Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Meer mensen met Xbox Live problemen?

Mijn One (laatste previeuw build) geeft aan online te zijn maar ik kan niets, store is in het menu niet zichtbaar enz.

Als ik dan bij "opnieuw starten, uitschakelen, enz" kijk staat er een oranje driehoek en "maak verbinding met Xbox live"

Als ik daar op druk kom ik in het netwerk menu, daar heeft de Xbox gewoon netjes connectie, krijgt een goed IP, NAT-Open enz.

Netwerkverbinding testen > oké.
Multiplayerverbinding testen > oké.
Gedetailleerde netwerkstatestieken > Je moet online zijn om netwerkstatestieken te zien.

Ondanks dat al mijn andere apparaten het wel doen heb ik mijn router en modem al opnieuw gestart maar dit bied ook geen resultaat.

Iemand nog een gouden tip?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:58:
Meer mensen met Xbox Live problemen?

Mijn One (laatste previeuw build)
Tenzij er vannacht een update is verschenen, zeg ik even nee. Gisteravond rond 23:00 nog gewoon kunnen racen in FM6, de Store bezocht en trailers bekeken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Tenzij er vannacht een update is verschenen, zeg ik even nee. Gisteravond rond 23:00 nog gewoon kunnen racen in FM6, de Store bezocht en trailers bekeken.
Nee niet vannacht zover ik weet, had het eerder deze week ook eens. Toen was meerdere keren de Xbox Rebooten de oplossing.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 14:40
Hier geen problemen. Net the division gekocht en gedownload via de xbox store en die was volledig klaar op een half uurtje.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 12:58
Donstil schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:13:
[...]

Nee niet vannacht zover ik weet, had het eerder deze week ook eens. Toen was meerdere keren de Xbox Rebooten de oplossing.
Ik heb ook vaker problemen met xbox live na een update.Wat bij mij helpt is xbox van de stroom af en internetkabel ff loskoppelen van de xbox en daarna gewoon alles meteen weer erin doen en opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:08
Haha ik wordt hier echt te oud voor. Eerste echte missie met the division en ik ben al 6x dood en er nog niet langs (precinct siege).

Edit na 14x is het gelukt...

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 12-03-2016 20:10 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Zijn dr mensen hier die Warframe spelen? Man wat een spel zeg. Zoek vooral een groepje/clan om Void/Derelict missions mee te gaan doen om wat prime gear te bemachtigen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-05 07:41
Zijn er nog mensen die Gears of War Ultimate Edition regelmatig spelen?

Mijn GT: rzRDJ

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon93 op 13-03-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:50:
Haha ik wordt hier echt te oud voor. Eerste echte missie met the division en ik ben al 6x dood en er nog niet langs (precinct siege).

Edit na 14x is het gelukt...
Xboxen is een kunde..... >:)

Maar wat is het probleem? Ik ga helemaal niet veel dood, maak je wel voldoende gebruik van de talloze dekkingsmogelijkheden?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:51:
[...]

Xboxen is een kunde..... >:)

Maar wat is het probleem? Ik ga helemaal niet veel dood, maak je wel voldoende gebruik van de talloze dekkingsmogelijkheden?
Ben gewoon een prutser. Zit achter een muurtje maar krijg sowieso telkens van die concussion grenades of hoe ze ook heten om mijn oren. En als ik 3 of 4x geraakt ben ben ik dood.

Beetje lame ook dat je niet door dunne wandjes heen kan schieten.

Vind het een leuk spel maar vrees dat ik niet ver ga komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:09:
[...]

Ben gewoon een prutser. Zit achter een muurtje maar krijg sowieso telkens van die concussion grenades of hoe ze ook heten om mijn oren. En als ik 3 of 4x geraakt ben ben ik dood.

Beetje lame ook dat je niet door dunne wandjes heen kan schieten.

Vind het een leuk spel maar vrees dat ik niet ver ga komen.
Je moet natuurlijk ook niet statisch blijven zitten, die pookjes op je controller zijn bedoelt om je poppetje in het spel te late bewegen! Van dekking naar dekking, om vervolgens lekker op de AI te rammen.

Start anders een co-op met mensen op het zelfde level.... dan wandel je op een leuke manier door het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:35:
[...]

Je moet natuurlijk ook niet statisch blijven zitten, die pookjes op je controller zijn bedoelt om je poppetje in het spel te late bewegen! Van dekking naar dekking, om vervolgens lekker op de AI te rammen.

Start anders een co-op met mensen op het zelfde level.... dan wandel je op een leuke manier door het spel...
Ach ja. Heb toch geen tijd om echt te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:50:
[...]

Dan valt er ook niets te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
Phusebox schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:50:
[...]

Had je maar wat minder tijd voor Tweakers :9

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Earzz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:25:
[...]

Had je maar wat minder tijd voor Tweakers :9
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cVrwuRlpzia3P4KjkHbStIXR/full.jpg

Ik besteed tegenwoordig heel wat minder tijd op tweakers en ik was eens positief over een spel... en dan nog bitchen...

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 13-03-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En toén was het hoog tijd om weer on topic te gaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:09
Controller disconnect probleem opgelost....

Babyfoon uit :X . Ondanks dat dat ding toch wat metertjes van de xbox en ook van mij af stond, gaf deze toch problemen. Afgelopen week is dat ding voornamelijk uit geweest en sindsdien 1 disconnect in een week i.p.v. 10x op een avond.

Kan ik zonder een hoop vloeken The Division spelen. Disconnect is lastig, maar hij connect ook binnen enkele seconde weer, maar de verbinding met de party was ook weg. Daarvoor moest ik de controller nog een keer zelf uitzetten en weer aan. Resultaat tijdens uitval was altijd een hoop gevloek wat party members niet mee kregen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Dat gehuil van die babies leidt ook alleen maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:29:
Dat gehuil van die babies leidt ook alleen maar af.
Vraag maar ff rond in het Horizon 2 topic; voldoende mensen die met mijn dwergpapegaai op de Party Chat hebben gezeten. Oke, ze levert dan geen WiFi-storing maar rustig is anders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Moet het toch nog even vragen... ik twijfel namelijk nog steeds gigantisch! The division... Hoe is die te spelen als je solo gaat? (incl. darkzone...) Had van het weekend mn CC in de hand maar heb me er nog niet toe kunnen zetten.

Op het moment heel weinig aan het gamen maar toch lijkt me dit wel gaaf... de vraag is dus, Solo... kun je dan alles doen of ben je al snel afhankelijk van een team/party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 23-05 08:54
mfreriks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:26:
Moet het toch nog even vragen... ik twijfel namelijk nog steeds gigantisch! The division... Hoe is die te spelen als je solo gaat? (incl. darkzone...) Had van het weekend mn CC in de hand maar heb me er nog niet toe kunnen zetten.

Op het moment heel weinig aan het gamen maar toch lijkt me dit wel gaaf... de vraag is dus, Solo... kun je dan alles doen of ben je al snel afhankelijk van een team/party?
Solo: campaign doorspelen, de stad verkennen zonder problemen.

Challenge modes voor dikke loot: op t moment onmogelijk zonder een redelijk gegearde party.

Darkzone: het kan en het gaat, maar t is heel moeilijk en je hebt een groot risico dst je door een squad van 4 gesloopt gaat worden.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
greyfox1987 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Solo: campaign doorspelen, de stad verkennen zonder problemen.

Challenge modes voor dikke loot: op t moment onmogelijk zonder een redelijk gegearde party.

Darkzone: het kan en het gaat, maar t is heel moeilijk en je hebt een groot risico dst je door een squad van 4 gesloopt gaat worden.
Dan is de volgende vraag natuurlijk, is het de moeite voor (zoals je hier zegt) om de game aan te schaffen voor alleen de campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:50:
[...]

Dan is de volgende vraag natuurlijk, is het de moeite voor (zoals je hier zegt) om de game aan te schaffen voor alleen de campaign?
Moah, juist en co-open maakt wezenlijk onderdeel uit van het spel.... Maar waarom wil je een spel voornamelijk singleplayer spelen? Juist in co-op is het een fantastisch spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekeind zo'n beetje alles solo gedaan, ook de eindmissie.
Het vergt iets meer tijd (en skills :+ ) aangezien niemand je opraapt als je neer gaat -> terug naar checkpoint.
Dark Zone is prima te doen solo, al moet je wel beetje geluk hebben wie je tegenkomt, over het algemeen wil momenteel iedereen zijn loot de zone uitkrijgen dus word er nog niet veel op elkaar geschoten.
Feit blijft dat coop veel leuker is, en eigenlijk ook waar The Division voor gemaakt is.
Ik heb graag een mix van die twee, soms lonewolf op het gemak alles uitpluizen en een andere keer volle bak erin met een paar mede-agents.
Het lootsysteem is in ieder geval stukken beter dan in Destiny :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik ben dit ook echt volledig solo aan het spelen, hou niet zo van online met random gasten iets doen waarbij samenwerking vereist is. Heeft Destiny bij mij ook genekt, kon nauwelijks een raid doen omdat ik alles alleen moest doen, de rest ging altijd voortijd weg of deed niks constructiefs.

Jammer dat het steeds meer die kant op gaat met games, en ik niemand ken met een XBO. Had ik hem toch beter voor de PS4 kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:10:
Hmm ik ben dit ook echt volledig solo aan het spelen, hou niet zo van online met random gasten iets doen waarbij samenwerking vereist is. Heeft Destiny bij mij ook genekt, kon nauwelijks een raid doen omdat ik alles alleen moest doen, de rest ging altijd voortijd weg of deed niks constructiefs.

Jammer dat het steeds meer die kant op gaat met games, en ik niemand ken met een XBO. Had ik hem toch beter voor de PS4 kunnen halen.
Hebben wij "vroeger" niet redelijk wat samen gespeeld? Ik begrijp zeker je punt van online gaming en het lastige is dat ik tegenwoordig gewoon niet meer snel genoeg wil/kan reageren met shooters. Een GRAW1 kon ik nog wel of een campaign CoD:AW maar multiplayer etc. gaat me tegenwoordig te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-05 15:11
Doe de side missies wel eens solo. De normale missies doe ik altijd co-op. Is ook veel leuker. Spelen echt bizar veel mensen in mijn vriendenlijst dit spel. Nu zijn er 9 mensen online en 5 daarvan spelen The Division. Nadeel is er vaak wat verschil zit tussen de levels. Heb dit weekend niet gespeeld en loop gelijk achter. Binnenkort maar weer even knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook, 74 vrienden die spelen and counting....
Ik vind coop prima zolang er:
- Niet gerushed word
- Niemand mij verteld wat en hoe ik iets moet doen, tips prima maar verder speel ik puur voor mijn plezier
- Niet gestrooid word met allerlei soorten ziektes
- Probleemloos gestopt kan worden met spelen zonder gezeik achteraf
En ja, aan de hand van dit lijstje blijven er weinig 'vrienden' over waarmee ik in een team wil zitten :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

justifire schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:08:
- Niet gerushed word
- Niemand mij verteld wat en hoe ik iets moet doen, tips prima maar verder speel ik puur voor mijn plezier
En ja, aan de hand van dit lijstje blijven er weinig 'vrienden' over waarmee ik in een team wil zitten :P
Gisteren heb ik in solo play toch de hele vende bij elkaar lopen tieren en vloeken toen ik voor de 6de keer dood ging om de techwing te unlocken :X. Die brute pakte mij iedere friggin keer weer

Loopt mijn vrouw langs na afgang nr. 5, krijg ik de opmerking 'relaxing hé, zo een game :Y '

Gek genoeg vaak wel, maar soms.... :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:10:

Ahhhhhh, zoals je het schrijft krijg ik bijna medelijden met je.

Maar..... Zoals in de TS ook staat beschreven, er is een lijst met mensen hier op GoT (zelfs uit dit topic) die een Xbox One hebben en regelmatig aan het gamen zijn. Ik begrijp je bijna emotionele oproep dan ook niet, tenzij je verwacht dat anderen jou moeten toevoegen als "friend"

Kom op Phusebox, een beetje pro-actiever.... Dat jij niemand kent met een Xbox is denk ik toch echt je eigen probleem. Even en grote kerel zijn en wat mensen uitnodigen, wanneer je ze ook nog eens positief benaderd, zullen er niet veel zijn die je request niet accepteren. Kortom, niet zo zwartgallig doen.... Kop d'r veur!
justifire schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:08:
- Niet gerushed word
Wij kunnen daarom ook prima online gamen! Bovendien zeik ik nooit, ben zo'n beetje de meest gezellige XBoxer die er bestaat, heb een hekel aan ziektes, Rushen doe ik niet, neem de tijd.... Qua Xboxen hoef ik jou niets te vertellen, qua vrouwen daar in tegen kan je wel wat tips gebruiken.....

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:47:
[...]

Ahhhhhh, zoals je het schrijft krijg ik bijna medelijden met je.

Maar..... Zoals in de TS ook staat beschreven, er is een lijst met mensen hier op GoT (zelfs uit dit topic) die een Xbox One hebben en regelmatig aan het gamen zijn. Ik begrijp je bijna emotionele oproep dan ook niet, tenzij je verwacht dat anderen jou moeten toevoegen als "friend"

Kom op Phusebox, een beetje pro-actiever.... Dat jij niemand kent met een Xbox is denk ik toch echt je eigen probleem. Even en grote kerel zijn en wat mensen uitnodigen, wanneer je ze ook nog eens positief benaderd, zullen er niet veel zijn die je request niet accepteren. Kortom, niet zo zwartgallig doen.... Kop d'r veur!

[...]

Wij kunnen daarom ook prima online gamen! Bovendien zeik ik nooit, ben zo'n beetje de meest gezellige XBoxer die er bestaat, heb een hekel aan ziektes, Rushen doe ik niet, neem de tijd.... Qua Xboxen hoef ik jou niets te vertellen, qua vrouwen daar in tegen kan je wel wat tips gebruiken.....
Haha :>
Raap je wel weer op hoor ouwe prutzer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:00:
[...]

Haha :>
Raap je wel weer op hoor ouwe prutzer >:)
Ik heb jou ook vaak genoeg recht op gezet.... Ik moet de DZ binnenkort in, ga je dan mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:22:
[...]

Gisteren heb ik in solo play toch de hele vende bij elkaar lopen tieren en vloeken toen ik voor de 6de keer dood ging om de techwing te unlocken :X. Die brute pakte mij iedere friggin keer weer

Loopt mijn vrouw langs na afgang nr. 5, krijg ik de opmerking 'relaxing hé, zo een game :Y '

Gek genoeg vaak wel, maar soms.... :X
Niet mis met een flink potje vloeken en tieren.
Zit er alleen niet op te wachten om bijvoorbeeld om de minuut die verschrikkelijke ziekte waar ik te veel dierbaren aan verloren heb in mijn rechteroor geschreeuwd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:03:
[...]

Ik heb jou ook vaak genoeg recht op gezet.... Ik moet de DZ binnenkort in, ga je dan mee???
Ga ik mee ?
Sta al uren te wachten bij de extraction point op het moment dat jij je meest dierbare loot op wil hangen >:)
Watch your back !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:06:
[...]

Niet mis met een flink potje vloeken en tieren.
Zit er alleen niet op te wachten om bijvoorbeeld om de minuut die verschrikkelijke ziekte waar ik te veel dierbaren aan verloren heb in mijn rechteroor geschreeuwd te krijgen.
Dat is imo ook helemaal niet nodig om dat te gebruiken.

De naam des Gods however... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:16:
[...]

Dat is imo ook helemaal niet nodig omdat te gebruiken.

De naam des Gods however... :+
Ach.... Vloeken is bij normaal gebruik niet zo'n ramp, das voor mij iets totaal anders dan namen van ziektes op een verkeerde manier te gebruiken....

Maar ja, velen zijn volwassen in de chatparty's probeer het er maar eens uit te krijgen...

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik wordt wel moe van het woord f*ck om de minuut in sommige parties... Zelf scheld ik nooit en als dat gebeurt zet ik mijn microfoon uit voor een minuutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohoo. The 1% binnen op Action Henk. Geniaal spelletje van Hollandse bodem. Niet dat dat laatste me echt boeit maar het klinkt wel lekker. Lekker platformen met hoge snelheden. Enige nadeel is dat het pokke moeilijk is. Zie ook dat niemand in mijn friends list deze heeft. (behalve Martin maar die heeft volgens mij opgegeven.) Voeg maar toe als je tijden wil vergelijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 14-03-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff ik snap niet wat ik fout doe bij The Division. Achter muurtjes schuilen helpt geen meter want dan kan ik niemand raken. Na 20x 600 meter lopen nadat je dood bent heb ik het wel weer gezien.

En dan ben ik pas level 4 en zit ik nog in de tutorial crap...

In de bèta liep hier ik hier zo doorheen.

Grmph en dan sta ik in een tuin omheind door schuttingen waar ik niet doorheen kan schieten maar de AI steekt zijn geweer door de schutting en schiet me dood... kan ik weer eerst 3 minuten rennen.. and again. .. and again.

Ik ga echt zo snel dood... i know whine whine huil huil. Maar ik snap het gewoon echt niet wat ik fout doe. Om ze te raken moet ik toch ergens mijn nek uitsteken en zodra ik dat doe ben ik steeds in 6 sec dood.

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 30-05 22:43
Ik ben gisteren de 30 aangetikt tijdens de laatste missie die trouwens ook wel echt heel vet was om te doen :)

Tijd om ze eens op hard/challenging te gaan coop doen met wat mensen hier ;)

@Justifire ben je al 30? Is er weer iemand om mee te lopen in de DZ en een beetje te rellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-05 12:23
Mijn sidebar load niet alle opties meer als ik in mijn dashboard zit. Ik kan alleen naar mijn profiel, notificaties of opties gaan....... Meer mensen hier last van? NAT staat gewoon netjes op Open.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:23:
Ik ben gisteren de 30 aangetikt tijdens de laatste missie die trouwens ook wel echt heel vet was om te doen :)

Tijd om ze eens op hard/challenging te gaan coop doen met wat mensen hier ;)

@Justifire ben je al 30? Is er weer iemand om mee te lopen in de DZ en een beetje te rellen!
:Y lvl 30 full purple + orange sidearm
Vandaag ook solo de DZ ingegaan (nu lvl 15 DZ), erg vet !
Ging prima, dikke loot weten te extracten, totdat er een groepje van 4 rogue ging en me te grazen nam.
Loop de savehouse uit, staan ze daar alle 4 om het hoekje....weer op mijn knieen en nog eens 2 sleutels kwijt :(
Toen maar gestopt, al met al erg vermakelijk !!
Volgende keer maar samen er doorheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bullet NL schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Moah, juist en co-open maakt wezenlijk onderdeel uit van het spel.... Maar waarom wil je een spel voornamelijk singleplayer spelen? Juist in co-op is het een fantastisch spel.
Nou, omdat ik op het moment vrij weinig tijd kan doorbrengen op de xbox... En als ik er al voor ga zitten dan knal ik vaak even een singleplayer op zodat ik even helemaal niets anders heb dan de game... Om even mijn zinnen te verzetten :)

Dan laat ik deze nog even liggen tot ik meer tijd heb, als het dan nog de moeiten is!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:27:
[...]

Nou, omdat ik op het moment vrij weinig tijd kan doorbrengen op de xbox... En als ik er al voor ga zitten dan knal ik vaak even een singleplayer op zodat ik even helemaal niets anders heb dan de game... Om even mijn zinnen te verzetten :)

Dan laat ik deze nog even liggen tot ik meer tijd heb, als het dan nog de moeiten is!! :)
Je weet toch dat je voor je Xbox gewoon per dag minimaal 3 uur tijd vrij moet maken? Gewoon minder slapen of aandacht voor de vrouw.... Op tv is er sowieso al jaren niets bijzonders meer..... Bovendien, een anders de huid vol schelden via een headset heeft ook iets sociaals..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bullet NL schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:37:
[...]

Je weet toch dat je voor je Xbox gewoon per dag minimaal 3 uur tijd vrij moet maken? Gewoon minder slapen of aandacht voor de vrouw.... Op tv is er sowieso al jaren niets bijzonders meer..... Bovendien, een anders de huid vol schelden via een headset heeft ook iets sociaals..... :+
Dat quotum heb ik al lang niet meer kunnen halen helaas, als het goed is wordt het binnenkort wat rustiger... dan maar weer eens volle bak wat games er door knallen. Wat betreft het sociale gebeuren... _/-\o_ heb je een punt uiteraard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:35:
[...]

Ging prima, dikke loot weten te extracten, totdat er een groepje van 4 rogue ging en me te grazen nam.
Loop de savehouse uit, staan ze daar alle 4 om het hoekje....weer op mijn knieen en nog eens 2 sleutels kwijt :(
En dat is nou precies waarom ik geen zin heb de DZ in te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450206

Notna schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:58:
[...]

Mwah, ik speel de game vrijwel helemaal solo, inclusief de dark zone, en het lukt me steeds om goeie loot te extracten. Niet heel veel mensen gaan rogue omdat het je zoveel XP en keys kost, geloof ik.

Ik heb laatst in game wel iemand anders in de dark zone gejoined, schijnt het een Amerikaans jochie van 12 te zijn die alleen maar zat te gillen en rogue ging waardoor ik ook steeds neergeknald werd, ga lekker CoD spelen denk ik dan..
Nee dan ga ik liever solo, bepaalde gevechten ga ik dan gewoon uit de weg. Wel is het lastig om weg te komen bij gevechten, vaak omdat ik dan aan het einde van een straat weer een andere groep enemies tegenkom. Ik hang het meeste rond bij extraction zones, als er een extraction aan de gang is kom je ook vaak enemies of rogues tegen wat weer loot opbrengt. Vaak join ik ook firefights die bestaande teams al gestart zijn. Solo is deze game echt wel te doen, je moet alleen iets slimmer te werk gaan en sommige gevechten vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
justifire schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:35:
[...]

Klinkt goed! Ik heb die gele handgun ook meteen gecraft. Is toch wel een leuke upgrade. Die eerste levels in de DZ gaan ook echt als een malle! Werd wel bizar geflanked door NPCs op een gegeven moment en er hoorde 2 andere groepjes NPCs wat ruzie op straat en die kwamen ook mee doen. Was me iets teveel van het goede maar toch erg leuk :P
Notna schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:58:
[...]

Het valt op zich wel mee hoor. Je kunt ook prima solo door de DZ heen denderen alleen soms zitten er wel klojo's tussen die je blijven lastig vallen. Gewoon joinen en als groepje rondrennen dan heb je sowieso veel meer fun en de andere groepjes laten je toch wel met rust omdat ze zelf ook geen loot kwijt willen raken.

de NPCs zijn op dit moment een stuk gevaarlijker voor mijn gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die challenges op lvl30, is dat meer gevalletje van 5 mobs paars/goud met bagger veel shield of meer variatie daarin? Gisteren wat missies gedaan, viel me op dat 1 op 1 (of 3 vs 1 in coop) tegen een boss het allemaal vrij simpel en makkelijk gaat, gewoon hide&seek, beetje rennen en maar wat schieten om hem neer te krijgen. Wat later deed ik met Rope nog een defend, waar je in korte tijd 4 plaatsen moet verdedigen. Maar de hoeveelheid van mobs was 10x pittiger dan zo'n simpele boss neer te moeten halen, juiste cover blijven kiezen, mobs eruit pikken, echt lang richten gaat niet vanwege nonstop kogelvuur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 23-05 08:54
SinergyX schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:42:
Die challenges op lvl30, is dat meer gevalletje van 5 mobs paars/goud met bagger veel shield of meer variatie daarin? Gisteren wat missies gedaan, viel me op dat 1 op 1 (of 3 vs 1 in coop) tegen een boss het allemaal vrij simpel en makkelijk gaat, gewoon hide&seek, beetje rennen en maar wat schieten om hem neer te krijgen. Wat later deed ik met Rope nog een defend, waar je in korte tijd 4 plaatsen moet verdedigen. Maar de hoeveelheid van mobs was 10x pittiger dan zo'n simpele boss neer te moeten halen, juiste cover blijven kiezen, mobs eruit pikken, echt lang richten gaat niet vanwege nonstop kogelvuur.
Challenge mode: ZOMG SHOTGUNNERS MET 17 MILJOEN HP DIE JE TWOSHOTTEN EN VERVOLGENS DOUBLE TAPPEN :D

Kort gezegd: Meer ventjes, met VEEL MEER hp, die veel meer damage doen, veel meer granaten gooien en veel meer boss-achtige enemies (Die dudes met zwaar armor en een LMG bijvoorbeeld).

Edit: Oh en het zijn ALLEMAAL ventjes met gele health bars.. alleen dan minstens 2/3x zoveel HP als een normaal ventje.

[ Voor 5% gewijzigd door greyfox1987 op 15-03-2016 09:45 ]

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Zolang ze maar niet named zijn :P Die gasten met een LMG zijn enorm irritant in ieder geval... gaat toch best pittig zijn dan!

Geen idee of dat te redden is met de huidige noob gear die ik draag (okok paars vooral maar toch...)

[edit]

Voor degene die het gemist hebben heeft MS ook aangekondigd dat XLive crossplatform online gaming gaat ondersteunen:

http://www.polygon.com/20...s-platform-play-announced

Moeten de devs wel zelf inbouwen maargoed op zich opent dat wel een mogelijk naar grotere playerbases als je kijkt naar de console MMO achtige games (laat The Division daar dus ook eigenlijk super geschikt voor zijn?!)

[ Voor 49% gewijzigd door Jaguar645 op 15-03-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Jaguar645 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:52:
Zolang ze maar niet named zijn :P Die gasten met een LMG zijn enorm irritant in ieder geval... gaat toch best pittig zijn dan!
Zondag in de Dark Zone kwamen we 3 van die grote gele gasten met vlammenwerpers tegen, waarvan er 1 named. Uiteindelijk bijna al m'n ammo er in gepompt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:45
Ik ben sinds gisteren in het bezit van the Division... Wat een gave game tot nu toe!
Ik zit nu op level 5 en vraag me af of er nog beginnende Xbox gamers zijn.. Wie samen een potje wil doen mag me toevoegen :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:55:
[...]

Zondag in de Dark Zone kwamen we 3 van die grote gele gasten met vlammenwerpers tegen, waarvan er 1 named. Uiteindelijk bijna al m'n ammo er in gepompt :P
Die kwam ik gisteravond solo tegen in het metrostelsel :X
Zowat al mijn ammo er doorheen gejaagd, explosive en fire rounds, granaten, hele rattaplan.
Wel een hele dikke paarse Classic Carabine voor terug gekregen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-05 12:23
Hoppa! Vorige week kwam het nog ter sprake dat ik een gevoel had dat S2 van Killer Instinct wel eens in de aanbieding zou kunnen komen en wat denk je? Zie hier de aanbiedingen van deze week!

Dalijk maar even bestellen :*)

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een beetje het nadeel van The Division. Samenspelen met verschillende ranks gaat niet echt lekker. Ben erg snel lvl 30 geworden, maar nu zit ik al dagen te wachten tot er wat mensen ook rond die rank zijn zodat het verschil niet te groot is :X

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Martinspire schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:00:
Wel een beetje het nadeel van The Division. Samenspelen met verschillende ranks gaat niet echt lekker. Ben erg snel lvl 30 geworden, maar nu zit ik al dagen te wachten tot er wat mensen ook rond die rank zijn zodat het verschil niet te groot is :X
Ik ben net level 9 volgens mij, maar heb nog geen moment het gevoel gehad dat ik samen moest spelen.. Wordt dit in de loop van het spel noodzakelijk of os de verhaal lijn goed alleen te spelen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://majornelson.com/20...e-ubisoft-publisher-sale/

Tembo de olifant nog maar 5 euro. Voor dat geld laat ik de kans niet liggen om een badass elephant te zijn. Verder is Batman wel OK geprijsd (fysiek nog wel goedkoper te vinden gok ik). Voor de rest niet veel bijzonders vind ik. Jammer wederom dat de season pass van de spellen in de aanbieding niet ook korting heeft. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-05 19:45
Ik kijk altijd sochtends vroeg naar de aanbiedingen maar zo te zien komen er later op de dag meer aanbiedingen :O. Olifantje lijkt mij ook wel grappig :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450206

Killer Instinct Season 2 Ultra Edition voor €13 is ook niet slecht trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-03 12:04

Tiny

Wat eten we?

nieuws: Sony PlayStation VR komt in oktober uit voor 399 euro

Nou Microsoft, ik hoop dat jullie binnenkort ook met een mooie aankondiging komen.
Bijvoorbeeld dat de Fove wél Xbox One ondersteuning krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:25:

Nou Microsoft, ik hoop dat jullie binnenkort ook met een mooie aankondiging komen.
14-16 Juni 2016 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Oh vertel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
E3 2016!!! *O* *O*

Juni, niet juli... My bad...

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 16-03-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enorm... :F Weet je zeker dat je op de in-game chat enorme rants gaat krijgen "My console is better than your mother!!!11" met <insert piepstemmetje> :+

Even een quote vanuit het hele statement:
"PlayStation has been supporting cross-platform play between PC on several software titles starting with Final Fantasy 11 on PS2 and PC back in 2002. We would be happy to have the conversation with any publishers or developers who are interested in cross platform play."

Here are some bullet-pointed reflections on the statement:

Sony hasn't said yes or no
Sony's passive aggressive "we've been supporting cross-platform play for ages" kind of recognises that the whole thing is a PR move by Microsoft designed to make Sony look bad, so it had a little dig back
It's probably never ever going to happen, is it?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-05 15:55
MAX3400 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:44:
[...]

Enorm... :F Weet je zeker dat je op de in-game chat enorme rants gaat krijgen "My console is better than your mother!!!11" met <insert piepstemmetje> :+

[...]
Zolang er een optie is om cross-platform matching ook uit te kunnen zetten vind ik het prima :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

[...]

Schreeuwende piep stemmetjes heb je helaas op ieder platform.... Zolang je deze kunt uitzetten, is het wat mij betreft prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ik tenminste de Xbox de schuld geven als ik verlies van iemand.
Ja hallo, jij speelt op 1080 / 60 fps, dat is niet eerlijk !!!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:53:
http://majornelson.com/20...e-ubisoft-publisher-sale/

Tembo de olifant nog maar 5 euro. Voor dat geld laat ik de kans niet liggen om een badass elephant te zijn. Verder is Batman wel OK geprijsd (fysiek nog wel goedkoper te vinden gok ik). Voor de rest niet veel bijzonders vind ik. Jammer wederom dat de season pass van de spellen in de aanbieding niet ook korting heeft. :(
Misschien komen er vanaf zondag wel season passes in de aanbieding ;). Althans in de PSN store wel.

Zul je ook net zien dat ik de Forza Horizon Season pass te vroeg gekocht heb :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:54
timmie271 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:13:
[...]

Misschien komen er vanaf zondag wel season passes in de aanbieding ;). Althans in de PSN store wel.

Zul je ook net zien dat ik de Forza Horizon Season pass te vroeg gekocht heb :+.
Ik hoop het, en dan vooral naar die van arkham knight aangezien ik bij dat spel net door de verhaallijn heen ben

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
RickS29 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Ik hoop het, en dan vooral naar die van arkham knight aangezien ik bij dat spel net door de verhaallijn heen ben
Nog maar 4-5 daagjes geduld hebben :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48

Sony's passive aggressive "we've been supporting cross-platform play for ages" kind of recognises that the whole thing is a PR move by Microsoft designed to make Sony look bad, so it had a little dig back
It's probably never ever going to happen, is it?
Ik weet niet waar je die quote vandaan hebt, maar ik ben het niet met de quote eens.

Sony bevestigt alleen maar dat ze dit al langer doen en dat developers/publishers het zelf mogen weten maar dat Sony er wel eerst over wil praten.

Edit: Kan geen quotes in quotes hebben op tweakers :X

[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 16-03-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timmie271 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:13:
[...]

Te laat zul je bedoelen. Die was een paar weken terug voor een tientje te koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:05:
[...]

Te laat zul je bedoelen. Die was een paar weken terug voor een tientje te koop. :)
Dat was dacht ik alleen forza en de vip pas. En nog altijd goedkoper dan de 50 euro die ze helemaal in het begin vroegen 8)7.

Ach jah, spel zelf ook maar voor 7 euro gekocht bij microsoft :9. Kan ik daar ook mooi aan beginnen na FH2 uitgespeeld te hebben. En ondertussen ook blops 3 knallen en proberen niet onderaan te eindigen in mp :+.

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 16-03-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:12
Gloeiende, laatst borderlands de presequel gekocht bij de dixons is het de 360 versie. Op zich geen ramp want vanaf gisteren is borderlands bij GwG voor gratis en die is backwards compatible. Maar dat is de presequel dus NIET die is wel gewoon op de One in opgepoetste HD bundel dus ook niet los te krijgen je moet de handsome Jack bundel halen.

Grmbl, nou ja volgende keer beter kijken in de bak bij een failliette retailer.

dan spelen we de presequel maar op de zaak

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nieuws: Xbox One zal deze zomer universele Windows-apps kunnen draaien

Het zat er natuurlijk al aan te komen, maar..... Kodi als app op de Xbox One..... Acestreams.... Oeeeeeeeeeeeeee dat zou goed nieuws zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 19-05 10:29

Frans92

VFR800

Zijn er hier nog mensen die een beetje GTA V Online spelen? Heb sinds kort een XBOX ONE en het lijkt me wel lachen om online met medetweakers te spelen.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Mijn headset doet het weer (als het goed is) en kan dus ook the Division samen spelen.. Zijn er nog tweakers die vanavond online zijn en rond level 9-10 zitten?? En dan ook nog een potje willen gamen? Voeg me dan maar toe :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Level 12 hier op division. Lekker spelletje is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Opuske schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:01:
Level 12 hier op division. Lekker spelletje is het wel.
Speelt lekker weg he?
Nu weet ik niet of het niveau verschil te merken is, heb nog geen ervaring met meerdere spelers, maar kocht je zin hebben in een potje dan hoor ik het wel

[ Voor 61% gewijzigd door ourplayground op 17-03-2016 19:04 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
ourplayground schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:03:
[...]

Speelt lekker weg he?
Nu weet ik niet of het niveau verschil te merken is, heb nog geen ervaring met meerdere spelers, maar kocht je zin hebben in een potje dan hoor ik het wel
Zag al dat je me toegevoegd had ja :)
Zal dit weekend wss weer eens amusant worden hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
Nog meer mensen bezig met UFC 2?
Ziet er weer super mooi uit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
ourplayground schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:03:
[...]

Speelt lekker weg he?
Het is, jammer genoeg, best wel belangrijk dat iedereen om en nabij dezelfde rank is. Het spel scaled wel alle mobs maar beter zou zijn als hij de spelers zou scalen (kijk naar bijvoorbeeld Guild Wars 2). Nu is het zo dat als een player veel zwakker is dan de gescalede mobs hij geen duik in een pakje boter kan slaan. Hij krijgt wel de XP (niet veel meer dan anders) maar leuk is anders.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Het is, jammer genoeg, best wel belangrijk dat iedereen om en nabij dezelfde rank is. Het spel scaled wel alle mobs maar beter zou zijn als hij de spelers zou scalen (kijk naar bijvoorbeeld Guild Wars 2). Nu is het zo dat als een player veel zwakker is dan de gescalede mobs hij geen duik in een pakje boter kan slaan. Hij krijgt wel de XP (niet veel meer dan anders) maar leuk is anders.
Sterker, hij krijgt nu meer XP per kill, maar XP is altijd voor de hele groep. Dus als iemand met Lvl 30 een lvl 25 enemy killed dan levert dat meer XP op dan iemand met lvl 20 die een lvl 20 enemy killed. Je gaat sneller met je rank omhoog dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:06:
[...]

Sterker, hij krijgt nu meer XP per kill, maar XP is altijd voor de hele groep. Dus als iemand met Lvl 30 een lvl 25 enemy killed dan levert dat meer XP op dan iemand met lvl 20 die een lvl 20 enemy killed. Je gaat sneller met je rank omhoog dus.
Jawel. Maar toch niet zoveel meer? Maar leuk voor boosten maar niet voor de het spel plezier. Ik heb overigens nog niet getest of je in hetzelfde gebied moet zijn om xp te krijgen voor kills. Zou me niks verbazen als dat niet het geval zou zijn en je dus met 4 man keihard kan boosten.

edit: een zin

[ Voor 3% gewijzigd door Yaz op 18-03-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:33:
[...]

Jawel. Maar toch niet zoveel meer? Maar leuk voor boosten maar niet voor de het spel plezier. Ik heb overigens nog niet getest of je in hetzelfde gebied moet zijn om xp te krijgen voor kills. Zou me niks verbazen als dat niet het geval zou zijn en je dus met 4 man keihard kan boosten.

edit: een zin
Je krijgt gewoon XP als je in dezelfde groep zit. Hoef je inderdaad niet in de buurt te zijn. En de XP per kill verschilt in de levels 20+ niet echt veel meer, maar wel iets. Vooral onder de 20 is het verschil groter en dus kun je veel sneller in level omhoog. Echter gaat je gear dan ook niet mee waardoor je alsnog wel moet werken naar een betere loadout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Begrijp niet wat hier jammer aan is ?
Als lower level kan je je prima in de lagere gebieden begeven.
Dus dan is het zaak om een hoger level zo gek te krijgen om jou te joinen in de lagere gebieden, of gewoon rustig door-levellen om later samen hogere gebieden door te lopen.
Als ze alles zouden schalen is het nut van levellen totaal verdwenen, immers op lvl 5 schiet je ze dan net zo makkelijk neer als op lvl30.

Gisteren met een maat in DZ6 bezig gegaan, dat is behoorlijk pittig !! (flankers everywhere)
Maar wel mooie gele spulletjes gescored :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Begrijp niet wat hier jammer aan is ?
Als lower level kan je je prima in de lagere gebieden begeven.
Dus dan is het zaak om een hoger level zo gek te krijgen om jou te joinen in de lagere gebieden, of gewoon rustig door-levellen om later samen hogere gebieden door te lopen.
Als ze alles zouden schalen is het nut van levellen totaal verdwenen, immers op lvl 5 schiet je ze dan net zo makkelijk neer als op lvl30.

Gisteren met een maat in DZ6 bezig gegaan, dat is behoorlijk pittig !! (flankers everywhere)
Maar wel mooie gele spulletjes gescored :9
Omdat voor mij het speelplezier veel belangrijker is dan de leveling snelheid. Zo vond ik het erg fijn om bijvoorbeeld in GW2 met wie dan ook mee te gaan naar waar dan ook en lekker mee te kunnen doen. Als ik naar een hooglevel gebied ging (in een groep!) dan werd mijn character ook een hoog level en als een hoog level met mij mee ging dan werdt hij gedownscaled. Werkte gewoon prettig en gaf altijd de juiste uitdaging.

Powerlevelen is alleen leuk voor de mensen die keer na keer na keer dezelfde grind acties willen uitvoeren in de hoop dat ze daar "beter" van worden. Daar heb ik de tijd en zin niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:19:
[...]

Powerlevelen is alleen leuk voor de mensen die keer na keer na keer dezelfde grind acties willen uitvoeren in de hoop dat ze daar "beter" van worden. Daar heb ik de tijd en zin niet meer in.
En gewoon op je gemak de storyline spelen zodat je eindigd op lvl 28 is ook geen optie ?

Zowiezo, als je geen zin hebt in grinden moet je zo ver mogelijk weg blijven van The Division.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=

Kijk hier toch wel enorm naar uit ! :9~

[ Voor 25% gewijzigd door justifire op 18-03-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand al zien wat "101 ways to die" moet kosten? Hij staat al een week in de Store maar nergens, zelfs vandaag niet, is er een prijs te vinden terwijl de release-date vandaag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

http://majornelson.com/20...me-deals/?linkId=22427981
Then, starting on March 22 for one week only you can get great deals on digital Xbox games, PC games and Movies and TV from the Xbox Store. Save up to 40 to 60 percent off on games, with some at more than 60 percent off. The sale includes deals on top titles such as Fallout 4, Halo 5, Black Ops III, Far Cry Primal, Rainbow 6 Siege and over 150 offers. In addition, there will be deals on several backwards compatibility games such as Fallout 3 and Just Cause 2, now playable on Xbox One.
Net nu ik Primal gekocht heb voor 35 hele euros in de AR store :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:23:
[...]

En gewoon op je gemak de storyline spelen zodat je eindigd op lvl 28 is ook geen optie ?
Dat doe ik nu toch ;) Powerlevelen is waar we het over hadden, dat is wat ik niet zo zie zitten (en nodig vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Mag ik even zeggen dat elke the division post hier een -1 voor mijn geweten is en een +1 voor het spel zelf...? Niet grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:58:
Kan iemand al zien wat "101 ways to die" moet kosten? Hij staat al een week in de Store maar nergens, zelfs vandaag niet, is er een prijs te vinden terwijl de release-date vandaag is.
12.99 it is... Op zich niet heel verkeerd voor een "inverted Lemmings" spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-05 15:55
ourplayground schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:57:
Mijn headset doet het weer (als het goed is) en kan dus ook the Division samen spelen.. Zijn er nog tweakers die vanavond online zijn en rond level 9-10 zitten?? En dan ook nog een potje willen gamen? Voeg me dan maar toe :)
Heb je zojuist toegevoegd.
Ik ben nu nog L10, jij 12 zo te zien :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mfreriks schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:44:
Mag ik even zeggen dat elke the division post hier een -1 voor mijn geweten is en een +1 voor het spel zelf...? Niet grappig :+
Que? Tis echt een heel leuk spel.... Gewoon downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
Bullet NL schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:24:
[...]

Que? Tis echt een heel leuk spel.... Gewoon downloaden!
Yup helemaal mee eens, zelf ben ik geen van van het RPG genre en scooters heb ik nog nooit echt serieus gespeeld om de console maar ik ben wel redelijk hooked aan The Division.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Zojuist even met maverick samen een paar missies gedaan in the Division. Ik had hiervoor enkel alleen gespeeld (dat klinkt zieliger dan het is), maar samen missies uitvoeren geeft zeker een boost aan de game..! Mochten er dus nog meer spelers zijn tussen level 12-15.. Laat van u horen!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me toch serieus af hoe ze The Division leuk gaan (proberen te) houden.
Nu lvl 30 in campaign en darkzone.
Dat is leuk, keuze uit wapens en nog 20 levels te halen.
Maar waarvoor zou ik dat eigenlijk doen ?
De Darkzone beheers ik momenteel in mijn eentje, incl DZ6 met voornamelijk paars en een enkele gele uitrusting.
Ok misschien voor challenging missies, maar als ik daar de beloning van heb en nog sterker word, wat voor nut heeft dat dan nog ?
Ben bang dat als ik de achievements op 100% heb (dit weekeind) dat ik er wel klaar mee ben...

Nou ja uitkijken naar DS3 dan maar, daar gaat zeker en vast meer speeltijd in zitten.

Pagina: 1 ... 117 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace