Acties:
  • 0 Henk 'm!
die 8 maart gaat toch niet worden, wat dan wel .... ? :)

kunnen we niet een 'release date poule' houden?

gene die dichtste bij werkelijke release datum (eu) zit, wint de pot :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Eddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:20:
Iedereen deze aankondiging gemist vannacht?! 8 maart voor ps4/Xone/PC. Ik kijk er wel naar uit!
Me2, al ben ik bang voor een tegenvaller...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 08:38
TommyGun schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:46:
[...]

Me2, al ben ik bang voor een tegenvaller...
Dat kleine stukje gameplay zag er wel veelbelovend uit vond ik, het hele NY winter sfeertje vind ik wel heel vet! Er is alleen nog te weinig bekend om een goed oordeel te geven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Eddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:51:
[...]

Dat kleine stukje gameplay zag er wel veelbelovend uit vond ik, het hele NY winter sfeertje vind ik wel heel vet! Er is alleen nog te weinig bekend om een goed oordeel te geven denk ik.
Mee eens, maar dat Online Co-op staat me niet echt aan...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Eddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:51:
[...]

Veelbelovend?

Game ziet er bij verre na niet meer hetzelfde uit als de eerste teaser.

En over de gameplay nog maar te zwijgen.
Misschien dat die seeker mine en autoturret onzin op zon gescripte presentatie werkt, maar in het echt stel ik me dit voor:

- Iedereen is een lul online. Situaties waarin je niet de eerste persoon die je ziet neerknalt, gebeuren gewoon niet. Want anders ben jij het haasje.
- In een echte match hadden de "Rikers" niet als een stel idioten in open veld gestaan, en had achter die auto schuilen weinig nut gehad.

Aan zulke neppe gameplay kan ik me echt ergeren..

"Let's see what they do"
Nee, kogel door je kop, dat gebeurt er normaal! 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Zo teleurstellend dat het geen open-world singleplayer worden, sowieso dat ik deze dus in huidige staat niet ga kopen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 08:38
Jeroenneman schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:01:
[...]

Veelbelovend?

Game ziet er bij verre na niet meer hetzelfde uit als de eerste teaser.

En over de gameplay nog maar te zwijgen.
Misschien dat die seeker mine en autoturret onzin op zon gescripte presentatie werkt, maar in het echt stel ik me dit voor:

- Iedereen is een lul online. Situaties waarin je niet de eerste persoon die je ziet neerknalt, gebeuren gewoon niet. Want anders ben jij het haasje.
- In een echte match hadden de "Rikers" niet als een stel idioten in open veld gestaan, en had achter die auto schuilen weinig nut gehad.

Aan zulke neppe gameplay kan ik me echt ergeren..

"Let's see what they do"
Nee, kogel door je kop, dat gebeurt er normaal! 8)7
Juist, iedereen is een lul online, daarom lieten ze die backstab op t laatst zien ;) en ja het is scripted, wat wil je anders op zo'n presco!

Maar ik heb t ook met opzet over "veelbelovend" en "moeten t nog zien". Het hele co-op idee lijkt mij met met vrienden wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Eddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Juist, iedereen is een lul online, daarom lieten ze die backstab op t laatst zien ;) en ja het is scripted, wat wil je anders op zo'n presco!

Maar ik heb t ook met opzet over "veelbelovend" en "moeten t nog zien". Het hele co-op idee lijkt mij met met vrienden wel leuk!
Ik heb geen vrienden :| ;w

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:43
Mijn enthousiasme is toch ook getemperd. Niks nieuws gezien, en om te worden gebackstabbed kan ik tig MP games spelen.

Ghost Recon ziet er daarentegen veelbelovend uit!

[ Voor 18% gewijzigd door AntiChrist7 op 16-06-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

wat mooi inside info :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c2jrVPcIarU]

moet wel toevoegen dat de 1e trailer van 2013 opgenomen zijn op PC's en de trailer van dit jaar op een XBOX ONE.. dus de PC versie zal er uiteindelijk wel beter uit komen te zien gelukkig :)

[ Voor 82% gewijzigd door spartacusNLD op 21-06-2015 18:22 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:20

flessuh

Set sail for fail!

Ben ik de enige die niet meer verschil ziet dan het verwachtte tussen PC en Xbox?

Wel jammer dat de tablet geschrapt is overigens.. En zoals ik heb begrepen in Januari beta voor PC en PS4 (Xbox al in december)
Xbox is aangekondigd en "soon after in the new year" PC en PS4, dus ik zou gokken januari, anders heeft beta op die platformen ook weinig nut

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij krijg je meerst soort van PayDay2 systeem maar dan 'in het groot'

ofwel; je -moet- met 3 vrienden co-op'en wil je beetje voldoening en plezier halen uit gameplay

neem niet weg dat ik er erg na uit kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik weet het niet met dit spel, wat ik nu zie wordt ik niet echt warm van, het hele idee dat je een survival game met 4 man kan spelen a la de eerste trailer leek me wel vet, dat je dan binnen de wereld met PvE ook opeens in pvp gevecht kan raken dat leek me echt gaaf. Nu blijft dat alleen in de darkzone mogelijk en de rest is casual SP/coop gameplay.
Ik wacht iig de eind versie wel af voordat ik deze haal of niet. Ik krijg een beetje last light gevoel erbij, vrij snel meer van het zelfde herhaling.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:46

nFo

Je kan je alvast inschrijven voor de Beta

http://tomclancy-thedivis...ame/en-GB/beta/index.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de ene kant kijk ik nog erg uit naar de game, maar de gameplay in de "Darkzone" geeft toch wel aan dat je dat wil spelen met mensen die je kent en/of kan vertrouwen en je niet aan het eind van je missie beroofd wordt door je eigen teamlid of leden.
Mogelijk komen er na de release wat tweakers initiatieven wat het interessant zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ach, het lijkt mij ook wel eens leuk met een groepje op rooftocht te gaan in de Dark Zone.. neemt niet weg dat je dan zeker een groepje moet hebben dat je kan vertrouwen. Aan de andere kant.. zoveel verlies je niet als je dood gaat in de Dark Zone, alleen je nieuwe loot. Dus tja, hoe erg is dat dan. Als een bekende jou neerschiet doe je het zelfde een andere keer bij hem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Zo, even wat nieuw leven inblazen in dit topic.

Had nog niet van deze game gehoord en kwam laatst, gedurende een YouTube filmpje over 'Upcoming games', deze titel tegen.

Lijkt me echt onzettend gaaf om te spelen zeg! Vooral de Dark Zone lijkt me echt bizar om te spelen. Wie kan je vertrouwen, wie niet? Schiet een lichtkogel de lucht in en je weet zeker dat je aangevallen wordt. Maar van welke kant?

Ik hoop echt dat de multiplayer een beetje fatsoenlijk gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Maar what about nieuws vanaf de Gamescom beurs??? Waar blijft sappig nieuws? Een nieuwe demo, filmpjes, uitleg...ik...wil...het! Nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
--nvm--

[ Voor 90% gewijzigd door PdeBie op 07-08-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36
Beetje stil rondom "The Division"

Ik ben geen marketing expert, maar als je je publiek warm wilt houden.... dan is deze radio stilte ook niet echt goed voor je toekomstige verkoop.

Ok, het duurt nog even, maar toch....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Valandil schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:09:

Ik ben geen marketing expert, maar als je je publiek warm wilt houden.... dan is deze radio stilte ook niet echt goed voor je toekomstige verkoop.

mja ik verwacht een flop, de eerste e3 was iedereen hyped, na 3 is wel duidelijk dat het allemaal niet zo bijzonder word als wij eerst dachten.
Een beetje zoals met Watchdogs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:41
unfor schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:15:
[...]
mja ik verwacht een flop, de eerste e3 was iedereen hyped, na 3 is wel duidelijk dat het allemaal niet zo bijzonder word als wij eerst dachten.
Een beetje zoals met Watchdogs dus.
Mijn ervaring met Ubisoft games de laatste tijd is dat het voornamelijk fluff en hype is met weinig inhoud. Ik voorspel ook veel overeenkomsten met spellen als Farcry en AC (torens ed.).
Het lijkt soms wel alsof die gasten in de auto-industrie hebben gewerkt. Je maakt 1 onderstel (wat best prima is) en daar zet je dan verschillende carrosserieën op.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
En toch blijf ik deze titel in de gaten houden. Je weet maar nooit. Wie weet blijkt het toch een kersje op de slagroom te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
PdeBie schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:49:
En toch blijf ik deze titel in de gaten houden. Je weet maar nooit. Wie weet blijkt het toch een kersje op de slagroom te zijn.
Ja zeker. Die hoop heb ik ook altijd. Het zou natuurlijk geweldig zijn als Ubi laat zien dat ze wel een goed spel kunnen maken en een knaller van een hit uitbrengen. Maar een pre-order zal het niet worden voor mij.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ubisoft weet dondersgoed wat voor fiasco watchdogs e.d. zijn geweest

wat ik begrijp uit interviews is dat er diverse studios werken aan deze titel, zij hebben er allemaal veel belang bij dat dit project wel slaagt. laatste half jaar is men voornamelij kbezig geweest met stabiliteit vd game. en ze zijn al lang bezig met deze titel, inmiddels zijn diverse functies (helaas) geschrapt. zolang dat het kwaliteit vd game ten goede komt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
himlims_ schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:43:
ubisoft weet dondersgoed wat voor fiasco watchdogs e.d. zijn geweest

wat ik begrijp uit interviews is dat er diverse studios werken aan deze titel, zij hebben er allemaal veel belang bij dat dit project wel slaagt. laatste half jaar is men voornamelij kbezig geweest met stabiliteit vd game. en ze zijn al lang bezig met deze titel, inmiddels zijn diverse functies (helaas) geschrapt. zolang dat het kwaliteit vd game ten goede komt ..
Daarentegen poepen ze de ene AC na de andere uit en die verkopen als een malle. Ubi zal dit ongetwijfeld zien als bevestiging dat het '1 onderstel/ X carrosserieën" systeem werkt.

Maar goed, allemaal koffiedik kijken dit. Laten we een glas halfvol mindset houden.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar AC heeft inmiddels ook een fanbase opgebouwd, en die games zijn neit allemaal zo slecht :X
* himlims_ runs

Watchdog had ook de intentie daar een francise van te maken; dat gaat voorlopig niet meer gebeuren

Als ze ook the devision nu laten uitmoden in een fiasco dan ziet het er idd niet heel hoopvol uit voor ubisoft.

Ik hou hoop dat allemaal meevalt en we straks een smakelijke shooter hebben die single en mutliplayer combineerd tot 1 sausje.

net even te kijken naar prijzen van pre-order ..... ik wacht de final release wel af :X 100+ piek voor game ... ook bij battlefield vond ik dat al buitensporig

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 14-09-2015 13:08 ]

semi-kickje; zijn er al systeem specificaties bekend?

• unfor
himlims_ schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:33:
semi-kickje; zijn er al systeem specificaties bekend?
Een moderne PC ;)
Zonder minimum specs kan iedereen toch wel aardig inschatten wat er nodig is.
ik ga mijn pc upgraden/vervangen voor deze game,

en wil dan weer high-end/max/ultra gamen; shoppen altijd leuk, maar beter wanneer je weet wat je moet hebben :+

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik denk dat Wildlands toffer wordt als deze game.. :)

Nickrsd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:30:
ik denk dat Wildlands toffer wordt als deze game.. :)
die lijkt nog geen topic te hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Toevallig was ik een van de gelukkige die via tweakers een VIP pass voor firstlook en Ubisoft heeft gekregen. Op deze stand stonden 9 plekken voor mensen om the division te kunnen spelen. Ik heb hier dus een paar keer mee gedaan en mijn god wat een heerlijke game is dit. 3 tegen 3 tegen 3 speelde we, en ik was toevallig met 2 dames die ook een VIP pass hadden tegelijk aan de beurt. Het was een vette ervaring de game voelt al goed het loopt lekker. Ik was een operator met een wat er op leek een M14 en zo'n doelzoekende rollende bal granaat. Gelijk sprongen we over een muur, klommen een stukje en kwamen bij de eerste opdracht. Er waren een stuk of 6 enemy 'cleaners' die een soort loot cache aan het verdedigen waren. Deze hebben we gelijk aan moeten vallen (helaas demo dus klein beetje lineair), mijn 2 vrouwelijke companen liepen wat verder achter mij en ik nam positie in om vuur te openen. Uit dekking achter een betonnen muur gooide ik gelijk mijn doelzoekende bal granaat op het vijandige vrijdagmiddag borreltje midden op straat. Dit schakelde gelijk 2 man uit en de rest waren eigenlijk appeltje eitje door wat goed geplaatste schoten te leveren. Enige wat ik jammer vind is dat het best wat kogels / schade nodig heeft om een enemy uit te schakelen, hierbij merkte ik wel dat mijn secundaire wapen een SMG of automatisch pistool makkelijker er doorheen ging dan mijn rifle. Nadat we de stelling verlaten hadden en alles 'opgeruimt' was konden we de loot cache pakken. Ik heb zelf niet gekeken omdat iemand anders het al mee nam naar het volgende punt, met oog op de demo tijd werden we snel geforceerd naar het extraction point gestuurd. Daar stonden weer meerdere cleaners en kwamen we de andere teams tegen. Het is een groot vierkant plein vol met nieuws-stands en zee containers met in het midden tussen de cover de drop zone. Hierin moest elk team afzonderlijk dit punt cappen en hun loot aan een kabel hangen dat het veilig gesteld kon worden. Hierop volgende een soort kat en muis spel om het punt te domineren om je loot te kunnen veiligstellen, helaas waren mijn teamleden niet mensen die elke dag shooters spelen waardoor we hard supressed werden. Ik stond bovenop een container en heb diverse mensen uitgeschakeld, maar de chaos was te groot. Omstebeurten vielen er veel doden aan weers kanten, waaruit bleek dat een SMG wel erg handig is tegen enemy players. Toen was helaas de tijd op maar het was een super vette ervaring en het spel voelt super goed en vloeiend aan (was op een xbox one).

Screenshot voor de geinteresseerde (sorry klein beetje vaag zat iets voor me lens denk ik):
http://imageshack.com/a/img908/2892/x2cJPS.jpg <-- dood :-(
http://imageshack.com/a/img903/3908/9HJhsi.jpg <-- Loadout

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Arnevld schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:13:
Toevallig was ik een van de gelukkige die via tweakers een VIP pass voor firstlook en Ubisoft heeft gekregen. Op deze stand stonden 9 plekken voor mensen om the division te kunnen spelen. Ik heb hier dus een paar keer mee gedaan en mijn god wat een heerlijke game is dit. 3 tegen 3 tegen 3 speelde we, en ik was toevallig met 2 dames die ook een VIP pass hadden tegelijk aan de beurt. Het was een vette ervaring de game voelt al goed het loopt lekker. Ik was een operator met een wat er op leek een M14 en zo'n doelzoekende rollende bal granaat. Gelijk sprongen we over een muur, klommen een stukje en kwamen bij de eerste opdracht. Er waren een stuk of 6 enemy 'cleaners' die een soort loot cache aan het verdedigen waren. Deze hebben we gelijk aan moeten vallen (helaas demo dus klein beetje lineair), mijn 2 vrouwelijke companen liepen wat verder achter mij en ik nam positie in om vuur te openen. Uit dekking achter een betonnen muur gooide ik gelijk mijn doelzoekende bal granaat op het vijandige vrijdagmiddag borreltje midden op straat. Dit schakelde gelijk 2 man uit en de rest waren eigenlijk appeltje eitje door wat goed geplaatste schoten te leveren. Enige wat ik jammer vind is dat het best wat kogels / schade nodig heeft om een enemy uit te schakelen, hierbij merkte ik wel dat mijn secundaire wapen een SMG of automatisch pistool makkelijker er doorheen ging dan mijn rifle. Nadat we de stelling verlaten hadden en alles 'opgeruimt' was konden we de loot cache pakken. Ik heb zelf niet gekeken omdat iemand anders het al mee nam naar het volgende punt, met oog op de demo tijd werden we snel geforceerd naar het extraction point gestuurd. Daar stonden weer meerdere cleaners en kwamen we de andere teams tegen. Het is een groot vierkant plein vol met nieuws-stands en zee containers met in het midden tussen de cover de drop zone. Hierin moest elk team afzonderlijk dit punt cappen en hun loot aan een kabel hangen dat het veilig gesteld kon worden. Hierop volgende een soort kat en muis spel om het punt te domineren om je loot te kunnen veiligstellen, helaas waren mijn teamleden niet mensen die elke dag shooters spelen waardoor we hard supressed werden. Ik stond bovenop een container en heb diverse mensen uitgeschakeld, maar de chaos was te groot. Omstebeurten vielen er veel doden aan weers kanten, waaruit bleek dat een SMG wel erg handig is tegen enemy players. Toen was helaas de tijd op maar het was een super vette ervaring en het spel voelt super goed en vloeiend aan (was op een xbox one).

Screenshot voor de geinteresseerde (sorry klein beetje vaag zat iets voor me lens denk ik):
http://imageshack.com/a/img908/2892/x2cJPS.jpg <-- dood :-(
http://imageshack.com/a/img903/3908/9HJhsi.jpg <-- Loadout
Klinkt vet! Hoe zag het eruit op de xbox? Kan je toevallig een vergelijking maken met Destiny graphics wise? (als je daar enig ervaring mee hebt).

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoemeer ik van de game zie, hoe sceptischer en terughoudend ik er tegenover sta;
- veeel zaken zijn geschrapt
- divers. onderdelen zijn minder prominent aanwezig
- vrees voor eentonigheid in game(play)

wacht de aankoop wel paar maanden af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Jumpiefox schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:17:
[...]

Klinkt vet! Hoe zag het eruit op de xbox? Kan je toevallig een vergelijking maken met Destiny graphics wise? (als je daar enig ervaring mee hebt).
Ik heb zelf helaas geen ervaring met de Xbox. Ik heb het vergeleken met een andere demo die ik heb gespeeld op een xboxone op dezelfde dag en zag er zelf vrijwel weinig verschil in. Ik denk dat de PC versie grafisch veel sterker zal zijn :-)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:09:

beta voor xbone gaat volgende maand live, mogelijk rond deze periode meer. maar je zou meer aan promotie verwachten, maar misschien heeft ubisoft iets geleerd van verleden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Had een beta code, ben wel benieuwd, maar de radio stilte van Ubi vind ik ook niet echt geweldig. Had op zijn minst wel af en toe een infodump verwacht in de vorm van screens en video's.

Ben daardoor heel huiverig geworden, waar ik bij de eerste trailer toendertijd flink onder de indruk was

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-BZLW-T2aAo]

Toch weer flink stukje gameplay.

Ook wat korte clips over skill trees en weapons te vinden op youtube:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mexzLHzJ2Z8]

[ Voor 13% gewijzigd door Xecuter NL op 01-12-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 16:37

Nickrsd

dit ziet er wel veel belovend uit, had al eerder van dit spel gehoord.. lijkt me gaaf!

alleen waarneer komt er een beta oid? het is toch al een hele tijd in ontwikkeling..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Het ziet er echt niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 64mike53
  • Laatst online: 27-08 13:06
Ben het zeker met je eens dat ze ons wel voorgelogen hebben en moeten ook zeker realistisch blijven kijken. Die beelden van vorig jaar en daarvoor moeten we vergeten.

Ben toch stiekem benieuwd naar de beta. Deze zou in december beginnen maar iemand al iets van een datum tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:12
Zag er eerst allemaal geweldig uit, maar langzamerhand begint het toch een dramatische flop te zijn. Net zoals zoveel games tegenwoordig, dikke hype en mooie demos laten zijn. En als er dan gameplay of de game komt uit blijkt het gewoon dramatisch te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
rolandos582 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 01:11:
Zag er eerst allemaal geweldig uit, maar langzamerhand begint het toch een dramatische flop te zijn. Net zoals zoveel games tegenwoordig, dikke hype en mooie demos laten zijn. En als er dan gameplay of de game komt uit blijkt het gewoon dramatisch te zijn.
Zelfde als Watchdogs, ook zo'n Ubisoft "topper". Jaren hype, en dan een release die helemaal niet lijkt op waar iedereen al jaren op zat te kwijlen.

Nee, Ubisoft is al jaren de weg kwijt, net zoals EA en Activision.
Als iemand er van uit gaat dat dit ineens wel een topper word na tientallen AAA flops, dan ben je wel erg naief :)

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 02-12-2015 05:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:12
unfor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 05:16:
[...]

Zelfde als Watchdogs, ook zo'n Ubisoft "topper". Jaren hype, en dan een release die helemaal niet lijkt op waar iedereen al jaren op zat te kwijlen.

Als iemand er van uit gaat dat dit ineens wel een topper word na tientallen AAA flops, dan ben je wel erg naief :)
Achja Watchdogs is inderdaad net zo'n flopgame. Activison is prima bezig, vermaak me prima met CoD BO3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Als ik kijk naar Fallout 4 die ik nu speel kunnen de graphics mij toch echt wat minder schelen als de sfeer en gamplay maar goed is. Dus ik ga niet alleen op het uiterlijk van The Division af en heb de game voor PS4 in pre-order staan zodat ik de beta kan spelen in januari (xbone beta is in december als het goed is). Is de beta niks, dan cancel ik de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ik denk zelf dat het wat sfeer betreft in dit spel ook wel goed zit, en als je dan nog naar de details kijkt vindt ik het er niet eens zo op achteruit gegaan. Vergeleken andere games zal dit echt niet erg tegenvallen op een nette game-PC.

Details als smeltende sneeuw en schaduw van voorbij waaiend papier (genoemd door youtuber Marcostyle) zijn toch niet echt dingen die je in een COD ziet.

En op zich is een kleine downgrade geen probleem als het spel daarmee meer verkocht en vooral gespeeld wordt. Dat motiveert de ontwikkelaar ook om goed te blijven ondersteunen met patches etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
Voor mij ziet dit er in elk geval TOP uit! je kan geen mega grapics verwachten van zo een game want maar een klein % van de pc gamers heeft een beest staan. En wat doe je dan met de console peasants ?

Nee dit ziet er dik oke uit ! Als de gameplay goed is en de controls lekker vlot gaan (geen stroeve PC shit aub!) dan hoop ik dat ubisnot mijn vertrouwen een beetje kan terugwinnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

W00p w00p, alpha key binnen voor Xbox One. En volgens mij heb ik die ook al voor PC (of dat was een beta key, maar alsnog). Ben benieuwd.

Misschien handig om een lijstje te maken oid? Dan kun je elkaar wat makkelijker opzoeken als ie beschikbaar is...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 16:13
Alpha key voor Xbox One ook binnen. Zou ook nog wel de PC key willen hebben om de game daarop te testen.

/edit: oh, lees nu dat Alpha alleen voor Xbox One is. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 07-12-2015 20:37 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Laatst online: 19-08 19:52
daim Oo kan je je op PC ergens inschrijven voor alfa of beta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 05:16:
[...]

[..] beetje sceptisch dat altijd wel bij een Ubisoft titel, maar het gameplay concept lijkt me wel heel tof. En ubisoft weet dat ze wat goed te maken hebben, althans dat hoop ik :+

nog weinig alpha beelden gelekt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07
Dat heeft ook met NDA's te maken en mensen die zich er netjes aan houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
begrijpelijk, maar er is altijd wel iemand die beelden lekt, ervaring deelt of tweets met vage screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Alpha details:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bgKahP7.png

[ Voor 43% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

justifire

Shut up and squat !!

Ziet er vet uit !
Kijk al lang uit naar deze game, hopelijk maakt het de verwachtingen waar.
We gaan het morgen meemaken :)
(Ondanks al dat overdreven negativisme mbt Watch Dogs heb ik me daar overigens prima mee vermaakt :Y )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Heeft er iemand toevallig nog een alpha code in de aanbieding? Ik heb mijn versie gepreordered bij CDON in Zweden, en die hebben dus geen keys gehad :-( Mocht iemand zo vriendelijk zijn om een key weg te geven. dan mogen jullie mij heel graag een PM sturen :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:02
Iemand een alpha code over ?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 64mike53
  • Laatst online: 27-08 13:06
Denk dat niemand alpha codes over heeft. Soms zie je dat ze ergens weg gegeven worden op Twitch of Twitter, maar dit zie je weinig. Ben ook sinds gisteren druk op zoek naar een code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
De game is echt top gedaan, ik kan echt niet wachten totdat de game in maart uitkomt, echt positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 16:13
Mensen zijn zeer lovend wat ik zo her en der lees! Ben benieuwd! Straks na het werk direct proberen thuis. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Spel heeft wel serieuze downgrade gekregen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

sturtiebe schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:58:
Spel heeft wel serieuze downgrade gekregen :(
Mwoah denk dat de PC versie er nog wel mooi uit zal zien, maar zolang er genoeg content in zit om je een tijdje mee zoet te houden (*kuch* Destiny *kuch*) dan vind ik dat al minder erg. En zo te zien zit de game wel prima in elkaar.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 09-12-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Kort samengevat, Watch Dogs meets Destiny.
Gameplay is vrijwel zelfde als Watch Dogs, shoot-outs, invasions, gang hideouts en zelfs binnen x-tijd intel verzamelen.
Mix dit met een flinke loottable en je krijgt een game die mij wel bevalt :Y

Vraag me alleen wel af hoe lang dit leuk blijft en wat ze in gedachten hebben om het uitdagend te houden.

Vind de spelwereld overigens vrij doods, grote ruimtes met amper bewoners / vijanden, hopelijk is dit omdat we pas in het alpha stadium zitten en vullen ze dit nog iets beter in.

Vind het ook niet altijd duidelijk wie nou vijand of vriend is (inzoomen met wapen geeft vaak wel uitsluitsel maar had van mij iets duidelijker gemogen)
Ook het coversysteem werkt niet altijd even fijn, zo hoef je geen knop in te drukken om het hoekje om te kruipen en gebeurt het dus regelmatig dat je opzij wil bewegen en de computer beslist dat je het hoekje om wil, zo het spervuur in.....
Rest van het coversysteem werkt wel fijn, route is duidelijk te zien en druk op de knop is voldoende om die route af te leggen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Iemand zin om eens samen te spelen zou rond 22u45 online zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saidinho84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-02 11:55
@sturtiebe wat is je gamerstag? Ik kom straks online wil dit even testen met mensen. Laat maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Hawk Be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saidinho84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-02 11:55
Ik ben er alleen ne bent er niet

Ik kan je niet vinden zou je mij eens kunnen proberen Deathspawn84
Hey strutiebe ik was er gister maar je was niet online.

Wel echt een vette game. Ik vind de settings gameplay en de uitgebreiden RPG elementen goed in elkaar steken. Gister level 5 geworden. En waar ik me om verbaasde het ziet er gewoon echt goed uit. Nee het is niet de graphics van de eerste E3 video maar zit er echt dicht in de buurt. Dit wordt instant buy voor mij. Vanavond weer knallen!

[ Voor 81% gewijzigd door Gropah op 13-12-2015 22:45 ]

• sturtiebe
Sorry internet deed plots moeilijk :s kan er iemand nu ?

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Servers zijn down volgens mij :(

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

kun je daar DM niet voor gebruiken?

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:08
Heeft er iemand nog een giveaway alpha code over?

• sturtiebe
Servers zijn terug online blijkbaar. Ik zou rond 15 uur spelen. Zijn er nog mensen ? Laat je naam even achter. Ik heb geen idee hoe ik in die dark zone kom ? Je hebt precies lock picker nodig ?

Hawk Be gamertag

[ Voor 4% gewijzigd door sturtiebe op 10-12-2015 13:06 ]

• Minoeske
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-05 10:22
Ziet er tot nu toe leuk uit, maar mijn ervaring met de alpha heeft maar 15 minuten geduurd, daarna kwam mijn character vast te zitten tussen een stoel en een vuilniszak en er is geen manier om daar tussenuit te komen. :P Beetje knullig want ik zal nu een nieuwe character moeten aanmaken om verder te spelen, maar daar is het dan ook een alpha voor natuurlijk.

Probeer nauwe paden en hoeken te vermijden in ieder geval. :P

• Xecuter NL
Thanks guys voor de feedback! Kijk al erg lang uit naar deze game!

Hoe voelt het schieten aan? Wat ik op de vids zag is de ttk redelijk lang met een flinke spread (alleen in het begin met zwakke wapens waarschijnlijk?).
reacties op reddit zijn voornamelijk zeer positief, kan niet wachten om deze game op een pc te spelen :P aimassis op console is best nadrukelijk aanwezig :X

https://www.reddit.com/r/thedivision/

[YouTube: https://youtu.be/1Ovt-zlfd94]

//edit; video content, zoek via jijbuis naar the division, en tijd <1uur gepost

[ Voor 38% gewijzigd door himlims_ op 10-12-2015 21:33 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Minoeske schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:22:
Ziet er tot nu toe leuk uit, maar mijn ervaring met de alpha heeft maar 15 minuten geduurd, daarna kwam mijn character vast te zitten tussen een stoel en een vuilniszak en er is geen manier om daar tussenuit te komen. :P Beetje knullig want ik zal nu een nieuwe character moeten aanmaken om verder te spelen, maar daar is het dan ook een alpha voor natuurlijk.

Probeer nauwe paden en hoeken te vermijden in ieder geval. :P
Zit er niet iets van fasttravel in? UBI kennenden van de games zal er wel zoeits in zitten toch?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bokkie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:01:
[...]

Zit er niet iets van fasttravel in? UBI kennenden van de games zal er wel zoeits in zitten toch?
Ja is ook. Maar niet overal. Volgens mij alleen de basissen, maar niet naar objectives of missies.
Vanavond wil ik overigens wel even coop proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 10-12-2015 18:48 ]

• sturtiebe
21 uur iemand ? Hawk Be
kunnen we niet een lijstje bijhouden? of online documentje?

Platform
T.net Profiel
uPlay id
Clan
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/a/img834/4023/xboxlived.png Afbeeldingslocatie: http://www.feelpcs.com/images/icon-2.png Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/a/img850/2499/psnl.png[url="http://#"]username[/url]Afbeeldingslocatie: http://teaminterrobang.com/images/misc/gamericons/uplay.png usernameClan

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 10-12-2015 22:36 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Damn net met een groepje de Darkzone in gegaan.
Supervet !
8 man tegen de rest is al reden genoeg om dit spel te halen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Darkzone is echt 4 man minimaal, anders maak je al geen kans.
Zie wel of ik ooit de darkzone in ga als voornamelijk PVE speler zal ik er weinig zijn.

Van wat ik tot nu toe gedaan heb ingame ben ik positief ingesteld, ondanks de downgrade maakt de gameplay op dit moment genoeg goed.

Hoop op wat meer mogelijkheden in de Beta straks voor release, maar tot dusver bevalt het mij prima :)

edit:
Het coversysteem werkt inderdaad nog niet helemaal lekker, soms ga je in cover automatisch de hoek om langs je huidige cover met als gevolg dat je zoals iemand eerder al opmerkte vol in de line of fire komt.

Cover - dash - cover werkt wel nice, had graag gezien dat je tijdens de dash ook een evade zou kunnen doen.

Weapon mods zijn imho nog wat onduidelijik, slecht te zien voor welk wapens welke mods zijn,

Time to kill is imho net iets te lang in PVE, melee zou ohk moeten zijn.

Hele game voelt voor mij aan als, Army of Two in een Watchdogs jasje wat niet perse slecht is trouwens.

I like :Y

[ Voor 44% gewijzigd door Bokkie op 11-12-2015 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:55
Vind de TTK helemaal perfect, verwacht door mods en zeldzamere wapens dit minder zal worden, best jammer. Als je met 2 man bent, is het 1-2 sec max per ventje (wij waren 4, zij 5), dat neigt al beetje naar het 'makkelijk'. Recoil/spread is vrij hoog, maar zal met mods wel iets veranderd kunnen worden.

Basis netjes uitgewerkt, leuke hide/cover/dash functies, al irriteer ik me nu al aan die lompe 'trap op' animaties, duurt te lang. Stad voelt wel realistisch, maar heel veel is statisch. Weinig winkels/appartementen waar je in kan, bijna niets kan kapot (zelfs die houten platen waar je achter schuilt zijn volledig bullet-proof).

Maar 1 ding was vrij duidelijk, wil je de graphics halen uit de gameplay video's.. PC, zonder twijfel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Moest het de uncharted 4 gameplay qua beweging zou het zoveel nicer geweest zijn. Dat werkt gewoon perfect gewoon' iets trager maken.

Iemand zin om te spelen vanamiddag ?

Hoe kan je in dark zone ? Heb precies zo een lock picker nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 18:46

nFo

Alpha ook gespeeld op donderdag, ziet er wel aardig uit, wel inderdaad een serieuze downgrade.
Kwa missies is het weer typisch Ubisoft, ga in een toren klimmen.
En die "boss fights' moet je ook weer 10000 kogels impompen.
Die 3d kaart is leuk gedaan opzicht, toch is het niet altijd even duidelijk.
Interactie met NPC's is inderdaad ook nog niet geweldig.
Verhaal is ook niet bijzonder, ik zou eerst nog de beta spelen om te kijken of sommige dingen nog zijn verbeterd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Vond de Alpha best vermakelijk. Verhaal was praktisch non-existing, maar dat was ook aangekondigd voor de Alpha. Wel ben ik hier wat voorzichtiger in geworden, bij de Destiny Alpha/Beta dacht ik ook van "Oh, dat komt wel in de uiteindelijke game" en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.

De gameplay zelf vond ik ook best prima. Je moet niet de vergissing maken dat het een Destiny is met ander jasje. De gameplay is veel trager en veel meer cover based. Het deed mij ook wel wat aan GoW denken wat dat betreft, alleen dan veel minder testosteron.

Ook het weapon modding vond ik wel vet gedaan. Vind het wel vet dat je allerlei losse mods kan vinden die je op je wapens kan toepassen, al had het inderdaad wel wat duidelijker mogen zijn welke mods op welke wapens kunnen (en bij een vendor aangeven welke mods in gebruik zijn zodat je ze niet verkoopt!) En dan werkte het crafting gedeelte nog geen eens, hier ben ik ook erg benieuwd naar!

Het welbekende ubisoft-principe waar ik een beetje voor vrees viel me nog mee. Nou had je nu maar 1 basis te unlocken, dus was dat snel gedaan. Maar je kan nu ook wat meer met je basis qua upgraden wat weer beter perks zou moeten unlocken. Had graag gezien dat ze dat hele "unlock-basis-voor-nieuw-stukje-map" helemaal overboord hadden gegooid, maar t stoorde me nog niet echt.

De dark-zones vond ik ook wel leuk. Ben er alleen maar in m'n eentje in gegaan, dus weet niet hoe het coop is, maar kwam gelukkig een paar keer wat mensen tegen die je niet gelijk overhoop schieten als ze je zien, dus daarmee wel wat leuke loot kunnen extracten. 1 keertje zelf rogue gegaan, maar dat eindigde niet zo heel goed. Dan krijg je toch vrij snel vrij veel heat op je :P

Graphics zijn niet wat het de eerste keer was en na 3x een autodeur dicht te hebben gedaan geloofde ik dat ook wel, maar de sfeer en de setting die de game neer zet doet het wat mij betreft heel goed. En laten we eerlijk wezen, lelijk is de game écht niet.

Al met al ben ik zeker niet teleurgesteld in de game! Ook maar de Beta eens proberen als dat lukt en als die geen rare dingen doet zie ik me deze game prima halen. Eens kijken of ik wat mensen uit m'n vriendenlijst bij Destiny weg kan krijgen :P

[ Voor 35% gewijzigd door CrackSlet op 14-12-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

En is helaas ook al weer offline gegaan door Ubisoft vanwege copyrightschending :(.

Ik heb helaas niet aan de alpha mee kunnen doen. Was hier wel erg benieuwd naar.

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zo, even 20 minuten enquete invullen, leuk spul :P

Ben benieuwd of ze ook meteen de persoon van het filmpje hebben gevonden, je werd toch aardig doodgegooid aan NDA agreements :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Sigm4tic schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:57:
[...]

En is helaas ook al weer offline gegaan door Ubisoft vanwege copyrightschending :(.

Ik heb helaas niet aan de alpha mee kunnen doen. Was hier wel erg benieuwd naar.
jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SinergyX schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:10:
Zo, even 20 minuten enquete invullen, leuk spul :P

Ben benieuwd of ze ook meteen de persoon van het filmpje hebben gevonden, je werd toch aardig doodgegooid aan NDA agreements :P
Mja ik vind dat ook wel dom om zoiets erop te zetten. Maar aan de andere kant was die NDA gewoon muf. Laat mensen gewoon zien wat de rest aan het doen is. Je moet niet meer met NDA's gaan mekkeren als je de alpha's en beta's gewoon vrij geeft. Shit will change, we know. Doe dan liever dat elke film kenbaar moet maken dat het om alpha footage gaat (bv met watermerk). Dan lijkt me dat een betere oplossing.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 14-12-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:12:
[...]

Mja ik vind dat ook wel dom om zoiets erop te zetten. Maar aan de andere kant was die NDA gewoon muf. Laat mensen gewoon zien wat de rest aan het doen is. Je moet niet meer met NDA's gaan mekkeren als je de alpha's en beta's gewoon vrij geeft. Shit will change, we know. Doe dan liever dat elke film kenbaar moet maken dat het om alpha footage gaat (bv met watermerk). Dan lijkt me dat een betere oplossing.
Hij had rechtsonderin een logo over z'n naam geplakt, daar staan normaal je gegevens dacht ik. Maar neem aan dat ze vrij simpel op basis van de inventory al kunnen achterhalen wie het precies was, dus geen bijzonderheden daar.

Neem aan dat de volgende beta wel een stuk opener is, je kan het uiteindelijk maar een bepaalde tijd tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhoeverre is stealth mogelijk, of wat voor opties zijn er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
himlims_ schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 00:04:
Inhoeverre is stealth mogelijk, of wat voor opties zijn er?
Dat mogen we niet zeggen :p > NDA

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

greyfox1987 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:36:
[...]

Dat mogen we niet zeggen :p > NDA
Ah, toe? ;)
Wanneer loopt die NDA af dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sigm4tic schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:09:

Ah, toe? ;)
Wanneer loopt die NDA af dan?
In principe niet :P

Maar beetje de trailers en gameplay bekijken, kan je al aardig wat conclusies maken ;)
(hint, zie je het niet in de gameplay, kleine kans dat het mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nieuwe trailer met ingame beelden:

Lijkt me dat dit PC is en ziet er nog steeds mooi uit.
Is blijkbaar Xbox One footage al lijkt me deze wel iets mooier en scherper dan de alpha maar misschien heeft de resolutie een upgrade daar. Ze zijn ook level 12 dus dat is volledig buiten wat mogelijk was in de alpha

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 16-12-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

Martinspire schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:10:
[video]
Tijdens de gameplaybeelden staat er xbox one bij.

Die quadcopters die vanaf de tablet te besturen is, hebben ze toch niet doorgezet? Dat was een van de dingen die mij zo gaaf leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:10:
[video]
Is blijkbaar Xbox One footage al lijkt me deze wel iets mooier en scherper dan de alpha maar misschien heeft de resolutie een upgrade daar. Ze zijn ook level 12 dus dat is volledig buiten wat mogelijk was in de alpha
Lijkt me wel, wat kan me niet herinneren dat het zo scherp was, was meer het niveau van Siege zegmaar.

Aan de skills btw te zien, moet dit wel een andere build zijn geweest dan die wij hebben gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2015 21:52 ]

Pagina: 1 2 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst