Wauw, een sig!
Doel je nu op een stukje onredelijkheid dat ik er al om kom zeuren?Outerspace schreef op zondag 14 juni 2026 @ 17:12:
Het is nog geen twee dagen terug dat je de TR hebt aangemaakt. Ik heb 'm gezien, vanavond / morgen behandel ik m.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik vind het geen 'zeuren', maar dat je wel snel om een reactie vraagt aan onze kant. Zeker als het weekend voor de deur staat, kan het gewoon zo zijn dat een TR minder snel behandeld wordt.Gunner schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:28:
[...]
Doel je nu op een stukje onredelijkheid dat ik er al om kom zeuren?
Wauw, een sig!
Ik vind persoonlijk een termijn van 24H prima om een TR te behandelen, weekend of niet. Ik loop hier al wat langer rond en heb deze discussie al vaker gevoerd. Het is gewoon demotiverend om TR's te zetten als ik er voor mijn gevoel te vaak achteraan moet. dan laat ik het gewoon maar.Outerspace schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:30:
[...]
Ik vind het geen 'zeuren', maar dat je wel snel om een reactie vraagt aan onze kant. Zeker als het weekend voor de deur staat, kan het gewoon zo zijn dat een TR minder snel behandeld wordt.
Laatst had ik in FTM FB een vraag gesteld en pas na herinnering kreeg ik na twee maand een reactie. Na een herinnering van mijn kant ook nog eens.
Ik weet dat dit subforum versterking nodig heeft maar we weten beiden dat ik persoonlijk niet hoef te reageren, want die job krijg ik gezien mijn historie hier toch niet.
Verder mijn dank dat je ze nu hebt behandeld, maar het is gezien de termijn wel lastig voor me om te zien waar ik nu precies een melding over heb gemaakt.
[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 14-06-2026 19:44 ]
De TR op een post van vrijdag 12:14 zou nog wel wat aandacht verdienen wat mij betreft. Ongefundeerde beschuldiging als het gaat om vermeende oplichting?