MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Don't give up
Dat maar veel users van Windows 9x naar NT technologie mogen overgaan, als ze dat in de vorige jaren al niet hebben gedaan.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
pasen?Op maandag 31 december 2001 22:07 schreef Vae_Victis het volgende:
fijne pasen toegewenst aan iedereen.
je bent nog een beetje te vroeg volgens mij.. maar je heb er blijkbaar wel zin in het volgende jaar!
btw.. fijn nieuwjaar voor iedereen ook!
🌞🍃
BOB??? daar doen we niet aanOp maandag 31 december 2001 22:28 schreef smaij het volgende:
GNJ iedereen.. en wie is vanavond BOB
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Anoniem: 40139
Anoniem: 27413
het allerbeste iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goede gezondheid gewenst.
remco
Anoniem: 27865
-Omude Mupe wa Punikwa
-Aabita Biboon
-Maliket ya balon taon
-Peren en Parakapw
-Te-Pito-O-Te-Henua
-Gott Nytt År
-Urte Berri On!
-Bonan Novjaron
-O Kenourios Chronos
-Hauoli Makahiki Hou
-Boldog újévet!
-Farsaelt Komandi ár!
-Selamat Tahun Baru
-Felice Anno Nuovo
-Kurisumasu Omedeto
-Laimi'gu Jauno Gadu!
Oja, gelukkig nieuwjaar!
ik ben nu een superleuk spel aan het downen waarmee ik dan mooi mee kan beginnen in het nieuwe jaar.. nu hopen dat xp niet chrast!
🌞🍃
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
=( Protected by witchcraft )=
Zal wel aan de drank liggen
minds are like parachutes, they work only when opened.
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Anoniem: 12453
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Iedereen een goed en gezond 2002
Cu Fireman
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Dit topic is gesloten.