[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.856 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
ASNNetworks schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:55:
[...]

Heb de €6,99 versie geprobeerd te kopen. Daar kreeg ik deze melding. Ik koop zelf nooit PS+ via de Store (heb nog tot 2018 PS+). Maar wilde dus kijken of het überhaupt zou werken. Kreeg dus de melding dat een credit card nodig was. Als het werkt via iDeal, prima. Maar dan klopt de PS Store dus gewoon niet.
Volgens mij is de optie van 6,99 slechts een maand (en eigenlijk dus een maandelijks opzegbaar abonnement). De optie van 14,99 euro is 3 maanden PS+ en is gewoon via tegoed op je Playstation account te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Het was het proberen waard.

"Beste H,

Bedankt voor je e-mail naar PlayStation Support.

Ik begrijp dat je problemen hebt met de controllers. Daar je de controller tegen de muur hebt gegooid, vervalt de garantie. Ik adviseer je een nieuwe controller aan te schaffen.
......."

De touchpad doet het niet meer, omdat de kabel los is gekomen van de printplaat en de r1 en r2 knopjes zijn losjes. Ik kan nog wel fifa spelen, alleen het rennen met r1 wordt soms lastig.
Overige spellen waarbij de touchpad wordt gebruikt kan ik niet meer spelen. Gelukkig heb ik nog een 2e controller 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
HaskoF schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:01:

"Beste H,

Ik begrijp dat je problemen hebt met de controllers. Daar je de controller tegen de muur hebt gegooid, vervalt de garantie. Ik adviseer je een nieuwe controller aan te schaffen.
......."

De touchpad doet het niet meer, omdat de kabel los is gekomen van de printplaat en de r1 en r2 knopjes zijn losjes. Ik kan nog wel fifa spelen, alleen het rennen met r1 wordt soms lastig.
Overige spellen waarbij de touchpad wordt gebruikt kan ik niet meer spelen. Gelukkig heb ik nog een 2e controller 8)7 |:(
Tja, als je aangeeft dat je de controller tegen de muur hebt gegooid dan kan je ook wel fluiten naar garantie ja :+ Je had ook gewoon kunnen zeggen dat het gewoon niet meer werkt en dan opsturen en kijken wat er uit komt. Maar ik heb de controller niet gezien, dus geen idee of het in zo'n slechte conditie is dat het wel kapot moet zijn gegooid. In dat geval heeft het ook geen zin nee.

Overigens kan je je controller simpel fixen hoor ;) Ik heb mijn touchpad zelfs vervangen (van zwart naar een witte) en alle knoppen en sticks. Kabeltjes kan je makkelijk weer aansluiten als je de controller eenmaal open hebt en verder graaft. Ik heb zo mijn hele controller aangepast. Dit was de originele zwarte controller die ik bij mn PS4 heb gekregen 8)

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/hvtrtd.jpg

En dit was de controller tijdens de operatie :+

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/110etev.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 08-01-2015 15:16 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooVoo Video Chat komt naar de PlayStation 4

De PlayStation 4 zal later dit jaar worden uitgebreid met nog een interessante feature. De video-chat service ooVoo Chat zal namelijk later dit jaar beschikbaar komen voor Sony’s console, zo is bekend geworden op de CES (International Consumer Electronics Show) in Las Vegas. In de bovenstaande video is een YouTuber in gesprek met Advertising Sales & Business Development VP Brian Liebler van ooVoo.

Hij legt ons uit hoe deze applicatie straks te gebruiken zal zijn op de PS4. De gebruikerservaring zal daarbij ongeveer hetzelfde zijn zoals je gewend bent wanneer je van Skype gebruik maakt. Op dit moment is ooVoo Chat al beschikbaar voor Windows, Windows Phone, Mac OS X, Android en iOS. De release staat gepland voor eind Q2 dit jaar.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...mt-naar-de-playstation-4/
Er komen steeds meer handige apps uit op de PS4.
Dan kan ik onder andere videochatten met de PS Camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

"Beste H,

......."

Idd zeggen dat je je controller tegen de muur hebt gegooid is niet zo handig.. Stiekem lachen ze hier wel om denk ik bij Sony support... ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
Scrisissszzz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:06:
[...]

Idd zeggen dat je je controller tegen de muur hebt gegooid is niet zo handig.. Stiekem lachen ze hier wel om denk ik bij Sony support... ;)
Je kunt mogelijk wel de onderdelen die stuk zijn los kopen.
Ik heb mn pookjes vervangen, maar zag dat je wel meer dan dat kan vervangen.

openschroeven en kijken wat je echt hebt stukgemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024

"Beste H,

......."

voor je eerlijkheid hadden ze je wel een nieuwe controller mogen sturen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
SC4RF4C3 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:15:
[...]

voor je eerlijkheid hadden ze je wel een nieuwe controller mogen sturen :*)
Ja das waar :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Hahaha ;)
Heerlijk droge reactie ook, gaat er gewoon serieus op in...
Was inderdaad niet zo slim om dat meteen te melden, als je alleen zei dat de rubbers door gebruik waren afgescheurd had je m op kunnen sturen voor een nieuwe :+

Volgende keer maar met wat anders gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik laat een vriend de controller opsturen :D kijken wat er gaat gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024

"Beste H,

......."

Bekend probleem 8)7

Mijn PS4 controllers toch nog toe heel weten te houden, wel is er één PS3 controller gesneuveld bij Tekken 6 (laatste bossfight) en één PS3 controller bij COD Ghosts :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 18:32

JoeZuCK

_Fonz > all.

Juhrat schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:47:
[...]

Bekend probleem 8)7

Mijn PS4 controllers toch nog toe heel weten te houden, wel is er één PS3 controller gesneuveld bij Tekken 6 (laatste bossfight) en één PS3 controller bij COD Ghosts :F
Hoezo probleem: https://www.youtube.com/watch?v=fMw62eB54Do

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
Ik duidde meer op het probleem van het gooien van controllers, bij mij heeft beide keren de gehele achterkant het voorval niet overleefd. Met name de R2 en R1 knoppen hebben het zwaar te verduren gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Tip, gooi je controller tegen de bank. gaat een stuk beter:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
steefje schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:56:
Tip, gooi je controller tegen de bank. gaat een stuk beter:)
Afhankelijk van het type bank, soort materiaal en hoek waarin je de controller gooit, bestaat er een kans dat je hem hard tegen je bakkes terugkrijgt.
Dan is het tegen de muur aan gooien wellicht veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

CappieL schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:58:
[...]

Afhankelijk van het type bank, soort materiaal en hoek waarin je de controller gooit, bestaat er een kans dat je hem hard tegen je bakkes terugkrijgt.
Dan is het tegen de muur aan gooien wellicht veiliger.
haha ik heb ook zo vaak de neiging alles aan gort te gooien, vooral wanneer ik COD AW speel.
Gelukkig is me die controllers / ps4 te veel waard om te gooien, wellicht denk ik over een jaartje anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Hebben jullie dan allemaal van die woedeaanvallen dat je controllers moet stukgooien?

Ik heb sinds de sega MD1 al zat consoles gehad, en nog nooit iets stukgegooid.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Denko schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:14:
Hebben jullie dan allemaal van die woedeaanvallen dat je controllers moet stukgooien?

Ik heb sinds de sega MD1 al zat consoles gehad, en nog nooit iets stukgegooid.
Snap dat kapot gooien ook niet, zelf ook nog nooit met een controller gegooid. Ik uit mijn frustraties daarentegen vaak wel verbaal :P

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Odieus schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Snap dat kapot gooien ook niet, zelf ook nog nooit met een controller gegooid. Ik uit mijn frustraties daarentegen vaak wel verbaal :P
Same here, zo'n ding van 50+ euro gooi je toch niet zomaar tegen de muur 8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
BlackEyedAngel schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Dat is nou precies wat ik achteraf ook denk! |:( haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
BlackEyedAngel schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Schade aan de muur kan ook duur zijn om te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Mithrildor schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:27:
[...]

Schade aan de muur kan ook duur zijn om te repareren.
Ik zou het verhalen bij Sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

[...]

Precies dat doe ik ook, soms iets te luid. ;) Ben net iets te zuinig op mijn controller om er mee te gaan gooien maar soms heb ik de neiging...

Heb voor mijn beide controllers trouwens die Dualshock 4 dockingstation, ideaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Frankaro op 08-01-2015 16:39 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnehh
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 17:35
Ik heb na een jaar inhouden toch ook eindelijk een PS4 gehaald.
Alleen jammer dat ik erachter achter kwam dat ik voor het zelfde geld er nog driveclub bij had kunnen krijgen inplaatsvan niks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
ik ga het denk ik proberen te verhalen bij me inboedelverzekering. Ik betaal niet voor niks premie :P

Edit: Ik heb een eigen risico van €150 8)7 |:(

[ Voor 22% gewijzigd door HaskoF op 08-01-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Donnehh schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:39:
Ik heb na een jaar inhouden toch ook eindelijk een PS4 gehaald.
Alleen jammer dat ik erachter achter kwam dat ik voor het zelfde geld er nog driveclub bij had kunnen krijgen inplaatsvan niks. :(
Dat heb je toch echt aan jezelf te danken :'( Er zijn bundels geweest met gratis Fifa 15, GTA V, DriveClub, Destiny en een bundel met 3 games ofzo voor €444.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik zou de ps4 terugbrengen als het nog kan (binnen 14 dagen) en toch ergens anders een bundel kopen. Of alsnog naar de winkel toegaan en aangeven dat voor 399 bij andere winkels er ook een game bij zit. Misschien dat je dan wel een game krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnehh
ASNNetworks schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:43:
[...]

Dat heb je toch echt aan jezelf te danken :'( Er zijn bundels geweest met gratis Fifa 15, GTA V, DriveClub, Destiny en een bundel met 3 games ofzo voor €444.
Ja dat weet ik wel, ik wilde heel graag een witte en toen ik die deal zag voor €400 met driveclub bij Intertoys dacht ik dat die alleen bij de zwarte versie zat. Daardoor heb ik maar een witte besteld bij bol.com samen met the crew. Wel wel spijt dat ik niet beter heb gekeken, maar denk niet dat ik driveclub erg mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 19:58
En anders komt ie ooit nog in de PS+. Iets uitgekleed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Donnehh schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:58:
[...]

Ja dat weet ik wel, ik wilde heel graag een witte en toen ik die deal zag voor €400 met driveclub bij Intertoys dacht ik dat die alleen bij de zwarte versie zat. Daardoor heb ik maar een witte besteld bij bol.com samen met the crew. Wel wel spijt dat ik niet beter heb gekeken, maar denk niet dat ik driveclub erg mis. :)
Mwoah..... denk dat je aan Driveclub een betere game hebt dan aan The Crew... maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnehh
ralph075 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:59:
[...]

Mwoah..... denk dat je aan Driveclub een betere game hebt dan aan The Crew... maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening ;)
Heb ik al vaker gehoord, zal Driveclub later ooks eens moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HaskoF schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:40:
ik ga het denk ik proberen te verhalen bij me inboedelverzekering. Ik betaal niet voor niks premie :P

Gooi je PS4 ook tegen de muur aan, dan zit je wel aan die 150 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:45

ettie1990

PSN:ettiesick

haha wel vaak de neigingen gehad om mijn PS3 controlle kapot te mikken, op een gegeven moment brakken er stukjes af zoals het omhulseltje bij zo'n pookje, of een stukje plastic waar de trilfunctie inzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
HaskoF schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:40:

Collega van mij gooide zijn controller 'door' het scherm van zijn MacBook (geen geintje).

Resultaat: ruim boven de 150,- schade.

Maar die heeft de verzekering maar niet geprobeerd :)

[ Voor 5% gewijzigd door xChOasx op 08-01-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Beetje in je mail zetten dat je een controller tegen de muur hebt gegooid. :P Wel eerlijk, maar het is te verwachten welk antwoord je terug krijgt.

Je controller tegen het scherm van je Macbook gooien is het wel erg bont maken. :+

Zelf heb ik ook weleens woedeaanvallen, maar dat reageer ik gelukkig nooit af op m'n - dure -controller.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49

"Beste H,

......."

Touchpad is nog wel te repareren dat ribbon kabeltje kan je gewoon weer terugstoppen. Was bij mezelf ook losgekomen met sticks vervangen. Met een oud pasje heb je de controller zo open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
Donnehh schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:02:
[...]

Heb ik al vaker gehoord, zal Driveclub later ooks eens moeten halen.
Zeer goede game,heb hem sinds een week.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer tijd voor een nieuwe System Update.

De laatste recente versie was van December 3, 2014.

2.03 was dat en dat was al ruim een maand geleden.

Iemand meer info over de volgende System Update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:45:
Het is weer tijd voor een nieuwe System Update.

De laatste recente versie was van December 3, 2014.

2.03 was dat en dat was al ruim een maand geleden.

Iemand meer info over de volgende System Update?
Waar ik gisteren aan zat te denken, een auto-start optie zou ook fijn zijn zoals we ook bij de PS3 hadden. Bijvoorbeeld dat het spel dat in je PS4 zit automatisch begint als je je PS4 aanzet, in plaats van dat je dit via het menu moet doen. Vaak zet ik de PS4 aan, ga in de tussentijd wat drinken pakken ofzo, en dan moet je alsnog via het menu het spel aanzetten. Ik weet het, scheelt maar paar seconden, maar op de PS3 vond ik dit erg fijn altijd.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra functies zijn altijd handig voor degenen die dat gaan gebruiken op de PS4.
Ik heb alleen digitale download spellen , dus voor mij is zo'n auto-start niet handig.

Ik ben zeer benieuwd wat de toekomstige System Updates ons gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:16
offtopic verhaal over verzekeringsfraude

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:51
Is er niet ergens een handig overzicht te zien met huidige acties m.b.t. de PS4 Bundels? Kan namelijk niet zo veel vinden als ik er naar zoek, tenzij ik gewoon niet kan zoeken natuurlijk :') Gebrek aan tijd helpt er waarschijnlijk ook flink aan mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
djmelvee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:21:
Is er niet ergens een handig overzicht te zien met huidige acties m.b.t. de PS4 Bundels? Kan namelijk niet zo veel vinden als ik er naar zoek, tenzij ik gewoon niet kan zoeken natuurlijk :') Gebrek aan tijd helpt er waarschijnlijk ook flink aan mee..
Google "ps4 bundel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
You don't say.. :') Echter krijg je, zodra je dat Googl'd, bundels van een jaar oud te zien en dus niet meer bestaan. Ik heb te weinig tijd op het moment om uitgebreid te zoeken, dus een overzicht had handig geweest. Ben alleen bang dat deze er niet is, maar niet geschoten is altijd mis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Laatst online: 12-09 15:27
offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:24
djmelvee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:21:
http://www.budgetgaming.n...tion%204/console-PS4.html
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:16
offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
offtopic

[ Voor 99% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
offtopic:
Bijna weekend
Hey DJ, Spin that wheel oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
HaskoF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:04:
[...]

offtopic:
Bijna weekend
Hey DJ, Spin that wheel oOo oOo
Gaan we vanavond en morgenavond ook zeker weer doen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:28:
[...]

You don't say.. :') Echter krijg je, zodra je dat Googl'd, bundels van een jaar oud te zien en dus niet meer bestaan. Ik heb te weinig tijd op het moment om uitgebreid te zoeken, dus een overzicht had handig geweest. Ben alleen bang dat deze er niet is, maar niet geschoten is altijd mis! :)
Google -> PS4 bundel -> zoekhulpmiddelen -> Afgelopen uur/Afgelopen 24 uur/Afgelopen week/Afgelopen maand/Afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
Goed nieuws, de PS4 heeft nu inmiddels al drie games die > 5 miljoen keer verkocht zijn:
- Call of Duty Advanced Warfare;
- Fifa 15;
- GTA5.

Nog indrukwekkender is het als je ziet dat deze games dit in enkele maanden hebben weten te realiseren. Destiny is ook erg goed verkocht, maar weet net niet op de 5 miljoen te komen.

Dit is uiteraard goed nieuws omdat ontwikkelaars/uitgevers nog vaker als eerst naar de PS4 zullen kijken als platform. Niet dat dit al gebeurde, maar bv. marketingdeals van concurrenten hebben zo nauwelijks impact op PS4 sales, kijkend naar COD en FIFA15.

Ben benieuwd wat de 2015 games line-up, PS Now en Morpheus gaan brengen voor de PS4 dit jaar. 15~20 miljoen keer over de toonbank dit jaar klinkt plausibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

[...]

Wacht dat je hiervan, ik lag helemaal dubbel 7(8)7

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FEyk53M1t7g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

:D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 12-09 10:49
Krijg bijna medelijden omdat het zo kansloos is :z Best lastig als je zo je frustratie moet uiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Halve minuut later als de frustratie is weggezakt:

WHAT HAVE I DONE!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 19:44
Als je zo reageert op een spelletje dan wordt het imho eens tijd om even serieus met iemand te praten.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Rlly? ga je nu verzekeringsfraude adviseren?

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Maar Fifa is gewoon zo'n spel waar het heerlijk is als je tegenstander ragequit.. ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Laatst online: 12-09 19:41
Kju schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:55:
Maar Fifa is gewoon zo'n spel waar het heerlijk is als je tegenstander ragequit.. ;)
hmm..lijkt mij minder.. hoe zit het dan met de stats?

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
vraagje, iemand die nu de Turtle Beach stealth 500p gebruikt? ik lees op internet en YouTube dat het geluid ruk is en niet comfortabel, ik zit te twijfelen om hem te nemen, draag avond wel een bril dus als iemand wat advies heeft zou enorm cool zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Dmp1982 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:03:
[...]

hmm..lijkt mij minder.. hoe zit het dan met de stats?
Geen idee. Speel niet zo vaak fifa dat ik echt met m'n stats zou zitten.
vegetto1983 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:41:
vraagje, iemand die nu de Turtle Beach stealth 500p gebruikt? ik lees op internet en YouTube dat het geluid ruk is en niet comfortabel, ik zit te twijfelen om hem te nemen, draag avond wel een bril dus als iemand wat advies heeft zou enorm cool zijn
PX4 heeft beter geluid. De 500P zou beter geluid moeten geven na firmware upgrade. Ik heb gegoogled maar niet 123 kunnen vinden waar/hoe dat zou moeten. Vooralsnog vind ik het geluid wel beter dan van de Sony Gold.
De 500p nog niet met bril geprobeerd, zit wel een stuk strakker dan de PX4 en die was al niet heel comfortabel met een bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Thnx, ja de px4 heb ik ook en de gold wireless, gold wireless vind ik de MIC niet zo best, px4 wil ik niet gebruiken omdat die met kabel moet en dat vind ik echt helemaal niks. Dus dacht dan aan de 500p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Lol. Exact dezelfde reden waarom ik van PX4 naar 500P ging, het voelt wel als een stap terug hoor, maar het volledig wireless zijn maakt het wel helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gezien mn tv geen aansluiting heeft ben ik wat dat betreft heel blij met de standaard koptelefoonaansluiting in de controller, gewoon m'n Sony in-ears wanneer de buren weer eens hun bonk bonk bonk-terreur beginnen, ivp dat uitzoekwerk en gekloot met die grote headsets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Kju schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:55:
Lol. Exact dezelfde reden waarom ik van PX4 naar 500P ging, het voelt wel als een stap terug hoor, maar het volledig wireless zijn maakt het wel helemaal goed.
Maar hoe is het comfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Hij is minder comfortabel omdat het vooral in het begin heel strak aanvoelde maar het lijkt nu na twee weken wat flexibeler te worden. Geen sound issues (wel heel licht een brommend geluid die je op de PX4 ook hoort) en tot nu toe alleen AtlAntA die opmerkte dat hij een heel licht gezoem hoort van mijn mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 19:44
Kju schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:01:
Hij is minder comfortabel omdat het vooral in het begin heel strak aanvoelde maar het lijkt nu na twee weken wat flexibeler te worden. Geen sound issues (wel heel licht een brommend geluid die je op de PX4 ook hoort) en tot nu toe alleen AtlAntA die opmerkte dat hij een heel licht gezoem hoort van mijn mic.
Harrie hoorde het ook maar ik moet toegeven dat ik het Voice volume ook redelijk hoog had staan en we slechts met zijn 4en in een lobby zaten. Eergisteren heb ik er niks van gehoord.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom de mic van de Gold niet bevalt. Ik speel co-op met mijn vrouw en van de Gold is toch echt heel duidelijk en storingsvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
HIj bevalt mij perfect, sommige zeggen dat ik in een blikje zit maar dat is dan voornamenlijk als ik switch van kabeltje headset naar de draadloze gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik en een maat gebruiken samen de GOLD tijdens het gamen. Hij noch ik hebben hinder van het geluid. Ik vind de GOLD goed verstaanbaar. Geen last van slechte mic...

Er zullen zeker wel betere headsets zijn, maar voor de doorsnee casual gamer is de GOLD imo de beste optie.
Enige nadeel vind ik dat het niet volledig draadloos is (lees: werkt niet draadloos op bv een smartphone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag zette ik mijn Playstation 4 aan, en ik heb geen enkel geluid .. Zowel in het PS4 menu zelf niet, als op FIFA of Battlefield niet.. Gisteravond nog zonder problemen kunnen spelen.

Vanmorgen nog op Netflix gezeten en ook dit werkte gewoon, wanneer ik nu Netflix open en een serie afspeel heb ik ook geen geluid.

TV zelf heeft wel gewoon werkend geluid op alle kanalen..

Iemand enig idee hoe dit kan? Zeker gezien het feit dat het gisteravond nog gewoon prima werkte.. (FIFA15) en vanmorgen Netflix ook.. 8)7

Overigens heb ik niks aan de instellingen aangepast en deze staan allemaal nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Die elite 800 ziet er wel heeeel dik uit, wel 300 euro maar wel heel vet ook die charge station..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Laatst online: 12-09 19:31
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:15:
Vanmiddag zette ik mijn Playstation 4 aan, en ik heb geen enkel geluid .. Zowel in het PS4 menu zelf niet, als op FIFA of Battlefield niet.. Gisteravond nog zonder problemen kunnen spelen.

Vanmorgen nog op Netflix gezeten en ook dit werkte gewoon, wanneer ik nu Netflix open en een serie afspeel heb ik ook geen geluid.

TV zelf heeft wel gewoon werkend geluid op alle kanalen..

Iemand enig idee hoe dit kan? Zeker gezien het feit dat het gisteravond nog gewoon prima werkte.. (FIFA15) en vanmorgen Netflix ook.. 8)7

Overigens heb ik niks aan de instellingen aangepast en deze staan allemaal nog goed.
Zou als ik jou was eens de hdmi kabel even loshalen en opnieuw erin doen.
En anders mischien de ps4 nog even van het stroom halen.

Heb het zelf ook een keer gehad. hierna deed ie het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Have you tried turning it off and on again? ;)
Volgens mjj is dat gewoon een bugje, ik heb het ook wel eens gehad. Even opnieuw opstarten en je hebt weer geluid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reset gedaan, playstation uitgezet en weer aan ook gedaan, televisie uitgezet en aan om vervolgens de playstation weer aan te zetten ook gedaan, alle mogelijke opties geprobeerd..

Vervolgens wederom de kabels weer een keer opnieuw aangesloten, tv aan en toen playstation aan, en alles werkte weer..

Vreemd, maar goed, voor nu is het opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xbox One wint het van de PS4 op het gebied van porno

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_54afb80bb42d9.jpg

Het is iets waarvan mannen (en vrouwen) zeggen dat ze het niet kijken, maar het natuurlijk wel gewoon doen. Ja, we hebben het over het bekijken van porno. Dit is ook mogelijk op consoles en één van de grotere websites op het gebied van porno, Pornhub, heeft wat cijfers bekendgemaakt.

Hieruit blijkt dat de Xbox One meer in trek is (no pun intented) dan de PlayStation 4. Qua views heeft de console van Microsoft vorig jaar 45.8 procent binnengehaald terwijl Sony’s console verantwoordelijk was voor 40 procent. De Wii loopt flink achter met maar 8.2 procent.

Grappig is ook om te zien dat de PlayStation Vita het beter doet met 5 procent dan de Nintendo 3DS, die maar 1.1 procent heeft op het vlak van views. Nu wint Sony’s handheld toch in ieder geval die strijd. Nu is de vraag van ons natuurlijk aan jullie: op welk platform bekijken jullie Pornhub?

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-op-het-gebied-van-porno/
Zelf heb ik ook nog geen porno via de webbrowser gekeken op de PS4.
Wel heb ik een porno Blu-Ray gekeken op de PS4 , maar ook maar 1 keer.

Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ben nog niet verder geweest dan de stripclub in GTA V... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:53:
[...]

Hoe zit dat bij jullie?
Wolfenstein: The New Order, daar zat porno in! Geluiden in ieder geval wel, qua zicht viel het tegen.
Dat is tot nu toe de enige porno die de tv bereikt heeft (danwel via ps4).

Misschien ook eens met Plex proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In GTA V , Wolfenstein en Metro zaten sex scene's van de spellen die ik op de PS4 gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:53:
[...]

Hoe zit dat bij jullie?
Komt natuurlijk doordat het een multimedia apperaat is, dus multifunctioneel :o
Maar wel weer lekker hoog niveau van PSX, zoal gewoonlijk.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Gister voor het eerst Netflix op de PS4 geprobeerd. Viel me op dat ik geen Dolby 5.1 kreeg. Moet ik hiervoor nog iets aanpassen in de audio opties van de PS4? Hij staat nu op Linear PCM.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

fonsmeister schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:05:
Gister voor het eerst Netflix op de PS4 geprobeerd. Viel me op dat ik geen Dolby 5.1 kreeg. Moet ik hiervoor nog iets aanpassen in de audio opties van de PS4? Hij staat nu op Linear PCM.
Nee, ligt aan NetFlix. Die stuurt enkel stereo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Zorian schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:10:
[...]

Ik ontvang hier toch anders echt 5.1 Dolby hoor. In het begin was er een bug waardoor 5.1 alsnog als stereo werd gezonden, maar dat is al een poosje geleden gefixt. Ik kan gewoon Dolby Digital Plus 5.1 selecteren in Netflix en mijn receiver laat netjes DD5.1 zien. En ik hoor het ook over mijn speakers.

Ligt wel aan de serie/film, die moet namelijk ook 5.1 bieden.

Mij is overigens wel een tijdje opgevallen dat ik geen SuperHD meer ontvang. Ik weet niet of Netflix het gewoon niet meer zo noemt, of dat het op de een of andere manier niet meer werkt. Voorheen werd een stream 480-720-1080-SuperHD. Nu blijft hij op 1080. SuperHD had altijd hogere bitrate dan de 1080 label.

[ Voor 28% gewijzigd door ASNNetworks op 09-01-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

ASNNetworks schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:14:
[...]

Ik ontvang hier toch anders echt 5.1 Dolby hoor. In het begin was er een bug waardoor 5.1 alsnog als stereo werd gezonden, maar dat is al een poosje geleden gefixt. Ik kan gewoon Dolby Digital Plus 5.1 selecteren in Netflix en mijn receiver laat netjes DD5.1 zien. En ik hoor het ook over mijn speakers.
Heb jij de audio output van de PS4 ook op linear PCM staan of op iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
fonsmeister schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:17:
[...]

Heb jij de audio output van de PS4 ook op linear PCM staan of op iets anders?
Nee, ik heb de output op Bitstream Dolby staan. Anders krijg je idd enkel Stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

ASNNetworks schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:19:
[...]

Nee, ik heb de output op Bitstream Dolby staan. Anders krijg je idd enkel Stereo.
Top! Dan zal het waarschijnlijk daar aan liggen, vanavond maar eens wijzigen dan. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:54:
Ik en een maat gebruiken samen de GOLD tijdens het gamen. Hij noch ik hebben hinder van het geluid. Ik vind de GOLD goed verstaanbaar. Geen last van slechte mic...

Er zullen zeker wel betere headsets zijn, maar voor de doorsnee casual gamer is de GOLD imo de beste optie.
Enige nadeel vind ik dat het niet volledig draadloos is (lees: werkt niet draadloos op bv een smartphone)
Ik heb de Gold (waarom eigenlijk in blokletters?) weer teruggestuurd naar Bol. Redt het qua geluid niet bij zijn PS3 voorganger (die ook op de PS4 werkt). Meer volume en diepere bassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorian schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:10:
[...]

Netflix zorgt voor beperking? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
ASNNetworks schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:19:
[...]

Bij mij staat de PS4 op Linear PCM. En ik krijg gewoon DD+. Alleen op de receiver staat dan niet DD+ maar Linear PCM. BD heb ik weer op bitstream gezet, dan zie je wel dat er DD TrueHD of DTS MA aan staat.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Netflix verhaal; bij mij wordt het geluid aangedaad als multichannel. Als het goed is is dit gewoon DD5.1 (iets hogers heeft Netflix niet). Instellingen staan op linear PCM.

edit: output stond op bitstream DTS, dit gaf bij Netflix Multichannel weer op mijn versterker. Net aangepast naar bitstream Dolby, nu zie ik bij Netflix DD+ (hoger stuurt Netflix niet uit). Dus mijn advies; zet de output op bitstream Dolby.

De term SuperHD is vervallen bij Netflix. De oude 1080 was bitrate van 4300 en superHD 5800. Ik weet niet hoe je bitrate kunt zien in de Netflix app op de PS4 maar trekt gewoon door naar 5800 kbps als je lijn het toe laat.

[ Voor 23% gewijzigd door Schimanski81 op 09-01-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
Schimanski81 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:53:
Netflix verhaal; bij mij wordt het geluid aangedaad als multichannel. Als het goed is is dit gewoon DD5.1 (iets hogers heeft Netflix niet). Instellingen staan op linear PCM.

edit: output stond op bitstream DTS, dit gaf bij Netflix Multichannel weer op mijn versterker. Net aangepast naar bitstream Dolby, nu zie ik bij Netflix DD+ (hoger stuurt Netflix niet uit). Dus mijn advies; zet de output op bitstream Dolby.

De term SuperHD is vervallen bij Netflix. De oude 1080 was bitrate van 4300 en superHD 5800. Ik weet niet hoe je bitrate kunt zien in de Netflix app op de PS4 maar trekt gewoon door naar 5800 kbps als je lijn het toe laat.
Er zit geen verschil in. Alleen krijg je wat anders op je receiver te zien. Linear PCM en Bitstream is hetzelfde, het enige verschil is welk apparaat het decoderen doet. Met bitstream is dit je PS4 met PCM is dat je receiver. Daarom zie je op je receiver geen DTS of DD staan als deze op PCM staat. Het signaal echter, wordt wel verdeeld alsof het DD of DTS is.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Helder (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik zie dat mijn PS4 na 2 dagen een krasjw van een halve centimeter op mijn DA disk heeft gemaakt. Het spel installeert en speelt nog gewoon wel en ik hoor hem een aantal zachte "tak tak tak" geluiden uit de disk drive komen, alsof de disk iets beweegt. Is dit normaal of is de disk drive kapot? Kan me deze geluiden niet herinneren.

Editie: Nu maakt ie dat geluid niet meer, heeft ie een keer gedaan toen Dragon Age aan het laden was, maar die kras vind ik vreemd. Krasje heeft ook een ronde vorm, dus lijkt me dat het in de disc drive is veroorzaakt.

Edit2: Disc blijft draaien en ik krijg in DA: 'Cannot slip while content installing' huh?

Edit3: Hmmm, is het zo dat het installeren van de disk wat ie laat zien maar een klein deel is n dat ie daarna de rest nog op de HDD zet? En dat ie 'ratelde' omdat ie voor mij de goede stukken moest ophalen? Misschien is dat krasje gewoon pech en ben ik paranoia...

[ Voor 58% gewijzigd door Mithrildor op 09-01-2015 22:20 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link