[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Mithrildor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:38:
[...]
Op Reddit zie ik dat veel mensen die al over de garantie periode van een jaar heen zijn alsnog nieuwe controllers krijgen van Sony, ik verwacht dus niet dat ze heel moeilijk gaan doen als het rubbertje op de controller is gescheurd.
Ik zie het als onofficieel toegeven dat er een productiefout is geweest (verkeerd ontwerp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
CappieL schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:56:
[...]

Ik zie het als onofficieel toegeven dat er een productiefout is geweest (verkeerd ontwerp)
Ik heb dr Xbone pookjes in laten knallen. Speelt ook fijn. Geen gezeik met scheurtjes of "zweterige" pookjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Turtle Beach Ear Force P12 Wired Stereo Gaming Headset, van weekend 2 uur online gespeeld er mee (samen met zwager en neef van me vrouw) geweldige game beleving, en dan beetje knallen in COD _/-\o_

Zulke momenten zijn onbetaalbaar. :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Kashika schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:08:
[...]
Ik heb dr Xbone pookjes in laten knallen. Speelt ook fijn. Geen gezeik met scheurtjes of "zweterige" pookjes.
Ik zat even te Googlen en deze foto's zien er wel mooi uit.
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/Xbox%20One/Stick_Comp_2.jpg~original
Links is met XBONE pookjes, rechts originele DS4

[ Voor 5% gewijzigd door CappieL op 12-01-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Dank voor de uitleg, verschil is ook niet te zien anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Kashika schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:08:
[...]

Dan ben je de garantie wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

Mithrildor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:21:
[...]

Hoezo, schroefjes erin en eruit draaien kan iedereen wel. Het is toch niet zo dat er een lipje kapot gaat oid als je de controller opent en dat Sony daarmee kan zien dat er aan gesleuteld is. En als je de originele pookjes houdt is er toch geen haan die er naar kraait?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

[...]

Als die van mij weer gaan scheuren doe ik dat wel. Heb nu de hele controller opgestuurd

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Denko schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:39:
[...]

Als die van mij weer gaan scheuren doe ik dat wel. Heb nu de hele controller opgestuurd
Tenzij je die Xbox Ons stickjes van tevoren aanschaft heb je waarschijnlijk sneller een nieuwe controller in huis dan die stickjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Mithrildor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:42:
[...]

Tenzij je die Xbox Ons stickjes van tevoren aanschaft heb je waarschijnlijk sneller een nieuwe controller in huis dan die stickjes.
Klopt ook wel. Misschien van de week alvast bestellen. Op ebay neem ik aan?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Gaan die PS4 sticks zo snel kapot of wordt er gewoon heel ruw mee omgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

xelfer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:20:
Ik heb mijn PS4 sinds de release incl. 2 controllers en bij beide controllers zijn de sticks nog intact. Ik heb misschien baby zachte handjes :P

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die vanaf launch en daarna gaan snel kapot. Inmiddels is er een nieuwe versie met aangepaste rubbers, die zouden het niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ik heb zelf deze Freek Vortex dingen op mijn ps4 controller gezet: (ik heb ze hier gekocht: http://gamefreeks.nl/inde...uct/product&product_id=64 )

Hoewel prijzig, €20,- incl verzenden, toch echt een aanrader! Vooral dat je veel meer grip hebt op je sticks is erg prettig. Dat de aim stick langer is maakt richten ook makkelijker.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Opzetstukjes boven alles. Nog het goedkoopste ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Opzetstukjes zijn vervelend.

Volgens mij hebben de nieuwe controllers pookjes die van harder plastic zijn gemaakt en scheuren die helemaal niet. Dus ik zou gewoon een gescheurde controller op sturen, dan heb je mooi een controller die nog jaren meegaat (tenzij je ermee gaat gooien natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:01
Ik heb de set met TloU en de pookjes zijn nog als nieuw. Speel toch wel redelijk wat shooters. Zal wel geluk hebben denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
xelfer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:20:
Ik heb 1 controller sinds launch en die is nog geheel intact. Als ik mezelf vergelijk met andere gamers ga ik er wel vrij rustig mee om, bij sommige mensen hoor je de controller al kraken als ze het alleen maar vast hebben.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mithrildor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:57:
Opzetstukjes zijn vervelend.

Volgens mij hebben de nieuwe controllers pookjes die van harder plastic zijn gemaakt en scheuren die helemaal niet. Dus ik zou gewoon een gescheurde controller op sturen, dan heb je mooi een controller die nog jaren meegaat (tenzij je ermee gaat gooien natuurlijk).
Ze zorgen voor veel meer grip en verhogen de nauwkeurigheid. Het is maar wat je vervelend vindt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Euphanasia schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:00:
[...]
Ik heb 1 controller sinds launch en die is nog geheel intact. Als ik mezelf vergelijk met andere gamers ga ik er wel vrij rustig mee om, bij sommige mensen hoor je de controller al kraken als ze het alleen maar vast hebben.
Zeker waar. Ik heb 2 controllers sinds ik mijn PS4 heb gekocht (ongeveer 8 maanden geleden) en mijn controllers zijn ook nog onbeschadigd.

Ik hoor alleen veel mensen op Tweakers klagen over de problemen, vandaar dat ik het me af vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Hoe gebruiken jullie de pookjes trouwens? Houden jullie je vingers altijd op de bovenkant van het pookje, of drukken jullie ook wel aan de zijkant van het pookje als jullie bijvoorbeeld het pookje naar boven doen, anders glijdt mijn vinger namelijk van het pookje af als ik mijn vinger bovenop het pookje houd, maar zou kunnen dat de scheurtjes veroorzaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Mithrildor op 12-01-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Euphanasia schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:00:
[...]

Die van mij kraakt ook gigantisch aan alle kanten, dat doet ie al sinds ik hem uit de verpakking heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Zorian schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:25:
Die van mij kraakt ook gigantisch aan alle kanten, dat doet ie al sinds ik hem uit de verpakking heb gehaald.
Is this you, on the left? :o

Afbeeldingslocatie: http://static.giantbomb.com/uploads/square_medium/0/9446/504427-a18.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ligt eraan van welke kant je links bedoeld. :+

Heb mijn PS4 een maandje geleden gekocht, en tot zover heb ik last van krakende controllers, uitvallende/hangende controllers, games die om de haverklap crashen, PS4 die soms retesloom wordt, etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 12-01-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 10:47
Nu €20 uitgeven om een net-nieuwe controller van €65 in leven te houden met opzetstukjes...belachelijk.

Er zit inderdaad verschil in het gebruik van de controllers. Heb mijn PS4 mee gehad naar een personeels-weekend. 1 collega gebruikt de pookjes door ze in te drukken en dan pas te bewegen. Bij GTA5 had dat het gevolg dat we naar continu getoeter (L3 = claxon) mochten luisteren. Gelukkig is hij in zijn werk wel goed ;)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Zorian schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:25:
[...]

Ik had bij 1 van mijn controllers last van piepende L2 en R2 triggers. Een beetje WD40 deed wonderen :). Of het voor kraken werkt, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

xelfer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:40:
[...]

Ik had bij 1 van mijn controllers last van piepende L2 en R2 triggers. Een beetje WD40 deed wonderen :). Of het voor kraken werkt, dat weet ik niet.
De handgrippen kraken, daar waar je handpalmen zitten dus. Ik kan de controller doodleuk lichtelijk verbuigen zonder kracht te zetten en dan zo naar binnen gluren door de kieren die ontstaan tussen de 2 helften. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Zorian schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:41:
[...]

De handgrippen kraken, daar waar je handpalmen zitten dus. Ik kan de controller doodleuk lichtelijk verbuigen zonder kracht te zetten en dan zo naar binnen gluren door de kieren die ontstaan tussen de 2 helften. 8)7
Bij mij is het enkel de linker handgreep welke kraakt. Mijn games zijn gelukkig boeiend genoeg om er niet doorheen proberen te kijken :+

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

heeft er denk ook mee te maken welk spel je speelt.
Ik speel zelf veel COD AW, verwacht dat dit de pookjes erger belast dan b.v. Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Kraken van de grip is helemaal vervelend idd.

Ik zie soms mijn neefje zich wel helemaal uitleven op zijn controllers in Call of Duty, dus ik kan wel snappen dat die controllers dan wat te verduren hebben. Dan nog zouden ze niet kapot moeten gaan bij (relatief) normaal gebruik.

Zelf speel ik shooters (denk aan games als Far Cry 4 en Killzone) dmv een Xim4 met muis en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Tsja het is voor mij heel simpel, mijn 360 en PS3 controllers zijn al tig jaar oud en hebben duizenden uren gamen achter de rug, alle controllers van die apparaten zijn nog prima in orde.

De PS4 controllers? 4 stuks naar de klote in een jaar tijd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
gamedealdaily heeft weer voorraad voor de ps4 games @ $29,49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Ik heb vooral last van dat gekraak L2 en vooral R2 indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xelfer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:53:

Zelf speel ik shooters (denk aan games als Far Cry 4 en Killzone) dmv een Xim4 met muis en toetsenbord.
Hoe zit dat dan in bijvoorbeeld CoD ?

Ik mag dan hopen dat de aim assist daarbij vervalt?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Theo27 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:45:
[...]

Daar kun je bijna 3x de gold voor kopen ;)

Ik heb de gold nu bijna een jaar. Dit is echt de beste wireless 7.1 headset voor dit geld.

-Zeer goed geluid, Mooie bass en dat ding kan echt hard in tegenstelling tot wat anderen hier beweren. In BF 4 wordt je echt uit je stoel geblazen door de 7.1 surround. Game en chat geluid zijn afzonderlijk in te stellen.

-Draagcomfort is prima ook voor brildragenden. Na 6 uur zit ie nog perfect. Zachte oorschelpen heeft ie.

-De microfoon klinkt zeer helder. Geen geruis of gekraak te horen.

-De integratie met de ps4 is mooi gedaan. Je ziet alles overzichtelijk in een popup menuutje.
Wat je zegt kwa prijs klopt, en sommige vrienden van mij hebben ook deze headset. Maar wat sommige vrienden ook hebben omdat deze headset geen "boom" voor je mond hebt, maar de microfoon in de koptelefoon pikt deze vaak ook andere geluiden op.

Bij 1 iemand hoor je constant alle geklikjes van de controller, bij een ander hoor je alles wat er op de achtergrond gebeurd. Nu is hier nog wel het 1 en ander in te tweaken natuurlijk maar, dan was het vaak weer dat deze persoon te zacht was o.i.d. Maar de personene die hem hebben gekochten waren er allemaal wel tevreden mee.

Ik heb gewoon mijn Steelseries gekocht puur omdat ik een goede ervaring met ze heb. Ik heb ook voor mijn PC een bedrade koptelefoon van ze en ondanks dat deze al wat ouder is en stereo is, zou ik geen andere willen.

Vandaar mijn keuze voor de Steelseries voor mijn PS4. En te duur is relatief natuurlijk ;)

Over de PS4 pookjes had ik hetzelfde probleem. Rubber dat ging loslaten, dit was bij een launchunit. Ik heb op alibaba van die Xbox One pookjes gekocht en deze er in gezet (nog geen 2 euro per setje), en dit had ik zoveel eerder moeten doen. Die pookjes zijn zoveel fijner! Ze zijn heel iets langer, ze zijn bij de base iets smaller, en aan de randen zit een geribbeld rubber wat je veel grip geeft.
En ze zijn zonder aanpassen zo in een PS4 controller te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Senaxx op 12-01-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Als we het toch over gebreken van de PS4 hebben: als jullie er een disk in doen of hem aanzetten met een disk er al een ook de eerste minuut zo'n hoge toon, net zoals vroeger bij oude CD-Rom spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Mithrildor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:51:
Als we het toch over gebreken van de PS4 hebben: als jullie er een disk in doen of hem aanzetten met een disk er al een ook de eerste minuut zo'n hoge toon, net zoals vroeger bij oude CD-Rom spelers?
Ik heb wel bij het verbinden van internet dezelfde piepjes als een inbel verbinding :P
maar dat is custom

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

@Senaxx kun je aangeven waar je ze precies bestelt hebt? Ik vind het maar een onoverzichtelijke bende dat Alibaba. Ook kun je ze blijkbaar in bulk of per aantallen bestellen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
tellavist schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:59:
[...]

Ik heb wel bij het verbinden van internet dezelfde piepjes als een inbel verbinding :P
maar dat is custom
Ik bedoel dit geluid http://m.youtube.com/watch?v=ze40gSXxsYs
Is dat normaal? Ik zie in de YouTube comments dat meer mensen het hebben, maar heeft elke PS4 het? Mijn Xbox 360 maakte zo'n geluid volgens mij niet, dus vind het vreemd dat de PS4 het wel maakt.

Edit: betere video

[ Voor 19% gewijzigd door Mithrildor op 12-01-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

donvalentino schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:51:
heeft er denk ook mee te maken welk spel je speelt.
Ik speel zelf veel COD AW, verwacht dat dit de pookjes erger belast dan b.v. Fifa.
Ik heb het juist bij FIFA dat het mij opviel dat de rubbers minder werden. Eerste (launch) controller inmiddels omgeruild en de 2e controller die ik in de zomer gekocht heb begint nu ook te scheuren. De nieuwe controller die ik ontvangen heb heeft het niet.

Ik denk dat dit voornamelijk komt dat je met CoD van links naar rechts naar voren naar links gaat en met fifa gaat je gehele aanval naar links op het scherm of naar rechts, dus veel langer het pookje (en de kracht) op dezelfde plaats.

[ Voor 18% gewijzigd door Sandyman538 op 12-01-2015 18:35 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Laatst online: 14:13

kaanmijo

Picobello B.V.

Mithrildor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:24:
[...]

Ik bedoel dit geluid YouTube: Ps4 blu ray spin noise
Is dat normaal? Ik zie in de YouTube comments dat meer mensen het hebben, maar heeft elke PS4 het? Mijn Xbox 360 maakte zo'n geluid volgens mij niet, dus vind het vreemd dat de PS4 het wel maakt.

Edit: niet het getik. Even een betere video zoeken.
Dat heb ik ook, dat is gewoon de cd speler die van 0 naar 100 gaat om de disc te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Senaxx schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:36:
[...]

Wat je zegt kwa prijs klopt, en sommige vrienden van mij hebben ook deze headset. Maar wat sommige vrienden ook hebben omdat deze headset geen "boom" voor je mond hebt, maar de microfoon in de koptelefoon pikt deze vaak ook andere geluiden op.

Bij 1 iemand hoor je constant alle geklikjes van de controller, bij een ander hoor je alles wat er op de achtergrond gebeurd. Nu is hier nog wel het 1 en ander in te tweaken natuurlijk maar, dan was het vaak weer dat deze persoon te zacht was o.i.d. Maar de personene die hem hebben gekochten waren er allemaal wel tevreden mee.

Ik heb gewoon mijn Steelseries gekocht puur omdat ik een goede ervaring met ze heb. Ik heb ook voor mijn PC een bedrade koptelefoon van ze en ondanks dat deze al wat ouder is en stereo is, zou ik geen andere willen.

Vandaar mijn keuze voor de Steelseries voor mijn PS4. En te duur is relatief natuurlijk ;)

Over de PS4 pookjes had ik hetzelfde probleem. Rubber dat ging loslaten, dit was bij een launchunit. Ik heb op alibaba van die Xbox One pookjes gekocht en deze er in gezet (nog geen 2 euro per setje), en dit had ik zoveel eerder moeten doen. Die pookjes zijn zoveel fijner! Ze zijn heel iets langer, ze zijn bij de base iets smaller, en aan de randen zit een geribbeld rubber wat je veel grip geeft.
En ze zijn zonder aanpassen zo in een PS4 controller te zetten.
Jij hebt de h wireless? Bevalt ie en het comfort enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ook mijn controllers gaan langzaam scheuren bij het linker pookje. 1 controller zat bij mijn ps4 de andere heb ik het doosje niet meer van. Ik kon zo niet vinden wat dan, moet ik langs de winkel of kan ik ze op een manier naar sony sturen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:22:
Ook mijn controllers gaan langzaam scheuren bij het linker pookje. 1 controller zat bij mijn ps4 de andere heb ik het doosje niet meer van. Ik kon zo niet vinden wat dan, moet ik langs de winkel of kan ik ze op een manier naar sony sturen?
Hoe krijgen mensen dat voor elkaar?Of is dat soms productie foutjes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:33:
[...]
Ja productiefout, doe er echt niet heel gek mee (denk ik... ;) ). Komt ook wel vaker voor trouwens.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:34:
[...]

Ja productiefout, doe er echt niet heel gek mee (denk ik... ;) ). Komt ook wel vaker voor trouwens.
Is al bijna 15 maanden aan de gang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteren gebeld en kan hem opsturen. Mijn controllers worden bij FIFA toernooien gebruikt door kinderen van 8 tot 18 jaar. Die gaan er denk ik wel wat harder mee om, en denk ook dat als je lange nagels heb, het ook niet bevorderlijk is voor de controller.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
*kuch*

Het verhaal rondom versleten analoge thumbsticks is erg oud nieuws en lijkt nu weer een nieuwe leven te gaan leiden op het forum. Sony heeft dit al bevestigd en het zijn veelal de eerste uitgeleverde controllers die een productiefout hebben.

Zelf heb ik een day-one ps4 met controller en had ik een losse erbij gekocht. In beide gevallen sleet het rubber van de thumbsticks. Ik heb gebeld met Sony en beide zijn omgeruild voor een nieuw exemplaar. Het rubber is daadwerkelijk van een ander (harder) materiaal.

Klein beetje leesvoer: http://www.psx-sense.nl/1...r-versleten-dualshock-4s/

Oftewel, heb je last van versleten rubbers of andere defecten? Gewoon even bellen met Sony Nederland en zij zullen een RMA (gratis!) voor je regelen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

''Even'' bellen? Minstens 30 minuten in de wacht staan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
On_E schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:51:
''Even'' bellen? Minstens 30 minuten in de wacht staan... :+
Viel gister avond heel erg mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:33:
[...]
Heb je het afgelopen jaar in de jungle gewoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mars18 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:52:
[...]

Viel gister avond heel erg mee :)
Ik heb twee keer gebeld, een keer 30 en een keer 45 minuten moeten wachten... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:01
Toch denk ik dat lange nagels de boosdoener zijn. Vorige week is mn controller linkerstick ook beschadigd/versleten geraakt omdat ik iets langere nagels had dan normaal, ofwel vergeten was ze te knippen. Dit is voor het eerst voorgekomen met een launch controller van 29-11-2013.

Ik gebruik altijd de onderkanten van mn duimen voor de sticks, en geen problemen tot nu toe gezien verder. Ik weet wat dat je ze simpel kan beschadigen door je duimen te buigen zodat je nagels contact maken met het rubber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
[...]

Neuh, oorspronkelijke pookjes heb ik nog. Zet ik er weer in mocht het nodig zijn,
Maar verder is de controller best degelijk. Denk niet dat het snel stuk zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Misschien is het idee om alle vragen over de pookjes even in de Waarschuwing te zetten?
Voor vragen over pookjes-> bel sony helpdesk...

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

On_E schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:10:
[...]

Ik heb twee keer gebeld, een keer 30 en een keer 45 minuten moeten wachten... :')
Volgende keer gewoon een email sturen. (support@nl.playstation.com)

[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 13-01-2015 11:20 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
InF.Inc schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:11:
@Senaxx kun je aangeven waar je ze precies bestelt hebt? Ik vind het maar een onoverzichtelijke bende dat Alibaba. Ook kun je ze blijkbaar in bulk of per aantallen bestellen.
Ik zag dat ik alleen een inquiry op alibaba had gedaan, maar ze uiteindelijk op ebay heb besteld. (samen met een 2000mAh accu. EbayLink
vegetto1983 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:12:
[...]

Jij hebt de h wireless? Bevalt ie en het comfort enz?
Ja zoals ik hierboven ook al eens heb aangegeven, ik vindt het echt een meesterlijke headset. Dankzij de los meegeleverde meegeleverde basis station overal op aan te sluiten. Maar ook na lange speelsessies geen last van me oren of iets dergelijks.

Hij past makkelijk over me hoofd heen, en hij zit heerlijk over me oren heen. Op de microfoon zit een kleine led die rood gaat branden op het moment als je de mic mute. Muten gaat door simpel een keer kort op de powerknop te drukken.

Ik ben er erg tevreden mee, en dat hij volledig wireless is, met 2 aparte accu's die echt binnen 5 seconden te verwisselen zijn telde voor mij zwaar mee.

[ Voor 26% gewijzigd door Senaxx op 13-01-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Senaxx schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Ik zag dat ik alleen een inquiry op alibaba had gedaan, maar ze uiteindelijk op ebay heb besteld. (samen met een 2000mAh accu. EbayLink

[...]

Ja zoals ik hierboven ook al eens heb aangegeven, ik vindt het echt een meesterlijke headset. Dankzij de los meegeleverde meegeleverde basis station overal op aan te sluiten. Maar ook na lange speelsessies geen last van me oren of iets dergelijks.

Hij past makkelijk over me hoofd heen, en hij zit heerlijk over me oren heen. Op de microfoon zit een kleine led die rood gaat branden op het moment als je de mic mute. Muten gaat door simpel een keer kort op de powerknop te drukken.

Ik ben er erg tevreden mee, en dat hij volledig wireless is, met 2 aparte accu's die echt binnen 5 seconden te verwisselen zijn telde voor mij zwaar mee.
draag je soms wel eens een bril toevallig? ik heb die savonds nog wel eens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
vegetto1983 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:29:
[...]

draag je soms wel eens een bril toevallig? ik heb die savonds nog wel eens op
Nee ik ben geen brildrager, maar ik weet van 2 vrienden van mij die dezelfde headset hebben en wel beide een bril hebben er totaal geen hinder van ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb net via GamedealDialy psn tegoed gekocht met 15% korting (USA)
Ik heb een code gekregen om deze te redeemen, echter als ik het probeer te redeemen krijg ik de melding:
The Prepaid Card code you entered is incorrect or is no longer valid

Ik heb voorheen ook spellen gekocht via deze site en die werkten wel gewoon...
Net een mail uitgestuurd, dus even afwachten...
Iemand ook een soortgelijke probleem gehad met Gamedealdialy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voer je 'm wel op je US account in (stomme vraag wellicht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
HaskoF schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:34:
Ik heb net via GamedealDialy psn tegoed gekocht met 15% korting (USA)
Ik heb een code gekregen om deze te redeemen, echter als ik het probeer te redeemen krijg ik de melding:
The Prepaid Card code you entered is incorrect or is no longer valid

Ik heb voorheen ook spellen gekocht via deze site en die werkten wel gewoon...
Net een mail uitgestuurd, dus even afwachten...
Iemand ook een soortgelijke probleem gehad met Gamedealdialy?
Kans is dat je een eerder gebruikte code hebt ontvangen. Een vriend van me heeft 2x een game code gekocht daar, die ene waarbij je kan kiezen uit 4 games. Hij kreeg 2x achter elkaar dezelfde code :+. Na een mailtje kreeg hij de volgende dag een juiste code. Dus even afwachten op hun reactie, moet goed komen ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ja zeker. Ik voer het op in mijn US account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:31:
[...]

Hoe zit dat dan in bijvoorbeeld CoD ?

Ik mag dan hopen dat de aim assist daarbij vervalt?
Volgens mij vervalt de aim assist niet, aangezien dat gewoon een standaard game setting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Trishul schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:16:
Toch denk ik dat lange nagels de boosdoener zijn.
Nee dit is niet de oorzaak. Dat is de samenstelling van het rubber verwacht ik. Een vriend van mij heeft nauwelijks nagels, hij vindt ze lekker om zo maar te zeggen, maar bij hem zijn ze ook kapot aan het gaan en die speelt niet erg veel en wisselt constant met 2 controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
ToFast schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:54:
[...]

Nee dit is niet de oorzaak. Dat is de samenstelling van het rubber verwacht ik. Een vriend van mij heeft nauwelijks nagels, hij vindt ze lekker om zo maar te zeggen, maar bij hem zijn ze ook kapot aan het gaan en die speelt niet erg veel en wisselt constant met 2 controllers.
Inderdaad het rubber. Ook gewoon bevestigd aan de telefoon toen ik (3 keer) mijn controllers aanmelde voor reparatie.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of ik de Razer kraken met mn ps4 controller kan gebruiken?
Dus dat ik de audio plug in de controller stop.
http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-kraken-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan iedere headset met minijack in de controller steken. Alleen dan heb je geen surround geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xelfer schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:42:
[...]

Volgens mij vervalt de aim assist niet, aangezien dat gewoon een standaard game setting is.
dat is te ziek dan toch :P dan heb je echt teveel voordeel vergeleken met controller spelers

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:40:
Weten jullie of ik de Razer kraken met mn ps4 controller kan gebruiken?
Dus dat ik de audio plug in de controller stop.
http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-kraken-pro
Gaat denk ik wel veel batterij van je controller kosten?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:06:
[...]

dat is te ziek dan toch :P dan heb je echt teveel voordeel vergeleken met controller spelers
Valt denk ik wel mee. Op een console hoeft niemand echt precies te mikken volgens mij :p. Dan heb je ook geen voordeel van je muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Een vriend heeft een muis voor zijn PS4 en hij heeft daar zeker voordeel mee.

Uiteindelijk gaat het om de skills van de gamer. Ik bedoel als iemand niet kan mikken, kan hij/zij dat ook niet met een muis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
HaskoF schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:44:
Een vriend heeft een muis voor zijn PS4 en hij heeft daar zeker voordeel mee.

Uiteindelijk gaat het om de skills van de gamer. Ik bedoel als iemand niet kan mikken, kan hij/zij dat ook niet met een muis :P
True, echter kan je met een muis écht goed worden en zeer snel precies mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation

500GB PS4 bundle now includes The Last of Us: Remastered at no additional cost :

http://blog.us.playstatio...red-for-399-99/#sf6891302

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B7PDg6gIAAAcgz3.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:06:
[...]

Ondanks dat de discussie echt al honderden keren is langs gekomen, kan ik beamen dat het enorm meevalt hoeveel voordeel je hebt. Ik heb op de PS3 met een muis gespeeld en speel mijn shooters nu gewoon met een controller. Ik haal zo nu en dan in CoD gewoon nette scores en soms ook volkomen kut scores, net als met een muis toen, waarmee ik ook niet bijster goed was.

Veel belangrijker dan aim zijn mapkennis en het team waar je in zit. Als je de map echt goed kent, kom je niet vaak in situaties waarbij je snel hoeft te draaien (het enige moment waarin je echt een voordeel met een muis heb, mits je er goed mee bent) en het is niet zo dat je met een muis sneller kan schieten of ADS'en.

Kortom: een samenspelend communicerend team met mapkennis op een controller maakt gehakt van een een team loners zonder communicatie en mapkennis die met een muis spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:29:
PlayStation

500GB PS4 bundle now includes The Last of Us: Remastered at no additional cost :

[afbeelding]
Leuk voor de amerikanen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Argh waarom kom ik er nu m'n ps3 verkocht is pas achter dat Suikoden 2 beschikbaar is op PSN :'(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:29:
PlayStation

[afbeelding]
Net een week te laat mijn PlayStation gekocht dus. Eens kijken of ik em kan krijgen als ik een lief mailtje naar Sony stuurt (waarschijnlijk niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Mithrildor schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:06:
Net een week te laat mijn PlayStation gekocht dus. Eens kijken of ik em kan krijgen als ik een lief mailtje naar Sony stuurt (waarschijnlijk niet).
Wie zegt dat het ook voor Europa/Nederland geldt dan? Plus vind nep dat het een code is, niets fysieks :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:15:
[...]

Wie zegt dat het ook voor Europa/Nederland geldt dan? Plus vind nep dat het een code is, niets fysieks :/
Ach, ik ga het gewoon proberen, niet geschoten altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Heb je het afgelopen jaar in de jungle gewoond?
Nee,hoezo?

Tuurlijk weet ik wat er aan de hand is met DS4 controller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Vraag me af of ze nog gaan komen met een controller met een grotere batterij. Dat is nu de pookjes gefixt zijn echte het grootste nadeel aan de DS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Mithrildor schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:46:
Vraag me af of ze nog gaan komen met een controller met een grotere batterij. Dat is nu de pookjes gefixt zijn echte het grootste nadeel aan de DS4.
Die accu gaat nét iets minder lang mee dan je zou willen.

Eigenlijk net als bij de mobiele telefoons. Daar wordt het ook al jaren geroepen. Werkt erg goed, ook daar proberen fabrikanten meer features er in te proppen en die accu is bijzaak. Hoeveel kans denk je dat is op een grotere accu controller?...ik zou gewoon een lange usb kabel in huis nemen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
HaskoF schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:39:
Ja zeker. Ik voer het op in mijn US account.
Volg je de link die in de mail staat die je van hen hebt gekregen?

Ik had een pick one of four titles code gekocht en ik moest eerst die code op de sonyentertainment site invullen (dus eerst kiezen welke game), daarna kreeg ik een redeemcode voor dat gekozen spel en die kon ik in de US store gebruiken).

Kijk even of er een link in je mail staat, hopelijk is dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb geen game gekocht, maar 10$ PSN tegoed. Ik kan deze alleen verzilveren via de website van Sony.

Gisteren had ik het ook gekocht en toen deed ie het wel. Ik heb een mail gestuurd en wacht nog op een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is tegoed daar goedkoper dan bij bijv. Amazon, dat je het daar gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgen jullie ook de melding dat "de ea-servers zijn op dit moment niet beschikbaar"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Yup, @ hierboven

Meerdere mensen al met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Geen idee of dit al was gepost, maar je kunt je inschrijven voor de PlanetSide 2 PS4 Beta :D

Hier dus

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Noctonix schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:44:
Geen idee of dit al was gepost, maar je kunt je inschrijven voor de PlanetSide 2 PS4 Beta :D

Hier dus
Beetje jammer alleen dat er nog geen EU datum bekend is voor de beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Noctonix schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:44:

Hier dus
Meteen maar ff gedaan, alsof ik nu al niet te veel te gamen heb :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
bram1984 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:24:
Is tegoed daar goedkoper dan bij bijv. Amazon, dat je het daar gekocht hebt?
Klopt, via Amazon betaal je 10$ voor 10$ tegoed. Via deze website was het 8.50$ voor 10$ tegoed.

Komt dus eigenlijk neer op 15% korting. Alhoewel het niet zo heel veel scheelt met een paar maanden terug is het met de sterke dollar koers toch lekker meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, als het nou om 100 dollar ging. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb 5 kaartjes gekocht. Dus 50$ tegoed voor 42.50$ (=omgerekend €35:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah vandaar. Hopelijk komt het goed.

Maarruh.. Komkommertijd ofzo? Niemand iets te melden?

Wie gaat er Dying Light halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb al een nieuwe code gekregen die werkt wel.
Njah, Dying Light niks voor mij. Ik heb laatst Destiny gehaald en ben bezig om te lvlen.
1e character is een hunter lvl26
Ik heb een 2e character Titan lvl2, maar heb geen zin om te lvlen omdat je de films niet kunt skippen...
Na elke missie moet ik opnieuw de filmpjes kijken. Ik wil wel graag een Titan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Yep, dit lijkt de beste MK ooit te worden :D

Pagina: 1 ... 9 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link