Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijkbaar. Ben GS187, heb _nooit_ gebruik gemaakt van glitches.

Matchmaking in Falcon Lost is duidelijk ongetest. Je komt 9/10 in een sessie waar ze al in een respawn point zitten, dat is als je al niet gekicked wordt.

Het is nog erger dan craften. Je bent continu bezig in de hoop dat je terecht komt in een 'verse' sessie waar de groupleader nog niet is afgedaald en de leden vast staan. Anders mag je wederom een minuut lang kijken naar een "loading..." scherm, in het safe huis naar buiten lopen, om vervolgens weer te matchmaken.

Daarintegen heb ik al heel vaak een pot gehad met GS200+ leden die niet weten dat je het eerste deel met de drones gewoon kunt negeren, dat je niet als een rambo moet rondrennen, hoe de C4 geplaatst moet worden, of dat er in de ronde met C4 een setje shotgun rushers mag verwachten.

Gearscore zegt ook niets over de talents, en of de leden hun gear hebben uitgerust met critical damage/critical chance/elite damage. Mijn GS163 Aug doet meer damage dan mijn GS204 Vector; er zitten gewoon veel betere talents op en dat merk je duidelijk.

Dus ik hoop dat 1.2 een hele hoop veranderd en dat ik weer progressie kan boeken; je bent nu teveel afhankelijk van Falcon Lost om verder te komen. Met DZ75 kun je alleen de Nomad gear kopen in DZ06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Matchmaking in Falcon Lost is duidelijk ongetest. Je komt 9/10 in een sessie waar ze al in een respawn point zitten, dat is als je al niet gekicked wordt.
Inderdaad, wat een drama is dat zeg!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 09:00:
[...]

Weekly geeft nu betere gear en meer loot in 1.2 dat is de reden om te wachten op reset want reset is nog voor maintenance

[afbeelding]
Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik heb getypt. Want het is heel fijn dat je meer en beter lvl krijgt, maar ipv 4 zijn er dan 8 sets, waardoor de kans kleiner wordt dat je jets krijgt wat je daadwerkelijk kan gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 22-05-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Gisteren Falcon Lost gedaan met iemand met een gear score van 165. Voordat ik (GS 206) groupleader werd, werden gasten onder de 195 constant gekickt maar ik durfde wel aan om paar gasten met lage gear score te helpen. We haalde de Incursion ook vrij makkelijk, waarna ik m'n 191 Sentry backpack besloot weg te geven aan die GS 165 gast. Besluit hij om hem te dismantlen, omdat hij een "betere" 182 backpack had |:(. Dan had ik deze beter zelf kunnen bewaren voor tweede charachter (die ook al bijna 200 GS is, maar backpack uit andere set is altijd handig om te bewaren).

Helaas nog niet gelukt om FL op challenging te doen. Vaak kom ik in een group die veel te gehaast te werk gaat, waardoor iedereen al bij de allereerste shotties en drones dood gaat.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TommyGun schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:30:
[...]

Inderdaad, wat een drama is dat zeg!
Zelf hosten en dan heb je probleem niet, met alle trolls die dan ook nog op het eind kicken ga ik echt niet matchmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom is hier iedereen zo geil op z'n gearscore? We hebben veel meer aan daad werkelijke stats. Als je nu zegt 250/80/20, dan weet hier (bijna) iedereen hoe goed/slecht je bent. Met GS206 kunnen we he-le-maal niets! Want iedereen kan 6 214/240 items aantrekken met afschuwelijke rolls, maar pas als er daadwerkelijke stats worden genoemd kan je beoordelen of iemand het spel snapt!

Straks na de patch gaat dit helemaal verschikkelijk worden, klote boons die denken dat ze goed zijn omdat ze 6 verschillende sets aanhebben met een GS van 220. Dus stop aub met die waardeloze gegevens vermelden en kom met informatie!

En bij je DPS vermelden wat je CHC, CHD en HSD zijn. Want er lopen nog steeds idioten rond die al hun mods op accuracy speccen en denken dat ze hier door onwijs veel damage doen. Accuracy is pure inflatie! Doet niets voor je werkelijke DPS.

[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 22-05-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
bbblije schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Waarom is hier iedereen zo geil op z'n gearscore? We hebben veel meer aan daad werkelijke stats. Als je nu zegt 250/80/20, dan weet hier (bijna) iedereen hoe goed/slecht je bent. Met GS206 kunnen we he-le-maal niets! Want iedereen kan 6 214/240 items aantrekken met afschuwelijke rolls, maar pas als er daadwerkelijke stats worden genoemd kan je beoordelen of iemand het spel snapt!

Straks na de patch gaat dit helemaal verschikkelijk worden, klote boons die denken dat ze goed zijn omdat ze 6 verschillende sets aanhebben met een GS van 220. Dus stop aub met die waardeloze gegevens vermelden en kom met informatie!
Het enige waarom ik mijn GS af en toe omhoog gooi is om niet van die idioten tegen te komen die je kicken omdat je onder een bepaalde GS zit. Het is daarom ook zo irritant dat je geen spelers in je group kan inspecten, om zo te bepalen of ze nou echt zo dramatisch zijn of gewoon fantastische rolls hebben op items met lage gearscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:49:
[...]

Het enige waarom ik mijn GS af en toe omhoog gooi is om niet van die idioten tegen te komen die je kicken omdat je onder een bepaalde GS zit. Het is daarom ook zo irritant dat je geen spelers in je group kan inspecten, om zo te bepalen of ze nou echt zo dramatisch zijn of gewoon fantastische rolls hebben op items met lage gearscore.
Tip speel met "bekenden" met zulke idioten spelen heeft geen zin. Je wordt er niet beter/slimmer van. En je ergert je een hele missie/incursion lang aan die boons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen wordt nog bekendt gemaakt volgens mij welke nieuwe challenge mode missions er komen, hopelijk hebben ze nieuwe difficulty vergelijkbaar met incursions en vergelijkbaar loot drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
bbblije schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:54:
[...]

Tip speel met "bekenden" met zulke idioten spelen heeft geen zin. Je wordt er niet beter/slimmer van. En je ergert je een hele missie/incursion lang aan die boons.
Klopt, maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Op dit moment weinig bekenden die Division (nog) spelen en speel zelf ook op erg onregelmatige tijden, waardoor afspreken vaak lastiger is. Dan is het toch wel makkelijker om gewoon matchmaking aan te gooien en kijken waar je terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:02:
Morgen wordt nog bekendt gemaakt volgens mij welke nieuwe challenge mode missions er komen, hopelijk hebben ze nieuwe difficulty vergelijkbaar met incursions en vergelijkbaar loot drops.
Fijn! Eindelijk andere challenge missies. Ik doe altijd dailies maar de 4 komen mij nu wel mijn neus uit.
Laatste missie op challenge lijkt mij gaaf! 3 bosses, turrets en voor het eerst eens niet doorheen sprinten.
Van mij mogen ze ieder level ook wel met level 33 enemies doen. Dan krijg je weer een beetje het plezier van toen je de eerste keren challenge deed en het nog een echte challenge was.

[ Voor 9% gewijzigd door VySio op 22-05-2016 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
bbblije schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Accuracy is pure inflatie! Doet niets voor je werkelijke DPS.
Helemaal met je stuk eens, toch is het wel verstandig om 1 weapon mod te hebben met accuracy te hebben, zodat je croshair niet te veel spread geeft.
Anders kan je nog zo goed aimen, er zullen bullets naast vliegen.

Heb zelf nu 199/94/20 met 65% DM er speelt erg lekker, moet nog ff puzzelen voor na de reckless patch, mis nog een puzzelstukje met stamina. Dan kom ik op dezelfde balans uit met 4 set items.

199 komt door mijn 204 vector met deadly, brutal en destructive, lijkt wel of hij die DPS niet goed berekend, dezelfde specs heb ik ook op mijn m1a, en die geeft ook maar 144dps, maar schiet wel geregeld crits (met pulse) van 1.5 miljoen op npc,s.

Vigorous chest en savage armpjes blijven.

[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 22-05-2016 18:31 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:27:
[...]

Helemaal met je stuk eens, toch is het wel verstandig om 1 weapon mod te hebben met accuracy te hebben, zodat je croshair niet te veel spread geeft.

Heb zelf nu 199/94/20 met 65% DM er speelt erg lekker, moet nog ff puzzelen voor na de reckless patch, mis nog een puzzelstukje met stamina. Dan kom ik op dezelfde balans uit met 4 set items.
De accuracy op je underbarrel kan je niet voorkomen, of het is stability en/of hipfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
bbblije schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:31:
[...]

De accuracy op je underbarrel kan je niet voorkomen, of het is stability en/of hipfire.
Klopt daarom pak ik hem op mijn muzzle, met CHC en Accuracy.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Woei ondertussen al een week niet gespeeld.. En komende week komt er ook niks van.. Beetje teveel prive shit deze week.. gecombineerd met werk en nog steeds geen PS+..

Wel benieuwd wat de 1.2 update gaat brengen.. zat nu toch een beetje vast.. Als het helemaal ruk wordt of weer buggy als shit...

ben benieuwd..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Griffx schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:27:
[...]

199 komt door mijn 204 vector met deadly, brutal en destructive, lijkt wel of hij die DPS niet goed berekend, dezelfde specs heb ik ook op mijn m1a, en die geeft ook maar 144dps, maar schiet wel geregeld crits (met pulse) van 1.5 miljoen op npc,s.

Ik start na dinsdag eerst met 2x sentry + 3x striker + Savage gloves. Ik kijk daarna wel wat ik allemaal tegen kom in de DZ om te testen wat allemaal handig is.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
treative schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:50:
[...]

Ik start na dinsdag eerst met 2x sentry + 3x striker + Savage gloves. Ik kijk daarna wel wat ik allemaal tegen kom in de DZ om te testen wat allemaal handig is.
Tank

Tank, tank, tank! Rolls zijn helaas aan de lage kant, RNGesus laat me een beetje in de steek. 1.2 brengt gelukkig nieuwe kansen!

Ik heb echter zelf de indruk dat ik met deze setup veel meer damage doe dan m'n 250/80/20 Reckless setup. Nou speelt Competent daar waarschijnlijk ook een rol in, 14% extra weapon damage voor 10 sec na het gebruiken van een skill. Icm overheal en pulse is die talent bijna 100% up. Wat mijn DPS richting de 240k stuurt, alles smelt als sneeuw voor de zon! Kan niet wachten tot ik deze build als 240 variant heb!!! En een betere Savage roll, want deze zit echt tegen de ondergrens aan :(

[ Voor 29% gewijzigd door bbblije op 22-05-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Morgen is de DZ weer interessant kwa loot inhoud. Hopen op bruikbare 240 items.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Na een weekje the division in de kast te laten liggen begon gisteren de zin om te spelen toch weer terug te komen.. Dat en het feit dat ik op dit moment geen andere interessante game in mn bezit heb ;-)

Uiteindelijk gisteren paar uurtjes kunnen spelen..Zit nu aan 103k/40k/18k en een GS van 123.....Ik probeer de dailies te doen maar krijg vrijwel nooit betere gear dan wat ik al heb....Ik zie jullie allemaal bijna aan 180k dps en superstats....Wat doen jullie om aan nog betere gear te geraken ??? Met mijn stats heeft het wsl geen zin om Falcon Lost te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:50
Rebbelx schreef op maandag 23 mei 2016 @ 07:47:
Na een weekje the division in de kast te laten liggen begon gisteren de zin om te spelen toch weer terug te komen.. Dat en het feit dat ik op dit moment geen andere interessante game in mn bezit heb ;-)

Uiteindelijk gisteren paar uurtjes kunnen spelen..Zit nu aan 103k/40k/18k en een GS van 123.....Ik probeer de dailies te doen maar krijg vrijwel nooit betere gear dan wat ik al heb....Ik zie jullie allemaal bijna aan 180k dps en superstats....Wat doen jullie om aan nog betere gear te geraken ??? Met mijn stats heeft het wsl geen zin om Falcon Lost te spelen ?
Ik heb tot gisten had ik ook nog nooit Falcon Lost gespeeld.
Een aantal items heb ik via drop / reward gehad van de dailys en inderdaad in de DZ.
Verder koop ik zo nu en dan eens een blueprint om zo wapens / items te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt ze eigenlijk alleen door Falcon Lost te doen (max. 191 Gear) , en zie mijn relaas daarover, buggy as hell. Af en toe is er in DZ03 bij een safe house een net wapen te vinden, maar recentelijk is het allemaal een beetje mwoah. Ik zat aan de 1000 PCX, dus had de Vector 204 in de BOO gekocht, maar die is nog slechter dan mijn Aug 163. Niet al te beste rolls, en zoals gebruikelijk bij de Vector komt die met slechte range en een klein magazine. Ik zou lekker even wachten tot de update. Ik ben daarna waarschijnlijk te vinden op mijn vaste farming route in DZ05 en dan verwacht ik eindelijk betere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 13-09 12:32
Zit met smart op de update te wachten. DZ rank nu 43 en hoewel t nog wel lachen is om met een groepje de goede plekken langs te lopen in DZ zou t toch wel fijn zijn als er betere loot van de bosses zou droppen. Gebruik nu nog steeds dezelfde 183 aug die ik in een van mijn 1e DZ sessies vond na lvl30 en hoewel ik redelijk mee kan komen merk ik wel dat het geen top damage wapen is. Zoiets lijkt me wel handig/nodig om evt eens mee te gaan in een challenge mode incursion. FL gaat nu wel prima. 1e paar keer lag ik altijd plat en nu de laatste paar keer ben ik vaak degene die de rest revived. Gear is niet veel anders maar je weet nu gewoon beter wat er komt en hoe je daarop moet reageren. Lijkt me erg leuk als ik na 1.2 wat betere gear heb eens aan te sluiten bij een incursion groep (via discord dan). Dat is iets wat ik wel mis vanuit mijn lord of the rings online raid verleden... met een groep een lastige instance bevechten en de voldoening als t lukt :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Het helpt ook als je de game niet in de kast legt. Wat ook scheelt is als je jezelf in het spel verdiept, het spel speelt om de reden dat je het een gaaf spel vind ipv "geen andere interessante games in je bezit hebben".

Sommige vinden het spel "slecht" maar in de regel zijn dat mensen die veelal "plug en play" games spelen. The Division vergt een bepaalde mate van toewijding, je moet je inlezen over de verschillende talents/skills/perks/attributes om goed te worden/zijn. Het is niet zo simpel als ik heb GS240, dus ik ben goed. Absoluut niet! Er zijn ratio berekeningen voor CHC/CHD, wapens doen meer damage met bepaalde combinaties mods. Talents ondersteunen bepaalde wapens. Dit is een spel dat niet zo 123, recht toe recht aan is. Dan is er nog het element RNG waar veel mensen over zeuren, dit maakt het soms dat je uren aan een stuk zit te grinden voor materialen. Ik heb terwijl ik dit doe plezier met "vrienden" in DZ, dus ik vind het geen biggie als ik daarna niet craft wat ik wil. Morgen weer een dag! Dit moet je ook maar net liggen. The Division is een spel dat niet voor iedereen is, maar dit komt grotendeels door de community. Iedereen pleitte voor een game die niet "simpel" was, en nu vind 80% het teveel werk.

Er is dan ook helemaal geen reden om "slechte" stats te hebben. Lees je in waar je de blueprints moet kopen en naar welke rolls je op zoek bent. In de BoO koop je al 2 setpieces, eventueel kan je daar 182 blueprints voor de rest kopen. Maar het is beter om 204 items in DZ te kopen.

Ik hoop dat iedereen zich ook wel beseft dat 1.2 nog steeds van iedereen verwacht dat ze uren maken! Natuurlijk kan je geluk hebben bij een drop! Maar met 4 nieuwe gear sets droppen er dus al 24 nieuwe setpieces. Dan nog de bestaande 24 setpieces beide de mogelijkheid 191/214/240 en alle 163/182/204 gear. Dan het RNG element. Gegarandeerde wapen drops zijn ook pistols, shotguns etc. Oneindig veel mogelijkheden. Dit spel speel je niet "uit" met 5 uur per week, en je zal nooit zo sterk zijn als mensen die dagelijks uren spelen. Dat is het hele concept achter een RPG!

Voor degene die DZ niet leuk vinden en uitkijken naar de S&D missies. Manhattan moet gecleared zijn voordat deze missies beschikbaar zijn! (Voor de mensen die dit niet wisten, dit illusteert waarom je achter loopt) Alle encounters en side missies! Tels etc hoeven niet!

[ Voor 22% gewijzigd door bbblije op 23-05-2016 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
bbblije schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:28:
[...]

[afbeelding]

Tank, tank, tank! Rolls zijn helaas aan de lage kant, RNGesus laat me een beetje in de steek. 1.2 brengt gelukkig nieuwe kansen!

Ik heb echter zelf de indruk dat ik met deze setup veel meer damage doe dan m'n 250/80/20 Reckless setup. Nou speelt Competent daar waarschijnlijk ook een rol in, 14% extra weapon damage voor 10 sec na het gebruiken van een skill. Icm overheal en pulse is die talent bijna 100% up. Wat mijn DPS richting de 240k stuurt, alles smelt als sneeuw voor de zon! Kan niet wachten tot ik deze build als 240 variant heb!!! En een betere Savage roll, want deze zit echt tegen de ondergrens aan :(
Ik zit ook deze kant op de denken, maar dan 2x striker, 2x centry.
Of de nieuwe set pieces met 50% exotic resilience, en voor het pakken van ammo twee set pieces met 100% Ammo capacity, zolang ze dat niet patchen :9

Is ook een beetje afhankelijk van wat er dropt.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:06:
[...]
Die 19 seconden zijn echt pure aids. Hoeveel mensen er wel niet uit zijn om je dan te vermoorden. Mijn 19 seconden timer veranderd 9/10x in een 90s timer omdat iemand het nodig vind je af te willen schieten omdat je iemand per ongeluk hebt geraakt. Uit pure pissigheid gaat die gene er dan ook kosten wat het kost aan, wat er daarna gebeurt boeit me niet :p maar die eerste eikel krijgt m'n key en geld niet!!!

Vaak krijg je die 19s timer ook omdat er mensen in je LOS gaan staan, pure frustratie volgt!

Om de rant nog even door te zetten (ik zit best lekker op de geglazuurde troon). Het is zo schijt als team8 bv tijdens een extractie een friendly raken, waardoor je verspreid staat en gelijk in opperste alertheid moet gaan reageren. Bloeddruk gelijk op kritieke levels. Levensbeschouwelijke vraagstukken die je moment suprême op moet lossen. Spannend maar zo frustrerend :p hele rare verslavende mix!
Hahaha! Mooie anekdote over de Darkzone. Ik ga vanavond eens een poging wagen. Nog een paar sidemissions tot level 14 en dan kan ik los! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Griffx
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:54:
[...]
Hahaha! Mooie anekdote over de Darkzone. Ik ga vanavond eens een poging wagen. Nog een paar sidemissions tot level 14 en dan kan ik los! :D
Nog leuker is het als je eigen team staat te extracten, en dan voordat ze naar het touw lopen roepen "ik zie 3 agents" en als ze 2 seconden bij het touw staan flashbang gooien en roepen ze gaan rogue.
Echt als hazen schieten je teammates weg :D 8)
En ja iedere avond lukt het me weer, hoezo spanning bij het extracten :D

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
bbblije schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:29:
[...]

Het helpt ook als je de game niet in de kast legt. Wat ook scheelt is als je jezelf in het spel verdiept, het spel speelt om de reden dat je het een gaaf spel vind ipv "geen andere interessante games in je bezit hebben".

Sommige vinden het spel "slecht" maar in de regel zijn dat mensen die veelal "plug en play" games spelen. The Division vergt een bepaalde mate van toewijding, je moet je inlezen over de verschillende talents/skills/perks/attributes om goed te worden/zijn. Het is niet zo simpel als ik heb GS240, dus ik ben goed. Absoluut niet! Er zijn ratio berekeningen voor CHC/CHD, wapens doen meer damage met bepaalde combinaties mods. Talents ondersteunen bepaalde wapens. Dit is een spel dat niet zo 123, recht toe recht aan is. Dan is er nog het element RNG waar veel mensen over zeuren, dit maakt het soms dat je uren aan een stuk zit te grinden voor materialen. Ik heb terwijl ik dit doe plezier met "vrienden" in DZ, dus ik vind het geen biggie als ik daarna niet craft wat ik wil. Morgen weer een dag! Dit moet je ook maar net liggen. The Division is een spel dat niet voor iedereen is, maar dit komt grotendeels door de community. Iedereen pleitte voor een game die niet "simpel" was, en nu vind 80% het teveel werk.
Dit is zelf wat ik juist interessant vind aan the division en tegelijk erg moeilijk. Ik vind het moeilijk om alle informatie aan elkaar te knopen om tot een gedegen conclusie te komen.

Ik speel het liefst met een skillpower build. Ik heb met 4 set Sentry rondgelopen maar vond dat toch wat 'saai' aanvoelen. Vond het veel fijner en leuker spelen om constant Healing stations e.d. voor mijn team neer te zetten.

Momenteel loop ik rond met 2x Sentry en 2x tactician (170k dps, 75k hp en 30k skillpower) en dat speelt (voor mijn speelstijll) al een stuk fijner. Ik ben echter wel op zoek nog naar een comprehensive guide voor een skillbased player. Welke talents zijn er bijvoorbeeld handig, welke attributes moet ik op mikken (anders dan de armor cap) enzovoorts.

Heeft iemand wellicht wat tips voor een skillpower player in een support achtige rol?

In ieder geval nu hyped voor de volgende update. Toen Falcon Lost uit kwam zag mijn woonkamer er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uRhSOZr.jpg

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Griffx schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:56:
[...]

Nog leuker is het als je eigen team staat te extracten, en dan voordat ze naar het touw lopen roepen "ik zie 3 agents" en als ze 2 seconden bij het touw staan flashbang gooien en roepen ze gaan rogue.
Echt als hazen schieten je teammates weg dan, :D 8)
En ja iedere avond lukt het me weer, hoezo spanning bij het extracten :D
Grom... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Ik lees hier een slachtoffer >:) :>

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Gisteren tijdens extracten (ik speelde solo). Flare de lucht in, 20 seconden voor de heli aankwam komt er een groep van 4 spelers aan. Zij allemaal een beetje provocerend in mijn richting schieten.

Ik wou mijn loot aan het touw knopen. Toen toch maar even survival link aangezet. Die groep lachen over de VoIP. 'You don't need that buddy!' etc. Enfin, loot kunnen extracten, waarna ze alsnog rogue gingen op mij. Kon het wel waarderen/er om lachen.

Moet mijn microfoon nog een keer opzoeken, volgens mij is het best grappig met VoIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Wacht maar tot er duitsers komen teabaggen met een vervelend deuntje over de VoIP :P

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SMG: competent, brutal, determined.

DMR/SR: coolheaded, brutal, capable.

Dit zijn skill based talents die toch nog focussen op DPS. Brutal heeft 2583? Firepower nodig, dus wellicht moet dit de 3de skill zijn. Maar ik raad je toch aan voor een 2600/2300/2300 build te gaan.

200K/70K/40K.

204 backpack met Specialized. 2 tactician voor de 4K skillpower en 5/6K op zowel je backpack als mask. Rol dan wel zo hoog mogelijke armor op je vest en holster, anders kom je niet aan je damage mitigation.

Ik zal vanmiddag/vanavond de guide wat uitbreiden! Ben nu aan het werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
bbblije schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:28:
[...]

[afbeelding]

Vrij voorspelbaar, beetje nieuwe meta.

Ga denk ik voor een vigorous chest, rejuvenated mask, Savage gloves en dan 3x Striker voor dps/pvp. Gewoon je SMG houden en gaan. 3x tactician als ik voor support ga. Rejuvenated heeft mooie synergie met Vigorous. Bleed/Fire counteren met een medkit en gratis overheal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PirE schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:49:
[...]

Vrij voorspelbaar, beetje nieuwe meta.

Ga denk ik voor een vigorous chest, rejuvenated mask, Savage gloves en dan 3x Striker voor dps/pvp. Gewoon je SMG houden en gaan. 3x tactician als ik voor support ga. Rejuvenated heeft mooie synergie met Vigorous. Bleed/Fire counteren met een medkit en gratis overheal.
Ik heb Vigorous chest en Booster shot geprobeerd maar dat is niet "je van het". Die medkit overheal haal ik al van Adrenaline. Het leuke aan dit spel is dat je als je genoeg tijd hebt oneindig kan puzzelen. Momenteel is dit het "beste" dat ik in m'n stash heb. Ik wil nog niet teveel veranderen voor 1.2. Gezien de DM ook omhoog gaat naar 75%, zijn er een hoop rolls die over moeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:47
Ik had gisteren ook een interessante. Was bij het extraction point in DZ5 of 6 (dat ding bovenop het dak van een flat). Was solo, en had netjes alle LMB NPC's weggeveegd voordat ik heli liet komen. Vlak voordat die er was werd ik overgezet naar een andere server: de hele bende LMB NPC's materialiseerde in een keer om me heen. Liep niet goed af.

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jirnsum schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:14:
Ik had gisteren ook een interessante. Was bij het extraction point in DZ5 of 6 (dat ding bovenop het dak van een flat). Was solo, en had netjes alle LMB NPC's weggeveegd voordat ik heli liet komen. Vlak voordat die er was werd ik overgezet naar een andere server: de hele bende LMB NPC's materialiseerde in een keer om me heen. Liep niet goed af.
Daarom bij server transfer terwijl je in een zone staat met normaal NPC's altijd dekking zoeken.. 9/10x kom je in een nieuwe server waar ze nog niet down zijn.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Angeloonie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Daarom bij server transfer terwijl je in een zone staat met normaal NPC's altijd dekking zoeken.. 9/10x kom je in een nieuwe server waar ze nog niet down zijn.
Dat snap ik na deze keer ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
bbblije schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:46:
[...]

Dit zijn skill based talents die toch nog focussen op DPS. Brutal heeft 2583? Firepower nodig, dus wellicht moet dit de 3de skill zijn. Maar ik raad je toch aan voor een 2600/2300/2300 build te gaan.

200K/70K/40K.

204 backpack met Specialized. 2 tactician voor de 4K skillpower en 5/6K op zowel je backpack als mask. Rol dan wel zo hoog mogelijke armor op je vest en holster, anders kom je niet aan je damage mitigation.

Nu al bruikbaar! :-) Ik kijk uit naar de uitbreiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:55

watercoolertje

Untertitel

Jirnsum schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:26:
[...]
Dat snap ik na deze keer ook ;)
En zorgen dat je alle loot op pakt die je nog wilt hebben want dat verdwijnt net zo hard als nieuwe enemies tevoorschijn komen ;)

Wel mooie die phase transitions als je nog naast een dz chest staat :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand op pc alle talent/skill icons die hij met ons kan delen? Alles wat ik op internet vind is lelijk slecht getraced. Maar gezien alles in deze game al client side staat, moeten deze icoontjes toch ergens in de install files staan?!? Zou echt heel fijn zijn als iemand ze kan delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Plan was om vrijdag een 2e pop te maken, maar daar snel mee gestopt, tot level 9 gekomen. Ga ik nog wel uitbreiden maar nu even niet.

Zin in de update morgen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
bbblije schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:46:
[...]

200K/70K/40K.

Toevoeging (speel support in PVE) en ga waarschijnlijk weer terug naar support voor 1.2.

Voor DZ gaat bovenstaande wel (niet eens met Specialized). Skill op pads en backpack is belangrijk om op de >40k te komen. Tactician 4 set bonus werkt niet in PvP, dus die is waardeloos. Armor hangt af van wat je gaat runnen. Met trapper smartcover heb je geen 75% nodig en je maakt Savage gloves nutteloos. Heb weleens een manhunt kerel afgeschoten vanuit smartcover terwijl er 2 man op mijn schoot, 1vs1 win je gewoon ook als je een lagere dps hebt. Is wel een hele andere speelstijl die niet iedereen ligt. Qua weapon talents aim ik gewoon op skilled, een damage talent is leuk en mooi meegenomen.

In PVE is 28k icm 4x tactician genoeg. Health/armor heb je niet nodig in de incursion op CM (ook niet in de gewone challenge mode missies maar die speel ik niet meer), dus de rest gooi je op firearms zodat je ook gewoon hoog crit met je sniper. En extra damage ult zodat je de waves snel kan droppen.
Persoonlijk zit ik op 39% armor icm 49k health en dat is alleen voor de turrets.
Weet niet of dit werkt op Clear Sky CM maar komende week is toch alleen Falcon Lost CM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:54
Ik heb nu zo vaak de FL hard mode gedaan dat ik hier mijn ervaringen kan delen. Dit is voor random matchmaking op hard mode met specifiek beginners in gedachten. Voor beginners of geared spelers die beginners willen helpen.

Allereerst die damn spawn bug. Als je de spawn bug hebt omdat de rest al in de FL is geweest, kan je deze resetten door challenging te selecteren en dan weer terug op hard mode voordat je nieuwe gebruikers uitnodigd. Als dit niet helpt en je zit al met spelers die de spawn bug hebben, loop dan naar Warrengate zet op normal mode en ga tot de eerste checkpoint. Daarna kun je FL weer starten en zou de spawn bug weg moeten zijn.

Zodra je team compleet is, kijk ik altijd hoe ik mijn skills kan aanpassen. 3x pulse heeft geen zin. Ik hoop altijd dat niemand pulse heeft omdat goede en juist getimede pulse zo belangrijk is. Mijn prioriteit is overdose, pulse, sticky bomb shock. Als je de pit strategie speelt heb je geen ammo station nodig op hard mode. Pit strategie is het makkelijkst te begrijpen voor beginners. Niet de snelste manier maar wel makkelijkst met random matchmaking. Immunizer kan nice zijn maar is niet cruciaal zoals in challenging.

Ik gebruik altijd survivor link en iedereen in je groep zou dit moeten doen.

Voordat je begint zorg ervoor dat je full ammo en med kits hebt, sommigen lijken dit weleens te vergeten. Ik gebruik een MP5 Navy en Ak-47 voor mid-long range. Belangrijk is om een mag mod hebben met mag size en rate of fire. Beide hebben oa brutal, fierce, destructive, self preserved en determined. Determined is handig voor je pulse cooldowns. Ik gebruik verder critical save, on the move en dat je cooldowns krijgt als je je teammates healed (daarom overdose). Ik gebruik liever geen vigorous chest (all healing provides overheal) met booster shot omdat je teammates dan geen overheal kunnen krijgen als ze geen vigorous chest hebben.

Mijn stats verder zijn 160/70/20 61% armor mitigation met hoge crit chance en damage (even geen cijfers bij de hand). Stats veranderen bij mij vaak maar probeer je armor mitigation zo hoog mogelijk te houden en je health minimaal 60K maar recommended 70K. Je kan armor mitigation vinden in je inventory->character->suvivability. Mijn stats zijn niet heel hoog en mn DPS lijkt laag maar heb hele hoog crit chance en damage en goede talents gerolled. Heb absoluut geen moeite met FL hard mode, zelfs met 3 spelers waarvan 1 zonder ervaring.

Als je afdaalt dan kom je 2 shotgunners tegen, ik krijg ze altijd wel down zonder shock maar als ik er 1 heb, why not use it. Daarna ren ik door en negeer ik de drones. Ik schiet een overheal op de grond voordat ik afdaal zodat iedereen daar gebruik van maakt tijdens de afdaling. Ik wacht altijd tot iedereen er is bij de dubbel deurs, als er beginners in zitten wacht ik altijd bij de eerste ammo crate en als iedereen grouped is dan ren ik de bovenkamer in. Ik schiet een overheal op de grond voordat ik afdaal. Als ik met low level spelers zit pop ik vaak ook een super omdat ze anders dood gaan door die airstrike.

Ik vind nooit erg om een of twee low GS level geared speler mee te nemen, maar soms verlaten andere team mates omdat ze denken dat t niet kan. Zolang je maar 1 iemand hebt die weet watie doet moet het lukken op hard mode. Het grootste risico van low level spelers is als ze per ongeluk de bom hebben opgepakt. Daarom is het belangrijk voor jou om oog te houden op de bom en deze direct te pakken voordat een andere speler deze pakt.

Ik zat gister met een 196 speler de bom wilde planten, hij had geen survivor link en ging via de rechterkant. Rechterkant is moeilijker omdat je meer onder vuur ligt. ik zag zijn health naar beneden droppen maakte mijzelf al klaar voor een rescue operatie. Tijdens zijn bom plant ging hij neer maar niet dood. Ik sprint naar de APC pop mijn super, probeer te reviven maar de turrets kunnen een revive voorkomen blijkbaar. Mn revive balk ging steeds terug. Hij kroop dus naar de linkerkant waar ik hem kon reviven. Met 1 health bar sprintte hij direct weer naar de APC. Dit gebeurde nog zo'n twee keer. Dan denk ik ook van sja, voortaan pak ik de bom wel gewoon.

Ik probeer de bom altijd naar de pit te lokken met nades, mocht dit niet lukken, zorg dat je vrij baan hebt om de bom te pakken, overheal en go for it. Ik ben wel wat voorzichtiger als ik mijn super niet heb. Als ik mn super wel heb en de bom, dan doe ik een scan om te kijken welke kant de minste mobs hebben. Ik probeer ze wel voor zover mogelijk te clearen. Maar alles clearen en te lang wachten heeft geen zin, ze respawnen gewoon en daardoor maak je het alleen maar moeilijker voor je teammates in je pit post-plant. Anyway, zorg voor survivor link als backup, you don't want to be the guy dying before planting ;)

Als de weg vrij is, met voorkeur voor linkerkant, probeer ik een overheal te krijgen via een teammate, als mn health te laag wordt tijdens de sprint pop ik overheal, zoniet dan pas na de uitzetten van de turret. Zet de turret uit, overheal, plant bom, zet terug uit en ren terug. Normaal gesproken lukt dit zonder je super te gebruiken. Nadat je bom hebt geplant mag je dood gaan, zolang je teammates overleven in de pit, respawn je weer na ong 1 minuut.

Voor elke wave gebruik ik de pulse zodat we kunnen zien wat voor wave t is en waar precies de shotgunners vandaan komen. Het is dus belangrijk niet je pulse te gebruiken vlak voor t einde van je wave als jij de enige pulser bent. Als ik mn pulse nog niet heb dan schiet ik overdose op mn groepje teammates zodat met de healing cooldown, ik 9 van 10 keer wel mn pulse klaar heb.

Tijdens de wave met shotgunners probeer ik iedereen elkaar te krijgen in 1 van de hoeken in de pit. Uit ervaring werkt dit beter dan verspreid staan. Met ervaren spelers doen we ook 2 spelers in elke hoek, wat dan ook prima werkt. Ik probeer mn super niet te gebruiken omdat ik deze als backup voor de bom wil gebruiken, maar zodra er teveel shotties doorkomen en niemand popped zn super, dan fuck die shit :P

Met een sticky flash is het een stuk makkelijker maar vaak vergeten teammates door stress al kun skills te gebruiken. Ik zorg tijdens een gevecht voor pulse voor de damage, overdose op de grond, en evt super.

Revive trouwens NIET je teammates als je onder vuur ligt. Tenzij je low level bent en je toch geen kans maakt. Gebruik dan minimaal je med kit voordat je dat doet.

Tis al aardig lang, er zijn nog wat subtielere tactieken maar die mag je zelf uitvogelen :P Het belangrijkste wat ik doe om low level players te gearen staat hier. En voor beginners, als je dit leest helpt dit ons minder hoofdpijn te krijgen. Zorg voor een ondersteunende rol, bv dat er altijd heals in de pit liggen, flash de shotgunners, desnoods een turret, en belangrijkst blijf leven tijdens en na een bom plant in de pit. Ga niet met de bom planter meelopen. Ik doe het met alle plezier en vind ook niet erg dat er fouten worden gemaakt, we have all been there. Vind t vaak leuker met newbies dan allemaal ervaren spelers, newbies maken het vaak toch beetje onverwacht spannend haha.

Risico's spelers met geen of weinig ervaring
- Pakken de bom per ongeluk en weten niet wat ze ermee moeten doen
Zorg dat jij de bom eerst pakt, als dit niet is gelukt dan kan je de speler supporten en de weg leiden, pop je super just in case pre-bom plant, ook beter voor zijn stress aangezien hij de team ook niet wilt falen maar, de situatie nog nooit heeft gedaan. Alsie too dump too plant, dan niet reviven. Als hij dood is dropped hij de bom en dan plant jij t alsnog

- Ze lopen met je mee en niemand blijft in de pit
Pray you survive. Als ze down gaan, niet reviven, de stakes zijn dan te hoog en de kans te groot dat ze naar de revive alsnog down gaan. Zorg dat je zsm weer terug in de pit bent

- Ze springen niet naar beneden bij het begin en gaan dan dood
Wachten tot ronde 4

- Ze lopen overal heen en gaan dan dood
Alleen als de situatie zich voordoet om te reviven dan reviven, anders laten liggen. Dan doen ze t volgende keer ook niet meer. Ook voor geared spelers, een revive buiten de pit is gewoon heel lastig als de speler dood is. Heb vaak genoeg gehad dat hele teams zijn gesneuveld omdat 1 persoon (i was one of them) buiten de pit dood gaat en 1 voor 1 de spelers proberen te reviven. Wees je iig goed bewust van de risicos soms lijkt een revive makkelijker dan het is en voordat je t beseft is je hele team gewiped.

Als er spelers zijn die hulp willen met FL hard mode ben op PS4 onder rezzIDT. Invite me gewoon in de game als je FL wilt doen. Ik join als ik kan of zodra ik huidige missie heb gecleared. Happy shooting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
PirE schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Toevoeging (speel support in PVE) en ga waarschijnlijk weer terug naar support voor 1.2.

Voor DZ gaat bovenstaande wel (niet eens met Specialized). Skill op pads en backpack is belangrijk om op de >40k te komen. Tactician 4 set bonus werkt niet in PvP, dus die is waardeloos. Armor hangt af van wat je gaat runnen. Met trapper smartcover heb je geen 75% nodig en je maakt Savage gloves nutteloos. Heb weleens een manhunt kerel afgeschoten vanuit smartcover terwijl er 2 man op mijn schoot, 1vs1 win je gewoon ook als je een lagere dps hebt. Is wel een hele andere speelstijl die niet iedereen ligt. Qua weapon talents aim ik gewoon op skilled, een damage talent is leuk en mooi meegenomen.

In PVE is 28k icm 4x tactician genoeg. Health/armor heb je niet nodig in de incursion op CM (ook niet in de gewone challenge mode missies maar die speel ik niet meer), dus de rest gooi je op firearms zodat je ook gewoon hoog crit met je sniper. En extra damage ult zodat je de waves snel kan droppen.
Persoonlijk zit ik op 39% armor icm 49k health en dat is alleen voor de turrets.
Weet niet of dit werkt op Clear Sky CM maar komende week is toch alleen Falcon Lost CM.
49k health en je wordt niet geoneshot door Shotgunners in Falcon Lost CM?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• desune
Nedje schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Volgens mij is het idee dat je dps guys moeten zorgen dat de shotties uberhaupt niet in de buurt mogen komen van je tactician

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Nedje schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Net niet, 20 minuten in smartcover zitten en veel team-dps. Alleen snipers zijn soms lastig maar dat is ook een one-shot als ik 60-70k run.

En op mijn plek heb ik bijna nooit aggro van shotties, lopen door naar de speler achter mij (AI ftw)

[ Voor 20% gewijzigd door PirE op 23-05-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
Hoe doe je dat dan als je solo speelt? Het voelt voor mij persoonlijk als ik minder dan 70k health heb, ik niet erg lekker missies kan solo kan doen. Ik doe de daily hardmode missies vaak effe solo als mijn vriendin onder de douche staat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Nedje schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:18:
Hoe doe je dat dan als je solo speelt? Het voelt voor mij persoonlijk als ik minder dan 70k health heb, ik niet erg lekker missies kan solo kan doen. Ik doe de daily hardmode missies vaak effe solo als mijn vriendin onder de douche staat :-)
Het is ook een pure support set, de naam zegt het al, solo werkt hij niet echt.

Dailies speel ik niet meer, phoenix credits staan vaak op 1,000 en voor die paar crafting materials ga ik ze niet spelen.
Als ik solo (zelden) speel ga ik meestal de DZ in met mijn PvP set.

[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 23-05-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
bbblije schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:32:
Heeft iemand op pc alle talent/skill icons die hij met ons kan delen? Alles wat ik op internet vind is lelijk slecht getraced. Maar gezien alles in deze game al client side staat, moeten deze icoontjes toch ergens in de install files staan?!? Zou echt heel fijn zijn als iemand ze kan delen!
Er zijn alleen maar files in het format sdf-A-0266.sdfdata...dat wordt moeilijk zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Maatje van mij heeft gisteren de FL op CM gedaan, 4 uur over gedaan dit ook door connection lost.. Mooie van het verhaal is dat ze na dat ze het gehaald hadden 2 man geen loot kregen.... Hij was daarna niet aanspreekbaar.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je revived ook als je hele team neer gaat in wave 15 én de C4 hebt geplaatst.

Had ik gisteren. Plaats de C4, ren terug maar blijf net achter een krat hangen, spring de pit in en krijg een raket van de APC op mijn dak terwijl de rest van het team me daar stond op te wachten. "Death, death, death, death" ..... vervolgens "Mission Succesfull" en iedereen stond weer op zijn benen om de rewards te innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:45:
[...]

Had ik gisteren. Plaats de C4, ren terug maar blijf net achter een krat hangen, spring de pit in en krijg een raket van de APC op mijn dak terwijl de rest van het team me daar stond op te wachten. "Death, death, death, death" ..... vervolgens "Mission Succesfull" en iedereen stond weer op zijn benen om de rewards te innen.
Goed om te weten, die wist ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Wel lucky idd :P

Maar wel ietwat dom dat 1 missile jullie allemaal sloopt :P Altijd afstand houden natuurlijk :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
[...]

Ik zou er niet op vertrouwen, je kan ook gewoon bij de linkerturret (linkerflank gezien vanaf de ingang) gaan staan. De APC en de turrets kunnen je daar niet raken.
Scheelt ook lopen om je loot op te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zijn er ook mensen die dit co-op spelen via LAN? Zoja wat zijn jullie ervaringen?

We zoeken met ons groepje een nieuwe game en deze en homefront lijken ons wel interessant.
We hebben ook borderlands gespeeld en dat vinden we allemaal erg tof dus zoeken iets soortgelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

kaasaanfiets schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:25:
Zijn er ook mensen die dit co-op spelen via LAN? Zoja wat zijn jullie ervaringen?

We zoeken met ons groepje een nieuwe game en deze en homefront lijken ons wel interessant.
We hebben ook borderlands gespeeld en dat vinden we allemaal erg tof dus zoeken iets soortgelijks
Het spel loopt altijd via internet, en co-op kan tot max 4 personen. Je kan dus wel met zn alle samen gamen op een LAN party maar het speelt niet via LAN!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
[...]

Correct me if I'm wrong. Maar werkt dit niet alleen als je met zijn allen neergaat als de APC eigenlijk al helemaal is vernietigd? Heb het ook wel eens meegemaakt dat we allemaal down gingen, maar de APC nog niet helemaal af was, geen rewards achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jirnsum schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:31:
[...]

Er zijn alleen maar files in het format sdf-A-0266.sdfdata...dat wordt moeilijk zoeken
Dat is jammer! In ieder geval bedankt voor het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
bbblije schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:32:
http://calculator.thedivi...ssets/img/skillSprite.png

Helaas met transparante achtergrond, dus kan je de kwaliteit niet laten zien. Al lijkt de kwaliteit behoorlijk te zijn. Als ik via Chrome naar de Skill Calculator ga, vervolgens inzoom naar 200% en 300%, zijn de icons nog behoorlijk scherp IMO.

bron: geript uit de resources van http://calculator.thedivision.rocks/#!/skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agoNITE schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:42:
[...]

http://calculator.thedivi...ssets/img/skillSprite.png

Helaas met transparante achtergrond, dus kan je de kwaliteit niet laten zien. Al lijkt de kwaliteit behoorlijk te zijn. Als ik via Chrome naar de Skill Calculator ga, vervolgens inzoom naar 200% en 300%, zijn de icons nog behoorlijk scherp IMO.

bron: geript uit de resources van http://calculator.thedivision.rocks/#!/skills
Super! Ik zal er vanavond is naar kijken, staan er ook ergens de weapon/gear talents? Ik neem aan dat degene die deze site heeft gecodeerd deze icons ook uit de install files heeft gesloopt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
bbblije schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:44:
[...]

Super! Ik zal er vanavond is naar kijken, staan er ook ergens de weapon/gear talents? Ik neem aan dat degene die deze site heeft gecodeerd deze icons ook uit de install files heeft gesloopt?!
Het zijn alleen de skills, geen wapen gerelateerde icons. Geen idee waar de maker van deze site ze vandaan heeft. Het is best mogelijk dat de afbeeldingen relatief makkelijk uit de resource files te extracten zijn, zal thuis eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agoNITE schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:53:
[...]

Het zijn alleen de skills, geen wapen gerelateerde icons. Geen idee waar de maker van deze site ze vandaan heeft. Het is best mogelijk dat de afbeeldingen relatief makkelijk uit de resource files te extracten zijn, zal thuis eens kijken!
Als je dat zou willen doen heel graag! Speel helaas op de PS4 anders was ik zelf gaan graven, maar voor het maken van guides etc zouden die icoontjes een leuke opvulling zijn!

Zou er niet ergens een dev kit rond zwerven?

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 23-05-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
bbblije schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:23:
[...]

Als je dat zou willen doen heel graag! Speel helaas op de PS4 anders was ik zelf gaan graven, maar voor het maken van guides etc zouden die icoontjes een leuke opvulling zijn!

Zou er niet ergens een dev kit rond zwerven?
Er bestaat/bestond een dev kit. Kan de exacte link helaas niet meer vinden. Ik weet echter nog wel dat deze iconen daar niet inzitten.

Het is trouwens dat het redelijk veel icoontjes zijn, anders had ik zelf een poging gedaan in Illustrator :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

watercoolertje schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:32:
[...]
Het spel loopt altijd via internet, en co-op kan tot max 4 personen. Je kan dus wel met zn alle samen gamen op een LAN party maar het speelt niet via LAN!
Ah ok tof, en is de gameplay dan ook anders of voer je gewoon dezelfde missies uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

kaasaanfiets schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:04:
[...]

Ah ok tof, en is de gameplay dan ook anders of voer je gewoon dezelfde missies uit?
Zwaardere/meer enemies, maar de rest was er al op ingericht om het met meerdere te spelen dus aan de gameplay zelf veranderd weinig, behalve dat je kan samenwerken om enemies te killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
[...]

Als de apc geschoten heeft misschien wel. Maar ik heb een keer op het begin gehad datvik de laatste kans was om de bom te planten, hij glitchte aldoor bij iedereen. Elke keer als de turret schoot werd het bom plaatsen onderbroken. Uiteindelijk wel kunnen plaatsen maar dood door turret. We kregen nog de melding dat we het gehaald hadden nét voor het zwarte scherm. We konden lekker weer bij wave 1 beginnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx
Oké deze update is niet grappig:

The extraction departure timer once the helicopter arrived has been increased to 60 seconds.

Je staat dus dik drie minuten je tijd te verdoen met extracten.

Alle patch notes voor morgen:
http://tomclancy-thedivis...07-16&ct=tcm:148-76770-32

[ Voor 27% gewijzigd door Griffx op 23-05-2016 18:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
At level 30, complete all Encounters and Side Missions in a named area to get access to the “Search and Destroy” missions in the Safe House. ¨
Wat betekent dit nu precies? Dat je in ELK gebied alle encounters en side missions gedaan moet hebben om de eventuele search and destroy missie in dat gebied te kunnen krijgen? Oftewel... moet je dus ALLE missies gedaan hebben over de HELE map om alles te kunnen doen?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Hoe laat is die happening morgen, gewoon van 0900 tot 1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 00:56
JohnnyV76 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:46:
[...]

Wat betekent dit nu precies? Dat je in ELK gebied alle encounters en side missions gedaan moet hebben om de eventuele search and destroy missie in dat gebied te kunnen krijgen? Oftewel... moet je dus ALLE missies gedaan hebben over de HELE map om alles te kunnen doen?
Ja.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Frank1973 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:06:
Hoe laat is die happening morgen, gewoon van 0900 tot 1200?
Vroeg ik me ook af... Is niet gewoon ergens in de ochtend dat je kunt downloaden en dan gewoon spelen? Of zijn servers ook echt zo lang down als met onderhoud...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik wilde een platform waar mijn informatie niet bedolven werd onder de reacties, hoe geweldig is dan een tweakblog! The Division eerste post is nog niet af, maar ik zal iedere keer als ik hier info en tips op zet een post hier op het forum knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:04
JohnnyV76 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:46:
[...]

Mijn interpretatie is meer dat het per gebied kan, per safe house. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

HansAnders07 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:18:
[...]

Mijn interpretatie is meer dat het per gebied kan, per safe house. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Zo interpreteer ik het ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-12-2021
Frank1973 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:38:
[...]

Zo interpreteer ik het ook...
Klopt:

High-Value Targets & Search and Destroy missions

At level 30, complete all Encounters and Side Missions in a named area to get access to the “Search and Destroy” missions in the Safe House.
Receive Target Intel as a reward for completing Search and Destroy missions.
Bring Target Intel to HVT officers at the Base of Operations to locate High Value Targets.
Complete daily and weekly High Value Target missions for end game rewards.

PSN id: MrKnown86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-12-2021
linkje naar het lijstje met wijzigingen:

http://tomclancy-thedivis...07-16&ct=tcm:148-76770-32

(Reactie aangepast na onderstaande tip)

[ Voor 98% gewijzigd door Peter Boudewijn op 23-05-2016 23:03 ]

PSN id: MrKnown86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Leuk zo'n lijstje veranderingen, maar om die nou volledig te copy pasten vind ik persoonlijk wel een beetje teveel van het goede. Een linkje was voldoende geweest en dat houdt het hier een stuk overzichtelijker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Als je dan copy past...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Hahaha heb het vanavond eens heel anders aangepakt. 2 van m'n teammates waren manhunt, de ander rogue. ikzelf was al door m'n tijd heen en had de manhunt overleeft. ze zaten met zen 3e naast elkaar te schuilen. ik stap uit de groep, gooi een shockgrenade in het midden, sticky bom er op (skillpower 45K) en het was gedaan. thanx guys, tot nooit meer ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
Monda schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:58:
[...]

Vroeg ik me ook af... Is niet gewoon ergens in de ochtend dat je kunt downloaden en dan gewoon spelen? Of zijn servers ook echt zo lang down als met onderhoud...
Vorige keer kon je wel downloaden en spelen vanaf ongeveer 12u. Bij normaal onderhoud en update 1.1 klopt dit altijd aardig goed. De planning met downtime is net als anders bevestigd tussen 9-12u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Weet nou niet of ik een hacker ben tegengekomen vanavond... ging via matchmaking met een groepje van 4 met rond de 190 GS de DZ in voor de daily. Schiet wat mobs af... loop een straat in... hee zie ik daar verderop nu een rogue? Ik mik om t wat beter te zien en bam in 1x dood. De rest van mn team kreeg m ook niet neer en gingen 1 voor 1 ook down.

Heb me daarna maar nuttig gemaakt en alle sidemissions en encounters gedaan. Ik ben dr klaar voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PirE

Klein tipje voor als je de laatste bom plant, gewoon op de plek in de video gaan staan na de plant en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Preview van de nieuwe cleaners bazen in de darkzone: http://i.imgur.com/6qSYQ.gifv

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
spartacusNLD schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:08:
Preview van de nieuwe cleaners bazen in de darkzone: http://i.imgur.com/6qSYQ.gifv
Slecht, ik herken je naam nu pas! Jij hebt mij laatst toegevoegd op UPlay, zal eens een potje meespelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

HansAnders07 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:18:
[...]

Heb de kaart al lang leeg gespeeld, elke side/encounter missie gedaan.. zal wel OCD zijn :P

Ben benieuwd vanavond wat de nieuwe patch gaat brengen. Hopelijk ook die ruk bug dat je door de map kan vallen opgelost.. pas 2 keer last van gehad maar de 2de keer was het erg en gebeurde het elke keer als ik de instance in ging.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
prutser001 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:40:
[...]

Heb de kaart al lang leeg gespeeld, elke side/encounter missie gedaan.. zal wel OCD zijn :P
Haha! Check...
Wilde ook pas echt door naar de volgende wijk na ik alles had verzameld... |:( O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ach het viel best mee om alle encounters en missie te doen... was met 2 uurtjes klaar denk ik. Had al best veel missies gedaan. Vond die medical wing encounters dat je die virusscanners moet vinden nog t meest irritant. Ben van de week ook een keer door de map gevallen. Joinde een pug en port naar de instance. Op t moment dat t scherm geladen was begon ik aan een vrije val. Volgens mij werd ik gewoon teruggeport omdat ik uit het missie gebied was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Die heb ik gelukkig allemaal al gedaan, hoelaat komt de update :9~

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Macchill schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:04:
[...]

Haha! Check...
Wilde ook pas echt door naar de volgende wijk na ik alles had verzameld... |:( O-)
Moet alleen nog een hoop van die verzamel dingen, telefoons/reports/drones/agents etc, denk dat ik nu op 60% overall zit.

Ik hoop alleen dat ik met deze patch eindelijk eens fatsoenlijke wapens kan krijgen, het is nu maar aankloten en het kost een hoop moeite om b.v. mijn Tactician boven de 100k dps te krijgen ja ik heb buffed 50k+ skill power maar mijn eigen dps is onvoldoende op challenging. Mijn 4sentry/2striker zit dan wel op 208k maar 60k hp/10k sp..

Btw iemand opgevallen dat fabric/electronics/gun parts etc ?generfd? is eerst had ik de ene gele na de andere en nu al 2 dagen geen enkele..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:10:
Ach het viel best mee om alle encounters en missie te doen... was met 2 uurtjes klaar denk ik. Had al best veel missies gedaan. Vond die medical wing encounters dat je die virusscanners moet vinden nog t meest irritant. Ben van de week ook een keer door de map gevallen. Joinde een pug en port naar de instance. Op t moment dat t scherm geladen was begon ik aan een vrije val. Volgens mij werd ik gewoon teruggeport omdat ik uit het missie gebied was.
2 uurtjes? Kon jij met de auto door de map heen ofzo?
Naast de verhaallijn alle shit oppakken kost zeker veel meer tijd.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ricloo86 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:14:
[...]

Hacker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat er bij S&D missies om dat je de Main Missions, Encounters en Side Missions voltooid hebt voor een named area (een PvE gebied met een safehouse) om de S&D missies voor die area beschikbaar te maken. Je hoeft geen Intel te verzamelen voor die gebieden!

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mars18: Kwam die update niet tussen 9:00 en 12:00 uur?

Gisteren level 14 bereikt en solo de Darkzone verkend. Ik vroeg me af of iemand tips heeft voor een goede setup om de Darkzone (DZ 1 - level 1-14) in te gaan. Sowieso heb ik behoefte aan een goede sniper rifle, maar daarnaast wil ik meer schade doen en bovendien beter beschermd zijn tegen groepsaanvallen. Dus, als iemand nog tips heeft?

k hield mezelf redelijk staande, mits ik niet belaagd werd door een hele groep. In beweging blijven werkte prima als tactiek samen met sticky bomb en turret. Op gegeven moment kreeg ik het alleen wel wat benauwd. Ik lag in de clinch met een groep van level 10 elites (inclusief named) en ik geraakte er lastig door. Net op het moment dat ik zou gaan doordrukken, werd ik ineens van achteren belaagd door een patrouille van level 12 elites. Ternauwernood bleef ik overeind (thank you my turret friend!), knalde de level 12 elites af en verlegde mijn aandacht weer naar de level 10 groep. Helaas werd ik toen van achteren nog steeds beschoten door een medespeler, maar deze heb ik gewoonweg genegeerd en ik ben opgeschoven. richting mijn target. Nadat dit klusje geklaard was, ben ik hard weggerend en ben ik eens gaan kijken naar het 2e extraction point in DZ 1, maar daar was het helaas veel te druk met paarse elites (lvl 12). Bij de confrontaties met 4 van hen, kwam ik er snel achter dat ik slagkracht miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
bbblije schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:05:
Ik wilde een platform waar mijn informatie niet bedolven werd onder de reacties, hoe geweldig is dan een tweakblog! The Division eerste post is nog niet af, maar ik zal iedere keer als ik hier info en tips op zet een post hier op het forum knallen!
Goed bezig man, ben al een tijdje aan het googlen om een goede actuele build te 'bouwen'
Dit zal helpen :>

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

agoNITE schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:11:
[...]

Slecht, ik herken je naam nu pas! Jij hebt mij laatst toegevoegd op UPlay, zal eens een potje meespelen!
Zorg dat je de discord server joined dan :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
Servers zijn down. Op de Xbox is de update iig al te downloaden á 4.7 gb. kan je om 12u gelijk aan de slag :)

[ Voor 3% gewijzigd door VySio op 24-05-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
VySio schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:14:
Servers zijn down. Op de Xbox is de update iig al te downloaden á 4.7 gb. kan je om 12u gelijk aan de slag :)
Klopt! Heb 2 min voor t sluiten nog de laatste (slechte) loot van 1.1 geextract. 😉
Ps4 nu ook aan t downloaden. 5.9gb...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
3,2 gb op PC

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ricloo86 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:14:
[...]
Naja was om 20:45 online oid en toen eerst de dailies gedaan en de DZ daily en daarna de missions en encounters gedaan. Ging om 23:30 weer naar beneden. Ik had al best wat side missions gedaan en ook al best wat encounters om alle wings op 100% te krijgen. Bovendien ga je super snel door die quests heen omdat je DPS hoger is dan tijdens t levellen naar 30 :)

Pagina: 1 ... 5 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.