Hoewel ik het werk van de adjes en modjes doorgaans wel kan waarderen, vraag ik mij ditmaal toch echt af waarom men maar als David tegen Goliath blijven vechten.
In het topic:
Ervaringen met onbeschofte kennissen die tech support eisen staan vele hilarische en herkenbare anekdotes van gebruikers opgesomd.
De topic-titel is duidelijk: "Ervaringen ... kennissen ...", zaken in de privé-sfeer dus. Maar in het topic blijkt telkens weer hoe dun de lijn tussen werk en privé soms is en er worden dus ook reacties geplaatst die zowel werk als privé betreffen. Die reacties lokken dan weer reacties uit in de werk-sfeer. De schrijvers maken zich daar niet druk om, de lezers evenmin.
Dus zit je lekker door die ervaringen (privé of werk) heen te bladeren, komt er een mod-break tussen. Dan gaat het weer 2 of 3 bijdragen even niet over werk, en ontspoort het weer... Opnieuw een mod-break. Veel nut heeft het niet, het is echt dweilen met de kraan open.
In dit topic stoor ik mij vele malen meer aan de modbreaks dan aan de werk-gerelateerde ervaringen. Daarom wil ik ook voorstellen om dit topic te hernoemen naar iets als: "Ervaringen met kennissen of klanten die tech support eisen". Dan kunnen de modjes eindelijk hun dweil laten drogen en het zal niets af doen aan de kwaliteit van het topic.
Maar ik kan niet voor anderen spreken en ben benieuwd of ik de enige ben die er zo over denkt...