Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:08
S913 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:23:
[...]

Die is onderhand ook al bijna een jaar oud toch? Momenteel is de uitbreiding 30 euro in de store, heb hem volgens mij eind vorig jaar goedkoper gezien in de aanbieding.
Ik heb hem de laatste sale gehaald voor 7 euro ofzo, in de ubisoft store zelf

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 26-01-2021 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 11:41

S913

Abusus non tollit usum

Kwam toevallig deze link tegen naar een spreadsheet met alle gear etc:

Google Drive

Wordt zo te zien ook best goed bijgehouden, misschien iets voor de Handige Links in de OP (de site die daar nu genoemd staat bestaat niet meer).

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Zigrin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:18
Als het goed is komt de next gen patch snel, dan maar weer eens oppakken. Op de een of andere manier is de drempel daarvoor echter voor mij vrij hoog, maar ik weet niet waar dat aan ligt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

S913 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:26:

Google Drive

Wordt zo te zien ook best goed bijgehouden, misschien iets voor de Handige Links in de OP (de site die daar nu genoemd staat bestaat niet meer).
Bedankt, alle info op 1 plek, super handig. In het Stadia topic zijn ook een aantal TD2 spelers actief met een eigen clan "dadia". Stadia TD2 (Google's game streaming service) heeft cross play met PC gebruikers dus we kunnen elkaar tegen komen. Ik herken @Yammie74 gebruikers naam omdat hij me een keer geholpen heeft met een story missie. Nogmaals bedankt. Ik wist toen niet hoe ik ingame text kon gebruiken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 17:11
S913 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:26:

Google Drive

Die gebruik ik ook als bron, maar daarnaast ook nog deze

Division 2 Gear Spreadsheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zit in de clan trouwens (Catch22-050)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
418O2 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:43:
Ik zit in de clan trouwens (Catch22-050)
tha_crazy schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Vergeten te melden, maar had hem inderdaad gevonden :+
Welkom alle twee! :)

[ Voor 36% gewijzigd door Yammie74 op 27-01-2021 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:04
Kort vraagje, er is nu een magnus league event. Ik heb tier 6 net af.

Maar kan ik alle tier rewards beide weken halen? Of resetten alleen de missies? Zodat mensen meer kans hebben om het te halen?

Oftewel, als ik de eind reward wil, moet ik nu heel hard proberen mensen in de brand te zetten? Of volgende week ff speedrun missie doen en klaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
In ieder geval hebben die headshot en burn tiers ook een tweede week, waardoor je die zeker kan halen, maar kan me herinneren dat bij vorige time-tier-reward ding de tweede week ook nieuwe missies had.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
Het zijn twee afzonderlijke weken, waarbij de resultaten worden opgeteld.
Als je deze week de vier missies (max 40 punten) doet en volgende week weer, heb je ruim voldoende 'punten' behaald voor de laatste kist (60 punten).
Natuurlijk geldt wel dat je voor alle missies het maximale haalt (10/10).

[ Voor 4% gewijzigd door Yammie74 op 28-01-2021 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Bedankt voor de antwoorden. Heb alle missies op 10/10 inderdaad, die timers zijn niet zo heel strak en ik merk nu ik een redelijke skill build heb ik ook zonder perfecte gear makkelijk een steentje kan bijdragen op challenging (maar natuurlijk niet de meeste damage doe met mijn lage level en slechte gear :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
DaitoX schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:33:
Bedankt voor de antwoorden. Heb alle missies op 10/10 inderdaad, die timers zijn niet zo heel strak en ik merk nu ik een redelijke skill build heb ik ook zonder perfecte gear makkelijk een steentje kan bijdragen op challenging (maar natuurlijk niet de meeste damage doe met mijn lage level en slechte gear :P).
Eerste run bij die missie waar je die griet moet redden (en die boss tegen die deur staat te rammen), waren we 5 seconde te laat vanwege die laatste 2 triggers (praat met haar, open deur), ze zat vast achter de deur :/

Toen kwam ik erachter dat ik nooit die SHD-unlocks had van de season-rogues, grappig dat er nog steeds mensen zijn die deze missies doen, beetje jammer alleen dat die hunter bij Scheaffer bugged raakte achter een botsauto zodat we die automatisch failde (time-limit).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:11:
[...]

Eerste run bij die missie waar je die griet moet redden (en die boss tegen die deur staat te rammen), waren we 5 seconde te laat vanwege die laatste 2 triggers (praat met haar, open deur), ze zat vast achter de deur :/

Toen kwam ik erachter dat ik nooit die SHD-unlocks had van de season-rogues, grappig dat er nog steeds mensen zijn die deze missies doen, beetje jammer alleen dat die hunter bij Scheaffer bugged raakte achter een botsauto zodat we die automatisch failde (time-limit).
Oh ja, de eerste missie die ik deed had ik mijn build nog niet op orde, dus deed ik amper wat en sleepte de andere 3 me er door. Toen deed ik die missie met die griet ook daarna en toen was er nog iemand als mij en haalde we het ook net niet.

Dat was voor mij de trigger om even te kijken of ik snel iets nuttiger kon zijn en daarna was het goed te doen (en ben ik vaak wel 2de of op z'n minst 3de in damage), maar wel zuur als het mis gaat door een bug zoals bij jou natuurlijk. Mogelijk dat ik nog wat meer damage kan doen als ik normale turret gebruik in plaats van fire turret, aangezien iedereen in de fik zetten dan niet noodzakelijk is om alle rewards te halen. Maar bij sommige missies als je weet dat ze uit een bepaalde kast komen als spawn is de fire turret wel lachen ook.

De season-rogues dingen heb ik ook niet gedaan, er was voor de huidige league event begon iets van Target: Magnus ofzo met bonus exp. Die heb ik gedaan en dat is de enige. Zo maar eens verder met de andere rogues. Van de vorige seasons heb ik dus helemaal niks gedaan aangezien is dus niet gespeeld had sinds ik na release world tier 5 had gehaald. Ben nu season en SHD 28, loopt dus mooi gelijk daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vandaag ook nog eens aangeslingerd. Merkte in het begin dat ik toch wel weer even moest inkomen. Na het uitzoeken waar ik uiteindelijk gebleven was (net level 30 aangetikt) nog wat shd caches gehaald.

Volgens de stats pagina moet ik nog 5 missies spelen en 2 controll points overnemen. Maar mijn stats (character) zijn nog zeer slecht. Dit komt omdat mijn loot nog niet echt goed te noemen is. Hoe ga ik er nu voor zorgen nu ik level 30 ben dat dit beter wordt? Moet ik dan missies gaan herspelen in een hogere tier nadat ik de gewone missies allemaal heb uitgespeeld?

In welke clan zitten de playstation gebruikers nog? De clan op de ps4/ps5 is volgens mij compleet inactief.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Klopt inderdaad, vanaf dat moment krijg je world tier stappen waarin je steeds betere gear krijgt en de missies opnieuw moet doen, maar met geluk kan iemand uit WT5 je wel makkelijk door die missies heenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:39:
Klopt inderdaad, vanaf dat moment krijg je world tier stappen waarin je steeds betere gear krijgt en de missies opnieuw moet doen, maar met geluk kan iemand uit WT5 je wel makkelijk door die missies heenkrijgen.
Is het moeilijk zonder hulp dan? Ik denk dat ik op een te laag niveau speel, zal eens kijken wat ik heb gekozen

[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 29-01-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Is het moeilijk zonder hulp dan? Ik denk dat ik op een te laag niveau speel, zal eens kijken wat ik heb gekozen
Gros van de missies niet, maar de laatste in de series (Capitol dacht ik?) kan best irritant zijn, voor mij al heeeel lang geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:31:
[...]

Gros van de missies niet, maar de laatste in de series (Capitol dacht ik?) kan best irritant zijn, voor mij al heeeel lang geleden :P
Allright. Lijkt mij sowieso wel lachen om met iemand anders wat missies erdoor te jagen.

Kan je chatten binnen de clan zonder iemand te inviten? Vind het zo wat om iemand die mij waarschijnlijk niet kent te inviten in mijn group zonder het te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Allright. Lijkt mij sowieso wel lachen om met iemand anders wat missies erdoor te jagen.

Kan je chatten binnen de clan zonder iemand te inviten? Vind het zo wat om iemand die mij waarschijnlijk niet kent te inviten in mijn group zonder het te vragen
Er zit een bulletinboard in je clan scherm ergens, daar kan je berichten op achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:39:
Ik moet dus eerst de missies gewoon uitspelen voor ik in world tier kan gaan. En dan moet ik ze nog 5x spelen om wt5 te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
WT's zijn weer even geleden voor mij, maar het is dus stuk makkelijker zo te lezen:
https://support.ubisoft.com/nl-NL/Article/000064787

Blijkbaar dus weer iets op de schop gegaan, waaronder dus ook een GS-requirement om hoger te kunnen gaan.
Please note that if your Gear Score is not high enough when completing the challenge with a friend, you may not be able to advance to the next World Tier.

Het is dus gewoon een serie van specifieke invaded missies met afsluiter een stronghold die je elk een tier omhoog kunnen laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
418O2 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Je kan binnen de clan chatten, dit is een apart tabblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Yammie74 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:17:
[...]

Je kan binnen de clan chatten, dit is een apart tabblad (te selecteren wanneer je in de chat omgeving zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik was toch al een tijdje level 30. Ik moest nog wat main mission spelen voordat ik een specialiteit kon kiezen. Gisteren dan die missie helemaal links op de kaart gedaan met iemand uit de clan. Deze speler had een gear score als level.

Hij dropte onderweg verschillende items voor mij. Bijvoorbeeld level 38 guns enzo. Nu staan daar een soort van 2 pijltjes als symbool bij. Betekend dit gewoon dat ik de gun niet kan equipen omdat ik nog een te laag level ben? Of is er een andere reden voor? Anders moet ik die guns gewoon in mijn stash gooien en die guns pas gebruiken nadat ik de dlc gekocht heb.

Want na wat lezen van wat reviews moet ik die toch maar eens in huis halen. Even wachten tot die weer in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:17
Oxigeon schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:43:
Ik was toch al een tijdje level 30. Ik moest nog wat main mission spelen voordat ik een specialiteit kon kiezen. Gisteren dan die missie helemaal links op de kaart gedaan met iemand uit de clan. Deze speler had een gear score als level.

Hij dropte onderweg verschillende items voor mij. Bijvoorbeeld level 38 guns enzo. Nu staan daar een soort van 2 pijltjes als symbool bij. Betekend dit gewoon dat ik de gun niet kan equipen omdat ik nog een te laag level ben? Of is er een andere reden voor? Anders moet ik die guns gewoon in mijn stash gooien en die guns pas gebruiken nadat ik de dlc gekocht heb.

Want na wat lezen van wat reviews moet ik die toch maar eens in huis halen. Even wachten tot die weer in de aanbieding is.
Welke clan zit je? Ik zit wel in een tweakers clan maar er is nooit iemand online :'(
Speel zelf op de ps4

PSN: PcDCch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
Mozart schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:17:
[...]

Welke clan zit je? Ik zit wel in een tweakers clan maar er is nooit iemand online :'(
Speel zelf op de ps4
Ik neem aan dat je in de Tweakers clan zit speciaal voor ps4, want voor de pc versie geldt dat er met regelmaat spelers aanwezig zijn, waaronder ikzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74

Division 2 WONY is op dit moment 9 euro via Ubisoft Connect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Mozart schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:17:
[...]

Speel zelf op de ps4
De tweakers clan op de ps4 ben ik uitgestapt gisteren. Laatste bericht was iets van 8 dagen geleden. Zit nu bij een NL clan waar gisteren toen ik me aanmelden om 23.00 ongeveer 10 of 11 mensen online waren nog. Zal de naam zo even checken.

Edit: kan de naam niet checken aangezien ik de ps4 niet aan kan zetten nu. Meen iets van Divisie NL of NL divisie. Heb gezocht op taal Nederlands en dan zoeken. Dan direct de eerste bovenaan. Hadden iets van 45 van de 50 mensen in de clan zitten.

Je mag me ook altijd toevoegen
Yammie74 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:46:
[...]

Division 2 WONY is op dit moment 9 euro via Ubisoft Connect.
Helaas niet voor de ps4/ps5

[ Voor 35% gewijzigd door Oxigeon op 30-01-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
Oxigeon schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:00:
[...]

De tweakers clan op de ps4 ben ik uitgestapt gisteren. Laatste bericht was iets van 8 dagen geleden. Zit nu bij een NL clan waar gisteren toen ik me aanmelden om 23.00 ongeveer 10 of 11 mensen online waren nog. Zal de naam zo even checken.

Edit: kan de naam niet checken aangezien ik de ps4 niet aan kan zetten nu. Meen iets van Divisie NL of NL divisie. Heb gezocht op taal Nederlands en dan zoeken. Dan direct de eerste bovenaan. Hadden iets van 45 van de 50 mensen in de clan zitten.

Je mag me ook altijd toevoegen

[...]

Helaas niet voor de ps4/ps5
Gevonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Aan je naam te zien heb ik je inderdaad voorbij zien komen. Hier inmiddels WT1 geworden. Zit nu op een GS van 388 zoiets. Ik ben er nu dus klaar voor om de missies te gaan doen om naar WT2 te gaan.

Dit gaan we vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Als je in een groep zit en er drop loot, dan kan je deze voor een bepaalde tijd sharen/droppen met/voor je mede-groepsleden. Dat is dus was die persoon deed. Die 2 pijltjes (en volgens mij een timertje die aangeeft hoe lang nog) geven aan dat die gear te delen is met je groepsleden.

Weet niet precies hoe het nu is, maar als je ze nu niet kan gebruiken, idd even in je stash tot je zelf op het juiste level zit.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:18
Ik heb het spel via Stadia weer opgepakt doordat het in de sale was. Momenteel ben ik lvl 12 en langzaam door het verhaal aan het lopen. Ook heb ik de uibreiding gekocht, maar eerst nog in DC bezig natuurlijk. Zit iedereen van de clan in NY?

Mochten er mensen zijn die af en toe eens samen zouden willen spelen (rond mijn level), ik ben StadiaSkies in de Tweakers clan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik moet zeggen dat na 1 - 1,5 maand NY toen hij net uit was, ik vooral toch weer in DC te vinden ben.
De manhunts zijn momenteel daar, de confidential missions, meer CP’s, hunters etc.
NY vind ik in dat opzicht wat stilletjes. Benieuwd of ze daar nog met nieuwe content gaan komen, is nog genoeg van Manhattan om er aan toe te voegen.

Onderstaande ooit eens gemaakt, NY is alleen maar dat rode stukje en dan zie je Central Park nog maar net rechts boven met daartussen nog genoeg leuke “landmarks” om te kunnen gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TlckIF0j9V2PratqLVEVKDxI2AY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4DzVvtKbL4yO31o9kWiubqOR.jpg?f=fotoalbum_large

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Is TD2 nou cross platform of niet? Ik meen een keer gelezen te hebben dat dit kwam (okt-2020), maar kan het niet op reddit vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:30
Spellingerror schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:47:
Is TD2 nou cross platform of niet? Ik meen een keer gelezen te hebben dat dit kwam (okt-2020), maar kan het niet op reddit vinden?
Ja, met de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Voor de duidelijk, Stadia met PC.
Geen cross-play met/tussen de consoles.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
S913 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:58:
Voor de duidelijk, Stadia met PC.
Geen cross-play met/tussen de consoles.
Balen, jammer, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Inderdaad :-(

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Update binnen, menu en map zijn bizar veel vloeiender op de XSX geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Update is aan het installeren ... Iemand al bezig met het Resident Evil "event"?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Re-animated is wel grappig, soms irritant als ze allemaal gelijktijdig terug komen :P

Maar volgens mij is er iets mis met shields, 2 rode gasten op challenge schieten dat ding in werkelijk ~2sec kapot, normaal tank ik er legendary mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Re-animated is idd wel grappig voor een tijdje.
Resident Evil is wat “mwah” ... daily projects voor wat visuals. Had toch minimaal op een extra missie gehoopt.

Dat van die shields, daar zeg je wat, tijdens een hard mission en bounty viel het me ook op. Ik dacht dat het aan mij lag, normaal wordt mijn shield zelden stuk geschoten en nu een paar keer.
Kan hier online niets over vinden ....

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren op de ps5 ook voor de eerste keer ingelogd met de nieuwe update. De game speelt echt een stuk vloeiender en oogt ook beter zo lijkt het.

Helaas zelf nog niet kunnen checken naar de Resident Evil spullen. Hier heb je de uitbreiding voor nodig en die heb ik (nog) niet. Daar wacht ik een aanbieding voor af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Die re-animated is wel irritant op z'n tijd, het glitched regelmatig. Of je ziet die 'reanimatie', maar die gast komt nooit terug, of je ziet niets en opeens *poof* staat die weer voor je op je te schieten. Grappig is wel als er 2 facties vechten, nu paar keer gezien en kan redelijk stellen dat zij dus nooit headshots doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Grr ... 1 tip. Switch niet tussen DC en NY terwijl je met die Resident Evil daily project bezig bent ... Beide gebieden hebben hun eigen project en die wordt gereset als je tussen beide gebieden switcht.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Yammie74 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:13:
Het zijn twee afzonderlijke weken, waarbij de resultaten worden opgeteld.
Als je deze week de vier missies (max 40 punten) doet en volgende week weer, heb je ruim voldoende 'punten' behaald voor de laatste kist (60 punten).
Natuurlijk geldt wel dat je voor alle missies het maximale haalt (10/10).
Voor je het vergeet, de resterende punten kunnen vanaf gisteren worden behaald.

Het wordt een drukke week met al die activiteiten, leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag samen met @Ghostley een productief avondje gehad.

Begonnen met een gearscore van 330. Ik in WT3 en Ghostley in WT5. Ik join zijn game en we beginnen te knallen. Alle items die geloot worden zijn bij Ghostley van het nivo WT5 en bij mijzelf WT3.

Alles wat hij dropt is voor mij zeer hoog. Na een missie en wat control points ben ik van 330 naar ongeveer 475 gegaan in ongeveer 1.5uurtje tijd. Morgen eens qat missies doen en hopelijk snel in WT5 waarna ik echt de "end-game" in kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 16:02
Heb zelf ook laatst de DLC warlord of NY gekocht (aanbieding van 9 euro 8)). Leuke uitbreiding en de seizoenen zijn nu ook stukken leuker. Er is zoveel te doen. Jammer dat er niet meer content zich in NY zit. Ik vind de cleaners zo gaaf om tegen te vechten. Die Black Tusk vind ik maar wat saai. Juist het kunnen kapot schieten van weak spots en de bonus (explosie) is wel leuk. Met die Tusk is daar gewoon minder aan, met hun saaie robots.
Neemt niet weg dat ik er weer lekker mee aan het spelen ben. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Er mag wel wat meer liefde getoond worden voor The division 2 update bij de bekende game outlets, allemaal op Control, maar buiten control's Rtx, is The Division op het moment grafisch een vd mooiere spellen op Series X / Ps5.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mFUfezL7_sQeijC4DYs5mYDt2hU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aD18NYjTcs9xi2Dxq9vu3yri.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LERk_olZhpy0-XfGXMNVt7rHdO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/37P5hVtd6FTQZUUbzmxvDwGv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
A message from The Division 2 Team

Today, we are thrilled to confirm that there will be additional content for The Division 2 released later this year! It is your continuous passion and support which enables us to continue to build upon The Division 2 experience, and we cannot thank you enough for that.

https://forums.ubisoft.co...-from-The-Division-2-Team

Ik ben benieuwd waarmee ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Nice!! Kan ook niet wachten. Had iets meer van het RE event verwacht qua content ipv alleen visuals (al ben ik blij met mijn Umbrella helmet :P) dus een echte uitbreiding zou erg welkom zijn! d:)b

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
S913 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:45:
Nice!! Kan ook niet wachten. Had iets meer van het RE event verwacht qua content ipv alleen visuals (al ben ik blij met mijn Umbrella helmet :P) dus een echte uitbreiding zou erg welkom zijn! d:)b
Ik verwacht niet heel veel meer dan nog een manhunt eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Die manhunts komen nu al, wat is het, 1,5 maandelijks(?) voorbij sinds de WoNY uitbreiding, dan verwacht (hoop) ik niet dat ze op deze manier een 5de of 6de manhunt als nieuwe content gaan aankondigen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
S913 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:05:
Die manhunts komen nu al, wat is het, 1,5 maandelijks(?) voorbij sinds de WoNY uitbreiding, dan verwacht (hoop) ik niet dat ze op deze manier een 5de of 6de manhunt als nieuwe content gaan aankondigen.
Naja, laat ik het zo zeggen. ik verwacht gewoon een season + update zoals vergelijkbaar met title update 11 of 12.

Als het meer is zou alleen maar mooi zijn, maar ik verwacht verder zelf niet veel.

Zou wel kunnen dat ik het mis heb natuurlijk, dat ze nog een expansion doen als tussendoortje voordat de star wars game van ze uit komt. Maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:46
Hoe werkt dat updaten eigenlijk op de Xbox. Ik hem het spel via de aanbieding gekocht met de addon. Ik heb zelf de series x maar toen ik naar de patch log ga in het menu lijkt het alsof ik op 10.x versie speel en nog niet op de 12.1 met de next gen update. Moet ik iets doen of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 21:26

The Inquisitor

Greetings weaklings

S913 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:45:
Ik had wel wat zombie-achtigen willen afknallen opzich :9 Maar ik heb onderhand ook eindelijk die helmet, en ook blij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Physx schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:47:
Hoe werkt dat updaten eigenlijk op de Xbox. Ik hem het spel via de aanbieding gekocht met de addon. Ik heb zelf de series x maar toen ik naar de patch log ga in het menu lijkt het alsof ik op 10.x versie speel en nog niet op de 12.1 met de next gen update. Moet ik iets doen of zie ik wat over het hoofd?
Heb hetzelfde hier, als je gewoon online kunt heb je de laatste versie (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Draait het met de next-gen update goed op een Series X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:23:
perfect hier. ik heb het spel in het weekend gekocht. wat kan ik nog meer met mijn geld buiten wapens/gear kopen? kan ik hoofdkwartieren upgraden bijv?

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 15-02-2021 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 19:14
Dit weekend gekocht voor 9 euries (zonder DLC) voor Series X en moet zeggen dat het vrij soepel draait voor 3rd person shooter. Voelt als een 60FPS shooter.

Ik hoop echt dat Microsoft a.s. woensdag met de mededeling komen dat ze 60FPS voor oudere games gaan ondersteunen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Galvatron schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:46:
[...]

Dit weekend gekocht voor 9 euries (zonder DLC) voor Series X en moet zeggen dat het vrij soepel draait voor 3rd person shooter. Voelt als een 60FPS shooter.

Ik hoop echt dat Microsoft a.s. woensdag met de mededeling komen dat ze 60FPS voor oudere games gaan ondersteunen. :9~
volgens mij is het spel ook 60fps op de X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:13
Draait perfect! Tot op heden niks geen framedrops gehad en het spel ziet er gelikt uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
Farabi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:49:
[...]

volgens mij is het spel ook 60fps op de X?
Klopt, 4K/60FPS, maar dat zijn cijfers. Het moet ook nog zo voelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Galvatron schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Klopt, 4K/60FPS, maar dat zijn cijfers. Het moet ook nog zo voelen ;)
voelt het dan niet zo? geen 1x het idee gehad van frame-drop hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
Farabi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:56:
[...]

voelt het dan niet zo? geen 1x het idee gehad van frame-drop hier.
Juist wel, zie eerdere bericht. Weken Doom Eternal gespeeld (smooth as butter shooter ever) en The Division viel me daarna niet tegen. Ik speel overigens altijd 'zonder' Auto Aim of Aim Assist en dan is 60FPS echt relaxed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Framedrops kan je nog steeds krijgen, met name combinaties van rook/vuur/explosies (legendary Roosenvelt met 3 nukers :P) kreeg ik wel een kleine dip, maar dat is zo zeldzaam dat je redelijk kan zeggen dat het bijna nonstop 60fps draait. Al blijf ik het gevoel hebben op PC de textures hogere kwaliteit zijn.
Physx schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:47:
Je zit op versie 1.0., er zit extra puntje tussen de 1 en 0. (TU10 is al even geleden).

De 12.1 is de 'game update', zegmaar chapters, maar niet de echte versie van de game zelf. De update voor 4k/60fps is gewoon een unlock op de generieke versie die overal draait, maar met een graphics switch wanneer deze op XSS/XSX draait, beide hebben dezelfde versie (1.0.308.9856 dit moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Farabi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:28: wat kan ik nog meer met mijn geld buiten wapens/gear kopen? kan ik hoofdkwartieren upgraden bijv?
Ik heb mijn geld nooit uitgegeven aan gear/wapens uit de stores, voor je het weet heb je iets beters gedropped gekregen.
Enige waar ik al en toe geld (en resources) aan uit heb gegeven is crafting of recalibration van gear/wapens. Heb nu ook meer geld dan ik kan uitgeven ...

De settlements worden geüpgraded door missies/de storyline te doen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
S913 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Ik heb mijn geld nooit uitgegeven aan gear/wapens uit de stores, voor je het weet heb je iets beters gedropped gekregen.
Enige waar ik al en toe geld (en resources) aan uit heb gegeven is crafting of recalibration van gear/wapens. Heb nu ook meer geld dan ik kan uitgeven ...

De settlements worden geüpgraded door missies/de storyline te doen.
Precies, vandaar dat ik geen geld wil uitgeven voor dat soort onzin. Dus wilde ik weten waarvoor wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik kom ook niet verder dan crafting, recablibration en later optimalization ... maar zit nu ruim boven de 2 miljoen credits en heb zelf ook geen idee wat ik er nog meer zou moeten doen :P

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
Ik zit op dit moment vol in de game. :D Heb D1 destijds 'grijs gespeeld' op pc, maar D2 kon mij bij de launch niet pakken - was ook net twee maanden een kersverse vader, dus dat speelde ook mee. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evaN3KQ1eWBbFWwqfdo_YQkVopc=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/ocA2AcHA41qLW7O1WWholiEE.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQdVFifZbc20coyq20aNLTk7FBU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/XgNx7NHf5QvhZYBOz9s71VHX.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWUusRfZ2JIoVyMQ0rIA2utTsDM=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/kzfduszEU6YCGvV6nUNXc2El.png?f=fotoalbum_medium

Anyhow, sinds de Series X-update het spel maar weer eens opgepakt en sindsdien niet meer losgelaten. (y) Ik het het spel gisteren zelfs aan twee vrienden cadeau gedaan in de hoop dat we deze week samen de straten van D.C. (on)veilig kunnen maken. 8)

Meteen ook even dit besteld: klik. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Galvatron schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:46:
[...]

Speelt en ziet top uit op een Series X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:29

PEBRU88

PC Load Letter?!

Sinds een week ben ik het ook weer aan het spelen op de PS5. speelt top met 60fps :*) . Alleen lijkt het dat er geen smoke/partical textures in de ps5 patch zitten. ziet er allemaal te helder uit.

Is er nog een clan dat een beetje actief is? de Tweakers clan is zo goed als dood. PSN is PEBRU88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
PEBRU88 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:41:
Sinds een week ben ik het ook weer aan het spelen op de PS5. speelt top met 60fps :*) . Alleen lijkt het dat er geen smoke/partical textures in de ps5 patch zitten. ziet er allemaal te helder uit.

Is er nog een clan dat een beetje actief is? de Tweakers clan is zo goed als dood. PSN is PEBRU88
Ja, er is wel een Tweakers clan waar gespeeld wordt. Iets met NLD tweakers of zo, ik heb niet de PS5 bij de hand dus kan het niet checken.

Sinds ik het spel speel op de PS5 (heb de nodige uren op de PS4 doorgebracht hiermee) heb ik af en toe het idee dat ik een nieuw spel speel. Gisteravond ook, ik was in New York om checkpoint The Gate over te nemen. Ik stond te schieten vanaf de achterkant, bovenin met uitkijk naar de voorkant en ik dacht de hele tijd, waar komt die rook toch vandaan? Blijkt dus dat als je flink schiet met een LMG die zo heet wordt dat er damp af komt die je zicht blokkeert. Dat was er dus niet op de PS4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
Hoppa, main story done en nu in World Tier 1 aanbeland. (y)

Mooi om te zien hoe de end game zich opent; het lijkt wel alsof het spel nu pas echt gaat beginnen. Dat was bij D1 destijds wel even anders. :P Anyhow, ik heb de 'Sharpshooter' gekozen als specialization. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCWDFnP7twox26segD1sdmn6lDk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/P1XhIy2pNC5zDDuVPdYG8bJZ.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0f7mAhwepbg9W9lxytpKN0PIfE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/GSjPs39t6jhKoYCYOhg5sA57.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
Yonix schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:27:

Mooi om te zien hoe de end game zich opent; het lijkt wel alsof het spel nu pas echt gaat beginnen. Dat was bij D1 destijds wel even anders. :P Anyhow, ik heb de 'Sharpshooter' gekozen als specialization. 8)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Cool, je kunt ze allemaal vrij spelen en daarna wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

https://psprices.com/regi...rds-of-new-york-expansion

Nu 11,99 als je PS+ hebt.

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zag het gisteren en meteen meegenomen.

Gisteren de eerste stappen in New York gezet en moet zeggen dat me dit wel bevalt. Pluspunt vind ik op dit moment toch wel de fog of war. Echt een ubisoft tintje maar dat mag wel.

Helaas jammer dat ik nu niet meer terug kan naar DC. Daarvoor moet ik volgens mij eerst het verhaal uitspelen.

Verder heb ik 1 missie gespeeld welke me goed bevallen is. De gasflessen op de rug van de enemy bevalt me wel.

Dit is me de 12 euro nu al waard :)

[ Voor 44% gewijzigd door Oxigeon op 19-02-2021 07:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
Inmiddels level 11, spel pakt me wel, wel irritant dat je soms in de buurt van een zone komt die boven je level zit ofzo en dat je dan ge-one-shot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-07 18:19
Net opgepikt voor een tientje maar de subtitles komen 10 sec eerder dan de voice. Iemand een idee waar dat aan ligt? Ps4 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:34
Uiteraard heb ik weer niet zitten opletten. Heb ik de manhunt (Faye Lau) dus niet afgerond :(

Is er een manier om die alsnog af te ronden? Of is het een kwestie van pech, tranen drogen en verder gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Dweebus schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:11:
Uiteraard heb ik weer niet zitten opletten. Heb ik de manhunt (Faye Lau) dus niet afgerond :(

Is er een manier om die alsnog af te ronden? Of is het een kwestie van pech, tranen drogen en verder gaan? :)
Nee hoor, die komt zeker nog een keer voorbij.
Edit: Haal level 53 van het huidige seizoen en je hebt haar.

[ Voor 7% gewijzigd door Yammie74 op 09-03-2021 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Season One Rerun is now live

Agents, the Season One rerun is now live on all platforms along with double XP.
Let op:
The first season pass is free for everyone.
The first event for this season is Target Neptune and will last for 7 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Rerun :'(

Hoopte op wat nieuws ... ben nu dan maar de exotics met blueprints aan het halen. Momenteel bezig met Nemesis, maar die invaded strongholds is er maar 1 per week (tenminste, die je moet hebben voor de componenten).
Misschien nog wat hunters ... met mijn Scorpio shotgun zijn die echt een stuk makkelijker geworden.

Iemand ervaring met een random team de raids doen? Of doen een van de (PS4) GoT clans af en toe wel eens een raid?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
S913 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:21:
Rerun :'(

Hoopte op wat nieuws ... ben nu dan maar de exotics met blueprints aan het halen. Momenteel bezig met Nemesis, maar die invaded strongholds is er maar 1 per week (tenminste, die je moet hebben voor de componenten).
Misschien nog wat hunters ... met mijn Scorpio shotgun zijn die echt een stuk makkelijker geworden.
Ik had recentelijk alle componenten in twee weken tijd bij elkaar, maar moet wel zeggen dat de rotatie van invaded strongholds elkaar opvolgden. Daarvoor heb ik weken moeten wachten voordat ik eindelijk de nemesis had.
Iemand ervaring met een random team de raids doen? Of doen een van de (PS4) GoT clans af en toe wel eens een raid?
GoT (PC-versie) is niet actief in raids. Je zou discord channel van D2 kunnen joinen, want daar is genoeg animo voor raids, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb nu de Bridle uit de DU Arena en de blueprint uit GW Hotel. Het is nu dus wachten Roosevelt Island en Capitol Building :/

Discord ... Hmm, wachten tot mijn zoon dit weekend weer thuis is, da's wel heel modern hoor :+

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
S913 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:01:
Ik heb nu de Bridle uit de DU Arena en de blueprint uit GW Hotel. Het is nu dus wachten Roosevelt Island en Capitol Building :/

Discord ... Hmm, wachten tot mijn zoon dit weekend weer thuis is, da's wel heel modern hoor :+
https://discord.gg/thedivisiongame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Ik ben van de week ook weer begonnen met Division 2 op de PS5 na het een hele lange tijd niet gespeeld te hebben. Was in WT5 gebleven met 500+ gear score. Zat dus redelijk tegen het eind aan zeg maar voor de nieuwe DLC uitkwam.

Ondertussen de WONY DLC aangeschaft en het verhaal daarvan doorlopen. Zit nu dus in de 'echte' endgame op level 40. Ben momenteel vooral bezig met control points grinden op challenging voor die blueprints en wat gear sets farmen om te experimenteren met builds. Moet die summit ook nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-07 16:53
Yonix schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:27:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
je kunt op alle momenten niog andere specialisations unlocken. Ik ebn van sharpshooter overgegaan naar de kruisboog, speelt ongeveer hetzelfde maar is veel nuttiger vond ik, je hebt er op korte afstand ook nog wat aan. het ligt er wel aan of je solo speelt (zoals ik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb alle specialisaties gemaxed qua punten, zit momenteel in mijn Firewall fase 😋
Met name wegens de boost voor mijn shield en om bosses in de fik te steken 🔥

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Hmm, hoop binnenkort toch wel wat nieuws. Ben nu uit “verveling” maar hunters aan het solo’en :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/er1bqlVCU0hM5mHSWiM0fDEz3LY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BhqghDwHS7PNRewWwii8FQUz.jpg?f=user_large

Als ik binnenkort wat meer tijd heb, maar eens met wat vreemden een raid in.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
S913 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:02:
Hmm, hoop binnenkort toch wel wat nieuws. Ben nu uit “verveling” maar hunters aan het solo’en :*)
Zojuist de laatste vier hunters in NY weten uit te schakelen.

Ik heb nog wat gear te halen uit de dark zone, nog wat exotics bij elkaar te sprokkelen, commendations zijn nog niet compleet, ofwel nog genoeg te doen als je het mij vraagt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Hmm ... ik moet in DC alleen nog die 4 hunters bij elkaar ... Maar lijkt er op dat die me solo niet gaan lukken :-(

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
S913 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:26:
Hmm ... ik moet in DC alleen nog die 4 hunters bij elkaar ... Maar lijkt er op dat die me solo niet gaan lukken :-(
Ik wil je wel helpen hiermee, maar 1 of 2 man extra is aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:09
Sinds lange tijd weer met division 2 begonnen. Ik was na een paar mnd na release er mee gestopt. Zit in de hoogste world tier en alle main missies gedaan. Ik hoop de expansion binnenkort op de us psn store goedkoop te kunnen kopen. Hopelijk een paas uitverkoop ofzo. Ik vind de game wel weer even wennen. Beetje overweldigend wat nu te doen is in het spel.
Maar in de expansion ga je van 30 naar 40. Is het dan nu nog wel nuttig om aan je gearscore te werken? Is dat met het oog op de expansion niet nutteloos?

Daarnaast de vraag of je de gear die je hebt (heb nog wat sets) kan upgraden naar level 40 gear? Mijn bags zitten aardig vol met oude gear van 2 jaar terug

[ Voor 15% gewijzigd door KookSpook op 25-03-2021 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
KookSpook schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:10:
Daarnaast de vraag of je de gear die je hebt (heb nog wat sets) kan upgraden naar level 40 gear? Mijn bags zitten aardig vol met oude gear van 2 jaar terug
Upgraden heeft geen zin, je vindt genoeg level 40 gear als je dat level hebt behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
S913 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:26:
Enig idee wanneer je deze vier wilt gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

@Yammie74 Ooeps, sorry :$ Beetje late reactie, ik ben momenteel erg druk werk/prive dus de laatste tijd weinig tijd voor D2. Daarnaast speelt er niemand meer uit mijn clan, dus heb ik nog geen verdere backup kunnen regelen ...

Als ik het wat rustiger krijg, geef ik een seintje. Sowieso nogmaals bedankt voor je aanbod (y)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yammie74
S913 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:10:
Daarnaast speelt er niemand meer uit mijn clan, dus heb ik nog geen verdere backup kunnen regelen ...

Als ik het wat rustiger krijg, geef ik een seintje. Sowieso nogmaals bedankt voor je aanbod (y)
Ter plaatse een backup call waar altijd wel iemand op afkomt maakt dat we al met zijn drieën zijn.

Ik zie het seintje wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Hoi, ik heb the Division 2 nog niet gespeeld, maar ik had begrepen dat er Resident Evil items in-game te verkrijgen waren/zijn. Is dit nog steeds mogelijk of was dit een timed-one-time-only event en nu onmogelijk om te verkrijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Anoniem: 1456976 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:24:
Hoi, ik heb the Division 2 nog niet gespeeld, maar ik had begrepen dat er Resident Evil items in-game te verkrijgen waren/zijn. Is dit nog steeds mogelijk of was dit een timed-one-time-only event en nu onmogelijk om te verkrijgen?
Was een one-time event, plus dat het stiekem gewoon reskins waren van reeds bestaande items alleen iets meer in kleur van de RE series. Maar zover ik weet zijn ze nu alle seasons opnieuw aan het doen, dus kan prima dat deze ook nog eens langskomt.

Pagina: 1 ... 47 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)