@
paq en sjon, ik kan dan teken toch echt niet maken op mijn toetsenbord;-):
paq:
Ik heb geen enkel probleem met het feit dat je bezwaren hebt tegen een droomideematras en dat je de larson stockholm fijn vindt liggen. Waar ik probleemn mee heb is dat je appels met peren vergelijkt. Toen je het droomidee matras bestelde hield je niet van traagschuim, dus je nam de versie met aan beide kanten koudschuim. Die vond je te hard en de larson (waar onder de bovenlaag van kooudschuim wel traagschuim is gebruikt) was "beter". Dat kan je dus niet weten, want je vergelijkt 2 verschillende dingen met elkaar. als je de droomide met traagschuim aan 1 kant had genomen had je die mogelijk ook lekker gevonden, daar valt niets voer te zeggen omdat je je eisen tussen die 2 besellingen hebt verandert, eerst geen traagschuim daarna toch wel.
Overigens is het feit dat ik blijf aangeven dat ik larson niet zou adviseren geen aanval op jouw positieve ervaring. Ik geloof best dat jij lekker slaapt. Maar ik zie gebeuren dat bij een matras waarvan de onderlaag zo dun is dat je de veren kan voelen zitten kuilvormign ontstaat op verende bodems omdat die dunne onderlaag door gat hangen, dan verzakt het heel veersysteem vroeg of laat omdat de ondersteuning eronder is vervormd. Daarom vroeg ik jou: het droomidee matras lijkt nu snel kulen te hebben. jij het die larson ongeveer even lang als de gebruikers het droomidee matras hebben. kan je even meten of jij geen enkele kuilvormign hebt? maar dat was onbespreekbaar, hij ligt lekker ziet er mooi uit en dat is dat. Ik wil graag iets meer onderbouwing. Niet omdat ik mijn elijk wil hallen, wanat als jij zegt nog 0 vervormign te hebben zou ik larson misschien toch nog eens nader onder de loep moeten nemen, maar gewoon omdat ik met feiten wil werken in plats van gevoelswaarden/meningen. Ik kan niet een matras adviseren omdat paq het zo lekker vindt liggen, maar wel als op basis van de feitelkge gegevens verstrekt door paq en een par anderen ik larsson og eens extra onder de loep heb genomen en heb geconcludeeerd dat de kwaliteit ondankks mijn twijfels erbij toch wel ok lijkt te zijn. Ik wil best mijn mening over een bedrijf aanpassen, maar als ik daar dan wat gegevens voor vraag is een werkje van nog geen 1 minuut ineens teveel moeite. Dat vind ik jammer.
sjon: Ik begrijp je probleem niet. een slow burner wordt een levendig actief topic met 3000 berichten in 1 jaar. Dat is toch allene maar goed nieuws? Kezand en ik hebben door onze actieve advisering dat topic tot een levendig platform gemaakt waar mensne komen die echt iets willen weten.
Ja ik ben stellig. Het spijt me maar ik ben hoogbegaafd, wat schijnt te gelden voor 3% van nederland tegen 97% die dus net onder die grens vallen, of verder onder die grens zitten. Als iemand met een opmerking komt waarvan ik op basis van mijn kennis over matrassen dirct weet dat het onzin is, ga ik niet net doen alsof het best wel waar kan zijn.
Daarnaast zou ik g raag hebben dat je mij gewoon op m'n woord gelooft. Ik heb geen belang bij welke odnerneming ook die ik adviseer. Daarom vind ik het ook vreemd dat als ik een bedrijf laat vallen daar zo kritisch over wordt gedaan, dat bewijst juist mijn objectiviteit. Droomidee adviseer ik veel mdat wat zij aanbieden qua specs tegen die prijzen en met die service door geen an der bedirjf in Nederland wordt aangeboden. Daarnaast is de ondernemer zeer bereid klachten serieus te nemen. Maar mijn reactie op de kuilvorming was bepaald niet mals. Ik heb hem gezegd dat ik een actieve houding verwachtte in de oplossing van dit probleem en dat ik hem anders niet meer kon adviseren. Hij beloofde dit en toen het mij niet snel geneog gign ben ik zelf achter fabrieken aangegaan en heb 3 opties aangedragen. Daarmee voeren ze nu onderhandelingen.
Boschbedding en roleau heb ik diezelfde kans geboden. Los het op, want mensen hebben waardering voor bedrijven die hun fouten rechtzetten, mar zonder oplossing geen advies meer voor jullie producten. Die oplossingen kwamen er niet, dus dan is het voorbij. Ik nem van niemand geld aan, ook al is me dat weleens g eboden want dan is de objectiviteit weg. Ik wil juist de vrijheid hebben een bedrijf dat slecht presteert te laaten vallen en niet met verplichtingen aan hen vast zitten.
Ik ben inderdaad erg stellig, maar ik g eef het ook toe als ik me vergis zoasl bij boschbedding. Droomidee was gen vergissing. de specs worden niet nageleefd door de fabriek, dat kon ik niet weten omdat droomidee daarbij de vinger niet aan de pols heeft gehouden en de fabriek dit angreep om mindere kwaliteit te leveren. Maar ondanks dat ik daar niets aan kan doen wil ik toch dat de gebruikers die door mijn adviezen voor droomidee hebben gekozen uiteindelijk krijgen wat ze hebben besteld, en daar werk ik dan dus aan zonder enige belonign of tegenprestatie, het enige wat het uiteindelijk oplevert is dat mesnen weten dat ik sta voor wat ik adviseer, en dat ik een perfecte aftersales-sevice bewerkstellig bij de bedrijven die ik adviseer. Dat is waar ik het voor doe.