Dumpert abonnees opgelet! Abbo is stiekem maal 10 gegaan

Pagina: 1
Acties:
  • 680 views

• E63s
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-03 17:46
Heb al jaren een reclamevrij abbo op Dumpert. 3,99€ per jaar, schappelijk. Nu zie ik net toevallig (in de nieuwe app) dat ze de prijs van het reclamevrij abbo op iOS aangepast hebben. Zonder mededeling en zonderdat je abbo stopt en opnieuw moet afsluiten. Nieuwe prijs is dezelfde als de oude maar met de komma een plekje naar rechts; 39,99. Oftewel, een vertienvoudiging van de oude prijs. Ik dacht een foutje maar ook in het abbo overzicht van Apple is de prijs 39,99.

Ik ben best bereid wat meer te betalen maar dit stiekem doorvoeren in het lopende abonnement vind ik neigen naar diefstal. Ik vermoed ook een héleboel boze reaguurders en opzeggingen. Dus mochten hier reaguurders zitten, wees gewaarschuwd👀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0gzz5Yx8b_WRB8gbE59yJCsDYFA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N1EuAaBnqi55n1iRjjChMnyd.jpg?f=fotoalbum_large

SmartESS dynamisch handelen voor Victron omvormers

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-03 14:09
De app heeft gisteren een update gekregen, in de release notes:
In het abonnementen scherm wordt nu het juiste huidige abonnement aangegeven. Het leek er nu op dat je stilzwijgend een duurder abonnement had wat niet het geval is.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bedankt voor de input, waarschijnlijk berust dit op een foutje. Ik zou het vooral bij Dumpert zelf aankaarten, aangezien ik op Reddit soortgelijke topics zie over deze foutieve exorbitante prijsstijging. Aangezien ik hier geen discussiewaarde in zie, sluit ik het topic.

[ Voor 32% gewijzigd door Outerspace op 06-03-2026 12:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.