Me2, al ben ik bang voor een tegenvaller...Eddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:20:
Iedereen deze aankondiging gemist vannacht?! 8 maart voor ps4/Xone/PC. Ik kijk er wel naar uit!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat kleine stukje gameplay zag er wel veelbelovend uit vond ik, het hele NY winter sfeertje vind ik wel heel vet! Er is alleen nog te weinig bekend om een goed oordeel te geven denk ik.
Mee eens, maar dat Online Co-op staat me niet echt aan...Eddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:51:
[...]
Dat kleine stukje gameplay zag er wel veelbelovend uit vond ik, het hele NY winter sfeertje vind ik wel heel vet! Er is alleen nog te weinig bekend om een goed oordeel te geven denk ik.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Veelbelovend?Eddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:51:
[...]
Game ziet er bij verre na niet meer hetzelfde uit als de eerste teaser.
En over de gameplay nog maar te zwijgen.
Misschien dat die seeker mine en autoturret onzin op zon gescripte presentatie werkt, maar in het echt stel ik me dit voor:
- Iedereen is een lul online. Situaties waarin je niet de eerste persoon die je ziet neerknalt, gebeuren gewoon niet. Want anders ben jij het haasje.
- In een echte match hadden de "Rikers" niet als een stel idioten in open veld gestaan, en had achter die auto schuilen weinig nut gehad.
Aan zulke neppe gameplay kan ik me echt ergeren..
"Let's see what they do"
Nee, kogel door je kop, dat gebeurt er normaal!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Juist, iedereen is een lul online, daarom lieten ze die backstab op t laatst zienJeroenneman schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:01:
[...]
Veelbelovend?
Game ziet er bij verre na niet meer hetzelfde uit als de eerste teaser.
En over de gameplay nog maar te zwijgen.
Misschien dat die seeker mine en autoturret onzin op zon gescripte presentatie werkt, maar in het echt stel ik me dit voor:
- Iedereen is een lul online. Situaties waarin je niet de eerste persoon die je ziet neerknalt, gebeuren gewoon niet. Want anders ben jij het haasje.
- In een echte match hadden de "Rikers" niet als een stel idioten in open veld gestaan, en had achter die auto schuilen weinig nut gehad.
Aan zulke neppe gameplay kan ik me echt ergeren..
"Let's see what they do"
Nee, kogel door je kop, dat gebeurt er normaal!
Maar ik heb t ook met opzet over "veelbelovend" en "moeten t nog zien". Het hele co-op idee lijkt mij met met vrienden wel leuk!
Ik heb geen vriendenEddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:11:
[...]
Juist, iedereen is een lul online, daarom lieten ze die backstab op t laatst zienen ja het is scripted, wat wil je anders op zo'n presco!
Maar ik heb t ook met opzet over "veelbelovend" en "moeten t nog zien". Het hele co-op idee lijkt mij met met vrienden wel leuk!

Ghost Recon ziet er daarentegen veelbelovend uit!
[ Voor 18% gewijzigd door AntiChrist7 op 16-06-2015 15:45 ]
wat mooi inside info
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c2jrVPcIarU]
moet wel toevoegen dat de 1e trailer van 2013 opgenomen zijn op PC's en de trailer van dit jaar op een XBOX ONE.. dus de PC versie zal er uiteindelijk wel beter uit komen te zien gelukkig
[ Voor 82% gewijzigd door spartacusNLD op 21-06-2015 18:22 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wel jammer dat de tablet geschrapt is overigens.. En zoals ik heb begrepen in Januari beta voor PC en PS4 (Xbox al in december)
Xbox is aangekondigd en "soon after in the new year" PC en PS4, dus ik zou gokken januari, anders heeft beta op die platformen ook weinig nut
Ik wacht iig de eind versie wel af voordat ik deze haal of niet. Ik krijg een beetje last light gevoel erbij, vrij snel meer van het zelfde herhaling.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Mogelijk komen er na de release wat tweakers initiatieven wat het interessant zou kunnen maken.
Had nog niet van deze game gehoord en kwam laatst, gedurende een YouTube filmpje over 'Upcoming games', deze titel tegen.
Lijkt me echt onzettend gaaf om te spelen zeg! Vooral de Dark Zone lijkt me echt bizar om te spelen. Wie kan je vertrouwen, wie niet? Schiet een lichtkogel de lucht in en je weet zeker dat je aangevallen wordt. Maar van welke kant?
Ik hoop echt dat de multiplayer een beetje fatsoenlijk gaat werken
[ Voor 90% gewijzigd door PdeBie op 07-08-2015 11:23 ]
Ik ben geen marketing expert, maar als je je publiek warm wilt houden.... dan is deze radio stilte ook niet echt goed voor je toekomstige verkoop.
Ok, het duurt nog even, maar toch....
wijze woorden
mja ik verwacht een flop, de eerste e3 was iedereen hyped, na 3 is wel duidelijk dat het allemaal niet zo bijzonder word als wij eerst dachten.Valandil schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:09:
Beetje stil rondom "The Division"
Ik ben geen marketing expert, maar als je je publiek warm wilt houden.... dan is deze radio stilte ook niet echt goed voor je toekomstige verkoop.
Een beetje zoals met Watchdogs dus.
Mijn ervaring met Ubisoft games de laatste tijd is dat het voornamelijk fluff en hype is met weinig inhoud. Ik voorspel ook veel overeenkomsten met spellen als Farcry en AC (torens ed.).unfor schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:15:
[...]
mja ik verwacht een flop, de eerste e3 was iedereen hyped, na 3 is wel duidelijk dat het allemaal niet zo bijzonder word als wij eerst dachten.
Een beetje zoals met Watchdogs dus.
Het lijkt soms wel alsof die gasten in de auto-industrie hebben gewerkt. Je maakt 1 onderstel (wat best prima is) en daar zet je dan verschillende carrosserieën op.
Prima.
Ja zeker. Die hoop heb ik ook altijd. Het zou natuurlijk geweldig zijn als Ubi laat zien dat ze wel een goed spel kunnen maken en een knaller van een hit uitbrengen. Maar een pre-order zal het niet worden voor mij.PdeBie schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:49:
En toch blijf ik deze titel in de gaten houden. Je weet maar nooit. Wie weet blijkt het toch een kersje op de slagroom te zijn.
Prima.
wat ik begrijp uit interviews is dat er diverse studios werken aan deze titel, zij hebben er allemaal veel belang bij dat dit project wel slaagt. laatste half jaar is men voornamelij kbezig geweest met stabiliteit vd game. en ze zijn al lang bezig met deze titel, inmiddels zijn diverse functies (helaas) geschrapt. zolang dat het kwaliteit vd game ten goede komt ..
Daarentegen poepen ze de ene AC na de andere uit en die verkopen als een malle. Ubi zal dit ongetwijfeld zien als bevestiging dat het '1 onderstel/ X carrosserieën" systeem werkt.himlims_ schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:43:
ubisoft weet dondersgoed wat voor fiasco watchdogs e.d. zijn geweest
wat ik begrijp uit interviews is dat er diverse studios werken aan deze titel, zij hebben er allemaal veel belang bij dat dit project wel slaagt. laatste half jaar is men voornamelij kbezig geweest met stabiliteit vd game. en ze zijn al lang bezig met deze titel, inmiddels zijn diverse functies (helaas) geschrapt. zolang dat het kwaliteit vd game ten goede komt ..
Maar goed, allemaal koffiedik kijken dit. Laten we een glas halfvol mindset houden.
Prima.

* himlims_ runs
Watchdog had ook de intentie daar een francise van te maken; dat gaat voorlopig niet meer gebeuren
Als ze ook the devision nu laten uitmoden in een fiasco dan ziet het er idd niet heel hoopvol uit voor ubisoft.
Ik hou hoop dat allemaal meevalt en we straks een smakelijke shooter hebben die single en mutliplayer combineerd tot 1 sausje.
net even te kijken naar prijzen van pre-order ..... ik wacht de final release wel af

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 14-09-2015 13:08 ]
Een moderne PChimlims_ schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:33:
semi-kickje; zijn er al systeem specificaties bekend?
Zonder minimum specs kan iedereen toch wel aardig inschatten wat er nodig is.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
die lijkt nog geen topic te hebbenNickrsd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:30:
ik denk dat Wildlands toffer wordt als deze game..
Screenshot voor de geinteresseerde (sorry klein beetje vaag zat iets voor me lens denk ik):
http://imageshack.com/a/img908/2892/x2cJPS.jpg <-- dood
http://imageshack.com/a/img903/3908/9HJhsi.jpg <-- Loadout
Warhammer en PC games en lego
Klinkt vet! Hoe zag het eruit op de xbox? Kan je toevallig een vergelijking maken met Destiny graphics wise? (als je daar enig ervaring mee hebt).Arnevld schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:13:
Toevallig was ik een van de gelukkige die via tweakers een VIP pass voor firstlook en Ubisoft heeft gekregen. Op deze stand stonden 9 plekken voor mensen om the division te kunnen spelen. Ik heb hier dus een paar keer mee gedaan en mijn god wat een heerlijke game is dit. 3 tegen 3 tegen 3 speelde we, en ik was toevallig met 2 dames die ook een VIP pass hadden tegelijk aan de beurt. Het was een vette ervaring de game voelt al goed het loopt lekker. Ik was een operator met een wat er op leek een M14 en zo'n doelzoekende rollende bal granaat. Gelijk sprongen we over een muur, klommen een stukje en kwamen bij de eerste opdracht. Er waren een stuk of 6 enemy 'cleaners' die een soort loot cache aan het verdedigen waren. Deze hebben we gelijk aan moeten vallen (helaas demo dus klein beetje lineair), mijn 2 vrouwelijke companen liepen wat verder achter mij en ik nam positie in om vuur te openen. Uit dekking achter een betonnen muur gooide ik gelijk mijn doelzoekende bal granaat op het vijandige vrijdagmiddag borreltje midden op straat. Dit schakelde gelijk 2 man uit en de rest waren eigenlijk appeltje eitje door wat goed geplaatste schoten te leveren. Enige wat ik jammer vind is dat het best wat kogels / schade nodig heeft om een enemy uit te schakelen, hierbij merkte ik wel dat mijn secundaire wapen een SMG of automatisch pistool makkelijker er doorheen ging dan mijn rifle. Nadat we de stelling verlaten hadden en alles 'opgeruimt' was konden we de loot cache pakken. Ik heb zelf niet gekeken omdat iemand anders het al mee nam naar het volgende punt, met oog op de demo tijd werden we snel geforceerd naar het extraction point gestuurd. Daar stonden weer meerdere cleaners en kwamen we de andere teams tegen. Het is een groot vierkant plein vol met nieuws-stands en zee containers met in het midden tussen de cover de drop zone. Hierin moest elk team afzonderlijk dit punt cappen en hun loot aan een kabel hangen dat het veilig gesteld kon worden. Hierop volgende een soort kat en muis spel om het punt te domineren om je loot te kunnen veiligstellen, helaas waren mijn teamleden niet mensen die elke dag shooters spelen waardoor we hard supressed werden. Ik stond bovenop een container en heb diverse mensen uitgeschakeld, maar de chaos was te groot. Omstebeurten vielen er veel doden aan weers kanten, waaruit bleek dat een SMG wel erg handig is tegen enemy players. Toen was helaas de tijd op maar het was een super vette ervaring en het spel voelt super goed en vloeiend aan (was op een xbox one).
Screenshot voor de geinteresseerde (sorry klein beetje vaag zat iets voor me lens denk ik):
http://imageshack.com/a/img908/2892/x2cJPS.jpg <-- dood
http://imageshack.com/a/img903/3908/9HJhsi.jpg <-- Loadout
The first casualty in war is always the truth...
Ik heb zelf helaas geen ervaring met de Xbox. Ik heb het vergeleken met een andere demo die ik heb gespeeld op een xboxone op dezelfde dag en zag er zelf vrijwel weinig verschil in. Ik denk dat de PC versie grafisch veel sterker zal zijn :-)Jumpiefox schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:17:
[...]
Klinkt vet! Hoe zag het eruit op de xbox? Kan je toevallig een vergelijking maken met Destiny graphics wise? (als je daar enig ervaring mee hebt).
Warhammer en PC games en lego
beta voor xbone gaat volgende maand live, mogelijk rond deze periode meer. maar je zou meer aan promotie verwachten, maar misschien heeft ubisoft iets geleerd van verledenValandil schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:09:
Beetje stil rondom "The Division"

Ben daardoor heel huiverig geworden, waar ik bij de eerste trailer toendertijd flink onder de indruk was
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Toch weer flink stukje gameplay.
Ook wat korte clips over skill trees en weapons te vinden op youtube:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mexzLHzJ2Z8]
[ Voor 13% gewijzigd door Xecuter NL op 01-12-2015 14:49 ]
alleen waarneer komt er een beta oid? het is toch al een hele tijd in ontwikkeling..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ben het zeker met je eens dat ze ons wel voorgelogen hebben en moeten ook zeker realistisch blijven kijken. Die beelden van vorig jaar en daarvoor moeten we vergeten.bram1984 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:01:
Het ziet er echt niet meer uit.
Ben toch stiekem benieuwd naar de beta. Deze zou in december beginnen maar iemand al iets van een datum tegen gekomen?
Zelfde als Watchdogs, ook zo'n Ubisoft "topper". Jaren hype, en dan een release die helemaal niet lijkt op waar iedereen al jaren op zat te kwijlen.rolandos582 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 01:11:
Zag er eerst allemaal geweldig uit, maar langzamerhand begint het toch een dramatische flop te zijn. Net zoals zoveel games tegenwoordig, dikke hype en mooie demos laten zijn. En als er dan gameplay of de game komt uit blijkt het gewoon dramatisch te zijn.
Nee, Ubisoft is al jaren de weg kwijt, net zoals EA en Activision.
Als iemand er van uit gaat dat dit ineens wel een topper word na tientallen AAA flops, dan ben je wel erg naief
[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 02-12-2015 05:18 ]
Achja Watchdogs is inderdaad net zo'n flopgame. Activison is prima bezig, vermaak me prima met CoD BO3.unfor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 05:16:
[...]
Zelfde als Watchdogs, ook zo'n Ubisoft "topper". Jaren hype, en dan een release die helemaal niet lijkt op waar iedereen al jaren op zat te kwijlen.
Als iemand er van uit gaat dat dit ineens wel een topper word na tientallen AAA flops, dan ben je wel erg naief
Details als smeltende sneeuw en schaduw van voorbij waaiend papier (genoemd door youtuber Marcostyle) zijn toch niet echt dingen die je in een COD ziet.
En op zich is een kleine downgrade geen probleem als het spel daarmee meer verkocht en vooral gespeeld wordt. Dat motiveert de ontwikkelaar ook om goed te blijven ondersteunen met patches etc.
Nee dit ziet er dik oke uit ! Als de gameplay goed is en de controls lekker vlot gaan (geen stroeve PC shit aub!) dan hoop ik dat ubisnot mijn vertrouwen een beetje kan terugwinnen !
/edit: oh, lees nu dat Alpha alleen voor Xbox One is.
[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 07-12-2015 20:37 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[..] beetje sceptisch dat altijd wel bij een Ubisoft titel, maar het gameplay concept lijkt me wel heel tof. En ubisoft weet dat ze wat goed te maken hebben, althans dat hoop ikunfor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 05:16:
[...]
Zelfde als Watchdogs, ook zo'n Ubisoft "topper". Jaren hype, en dan een release die helemaal niet lijkt op waar iedereen al jaren op zat te kwijlen.
nog weinig alpha beelden gelekt
Kijk al lang uit naar deze game, hopelijk maakt het de verwachtingen waar.
We gaan het morgen meemaken
(Ondanks al dat overdreven negativisme mbt Watch Dogs heb ik me daar overigens prima mee vermaakt

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mwoah denk dat de PC versie er nog wel mooi uit zal zien, maar zolang er genoeg content in zit om je een tijdje mee zoet te houden (*kuch* Destiny *kuch*) dan vind ik dat al minder erg. En zo te zien zit de game wel prima in elkaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 09-12-2015 15:23 ]
Gameplay is vrijwel zelfde als Watch Dogs, shoot-outs, invasions, gang hideouts en zelfs binnen x-tijd intel verzamelen.
Mix dit met een flinke loottable en je krijgt een game die mij wel bevalt

Vraag me alleen wel af hoe lang dit leuk blijft en wat ze in gedachten hebben om het uitdagend te houden.
Vind de spelwereld overigens vrij doods, grote ruimtes met amper bewoners / vijanden, hopelijk is dit omdat we pas in het alpha stadium zitten en vullen ze dit nog iets beter in.
Vind het ook niet altijd duidelijk wie nou vijand of vriend is (inzoomen met wapen geeft vaak wel uitsluitsel maar had van mij iets duidelijker gemogen)
Ook het coversysteem werkt niet altijd even fijn, zo hoef je geen knop in te drukken om het hoekje om te kruipen en gebeurt het dus regelmatig dat je opzij wil bewegen en de computer beslist dat je het hoekje om wil, zo het spervuur in.....
Rest van het coversysteem werkt wel fijn, route is duidelijk te zien en druk op de knop is voldoende om die route af te leggen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik kan je niet vinden zou je mij eens kunnen proberen Deathspawn84
Hey strutiebe ik was er gister maar je was niet online.
Wel echt een vette game. Ik vind de settings gameplay en de uitgebreiden RPG elementen goed in elkaar steken. Gister level 5 geworden. En waar ik me om verbaasde het ziet er gewoon echt goed uit. Nee het is niet de graphics van de eerste E3 video maar zit er echt dicht in de buurt. Dit wordt instant buy voor mij. Vanavond weer knallen!
[ Voor 81% gewijzigd door Gropah op 13-12-2015 22:45 ]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Hawk Be gamertag
[ Voor 4% gewijzigd door sturtiebe op 10-12-2015 13:06 ]
Probeer nauwe paden en hoeken te vermijden in ieder geval.
Hoe voelt het schieten aan? Wat ik op de vids zag is de ttk redelijk lang met een flinke spread (alleen in het begin met zwakke wapens waarschijnlijk?).

https://www.reddit.com/r/thedivision/
[YouTube: https://youtu.be/1Ovt-zlfd94]
//edit; video content, zoek via jijbuis naar the division, en tijd <1uur gepost
[ Voor 38% gewijzigd door himlims_ op 10-12-2015 21:33 ]
Zit er niet iets van fasttravel in? UBI kennenden van de games zal er wel zoeits in zitten toch?Minoeske schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:22:
Ziet er tot nu toe leuk uit, maar mijn ervaring met de alpha heeft maar 15 minuten geduurd, daarna kwam mijn character vast te zitten tussen een stoel en een vuilniszak en er is geen manier om daar tussenuit te komen.Beetje knullig want ik zal nu een nieuwe character moeten aanmaken om verder te spelen, maar daar is het dan ook een alpha voor natuurlijk.
Probeer nauwe paden en hoeken te vermijden in ieder geval.
Ja is ook. Maar niet overal. Volgens mij alleen de basissen, maar niet naar objectives of missies.Bokkie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:01:
[...]
Zit er niet iets van fasttravel in? UBI kennenden van de games zal er wel zoeits in zitten toch?
Vanavond wil ik overigens wel even coop proberen.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 10-12-2015 18:48 ]
Supervet !
8 man tegen de rest is al reden genoeg om dit spel te halen
Zie wel of ik ooit de darkzone in ga als voornamelijk PVE speler zal ik er weinig zijn.
Van wat ik tot nu toe gedaan heb ingame ben ik positief ingesteld, ondanks de downgrade maakt de gameplay op dit moment genoeg goed.
Hoop op wat meer mogelijkheden in de Beta straks voor release, maar tot dusver bevalt het mij prima
edit:
Het coversysteem werkt inderdaad nog niet helemaal lekker, soms ga je in cover automatisch de hoek om langs je huidige cover met als gevolg dat je zoals iemand eerder al opmerkte vol in de line of fire komt.
Cover - dash - cover werkt wel nice, had graag gezien dat je tijdens de dash ook een evade zou kunnen doen.
Weapon mods zijn imho nog wat onduidelijik, slecht te zien voor welk wapens welke mods zijn,
Time to kill is imho net iets te lang in PVE, melee zou ohk moeten zijn.
Hele game voelt voor mij aan als, Army of Two in een Watchdogs jasje wat niet perse slecht is trouwens.
I like

[ Voor 44% gewijzigd door Bokkie op 11-12-2015 07:15 ]
Basis netjes uitgewerkt, leuke hide/cover/dash functies, al irriteer ik me nu al aan die lompe 'trap op' animaties, duurt te lang. Stad voelt wel realistisch, maar heel veel is statisch. Weinig winkels/appartementen waar je in kan, bijna niets kan kapot (zelfs die houten platen waar je achter schuilt zijn volledig bullet-proof).
Maar 1 ding was vrij duidelijk, wil je de graphics halen uit de gameplay video's.. PC, zonder twijfel.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand zin om te spelen vanamiddag ?
Hoe kan je in dark zone ? Heb precies zo een lock picker nodig ?
Kwa missies is het weer typisch Ubisoft, ga in een toren klimmen.
En die "boss fights' moet je ook weer 10000 kogels impompen.
Die 3d kaart is leuk gedaan opzicht, toch is het niet altijd even duidelijk.
Interactie met NPC's is inderdaad ook nog niet geweldig.
Verhaal is ook niet bijzonder, ik zou eerst nog de beta spelen om te kijken of sommige dingen nog zijn verbeterd.
De gameplay zelf vond ik ook best prima. Je moet niet de vergissing maken dat het een Destiny is met ander jasje. De gameplay is veel trager en veel meer cover based. Het deed mij ook wel wat aan GoW denken wat dat betreft, alleen dan veel minder testosteron.
Ook het weapon modding vond ik wel vet gedaan. Vind het wel vet dat je allerlei losse mods kan vinden die je op je wapens kan toepassen, al had het inderdaad wel wat duidelijker mogen zijn welke mods op welke wapens kunnen (en bij een vendor aangeven welke mods in gebruik zijn zodat je ze niet verkoopt!) En dan werkte het crafting gedeelte nog geen eens, hier ben ik ook erg benieuwd naar!
Het welbekende ubisoft-principe waar ik een beetje voor vrees viel me nog mee. Nou had je nu maar 1 basis te unlocken, dus was dat snel gedaan. Maar je kan nu ook wat meer met je basis qua upgraden wat weer beter perks zou moeten unlocken. Had graag gezien dat ze dat hele "unlock-basis-voor-nieuw-stukje-map" helemaal overboord hadden gegooid, maar t stoorde me nog niet echt.
De dark-zones vond ik ook wel leuk. Ben er alleen maar in m'n eentje in gegaan, dus weet niet hoe het coop is, maar kwam gelukkig een paar keer wat mensen tegen die je niet gelijk overhoop schieten als ze je zien, dus daarmee wel wat leuke loot kunnen extracten. 1 keertje zelf rogue gegaan, maar dat eindigde niet zo heel goed. Dan krijg je toch vrij snel vrij veel heat op je
Graphics zijn niet wat het de eerste keer was en na 3x een autodeur dicht te hebben gedaan geloofde ik dat ook wel, maar de sfeer en de setting die de game neer zet doet het wat mij betreft heel goed. En laten we eerlijk wezen, lelijk is de game écht niet.
Al met al ben ik zeker niet teleurgesteld in de game! Ook maar de Beta eens proberen als dat lukt en als die geen rare dingen doet zie ik me deze game prima halen. Eens kijken of ik wat mensen uit m'n vriendenlijst bij Destiny weg kan krijgen
[ Voor 35% gewijzigd door CrackSlet op 14-12-2015 13:10 ]
En is helaas ook al weer offline gegaan door Ubisoft vanwege copyrightschending
Ik heb helaas niet aan de alpha mee kunnen doen. Was hier wel erg benieuwd naar.
Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter
Ben benieuwd of ze ook meteen de persoon van het filmpje hebben gevonden, je werd toch aardig doodgegooid aan NDA agreements
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
jammerSigm4tic schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:57:
[...]
En is helaas ook al weer offline gegaan door Ubisoft vanwege copyrightschending.
Ik heb helaas niet aan de alpha mee kunnen doen. Was hier wel erg benieuwd naar.
Mja ik vind dat ook wel dom om zoiets erop te zetten. Maar aan de andere kant was die NDA gewoon muf. Laat mensen gewoon zien wat de rest aan het doen is. Je moet niet meer met NDA's gaan mekkeren als je de alpha's en beta's gewoon vrij geeft. Shit will change, we know. Doe dan liever dat elke film kenbaar moet maken dat het om alpha footage gaat (bv met watermerk). Dan lijkt me dat een betere oplossing.SinergyX schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:10:
Zo, even 20 minuten enquete invullen, leuk spul
Ben benieuwd of ze ook meteen de persoon van het filmpje hebben gevonden, je werd toch aardig doodgegooid aan NDA agreements
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 14-12-2015 23:13 ]
Hij had rechtsonderin een logo over z'n naam geplakt, daar staan normaal je gegevens dacht ik. Maar neem aan dat ze vrij simpel op basis van de inventory al kunnen achterhalen wie het precies was, dus geen bijzonderheden daar.Martinspire schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:12:
[...]
Mja ik vind dat ook wel dom om zoiets erop te zetten. Maar aan de andere kant was die NDA gewoon muf. Laat mensen gewoon zien wat de rest aan het doen is. Je moet niet meer met NDA's gaan mekkeren als je de alpha's en beta's gewoon vrij geeft. Shit will change, we know. Doe dan liever dat elke film kenbaar moet maken dat het om alpha footage gaat (bv met watermerk). Dan lijkt me dat een betere oplossing.
Neem aan dat de volgende beta wel een stuk opener is, je kan het uiteindelijk maar een bepaalde tijd tegenhouden.
Dat mogen we niet zeggenhimlims_ schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 00:04:
Inhoeverre is stealth mogelijk, of wat voor opties zijn er?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ah, toe?
Wanneer loopt die NDA af dan?
In principe niet
Maar beetje de trailers en gameplay bekijken, kan je al aardig wat conclusies maken
(hint, zie je het niet in de gameplay, kleine kans dat het mogelijk is)
Lijkt me dat dit PC is en ziet er nog steeds mooi uit.
Is blijkbaar Xbox One footage al lijkt me deze wel iets mooier en scherper dan de alpha maar misschien heeft de resolutie een upgrade daar. Ze zijn ook level 12 dus dat is volledig buiten wat mogelijk was in de alpha
[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 16-12-2015 21:34 ]
Tijdens de gameplaybeelden staat er xbox one bij.Martinspire schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:10:
Nieuwe trailer met ingame beelden:
[video]
Die quadcopters die vanaf de tablet te besturen is, hebben ze toch niet doorgezet? Dat was een van de dingen die mij zo gaaf leek.
Lijkt me wel, wat kan me niet herinneren dat het zo scherp was, was meer het niveau van Siege zegmaar.Martinspire schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:10:
Nieuwe trailer met ingame beelden:
[video]
Is blijkbaar Xbox One footage al lijkt me deze wel iets mooier en scherper dan de alpha maar misschien heeft de resolutie een upgrade daar. Ze zijn ook level 12 dus dat is volledig buiten wat mogelijk was in de alpha
Aan de skills btw te zien, moet dit wel een andere build zijn geweest dan die wij hebben gespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2015 21:52 ]
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst