Weet iemand hoe je infamous first light in het Engels kan zetten, of kan dat alleen door het hele systeem op Engels te zetten?
Bij deze: MHT7-CEN7-ER9B ga er geen tijd voor hebben.
Na het eerste filmpje kan je het in de opties veranderen. Het is iets met localised audio.Matedeor schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:56:
Weet iemand hoe je infamous first light in het Engels kan zetten, of kan dat alleen door het hele systeem op Engels te zetten?
PSN ID: Beest41
Ik heb net met 10 euro mijn Playstation tegoed opgewaardeerd zodat ik weer PS Plus zou kunnen kopen en nu krijg k de melding dat ik een CC MOET koppelen? Is dat serieus???
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hier ook geen tijd dit weekend voor evolve: 7C2P-4JN4-Q5H5
Psn: Rvdt86
Nee dat hoeft niet. Ik weet niet wat er verkeerd gaat, maar ik doe alles gewoon met PayPal.DennusB schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:04:
Ik heb net met 10 euro mijn Playstation tegoed opgewaardeerd zodat ik weer PS Plus zou kunnen kopen en nu krijg k de melding dat ik een CC MOET koppelen? Is dat serieus???
Thanks! Zo gelijk 's proberenRvdt86 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:38:
Hier ook geen tijd dit weekend voor evolve: 7C2P-4JN4-Q5H5
Je kan 'm alvast downloaden maar pas vanaf morgen kan je spelen.
PSN ID: Beest41
Iemand The Jackbox Party Pack al gespeeld? (Alleen US accounts)
Wat hilarisch, eindelijk een goede party game!
http://www.playstation.co...e-jackbox-party-pack-ps4/
Wat hilarisch, eindelijk een goede party game!
http://www.playstation.co...e-jackbox-party-pack-ps4/
Voor een enkele maand heb je een CC nodig, maar voor 3 maanden of meer heb je er geen nodig.DennusB schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:04:
Weet iemand of driveclub tijdelijk 24,99 is of dat dit permanent is? Kan het in de store niet zien....
Snapt iemand waarom Don't Starve en de DLC los samen 12 euro kosten, maar de bundel 18 euro kost? Zot er bij de bundel nog iets extra's waardoor ie 6 euro meer kost?
Dat staat er vaak gewoon bij in de beschrijving wat erin zit 
Maar misschien ook gewoon gemak waarvoor je betaald, hoef je niet de dlc apart af te rekenen
Maar misschien ook gewoon gemak waarvoor je betaald, hoef je niet de dlc apart af te rekenen
Hij staat onder de 'Januari uitverkoop', echter staat er geen tijdsindicatie bij de beschrijving van de game. Andere games hebben wel deze indicatie. Het is dus lastig te zeggen of dit tijdelijk is of permanent. Denk dat Sony (als enige) je wel verder kan helpen met deze info.Erik-1980 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:20:
Weet iemand of driveclub tijdelijk 24,99 is of dat dit permanent is? Kan het in de store niet zien....
Ik weet in ieder geval wel dat de game die €24,99 meeeeeer dan waard is
[ Voor 39% gewijzigd door ASNNetworks op 16-01-2015 22:18 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Aangezien ik geen tijd heb voor Evolve: 7EJH-8KNR-7GNA.
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee
Januari deals eindigen de 21e.
Erik-1980 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:20:
Hallo Medetweakers..
Ik ben opzoek naar een headset voor de ps4, het budget is ongeveer 100 euro
ik zat te denken aan de officiële ps4 headset maar nou hoor ik verhalen dat deze bijna geen bass zou produceren
Welke headset zouden jullie adviseren?
ik zat te denken aan de officiële ps4 headset maar nou hoor ik verhalen dat deze bijna geen bass zou produceren
ik bedoelde deze: pricewatch: Sony Gold Wireless Headset
erg veel positieve reacties maar ook dat hij erg weinig bass zou produceren en dit wel een minpunts is voor me..
Hij weet welke je bedoelt, maar je vroeg om advies. En daar gaf hij antwoord op. Discussie over headsets is pas nog geweest, zoek even in dit topic.GabrielZ schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 08:10:
[...]
erg veel positieve reacties maar ook dat hij erg weinig bass zou produceren en dit wel een minpunts is voor me..
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Ik hoef niet echt een korting.ralph075 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 01:22:
[...]
Beetje opletten en je betaalt max. €40 per jaar (met beetje mazzel en juiste kortingscodes kan je er nog tot €7,50 afkrijgen (afgelopen december in ieder geval wel)).
Voor de geïnteresseerde: Harmonix heeft via twitter gevraagd om mensen die een survey willen invullen met betrekking tot Rockband. Onderdeel hiervan zijn vragen om te polsen naar de vraag naar een Rockband voor de huidige generatie. Persoonlijk lijkt het me leuk als ook deze generatie over dit genre beschikt.
Je vraag welke headset ik zou adviseren. Nou, daar heb je je antwoord. Ik heb ze allebei geprobeerd. De PS3 versie produceert aanzienlijk meer bass en volume. Gold heb ik weer retour Bol gedaan.GabrielZ schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 08:10:
[...]
En anders bestel je ze beide bij Bol via acceptgiro. Kun je ze mooi naast elkaar proberen. Degene die het minst bevalt kun je retour doen. Gewoon weer netjes inpakken en niks aan de hand.
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 17-01-2015 09:50 ]
WAAAAAAAAAT?!BlackEyedAngel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:04:
Argh waarom kom ik er nu m'n ps3 verkocht is pas achter dat Suikoden 2 beschikbaar is op PSN
Suikoden 2 op de PSN?!
Niet voor de ps4 zeker he
Fuark man, mijn favoriete spel óóit!
Ik heb zelf ook tijdje gezocht naar een draadloze headset voor de ps4 in deze prijsklasse. Ben gegaan voor deze:GabrielZ schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 07:37:
Hallo Medetweakers..
http://www.mediamarkt.nl/...4,1612203.html?langId=-11
http://m.youtube.com/watch?v=TZsDH5Iwn5s
Bevalt goed, enige opmerkingen:
- lichte bromtoon als er geen geluid wordt afgespeeld (schijnt bij de meeste draadloze headsets te zijn, er wordt bewust geen ruisonderdrukker gebruikt omdat dit kwaliteit van audio verminderd heb ik mij laten vertellen)
- beetje strak om hoofd, maar voor mij persoonlijk niet dusdanig dat het vervelend is
- blauwe ledjes aan zijkanten hoofdtelefoon knipperen continu als hij aanstaat, dit kan storend zijn als je in het donker zit.
Voor de rest prima ding, bas kun je instellen in een aantal varianten, zoals treble mode, treble/bass mode en bas boost mode ed. Ik heb hem zelf in de laatste mode staan en klinkt goed.
-
[ Voor 0% gewijzigd door Figuur84 op 17-01-2015 14:30 . Reden: aanvulling ]
Iemand nog bekend met wat goede deals om een PS4 aan te schaffen? Misschien in de MM btw vrije week? Alhoewel consoles daar zijn uitgesloten gok ik.
Zoek eigenlijk het GTA V pakket. Speel al veel op PS3 maar wil toch eigenlijk de upgrade wel maken
.
Zoek eigenlijk het GTA V pakket. Speel al veel op PS3 maar wil toch eigenlijk de upgrade wel maken
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Klik hier voor een overzicht van acties mbt PS4 consoles.Kecin schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:11:
Iemand nog bekend met wat goede deals om een PS4 aan te schaffen? Misschien in de MM btw vrije week? Alhoewel consoles daar zijn uitgesloten gok ik.
Zoek eigenlijk het GTA V pakket. Speel al veel op PS3 maar wil toch eigenlijk de upgrade wel maken.
Tijdje geleden van iemand hier gekregen, raad je zeker aan om er even naar te kijken!
top! Dankjewel. Had deze website nog niet eerder gezien :-)djmelvee schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:23:
[...]
Klik hier voor een overzicht van acties mbt PS4 consoles.
Tijdje geleden van iemand hier gekregen, raad je zeker aan om er even naar te kijken!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Xbox One en PS4 hebben beiden ook 8-core dus dat zegt ook nog niet zoveel ;p
Ontopic:
Lijkt erop dat MGS:V downgradeje heeft gekregen helaas.

edit: bij naderinzien LoD is eigenlijk beter in balans in de nieuwe versie dus mischien is het verkeerd om het een downgrade te noemen want in de verte is het weer beter.
Achja gelukkig is het wel vrij zeker dat deze game gewoon 1080P/60 word en dan kan je niet alle toeters en bellen verwachten. drawdistance van Ground Zeroes was ook erg beperkt vergeleken met de latere PC versie die is uitgekomen.
http://international.down...ation-4-comparison-1.html
Ontopic:
Lijkt erop dat MGS:V downgradeje heeft gekregen helaas.

edit: bij naderinzien LoD is eigenlijk beter in balans in de nieuwe versie dus mischien is het verkeerd om het een downgrade te noemen want in de verte is het weer beter.
Achja gelukkig is het wel vrij zeker dat deze game gewoon 1080P/60 word en dan kan je niet alle toeters en bellen verwachten. drawdistance van Ground Zeroes was ook erg beperkt vergeleken met de latere PC versie die is uitgekomen.
http://international.down...ation-4-comparison-1.html
[ Voor 26% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 17-01-2015 15:41 ]
Zit er over na te denken om binnenkort maar eens een PS4 aan te schaffen.M'n broeder heeft net een Wii U aangeschaft, maar dat ligt me toch niet helemaal. Wordt al gauw gek van een potje mario kart.
Afijn, PS4 dus. Nu vraag ik me alleen af, zijn er wel leuke games die (voor mij!) de moeite waard zijn om te spelen. De vetste games vindt ik altijd nog de Uncharted serie, maar daar moeten we helaas nog even op wachten. Ik zoek eigenlijk een beetje naar een lijst met games die mij overtuigen dat ding nu te kopen.
- Dragonball Z: xenoverse > hoop echt dat dit weer een ouderwetse goede DBZ wordt. A la budokai tenkaichi maar dan een niveautje hoger. Wat schatten jullie in?
- Goede racegame: Voldoet driveclub? Vroeger veel NFS gespeeld, had o.a. ook Gran Turismo maar die gaat snel vervelen
- Shooter: Battefield hardline of toch nog terug naar CoD?
- Adventure game: Wat is naast Uncharted een must-have in dit genre?
Heb dit topic al een tijdje gevolgd, IGN, tweakers reviews etc gelezen maar zoek nog meer motivatie.
Afijn, PS4 dus. Nu vraag ik me alleen af, zijn er wel leuke games die (voor mij!) de moeite waard zijn om te spelen. De vetste games vindt ik altijd nog de Uncharted serie, maar daar moeten we helaas nog even op wachten. Ik zoek eigenlijk een beetje naar een lijst met games die mij overtuigen dat ding nu te kopen.
- Dragonball Z: xenoverse > hoop echt dat dit weer een ouderwetse goede DBZ wordt. A la budokai tenkaichi maar dan een niveautje hoger. Wat schatten jullie in?
- Goede racegame: Voldoet driveclub? Vroeger veel NFS gespeeld, had o.a. ook Gran Turismo maar die gaat snel vervelen
Heb dit topic al een tijdje gevolgd, IGN, tweakers reviews etc gelezen maar zoek nog meer motivatie.
Nu gaan weer over de PS4 hebben, toch? ja?
Dankjewel!
Dankjewel!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die playstation plus versie van Driveclub van 24,99 in de store, kan ik die nu al kopen en meteen spelen? Omdat de gratis plus versie nog niet uit is.
Verwijderd
Kopen , downloaden en dan spelen inderdaad.destroye schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:56:
Die playstation plus versie van Driveclub van 24,99 in de store, kan ik die nu al kopen en meteen spelen? Omdat de gratis plus versie nog niet uit is.
Hoi,
Omdat ik niet nog een thread wilde openen , post ik hier mijn vraag maar. Ik heb een PS4 gekocht vandaag.
Ik wilde mijn PC speakers gebruiken voor het geluid.
Om je even een context te geven , ik heb een Asus Xonar U7 externe geluidskaart op mijn laptop aangesloten. De geluidskaart heeft een SPDIF uitgang net als de PS4, mijn theorie was dat als ik gewoon een kabel tussen die twee poorten aansluit dit wel zou werken. Kunnen jullie dit voor mij bevestigen?
Ik heb al wat rondgezocht, niet echt iets wat specifiek voor mijn situatie is, dus ik dacht ik vraag het even hier.
alvast bedankt.
Omdat ik niet nog een thread wilde openen , post ik hier mijn vraag maar. Ik heb een PS4 gekocht vandaag.
Ik wilde mijn PC speakers gebruiken voor het geluid.
Om je even een context te geven , ik heb een Asus Xonar U7 externe geluidskaart op mijn laptop aangesloten. De geluidskaart heeft een SPDIF uitgang net als de PS4, mijn theorie was dat als ik gewoon een kabel tussen die twee poorten aansluit dit wel zou werken. Kunnen jullie dit voor mij bevestigen?
Ik heb al wat rondgezocht, niet echt iets wat specifiek voor mijn situatie is, dus ik dacht ik vraag het even hier.
alvast bedankt.
Budgetgaming is ook heel handig voor games en bijvoorbeeld blu-rays.Kecin schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:33:
[...]
top! Dankjewel. Had deze website nog niet eerder gezien :-)
Omdat ie namelijk ook internetshops meeneemt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat voor motivatie wil je hebben?Tc-Chub schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:49:
Als GT al snel verveeld zou ik Driveclub ook laten liggen en eerder voor een NFS Rivals gaan bijvoorbeeld.
Batllefield 4. Ja, deze is al een jaar uit maar wordt nog volop gespeeld.
Tomb Raider Defenitive edition?
Je moet toch echt zelf de keus maken en het geld uitgeven
*sorry voor de dubbelpost*
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wij kunnen natuurlijk niet oordelen wat jij leuk gaat vinden, maar alleen spreken vanuit onze ervaringen.Tc-Chub schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:49:
- DBZ is sowieso iets wat ik nooit speel.
- Ik vind Driveclub erg leuk. Het is ook moeilijker dan ik verwachtte, en da's best fijn. Ik vind dat het meer weg heeft van GT dan van NFS. Je kan ook wachten tot Project C.A.R.S. beschikbaar is.
- Shooters hoor je imo op PC te spelen owv de muis/keyboard combinatie. Maar als je toch een paar leuke titels wil: Wolfenstein The New Order, Destiny, Call of Duty,...
- Uncharted 4 lijkt, afgaand op de trailers, wel mooi. Voorlopig kun je je honger stillen met Tomb Raider, The Last Of Us of het goedkope Metal Gear Solid: Ground Zero, al is die laatste wat meer actie dan avontuur.
Zelf zit ik vol spanning te wachten op Mortal Kombat X. Hij is al pre ordered
Tomb raider was voor mij een erg positieve verassing. Ik heb me zeer goed vermaakt met dit spel. Sommige gameplay mechanics moeten je liggen maar als je Uncharted vet vind dan zal Tomb raider precies in je straatje passen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Tomb Raider was een super spel in mijn beleving.
Mijn 5000ste post op Tweakers.net.
Weer tijd voor een prive feest.
Worden we niet eens uitgenodigd? Jammer weer.
Verwijderd
gefeliVerwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:35:
Tomb Raider was een super spel in mijn beleving.
Tomb Raider ben ik niet ver mee gekomen, maar is ook niet mijn type spel om eerlijk te zijn
Helemaal waar, alleen als ik de console koop wil ik wet leuke spellen erbij kopen die ik echt tof vindt. Ik zal de reviews eens bekijken van Tomb Raider, ben benieuwd!!dvdkiwi schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:25:
[...]
Wat voor motivatie wil je hebben?
Je moet toch echt zelf de keus maken en het geld uitgeven
*sorry voor de dubbelpost*
Dat is ook waar ik min of meer benieuwd naar was, naar jullie ervaringen met de games! Driveclub lijkt me dan idd niet zo, kan ik beter NFS oppikken voor een leuke prijs! Met sites zoals budgetgaming zit dat ook wel goed! The last of Us heb ik ook wel eens wat gezien, misschien ook wel leuk om op te pakken.H1MSELF1SH schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:05:
[...]
Wij kunnen natuurlijk niet oordelen wat jij leuk gaat vinden, maar alleen spreken vanuit onze ervaringen.
- Ik vind Driveclub erg leuk. Het is ook moeilijker dan ik verwachtte, en da's best fijn. Ik vind dat het meer weg heeft van GT dan van NFS. Je kan ook wachten tot Project C.A.R.S. beschikbaar is.
- Shooters hoor je imo op PC te spelen owv de muis/keyboard combinatie. Maar als je toch een paar leuke titels wil: Wolfenstein The New Order, Destiny, Call of Duty,...
- Uncharted 4 lijkt, afgaand op de trailers, wel mooi. Voorlopig kun je je honger stillen met Tomb Raider, The Last Of Us of het goedkope Metal Gear Solid: Ground Zero, al is die laatste wat meer actie dan avontuur.
Goede input heren!!
Als je tomb raider nog niet hebt gespeeld moet je die kopen echt waar. Tweede hands voor een mooie prijs te koop, grafisch erg mooi en de gameplay steekt goed in elkaar. Een van de weinige games waarvan ik de single player mode echt op 100% heb gehaald.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Je weet dat je al jaren met een muis kan spelen op de console? Shooters op de PC stikken van de cheaters en je moet maar hopen dat de boel een beetje geoptimaliseerd is. Nee, tegenwoordig kun je shooters beter op de console spelen.H1MSELF1SH schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:05:
[...]
Wij kunnen natuurlijk niet oordelen wat jij leuk gaat vinden, maar alleen spreken vanuit onze ervaringen.
En dan heb ik het niet eens over grafische zaken die je aan en uit kan zetten op PC. Ik weet nog dat mensen met MW2 bepaalde instellingen konden wijzigen zodat je door rook, gras en lamellen heen kon kijken.
Ik weet dat het kan (en heb het ook al eens geprobeerd). Het kan op dezelfde manier als dat je een marathon kunt lopen met naaldhakken. Omdat het kan is het nog geen goed idee.
Een groot nadeel van console-shooters is dat die games ronduit traag zijn. Die zijn ontwikkeld om gespeeld te worden met een controller en dat merk je ook enorm. Losstaand van de graphics (die zijn bewust laag gezet om de vijand beter te zien) moet je maar eens kijken naar "speelsnelheid" en accuraatheid van Quake in het filmpje https://www.youtube.com/watch?v=MYpR67fV5ww . Zo'n snelle actie in console shooters maken ze ook niet. Helaas trekt die tendens zich verder richting de PC markt ook. Vaak zijn het ports van consolegames, of PC games die ze nog naar consoles willen porten, wat ten koste gaat van de snelheid ingame. Erg jammer.
Een groot nadeel van console-shooters is dat die games ronduit traag zijn. Die zijn ontwikkeld om gespeeld te worden met een controller en dat merk je ook enorm. Losstaand van de graphics (die zijn bewust laag gezet om de vijand beter te zien) moet je maar eens kijken naar "speelsnelheid" en accuraatheid van Quake in het filmpje https://www.youtube.com/watch?v=MYpR67fV5ww . Zo'n snelle actie in console shooters maken ze ook niet. Helaas trekt die tendens zich verder richting de PC markt ook. Vaak zijn het ports van consolegames, of PC games die ze nog naar consoles willen porten, wat ten koste gaat van de snelheid ingame. Erg jammer.
Als je je games speelt zo als in dat filmpje ben je maar sneu imho...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dan heb je niet de juiste muis gebruikt. Ik kom zelf van de PC af en er zijn genoeg muizen die de movement prima emuleren.
En sorry dat ik het zeg, maar wat een kansloos filmpje zeg. Als shooters op de console zo fake snel zouden zijn, zou ik er heel snel mee stoppen. Lijkt wel of de game aan de speed zit. Dit is ook echt alleen geschikt voor de übernerd zonder leven die 5 uur per dag kan oefenen. Anders kun je er nooit goed in worden. Nee dank je.
En sorry dat ik het zeg, maar wat een kansloos filmpje zeg. Als shooters op de console zo fake snel zouden zijn, zou ik er heel snel mee stoppen. Lijkt wel of de game aan de speed zit. Dit is ook echt alleen geschikt voor de übernerd zonder leven die 5 uur per dag kan oefenen. Anders kun je er nooit goed in worden. Nee dank je.
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 17-01-2015 23:49 ]
nja, 't is een keuze: op je kille zolderkamertje achter je pc met dat kleine schermpje, op die harde stoel, maar met die uebersnelle gamemuis (boeien!), of gewoon lekker bij de open haard, voetjes op de bank, biertjes binnen schootsafstand, lekker op je 60" scherm die kille overserieuze zolderklantjes op je balans bijschietenH1MSELF1SH schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:02:
Ik weet dat het kan (en heb het ook al eens geprobeerd). Het kan op dezelfde manier als dat je een marathon kunt lopen met naaldhakken. Omdat het kan is het nog geen goed idee.

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ik heb mijn PS4 in mijn gameroom gewoon aangesloten op een monitor en op een 42 inch tv. FPS games vind ik gewoon fijner spelen op een monitor.
Mijn gameroom is geen zolderkamer, maar mijn vriendin is blij dat mijn spullen niet de hele woonkamer vullen en ik heb mijn eigen kamer die ik in kan richten zoals ik zelf wil
.
Mijn gameroom is geen zolderkamer, maar mijn vriendin is blij dat mijn spullen niet de hele woonkamer vullen en ik heb mijn eigen kamer die ik in kan richten zoals ik zelf wil
Zijn zat mensen die hun PC gewoon aan hun TV hangen, dus beetje onzin dit.CynicRelief schreef op zondag 18 januari 2015 @ 01:27:
[...]
nja, 't is een keuze: op je kille zolderkamertje achter je pc met dat kleine schermpje, op die harde stoel, maar met die uebersnelle gamemuis (boeien!), of gewoon lekker bij de open haard, voetjes op de bank, biertjes binnen schootsafstand, lekker op je 60" scherm die kille overserieuze zolderklantjes op je balans bijschieten
edit: Nieuw filmpje van The Order. Volgens mij zit er nog niet eerder vertoonde gameplay in. De game is trouwens gold.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 18-01-2015 09:19 ]
Idd, bepaalde gameplay stukjes niet eerder gezien. Ben nieuwsgierig naar deze game en tegelijk ook terughoudend. Ik heb gameplay stukjes gezien met veel quicktime elementen. Ik ben nieuwsgierig naar de pace van de game en de lengte. Ook hoe het 'aanvoelt'.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Let me guess: we doen het op jouw manier, of we zijn losers?CynicRelief schreef op zondag 18 januari 2015 @ 01:27:
[...]
nja, 't is een keuze: op je kille zolderkamertje achter je pc met dat kleine schermpje, op die harde stoel, maar met die uebersnelle gamemuis (boeien!), of gewoon lekker bij de open haard, voetjes op de bank, biertjes binnen schootsafstand, lekker op je 60" scherm die kille overserieuze zolderklantjes op je balans bijschieten
Ja want beiden kan natuurlijk niet. Je kan niet op console én op PC gamen. Da's tegen alle wetten van de natuur in.CynicRelief schreef op zondag 18 januari 2015 @ 01:27:
[...]
Heb je er al eens over nagedacht dat bepaalde games/genres zich meer richten op bepaalde platformen? Zo vind ik een vechtspel leuker in de woonkamer, op console op je TV. Maar een shooter (en dan bedoel ik een echte snelle shooter) is voor mij leuker op PC.
Ik ga binnenkort maar eens Shadow Warrior oppikken denk ik. Die game is nu voor 19,99e al te krijgen.
Vaag...
http://www.videogamer.com..._delayed_in_europe_2.html
"The physical release of Dying Light has been delayed in Europe, Africa, Asia, Australia and the Middle East, Techland has confirmed. The North American release is not believed to have been affected.
The delay hasn't affected the release of the digital version, however, with the game scheduled to be available digitally on PS4, Xbox One and PC on January 27 worldwide.
It isn't yet clear why the game's boxed release has been delayed, nor has a new release date been set"
"The physical release of Dying Light has been delayed in Europe, Africa, Asia, Australia and the Middle East, Techland has confirmed. The North American release is not believed to have been affected.
The delay hasn't affected the release of the digital version, however, with the game scheduled to be available digitally on PS4, Xbox One and PC on January 27 worldwide.
It isn't yet clear why the game's boxed release has been delayed, nor has a new release date been set"
Gameplay van bekeken op YT, wat een bagger. Niet voor niks dat het een budgetbak titel is.xelfer schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:08:
Ik ga binnenkort maar eens Shadow Warrior oppikken denk ik. Die game is nu voor 19,99e al te krijgen.
Het origineel was toendertijd best grappig, dat wel.
Shadow Warrior is erg leuk anders. Echte ouderwetse shooter.
Shadow Warrior is zeker geen slechte shooter hoor. Heel toffe campaign en fantastische humor. Absoluut de twee tientjes waard.
Verwijderd
Hey, ik heb heel veel gezocht op internet maar kan nog steeds niet vinden wat het zendvermogen is van de ps4 op wifi. Weten jullie hier iets over?
Geen idee, ik weet alleen dat de ontvangst vrij zwak is en Wi-Fi vermeden moet worden als je serieus online wilt gamen.Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:25:
Hey, ik heb heel veel gezocht op internet maar kan nog steeds niet vinden wat het zendvermogen is van de ps4 op wifi. Weten jullie hier iets over?
Verwijderd
Ok dankje! Zou een wifi ontvanger werken op een ps4? wss een Ethernet naar wireless gaming adaptor dan? Of gaat dat ook met USB?
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 14:43 ]
Probeer je ps4 alsjeblieft bedraad aan te sluiten, dat scheelt zoveel frustratie en problemen. De wifi chip die erin zit is erg brak en traag.
Nee gaat waarschijnlijk niet werken.Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:26:
Ok dankje! Zou een wifi ontvanger werken op een ps4? wss een Ethernet naar wireless gaming adaptor dan? Of gaat dat ook met USB?
Als wifi ontvangst niet genoeg is kun je beter een kabel leggen of kijken naar bijvoorbeeld powerlines.
lekker dan , speciaal vrij genomen om een lang weekend te kunnen gamenOrigins schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:30:
Vaag...
kingfriko
Mijn router en PS4 staan in dezelfde ruimte op een afstand van zo'n vier meter en de Wifi-verbinding werkt perfect. Maar in het algemeen zul je met een kabel een stabielere verbinding hebben vermoed ik.
Als het goed is zit er in de nieuwere versie van de PS4 (CUH-11xxA) een nieuwe wifi chip. Ik heb hem zelf nog niet getest aangezien ik hem meteen bedraad heb aangesloten, maar waarschijnlijk is de wifi ervan niet zo waardeloos als launch PS4s.
Verwijderd
de eigenaar van een ps4 is waardeloos als hij uberhaupt wifi wil gebruiken, beetje hetzelfde als met een 56k modempje films downloadenMithrildor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:36:
Als het goed is zit er in de nieuwere versie van de PS4 (CUH-11xxA) een nieuwe wifi chip. Ik heb hem zelf nog niet getest aangezien ik hem meteen bedraad heb aangesloten, maar waarschijnlijk is de wifi ervan niet zo waardeloos als launch PS4s.
Juist wel, want dat is een kostenbesparing en geen kwalitatieve verbetering.Mithrildor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:36:
De wifi van de PS4 is echt zo gemaakt dat het net voldoet en werkt maar je gebruikt het liever gewoon niet omdat het zo goedkoop mogelijk is gehouden. Had liever dualband Wifi ac chip erin gehad maar is weer onnodige kosten als je hem toch bedraad ging gebruiken.
hele grote gif...
Volgende keer dit soort gifjes achter een linkje zetten...
Volgende keer dit soort gifjes achter een linkje zetten...
[ Voor 62% gewijzigd door BM op 18-01-2015 21:16 ]
Iemand hier die nog een mooie aanbieding van ps plus weet? Heb mijn ps 4 net gekocht en was net te laat voor de aanbiedingen in december.
Ben benieuwd. De laatste trailer er wat betreft gameplay en open ruimtes wel wat beter uit dan de eerdere demo's en filmpjes. Nog maar een maandje.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-01-2015 17:17 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik weet nog steeds niet of ik nu de verkeerde console heb gekocht of mijn PS4 kapot is. Op reddit en neogaf lees ik allemaal verhalen dat de ps4 helemaal stil is maar hier gaat ie na 30 minuten blazen. Hij staat horizontaal en niet in een kastje dus dat zou allemaal prima moeten zijn. Het is verder niet enorm had (slechts 44 dB als ik mijn telefoon op mijn PS4 leg met de microfoon richting te achterkant), maar het is te horen als het spel geen of weinig geluid maakt. Het is ook een stuk irritanter geluid dan het lage gebrom van mijn 360 en soms wordt het zachter en dan weer harder. Ben ik de enige?
[ Voor 21% gewijzigd door BM op 18-01-2015 21:20 ]
Ps. Als iemand nog een leuke platformer zoekt. Oddworld Nice n tasty is erg leuk en uitdagend. Volgens mij ook in de januari sales
[ Voor 26% gewijzigd door BM op 18-01-2015 21:20 ]
PSN ID Binloading_nl
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb je dit bij elke game?Mithrildor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:55:
Ik weet nog steeds niet of ik nu de verkeerde console heb gekocht of mijn PS4 kapot is. Op reddit en neogaf lees ik allemaal verhalen dat de ps4 helemaal stil is maar hier gaat ie na 30 minuten blazen. Hij staat horizontaal en niet in een kastje dus dat zou allemaal prima moeten zijn. Het is verder niet enorm had (slechts 44 dB als ik mijn telefoon op mijn PS4 leg met de microfoon richting te achterkant), maar het is te horen als het spel geen of weinig geluid maakt. Het is ook een stuk irritanter geluid dan het lage gebrom van mijn 360 en soms wordt het zachter en dan weer harder. Ben ik de enige?
Mijn PS4 maakt ook best herrie hoor. Staat wel in een kastje, maar goed, dan nog ... Fan moet gewoon harder blazen om warmte kwijt te kunnen door de kleine behuizing ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Bij spellen als The Swapper en Don't Starve is ie muisstil. Bij Dragon Age: Inquisition wisselt het af en bij InFamous: First Ligt is ie in de stad vrij stil, maar begint ie in de arena te blazen. Nauwelijks te horen met het geluid van mijn TV aan, maar als het spel niet zoveel geluid maakt hoor ik hem blazen. Misschien let ik er gewoon teveel op, zag net op Eurogamer dat het normaal was om die decibels te halen (en daar vonden ze dat vrij stil). Het grote verschil tussen muisstil en blazen stoort mij denk ik ook het meeste, had liever dat ie gewoon altijd ietsjes herrie maakt zoals bij mijn Xbox 360, dan valt het minder op.
Maakt het trouwens nog wat uit als ik aan de achterkant ook eronder wat ruimte overlaat? Nu staat ie op de vloer en kan ie dus alleen hitte naar achter en boven kwijt, maar aangezien ie schuin naar boven loopt verwacht ik niet dat ie naar boven enorm veel hitte kwijt kan. Als ie daardoor iets stiller wordt dan ga ik ergens een laag tafeltje opzoeken om hem op te zetten.
[ Voor 9% gewijzigd door Mithrildor op 18-01-2015 22:29 ]
Had em al wat langer op het oog, maar nu toch maar opgepikt. Denk dat ie vroeg of laat wel een PS+ game wordt.steefje schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:05:
Ps. Als iemand nog een leuke platformer zoekt. Oddworld Nice n tasty is erg leuk en uitdagend. Volgens mij ook in de januari sales
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Misschien een eigenwijze vraag (omdat ik mijn PS4 niet kwijt wil hebben
).. Maar het volgende:
Bij aanschaf van mijn PS4 nog niet heel lang ging die ineens de disc eruit werpen. Na wat onderzoek kwam ik op een Youtube filmpje uit waarbij je bv 30sec op de uit knop moest drukken, stekker er 3 min uit etc.
Dit scheen te werken, tot recent. De disc wordt er soms zonder reden weer uitgeworpen. Vanacht ging de disc er weer uit. Omdat ik niet aan het gamen was heb ik de game gewoon in het hoesje gedaan. Vervolgens (tijdens het slapen) ging hij een paar x piepen alsof ie aan ging ofzo. Na mijn vinger een tijd op de power knop te hebben gelegen ging die gewoon uit, en hierna geen last meer van gehad.
Mijn vraag:
Zal ik hier gelijk mee naar de winkel gaan, zal ik support zoeken bij Sony, of zal ik dit gewoon nog even aankijken?
Bij aanschaf van mijn PS4 nog niet heel lang ging die ineens de disc eruit werpen. Na wat onderzoek kwam ik op een Youtube filmpje uit waarbij je bv 30sec op de uit knop moest drukken, stekker er 3 min uit etc.
Dit scheen te werken, tot recent. De disc wordt er soms zonder reden weer uitgeworpen. Vanacht ging de disc er weer uit. Omdat ik niet aan het gamen was heb ik de game gewoon in het hoesje gedaan. Vervolgens (tijdens het slapen) ging hij een paar x piepen alsof ie aan ging ofzo. Na mijn vinger een tijd op de power knop te hebben gelegen ging die gewoon uit, en hierna geen last meer van gehad.
Mijn vraag:
Zal ik hier gelijk mee naar de winkel gaan, zal ik support zoeken bij Sony, of zal ik dit gewoon nog even aankijken?
Verwijderd
Is het een nieuwe PS4??Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:41:
Misschien een eigenwijze vraag (omdat ik mijn PS4 niet kwijt wil hebben).. Maar het volgende:
Mijn vraag:
Nee 2.5 jaar oud maar dan heb je toch nog garantie? 
Disc probleem is volgens mij ook al vaak genoeg langsgekomen, net als de geluidsproductie en warmte doorvoer.
Wat zou het fijn zijn als er een zoekfunctie was.
*sarcasm off.
Disc probleem is volgens mij ook al vaak genoeg langsgekomen, net als de geluidsproductie en warmte doorvoer.
Wat zou het fijn zijn als er een zoekfunctie was.
*sarcasm off.
Verwijderd
Ik heb em gisteren ook even aangeschaft.steefje schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:05:
Vandaag even mee beginnen te spelen.
Verwijderd
Met dat discprobleem kun je ook zelf oplossen. Je schuift het blinkende deel aan de bovenkant van je ps4 af en dan zit er helemaal links een bepaald schroefje verstopt. Als je die een llein slagje geeft, heb je er verder geen last meer van. Thans bij mij heeft dit perfect geholpen.
Bron: http://youtu.be/50X446XBE4M
Bron: http://youtu.be/50X446XBE4M
Iemand die Grim Fandango gaat oppikken? Las vorige week berichten dat ie te pre orderen is, maar hij staat wel in de US store maar niet in de NL store....
Vroeger nooit helemaal uitgespeeld maar heerlijk om weer een oude adventure game te kunnen doen!
Vroeger nooit helemaal uitgespeeld maar heerlijk om weer een oude adventure game te kunnen doen!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Neuh, laat ze dat soort games maar op de iPad uitbrengen.
Jaaaa! voor mij 1 van de redenen om voor de kerst toch ene ps4 gevraagd(en gekregen:)) te hebben!Scrisissszzz schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:26:
Iemand die Grim Fandango gaat oppikken? Las vorige week berichten dat ie te pre orderen is, maar hij staat wel in de US store maar niet in de NL store....
Super veel zin in, top game was het altijd!
Kan niet wachten tot die er isScrisissszzz schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:26:

PSN: Bellerophon-
Heeft iemand tijd voor mij om wat zaken te bevestigen?
Ik heb al een hele tijd het idee dat mijn PSN is gekraakt of dat iemand toegang heeft.
Al mijn games (PS3/VITA) worden om de zoveel tijd opnieuw gedownload, terwijl ik dit zelf niet doe.
Via: account.sonyentertainmentnetwork.com en dan Media kan je zien wanneer games zijn aangekocht / gedownload.
Ik zie dus om de zoveel tijd dat ze allemaal opnieuw aangekocht zijn.
Nu keek een maatje van mij ook en zag hetzelfde.
Zou iemand bij zijn profiel willen kijken of die ook vreemde zaken ziet?
Ik heb al een hele tijd het idee dat mijn PSN is gekraakt of dat iemand toegang heeft.
Al mijn games (PS3/VITA) worden om de zoveel tijd opnieuw gedownload, terwijl ik dit zelf niet doe.
Via: account.sonyentertainmentnetwork.com en dan Media kan je zien wanneer games zijn aangekocht / gedownload.
Yeah! Dat ze maar snel die NL store updaten. Heb nog net genoeg tegoed voor die game
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik ga hem oppikken. Heb em al voor PC, maar voor een zacht prijsje pak ik em op. Altijd leuk hét spel der spellen (echt hij is echt master) te spelen met je vriendin. Destijds had ik nog geen vriendin ..Scrisissszzz schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:26:
Maar ik wacht wel even de reviews af... En niet om het verhaal of wat dan ook, maar om de graphics... Als ze alleen de character models upgraden .. en betere belichting .. ik werd er niet door weggeblazen ..
Geremasterde versie bevat:
• Herschilderd, hi-res karakter texturen
• Nieuwe, dynamische verlichting
• Classic score opnieuw opgenomen met een volledige live orkest
• Meer dan 2 uur exclusieve commentaar
• Concept art browser
pre-order bevat ook een exclusieve thema voor ps4.. Ik zou wel eens willen weten hoe die thema eruit ziet.
Ik ga ook wel voor Grim Fandango. Ik houd wel van dat soort spellen.
Ik moet zeggen dat ik me momenteel meer vermaak met indies dan met Full Priced games.
Ik heb nu even Far Cry 4 van een vriend geleend, maar ik vind er echt geen ruk aan. Vind het grafisch niet bijzonder en qua gameplay totaal niet vernieuwend.
Ik moet zeggen dat ik me momenteel meer vermaak met indies dan met Full Priced games.
Ik heb nu even Far Cry 4 van een vriend geleend, maar ik vind er echt geen ruk aan. Vind het grafisch niet bijzonder en qua gameplay totaal niet vernieuwend.
PSN ID Binloading_nl
Ik vind zelf Far Cry 4 echt heel tof. Maar heb me ook heel goed vermaakt met deel 3 en stiekem is 4 gewoon een 3.5 versie. Grafisch is het niet hoogstaand inderdaad (water stroomt bijvoorbeeld in hele grote 'hoeken') maar ook echt niet lelijk (zeker de PS4 versie niet) en het verhaal is leuk en typisch Far Cry.steefje schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:05:
Ik ga ook wel voor Grim Fandango. Ik houd wel van dat soort spellen.
Met Grim Fandango kijk ik een beetje de kat uit de boom, maar goed volgens mij wordt ie ook bij lange na niet voor de hoofdprijs verkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Frankaro op 19-01-2015 11:22 ]
PSNid: robero50
Verwijderd
Ga maar eens Killzone spelen, dan blaast ie je weg (bij mij in elk geval) op bepaalde stukken.Mithrildor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:55:
Ik heb hem in een kastje staan en dan blaast ie ook gewoon wat harder. In het begin stoorde ik me er ook aan, tegenwoordig niet meer.
En als je je druk maakt of ie stuk kan gaan zo: Ik heb hem nu al enkele maanden in dat kastje staan en soms hoor ik hem ook blazen, PS4 werkt nog perfect. Sowieso zit er een beveiliging op je PS4 dat ie zichzelf uitschakelt wanneer die te heet wordt.
Ik maak me eerder druk om de stof die de PS4 aantrekt

Twee weken geleden een PS4 gekocht en ben er toen mee teruggegaan omdat ik last van tikken tijdens het lezen van een DVD.Mithrildor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:55:
Persoonlijk vond ik de fan van de PS4 ook behoorlijk luidruchtig. leek wel een stofzuiger. Maar goed dit zou kunnen aangezien ik hem in een kast had staan. Buiten de kast ging het wel beter maar stoorde me er toch erg aan.
Uiteindelijk teruggegaan naar de Mediamarkt en een ander exemplaar getest op het tikken in de DVD speler. Dit exemplaar had dit duidelijk niet. Dus omgeruild. Thuis de nieuwe aangesloten en hij maakt een stuk minder lawaai. Nu kan ik niet beoordelen of het hetzelfde was als bij jou maar mijne kwam met regelmaat boven de game uit. (Toen alleen getest met Trials Fusion)
Nu kunnen testen met een aantal games waaronder GTA V en nergens last van. Tuurlijk hoor je hem wel een beetje, maar niet heel extreem.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Koop je je PSN per jaar of per maand/kwartaal?b.o.n.s schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:52:
Heeft iemand tijd voor mij om wat zaken te bevestigen?
Ik heb dat namelijk wanneer ik PSN verleng, dan worden die data's aangepast.
Before me there were many, after me there will be none
Het is even afwachten inderdaad, kon zelf nog geen prijzen vinden maar ik vermoed dat het iets van 15/20 EUR gaat worden wat mijn inziens ook fair is. Als het 20+ is dan laat ik hem liggen.Frankaro schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:21:
[...]
Met Grim Fandango kijk ik een beetje de kat uit de boom, maar goed volgens mij wordt ie ook bij lange na niet voor de hoofdprijs verkocht.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link