Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21-06 11:25
Even knip en plak werk vanaf reddit forum...
>>>>>

4 New Gear Sets:

Final Measure is a new defensive set.
Hunter’s Faith is a new long range set.
Predator’s Mark new support set.
Lone Star is a DPS (damage per second) gear set.
New Incursion (Clear Sky)

Hard mode guaranteed 214 gear set EVERY completion
Challenging mode guaranteed 240 gear set EVERY completion
Both modes guarantee a 204 HE as well as a once a week DOUBLE drop.
PvE Changes

Search and Destroy Missions to gain intel on High Value Targets (HVT)
Daily and Weekly contracts for HVE -- loot prize unknown
Dark Zone Changes

Sealed Loot Caches - Named bosses might drop these. They are contaminated and need to be extracted. Loot is funds, gear, and division tech
Extraction Hijacking - Cut down a rope with people's gear on it and all the loot becomes available to your party to pick up. Doing so makes you go rogue.
3rd DZ bracket. Now Under 160, 160-200, and 200

PS4: Siemdj

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 24-06 08:58
quote:
ReQuiem83 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:34:
Nog meer rogues/grieffers tijdens extracten. Bye bye solo dz.
Je kan makkelijk solo gaan, zelfs solo rogue. Je moet je speelstyle gewoon aanpassen aan de omstandigheden.

T809

• TheSiemNL
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19-06 23:46
quote:
Frank1973 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:08:
Gisteren dropte bij de eindbaas op Lexington center eindelijk een lightweigt M4 gs183.. Met brutal en deadly.. Die is vele malen beter is dan mijn police M4 van gs 204 die ik gekocht had bij BoO..
Daarom koop ik geen wapens meer (tenzij ik mijn Phoenix Credits moet opmaken). Ik koop alleen nog maar blueprints. Heb ik weer 1000, dan koop ik maar een wapen blueprint. Heb nu de Vectre 204 blueprint. Een stuk of 6 wapen gemaakt maar mijn eerste blijft de beste. Ik mag van mezelf maar 1 wapen per dag maken ;-)

jammer dat ik vorige week geen lvl 75 had. Die M1A is geweldig. Ik heb een paar 163ers, hoop een keer een drop van een 183er te krijgen.
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:52:
wat een hoerenspel is het ook he, ben er nu echt klaar mee :( bijna de daily op challenging klaar, group server not available! :( elke keer weer hetzelfde ge-ouwehoer met dit spel.
:w

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:59
Wat is die gaaf he die nieuwe Incursion trailer.

Gister voor de 2e keer de Incursion geprobeerd. En in 2 pogingen gelukt met vrienden van mij.
Mooie gear gekregen, en gaaf om te spelen, een mooie missie.

Health is nu alweer in de 70.000.

Alleen mijn wapens zijn nog zo laag, maar komt goed.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:25
quote:
Mars18 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 06:29:
Wat is die gaaf he die nieuwe Incursion trailer.

Gister voor de 2e keer de Incursion geprobeerd. En in 2 pogingen gelukt met vrienden van mij.
Mooie gear gekregen, en gaaf om te spelen, een mooie missie.

Health is nu alweer in de 70.000.

Alleen mijn wapens zijn nog zo laag, maar komt goed.
Afgelopen week de Incursion ook een aantal keer voltooid (5x ofzo). Maar 2x mooie/nuttige gear aan over gehouden. Meeste direct omgezet in materials. Probeer te kijken of je nieuwe gear echt iets toevoegt. Gear set items zijn lang niet altijd beter dan HE items.

Uit de Incursion heb ik alleen een Strikers chest en backpack gehouden. Hoop eigenlijk nog 2 Sentry items te bemachtigen, voor de extra headshot damage.

• KrisDC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:24
Gisteren nog een 2tal uurtjes gespeeld. Game zelf uitgespeeld, lvl 30 en ondertussen al paar dagen betere gear looten. Alleen...ik zou niet weten waarom ik nu nog verder zou moeten spelen. Ik heb 85.000 dps met mij primary weapon, wat niet veel is maar waarom zou ik steeds dezelfde missions opnieuw spelen enkel om betere loot te halen. Loot die er bovendien net hetzelfde uitziet als diegene wat je op dat moment draagt. Daarom besloten om de game als uitgespeeld te beschouwen. In de kast ermee...mij prima ermee vermaakt. Krijgt van mij een 8/10 maar nu toch maar starten met Uncharted 4

Acties:
  • +3Henk 'm!

Nice, het lijkt erop dat er weer wat te doen gaat zijn in PvE. Hierboven zie je dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen High Value Target (HVT) en High Risk Target (HRT). Bij het eerste type heb je x tijd om ze af te maken, bij het laatste heb je 1 kans om ze te pakken.

Om de locatie te achterhalen van een target heb je intel nodig, welke te verkrijgen is door Search & Destroy missies te voltooiien.

Bovendien zijn er dagelijkse en wekelijkse HVT/HRT missies. Er werd ook gezegd dat je een aantal targets met een groep moet doden.

I am le excite!

Ktenolix wijzigde deze reactie 18-05-2016 07:50 (12%)

The Bandit : 5.75L / 100km

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:59

prutser001

Origin Silence81

Moet wel zeggen dat matchmaking de laatste tijd erg lang duurt, gister meerdere malen 30-45 minuten in een queue gezeten voordat er eindelijk 1 persoon kwam.. Dit was dan wel op een alt lvl26.

Hopelijk vanavond meer succes, moet nog 3 missies en dan heb ik die allemaal gehad. Hopelijk op tijd thuis vandaag zodat ik vanavond nog m'n 4 tact+2 sentry set kan proberen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Mars18
quote:
Ktenolix schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:48:
[afbeelding]

Nice, het lijkt erop dat er weer wat te doen gaat zijn in PvE. Hierboven zie je dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen High Value Target (HVT) en High Risk Target (HRT). Bij het eerste type heb je x tijd om ze af te maken, bij het laatste heb je 1 kans om ze te pakken.

Om de locatie te achterhalen van een target heb je intel nodig, welke te verkrijgen is door Search & Destroy missies te voltooiien.

Bovendien zijn er dagelijkse en wekelijkse HVT/HRT missies. Er werd ook gezegd dat je een aantal targets met een groep moet doden.

I am le excite!
Dat gaat zeker vet worden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14:07
quote:
KrisDC schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:38:
Gisteren nog een 2tal uurtjes gespeeld. Game zelf uitgespeeld, lvl 30 en ondertussen al paar dagen betere gear looten. Alleen...ik zou niet weten waarom ik nu nog verder zou moeten spelen. Ik heb 85.000 dps met mij primary weapon, wat niet veel is maar waarom zou ik steeds dezelfde missions opnieuw spelen enkel om betere loot te halen. Loot die er bovendien net hetzelfde uitziet als diegene wat je op dat moment draagt. Daarom besloten om de game als uitgespeeld te beschouwen. In de kast ermee...mij prima ermee vermaakt. Krijgt van mij een 8/10 maar nu toch maar starten met Uncharted 4
Ik vraag me toch af als ik dit lees of je ooit (MMO)RPG's oid gespeeld hebt. Je levelt daar ook tot een bepaald level en dan begint de end game. De lol zit m er dan in om je character zo sterk mogelijk te maken en daardoor te zorgen dat je de moeilijkere content aan kan. Ik vind het nog heel leuk om de verschillende missies te replayen op hard of challenging mode en ook FL is een uitdaging maar hoop wel dat ze het aantal instances gaan uitbreiden zodat er meer en meer te doen is. Het is geen pure shooter dus ook veel RPG elementen en ja daar hoort grinden ook bij. Als je dat niks vindt ben je snel klaar. Ik weet nog dat ik in Lord of the Rings online een bepaalde instance letterlijk wel honderden keren gedaan heb. Sport was dan om t zo snel mogelijk af te ronden en de loot kisten open te maken. Waar de gemiddelde pug er 45m tot een uur over deed konden wij het met een goede groep in 20m. Ik ben voorlopig nog niet klaar met the Division. Gezien t max level van 30 hebben ze ruimte zat voor de expansions om de level cap telkens met 10 te verhogen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Deem
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:40

Deem

Ontcijfer mij!

quote:
prutser001 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:59:
Moet wel zeggen dat matchmaking de laatste tijd erg lang duurt, gister meerdere malen 30-45 minuten in een queue gezeten voordat er eindelijk 1 persoon kwam.. Dit was dan wel op een alt lvl26.

Hopelijk vanavond meer succes, moet nog 3 missies en dan heb ik die allemaal gehad. Hopelijk op tijd thuis vandaag zodat ik vanavond nog m'n 4 tact+2 sentry set kan proberen.
De game is volledig leeg gestoomd. Op steam zijn er nog maar 5000 dagelijkse spelers wereldwijd.

"May our framerates be high and our temperatures low." Check mijn NZXT h440 watercooling build

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 20:39

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
Deem schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:06:
[...]

De game is volledig leeg gestoomd. Op steam zijn er nog maar 5000 dagelijkse spelers wereldwijd.
Op PC.. Waar je last hebt van hackers en lamers.. Op Xbox One gaat het prima, matchmaking en spelers geen probleem (Voor zover ik zelf merk)

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• Mars18
quote:
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:11:
[...]

Op PC.. Waar je last hebt van hackers en lamers.. Op Xbox One gaat het prima, matchmaking en spelers geen probleem (Voor zover ik zelf merk)
En op de PS4 ook heel snel :)

Zojuist door Hamish gemeld tijdens de twitch stream: Morgen is er naast de gebruikelijke State of the Game een Special Report stream over 1.2.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
[...]

welke idioot maakt er anno 2016 nog een game waarbij cruciale data slient-side geregeld wordt - amateurs!

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• shroudster
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20:45
quote:
[...]

Toch nog zat te beleven op de PC in zowel de DZ als FL CM.
Denk wel dat ze een beetje doordraaien met het feit dat alles en iedereen na 1.2 ofwel in volle 214 sets loopt of zelfs 240!
Ter illustratie gisteravond even de incursion 2-3 keer op CM gedaan dat zou dus 3x een 240 gaan opleveren na de patch dat is de helft van de loot aan 240's die tot nu toe uit die incursion is gekomen! :o
Wel belangrijk detail dat het hopelijk wel ruilbaar blijft.

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 24-06 07:02
quote:
[...]

:/ kunnen we dit ook van Uplay zien?.. vrijwel iedereen (van hier?) speelt via die weg denk ik.. maar wel triest :|

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
[...]

denk dat dit toch een vertekend beeld geeft van de werkelijkheid; bij mij zit bijna iedereen rechtstreeks via uplay ipv via steam

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Griffx
  • Laatst online: 15:07
quote:
[...]

Volgens mij is de game meer dan alleen een PC game via steam.

PSN: GriffX83 | pvp player for rest.

• Joene.
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:26
quote:
Griffx schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:58:
[...]

Volgens mij is de game meer dan alleen een PC game via steam.
ik heb na de update even een GS carry nodig Griff.. dan slinger ik hem weer aan!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Griffx
quote:
Joene. schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:08:
[...]

ik heb na de update even een GS carry nodig Griff.. dan slinger ik hem weer aan!
Geen probleem gozer, ren maar ff mee door de incursion(s) heen.
Geef maar een gil.

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 24-06 07:02
quote:
Joene. schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:08:
[...]
of je meld je aan op de discord server :) https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

genoeg mensen die je kunnen / willen helpen ;)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• JohnnyV76
Net de dailies gedaan (speel PC) en de hard missies echt binnen 5s een groep... de challenge mss 10 sec.
Daarna FL nog een keer gedaan en kwam daar ook met een paar tellen in een groep. Als laatste nog even in DZ rond gewandeld met een groep. Duurde iets langer voordat we met 4 waren... ongeveer 2 minuten denk ik. DZ nu lvl39 dus zit ook wat progressie in. Merk dat elke groep gewoon in de lage DZ zones rond loopt. Toen ik voorstelde om naar de hogere zones te gaan zei de leader... tja je krijgt amper meer credits en xp e.d. en de mobs zijn moeilijker te killen dus waarom zouden we? Hoe doen jullie dat? ik hoop nog altijd een beter (goed) wapen te vinden maar alles wat ik extract is slechter dan wat ik heb. Is de kans op een hoger GS wapen in DZ5 en 6 niet beter?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Joene.
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:26
quote:
spartacusNLD schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:44:
[...]

of je meld je aan op de discord server :) https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

genoeg mensen die je kunnen / willen helpen ;)
Oh neuh, heb tot de laatste update veul gespeeld, ken Griff al langer dan vandaag ;). en discord icm ps4 is niet écht prettig (waar blijft die console support? :D )

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• agoNITE
quote:
JohnnyV76 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:24:
Net de dailies gedaan (speel PC) en de hard missies echt binnen 5s een groep... de challenge mss 10 sec.
Daarna FL nog een keer gedaan en kwam daar ook met een paar tellen in een groep. Als laatste nog even in DZ rond gewandeld met een groep. Duurde iets langer voordat we met 4 waren... ongeveer 2 minuten denk ik. DZ nu lvl39 dus zit ook wat progressie in. Merk dat elke groep gewoon in de lage DZ zones rond loopt. Toen ik voorstelde om naar de hogere zones te gaan zei de leader... tja je krijgt amper meer credits en xp e.d. en de mobs zijn moeilijker te killen dus waarom zouden we? Hoe doen jullie dat? ik hoop nog altijd een beter (goed) wapen te vinden maar alles wat ik extract is slechter dan wat ik heb. Is de kans op een hoger GS wapen in DZ5 en 6 niet beter?
Bijkomend voordeel als iedereen in DZ1 t/m 4 rondloopt, is dat DZ5/6 lekker leeg zijn. De kans dat een andere groep de landmarks daar cleared is in mijn ervaring ook veel kleiner. Met andere woorden, je kunt veel meer mobs/named enemies afmaken.

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:40

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Precies, ik loop alleen maar in DZ5 en 6

• watercoolertje
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21:32

watercoolertje

Ondertitel

quote:
Frank1973 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:32:
Precies, ik loop alleen maar in DZ5 en 6
Ik kijk gewoon waar veel landmarks beschikbaar zijn, waarom zou je specifiek boven of onder in willen spelen :P

16 x 300Wp = 4800Wp @Zuid

• shroudster
quote:
watercoolertje schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:11:
[...]
Ik kijk gewoon waar veel landmarks beschikbaar zijn, waarom zou je specifiek boven of onder in willen spelen :P
DZ5/6 hebben meer kans op lvl 31 drops zowel weapons of armors.
Zelfde principe waarschijnlijk voor patch 1.2 dalijk met de dikste items bovenin maar wel het moeilijkste met lvl 34 npc's.

• agoNITE
Als je puur voor materials gaat, maakt het qua loot level natuurlijk niks uit. Maar als DZ1-4 overbevolkt zijn met andere spelers, is de kans op lege landmarks ook groter.

Komt vaak genoeg voor dat een landmark net is gecleared als ik aankom 😛

• Griffx
quote:
agoNITE schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:20:
Als je puur voor materials gaat, maakt het qua loot level natuurlijk niks uit. Maar als DZ1-4 overbevolkt zijn met andere spelers, is de kans op lege landmarks ook groter.

Komt vaak genoeg voor dat een landmark net is gecleared als ik aankom 😛
Meestal, doen we eerst een stash vol farmen in DZ 5&6, dan ff legen, en in DZ1 tm 3 rogue hunten.
Met name groepjes die loners aanvallen.

• watercoolertje
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21:32

watercoolertje

Ondertitel

quote:
shroudster schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:14:
[...]DZ5/6 hebben meer kans op lvl 31 drops zowel weapons of armors.
Zelfde principe waarschijnlijk voor patch 1.2 dalijk met de dikste items bovenin maar wel het moeilijkste met lvl 34 npc's.
Zelf merk ik vrijwel geen verschil (ik geloof je wel hoor), alles gaat door de schredder xD Muv van de mods is alles wat ik draag zelf gecraft of drops bij de incursion en supply drops en daar bewaar ik enkel de gear set items van als ik ze nog niet heb.

watercoolertje wijzigde deze reactie 18-05-2016 16:28 (20%)

16 x 300Wp = 4800Wp @Zuid

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:32

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

quote:
watercoolertje schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:26:
[...]
Zelf merk ik vrijwel geen verschil (ik geloof je wel hoor), alles gaat door de schredder xD Muv van de mods is alles wat ik draag zelf gecraft of drops bij de incursion en supply drops en daar bewaar ik enkel de gear set items van als ik ze nog niet heb.
Eens... De afgelopen 3 dagen 4 keer mijn stash volledig gevuld gehad, en uit die 120 items heb ik 2 dingen gehouden :(

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V || YouTube || Twitter

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:55

Geronimous

Moderator Spielerij
Hm, ik weet niet of het een goed idee is om weer een heel erg controversiele verandering aan te brengen met het extractie-touw doorsnijden. Het is al spannend genoeg om je loot an het touw te hangen met de hoeveelheid griefers die rondrennen in de DZ: nu kunnen ze -met al een rogue timer op hun harses- ook nog eens je loot stelen. Dus dan probeer je weer bij het extractiepunt te komen om je loot terug te halen wordt je gewoon lekker alsnog keer op keer gegriefed terwijl ze jouw loot er lekker aanhangen.

Met deze patch moeten ze dat dus ook oplossen... Aan de ene kant zijn extra 'gearscore brackets' gewenst, maar aan de andere kant heeft gearscore niet zo heel veel te vertellen, en het opdelen in nog meer verschillende brackets maakt het samenspelen met vrienden in de DZ alleen maar nog moeilijker en ingewikkelder.

Ik hoop dat ze de nieuwe Incursie goed hebben uitgewerkt en hebben getest op glitches, maar ik voorspel dat die glitches er toch wel zijn, waardoor weer een hele buts mensen heel snel alle gearsets hebben. Dat voorkomen ze door de lootdrops gewoon wat meer gegarandeerd te geven in plaats van de belachelijke RNG die er nu op zit.
En ik wil gewoon alle perks op een item kunnen rerollen. Ook geen extreme kosten daarvoor. Of de craft-nerf moet worden teruggedraaid.
En bovenal moeten ze hun woord houden en consequent streng zijn met het uitdelen van permabans en stat-resets voor de mensen die betrapt worden met cheats en veelvuldig glitchen.

FT-17 FTW!

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15:45
Hoe kan het nou dat als ik degene ben die de weekly incursion start op Hard, ik niet de weekly reward krijg...

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Griffx
quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:10:
Hm, ik weet niet of het een goed idee is om weer een heel erg controversiele verandering aan te brengen met het extractie-touw doorsnijden. Het is al spannend genoeg om je loot an het touw te hangen met de hoeveelheid griefers die rondrennen in de DZ: nu kunnen ze -met al een rogue timer op hun harses- ook nog eens je loot stelen. Dus dan probeer je weer bij het extractiepunt te komen om je loot terug te halen wordt je gewoon lekker alsnog keer op keer gegriefed terwijl ze jouw loot er lekker aanhangen.

Met deze patch moeten ze dat dus ook oplossen... Aan de ene kant zijn extra 'gearscore brackets' gewenst, maar aan de andere kant heeft gearscore niet zo heel veel te vertellen, en het opdelen in nog meer verschillende brackets maakt het samenspelen met vrienden in de DZ alleen maar nog moeilijker en ingewikkelder.
Dit is toch de bedoeling van de DZ?
Het is een pvp area, maar lijkt of iedereen het als pve area ziet.
Ik snap wel dat dat komt door het farmen van de bossen, maar blijft een pvp area en geen pve.

Je kan het zelf ook bij anderen doen, je hoeft het jezelf niet te laten overkomen.
Wij slopen ook agents, jatten loot en worden ook gesloopt maar waarom zijn het/we dan gelijk grievers?
Hier en op Reddit lopen zoveel mensen te 'zeuren' over dat ze geript worden, welkom in de pvp area.

Ik zie juist kansen met dat touw snijden, ik hoop alleen dat het niet zo gaat als met de lootcrates, dus ulti poppen en snijden maar, las ergens dat het 6 seconden zou duren, volgens mij duurt je ulti langer.

Griffx wijzigde deze reactie 18-05-2016 19:13 (9%)

• OzzieMann
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:34

OzzieMann

PSN: OzzieMann

quote:
Griffx schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:05:
[...]

Ik snap wel dat dat komt door het farmen van de bossen, maar blijft een pvp area en geen pve.

Je kan het zelf ook bij anderen doen, je hoeft het jezelf niet te laten overkomen.
Wij slopen ook agents, jatten loot en worden ook gesloopt maar waarom zijn het/we dan gelijk grievers?
Hier en op Reddit lopen zoveel mensen te 'zeuren' over dat ze geript worden, welkom in de pvp area.

Ik zie juist kansen met dat touw snijden, ik hoop alleen dat het niet zo gaat als met de lootcrates, dus ulti poppen en snijden maar, las ergens dat het 6 seconden zou duren, volgens mij duurt je ulti langer.
Zal minder worden nu er ook buiten de DZ wat meer te doen komt. Dan worden mensen minder verplicht (lees voelen zich) om de DZ in te gaan.

PS4 game community, Youtube, PVoutput

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:55

Geronimous

Moderator Spielerij
quote:
[...]

Ik vind de verschillen te groot, en het feit dat je voor de beste loot de DZ in MOET, een ongelukkige combinatie. Als de lootdrops beter worden, het craften weer wat makkelijker, en het samenstellen van je gewenste gear niet zo belachelijk veel tijd en resources kost, worden die verschillen eens wat kleiner, zodat ook die mensen die ontzettend OP zijn geworden ook eens achter hun oren krabben, drie keer nadenken en spanning voelen als ze besluiten Rogue te gaan.

Er zijn gewoon teveel spelers die echt zowat onschendbaar door de DZ rennen (en zich toch ook kostelijk moeten vervelen)

FT-17 FTW!

• Casual Ruud
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 24-06 18:44
quote:
watercoolertje schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:26:
[...]
Ik merk ook geen verschil, met uitzondering van de bosses en chests in de contaminated area's die lijken vaker een 182 item te geven.

Persoonlijk maakt het me niets uit wat ik loot want alles eindigt toch als crafting material. Om die reden ren ik meestal (solo) rond in DZ 1 en 2. Lekker snelle en easy xp. Nu 1 level en dan 75 :D .

Twijfel alleen nog een beetje voor die vector blueprint. Heb nu de AUG 204 uit BoO. Op reddit lees ik veelal dat de moeite/materials van een goede vector roll niet opwegen tegen die AUG. Iemand ervaring met deze guns?

PSN: CasualRuud - The Division

• Zidanexo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 24-06 16:59
quote:
Casual Ruud schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:22:
[...]

Twijfel alleen nog een beetje voor die vector blueprint. Heb nu de AUG 204 uit BoO. Op reddit lees ik veelal dat de moeite/materials van een goede vector roll niet opwegen tegen die AUG. Iemand ervaring met deze guns?
Tja ik vind de AUG wel beter voelen dan me vector maar ik heb self preserved + 53% crit op me vector waardoor ik constant heal.. en tja daar kan ik moeilijk vaarwel tegen zeggen omdat ik me heal alleen hoef te gebruiken bij bosses en pvp,

Oh en het grote verschil tussen de DZ 5/6 en de rest is de drops van gele division tech, die dropt nauwelijks bij de bazen dus ben sinds kort de hogere DZ aan het grinden.

Zidanexo wijzigde deze reactie 18-05-2016 19:33 (13%)

• Sharkware
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15:32
quote:
[...]

...
*insert thank you.gif here*

Zo zie ik het ook en ik wordt over het algemeen overhoop geschoten in de DZ. Er moet gewoon een verschil blijven tussen PVE en PVP. Als ze het PVP deel moeilijker maken zal dit deel van het spel alleen maar minder interessant worden. Ik lees veel berichten dat je gedwongen wordt de DZ in te gaan voor goede loot. Tegelijkertijd lees je dat alles gedeconstruct wordt...? Loot rapen om het te deconstructen kun je ook veilig buiten de DZ om doen... De beste gear die ik bij elkaar heb weten te krijgen is gekocht en gecraft (en opgeraapt in de Incursion).

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook k** als ik een paar keer achter elkaar gekilled wordt door een groep die GS technisch een stuk verder is dan ik maar als ik er dan één of twee weet te killen voelt dat alleen maar beter.

Mbt. de 6 seconden. Dat zou genoeg moeten zijn voor een granaat en 3 sentry marks of zie ik dat verkeerd? Zelfs met SL zouden ze dood te krijgen moeten zijn....

• Ferry05
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 23-05 22:51
Heeft iemand een idee wat ik met die darkzone materials kan doen? Heb er zo veel van.

• Sharkware
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15:32
quote:
Ferry05 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:48:
Heeft iemand een idee wat ik met die darkzone materials kan doen? Heb er zo veel van.
Zodra je items gaat craften kun je deze gebruiken door ze om te zetten in de materials die je te kort komt.

• Griffx
quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:21:
[...]

Ik vind de verschillen te groot, en het feit dat je voor de beste loot de DZ in MOET, een ongelukkige combinatie. Als de lootdrops beter worden, het craften weer wat makkelijker, en het samenstellen van je gewenste gear niet zo belachelijk veel tijd en resources kost, worden die verschillen eens wat kleiner, zodat ook die mensen die ontzettend OP zijn geworden ook eens achter hun oren krabben, drie keer nadenken en spanning voelen als ze besluiten Rogue te gaan.

Er zijn gewoon teveel spelers die echt zowat onschendbaar door de DZ rennen (en zich toch ook kostelijk moeten vervelen)
Ik snap wel wat je bedoeld, maar het spel is zo gemaakt dat je veel verschillende buids kan maken.

Verschillen die groot zijn heb je grotendeels zelf in de hand.
Gewoon je build aanpassen, craften voor gear, incursion enz enz.
Natuurlijk zit er een stuk RNG bij, maar iedereen is te killen, niemand is met de juiste tactiek onschendbaar, ik zie daar dan juist een uitdaging in.

Hackers die zijn onschendbaar, gelukkig kom ik die op de ps4 niet tegen.

Vanavond met rudios ook drie keer door dezelfde gasten kapot geschoten, respect voor hun, kennelijk was hun tactiek en/of build beter.

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:59

prutser001

Origin Silence81

Nou 2de harry op 30, 4 stuks tactician aan moet alleen nog gloves(Nu striker gloves)/kneepads die een beetje redelijk zijn (Sentry schijnt goed samen te gaan?) Heerlijk gewoon hoe snel je cooldowns weer klaar zijn, smart cover (+9%dmg) Pulse up voordat het weg is, smart cover up voordat het weg is!! GS 165 nou ofzo ondanks dat niemand die liep te zeuren kreeg zelfs een paar complimentjes met de buffs en hoe ik ze up hield.

Eerste 3 dailies gedaan, zelfs op CM ging het goed, dmg output is niet super maar daar gaat het ook niet echt om. Ik vraag me alleen af, ik heb nu 45k electronics als buff aan is zit daar een cap aan?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1Henk 'm!
Build update 1.2

Omdat 1.2 voor de deur staat heb ik m'n build aangepast. Reckless is niet meer bruikbaar en ik heb gemerkt dat overleefbaarheid meer invloed heeft op je PvP capabiliteiten dan je DPS. Natuurlijk is een base DPS van 200k wel vereist, anders doe je niet genoeg om meerdere vijanden in korte tijd neer te krijgen.

225K DPS / 90K health / 20K Skillpower
2600/2900/1200
4670 armor 65% DMG mitigation

Chest
Stamina Set-piece Striker 214
- Health
- Armor
- Mod-slot (Firepower, 1,5% CHC)
- XP

Mask
Firepower Set-piece Sentry 214
- Skillpower
- Mod-slot (Firepower, Armor)

Kneepads
- CHD
- Modslot (Stamina, Skillpower)

Backpack
Stamina Set-piece Striker 191
- Skillpower

Gloves
Stamina Savage 204
- CHC
- CHD
- Damage to elites

Holster
3 stat Set-piece Striker
- Armor

I
FW Vector 204
25,5% CHC
10,5K base DMG (geen mods)
Brutal
Ferocious
Competent

51,5% CHC
150% CHD
90% HSD

II
Custom m44
170% HSD
??
Brutal
Fierce
Ferocious

30% CHC
120% CHD
425% HSD

Ik zal morgen afbeeldingen toevoegen en mijn wapen stats toevoegen.

Mocht het je ontgaan zijn, er zijn veel requests geweest om de stash grootte te verhogen. Het schijnt niet zo triviaal te zijn als de meeste mensen denken (zoals gewoonlijk), hieronder een post op reddit van Yannick zelf, met wat uitleg hierover:
quote:
Hi there,

I’ve seen that this has been a recurring question since we announced the loot changes with Update 1.2. The short answer is: we are working on increasing Stash size, but it won’t be coming with Update 1.2. We are looking at adding it with the following game update, but I can’t confirm this yet.
Now a bit of a longer answer regarding the technicalities behind: While adding storage space sounds as easy as adding a zero in the game code, it’s actually also a matter of database space and traffic load. Your character data (including stash items) are stored on a database cluster that our game servers sync with regularly.
Increasing Stash space means increasing the size of your character data. Since many items can “contain” more items (mods slots), adding one stash slot means actually adding data for as many as 7 items (a weapon can contain up to 5 mods and a weapon skin). Thus, adding 10 stash slots means being able to store data for up to 70 items, and so on.
This leads to two things:
  • Exponential increase of storage space required for all your items
  • Increase of traffic between the databases and game servers due to heavier character data
There are technical limitations as to how much traffic our databases can handle, and we must be extra cautious with it. If done wrong, this could impact game stability.
This is something we will definitely do, but we need to prepare it correctly to make sure it’s calibrated right and there are no side effects. Once we’re ready, we will need a client update to implement it: there is also a client side to this change (your game client needs to display the extra slots, etc), so this is not something that we will be able to change with a server fix during a weekly maintenance, unfortunately.

Hope this helps.

Yannick

• PSYVIRII
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-06 00:02
quote:
bbblije schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 01:19:
Build update 1.2

Omdat 1.2 voor de deur staat heb ik m'n build aangepast. Reckless is niet meer bruikbaar en ik heb gemerkt dat overleefbaarheid meer invloed heeft op je PvP capabiliteiten dan je DPS. Natuurlijk is een base DPS van 200k wel vereist, anders doe je niet genoeg om meerdere vijanden in korte tijd neer te krijgen.

225K DPS / 90K health / 20K Skillpower
2600/2900/1200
4670 armor 65% DMG mitigation

Chest
Stamina Set-piece Striker 214
- Health
- Armor
- Mod-slot (Firepower, 1,5% CHC)
- XP

Mask
- Skillpower
- Mod-slot (Firepower, Armor)

Kneepads
- CHD

Backpack
Stamina Set-piece Striker 191
- Skillpower

Gloves
Stamina Savage 204
- CHC
- CHD
- Damage to elites

Holster
3 stat Set-piece Striker
- Armor

I
FW Vector 204
25,5% CHC
10,5K base DMG (geen mods)
Brutal
Ferocious
Competent

51,5% CHC
150% CHD
90% HSD

II
Custom m44
170% HSD
??
Brutal
Fierce
Ferocious

30% CHC
120% CHD
425% HSD

Ik zal morgen afbeeldingen toevoegen en mijn wapen stats toevoegen.
Netjes met je skillpower nog op 20K.
maaaaarrrrrr... wat voor ability perks heb je overal op?

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx
quote:
PSYVIRII schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:26:
[...]

Netjes met je skillpower nog op 20K.
maaaaarrrrrr... wat voor ability perks heb je overal op?
Die heb je niet op set pieces :z

quote:
Ktenolix schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 07:52:
Mocht het je ontgaan zijn, er zijn veel requests geweest om de stash grootte te verhogen. Het schijnt niet zo triviaal te zijn als de meeste mensen denken (zoals gewoonlijk), hieronder een post op reddit van Yannick zelf, met wat uitleg hierover:

[...]
muhahahah echt .... anno 2016 ... hahahhaha :F er zijn indie ontwikkelaars die nog dynamischere game mechanics bouwen. maar zoals we eigenlijk allemaal wel weten; is er gewoon 5jr aan de stad gewerkt, en laatste jaar aan de gameplay (zo voelt het)

dank voor info

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• PSYVIRII
quote:
Griffx schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:10:
[...]

Die heb je niet op set pieces :z
Skill attributes wel :9

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:51
YES! Eindelijk weer eens een productief avondje.. Het lag een beetje stil de laatste tijd. Ik speel het niet zoveel en ben ook pas lvl20.

Ik was laatst in de DZ aangesloten bij een groepje en dat ging een uurtje echt lekker! Maar waar ik achter kwam is dat ik iets van 8000 funds had. Dus ik dacht even de vendor te checken... en blij verrast dat ik daar my first purple wapen kon kopen en dat het ook nog eens de Socom M1A was. Ook heb ik gelijk een Military AK-47M purple gekocht en met beide wapens schoot mijn DPS met bijna 2500 omhoog wat wel even een heel andere ervaring is als je daarna door de straten gaat lopen :-)

Kreeg de smaak te pakken en wilde nog een purple en heb alle sidemissions in het Flatiron District gedaan waardoor ik de Enhanced AUG A3P kreeg!

Was even een leuk avondje

Ik heb ook een leuke computer..

• Mars18
quote:
himlims_ schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:13:
[...]

muhahahah echt .... anno 2016 ... hahahhaha :F er zijn indie ontwikkelaars die nog dynamischere game mechanics bouwen. maar zoals we eigenlijk allemaal wel weten; is er gewoon 5jr aan de stad gewerkt, en laatste jaar aan de gameplay (zo voelt het)

dank voor info
Misschien ook een "simpel" feit als je poppetje, ik wil graag mijn zonnebril vernieuwen voor een andere, of juist helemaal geen zonnebril.

Je kan dus niks meer aanpassen :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSYVIRII
quote:
Mars18 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:40:
[...]

Misschien ook een "simpel" feit als je poppetje, ik wil graag mijn zonnebril vernieuwen voor een andere, of juist helemaal geen zonnebril.

Je kan dus niks meer aanpassen :(
WHoowwww... Dat is veel te veel werk om aan te passen. Dan moet Massive de volledige Netcode aanpassen en een volledige nieuwe engine bouwen. Dit word dus pas geïntroduceerd in "The Division 2: Last Cause"

Acties:
  • +2Henk 'm!
Op deze website kun je je eigen builds maken en delen. :) Lijkt me wel een handige site, zal hem toevoegen aan de TS.

• Rudios
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20-06 21:41

Rudios

Lost in space?

quote:
Griffx schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 00:16:

Vanavond met rudios ook drie keer door dezelfde gasten kapot geschoten, respect voor hun, kennelijk was hun tactiek en/of build beter.
Ben het verder helemaal met je eens. DZ = Pvp; you get some, you loose some.

Whole lot of stars ***

• SchieveZot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:37

SchieveZot

Yamaha MT-07

quote:
Ktenolix schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:10:
Op deze website kun je je eigen builds maken en delen. :) Lijkt me wel een handige site, zal hem toevoegen aan de TS.
Nice, deze avond eens mee spelen :P

PSN: SchieveZot

• PSYVIRII
TIP:
Voor de personen die een rustige extractie willen doen. Rechtsboven in DZ04 is er een extractie waar het 9/10 keer altijd uitgestorven is.

quote:
Die zijn een rotzooitje, ik heb niet de beste rolls.

• JohnnyV76
quote:
PSYVIRII schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:06:
TIP:
Voor de personen die een rustige extractie willen doen. Rechtsboven in DZ04 is er een extractie waar het 9/10 keer altijd uitgestorven is.
Vanaf nu dus niet meer :P
Ik heb ook wel gemengde gevoelens over DZ. Ik snap dat het PvP is maar het is wel min of meer noodzakelijk/ de bedoeling dat je DZ ranks haalt. Je moet dus in dat gebied rond lopen en mobs killen om die ranks te halen en dan is het wel balen als je bezig bent en wat sterke spelers leggen je telkens om. Ik ben wel eens een rank omlaag gegaan daardoor... dat moet ook niet de bedoeling zijn. Je bent dus bijna verplicht om met een groep van 4 te gaan om nog enigzins veilig te farmen en je loot te kunnen extracten.

De simpelste oplossing is om de death penalty weg te halen of veel kleiner te maken. Dat je je loot kwijt bent ok maar DZ funds, keys en XP is gewoon niet leuk. Het nodigt ook niet echt uit om eens PvP te proberen als redelijke beginner. Kans dat je verliest en meer kwijt bent dan dat je er wat mee opschiet is te groot. Denk dat de PvP veel leuker zou worden en veel meer zou plaats vinden als de penalty heel laag zou zijn maar wel voor de aanvaller wat oplevert aan XP. Neergeknald worden en opnieuw moeten lopen prima maar imho is de penalty nu te groot.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik lees net vanuit de state of the game dat alle DZ checkpoints een stash krijgen! We hoeven niet meer uit de DZ om bij onze stash te komen :)

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21:44
quote:
JohnnyV76 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:11:
[...]

Vanaf nu dus niet meer :P
Ik heb ook wel gemengde gevoelens over DZ. Ik snap dat het PvP is maar het is wel min of meer noodzakelijk/ de bedoeling dat je DZ ranks haalt. Je moet dus in dat gebied rond lopen en mobs killen om die ranks te halen en dan is het wel balen als je bezig bent en wat sterke spelers leggen je telkens om. Ik ben wel eens een rank omlaag gegaan daardoor... dat moet ook niet de bedoeling zijn. Je bent dus bijna verplicht om met een groep van 4 te gaan om nog enigzins veilig te farmen en je loot te kunnen extracten.

De simpelste oplossing is om de death penalty weg te halen of veel kleiner te maken. Dat je je loot kwijt bent ok maar DZ funds, keys en XP is gewoon niet leuk. Het nodigt ook niet echt uit om eens PvP te proberen als redelijke beginner. Kans dat je verliest en meer kwijt bent dan dat je er wat mee opschiet is te groot. Denk dat de PvP veel leuker zou worden en veel meer zou plaats vinden als de penalty heel laag zou zijn maar wel voor de aanvaller wat oplevert aan XP. Neergeknald worden en opnieuw moeten lopen prima maar imho is de penalty nu te groot.
Haha, als je alleen je loot kwijt raakt dan gaat iedereen toch rogue? Dan wordt het echt chaos in de DZ. Het klopt inderdaad dat je beter met 4 man de DZ in kan gaan maar dat is ook een beetje het doel van dit soort spellen. De penalty omlaag gooien is wel echt het slechtste idee wat ik ooit heb gehoord.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18-06 21:32
quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Haha, als je alleen je loot kwijt raakt dan gaat iedereen toch rogue? Dan wordt het echt chaos in de DZ. Het klopt inderdaad dat je beter met 4 man de DZ in kan gaan maar dat is ook een beetje het doel van dit soort spellen. De penalty omlaag gooien is wel echt het slechtste idee wat ik ooit heb gehoord.
Volgens mij bedoelt hij juist als je, als niet rogue, gekilled wordt door een rogue... (wat je verliest aan xp, loot en keys, als slachtoffer zijnde).

Monda wijzigde deze reactie 19-05-2016 12:34 (5%)

PSN: Mondaatje

• OzzieMann
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:34

OzzieMann

PSN: OzzieMann

quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Hij bedoelt de penalty van non-rogue omgelegd worden. De penalty van Rogue doodgaan moet juist blijven!
quote:
Monda schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:34:
[...]

Volgens mij bedoelt hij juist als je, als niet rogue, gekilled wordt door een rogue... (wat je verliest aan xp, loot en keys, als slachtoffer zijnde).
Dat dus...

OzzieMann wijzigde deze reactie 19-05-2016 12:35 (32%)

PS4 game community, Youtube, PVoutput

• JohnnyV76
Inderdaad... als je rogue gaat ben je zelf verantwoordelijk voor alles wat er met je gebeurd en een penalty hoort er bij. Het is gewoon lullig voor de mensen die niet per se willen PvPen maar wel DZ willen/moeten farmen om door een rogue afgeknald te worden en daar ook nog eens een (flinken) penalty voor krijgen.

• PSYVIRII
TIP:
Bij het extracten probeer concealment pulse te gebruiken als je solo gaat. Als er dan 4 agents op je afstormen dan weten ze vaak niet waar je bent en kan je sneaky weg lopen naar een ander extractiepunt.

• treative
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 24-06 08:58
De Darkzone is nu eenmaal geen happy place. Als je er veilig doorheen kan rennen met alleen domme NPC's als enige bedreiging verdien je ook geen "betere" DZ loot. Veilig farmen doe je buiten de darkzone.

Ik heb vanochtend 20 min voor de servers down gingen 3 rogues aangepakt. Dit leverde me veel meer DZ funds op dan wanneer ik diezelfde tijd benut had om landmarks te clearen.

T809

• Griffx
quote:
PSYVIRII schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:58:
TIP:
Bij het extracten probeer concealment pulse te gebruiken als je solo gaat. Als er dan 4 agents op je afstormen dan weten ze vaak niet waar je bent en kan je sneaky weg lopen naar een ander extractiepunt.

• Mars18
quote:
PSYVIRII schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:05:
[...]

WHoowwww... Dat is veel te veel werk om aan te passen. Dan moet Massive de volledige Netcode aanpassen en een volledige nieuwe engine bouwen. Dit word dus pas geïntroduceerd in "The Division 2: Last Cause"
Toch erg jammer

• Dennis_k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 22:20
quote:
treative schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:02:
De Darkzone is nu eenmaal geen happy place. Als je er veilig doorheen kan rennen met alleen domme NPC's als enige bedreiging verdien je ook geen "betere" DZ loot. Veilig farmen doe je buiten de darkzone.

Ik heb vanochtend 20 min voor de servers down gingen 3 rogues aangepakt. Dit leverde me veel meer DZ funds op dan wanneer ik diezelfde tijd benut had om landmarks te clearen.
Zo ervaar ik het ook. Loop ook regelmatig alleen, soms met 2 of 3 andere een team vormen. Gisteren 2 rogues neer weten te halen, toch weer wat keys, xp en funds binnen gehaald. Alleen ben je inderdaad een makkelijke prooi, maar dat maakt het voor mij wel spannender

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:43

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hoe zit het nou precies met die set stukken? Ik heb er nu drie welke ook van hetzelfde soort zijn maar ik dacht dat je daar een soort bonus voor zou ontvangen? Ik zie mijn stats wel iets omhoog gaan maar dat is maar marginaal eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

quote:
Donstil schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:28:
Hoe zit het nou precies met die set stukken? Ik heb er nu drie welke ook van hetzelfde soort zijn maar ik dacht dat je daar een soort bonus voor zou ontvangen? Ik zie mijn stats wel iets omhoog gaan maar dat is maar marginaal eigenlijk.
Bij de details van een setpiece kun je zien hoeveel van de set je equipped hebt en welke bonus daarbij hoort.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Ktenolix schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:28:
[...]

Bij de details van een setpiece kun je zien hoeveel van de set je equipped hebt en welke bonus daarbij hoort.
Oh dat heb ik nog niet gevonden, ga even kijken, thnx :)

• shroudster
Wel benieuwd of er nog is wat aan de server side te kiezen gaat komen.
Ga je weg uit de game omdat je een USA Washington DC server zit om daarna terug te komen in China Shanghai terecht te komen...... (100-500 ping is echt gewoon bullshit)

• Beltoni
quote:
Monda schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:34:
[...]

Dan is het nog steeds een slecht idee. Dan gaat iedereen gewoon zijn vriendjes afschieten om snel XP te scoren.Kan je de hele DZ vervangen voor een shooting range waar een groepje een baan kan afhuren om elkaar neer te maaien.

DZ is nou eenmaal een PvP gebied. De spanning dat er altijd wat kan gebeuren zorgt er juist voor dat het daar leuk is. Je moet daar niet in je eentje gaan rondlopen, dat is vragen om problemen of je moet echt goede gear hebben.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 24-06 15:56

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:37:
[...]

Dan is het nog steeds een slecht idee. Dan gaat iedereen gewoon zijn vriendjes afschieten om snel XP te scoren.Kan je de hele DZ vervangen voor een shooting range waar een groepje een baan kan afhuren om elkaar neer te maaien.

DZ is nou eenmaal een PvP gebied. De spanning dat er altijd wat kan gebeuren zorgt er juist voor dat het daar leuk is. Je moet daar niet in je eentje gaan rondlopen, dat is vragen om problemen of je moet echt goede gear hebben.
Het grootste probleem is dat de DZ voornamelijk een 4 vs <4 PvP gebied is. Meeste mensen die rogue gaan doen dit als ze een groter aantal hebben dan hun slachtoffer.

Solo spelers in de DZ worden echt dik genaaid in de DZ. Zeker met de komende patch:
- Je hebt als solo veel meer ammo verbruikt om iets te clearen.
- Tevens kost het meer moeite en tijd.
- Vervolgens moet je een extract vinden die niet gecamped wordt door iemand anders.
- Dan even je extract oproepen, iedereen weet waar je zit. Enige voordeel is dat ze niet zien of het 1 of 4 spelers zijn.
- Na de 1,5e minuut overleefd te hebben kun je extracten, maar dat moet je nu dus nog gaan verdedigen, terwijl bij een 4-man team de extract direct vertrekt en het hele "cut the rope" principe nergens op slaat.

Je móet nu dus wel met 4 man de DZ in wil je een beetje kans houden. En als er ook nog eens cheaters zijn (weet niet of dit met 1.2 helemaal opgelost wordt) zal het helemaal lame worden aangezien die dan gewoon extracts gaan campen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Het is te kortzichtig en egoïstisch om maar te zeggen "dan moet je maar niet naar de darkzone in je eentje" of "dan heb je niets te zoeken in de darkzone".

Ik speel alleen (en soms met een collega) de darkzone en heb daar net zoveel recht op als de mensen welke met zijn vieren spelen. Het is een nieuw concept en de huidige balans werkt gewoon niet lekker, het is daarom aan Ubisoft om dit beter te balanceren en niet maar te zeggen "je hebt er niets te zoeken, speel maar met andere". Gelukkig doen alleen forum bezoekers dat tot nu toe en Ubisoft niet, ik hoop op een mooie balans in de komende patches.

• Griffx
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:50:
[...]

Het grootste probleem is dat de DZ voornamelijk een 4 vs <4 PvP gebied is. Meeste mensen die rogue gaan doen dit als ze een groter aantal hebben dan hun slachtoffer.

Solo spelers in de DZ worden echt dik genaaid in de DZ. Zeker met de komende patch:
- Je hebt als solo veel meer ammo verbruikt om iets te clearen.
- Tevens kost het meer moeite en tijd.
- Vervolgens moet je een extract vinden die niet gecamped wordt door iemand anders.
- Dan even je extract oproepen, iedereen weet waar je zit. Enige voordeel is dat ze niet zien of het 1 of 4 spelers zijn.
- Na de 1,5e minuut overleefd te hebben kun je extracten, maar dat moet je nu dus nog gaan verdedigen, terwijl bij een 4-man team de extract direct vertrekt en het hele "cut the rope" principe nergens op slaat.

Je móet nu dus wel met 4 man de DZ in wil je een beetje kans houden. En als er ook nog eens cheaters zijn (weet niet of dit met 1.2 helemaal opgelost wordt) zal het helemaal lame worden aangezien die dan gewoon extracts gaan campen.
Bij Destiny was dit ook een groot issue, daar hebben ze tegenwoordig solo player pvp area's en multiplayer area's.

Dit zou bij division ook goed kunnen, DZ voor solo players en DZ voor groepen.
Join je een solo player dan transfer je naar de andere DZ.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Recap van de State of the Game
Cheating/Hacking
  • Those banned from first 14 day bans are coming back, but team is prepared with better detection and a new wave of (perma)bans has gone out.
ISAC.exe assignments
  • They now reset on Thursday
  • Separate from weekly assignments
  • Reward unique vanity items
Stash size
  • The team is working on stash space but not in patch 1.2 Will require a client update.
  • 500 slot backpack suggestion; the one shown on the stream was a developer enviroment not a live build. It wipes itself every time the game is started. You don't want it. A large backpack would require a lot of bandwidth to sync server and client data, the technical team is working on the right way to support a larger stash.
Cutting the Rope
  • Rogue timer begins the second you start channeling to cut the rope (19 sec) Cutting the rope gives you a 90 sec timer.
  • Channeled timers for cutting the rope and supply drops will now suffer from greater pushback from taking damage You should not be able to do it through Survivor link. (Pushback = resetting the channeled timer)
Misc
  • Scavenging will be reworked in to be useful in 1.2 more details tonight.
  • Stashes will be added to DZ checkpoints in patch 1.2
  • Alt key can be rebinded on PC version
  • Auto-aim is fixed on the PC
  • Toggle aim has been added in 1.2
  • NPCs will recite their lines less frequently in the BoO.
  • Level 34 Shotgunners and Snipers' damage has been nerfed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beltoni
quote:
Donstil schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:56:
Het is te kortzichtig en egoïstisch om maar te zeggen "dan moet je maar niet naar de darkzone in je eentje" of "dan heb je niets te zoeken in de darkzone".

Ik speel alleen (en soms met een collega) de darkzone en heb daar net zoveel recht op als de mensen welke met zijn vieren spelen. Het is een nieuw concept en de huidige balans werkt gewoon niet lekker, het is daarom aan Ubisoft om dit beter te balanceren en niet maar te zeggen "je hebt er niets te zoeken, speel maar met andere". Gelukkig doen alleen forum bezoekers dat tot nu toe en Ubisoft niet, ik hoop op een mooie balans in de komende patches.
Ik vind het juist egoïstisch om te roepen dat je in je eentje geen kans maakt tegen 4 andere spelers en dat daarom het spel maar veranderd moet worden. Het hele spel is gebouwd om samen te werken. Natuurlijk heb je evenveel recht om in de DZ te spelen. Jij kiest ervoor om alleen te spelen, dan ben je nou eenmaal een makkelijk doelwit en daar moet je maar aan wennen. Zorg dan dat je onder de radar blijft met talents en genoeg firepower hebt om van je af te bijten.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Griffx schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:00:
[...]

Bij Destiny was dit ook een groot issue, daar hebben ze tegenwoordig solo player pvp area's en multiplayer area's.

Inderdaad, een simpele scheiding van 1-2 spelers en 3-4 speler zou wat mij betreft al ideaal zijn. Dan is het risico al enorm veel minder :)

- Stashes will be added to DZ checkpoints in patch 1.2
Eindelijk niet meer naar de fucking BoO :D
- NPCs will recite their lines less frequently in the BoO.
Gelukkig, maar door bovenstaande kom je al minder in de BoO (enkel om te craften denk ik zo)
- Level 34 Shotgunners and Snipers' damage has been nerfed.
*O*
quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:02:
[...]

Jij kiest ervoor om alleen te spelen, dan ben je nou eenmaal een makkelijk doelwit en daar moet je maar aan wennen.
Als ik 's ochtends voor werk even de DZ in wil gaan is het lastig om 3 anderen te vinden die ook online zijn. Zo wordt mijn speeltijd dus beperkt tot 's avonds spelen en dat is gewoon vreemd.

Angeloonie wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:05 (20%)

• Beltoni
quote:
Griffx schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:00:
[...]

Dat wordt echt een feest voor mensen met goede gear. Stuk voor stuk mensen afschieten die sowieso alleen spelen. Dan wordt rogue gaan nog makkelijker gemaakt omdat je weet dat er toch geen groep achter je aankomt die goed samenwerkt. Manhunt Heaven!
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:04:
Als ik 's ochtends voor werk even de DZ in wil gaan is het lastig om 3 anderen te vinden die ook online zijn. Zo wordt mijn speeltijd dus beperkt tot 's avonds spelen en dat is gewoon vreemd.
Zo zit het spel nou eenmaal in elkaar. Het is een online-only open world shooter. Je gaat met WoW toch ook nog op maandagochtend voor werk even raiden met 25 man.

Beltoni wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:07 (27%)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:05:
[...]

Dat wordt echt een feest voor mensen met goede gear. Stuk voor stuk mensen afschieten die sowieso alleen spelen. Dan wordt rogue gaan nog makkelijker gemaakt omdat je weet dat er toch geen groep achter je aankomt die goed samenwerkt. Manhunt Heaven!
I.c.m. aparte instances op gearscore is dat probleem veel minder groot. Sowieso is aan 1 persoon ontsnappen makkelijker dan aan 4.
quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:05:
[...]

Zo zit het spel nou eenmaal in elkaar. Het is een online-only open world shooter. Je gaat met WoW toch ook nog op maandagochtend voor werk even raiden met 25 man.
Online only ja, maar niet multiplayer-only. Het is prima solo te doen en mogelijk gemaakt, dus dan moet het daarvoor ook gebalanceerd zijn. Challenging missies kan ik ook prima solo doen in de ochtend, dus waarom niet in de DZ?
Anders moeten ze de DZ gewoon dichtzetten voor minder dan 4 personen in de party.

Ik snap best dat de game best wat nadelen kan hebben voor solo spelers, maar in dit geval zijn er gewoon te veel nadelen voor solo spelers die eigenlijk alleen maar voordelen zijn voor sterkere spelers die altijd in groepen spelen.

Angeloonie wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:16 (47%)

• Beltoni
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:08:

Online only ja, maar niet multiplayer-only. Het is prima solo te doen en mogelijk gemaakt, dus dan moet het daarvoor ook gebalanceerd zijn. Challenging missies kan ik ook prima solo doen in de ochtend, dus waarom niet in de DZ?
Anders moeten ze de DZ gewoon dichtzetten voor minder dan 4 personen in de party.

Ik snap best dat de game best wat nadelen kan hebben voor solo spelers, maar in dit geval zjin er gewoon te veel nadelen die eigenlijk alleen maar sterke spelers nog sterker maken.
Omdat jij het niet leuk vind om alleen in de DZ te gaan moeten ze het maar voor iedereen (<4 man) dichtgooien? Haha ben blij dat jij niet bij Ubisoft werkt ;)

Heb vaak genoeg gehad dat ik alleen de DZ induik en binnen 5 minuten in een groep zit. Gewoon de eerste de beste groep aanspreken die niet met 4 man rondlopen en vragen of je even aan mag haken. Kom je nog eens mensen tegen uit verschillende landen.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:02:
[...]

Ik vind het juist egoïstisch om te roepen dat je in je eentje geen kans maakt tegen 4 andere spelers en dat daarom het spel maar veranderd moet worden. Het hele spel is gebouwd om samen te werken. Natuurlijk heb je evenveel recht om in de DZ te spelen. Jij kiest ervoor om alleen te spelen, dan ben je nou eenmaal een makkelijk doelwit en daar moet je maar aan wennen. Zorg dan dat je onder de radar blijft met talents en genoeg firepower hebt om van je af te bijten.
Ooh nee dat zeg en bedoel ik niet.

Als ik in mijn eentje vier man aanval ja dan is het logisch dat dit oneerlijk verloopt.

Waar het probleem ligt nu zijn groepen van vier man die op zoek gaan naar enkele spelers. Dat is oneerlijk en onnodig en daar moet Ubisoft iets op verzinnen.

• PSYVIRII
Cutting the Rope is dus gelijk insta-kill zodra een team hier aan begint. extracten en dan explosieve rounds erop en afwachten of iemand zo dom is om dit te doen.

• PirE
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-06 18:55
Dat rondje landmarks clearen gaat ook vervelen. Rogues hunten of rogue gaan geeft wat afwisseling. XP loss doet me niks, maakt me niks uit of ik 98 of 99 ben, DZ funds schieten ook echt omhoog sinds ik vaker rogue ga en rogues hunt.

Dat gezeik op rogues snap ik ook niet, het maakt het spel nog een beetje leuk. Al is elke encounter toch een ult en special ammo feest. Enige skill die je nodig hebt is de kunst om T en alt+1 of alt+2 in te drukken. Maar dat maakt het des te leuker als je gewoon wint zonder die press T to win feature.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:21:
[...]

Omdat jij het niet leuk vind om alleen in de DZ te gaan moeten ze het maar voor iedereen (<4 man) dichtgooien? Haha ben blij dat jij niet bij Ubisoft werkt ;)
Begrijpend lezen is ook een vak..
Ik vind het prima om alleen de DZ in te gaan, maar het is heel erg in je eigen nadeel om dit te doen. Als oplossing zouden ze wat rebalancing moeten doen. Dat kunnen ze via diverse methoden oplossen.
Jij geeft aan dat ze dit niet moeten doen, dus is mijn alternatief de DZ dan maar dicht te zetten als het toch geen zin heeft om als solo speler er in te gaan.

Rebalancing is gewoon nodig, dat ziet iedereen. Hoe vaak ik in de DZ nu al niet geraped wordt door 4 man teams waar je simpelweg _niets_ tegen kunt doen (ga leuk, je kunt er misschien 1 of 2 neerhalen en dan dood gaan) is gewoon niet goed voor de game. Het kan gewoon niet zo zijn dat ze je min of meer verplichten om altijd met 4 man te gaan spelen.

Gooi er dan gewoon 3 bots bij (level 32 Agents) zodat je wat meer kans maakt. :P
quote:
PirE schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:23:
Dat gezeik op rogues snap ik ook niet, het maakt het spel nog een beetje leuk. Al is elke encounter toch een ult en special ammo feest. Enige skill die je nodig hebt is de kunst om T en alt+1 of alt+2 in te drukken. Maar dat maakt het des te leuker als je gewoon wint zonder die press T to win feature.
Daar verwacht ik sowieso nog wel verandering in (hoop ik in ieder geval). Het is inderdaad een ult feest en als je Ult down is weet je al dat je de sjaak bent, hoe goed je ook kunt schieten en ontwijken, je gaat het dan gewoon bijna nooit winnen. Denk dat die Ult nog wel generfed gaat worden.
PvP zou veel leuker zijn zonder Survivor Link imo, dan is het nog een beetje skill en tactiek, nu is het meestal ult poppen en rondjes rennen om elkaar heen :+

Angeloonie wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:29 (44%)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:04:
Inderdaad, een simpele scheiding van 1-2 spelers en 3-4 speler zou wat mij betreft al ideaal zijn. Dan is het risico al enorm veel minder :)
Ja dat zou al een prima oplossing zijn.

Of een systeem dat het groepje van 4 geen XP ontvangt als een enkele speler wordt neer gehaald oid.

Gister nog een voorbeeld. Ik enter DZ3, staat er een groep van 4 man iedereen die door de deur komt af te knallen. Na 2 keer ben ik omgelopen maar toen stonden ze er nog.

Dat soort gasten haalt het plezier voor een hoop spelers totaal uit de DZ. Ik snap ook niet wat er voor dat soort spelers lollig aan is om dat te doen. Buiten het feit dat het waarschijnlijk afreageren van de echte wereld is, thuis niets te vertellen oid :+

• Beltoni
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:24:
Begrijpend lezen is ook een vak..
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:08:

Ik herhaal gewoon wat jij zegt.

Natuurlijk lopen er genoeg trieste mensen rond die alleen plezier halen uit het spel verpesten voor anderen. Dit is niets nieuws en zal er altijd zijn. Zelf zou ik liever zien dat er bij de checkpoints turrets hangen die rogues neerschieten waardoor je altijd rustig in en uit de DZ kan gaan. De dingen die ik hier lees slaan gewoon nergens op.
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:24:

PvP zou veel leuker zijn zonder Survivor Link imo, dan is het nog een beetje skill en tactiek, nu is het meestal ult poppen en rondjes rennen om elkaar heen :+
Kijk, dit zijn ideeën waar je wat aan hebt. Geef mensen die de Survivor Link hebben gebruikt een CD van +-5 min. Dat ze binnen die tijd niet nog een keer hetzelfde talent gebruiken. Dat betekent dat een groep van 4 man niet achter elkaar dat talent gebruikt waardoor ze een minuut lang onverslaanbaar zijn.

Beltoni wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:35 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx
Ik snap echt niet waar een aantal mensen last van hebben.
De helft van de tijd loop ik lekker alleen door de DZ, beetje te farmen of schiet soms een agent of andere schieten mij, dat is juist de fun.

Solo extracten is gewoon slim zijn, solo in dz 1 tot 3 extracten betekend gewoon dat je geript worden, dus ga naar 4-6

Of rank 98 moet afschrikken maar lijkt me niet.
quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:32:
[...]
Kijk, dit zijn ideeën waar je wat aan hebt. Geef mensen die de Survivor Link hebben gebruikt een CD van +-5 min. Dat ze binnen die tijd niet nog een keer hetzelfde talent gebruiken. Dat betekent dat een groep van 4 man niet achter elkaar dat talent gebruikt waardoor ze een minuut lang onverslaanbaar zijn.
Why?
Je kan zelf toch ook je ulti poppen, je kan toch hun timer uit rennen, of om ze heen rennen?
Dit is juist part of the game, pop je firebullets of explosive.
Iedereen is qua ulti gelijk aan elkaar, wil je snel je ulti terug gewoon ff die gun bewaren met die talent en klaar.

Ulti poppen maakt je niet onverslaanbaar, als je met 3/4 man focus fire geeft op een dude die zijn ulti popt, gaat ie echt wel neer.

Hoe meer ze nerfen hoe meer wij weer gaan klagen dat alles voor ons is uitgezocht en we gevechten hebben die allemaal hetzelfde zijn, die afwisseling maakt het spel toch leuk?

Griffx wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:43 (60%)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:32:
[...]

Ik herhaal gewoon wat jij zegt.
Ja en anders lees je ook waar mijn posts op reageren zodat je mijn opmerkingen snapt...
quote:
Natuurlijk lopen er genoeg trieste mensen rond die alleen plezier halen uit het spel verpesten voor anderen. Dit is niets nieuws en zal er altijd zijn. Zelf zou ik liever zien dat er bij de checkpoints turrets hangen die rogues neerschieten waardoor je altijd rustig in en uit de DZ kan gaan. De dingen die ik hier lees slaan gewoon nergens op.
Dat moet er sowieso zijn (had er al vanaf het begin in moeten zitten), maar dat lost enkel de checkpoint griefing op, de rest van het spel is nog steeds ongebalanceerd voor solo's.
Kom anders zelf met suggesties om het spel voor solo spelers wat gebalanceerder te maken?
quote:
[...]

Dat zou idd al een optie zijn, survivor link (in de DZ) wordt gewoon voor de gehele groep geactiveerd ipv enkel de gebruiker :)
quote:
Griffx schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:36:
Ik snap echt niet waar een aantal mensen last van hebben.
De helft van de tijd loop ik lekker alleen door de DZ, beetje te farmen of schiet soms een agent of andere schieten mij, dat is juist de fun.

Solo extracten is gewoon slim zijn, solo in dz 1 tot 3 extracten betekend gewoon dat je geript worden, dus ga naar 4-6

Of rank 98 moet afschrikken maar lijkt me niet.
Rank 98 schrikt sowieso wel een beetje af, maar met de komst van rope-cutting wordt het voor solo spelers wat lastiger.
quote:
[...]

Why?
Je kan zelf toch ook je ulti poppen, je kan toch hun timer uit rennen, of om ze heen rennen?
Iedereen is qua ulti gelijk aan elkaar, wil je snel je ulti terug gewoon ff die gun bewaren met die talent en klaar.
Ulti poppen maakt je niet onverslaanbaar, als je met 3/4 man focus fire geeft op een dude die zijn ulti popt, gaat ie echt wel neer.
En hoe doe je dat solo of 2vs4? 2 vs 4 ulti's ;)
Zonder ulti's zou je zelfs dan nog een kans kunnen maken met een beetje skills. :)

Angeloonie wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:45 (32%)

• Beltoni
quote:
Griffx schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:36:

Why?

Hoe meer ze nerfen hoe meer wij weer gaan klagen dat alles voor ons is uitgezocht en we gevechten hebben die allemaal hetzelfde zijn.
Die afwisseling maakt het spel toch leuk?
Hartstikke leuk dat je je talents kan kiezen maar als 95% van de mensen met hetzelfde talent lopen is het eigenlijk een beetje gefaald als je het mij vraagt. Nu is 5min CD wel erg lang natuurlijk maar stel je zet het op 1 minuut. Denk dat mensen dan worden gepushed om een gevecht tactisch aan te pakken. Nu rennen ze gewoon een minuut rondjes om je heen en gebruiken ze om de beurt hun cooldown.

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Ik denk dat ik dan nog snel maar even (solo) de Darkzone inga. Vanaf volgende week wordt het dus een Warzone. :P

Btw, dat idee van die Checkpoint turrets zodat je veilig zou kunnen extracten. Mochten ze dat gaan invoeren, verandert dit dan niet de gehele insteek van de Darkzone? Het idee is volgens mij, dat je altijd een gevoel van onveiligheid moet hebben. Is het niet vanwege de Rogue players, dan is het wel vanwege de horde aan elites die je op je dak kunt krijgen.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Butch_NL schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:45:
Btw, dat idee van die Checkpoint turrets zodat je veilig zou kunnen extracten. Mochten ze dat gaan invoeren, verandert dit dan niet de gehele insteek van de Darkzone? Het idee is volgens mij, dat je altijd een gevoel van onveiligheid moet hebben. Is het niet vanwege de Rogue players, dan is het wel vanwege de horde aan elites die je op je dak kunt krijgen.
Tuurlijk, maar een andere oplossing voor groepen van 3/4 die DZ ingangen gaan campen is er volgens mij niet echt :P (je bent nog half aan het laden als je de deur door komt dus dat ga je nooit winnen)
Ja, misschien een groter gebied safe-zone maken zodat je pas dood kunt gaan als je er uit bent. Dan kunnen ze je in ieder geval niet in die zone rapen en kun je evt een andere checkpoint zoeken. :)

Angeloonie wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:48 (5%)

• Griffx
quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:44:
[...]

Hartstikke leuk dat je je talents kan kiezen maar als 95% van de mensen met hetzelfde talent lopen is het eigenlijk een beetje gefaald als je het mij vraagt. Nu is 5min CD wel erg lang natuurlijk maar stel je zet het op 1 minuut. Denk dat mensen dan worden gepushed om een gevecht tactisch aan te pakken. Nu rennen ze gewoon een minuut rondjes om je heen en gebruiken ze om de beurt hun cooldown.
EMP granaat gooien...
Dan kan niemand zijn super activeren, downen en klaar.

Turrent neer zetten, ze stunnen en ook dan kunnen ze geen super activeren.
Zet ze in de fik.

Ik bedoel, het spel laat ons zoveel mogelijkheden die we vaak niet eens gebruiken.

En qua talent valt wel mee toch?
Wij rennen vaak met 4 man, maar hebben andere talents aan staan om elkaar te ondersteunen of sterker te maken.

Griffx wijzigde deze reactie 19-05-2016 14:56 (8%)

• Beltoni
quote:
Griffx schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:51:
[...]

EMP granaat gooien...
Dan kan niemand zijn super activeren, downen en klaar.

Turrent neer zetten, ze stunnen en ook dan kunnen ze geen super activeren.
Zet ze in de fik.

Ik bedoel, het spel laat ons zoveel mogelijkheden die we vaak niet eens gebruiken.
Dan heb jij wel een flinke range op je EMP granaat. Er zijn inderdaad genoeg mogelijkheden, ik zat alleen even hardop te denken. Ik duik vrijwel nooit met minder dan 3 man de DZ in dus mij hoor je niet zo snel klagen.

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:47:
[...]

Tuurlijk, maar een andere oplossing voor groepen van 3/4 die DZ ingangen gaan campen is er volgens mij niet echt :P (je bent nog half aan het laden als je de deur door komt dus dat ga je nooit winnen)
Ja, misschien een groter gebied safe-zone maken zodat je pas dood kunt gaan als je er uit bent. Dan kunnen ze je in ieder geval niet in die zone rapen en kun je evt een andere checkpoint zoeken. :)
Een alternatief zou zijn om zoiets in te stellen zoals bij de Base of Operations, waar je je wapens niet kunt gebruiken. Echter, dan verplaats je het probleem mijns inziens naar een volgende zone (net buiten de veilige zone).

Wat als je nu per ongeluk Rogue gegaan bent (je raakt een medespeler tijdens je killing spree vs elites). Met die turrets kun je dan niet meer de Darkzone verlaten of in ieder geval niet meer bij een Extraction Point in de buurt komen.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Butch_NL schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:56:
[...]

Een alternatief zou zijn om zoiets in te stellen zoals bij de Base of Operations, waar je je wapens niet kunt gebruiken. Echter, dan verplaats je het probleem mijns inziens naar een volgende zone (net buiten de veilige zone).
Dat bedoelde ik ook exact :P
Je verplaatst het probleem dan idd wat meer, maar als ze dit oplossen door bij iedere checkpoint te zorgen dat je minimaal 2 kanten op kan die zone uit (dus dan zouden ze zich al moeten opsplitsen) dan helpt dat. Sowieso helpt het direct al dat je weer terug kunt gaan naar de checkpoint om iets anders te doen of naar een andere checkpoint te verhuizen ipv direct dood te gaan :P
quote:
Wat als je nu per ongeluk Rogue gegaan bent (je raakt een medespeler tijdens je killing spree vs elites). Met die turrets kun je dan niet meer de Darkzone verlaten of in ieder geval niet meer bij een Extraction Point in de buurt komen.
Die turrets zouden enkel bij de Checkpoints moeten staan en daar zitten bijna geen vijanden in de buurt. De timer die je krijgt van een ongelukje is meestal 19 seconden dus dat zou niet zo spannend moeten zijn :+

• Griffx
quote:
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:56:
[...]

Dan heb jij wel een flinke range op je EMP granaat. Er zijn inderdaad genoeg mogelijkheden, ik zat alleen even hardop te denken. Ik duik vrijwel nooit met minder dan 3 man de DZ in dus mij hoor je niet zo snel klagen.
9 van de 10 keer, zie je een team bij elkaar gaan staan, dan kan je er de donder op zeggen dat ze ulti poppen, emp gooi en schieten maar >:)

Die turrets die rogues tegen houden bij de entrance zou wel een goede toevoeging zijn.

Pagina: 1 2 3 ... 46 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True