[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:40:
Ik zie dat mijn PS4 na 2 dagen een krasjw van een halve centimeter op mijn DA disk heeft gemaakt. Het spel installeert en speelt nog gewoon wel en ik hoor hem een aantal zachte "tak tak tak" geluiden uit de disk drive komen, alsof de disk iets beweegt. Is dit normaal of is de disk drive kapot? Kan me deze geluiden niet herinneren.

Editie: Nu maakt ie dat geluid niet meer, heeft ie een keer gedaan toen Dragon Age aan het laden was, maar die kras vind ik vreemd. Krasje heeft ook een ronde vorm, dus lijkt me dat het in de disc drive is veroorzaakt.

Edit2: Disc blijft draaien en ik krijg in DA: 'Cannot slip while content installing' huh?

Edit3: Hmmm, is het zo dat het installeren van de disk wat ie laat zien maar een klein deel is n dat ie daarna de rest nog op de HDD zet? En dat ie 'ratelde' omdat ie voor mij de goede stukken moest ophalen? Misschien is dat krasje gewoon pech en ben ik paranoia...
Je hebt toch nog garantie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Omdat ik niet eens weet of ie kapot is of als zoals het hoort werkt, heb geen zin om voor niks em om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:39:
[...]

Omdat ik niet eens weet of ie kapot is of als zoals het hoort werkt, heb geen zin om voor niks em om te wisselen.
je kan het laten checken,of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:41:
[...]

je kan het laten checken,of niet?
Hij geeft net aan dat hij niet weet of het een defect is. Ik vind een postje op een forum iets laagdrempeliger dan je PS4 wegsturen en wachten totdat je hem weer terug krijgt. Daar is niets mis mee.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik vond het al zo raar dat installaties binnen een paar minuten klaar zijn, maar blijkbaar gaat ie erna nog een half uurtje door. Geluid van de disk drive is inmiddels ook weg, waarschijnlijk kwam het omdat ie info moest laden die nog niet op mijn HDD stond. Dat krasje kan ik niet verklaren, maar er is nog niks bijgekomen, dus ik wacht het even af.

Net the Swapper uitgespeeld trouwens, echt een leuk spel, echt een aanrader om te downloaden als je PS+ hebt, leuke combinatie van puzzels en een metroidvania achtige wereld. Puzzels op het einde waren wel vrij pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Nu ik weg ben bij ziggo kan mijn ps4 eindelijk online.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb naast de PS4 een One gekocht. Die is al sinds 22:00 bezig om te updaten en Forza 5 te installeren. Laatstgenoemde haalt blijkbaar een update van 6GB binnen wat onnoemlijk traag gaat, en dat ligt niet aan mij. De 360 was op connectiviteitsniveau superieur aan de PS3, maar mijn tweede ervaring met de One is niet zo heel prettig. Ik laat hem vannacht aan. Tot dan doet de PS4 dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:04:
[...]

Hij geeft net aan dat hij niet weet of het een defect is. Ik vind een postje op een forum iets laagdrempeliger dan je PS4 wegsturen en wachten totdat je hem weer terug krijgt. Daar is niets mis mee.
is al goed. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
vegetto1983 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:18:
Die elite 800 ziet er wel heeeel dik uit, wel 300 euro maar wel heel vet ook die charge station..
Ik heb zelf ook een hekel aan kabeltjes en heb zelf de Steelseries Wireless H gekocht voor de PS4 (maar werkt eigenlijk op elk apparaat met een optische of 3.5 jack uit). Ondanks dat deze niet goedkoop was is het echt 1 van mijn beste aankopen die ik gedaan heb.

Wat een heerlijke koptelefoon voor gamen. Zit heerlijk op je hoofd, sluit het omgevings geluid ook af, en ondanks dat ik best een dikke kop heb totaal geen last dat hij onprettig gaat zitten na een lange game sessie.

[ Voor 5% gewijzigd door Senaxx op 10-01-2015 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Pykow schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:48:
Waar heb je het over? Geen problemen met Ziggo hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Senaxx schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:28:
[...]

Ik heb zelf ook een hekel aan kabeltjes en heb zelf de Steelseries Wireless H gekocht voor de PS4 (maar werkt eigenlijk op elk apparaat met een optische of 3.5 jack uit). Ondanks dat deze niet goedkoop was is het echt 1 van mijn beste aankopen die ik gedaan heb.
Daar kun je bijna 3x de gold voor kopen ;)

Ik heb de gold nu bijna een jaar. Dit is echt de beste wireless 7.1 headset voor dit geld.

-Zeer goed geluid, Mooie bass en dat ding kan echt hard in tegenstelling tot wat anderen hier beweren. In BF 4 wordt je echt uit je stoel geblazen door de 7.1 surround. Game en chat geluid zijn afzonderlijk in te stellen.

-Draagcomfort is prima ook voor brildragenden. Na 6 uur zit ie nog perfect. Zachte oorschelpen heeft ie.

-De microfoon klinkt zeer helder. Geen geruis of gekraak te horen.

-De integratie met de ps4 is mooi gedaan. Je ziet alles overzichtelijk in een popup menuutje.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
even over dat apart in te stellen chat en game geluid, waar vind ik die instellingen? Ik heb de balans al aangepast maar nog steeds hoor ik mensen veel te zacht vergeleken met het game geluid. Ook ingame heb ik de audio al aangepast maar ik heb nog steeds niet echt een fijne mix gevonden.

Schijnbaar zitten er nog 2 knoppen op mijn headset :P

[ Voor 9% gewijzigd door RaijRaij op 10-01-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:45:
[...]

Daar kun je bijna 3x de gold voor kopen ;)

Ik heb de gold nu bijna een jaar. Dit is echt de beste wireless 7.1 headset voor dit geld.
Nee dus. Zie mijn vorige reactie. :)

@Hierboven; op de headset zelf.

[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 10-01-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:48:
Waar heb je het over?Ik gebruik inmiddels 10 jaar Ziggo(Casema) non-stop,heb nooit problemen gehad met PS netwerk verbinding.

Dus wat is de reden dat je weg bent gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
bram1984 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:41:
[...]

Nee dus. Zie mijn vorige reactie. :)
:O lees ff zijn reactie, en audio beoordelen is nog steeds een subjectieve evaluatie. Dat een duurdere headset beter is op bepaalde gebieden is in deze niet zo belangrijk; hij heeft het specifiek over een headset met die prijsstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
vraagje: ik heb net via PSN ducktales geinstalleerd (PS3) nu geeft mijn PS4 aan dat ik het spel gekocht heb, maar ik kan het spel verder nergens vinden, ook niet in mijn bibliotheek. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
kuwerti schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:55:
vraagje: ik heb net via PSN ducktales geinstalleerd (PS3) nu geeft mijn PS4 aan dat ik het spel gekocht heb, maar ik kan het spel verder nergens vinden, ook niet in mijn bibliotheek. Hoe kan dat?
Omdat het een PS3 spel is misschien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
:F _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:47:
[...]

:O lees ff zijn reactie, en audio beoordelen is nog steeds een subjectieve evaluatie. Dat een duurdere headset beter is op bepaalde gebieden is in deze niet zo belangrijk; hij heeft het specifiek over een headset met die prijsstelling.
Lees jij even de reactie waar ik op doel. Ik heb het over de voorganger van de Gold. Kost hetzelfde of minder. Als je vlakker geluid, minder volume en slappere bassen mooier vindt, dan is dat inderdaad subjectief ja. De Gold headset is gewoon een dikke tegenvaller als je deze vergelijkt met het PS3 model. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
bram1984 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:13:
[...]

Lees jij even de reactie waar ik op doel. Ik heb het over de voorganger van de Gold. Kost hetzelfde of minder. Als je vlakker geluid, minder volume en slappere bassen mooier vindt, dan is dat inderdaad subjectief ja. De Gold headset is gewoon een dikke tegenvaller als je deze vergelijkt met het PS3 model. Onbegrijpelijk.
Ok, je doelde dus niet op deze: pricewatch: Sony PlayStation 3 Pulse Wireless Headset

Ik ben ook langzaamaan aan het kijken naar een headset (gebruik nu een xb700 headphone, dat wordt behoorlijk heet na een tijdje :P ). Ik hoor wel vaker dit soort verhalen, en ik ben allergisch voor blikkerig geluid. Maar ik heb wel goede hoop dat sony nog komt met een premiumheadset; een dikke headset van ~200€ moet wel te doen zijn. Dat is voor mij de ideale headset; de integratie en bediening van de gold, met de sound van de bv. een XB-series headphone, met 7.1 virtuele zooi evt. Ik heb goede hoop dat die gaat komen; de gold verkoopt als een tierelier, dus een duurdere moet nog steeds rendabel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ik blijf erbij dat je de gold gewoon niet goed getest hebt. Je bent de enige op dit forum die hem niks vindt. De rest is allemaal positief. Of jij merkt gewoon dingen op die een ander niet merkt, zou kunnen.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 12:11
Vraagje over de playstation 4 wireless gold heaset. Weten jullie welke kabel je nodig hebt om hem te verlengen?, wil hem ook voor de tv gebruiken, maar kabel is nu te kort.

[ Voor 13% gewijzigd door Matedeor op 10-01-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-09 15:20
Matedeor schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:10:
Vraagje over de playstation 4 wireless gold heaset. Weten jullie welke kabel je nodig hebt om hem te verlengen?, wil hem ook voor de tv gebruiken, maar kabel is nu te kort.
Je bedoeld die laadkabel die er bij zit? Volgens mij is dat USB naar micro USB.
Zelfde als van mijn iphone, sony tablet, controller enz.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:06:
Ik blijf erbij dat je de gold gewoon niet goed getest hebt. Je bent de enige op dit forum die hem niks vindt. De rest is allemaal positief. Of jij merkt gewoon dingen op die een ander niet merkt, zou kunnen.
Naar mijn weten ben ik ook de enige hier die hem direct naast het oude model getest heeft in exact dezelfde games op hetzelfde moment. Ik heb verschillende profielen uitgetest en met de EQ zitten spelen. Een ontploffing of geweervuur in Far Cry 4 gaf bijvoorbeeld een enorm verschil. Gewoon letterlijk de ene headset op gedaan en de andere af, en zo een beetje gewisseld. Ik dacht eerst zelfs dat er iets niet goed stond, maar alles stond goed. Ik kan me prima voorstellen dat je het geluid goed vindt als je geen goed referentiekader hebt, maar die heb ik dus wel. Wat moet ik nog meer testen?

Beide zijn volgens mij hetzelfde geprijsd. Dus iedereen die over de Gold nadenkt: haal de PS3 variant als je meer volume en diepere bassen wilt.
Wat dacht je van een USB verlengkabel? Wat voor kabel anders?

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 10-01-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
ColonelSanders schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:35:
Volgens mij is dat USB naar micro USB.
Zelfde als van mijn iphone
Nice, zijn die eindelijk ook overgestapt, beter :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
En als je het niet over USB (opladen) hebt. Dan is het deze (3.5 mm)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
bram1984 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:53:
[...]

Naar mijn weten ben ik ook de enige hier die hem direct naast het oude model getest heeft in exact dezelfde games op hetzelfde moment. Ik heb verschillende profielen uitgetest en met de EQ zitten spelen. Een ontploffing of geweervuur in Far Cry 4 gaf bijvoorbeeld een enorm verschil. Gewoon letterlijk de ene headset op gedaan en de andere af, en zo een beetje gewisseld. Ik dacht eerst zelfs dat er iets niet goed stond, maar alles stond goed. Ik kan me prima voorstellen dat je het geluid goed vindt als je geen goed referentiekader hebt, maar die heb ik dus wel. Wat moet ik nog meer testen?

Beide zijn volgens mij hetzelfde geprijsd. Dus iedereen die over de Gold nadenkt: haal de PS3 variant als je meer volume en diepere bassen wilt.

[...]

Wat dacht je van een USB verlengkabel? Wat voor kabel anders?
Wat dacht je niet van een USB verlengkabel? Hij zegt toch dat hij het op zn TV wil aansluiten. Met een USB kabel kom je nergens, die is enkel bedoeld om te laden.

Je kan een 3,5mm jack kabel aanschaffen en deze op je TV koptelefoon poort aansluiten. Lengte kan zo lang zijn als je wil. Let er wel op dat je headset wel power moet hebben, de 3,5mm kabel geeft namelijk geen stroom door. Althans niet genoeg om van stroom te voorzien.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:26:
[...]

Wat dacht je niet van een USB verlengkabel? Hij zegt toch dat hij het op zn TV wil aansluiten. Met een USB kabel kom je nergens, die is enkel bedoeld om te laden.

Je kan een 3,5mm jack kabel aanschaffen en deze op je TV koptelefoon poort aansluiten. Lengte kan zo lang zijn als je wil. Let er wel op dat je headset wel power moet hebben, de 3,5mm kabel geeft namelijk geen stroom door. Althans niet genoeg om van stroom te voorzien.
My bad. Vond het al een rare vraag. O-)

Dan had het antwoord inderdaad geweest: "wat dacht je van een jack kabel? Wat anders?"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
bram1984 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:29:
[...]

My bad. Vond het al een rare vraag. O-)

Dan had het antwoord inderdaad geweest: "wat dacht je van een jack kabel? Wat anders?"

;)
:+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
ASNNetworks schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:26:
[...]

Thanks :) , die 3.5mm jack kabel bedoelde ik, ja. Had hem ondertussen ook gevonden, zijn gelukkig goedkope kabeltjes. Als die gewoon opgeladen is, dan is het dus geen probleem.

Afbeeldingslocatie: http://www.kabeldirect.nl/media/catalog/product/cache/1/image/650x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/c/a/cable-423_2_1.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Matedeor op 10-01-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-09 15:20
Brad Pitt schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:22:
[...]

Nice, zijn die eindelijk ook overgestapt, beter :P
owww gehehhe juist. Nee iphone niet dus :P

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Interessant, €100 bij de mediamarkt. Maar heeft deze ook dezelfde integratie als de gold? Ik dacht dat de pulse wireless dat wel heeft toch? Als die pulse wireless echt een beter geluid heeft dan de ps3 wireless headset, dan wacht ik wel of sony nog met de onvermijdelijke nieuwe premiumheadset komt. Pulse wireless is nu €150, als de nieuwe dan op de markt komt voor ongeveer €200 dan neem ik die.

Heb ook gekeken naar die TB en astro headsets, maar van wat ik begreep is de integratie niet op een zelfde niveau als die van de gold. Kwam ook verhalen tegen dat de bouwkwaliteit van astro wel beter mag voor de prijzen.

Nu gebruik ik nog een oplossing die eigenlijk in de praktijk erg goed werkt; ps vita headset (aangesloten op controller) in linkeroor met mic icm clip aan kleding, en de mdr-xb700 rechtstreeks in de marantz receiver met dolby headphone. De oorschelpen van een xb700 zijn zo enorm dat een inear headset er makkelijk onder kan :P

[ Voor 15% gewijzigd door Trishul op 10-01-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
NVM

[ Voor 99% gewijzigd door Theo27 op 10-01-2015 15:58 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 11-09 10:14
Steelseries werkt die ook draadloos? Iemand ervaring met de elite 800 van tb of niet zoek eentje die comfortabel Is met bril en geld geluid en chat geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Theo27 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:06:
Ben geen audiokenner of iets, maar vind hem ook gewoon goed klinken, en hij is daarnaast ook nog heel comfortabel om te dragen. De verschillende opties en instellingen op de ps4, is ook een pluspunt in vergelijking met andere headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matedeor schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Ben geen audiokenner of iets, maar vind hem ook gewoon goed klinken, en hij is daarnaast ook nog heel comfortabel om te dragen. De verschillende opties en instellingen op de ps4, is ook een pluspunt in vergelijking met andere headsets.
Ik heb hetzelfde hoor, maar fanboys hier staan kritiek niet toe. Turtle beach is 1000 keer beter, maar omdat die 5 tientjes duurder zijn, worden ze gelijk gediskwalificeerd. Zal wel 't zelfde argument zijn die skoda rijders hebben tov audi :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
vegetto1983 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:59:
Steelseries werkt die ook draadloos? Iemand ervaring met de elite 800 van tb of niet zoek eentje die comfortabel Is met bril en geld geluid en chat geluid
Steelseries is geheel draadloos op PS4, chat en audio. En twee batterijen die lek erg lang meegaan, nooit meer zonder headset :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:42:
[...]

Waar heb je het over?Ik gebruik inmiddels 10 jaar Ziggo(Casema) non-stop,heb nooit problemen gehad met PS netwerk verbinding.

Dus wat is de reden dat je weg bent gegaan?
We zijn overgestapt naar Glasvezel (xs4all pro, 500 up en 500 down) we halen 440 mbps up en 400 down gemiddeld.

ik game zelf via WiFi al heel mijn leven al en ja ik heb wel eens een uitvaller, maar dat was nooit zo erg voor mij. Met ziggo was het echt een raadsel. mijn PC,Xbox One en PS4 staan in dezelfde ruimte.
Mijn Xbox One en PC hadden gewoon verbinding, maar me PS4 viel maar steeds uit.
Laatste maand had ik ook weer geen verbinding met me Xbox One en PS4 en alleen me PC (met een normale USB dongel en deze staat verder weg van de router dan mijn beide consoles)

Het WiFi was zo probleem dat het erg vervelend was en wekelijks een router reset moesten gaan doen.
Omdat ik thuis woon, had ik niet echt de vrijheid om zomaar een extra router aan te schaffen etc.

ik kon packet loss hebben van 45 % of meer en nu met een andere router 0,00% loss en een ping van 6 ipv 16 gemiddeld

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 10-01-2015 17:00 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een prive feestje :

Ik heb de PS4 nu precies een jaar.

28 december 2013 had ik na lang wachten eindelijk een PS4 van Bol.com ontvangen.
Helaas , het was een 'dead on arrival' PS4 , die dus gewoon al kapot was.
Die PS4 heb ik toen zo snel mogelijk teruggestuurd naar Bol.com om me geld terug te krijgen.

9 januari 2014 heb ik via dit forum een link van Intertoys gebruikt om zo eindelijk een PS4 te krijgen.
10 januari 2014 had ik eindelijk een 'werkende' PS4 en kon het betere game werk beginnen.

In 2014 heb ik echt genoten van de PS4 en ik hoop dat nog veel langer te gaan doen.

PS4 : _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:54:
[...]

Interessant, €100 bij de mediamarkt. Maar heeft deze ook dezelfde integratie als de gold? Ik dacht dat de pulse wireless dat wel heeft toch? Als die pulse wireless echt een beter geluid heeft dan de ps3 wireless headset, dan wacht ik wel of sony nog met de onvermijdelijke nieuwe premiumheadset komt. Pulse wireless is nu €150, als de nieuwe dan op de markt komt voor ongeveer €200 dan neem ik die.

Heb ook gekeken naar die TB en astro headsets, maar van wat ik begreep is de integratie niet op een zelfde niveau als die van de gold. Kwam ook verhalen tegen dat de bouwkwaliteit van astro wel beter mag voor de prijzen.

Nu gebruik ik nog een oplossing die eigenlijk in de praktijk erg goed werkt; ps vita headset (aangesloten op controller) in linkeroor met mic icm clip aan kleding, en de mdr-xb700 rechtstreeks in de marantz receiver met dolby headphone. De oorschelpen van een xb700 zijn zo enorm dat een inear headset er makkelijk onder kan :P
Bedoel je die app met audio profielen? Nee, maar dat voegt weinig toe. Ik heb de shooter preset getest in Far Cry en de The Last of Us preset voor het gelijknamige spel. In beide gevallen klonk mijn huidige headset beter en voller. Ook als de EQ schuiven vol open staan (manual preset). Ik stond ervan te kijken en was wel lichtelijk teleurgesteld. Had echt verwacht dat het ding beter zou klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
bram1984 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:45:
[...]

Bedoel je die app met audio profielen? Nee, maar dat voegt weinig toe. Ik heb de shooter preset getest in Far Cry en de The Last of Us preset voor het gelijknamige spel. In beide gevallen klonk mijn huidige headset beter en voller. Ook als de EQ schuiven vol open staan (manual preset). Ik stond ervan te kijken en was wel lichtelijk teleurgesteld. Had echt verwacht dat het ding beter zou klinken.
Dat vindt jij weinig toevoegen. Ik en misschien met mij nog vele anderen vindt de companion app met de diverse profielen gewoon goed. Eens in de zoveel tijd updaten ze hem en misschien komen ze nog met nieuwe mogelijkheden in de toekomst. Als ik the last of us speel verander ik t profiel en dan merk je echt verschil in het geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door Theo27 op 10-01-2015 19:03 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
Trishul schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:54:
[...]

Kwaliteit van astro a50 is niet slecht,en geluid is super. Voor mij beste hs op dit moment en ik heb hem sinds release,volop op ps3 gespeeld en nu op ps4.

Er is al een astro a50 second generation uitgekomen met nog betere kwaliteit.

Wil je veel geld uitgeven ga dan voor astro a50.Turtlebeach moet je afblijven,en steelseries zijn ook goed alleen het geluid is minder luid dan bij astro.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Waarom. Is tb minder dan astro dan? Volgens mij is die elite wel goed toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Ik krijg regelmatig error code CE-34878-0 op de PS4. Dit gebeurt in diverse spellen.
Ongeveer 5-10 minuten voordat de error optreedt merk ik al dat de PS4 enorm sloom wordt en veel framedrops vertoont (~15FPS ipv 30FPS bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:46

Sandyman538

SandstorM [148839]

Pykow schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:58:
[...]

We zijn overgestapt naar Glasvezel (xs4all pro, 500 up en 500 down) we halen 440 mbps up en 400 down gemiddeld.

ik game zelf via WiFi al heel mijn leven al en ja ik heb wel eens een uitvaller, maar dat was nooit zo erg voor mij. Met ziggo was het echt een raadsel. mijn PC,Xbox One en PS4 staan in dezelfde ruimte.
Laatste maand had ik ook weer geen verbinding met me Xbox One en PS4 en alleen me PC (met een normale USB dongel en deze staat verder weg van de router dan mijn beide consoles)

Het WiFi was zo probleem dat het erg vervelend was en wekelijks een router reset moesten gaan doen.
Omdat ik thuis woon, had ik niet echt de vrijheid om zomaar een extra router aan te schaffen etc.

ik kon packet loss hebben van 45 % of meer en nu met een andere router 0,00% loss en een ping van 6 ipv 16 gemiddeld
Ziggo router is een pauperding (algemeen gezien, maar zeker op wifi gebeid), dat is algemeen bekend. Had gewoon een echte router van 5 tientjes gekocht dan was het klaar geweest. Super stabiel netwerk, nooit problemen. Maar ja, gamen doe je bedraad en niet via wifi natuurlijk :>

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorian schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:37:
Ik krijg regelmatig error code CE-34878-0 op de PS4. Dit gebeurt in diverse spellen.
Ongeveer 5-10 minuten voordat de error optreedt merk ik al dat de PS4 enorm sloom wordt en veel framedrops vertoont (~15FPS ipv 30FPS bijvoorbeeld).
[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:58:
[...]

Niet zo handig om online te gaan met Wifi,verbinding kan uitvallen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:00:
[...]

Dat vindt jij weinig toevoegen. Ik en misschien met mij nog vele anderen vindt de companion app met de diverse profielen gewoon goed. Eens in de zoveel tijd updaten ze hem en misschien komen ze nog met nieuwe mogelijkheden in de toekomst. Als ik the last of us speel verander ik t profiel en dan merk je echt verschil in het geluid.
In beide gevallen "vind". ;)

Ik moet mezelf blijkbaar blijven herhalen, maar het feit dat de headset zelfs met de zwaarste EQ instelling stukken minder klinkt dan zijn voorganger, lijkt me genoeg zeggen. Dat is het ook meteen: een simpele 3-band EQ met midden, hoog en laag. Shooter EQ: veel laag en de andere 2 in het midden. The Last of Us EQ: iets meer mid en hoog. Het stelt echt niks voor hoor. Dat jij verschil merkt, zegt waarschijnlijk meer over de relatief matige standaard setting, dan over die hele app.

Misschien is het handig als je eerst, net als ik, beide headsets direct na elkaar tijdens dezelfde game test, voordat we deze discussie voortzetten. Dit heeft weinig zin zo. Je denkt toch niet dat ik het ding voor jan lul weer terugstuur? Ik vind de Gold mooier, er zit geen lichtgevende microfoon in de weg en hij zit ook erg fijn. Daarbij vond ik de app erg interessant. I hate to bust your bubble, maar het belangrijkste, het geluid, is helaas teleurstellend in vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Sinds 2 weken een ps4 en opeens bedacht ik me dat ik mijn draadloze headset

http://tweakers.net/price...-zx750bn-%28zwart%29.html

ook kan aansluiten op mijn ps4 ,gebruik hem nu immers voor mijn iphone.
Super headset, vanavond eens proberen te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
martijn24 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:10:
Sinds 2 weken een ps4 en opeens bedacht ik me dat ik mijn draadloze headset

http://tweakers.net/price...-zx750bn-%28zwart%29.html

ook kan aansluiten op mijn ps4 ,gebruik hem nu immers voor mijn iphone.
Super headset, vanavond eens proberen te koppelen.
Bluetooth headset? Zonder USB dongle? Dan gaat het helaas niet werken op de PS4. Je kan nog geen Bluetooth headsets koppelen aan de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
ASNNetworks schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:13:
[...]

Bluetooth headset? Zonder USB dongle? Dan gaat het helaas niet werken op de PS4. Je kan nog geen Bluetooth headsets koppel aan de PS4.
Dat is nou jammer :-(
Dacht eindelijk goedkoop uit te zijn!
Bedankt voor de response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Gaat het ooit nog komen? Heb nog een px4 maar haat die chat kabel heb ook een gold maar vind geluid niet geweldig wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk het niet. Sony's eigen headsets doen het niet eens. Volgens mij is het een andere bluetooth standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Belachelijk je koopt een product met Bluetooth maar werkt niet op alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
vegetto1983 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:38:
Belachelijk je koopt een product met Bluetooth maar werkt niet op alles
ergste nog ik koop een sony bluetooth headset en het werkt niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 19:44
bram1984 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:24:
[...]

In beide gevallen "vind". ;)

Ik moet mezelf blijkbaar blijven herhalen, maar het feit dat de headset zelfs met de zwaarste EQ instelling stukken minder klinkt dan zijn voorganger, lijkt me genoeg zeggen. Dat is het ook meteen: een simpele 3-band EQ met midden, hoog en laag. Shooter EQ: veel laag en de andere 2 in het midden. The Last of Us EQ: iets meer mid en hoog. Het stelt echt niks voor hoor. Dat jij verschil merkt, zegt waarschijnlijk meer over de relatief matige standaard setting, dan over die hele app.

Misschien is het handig als je eerst, net als ik, beide headsets direct na elkaar tijdens dezelfde game test, voordat we deze discussie voortzetten. Dit heeft weinig zin zo. Je denkt toch niet dat ik het ding voor jan lul weer terugstuur? Ik vind de Gold mooier, er zit geen lichtgevende microfoon in de weg en hij zit ook erg fijn. Daarbij vond ik de app erg interessant. I hate to bust your bubble, maar het belangrijkste, het geluid, is helaas teleurstellend in vergelijking.
Ik heb zelf de pulse elite en heb de gold 2 dagen geleend om te vergelijken. De gold is duidelijk (vooral in de lage tonen imhi) beduidend slechter. Ben nog steeds erg blij met mijn pulse elite ook al is het niet echt de meest comfortabele headset die er is. Vooral als je brildrager bent.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Bluetooth gebruikt de ps4 uitsluitend voor de controllers had ik gelezen, geen andere randapparatuur. Gaat ook niet komen dacht ik. Ps4 ondersteund geen audio over bluetooth.

Ik heb hier ook een ps3 Sony bluetooth headset, de officiële, die dus ook niet werkt op ps4 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Headsets vind ik wel het meest domme aspect van console gaming eerlijk gezegd. Bestaan er überhaupt headsets die op de PS3/PS4/Xbox360/Xbox One/Wii U werken?

Zelf ben ik maar skype gaan gebruiken op mijn laptop om met vrienden te communiceren tijdens het online gamen.....

Edit: vergeten Wii U aan het rijtje toe te voegen.

[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 11-01-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
xelfer schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:03:
Headsets vind ik wel het meest domme aspect van console gaming eerlijk gezegd. Bestaan er überhaupt headsets die op de PS3/PS4/Xbox360/Xbox One werken?

Zelf ben ik maar skype gaan gebruiken op mijn laptop om met vrienden te communiceren tijdens het online gamen.....
Afgelopen 5 pagina's en de aparte topics gemist zeker 8)7 8)7 8)7

Er bestaan genoeg headsets die met alle consoles werken. Van bedraad tot 100% draadloos met chat. Ik snap niet dat jij op een console gamet en gaat communiceren via Skype op de laptop ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Vaak adverteren ze met multiplatform, maar ik heb zelf een aantal headsets getest (USB vnl.) die toch niet op alle consoles alle functionaliteit hadden.

Bv. dat het geluid niet uit de headset kan komen op de PS3 via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:03:
Headsets vind ik wel het meest domme aspect van console gaming eerlijk gezegd. Bestaan er überhaupt headsets die op de PS3/PS4/Xbox360/Xbox One werken?

Ik hoop niet dat je serieus bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb nog geen headset gevonden die voor al mijn gaming behoeften vlekkeloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
xelfer schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:27:
Ik heb nog geen headset gevonden die voor al mijn gaming behoeften vlekkeloos werkt.
De Astro A50 getest? Compleet draadloos en werkt op alle console omdat het een eigen receiver heeft die je via USB en Optical aansluit op de console.

Daarbij ben ik benieuwd wat jou 'gaming behoeften' zijn. Verder dan gameaudio+chat kom ik niet met 'gaming behoeften'....

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 11-01-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Mijn probleem is (naast het feit dat headsets als de Astro A50 duurder zijn dan de meeste consoles die ik heb staan) dat ik 2 gaming plekken heb staan in mijn gameroom waar ik speel.

1. Op mijn bureau speel ik vnl. FPS games via een monitor, hier heb ik een PS3, PS4 en Xbox One staan. Bij deze consoles zit ik dichtbij.
2. In mijn console kast staan oudere consoles, een PS3 en een Wii U. Deze zitten aangesloten op een TV. Hier zit ik dus relatief ver van de consoles af en de consoles zitten vnl. netjes in een kast.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 11-01-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
xelfer schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:45:
Mijn probleem is (naast het feit dat headsets als de Astro A50 duurder zijn dan de meeste consoles die ik heb staan) dat ik 2 gaming plekken heb staan in mijn gameroom waar ik speel.

1. Op mijn bureau speel ik vnl. FPS games via een monitor, hier heb ik een PS3, PS4 en Xbox One staan. Bij deze consoles zit ik dichtbij.
2. In mijn console kast staan oudere consoles, een PS3 en een Wii U. Deze zitten aangesloten op een TV. Hier zit ik dus relatief ver van de consoles af en de consoles zitten vnl. netjes in een kast.
1. Genoeg keuze. Betaalbaar en draadloos op de PS systemen zijn de draadloze headsets van Sony. Ik heb de gold, en mocht je een paar berichten hiervoor hebben gelezen, wordt de voorganger meer geprefereerd. Op de Xbox One moet je dan nog een adapter halen waardoor je hem aan je controller bedraad kan hangen. Blijft semi-draadloos dus. Ik gebruik deze opstelling.

2. Ik weet niet of de Wii U draadloze headsets ondersteunt. Dus ik denk dat je in dit geval je headset bedraad aan je tv kan hangen, zodat je iig geluid binnen krijgt. Optie 2 zal zijn om via skype te chatten met je vrienden, terwijl je op de tv speelt. Aangezien de Gold (en ws ook de voorganger) gewoon op de pc werken draadloos.

Met iets meer moeite had je deze antwoorden makkelijk kunnen vinden. Alleen als zoekopdracht 'headset' heb je al genoeg leesvoer.

[ Voor 4% gewijzigd door Kartale op 11-01-2015 10:56 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik weet wel wat de mogelijkheden zijn en ik weet daardoor ook dat die niet goed voor mij werken. Voor mij werkt Skypen met mijn macbook toch het beste.

Een ander punt wat ik vervelend vind is dat je op consoles willekeurige spelers niet automatisch kan muten. Hier heb ik in black ops 2 op dit moment last van op de PS3. Als ik dan de in game chat van Sony zou gebruiken, dan moet ik iedere lobby opnieuw iedereen muten die niet in mijn party zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
xelfer schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:06:
Ik weet wel wat de mogelijkheden zijn en ik weet daardoor ook dat die niet goed voor mij werken. Voor mij werkt Skypen met mijn macbook toch het beste.

Een ander punt wat ik vervelend vind is dat je op consoles willekeurige spelers niet automatisch kan muten. Hier heb ik in black ops 2 op dit moment last van op de PS3. Als ik dan de in game chat van Sony zou gebruiken, dan moet ik iedere lobby opnieuw iedereen muten die niet in mijn party zit....
Dat is toch eerder een PS3 issue en niet zozeer het probleem van de 'consoles'. Op de PS3 kan je namelijk geen party aanmaken, iets wat wel op de X360, X1 en PS4 kan. Zodra je in een Party zit, heb je enkel Party Chat. Je hoort zo geen chat van de mensen in de game, enkel met mensen die in je Party zitten (onafhankelijk van wat zij spelen). Je kan dan zelf switchen tussen Party Chat of Game Chat. Als je dus enkel met je Party members wil praten switch je simpel naar Party Chat. Wil je ook met andere gamers chatten, dan switch je naar Game Chat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:24
Regen en dag-nacht gameplay video van Project Cars.
In eerste instantie dacht ik dat ik naar een Driveclub video aan het kijken was :P
Qua graphics liggen ze erg dicht bij elkaar, enkel het geluid is wat "rauwer" in PC.
PC gaat het dus veelal van de physics en handling moeten hebben. Maar dat zit wel snor denk ik ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Klopt. Op de PS4 werkt het een stuk beter volgens mij. Helaas ben ik op dit moment alleen vnl. op de PS3 online aan het spelen (COD Black Ops 2 en Borderlands the Pre-Sequel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik had een Astro A50, die al snel kapot ging. Bouwkwaliteit is echt bedroevend voor zo'n dure headset. Geluidskwaliteit is wel goed, accuduur matig. Ter reparatie opgestuurd en kwam na 7 weken terug met de melding reparatie niet mogelijk ?!? Gelukkig gaf de verkoper mij de aanschafwaarde terug (Bol _/-\o_ )

Heb nu de Steelseries H Wireless en die bevalt stukken beter. Surround sound ervaring is beter, 2 swappable batteries met lange duur, duidelijk kastje voor al je settings, equalizer, etc, etc. En solide bouwkwaliteit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Voor een prijs van richting de 300 euro verwacht ik wel dat die dingen gemaakt zijn van goud van binnen :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Ik lees alleen over die steel hier op tweaker volgens mij slechte reviews??

pricewatch: Steelseries H Wireless Headset

[ Voor 48% gewijzigd door Vegetto op 11-01-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Exorcist schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:58:
[...]

Omdat het een PS3 spel is misschien? 8)7
dat is inderdaad logisch :+ maar wat ik niet snap is dat ik vorige maand wel gewoon het PS3 spel (uit PSN) kon spelen. zitten er tussen de PS3 games onderling dan verschillen waarom sommige niet op PS4 werken? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:23:
In eerste instantie dacht ik dat ik naar een Driveclub video aan het kijken was :P
Geluid: not impressed.
Snelheidsgevoel: not impressed.

Jammer, keek erg naar deze titel uit maar deze video heeft die euforie nogal wat getempert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik denk ook dat de verwachtingen van de mensen wat te hoog liggen wat deze game betreft ;)
Maar we gaan het zien.
Ik ben waarschijnlijk toch enkel op de Nordschleife te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:41

PBP

Brad Pitt schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Geluid: not impressed.
Snelheidsgevoel: not impressed.

Jammer, keek erg naar deze titel uit maar deze video heeft die euforie nogal wat getempert :)
Heb een beetje hetzelfde gevoel. Bij 13:14 ziet het er ook wat vreemd uit. Sowieso vind ik hem grafisch ook niet bijzonder geweldig. Absoluut niet lelijk, maar Driveclub is toch net even wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-09 04:42
Qua graphics liggen ze erg dicht bij elkaar, enkel het geluid is wat "rauwer" in PC.
PC gaat het dus veelal van de physics en handling moeten hebben. Maar dat zit wel snor denk ik ;)

[video]
Geen regendruppels die je zicht verpesten :)

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
kuwerti schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:49:
[...]

dat is inderdaad logisch :+ maar wat ik niet snap is dat ik vorige maand wel gewoon het PS3 spel (uit PSN) kon spelen. zitten er tussen de PS3 games onderling dan verschillen waarom sommige niet op PS4 werken? :F
Sommige zijn cross-buy/cross-platform. Ducktales is dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Maar als je dan deze video bekijkt vind ik het er weer wel prachtig uitzien:
Daarom ben ik vooral heel benieuwd naar het eindproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
kuwerti schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Van sommige spellen zijn er ook PS4-versies, dus als je het spel koopt, dan heb je het op allebei. Maar dan staat het er altijd bij dat het ook voor PS4 is. Staat er alleen PS3, dan heb je er op de PS4 niks aan.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net maar mijn Bol cadeaukaarten gebruikt om de limited edition van The Order te bestellen. Eindelijk weer eens een filmische lineaire game met vette graphics. Er is echt een overkill aan sandbox games, als je erover nadenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
vegetto1983 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:46:
Ik lees alleen over die steel hier op tweaker volgens mij slechte reviews??

pricewatch: Steelseries H Wireless Headset
Mja, op internet veel goede reviews. OA hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 22:22
dvdkiwi schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:01:
[video]
Het dashboard ziet er ook erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 22:22
bram1984 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:13:
Net maar mijn Bol cadeaukaarten gebruikt om de limited edition van The Order te bestellen. Eindelijk weer eens een filmische lineaire game met vette graphics. Er is echt een overkill aan sandbox games, als je erover nadenkt.
Ik heb 28 mei vorig jaar The Order al besteld bij Wehkamp voor €44,99. Ik doe normaal niet zo snel pre-order, maar dit lijkt me nu echt zo'n game waarvoor ik mijn PS4 heb gekocht (zoals The Last of Us). Alhoewel het niet zo goed zal worden als TLOU. Ik gok op metacritic score van 80-85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep. En Dying Light is er ook al over 2,5 week. Ben benieuwd of die een beetje goed gaat scoren. De single player lijkt me wel cool. Hopelijk is er een beetje veel te doen en is de wereld lekker groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 19:44
dvdkiwi schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:01:

[video]
Ziet er goed uit! Ik ben vooral benieuwd hoe de split screen gaat werken bij dit spel. Het is 1 van de hoofdreden waarom ik driveclub niet gehaald heb.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

[video]
Toch wel een stap terug hoor qua graphics als je het vergelijkt met DC.
Maar goed, voor een crowdfunded titel natuurlijk wel mooi.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
On_E schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:35:
Toch wel een stap terug hoor qua graphics als je het vergelijkt met DC.
Er staan wat meer video's op YT hè. Waarvan sommigen bizar mooi. Weliswaar op PC maar om het spel qua graphics af te schuiven, zeker mits dat op basis van deze ene video gebeurt, is wat kortzichtig, imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Brad Pitt schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Er staan wat meer video's op YT hè. Waarvan sommigen bizar mooi. Weliswaar op PC maar om het spel qua graphics af te schuiven, zeker mits dat op basis van deze ene video gebeurt, is wat kortzichtig, imho :)
Zelfs PC videos van Project Cars vind ik niet zo mooi als DriveClub.

De omgevingen, weerseffecten en het snelheidsgevoel vind ik allen beter in DC.
De auto’s zelf zijn in Project Cars misschien net iets mooier, maar al met al wint DC wat mij betreft qua uiterlijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
On_E schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:59:
[...]

Zelfs PC videos van Project Cars vind ik niet zo mooi als DriveClub.

De omgevingen, weerseffecten en het snelheidsgevoel vind ik allen beter in DC.
De auto’s zelf zijn in Project Cars misschien net iets mooier, maar al met al wint DC wat mij betreft qua uiterlijk.
Van wat ik gezien heb ben ik het met je eens wat betreft de graphics.

Het vergelijk is echter irrelevant. Driveclub is een pure arcade racer die (buiten de prachtige graphics) eigenlijk weinig met echt autorijden te maken heeft. Project Cars belooft daarentegen een echte hardcore race game te worden. Eigenlijk zo'n beetje de eerste voor op de console ooit. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe ze de dat gaan combineren met het besturen via de controller. Want je mist daarbij natuurlijk een hoop precisie, welke je met stuur + pedalen wel hebt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rossi46 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:14:
[...]
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe ze de dat gaan combineren met het besturen via de controller. Want je mist daarbij natuurlijk een hoop precisie, welke je met stuur + pedalen wel hebt.
Een simracer met een controller is eigenlijk principieel onmogelijk omdat je met een controller altijd wel een bepaalde stuurhulp in het spel hebt. Bepalen hoe een auto rijdt op basis van een pookje bewegen is dan ook onmogelijk. Het kan wel reëel aanvoelen en zo maar door die hulp heeft het alsnog niets te maken met de werkelijkheid. En zeker niet in een flipperkast boinkeboink links rechrs tegen de vangrail stuiterspel als DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Iemand ervaring met de Astro A50 ? die heeft geen chat kabel nodig toch? en eventueel iemand die kan aangeven hoe het geluid is en de comfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vegetto1983 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:00:
Iemand ervaring met de Astro A50 ? die heeft geen chat kabel nodig toch? en eventueel iemand die kan aangeven hoe het geluid is en de comfort?
Paar pagina's terug is er constant over headsets gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben heel erg tevreden over mijn Turtle headset.

Merk nu wel dat mijn controllers verslijten. Vorige maand 1 opgestuurd en snel een nieuwe gekregen.
Nu is bij 2 andere controllers ook het rubber gescheurd, baal hier wel van.

Hopelijk kan ik ze wel weer omruilen bij Sony. Hoelang blijf je hier garantie ophouden?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 21:50
Rossi46 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:14:
[...]
Van wat ik gezien heb ben ik het met je eens wat betreft de graphics.

Het vergelijk is echter irrelevant. Driveclub is een pure arcade racer die (buiten de prachtige graphics) eigenlijk weinig met echt autorijden te maken heeft. Project Cars belooft daarentegen een echte hardcore race game te worden.
Heb je Driveclub gespeeld? Het is zeker geen pure arcade racer. Need for speed is arcade. Driveclub zit tussen arcade en sim in lijkt me: als je op verkeerde plekken gas geeft verlies je grip, en er is duidelijk te voelen wat voor soort aandrijving een auto heeft (onderstuur/overstuur).

Verder ben ik het met je eens dat project cars méér een sim wordt, en kijk ik uit naar de komst van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Mars18 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:36:

Merk nu wel dat mijn controllers verslijten. Vorige maand 1 opgestuurd en snel een nieuwe gekregen.

Hopelijk kan ik ze wel weer omruilen bij Sony. Hoelang blijf je hier garantie ophouden?
welke heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hoe kan ik dat nagaan?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
bedoelde headset :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Mars18 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:36:

Op Reddit zie ik dat veel mensen die al over de garantie periode van een jaar heen zijn alsnog nieuwe controllers krijgen van Sony, ik verwacht dus niet dat ze heel moeilijk gaan doen als het rubbertje op de controller is gescheurd.

Ik merk zelf dat na een week en zo'n 25 uur gamen het linker stickje veel ruwer is dan de rechter. Geen flauw idee of dat altijd al zo was, hij is nog niet gescheurd dus ik zie wel. De stickies voelen ook hard aan, dus ik neem aan dat ik gewoon een nieuwe versie heb gekregen bij mijn console.

[ Voor 6% gewijzigd door Mithrildor op 12-01-2015 12:46 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link