[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.870 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:17:
Binnenkort komt er nieuws over de zombie/survival game H1Z1 op de PS4.
Over vier uurtjes is deze game namelijk al te spelen op het platform Steam.
Het lijkt me super relaxed om te overleven in de zombie wereld van H1Z1.

Rond DayZ op de PS4 is het ook akelig stil , vandaar dat ik erg benieuwd ben naar H1Z1.
Nu al beschikbaar op steam? Damn die game is echt compleet onder de radar gebleven.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27

Rond DayZ op de PS4 is het ook akelig stil , vandaar dat ik erg benieuwd ben naar H1Z1.
Hier kan terecht voor H1Z1

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1621141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

AtlAntA schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:21:
[...]

Nu al beschikbaar op steam? Damn die game is echt compleet onder de radar gebleven.
Early access alpha, niet de volledige game.

http://store.steampowered.com/app/295110/

[ Voor 8% gewijzigd door Odieus op 15-01-2015 15:23 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:21:
[...]

http://store.steampowered...5110/?snr=1_7_7_230_150_1

Ik zit er al klaar voor.
Klopt , maar H1Z1 schijnt ook naar de PS4 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Kashika schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:07:
[...]

Damn deze is al gebruikt. Wil wel graag Evolve testen! Kon de vorige keer de Alpha niet wegens PSN.
Iemand die een code heeft voor me? :D
Je hebt een Pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag onlangs gameplay op IGN. Dit lijkt wel een PS2 game, zo lelijk ziet het eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
bram1984 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:29:
[...]
Ik zag onlangs gameplay op IGN. Dit lijkt wel een PS2 game, zo lelijk ziet het eruit.
Geweldig mooi ziet het er inderdaad niet uit, een PS2 game ziet er echter echt wel een stuk beroerder uit. Deze game is een concurrent van Dayz, welke volgens mij ook naar de PS4 komt, met marginale betere graphics in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:29:
[...]

De H1Z1 wereld is ook vrij groot en het is met 2000+ spelers op 1 server.
Het ziet er vrij goed uit voor een spel van dat kaliber. Vanavond check ik em op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=972194&page=1

Uncharted misschoen toch 30fps. Wat al vaker gedacht werd.
Ze zitten nu in een bepaalde scene op 37fps. Dus denk uncharted 4 gewoon 30fps en zo mooi mogelijk. Dan uncharted 5 of tlou 2 wel 60fps als ze de ps4 beter onder de knie hebben.
Kan ik mee leven. Vond sowieso al
erg hoog gegrepen met die graphics etc ook 60fps. Maar wie weet. Wel goed.dat ze ruim vtv communiceren erover ipv iets roepen en dan bij release erachtrr komen dat het niet zo is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:09:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=972194&page=1

Uncharted misschoen toch 30fps. Wat al vaker gedacht werd.
Ze zitten nu in een bepaalde scene op 37fps. Dus denk uncharted 4 gewoon 30fps en zo mooi mogelijk. Dan uncharted 5 of tlou 2 wel 60fps als ze de ps4 beter onder de knie hebben.
Kan ik mee leven. Vond sowieso al
erg hoog gegrepen met die graphics etc ook 60fps. Maar wie weet. Wel goed.dat ze ruim vtv communiceren erover ipv iets roepen en dan bij release erachtrr komen dat het niet zo is.
Als ik het goed begrijp staat er dat 60 nog steeds de target is, maar als het bepaalde zaken beperkt (wat eigenlijk sowieso wel het geval is), dan zullen ze voor een steady 30 gaan.

Ik ga ook gewoon uit van 30. Ik ben er binnen een kwartier aan gewend. En we zijn nog bijna een jaar van de release af, dus dat ze nu al 37 halen met deze graphics, is aan de andere kant weer vrij knap te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Maat van mij wil een PS4 met Gta V kopen.
Hij is op deze bundel uitgekomen;
http://www.wehkamp.nl/spe...ate=%2f_%2fN-1xw8&IsSeg=0

Lange levertijd maar is de prijs denk ik wel waard.
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-order en pre-load van Resident Evil HD niet mogelijk in EU PlayStation Store

Door Lennard Verhage op januari 15, 2015 om 16:35

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_54b7dafb7bdd2.jpg

Resident Evil HD zou aanvankelijk te reserveren en pre-loaden zijn via de Europese PlayStation Store, maar nu blijkt dat dit toch niet mogelijk is. Capcom heeft vandaag bekendgemaakt dat het niet mogelijk is om een pre-order aan te bieden. De reden hiervoor werd achterwege gelaten.

Eén van de pre-order bonussen is dat de game Cross-buy is met de PlayStation 3 of PlayStation 4. Gelukkig mogen we hier alsnog gebruik van maken, want Capcom heeft deze bonus verplaatst naar de launchperiode. Dat in de zin van dat iedereen recht op de Cross-buy functie heeft van de game, mits deze in de eerste twee weken na release gekocht wordt.

“Hello Resi fans,

A number of you have been tweeting the company account asking about info on Resident Evil being available on the European PSN store; well I am pleased to announce we have some news.

Unfortunately a pre-order for Resident Evil was not possible on Sony platforms. We are therefore offering cross-buy to anyone purchasing the game via the Sony Store in the first two weeks on sale.

Thank you for your patience and understanding on this matter and I hope you enjoy Resident Evil on launch day.”

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-in-eu-playstation-store/
Vandaar dat ik em nog niet kon vinden voor preload. Gelukkig is de game niet vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Als het -zoals jij het zelf zegt- prijs waard is, dan gewoon doen. GTAV is nu los te koop voor € 48,- bij MM..

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:45
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:42:
[...]
Als het goed is en PSPlus lid bent is de volledige versie van DriveClub nu 24,99 Euro :

https://store.sonyenterta...00003_00-XXXXDRIVECLUBPSU
Fijn, dacht vanmiddag "mooi, snel kopen en spelen als ik thuiskom"....
Heeft PSN onderhoud van 18 tot 22u -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenV_ schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:40:
[...]

Fijn, dacht vanmiddag "mooi, snel kopen en spelen als ik thuiskom"....
Heeft PSN onderhoud van 18 tot 22u -O-
Morgen weer een nieuwe dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Excentriekegast schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:07:
Als het -zoals jij het zelf zegt- prijs waard is, dan gewoon doen. GTAV is nu los te koop voor € 48,- bij MM..
Je kunt ook even op de MediaMarkt Btw actie (games doen mee volgens de folder die kort op de website was gezet). Als MM niet van te voren de prijs verhoogt dan kun je em vanaf 28 januari GTA V voor 40 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:42:
[...]

Als het goed is en PSPlus lid bent is de volledige versie van DriveClub nu 24,99 Euro :

https://store.sonyenterta...00003_00-XXXXDRIVECLUBPSU
Ben ingelogt in de store maar kan hem niet vinden en als ik de link gebruik blijft de pagina maar laden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Is drive club ook leuk om te doen als je niet aan sociale media doet? Ik heb gehoord dat dat nogal ingebakken zit in de game. Klopt dit?
Ik ben niet zo thuis in de race games maar ik heb me vroeger wel goed vermaakt met Forza op de xbox1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja er zit gewoon een sp in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Wegens tijdgebrek zal ik helaas niet deel kunnen nemen aan de Evolve beta aanstaande zaterdag. Heb de code nog niet ingewisseld, wie interesse heeft mag mij een PM sturen :)

(Als je niks van me hoort binnen 12 uur dan is de code al weg, heb niet altijd evenveel tijd om opeens 20 man wat terug te sturen)

Edit: and it's gone!

[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 15-01-2015 21:09 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Wat een schijtnetwerk is dat PSN ook en daar betaal je dan 10 euro in de maand voor, droevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
haha 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
NotSoSteady schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:11:
Wat een schijtnetwerk is dat PSN ook en daar betaal je dan 10 euro in de maand voor, droevig.
8)7 :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Als je 10 euro per maand betaald doe je iets verkeerd...
Lijkt mee meer een xbox troller of iets dergelijks... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Haha 10 euro? Haha das knap. Zo uit mijn hoofd is het iets van 4 euro en een kwartje ofzo. En dan reken ik de talloze aanbiedingen niet eens mee.

Dat het netwerk soms te wensen overlaat ben ik wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik had bij de MM een voucher voor 365 PS+ gekocht voor €39,99. Da's omgerekend €3,33 per maand ;)
En ja het is kut dat er onderhoud is, maar een avondje zonder de PS4 moet toch kunnen? Het werd aangekondigd, dus je kon er rekening mee houden.

[ Voor 44% gewijzigd door tiguan op 15-01-2015 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:57
Volgens mij komt hij alleen in dit topic van tijd tot tijd om te zeiken over psn :+

Driveclub voor €25 is een nobrainer zou ik zeggen. Wacht momenteel nog even op de season pass, want bij driveclub is die wel interessant met al die uitbreidingen. €24,99 vind ik dan wel weer een beetje gek, onder de 20 is voor mij de psychologische grens :P

Driveclub is alleen al z'n geld waard vanwege de wheather effecten die ook de gameplay beïnvloeden. Maar da's mijn mening. Afgelopen dagen in reallife uren door de regen gereden en moest steeds denken aan driveclub _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
7 euro is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 13:58
Jah noujah.....ik betaal ergens voor omdat beloofd wordt dat ik er iets voor terug krijg.
Deze trieste troep werkt vanavond gewoon weer voor de zoveelste keer niet. En zo vaak heb dat ding niet aangehad de afgelopen weken, maar telkens loopt het wel weer ergens mee te kutten.

Het is echt te droevig voor woorden hoe erg gamers de afgelopen jaren steeds verder anaal worden opgerekt. bleegh!

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 12:35
Ze hebben van te voren aangekondigd dat ze maintenance voor maar 4 uurtjes hadden.. A.s dat maar een keer per week is dan vind ik dat echt niks hoor. Ben wel erger gewend

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Hoe kom je bij dat bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Dont feed the trolls. Psn heeft onderhoud en dat betekend dat de store down is. De hele avond online driveclub gespeeld met vriende en daarmee is geen probleem. De downtime lijkt dus geen effect te hebben op online gaming of parties. Dat onze troller hier moeite mee heeft en zich zo laagdrempelig wenstvte uitten zegt meer over hem dan dat aangekondigde downtime vanwege maintenance iets zegt over psn.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Euh jawel, ik kan mooi geen Destiny spelen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
swopdark schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:57:
[...]

Dont feed the trolls. Psn heeft onderhoud en dat betekend dat de store down is. De hele avond online driveclub gespeeld met vriende en daarmee is geen probleem. De downtime lijkt dus geen effect te hebben op online gaming of parties. Dat onze troller hier moeite mee heeft en zich zo laagdrempelig wenstvte uitten zegt meer over hem dan dat aangekondigde downtime vanwege maintenance iets zegt over psn.
Alleen diegene die al waren ingelogd op de psn netwerk konden blijven doorspelen. Dus om 19:00 een spel online spelen voor iemand die niet eerder was ingelogd was/is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/25fj5n8.jpg

Het is gewoon debiel dat een heel netwerk down moet gaan voor wat onderhoud, niet echt meer van deze tijd. Het lijkt hier wel als je commentaar hebt dat je een troll bent, PSN zuigt gewoon, kijk bijvoorbeeld eens naar die downloadsnelheden af en toe, gaat nergens over, vooral wanneer je van de Xbox komt.

[ Voor 37% gewijzigd door NotSoSteady op 15-01-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 13:58
swopdark schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:57:
[...]

Ik snap onze troller wel.
Ik kan nu ook niet online gamen, dus in mijn geval gaat dat dus niet op. En allemaal leuk hoor dat de downtime is aangekondigd. Maar daardoor kan ik nog steeds niet spelen ofwel? Hoe vaak is er wel niet onderhoud? Waarom altijd op primetime? Laat ze bij Sony hun R&D afdeling daar is op zetten, in plaats van met allemaal van die commerciële dure playstation now en streaming bagger aan te komen zetten. Ik wil gewoon gamen, want daarvoor heb ik mijn playstation plus account.
Kijk dat jij het allemaal heel normaal vindt en er helemaal geen problemen mee hebt, dat is iets waar ik jaloers op ben. Heerlijk lijkt me dat, lekker de hele dag genieten van al die errors en foutmeldingen.

Maar helaas heb ik die superkrachten niet en behoor ik tot de mensen die gewoon eisen waarvoor ze betalen.

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
In ander nieuws; bij mij doet ie 't weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
tiguan schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:12:
In ander nieuws; bij mij doet ie 't weer :D
Helaas bij mij nog Niet. Net destiny gekocht maar niet zo handig gezien het lastig is zonder PSN te gamen. Dat wordt toch wachten tot morgen.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NotSoSteady schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:04:
[afbeelding]

Het is gewoon debiel dat een heel netwerk down moet gaan voor wat onderhoud, niet echt meer van deze tijd. Het lijkt hier wel als je commentaar hebt dat je een troll bent, PSN zuigt gewoon, kijk bijvoorbeeld eens naar die downloadsnelheden af en toe, gaat nergens over, vooral wanneer je van de Xbox komt.
Het is voordeliger om plus per jaar te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

€50 per jaar is een koopje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Edit: Nevermind.

Vier uur down vind niet zo'n probleem, langer wel op piek uren (voor een betaalde dienst). Van mijn part mogen ze het onderhoud 's ochtends tussen 08:00 en 12:00 uur doen in Nederland. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpman op 16-01-2015 00:19 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Mithrildor schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:06:
[...]

Je kunt ook even op de MediaMarkt Btw actie (games doen mee volgens de folder die kort op de website was gezet). Als MM niet van te voren de prijs verhoogt dan kun je em vanaf 28 januari GTA V voor 40 euro krijgen.
Bedankt voor je feedback. Ik was niet op de hoogte betreft die btw actie.

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Jumpman schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:58:
[...]

Volgens mij betaal jij maar € 2,92 per maand. :)

Bron: http://nl.pepper.com/aanb...-voor-eur3499-dixons-4050. Je bent poster van de aanbieding, dus zal je het vast gekocht hebben.

Vier uur down vind niet zo'n probleem, langer wel op piek uren (voor een betaalde dienst). Van mijn part mogen ze het onderhoud 's ochtends tussen 08:00 en 12:00 uur doen in Nederland. :)
Waar heb je het over? Ik poster van de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
[afbeelding]

Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn hoor! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:48:
[...]

€50 per jaar is een koopje ;)
Beetje opletten en je betaalt max. €40 per jaar (met beetje mazzel en juiste kortingscodes kan je er nog tot €7,50 afkrijgen (afgelopen december in ieder geval wel)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook gewoon online gespeeld gisteren. Het is aangekondigd dus even zorgen dat je de afgelopen paar dagen een keertje ingelogd was. Had je dus zelf in de hand. :)

En ga ff lekker per maand betalen ja, haha. Ik zit op € 3,13. :+

Je koopt nieuwe games zeker ook voor € 70,-?

Oh, en Shadow Warrior had ik laatst binnen een kwartier binnen. De rest van mijn downloads heb ik overdag op mijn werk aangezet, dus geen idee hoe snel dat ging.

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 16-01-2015 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Xbox Live is het ook ellende de laatste tijd , dus zo slecht is PSN niet eens.

Ik wou even mijn gratis game claimen op de Xbox 360 , de ene error code na de andere.

Met andere woorden : Ik ben blij en content met mijn PlayStation 4.

Straks ga ik weer lekker racen in GTA V op de PS4.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Al iemand reactie van gamedealdaily over niet werkende codes? Ik heb er ook 1 :-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:58

JSchut

.....

Mithrildor schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:06:
[...]

De aanbieding van GTA V voor 48 euro loopt tot de 18e. Neem aan dat hij daarna weer 56 is Je zal hem dan dus waarschijnlijk voor rond de 46/47 euro krijgen. Voor die 1/2 euro zou ik niet wachten. (Heb ik ook niet gedaan gister :D)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik ben het eens met het feit dat het raar is dat alles offline moet gaan om onderhoud uit te voeren. Als wij bij mijn bedrijf gaan besluiten om het systeem volledig plat te gooien om onderhoud uit te voeren dan lachen ze ons waarschijnlijk hard uit, waarna er verteld zal worden dat dit dus echt niet gaat gebeuren.

De vergelijking tussen PSN en Xbox Live vind ik dan weer zinloos. Op beiden is meer dan genoeg aan te merken.

Ik heb wel het idee dat Europa stelselmatig de sjaak is als het gaat om onderhoud aan PSN e.d.. Dit onderhoud gebeurt altijd tijdens onze avonduren terwijl de mensen in Japan in bed liggen en de Amerikanen net aan hun dag begonnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
xelfer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:48:
Ik heb wel het idee dat Europa stelselmatig de sjaak is als het gaat om onderhoud aan PSN e.d.. Dit onderhoud gebeurt altijd tijdens onze avonduren terwijl de mensen in Japan in bed liggen en de Amerikanen net aan hun dag begonnen zijn.
Wellicht omdat als het hier nacht is, dan is het middag/avond in de VS en ochtend in Japan. Vermoedelijk zijn die markten veel groter/belangrijker dan Europa...

Overigens snap ik de ophef niet; het gaat om vier(!) uurtjes en daarnaast is het aangekondigd mét de sidenote dat als je ingelogd bent op PSN vóór het onderhoud, je gewoon door kon gamen. Dus wat heeft ondertekende gedaan om 17.45 uur... Even alvast de PS4 aan :9
Mocht je het gemist hebben: vanavond (15/1/15) vindt er vanaf 18.00 onderhoud plaats aan PSN. Dit gaat ongeveer vier uur duren. Gedurende dit onderhoud worden een aantal back-end verbeteringen aan het netwerk geïmplementeerd. Als je ingelogd bent op het PlayStation Netwerk voorafgaande aan dit onderhoud dan kun je online (blijven) gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Zelf wilde ik de AC Unity DLC binnenhalen in die uurtjes, wat helaas niet ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Wat kan er geklaagd worden hier pff
Ik lees iemand die het heeft over superkrachten om 4 uur door te brengen..
Zoek een leven als je je 4 uur niet kunt vermaken, straks gaan er mensen nog zelfmoord plegen omdat ze niet kunnen gamen...
Ik kan 4 uur geen PS4 spelen => #ENDOFTHEWORLD

Waar hebben we het allemaal over GUYS COME ON.

Enjoy life. Er is veel meer te doen op deze wereld dan Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Hoewel ik zelf zoiets had van 'meh het zal wel', kan ik me wel voorstellen dat er mensen zijn die hier nadeel van ondervinden. Mensen die een fulltime baan hebben en even in de avonduurtjes wat online willen gamen bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
@Xelfer: jij had in die 4 uur tijd het internet op kunnen gaan en een cover kunnen zoeken voor je Kirby's Adventure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:35
HaskoF schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:11:
@Xelfer: jij had in die 4 uur tijd het internet op kunnen gaan en een cover kunnen zoeken voor je Kirby's Adventure :)
_O- _O-
Of hij had zijn wii ann kunnen zetten

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27
EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 07:53:
Al iemand reactie van gamedealdaily over niet werkende codes? Ik heb er ook 1 :-l
Heb je de juiste procedure gevolgd? De code je die krijgt is niet de code die je in moet voeren op je PS4.
Kreeg in eerste instantie ook een foutmelding, totdat ik de (omslachtige) procedure eens goed ging lezen.
Je moet die code namelijk via de link in de mail activeren. Dan krijg je de werkelijke code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Kozz schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Heb je de juiste procedure gevolgd? De code je die krijgt is niet de code die je in moet voeren op je PS4.
Kreeg in eerste instantie ook een foutmelding, totdat ik de (omslachtige) procedure eens goed ging lezen.
Je moet die code namelijk via de link in de mail activeren. Dan krijg je de werkelijke code...
Ik heb de volgende dag een neiuwe code gekregen. (Bij mij ging het om 10$ tegoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

xelfer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:06:
Hoewel ik zelf zoiets had van 'meh het zal wel', kan ik me wel voorstellen dat er mensen zijn die hier nadeel van ondervinden. Mensen die een fulltime baan hebben en even in de avonduurtjes wat online willen gamen bijvoorbeeld...
Precies, vaak is het dat je heel de dag hebt gewerkt en dan uiteindelijk rond een uur of 8 is even wilt ontspannen en een lekker potje te gamen.

Nu is het bij mij geen hoge nood als ik niet kan spelen, genoeg andere dingen te doen, maar het is inderdaad niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lezen mensen hier wel? Er wordt meerdere malen aangeven dat er gisteren gewoon online gespeeld kon worden en toch wordt er gesproken over "alles platgooien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
bram1984 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:53:
Lezen mensen hier wel? Er wordt meerdere malen aangeven dat er gisteren gewoon online gespeeld kon worden en toch wordt er gesproken over "alles platgooien".
Dat gold niet voor alles. Destiny deed het iig niet en dit keer was het ook niet zo, dat als je de dagen ervoor online was geweest, dat je dan er op kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bram1984 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 06:42:
Ik heb ook gewoon online gespeeld gisteren. Het is aangekondigd dus even zorgen dat je de afgelopen paar dagen een keertje ingelogd was. Had je dus zelf in de hand. :)

En ga ff lekker per maand betalen ja, haha. Ik zit op € 3,13. :+

Je koopt nieuwe games zeker ook voor € 70,-?

Oh, en Shadow Warrior had ik laatst binnen een kwartier binnen. De rest van mijn downloads heb ik overdag op mijn werk aangezet, dus geen idee hoe snel dat ging.
Wow 3,13 maar? Mag ik je aanraken? Niet iedereen met een PS4 heeft een bankrekening met rode cijfers.

Daarnaast maakt het ook helemaal niks uit of ik nou 1, 2, 3, 4 of 5 euro betaal, PSN is gewoon een baggernetwerk. Het is simpelweg niet meer van deze tijd om je digitale store/netwerk offline te halen voor wat onderhoud. Maar ik was alweer vergeten dat je in de wereld van consoles alleen te maken hebt met fanboy's van het ene of andere platform, een kritische noot wordt als een directe aanval gezien. _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 16-01-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
HaskoF schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:02:
Wat kan er geklaagd worden hier pff
Ik lees iemand die het heeft over superkrachten om 4 uur door te brengen..
Zoek een leven als je je 4 uur niet kunt vermaken, straks gaan er mensen nog zelfmoord plegen omdat ze niet kunnen gamen...
Ik kan 4 uur geen PS4 spelen => #ENDOFTHEWORLD

Waar hebben we het allemaal over GUYS COME ON.

Enjoy life. Er is veel meer te doen op deze wereld dan Playstation
Bedankt dat je voor mij bepaald wat ik wel en niet leuk moet vinden.

Als ik op een dag 2 uurtjes over heb, namelijk van 2130 tot 2330, dan vind ik het toch behoorlijk prettig om deze in te delen zoals ik dat zou willen. En als die grappenmakers dan op piekmomenten onderhoud gaan uitvoeren wat ook nog eens langer duurt dan dat ze meermalen op Facebook hebben aangegeven, dan mag ik dat ook kut vinden.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Grim Fandango al te pre orderen in de US Store.. Dat ie maar snel in de EU store komt.

Instant pre order :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Ben opzoek naar een headset die ik ook op de PS4 kan gebruiken.
Ik heb momenteel de pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset .
Maar ik ben dus opzoek naar een nieuwe headset, mijn budget is niet zo hoog omdat ik niet veel geld wil betalen voor een high-end headset.

Wat ik zelf heb gevonden:
pricewatch: Turtle Beach N11

Ik wil alleen niet dat het geluidskwaliteit minder wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:17:
[...]

Wow 3,13 maar? Mag ik je aanraken? Niet iedereen met een PS4 heeft een bankrekening met rode cijfers.
Wow, betaal je per maand € 8,-? Jij moet echt rijk zijn. Wil je een ballon?

Je klaagt over dingen die je zelf in de hand hebt. Azijnzeiken noemen ze dat in de volksmond.

Beetje zoeken en je vindt jaarabo's onder de € 40,- en even zorgen dat je een keertje ingelogd bent zorgt ervoor dat je gewoon door kan spelen tijdens downtime. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
bram1984 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:22:
[...]
en even zorgen dat je een keertje ingelogd bent zorgt ervoor dat je gewoon door kan spelen tijdens downtime. ;w
Nogmaals, niet waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:53:
Ik kon niets online spelen hoor.

Maar gelukkig zit ik middenin een Football Manager (PC) verslaving. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mijn zoon was gistermiddag aan het spelen, hij had ps aan laten staan, 's avonds ik gamen en kon gewoon online. Wel waar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
ralph075 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:31:
[...]

Mijn zoon was gistermiddag aan het spelen, hij had ps aan laten staan, 's avonds ik gamen en kon gewoon online. Wel waar dus.
Hij had het er over dat als je de dagen ervoor ingelogd bent geweest. Dat was voorheen wel zo. Gisteren niet dus. Je had dan iig voor 18.00u moeten inloggen en online moeten blijven, dan werkt het wel. Maar ik ben om 18.00u nog niet thuis van m'n werk, dus dan wordt 't lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was de hele dag niet online en had nergens last van. Vreemd en in dat opzicht vervelend dat het blijkbaar niet consequent werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Waarschijnlijk zijn niet alle spellen zwaar PSN afhankelijk. Destiny moet PSN hebben, anders doet ie 't gewoon niet. Las net overigens een truukje van iemand anders. Als je een vriend joint die het spel wel al heeft gestart, kom je er alsnog in. Ga ik de volgende keer natuurlijk even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bram1984 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Wow, betaal je per maand € 8,-? Jij moet echt rijk zijn. Wil je een ballon?

Je klaagt over dingen die je zelf in de hand hebt. Azijnzeiken noemen ze dat in de volksmond.

Beetje zoeken en je vindt jaarabo's onder de € 40,- en even zorgen dat je een keertje ingelogd bent zorgt ervoor dat je gewoon door kan spelen tijdens downtime. ;w
Ik heb betere dingen te doen, dan plannen wanneer ik moet inloggen om te kunnen spelen. Daarnaast zeg ik al dat het me niks interesseert of ik nou 1, 2, 3, 4 of 5 euro betaal, het netwerk zuigt gewoon, zelfs wanneer het wel werkt. Het downloaden van een 40GB game duurt gewoon uren. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

NotSoSteady schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:41:
Het downloaden van een 40GB game duurt gewoon uren. ;w
:?

Bij mij zeker niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Heeft iemand The Evil Within al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:45
psvunited schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:21:
Ben opzoek naar een headset die ik ook op de PS4 kan gebruiken.
Ik heb momenteel de pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset .
Maar ik ben dus opzoek naar een nieuwe headset, mijn budget is niet zo hoog omdat ik niet veel geld wil betalen voor een high-end headset.

Wat ik zelf heb gevonden:
pricewatch: Turtle Beach N11

Ik wil alleen niet dat het geluidskwaliteit minder wordt..
Heb je een pm gestuurd met een tip qua aansluiten headsets op een ps4 (met bv. een usb geluidskaartje).
Over de geluidskwaliteit tussen beide headsets kan ik je niet helpen omdat ik met beide geen ervaring heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:57
[...]

Ik heb betere dingen te doen, dan plannen wanneer ik moet inloggen om te kunnen spelen. Daarnaast zeg ik al dat het me niks interesseert of ik nou 1, 2, 3, 4 of 5 euro betaal, het netwerk zuigt gewoon, zelfs wanneer het wel werkt. Het downloaden van een 40GB game duurt gewoon uren. ;w
Is dat laatste niet gewoon een waardeloos argument omdat de PS4 play-as-you-go ondersteunt en ook nog eens als snelste games installeert. Sorry hoor, maar je hoeft echt niet de volledige 40GB te downloaden voordat je kunt gamen, of je moet zo gigantisch snel door de game speedrunnen dat je sneller bent dan dat de game gedownload wordt :+

En het gras is niet zo veel groener bij de concurrentie als jij pretendeert, ook zij kampen met trage downloads (iets met steeds verder toenemende belasting van Azure dankzij office365, onedrive etc...).

Maar sowieso zijn trage downloads iets dat niet consequent voorkomt; ik heb er bijvoorbeeld 95% van de keren dat de PS4 download geen last van. Of nog mooier, dat doet ie in rest-mode, waar die speciaal low-power hardware voor aan boord heeft notabene :o Juist ideaal voor de werkenden onder ons; kom je thuis is de game die je in de middag gekocht had al gedownload, en kun je meteen aan de slag. En voor de rest zijn er natuurlijk nog legio andere mogelijkheden, zoals SP gaming, of pak eens een indie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 18:42
Was net FIFA aan het spelen wordt het spel opeens afgesloten met de volgende melding:
Er is een fout opgetreden in de volgende applicatie: (CE-34878-0) FIFA 15

De voorgestelde acties zijn het updaten van het spel, maar die heb ik al allemaal geïnstalleerd, iemand dit al eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 01:03
[...]

Via wifi wil hij er inderdaad uren over doen. DragonAge (bestwelgroot..) was er via netwerkkabel binnen een uur - of in ieder geval voldoende om al te spelen.

En over dat zuig-netwerk... Als je zonder nuance en discussie gewoon je ongenoegen hier 6x achter elkaar neer wil gooien...dan is er niet eens een fanboy nodig om dat irritant te vinden.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
X-Kiwi schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:56:
[...]

Via wifi wil hij er inderdaad uren over doen. DragonAge (bestwelgroot..) was er via netwerkkabel binnen een uur - of in ieder geval voldoende om al te spelen.

En over dat zuig-netwerk... Als je zonder nuance en discussie gewoon je ongenoegen hier 6x achter elkaar neer wil gooien...dan is er niet eens een fanboy nodig om dat irritant te vinden.
Voldoende om al te spelen, eventjes ja. Ik kon AC:U ongeveer 20 minuten spelen, waarna de rest van de 40GB moest worden binnengehaald. Maar als jullie alles recht willen praten wat krom is, be my guest.

[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 16-01-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 01:03
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:57:
[...]

Voldoende om al te spelen, eventjes ja. Ik kon AC:U ongeveer 20 minuten spelen, waarna de rest van de 40GB moest worden binnengehaald. Maar als jullie alles recht willen praten wat krom is, be my guest.
Zoals al enkele post eerder voorbij kwam: het is niet zo zwart-wit.

Sommige mensen kunnen wel online - sommigen niet. De één heeft daar vrede mee - de ander niet.
En bij de games die ik tot nu toe gespeeld heb - ben ik nooit tegen een grens aangelopen dat ik moest wachten op verdere downloads. Dragonage was bijvoorbeeld al speelbaar bij 7GB. De overige 30 a 40GB heb ik niets van gemerkt.

Ik zeg ook niet dat jij uit je nek lult met betrekking tot jouw AC:U ervaringen...maar niet iedereen heeft een slechte ervaring ermee. En dat maakt ze nog niet direct een fanboy.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:49:
Heeft iemand The Evil Within al gespeeld?
Ik ben nu bij chapter 10 van de 15 en het is zeer vermakelijk.
Audiovisueel prima in orde en een hoog horror-gehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Heeft iemand ervaring met de vertical stand?? Hoorde dat er nog wat problemen met de airflow waren oid?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:46
Noctonix schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:53:
Heeft iemand ervaring met de vertical stand?? Hoorde dat er nog wat problemen met de airflow waren oid?
Ik heb hem al een tijdje en nergens last van. De airflow wordt iets minder, maar er is wel degelijk airflow door gleuven in de stand (bij de officiele stand).

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 10:41

Satom

Verzamel ervaringen

Noctonix schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:53:
ik heb een vertical stand, geen officiële, maar ik heb geen problemen mogen ondervinden. Systeem doet het zoals je mag verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Je kunt hoog of laag springen, je kunt het een waardeloze service vinden het feit is dat je er niks aan kan doen.
Dus ik zou jezelf de moeite besparen en lekker andere dingen doen op zulke momenten.

Vind ik het niet jammer? natuurlijk wel. Ik heb een fulltime job en heb in de avonduren soms de tijd om te gamen.
Als PS4 het dan niet doet, jammer. Ik heb wel zat andere dingen die ik kan doen. Ik ga dan niet uren voor de tv zitten en zitten janken dat PS4 het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Satom schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:16:
[...]
ik heb een vertical stand, geen officiële, maar ik heb geen problemen mogen ondervinden. Systeem doet het zoals je mag verwachten :+
Mag ik vragen welke verticale stand je in je bezit hebt?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Noctonix schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:32:
[...]

Mag ik vragen welke verticale stand je in je bezit hebt?
Dan zal ik later vandaag even in m'n eBay aankoopgeschiedenis moeten kijken, stuur me anders even een bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Ik heb deze. Volgens mij nergens last van. Alleen bij AC Unity krijg ik af en toe zeer merkbaar dat hij gaat loeien.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:01
Ik heb nog een code over voor de Evolve closed technical test:

N4KL-6ANT-PQJ4

Laat even weten als je hem gebruikt hebt!

Edit: Gebruikt

[ Voor 9% gewijzigd door HansAnders07 op 16-01-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:58

JSchut

.....

HansAnders07 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:13:

N4KL-6ANT-PQJ4

Thanks heb hem gebruikt. Ben wel benieuwd!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:01
JSchut schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:20:
[...]

Thanks heb hem gebruikt. Ben wel benieuwd!
Veel plezier ;)

Ik zelf ook eigenlijk wel maar ben er niet het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Kju schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:56:
Ik heb deze. Volgens mij nergens last van. Alleen bij AC Unity krijg ik af en toe zeer merkbaar dat hij gaat loeien.
Die van mij lijkt er verrekte veel op, ook gezien de prijsklasse, maar goed.. De fan uitlaat zit toch niet aan de onderkant? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Was dit niet de oorspronkelijke vraag dan? :+

Noctonix in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5"

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
HansAnders07 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:13:

N4KL-6ANT-PQJ4

Edit: Gebruikt
Damnit.. Waar kan ik die code ingeven dan 8)7
Zat net te zoeken maar kan niks vinden.. of moet dit gewoon in de PS Store?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
In de PS Store onder het kopje "Redeem Code"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Kozz schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Inmiddels gelukt inderdaad, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
HaskoF schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:40:
In de PS Store onder het kopje "Redeem Code"
Thnx, moest via sony entertainment network aangezien ik niet thuis ben :P

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:14
Evolve ps4 7KDQ-HBN6-JBR6

Ben er ook niet dit weekend.

Edit: gebruikt en alsjeblieft!

[ Voor 26% gewijzigd door ChuckyDevil op 16-01-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:16:
Evolve ps4 7KDQ-HBN6-JBR6

Ben er ook niet dit weekend.
Verzilverd, dank je wel :)
Pagina: 1 ... 11 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link