Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor 9 euro kan je nu The Division 2 basis game spelen. The Division 1 neemt niet deel aan deze actie, alleen het tweede deel.
https://store.steampowere...m_Clancys_The_Division_2/
[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 15-01-2023 21:23 ]
Klopt dit of zit er iets mis?
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Edit: ik zit in het verkeerde topic zie ik, ik ga even vragen of een modje het verplaatst.
[ Voor 80% gewijzigd door sig69 op 09-02-2023 19:56 ]
[ Voor 28% gewijzigd door sig69 op 09-02-2023 21:37 ]
beginnend speler zijn we allemaal geweestsig69 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:34:
Ga ik morgen doen, bedankt voor de tip(ik ben extreem n00b, ik weet het)
Ik zag dat season 11 geland is. Ik heb het nu een aantal maanden niet gespeeld. Hoe bevalt season 11?
Ik zag dat er ook niet gear etc is.
Ik ben benieuwd of ik het weer moet gaan installeren 😄
Naja story klaar en denk niet dat ik verder nog iets ga doen. Al zou ik die raid wel eens willen proberen
Sinds een maand ben ik divsion 2 aan het spelen en ik ben op zoek naar een actieve nederlandse clan of als mensen willen kan ik er 1 starten. Het platform is playstation. Heb je interesse stuur me een bericht op playstation RichardBatsbak23. Of via tweakers zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door Mitchelvdg op 01-04-2023 12:43 ]
In elk geval ga ik mijn level 40 nog eens afstoffen en nog eens binnenwandelen in Washington. Kijken of er nog iets te beleven valt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nieuwe game mode ga ik dan wel uitproberen denk ikOxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:17:
Gisteren is jaar 5 aangekondigd in The Division 2 samen met nog Heartlands en Resurgence. Speelt iemand deze game nog? Er lijkt een compleet nieuwe game mode aan te komen waar je eigenlijk een soort van nieuw character start. Je start met niks en moet met missies gear verzamelen.
In elk geval ga ik mijn level 40 nog eens afstoffen en nog eens binnenwandelen in Washington. Kijken of er nog iets te beleven valt.
Ik speel nog bijna dagelijks, soms paar backup calls, andere keren wat farm voor de events, vermaak me nog steeds prima met de game. Ze hebben de crashes op de PC redelijk aangepakt, heb nog steeds m'n crash maar lang niet zo veel meer als vroeger.
Resurgance en Heartlands boeien mij verder weinig,
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ja speel division 2 nog regelmatig, ff snel paar missies op heroic en af en toe in het weekend missies op legendary ivm benodigde tijd. Blijft leuk Inmiddels onderweg naar LvL 5000 pfffffOxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:17:
Gisteren is jaar 5 aangekondigd in The Division 2 samen met nog Heartlands en Resurgence. Speelt iemand deze game nog? Er lijkt een compleet nieuwe game mode aan te komen waar je eigenlijk een soort van nieuw character start. Je start met niks en moet met missies gear verzamelen.

Ben te vinden op de PS5 Noobkiller_SLD mocht je hulp nodig hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Blonde op 21-04-2023 11:45 ]
Behalve de nieuwe game-mode moet je volgens mij de uitbreiding hebben. Zonder uitbreiding kun je geen gebruik maken van de seizoenen als ik het goed gelezen heb.Kieft91 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 13:34:
Ik ben nog niet eens max lvl denk ik haha, ook maar weer is opstarten
Uitbreiding als in warlords?Oxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:49:
[...]
Behalve de nieuwe game-mode moet je volgens mij de uitbreiding hebben. Zonder uitbreiding kun je geen gebruik maken van de seizoenen als ik het goed gelezen heb.
Jep.
Zojuist de game nog maar eens opgestart. Ik wist zeker dat ik kevel 40 was maar nu ik inloggen weet ik niet wat er aan de hand is. Ik zie mijn character wel maar na wat spelen zijn mijn levels 2-2. Ga er vanuit dat 1 van die 2 mijn season level is... maar die andere mijn shd level?
Waarom zie ik anderen in de clan als level 40 staan en ik mezelf als level 2. Snap er even echt de ballen van. Is er iets gewijzigd in de game wat betreft levels?
Ik heb wel de wapens en items nog van level 40 etc.
:strip_exif()/f/image/zjmPygjiGPLZlFwZK5xkgEW1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 22-04-2023 00:14 ]
Klopt. Veel mensen waren 40 en 90+ dagen niet online. Maar de leider welke 1 dagen gel3den nog online was was ook 40. Ik meem dat er voorheen altijd een gearscore stond vermeld?SinergyX schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:15:
Mensen in je clan met lvl40 zijn volgens mij lange tijd niet meer ingelogd, dus je ziet hun SHD lvl niet.
Gearscore was ding pre WONY, vanaf lvl40 is al je gear dezelfde gearscore, met alleen maar de marges in de stats op je gear zelf, maar ook die zijn te maximaliseren.Oxigeon schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:26:
[...]
Klopt. Veel mensen waren 40 en 90+ dagen niet online. Maar de leider welke 1 dagen gel3den nog online was was ook 40. Ik meem dat er voorheen altijd een gearscore stond vermeld?
Vanavond eens kijken of ik nog weet hoe het allemaal werkt.
Steam/Epic: Deurstopper
ja hoor, bijna dagelijks speel ik nog en andere in de clan dagelijksDeurstopper schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:41:
Ben na Stadia ook weer begonnen met division 2 op de PC. Zijn er hier ook PC spelers die op een Discord zitten die dit spel nog dagelijks spelen?
ja word nog gespeeld...hier op de pcOxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:17:
redelijk druk, heb eigen clan..altijd wel iemand online..Kieft91 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:56:
[...]
Is het wel nog beetje druk op pc? (heb opzich nog zat andere games om te doen, maar stel dat ik die weer even zat ben)
wat je ziet is je shd lvl...lvl 40 ben je al niet meer..kijk maar naar je watch. speel je pc?Oxigeon schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:26:
[...]
Klopt. Veel mensen waren 40 en 90+ dagen niet online. Maar de leider welke 1 dagen gel3den nog online was was ook 40. Ik meem dat er voorheen altijd een gearscore stond vermeld?
damnit

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Verwijderd
Ik heb de Base Game zonder de New York DLC. Ik wil die DLC best aanschaffen, maar die kost los 29,99 op dit moment (veel geld voor een 3 jaar oude DLC). Als ik de Ultimate Edition wil aanschaffen lukt dat niet, want die optie krijg ik niet te zien in de store. Waarschijnlijk omdat ik de Base Game heb.
Weet iemand een omweg om alsnog de DLC op een schappelijke manier op de kop te tikken? Of gewoon wachten op een nieuwe sale. Dit is een beetje een vreemd verkoopmodel in mijn ogen.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Die moeten eerst nog succes halen met die 2 nieuwe games (heartland en .. iets mobiel?), eigenlijk was Div2 qua ontwikkeling vorig jaar stop gezet, het was enkel door de nog steeds aardige playerbase dat ze besloten toch nog verder te gaan met ontwikkelen, nu eerst komt descent en later nog wat extra zut.Fraggert schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:14:
Zo, tijdje niet geweest hier, ik speel weliswaar Division 1&2 alleen singleplayer maar had gehoopt op een berichtje over The Division 3.....maar helaas.....een snelle ronde op de Google leert mij dat zelf in feb 2023 stellig nog werdt gesteld dat daar geen plannen voor zijn.
damnit
Denk dat ze eerst bij het bedrijf zelf wat zut in orde moeten maken voordat ze aan een Div3 zouden gaan werken, ze hebben niet zoveel succes gehad met hun huidige game-lineup
Wow. Sinds paar dagen aan het spelen (Warlords editie op de ps5 gekocht) en wat een plezier heb ik nu al voor die paar euro zeg. Ongekend. Toffe missies, heerlijk knallen en zoeken naar betere loot.
Echt helemaal goud!
Ben ook weer gaan spelen sinds release, hele dikke game geworden eigenlijk. Veel meer content en dingen om te doen t.o.v. release.Espresso14 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:53:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze game al die jaren heb gemist? 😃
Wow. Sinds paar dagen aan het spelen (Warlords editie op de ps5 gekocht) en wat een plezier heb ik nu al voor die paar euro zeg. Ongekend. Toffe missies, heerlijk knallen en zoeken naar betere loot.
Echt helemaal goud!
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Blijft toch een vette game!
Zijn er hier nog mensen die dit op de PC spelen en open staan voor co-op?
Momenteel niet, vermaak me met genoeg andere spellen maar wie weet in de toekomst. Division blijft zo'n game die je af en toe opstart en weer 2 weekjes speelt ofzoDeurstopper schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:08:
Gisteren maar eens geïnstalleerd op de PC en kon d.m.v linken met Ubisoft-connect weer verder waar ik toen gestopt was bij Stadia.
jazeker, we spelen nog bijna elke dag..clan dca al vanaf het begin. stuur me maar een pb.Deurstopper schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:08:
Gisteren maar eens geïnstalleerd op de PC en kon d.m.v linken met Ubisoft-connect weer verder waar ik toen gestopt was bij Stadia.
welk platform speel je? ow lees net ps5....succes!!BroWohsEdis schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:56:
[...]
Ben ook weer gaan spelen sinds release, hele dikke game geworden eigenlijk. Veel meer content en dingen om te doen t.o.v. release.
[ Voor 4% gewijzigd door Amkiller op 18-09-2023 07:48 ]
Doe je ook de singleplayer campagne? want dan had je eigenlijk TD1 eerst ff moeten doen.Espresso14 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:53:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze game al die jaren heb gemist? 😃
Echt helemaal goud!
Ja, TD2 is vetter......vette graphics en betere AI, dikkere guns, soepelere gameplay.....blablabla
Maarrr.........TD1........sjesse........wat een sfeer......die game is zoveel meer beklemmend
Die origin story van TD1 is echt supergoed.
help dit je?Kieft91 schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:24:
Heb het wel gespeeld op de ps4, als je het nu op de pc aanschaft behoud je dan progressie? is dat over te zetten?
https://www.ubisoft.com/e...-the-division-2/000064956
Ahh thnx, helaas dus denk als ik het goed lees..
Please note that cross-progression between other consoles is not supported, and this content can only be carried over between Epic, Luna, Ubisoft Connect PC, and Steam.
Om nou weer helemaal overnieuw te beginnen, ach miss als die een keer in de sale is
ik heb van TD1 en TD2 al meer dan 4 x de singleplayer campagne gedraaid.....en deze winter komt #5 eraan denk ikKieft91 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:04:
Om nou weer helemaal overnieuw te beginnen, ach miss als die een keer in de sale is
Oo haha, nou als die incl warlords een keer in de sale is dan schaf ik hem sowieso een keer aan. op de pc is er dus wel een nl clan te vinden als ik het zo een beetje lees hier?Fraggert schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:11:
[...]
ik heb van TD1 en TD2 al meer dan 4 x de singleplayer campagne gedraaid.....en deze winter komt #5 eraan denk ik
jazeker...ik heb een nederlandse clan op PCKieft91 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:25:
[...]
Oo haha, nou als die incl warlords een keer in de sale is dan schaf ik hem sowieso een keer aan. op de pc is er dus wel een nl clan te vinden als ik het zo een beetje lees hier?
Opzich wel vreedm dat het spel no zo duur is toch op steam? of zie ik dat verkeerd?Amkiller schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:35:
[...]
jazeker...ik heb een nederlandse clan op PC
dunno......ik speel geen multiplayer.Kieft91 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:25:
[...]
Oo haha, nou als die incl warlords een keer in de sale is dan schaf ik hem sowieso een keer aan. op de pc is er dus wel een nl clan te vinden als ik het zo een beetje lees hier?
Speelde het best vaak op Stadia en moet zeggen dat het linken tussen steam en Ubisoft connect prima gaat. Levels, kleding etc. alles is overgezet naar PC.Kieft91 schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:24:
Heb het wel gespeeld op de ps4, als je het nu op de pc aanschaft behoud je dan progressie? is dat over te zetten?
Ff de volgende sale afwachten. Heb 'm de laatste keer voor €9 euro aangeschaft.Kieft91 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:44:
[...]
Opzich wel vreedm dat het spel no zo duur is toch op steam? of zie ik dat verkeerd?
"Actively building a team" dan duurt het dus nog wel minstens een jaar of 3 als ze met een enigszins vernieuwende game willen komen.
The.
Fuck.
Sweet, dan gooi ik de PS4 voorlopig de deur uit, en als deeltje 3 op de markt is koop wel een PS5……of 6
En ik kijk nu nog naar een FHD 65incher….dan hangt er vast ook inmiddels wel een 4k scherm, de sony wil maar niet kapot gaan….zelf na 7 jaar nog niet
Maar nu eerst een rondje youtube, eens zien wat voor poeha de kanalen er van gaan maken

Ik denk dat je nog optimistisch bent, gezien de snelheid/output van Ubisoft de laatste paar jaar. Ik ga denk ik TD1 maar weer eens installeren, het is lang geleden.Homeland schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:35:
[...]
"Actively building a team" dan duurt het dus nog wel minstens een jaar of 3 als ze met een enigszins vernieuwende game willen komen.
ondertussen lekker verder knallen in TD 2 met de clan op PC
Nu is er een live stream gaande: https://www.twitch.tv/thedivisiongame
Ik kon er geen vinden maar wel een hele actieve niet nederlandse, bijna 24h per dag wel een raidKieft91 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:29:
Zie nu dat bij ubisoft de ultimate editie in de aanbieding is. Zijn er nog nl pc clans die veel spelen? (meestal na 22 uur 's avonds voor mij)
Heet trouwens B1-Wipesquad, de owner lijkt me trouwens wel nederlands, nooit gesproken maar die heet koffiemok
[ Voor 14% gewijzigd door Mistacal op 05-10-2023 13:51 ]
__/`\__/`\__
welkom in de clan..Kieft91 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:29:
Zie nu dat bij ubisoft de ultimate editie in de aanbieding is. Zijn er nog nl pc clans die veel spelen? (meestal na 22 uur 's avonds voor mij)
welke clan zit jij dan ?Amkiller schreef op zondag 26 november 2023 @ 08:42:
inmiddels lopen we wel de incursion..leuke toevoeging hoor
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Dutch cellar alliance
hebben eigen discord

Wat is je ingame naam? Ik speel ook niet heel veel meer sinds stadia is opgeheven, maar zo nu en dan nog actief op pc.tlpeter schreef op woensdag 6 december 2023 @ 07:56:
Misschien moet ik ook maar een joinen. Al een tijdje niet gespeelt maar dat komt omdat alleen ook maar alleen is en dan wordt het saai.
tlpeter-8699Deurstopper schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:32:
[...]
Wat is je ingame naam? Ik speel ook niet heel veel meer sinds stadia is opgeheven, maar zo nu en dan nog actief op pc.
Zou ook wel weer willen beginnen op de PS5, is het nog de moeite waard?tlpeter schreef op woensdag 6 december 2023 @ 07:56:
Misschien moet ik ook maar een joinen. Al een tijdje niet gespeelt maar dat komt omdat alleen ook maar alleen is en dan wordt het saai.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ik weet niet hoe actief het is op de ps5, op de PC is het nog redelijk druk.Mars18 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 07:28:
[...]
Zou ook wel weer willen beginnen op de PS5, is het nog de moeite waard?
afgelopen weken veel aanmeldingen erbij in de clan.
Het "probeem"bij was dat ik via Google Stadia had gespeeld wat eigenlijk dus via PC is.Mars18 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 07:28:
[...]
Zou ook wel weer willen beginnen op de PS5, is het nog de moeite waard?
Via de PS5 moest ik opnieuw beginnen wat ik eigenlijk niet doe.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Op Ubisoft nu het goedkoopst voor €8,- Maar kan tijdens de wintersale op steam ook weer flink worden afgeprijsd. Had m toen ook voor dezelfde prijs.Salvatron schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 18:48:
zit dit spel bij epic games of iets dergelijks? Ik kan the division 2 nergens meer vinden op mijn computer.
en? heb je hem nog kunnen kopen?Salvatron schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 18:48:
zit dit spel bij epic games of iets dergelijks? Ik kan the division 2 nergens meer vinden op mijn computer.
moet ik hem opnieuw kopen dan? Ik had hem al ergens staan.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
weet je nog in welke game launcher hij stond dan? ubisoft connect,steamSalvatron schreef op zondag 17 december 2023 @ 08:10:
[...]
moet ik hem opnieuw kopen dan? Ik had hem al ergens staan.
https://store.steampowere...m_Clancys_The_Division_2/
Al weer aan het spelen @tlpeter ?tlpeter schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:07:
[...]
Het "probeem"bij was dat ik via Google Stadia had gespeeld wat eigenlijk dus via PC is.
Via de PS5 moest ik opnieuw beginnen wat ik eigenlijk niet doe.
Ik kom ook uit de stadia tijd en ben weer met de game begonnen. Golden bullet challenge komt er weer aan
Heel wat uren inzitten :-)
WP: ZCR-140Y-300D / RST30C-VM2ED + PUHZ-SHW140 YHA PV: 4350 WP
ik heb er nu iets van 2200 uur inzitten.Breud schreef op zondag 31 december 2023 @ 17:06:
Heb deze game grijs gespeeld.
Heel wat uren inzitten :-)
en speel het nu nog dagelijks
hier weet ik het niet, wel op de FB pagina zijn er een paar. succes met de zoektocht.Frank1973 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 20:11:
Nog een PlayStation clan hier, die regelmatig spelen??
Zit te twijfelen om een hardcore character aan te maken en daarmee een playtrough te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zantiath op 29-01-2024 10:41 ]
Nieuwe Division player hier.
Ik heb het einde bereikt met de Warlords DLC en heb default lvl 40 gear.
Wat kan ik doen om mijn uitrusting te verbeteren? Want het spel maakt dat niet echt duideljk...
Je kan heel veel doen:clannad schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:35:
Hallo Tweakers,
Wat kan ik doen om mijn uitrusting te verbeteren? Want het spel maakt dat niet echt duideljk...
- Countdown spelen voor het grinden (maar wel raad ik je aan je SHD level te verhogen). SHD level verhogen naar 1000 (daar ben je nog wel even mee bezig). Dit maaktje op veel vlakken sterker. Je SHD level verhogen kan ook door:
- Open world activities (Hostages redden, Control points veroveren, deze kan je ook elke keer resetten).
- Bounties
- Raids
- Dark Zone (moet je van houden, maar bepaalde items kun je alleen daar krijgen)
- Decent
- Incursion (zou ik doen als je wat sterker bent).
- Conflict 4 tegen 4 (maar die gasten zijn vaak voor mij te sterk nog).
Ben zelf net SHD 1000, speel nu Countdown voor betere gear.
heel handig is een clan te joinen om samen de activiteiten te doen.clannad schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:35:
Hallo Tweakers,
op welk platform speel je?
Bedankt voor de tips! Ga ik zeker verder bekijken.Je kan heel veel doen:
- Countdown spelen voor het grinden (maar wel raad ik je aan je SHD level te verhogen). SHD level verhogen naar 1000 (daar ben je nog wel even mee bezig). Dit maaktje op veel vlakken sterker. Je SHD level verhogen kan ook door:
- Open world activities (Hostages redden, Control points veroveren, deze kan je ook elke keer resetten).
- Bounties
- Raids
- Dark Zone (moet je van houden, maar bepaalde items kun je alleen daar krijgen)
- Decent
- Incursion (zou ik doen als je wat sterker bent).
- Conflict 4 tegen 4 (maar die gasten zijn vaak voor mij te sterk nog).
Ben zelf net SHD 1000, speel nu Countdown voor betere gear.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)