Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:58:
[...]

Dat bedoelde ik ook exact :P
Je verplaatst het probleem dan idd wat meer, maar als ze dit oplossen door bij iedere checkpoint te zorgen dat je minimaal 2 kanten op kan die zone uit (dus dan zouden ze zich al moeten opsplitsen) dan helpt dat. Sowieso helpt het direct al dat je weer terug kunt gaan naar de checkpoint om iets anders te doen of naar een andere checkpoint te verhuizen ipv direct dood te gaan :P

[...]

Die turrets zouden enkel bij de Checkpoints moeten staan en daar zitten bijna geen vijanden in de buurt. De timer die je krijgt van een ongelukje is meestal 19 seconden dus dat zou niet zo spannend moeten zijn :+
Juist! Goed dat we er hetzelfde over denken. :P

Het zijn toch 19 spannende seconden. ;)

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Butch_NL schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:47:
[...]
Het zijn toch 19 spannende seconden. ;)
Die 19 seconden zijn echt pure aids. Hoeveel mensen er wel niet uit zijn om je dan te vermoorden. Mijn 19 seconden timer veranderd 9/10x in een 90s timer omdat iemand het nodig vind je af te willen schieten omdat je iemand per ongeluk hebt geraakt. Uit pure pissigheid gaat die gene er dan ook kosten wat het kost aan, wat er daarna gebeurt boeit me niet :p maar die eerste eikel krijgt m'n key en geld niet!!!

Vaak krijg je die 19s timer ook omdat er mensen in je LOS gaan staan, pure frustratie volgt!

Om de rant nog even door te zetten (ik zit best lekker op de geglazuurde troon). Het is zo schijt als team8 bv tijdens een extractie een friendly raken, waardoor je verspreid staat en gelijk in opperste alertheid moet gaan reageren. Bloeddruk gelijk op kritieke levels. Levensbeschouwelijke vraagstukken die je moment suprême op moet lossen. Spannend maar zo frustrerend :p hele rare verslavende mix!

bbblije wijzigde deze reactie 19-05-2016 16:14 (30%)

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-07 15:06
Sinds een aantal vrienden van me besloten naar Overwatch te gaan ben ik op zoek naar een nieuwe groep mensen die onder andere de DZ grinden en evt falcon lost doen (niet al te veel ervaring).

mijn stats zijn:

Main DPS Build : 220k/78k/16k (51% crit + 95% crit dmg) 65% ARM
Strikers DPS Build 250k/68k/13k (57% crit + 165% crit dmg) 65% ARM
Tactician Build 142k/64/26k (51% crit + 50 crit dmg + ) 65% ARM + 30% skill haste

PS4 tag: Zidanexo

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19-07 14:35
https://www.twitch.tv/thedivisiongame

update 1.2 stream hype! *O*

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• El_president
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 15-07 19:22
Ze zouden in dz een optie moeten zetten net als in gta v, dat je kan kiezen om roque te gaan of niet.

Kies je ervoor om roque te gaan dan kan je ook gekild worden door andere roque's. Kies je ervoor om niet roque te gaan dan kan je ook niet gekild worden.

Lijkt me heel simpel😂

• Ferry05
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 23-05 22:51
De stats van de nieuwe gear sets zijn bekend.

Final Measure:

50% Exotic Damage Resilience (2)
15% Protection From Elites (3)
When damaging a hostile with a grenade, gain the defuse buff. When in range of a hostile grenade, the buff is consumed and defuses the grenade as well as gives you a grenade (4)

Hunter's Faith:

20% Marksman Rifle Critical Hit Damage (2)
20% Damage to Elites (3)
Hitting an enemy with a bullet grants you temporary armor. The further your shot, the more armor. The armor disappears after one bullet hits you. (4)

Lone Star:

100% Ammo Capacity (2)
1000 LMG Damage & 1000 Shotgun Damage (3)
When the weapon is holstered, it regains full ammo. (4)

Predator's Mark:

20% Optimal Range (2)
800 Assault Rifle Damage & 700 Pistol Damage (3)
Hit 10 shots without switching target to make the target bleed for 100% of damage already done by those bullets. (4)

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 19:25

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Iets bekend over de huidige gear die ze willen patchen of nerven??

• shroudster
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18-07 13:10
quote:
Frank1973 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:01:
Iets bekend over de huidige gear die ze willen patchen of nerven??
Reckless wordt generfd dat die 10% extra damage taken wel werkt en sentry's call talent gaat enkel met semi automatische wapens werken.

• This-is-life
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 03-07 22:50
Ik twijfel om in de darkzone mods met level 32 te kopen, is dit echt het hoge bedrag waard? Of kan ik het beter niet doen?

• Frank1973

Frank1973

quote:
shroudster schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:07:
[...]

Reckless wordt generfd dat die 10% extra damage taken wel werkt en sentry's call talent gaat enkel met semi automatische wapens werken.
Wat is de definitie van een semi auto? Sniperwapens / en shotguns??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shroudster
quote:
Frank1973 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Wat is de definitie van een semi auto? Sniperwapens / en shotguns??
Ja , snipers, pump action shotguns en pistols.

• VySio
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-05 20:31
quote:
Ferry05 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:18:

Predator's Mark:

20% Optimal Range (2)
800 Assault Rifle Damage & 700 Pistol Damage (3)
Hit 10 shots without switching target to make the target bleed for 100% of damage already done by those bullets. (4)
Dit is voor mij de meest interessante. Ik denk ik dat ik 4x Tactician en 2x predator zou willen. Óf 4x predator en 2x striker

Zin in!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:16

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
shroudster schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:14:
[...]

Ja , snipers, pump action shotguns en pistols.
Toch vreemd want "Pump Action" betekend juist dat hij niet Semi Auto is :)

Edit: Nevermind, de hedendaagse Shotguns vallen zowel onder Semi Auto als Pump Action omdat ze het beide ondersteunen zie ik online.

Donstil wijzigde deze reactie 19-05-2016 23:31 (21%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shroudster
quote:
Donstil schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:28:
[...]

Toch vreemd want "Pump Action" betekend juist dat hij niet Semi Auto is :)

Edit: Nevermind, de hedendaagse Shotguns vallen zowel onder Semi Auto als Pump Action omdat ze het beide ondersteunen zie ik online.
Gaat waarschijnlijk meer om het principe schot voor schot zodat je niet in no time die sentry marks kan stacken zoals nu met een SMG bijvoorbeeld. Niet dat het echt uitmaakt als een shotgun toch 3 marks in het eerste shot kan geven maarja 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01-04-2018
Dat je niemand kan en moet vertrouwen in de Darkzone is me vanavond pijnlijk duidelijk geworden..

Groep van 4, allemaal bij elkaar gekomen door random matchmaking. de rest met gearscore van boven de 200, ik als enige net daaronder. gingen manhunt, ik denk een minuut of 10 in totaal. met nog 10 sec. op de klok werd ik uit de groep gegooid en maaide m'n voormalige teammates me Keihard neer =(. Kon 't wel waarderen, zou zelf ook m'n ballen uit men broek lachen als het bij een ander gebeurde..

spoiler:
gameplay beelden nieuwe incursion: Clear Sky!:
YouTube: The Division - CLEAR SKY INCURSION GAMEPLAY!

StaafM wijzigde deze reactie 20-05-2016 01:09 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:01
Lone Star:

100% Ammo Capacity (2)

Absoluut de mijne :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr Fingers
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 31-05-2016
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 01:17:
Lone Star:

100% Ammo Capacity (2)

Absoluut de mijne :D
Ik zie alleen maar een sort nooit-meer-ammo-tekort talent... die 1000 extra damage is bijna to negeren toch, of zit dat bovenop je weapon damage per shot?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr Fingers
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 31-05-2016
quote:
StaafM schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 00:32:
Dat je niemand kan en moet vertrouwen in de Darkzone is me vanavond pijnlijk duidelijk geworden..

Groep van 4, allemaal bij elkaar gekomen door random matchmaking. de rest met gearscore van boven de 200, ik als enige net daaronder. gingen manhunt, ik denk een minuut of 10 in totaal. met nog 10 sec. op de klok werd ik uit de groep gegooid en maaide m'n voormalige teammates me Keihard neer =(. Kon 't wel waarderen, zou zelf ook m'n ballen uit men broek lachen als het bij een ander gebeurde..

spoiler:
gameplay beelden nieuwe incursion: Clear Sky!:
YouTube: The Division - CLEAR SKY INCURSION GAMEPLAY!
Dit heb ik ook wel eens gedaan bij iemand die tot 2 keer toe mijn loot jatte toen ik dood ging...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-07 15:28
quote:
Dr Fingers schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 03:27:
[...]

Ik zie alleen maar een sort nooit-meer-ammo-tekort talent... die 1000 extra damage is bijna to negeren toch, of zit dat bovenop je weapon damage per shot?
Volgens mij komen daar nog andere buffs bovenop.... ik rerollde gister mijn gloves van +500 LMG damage naar iets van +375 SMG damage en mijn DPS ging van 168k naar 174k uit mijn hoofd. Dus volgens mij komt t rechtstreeks bij je bullet damage.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx
  • Laatst online: 19-07 13:50
Gisteren schoot ik een agent kapot in DZ5 tijdens een extractie, en daar was hij het niet mee eens.
Echt allemaal berichten over ik ben je account aan het hacken en blablabla, en twee uur lang alleen maar cijferreeksen voorbij zien komen over de PSN chat.

Haha, dat maakt het voor mij alleen maar leuker om je nog een keer te komen opzoeken.
Was geen Nederlander overigens.

PSN: GriffX83 | pvp player for rest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
quote:
[...]

Als het werkt als gear +dmg, dan gaan de buffs er nog overheen, als het absolute dmg is, is het idd wat laag.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19-07 17:58
quote:
Griffx schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:24:
Gisteren schoot ik een agent kapot in DZ5 tijdens een extractie, en daar was hij het niet mee eens.
Echt allemaal berichten over ik ben je account aan het hacken en blablabla, en twee uur lang alleen maar cijferreeksen voorbij zien komen over de PSN chat.

Haha, dat maakt het voor mij alleen maar leuker om je nog een keer te komen opzoeken.
Was geen Nederlander overigens.
Echt opvallend veel mensen die niet tegen hun verlies kunnen in deze game. Ze vinden het vaak niet eerlijk oid, maar tegen die arme hersenloze bots durven ze wel.

Overigens is een aparte 4 player DZ geen goed idee. Het opsplitsen van de DZ is sowieso not done. Er is maar 1 DZ en het gaat er ruig aan toe.

Tip voor de mensen die weinig plezier hebben in de DZ; ga op rogue hunting of beter nog, ga rogue.. Of je het overleef of niet, zolang je maar geniet.

T809

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:56

Angeloonie

The Division 2 Addict

(jarig!)
quote:
[...]

Dat is inderdaad bovenop je weapon damage, net als de dmg op je gloves. Als je LMG 9000 dmg doet per schot is dat nu 10000.
Leuk, maar nog steeds totaal oninteressant, tenzij ze LMG's ook nog een passive talent geven net als SMG/MR

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnnyV76
quote:
treative schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:27:
[...]

Tip voor de mensen die weinig plezier hebben in de DZ; ga op rogue hunting of beter nog, ga rogue.. Of je het overleef of niet, zolang je maar geniet.
Maar wat nu als je geniet van het rondstruinen en zoeken naar d-tech en mobs... die zijn soms al gevaarlijk genoeg! Het blijft gewoon super lame dat volle groepen lone spelers afknallen of figuren de ingangen gaan zitten campen. Ik snap dat als je zelf al een hoge DZ rank en goede gear hebt het leuk is om rogue te gaan of rogues te gaan hunten maar als je nog niet zo lang bezig bent en DZ ranks moet hebben om bepaalde zaken te kunnen kopen dan valt er weinig te genieten van confrontaties met rogues. Gelukkig komen er nu ook buiten de DZ (en buiten challenge mode) betere opties om gear te scoren dus ik ga er vanuit dat de mensen die dan de DZ in gaan ook weten waar ze aan beginnen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:11

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Wellicht leuk als men in DZ gematcht wordt op aantal non-rogue-player-kills. Zo komen al die lame-ass groepjes die solo players afknallen of die lame entrance/safe house campers allemaal lekker bij elkaar te zitten.

PS4 game community, Youtube, PVoutput

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 03-05 22:48
quote:
nickvanozzie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:59:
Wellicht leuk als men in DZ gematcht wordt op aantal non-rogue-player-kills. Zo komen al die lame-ass groepjes die solo players afknallen of die lame entrance/safe house campers allemaal lekker bij elkaar te zitten.
Hoezo Lame-ass? Je wist vanaf dag 1 dat de Darkzone een Rogue gebied zou zijn waar je zomaar een kogel voor je kop zou kunnen krijgen. Ik vind het zo verschrikkelijk stupide dat mensen daar nu over klagen?

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • +3Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 11:24
Wat een gejank :D
Als je solo in de DZ bent en je overleeft het niet, zorg dat je concealed draagt en ontloop groepen.
Solo in DZ is zo makkelijk. Als je maar weet waar je mee bezig bent.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• treative
quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Maar wat nu als je geniet van het rondstruinen en zoeken naar d-tech en mobs... die zijn soms al gevaarlijk genoeg! Het blijft gewoon super lame dat volle groepen lone spelers afknallen of figuren de ingangen gaan zitten campen. Ik snap dat als je zelf al een hoge DZ rank en goede gear hebt het leuk is om rogue te gaan of rogues te gaan hunten maar als je nog niet zo lang bezig bent en DZ ranks moet hebben om bepaalde zaken te kunnen kopen dan valt er weinig te genieten van confrontaties met rogues. Gelukkig komen er nu ook buiten de DZ (en buiten challenge mode) betere opties om gear te scoren dus ik ga er vanuit dat de mensen die dan de DZ in gaan ook weten waar ze aan beginnen.
Zou je ook genieten van een doelpunt in FIFA als keepers niet meer mee mogen doen? Want die lame-ass keepers staan altijd bij de goal om de bal tegen te houden. Het is een game en een game zonder uitdaging zou heel snel gaan vervelen.

Mijn rank is juist supersnel gestegen door roguehunting/rogue gaan. Als je nog geen Extra XP bonus op je gear hebt is dat een aanrader als je snel wilt ranken.

Je hebt overigens geen hoge rank of gearscore nodig, zorg er alleen ervoor dat alles goed bij elkaar past.

T809

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

quote:
Nedje schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Hoezo Lame-ass? Je wist vanaf dag 1 dat de Darkzone een Rogue gebied zou zijn waar je zomaar een kogel voor je kop zou kunnen krijgen. Ik vind het zo verschrikkelijk stupide dat mensen daar nu over klagen?
Ja lame-ass als je zielig gaat zitten campen bij een safe-house/entrance, joepie 4 man OP laten we iedereen neerschieten die hier naar binnen loopt. Totaal geen respect voor dat soort zielige figuren.

Ik weet idd wat de DZ is, geen probleem mee dat ik keihard geraped wordt in de DZ. Wat ik daarvan vervelender vind is dat ik als non-rogue een zodanige -XP en -DZ key penalty krijg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

(jarig!)
quote:
treative schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:28:
[...]

Zou je ook genieten van een doelpunt in FIFA als keepers niet meer mee mogen doen? Want die lame-ass keepers staan altijd bij de goal om de bal tegen te houden. Het is een game en een game zonder uitdaging zou heel snel gaan vervelen.
Nogal stomme vergelijking :P
Betere vergelijking in FIFA is 1 speler die met 3 spelers speelt tegen een team van 4 spelers die met 11 spelers spelen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12-07 19:27

Rudios

Lost in space?

Is speel al een flinke tijd in DZ, maar heb werkelijk nog nooit camperende roques gezien bij een entrance.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
quote:

In FIFA is de AI van de keeper dusdanig slecht, dat het gemis van een keeper bij de meeste wedstrijden toch geen zak uitmaakt :P

Sinds de weg naar 75 in DZ mij veel te ver ik, kom ik ook niet meer in DZ. Heb er niets te zoeken, zie er de lol niet in, als ik zo nodig pvp wil gaan, ga ik wel potje overwatch of BB spelen. Maarja.. buiten DZ is er momenteel ook niet echt veel te doen in de game :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffx
quote:
Rudios schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:49:
Is speel al een flinke tijd in DZ, maar heb werkelijk nog nooit camperende roques gezien bij een entrance.
En als we ze zien, dan ruimen we ze op voordat andere spelers spawnen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• desune
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-07 10:01
Gister paar uur FL CM geprobeerd maar damn dat is wel wat anders dan hard mode. Zat met randoms rond de 201-206GS maar we kwamen niet verder dan wave 4. Verschillende tactieken ook geprobeerd, links onder met smart cover, in de pit met mobile cover (werkte niet goed). We hadden wel headset.

Ik ging als support player met 33K SP maar lukte ons alsnog niet. Hard mode overigens is erg makkelijk geworden na de eerste keer. Ook zonder headset. Als ik iemand nog kan helpen op hardmode voeg me dan toe op rezzIDT op PS4. GS maakt me niet uit.

Als iemand mij nog een keer kan helpen met CM tho O-)
170K/70K/20K 65% AM. Heb headset.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-07 15:06
quote:
desune schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:22:
Gister paar uur FL CM geprobeerd maar damn dat is wel wat anders dan hard mode. Zat met randoms rond de 201-206GS maar we kwamen niet verder dan wave 4. Verschillende tactieken ook geprobeerd, links onder met smart cover, in de pit met mobile cover (werkte niet goed). We hadden wel headset.

Ik ging als support player met 33K SP maar lukte ons alsnog niet. Hard mode overigens is erg makkelijk geworden na de eerste keer. Ook zonder headset. Als ik iemand nog kan helpen op hardmode voeg me dan toe op rezzIDT op PS4. GS maakt me niet uit.

Ik heb je toegevoegd, niet al te veel ervaring in FL door het simpele feit dat ik de horde mode weinig aan vind. maar misschien is het leuker met bekende mensen ^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD
quote:

daar is discord voor uitgevonden :) https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

geld zowiezo voor iedereen hier die zich nog niet op discord heeft aangemeld van tweakers ( schaam je :+ ) groepjes zoeken / maken is gewoon veel makkelijker en de VOIP werkt perfect :) daarnaast wordt er in chat daar veel meer informatie gedeeld als hier in t topic.. denk bijv aan tactieken enzvoort.. :)

spartacusNLD wijzigde deze reactie 20-05-2016 12:09 (18%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• treative
quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:36:
[...]

Nogal stomme vergelijking :P
Betere vergelijking in FIFA is 1 speler die met 3 spelers speelt tegen een team van 4 spelers die met 11 spelers spelen :+
Ik geniet anders dodelijk van mijn 1/2 vs 3/4 battles, loopt niet altijd goed af maar blijft toch leuk.
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:50:
[...]

Sinds de weg naar 75 in DZ mij veel te ver ik, kom ik ook niet meer in DZ. Heb er niets te zoeken, zie er de lol niet in, als ik zo nodig pvp wil gaan, ga ik wel potje overwatch of BB spelen. Maarja.. buiten DZ is er momenteel ook niet echt veel te doen in de game :P
Speel je op de xbox?

treative wijzigde deze reactie 20-05-2016 12:03 (35%)

T809

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:45
Eindelijk wat minder geklaag over rogues hier. En ja ik kill ook solo spelers als ik zelf in een groep zit. Is wel een beetje lullig maar soms gewoon nodig om rogue te gaan, zodat de rest van de server ook komt.

Daarnaast ga ik solo ook rogue op groepjes dus dan is het fair toch? :)

Solo dz blijft trouwens een vd leukste dingen voor mij. Groepjes outplayen en ff flink klappen na de tijd is heerlijk :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
quote:
Ja, hoezo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnnyV76
quote:
[...]

Het is gewoon jammer dat een deel van de DZ spelers denkt dat leuke PvP betekent dat je als groep van 4 enkele of duo spelers omlegt of ingangen camped om nietsvermoedende spelers af te knallen. Ik ben het er ook mee eens dat je iets van gevoel van gevaar moet hebben als je daar rond loopt maar leuke PvP lijkt me dat je 4 vs 4 speelt en t wint omdat je betere tactieken en/of spelers hebt en niet omdat je met zn 4en tegen 1 iemand zerged.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Solo in de DZ speel ik altijd met sticky bomb build, 100k 75k 45k overheal staat al klaar als de andere nog niet is afgelopen... Stickybomb staat op 21 sec

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:24
quote:
[...]

Mijn rank is juist supersnel gestegen door roguehunting/rogue gaan. Als je nog geen Extra XP bonus op je gear hebt is dat een aanrader als je snel wilt ranken.

Je hebt overigens geen hoge rank of gearscore nodig, zorg er alleen ervoor dat alles goed bij elkaar past.
Ik heb op 1 van mn gear onderdelen ook + xp20%. Geldt dit dan ook voor xp in de darkzone? Ik zag namelijk bij character stats: increase DZ xp 0%...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
quote:
Dan kunnen we misschien een keer samen door de dz.
quote:
Monda schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:18:
[...]

Ik heb op 1 van mn gear onderdelen ook + xp20%. Geldt dit dan ook voor xp in de darkzone? Ik zag namelijk bij character stats: increase DZ xp 0%...
Ja, dit geldt ook voor de DZ. Increase DZ xp is niet actief.

T809

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:

Gearscore zegt helemaal niets en het is fout om hier de "sterkte" van je team op te baseren. 170K dps is te weinig voor FL op CM, de setup moet zijn 1 support speler met 40+k skillpower of 27K + 4 tactician. Twee dps spelers met +/- 250K dps en 1 tank met 90K health en hoge exotic damage mitigation. Elke andere speler moet minimaal 70K health hebben. Smart cover en pulse voor de tactician, healing station en sticky flash voor dps en first aid voor tank. Met deze setup en afspraken loop je makkelijk door FL CM.

Beste tactiek blijft toch bij de generators met smart cover, zodat je in ieder geval 1 shotgun/sniper schot overleefd.

Maar het is gewoon een feit dat 70% van de spelers geen idee heeft wat hij aan het doen is en/of waar de vijanden vandaan komen. Zodoende staan ze ergens nutteloos te wezen niet wetende waar vandaan ze geschoten worden. Focus fire en weten wat je aan het doen bent om snel enemys neer te halen is van levensbelang. Omdat volgende week sentry enkel met DMR/SG gaat werken zal FL ook een stuk moeilijker worden! De damage output van een team gaat dan helemaal afhankelijk zijn van goede buffs van de tactician of een sniper/shottie die snel enemies kan taggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
quote:
treative schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:23:
[...]

Dan kunnen we misschien een keer samen door de dz.
Ik ben alleen in de DZ geweest toen ik dailies wilde doen, daarna om even die mod te halen, maar verder zal je mij niet zien in DZ. Eerlijk gezegd, heb de game al weken niet meer aangeraakt :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Ik vind het "verschrikkelijk stupide" dat er groepjes van vier zijn die alleen maar op veel lagere single players gaan hunten.

Daarvoor zou er wel een mooie scheiding kunnen komen zoals we gister al bespraken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD
quote:
Donstil schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:27:
[...]

Ik vind het "verschrikkelijk stupide" dat er groepjes van vier zijn die alleen maar op veel lagere single plagers gaan hunten.

Daarvoor zou er wel een mooie scheiding kunnen komen zoals we gister al bespraken.
daarom komt er ook een +200GS bracket :)

< 160 in 1e bracket
161 - 199 in 2e bracket
200 > 3e bracket

zo wordt toch alles mooi verdeeld en kan iedereen in zijn eigen klasse spelen

spartacusNLD wijzigde deze reactie 20-05-2016 12:29 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
spartacusNLD schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:29:
[...]

< 160 in 1e bracket
161 - 199 in 2e bracket
200 > 3e bracket

Ooh echt? Nou dat zou het al oplossen idd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

(jarig!)
quote:
spartacusNLD schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:29:
[...]

< 160 in 1e bracket
161 - 199 in 2e bracket
200 > 3e bracket

En sommigen in een klasse hoger :+

* Angeloonie GS188 heeft en in 200+ mee wil :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hoe werkt die score nou eigenlijk. Is dat een gemiddelde van al je selected gear?

Ik heb namelijk nu 4 matchende Set stukken.
Een wapen van 202k en 180k maar blijf op gear 188 steken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
Ja het gemiddelde, slaat nergens op

T809

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

(jarig!)
quote:
Donstil schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:50:
Hoe werkt die score nou eigenlijk. Is dat een gemiddelde van al je selected gear?

Ik heb namelijk nu 4 matchende Set stukken.
Een wapen van 202k en 180k maar blijf op gear 188 steken.
Gemiddelde van al je spul dat equipped is (een GS 100 items telt dus niet mee).
Ik heb een GS131 M1A die de hele boel omlaag haalt :P Kan het oplossen door een HE M1A te pakken maar die is slechter :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• desune
quote:
bbblije schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:25:
[...]

Gearscore zegt helemaal niets en het is fout om hier de "sterkte" van je team op te baseren. 170K dps is te weinig voor FL op CM, de setup moet zijn 1 support speler met 40+k skillpower of 27K + 4 tactician. Twee dps spelers met +/- 250K dps en 1 tank met 90K health en hoge exotic damage mitigation. Elke andere speler moet minimaal 70K health hebben. Smart cover en pulse voor de tactician, healing station en sticky flash voor dps en first aid voor tank. Met deze setup en afspraken loop je makkelijk door FL CM.

Beste tactiek blijft toch bij de generators met smart cover, zodat je in ieder geval 1 shotgun/sniper schot overleefd.

Maar het is gewoon een feit dat 70% van de spelers geen idee heeft wat hij aan het doen is en/of waar de vijanden vandaan komen. Zodoende staan ze ergens nutteloos te wezen niet wetende waar vandaan ze geschoten worden. Focus fire en weten wat je aan het doen bent om snel enemys neer te halen is van levensbelang. Omdat volgende week sentry enkel met DMR/SG gaat werken zal FL ook een stuk moeilijker worden! De damage output van een team gaat dan helemaal afhankelijk zijn van goede buffs van de tactician of een sniper/shottie die snel enemies kan taggen.
Over de GS dat niets zegt, helemaal mee eens, tis alleen zo dat je steeds wordt gekicked met randoms. Er zit trouwens een groot gat als je GS180 bent, dan wordt je steeds gekicked op hard mode, vs GS190 wordt je slechts een enkele keer gekicked. Heb soms met GS200+ de grootste moeite met Lexington CM of FL HM, terwijl GS180 die weten waar de mobs spawnen we er zo doorheen lopen. Ik vermoed dat ze hun allerhoogste gear equipen ongeacht talents, damage mitigation, en skills.

Bedankt voor je tips. Zat met wat Duitsers en een had zelfs geen idee wat een smart cover deed. Zo zie je maar hoe moeilijk het is met randoms, je hebt geen idee wat hun build is, en hoe goed ze het spel kennen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik ben nu 188 en daarvoor heel lang 185 maar wordt nooit gekicked eigenlijk.

Speel al weken de dagelijkse missies met vreemde.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shroudster
Kortom met patch 1.2 een gearset lvl 199 houden om af en toe god mode te spelen in de middelste DZ bracket O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD
quote:
Donstil schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:30:
[...]
Ooh echt? Nou dat zou het al oplossen idd :)
jep :) best goed IMHO :)
quote:
shroudster schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:34:
Kortom met patch 1.2 een gearset lvl 199 houden om af en toe god mode te spelen in de middelste DZ bracket O-)
denk dat dat wel meevalt.. veel mensen hebben t zelfde idee :) ik ga vooral voor de loot eerst in dz 05/06. dan ben je zo rond de 215.. en als je geen loot wil verzamelen en alleen wil knallen dan hebben ze daar een game voor uitgevonden -> COD.. ooit gehoord dat dat vroeger wel leuke game was.. verder zelf nooit gespeeld :+

spartacusNLD wijzigde deze reactie 20-05-2016 13:49 (62%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shroudster
quote:
[b]spartacusNLD schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:46:

[...]

denk dat dat wel meevalt.. veel mensen hebben t zelfde idee :) ik ga vooral voor de loot eerst in dz 05/06. dan ben je zo rond de 215.. en als je geen loot wil verzamelen en alleen wil knallen dan hebben ze daar een game voor uitgevonden -> COD.. ooit gehoord dat dat vroeger wel leuke game was.. verder zelf nooit gespeeld :+
Tsja eerst natuurlijk dikke 240's en 204's farmen.
Als je puur loot wilt is daar toch bordenlands voor? :+
Vindt juist de combi in deze game wel leuk alleen is het rogue concept nog wel erg broken.
Laatste paar dagen wel erg veel sticky flash en emp granaat regen ambush gehalte.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 19-07 15:43

TommyGun

Stik er maar in!

Irritant zeg dat gekick omdat mensen vinden dat je gear score te laag is of wat dan ook.

Vote kick aub...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• desune
quote:
Donstil schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:34:
Ik ben nu 188 en daarvoor heel lang 185 maar wordt nooit gekicked eigenlijk.

Speel al weken de dagelijkse missies met vreemde.
Voornamelijk FL hard mode had ik moeite toen ik in de 180 zat. Speel op PS4 misschien dat dat ook uitmaakt...

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
desune schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Speel op PS4 misschien dat dat ook uitmaakt...
Voeg me anders toe! Wij spelen bijna iedere avond, semi verslaafde groep waar altijd wel een plekje is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-07 15:12

SchieveZot

Yamaha MT-07

quote:
bbblije schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:49:
[...]

Voeg me anders toe! Wij spelen bijna iedere avond, semi verslaafde groep waar altijd wel een plekje is!
Niet altijd, groep zit regelmatig vol :P

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ferry05
Ik twijfel wel wat ik met mijn 1000 phoenix credits moet gaan doen. Als er morgen een goede wapen te koop is wil ik dat wel kopen, maar na de update kan je makkelijk een 204 wapen tegenkomen en kan je de credits beter gebruiken voor de blueprints voor een predator gearset.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

(jarig!)
quote:
Ferry05 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:57:
Ik twijfel wel wat ik met mijn 1000 phoenix credits moet gaan doen. Als er morgen een goede wapen te koop is wil ik dat wel kopen, maar na de update kan je makkelijk een 204 wapen tegenkomen en kan je de credits beter gebruiken voor de blueprints voor een predator gearset.
Gewoon uitgeven. Binnen de overige 5 dagen heb je die 1000 credits wel weer gefarmed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-07 15:12

SchieveZot

Yamaha MT-07

quote:
Ferry05 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:57:
Inderdaad, ik zit met hetzelfde probleem... Kan eventueel wel nog de striker of tactician blueprints kopen.
Gaat Phoenix credits farmen ook niet sneller gaan na de update? Cap wordt ook verhoogd naar 2000.

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
quote:
SchieveZot schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:04:
[...]

Inderdaad, ik zit met hetzelfde probleem... Kan eventueel wel nog de striker of tactician blueprints kopen.
Gaat Phoenix credits farmen ook niet sneller gaan na de update? Cap wordt ook verhoogd naar 2000.
Het gaat al te snel, vandaar de verhoging ook. Je krijgt ze overal bij.

T809

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
quote:
TommyGun schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:28:
Irritant zeg dat gekick omdat mensen vinden dat je gear score te laag is of wat dan ook.

Vote kick aub...
Mwah, ze hebben het gearscore genoemd en in de game die de term als eerste had, was dit de hele expension niet veel anders :P Want ja.. e-peen enzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik zit nog een beetje te twijfelen... kan nog wel een goede secondary (of zelfs primary) wapen gebruiken dus zou een 182 blueprint kunnen kopen bij de BoO vendor van bijv een AK (gebruik nu een Aug als main) of zelfs de liberator blueprint?? Maja dan volgende week droppen er ook vaker 204 wapens dus kans dat ik dan een betere vind is wel aanwezig. Heb nu een LMG maar dat is toch wat te lomp vind ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 06:49
quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:51:
Ik zit nog een beetje te twijfelen... kan nog wel een goede secondary (of zelfs primary) wapen gebruiken dus zou een 182 blueprint kunnen kopen bij de BoO vendor van bijv een AK (gebruik nu een Aug als main) of zelfs de liberator blueprint?? Maja dan volgende week droppen er ook vaker 204 wapens dus kans dat ik dan een betere vind is wel aanwezig. Heb nu een LMG maar dat is toch wat te lomp vind ik.
Ik heb die Liberator/AK prints gekocht. Achteraf spijt van, 1e keer craften niet eens een heel verkeerde roll gehad, toch een erg lage DPS output.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
SchieveZot schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:53:
[...]

Niet altijd, groep zit regelmatig vol :P
Voor jou maken we natuurlijk plek ;) we zoeken een vaste 4e DPS man...

bbblije wijzigde deze reactie 20-05-2016 16:07 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx
Intressante data over de nieuwe RNG:
http://tomclancy-thedivis...75-16&ct=tcm:148-76770-32

Additionally, with the introduction of a 201+ Gear Score Dark Zone bracket comes better loot opportunities. Encounters will be extremely difficult so it’s very important that the rewards reflect this. Players in this bracket already have exceptional gear, making it difficult to find upgrades. Finding those rare upgrades will be made easier in this bracket. The quality of equipment you find is directly related to the enemy level for named NPCs and Dark Zone named zone for Supply drops. The loot drops in 1.2 for the 201+ Gear Score bracket are as follows:

• Named NPC Level 32 (DZ01 and DZ02)
• 1x 182/204 High End or 214/240 Gear Set
• Named NPC Level 33 (DZ03 and DZ04)
• 1x 182/204 High End or 214/240 Gear Set
• Named NPC Level 34 (DZ05 and DZ06)
• 1x 204 High End or 240 Gear Set

Similarly, the Supply drops in the Gear Score 201+ bracket are:

• DZ01 and DZ02
• 1x 182/204 High End
• chance for 214/240 Gear Set
• DZ03 and DZ04
• 1x 182/204 High End
• chance for 214/240 Gear Set
• DZ05 and DZ06
• 1x 204 High End
• chance for 240 Gear Set

Er zou toch ook een DZ7 komen?
Lees er niets meer over terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD
quote:
Griffx schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:19:
Intressante data over de nieuwe RNG:
http://tomclancy-thedivis...75-16&ct=tcm:148-76770-32
Er zou toch ook een DZ7 komen?
Lees er niets meer over terug.
Komt in een van de betaalde DLC pakketten verwacht ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
spartacusNLD schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:46:
[...]

Komt in een van de betaalde DLC pakketten verwacht ik.
Waarschijnlijk in aug/sept, DLC 2 "Survival"
quote:
Expansion II: Survival
Available this summer, this expansion will challenge players to survive as long as possible by gathering essential supplies in a very hostile environment.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12-07 19:27

Rudios

Lost in space?

quote:
Griffx schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:51:
[...]

En als we ze zien, dan ruimen we ze op voordat andere spelers spawnen :D
Met name jij, BEEST! 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Vanavond maar alvast voorbereidingen nemen voor 1.2. Eventjes de hoogste twee districts helemaal clearen dus, moet daar alle encounters en side missions nog ben daar alleen nog maar in de safehouses geweest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17-07 16:34
Ik snapt dat gebash om GearScore niet zo goed eigenlijk. Anders dan iedereen hier stelt, vind ik dat het wel degelijk iets zegt over een speler, aangezien gearen op dit moment zo simpel is en je binnen een paar dagen hooguit een week zo rond 190 kunt zijn. Een hoge GS geeft in ieder geval aan dat iemand even de moeite heeft gedaan om wat CM en DZ te farmen. Van spelers met een lagere GS is dat op voorhand in ieder geval zeer twijfelachtig.

Ik durf hardop te zeggen dat ik bij CM, DZ en FL met randoms zorg dat ik altijd groupleader ben en iedereen onder 190 kick. Begrijp me niet verkeerd, maar de kans op succes is wat mij betreft vele malen groter met een groepje onbekenden met hoge GS dan met een lage score. Immers de kans dat je dan iemand met 100k dps en 30k hp tegenkomt is wel een stuk groter.

Overigens wil dat niet zeggen dat iedereen met GS 170 een waardeloze speler is, integendeel. Laatste FL gedaan met een groepje tweakers met rond de 175. Ging perfect, maar dan wel allemaal met headset op en gas geven. Misschien wel beter dan met randoms van 200+ zelfs.

Mocht iemand overigens FL willen doen of hulp nodig hebben, geef gerust een gil. Ben altijd wel in de mood om te helpen. Mag je zelfs mijn loot hebben.

Ik ben alleen nog niet zo kapot van die nieuwe sets. Althans ik ben op het eerste gezicht nog niet zo enthousiast. Die tank set lijkt me dan nog wel zwaar goed voor sommige encounters qua utility.

PSN: CasualRuud - The Division

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx
quote:
Casual Ruud schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:27:
Ik snapt dat gebash om GearScore niet zo goed eigenlijk. Anders dan iedereen hier stelt, vind ik dat het wel degelijk iets zegt over een speler, aangezien gearen op dit moment zo simpel is en je binnen een paar dagen hooguit een week zo rond 190 kunt zijn. Een hoge GS geeft in ieder geval aan dat iemand even de moeite heeft gedaan om wat CM en DZ te farmen. Van spelers met een lagere GS is dat op voorhand in ieder geval zeer twijfelachtig.

Ik durf hardop te zeggen dat ik bij CM, DZ en FL met randoms zorg dat ik altijd groupleader ben en iedereen onder 190 kick. Begrijp me niet verkeerd, maar de kans op succes is wat mij betreft vele malen groter met een groepje onbekenden met hoge GS dan met een lage score. Immers de kans dat je dan iemand met 100k dps en 30k hp tegenkomt is wel een stuk groter.

Overigens wil dat niet zeggen dat iedereen met GS 170 een waardeloze speler is, integendeel. Laatste FL gedaan met een groepje tweakers met rond de 175. Ging perfect, maar dan wel allemaal met headset op en gas geven. Misschien wel beter dan met randoms van 200+ zelfs.

Mocht iemand overigens FL willen doen of hulp nodig hebben, geef gerust een gil. Ben altijd wel in de mood om te helpen. Mag je zelfs mijn loot hebben.

Ik ben alleen nog niet zo kapot van die nieuwe sets. Althans ik ben op het eerste gezicht nog niet zo enthousiast. Die tank set lijkt me dan nog wel zwaar goed voor sommige encounters qua utility.
Niet mee eens :> hoge gear score is leuk voor de statestieken, maar zegt niets over je perks, talents en overige abilities.
Je kan wel GS200+ zijn en geen deuk in een pak boter schieten, geef mij dan maar een gelevelde 180 of 190 agent,die serieus DMG doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• desune
quote:
bbblije schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:49:
[...]

Toegevoegd. Ben ook bijna iedere dag. De verslaving is real :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17-07 16:34
quote:
Griffx schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:45:
[...]

Niet mee eens :> hoge gear score is leuk voor de statestieken, maar zegt niets over je perks, talents en overige abilities.
Je kan wel GS200+ zijn en geen deuk in een pak boter schieten, geef mij dan maar een gelevelde 180 of 190 agent,die serieus DMG doet.
Nee duh, maar lage GS zegt evenmin iets. Velen doen hier alsof spelers met lage GS per definitie super skilled zijn. Dat is helemaal nergens op gebaseerd.

Sterker nog, a contrario super skilled player met crappy gear doen evenmin damage.

De waarheid ligt natuurlijk in het midden, maar het slaat imo nergens op te zeggen dat GS helemaal niets zegt, want dat doet het wel.

PSN: CasualRuud - The Division

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 06:49
Wat mij vooral opvalt, GS gerelateerd. Ik speel nu ongeveer een kleine maand samen met spelers waarmee ik random ooit via matchmaking heb samen gespeeld.

Allen hebben ze een GS van 200+, ik zit net een paar dagen op 190+. Mijn GS gaat met stapjes omhoog, die van hun ook. Echter voelt het vaak of ik meer damage doe/kan ontvangen dan zij.

Vraag mij af of sommige spelers überhaupt kijken naar de verschillende stats van Gear set pieces. Heb het idee dat sommige spelers ze gewoon equipen omdat hun GS dan omhoog gaat, zonder te kijken of het de stats ten goede komt.

agoNITE wijzigde deze reactie 20-05-2016 21:28 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 10-07 18:49
Iemand ook last van MIKE 20220360 errors deze avond? ..

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 04-07 09:59
quote:
Aurora schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:08:
Ja :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 20-04 21:36
quote:
Aurora schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:08:
yep, wilde nog even online maar dat lukt niet...

edit: en waarom kom je daarna in een scherm waar je alleen maar de optie krijgt voor "Enter Game", alsof dat dan wel lukt...

djeejdjeej wijzigde deze reactie 20-05-2016 22:12 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 19-07 15:43

TommyGun

Stik er maar in!

Ja inderdaad, waardeloos.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

(jarig!)
Nu ook een melding in Uplay zelf "Service alert: Some of the game's online elements may currently be unavailable".

Het is gvd online only, dus ALL elements :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shroudster
Voordat de servers down gingen een leuke trip in de DZ met wat mede tweakers.
Filmpje is wat grof geen editing ofzo en veel onzin op discord maar vast wel vermakelijk. (uiteindelijk ook 4k footage wanneer youtube bij is met syncing)
YouTube: Division video
Kortom zat plezier nog te beleven in de DZ kwestie van coördinatie en gewoon lol trappen.
Mochten mensen vragen, tips, feedback of meer van dit soort filmpjes willen zien in toekomst laat maar weten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 10-07 18:49
Kan weer inloggen! Mooi nog even wat lol trappen :)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Griffx
quote:
Casual Ruud schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:04:
[...]

Nee duh, maar lage GS zegt evenmin iets. Velen doen hier alsof spelers met lage GS per definitie super skilled zijn. Dat is helemaal nergens op gebaseerd.

Sterker nog, a contrario super skilled player met crappy gear doen evenmin damage.

De waarheid ligt natuurlijk in het midden, maar het slaat imo nergens op te zeggen dat GS helemaal niets zegt, want dat doet het wel.
Klopt het ligt ook in het midden.
Ik spreek vooral voor mijzelf, door gebrek aan goede 204 wapens liep ik met 163 wapens rond die je gearscore droppen. Dat mensen mij dan kicken omdat ik GS187 had prima, maar durf best de weddenschap aan dat ik ze met gemak gesloopt had qua build, aangezien deze gebalanceerd was/is.

Ik zelf vindt GS een bullshit middel, aangezien je nieuwe spelers het onmogelijk maakt in challenge modes, die worden gewoon keer op keer gekickt en dat is niet fair.

Waarbij ik niet bedoel dat jij dat steeds doet ;)

• treative
quote:
Casual Ruud schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:04:
[...]

Je haalt nu 2 dingen door elkaar, lage gearscore en crappy gear. Gear met een lage score kan vele malen beter zijn dan gear met een hogere score.

T809

• Frank1973

Frank1973

quote:
treative schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 01:30:
[...]

Je haalt nu 2 dingen door elkaar, lage gearscore en crappy gear. Gear met een lage score kan vele malen beter zijn dan gear met een hogere score.
Het kan beter zijn, maar dan is de vraag hoe gaat de speler daar mee om, en hoe gebruikt die hem..

Ik speel vaak met eenzelfde groep, ik heb dan als "taak" met een hoog skilllevel te spelen 40k+. Dan voeg je daadwerkelijk wat toe en mij GS dropt van 207 naar 190..

Mijn mainbuild gezien dat ze sentry gaan nerven, is met een hoge DPS 200k+ en een hoge health 100k+ skill minimaal.
Deze gebruik ik als ik alleen de DZ in ga of missies alleen speel op CM..

Maar ik raak wel gefrustreerd van lui die een megahoge dps hebben en een health van 30k, en dan een GS van over de 200.. Ben je meer aan het reviven dan zelf aan het spelen.. :P

Wat ik ook vaak zie dat men zich alleen maar doet focussen op DPS, maar als je probeert uit te leggen dat een wapen met goeie talents maar minder damage doet, vaak beter is dan snappen ze het niet.. :) :)

Ik ben een keer uit een FL gekickt omdat ik te weinig DPS had in hun ogen, terwijl je juist 2 personen nodig hebt om het skill level hoog te houden, zeker in CM.. Leg dat maar eens uit... :+

Frank1973 wijzigde deze reactie 21-05-2016 10:04 (18%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JohnnyV76
Wat een fijne mensen lopen er af en toe rond zeg :S
Met 1 iemand samen een poosje door DZ gehobbeld... samen een supply drop secured.
Denk half uurtje bezig... even later loop ik iets te enthousiast een groep in en ga neer. Mijn maatje cleared de mobs, ha fijn nu komt de rez... pakt ie de spullen die ik dropte en loopt door... en bedankt he.

• Ferry05
quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:03:
[...]

Gewoon uitgeven. Binnen de overige 5 dagen heb je die 1000 credits wel weer gefarmed.
Heb gewoon de vector gehaald. Wel een fijne wapen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:45
Zo grappig hoe je sommige mensen door heel de darkzone achterna zit, ze vervolgens hun timer kwijt zijn en zich omdraaien en gaan staan klappen. Denk je nou echt dat ik je door heel de DZ gevolgd ben om je vervolgens niet te killen? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
NiQo schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:22:
Zo grappig hoe je sommige mensen door heel de darkzone achterna zit, ze vervolgens hun timer kwijt zijn en zich omdraaien en gaan staan klappen. Denk je nou echt dat ik je door heel de DZ gevolgd ben om je vervolgens niet te killen? :P
Hahahaha, inderdaad, als ik al die moeite heb gedaan, dan ga je eraan ook, of ik dan rogue wordt of niet. :)

• VySio
quote:
Griffx schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:26:
[...]

Klopt het ligt ook in het midden.
Ik spreek vooral voor mijzelf, door gebrek aan goede 204 wapens liep ik met 163 wapens rond die je gearscore droppen. Dat mensen mij dan kicken omdat ik GS187 had prima, maar durf best de weddenschap aan dat ik ze met gemak gesloopt had qua build, aangezien deze gebalanceerd was/is.

Ik zelf vindt GS een bullshit middel, aangezien je nieuwe spelers het onmogelijk maakt in challenge modes, die worden gewoon keer op keer gekickt en dat is niet fair.

Waarbij ik niet bedoel dat jij dat steeds doet ;)
Ik snap dat, wanneer je iets lagere GS hebt, dit frustrerend kan zijn. Daarentegen zou ik geen incursion willen beginnen zonder dat ik iemand zijn niveau ken. Wanneer iemand net endgame gehaald heeft en mee wil doen met incursion kan je beter diegene er bij voorbaat uitgooien.

Gearscore zegt niet alles, maar wel heel veel. Tip: Bewaar de gear met hoge GS die je niet gebruikt. Equip deze voordat je een groep joint. Net voordat je de kamer van de incursion ingaat switch je je gear weer. Mijn hoogste gearscore is 204, Mijn optimale tactician 190 en optimale Sentry 198

VySio wijzigde deze reactie 21-05-2016 20:53 (3%)

• shroudster
quote:
VySio schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:50:
[...]

Ik snap dat, wanneer je iets lagere GS hebt, dit frustrerend kan zijn. Daarentegen zou ik geen incursion willen beginnen zonder dat ik iemand zijn niveau ken. Wanneer iemand net endgame gehaald heeft en mee wil doen met incursion kan je beter diegene er bij voorbaat uitgooien.

Gearscore zegt niet alles, maar wel heel veel. Tip: Bewaar de gear met hoge GS die je niet gebruikt. Equip deze voordat je een groep joint. Net voordat je de kamer van de incursion ingaat switch je je gear weer. Mijn hoogste gearscore is 204, Mijn optimale tactician 190 en optimale Sentry 198
Of nog handiger vermijd gewoon matchmaking met randoms?
Voor de PC zijn er altijd wel tweakers actief en laatste waar je dan bij stil staat is GS.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arokhantos
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 18-07 10:55
Als de weekly incursion reset straks zou ik wachten tot patch 1.2 want dan krijg je meer uit je weekly.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Arokhantos schreef op zondag 22 mei 2016 @ 08:29:
Als de weekly incursion reset straks zou ik wachten tot patch 1.2 want dan krijg je meer uit je weekly.
Ik weet niet of FL ook de nieuwe gearsets gaat droppen, want dat zou betekenen dat je meer krijgt. Maar een kleinere kans hebt dat je krijgt wat je nodig hebt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Arokhantos
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 18-07 10:55
quote:
bbblije schreef op zondag 22 mei 2016 @ 08:45:
[...]

Ik weet niet of FL ook de nieuwe gearsets gaat droppen, want dat zou betekenen dat je meer krijgt. Maar een kleinere kans hebt dat je krijgt wat je nodig hebt.
Weekly geeft nu betere gear en meer loot in 1.2 dat is de reden om te wachten op reset want reset is nog voor maintenance

Arokhantos wijzigde deze reactie 22-05-2016 09:07 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
quote:
bbblije schreef op zondag 22 mei 2016 @ 08:45:
[...]

Het zou heel gek zijn als dat niet zo was, de gearsets zijn allemaal gelijk aan elkaar.

T809

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VySio
quote:
Arokhantos schreef op zondag 22 mei 2016 @ 09:00:
[...]

Weekly geeft nu betere gear en meer loot in 1.2 dat is de reden om te wachten op reset want reset is nog voor maintenance

[afbeelding]
Super! Bedankt voor de incursiontip.
De kaart ziet er goed uit. De kans dat je eindelijk iets leuks kunt extracten wordt nu veel hoger. Eindelijk!

Ligt het aan mij of hadden ze het overzicht net iets duidelijker kunnen maken.
Pagina: 1 ... 4 ... 46 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True