearscore stond vermeld?SinergyX schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:15:
Mensen in je clan met lvl40 zijn volgens mij lange tijd niet meer ingelogd, dus je ziet hun SHD lvl niet.
Gearscore was ding pre WONY, vanaf lvl40 is al je gear dezelfde gearscore, met alleen maar de marges in de stats op je gear zelf, maar ook die zijn te maximaliseren.Oxigeon schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:26:
[...]
Klopt. Veel mensen waren 40 en 90+ dagen niet online. Maar de leider welke 1 dagen gel3den nog online was was ook 40. Ik meem dat er voorheen altijd een gearscore stond vermeld?
Vanavond eens kijken of ik nog weet hoe het allemaal werkt.
Stadia: NoNumbersNeeded
ja hoor, bijna dagelijks speel ik nog en andere in de clan dagelijksDeurstopper schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:41:
Ben na Stadia ook weer begonnen met division 2 op de PC. Zijn er hier ook PC spelers die op een Discord zitten die dit spel nog dagelijks spelen?
ja word nog gespeeld...hier op de pcOxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:17:
redelijk druk, heb eigen clan..altijd wel iemand online..Kieft91 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:56:
[...]
Is het wel nog beetje druk op pc? (heb opzich nog zat andere games om te doen, maar stel dat ik die weer even zat ben)
wat je ziet is je shd lvl...lvl 40 ben je al niet meer..kijk maar naar je watch. speel je pc?Oxigeon schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:26:
[...]
Klopt. Veel mensen waren 40 en 90+ dagen niet online. Maar de leider welke 1 dagen gel3den nog online was was ook 40. Ik meem dat er voorheen altijd een gearscore stond vermeld?
damnit

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)
Ik heb de Base Game zonder de New York DLC. Ik wil die DLC best aanschaffen, maar die kost los 29,99 op dit moment (veel geld voor een 3 jaar oude DLC). Als ik de Ultimate Edition wil aanschaffen lukt dat niet, want die optie krijg ik niet te zien in de store. Waarschijnlijk omdat ik de Base Game heb.
Weet iemand een omweg om alsnog de DLC op een schappelijke manier op de kop te tikken? Of gewoon wachten op een nieuwe sale. Dit is een beetje een vreemd verkoopmodel in mijn ogen.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Die moeten eerst nog succes halen met die 2 nieuwe games (heartland en .. iets mobiel?), eigenlijk was Div2 qua ontwikkeling vorig jaar stop gezet, het was enkel door de nog steeds aardige playerbase dat ze besloten toch nog verder te gaan met ontwikkelen, nu eerst komt descent en later nog wat extra zut.Fraggert schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:14:
Zo, tijdje niet geweest hier, ik speel weliswaar Division 1&2 alleen singleplayer maar had gehoopt op een berichtje over The Division 3.....maar helaas.....een snelle ronde op de Google leert mij dat zelf in feb 2023 stellig nog werdt gesteld dat daar geen plannen voor zijn.
damnit
Denk dat ze eerst bij het bedrijf zelf wat zut in orde moeten maken voordat ze aan een Div3 zouden gaan werken, ze hebben niet zoveel succes gehad met hun huidige game-lineup

Wow. Sinds paar dagen aan het spelen (Warlords editie op de ps5 gekocht) en wat een plezier heb ik nu al voor die paar euro zeg. Ongekend. Toffe missies, heerlijk knallen en zoeken naar betere loot.
Echt helemaal goud!
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)