Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang er maar geen cloacking/hidden stealth shit is, ben ik blij. Co-op mmo fps(?) anyway gameplay lijkt aardig nieuw

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Heb de alpha gespeeld en was aangenaam verrast door de gameplay en sfeer van de game.

PS. Hoort dit topic eigenlijk niet meer thuis onder de rpg sectie?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Live action trailer:

Martinspire - PC, PS5, XSX

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

Morgen kun je de Alpha weer even spelen, vanaf 15.00uur als ik het goed heb.
Ubisoft has announced Tom Clancy's The Division will be back online on Friday 18 at 3 PM CET, 9 AM EDT or 6 AM PDT

[ Voor 72% gewijzigd door nFo op 17-12-2015 23:02 ]

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

komt er ook een ps4 of pc alpha/beta?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nFo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:52:
Morgen kun je de Alpha weer even spelen, vanaf 15.00uur als ik het goed heb.
Ubisoft has announced Tom Clancy's The Division will be back online on Friday 18 at 3 PM CET, 9 AM EDT or 6 AM PDT
Maar waarom? En komt er dan nieuwe content bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

Martinspire schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 00:08:
[...]

Maar waarom? En komt er dan nieuwe content bij?
https://twitter.com/TheDi...219900928?lang=nl&lang=nl

BE ADVISED: The Alpha trial servers will be turned on again starting at 0900PST for a minimum of 3 hours for additional stress testing.

[ Voor 21% gewijzigd door nFo op 18-12-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:38:
komt er ook een ps4 of pc alpha/beta?
daar heb ik nog weinig over kunnen vinden, er wordt geadverteerd met beta-access, maar wanneer is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:08
de open beta is voor alle platforms, de alpha was alleen voor X1.

servers back online

[ Voor 15% gewijzigd door Justin2000 op 18-12-2015 14:59 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:35
Zag dat opeens de pre-order uit de xbox store weer weg was, hij stond er eerder van de week even kort op (standard en gold), maar nu weer 'coming soon'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

was mij niet helemaal duidelijk waar/hoe een fysieke game te bemachtigen + beta, daarom net losse beta-key besteld; https://www.g2a.com/tom-c...n-global-beta-code-1.html

THANK YOU FOR REDEEMING YOUR BETA CODE

lijkt in orde, maar of het gegarrandeerde toegang is, weet ik niet

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 24-12-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:08
himlims_ schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:51:
was mij niet helemaal duidelijk waar/hoe een fysieke game te bemachtigen + beta, daarom net losse beta-key besteld; https://www.g2a.com/tom-c...n-global-beta-code-1.html

De beta codes worden net voor de start verzonden per mail.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
himlims_ schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:51:

Ik heb tijdens de alpha op XB1 in december zo'n key gekocht en geredeemed, werkte perfect! :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Justin2000 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:40:
[...]

De beta codes worden net voor de start verzonden per mail.
Ik kreeg de code direct van g2a ?

Anyway.. zojuist een nieuwe (on)officiele trailer voorbij zien komen op YouTube. Helaas nog niet in het engels maar wel aardig wat footage die ik nog niet echt goed gezien had zoals de hubs/safe zones.

YouTube: Tom Clancy's The Division - Official Trailer - da Ubisoft

Lijkt er alweer af te zijn gehaald :(

[ Voor 17% gewijzigd door xeple op 12-01-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

xeple schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Ik kreeg de code direct van g2a ?

Anyway.. zojuist een nieuwe (on)officiele trailer voorbij zien komen op YouTube. Helaas nog niet in het engels maar wel aardig wat footage die ik nog niet echt goed gezien had zoals de hubs/safe zones.

YouTube: Tom Clancy's The Division - Official Trailer - da Ubisoft

Lijkt er alweer af te zijn gehaald :(
Ik heb de code via Humble Bundle, maar er staat dat de beta dagen nog bekend gemaakt moeten worden. Klopt dat want ik er verder verdacht weinig over terug vinden.

Er zijn geruchten dat de closed beta vanaf 29 januari van start gaat.

http://www.eurogamer.nl/a...eta-start-eind-deze-maand

[ Voor 11% gewijzigd door Tylocke op 12-01-2016 19:07 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:43

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Mijn enthousiasme was redelijk gedaald. Was bang voor een Watchdogs herhaling (qua beloftes vooraf) nu ik het zo zie moet ik zeggen dat het mij weer behoorlijk aantrekt. Ben benieuwd wat ze allemaal nog gaan laten zien voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Chrosser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:43:
Mijn enthousiasme was redelijk gedaald. Was bang voor een Watchdogs herhaling (qua beloftes vooraf) nu ik het zo zie moet ik zeggen dat het mij weer behoorlijk aantrekt. Ben benieuwd wat ze allemaal nog gaan laten zien voor release.
Trailer is wederom PC niveau, dat stoort mij nog het meeste.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Een paar posts terug zag ik een trailer waarin Xbox One stond. Ben dan ook nog aan het twijfelen. Ben de laatste tijd sowieso weer wat meer op de pc aan het spelen. Denk dat ik m na release aanschaf met een paar maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:53:
[...]

Trailer is wederom PC niveau, dat stoort mij nog het meeste.
[..] logisch toch? bedoel als uitgever wil je dat je game er maximaal uit ziet en dus is de pc de beste keuze. niets geen pc/console flameware, maar storend?

binnenkort die beta, kunnen we het allemaal zelf ervaren. en de graphics van 'huidige generatie' is goed, de gameplay is alles bepalend tegenwoordig. dat gezegd te hebben, twijfel ik of de pc het plaform wordt voor gameplay en gamefun; hackers en cheaters ... daar hebben console gamers geen last van.

[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 13-01-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:13:
[...]

[..] logisch toch? bedoel als uitgever wil je dat je game er maximaal uit ziet en dus is de pc de beste keuze. niets geen pc/console flameware, maar storend?

binnenkort die beta, kunnen we het allemaal zelf ervaren. en de graphics van 'huidige generatie' is goed, de gameplay is alles bepalend tegenwoordig
Tegendeel, basis is simpel, beste graphics blijven PC. Nee, het is meer de fictieve hype naar console hoe 'supermooi' de game is, maar komt de game uit krijg je vervolgens weer een complete afbranding van <insert console> omdat het er niet uitziet.

En graphics maken nog steeds een groot verschil ongeachte gameplay, zet GTA5 of BF maar eens naast elkaar.. dat is ronduit bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb de game op firstlook kunnen checken op de ps4, zag er zeker niet slecht of storend uit, en het was vermoedelijk ook niet de laatste build.. ik maak me geen zorgen, pre order blijft staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat de game nog niet te pre-orderen is in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:58:
Xbox afaik pas sinds vorige week, NL store kon al iets eerder, ga ook niet moeilijk doen met regio's en prepaid kaarten om 2 tientjes goedkoper uit te zijn. Dus neem aan dat de PS versie wel snel zal volgen.
GMacD schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:58:
Ik heb de game op firstlook kunnen checken op de ps4, zag er zeker niet slecht of storend uit, en het was vermoedelijk ook niet de laatste build.. ik maak me geen zorgen, pre order blijft staan :)
Oh game is ook absoluut niet lelijk, aantal stukken zijn echt geweldig mooi (ook hoe je voetstappen afhankelijk van sneeuw/natte sneeuw blijven staan), maar bv reflecties in waterplasjes waren aanzienlijk stuk minder (beetje vergelijkbaar met GTA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:09:
[...]

Xbox afaik pas sinds vorige week, NL store kon al iets eerder, ga ook niet moeilijk doen met regio's en prepaid kaarten om 2 tientjes goedkoper uit te zijn. Dus neem aan dat de PS versie wel snel zal volgen.
Ik hoop t. Wil hem toch digitaal pre-orderen voordat de beta uitkomt. Is toch één van de weinige games dit jaar die op mijn musthave-lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:35

Bozznl

GT: The Bozzz88

Als de beta bevalt koop ik deze game gold edition via Argentinië xbox store voor 47 euro. Voor die prijs kan ik hem dan wss niet laten liggen.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

je kunt alleen beta spelen als je preordered? Nee dan wacht ik wel even tot na de launch :) Wanneer komt ie uit mei toch? 8 maart zie ik. Best snel.

[ Voor 12% gewijzigd door Chrosser op 13-01-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:58:
hij staat er inmiddels bij ;)

[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 13-01-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
gister de promo code gekregen voor toegang tot de beta van de retailer..nu wachten tot de mail van ubisoft en de beta zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03

tha_crazy

Mafketel

Je kan via bol.com ook een pre-order plaatsen en dan een beta code krijgen.
Werkt volgens mij ook als je achteraf betaald.

Mocht ik er nu via bol.com nog 1 binnen krijgen kan mn collega ook ff spelen :P

Ik heb zelf mijn Beta key via G2A binnen gehaald, die werkte prima en ook al de bevestiging gekregen.

[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 14-01-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
tha_crazy schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:29:
Je kan via bol.com ook een pre-order plaatsen en dan een beta code krijgen.
Werkt volgens mij ook als je achteraf betaald.

Mocht ik er nu via bol.com nog 1 binnen krijgen kan mn collega ook ff spelen :P

Ik heb zelf mijn Beta key via G2A binnen gehaald, die werkte prima en ook al de bevestiging gekregen.
Hoe denk je dat het gros van die keys van G2A er zijn? ;) Pre-order plaatsen, betaling achteraf, maar je krijgt de beta code al. Bestelling annuleren, gratis key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag t gisteravond. Heb hem gelijk gepre-orderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Let the hype begin:)
http://www.xgn.nl/nieuws/...waarschijnlijk-deze-maand

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2016/1452707451/beta.jpg

Wel een rot timing met nieuwe season van Diablo 3 maarja ik ga niet klagen Division > ALL, wat ik tot nu toe gehoord heb van anderen die de Xbox beta hebben gespeeld.

Update:
ik kreeg net ook mijn beta key vanuit Uplay. preorder had ik al een tijd geleden gedaan, en in Uplay zelf stond de beta al tussen mijn spellen, echter kreeg ik nu ook een key en heb ik deze kunnen activeren.

[ Voor 23% gewijzigd door Yerap op 15-01-2016 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-09 05:28
Gister voor het eerst een spel gepre order .
Bij bol, maar wanneer krijg ik mijn beta code dan?

PS ps4 gaat het over

[ Voor 11% gewijzigd door fevo-1190 op 15-01-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
Hey Vin, jij hier ook O+

Bij G2A kan je ook los beta codes kopen voor 80 cent of zo.

https://www.g2a.com/tom-c...n-global-beta-code-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
haha, daar komt de destiny community ;) Same here.

Ik heb ook al tijd geleden pre-order geplaatst bij bol. Ook benieuwd wanneer andere deze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

steffeh schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:49:
[...]

Hey Vin, jij hier ook O+

Yep ik ook hier, ben destiny beu en zat al lang te wachten op deze :P
Maar Beta heb ik al, en nu staat m'n weekend nu ook vast O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
ik had de pre order bij bol op 8 januari geplaatst, 13 januari kreeg ik de code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Misschien een domme vraag, maar ik kom er niet echt wijs uit. Ik weet dat je singleplayer gedeeltes hebt en dat de zogenoemde dark zones multiplayer zijn. Wat ik echter niet echt kan terugvinden is of je het singleplayer gedeelte dan ook Co-op kan doen? Dus verhaal doorspelen met 2 of 3 personen. Is dit al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Chrosser schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:25:
Misschien een domme vraag, maar ik kom er niet echt wijs uit. Ik weet dat je singleplayer gedeeltes hebt en dat de zogenoemde dark zones multiplayer zijn. Wat ik echter niet echt kan terugvinden is of je het singleplayer gedeelte dan ook Co-op kan doen? Dus verhaal doorspelen met 2 of 3 personen. Is dit al bekend?
De vrije zone in de alpha was volledig co-op, alleen je base volgens mij niet (daar stond ook een melding voor de deur), de instance/dungeon die er zat was auto-search co-op. Darkzone is basis hetzelfde, maar dan een PVPVE gebied.

Neem aan dat er best quests/stukken zijn die solo gedaan moeten worden, zoals in je base, maar alles erbuiten leek zover ik kon zien allemaal co-op (beetje borderlands principe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Erg jammer dat het maar een paar dagen is, maar mensen hier gedesinteresseerd om co-op te doen met the division volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 64mike53
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 13:06
Het principe zoals ik het gespeeld heb is dat je de missies in de stad singleplayer kan doen. Wanneer je bij het punt aan komt waar de missie start kan je als nog zoeken naar medespelers om de missie co-op te doen. Wanneer je door de stad wil met andere mensen dien je in het kamp waar je aankomt te zoeken naar medespelers en daar mee de stad in wandelen.

De darkzone kan je ook zo alleen inlopen wat echter niet verstandig is. Hier kan je ook matchmaking doen om zo met meerdere mensen tegelijk in de darkzone te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik vraag me alleen af of de 29ste het al vanaf 00:00 is, want dan is het wel erg aantrekkelijk om een dagje vrij te nemen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Blijkbaar was er al een 1 of ander evenement waar een aantal youtubers heen zijn gegaan:

Ik zie overigens niet veel anders dan wat er in de alpha op X1 ook gebeurde, dus denk dat dit misschien ook het uitgangspunt voor de beta is. Hoop alleen wel meer missies dan. Je begint overigens wederom op level 4 dus zit zeker nog wat voor

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2016 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:13

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Martinspire schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:22:
Blijkbaar was er al een 1 of ander evenement waar een aantal youtubers heen zijn gegaan:
[video]
[video]

Ik zie overigens niet veel anders dan wat er in de alpha op X1 ook gebeurde, dus denk dat dit misschien ook het uitgangspunt voor de beta is. Hoop alleen wel meer missies dan. Je begint overigens wederom op level 4 dus zit zeker nog wat voor
Dank voor het delen, dit ziet er erg goed uit zo.

[ Voor 44% gewijzigd door Tylocke op 16-01-2016 12:19 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Hmm volgens angry joe is er geen optie om een clan aan te maken..jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:22:
[video]
Geniale video haha, lachte me kapot om die kerel. Goed gevoel voor humor!

Lijkt me een tof spel, in de gaten houden, zeker niet pre-orderen aangezien het ubisoft is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:44
Ze streven zeker geen realisme na in deze game.. Je moet toch wel erg veel schieten op een vijand tot hij neergaat.

Verder zie ik ook telkens hetzelfde in ieder filmpje, waardoor ik vind dat de gameplay eentonig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:21
Rubberen schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:08:
Ze streven zeker geen realisme na in deze game.. Je moet toch wel erg veel schieten op een vijand tot hij neergaat.

Verder zie ik ook telkens hetzelfde in ieder filmpje, waardoor ik vind dat de gameplay eentonig is.
Ik heb toevallig dezelfde ervaring want ik heb het spel gespeeld op de Gamekings gamebeurs afgelopen oktober.

We speelden met 9 man in groepjes van 3.
We begonnen met een kleine off line missie missie waarbij we een soort van lawinepijl moesten pakken. Vervolgens klim je een muurtje over en ben je in het multiplayer gedeelte. Daarin lopen tal van bots die je kan afmaken en natuurlijk de andere 6 spelers.
In het midden van de map moet je dan een pijl de lucht in knallen en begint het aftellen van 2 minuten voordat er een extractie is. Hartstikke leuk allemaal, het coversysteem is zo overgenomen van Splinter Cell: Blacklist, het knallen voelt ook vrijwel hetzelfde.

Na een aantal kills promoveerde ik van rank 1 naar rank 2. Waar ik mij direct aan irriteerde is dat je wel heel veel kogels nodig hebt voordat je een kill maakt, een headshot op een bot of op een andere speler zou altijd een instant kill moeten zijn. Maar wat er gebeurt in dit spel is het volgende: de speler die neer gaat, heeft nog 30 seconden te leven en kan nog alle kanten op kruipen en zelfs nog kogels terugschieten ondanks dat je iemand een headshot geeft.
Waar het op neer komt is dat je als speler zijnde 2 magazijnen ongeveer kwijt bent voordat je een kill maakt. Want de speler die aan het kruipen is moet je ook nog vol schieten met lood.
Na een minuut of 15 in multiplayer gezeten te hebben bereikte ik rank 9 en ik was vrijwel niet dood gegaan. Ik wilde toen weleens weten wat mijn score was. Wat bleek nou? Er is geen scoreboard..
Ik had echt het idee dat ik een stuk of 16 man had omgelegd. Wat voor een eerste speelervaring niet verkeerd is. Maar ik kreeg daar geen bewijs voor geleverd omdat de enige score die bijgehouden werd was het ranksysteem.

Nou dat kan een spelelement zijn daar valt wellicht mee te leven als je een multiplayer speelt. Maar wat mij heel erg verbaasde is dat je in een multiplayer level constant vanuit dezelfde hoek opnieuw start. Wat betekent dat als je met 6 man in een multiplayer zit?
Dat de derde partij de sjaak is.Want je kan met 6 man lekker blijven campen in dezelfde hoek waardoor de andere partij geen schijn van kans heeft. Dan is het alleen nog even in de party de beslissing nemen wie deze ronde mag winnen voor extra loot and that's it.

Voor mijn gevoel had Ubisoft nog niet het idee hoe ze dit moeten oplossen. Elke multiplayer zou uitdagend moeten zijn, die uitdaging zit er zeker doordat je een extractietijd hebt van 2 minuten (!!) en dat je met 3 man moet overleven tegen 6 andere spelers en daarbij nog de bots.
Dat is een uitdaging. Maar geef goede spelers dan wel de mogelijkheid dat een headshot einde oefening is voor een speler.

Ik sprak vervolgens 1 van de gasten die daar namens het team van The Division stond en stelde hem de vraag of er nog een scoreboard zou worden toegevoegd. Nee dit was in hun ogen niet relevant.
Dat vind ik persoonlijk nogal een gemis.

Om een lang verhaal kort te maken: ik ben benieuwd of het on line gedeelte wel gaat aanslaan omdat daar nog niet zo goed is over nagedacht in mijn ogen.
Ik neem daarbij ook nog de ervaring mee van Rainbow Six Siege op de PS4 en vraag mij af of Ubisoft wel de juiste partij is om een game, die afhankelijk is van servers, te lanceren.
Tot nu toe ligt dagelijks RainBow Six Siege een keer stil en heb ik nog niet dezelfde on line ervaring die een Destiny bijvoorbeeld wel heeft. Ik heb met Destiny nog nooit een potje niet kunnen afmaken omdat er een verbindingsfout is. En bij Ubisoft is dat toch een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
steffeh schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:49:
[...]

Hey Vin, jij hier ook O+

Zijn deze ook voor Xbox One?
Zie het nergens staan.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het lijkt er niet echt op dat dit spel veel gespeeld wordt, of is de release uitgesteld?
Deze game komtin de basis bij mij over als een namaak van Enemy Territory.
Daarvan werd de 'nieuwe' versie geen succes helaas. De oude (mod) was ontzettend populair en vond ik nog leuker dan Counterstrike. Je kon met veel mensen in één map spelen (massive) en XP verzamelen / missies uitvoeren (RPG).

Er is nog geen één shooter uitgekomen die dat spel kan evenaren, dus ik ben daarom benieuwd naar The Division. :)

De oude (mod) versie. Op het plaatje is te zien dat je XP kon verzamelen.
Afbeeldingslocatie: http://creativebits.org/files/images/Enemy_Territory_Mac.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Luxicon op 16-01-2016 19:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Luxicon schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:53:
Het lijkt er niet echt op dat dit spel veel gespeeld wordt, of is de release uitgesteld?
Deze game komtin de basis bij mij over als een namaak van Enemy Territory.
Daarvan werd de 'nieuwe' versie geen succes helaas. De oude (mod) was ontzettend populair en vond ik nog leuker dan Counterstrike. Je kon met veel mensen in één map spelen (massive) en XP verzamelen / missies uitvoeren (RPG).

Er is nog geen één shooter uitgekomen die dat spel kan evenaren, dus ik ben daarom benieuwd naar The Division. :)

De oude (mod) versie. Op het plaatje is te zien dat je XP kon verzamelen.
[afbeelding]
Als je een vergelijkbaar iets zoekt met ET: Dirty Bomb.
Is van dezelfde makers en is free to play.

The Division lijkt in de verste verte niet op ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Aramiss schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:34:
[...]

Ik heb toevallig dezelfde ervaring want ik heb het spel gespeeld op de Gamekings gamebeurs afgelopen....

Om een lang verhaal kort te maken: ik ben benieuwd of het on line gedeelte wel gaat aanslaan omdat daar nog niet zo goed is over nagedacht in mijn ogen.
Ik neem daarbij ook nog de ervaring mee van Rainbow Six Siege op de PS4 en vraag mij af of Ubisoft wel de juiste partij is om een game, die afhankelijk is van servers, te lanceren.
Tot nu toe ligt dagelijks RainBow Six Siege een keer stil en heb ik nog niet dezelfde on line ervaring die een Destiny bijvoorbeeld wel heeft. Ik heb met Destiny nog nooit een potje niet kunnen afmaken omdat er een verbindingsfout is. En bij Ubisoft is dat toch een stuk minder.
Volgens mij heb je niet de goede perceptie van het spel. Het is echt een rpg waar gedeeltes pvp in voorkomen, à la borderlands (ergens gelezen hierboven 8) ) en witcher achtige elementen maar in een new york setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Chrosser schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:39:
[...]

Volgens mij heb je niet de goede perceptie van het spel. Het is echt een rpg waar gedeeltes pvp in voorkomen, à la borderlands (ergens gelezen hierboven 8) ) en witcher achtige elementen maar in een new york setting
Grappig dat je dit bovenste uit mijn verhaal pakt.

Het spel draait erom dat als jij niet speelt er zaken veranderen in de wereld. Dus moeten de servers on line zijn van Ubisoft. Met Rainbow Six is 24 uur al niet mogelijk op de ps4. Ik geef dus dat ik benieuwd ben hoe ze dat gaan oplossen.

Daarnaast geef ik aan dat je wel heel veel kogels moet gebruiken voor een kill. Als je de verschillende video's bekijkt is dit nog steeds het geval. De video's in combinatie met mijn eigen ervaring maken dat ik er minder vertrouwen in heb.

Daarbij ken je mijn achtergrond niet en ik heb aardig wat verstand van games ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch heel benieuwd naar het eindresultaat. Heb gister de game ge-preordered, zodat ik de Beta kan spelen. Heb alleen toch redelijk veel filmpjes op internet voorbij zien komen waarbij er gesproken wordt over de downgrade van de graphics. Het zag er bij de E3 van 2013/2014 zo mooi uit, maar de footage van 2015 was toch minder. Ik hoop dat het nog allemaal goed komt, maar heb er een hard hoofd in (Watch Dogs)

YouTube: The Division | In Depth Graphics Comparison & Hype Strategy

Het is weliswaar een filmpje van sept 2015, maar goed. De meest recente filmpjes op YouTube laten nou niet echt een grote verbetering zien naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
Aramiss schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:29:
[...]

Het spel draait erom dat als jij niet speelt er zaken veranderen in de wereld. Dus moeten de servers on line zijn van Ubisoft. Met Rainbow Six is 24 uur al niet mogelijk op de ps4. Ik geef dus dat ik benieuwd ben hoe ze dat gaan oplossen.

Daarnaast geef ik aan dat je wel heel veel kogels moet gebruiken voor een kill. Als je de verschillende video's bekijkt is dit nog steeds het geval. De video's in combinatie met mijn eigen ervaring maken dat ik er minder vertrouwen in heb.

Daarbij ken je mijn achtergrond niet en ik heb aardig wat verstand van games ;).
Alleen kent Ubisoft natuurelijk wel meerdere ontwikkelaars die elk hun eigen server systeem opbouwen. Dus eigenlijk kun je over de stabiliteit nog weinig zeggen totdat de game er echt is. Mijn ervaring vanuit de Alpha is dat het prima stabiel is of dat ook zo voor de beta/release is gaan we meemaken.

de Time to Kill ligt misschien wat hoger maar dat is natuurlijk ook niet ongewoon voor een RPG. Ook al is het een shooter maakt dat weinig uit want als je met headshots mensen direct wil afmaken zit je in een Shooter RPG gewoon niet goed. Neem bijvoorbeeld ook eens een kijkje bij Borderlands (al vaker aangehaald) dit is ook een shooter RPG en de TTK is daar ook hoger waarbij headshots meer/critical damage doen wat in the Division ook zo is. Dat past prima bij de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik zou echt niet pre-orderen.
Ik denk dat iedereen wel Ubisofts reputatie kent, en wat er met Watchdogs, assassins creed en the crew is gebeurd.

1+1= ...

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 17-01-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Juist dit element is eindelijk weer iets dat zo'n game de standaard doorbreekt, steeds meer games gooien de ttk zo belachelijk ver terug dat we bijna allemaal UT instagib clones krijgen, ben ik juist blij dat we eindelijk weer eens een lange TTK krijgen en maar hopen dat latere gear dat niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Wanneer kan ik mijn beta code krijgen van bol? Verleden week toch maar pre order gedaan wat ik nooit doe, maar dit lijkt me echt een fantastische game .. Rpg zoals we hem nog niet gezien hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Krijg er alleen maar meer zin in door de filmpjes.. Vind de ttk niet storend net als het 'gebrek' van een scorebo(a)rd, het is immers geen shooter. Jammer dat er geen clan opties zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

.... het I een rpg, en dat kent (meestal) geen headshots. Hedshots doen wel meer dmg dan body shots.

Je verzamelt immers wapens, armor en goodies die je stats veranderen. Beetje raar als iemand 300% van standaard heeft, en dan zo snel neer gaat.

Game I geen battlefield, cod, rainbow6 etc. Het is een rpg, met rollen als rank, healer en dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dco2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
GMacD schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:10:
Krijg er alleen maar meer zin in door de filmpjes.. Vind de ttk niet storend net als het 'gebrek' van een scorebo(a)rd, het is immers geen shooter. Jammer dat er geen clan opties zijn :(
Als Ubi daar genoeg commentaar opkrijg verwacht ik wel een update daarvoor. Wat zeker zal gebeuren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:53:
Wanneer kan ik mijn beta code krijgen van bol? Verleden week toch maar pre order gedaan wat ik nooit doe, maar dit lijkt me echt een fantastische game .. Rpg zoals we hem nog niet gezien hebben!
De mail zat bij mij in mijn spam folder bij mijn gmail, check die even. (terwijl andere mail van bol er wel gewoon doorheen komt) Maatje had precies hetzelfde. Mail moet je ongeveer woensdag binnen hebben gehad met de melding dat de release datum is uitgesteld en je code in dezelfde mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik vind het toch maar vreemd om een bullet sponge model te hebben met gewone mensen zonder speciale armor enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Jaguar645 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:10:
[...]

Alleen kent Ubisoft natuurelijk wel meerdere ontwikkelaars die elk hun eigen server systeem opbouwen. Dus eigenlijk kun je over de stabiliteit nog weinig zeggen totdat de game er echt is. Mijn ervaring vanuit de Alpha is dat het prima stabiel is of dat ook zo voor de beta/release is gaan we meemaken.

de Time to Kill ligt misschien wat hoger maar dat is natuurlijk ook niet ongewoon voor een RPG. Ook al is het een shooter maakt dat weinig uit want als je met headshots mensen direct wil afmaken zit je in een Shooter RPG gewoon niet goed. Neem bijvoorbeeld ook eens een kijkje bij Borderlands (al vaker aangehaald) dit is ook een shooter RPG en de TTK is daar ook hoger waarbij headshots meer/critical damage doen wat in the Division ook zo is. Dat past prima bij de game.
Ik heb borderlands gespeeld en ken de mechanics. Ik haal het multiplayer gedeelte aan waarbij je 2 minuten lang moet overleven tegen een meertal. Bij borderlands speel je tegen npc's en in het multiplayer gedeelte zijn het npc's en nog 6 anderen. Wil je ooit een missie on line behalen zou een belangrijk element zijn om headshots effectiever te maken.
Een voorbeeld vanuit Destiny ook een spel dat ik speel, is dat je met een handcannon een headshot kan geven en dat de npc's dan direct dood is. Ipv van nog het lange finishing move.

Bij gamekings zag ik een item: http://www.gamekings.nl/v...tom-clancys-the-division/ vanaf 18.30 verwoord Shelly haar eerste ervaring na een 1 uur spelen. Zij geeft aan dat het levelen betekent dat je dezelfde gameplay krijgt alleen met betere wapens die vervolgens dezelfde damage doen als in het begin.

Ik zou het liefst zien dat iemand, die goed kan aimen ook een soort van beloning krijgt van instant death's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aramiss schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:14:
Ik zou het liefst zien dat iemand, die goed kan aimen ook een soort van beloning krijgt van instant death's.
En hoe wil je de stad dan zien? Elke hoek van de straat overladen met mobs, omdat je ze toch in 10sec max neermaait, hoe geloofwaardig is dat dan? Instant spawn op plekken waar je net ben geweest, enkel om maar die stroom van mobs te laten komen?

En ik heb al genoeg mobs in amper halve clip neergekregen, shotgun was 2-3 hits, vind ik netjes en meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Xecuter NL schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:31:
[...]

De mail zat bij mij in mijn spam folder bij mijn gmail, check die even. (terwijl andere mail van bol er wel gewoon doorheen komt) Maatje had precies hetzelfde. Mail moet je ongeveer woensdag binnen hebben gehad met de melding dat de release datum is uitgesteld en je code in dezelfde mail.
Dankje voor je antwoord, maar niks in reclame postvakje.
De pre order is vorige week zondag gedaan zie ik. Had eigenlijk wat sneller een mail verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankyD86
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:56
Bol.com meld bij the division voor PS4:
The Division BETA vindt plaats begin 2016. Alle pre-orders t/m 12 januari hebben inmiddels een code toegestuurd gekregen per e-mail. Pre-orders na deze datum ontvangen hun code 21 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:15:
[...]

Dankje voor je antwoord, maar niks in reclame postvakje.
De pre order is vorige week zondag gedaan zie ik. Had eigenlijk wat sneller een mail verwacht.
Spam is wat anders dan reclame, misschien dat dat wat uitmaakt ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zie nu dat orders na 12 jan pas mail kunnen ontvangen op 21 januari op bol.com.
Dus wacht tot 21e en zal als ik dan nog niks hebt gauw een belletje doen naar bol.com.
Heb maar 2 postvakken (iphone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:41:
[...]

En hoe wil je de stad dan zien? Elke hoek van de straat overladen met mobs, omdat je ze toch in 10sec max neermaait, hoe geloofwaardig is dat dan? Instant spawn op plekken waar je net ben geweest, enkel om maar die stroom van mobs te laten komen?

En ik heb al genoeg mobs in amper halve clip neergekregen, shotgun was 2-3 hits, vind ik netjes en meer dan genoeg.
Ik ben zoo benieuwd naar de shotguns en hun range/dmgrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
himlims_ schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:58:
[...]

Ik ben zoo benieuwd naar de shotguns en hun range/dmgrate
Ik zag in een filmpje dat men van 1m afstand 3x op iemand vol raak schoot, maar diegene was nog niet dood.
Dat valt mij nogal op aan alle filmpjes. Soms moeten er wel 3 magazijnen van een smg ofzo in iemand gepompt worden voordat die dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
baronruud schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:10:
[...]

Ik zag in een filmpje dat men van 1m afstand 3x op iemand vol raak schoot, maar diegene was nog niet dood.
Dat valt mij nogal op aan alle filmpjes. Soms moeten er wel 3 magazijnen van een smg ofzo in iemand gepompt worden voordat die dood gaat.
Ja maar let wel op dat het hier telkens gaat om een relatief laag level van wapens volgens mij, dus een lage dps. Hogere levels, betere gear en dus ook een hogere dps verlagen de ttk, tenzij de vijand mee levelt, wat dan weer zorgt voor een afweging of je een gevecht uit de weg wilt gaan of het risico neemt om het gevecht wel aan te gaan met je darkzone loot (zie 1 van de eerdere gameplay filmpjes voor dit scenario, waarbij ze een stel cleaners uit de weg gaan). Welliswaar aannames, maar die time to kill zorgt er ook voor dat je je daadwerkelijk 'sterker' gaat voelen met betere gear. Weer een aanname, maar hopelijk werkt het zo.

Ik speelde ook Mechwarrior Online en de zeer hoge ttk zorgt juist voor een veel strategischere attack en defense taktieken en geen CoD rush praktijken.

Ik zie het als een groot voordeel die hogere ttk, echter moet deze weer niet te hoog zijn en het blijft een vreemd gevoel omdat het hier 'menselijke doelen' gaat en niet om een robot oid, dat moet ik toegeven.

Anyways, ik kijk er ontzettend naar uit deze game, maar waar ik me dan weer zorgen om maak is de repetitive gameplay en hoeveelheid content (geen brooklyn wtf?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
baronruud schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:10:
[...]

Ik had 2 leuke guns gevonden die aanzienlijk beter killen dan de standaard guns waar gros van de filmpjes mee rondlopen. Maar omdat zij ook flink damage kunnen doen, is het ook veel meer een tactisch spelletje dan gewoon vrolijk gunblazing rondrennen (ok, stun grenade doet wonderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ik hoop dat t n vette game wordt. Echt zin om met wat vrienden te spelen. Ben echter bang dat het snel saai wordt. Tactisch zal het vast heel tot zijn, maar tot nu toe lijken de skills en abilities mij nogal saai. Om het maar even met borderlands te vergelijken, daar kun je je class door de verschillende skilltrees behoorlijk variëren waardoor een character, afhankelijk van de gekozen skills compleet anders kan spelen. Kijkend naar de skills hier lijkt me dit zeer beperkt. Ook mis ik een Rogue type naast het overduidelijk aanwezige dps, tank en healer. Het is geen traditionele rpg, maar toch kan ik een "glass canon" altijd zeer waarderen. Laat mij er aub volledig naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Xecuter NL schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:30:
[...]

Ja maar let wel op dat het hier telkens gaat om een relatief laag level van wapens volgens mij, dus een lage dps. Hogere levels, betere gear en dus ook een hogere dps verlagen de ttk, tenzij de vijand mee levelt, wat dan weer zorgt voor een afweging of je een gevecht uit de weg wilt gaan of het risico neemt om het gevecht wel aan te gaan met je darkzone loot (zie 1 van de eerdere gameplay filmpjes voor dit scenario, waarbij ze een stel cleaners uit de weg gaan). Welliswaar aannames, maar die time to kill zorgt er ook voor dat je je daadwerkelijk 'sterker' gaat voelen met betere gear. Weer een aanname, maar hopelijk werkt het zo.

Ik speelde ook Mechwarrior Online en de zeer hoge ttk zorgt juist voor een veel strategischere attack en defense taktieken en geen CoD rush praktijken.

Ik zie het als een groot voordeel die hogere ttk, echter moet deze weer niet te hoog zijn en het blijft een vreemd gevoel omdat het hier 'menselijke doelen' gaat en niet om een robot oid, dat moet ik toegeven.

Anyways, ik kijk er ontzettend naar uit deze game, maar waar ik me dan weer zorgen om maak is de repetitive gameplay en hoeveelheid content (geen brooklyn wtf?)
Dat is toch puur een aanname? Als je levelt en je hebt betere wapens dan is de tegenstander ook afgehangen met betere gear. Dan zit er geen verschil tussen het begin en de keer dat je betere wapens hebt.

Wat is er mis mee om de wapens wat meer damage te geven? Ik hoef niet constant actie te hebben. De stad zou centraal moeten staan ipv knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Beetje zelfde systeem als in Destiny lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Zijn er veel mensen die de beta op de ps4 gaan spelen? misschien leuk om een groep/groepjes te maken om te verkennen en in de DZ te gaan jagen op rogues..of zelf berucht te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrapperDeCrap schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:20:
Ik hoop dat t n vette game wordt. Echt zin om met wat vrienden te spelen. Ben echter bang dat het snel saai wordt. Tactisch zal het vast heel tot zijn, maar tot nu toe lijken de skills en abilities mij nogal saai. Om het maar even met borderlands te vergelijken, daar kun je je class door de verschillende skilltrees behoorlijk variëren waardoor een character, afhankelijk van de gekozen skills compleet anders kan spelen. Kijkend naar de skills hier lijkt me dit zeer beperkt. Ook mis ik een Rogue type naast het overduidelijk aanwezige dps, tank en healer. Het is geen traditionele rpg, maar toch kan ik een "glass canon" altijd zeer waarderen. Laat mij er aub volledig naast zitten.
dat kan hier ook; je kunt 'gewoon' switchen tussen tank/medic etc. stel je joint een party die al medic heeft; kun jij jouw punten herverdelen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CYwEJM0W8AEz6Bn.png

hopelijk is download binnen voordat beta afloopt :X

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 19-01-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

himlims_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:17:
[...]

dat kan hier ook; je kunt 'gewoon' switchen tussen tank/medic etc. stel je joint een party die al medic heeft; kun jij jouw punten herverdelen

[afbeelding]

Will there be a pre-load?
  • Yes there will be a pre-load 48h before the event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
GMacD schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:44:
Zijn er veel mensen die de beta op de ps4 gaan spelen? misschien leuk om een groep/groepjes te maken om te verkennen en in de DZ te gaan jagen op rogues..of zelf berucht te worden :D
Als er genoeg beta codes worden verstuurd wel, sta al op de lijst sinds de release van de E3 trailer dus zal wel goed komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:29:
[...]

Als er genoeg beta codes worden verstuurd wel, sta al op de lijst sinds de release van de E3 trailer dus zal wel goed komen denk ik.
Hoop t voor je. Geloof dat 't gros de game gepre-orderd heeft alleen al om gegarandeerd toegang te krijgen tot de beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:48:
[...]

Hoop t voor je. Geloof dat 't gros de game gepre-orderd heeft alleen al om gegarandeerd toegang te krijgen tot de beta...
me included, had mijzelf ook al lang geleden aangemeld voor de beta, maar heb toch een bol pre order geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:48:
[...]

Ik heb voor een euro een betakey gekocht, is een stuk makkelijker dan preorders plaatsen en die euro kon ik nog wel missen. Geactiveerd en hij gaf aan gegarandeerde toegang, dus dat moet wel goed zitten.

Kan ik op basis van de alpha altijd nog beslissen of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
himlims_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:17:
[...]

[afbeelding]

Ja dat begrijp ik en je kunt zelf je skills bepalen, maar de skills klinken saai. Hopelijk dat het tactisch goed uitpakt. Tot nu toe lijkt het een cover shooter met wat rpg elementen voor mij. Met rogue bedoel ik voornamelijk skills als in snellere movement en bv stealth, high risk high reward. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
CrapperDeCrap schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:26:
[...]

Met rogue bedoel ik voornamelijk skills als in snellere movement en bv stealth, high risk high reward. We zullen zien.
Als we toch bezig zijn. Ik had graag een melee class gezien met een katana. Of een ranged magic dps met bio wapens.

Oh ja, en misschien een pet ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:21
xeple schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:49:
[...]

Als we toch bezig zijn. Ik had graag een melee class gezien met een katana. Of een ranged magic dps met bio wapens.

Oh ja, en misschien een pet ? :+
Een zwerfhond zou nog wel kunnen dienen als pet denk ik, goed idee. Vind wel dat als je dan tank bent je dat ook in het uiterlijk van je character moet zien, full exoskeleton met beplating. 8)

Maar goed, ben wel blij dat ze bij het meer hedendaagse en realistische blijven. Dat is dan ook hetgeen mij het meest aanspreekt aan The Division. Zoals ik het nu zie op de filmpjes wordt de grootte van New York enorm goed neergezet, de sfeer wordt goed op het scherm overgebracht en dat zorgt er bij mij toch meer voor dat ik in een game gezogen wordt.

Ik voorzie alvast een weekendje ruzie zo rondom 29 januari met het thuisfront :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrapperDeCrap schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:26:
[...]

Ja dat begrijp ik en je kunt zelf je skills bepalen, maar de skills klinken saai. Hopelijk dat het tactisch goed uitpakt. Tot nu toe lijkt het een cover shooter met wat rpg elementen voor mij. Met rogue bedoel ik voornamelijk skills als in snellere movement en bv stealth, high risk high reward. We zullen zien.
ik heb nog maar heeeel weinig 'end/high'-lvl content gezien

als ik de youtubers mag geloven (die laatst dus zon playoff hadden bij ubisoft) zou deze dagen meer pc en endgame content videos moeten verschijnen.

lvl20 filmpje

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 19-01-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hallo!

Zoals velen van jullie (gok ik zo) was ik bij de aankondiging van the Division erg enthousiast geworden van dit spel. Helaas doordat het zo lang duurde heb ik het een beetje losgelaten en is het een beetje in vergetelheid geraakt tot een paar weken terug. Houd nu de gameplay beelden die online verschijnen (vooral die van Arekkz) goed in de gaten en heb laatst de gold edition gepreordered.

Dat is overigens een tip van mijn kant. Voor degene die meer dan 100 uplay points hebben in uplay kunnen dat inwisselen voor 20% korting op elke aankoop in de uplay shop. Dan zit je maar op een paar euro duurder dan keyshops! En je hebt hem gewoon rechtstreeks bij uplay gekocht!

Ik ben erg benieuwd naar de beta en het spel zelf. Hopelijk kan ik dat weeken wat tijd vinden om de beta te spelen maar ik ga mijn best doen. Ben vooral benieuwd of ik het RPG gedeelte leuk vind want ik ben vooral shooters gewend. Vraag mij af of de TTK erg wennen is e.d. Zijn hier mensen die 'echte shooters' gewend zijn/waren en daarna rpg shooters gingen spelen? Hoe is dat bevallen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:21
melantrix schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:17:
Ik ben erg benieuwd naar de beta en het spel zelf. Hopelijk kan ik dat weeken wat tijd vinden om de beta te spelen maar ik ga mijn best doen. Ben vooral benieuwd of ik het RPG gedeelte leuk vind want ik ben vooral shooters gewend. Vraag mij af of de TTK erg wennen is e.d. Zijn hier mensen die 'echte shooters' gewend zijn/waren en daarna rpg shooters gingen spelen? Hoe is dat bevallen?
Wat mij het meest opvalt is dat ik voor mijn gevoel veel tijd nodig heb om een 'kill' te maken. Je kunt denk ik The Division beter vergelijken met andere 3rd person shooters zoals Gears of War. Daarin had je ook een half magazijn nodig om een vijand om te leggen. De vergelijking 1st person en The Division is in mijn ogen oneerlijk, zeker als je het vergelijkt met de hardcore modes van bijvoorbeeld CoD. Of de mechanics van Siege wat ik zie in je signature dat je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavors schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:23:
[...]

Wat mij het meest opvalt is dat ik voor mijn gevoel veel tijd nodig heb om een 'kill' te maken. Je kunt denk ik The Division beter vergelijken met andere 3rd person shooters zoals Gears of War. Daarin had je ook een half magazijn nodig om een vijand om te leggen. De vergelijking 1st person en The Division is in mijn ogen oneerlijk, zeker als je het vergelijkt met de hardcore modes van bijvoorbeeld CoD. Of de mechanics van Siege wat ik zie in je signature dat je speelt.
Klopt, dat is inderdaad ook mijn vraag aangezien ik FPS gewend ben, vraag ik mij af hoe de overgang mensen afgaat. Is het erg wennen en voelt het (lang) onwennig of gaat het relatief snel?

Ik besef me gelukkig wel dat het twee verschillende soorten spellen zijn en ik dat dus sowieso niet moet vergelijken met bijv siege. Maar omdat dat wel mijn achtergrond is zal je natuurlijk altijd vanuit dat perspectief iets ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Ik heb van origine altijd cod en battlefield, quake 3 etc gespeeld op de pc. Sinds een jaar ben ik nu overgestapt van een volwaardig gamesysteem naar een ps4.

Ook ik twijfelde heel erg over de TTK bij bijv. Destiny, maar ik moet toegeven dat ik me daar totaal niet aan heb gestoord. Je gaat snel in de gaten krijgen hoe je het spel moet spelen en je went aan de TTK.

Ik snap dat veel mensen de vergelijking maken met shooters maar dit soort spellen zijn in hun core een RPG met shooter elementen. Vergelijk het met Destiny, mas effect, wellicht zelfs een gears of war en de TTK is niet meer zo bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rpower18 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:41:
Ik heb van origine altijd cod en battlefield, quake 3 etc gespeeld op de pc. Sinds een jaar ben ik nu overgestapt van een volwaardig gamesysteem naar een ps4.

Ook ik twijfelde heel erg over de TTK bij bijv. Destiny, maar ik moet toegeven dat ik me daar totaal niet aan heb gestoord. Je gaat snel in de gaten krijgen hoe je het spel moet spelen en je went aan de TTK.

Ik snap dat veel mensen de vergelijking maken met shooters maar dit soort spellen zijn in hun core een RPG met shooter elementen. Vergelijk het met Destiny, mas effect, wellicht zelfs een gears of war en de TTK is niet meer zo bijzonder.
Thanks man! RPG heeft me altijd wel aangetrokken maar nog nooit een game gehad die mij genoeg aansprak en die op de PC beschikbaar was.

voor de rest een leuke serie:

Verglijk dit *promotie* filmpje met de TTK in t spel 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Melantrix op 19-01-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:46:
[...]
voor de rest een leuke serie:

[video]

Verglijk dit *promotie* filmpje met de TTK in t spel 8)7
game is nog niet uit en de ellende van cheaters en aimbots is al begonnen
//edit; had de kosten van die filmpjes in ontwikkeling van trade systeem gedaan :X
TTK: tijd ligt hoog > het is een RPG
RPG: grinden/looten > traden van loot
... is nu rpg of niet :F >:)

[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 19-01-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het volgende filmpje zie, en ik hoor die man z'n vrouw afsnauwen als ze zegt dat ze van brooklyn heights komt..
Het is vergezocht, maar zou het een hele subtiele verwijzing zijn naar iets dat toch in Brooklyn gaat afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
game gaat gewoon volledig new york bevatten; alleen beginnen we in manhatten. Of de overige wijken dlc worden, of gewoon via updates vrijgegeven weet ik niet. Zijn eerder ook al screenshots gepost van diverse 'map overviews' waarbij die verschillende regios zichtbaar waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Rpower18 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:41:

In Destiny schiet je op wezens/halve machines. In The Division op mensen, daarom lijkt de TTK zo on-natuurlijk lang. Bij Destiny vind ik dat geen probleem, maar daar is een headshot op normale kleine ads een instant kill, de grotere hebben er dan 2 of meer nodig.
Hier zie ik filmpjes waar iemand een headshot krijgt, maar nog lang niet doos is. En omdat het mensen zijn is het nogal onverklaarbaar in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Ik meende in de filmpjes ook te zien dat sommige ads een soort van armor en health bar hadden?

Kan het misschien zo zijn dat ze een soort van kinetic armor hebben oid. waardoor een headshot niet fataal is?
Pagina: 1 ... 3 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst