[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.878 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
JSchut schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:31:
[...]

Twee weken geleden een PS4 gekocht en ben er toen mee teruggegaan omdat ik last van tikken tijdens het lezen van een DVD.

Persoonlijk vond ik de fan van de PS4 ook behoorlijk luidruchtig. leek wel een stofzuiger. Maar goed dit zou kunnen aangezien ik hem in een kast had staan. Buiten de kast ging het wel beter maar stoorde me er toch erg aan.

Uiteindelijk teruggegaan naar de Mediamarkt en een ander exemplaar getest op het tikken in de DVD speler. Dit exemplaar had dit duidelijk niet. Dus omgeruild. Thuis de nieuwe aangesloten en hij maakt een stuk minder lawaai. Nu kan ik niet beoordelen of het hetzelfde was als bij jou maar mijne kwam met regelmaat boven de game uit. (Toen alleen getest met Trials Fusion)

Nu kunnen testen met een aantal games waaronder GTA V en nergens last van. Tuurlijk hoor je hem wel een beetje, maar niet heel extreem.
Het ligt ook vaak aan de game (ontwikkelaar eigenlijk). Bij trials fusion blaast ie echt goed hard terwijl bij gta5 mijn ps4 nauwelijks hoorbaar is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32

JSchut

.....

belfrink schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:56:
[...]

Het is even afwachten inderdaad, kon zelf nog geen prijzen vinden maar ik vermoed dat het iets van 15/20 EUR gaat worden wat mijn inziens ook fair is. Als het 20+ is dan laat ik hem liggen.
20,99 en nu voor 10.99 volgens: http://www.oddworld.com/buy-games/

9.89 vor PS+ leden atm:
https://store.sonyenterta...00326_00-ONNTGAME00000001

Edit: Sorry verkeerd gelezen. Dacht dat het over oddworld ging. 8)7
AtlAntA schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:01:
[...]

Het ligt ook vaak aan de game (ontwikkelaar eigenlijk). Bij trials fusion blaast ie echt goed hard terwijl bij gta5 mijn ps4 nauwelijks hoorbaar is.
Ja klopt. Ik hoor hem bij Trials Fusion nog steeds. Maar wel aanzienlijk minder dan mijn vorige (maandagmorgen) PS4

[ Voor 29% gewijzigd door JSchut op 19-01-2015 12:16 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

JSchut schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:01:
[...]

20,99 en nu voor 10.99 volgens: http://www.oddworld.com/buy-games/

9.89 vor PS+ leden atm:
https://store.sonyenterta...00326_00-ONNTGAME00000001

[...]

Ja klopt. Ik hoor hem bij Trials Fusion nog steeds. Maar wel aanzienlijk minder dan mijn vorige (maandagmorgen) PS4
Top ! 10 EUR voor PSN leden is een steal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:40

JoeZuCK

_Fonz > all.

belfrink schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:08:
[...]

Top ! 10 EUR voor PSN leden is een steal :)
Die prijs is voor Oddworld. Niet voor Grim Fandango. In de US store staat ie voor 14,99 dollar. Zou mooi zijn als ze hier 10 euro van maken, maar zal wel 15 euro worden.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
Jay-K schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:34:
[...]

Koop je je PSN per jaar of per maand/kwartaal?
Ik heb dat namelijk wanneer ik PSN verleng, dan worden die data's aangepast.
Koop altijd per jaar.
Zou dat het zijn? Dat mijn vorige jaar is verlopen en nu doorloopt?
Hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:55
b.o.n.s schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:52:
Heeft iemand tijd voor mij om wat zaken te bevestigen?

Ik heb al een hele tijd het idee dat mijn PSN is gekraakt of dat iemand toegang heeft.
Al mijn games (PS3/VITA) worden om de zoveel tijd opnieuw gedownload, terwijl ik dit zelf niet doe.

Via: account.sonyentertainmentnetwork.com en dan Media kan je zien wanneer games zijn aangekocht / gedownload.

Ik zie dus om de zoveel tijd dat ze allemaal opnieuw aangekocht zijn.

Nu keek een maatje van mij ook en zag hetzelfde.

Zou iemand bij zijn profiel willen kijken of die ook vreemde zaken ziet?
Heb even bij mijn account gekeken en alle aankopen staan op 17/01/2015 dus ik denk niet dat er niets vreemds aan de hand is.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Xbox 360 en ben er wel tevreden mee op grafisch kwaliteit .
Ik heb ook geen idee of er op grafisch gebied een groot verschil is tegenover een Playstation 4 .
Als ik de YouTube filmpjes bekijken met de verschillen van PS3 comparison PS4 vind ik het geen echt groot verschil zoals wel het verschil was met de PS2 comparison PS3 , want dat was weer een heel groot verschil .
Of zouden de YouTube filmpjes niet goed genoeg zijn om de verschillen echt te zien .
Mijn vraag is of jullie het een groot grafisch verschil zien in de PS3 & Xbox 360 tegenover de PS4 ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens voor de grap naar de vergelijking tussen de Xbox 360 en Xbox One / PS4 versie van CoD: Advanced Warfare. Ik ga de nieuwe CoD ook niet meer kopen voor de 360, ik vind het er niet uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
JA als je het in het echt op een HDTV ziet wil je niet meer terug naar de bagger kwaliteit die een 360 of PS3 produceert. Maar hoe erg je er aan stoort is wel subjectief natuurlijk.

@ hierboven ja dat is een mooie :)

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7529/16027400082_8c355246ff_o.gif

Op volledige grootte is het alleen maar erger nog:
http://abload.de/img/b7j86.jpg

http://abload.de/img/k9kom.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 19-01-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het kwaliteit verschil van de PS2 naar PS3 was enorm groter in mijn inzien op YouTube filmpjes
Is het dan meer een PS 3,5 ?
Op PC is de grafische kwaliteit naar een paar jaar enorm veel verbeterd .
Ik twijfel en ga maar eens kijken bij de MediaMarkt
AlphaBlack_NL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:33:
JA als je het in het echt op een HDTV ziet wil je niet meer terug naar de bagger kwaliteit die een 360 of PS3 produceert. Maar hoe erg je er aan stoort is wel subjectief natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Nah als je de eerdere PS3 games gaat vergelijken met de laatste PS2 games is het verschil ook niet zo groot als nu voor je gevoel.

Resistance 1 of Infamous 1 zijn ook geen grafische wonders vergeleken met latere PS2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verschillen tussen next-gen en current-gen zullen steeds kleiner worden. We gaan op een punt komen, dat het niet meer mooier kan.
Maar ik moet zeggen, ik vind dat er wel degelijk veel verschil in zit op dit moment. Uiteraard zullen PS4 titels over een jaar er nog beter uitzien, als ze nog beter de hardware weten te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voor ik mijn PS4 had ook een Xbox 360 en ik zie wel degelijk verschil in de spellen.
Het is allemaal mooier en de hele PS4 werkt gewoon veel sneller dan een Xbox 360.

Ik zou niet meer terug willen. Ik heb nog wel een Xbox 360 , maar daar speel ik nooit meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
Bij de PS4 wordt er meer op de details gelet. De resolutie is hetzelfde, maar je kan op datzelfde beeld veel meer effecten produceren met de PS4. Zoals realistische kleding, licht effecten, weersomstandigheden, planten en bomen die realistisch bewegen. Op de PS3 was dat allemaal een stuk minder gedetailleerd.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 19-01-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De resolutie is niet hetzelfde hoor. PS3 games draaien doorgaans op 720p of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
Meestal wel ja, maar er zijn een paar spellen op fullhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens geruchten gaan we in februari Transistor en Worms krijgen. Transistor wil ik zeker wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Zijn er toevallig mensen die weten of een Logitech Bluetooth audio adapter werkt met de PS4? Ik word de headphones in mijn controller een beetje zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
skreppiedoe schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:01:
[...]

Heb even bij mijn account gekeken en alle aankopen staan op 17/01/2015 dus ik denk niet dat er niets vreemds aan de hand is.
Het blijft een vreemd iets toch.. Meerdere mensen zien dit nu.
Ik heb eerder nl. rare dingen gehad m.b.t. inlog poging op mijn gmail + een telefoontje uit een aziatisch (denk Japan) land.

Toen zag ik dit dus op mijn PSN en dacht dus echt, Neeeeee account is gehacked oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flashingst schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:58:
Zijn er toevallig mensen die weten of een Logitech Bluetooth audio adapter werkt met de PS4? Ik word de headphones in mijn controller een beetje zat...
Ik kan het me haast niet voorstellen. Volgens mij ontvangt dat ding ook signaal en zendt hij het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
b.o.n.s schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:01:
[...]

Het blijft een vreemd iets toch.. Meerdere mensen zien dit nu.
Ik heb eerder nl. rare dingen gehad m.b.t. inlog poging op mijn gmail + een telefoontje uit een aziatisch (denk Japan) land.

Toen zag ik dit dus op mijn PSN en dacht dus echt, Neeeeee account is gehacked oid.
Zijn het geen cross buy titels? Die worden volgens mij standaard op "gekocht" gezet

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
GG---77 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:10:
[...]

Zijn het geen cross buy titels? Die worden volgens mij standaard op "gekocht" gezet
Het gaat om de datum die erbij staat in de lijst, in mijn geval staat bij alles dus 17/01/2015 ongeacht of het een cross/buy-,Ps Plus- of gewone game is.
Als ik in de store kijk staat er idd gewoon gekocht bij die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skreppiedoe schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:10:
[...]

Het gaat om de datum die erbij staat in de lijst, in mijn geval staat bij alles dus 17/01/2015 ongeacht of het een cross/buy-,Ps Plus- of gewone game is.
Als ik in de store kijk staat er idd gewoon gekocht bij die games.
Net gekeken , bij mij staat er nu overal 19/01/2015 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koko71
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
Als je op http://www.sonyentertainmentnetwork.com/home/ bij apparaten kijkt zie je dan consoles geregistreerd staan die niet van jou zijn? Zover ik weet moet een ps3/ps4/vita geregistreerd worden voor je er op kunt spelen met een bepaald account, hoe checkt Sony anders of je niet meer dan de toegestane 2 aparaten per game gebruikt, als daar niks onbekends staat moet het goed zijn dan.
GG---77 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:10:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN Members Get One-Time 10% PS Store Discount This Weekend

Hi Everyone,

We hope your New Year is getting off to a great start! As promised, as a thank you to all of our PSN members, we are happy to announce the details of the 10 percent PlayStation Store discount.

The discount will be valid from 9:00 AM 1/23 PST through 9:00 AM PST 1/26. Simply use the promotion code for a one-time 10% discount off eligible items in a total cart purchase in PlayStation Store on PS3, PS4 or the web/mobile at store.sonyentertainmentnetwork.com. Some exclusions do apply, including subscriptions for PS Plus, Music Unlimited, PS Now and rental video content. The code must be redeemed at checkout and discounted transaction completed before 1/26/15 at 9:00 AM.

Use the discount on hundreds of thousands of items including blockbuster new releases, award winning indie games, game add-ons and season passes, pre orders, and an enormous selection of TV and Movies to own. You can find the code on PlayStation Store and via @PlayStation.

Also, for those PS Plus members impacted by the PSN service interruption over the holidays, we have started to roll out the 5-day PS Plus membership extension, no action is required on your part. You will receive an email in the coming days with a confirmation of details about the extension.

Thanks again for your loyalty.

Bron : http://blog.us.playstatio...t-this-weekend/#sf7019810
Ik zie nergens een code staan , komt die korting er automatisch bij dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 05:52:
[...]

Ik zie nergens een code staan , komt die korting er automatisch bij dit weekend?
Eerst maar eens afwachten of het niet alleen voor de U.S geldt. Er staat ergens in de comments onder het blog dat er snel meer details volgen over de code.
Ik ben benieuwd of Playstation Nederland vandaag met een aankondiging hierover komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 05:52:
[...]

Zo dan en je moet hem in 3 dagen gebruiken zie ik.... :S

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De classic is eindelijk op de PlayStation 4 :

19,99 Euro in de PSStore.

Audiovisueel een hele verbetering en ik heb alleen deel 3 en deel 5 uitgespeeld.
De komende tijd deel 1 proberen uit te spelen en lekker van de horror genieten.

@hierboven :

De actie staat ook al op het EU Blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Toch maar driveclub besteld zonder die 10% korting. Zag filmpjes van die nieuwe dlc en die zagen er goed uit. Wou het meteen proberen. Moest die dlc wel apart downloaden.

En waarschijnlijk zal die driveclub aanbieding toch eindigen rond 22.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:56:
De classic is eindelijk op de PlayStation 4 :

[video]

19,99 Euro in de PSStore.

Audiovisueel een hele verbetering en ik heb alleen deel 3 en deel 5 uitgespeeld.
De komende tijd deel 1 proberen uit te spelen en lekker van de horror genieten.

@hierboven :

De actie staat ook al op het EU Blog.
Ze hadden wat mij betreft de animaties mogen aanpakken. Het ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Resident Evil 1 nog nooit uitgespeeld en dat wil ik wel doen.
De PlayStation 4 is dan de beste keuze om het spel toch uit te spelen.

De 'echte' Resident Evil fans zoals ik zijn blij met deze versie.
Nu nog deel 2 en deel 3 remasteren voor de PS4 en ik ben content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

DriveClub ook maar even gehaald... Lang getwijfeld want ik heb Forza Horizon 2 op de concurrent ook... maar die nieuwe Japan-banen icm de aanbieding hebben me toch omgekregen. Erg mooi spel! Nu nog een Club vinden :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Die 10% kortingscode is meer een belediging dan een goedmakertje. 3 dagen geldig.... en dan maar 10% korting op al zwaar overpriced digitalgames. Ze willen je gewoon in een pre-order lokken met die korte tijdsduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:37:
Die 10% kortingscode is meer een belediging dan een goedmakertje. 3 dagen geldig.... en dan maar 10% korting op al zwaar overpriced digitalgames. Ze willen je gewoon in een pre-order lokken met die korte tijdsduur.
Gewoon je gezond verstand gebruiken. Net zoals die 10% korting op games en 5% op consoles van de Bart Smit (en ik geloof Intertoys). Op een overpriced game van 50 euro krijg ik wooping 5 euro korting! Yes! Gebruik dat briefje van 5 nog liever om mn reet mee af te vegen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

InF.Inc schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:47:
[...]

Gewoon je gezond verstand gebruiken. Net zoals die 10% korting op games en 5% op consoles van de Bart Smit (en ik geloof Intertoys). Op een overpriced game van 50 euro krijg ik wooping 5 euro korting! Yes! Gebruik dat briefje van 5 nog liever om mn reet mee af te vegen.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het geen prettig veeg-papier is. Ok, ik geef toe, ik doe het normaalgesproken met briefjes van 100 euro, maar ik vermoed dat 5 euro net zo veegt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

spaceboy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:53:
[...]

Uit ervaring kan ik je zeggen dat het geen prettig veeg-papier is. Ok, ik geef toe, ik doe het normaalgesproken met briefjes van 100 euro, maar ik vermoed dat 5 euro net zo veegt.
Haha, moet je dus nagaan hoe ik dus denk over die 'acties'. Daarnaast heb ik nog genoeg spellen uit te spelen. En tegen de tijd dat ik spellen heb uitgespeeld koop ik een spel dat flink is afgeprijsd omdat ie alweer maanden uit is. Waarom zou ik fullpriced spellen kopen als ik anderen nog niet eens heb uitgespeeld. En daarbij komt ook nog eens dat sommige spellen gewoon nooit vervelen. Zo heb ik jarenlang RTCW gespeeld en niets anders. Had ook niets anders nodig. En anderen spelen alleen WoW bijv.

[ Voor 3% gewijzigd door JoeZuCK op 20-01-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Borderlands: The Handsome Collection komt eraan

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gsRbh2PZB_o]

Whoop whoop! *O* *O* Het was wel te verwachten dat dit ging komen, maar ben er ondanks dat toch echt blij mee.

Gelukkig kan je de huidige progressie van PS3 (e.d.) overdragen naar de PS4, scheelt weer veel werk :')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Yay nog meer remakes!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ik zie liever een Borderlands remake dan een Destiny. Zal wel vloeken in de kerk zijn, maar het is toch echt zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zonder deel 1 erbij 8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Kon die Claptrap niet uitstaan. super irritant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Powers Premieres March 10th, Only on PlayStation

Ik ben niet bekend met de comics maar wel benieuwd of dit wat wordt, trailer ziet er wel aardig uit.

http://www.playstation.co.../playstation-plus/powers/

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wel vet die Borderlands. Wil hem nog altijd op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Is ie 60fps ? anders kan je net zo goed de veeeel goedkopere pc versie kopen want Borderlands draait overal wel goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53

PBP

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:23:
Is ie 60fps ? anders kan je net zo goed de veeeel goedkopere pc versie kopen want Borderlands draait overal wel goed op.
The Handsome Collection also sports four-player split-screen for the first time. Both games will run at 1080p and up to 60 frames per second. In four-player split-screen mode, target frame rate is 30 frames per second.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Precies mijn gedachte! Borderlands heb ik nooit gespeeld, wel zin in, maar zou dan graag met deel 1 beginnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Odieus schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:17:
Powers Premieres March 10th, Only on PlayStation

Ik ben niet bekend met de comics maar wel benieuwd of dit wat wordt, trailer ziet er wel aardig uit.

http://www.playstation.co.../playstation-plus/powers/
Volgens mij alleen beschikbaar in US toch straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:23:
Maar dan moet je wel een pc hebben waar het spel soepel op kan draaien...
Zinloze PC - Console discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Bellerophon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:36:
[...]

Idd. Iedereen die met een PC opmerking komt geef ik mentaal altijd een -72 als rating :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Figuur84 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:29:
[...]

Precies mijn gedachte! Borderlands heb ik nooit gespeeld, wel zin in, maar zou dan graag met deel 1 beginnen.....
Deel 1 is wel ok, deel 2 zit zoveel beter in elkaar. Al is het alleen door de story telling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Bellerophon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:45:
[...]

Deel 1 is wel ok, deel 2 zit zoveel beter in elkaar. Al is het alleen door de story telling.
Maar mis je niks als je deel 1 niet gespeeld hebt (m.b.t. verhaal, characters ed)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Figuur84 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:49:
[...]

Maar mis je niks als je deel 1 niet gespeeld hebt (m.b.t. verhaal, characters ed)?
Dat wel een beetje, nu krijg je wel aan het begin (en door de game heen) terugkoppelingen naar deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Bellerophon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:01:
[...]

Dat wel een beetje, nu krijg je wel aan het begin (en door de game heen) terugkoppelingen naar deel 1
Ik ben zelf begonnen met deel 2 en doe nu de Pre-Sequel en heb niet het gevoel dat ik hele belangrijke dingen mis of niet snap. Dus je kan het prima volgen zonder deel 1 gedaan te hebben.

Daarnaast is Tales from the Borderlands van Telltale Games (chronologisch na 2) nu al op de PS4 en episode 1 is ook heel vermakelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Frankaro op 20-01-2015 16:07 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Bellerophon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:01:
[...]

Bedoel je dat er in deze heruitgave die er aan komt extra aandacht word besteed aan het verhaal omdat de ontwikkelaar beseft dat mensen deel 1 niet hebben gespeeld, of bedoel je dat er regelmatig terugkoppelingen zijn die je dan niet zult begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Bellerophon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:45:
[...]

Dit zeker, had deel 2 bij de PS+ gekregen, en veel gespeeld en plezier van gehad :)
Daarna naar deel 1 gegaan omdat ik toch het verhaal compleet wilde hebben, maar daar kwam ik niet doorheen na een paar dagen, voelde toch als een grote stap terug na 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Figuur84 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Bedoel je dat er in deze heruitgave die er aan komt extra aandacht word besteed aan het verhaal omdat de ontwikkelaar beseft dat mensen deel 1 niet hebben gespeeld, of bedoel je dat er regelmatig terugkoppelingen zijn die je dan niet zult begrijpen?
Deel 2 bevat andere karakters dan in deel 1. De oude karakters uit deel 1 zijn in deel NPC's geworden en worden respectievelijk aan je voorgesteld.

De gebeurtenissen uit deel 1 worden kort beschreven en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Bellerophon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:36:
[...]

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:38:
[...]

Idd. Iedereen die met een PC opmerking komt geef ik mentaal altijd een -72 als rating :P
Daarom zei ik er ook bij dat het bijna overal op draait voor betere fps/graphics dan 360/ps3 voldoet nu eigenlijk elke niet te oude pc wel.

En met cheap kaartje €130 in kantoorpc ps4/xbo performance:
https://www.youtube.com/watch?v=A_Pnte_niJE

Mid-End GPU – GeForce 750Ti – Runs Battlefield 4 Better Than PS4 & Titanfall Better Than Xbox One
http://www.dsogaming.com/...all-better-than-xbox-one/

Snap wel dat het offtopic is maar er zijn opties en veeeel goedkopere games dan deze overpriced remasters. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:12:
[...]

[...]

Daarom zei ik er ook bij dat het bijna overal op draait voor betere fps/graphics dan 360/ps3 voldoet nu eigenlijk elke niet te oude pc wel.

En met cheap kaartje €130 in kantoorpc ps4/xbo performance:
https://www.youtube.com/watch?v=A_Pnte_niJE

Mid-End GPU – GeForce 750Ti – Runs Battlefield 4 Better Than PS4 & Titanfall Better Than Xbox One
http://www.dsogaming.com/...all-better-than-xbox-one/

Snap wel dat het offtopic is maar er zijn opties en veeeel goedkopere games dan deze overpriced remasters. ;)
Hier is een koekje, gefeliciteerd

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/23/Nice_biscuit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Oke het is duidelijk, kan dus prima bij deeltje 2 beginnen, ik sla anders de wiki van Borderlands 1 er wel even op na van tevoren. Dank voor uw antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:12:
Ermegherd PC master race!!!!!11111!

Sowieso hoeft niemand remastered games te kopen voor de volledige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

xelfer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:29:
[...]

Ermegherd PC master race!!!!!11111!

Sowieso hoeft niemand remastered games te kopen voor de volledige prijs.
Niks moet qua games dat is altijd al zo geweest. Desalniettemin, persoonlijk vind ik Borderlands echt fantastische games en wil ik de remaster graag hebben net zoals het geval was met the Last of Us. Andere remasters zoals Tomb Raider of Sleeping dogs bijvoorbeeld heb ik links laten liggen. Terwijl ik die allebei op de PS3 prima vond. Het blijft gewoon je eigen keus. Remasters, zolang goed gedaan en het ook een echte remaster is, vind ik prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Frankaro op 20-01-2015 16:53 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Frankaro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:51:
[...]

Niks moet qua games dat is altijd al zo geweest. Desalniettemin, persoonlijk vind ik Borderlands echt fantastische games en wil ik de remaster graag hebben net zoals het geval was met the Last of Us. Andere remasters zoals Tomb Raider of Sleeping dogs bijvoorbeeld heb ik links laten liggen. Terwijl ik die allebei op de PS3 prima vond. Het blijft gewoon je eigen keus. Remasters, zolang goed gedaan en het ook een echte remaster is, vind ik prima.
En je krijgt tenminste alle DLC erbij (wat met Borderlands echt een beste lijst is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Aangezien ik op PC speel en sinds ruim een maand ook een PS4 heb zou ik wel heel graag een remake van RDR zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

https://www.g2a.com/plays...365-days-card-psn-uk.html werkt ook gewoon op Nederlandse psn accounts neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Sipio schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:00:
Aangezien ik op PC speel en sinds ruim een maand ook een PS4 heb zou ik wel heel graag een remake van RDR zien!
Doe mij maar RDR deeltje 2 :+ . Ik ben wel een beetje klaar met al die remakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53

PBP

Nee dit is voor alleen voor UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Dit begint wel erg de remake generatie te worden. ik wil nieuwe games!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Frankaro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:51:
[...]
Mee eens. Ik ben samen met een vriend van mij ook bezig met Borderlands The Pre-Sequel op de PS3. Tomb Raider wil ik nog wel een keer oppikken voor de PS4 (heb deze niet gespeeld op de PS3) en The Last of Us remaster heb ik wel. Sleeping Dogs heb ik erg van genoten op de PS3, maar voor mij zit er geen meerwaarde in de PS4 versie.

GTA V wil ik ook nog een keer gaan spelen op de PS4, maar deze heb ik al een tijdje terug 2 keer uitgespeeld op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Eindelijk de resident evil remake. Tot over een aantal maanden :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog nooit een Borderlands gespeeld. Heeft me nooit echt getrokken, maar ik hoor vrijwel iedereen er enthousiast over zijn. Wellicht pik ik deze dan wel een keer op als de prijs goed is en er niets anders te spelen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:26:
Heb nog nooit een Borderlands gespeeld. Heeft me nooit echt getrokken, maar ik hoor vrijwel iedereen er enthousiast over zijn. Wellicht pik ik deze dan wel een keer op als de prijs goed is en er niets anders te spelen valt.
Heb je Destiny gedaan? If so,wat was jouw mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja de beta een paar uurtjes. Speelde wel lekker maar verder niet heel boeiend. Nooit gekocht in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Borderlands is zoveel vermakelijker dan Destiny. De humor, verwijzingen en idiote karakters hebben er meerdere malen voor gezorgd dat ik compleet in een deuk lag. Vooral Tiny Tina haha! Ik heb deel 1, 2 en de pre sequel allemaal op de pc gespeeld maar als de prijs meevalt wil ik deze misschien wel oppikken..

On the other hand.. Nog steeds geen Grim Fandango in de store! :(

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Scrisissszzz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:22:
Borderlands is zoveel vermakelijker dan Destiny. De humor, verwijzingen en idiote karakters hebben er meerdere malen voor gezorgd dat ik compleet in een deuk lag. Vooral Tiny Tina haha! Ik heb deel 1, 2 en de pre sequel allemaal op de pc gespeeld maar als de prijs meevalt wil ik deze misschien wel oppikken..

Ik zou net typen idd .. Borderlands is zoveel beter. Ook om de argumenten hierboven. En het loot-systeem is erg vet. Maar liet het maar achterwege. Het is tenslotte een mening.

En idd. Waar blijft Grim Fandango .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
InF.Inc schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:31:
[...]

Ik zou net typen idd .. Borderlands is zoveel beter. Ook om de argumenten hierboven. En het loot-systeem is erg vet. Maar liet het maar achterwege. Het is tenslotte een mening.

En idd. Waar blijft Grim Fandango .. :(
Loot systeem is idd zoveel beter ook dan Destiny. Ik heb Destiny aardig wat uurtjes gespeeld maar heb gewoon nooit een legendary engram gehad. ja in de raid dan..

Ik speel de storyline van Borderlands veeel liever een paar keer dan dat ik iedere keer die strikes en raids doe :)

Because... REASONS!!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:38:
Ja de beta een paar uurtjes. Speelde wel lekker maar verder niet heel boeiend. Nooit gekocht in ieder geval.
Je zou dan eigenlijk echt eens Borderlands moeten proberen.
Het heeft het soepele van Destiny maar met een veel beter (en eerlijker) Loot systeem en een geweldig verhaal met werkelijk absurde NPC's.

Bedoel, hoe kan men nou niet van 'Mister Torgue' houden?

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/dc/dc5c14123a7aef1cd122835cdb12e21a2cf8dd395108de520c2ecd111ee4cd6b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:50:
[...]

Je zou dan eigenlijk echt eens Borderlands moeten proberen.
Het heeft het soepele van Destiny maar met een veel beter (en eerlijker) Loot systeem en een geweldig verhaal met werkelijk absurde NPC's.

Bedoel, hoe kan men nou niet van 'Mister Torgue' houden?

[afbeelding]
Torque en Tiny Tina FTW!

Met Scooter heb ik trouwens ook moeten lachen met die quests voor m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:56:
[...]

Torque en Tiny Tina FTW!

Met Scooter heb ik trouwens ook moeten lachen met die quests voor m..
Oh en ik vergeet natuurlijk het wapen der wapens... 'The Bane'

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:39:
[...]
Loot systeem is idd zoveel beter ook dan Destiny. Ik heb Destiny aardig wat uurtjes gespeeld maar heb gewoon nooit een legendary engram gehad. ja in de raid dan..

Ik speel de storyline van Borderlands veeel liever een paar keer dan dat ik iedere keer die strikes en raids doe :)

Because... REASONS!!
Destiny is gemaakt als MMO, wat uiteindelijk resulteert in meer grind.

Borderlands vind ik zelf ook een veel sterkere serie, met meer humor en een eerlijker loot systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:57:
[...]

Oh en ik vergeet natuurlijk het wapen der wapens... 'The Bane'

:')
The Bane hahahaha! Die heb ik gewoon af en toe gebruikt om te kunnen lachen en mn vrienden te irriteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 14-09 01:03
Toch apart...

"Mooi, de Grim Fandigo remake komt uit!"
"Eindelijk een remake van Resident Evil!"
"Er moet nog een XX remake gemaakt worden!"
"Laten we Battlefield #16, Fifa 2019 kopen"

Oh en dan de "...er komt niets vernieuwends uit op de PS4"

Vind je het gek? Blijkbaar wil het gros van de mensen toch niets nieuws.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

X-Kiwi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:36:
Toch apart...

Dat laatste punt van je is natuurlijk een loze opmerking :')

Dan is iedere Fifa een remake, een Forza 2 ook, een nieuwe CoD ook en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ben erg blij met al die HD uitgaven. Allemaal spellen die ik nog niet gespeeld heb of niet meer in lagere resolutie wil spelen, ook al heb ik de console.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
X-Kiwi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:36:
Toch apart...

Spellen zoals Grim Fandango mogen ze van mij gerust meer remaken. Die games van vroeger hadden vaak mooiere gameplay dan de games van nu. Echte adventures met goede verhalen zijn er niet meer. Ik heb er wel wat voor over om die lekker op de bank nog een keer te kunnen doorlopen op een fatsoenlijke tv. Toch heel anders dan een dosbox schermpje ;)

Games verschillen niet zoveel van films. Kijk eens hoeveel daar uitgemolken en geremaked wordt.. Dat vind ik daar erger dan met games om de een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Remakes en deel x versies verkopen nou eenmaal goed. Bij een nieuwe IP is het altijd maar afwachten wat het gaat worden, maar EA kan vaak vrij goed voorspellen wat Battlefield deel X en Fifa XX zullen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Scrisissszzz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:22:

Komt ook niet meer voor de 27e heb ik gelezen:
European friends, there are indeed no pre-orders for Grim Fandango Remastered on PSN, but we’ll have the game there on the 1/27 launch day!
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

SR8 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:01:
[...]

Komt ook niet meer voor de 27e heb ik gelezen:

[...]

Bron
Geen woord wordt er gerept over die theme die mensen erbij krijgen in de US. En EU dan? Lijkt me wel vet zo een Grim Fandango theme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
InF.Inc schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:13:
[...]

Geen woord wordt er gerept over die theme die mensen erbij krijgen in de US. En EU dan? Lijkt me wel vet zo een Grim Fandango theme..
Die krijgen we dan niet lijkt me. Of een maand later, en dan een paar euro betalen ervoor.. Misschien toch maar ff uit de US Store hengelen ergens voor dinsdag..

[ Voor 9% gewijzigd door Scrisissszzz op 21-01-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Scrisissszzz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Die krijgen we dan niet lijkt me. Of een maand later, en dan een paar euro betalen ervoor.. Misschien toch maar ff uit de US Store hengelen ergens voor dinsdag..
Ik vind het niet gek dat mensen dan spellen in de US store gaan kopen. Sowieso zijn die spellen al stukken goedkoper. Ik snap niet waarom het hier relatief zo duur moet zijn. Meer belasting erop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 14-09 01:03
Maar waarom koopt men steeds een nieuwe Fifa? Zie wel eens op marktplaats aangeboden "ps3 met fifa 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 en 2014 en 1 controller."

Ik ga toch ook niet GTA5 opnieuw kopen als Trevor daar er opeens uit ziet als Zidane? (Geen idee of hij nog steeds speelt, heb een hekel aan voetbal).

En ja sommige spellen waren best goed. Ik heb een tweetal PS2 Slim's gekocht met een grote stapel nostalgische games (crash, metal gear, gran turismo) voor €40 samen. Ziet er op 50" wat minder uit, máár ik kan ze zo even spelen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
haha zidane

Blijkbaar heb jij dus echt niks met voetbal. Dat is jaren terug dat Zidane is gestopt met voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
InF.Inc schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:16:
[...]

Ik vind het niet gek dat mensen dan spellen in de US store gaan kopen. Sowieso zijn die spellen al stukken goedkoper. Ik snap niet waarom het hier relatief zo duur moet zijn. Meer belasting erop ofzo?
Het zijn gewoon EU advies verkoopprijzen in de EU store. Maar dat is in de US store ook. Alleen is de dollar gewoon voordeliger dan de euro. Sony gaat natuurlijk niet de wisselkoersen verwerken in hun prijzen ;)
Prijstechnisch kun je daarom het beste gewoon boxed games kopen. Die zijn goedkoper via webshops en je kunt ze doorverkopen.

Maar Grim Fandango is alleen digitaal te krijgen. Dan heb je geen keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
X-Kiwi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:17:
Maar waarom koopt men steeds een nieuwe Fifa? Zie wel eens op marktplaats aangeboden "ps3 met fifa 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 en 2014 en 1 controller."

Ik ga toch ook niet GTA5 opnieuw kopen als Trevor daar er opeens uit ziet als Zidane? (Geen idee of hij nog steeds speelt, heb een hekel aan voetbal).

En ja sommige spellen waren best goed. Ik heb een tweetal PS2 Slim's gekocht met een grote stapel nostalgische games (crash, metal gear, gran turismo) voor €40 samen. Ziet er op 50" wat minder uit, máár ik kan ze zo even spelen.
Het belangrijkste is denk ik dat alles dan weer geupdate is qua spelers, tenues etc.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Maar waarom koop je GTA 5? Als ik jouw regel erop los moet laten, dan is dat ook een remake...

En je weet dat Fifa 15, meer met het voetbalkalenderjaar heeft te maken... los daarvan worden er ook echt vernieuwingen toegevoegd aan dergelijke games. Of ze goed uitpakken is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz

Iedere FIFA zou idd wat beter moeten zijn om je een betere ervaring te geven... FIFA boeit mij trouwens net zoveel als jou..

Als je zo denkt kun je net zo goed op de ps1 blijven gamen. De ps2 enz zijn ook 'upgrades' en 'remakes' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Kiwi heeft ergens wel een punt. Als ik FIFa 14 met Fifa 15 moet vergelijken, zijn de wijzigingen minimaal.

Dat had EA sport wel met een patch ook in fifa 14 kunnen zetten. Alleen om toch mee te kunnen doen met de rest word je een beetje gedwongen om fifa 15 te kopen. (Ultimate team kaarten, transfers etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
HaskoF schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:40:
Kiwi heeft ergens wel een punt. Als ik FIFa 14 met Fifa 15 moet vergelijken, zijn de wijzigingen minimaal.

Dat had EA sport wel met een patch ook in fifa 14 kunnen zetten. Alleen om toch mee te kunnen doen met de rest word je een beetje gedwongen om fifa 15 te kopen. (Ultimate team kaarten, transfers etc)
Klopt maar voor EA is dit een beter verdienmodel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
HaskoF schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:40:

Volgens mij ben ik de enige die fifa steeds slechter vind worden. Na fifa 12 is het steeds slechter geworden, steeds meer scripting..steeds meer arcade voetbal..vooral fifa 15 > waardeloos! (ps. mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA is gewoon voor het lekkere arcade en snel scoren.
PES is voor de voetbal die tot in detail gesimuleerd wordt.
Pagina: 1 ... 13 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link