NotSoSteady schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:41:
[...]
Ik heb betere dingen te doen, dan plannen wanneer ik moet inloggen om te kunnen spelen. Daarnaast zeg ik al dat het me niks interesseert of ik nou 1, 2, 3, 4 of 5 euro betaal, het netwerk zuigt gewoon, zelfs wanneer het wel werkt. Het downloaden van een 40GB game duurt gewoon uren.

Is dat laatste niet gewoon een waardeloos argument omdat de PS4 play-as-you-go ondersteunt en ook nog eens als snelste games installeert. Sorry hoor, maar je hoeft echt niet de volledige 40GB te downloaden voordat je kunt gamen, of je moet zo gigantisch snel door de game speedrunnen dat je sneller bent dan dat de game gedownload wordt
En het gras is niet zo veel groener bij de concurrentie als jij pretendeert, ook zij kampen met trage downloads (iets met steeds verder toenemende belasting van Azure dankzij office365, onedrive etc...).
Maar sowieso zijn trage downloads iets dat niet consequent voorkomt; ik heb er bijvoorbeeld 95% van de keren dat de PS4 download geen last van. Of nog mooier, dat doet ie in rest-mode, waar die speciaal low-power hardware voor aan boord heeft notabene

Juist ideaal voor de werkenden onder ons; kom je thuis is de game die je in de middag gekocht had al gedownload, en kun je meteen aan de slag. En voor de rest zijn er natuurlijk nog legio andere mogelijkheden, zoals SP gaming, of pak eens een indie op.