• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:24

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

tw_gotcha schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:48:
[...]

Ik vind wel dat de New York uitbereiding veel meerdehoogte ingaat dan Washington, vind ik ook wel leuk daaraan
nice, thanks voor de tip. :)

Ik maak daar echt even tijd voor om zo'n hele wereld te ontdekken, aangeleerd in Fallout 4 waar obveral en nergens wel iets te vinden was.
In TD1 heb ik dan ook elke vierkante meter wel gezien denk ik :P ik merkte in TD2 dat ik er door de vele loot en missies minder aan toe kwam en dus eens besloot wat meer te gaan rondwandelen, het is en blijft een machtig dystopisch sfeertje _/-\o_

[Voor 44% gewijzigd door Fraggert op 15-10-2020 13:53]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-03 14:30
Ik ga voornamelijk tegenwoordig de riolen in.
Hier hangen voornamelijk veel van die kastjes waar je de sleutels kan verkrijgen om die kisten van cleaners, hyenas etc. te openen.

Ik merk dat deze kisten iets betere gear bevatten :)

Ik ben zelf regelmatig op Discord te vinden op de tweakers discord.
Daar is mijn username 2xDope .

Mocht je me online zien hit me up, ook als je low level bent vind ik het leuk om mee te slenteren :)

[Voor 44% gewijzigd door Jeroenzer op 16-10-2020 14:50]

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-03 22:28
Ik ben gister de clan gejoined.
Speel pas op level 14 en ben nog zoekende naar de juiste set van gear/skills etcetera. Lijkt me leuk om eens met meerdere lekker rond te slenteren en beetje missies te spelen!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jeroenzer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:15:
Ik ga voornamelijk tegenwoordig de riolen in.
Hier hangen voornamelijk veel van die kastjes waar je de sleutels kan verkrijgen om die kisten van cleaners, hyenas etc. te openen.

Ik merk dat deze kisten iets betere gear bevatten :)

Ik ben zelf regelmatig op Discord te vinden op de tweakers discord.
Daar is mijn username 2xDope .

Mocht je me online zien hit me up, ook als je low level bent vind ik het leuk om mee te slenteren :)
ik draai geen multiplayer helaas, heb niet zo'n PS account, toch maar eens overwegen. :)

Goeie tip voor die riolen, moet ik ook weer vaker in, want ik merkt dat ik te vaak op zo'n kist stuit en dan geen sleutels meer heb |:( Die lockboxes staan in zowel story-missies als in 't vrije veld en dan sta je te balen dat je er niet bij kunt.

Wel grappig......je kunt 76 assault rifles, SMG, LMG's en een drone en turret kwijt in je backpack maar een kistje moet je laten staan omdat je geen sleutel hebt :+

• Jeroenzer
Fraggert schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:48:
[...]

ik draai geen multiplayer helaas, heb niet zo'n PS account, toch maar eens overwegen. :)

Goeie tip voor die riolen, moet ik ook weer vaker in, want ik merkt dat ik te vaak op zo'n kist stuit en dan geen sleutels meer heb |:( Die lockboxes staan in zowel story-missies als in 't vrije veld en dan sta je te balen dat je er niet bij kunt.

Wel grappig......je kunt 76 assault rifles, SMG, LMG's en een drone en turret kwijt in je backpack maar een kistje moet je laten staan omdat je geen sleutel hebt :+
aaah je speelt playstation ? PC hier dus samen spelen ging dan sowieso niet :P .

Maar als je een sleutel hebt kan je de inhoud ook menemen :P

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Trouwens.....nog even terugkomend.......afgelopen weekend even kort rondgehobbelt met wat shotties als secundary.

dat is niet helemaal mijn ding.....ik mis toch RPM en range.....voorheen de combo's

1. AR + Rifle
2. Marksman + AR
3. Rifle + AR

in volgorde van voorkeur

Nu speel dus ik al een fikse tijd AR+SMG en dat bevalt eigenlijk heel goed. Er wil nog wel eens een asshole het voor elkaar krijgen om toch op korte afstand te komen, dan is het fijn daar een hele SMG in leeg te trekken >:)
De AR werkt op fiks lange afstand meer dan prima qua range en de SMG doet het goed op korte tot zelfs middellang.

Als skills heb ik daarbij in elk geval mijn drone bij......de firefly laatst even ingewisseld voor de Hive (wel heel gaaf te zien met die mini-drones die ontploffen) maar die zet je statisch neer. Dat past mij niet. Nu toch weer even de Seeker Mine maar denk dat ik weer even de FireFly terugpak.

Wel leuk om iets meer te experimenteren. :)
Jeroenzer schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:23:
[...]

aaah je speelt playstation ? PC hier dus samen spelen ging dan sowieso niet :P .
owja....crossplay is een no-no |:(

[Voor 4% gewijzigd door Fraggert op 19-10-2020 11:55]

• Jeroenzer
Fraggert schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:48:
Trouwens.....nog even terugkomend.......afgelopen weekend even kort rondgehobbelt met wat shotties als secundary.

dat is niet helemaal mijn ding.....ik mis toch RPM en range.....voorheen de combo's

1. AR + Rifle
2. Marksman + AR
3. Rifle + AR

in volgorde van voorkeur

Nu speel dus ik al een fikse tijd AR+SMG en dat bevalt eigenlijk heel goed. Er wil nog wel eens een asshole het voor elkaar krijgen om toch op korte afstand te komen, dan is het fijn daar een hele SMG in leeg te trekken >:)
De AR werkt op fiks lange afstand meer dan prima qua range en de SMG doet het goed op korte tot zelfs middellang.

Als skills heb ik daarbij in elk geval mijn drone bij......de firefly laatst even ingewisseld voor de Hive (wel heel gaaf te zien met die mini-drones die ontploffen) maar die zet je statisch neer. Dat past mij niet. Nu toch weer even de Seeker Mine maar denk dat ik weer even de FireFly terugpak.

Wel leuk om iets meer te experimenteren. :)
Het is natuurlijk afhankelijk welke missie ik begin, afhankelijk daar van kies ik wel me guns.
Ik merk dat ik wel echt full assault ben met me gameplay, heb altijd drone-gun en seeker mines welke in kleine seeker mines over gaan, wissel deze eigenlijk nooit.

• Jeroenzer
Bartvw schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:17:
Ik ben gister de clan gejoined.
Speel pas op level 14 en ben nog zoekende naar de juiste set van gear/skills etcetera. Lijkt me leuk om eens met meerdere lekker rond te slenteren en beetje missies te spelen!
Ik moet nog een clan joinen, maar ik wil wel een keer met je mee slenteren hoor en zeker paar missies doen :)

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:12
Lees even de FAQ door:
Het algemeen beleid #verbodenspam

Alsmede dit topic:
Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

[Voor 127% gewijzigd door Bart ® op 21-10-2020 10:06]

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 16:17

S913

Abusus non tollit usum

Ik ben nooit zo'n strateeg :$ Ik speel AR (Pyromaniac) en Marksman (White Death) en soms ipv Marksman Shotgun (Sweet Dreams). Als skills drone en turret, ik solo veel en kan me met deze twee skills altijd wel goed redden (heroic Summit begint een uitdaging te worden alleen :P).

Verder veel focus op armor (Unbreakable effect is fijn als je alleen bent) en health zodat ik ook als ik overspoeld wordt, veel damage kan hebben. Ik gebruik in normale omstandigheden zelden armor kits. Beetje domme tank build zou je het kunnen noemen (die wel verdomd lekker kan snipen) :) Specialization wissel ik nog regelmatig mee, ik probeer die allemaal te maxen, bijna klaar met demolist en dan alleen nog sniper.

Maar .... ik probeer nu de hunters solo te doen. Ik heb er nu 2 gehaald (korte) gehaald, maar blijft erg pittig en als je dan eerst ene half uur bezig bent voor je de hunters spawnen en dan mislukt je strategie ... da's tijdrovend.
Ik zit vooral met mijn skills, torrent en drone worden of disabled of overgenomen door de hunters. Hebben jullie een tip qua skills die lekker werken tegen hunters?

@tw_gotcha Zal vanavond even kijken (y)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• tw_gotcha
S913 je kunt als skill om te genezen de chemlauncher gebruiken schijnt het, niet te hacken. Zelf nooit gedaan. En dan de shield met ar of pistool?

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Zal 'ns naar die chemlauncher kijken, maar het probleem is vooral ook om zoveel mogelijk damage (en zo'n kort mogelijke tijd) te doen. De hunter verdwijnt ook als je hem (of ze, meervoud) niet snel genoeg dood hebt. Vandaar dat een shield ook niet direct te oplossing is denk ik.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• tw_gotcha
shield wordt idd gewoon aan flarden geschoten. ik hen een LMG met 'unhinged' die wel veel damage doet en je hoeft niet zo dicht bij als een shotgun?

• tw_gotcha
Ik xie dat het niet de bedoeling is het forum te gebruiken voor school onderzoek. Heel logisch natuurlijk. Excuses
S913 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:49:
Zal 'ns naar die chemlauncher kijken, maar het probleem is vooral ook om zoveel mogelijk damage (en zo'n kort mogelijke tijd) te doen. De hunter verdwijnt ook als je hem (of ze, meervoud) niet snel genoeg dood hebt. Vandaar dat een shield ook niet direct te oplossing is denk ik.
Sowieso beter speccen in vol rood, geel of combo rood/geel ipv blauw als je wilt dat NPCs snel neergaan. Voor hunters zou ik voor vol rood gaan vanwege hacken van je skills. M1A + rifle damage + CHC/CHD en knallen maar (mocht je die niet hebben dan werkt een AR of LMG ook wel, zou dan alleen niet voor de Pyromaniac kiezen maar een talent die wat makkelijker afgaat). Chest/Backpack talents ook vol op DPS.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02 14:59
MAX3400 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:38:
Spelen mensen dit spel nog?

Laat ik het anders formuleren; kunnen de Commanders van de losse GoT-clans eens inventariseren hoeveel aktieve leden er nog zijn in de clan?

Ik ben al enige tijd Commander van TweakersTwee maar als dat op maandbasis 5 aktieve spelers zijn, is het veel. Andersom, in mijn eentje kom ik bijna elke week aan in ieder geval 1 Clan cache maar het is leuker als dat toch wat vaker gebeurt.

Oftewel, eens opruimen en gaan samenvoegen? Stuur me maar een DM of een XBL-berichtje...
Zijn er nog concrete plannen om de GOT-clans samen te voegen?
Ik ben Commander van GOT op de PC, maar weinig activiteit daar de laatste tijd, afgezien van een klein handjevol hardcore volhouders. Ik vind samenvoegen prima. Speel zelf nauwelijks meer de laatste tijd.

• Jonathan112
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-12-2021
NLxAROSA schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:35:
Ik ben Commander van GOT op de PC, maar weinig activiteit daar de laatste tijd, afgezien van een klein handjevol hardcore volhouders. Ik vind samenvoegen prima. Speel zelf nauwelijks meer de laatste tijd.
Je hebt onder andere mij toen Lieutenant gemaakt. Ik zou voorstellen dat we iedereen Last online over 90 days ago eruit gooien en dan kan iedereen van Tweakerstwee die nog actief is zo joinen. Als ik zo snel tel zijn dat er 26 dus dan is er genoeg plek om vanuit TweakersTwee de andere te joinen.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

NLxAROSA schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:20:
Sowieso beter speccen in vol rood, geel of combo rood/geel ipv blauw als je wilt dat NPCs snel neergaan. Voor hunters zou ik voor vol rood gaan vanwege hacken van je skills. M1A + rifle damage + CHC/CHD en knallen maar (mocht je die niet hebben dan werkt een AR of LMG ook wel, zou dan alleen niet voor de Pyromaniac kiezen maar een talent die wat makkelijker afgaat). Chest/Backpack talents ook vol op DPS.
Idd ivm mijn solo spelen heb ik een een blauw/rode build, maar zal nog meer op DPS speccen. Pyromaniac is solo erg fijn (sowieso AR vind ik het fijnst spelen) maar idd is die burn talent in dit geval niet top.

Nog tips v.w.b. te gebruiken skills?

[edit] Zoals gezegd, speel veel solo of met zijn tweeën, dus misschien dat het daar aan ligt (en dat ik dus geen build strateeg ben), maar spelen jullie veel met full green gear sets van 1 type? Vanuit mijn verzamelaars-habit ben ik ze wel allemaal aan het verzamelen, maar speel ze eigenlijk nooit. Sowieso is elke (gele) armor bij mij wel van een ander type.

[Voor 19% gewijzigd door S913 op 22-10-2020 15:17]

~ H.P. Lovecraft

Jonathan112 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:38:
[...]

Je hebt onder andere mij toen Lieutenant gemaakt. Ik zou voorstellen dat we iedereen Last online over 90 days ago eruit gooien en dan kan iedereen van Tweakerstwee die nog actief is zo joinen. Als ik zo snel tel zijn dat er 26 dus dan is er genoeg plek om vanuit TweakersTwee de andere te joinen.
Check, ik log vanavond wel ff in dan knallen we die eruit. Kan ik gelijk ff de Summit nieuwe stijl proberen.
S913 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

Idd ivm mijn solo spelen heb ik een een blauw/rode build, maar zal nog meer op DPS speccen. Pyromaniac is solo erg fijn (sowieso AR vind ik het fijnst spelen) maar idd is die burn talent in dit geval niet top.

[edit] Zoals gezegd, speel veel solo of met zijn tweeën, dus misschien dat het daar aan ligt (en dat ik dus geen build strateeg ben), maar spelen jullie veel met full green gear sets van 1 type? Vanuit mijn verzamelaars-habit ben ik ze wel allemaal aan het verzamelen, maar speel ze eigenlijk nooit. Sowieso is elke (gele) armor bij mij wel van een ander type.
Ik heb meerdere sets die ik solo gebruik. Ik gebruik veel hybrid (rood-geel) met turret en drone en LMG (RPK-74) met In-Sync. Maar heb ook een Negotiators Dilemma set met M1A.

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:34
[...]

Ik vind de burn-out een fijn wapen om mee te spelen, lijkt wel een beetje op de pyromaniac volgens mij.

• tw_gotcha
[...]

Ik speel ook solo, rood/geel met momenteel 4 stuks Strikers vanwege de weapon handling en rate of fire, waardoor ook LMGs vrij precvies te hanteren zijn. De AR met Strained is een M4 omdat zie vreselijk snel is (bijna 1000 rpm) zodat de extra van de Striker set, weapon hits amplify by 0.5% goed gebruikt wordt.Mijn LMG is een Pestilence want die geeft 100% schade debuff ook als de vijanden uit zicht zijn, en schade springt van de een op de ander over. Is weer niet zo sterk bij een enkele tank. Een LMG met unhinged is ook prima ("Balck Friday"). Soms een rifle of een beetje klooien met een ander AR. Submachine gun vind ik nutteloos, soort van AR maar zonder de range en heel af en toe een shotgun als een tank immume is tegen normale kogels.

Verder is de rugzak Memento want dan krijg alle drie: 1 skill point, en 1 armor en 1 damage! Dat is mijn enige armor. Verder de kruisboog, een drone voor aanvallen en die seeker mine voor genezen. Dus ik heb 3 skills levels, 3 rood 15% weapon damage en 1 blauw 170000 armor.

Ik speel meestal op challenging maar misschien is het tijd om heroic te gaan doen.

als iemand beter heeft hoor ik het graag!

• Bartvw
Wauw, als division 2 beginner komen hier wel een hoop afkortingen en termen tevoorschijn!
Ik zit net op level20 dus moet nog hoop ontdekken en looten, maar lurk intussen lekker mee!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:18

Mach

[END]Avengers

@Bartvw gewoon lekker doorspelen en genieten. Echte builds zijn tot lvl. 40 niet echt van doorslaggevend belang. Pas na lvl 40 en als je WONY heb uitgespeeld (de expansie) worden builds belangrijker.

Ik speel al jaren Div1 en Div2 (laatste tijd wat af en aan).

Mijn “end” builds zijn:

Een all red “bakers dozen” (m1a1) build
Een status effects build ( voor heroic team play) met blinder fire fly en jammer pulse
Een sniper build met de Mantis en Aces & Eights (erg goede solo build voor lvl4 CP)
Een hunter fury smg build. Voor het betere rauw dauw werk :)

Ik ben stiekem gewoon een beetje jaloers op je omdat jij nog op je ontdekkingstocht bent terwijl ik zit te grinden voor een extra procentje head shot damage :)

[Voor 0% gewijzigd door Mach op 23-10-2020 20:27. Reden: Een sniper versnippert npc’s maar dat maakt het nog geen snipper build😹]

DUGG

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-03 08:14
(jarig!)
Mach schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:32:
@Bartvw gewoon lekker doorspelen en genieten. Echte builds zijn tot lvl. 40 niet echt van doorslaggevend belang. Pas na lvl 40 en als je WONY heb uitgespeeld (de expansie) worden builds belangrijker.

Ik speel al jaren Div1 en Div2 (laatste tijd wat af en aan).

Mijn “end” builds zijn:

Een all red “bakers dozen” (m1a1) build
Een status effects build ( voor heroic team play) met blinder fire fly en jammer pulse
Een sniper build met de Mantis en Aces & Eights (erg goede solo build voor lvl4 CP)
Een hunter fury smg build. Voor het betere rauw dauw werk :)

Ik ben stiekem gewoon een beetje jaloers op je omdat jij nog op je ontdekkingstocht bent terwijl ik zit te grinden voor een extra procentje head shot damage :)
Zou je die solo build voor lvl4 CP kunnen delen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Mach

Mach

[END]Avengers

Melantrix schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:43:
[...]

Sure.

Mantis, aces & eights met the chain killer chest

YouTube: THIS DIVISION 2 BUILD ONE SHOTS HEROIC ENEMIES! I CAN'T BELIEVE IT O...

Ik gebruik The Mop Shotgun als second

Vergt wel een rustige playstyle op afstand en de decoy mod

[Voor 5% gewijzigd door Mach op 23-10-2020 23:07]

DUGG

[...]

Mocht je wat meer van de skills zijn dan heb ik nog wel een goede hybrid solo build rondom LMG, turret en Drone.

• LordKnox
  • Laatst online: 20-03 12:47

LordKnox

Opperbaas.

[...]

CP4 is met veel builds goed te doen. Zelfs een CC kan met veel geduld een CP4 overnemen. Anders een full red met Bakers Dozen en Crit Chance en Crit Damage. Een Sniper build met Headshot damage. Een tank build kan ook met armor regen. Als je hulp nodig hebt, kan ik wel dieper ingaan op goede builds.

Ik denk dat ik nu op een punt ben dat ik overal wel een build voor heb.
DPS
Sniper
Healer
CC fire
CC stuck
Tank hazard
Tank armor regen
En een god rolled rainbow build :D

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-03 08:14
(jarig!)
LordKnox schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:07:
[...]

CP4 is met veel builds goed te doen. Zelfs een CC kan met veel geduld een CP4 overnemen. Anders een full red met Bakers Dozen en Crit Chance en Crit Damage. Een Sniper build met Headshot damage. Een tank build kan ook met armor regen. Als je hulp nodig hebt, kan ik wel dieper ingaan op goede builds.

Ik denk dat ik nu op een punt ben dat ik overal wel een build voor heb.
DPS
Sniper
Healer
CC fire
CC stuck
Tank hazard
Tank armor regen
En een god rolled rainbow build :D
Nou ik had toen ik dat posten net m'n eerst cp4 gehaald waarbij ik lang bezig was en meerdere keren moest respawnen. (Gelukkig kon ik fast travellen naar de friendlies en moest ik alleen nog verdedigen). Het was me iig wel duidelijk dat mijn build niet optimaal is voor solo op dat niveau en toen ik las dat hij een goede solo build had voor cp4 was mijn Interesse gewekt. Dan heb ik een 'houvast' om te vergelijken.

Dus als je dat hebt graag, is altijd welkom!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Mach

Mach

[END]Avengers

Melantrix schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

Nou ik had toen ik dat posten net m'n eerst cp4 gehaald waarbij ik lang bezig was en meerdere keren moest respawnen. (Gelukkig kon ik fast travellen naar de friendlies en moest ik alleen nog verdedigen). Het was me iig wel duidelijk dat mijn build niet optimaal is voor solo op dat niveau en toen ik las dat hij een goede solo build had voor cp4 was mijn Interesse gewekt. Dan heb ik een 'houvast' om te vergelijken.

Mind you. Die Mantis build is well “end tier” in de sin dat je daarvoor wel specifieke exotic en named gear nodig hebt.

Een relatief eenvoudige build is een dps build met een m1a1 rifle (bij voorkeur de named bakers dozen) met rode mods en een paar offensieve talents op chest en backpack.

En dan gewoon rustig aan vanaf een afstand de npcs afknallen. Lvl4 moet je solo zeker niet rushen. De damage output van npcs is gewoon te groot.

DUGG

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Melantrix schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

Ik heb het wellicht gemist in de berichten hierboven maar welk platform speel je op? Als je op PC speelt, kan ik wel helpen. Dan kun je me toevoegen op Uplay (Fifteen. <-- vergeet de punt niet). Speel je op Xbox op PS, dan kunnen we wel een Discord chat beginnen.

• tw_gotcha
he, is de summit veranderd? ik was ermee opgehouden omdat ik geen zin had in 50 floors heroic en dan een flauwe belonging, maar nu kun je blijkbaar alle floors op een niveau spelen voor een exotic cache?
tw_gotcha schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:21:
he, is de summit veranderd? ik was ermee opgehouden omdat ik geen zin had in 50 floors heroic en dan een flauwe belonging, maar nu kun je blijkbaar alle floors op een niveau spelen voor een exotic cache?
Ja, is veranderd. Je kiest nu een difficulty en directives en hij onthoudt waar je gebleven bent. Kom je langs 100 ga je weer terug naar 1.

Target loot kun je ook zelf kiezen.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

pwoh, wel een tegenvaller dat ze die lootboxes (voornamelijk de weaponcrates) hebben gesaneerd. 8)7

ik farmde die gear om te slopen/verkopen maar sinds een patch een tijdje terug krijg je dus bij het veroveren van de controlpoint éénmalig wat meer rewards uit dat gele krat.

ik heb google er maar even op losgelaten want ik dacht dat ik simpel was en geen weaponcrates meer kon terugvinden in de CP's nu ik TD2 voor de 2de keer speel.

Die kisten craftingmaterials staan er nog, maar de rest is pleite |:(

Gelukkig zijn de crates in de open werel dnog wel te vinden, heb niet het idee dat ik er daar veel van mis, hoewel ik die niet meer allemaal weet te herinneren van mijn eerste rondje. :P

[Voor 13% gewijzigd door Fraggert op 29-10-2020 09:32]

Fraggert schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:29:
pwoh, wel een tegenvaller dat ze die lootboxes (voornamelijk de weaponcrates) hebben gesaneerd. 8)7

ik farmde die gear om te slopen/verkopen maar sinds een patch een tijdje terug krijg je dus bij het veroveren van de controlpoint éénmalig wat meer rewards uit dat gele krat.
Die andere boxen hebben ze verwijderd, maar de loot die ze gaven zit nu extra in de gele krat. Reden: de gele krat schaalt met difficulty en die anderen niet.

M.a.w. voorheen kreeg je 1 of 2 items uit die gele krat op het niveau van de control point (bv Heroic) en die andere boxen gaven ongeschaalde items (meestal paarse meuk).

Nu krijg je uit de gele krat 5-6 items op het niveau van de control point. Dus je loot is beter geworden, niet slechter. ;)

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

NLxAROSA schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:58:
[...]

Die andere boxen hebben ze verwijderd, maar de loot die ze gaven zit nu extra in de gele krat. Reden: de gele krat schaalt met difficulty en die anderen niet.

M.a.w. voorheen kreeg je 1 of 2 items uit die gele krat op het niveau van de control point (bv Heroic) en die andere boxen gaven ongeschaalde items (meestal paarse meuk).

Nu krijg je uit de gele krat 5-6 items op het niveau van de control point. Dus je loot is beter geworden, niet slechter. ;)
Dat las ik inderdaad in het linkje dat ik in de tekst even opnam, maar dat neemt niet weg dat die box dus nog maar 1 x spawned bij controlpoint tot lvl 30.

Ik maakte geregeld een rondje om te farmen, want dat is hoe je in deze game aan doekoes en materials kunt komen.

Zo'n hele goeie speler ben ik niet dus ik had nog wel eens een voordeeltje als ik wat kon verkopen en een beter item kon bemachtigen bij een vendor.
Materials spawnen nog wel op de CP's maar de extra weaponcrates zijn er dus niet meer.

Fraggert schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 07:31:
[...]

Dat las ik inderdaad in het linkje dat ik in de tekst even opnam, maar dat neemt niet weg dat die box dus nog maar 1 x spawned bij controlpoint tot lvl 30.
Tijdens levelen refreshen die niet iedere 24 uur?

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

NLxAROSA schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:42:
[...]

Tijdens levelen refreshen die niet iedere 24 uur?
Die gele boxen? Nee, die krijg je alleen bij het veroveren van de ControlPoint.

UIt mijn eerdere link:
"This was such a bad idea. The Big yellow box only opens when you take back control of the control point. You used to be able to go around to all the control points and pick up a weapon at each one, but now you cant do that because the Big yellow box doesnt refresh like the rest of them do.. "

[Voor 39% gewijzigd door Fraggert op 30-10-2020 09:02]

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Op een gegeven moment gaan die CP's weer (om verschillende redenen) resetten. Zeker tijdens de Manhunts. Dus je zal in de toekomst nog genoeg CP's moeten overnemen (tot in den treure :P). Ik open ze in ieder geval nog steeds regelmatig.

Overigens ben ik ook geen echte hardcore spelers, maar ik heb eigenlijk nooit iets gekocht in de shop. Zelden dat het beter was dan wat ik tijdens missies kreeg. Maar misschien is het nu anders dan toen ik begon.

Ik zit tegen de 2 miljoen credits en verkoop eigenlijk niks meer (en nog steeds wordt het meer). Items die ik nu krijg gaan of de recalibration station in of ik deconstruct het.

~ H.P. Lovecraft

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

S913 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:27:
Op een gegeven moment gaan die CP's weer (om verschillende redenen) resetten. Zeker tijdens de Manhunts. Dus je zal in de toekomst nog genoeg CP's moeten overnemen (tot in den treure :P). Ik open ze in ieder geval nog steeds regelmatig.
correct, dat weerspreek ik ook niet. Ze refreshen weer na een bezetting. Maar als je dus tussen lvl 1 en 30 gewoon je rondje maakt gebeurt dat dus niet, pas bij de Black Tusk ben je weer je CP's kwijt.

• tw_gotcha
Fraggert schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:10:
[...]

correct, dat weerspreek ik ook niet. Ze refreshen weer na een bezetting. Maar als je dus tussen lvl 1 en 30 gewoon je rondje maakt gebeurt dat dus niet, pas bij de Black Tusk ben je weer je CP's kwijt.
je kunt de hele kaart resetten, als je de map opent is die optie er. Bijv om de moeilijkhiedsgraad te veranderen.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Is het in de huidige set-up van de Summit mogelijk om weer een paar etage's lager te gaan spelen? Ik kom er nu achter dat ik 1 van de exotic crafting materials voor Ridgeway's Pride exotic chestpiece gemist heb ergens op de levels 11-20 ...

Ze zeggen dat je niet level 100 moet completen als je materials mist, omdat je dan alles kwijt bent en helemaal weer opnieuw moet beginnen. Maar ik zie nu geen mogelijkheid om opnieuw even naar etage 11 te springen en dat ene missende stukje te zoeken. Behalve dat je bij de lift kan zeggen "Reset Checkpoint", maar dan ben ik bang dat ik weer op etage 1 moet beginnen (en misschien alle materials alsnog kwijt ben).

Iemand een idee?

Benodige materials:
"Vest: Normal Body Armor" on floor 1-10
"Vest: Hard Shoulder Pads" on floor 11-20
"Vest: Challenging Hunting Knife" on floor 21-50
"Vest: Heroic Flag Patch" on floor 51-80
"Vest: Legendary Dog Tags" on floor 81-100"

~ H.P. Lovecraft

Of resetten of een groep joinen op een lagere etage.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Reset is dus gewoon op level 1 beginnen, maar heb ik de andere materials dan nog wel? Beetje lullige manier van ze, omdat ze zelf aangeven dat je geen 100% garantie hebt van de exotic material drop.

~ H.P. Lovecraft

• Yammie74
S913 schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:21:
Reset is dus gewoon op level 1 beginnen, maar heb ik de andere materials dan nog wel? Beetje lullige manier van ze, omdat ze zelf aangeven dat je geen 100% garantie hebt van de exotic material drop.
Volgens mij behoud je alles wat je hebt, je begint alleen weer bij level 1.
But you have to collect all five pieces from these caches, clear the final floor and then fire the flare from the roof. This will reward you with the Ridgeway's Pride project. Make sure you have all five pieces before clearing floor 100 because if you don't, you won't get the reward until you go back and get all the pieces, then clear level 100 again.
https://www.windowscentra...s-pride-exotic-division-2

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Hmm, lijkt erop dat die drops niet meer level afhankelijk zijn.

Toevallig dat wat vrienden de Summit vanavond aan het doen waren, op floor 18. Dus dacht naja, nog 2 floors de kans dat hij valt (moest die shoulder pads dus nog, 11-20). Helaas geen drop en daarna hun nog even geholpen tot level 31 en toen viel die drop die volgens het lijstje hierboven tussen 11-20 zou moeten vallen, dus op floor 29. Naja, ik klaag niet. Nu nog de laatste 20 floor naar 100 en goed opletten dat ik dat laatste material niet mis.

~ H.P. Lovecraft

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Man, man, man, wat maken die TU's een verschil zeg.

Gistermiddag na het werk even de Space Administration HQ waar je Master Sergeant Steve "Junior" Quiroz moet afmaken als eindbaas (ben nu lvl 14 ofzo).

spoiler:
je weet wel......in die grote ruimte waar ineens alles op zwart gaat en hij na een explosie in de muur tevoorschijn komt met wat andere asshole's

Mijn eerste playthrough moest ik dat stuk wel 5 keer doen ofzo, ik kreeg die eikel maar niet stuk.

Gister kreeg hij niet eens de kans om op de begane grond te geraken. Nog voor zijn hulpjes aan de andere kant van de ruimte waren had ik er al zoveel magazijnen in gepompt (assault rifle) dat hij neerging.

Nou is dit mijn 2de rondje door TD2 maar ik speel nou niet bepaald de sterren van de hemel hoor :P

Gameplay voelt een heel stuk beter en evenwichtiger aan dan mijn eerste rondje in Washington DC :)

[Voor 8% gewijzigd door Fraggert op 12-11-2020 08:21]

• Bartvw
Ik zit op level 30, maar pas tier 1 ofzo. Dus als ik naar new York wil (expansion) krijg ik de melding dat hij mij gaat doorspoelen. Is dat het waard?

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Bartvw schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:15:
Ik zit op level 30, maar pas tier 1 ofzo. Dus als ik naar new York wil (expansion) krijg ik de melding dat hij mij gaat doorspoelen. Is dat het waard?
Nja. Een non-antwoord: maar het ligt eraan. Je kunt inderdaad nog even grinden naar WT5 om de missies beter te leren kennen en de gear sets beter te leren kennen. Als je dan NY ingaat, begin je opnieuw op te bouwen en is je gear al snel verouderd. Dus je hoeft WT5 niet te halen voor de gear, enkel voor de ervaring. Het leren van het spel als het ware. Wat is een goede build, wat zijn fijne stats.

Overigens ben je al vrij snel in WT5 dus het kan zich wel lonen. En er komen iets andere missies voorbij door de nieuwe vijand.

[Voor 8% gewijzigd door LordKnox op 16-11-2020 09:28]

• Bartvw
Dan zie ik er nog wel de meerwaarde in! Overigens gister inderdaad in paar uurtjes 2 tiers gehaald, was even bang dat ik 5x het verhaal t/m level 30 aan het spelen was.
Dat valt dus mee, zal de tijd dan ook vooral gaan gebruiken voor het finetunen van mijn skills.
Voor wat betreft de uitrusting heb ik maar wat bij elkaar geraapt en focus ik vooral op extra weapon damage.

Want wat doen de gele (skills) sets precies?

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

De gele attributes helpen je skills. Elke skill heeft 1 - 6 skill tiers. Als je zes gear items aan hebt met 1 skill tier, kom je dus op skill tier 6 uit. Dan doen je skills (zoals turret/drone) meer damage, of geven meer health (voor healer build), of geven langer CC (Crow Control). Daar zou ik voor nu inderdaad niet op focussen. Lekker WT5 worden, alle missies afronden (waaronder de black tusk) en dan pas naar NYC gaan. Als je level 40 bent en de laatste missie hebt gedaan, dan kan je langzaam gaan sparen voor een build. Tot dan is het minder van belang.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Ik ben inmiddels level 30. Heb vrijwel geen sidemissions gedaan, want ik las dat je die beter aan het einde kan doen.

Loop er nu wel tegen aan dat ik de mainmissions met een groepje moet doen... dat is wel een beetje kak want dat is niet per se wat ik leuk vind. Maargoed; ik doe eerst nog wat sides en dan ga ik wel matchmaken voor de mains

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 17:39
418O2 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:54:
Ik ben inmiddels level 30. Heb vrijwel geen sidemissions gedaan, want ik las dat je die beter aan het einde kan doen.

Loop er nu wel tegen aan dat ik de mainmissions met een groepje moet doen... dat is wel een beetje kak want dat is niet per se wat ik leuk vind. Maargoed; ik doe eerst nog wat sides en dan ga ik wel matchmaken voor de mains
Dat snap ik, ik heb ook erg lang gewacht voordat ik eens reageerde op de roep om hulp van anderen. Nadat ik dat een keer had gedaan was ik wel om. Het is best leuk om met volslagen vreemden een level te doen. Daarna kun je, als je wilt, gelijk weer terug naar je eigen omgeving. Gewoon een keer doen, valt je vast mee :)

PSN: PcDCch

• 418O2
Mozart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:11:
[...]

Dat snap ik, ik heb ook erg lang gewacht voordat ik eens reageerde op de roep om hulp van anderen. Nadat ik dat een keer had gedaan was ik wel om. Het is best leuk om met volslagen vreemden een level te doen. Daarna kun je, als je wilt, gelijk weer terug naar je eigen omgeving. Gewoon een keer doen, valt je vast mee :)
Nou nee, ik heb dat een paar keer gedaan en dan kwam ik bij een sufkut die 3 minuten doelloos rond liep en niks deed verder. Maar zal het maar eens doen. Valt me wel op dat niemand de voice chat gebruikt

[Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 26-11-2020 17:38]

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Huh? Ik heb alle missies alleen gedaan, gaat allemaal wat trager en heb misschien wat lopen zoeken in het begin naar een build, maar kan me niet herinneren dat ik iets niet alleen heb kunnen doen.
Het enige wat me niet alleen lukt zijn de Raids.

~ H.P. Lovecraft

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

S913 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:51:
Huh? Ik heb alle missies alleen gedaan, gaat allemaal wat trager en heb misschien wat lopen zoeken in het begin naar een build, maar kan me niet herinneren dat ik iets niet alleen heb kunnen doen.
Het enige wat me niet alleen lukt zijn de Raids.
Raids zijn dan ook echt bedoeld voor meerdere mensen door de mechanics. Ik heb gezien dat men de Iron Horse met vier man deed, maar normaliter zijn dat gewoon 8-man missies.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Jup, mee eens. Ken het concept van een Raid :) Zit alleen in een hele kleine, casual clan (van 4) met vrienden waarbij ik de meest fanatieke ben. Raids zitten er dus niet in en met een geheel random team is nooit zo'n succes gebleken.

Maar wilde alleen aangeven dat Raids het enige is wat ik niet alleen kan ... echter is dat niet helemaal eerlijk, sommige hunters lukken me ook niet alleen, met name omdat er ook een tijdslimiet is op hoe snel je ze dood moet hebben en ze een hele andere skills strategie afdwingen dan ik normaal speel (omdat ze steeds je skills hacken).

~ H.P. Lovecraft

• Yammie74
En toch, ik zou graag een keer een raid willen doen.
Dus mocht er interesse hiervoor zijn, count me in!

• 418O2
Nou, laatste tijd wat vaker calls van anderen beantwoord. Was weinig boeiends en niemand lijkt voice te gebruiken.

Nog maar weer een poging gedaan voor het lincoln memorial missietje, maar daar kwam ook niemand. Toen ik met een random in een group zat (omdat ik hem had gejoined) kon ik de missie niet starten en hij ook niet...

Dit is wel echt een gigantisch nadeel van dit concept, je bent afhankelijk van anderen voor je single player ervaring

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Vandaag grote update met TU12. Flink wat aanpassingen. Nieuwe gear. Nieuwe wapens en grote Summit overhaul.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-03 14:01
Als ik nu zou beginnen kan ik dan nog alles doen van raid uit de basis spel of wordt die niet meer gedaan met de expansion?

En is alle content nog beschikbaar niet zoals bij Destiny waar de helft nu weg is.

En is er een app voor party's te vinden?

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-02 09:28
Bieren89 schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:15:
Als ik nu zou beginnen kan ik dan nog alles doen van raid uit de basis spel of wordt die niet meer gedaan met de expansion?

En is alle content nog beschikbaar niet zoals bij Destiny waar de helft nu weg is.

En is er een app voor party's te vinden?
Ik heb laatst ook de expansion gekocht.
Het enige dat eigenlijk is veranderd volgens mij is het max level. Alles lijkt nog beschikbaar verder, alleen dus op een hoger niveau.
Raids heb ik nooit echt gedaan, maar volgens mij is er een queue / LFG achtig systeem. Maar kan ik me in vergissen.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-03 14:01
Dweebus schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:56:
[...]

Ik heb laatst ook de expansion gekocht.
Het enige dat eigenlijk is veranderd volgens mij is het max level. Alles lijkt nog beschikbaar verder, alleen dus op een hoger niveau.
Raids heb ik nooit echt gedaan, maar volgens mij is er een queue / LFG achtig systeem. Maar kan ik me in vergissen.
Heb hem in ook gekocht.

Toch toffer dat tactische gevoel in gevechten tegenover in Destiny.

Ondertussen lvl 36.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

Hallo collega Agents! Via het Stadia platform volop actief met TD2. Nu ben ik van plan om de WoNY aan te schaffen, maar ik vroeg me af of ik dan nog wel kan co-oppen met Stadia'ers die niet de uitbreiding hebben aangeschaft?
Kan ik nog meedoen wanneer zij een call-out geven vanuit Washington, of beperkt de uitbreiding zich dan enkel tot NY?

Stadia: NoNumbersNeeded

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-02 09:28
Deurstopper schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:57:
Hallo collega Agents! Via het Stadia platform volop actief met TD2. Nu ben ik van plan om de WoNY aan te schaffen, maar ik vroeg me af of ik dan nog wel kan co-oppen met Stadia'ers die niet de uitbreiding hebben aangeschaft?
Kan ik nog meedoen wanneer zij een call-out geven vanuit Washington, of beperkt de uitbreiding zich dan enkel tot NY?
Jij kunt nog gewoon in DC rondlopen etc.
Ik weet alleen niet of je. om met ze samen te kunnen spelen, je lvl 30 gear moet behouden.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

Dweebus schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:42:
[...]

Jij kunt nog gewoon in DC rondlopen etc.
Ik weet alleen niet of je. om met ze samen te kunnen spelen, je lvl 30 gear moet behouden.
Met name dat idd! Speel zo nu en dan nog met vrienden zonder DLC en zou jammer zijn als ik ze niet meer kan joinen, of andersom wanneer ik in DC aan het spelen ben.

Stadia: NoNumbersNeeded

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik weet niet hoe het op andere platformen werkt, maar ik denk hetzelfde als bij mij op de PS4: toen ik voor het eerst naar NY ging kreeg ik wel de melding dat ik pas weer terug naar DC kon, nadat ik de campaign in NY helemaal uitgespeeld had.
Nou gingen de meeste guildies met me mee naar NY, maar volgens mij kon ik die (korte) tijd niet meer in DC met achtergebleven guildies spelen? Not sure, misschien weet iemand anders dat zeker.

~ H.P. Lovecraft

• Yammie74
S913 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:00:
Ik weet niet hoe het op andere platformen werkt, maar ik denk hetzelfde als bij mij op de PS4: toen ik voor het eerst naar NY ging kreeg ik wel de melding dat ik pas weer terug naar DC kon, nadat ik de campaign in NY helemaal uitgespeeld had.
Nou gingen de meeste guildies met me mee naar NY, maar volgens mij kon ik die (korte) tijd niet meer in DC met achtergebleven guildies spelen? Not sure, misschien weet iemand anders dat zeker.
Dat geldt voor de pc ook.
WONY op zich had ik binnen enkele dagen uitgespeeld, dus zo lang ben je niet bezig en daarna kan je switchen tussen beide omgevingen.

• 418O2
Net de laatste Stronghold gedaan, 46h playtime tot nu toe
spoiler:
Kan ik potverdorie weer helemaal opnieuw beginnen met de map clearen in de World Tiers...

Voegt dat nu echt wat toe?

[Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 13-01-2021 18:30]

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

418O2 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:24:
Net de laatste Stronghold gedaan, 46h playtime tot nu toe
spoiler:
Kan ik potverdorie weer helemaal opnieuw beginnen met de map clearen in de World Tiers...

Voegt dat nu echt wat toe?
Ja.
spoiler:
Je zult eigenlijk wel moeten. De end-game begint pas op WT5. Je krijgt een nieuwe tegenstander en je hoeft niet alledrie de strongholds elke keer opnieuw te doen. Speel wat, leer de nieuwe opponent kennen, doe 1 stronhold (WT2). Rinse en repeat (WT3). enz enz. En vanaf level30 WT5 (of level40 wt5 met DLC) ga je de end-game in. En daar zal de grind pas echt beginnen om de topgear te hebben om Legendarys te kunnen doen en raids.

• 418O2
LordKnox schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:29:
[...]

Ja.
spoiler:
Je zult eigenlijk wel moeten. De end-game begint pas op WT5. Je krijgt een nieuwe tegenstander en je hoeft niet alledrie de strongholds elke keer opnieuw te doen. Speel wat, leer de nieuwe opponent kennen, doe 1 stronhold (WT2). Rinse en repeat (WT3). enz enz. En vanaf level30 WT5 (of level40 wt5 met DLC) ga je de end-game in. En daar zal de grind pas echt beginnen om de topgear te hebben om Legendarys te kunnen doen en raids.
Meh, klinkt als een grind, maar zal het proberen. Neem aan de WT's doorspelen in washington en dan de DLC de juiste volgorde is?

• Yammie74
418O2 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Meh, klinkt als een grind, maar zal het proberen. Neem aan de WT's doorspelen in washington en dan de DLC de juiste volgorde is?
Dit ligt wel in de lijn met hoe het spel zich heeft ontwikkeld.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

418O2 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Tsja. Division wordt uiteindelijk wel een grind. Het is een looter-shooter dus vanaf een bepaal punt is het vooral veel grinden om de beste gear bij elkaar te krijgen. Ik zit nu op bijna 1000 uur en ik denk dat 800 uur de grind is met endgame content (Legendaries, Raids). Als je niet van grinden houdt en het niet interessant vindt om missies opnieuw te doen, dan zou ik stoppen na WT5.

• Yammie74
LordKnox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:06:
[...]

Tsja. Division wordt uiteindelijk wel een grind. Het is een looter-shooter dus vanaf een bepaal punt is het vooral veel grinden om de beste gear bij elkaar te krijgen. Ik zit nu op bijna 1000 uur en ik denk dat 800 uur de grind is met endgame content (Legendaries, Raids). Als je niet van grinden houdt en het niet interessant vindt om missies opnieuw te doen, dan zou ik stoppen na WT5.
Mijn ervaring is dat het verkrijgen van betere gear vanzelf komt.

Samen spelen, de map geheel verkennen, builds samenstellen, etc. houdt mij nog wel even bezig.
Sinds kort begonnen om de Shepherd rank lvl 25 bij elkaar te sprokkelen en ik moet zeggen dat ondanks het een grind is, ik weer overal kom en vooral de lol van samen spelen beleef.

• Keltie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2022
Yammie74 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:41:
[...]

Mijn ervaring is dat het verkrijgen van betere gear vanzelf komt.

Samen spelen, de map geheel verkennen, builds samenstellen, etc. houdt mij nog wel even bezig.
Sinds kort begonnen om de Shepherd rank lvl 25 bij elkaar te sprokkelen en ik moet zeggen dat ondanks het een grind is, ik weer overal kom en vooral de lol van samen spelen beleef.
Ik speel al een tijdje geen Divison 2 meer maar word je Shepherd rank niet om de zoveel tijd gereset?

• Yammie74
Keltie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:48:
[...]

Ik speel al een tijdje geen Divison 2 meer maar word je Shepherd rank niet om de zoveel tijd gereset?
Dat klopt, maar ik ga voor level 25 voor de batch en dat is alles.

• SinergyX
  • Laatst online: 03:53
Ubisoft adviseert een 'factory reset' op mijn XSX omdat ik een Mike-01 blijf krijgen, die ik nog geen 12 uur geleden nog zat te spelen :') Had genoeg rewards bij elkaar gespaard om een berg exotics te claimen, maar event stop over een uurtje of 2, die kan je blijkbaar daarna niet meer claimen.

Niet dat ze gewoon zeggen dat er maintaince is, welke volgens mij nu loopt, ze hebben weinig kennis van elkaar wat nu precies daar speelt.

[Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2021 10:34]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:31

tha_crazy

Mafketel

Hier op de PC hem maar weer eens opgepakt en weer aan het spelen.
Oude agent verwijderd en maar gewoon een nieuwe aangemaakt....
Echter.... Is er nog een tweakers clan toevallig?

Denk maak er wel 1 zelf aan, maar pas bij 4 members wordt die als actief gezien helaas.

• Yammie74
tha_crazy schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:15:
Hier op de PC hem maar weer eens opgepakt en weer aan het spelen.
Oude agent verwijderd en maar gewoon een nieuwe aangemaakt....
Echter.... Is er nog een tweakers clan toevallig?

Denk maak er wel 1 zelf aan, maar pas bij 4 members wordt die als actief gezien helaas.
Tweakers clan is nog actief.
Mocht je die niet vinden, geef je nick maar door dan voeg ik je toe.

• Yammie74
SinergyX schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:31:
Ubisoft adviseert een 'factory reset' op mijn XSX omdat ik een Mike-01 blijf krijgen, die ik nog geen 12 uur geleden nog zat te spelen :') Had genoeg rewards bij elkaar gespaard om een berg exotics te claimen, maar event stop over een uurtje of 2, die kan je blijkbaar daarna niet meer claimen.

Niet dat ze gewoon zeggen dat er maintaince is, welke volgens mij nu loopt, ze hebben weinig kennis van elkaar wat nu precies daar speelt.
Dinsdagochtend is standaard reset dag en/of vindt er maintenance plaats.
Ziet er naar uit dat je jouw rewards kwijt bent.....

• 418O2
Yammie74 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:55:
[...]

Ik wil er ook wel in, Catch22-050. Ben net met WT1 begonnen

• SinergyX
Yammie74 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:57:
[...]

Dinsdagochtend is standaard reset dag en/of vindt er maintenance plaats.
Ziet er naar uit dat je jouw rewards kwijt bent.....
Ik had ze nog niet geclaimed, je kan de gesloten events ook niet meer openen dus die ben ik kwijt. Ben ook eerste 2 'hunts' kwijt, die staat weer op 0/4 :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yammie74
418O2 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:43:
[...]

Ik wil er ook wel in, Catch22-050. Ben net met WT1 begonnen
Je zit in een andere clan krijg ik als melding.
Mocht je nog willen joinen dan moet je eerst de huidige clan verlaten.

• 418O2
Yammie74 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:04:
[...]

Je zit in een andere clan krijg ik als melding.
Mocht je nog willen joinen dan moet je eerst de huidige clan verlaten.
Klopt. Ga ik vanavond even doen

• Yammie74
SinergyX schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:59:
[...]

Ik had ze nog niet geclaimed, je kan de gesloten events ook niet meer openen dus die ben ik kwijt. Ben ook eerste 2 'hunts' kwijt, die staat weer op 0/4 :/
Manhunt missies zijn niet account based maar karakter specifiek, of heb je het ergens anders over?

• 418O2
https://www.gamesradar.co...-event-coming-next-month/

Er komt een resident evil event in td2...

Niet mijn ding

• SinergyX
Yammie74 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:06:
[...]

Manhunt missies zijn niet account based maar karakter specifiek, of heb je het ergens anders over?
Ik had al 2 manhunt delen gedaan, die 2 links van Lau, die waren nu ook gereset naar 0/4.

Eerder contact met support gehad, ze konden die niet terug zetten maar heb wel 3 exotic chests gekregen. Helaas spul wat ik al had, maar toch netjes geregeld vanuit ubi :)
Of ze zo'n event nu gewoon een 'happy naam' geven (zoals die golden bullet), of dezelfde mechanics met RE erin, het is leuk voor paar van die skins die er in zitten.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Geen event meer maar een apparel event. Het idee was ooit om Kenly College daarvoor te gebruiken maar dat hebben ze geschrapt.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ben meestal niet zo'n gear-freak of grinder, maar Dodge City Gunslinger’s Holster vond ik toch een leuke uitdaging. Ook om te laten zien dat je eigenlijk bijna alles wel ook solo kan doen, maar het kost wat tijd (3 level 4 CP's, en dan net de juiste/"simpele" vinden :/)

Moet alleen nog even 2 normale holsters van een bepaald type zoeken als donor en dan kan ik deze craften.

Mijn volgende uitdaging wordt Ridgeway's Pride ... ik moet daarvoor alleen nog 2 hunters.

[Voor 21% gewijzigd door S913 op 24-01-2021 12:46]

~ H.P. Lovecraft

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:34
S913 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 12:43:
Ben meestal niet zo'n gear-freak of grinder, maar Dodge City Gunslinger’s Holster vond ik toch een leuke uitdaging. Ook om te laten zien dat je eigenlijk bijna alles wel ook solo kan doen, maar het kost wat tijd (3 level 4 CP's, en dan net de juiste/"simpele" vinden :/)

[Afbeelding]

Moet alleen nog even 2 normale holsters van een bepaald type zoeken als donor en dan kan ik deze craften.

Mijn volgende uitdaging wordt Ridgeway's Pride ... ik moet daarvoor alleen nog 2 hunters.
Aaah , dat moet je dus doen. Ik heb de eerste in jouw lijstje al een tijd maar wist niet wat ik verder moest doen. Binnenkort eens zoeken naar de rest.

• Yammie74
tlpeter schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:08:
[...]

Aaah , dat moet je dus doen. Ik heb de eerste in jouw lijstje al een tijd maar wist niet wat ik verder moest doen. Binnenkort eens zoeken naar de rest.
Ik ben er afgelopen zaterdag ook mee bezig geweest. Heb alle onderdelen en moet nu zorgen dat ik op tijd op de juiste locatie verschijn.

Ridgeway heb ik al, maar nog niet alle hunters en dat staat ook nog op mijn lijstje.

• SinergyX
Ridgeway moet ik nog steeds 2 parts uit Summit, 20% m'n achterwerk :/ Gelukkig Memento niet gehad vorig seizoen, dus droprate op backpack en dubbele kans om weer progressie te maken :P

Had alleen verwacht dat ze die bighorn en chest/backpack (bulwark?) uit die raid zouden halen, bighorn is nog discussie, maar die bulwark is niet zo bijzonder meer dat hij achter een raid moet blijven hangen.

• Yammie74
S913 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 12:43:

Je weet dat je deze ook kan craften?
Scheelt weer zoeken ;)

• S913

S913

Abusus non tollit usum

*mompel-de-mompel* Daar kwam ik ook na een tijdje farmen in de Summit ook achter :F

Craft nooit zaken, dus vandaar dat ik daar niet aan gedacht had ... Maar ik heb hem nu! :*)

~ H.P. Lovecraft

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-03 12:31
Ik had niet meer gespeeld sinds de launch eigenlijk en vorige week maar weer eens opgepakt.

Eerst de DLC missies gespeeld, die had ik nog niet gedaan. Toen ging laatst alle Tom Clancy zooi in de aanbieding, dus ook maar de expansion gehaald. Inmiddels ben ik 40 en zie ik dat er nog zat te doen is met de season enzo.

Wel weer leuk, blij dat ik weer opgepakt had.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

W00t!

Ook een lekker effectief Exotic Shotgun gevonden tegen hunters, beetje close combat, maar zeker als ik even snel de kans krijg om mijn FireWall enhanced shield te gebruiken en hem te "rushen" zijn de debuffs heerlijk: Scorpio

Iemand trouwens al alle Ivory Keys? Ik heb nu 3 vd 8 hunters in DC gedaan.

~ H.P. Lovecraft

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:04

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik zie waar jullie het over hebben moet ik d2 ook nog maar eens aanslingeren. Hoop dat de tweakers clan op de ps4/ps5 nog een beetje actief is. Heb alleen nog maar de basis versie. Kan ik dan ook al tot level 40 of moet ik dan echt warlords hebben? Anders moet ik even wachten tot die in de aanbieding is (hij is er namelijk net uit volgens mjj)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• SinergyX
The Summit legendary 1-20
Geen exotics / geen ridgeway part

Arena legendary
geen exotic

Roosevelt legendary
Geen exotic

Wat is RNG toch een heerlijk ding.. :/

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:31

tha_crazy

Mafketel

Yammie74 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:55:
[...]

Vergeten te melden, maar had hem inderdaad gevonden :+

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Oxigeon schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:30:
Anders moet ik even wachten tot die in de aanbieding is (hij is er namelijk net uit volgens mjj)
Die is onderhand ook al bijna een jaar oud toch? Momenteel is de uitbreiding 30 euro in de store, heb hem volgens mij eind vorig jaar goedkoper gezien in de aanbieding.

~ H.P. Lovecraft

Pagina: 1 ... 46 ... 49 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee