Vandaag start de preload voor de PTS voor TU10 (PC only). Zie 'm nog niet staan in UPlay maar ga 'm zeker proberen en feedback geven.

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 09:08
NLxAROSA schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:25:
Vandaag start de preload voor de PTS voor TU10 (PC only). Zie 'm nog niet staan in UPlay maar ga 'm zeker proberen en feedback geven.
https://www.reddit.com/r/...e_game_more_fun_balanced/

bedoel je dit? dat gaat wel weer veel uitmaken...

hoe kom je op de PTS server:
https://support.ubisoft.c...he-The-Division-2-PTS-TD2

[Voor 9% gewijzigd door tw_gotcha op 21-05-2020 12:00]

Die reddit post is een wishlist zo te zien?

PTS is nog niet beschikbaar, ook niet voor preload nog, zal later vandaag komen. Ook nog geen patch notes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tw_gotcha
Ik speel nu op challenge maar heel veel dropped loot is van armor die ik nooit gebruik.Eindeloos armor van badger tuff, terwijl ik nooit een shotgun gebruik, of douglas and Harding terwijl ik nooit een pistol gebruik. Lijkt dit maar zo (dus dat je loot krijgt die juist niet met je build te maken heeft) of is de game zo afgesteld?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 03:08
tw_gotcha schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:07:
Ik speel nu op challenge maar heel veel dropped loot is van armor die ik nooit gebruik.Eindeloos armor van badger tuff, terwijl ik nooit een shotgun gebruik, of douglas and Harding terwijl ik nooit een pistol gebruik. Lijkt dit maar zo (dus dat je loot krijgt die juist niet met je build te maken heeft) of is de game zo afgesteld?
Dat hoort zo.. Elk gebied en missie heeft zogenaamde 'targeted loot', dus van 1 bepaald type wat daar vooral dropt.. Dit kun je zien door op de map op R te drukken.. Dit verandert elke 24 uur zover ik weet.. Als je dus bepaalde gear of wapens zoekt moet je in het gebied of de missie spelen die dat als targeted loot heeft die dag..

[Voor 13% gewijzigd door Inflatable op 25-05-2020 01:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-07 12:59
Hoe is de game nu? komt het al een beetje meer in de buurt van deeltje 1?
Zijn er nu sets die net zo krachtig zijn als de classified sets?

Vroem Vroem T300RS GT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:38
daltona schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:48:
Hoe is de game nu? komt het al een beetje meer in de buurt van deeltje 1?
Zijn er nu sets die net zo krachtig zijn als de classified sets?
Aantal zijn best sterk, kan je leuke combos mee maken, maar zijn er ook nog twee sets waar chest/back uitsluitend in raid droppen (dacht ace&8 en tip of the spear), dus zeer gelimiteerd. Ongoing directive lijkt me nog steeds compleet nutteloos :P Alleen indirect leun je nog wel op specifieke perks van non-sets, ik vind de non-set gear bij specifieke items zelfs beter dan hele gearsets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Alle gear sets kunnen sinds de laatste update overal droppen, inclusief chest en backpack, dus ook Aces en Eights, Tip of the Spear en Negotiators Dilemma. De blueprints voor de chest en backpack van deze sets zitten nog wel gelockt in de raid. Is ook prima: speel zelf nooit raid en heb toch een near-god-rolled ND set weten te vinden.

Ik denk zelf dat classified sets in TD2 ook nog wel komen.

Zijn overigens ook zat mensen die een (gedeelte van een) gear set combineren met de talents van een branded chest en/of backpack. Status/cc builds bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Title Update 10 is vandaag uitgekomen. Volgende week de nieuwe raid en season 2.

Zie ook: https://forums.ubisoft.co...Updated-6-PM-CEST-June-15

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Spelen mensen dit spel nog?

Laat ik het anders formuleren; kunnen de Commanders van de losse GoT-clans eens inventariseren hoeveel aktieve leden er nog zijn in de clan?

Ik ben al enige tijd Commander van TweakersTwee maar als dat op maandbasis 5 aktieve spelers zijn, is het veel. Andersom, in mijn eentje kom ik bijna elke week aan in ieder geval 1 Clan cache maar het is leuker als dat toch wat vaker gebeurt.

Oftewel, eens opruimen en gaan samenvoegen? Stuur me maar een DM of een XBL-berichtje...

[Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 28-06-2020 14:39]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
Denk dat er in hoofd groep nog maar 3 ofzo actief zijn, je kan niet echt makkelijk zien wie wanneer heeft gespeeld, maar de top3 contributers zijn meestal dezelfde mensen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

SinergyX schreef op zondag 28 juni 2020 @ 16:26:
Denk dat er in hoofd groep nog maar 3 ofzo actief zijn, je kan niet echt makkelijk zien wie wanneer heeft gespeeld, maar de top3 contributers zijn meestal dezelfde mensen.
In je clan-management kan je zien wanneer / hoe lang geleden men online is geweest.

Eerlijk gezegd (maar je kent me een beetje): pragmatisch de hele bende opschonen tot onder de 60 dagen ofzo en daarna consolideren?

Heb liever 3 + 3 + een paar mensen aktief in 1 clan dan dat je continu maar een beetje rondloopt en eigenlijk uit de clan-rewards niks terugziet in je eentje.

/edit: tegelijkertijd wil ik dan ook eigenlijk dit topic weer omhoog trappen en ook zeer casual players alsnog de kan geven te laten weten of ze wel / niet in een Tweakers-clan willen blijven.

/edit: naast mezelf en een goede vriend, zijn er slechts 5 andere spelers (waarvan ik niet eens weet of ze allemaal op GoT zitten) in TweakersTwee die regelmatig spelen. De overige spelers (43 stuks dus) zit op 60+ dagen inactiviteit.

Net al gesproken met @SinergyX en volgens mij is het een koud kunstje om dingen te ontbinden en / of samenvoegen maar zijn er spelers / GoT-leden die hier alsnog een hele andere mening over hebben?

@RubenSaurus kan je je er misschien ook even mee bemoeien; volgens mij ben je clan-leader?

[Voor 48% gewijzigd door MAX3400 op 28-06-2020 17:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:39
Alle clan-leaders staan benoemd in de TS voor zover ik kan zien, ik weet in ieder geval dat ik het niet ben.

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:05

PEBRU88

PC Load Letter?!

Momenteel speel ik ook DV2 dagelijks op de PS4 (id: PEBRU88).

De Clan waar ik in zit (2de GOT) zijn nauwelijks mensen actief bezig de afgelopen maanden. Een opschoning of de actieve mensen bij elkaar zetten ben ik wel voor.
MAX3400 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:38:
Spelen mensen dit spel nog?

Laat ik het anders formuleren; kunnen de Commanders van de losse GoT-clans eens inventariseren hoeveel aktieve leden er nog zijn in de clan?
Ik speel nog. In de PC clan [GOT] Tweakers niet veel actieve leden op dit moment. Met WONY was er een tijdelijke opleving, maar de meeste mensen spelen niet meer.

Geen idee wat de status is van de andere PC clans (waren er een stuk of drie, vier volgens mij) maar kan best consolideren als men dat wil. Bovengenoemde clan ben ik op dit moment commander van en de clan zelf is volledig opgewaardeerd. Er is sowieso plek en als ik nu zou gaan schonen qua inactieve leden dan blijft er weinig over gok ik. :+

Vandaag komt trouwens de nieuwe raid uit. Heb er zelf niet zo heel veel behoefte aan als dit weer hetzelfde stramien is als de eerste (iedereen full red speccen). Maar ben benieuwd of er nog animo voor is. Denk dat de meeste (ex) spelers andere games spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

RubenSaurus schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:38:
Alle clan-leaders staan benoemd in de TS voor zover ik kan zien...
Die is niet geupdate; ik ben Leader van 2, semi-bewust gepromote door de game omdat @Martinspire niet voldoende speelt.

MAX3400 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:04:
[...]

Die is niet geupdate; ik ben Leader van 2, semi-bewust gepromote door de game omdat @Martinspire niet voldoende speelt.
Zo ben ik ook clanleader geworden. Dacht eerst dat de voormalig clanleader mij had gepromote, maar dit bleek de auto-promote-bij-langdurige-afwezigheid te zijn. Duurt wel effe voordat die geactiveerd wordt trouwens, volgens mij minimaal 90 dagen inactiviteit in de game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 21:39
Zal eens kijken dan binnenkort!

• tw_gotcha
ik zie nu pas dat de shooting alley van het witte huis laat zien wat de dps is van het wapen dat je gebruiikt. Het ontloopt elkaar nauwelijk, rifle of assault rifle or LMG. Ik dacht dat er meer verschil tussen zou zitten
De shooting range is redelijk brak voor het meten van wat dan ook op dit moment, zou daar niet teveel waarde aan hechten.

Skills die het wel/niet doen, talents die wel/niet proccen, hit registration issues, etc.

• SinergyX
https://clips.twitch.tv/ModernFlaccidWaffleRedCoat
Wow.. En hebben er gewoon niets aan gedaan, zelfs state of game game geen woord erover, buiten dat gelekte document. Blijft dom dat bepaalde gear achter een raid moet zitten, dat opzicht snappen ze de game blijkbaar nog niet goed.

SinergyX schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 01:28:
dat opzicht snappen ze de game blijkbaar nog niet goed.
Wel meer opzichten ook. :P

Iedere major title update weer een overhaul van alles (waarbij ze al het werk/balancering van de vorige updates in de prullenbak mikken). Ze zijn volgens mij toch al bijna tien jaar bezig met TD1/2, als ze nu nog steeds niet precies weten wat deze game moet zijn dan leren ze het nooit.

Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds mijn meest gespeelde spel na TD1, maar er zitten op sommige punten zulke vage beslissingen in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aelendil
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11-2020
Iedereen van de losse GOT clans op pc kunnen ook Swipe to unlock (PIN) joinen, mischien dat het dan 1 redelijke actieve clan weer word. Voeg me maar op Uplay toe voor een invite.
UBI = Aelendil. (Met de punt.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keltie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-08 20:34
PEBRU88 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:49:
Momenteel speel ik ook DV2 dagelijks op de PS4 (id: PEBRU88).

De Clan waar ik in zit (2de GOT) zijn nauwelijks mensen actief bezig de afgelopen maanden. Een opschoning of de actieve mensen bij elkaar zetten ben ik wel voor.
Hé, is dat de Tweakers GO (oid) clan op de PS4?
Speel zelf ook zeer regelmatig (Div2 is eigenlijk nog het enige spel wat ik speel) en een beetje gezelschap op z’n tijd zou wel fijn zijn :)

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:05

PEBRU88

PC Load Letter?!

Keltie schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:41:
[...]

Hé, is dat de Tweakers GO (oid) clan op de PS4?
Speel zelf ook zeer regelmatig (Div2 is eigenlijk nog het enige spel wat ik speel) en een beetje gezelschap op z’n tijd zou wel fijn zijn :)
Zekers. Voeg me maar toe op de PS4 (PEBRU88), kunnen we beetje online grinden :*)

• SIII
  • Laatst online: 23-07 07:38
*snip* dit is spam/werving

[Voor 92% gewijzigd door Gropah op 11-07-2020 11:05]

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Lucht en leegte

Dit spel zat bij m'n grafische kaart. Ik probeer via de map te matchmaken, echter komt er het volgende in beeld:

"complete activation to enable matchmaking".

Iemand enig idee wat dit inhoudt?

---------

En is het zo dat je automatisch met anderen speelt via internet als je dit spel speelt? Of speel je missies alleen? Bij andere games kun je kiezen wat je wil doen, maar bij dit spel is het me totaal onduidelijk.

[Voor 4% gewijzigd door Salvatron op 11-07-2020 08:10]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:33
Salvatron schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 08:10:
Dit spel zat bij m'n grafische kaart. Ik probeer via de map te matchmaken, echter komt er het volgende in beeld:

"complete activation to enable matchmaking".

Iemand enig idee wat dit inhoudt?

---------

En is het zo dat je automatisch met anderen speelt via internet als je dit spel speelt? Of speel je missies alleen? Bij andere games kun je kiezen wat je wil doen, maar bij dit spel is het me totaal onduidelijk.
Je moet het spel eerst verder spelen totdat je kan match maken volgens mij. Hoe ver ben je?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Lucht en leegte

Melantrix schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 09:40:
[...]

Je moet het spel eerst verder spelen totdat je kan match maken volgens mij. Hoe ver ben je?
Ok, bedankt, ik zal even verder gaan dan.
Bijna in het begin, vlakbij het witte huis en daarin.

Maar ik begrijp dus dat je in het begin eerst even alleen moet spelen, en dat je daarna multiplayer gaat?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:33
Salvatron schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 09:44:
[...]

Maar ik begrijp dus dat je in het begin eerst even alleen moet spelen, en dat je daarna multiplayer gaat?
Als ik het goed herinner is het vanaf t Witte huis samen te spelen.

Dat is niet automatisch. Je kan matchmaken met random mensen of vrienden uitnodigen. In principe is de rest van de game met anderen te spelen.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:30

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Heb hem gekocht via Stadia, vermakelijke game hoor. Alleen heb ik ook de NY add-one gekocht en toen ik daarheen vloog was ik ineens lever 37.. Is dat een bekende "bug"? Heb de story van NY uitgespeeld maar twijfel om opnieuw te beginnen, voelt niet helemaal "eerlijk" nu :-).

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:20
DutchHammer schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 17:33:
Heb hem gekocht via Stadia, vermakelijke game hoor. Alleen heb ik ook de NY add-one gekocht en toen ik daarheen vloog was ik ineens lever 37.. Is dat een bekende "bug"? Heb de story van NY uitgespeeld maar twijfel om opnieuw te beginnen, voelt niet helemaal "eerlijk" nu :-).
Wat maakt het uit, nu begint het pas.

Acties:
  • 0Henk 'm!
DutchHammer schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 17:33:
Da's geen bug. WONY is L30/WT5+ content dus er zit een character boost bij voor characters onder de 30 (zodat je evt. een nieuwe char kan maken en dan gelijk in NY kan beginnen). Je hebt nu wel automatisch alle verhaal content afgerond. Daar mis je verder vrij weinig aan aangezien op endgame toch nog alles regelmatig voorbij komt. Enige dat je wel mist zijn alle side missies, die kan je niet opnieuw doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tw_gotcha
Salvatron schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 09:44:
[...]

overigens hoef je geen multiplayer te spelen, het is prima te doen solo. Je blijft dan waarschijnlijk wat meer op afstand (rifle) en je hebt dan veel aan je gadgets (drone en zo) om mee aan te vallen of te genezen. Er zijn heel veel manieren om te spelen, dat vind ik er wel leiuk aan. In heb alles solo gedaan en ben al een tijdje op level 40, en nog steeds verander ik wel eens compleet van taktiek waardoor alles weer anders wordt.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Lucht en leegte

tw_gotcha schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:32:
[...]

overigens hoef je geen multiplayer te spelen, het is prima te doen solo. Je blijft dan waarschijnlijk wat meer op afstand (rifle) en je hebt dan veel aan je gadgets (drone en zo) om mee aan te vallen of te genezen. Er zijn heel veel manieren om te spelen, dat vind ik er wel leiuk aan. In heb alles solo gedaan en ben al een tijdje op level 40, en nog steeds verander ik wel eens compleet van taktiek waardoor alles weer anders wordt.
hier wordt het juist afgeraden om het solo te doen omdat de vijanden je dan de hele tijd beschieten, en het beter is multiplayer te doen.
https://www.forbes.com/si...play-the-division-2-solo/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tw_gotcha
Salvatron schreef op maandag 13 juli 2020 @ 01:28:
[...]

hier wordt het juist afgeraden om het solo te doen omdat de vijanden je dan de hele tijd beschieten, en het beter is multiplayer te doen.
ach, ik vermaak me prima solo, maar een ander vindt teamplay leuker. Het leuke van dit spel is dat het allebei kan. Je speel stijl pas je wel aan anders ga je vaak dood. Het is wat meer voor mensen die van snipen en dekking zoeken houden. In je eentje ren je ook vaker een stukje terug tot je alle vijanden weer voor je hebt. Als je met de shotgun eropaf gaat is solo denk ik wel frustrerend. Er verandert steeds veel aan de game (tot ergernis van de community) dus sommige oudere berichten zijn niet echt meer terecht.

[Voor 36% gewijzigd door tw_gotcha op 13-07-2020 15:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

[...]

... 16 maanden geleden ;)

Ja, in een team is het soms leuker, zeker als je elkaar kent, verstaat, etc. Maar voor de progress / loot hoef je het allang niet meer te doen; sinds TU8 is er (ook) voor single-players meer voordelig veranderd om dynamischer en soms sneller te kunnen spelen.

[...]

hier wordt het juist afgeraden om het solo te doen omdat de vijanden je dan de hele tijd beschieten
Turret en/of Drone runnen.

Verder is de game geschaald naar aantal spelers, dus met meer spelers zijn er meer/sterkere NPCs.

Solo is echt heel goed te doen nu, zelfs op Heroic.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Grappig heb het spel gekocht om solo te spelen, en dat dus ook gedaan.
Vond het eerder iets te simpel, (je bent zelf nogal een bulletsponge) maar verder is het prima bevallen.

Heb alleen na tig uur de verhaallijn uit, meeste spullen op lvl 300. Dus ben nu een beetje doelloos,.
Even wachten tot die NewYork uitbreiding weer eens in de uitverkoop is.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
NLxAROSA schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:29:
[...]

Turret en/of Drone runnen.

Verder is de game geschaald naar aantal spelers, dus met meer spelers zijn er meer/sterkere NPCs.

Solo is echt heel goed te doen nu, zelfs op Heroic.
Inderdaad, enige focus die je nodig hebt is dat die gasten nooit je gaan flanken, dan krijg je problemen, maar zolang je ze onder controle houd (goed te doen met chokepoints), is het prima solo te doen. Grootste irritatie solo zijn die medic dingen, maar dat is gewoon door blijven schieten tot ze niet meer gehealed worden.

En wat blijkbaar heel veel mensen niet kennen, terugtrekken en te gaan bunkeren is een valide tactiek.

• Aelendil

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Lucht en leegte

er zijn wel weinig mensen om samen de missies mee te spelen, heel af en toe dan zie je eens een medespeler langskomen en veel doet die niet. Vreemd, want ik verwacht toch dat dit een populair spel is en er bergen aan players te vinden zijn op het internet.

• tw_gotcha
wat is dat nou weer, ik krijg geen blueprints meer als ik level 4 outposts inneem? alleen maar materialen, wat heb ik daar nou weer aan...hopelijk tijdelijk
SinergyX schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:22:
[...]

En wat blijkbaar heel veel mensen niet kennen, terugtrekken en te gaan bunkeren is een valide tactiek.
Dit dus inderdaad. Gebruik dit veel tijdens open world bounties (Heroic). Vaak heb je meerdere facties (inclusief allies) die met jou en elkaar een potje gaan matten en dan is een stukje opschuiven en wat afstand nemen een prima tactiek. Zorg dat je ff alle enemies in ieder geval ff tagt, dan krijg je altijd de kill/XP op je conto. ;)
Salvatron schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:03:
er zijn wel weinig mensen om samen de missies mee te spelen, heel af en toe dan zie je eens een medespeler langskomen en veel doet die niet. Vreemd, want ik verwacht toch dat dit een populair spel is en er bergen aan players te vinden zijn op het internet.
Op endgame is dit geen probleem, leveling kan wel eens rustig zijn.
tw_gotcha schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 21:33:
wat is dat nou weer, ik krijg geen blueprints meer als ik level 4 outposts inneem? alleen maar materialen, wat heb ik daar nou weer aan...hopelijk tijdelijk
Bij de crafting bench kun je zien welke blueprints je nog moet en waar je ze kunt krijgen. Je kunt niet alle blueprints krijgen van control points.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Salvatron schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:03:
Je komt ook niemand 'tegen', buiten in de safehouses waar wat mensen waarschijnlijk afk staan, alles werkt via matchmaking, backups en zone-invites, daar kan het op z'n tijd wel eens rustig zijn bij de individuele missies, maar voor de targeted missies kan ik zelfs legendary mensen nog steeds prima vinden.

Probleem is dat je nu dacht 31 missies hebt op 5 difficulties (sommige 4, andere 6), plus bounties, plus raid, plus freeroam, plus guardian-backups, plus intel-missies, plus wel/niet-invaded, dat zelfs met veel mensen dit behoorlijk verdeeld kan liggen. Genoeg end-gamers die gewoon op hard/challenge maximaal spelen, heroic of legendary zal je die niet zien doen. Oja.. en dan nog die fucking irritante directives waar je niet op kan filteren.

• tlpeter
Ik speel sinds Division 2 beschikbaar is op Google Stadia.
Soms effe lekker knallen maar ook wel eens een paar uur achter elkaar echt er voor zitten.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Lucht en leegte

bij circa level 30 gebeurt er niet zoveel meer. Ligt dit aan mij? Ik vond het eerst een geweldige game, maar nu is het saai.

• tw_gotcha
Salvatron schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:31:
bij circa level 30 gebeurt er niet zoveel meer. Ligt dit aan mij? Ik vond het eerst een geweldige game, maar nu is het saai.
Waar ben je nu? is alles al een keer gereset met toegang tot speciale wapens?
er is veel herhaling maar het blijft toch wel leuk. Ik speel alles solo op challenging en heb level 40. Mocht je de New York uitbereiding niet hebben is dat wel een aanrader vind ik, totaal ander type straatjes en meer de hoogte in. Als je eens toitaal andere wapens probeert met andere optimale gear veranderde voor mij ook de taktiek, van rifle en LMG naar assault en sniper of zo. Nu is er een challenge waarbij elke vijand down weer een tweede keer opstaat behalve bij headshots, wel uitdagend.
van het verhaal moet je het niet hebben!

[Voor 55% gewijzigd door tw_gotcha op 19-08-2020 13:21]

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Lucht en leegte

tw_gotcha schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:17:
[...]

Waar ben je nu? is alles al een keer gereset met toegang tot speciale wapens?
er is veel herhaling maar het blijft toch wel leuk. Ik speel alles solo op challenging en heb level 40. Mocht je de New York uitbereiding niet hebben is dat wel een aanrader vind ik, totaal ander type straatjes en meer de hoogte in. Als je eens toitaal andere wapens probeert met andere optimale gear veranderde voor mij ook de taktiek, van rifle en LMG naar assault en sniper of zo. Nu is er een challenge waarbij elke vijand down weer een tweede keer opstaat behalve bij headshots, wel uitdagend.
van het verhaal moet je het niet hebben!
Ik kom gewoon niet zoveel soldaten meer tegen om neer te knallen. Eerst liep ik rond en kwam ik om de haverklap soldaten tegen en missies. Nu moet ik ze speciaal opzoeken en zijn ze zo klaar. Verder weet ik niet wat je bedoelt met gereset en speciale wapens. Ik heb wel toegang tot de een of andere darkzone, echter snap ik daar niks van, of dit bots zijn of echte spelers via internet.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:53
Salvatron schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:31:
Je kunt toch tot lvl 40?

Ik vermaak me weer prima met de game sinds de laatste updates. Ik ga via matchmaking naar random activities en heb zo elke keer weer wat anders te doen. Ik zit vrijwel altijd in een groep van 4 personen en op Heroic krijg je dan lekker veel elite mobs zodat je ook echt het idee hebt bezig te zijn.

Heb sinds afgelopen maandag een Pestilence gekregen van een boss in een missie in New York (AR was targed loot daar) en ben daar nu een build omheen aan het maken maar moet nog naar season lvl 90 grinden voor dat masker. Volop te doen nog. Zie er ook rondlopen die al over level 2200 zitten, die vermaken zich duidelijk ook nog steeds.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Lucht en leegte

Zijn er 10 levels aan toegevoegd dan? Ik dacht dat level 30 het maximum was? Dit is mij niet helemaal duidelijk nu

https://www.windowscentra...level-30-boost-division-2

The current level cap is 30, which most will have reached by the time the campaign is completed.

• SinergyX
Salvatron schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:21:
[...]

Zijn er 10 levels aan toegevoegd dan? Ik dacht dat level 30 het maximum was? Dit is mij niet helemaal duidelijk nu

https://www.windowscentra...level-30-boost-division-2

The current level cap is 30, which most will have reached by the time the campaign is completed.
De level30-40 content is een DLC, New York. Als jij die niet hebt, dan blijf je inderdaad 30.

• Lekker Ventje
Wellicht dat ik het een en ander door elkaar haal en in de war zit met een andere game, ik speel van alles door elkaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• tw_gotcha
Lekker Ventje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:27:
Wellicht dat ik het een en ander door elkaar haal en in de war zit met een andere game, ik speel van alles door elkaar.
maar is dit al gebeurd?
https://www.polygon.com/d...specialization-black-tusk

• Lekker Ventje
Ja, dat komt volgens mij elke week of twee weken terug dat een aantal strongholds van de Black Tusk bevrijd moeten worden.

• Aelendil
Vandaag meer informatie in sotg over Skyscraper mode en Tu11.

• TheBIgW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:22
tlpeter schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:42:
Ik speel sinds Division 2 beschikbaar is op Google Stadia.
Soms effe lekker knallen maar ook wel eens een paar uur achter elkaar echt er voor zitten.
Ja, lekker he :)
Zit je ook in de GOT clan?

• TheBIgW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:22
De persoon die clanleader is, zit die hier toevallig ook?
Wil kijken of we de clan een reborn kunnen geven.

Ik zit er al tijdje in maar meer dan 3 personen zie ik niet actief.
Misschien dat we een leuke groep kunnen maken om af en toe een avond of middag te spelen.

• tlpeter
TheBIgW schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:58:
[...]

Ja, lekker he :)
Zit je ook in de GOT clan?
Nee nog niet. Ik ben al wel lid van een clan. Kan je bij een tweede?

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:03
Nee dat kan niet. Mochten er nog mensen bij een Clan willen met hoofdzakelijk Nederlanders (enkele Belgen, paar Amerikanen, een maffe Deen en een verdwaalde Pool, let me know.

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
GroeneThee schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:31:
Nee dat kan niet. Mochten er nog mensen bij een Clan willen met hoofdzakelijk Nederlanders (enkele Belgen, paar Amerikanen, een maffe Deen en een verdwaalde Pool, let me know.
Beetje een casual clan?

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:03
Yep, een clan van niets moet, alles mag. Zowel mensen die meer PVE spelen dan PVP als andersom.

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:42
GroeneThee schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:17:
Yep, een clan van niets moet, alles mag. Zowel mensen die meer PVE spelen dan PVP als andersom.
Ik heb wel interesse, zit nu in een clan met Fransen, alleen maar omdat ze met uitgenodigd hebben :)

PSN: PcDCch

• risse
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
is het de moeite waard om hier nu nog in te stappen? Ik heb ook Division 1 nog liggen, wordt dat nog gespeeld online?

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

risse schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:46:
is het de moeite waard om hier nu nog in te stappen? Ik heb ook Division 1 nog liggen, wordt dat nog gespeeld online?
Ja & Nee.

Div1 is nog steeds erg aktief; geen idee door Tweakers maar een vriend van me zit in een clan met 100 man ofzo en die spelen het echt nog regelmatig.

Div2 persoonlijk (en dus mijn mening): uitgekeken. Heb al 3 weken niet gespeeld ofzo. Het enige wat misschien grappig wordt, wordt de komende "Tower" maar voor mij is het spel wel een beetje af / klaar / op.

spoiler:
Zelfs Iron Horse kan je met een groep van 5 goede spelers en 3 n00bs voltooien; als je maar de goede gear hebt, loop je er zo doorheen

• risse
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
het fijne aan dit spel is dat het tempo een stuk lager ligt dan COD bijvoorbeeld. Geldt dit ook voor de MP?

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46
Dit is geen game die je voor de pvp moet kopen @risse
De pvp is ook niet echt vergelijkbaar. Ik kom in COD beter mee dan in TD2 en dat komt eigenlijk omdat ik altijd achterloop als het gaat om welke gear op dat moment de meta is.

[Voor 63% gewijzigd door Kju op 11-09-2020 16:35]

PSN: Kjujay

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Nieuwe update is er!

Iron Horse zou nu ook in "Discovery" moeten kunnen, Summit is er als nieuwe uitdaging, nieuwe gear set, nieuwe exotics.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-08 23:04
Net the summit geprobeerd op de desk mini het is een leuke uitbreiding .
na een half uur zat ik op de 18e verdieping .
tot de 100e wordt een lange zit van het weekend weer verder.

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14

S913

Abusus non tollit usum

Net voor het eerst sinds 2 weken ingelogd en even de Summit bekeken, maar ik kreeg al meteen de melding dat lvl 51 mijn personal best was (en kan daar dus ook meteen naar toe dumpen) ...
Is de toren al meteen unlocked tot een etage dat een beetje overeenkomst met je level? Zo hoog level ben ik niet (lvl 84).

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• Mozart
S913 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:07:
Net voor het eerst sinds 2 weken ingelogd en even de Summit bekeken, maar ik kreeg al meteen de melding dat lvl 51 mijn personal best was (en kan daar dus ook meteen naar toe dumpen) ...
Is de toren al meteen unlocked tot een etage dat een beetje overeenkomst met je level? Zo hoog level ben ik niet (lvl 84).
Geen idee maar ik had hetzelfde, personal best is 51 terwijl ik the summit nog niet heb gespeeld...

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-08 20:54

LordKnox

Opperbaas.

Ja, Summit is vrij voor iedereen vanaf 51. Daarna moet je steeds omhoog werken tot een 10-nummer (60, 70, 80) waarna je van het opvolgende nummer door kan.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:22
Gisteren deze geïnstalleerd na een behoorlijk lange tijd. Was eigenlijk vergeten dat de game nog in de kast lag 8)7 Hier ga ik me eens mooi mee vermaken tot next-gen aan mijn tv hangt.

Is er vanuit Tweakers een clan die ik kan joinen?

PSN: bollsie

• tw_gotcha
LordKnox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:40:
Ja, Summit is vrij voor iedereen vanaf 51. Daarna moet je steeds omhoog werken tot een 10-nummer (60, 70, 80) waarna je van het opvolgende nummer door kan.
is alles vanaf 51 heroic en no-respawn? want ik heb niet zo'n zin om opnieuw te moeten beginnen als ik 60 niet gehaald heb. Zo boeiend is het nou ook weer niet...

• tw_gotcha
sjufke schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 09:14:
Gisteren deze geïnstalleerd na een behoorlijk lange tijd. Was eigenlijk vergeten dat de game nog in de kast lag 8)7 Hier ga ik me eens mooi mee vermaken tot next-gen aan mijn tv hangt.

Is er vanuit Tweakers een clan die ik kan joinen?
zie post van Wren hierboven. Niet heel veel activiteit maar er is wel wat.

• Mozart
tw_gotcha schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:30:
[...]

is alles vanaf 51 heroic en no-respawn? want ik heb niet zo'n zin om opnieuw te moeten beginnen als ik 60 niet gehaald heb. Zo boeiend is het nou ook weer niet...
Je kunt stoppen maar hij slaat alleen progress op als je de 60e gehaald hebt en iedere 10 daarboven.
Matchmaking gebruiken voor een groepje en dan is het goed te doen vind ik.

• sjufke
  • Laatst online: 07-08 15:22
Ik zou ook wel willen joinen als er plaats is.

PSN: bollsie

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:50
is dit PC ?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-07 15:31
Ik heb het spel na een paar maanden ook weer eens afgestoft. Meteen de warlords dlc tegenaan gegooid. Toch wel weer gaaf. Op de een of andere manier voelt New York wel fijn aan. Zo gaaf als survival weer terug zo komen.

Ik ga in elk geval de komende dagen er eens goed voor zitten.

[Voor 40% gewijzigd door tommy2005 op 08-10-2020 19:37]

• Fraggert
  • Laatst online: 21:33

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

tommy2005 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:15:
Ik heb het spel na een paar maanden ook weer eens afgestoft.
same here........al een tijd niet gespeelt (doe solo).........ik krijg dat laatste level niet gedaan (ben ff haar naam kwijt) 8)7 en gefrustreerd afgehaakt :P

Afgelopen weekend weer helemaal opnieuw begonnen en vermaak me weer kostelijk, wat een spel zeg _/-\o_

Gister nog even een uurtje toen mijn vrouw in een zoom-meeting zat dus even mijn Sony WH1000XM3's erbij gepakt voor het eerst. Helaas snapt de PS4 die niet via bluetooth maar gelukkig bracht een kabeltje uitkomst.

Holy shit......wat speelt dat anders :o

Je krijgt zó veel meer mee en de vuurgevechten worden een heel stuk intenser door zeg. d:)b

Dat wordt weer weer een latertje vanavond :Y :P

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• tw_gotcha
dat is ook een van de dingen die mij blijven trekken, als je je wapen verandert, bijv van rifle naar assault of LMG dan moet je heel anders gaan spelen, shotgun ben ik niet zo van. Ik speel ook solo met een kruisboog, attack drone en die bal voor health. Maar ik heb ook een tijd met rifle, sniper en attack drone en attack turret gespeeld, moet je weer heel anders te werk gaan en andere armor hebben.

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-07 15:31
tw_gotcha schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:42:
dat is ook een van de dingen die mij blijven trekken, als je je wapen verandert, bijv van rifle naar assault of LMG dan moet je heel anders gaan spelen, shotgun ben ik niet zo van. Ik speel ook solo met een kruisboog, attack drone en die bal voor health. Maar ik heb ook een tijd met rifle, sniper en attack drone en attack turret gespeeld, moet je weer heel anders te werk gaan en andere armor hebben.
Dat is wel weer een struikelblokje, als je een paar maanden niet hebt gespeeld loop je meteen flink achter. Ik moet nu eerst naar level 40 opwerken en in de tussentijd alles weer leren over de class build en stats. Ik merk wel dat je ook wat meer aan de bak moet als je random items draagt. Bij een bounty werd ik echt gruwelijk in de pan gehakt. :)

• Stokje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-08 11:31
Vandaag ook begonnen op de pc met dit spel, heb het in het verleden op de ps4 gespeeld, maar dit ziet er en 10x beter uit en speelt veel soepeler.

Alleen even opzoek nog naar een nieuwe videokaart, mijn vega56 trekt 3440x1440 144hz niet🤣

Nu eerst maar eens lvlen en dan kijken naar de warlords expansion, maar daar zal nog wel een tijdje overheen gaan

• Jeroenzer
Ik ben reeds ook weer aan het spelen, had op de Xbox one al gespeeld, en ook warlords gespeeld op xbox, ik had op de PC ook division 2 , was toen maar paar eurie in aabieding en gewoon gekocht, onlangs ook via ubisoft store erg goedkoop warlords kunnen kopen.

Omdat ik op de xbox al de game groot en deels had gespeeld heb ik op de PC gelijk een lvl 30 char gemaakt.
Inmiddels level 36 en ik moet zeggen, op de PC speelt het toch een stuk fijner en ik geniet weer heerlijk van de game ondanks dat ik deze al had gespeeld op xbox.

• Jeroenzer
Stokje schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:32:

Alleen even opzoek nog naar een nieuwe videokaart, mijn vega56 trekt 3440x1440 144hz niet🤣

Nu eerst maar eens lvlen en dan kijken naar de warlords expansion, maar daar zal nog wel een tijdje overheen gaan
Ik speel nog gewoon Full HD met mijn MSI RTX2070 Super en het ziet er al geweldig uit, mijn monitor is ook max Full HD dus wat dat betreft kan ik niet hoger, maar ik geniet van de mooie graphics, ik hou enorm van die setting.

Mocht je warlords goedkoop voorbij zien komen gewoon kopen, je krijgt er betreft story geen spijt van, het is wel een ietswat kleine story line maar wel super tof.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

tw_gotcha schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:42:
Ik probeer nu ook even iets anders te spelen.

Normaliter speel ik veel long-range en snipe iedereen de klere :P.....dat ging in TD1 een stuk makkelijker dan in TD2 overigens O-) Als secundairy meestal een AR.

Nu speel ik primary een AR en SMG op secundairy.

Shotgun =Shitgun :P ......das ook zeker niet mijn ding. Ik ga hem nog wel proberen voor close range.

Als backup speelde ik eerst altijd met Pulse en Turret...Die heb ik nu allebei geloosd voor de Drone en de Firefly (die laatste heb ik nu net gepakt en nog niet mee gespeeld).

• Jeroenzer
Fraggert schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:59:
[...]

Nu speel ik primary een AR en SMG op secundairy.

Shotgun =Shitgun :P ......das ook zeker niet mijn ding. Ik ga hem nog wel proberen voor close range.

Als backup speelde ik eerst altijd met Pulse en Turret...Die heb ik nu allebei geloosd voor de Drone en de Firefly (die laatste heb ik nu net gepakt en nog niet mee gespeeld).
Shotgun is wel super handig hoor met sommige missies, vooral als het in gebouwen is, lekker close range, high armor + shotgun en er doorheen gaan!

Speel zelf veel met AR + R met drone(assault drone) en seeker mines ( explosion)

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jeroenzer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:05:
[...]

Shotgun is wel super handig hoor met sommige missies, vooral als het in gebouwen is, lekker close range, high armor + shotgun en er doorheen gaan!

Speel zelf veel met AR + R met drone(assault drone) en seeker mines ( explosion)
OK, toch maar eens proberen dan. In TD2 pakte ik overigens ook vaak de Rifle ipv de sniper.

Ben benieuwd hoe de shotgun zich verhoud tov een rifle, dat vond ik ook erg lekker spelen, fikse damage en een aanzienlijke firerate. _/-\o_

• Jeroenzer
Fraggert schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:18:
[...]

OK, toch maar eens proberen dan. In TD2 pakte ik overigens ook vaak de Rifle ipv de sniper.

Ben benieuwd hoe de shotgun zich verhoud tov een rifle, dat vond ik ook erg lekker spelen, fikse damage en een aanzienlijke firerate. _/-\o_
Ik ben wel ook echt een liefhebber van rifle hoor, long range en toch aanzienlijk damage, plus in vind ze er altijd super tof uitzien :+

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jeroenzer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:45:
[...]

Ik ben wel ook echt een liefhebber van rifle hoor, long range en toch aanzienlijk damage, plus in vind ze er altijd super tof uitzien :+
Opzekers, en ik schiet met een AR toch ook meestal in bursts of er moet zich een sujet zich kortbij ophouden. Een rifle pakt dan haast net zoveel DMG en schiet rustiger.

Damn, nou krijg ik zin in een gescopede AR met shotgun ernaast, ben nu ps lvl4 en heb nog geen scope vrij |:(

edit: ik ben ook wel benieuwd naar het geluid van de shotties......ik liep in Fallout 4 ook met een SG _/-\o_

[Voor 9% gewijzigd door Fraggert op 12-10-2020 10:20]

• Stokje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-08 11:31
Jeroenzer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:56:
[...]

Ik speel nog gewoon Full HD met mijn MSI RTX2070 Super en het ziet er al geweldig uit, mijn monitor is ook max Full HD dus wat dat betreft kan ik niet hoger, maar ik geniet van de mooie graphics, ik hou enorm van die setting.

Mocht je warlords goedkoop voorbij zien komen gewoon kopen, je kracht er betreft story geen spijt van, het is wel een ietswat kleine story line maar wel super tof.
Het is ook meer gewoon een luxe een snellere videokaart. Het speelt momenteel wqhd 1440p op een steady 60 fps op ultra, maar sneller is altijd beter🤣

Verder ben ik dit weekend op lvl 10 geraakt en isbhet zeker de bedoeling om warlords nog eens te kopen, alleen even kijken wanneer. 30 oktober gaan we verhuizen en dan wordt het gamen wel even op een laag pitje gezet.

Ik vermaak me nu nog wel in het oude gedeelte, nog zat te doen.

• Jeroenzer
Fraggert schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:03:
[...]

Opzekers, en ik schiet met een AR toch ook meestal in bursts of er moet zich een sujet zich kortbij ophouden. Een rifle pakt dan haast net zoveel DMG en schiet rustiger.

Damn, nou krijg ik zin in een gescopede AR met shotgun ernaast, ben nu ps lvl4 en heb nog geen scope vrij |:(

edit: ik ben ook wel benieuwd naar het geluid van de shotties......ik liep in Fallout 4 ook met een SG _/-\o_
Heerlijk, love it, wapens vrij spelen en gearen.
Shotgun is IMO under-rated.

• Jeroenzer
Stokje schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:22:
[...]

Verder ben ik dit weekend op lvl 10 geraakt en isbhet zeker de bedoeling om warlords nog eens te kopen, alleen even kijken wanneer. 30 oktober gaan we verhuizen en dan wordt het gamen wel even op een laag pitje gezet.

Ik vermaak me nu nog wel in het oude gedeelte, nog zat te doen.
Er is absoluut genoeg te doen, ik vind het echt een game die je lekker relax kan spelen, beetje onderuitgezakt in de stoel en gaan :P

• tw_gotcha
ik kan toch niet zonder mijn Pestilence LMG of een unhinged LMG. Verder heb ik een M4 AR die synchroniseert met de drone voor dubbele damage, die max stability heeft en dan zoveel mogelijk accuracy, dan gaat het toch wel goed op afstand. Af en toe switch ik nog naar mijn rifle (met perfect lucky shot). Ik heb nog de AR exotic chameleon, maar die gebruik ik nauwelijks. Met SHD level zit ik op 435 en investeer daar in reload speed en stability o.a..

Ik heb nu even 4 stuks Striker's Pack gear, dat is wel lachen, daarvoor was een tijdje Future Initiative om de drone en seeker mine voor health te verterken.

Ik had deze weeek pas door dat de groene gear sets alle mods aankunnen, rood, geel of blauw! Ach ja, zo leer af en toe nog wat.

• Jeroenzer
misschien moeten we tegen die tijd samen gamen.
Raids doen, betere gear verkrijgen :D

• tw_gotcha
lijkt me leuk maar ik heb nog nooit online samen gespeeld, in geen enkel spel! Maar wel leuk om eens te probleren. Ik ben in division 2 nog niet in een dark zone geweest en ook sommige projecten zijn alleen voor teams.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jeroenzer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:56:
[...]

Er is absoluut genoeg te doen, ik vind het echt een game die je lekker relax kan spelen, beetje onderuitgezakt in de stoel en gaan :P
Wat ook nog erg leuk is, om gewoon even geen missie te highlighten maar gewoon elk hoekje en steegje en verborgen verhogingkje te pakken en soms een gebouw in te kunnen.

In de vrije wereld van TD2 merk ik dat er wat minder gebruik wordt gemaakt van hoogte, in TD1 kon je veel meer de hoogte in. Wel tref ik in TD2 wat meer loot op dat soort plekken (dus gear, geen materials ; maar dat was van het begin al duidelijk bij TD2)

• Jeroenzer
Fraggert schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:37:
[...]

Wat ook nog erg leuk is, om gewoon even geen missie te highlighten maar gewoon elk hoekje en steegje en verborgen verhogingkje te pakken en soms een gebouw in te kunnen.

In de vrije wereld van TD2 merk ik dat er wat minder gebruik wordt gemaakt van hoogte, in TD1 kon je veel meer de hoogte in. Wel tref ik in TD2 wat meer loot op dat soort plekken (dus gear, geen materials ; maar dat was van het begin al duidelijk bij TD2)
Hahah ik snap precies wat je bedoeld.
Vrienden van me noemen me ook niet voor niets Dora the explorer :P

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jeroenzer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:32:
[...]
Hahah ik snap precies wat je bedoeld.
Vrienden van me noemen me ook niet voor niets Dora the explorer :P
Dora the Destroyer :P

• tw_gotcha
Fraggert schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:37:
[...]

Ik vind wel dat de New York uitbereiding veel meerdehoogte ingaat dan Washington, vind ik ook wel leuk daaraan
Pagina: 1 ... 45 ... 48 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee