Weet niet of zo'n topic al voorbij gekomen is maar ik wens een ieder van de DPC een gezellig en Muoooh uiteinde, en een gezond en Muoooh 2002!
Zelfduh!!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Dat er maar veel gemoooh in het nieuw jaar mag klinken.
Moooooooooooooooooooh
Anoniem: 24520
* Anoniem: 8213 wenst iedereen een mooooooooohwie nieuwjaar met heel veel blokjes en voetjes toe
Mooh! mooh mooooh moohmooh, mooh mooh moooh mooh mooh.
(echte koeien snappen hem, voor de rest de vertaling: Mooh! Een prettig uiteinde, en een uitstekend nieuw jaar.
(echte koeien snappen hem, voor de rest de vertaling: Mooh! Een prettig uiteinde, en een uitstekend nieuw jaar.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Moowhuh!!!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Blaaaat blaaaa..... oeps verkeerde...... mooooh moooooh 
Goed uiteinde!
Goed uiteinde!
En om maar niet voor mij alleen te spreken wil ik iedereen namens [DPC]Division Eindhoven een prettig uit einde wensen en uiteraard een fantastisch en koevol 2002. Oh en je bent geen rund als je met vuurwerk stunt maar een eikel
Runderen stunten in distributed computing projecten
mooh loei looei, mohooohoe
loei moh ehmoooooh 2002
mooh loeeei !
loei moh ehmoooooh 2002
mooh loeeei !
fijne jaarwisseling! happy new year alvast enne drink nie te veel vanacht
Anoniem: 15443
Mooooh!
Niet stunten vanavond he! (Of juist wel ofcourse, dan kan je putert pas echt idle draaien
)
Niet stunten vanavond he! (Of juist wel ofcourse, dan kan je putert pas echt idle draaien
Iedereen een heel gelukkig 2002, wel afspreken wie de Bob is heh
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Bob = Bezopen onbeschofte Boer?Op maandag 31 december 2001 21:01 schreef bram538 het volgende:
Iedereen een heel gelukkig 2002, wel afspreken wie de Bob is heh
Gelukkig nieuwjaar (alvast dan)
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Mooooohhh...
iedereen een goed jaar voor DPC gewenst.
In deze tijd met dag van dit en dag van zo en week van die... vind ik dat we nu wel "Het Jaar van DPC" kunnen uitroepen...
iedereen een goed jaar voor DPC gewenst.
In deze tijd met dag van dit en dag van zo en week van die... vind ik dat we nu wel "Het Jaar van DPC" kunnen uitroepen...
Iedereen een goed graasjaar toegewenst
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Anoniem: 26032
Happy New Year en de beste wensen aan gans DPC en alle andere distributed computing teams in de wereld vanuit Belgie...
Graas ze in het nieuwe jaar !!
Graas ze in het nieuwe jaar !!
zzzaaaa zullie ookzz nieuw zaar enzo L:))_)
zulie zekur inz ze sssjet kavee?? zoz znell haha
koejuh:))
zulie zekur inz ze sssjet kavee?? zoz znell haha
koejuh:))
https://u24.gov.ua/
Gelukkig Nieuwjaar!
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
In dat geval wens ook ik u allen, vanuit een koud Oostenrijk, een gelukzalige appendix!
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Het is alweer ruim 2002, maar toch de beste wensen voor dit nieuwe jaar... en dat we nog veel DC projecten met z'n allen af kunnen ronden.
Appie-B zegt: Happie 2002
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Nope! Bob = Bewust Onbesnit BezopenOp maandag 31 december 2001 21:02 schreef Witlof het volgende:
Bob = Bezopen onbeschofte Boer?
De beste wensen mensen!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Nieuwjaar is voorbij.... en anders worden deze topics enkel en alleen gebruikt om tech. posts te scoren
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.