Ligt beetje aan welke endgame, Summit zie je niet bijzonder veel mensen meer (oh wat was er veel boehoe toen floor 10 nerf werd gedaan

), terwijl de weekly en events altijd goed bezocht worden.
Hardcore mode kan leuk zijn, maar er zijn simpelweg teveel crashes, bugs en exploits dat een insta-kill zo kan gebeuren zonder dat je daar enige invloed op hebt, dat bijna niemand het meer doet. DZ is gewoon een toxic plekje geworden, maar met de geruchten dat exclusive exotics voortaan gaan droppen in DZ, dat kan nog een leuk relletje worden
Ik speel het nog regelmatig, zelfs div1 nog opgepakt met de events (makkelijker classified te scoren), met de overstap van xbox naar PC was het alleen een uitdaging om weer aan te haken en mijn oude classifieds weer te halen. Bij Div1 zal je veel vaker flinke rush tegenkomen qua teamsetup, bij Div2 is het nog veel meer 'relaxed' als je nog niet op niveau bent van end-gear.
Voordeel van PC blijft wel de chat, bij een backup call met lagere lvl vraag ik altijd of ze de missie gewoon willen doen, of even snelle rush, alles wat ik loot geef ik dan ook gewoon aan hun.
Expertise is wel het aspect waar de echte grind zit, moet nu nog 4 lvls en daarna een vrachtlading om wapens uberhaubt op die 10% bonus te krijgen, maar blijkbaar gaan de geruchten dat met TU17 (die gaat vrijdag naar de PTS) daar dus weer wijzigingen in gaan komen.
Div3 zal er voorlopig niet komen, alle zinnen waren gezet op de 2 nieuwe games, de mobiele versie en de 'survival' versie (pubg style gok ik?), Heartland en Resurgence, die ergens dit jaar zouden uitkomen. Maar gezien de laatste conference call met Ubisoft, weet ik niet wat daar nu de verwachtingen van zijn. Gelijktijdig zou ontwikkeling ook worden stopgezet voor Div2, maar dat is ook weer opgepakt, dus van alles kan nog gebeuren