[OT] Het allerbeste......

Pagina: 1
Acties:
  • 734 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Mag ik bij deze mijn medemodgenoten en alle verdere TMF passanten en lurkers bijzonder fijne kerstdagen, een verassende oudjaarsavond en een gezond en gelukkig 2003 toewensen!

:)

May the modforce be with you!

[overweging/voornemens]
Ik heb echt de laatste twee maanden een bijzonder slechte modhistorie. Ik begin maar vast met het voornemen om in januari en februari mij LM rechten weer ten rechte te maken. Daarnaast zal ik mij weer met een wat meer modinhoudelijke discussie op het TMF bezighouden om een wat meer positieve wending te geven aan het forum. De draden die vaak staan hebben regelmatig een negatieve en de gezelligheid lijkt in zijn geheel naar irc te zijn verplaatst. Streven lijkt mij om weer een gezonde balans daarin te krijgen. Daarnaast moet het zeker mogelijk zijn om in 2003 het MoLiCe RC5-72 subteam een gezonde boost te geven. (<-ohohoh sluik?).

Eet niet te veel, een lege maag houdt de geest hongerig en de modsensor scherp. ;)

Plezier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47

Jaymz

Keep on moving !

Mag ik mij daarin scharen ? ;)

Prettige feestdagen heren en dames en doe geen dingen die ik niet zou doen (Doesn't rule that much out, but oke :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:48

botoo

💀 too old to die young

* schuift aan *

heir, heir :)
prettige feestdagen iedereen :)

en pas op je ogen& vingers, het is lastig modden als je niks ziet, en een toetsenbord met je tong bedienen is ook niet alles . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
(jarig!)
* Renegade wil zich volledig bij deze kerstgedachte aansluiten en wenst iedereen een gezond, vrolijk, en bijzonder voorspoedig jaar toe :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

* wringt zich tussen de meute *

Nou ik kon zo snel niet een kerstgedachte en/of eindejaar wens formuleren. Daarom leen ik even bij de mensen aan de overkant van de Noordzee

Should auld acquaintance be forgot
And never brought to mind?
Should auld acquaintance be forgot,
And auld lang syne?

For auld lang syne, my jo,
For auld lang syne,
We'll tak a cup o' kindness yet,
For auld lang syne.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het is bijna kerst, de warme gezelligheid neemt bezit van onze geest en we vallen ten prooi aan de eindeloze schoonheid van deze dagen. Deze dagen staan voor ons in het teken van vrede, familie, vrienden en niet te vergeten, onze medemensen.

Omdat ik de afgelopen weken niet veel heb gedaan op de FP (druk met andere dingen), weet ik meteen wat mijn goede voornemen van 2003 is.

Meer modden is hetgeen dat ik ga doen het aankomende jaar.

* bazs2000 wenst iedereen een goed, gezellig, modbaar en niet te vergeten een wollig 2003. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-05 20:09
Ook van mij kant,zei het dat ik niet zo heel vaak in tmf kom maar wel mod op de frontpage, allemaal hele fijne feesdagen en gelukkig nieuwjaar en pas op met vuurwerk!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hiephoi, kerst... Morgen dan... Vandaag moet ik eigenlijk nog overal tegelijk zijn: de stad in voor een cadeautje want mijn zusje is jarig, mijn OV ophalen (en de IB-groep heeft het idee opgevat om dat ding in the middle of nowhere klaar te leggen, ja, een weiland met een postkantoor in het midden) en dan richting mijn ouders... Ik zal blij zijn als ik morgen aan het diner zit...

Maar dan is het kerst, dus ik wens alle TMF'ers of eigenlijk iedereen ontzettend fijne feestdagen en een fantastisch nieuw jaar! :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin wenst de MoLiCe en supporting-crew een fijne kerst :* _O_

uitgebreide reactie volgt nog :P. Ik gaat eerst douchen, daarna cadeau's inpakken, daarna concert houden in de kerk ( :{ :O ) en daarna begint het eten :9

* Robin gooit er maar meteen een icon ertegen: Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=674&format=full&ext=.png
:P

[ Voor 23% gewijzigd door Robin op 24-12-2002 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:06
* Randal Peelen sluit zich aan en wenst iedereen een hele fijne kerst toe.

En dat we 2003 al moddend tegemoet mogen zien en er nog vele modpuntjes doorheen mogen vliegen. Ook hoop ik met een ieder mee dat we komend jaar de PowerMod zullen mogen aanschouwen en diens power ten volle zullen mogen gaan benutten.

Vuurwerk zit er btw voor mij dit jaar niet in. Niet dat ik er niet aan kan komen (ik heb btw nog een paar kilo's liggen >:) ) maar ik heb er geen zin in dit jaar. Dus ik kan komend jaar zeker modden zoveel ik maar binnen mijn macht vinden kan.

Het beste!

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:48

botoo

💀 too old to die young

Jimmy Pop schreef op 24 December 2002 @ 13:54:
. . . Vuurwerk zit er btw voor mij dit jaar niet in . . .
In het kielzog van de kunstkerstboom zijn er inmiddels 'open haard' dvd's te koop, mogelijk is 'vuurwerk' ook op dvd verkrijgbaar, lijkt me wel een aardige gelegenheid om die 6*125 watt + subwoofer eens flink open te zetten :+
levert misschien wat gehoorschade op, maar daar kan je gewoon mee doormodden.

Jimp weet vast wel ergens een schriel mp3 ripje van de soundtrack te vinden :P

[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 24-12-2002 14:29 . Reden: gehoorschade ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 09:50

Beaves

Usque ad Finem

Zoals gewoonlijk ben ik weer een van de laatste (workaholic he :P) maar ik wens iedereen een gelukkig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar (orgineel he :+).

En ik hoop dat we volgend jaar weer wat gezelliger met elkaar omgaan op /16, het was toch altijd erg gezellig hier, maar de laatste tijd is het wat minder geworden helaas ;(

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

gelukkig kerstfeest, vandaag ff lekker gourmetten :P maar eerst slapen :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
:) allemaal goede kerstfeest enzo! en veel plezier met nieuwjaar, oh btw basz2000 ik heb jouw kerstkaartje ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15443

Iedereen een goede en gelukkige kerst :)
Pagina: 1