[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.880 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:15:
FIFA is gewoon voor het lekkere arcade en snel scoren.
PES is voor de voetbal die tot in detail gesimuleerd wordt.
Dat was toch zo.. Had begrepen dat PES nu meer een snelle pickup footie is en FIFA een controller verslindende vinger in de knoop krijgende footie.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07

Smoonshine

Feyenoord!!

HoefMeistert schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Dat was toch zo.. Had begrepen dat PES nu meer een snelle pickup footie is en FIFA een controller verslindende vinger in de knoop krijgende footie.
PES gaat in mijn beleving een stuk dieper dan FIFA. Al zijn ze wel dichter naar elkaar toe gekropen. Zelf vind ik PES een stuk lekkerder spelen. Al vind ik PES ook zeker wel arcade. Alleen voelen de wedstrijden veel dynamischer aan dan bij FIFA. Daar heb ik het gevoel dat ik op een gegeven moment steeds hetzelfde potje speel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Collaborator schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:45:
Ik ben erg blij met al die HD uitgaven. Allemaal spellen die ik nog niet gespeeld heb of niet meer in lagere resolutie wil spelen, ook al heb ik de console.
Ik vind het ook niet erg. Ik hoop enorm dat ze nog Mass Effect Trilogy remastered uit brengen op de PS4, devs hebben aangegeven dat ze em willen maken, maar helaas tot dusver is er nog geen aankondiging geweest. Mag dan geen nieuwe game zijn, maar ik heb alle DLC nog niet gespeeld, dus zit genoeg nieuws in voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Mithrildor op 21-01-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:15:
FIFA is gewoon voor het lekkere arcade en snel scoren.
PES is voor de voetbal die tot in detail gesimuleerd wordt.
Totaal niet mee eens naar dat ik beide heb gespeeld ;) , pes is meer arcade is mijn persoonlijke mening. Uiteindelijk is pes dit jaar wel beter geworden, maar ik vind dat de game ook wel heel erg soms onterecht wordt opgehemeld. Voor mij was het vooral leuk omdat het weer even iets anders wat, maar uiteindelijk vond ik fifa de beter game.

[ Voor 10% gewijzigd door Matedeor op 21-01-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mithrildor schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:50:
[...]

Ik vind het ook niet erg. Ik hoop enorm dat ze nog Mass Effect Trilogy remastered uit brengen op de PS4, devs hebben aangegeven dat ze em willen maken, maar helaas tot dusver is er nog geen aankondiging geweest. Mag dan geen nieuwe game zijn, maar ik heb alle DLC nog niet gespeeld, dus zit genoeg nieuws in voor mij.
OMG dit zou echt een instant-buy zijn!
Een release ca 2-3 maanden voor ME4 zou geweldig zijn, of natuurlijk eerder want HEBBEN! :9~

[ Voor 8% gewijzigd door BlackEyedAngel op 21-01-2015 12:44 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Mithrildor schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:50:
[...]

Als ze het einde herschrijven ga ik er wel voor ja haha.
Dat was echt een teleurstelling zoals ik die zelden heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Het zou leuk zijn, maar toch ook weer triest. Al die remakes.

Vond het eerst niet erg hoor en heb er genoeg gespeeld (Last of Us, Tomb Raider). Maar nu is het genoeg geweest en moeten ze ermee kappen. Zeker van last-gen games. Een remake als Grim Fandango kan ik dan wel snappen, dat is weer een stuk ouder.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Peter_Aragorn schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:48:
Het zou leuk zijn, maar toch ook weer triest. Al die remakes.

Vond het eerst niet erg hoor en heb er genoeg gespeeld (Last of Us, Tomb Raider). Maar nu is het genoeg geweest en moeten ze ermee kappen. Zeker van last-gen games. Een remake als Grim Fandango kan ik dan wel snappen, dat is weer een stuk ouder.
Waarom die vorige wel maar mag het nu opeens niet meer? Dat ze remakes maken wilt niet zeggen dat andere titels niet meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:51

PBP

lasharor schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:50:
[...]

Waarom die vorige wel maar mag het nu opeens niet meer? Dat ze remakes maken wilt niet zeggen dat andere titels niet meer komen.
Precies, vaak werken ook nog eens andere teams aan de remakes zoals bij Borderlands. En houden de 'echte' teams zich gewoon bezig met opvolgers of nieuwe IP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
skreppiedoe schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:53:
[...]

Doe mij maar RDR deeltje 2 :+ . Ik ben wel een beetje klaar met al die remakes.
Tuurlijk ook een deel 2 maar aangezien ik nooit de kans heb gehad om deel 1 te spelen dan graag ook deel 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Sipio schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:08:
[...]

Tuurlijk ook een deel 2 maar aangezien ik nooit de kans heb gehad om deel 1 te spelen dan graag ook deel 1 ;)
Correct me if I'm wrong maar is RDR niet al deel 2 en red dead deel 1? Dus zou een opvolger van RDR deel 3 zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:15:
[...]

Correct me if I'm wrong maar is RDR niet al deel 2 en red dead deel 1? Dus zou een opvolger van RDR deel 3 zijn.
Ja, want Red Dead Revolver is feitelijk het eerste deel op de PS2/Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
[...]

Ja en nee.

Red Dead Revolver is de eerste game. Daarna kwam Red Dead Redemption. Als ze nu een nieuwe Red Dead Redemption uitbrengen, is dat technisch gezien wel een opvolger van RDR, dus RDR2. Het is de 3e game in de serie en een opvolger van RDR.

Uiteraard kan het ook een andere naam krijgen. Dat zou naar mijn mening logischer zijn. Red Dead Revolver en Red Dead Redemption hadden beide een apart verhaal. Het verhaal van Red Dead Redemption lijkt mij afgesloten. Een deeltje 2 zou kunnen wijzen op een vervolg.

Ik presenteer: Red Dead Resurrection :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
ASNNetworks schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:26:
[...]

Ja en nee.

Red Dead Revolver is de eerste game. Daarna kwam Red Dead Redemption. Als ze nu een nieuwe Red Dead Redemption uitbrengen, is dat technisch gezien wel een opvolger van RDR, dus RDR2. Het is de 3e game in de serie en een opvolger van RDR.

Uiteraard kan het ook een andere naam krijgen. Dat zou naar mijn mening logischer zijn. Red Dead Revolver en Red Dead Redemption hadden beide een apart verhaal. Het verhaal van Red Dead Redemption lijkt mij afgesloten. Een deeltje 2 zou kunnen wijzen op een vervolg.

Ik presenteer: Red Dead Resurrection :+
Voor mijn part noemen ze het "pistolen doen pauw pauw op paarden enzo in de saloon" ;)

Het hele sfeertje spreekt me wel aan dus hoe eerder hoe beter. Maar ik heb RDR nog maar een uurtje gespeeld dus een remaster daarvan vind ik ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Doe mij maar een nieuwe Red Dead, ruim een jaar na de ps4 launch mogen ze wel een keer stoppen met remasters, leg de focus maar op nieuwe "next-gen" games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
dutchgio schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:38:
Doe mij maar een nieuwe Red Dead, ruim een jaar na de ps4 launch mogen ze wel een keer stoppen met remasters, leg de focus maar op nieuwe "next-gen" games. :)
Geen zorgen hoor, het is niet het een of het ander ;) Of denk je dat voor elke remaster ze een ander IP niet ontwikkelen :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kost wel weer tijd natuirlijk, en bij Rockstar vinden ze het niet erg om een game uit te stellen, dus ja.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:43:
Kost wel weer tijd natuirlijk, en bij Rockstar vinden ze het niet erg om een game uit te stellen, dus ja.... :)
Ik had eerlijk gezegd al bijna een aankondiging voor de 2015 game van rockstar of hoeven we dit jaar niks van hen te verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Kondigen zij hun games niet meestal ver van tevoren aan? Zou me niet verbazen als ze in mei iets aankondigen voor een release halverwege 2016...

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen : De 10% korting op de winkelwagen in de PSStore dit weekend is TOCH niet geldig voor preorders :

http://blog.us.playstatio...t-this-weekend/#sf7044009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Kju schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:49:
Kondigen zij hun games niet meestal ver van tevoren aan? Zou me niet verbazen als ze in mei iets aankondigen voor een release halverwege 2016...
Tja gta5 is in 2011 al aangekondigd volgens mij. De ps4 versie officieel (om logische redenen natuurlijk) afgelopen zomer pas. Van hun andere games zou ik het zo niet meer weten. Wat ik wel ergens gelezen heb is dat ze wel zo goed als elk jaar een game uitbrengen dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Remakes zoals GTAV vind ik op zich geen probleem, het spel was best iets te ambitieus voor de vorige generatie. Nu speel ik eindelijk het spel zoals het spel hoort te zijn, maar heb daar wel 110 euro aan uitgegeven (of 175, want mijn zoon heeft GTA weer op zijn xbox..).

HD collecties vind ik ook wel fijn, gewoon hele series op 1 schijfje met hogere resolutie.

Maar een remake als Resident Evil, zonder de spelmechanieken aan te pakken .. tjah. Ik heb gisteren even wat live streams bekeken maar dan speel ik liever het origineel omdat ik weet dat het apparaat niet meer kan.

Overigens vind ik vrijwel alle remakes ook wel wat prijzig.

Laat de Devs maar eens een game fatsoenlijk af ronden, geen tijd verliezen aan DLC waar men jaren mee bezig is of patches. Spel klaar, ga dan gewoon door met een nieuw spel of een opvolger.op wat voor platform dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
ik hoop op een nieuwe Fight Night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Totaal geen idee nooit echt mee bezig gehouden omdat ik toen toch geen console had, aleen bij een maat op de PS3 een keer gezien en balen dat hij nooit op de pc uitgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Moet eerlijk zeggen dat ik de remakes ook wel moe ben (alhoewel, Skyrim mag wel :9~ ), vooral gezien de rest van het aanbod. Ziet er naar uit dat ook de nieuwe Battlefield bijvoorbeeld weer half BF4 DLC werk wordt, lijkt wel een trend om zo lang mogelijk vast te houden aan dezelfde engines. Het echte baanbrekende ''next gen'' is er in mijn ogen nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

afca020 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:22:
Moet eerlijk zeggen dat ik de remakes ook wel moe ben (alhoewel, Skyrim mag wel :9~ ), vooral gezien de rest van het aanbod. Ziet er naar uit dat ook de nieuwe Battlefield bijvoorbeeld weer half BF4 DLC werk wordt, lijkt wel een trend om zo lang mogelijk vast te houden aan dezelfde engines. Het echte baanbrekende ''next gen'' is er in mijn ogen nog lang niet.
Een bugvrije Skyrim, met betere textures, framerate en zonder al die $%^& lange loading screens :r elke keer als je ergens binnengaat lijkt me ook wel wat :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:23:
[...]

Een bugvrije Skyrim, met betere textures, framerate en zonder al die $%^& lange loading screens :r elke keer als je ergens binnengaat lijkt me ook wel wat :9
* AtlAntA fluistert iets over mod support..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Iets met PS4 topic en geen PC-topic en zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:29:
Iets met PS4 topic en geen PC-topic en zo :P
Touche maar het lijkt me toch echt niet onmogelijk om (beperkte) mod support in een eventuele ps4 versie in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Doe ook meteen maar een nieuwe elder scrolls dan, net als bij Red Dead. ;)
Ja Skyrim was een geweldige game, ondanks dat het niet al te best draaide op de ps3, maar die hoef ik niet per se op de ps4 weer te spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

dutchgio schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:43:
Doe ook meteen maar een nieuwe elder scrolls dan, net als bij Red Dead. ;)
Ja Skyrim was een geweldige game, ondanks dat het niet al te best draaide op de ps3, maar die hoef ik niet per se op de ps4 weer te spelen... :)
U roept, wij draaien :')

https://twitter.com/PlayStationEU/status/557916145282326530

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Op basis van de reacties niet echt superenthousiast over TES:online voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Ik heb daar lets plays van gezien van de pc versie. Leuk bedacht maar ik bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
TES: online heeft geen subscription fee!. Nu wordt het interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat is tenminste alvast iets goeds. De subscription fee is het voornaamste wat me van Final Fantasy 14 afhoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat scheelt al een hoop, want eerst voor de game betalen en daarbij nog een maandelijks abonnement is geen optie, voor een game die ook nog eens niet bijster goed scoort.
Maar goed dit is de eerste stap in de goede richting dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Als men het abonnement maar niet gaat vervangen voor micro transacties. Dat je een euro moet betalen voor dreanor (zo heette dat toch) armor.

Edit: het heet daedric.
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Daedric_Armor_(Skyrim)

[ Voor 23% gewijzigd door AtlAntA op 21-01-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:44:
Als men het abonnement maar niet gaat vervangen voor micro transacties. Dat je een euro moet betalen voor dreanor (zo heette dat toch) armor.

Edit: het heet daedric.
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Daedric_Armor_(Skyrim)
Dat gaat waarschijnlijk wel gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die kun je toch gewoon zelf maken als je smithing hoog genoeg is? ;)
In GTA Online zitten ook micro l-transacties, maar daar hoor je niemans over, omdat het echt goed verstopt zit en volledig optioneel is. Als ze dat voorbeeld nou aanhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:50:
Die kun je toch gewoon zelf maken als je smithing hoog genoeg is? ;)
In GTA Online zitten ook micro l-transacties, maar daar hoor je niemans over, omdat het echt goed verstopt zit en volledig optioneel is. Als ze dat voorbeeld nou aanhouden...
Ja maar in GTA kan je je character op wapens na niet sterker maken dan andere. In Skyrim kon je met de skill tree en alle verschillende soorten enchantments je wapens, armor erg powerful maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Ik vraag me af hoe dat online is/zal zijn dan qua gezelligheid. Ik ben een beetje bedrijfsblind door GTA. Als ik in GTA online kom zijn er altijd 40 crewmembers online en is er altijd wel iemand die ik ken die wat leuks wil doen en we hebben altijd lol. Ik heb daarom ook moeite met andere online games omdat ze vaak toch wel eenzaam aan gaan voelen. In AC Unity lijken er bijna nooit mensen van de tweakers club online en heb ik de coop met randoms gespeeld, in Fifa was ik het zat om scheldende kinderen van 9 en 10 jaar te horen..

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

http://blog.us.playstatio...old-new-trailer-premiere/

Nieuwe trailer van The Order 1886 en man wat ziet dat er goed uit zeg. Blijkbaar heb ik 'm een halfjaar geleden gepreorderd voor 45€ bij Wehkamp dus ik kijk er nu helemaal naar uit!

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Zo damn..........

DAT gore :9~ _/-\o_

https://www.youtube.com/watch?v=_7SbgvtBDCQ#t=113

:o

Hier heb ik me PS4 voor >:)

[ Voor 53% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 21-01-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn*
Frankaro schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:08:
http://blog.us.playstatio...old-new-trailer-premiere/

Nieuwe trailer van The Order 1886 en man wat ziet dat er goed uit zeg. Blijkbaar heb ik 'm een halfjaar geleden gepreorderd voor 45€ bij Wehkamp dus ik kijk er nu helemaal naar uit!
Kan me echt geen ene moer schelen hoe deze gaat scoren. Voor dit soort games heb ik een PS4 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:00:
Mijn*

[...]

Kan me echt geen ene moer schelen hoe deze gaat scoren. Voor dit soort games heb ik een PS4 gehaald.
Wat ik me serieus afvraag is of het ook een keer licht is in dit spel. Zeg maar daytime. Alles in het donker begint te vervelen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:?

Er is echt zat footage waarop te zien is dat je ook overdag buiten bent: op de zeppelin, in London zelf tussen de huizen, op een schip, en in deze trailer waar die gast z'n kop eraf geknald wordt.

Heb je überhaupt wel een trailer gekeken van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Een beetje een kritiekpunt àla Driveclub heeft geen geen ziel :> Ps4 exclusives krijgen de raarste kritiekpunten/reviews valt me wel op. Vraag me af hoe dat komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game gaat overigens flinke gore bevatten, zo te zien. Ik wist al dat we kogelgaten e.d. konden zien, maar we kunnen er dus ook hoofden en ledematen vanaf blazen. Let vooral ook op het moment dat 'ie die granaat in die dude z'n hand kapot schiet. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Met The Order wacht ik eventjes af. Totdat er reviews van komen. Weet ik een beetje met wat voor soort game ik te maken heb.
Aangezien je wel van dit soort type speelstijl/game moet houden

Ik denk dat het een :
Fantasy verhalende filmische gritty on rails quicktime event third person shooter wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door DeeSung op 21-01-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:11:
:?

Er is echt zat footage waarop te zien is dat je ook overdag buiten bent: op de zeppelin, in London zelf tussen de huizen, op een schip, en in deze trailer waar die gast z'n kop eraf geknald wordt.

Heb je überhaupt wel een trailer gekeken van dit spel?
Uhmm ja best veel maar ik kan me geen zon ofiets groens herinneren. Misschien heb ik me gewoon verkeerd verwoord en bedoel ik dat het spel in zijn algemeenheid wat grauw en grijs overkomt. Hoort wel een beetje bij de setting natuurlijk maar persoonlijk vind ik daar niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is steampunk victoriaans Londen. Daar staan geen palmbomen, dat klopt. Kan mij niet gritty genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Dying Light Premium Edition Preorder besteld in de PSStore.

Dit spel leek me wel wat om even wat survival en horror te beleven.

The Order en Bloodborne staan ook nog op mijn wenslijstje op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DeeSung schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:47:
Met The Order wacht ik eventjes af. Totdat er reviews van komen. Weet ik een beetje met wat voor soort game ik te maken heb.
Aangezien je wel van dit soort type speelstijl/game moet houden

Ik denk dat het een :
Fantasy verhalende filmische gritty on rails quicktime event third person shooter wordt.
Dan nog is de mening van een reviewer niet jouw persoonlijke mening...
Niet altijd het meest verstandige om te doen, je eigen mening vormen aan de hand van reviews en cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_4_system_software

Is er al nieuws over een toekomstige system update?

De laatste system update is van 3 december 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:40

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bellerophon schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Dan nog is de mening van een reviewer niet jouw persoonlijke mening...
Niet altijd het meest verstandige om te doen, je eigen mening vormen aan de hand van reviews en cijfers.
Maar de meningen van veel reviewers opgeteld + je eigen beeld kunnen vormen van wat je van het spel hebt gezien maakt dat je wel kunt inschatten of het spel iets voor jou is. Sommige mensen kunnen ook niet anders. Het is niet zo dat je het spel even kunt 'uitproberen'. En dan weer terugbrengen naar de winkel als het je niet bevalt.

Om eerlijk te zijn heb ik dezelfde mening als DeeSung. Spel met potentie, maar ik moet het nog zien.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:40

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:57:

Zie mensen dit vaker posten. Waarom als ik vragen mag? Zit je op een functionaliteit te wachten? Móet Sony elke maand met een update komen?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Weet iemand waar ik klepjes kan bestellen voor mijn SONY WIRLESS headset. Deze zijn vervangbaar, maar ik heb nergens nieuwe klepjes kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InF.Inc schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:12:
Zie mensen dit vaker posten. Waarom als ik vragen mag? Zit je op een functionaliteit te wachten? Móet Sony elke maand met een update komen?
Ik zit wel op extra optie's en functionaliteit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou voor zover ik weet zitten hier geen software technici van Sony. Dus wellicht is het handiger om in het vervolg even te Googlen in plaats van steeds maar dezelfde vraag hier dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:51:
Nou voor zover ik weet zitten hier geen software technici van Sony. Dus wellicht is het handiger om in het vervolg even te Googlen in plaats van steeds maar dezelfde vraag hier dumpen.
Ik houdt het laatste PlayStation nieuws natuurlijk strak in de gaten.
Ook had ik al gegoogled maar kon er niks recents over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine kans dus dat iemand hier er meer vanaf weet. Kun je beter op NeoGAF kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:57:

Die komt. Wil je elke week zo graag een update hebben? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

djmelvee schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:08:
[...]

Die komt. Wil je elke week zo graag een update hebben? :9
Blijkbaar wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Is dit het Fok! forum of GoT?

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Bij mij staat er redelijk duidelijk Tweakers bovenaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

djmelvee schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Bij mij staat er redelijk duidelijk Tweakers bovenaan :')
Oh sorry de kansloze reacties op een normale vraag brachten mij in verwarring denk ik.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Odieus schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:28:
[...]

Oh sorry de kansloze reacties op een normale vraag brachten mij in verwarring denk ik.
Jezelf in de verwarring brengen is niet goed man, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
HaskoF schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:17:
Weet iemand waar ik klepjes kan bestellen voor mijn SONY WIRLESS headset. Deze zijn vervangbaar, maar ik heb nergens nieuwe klepjes kunnen vinden.
Iemand? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zo uit m'n hoofd zou ik eigenlijk maar 2 dingen kunnen bedenken die ik wil in de/een volgende FW update

* De mogelijkheid om de led op de controller helemaal uit te zetten. Speel toch alleen thuis, compleet nutteloos en batterijverspillend
* de mogelijkheid om de icons zelf te kunnen ordenen, of te locken of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De resume functie zoals ze beloofd hadden zou ook fijn zijn.

Dus tijdens het spelen van een spel de PS4 in standby zetten.

Later de PS4 weer aanzetten en meteen verder gaan waar je was gebleven binnen een korte opstarttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
BlackEyedAngel schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:52:
Zo uit m'n hoofd zou ik eigenlijk maar 2 dingen kunnen bedenken die ik wil in de/een volgende FW update

* De mogelijkheid om de led op de controller helemaal uit te zetten. Speel toch alleen thuis, compleet nutteloos en batterijverspillend
* de mogelijkheid om de icons zelf te kunnen ordenen, of te locken of wat dan ook.
Een LED vergt dan ook wel heel veel van je batterij natuurlijk.. :') Denk dat dit uiteindelijk hooguit 10 minuten extra gaat geven, een LED heeft namelijk amper stroom nodig.. Die icons ordenen lijkt mij ook wel een mooie functie inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat hij veel gebruikt zeg ik dan ook niet, maar gezien de toch mijn inziens beperkte accuduur is elke besparing welkom.
Los van het feit dat ik niet nog een licht wil hebben wanneer ik in het donker speel en de reflectie daarvan in m'n tv 's avonds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:27
Misschien vreemde vraag ik heb geen zin om dure headset te kopen. Maar ik heb wel Audio-Technica ATH-M50 plus Zoom h2n.

Zoom microfoon herkent hij gelijk werkt volgens mij prima misschien dat ie teveel geluid oppakt in vergelijking met meegeleverde microfoon bij PS4

Koptelefoon gaat via bekende audio jack maar ik heb ook nog Fiio E7 dac liggen zo dat veel uitmaken een DAC aansluiten op je PS4? En via usb of optische verbinding naar dac zelf? Door middel van deze http://www.allekabels.nl/...4WAltwrd7EnXgURoC_gnw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Wat zijn jullie bevindingen van de PS4 remote play op de Vita? Kan een leuke deal doen via MP maar twijfel of het echt een meerwaarde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
EL-Nino-1980 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:39:
Wat zijn jullie bevindingen van de PS4 remote play op de Vita? Kan een leuke deal doen via MP maar twijfel of het echt een meerwaarde is...
Eerlijk gezegd heb ik niet eens de moeite genomen om dit te testen. Ik heb zowel een PS4 als een PS Vita, maar ik heb de Vita nog nooit gebruikt voor remote play.

Voor mij heeft het in ieder geval geen meerwaarde, ongeacht of het goed werkt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Eerlijk gezegd heb ik niet eens de moeite genomen om dit te testen. Ik heb zowel een PS4 als een PS Vita, maar ik heb de Vita nog nooit gebruikt voor remote play.

Voor mij heeft het in ieder geval geen meerwaarde, ongeacht of het goed werkt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:27
Qua weergave etc. werkt het fantastisch (enkel getest op max 5 meter vanaf de PS4/Router), alleen met de Vita als controller is het onbegonnen werk met bijvoorbeeld BF4. Wanneer je de mogelijkheid hebt de Dualshock controller te gebruiken zal het prima spelen. :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
kernie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:44:
[...]

Qua weergave etc. werkt het fantastisch (enkel getest op max 5 meter vanaf de PS4/Router), alleen met de Vita als controller is het onbegonnen werk met bijvoorbeeld BF4. Wanneer je de mogelijkheid hebt de Dualshock controller te gebruiken zal het prima spelen. :)
Dat zou inderdaad super zijn, al denk ik niet dat dat komt. Er zijn wel workarounds voor overigens met een extra account.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik heb de vita gekocht voor remoteplay en het werkt zeker goed met games zoals Driveclub. Maar gebruik 'm meer voor tussendoor met games zoals Hotline Miami, Steamworld Digg, velocity 2x, Resogun etc. dat is echt ideaal op een Vita :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Welke games vinden jullie echt tof uit de PSN store? Heb laatst Valiant Hearts en Don't Starve aangeschaft, echt pareltjes vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
InF.Inc schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:12:
[...]

Ik zou graag cd's afspelen met de ps4, dat doet ie momenteel nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
assasinbats schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:57:
[...]

Ik zou graag cd's afspelen met de ps4, dat doet ie momenteel nog niet.
Even omzetten naar mp3 en op usb mikken en klaar. Gelijk als je grote muziek collectie hebt een grote usb stick en al je muziek erop. Niet meer disc swappen en je kan lekker gamen met je eigen muziek op achtergrond.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt hè. Zou niet meer weten wanneer ik voor het laatst een CD of DVD heb afgespeeld. Beneden staat alleen nog een Xbox 360 die dat zou kunnen, maar die staat niet eens aangesloten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
v8power67 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:10:
[...]

Even omzetten naar mp3 en op usb mikken en klaar. Gelijk als je grote muziek collectie hebt een grote usb stick en al je muziek erop. Niet meer disc swappen en je kan lekker gamen met je eigen muziek op achtergrond.
ik heb al mn muziek ook digitaal en kan t streamen. Ik wil soms gewoon een cd op kunnen zetten, en met de hoes in mn hand luisteren.
Daarbij is dit t eerste apparaat wat ik heb wat discs slikt, maar geen audio er van af kan spelen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Mijn controller zit meer aan de lader dan wireless.. Jammer, bij de ps3 gingen de controllers lekker lang mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

psvunited schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:21:
Mijn controller zit meer aan de lader dan wireless.. Jammer, bij de ps3 gingen de controllers lekker lang mee..
Dat heb ik ook, Dualshock 4 is op alle vlakken behalve de batterijduur beter dan de DS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
assasinbats schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:18:
[...]
ik heb al mn muziek ook digitaal en kan t streamen. Ik wil soms gewoon een cd op kunnen zetten, en met de hoes in mn hand luisteren.
Daarbij is dit t eerste apparaat wat ik heb wat discs slikt, maar geen audio er van af kan spelen :').
Tja dan heb je probleem met ps4 idd.
Heb echt mijn ps4 niet eens gebruikt voor bluray.. alleen maar games en heel soms netflix. Bluray kijk ik op ps3. Is er beter en mooier op las ik eens uit een test.
Muziek alles digitaal en veel inet radio.
Ps4 is echt bij mij binnengekomen om.te gamen meer niet.
Ben al lang blij dat ik lekker mn mp3s kan afspelen tijdens gamen. Op x1 kan je alleen in snap modus muziek afspelen...
X360 doet dit nog steeds beter dan zn jongste broertje.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Binne mijn eigen netwerk speelt het wel chill vind ik.

CoD is wel even wennen qua controls.
Ik zie het als een uitdaging.
Ben blij dat het kan tenminste.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Ik had mijn Vita ook gekocht voor remote play maar daar nauwelijks voor gebruikt tot op heden. Ik gebruik nu de Vita vooral voor de plus games. Duke nukem 3d bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Kan je beter een z3 tablet kopen.

Kan je gewoon met je ds4 de boel aansturen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:20:
Ik had mijn Vita ook gekocht voor remote play maar daar nauwelijks voor gebruikt tot op heden. Ik gebruik nu de Vita vooral voor de plus games. Duke nukem 3d bijvoorbeeld.
Heb ik vanochtend gedownload op mijn PS3,spel is oud maar bewegingen zijn veel sneller dan hedendaagse FPS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:45:
[...]

Heb ik vanochtend gedownload op mijn PS3,spel is oud maar bewegingen zijn veel sneller dan hedendaagse FPS!!
Ja klopt want dit spel draait op een boterzachte 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:53:
[...]

Ja klopt want dit spel draait op een boterzachte 60fps.
Weet je het zeker?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
waar zijn die gratis 5 dagen van psn? mijn account is nu precies een jaar en zie geen 5 dagen gratis

22/01/2014

Ik wou die % korting gebruiken dit weekend voor psn verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
rejer schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:12:
waar zijn die gratis 5 dagen van psn? mijn account is nu precies een jaar en zie geen 5 dagen gratis

22/01/2014

Ik wou die % korting gebruiken dit weekend voor psn verlenging.
Die worden nog bijgeteld, krijg je dan een bevestigingsmail van zodra het gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
% korting kan alleen niet op extra plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Ik dacht van wel maar ik kan nergens een bevestiging vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
GoT season pass in de aanbieding, ga daar dan ook nog m'n 10% korting bovenop gebruiken. Precies de aanbieding die ik hoopte dat dit weekend zou komen :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nice, downloading PlanetSide 2 Closed Beta as we speak :D

Kreeg net een code via de mail van SOE, werkte niet in de EU Store. Blijkbaar komt de EU beta in februari. Even in de US Store de code getest en het werkt :) Even 5.14GB binnen halen, ben benieuwd hoe het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

ASNNetworks schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 01:58:
Nice, downloading PlanetSide 2 Closed Beta as we speak :D

Kreeg net een code via de mail van SOE, werkte niet in de EU Store. Blijkbaar komt de EU beta in februari. Even in de US Store de code getest en het werkt :) Even 5.14GB binnen halen, ben benieuwd hoe het speelt.
Ben erg benieuwd, vooral naar de performance :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1 ... 14 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link