[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.863 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Euphanasia schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:13:
[...]

Yep, dit lijkt de beste MK ooit te worden :D
Zeker weten! Day fucking one! :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik kan echt niet wachten op MK. Ik vond de vorige deel ook beestachtig!

Kan het op youtube niet echt beoordelen, maar ik denk dat zowel de game als de graphics (en de fatalitiys) BRUUT gaat worden.

Fucking Day One! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

De graphics vind ik in dit filmpje nog net even wat beter dan in de vorige trailers ook, vooral die 1080p/60FPS versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:38:
Ah vandaar. Hopelijk komt het goed.

Maarruh.. Komkommertijd ofzo? Niemand iets te melden?

Wie gaat er Dying Light halen?
Ik zou eigenlijk GTA V op de pc halen, maar nu die is uitgesteld zit ik te twijfelen of ik misschien Dying Light ga halen (ook op pc, omdat ik het COOP met mijn neefje ga spelen dan). Verder kijk ik uit naar Order, die komt er waarschijnlijk ook wel bij.

Voor de rest zullen de maanden tot eind maart vooral backlog wegwerken zijn, aangezien ik Dragon Age Inquisition heb gehaald, maar DA 1 en 2 nog moet uitspelen. Ben pas ergens halverwege DA1. En nog niet te vergeten Halo collection, Last of Us uitbreiding, Infamous uitbreiding ... en de lijst gaat maar door (minstens nog 100 andere titels)...

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:38:
Ah vandaar. Hopelijk komt het goed.

Maarruh.. Komkommertijd ofzo? Niemand iets te melden?

Wie gaat er Dying Light halen?
Spel ziet er leuk uit, maar de developers hebben flut games als Call of Juarez: the Cartel op hun naam staan, dus ik wacht de reviews en een aanbieding maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potver. :(

Ik weet niet of ik eind deze maand wel een PS4 kan halen,want ik heb mijn nieuwe desktop pc configuratie lijst gisteren aangepast.Na aanleiding van systeemeisen van GTA5 op pc. :D

Van AMD A10-7850K(quadcore APU) naar FX-8350(octa-core CPU) en R7-250. :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 10:47
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:20:
Potver. :(

Ik weet niet of ik eind deze maand wel een PS4 kan halen,want ik heb mijn nieuwe desktop pc configuratie lijst gisteren aangepast.Na aanleiding van systeemesisen van GTA5. :D

Van AMD A10-7850K(quadcore APU) naar FX-8350(octa-core CPU) en R7-250. :9
Niet de juiste plek voor deze discussie - en ik heb altijd AMD's gekocht...
Maar ik zie echt geen enkele reden om tegenwoordig nog een AMD te kopen. Neem dan gewoon een i5, ook beter voor je TDP.

[edit] en €1000+ voor een pc die lagere/gelijke specs heeft dan mijn 3 jaar oude budget game pc? Ik zou 2e hands rond gaan kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door X-Kiwi op 14-01-2015 16:26 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Daar kun je een PS4, GTA V en nog zo 5 jaar aan games van kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Valt mee hoor:
Respectievelijk 180 voor de CPU en 180 voor het grafische kaart.
Dus nog net geen ps4, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:23:
[...]

Niet de juiste plek voor deze discussie - en ik heb altijd AMD's gekocht...
Maar ik zie echt geen enkele reden om tegenwoordig nog een AMD te kopen. Neem dan gewoon een i5, ook beter voor je TDP.

[edit] en €1000+ voor een pc die lagere/gelijke specs heeft dan mijn 3 jaar oude budget game pc? Ik zou 2e hands rond gaan kijken.
HaskoF schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:29:
Valt mee hoor:
Respectievelijk 180 voor de CPU en 180 voor het grafische kaart.
Dus nog net geen ps4, of wel?
Ik ga wel upgrade natuurlijk. ;)

*intussen kan de PS4 nog niet 4K afspelen*

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:33:
[...]

[...]
Intussen? |:(
*ondertussen kan een PC geen GTA V afspelen* >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:35:
[...]

Intussen? |:(
*ondertussen kan een PC geen GTA V afspelen* >:)
Intussen is spelfoutje.

Klopt wel,SCE moet wel PS4 upgraden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Dat gaat de PS4 ook niet doen ook als het om gaming gaat. Ik zie ook de echte toegevoegde waarde niet echt. Ja het is scherper. Maar je vijanden zijn nog net zo dom, de levels zijn net zo groot, het verhaal is precies hetzelfde en in de essentie speel je dus precies dezelfde game. Dan speel ik liever op 1080p, waarbij al die extra resources in het aantal NPC's, PhysX achtige zaken, de grootte van de wereld en de AI worden gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:37:
[...]

Dat gaat de PS4 ook niet doen ook als het om gaming gaat. Ik zie ook de echte toegevoegde waarde niet echt. Ja het is scherper. Maar je vijanden zijn nog net zo dom, de levels zijn net zo groot, het verhaal is precies hetzelfde en in de essentie speel je dus precies dezelfde game. Dan speel ik liever op 1080p, waarbij al die extra resources in het aantal NPC's, PhysX achtige zaken, de grootte van de wereld en de AI worden gestopt.
PS4 heeft wel beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Zeg, vannacht was PS offline voor maintance, wat is er precies gemaintained?
Iemand?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb je al lang een PS4? :+
Wen er maar aan, ook dat het om maandag 19:00-2:00 wordt ingepland :+
Verder merk je er niets van, op mogelijk e downtime na...

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 14-01-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:37:
[...]

Sommige mensen (zoals ik) zijn groot voorstander van eye-candy. Ja - in sommige gevallen liever prachtige beelden waarbij je inlevert op de spelervaring. Gelukkig zijn er voldoende spellen met een compromis.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, daarom zeg ik ook dat de PS4 geen 4K gaat doen. Maar áls de resources er waren.
X-Kiwi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:41:
[...]

Sommige mensen (zoals ik) zijn groot voorstander van eye-candy. Ja - in sommige gevallen liever prachtige beelden waarbij je inlevert op de spelervaring. Gelukkig zijn er voldoende spellen met een compromis.
Oh ik ook hoor, maar eyecandy is meer dan alleen resolutie. Je hebt ook nog zaken als belichting, particles, cloth simulation. Ik bedoel; inFamous ziet er op 640p mooier uit dan Minecraft op 4K. Just sayin'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
Ach ja, zolang ik geen 4K tv heb zal 't aan me reet roesten dat de PS4 wel of niet 4K output heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
PSN is ook a.s. donderdag 4 uur offline in verband met onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mits je de dagen ervoor online bent geweest. Dan kun je normaal gesproken gewoon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:44:
[...]

Klopt, daarom zeg ik ook dat de PS4 geen 4K gaat doen. Maar áls de resources er waren.

[...]

Oh ik ook hoor, maar eyecandy is meer dan alleen resolutie. Je hebt ook nog zaken als belichting, particles, cloth simulation. Ik bedoel; inFamous ziet er op 640p mooier uit dan Minecraft op 4K. Just sayin'. ;)
Daarom heb ik dan ook inFamous (die er idd erg mooi uit ziet) en DragonAge op 4K _/-\o_

(helaas is het upscaling - want native ziet er nog veel mooier uit :( )

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:45
[...]

[...]

Wut? Een R7 250 als videokaart? Als je GTA5 met een beetje instellingen wilt spelen (niet de allerhoogste, maar bv. medium/high) ga je echt niet uitkomen met een R7 250 op 1080p. Pak dan minimaal een R9 270x. Toevallig is de R9 270x ook een GPU die erg lijkt op de PS4 GPU. Wil je GTA5 op 4K soepeltjes spelen, tsja, dan moet je eerder aan een R9 290x of GTX980 denken, GPU's die evenveel, of meer kosten als een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
dutchgio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:40:
Heb je al lang een PS4? :+
Wen er maar aan, ook dat het om maandag 19:00-2:00 wordt ingepland :+
Verder merk je er niets van, op mogelijk e downtime na...
Vanaf de release dag!
Ben alleen benieuwd wat ze nou veranderd hebben :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:44:
[...]

[...]

Maar die zijn er zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin’s Creed Unity - Dead Kings (Free)

'gratis' DLC te downloaden voor mensen die Unity al een tijdje hebben.

Niet vergeten mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja? Leg uit. De next-gen consoles hebben nu al moeite met 1080p @ 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:57:
[...]

Wut? Een R7 250 als videokaart? Als je GTA5 met een beetje instellingen wilt spelen (niet de allerhoogste, maar bv. medium/high) ga je echt niet uitkomen met een R7 250 op 1080p. Pak dan minimaal een R9 270x. Toevallig is de R9 270x ook een GPU die erg lijkt op de PS4 GPU. Wil je GTA5 op 4K soepeltjes spelen, tsja, dan moet je eerder aan een R9 290x of GTX980 denken, GPU's die evenveel, of meer kosten als een PS4.
Ik wacht even rustig af,juist vanwege de hoge prijs.

Mijn nieuwe PS4 wil ik wel zo snel mogelijk eind deze maand alsnog kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Gaat dit weer uitlopen op een PC vs. Console discussie? Want dat willen we niet.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:04:
[...]

Maar veel van de 'next-gen' (is het niet gewoon current-gen, na ruim een jaar?) games zijn opgepoetste PS3 varianten, waarvan er veel met haast over de muur zijn gegooid. Ben zelf benieuwd naar Gran Tursimo 7..een serie waar men vaak veel oog voor details had en nu ruim de tijd (veel te lang voor mijn gevoel) neemt om het voor de PS4 te ontwikkelen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Kiwi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:10:
[...]

Maar veel van de 'next-gen' (is het niet gewoon current-gen, na ruim een jaar?) games zijn opgepoetste PS3 varianten, waarvan er veel met haast over de muur zijn gegooid. Ben zelf benieuwd naar Gran Tursimo 7..een serie waar men vaak veel oog voor details had en nu ruim de tijd (veel te lang voor mijn gevoel) neemt om het voor de PS4 te ontwikkelen.
Dat verandert niets aan het feit dat devs moeite hebben om 1080p @ 60fps te halen. Of het nu wel of geen PS3 port is.

Als de resources voor 4K blijkbaar aanwezig zijn, waarom hebben ze dan zoveel moeite met lagere settings dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
Op de PS3 duurde het ook even voordat je 1080p spellen kreeg (een wat simpelere Wipe Out HD variant daargelaten). Dat zou op de PS4 toch ook kunnen?

[ Voor 21% gewijzigd door tiguan op 14-01-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:04:
[...]

Het heeft vooral te maken met de hardware die erin zitten(die zijn een beetje beperkt,om PS4 goedkoop te houden) en natuurlijk de spelontwikkelaars(nauwelijks risico's nemen en console juist niet maximaal gebruiken).

Sony Corp kan ervoor kiezen om later iets krachtige CPU en GPU in PS4 te zetten,mits de prijs laag gehouden kan worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:16:
Sony Corp kan ervoor kiezen om later iets krachtige CPU en GPU in PS4 te zetten,mits de prijs laag gehouden kan worden. ;)
Nee natuurlijk kan dat niet. Dan hebben alle mensen ervoor een probleem. Dat zal in een console nooit gebeuren.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:12:
[...]

Dat verandert niets aan het feit dat devs moeite hebben om 1080p @ 60fps te halen. Of het nu wel of geen PS3 port is.

Als de resources voor 4K blijkbaar aanwezig zijn, waarom hebben ze dan zoveel moeite met lagere settings dan dat?
Oh ik verwacht ook echt geen 4K output hoor. Als dat uberhaubt de standaard wordt, dan zal het wel de PS5 zijn selling point worden. Maar het kan dat het even duurt voordat de ontwikkelaars het maximale er uit weet te halen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Brad Pitt schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:17:
[...]

Nee natuurlijk kan dat niet. Dan hebben alle mensen ervoor een probleem. Dat zal in een console nooit gebeuren.
Zeg nooit nooit...

Bij moderne Samsung TV's heeft men als iets als een upgrade-box. Een klein boxje met een dedicated poort aan de achterkant van de TV. Eenmaal ingeplugd heeft de TV de beschikking over een snellere CPU en meer RAM vanuit deze upgrade-box. Deze box is te koop voor €150-250 en men hoopt dat je ieder jaar je TV daarmee up to date houd.

Voor de console zou zoiets ook mogelijk moeten zijn - 'zonder deze upgrade a €50 kun je de volgende games niet (optimaal) spelen'. Dat is bij de originele Wii ook al gedaan, met de motionplus controller uitbreiding.

Of het ideaal is...dát denk ik niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door X-Kiwi op 14-01-2015 17:22 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
tiguan schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:15:
Op de PS3 duurde het ook even voordat je 1080p spellen kreeg (een wat simpelere Wipe Out HD variant daargelaten). Dat zou op de PS4 toch ook kunnen?
1080P ? meeste spellen op de PS3 zijn anders sub 720P :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
X-Kiwi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:21:
Voor de console zou zoiets ook mogelijk moeten zijn - 'zonder deze upgrade a €50 kun je de volgende games niet (optimaal) spelen'. Dat is bij de originele Wii ook al gedaan, met de motionplus controller uitbreiding.
Dit zal nooit gebeuren. De eerste performance upgrade voor de PS4 heet PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:17:
[...]

Dat is wel waar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Idd, dat kan niet want dan heb je niks meer aan de PS4's van nu, dan moet het PS5 heten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:16:
[...]

Het heeft vooral te maken met de hardware die erin zitten(die zijn een beetje beperkt,om PS4 goedkoop te houden) en natuurlijk de spelontwikkelaars(nauwelijks risico's nemen en console juist niet maximaal gebruiken).

Dus dan zijn de resources er niet. Simpel.
tiguan schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:15:
Mwah, de PS3 was en is een stuk ingewikkelder om voor te programmeren. Er is al aangegeven dat devs al snel het maximale uit een PS4 weten te trekken, omdat de architectuur zo op die van een PC lijkt.
X-Kiwi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:21:
[...]

Zeg nooit nooit...

Bij moderne Samsung TV's heeft men als iets als een upgrade-box. Een klein boxje met een dedicated poort aan de achterkant van de TV. Eenmaal ingeplugd heeft de TV de beschikking over een snellere CPU en meer RAM vanuit deze upgrade-box.

Of het ideaal is...dát denk ik niet ;)
Ja, maar het is niet zo dat je bepaalde TV programma's ineens niet meer kan kijken zonder die box. Als de PS4 zoiets zou krijgen, was dit al vóór de launch aangekondigd. En devs hebben echt geen zin om 2 versies van een game te gaan maken/optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:24:
[...]

Dus dan zijn de resources er niet. Simpel.

[...]

Mwah, de PS3 was en is een stuk ingewikkelder om voor te programmeren. Er is al aangegeven dat devs al snel het maximale uit een PS4 weten te trekken, omdat de architectuur zo op die van een PC lijkt.

[...]

Ja, maar het is niet zo dat je bepaalde TV programma's ineens niet meer kan kijken zonder die box. Als de PS4 zoiets zou krijgen, was dit al vóór de launch aangekondigd. En devs hebben echt geen zin om 2 versies van een game te gaan maken/optimaliseren.
Joh,PS4worden links en rechts ingehaald met upgrades. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:30:
[...]

Joh,PS4worden links en rechts ingehaald met upgrades. :+
Een beetje rare discussie hier aan het worden die ik niet helemaal kan volgen? De laatste console die echt een upgrade heeft gehad die nodig was om bepaalde spellen te kunnen spelen is volgens mij de Nintendo 64. http://en.wikipedia.org/w...accessories#Expansion_Pak

De huidige consoles krijgen nooit een dergelijke hardwarematige upgrade. Punt.

De enige upgrades die er zullen komen zijn grotere HD's, zuinigere processors, etc.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driveclub nu voor scherpe prijs verkrijgbaar in de PlayStation Store

De PlayStation Plus editie van Driveclub laat nog altijd op zich wachten, maar je kunt nu wel gebruik maken van een interessante deal. Sony heeft de prijs van de game namelijk aangepast naar €39.99 voor het gewone exemplaar.

Als je echter PlayStation Plus abonnee bent kun je ook gebruikmaken van de Driveclub PlayStation Plus Edition upgrade en die kost momenteel €24.99. Voor dat bedrag kan je de PlayStation Plus editie upgraden naar de volledige game die voor altijd van jou is.

Inderdaad, die editie is niet beschikbaar, maar dat maakt voor bestaande PlayStation Plus abonnees niet uit, aldus Videogamer.com. Dus als je abonnee bent en je hebt interesse in Driveclub, dan volstaat de upgrade om de volledige game aan te schaffen.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-in-de-playstation-store/
Erg leuke deal voor dit inmiddels goeie Race Spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:19

Satom

Verzamel ervaringen

Persoonlijk gezien geen goede deal, PS+ versie is nog niet eens verschenen en dan wel de gewone versie korting geven. Maar goed dit is mijn persoonlijke mening :+

[ Voor 6% gewijzigd door Satom op 14-01-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ze willen de console toegankelijker en zo laagdrempelig maken zodat de massa kan gamen.
Ik had toch liever een PS4 gezien met meer kracht ook al zou het me dan 100€ meer kosten.
Geen behoefte aan 4k Output, maar wel 1080p/60fps soepel draaiende games.

Bijv een GTA V die 1080p/60fps draait zonder popin.

[ Voor 10% gewijzigd door HaskoF op 14-01-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft Resident Evil HD in de PSStore? Vanmiddag was ie er even op zonder aankoopknop ,
maar nu is ie weer verdwenen. Op de Xbox One en op Steam is ie al lang te preorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:57:
Waar blijft Resident Evil HD in de PSStore? Vanmiddag was ie er even op zonder aankoopknop ,
maar nu is ie weer verdwenen. Op de Xbox One en op Steam is ie al lang te preorderen.
Ben je bang dat je hem niet kan spelen op launch date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeSung schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:10:
[...]

Ben je bang dat je hem niet kan spelen op launch date?
Ik wil em gewoon heel graag preorderen en uiteraard ook spelen op launchdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:54:
Persoonlijk gezien geen goede deal, PS+ versie is nog niet eens verschenen en dan wel de gewone versie korting geven. Maar goed dit is mijn persoonlijke mening :+
Dan nog. Via MP voor 25 euro of minder op te pikken en ook nog eens doorverkoopbaar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
HaskoF schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:54:
Ze willen de console toegankelijker en zo laagdrempelig maken zodat de massa kan gamen.
Ik had toch liever een PS4 gezien met meer kracht ook al zou het me dan 100€ meer kosten.
Geen behoefte aan 4k Output, maar wel 1080p/60fps soepel draaiende games.

Bijv een GTA V die 1080p/60fps draait zonder popin.
Dan zal je toch echt een pc moeten bouwen. Developers op een paar na gaan gewoon altijd voor 30fps met maximale grafixxx omdat dat beter aan te prijzen is met screenshots en een stabiele 60fps halen een stuk langere en moeilijkere optimalisatie vereist. Op de pc is dit makkelijk op te lossen door gewoon stuk krachtigere hardware te kopen dan wat in de consoles zit.

Driveclub voor 25 euro is echt een koopje hopelijk komt de season pass ook nog een keer voor een mooi prijse.

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-01-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja en dan betaal je 400 euro voor alleen je videokaart...
Het is gewoon een heel ander apperaat voor een heel ander publiek, en andere manier van gamen. Eigenlijk niet echtvergelijkbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:45:
[...]

Een beetje rare discussie hier aan het worden die ik niet helemaal kan volgen? De laatste console die echt een upgrade heeft gehad die nodig was om bepaalde spellen te kunnen spelen is volgens mij de Nintendo 64. http://en.wikipedia.org/w...accessories#Expansion_Pak

De huidige consoles krijgen nooit een dergelijke hardwarematige upgrade. Punt.

De enige upgrades die er zullen komen zijn grotere HD's, zuinigere processors, etc.
Wat voor zuiniger CPU's voor de PS4?Sommige verbruiken al 125 watt. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
De chip van de PS4 wordt nu nog op 28nm gebakken bij een revisie kan dit verkleind worden naar bijv 20nm zo wordt de processor&gpu(zit op 1 chip) van de nieuwe revisie zuiniger&goedkoper

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-01-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:27:
[...]
Wat voor zuiniger CPU's voor de PS4?Sommige verbruiken al 125 watt. :*
Uit je berichten leid ik af dat je voornamelijk een PC gamer bent? Heb je eerder een console gehad? Of ben je helemaal nieuw in console gaming? Want ik kan de context en opmerkingen die je maakt niet goed plaatsen?

Zoals mijn bovenbuurman aangeeft worden er altijd in de looptijd van een console nieuwe versies uitgebracht met 'upgrades' die het goedkoper maken om de console te produceren en die er vaak ook voor zorgen dat ze zuiniger of kleiner worden. Hardware upgrades die ervoor zorgen dat de console sneller wordt is out of the question.Ik zie het al voor me. De huidige 18 miljoen PS4 eigenaren zullen zich wel belazerd voelen als er over een jaar een snellere PS4 uitkomt, waardoor bepaalde games op hun versie niet te spelen zijn of dat bepaalde games er op hun versie minder uitzien.. Not gonna happen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:48:
[...]

Zucht, week geleden gekocht voor volle mep. Maar idd prima game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:13:
[...]

Ik wil em gewoon heel graag preorderen en uiteraard ook spelen op launchdate.
Wat is het nut om hem te preorderen en dan toch pas te kunnen downloaden/spelen op launchdate.

Zeker digitaal weet je dat het niet uitverkocht raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
DeeSung schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:11:
[...]

Wat is het nut om hem te preorderen en dan toch pas te kunnen downloaden/spelen op launchdate.

Zeker digitaal weet je dat het niet uitverkocht raakt.
Omdat je de game dus eerder kan downloaden dan launch date. Bij spellen van 20-50GB is dat toch wel erg handig, zeker met PSN. Voor release downloaden en op release direct spelen zonder te wachten op de download. Tevens biedem veel games in-game extra's bij pre-orders.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:13
ASNNetworks schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 00:00:
[...]

Omdat je de game dus eerder kan downloaden dan launch date. Bij spellen van 20-50GB is dat toch wel erg handig, zeker met PSN. Voor release downloaden en op release direct spelen zonder te wachten op de download. Tevens biedem veel games in-game extra's bij pre-orders.
Jup. Zo kreeg je bij gta 5 een cash bonus voor in GTA Online.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , je krijgt een preorder bonus bij Resident Evil HD Remaster , namelijk :

Cross-buy voor PS3 en PS4 en een exclusive PS3 thema.

Maar dan moet je em natuurlijk wel op tijd kunnen preorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 06:15:
Klopt , je krijgt een preorder bonus bij Resident Evil HD Remaster , namelijk :

Cross-buy voor PS3 en PS4 en een exclusive PS3 thema.

Maar dan moet je em natuurlijk wel op tijd kunnen preorderen.
Dat vind ik echt nutteloze pre order bonussen als ik eerlijk ben.. zeker als je alleen een ps4 hebt.. 8)7

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:48:
[...]

"Als je echter PlayStation Plus abonnee bent kun je ook gebruikmaken van de Driveclub PlayStation Plus Edition upgrade en die kost momenteel €24.99. Voor dat bedrag kan je de PlayStation Plus editie upgraden naar de volledige game die voor altijd van jou is.

Inderdaad, die editie is niet beschikbaar, maar dat maakt voor bestaande PlayStation Plus abonnees niet uit, aldus Videogamer.com. Dus als je abonnee bent en je hebt interesse in Driveclub, dan volstaat de upgrade om de volledige game aan te schaffen. "

weet iemand of dat echt kan ? voor 25 euro wil ik DriveClub wel aanschaffen , nog geen racer voor de PS4 gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:34:
[...]
weet iemand of dat echt kan ? voor 25 euro wil ik DriveClub wel aanschaffen , nog geen racer voor de PS4 gehad :'(
Als het goed is en PSPlus lid bent is de volledige versie van DriveClub nu 24,99 Euro :

https://store.sonyenterta...00003_00-XXXXDRIVECLUBPSU

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Ik ben lid inderdaad , aanschaffen kan wel

Maar dit is een upgrade versie (en er valt nog niks te upgraden) , en als je geen PSplus meer hebt dan kun je hem dus niet meer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
tellavist schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:02:
Misschien is het idee om alle vragen over de pookjes even in de Waarschuwing te zetten?
Voor vragen over pookjes-> bel sony helpdesk...
Mijn L3 stick heeft nu ook last van afgebladderd rubber (3 maanden oud, speel 1-2x per week erop). Ik kreeg van Sony de volgende mail terug:
Beste Nick,

Bedankt dat je contact opneemt met PlayStation Support over je PlayShock 4 (DS4) controller.

Het spijt ons te horen dat je problemen ondervindt met je controller. We hebben een nieuwe online service gelanceerd die ervoor zorgt dat je de problemen met je DS4 kunt ontdekken en oplossen, je kunt zelfs voor een vervanging zorgen als het probleem niet kan worden opgelost.

Om de deze service te gebruiken klik hier en volg de instructies op je scherm. Je hebt het serienummer van je DualSchock 4 series nodig wanneer je gebruik maakt van deze service, dus zorg ervoor dat je deze klaar hebt liggen! Gebruik deze site alleen als je in Nederland woont.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Als je nog andere vragen hebt neem dan contact op met PlayStation Support door de onderstaande contactgegevens te gebruiken of door te antwoorden op deze email.

Met vriendelijke groet,

Rob
PlayStation Support
Nu moet ik echter mijn DS4 opsturen en wachten op een reparatie of nieuwe. Omdat ik geen andere controller heb vroeg ik mij af of mensen hier ervaring mee hebben en weten hoe lang dat ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:03
cardwizard schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:47:
Ik ben lid inderdaad , aanschaffen kan wel

Maar dit is een upgrade versie (en er valt nog niks te upgraden) , en als je geen PSplus meer hebt dan kun je hem dus niet meer spelen
Normaal gezien is dat waar inderdaad, bij Playstation Plus-games. Voor DriveClub hebben ze dat echter aangepast zodat je na afloop van je abonnement het spel nog steeds in je bezit hebt. Daarbij is dit de upgrade naar de volledige versie en kan je dus als PS Plus-lid het gehele spel voor 24,99 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eggman schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:05:
[...]

Normaal gezien is dat waar inderdaad, bij Playstation Plus-games. Voor DriveClub hebben ze dat echter aangepast zodat je na afloop van je abonnement het spel nog steeds in je bezit hebt. Daarbij is dit de upgrade naar de volledige versie en kan je dus als PS Plus-lid het gehele spel voor 24,99 aanschaffen.
Dit klopt helemaal : Voor 24,99 Euro is de game DriveClub dan voor altijd voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

NickH schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:54:
[...]

Mijn L3 stick heeft nu ook last van afgebladderd rubber (3 maanden oud, speel 1-2x per week erop). Ik kreeg van Sony de volgende mail terug:

[...]

Nu moet ik echter mijn DS4 opsturen en wachten op een reparatie of nieuwe. Omdat ik geen andere controller heb vroeg ik mij af of mensen hier ervaring mee hebben en weten hoe lang dat ongeveer duurt?
Bij mij 24 November verstuurd, 26 November door Sony ontvangen, 3 December hebben zij nieuwe controller op de post gedaan, 4 December binnen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:08:
[...]

Dit klopt helemaal : Voor 24,99 Euro is de game DriveClub dan voor altijd voor jou.
Ik geloof het graag natuurlijk maar waarom zetten ze dan weer het volgende op de pagina er bij?

Belangrijk:
• Om deze download te gebruiken, heb je een PlayStation®Plus-abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Waarom zou je DriveClub digitaal kopen, als ze voor € 20,00 nieuw in seal op Marktplaats staan (op dit moment). En dan is hij zeker weten altijd van jou (ook als je geen PSN Plus hebt).

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 15-01-2015 09:17 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:12:
[...]
Ik geloof het graag natuurlijk maar waarom zetten ze dan weer het volgende op de pagina er bij?

Belangrijk:
• Om deze download te gebruiken, heb je een PlayStation®Plus-abonnement
Dat komt omdat je voor de aanschaf van deze aanbieding PSPlus nodig hebt.

Ik heb DriveClub in het begin meteen gekocht voor 39,99 ook via de PSPlus korting.

Ik ben em nu toevallig opnieuw aan het downloaden en het is gewoon de volledige versie die altijd geldig blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Sandyman538 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:09:
[...]

Bij mij 24 November verstuurd, 26 November door Sony ontvangen, 3 December hebben zij nieuwe controller op de post gedaan, 4 December binnen.
Ok, thanks, eerst even wachten op de nieuwe controller dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:20
Ik zou ook die driveclub voor 25 eu op psn kopen, maar toen herinnerde ik mij dat we nog 10% korting krijgen ergens in januari vanwegen psn downtime rond kerst.

Dus wacht nog even op dat, scheelt toch weer.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Krishhh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:52:
Ik zou ook die driveclub voor 25 eu op psn kopen, maar toen herinnerde ik mij dat we nog 10% korting krijgen ergens in januari vanwegen psn downtime rond kerst.

Wachten voor €2,50 korting? Oke... Ik zou de game lekker aanschaffen en direct genieten, maar dat ben ik ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja joh, scheelt weer 2,50 ;)
Grote kans dat huidige actie dan weer afgelopen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krishhh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:52:

Geef je rekeningnummer even, dan maak ik € 3,- naar je over. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:20

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zijn er op dit moment nog leuke PS4 deals? Ben aan het kijken om naast mijn Xbox One ook een PS4 aan te schaffen. Voornamelijk voor Uncharted 4 + The Last of Us remastered. Of zou ik beter kunnen wachten op een bundel met uncharted 4 bijv aan het einde van het jaar. Denk dat ik de overige games voornamelijk op de Xbox blijf spelen.

(ik zag nu een PS4 bundel met the last of us maar volgens mij is die alleen voor noord amerika, als ik verder bij bol.com of gamemania ofzo kijken dan, betaal je overal de prijs van een console + spel en bij bol.com zelf 600 :? 8)7 euries voor een bundel???)

[ Voor 28% gewijzigd door Chrosser op 15-01-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ios app is toch zo slecht :r
Sign in to psn
safari opent (een APP hebben je dingen in de browser moet doen :') )
ik log in, krijg de melding dat ik succesvol ingelogd ben
terug naar de app, staat er nog steeds dat ik moet inloggen.
Werkt gewoon niet.

Breng dan niets uit en promoot dan niet iets wat niet werkt stelletje knuppels :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:30:
Sign in to psn
Werkt gewoon niet.

Breng dan niets uit en promoot dan niet iets wat niet werkt stelletje knuppels :r
Zelf geen problemen met de IOS app, vind het wel handig om te zien of er nog mensen aan het spelen zijn maar verder gebruik ik hem eigenlijk niet.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:30:
Sign in to psn
Werkt gewoon niet.

Authenticatie gebeurt in de Android app ook in de browser. Maar hij werkt daarna wel bij mij..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm iphone ff opnieuw opgestart in veilige modus, en daar doet ie het wel, lekker vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:42:
[...]

Als het goed is en PSPlus lid bent is de volledige versie van DriveClub nu 24,99 Euro :

Wait, even voor alle duidelijkhied. Als ik dit koop heb ik dus de volledige game Driveclub?
Dus ik hoef niks erbij aan te schaffen?

Want als ik zoek op Driveclub zie ik dat hij niet beschikbaar is..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:20
ASNNetworks schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:19:
[...]

Wachten voor €2,50 korting? Oke... Ik zou de game lekker aanschaffen en direct genieten, maar dat ben ik ;)
Haha idd, maar afhankelijk van die korting neem ik ook dragonball vita en tombraider ps4 mee eventueel nog pes. Dan tikt het gauw aan.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Noctonix schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:53:
[...]

Wait, even voor alle duidelijkhied. Als ik dit koop heb ik dus de volledige game Driveclub?
Dus ik hoef niks erbij aan te schaffen?
Ja het is de volledige game die ook nog werkt als je geen Plus meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
[...]

Is dat een tijdelijke aanbieding of voor langer? Het spel lijkt me best leuk, maar ik moet eerst Dragon Age nog uitspelen en misschien is er dan een ander spel wat ik wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Krishhh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:56:
Haha idd, maar afhankelijk van die korting neem ik ook dragonball vita en tombraider ps4 mee eventueel nog pes. Dan tikt het gauw aan.
Al koop je 49 games, de korting op DC blijft maar €2.50 hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Krishhh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:56:
[...]

En je weet dat die 10% korting eenmalig geldt? Je krijgt een code die je één keer kan inwisselen bij een aankoop. Als je dus toch maximaal korting wil dan loont het om te gebruiken bij de duurste game. En dan hopen dat de games die je nu wil nog steeds in de aanbieding zijn, anders ben je opeens veel duurder uit door te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[...]

Wil ik het aanschaffen kan het weer niet via de webbrowser :(
Moet ik tot vanavond wachten tot ik het op me PS4 kan aanschaffen.

Hoop dat SOny dit nog eens een keer recht trekt . ;(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Chrosser schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:28:
Zijn er op dit moment nog leuke PS4 deals? Ben aan het kijken om naast mijn Xbox One ook een PS4 aan te schaffen. Voornamelijk voor Uncharted 4 + The Last of Us remastered. Of zou ik beter kunnen wachten op een bundel met uncharted 4 bijv aan het einde van het jaar. Denk dat ik de overige games voornamelijk op de Xbox blijf spelen.

(ik zag nu een PS4 bundel met the last of us maar volgens mij is die alleen voor noord amerika, als ik verder bij bol.com of gamemania ofzo kijken dan, betaal je overal de prijs van een console + spel en bij bol.com zelf 600 :? 8)7 euries voor een bundel???)
Af en toe heeft MediaMarkt wel een leuke aanbieding.
Eind 2014 was er nog:
PS4 + Driveclub €399
PS4 + GTAV €399
PS4 + Minecraft + LastofUs + LittleBigPlanet3 + Driveclub €444

Tussen die aanbiedingen door is het gewoon flink duurder.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:58

JSchut

.....

Ik had de PS4 voor 366 bij mediamarkt en nu GTA V voor 48. Dus totaal nu 414.
Wilde graag de GTA bundel maar die kon ik helaas nergens meer krijgen voor 399.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:20

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ok, Ja ik zag de PS4 afgelopen week indd voor 366. Maar ik dacht dat als ik ergens voor 399 een ps4 + bijvoorbeeld 2 spellen zou kunnen krijgen dan was dat natuurlijk een leuke deal geweest. (bijv driveclub met gta ofzo) Toch bedankt! ik ga in ieder geval de mediamarkt in de gaten houden. Het heeft voor mij nog niet echt haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Als ik jou was zou ik via amazon.de de witte ps4 bestellen voor 399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
crzyhiphopazn schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:25:
[...]

Wil ik het aanschaffen kan het weer niet via de webbrowser :(
Moet ik tot vanavond wachten tot ik het op me PS4 kan aanschaffen.

Hoop dat SOny dit nog eens een keer recht trekt . ;(
Heb hem zojuist via internet aangeschaft.. wel geld via de PSN site met iDEAL toegevoegd aangezien in de PSN Store alleen via creditcard je portemonnee aangevuld kan worden..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestel ook vaak via de PlayStation webstore en waardeer ook via iDEAL geld erbij op via dezelfde website.

http://www.sonyentertainm.../nl-nl/playstation-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Voor degenen die dit weekend mee willen doen aan de closed technical test van Evolve:

VOUCHER CODE: N9P8-78NQ-TR3G

Veel plezier ermee!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
TTHEEBO1 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:36:
Voor degenen die dit weekend mee willen doen aan de closed technical test van Evolve:

VOUCHER CODE: N9P8-78NQ-TR3G

Veel plezier ermee!
Damn deze is al gebruikt. Wil wel graag Evolve testen! Kon de vorige keer de Alpha niet wegens PSN.
Iemand die een code heeft voor me? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Januari is een rustige maand en dat blijkt ook in dit topic:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Volgende maand komt gelukkig The Order. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort komt er nieuws over de zombie/survival game H1Z1 op de PS4.
Over vier uurtjes is deze game namelijk al te spelen op het platform Steam.
Het lijkt me super relaxed om te overleven in de zombie wereld van H1Z1.

Rond DayZ op de PS4 is het ook akelig stil , vandaar dat ik erg benieuwd ben naar H1Z1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ASNNetworks schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:16:
[...]

En je weet dat die 10% korting eenmalig geldt? Je krijgt een code die je één keer kan inwisselen bij een aankoop. Als je dus toch maximaal korting wil dan loont het om te gebruiken bij de duurste game. En dan hopen dat de games die je nu wil nog steeds in de aanbieding zijn, anders ben je opeens veel duurder uit door te wachten.
Die 10% korting geldt volgens mij voor je hele winkelwagentje he, dus als je 10 games koopt a 50 euro, krijg je 50 euro korting op de totaalprijs van 500 euro. ;)

Pagina: 1 ... 10 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link