Het ligt ook vaak aan de game (ontwikkelaar eigenlijk). Bij trials fusion blaast ie echt goed hard terwijl bij gta5 mijn ps4 nauwelijks hoorbaar is.JSchut schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:31:
[...]
Twee weken geleden een PS4 gekocht en ben er toen mee teruggegaan omdat ik last van tikken tijdens het lezen van een DVD.
Persoonlijk vond ik de fan van de PS4 ook behoorlijk luidruchtig. leek wel een stofzuiger. Maar goed dit zou kunnen aangezien ik hem in een kast had staan. Buiten de kast ging het wel beter maar stoorde me er toch erg aan.
Uiteindelijk teruggegaan naar de Mediamarkt en een ander exemplaar getest op het tikken in de DVD speler. Dit exemplaar had dit duidelijk niet. Dus omgeruild. Thuis de nieuwe aangesloten en hij maakt een stuk minder lawaai. Nu kan ik niet beoordelen of het hetzelfde was als bij jou maar mijne kwam met regelmaat boven de game uit. (Toen alleen getest met Trials Fusion)
Nu kunnen testen met een aantal games waaronder GTA V en nergens last van. Tuurlijk hoor je hem wel een beetje, maar niet heel extreem.
Wie goed doet, die goed ontmoet.