Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 13:52
himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:28:
[...]

DZ rank 50? koop lvl32 mods
Nee... rank 24 nu geloof ik. Ok... dus DZ ranks farmen tot ik lvl32 mods kan kopen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Die daily missions nadat je level 30 hebt bereikt vind ik maar saai... het is meer rushen dan iets anders (zeker in co-op). Leuk dat je ze op Hard of Challenging moet spelen maar dan nog ben je in 5 minuten door een level heen. Veel te makkelijk op die manier.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:29

BM

Moderator Spielerij
We zijn ondertussen riant over de 10K posts heen in dit topic, dat betekend dat het tijd word voor een nieuw deel. Zouden de huidige TS'en hier voor kunnen zorgen? Thanks!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:24:
[mbr]We zijn ondertussen riant over de 10K posts heen in dit topic, dat betekend dat het tijd word voor een nieuw deel. Zouden de huidige TS'en hier voor kunnen zorgen? Thanks![/]
we willen deel2 graag aftrappen met 'kleine verrassing' zal het topic vanavond aanmaken/bijwerken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:57
jantje.vlaam schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:11:
[...]

WTF, lvl34 shotgunner met 3 kogels dood! Wat is Discord?

Het zou gaaf zijn als je een fimpje met jullie vieren maakt en die gewoon met zijn vieren 2 aan 2 boven elkaar zetten, dan zien we wat iedereen doet.
Level 34 shotguns stellen niet veel meer voor wanneer je setup goed is. 3 kogels is trouwens niet helemaal juist, er zijn natuurlijk meerdere spelers die op ze schieten.

Discord is een soort van Skype/Teamspeak (maar dan beter >:)) waarop een aantal Tweakers zich hebben verenigd en samen - onder andere - The Division spelen.

Het plan vanavond is inderdaad om hem vanuit ieders perspectief op te nemen en dan in één filmpje te proppen. Even kijken of we dat voor het weekend nog online kunnen krijgen.

Zoals shroudster al aangaf is dit echt met vallen en opstaan gegaan. Voordat we tot deze setup zijn gekomen hebben we tal van andere setups geprobeerd, elk met zijn eigen resultaat. Deze werkt verreweg het beste en heeft tot op heden een 100% succes rate. ** Klopt af **

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!
f3cuk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:28:Deze werkt verreweg het beste en heeft tot op heden een 100% succes rate. ** Klopt af **
zal ik joinen? krijgen we die 100% wel omlaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:57
himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:33:
[...]

zal ik joinen? krijgen we die 100% wel omlaag :+
Haha zolang je je M44 maar thuis laat ben je welkom :P

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
f3cuk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:34:
[...]

Haha zolang je je M44 maar thuis laat ben je welkom :P
ik heb die m1a bp gehaal hierom... liever die 870 gehad, maar die neem ik volgende keer wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:43:
[...]

ik heb die m1a bp gehaal hierom... liever die 870 gehad, maar die neem ik volgende keer wel mee
Die 870 is enkel geinig voor de DZ >:)
M1A zorgt soms wel is voor een 2-3 shot op een lvl 34 shotgunner maar dat komt door de setup dubbele tactitian builds boosten de dps van de groep zoveel. (+- 2,5 mil headshot crits kan weinig goed tegen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:43:
[...]

Is die 870 het waard, is het de beste shotgun? Heb geld genoeg voor beide atm maar weet niet of ik de shotgun wel wil dus :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:02:
[...]

Is die 870 het waard, is het de beste shotgun? Heb geld genoeg voor beide atm maar weet niet of ik de shotgun wel wil dus :P
Ligt natuurlijk aan de talents etc, heb hier 1 met brutal, responsive en accurate dat werkt erg goed met one shots tegen andere spelers als je maar dat eerste shot lost.
Beste shotgun is alleen eerder een sasg-12 maar gezien die nog niet craftbaar is op lvl 182/204 is dat een kwestie van heel veel geluk hebben in de darkzone. (deze heeft namelijk een 3x zo snelle RoF en clip magazijn ipv los herladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb destijds een black market sasg12 GS204 gekregen bij de FL op challenge mode. Speel ik veel mee bij Russian consulate en lexington center.. Werkt perfect, in de DZ heb ik het nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:31:
[...]

Ik weet niet op welk systeem je speelt, maar heb je dit probleem ook met andere games (bijvoorbeeld vanwege een strict NAT Type verbinding)? Ik heb zelf overigens NAT Type 3 op mijn PS4, maar ik heb zonder problemen met andere Tweakers kunnen spelen.
Speel ook op PS4...wat is een NAT Type 3 en waar kan je dit veranderen ? Ik heb op Normal steeds perfect kunnen matchmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:02:
[...]

zit wel veel kick achter, die double-barrle doen meer dmg, maar waarschijnlijk vaker reloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ricloo86 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:16:
Heb alles opgepakt en alles is binnen voor de trophy.
Echter moet ik alleen de missies nog op hard doen.

Dit is lastig om te zien wat je nu daadwerkelijk behaald hebt, kan dat niet handiger?
Ik doe de missies gewoon alleen want fiets er op hard zo doorheen.
Maar soms ga ik in mijn enthousiasme (te snel willen) dood, mag dit wel om de trophy te halen?
Niemand? :?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dit mag! Het is alleen niet te zien welke missies je al wel of niet op hard hebt gedaan, Massive heeft hier geen interface voor ontworpen. Maar dit zal vast wel ergens op je console/pc worden opgeslagen, gezien alles client side is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bbblije schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:01:
[...]

Ja dit mag! Het is alleen niet te zien welke missies je al wel of niet op hard hebt gedaan, Massive heeft hier geen interface voor ontworpen. Maar dit zal vast wel ergens op je console/pc worden opgeslagen, gezien alles client side is.
Thnx voor je reactie, ik ga ze gewoon allemaal nog een keer doen op hard (nog 6 te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Als je de gear set items gekocht heb voor Phoenix Credits en de BoO vendor biedt geen andere interessante items aan... Kan je dan nog iets met je Phoenix Credits of moet je dan maar een jas van 300cr gaan kopen? Heb nu 900 credits en heb geen idee wat ik kan halen. Gear score is pas +-200, moet eigenlijk meer Incursion gaan doen maar zoveel speel ik het spel eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Beltoni schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:29:
Als je de gear set items gekocht heb voor Phoenix Credits en de BoO vendor biedt geen andere interessante items aan... Kan je dan nog iets met je Phoenix Credits of moet je dan maar een jas van 300cr gaan kopen? Heb nu 900 credits en heb geen idee wat ik kan halen. Gear score is pas +-200, moet eigenlijk meer Incursion gaan doen maar zoveel speel ik het spel eigenlijk niet meer.
Ik zit hier ook met 1k PC , 620k DZC en 1m credits ofzo.
Weet ook niet meer wat ik ermee moet?

Iemand nog tips? speel niet veel meer maar wil er best een max gear voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:35:
[...]

Ik zit hier ook met 1k PC , 620k DZC en 1m credits ofzo.
Weet ook niet meer wat ik ermee moet?

Iemand nog tips? speel niet veel meer maar wil er best een max gear voor halen.
Lekker wachten tot 1.2. Of je moet lvl 99 DZ zijn, dan zou ik sowieso wat bleuprints halen. Op het moment is de enkele mogelijkheid om 240 items te halen 1x per week de incursion op CM te doen. Dit is best moeilijk op console, en maar 1x per week. Straks als je 214/240 items kan farmen in de DZ, kan je die met credits recallibreren. Er zullen dan vast ook weer een aantal nieuwe wapens/bleuprints in de BoO te halen zijn. Enige wat je nu dus kan doen is DZ en FL farmen, waar de laatste grotere wekelijkse kans geeft op een upgrade. Ben je nog geen lvl 99 DZ, grinden voor 1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bbblije schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Lekker wachten tot 1.2. Of je moet lvl 99 DZ zijn, dan zou ik sowieso wat bleuprints halen. Op het moment is de enkele mogelijkheid om 240 items te halen 1x per week de incursion op CM te doen. Dit is best moeilijk op console, en maar 1x per week. Straks als je 214/240 items kan farmen in de DZ, kan je die met credits recallibreren. Er zullen dan vast ook weer een aantal nieuwe wapens/bleuprints in de BoO te halen zijn. Enige wat je nu dus kan doen is DZ en FL farmen, waar de laatste grotere wekelijkse kans geeft op een upgrade. Ben je nog geen lvl 99 DZ, grinden voor 1.2.
Dan wacht ik nog wel even als ik nog ga spelen, het repetitieve ben ik nu wel erg zat.
Of als ik Platinum heb verkoop ik het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:03

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

rsnubje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:23:
Zojuist met een aantal mensen Falcon Lost op challenging weer voltooid.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn heb ik een video opgenomen.

Ik nodig jullie uit om ook een keertje gezellig op discord te komen ;)
[video]
Jullie runnen zeker met de talent waarin je in cover 40% minder damage krijgt ?
Op de een of andere manier de keren dat ik het speel heb ik al 20 bommen gehad voor de 4 waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:49:
[...]

Dan wacht ik nog wel even als ik nog ga spelen, het repetitieve ben ik nu wel erg zat.
Of als ik Platinum heb verkoop ik het spel.
Jammer! Ik verwacht echt dat het spel nog leuker gaat worden na 1.2. Ik heb helaas afgelopen week niet gespeeld ivm weer en school, maar ik ben nog steeds erg enhousiast. Komt wss ook omdat we met een leuke groep spelen, waar overigens iedereen zich bij mag voegen die semi serieus met dit spel bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

caanova1984 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:51:
[...]

Jullie runnen zeker met de talent waarin je in cover 40% minder damage krijgt ?
Op de een of andere manier de keren dat ik het speel heb ik al 20 bommen gehad voor de 4 waves.
We gebruiken inderdaad ook een Smart Cover. Dat scheelt erg veel incoming damage. De bommen komen voornamelijk van grenadiers, dus als je geen last hebt van andere NPC's die te dichtbij komen, raad ik aan die eerst neer te schieten.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bbblije schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Jammer! Ik verwacht echt dat het spel nog leuker gaat worden na 1.2. Ik heb helaas afgelopen week niet gespeeld ivm weer en school, maar ik ben nog steeds erg enhousiast. Komt wss ook omdat we met een leuke groep spelen, waar overigens iedereen zich bij mag voegen die semi serieus met dit spel bezig is.
Ik voeg je tzt wel even toe op PSN.
Heb al geen weken naar mijn GS gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:03

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

rsnubje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:21:
[...]

We gebruiken inderdaad ook een Smart Cover. Dat scheelt erg veel incoming damage. De bommen komen voornamelijk van grenadiers, dus als je geen last hebt van andere NPC's die te dichtbij komen, raad ik aan die eerst neer te schieten.
Ok thanks ga ik ook is proberen.
Bedoelde met bom eigenlijk de schoten van de APC die granaten vallen nog wel mee maar bij ons werd het platform helemaal plat gegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
caanova1984 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Ok thanks ga ik ook is proberen.
Bedoelde met bom eigenlijk de schoten van de APC die granaten vallen nog wel mee maar bij ons werd het platform helemaal plat gegooit.
Door onze posities, vooral van de voorste persoon vallen die APC shells allemaal op een pillaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees net op Reddit dat Hamish in zijn stream aankondigd dat er morgen gesproken gaat worden over de veranderingen aan de Sentry set. Hij voegt toe dat het in zijn ogen logische veranderingen zijn en de Sentry set meer gaat werken zoals hij is bedoeld.
Hamish just said on Stream Sentry's is changing, that the changes make sense and will make the set work more how they meant it too. Its being balanced.
Can only assume missed shots will reduce like on strikers set, feel for every one whos min maxed on sentrys thou.
Edit Link to Vod: https://www.twitch.tv/thedivisiongame/v/65781604?t=01h54m30s Finishes just after 01h56m00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:17
Pfffff nou ze zijn me echt bijna kwijt hoor... net weer eens opgestart en met iemand mee de DZ in.... op tijd van 15 minuten 4 keer gegriefed. Ik heb GS 199, 180.000 DPS, 75.000 health, 63% armor, 3 Striker gear en 2 Sentry gear. Ik wordt geroosterd in een seconde en ik sla geen deuk in een pakje boter.
Das toch niet leuk meer? Als er gewoon geen logica meer in een spel zit, en absolute no-lifers een zone als de DZ 'roeleren'? De opzet klopt gewoon niet, en mijn gevoel zegt dat ze met hun voorzichtige veranderingetjes het ook niet interessanter voor me gaan maken.

Ik ben benieuwd...maar heel. erg. sceptisch.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:01
rsnubje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:23:
Zojuist met een aantal mensen Falcon Lost op challenging weer voltooid.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn heb ik een video opgenomen.

Ik nodig jullie uit om ook een keertje gezellig op discord te komen ;)
[video]
Klopt het nou dat er geen salvo's komen van de APC? Of zit ik niet goed op te letten?

Edit is al beantwoord zie ik net.

[ Voor 3% gewijzigd door HansAnders07 op 11-05-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Ik zit op het moment een beetje vast, heb een aug en een ak beide lever 163, op de ak heb ik de "god roll" echter op de aug enkel deadly. Ik wil graag wat meer DPS/Critical hit op de ak en aug. Is het nu verstandig om buiten het magazine (al gekocht) andere level 31 mods te kopen in de BoO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:32
Zit zelf ook wat vast. Gear score 162. 150k dps met voldoende health en dz 40.
Helaas de meeste easy ways voor phoenix credits gemist.

Hard missis geen problee. Cm een stuk lastiger. Incursions nooit kunnen voltooien.

Hopelijk dat patch 1.2 weer wat gaat brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Net eindelijk Tactician back gehad uit Incursion. Weliswaar 191 maar nu wel 4/4. Heerlijk die bonus. Kan steeds abilities spammen. Morgen eens kijken hoe ik het kan tweaken.

Zal morgen ook eens wat PS4 spelers hier toevoegen. Wellicht kunnen we eens FL CM doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 11:08
Henkje.doc schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:03:
Incursions nooit kunnen voltooien.
Incursion hangt echt af van personen die mee doen. Je moet wel redelijke gearscore hebben, om twee redenen. Ten eerste kicken je ze van de groep als je lager dan 190 hebt, ten tweede omdat je gewoon heel snel dood gaat! ;-)

Maar ik ben aardig wat potjes begonnen met 200+ gearscore waarbij mensen echt de incursion amper kunnen starten, omdat ze te snel dood gaan. Je merkt het al in de tunnels. Als die 2 initiële gasten niet héél snel dood zijn, kun je beter meteen stoppen... :)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 15:00

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik snap er ff niets van, krijg een nieuw wapen, stop mods er op geeft netjes aan 204k dps... Even later en ineens maar 188k... Schiet mij maar lek...

Het is me nogsteeds niet duidelijk waar de stat verschillen vandaan komen. Falcon Lost gedaan striker chest maar hoe dan ook is het verschil tussen de 2 20K dps.. Dat terwijl ik geen verschillen zie.. Dan een holster met 'fp/sta/el' en mijn oude heeft geen stamina maar '9% skill haste' en dit scheel kennelijk 30k dps ofzo...

Maarja... komt wel goed... Wacht wel op die 1.2 patch.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Dennis van der Stelt schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:54:
[...]
Maar ik ben aardig wat potjes begonnen met 200+ gearscore waarbij mensen echt de incursion amper kunnen starten, omdat ze te snel dood gaan. Je merkt het al in de tunnels. Als die 2 initiële gasten niet héél snel dood zijn, kun je beter meteen stoppen... :)
He wat, is er een begin? :+ Groepje waarmee ik Falcon Lost doe rent altijd voorbij dat eerste stukje met survivor link.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit ook een beetje vast.
Heb een gun van 185k en eentje van 150k en drie set stukken.

Twee daarvan zijn voor de "aanvaller" (Pijl en boog icoon) en 1 is voor de Tacticus.

Echter met dubbel tacticus geplaatst haal ik 185k damage en 38k health. Terwijl als ik de "set" ophef en een Tacticus+Aanvaller selecteer heb ik 175k damage en 78k health.

Klopt het dat het verschil zo gigantisch is? Want wat heeft set's maken dan nog voor zin?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:24:
[mbr]We zijn ondertussen riant over de 10K posts heen in dit topic, dat betekend dat het tijd word voor een nieuw deel. Zouden de huidige TS'en hier voor kunnen zorgen? Thanks![/]
Huishoudelijke mededeling:

Dit topic heeft de 10K reacties *O* ruim overschreden! En dat gaan we vieren via een giveaway/competitie onder de tweakers waarmee een "prijs" geloot kan worden.

Meer informatie daarover vind je in in The Division - Deel 2

Topic kan/gaat op slot
:w

[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 11-05-2016 23:55 ]

Pagina: 1 ... 110 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst