Ik ben nooit zo'n strateeg

Ik speel AR (Pyromaniac) en Marksman (White Death) en soms ipv Marksman Shotgun (Sweet Dreams). Als skills drone en turret, ik solo veel en kan me met deze twee skills altijd wel goed redden (heroic Summit begint een uitdaging te worden alleen

).
Verder veel focus op armor (Unbreakable effect is fijn als je alleen bent) en health zodat ik ook als ik overspoeld wordt, veel damage kan hebben. Ik gebruik in normale omstandigheden zelden armor kits. Beetje domme tank build zou je het kunnen noemen (die wel verdomd lekker kan snipen)

Specialization wissel ik nog regelmatig mee, ik probeer die allemaal te maxen, bijna klaar met demolist en dan alleen nog sniper.
Maar .... ik probeer nu de hunters solo te doen. Ik heb er nu 2 gehaald (korte) gehaald, maar blijft erg pittig en als je dan eerst ene half uur bezig bent voor je de hunters spawnen en dan mislukt je strategie ... da's tijdrovend.
Ik zit vooral met mijn skills, torrent en drone worden of disabled of overgenomen door de hunters. Hebben jullie een tip qua skills die lekker werken tegen hunters?
@
tw_gotcha Zal vanavond even kijken