flashingst schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 22:01:
Ik ben benieuwd naar wat voor scherm/televisie jullie gebruiken voor de PS4. Ik gebruik zelf op dit moment een 24" Full HD Samsung monitor maar wil gaan overstappen naar een televisie en dan vanaf de bank spelen. De afstand van bank tot TV zal ongeveer 2 meter zijn. Welke maat tv is hier volgens jullie geschikt voor? En maakt resolutie hierbij veel verschil?
Speel zelf op een hippe Philips TV uit 2011 (wel met alle mooie snufjes) van 42". Dat is een prima afmeting voor 2m, wellicht dat 46" ook net aan kan

Maar uit de reacties zie je al dat dit van persoon tot persoon verschilt, waarschijnlijk ook van game tot game
Ik wacht eigelijk op nieuwe games, ik heb mijn PS4 sinds eind december en al wat games uitgespeeld; Last of Us, Kill Zone en Infamous. Zat te spelen natuurlijk maar ben wel zo een gier die het een verspilling van geld vindt om game game te kopen als ze net uit zijn. Vooral omdat ze op de PC zoveel goedkoper zijn en voor mij zelf de replay value vaak zo goed als 0 is, bij sommige games hou ik mezelf voor dat de replay value er zeker zal zijn maar in de praktijk is die er voor mij niet

Dus daarom koop ik mijn games 2de hands en verkoop ik ze zodra ik ze heb uitgespeeld. Dit deed ik vroeger nooit maar denk dat ik iets realistischer ben geworden daarin. Ik vind digitale versies ook bijzonder fijn maar tegelijkertijd zijn ze vaak duurder en zit doorverkoper er echt niet in. Dat blijft wat mij betreft toch wel een beetje en pijnpuntje bij consoles.
[
Voor 44% gewijzigd door
MaDLiVe op 24-01-2015 00:06
]