Inderdaad :JSchut schreef op zondag 25 januari 2015 @ 06:50:
440 is toch niet echt een aanbieding?
Bijvoorbeeld bij bol.com 418.99 op het moment.
http://www.bol.com/nl/d/a...ames_HPLK1_PS4Bundel_A___
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Inderdaad :JSchut schreef op zondag 25 januari 2015 @ 06:50:
Ja die zullen ze laten staan.AtlAntA schreef op zondag 25 januari 2015 @ 01:49:
[...]
Niet even een go pro setje in de auto zetten zodat je ze kan filmen? Rare manier om het probleem op te lossen zo..
Verwijderd
Jaaa staat boven aan m'n lijstje! Maar eerst even wat andere games uitspelen komende tijd en dan ga ik zeker dying Light scoren.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 07:44:
Ik heb zin in Dying Light die deze woensdag op de PS4 uitkomt.
Meer mensen die naar die game uitkijken?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door 0xrubennft op 25-01-2015 08:39 ]
Verwijderd
En op Xbox One. En op PC.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 07:44:
Een autoinbraak is wel erg offtopic.
Ik heb zin in Dying Light die deze woensdag op de PS4 uitkomt.
Meer mensen die naar die game uitkijken?
Verwijderd
Dead Island heb ik nooit gespeeld , dus voor mij is Dying Light nieuw.ChrisLNFF schreef op zondag 25 januari 2015 @ 08:56:
Dying light, van wat ik ervan gezien heb lijkt het redelijk op dead island. Dat was een aardige game, maar niet heel bijzonder.
Komt bij dat ik al een jaar of wat wel klaar ben met zombie games.
Verwijderd
Dying Light ziet er in gameplay clips beter uit dan Dead Rising en Dead Island.Origins schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:13:
Hier ook Dying Light woensdag, kan er donderdag heel de dag er tegen aan
Wel weer zin in een zombie game na Dead Rising en Dead Island.
Scrooge NL
Is dat eigenlijk wat?Poulske schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:10:
Zojuist de Game Of Thrones season pass voor 15 euro in de store gekocht m.b.v. de 10% kortingscode.:)
Heb nu net een half uurtje gespeeld, het is apart. Maar als je Game of Thrones leuk vind, moet je hem eigenlijk al spelen.
Is The Matrix een goede film? Is andijvie lekker? Is Kate Hudson een mooie vrouw? Rijdt een Yaris soepel?Niku schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:08:
Is dat eigenlijk wat?
Nickname does not reflect reality
Ja. Nee. Ja. Nee.Brad Pitt schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:12:
[...]
Is The Matrix een goede film? Is andijvie lekker? Is Kate Hudson een mooie vrouw? Rijdt een Yaris soepel?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mij trekt het nog niet echt, ondanks dat ik wel een grote Game of Thrones fan ben.Poulske schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:12:
[...]
Heb nu net een half uurtje gespeeld, het is apart. Maar als je Game of Thrones leuk vind, moet je hem eigenlijk al spelen.
Bedankt voor je bijdrageBrad Pitt schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:12:
[...]
Is The Matrix een goede film? Is andijvie lekker? Is Kate Hudson een mooie vrouw? Rijdt een Yaris soepel?
Dat is wel het geval, eens over nadenken danPoulske schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:12:
[...]
27e Pas ?? da`s lekker , had gehoord dat hij op de 15e leverbaar zou zijn , lekker dat dat zo lang moet duren , had 30 januari al expres een dag vrij genomen om een lekker lang weekend te gamenVerwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 08:33:
Jij koopt 'm zeker digitaal?
Ik wil 'm graag fysiek, maar dan komt 'ie helaas pas 27 februari.
kingfriko
Ik vind de grafische sfeer juist cool, het pas niet echt bij GoT maar wel echt Telltale. Knap hoe ze toch bekende personages hebben nagemaakt in die sfeer.dutchgio schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:22:
[...]
Mij trekt het nog niet echt, ondanks dat ik wel een grote Game of Thrones fan ben.
Grafisch niet zo best, vond het er maar matig uitzien. Ja oke, je speelt het voor het verhaal en niet de grafische kant, maar ik vind het wel wat afdoen aan de spelervaring.
Daarnaast spreekt me het verdienmodel van Telltale ook niet aan, zo met die losse episodes en seizoenen die je moet kopen.
Je ziet aan de antwoorden, die nogal uiteen lopen, dat het geheel persoonlijk is. Zo'n vraag is imho vrij zinloos.
Hoezo?, hij stelt de vraag toch niet in aan iedereen maar aan een bepaalde persoon? voor het zelfde geld liggen ze op een lijn qua games, weet jij veel.Brad Pitt schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:51:
[...]
Je ziet aan de antwoorden, die nogal uiteen lopen, dat het geheel persoonlijk is. Zo'n vraag is imho vrij zinloos.
Komt misschien omdat ik voor de serie ook niet betaalPoulske schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:49:
[...]
Ik vind de grafische sfeer juist cool, het pas niet echt bij GoT maar wel echt Telltale. Knap hoe ze toch bekende personages hebben nagemaakt in die sfeer.
Het verdienmodel boeit me niet zo, 15 euro voor een seizoen met losse episodes. Dat past ook wel bij een tv serie.
PM ftw dan. Het is een discussietopic. Op deze manier wordt het gewoon ja nee mooi lelijk top minder.Origins schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:58:
Hoezo?, hij stelt de vraag toch niet in aan iedereen maar aan een bepaalde persoon? voor het zelfde geld liggen ze op een lijn qua games, weet jij veel.
Want vragen naar meningen is zinloos? Recensies moeten afgeschaft worden? Games zijn niet leuk of kut, maar ambigu?Brad Pitt schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:51:
[...]
Klopt een discussie topic en daar hoort een mening van een persoon bij toch? hoeft toch niet altijd via een PM te doen.Brad Pitt schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:04:
[...]
PM ftw dan. Het is een discussietopic. Op deze manier wordt het gewoon ja nee mooi lelijk top minder.
Nee ik ook niet.dutchgio schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:59:
[...]
Komt misschien omdat ik voor de serie ook niet betaal![]()
En ik geef gewoon een simpele meningOrigins schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:11:
Klopt een discussie topic en daar hoort een mening van een persoon bij toch? hoeft toch niet altijd via een PM te doen.
Er wordt gewoon een simpele vraag gesteld, stel je niet aan man.
Verwijderd
Pas mij altijd razendsnel aan het niveau van een topic aanOrigins schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:17:
Hij was inderdaad simpel ja.
Wat niet mocht volgens jouw definitie van een discussietopic
Heb ik ook al een paar keer gehad. Bijna alle spellen hebben een save van 11mb. Wat best belachelijk is eigenlijk als je erover nadenkt. Maar er zijn ook uitschieters die saves van over de 50mb in de cloud gooien. We krijgen 1gb van Sony als plus lid dus dat zit op die manier zomaar vol.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:16:
Ik heb trouwens al bijna mijn cloudsave limiet bereikt op de PS4.
Af en toe krijg ik de melding dat er geen cloudsave ruimte meer is.
Dan moet ik een aantal saves in de cloud verwijderen en sommige
op automatisch uploaden UIT zetten om ruimte te besparen.
Ze mogen die limiet wel snel omhoog gooien.
LittleBigPlanet3 is een whopping 500mb! En DriveClub 115MB. En dan zijn er games zoals fifa, nba (250MB) en madden die steeds roster updates hebben en maar alles ook in de cloud automatisch flikkeren. Het systeem van Sony is erg basic gemaakt. Alles wordt gwn geüpload ipv dat er automatisch een onderscheid wordt gemaakt. Ik heb niks aan 20 roster updates in de cloud...AtlAntA schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:33:
[...]
Heb ik ook al een paar keer gehad. Bijna alle spellen hebben een save van 11mb. Wat best belachelijk is eigenlijk als je erover nadenkt. Maar er zijn ook uitschieters die saves van over de 50mb in de cloud gooien. We krijgen 1gb van Sony als plus lid dus dat zit op die manier zomaar vol.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik denk dat in jouw geval een 2 of 3 TB schijf een mooie uitkomst zou zijn. Staan zat filmpjes van op youtube, moeilijk is het niet.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:16:
Je snapt dat cloud saves via de CLOUD gaan? Hij heeft het dus niet over de ruimte op de PS4, maar de save ruimte in de cloud van 1GB. Veel succes met een nieuw HDD, maar je cloud opslag gaat daarmee niet magischer wijs omhoog hoorChrisLNFF schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:42:
[...]
Ik denk dat in jouw geval een 2 of 3 TB schijf een mooie uitkomst zou zijn. Staan zat filmpjes van op youtube, moeilijk is het niet.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ik red me nog wel met de 500gb.ChrisLNFF schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:42:
[...]
Ik denk dat in jouw geval een 2 of 3 TB schijf een mooie uitkomst zou zijn. Staan zat filmpjes van op youtube, moeilijk is het niet.
Oeps, my bad.ASNNetworks schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:47:
[...]
Je snapt dat cloud saves via de CLOUD gaan? Hij heeft het dus niet over de ruimte op de PS4, maar de save ruimte in de cloud van 1GB. Veel succes met een nieuw HDD, maar je cloud opslag gaat daarmee niet magischer wijs omhoog hoor
Verwijderd
Als je psplus hebt staat dat automatisch aan.ChrisLNFF schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:52:
[...]
Oeps, my bad.
Is dat iets wat je moet activeren of staat dat automatisch aan?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dat is toch geen strafKecin schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:41:
Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een PS4. Toffe machine en prachtige graphics. Al wat tips and tricks gelezen en veel teweten gekomen.
Nu heb ik echter ook GTA V gehaald en hiervan heb ik al een aantal keren 100% bereikt. Graag zou ik een 100% save downloaden en overzetten naar de PS4. Iemand een idee of dat al kan? Lees heel veel op internet dat het nog niet mogeljjk is en andere mensen zeggen juist weer van wel.
Dus iemand die dit kan uitsluiten? Dan hoefnik storymode niet _nog_ een keer uit te spelen.
PSN: MrMistral
Reviews zijn redelijk, maar speel die game lekker op je tablet straks. Hier haal je toch geen next-gen console voor.
Ik ben soms vervelend, maar jij spant helemaal de kroon. Hij vraagt aan iemand of hij een bepaalde game leuk vindt. Wat is daar in godsnaam mis mee? Kansloze reacties, echt.Brad Pitt schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:51:
[...]
Danku, vroeg me al af of ik iets gemist had wat betreft geen vragen meer mogen stellen.bram1984 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:02:
[...]
Ik ben soms vervelend, maar jij spant helemaal de kroon. Hij vraagt aan iemand of hij een bepaalde game leuk vindt. Wat is daar in godsnaam mis mee? Kansloze reacties, echt.
Klopt. Maar ik kan het momenteel niet in mijn schema inpassen om opnieuw miljoenen te verdienen zodat ik na een lange dag werken beetje lomp autos kan tunen haha.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Heb zelf een 50 inch Sony staan (specifiek Sony vanwege lage input lag).flashingst schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 22:01:
Ik ben benieuwd naar wat voor scherm/televisie jullie gebruiken voor de PS4. Ik gebruik zelf op dit moment een 24" Full HD Samsung monitor maar wil gaan overstappen naar een televisie en dan vanaf de bank spelen. De afstand van bank tot TV zal ongeveer 2 meter zijn. Welke maat tv is hier volgens jullie geschikt voor? En maakt resolutie hierbij veel verschil?
Verwijderd
Bol.comJSchut schreef op zondag 25 januari 2015 @ 06:50:
[...]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 25-01-2015 21:44 ]
Shikata ga nai.
Verwijderd
Ook maar is naar kijken danShinobi-vs-Gast schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:42:
Ik heb van de week deze aangeschaft:
[afbeelding]
Passen perfect om de pookjes en voelen lekker aan.
Krijg die melding ook iets te vaak.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:16:
Steek die tijd lekker in GTA Online, is nog leuker ook, zelfs na 30+ dagenKecin schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:36:
[...]
Klopt. Maar ik kan het momenteel niet in mijn schema inpassen om opnieuw miljoenen te verdienen zodat ik na een lange dag werken beetje lomp autos kan tunen haha.
Dus als het kan zou dat geweldig zijn!
PSN: Kjujay
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 25-01-2015 23:36 ]
[ Voor 47% gewijzigd door BM op 26-01-2015 08:26 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Heb zelf begin van de avond nog geld toegevoegd via Paypal. Dat ging zonder problemen en stond er ook direct op. Heb niks over een creditcard gezien, of ze moeten het in de 3 uurtjes tussen mijn en jouw opwaardering hebben veranderd.DarkElement schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:34:
Normaal als ik geld toevoeg aan mijn PS account dan doe ik dat via Paypal, log ik in aan mijn via mijn bankrekening gekoppelde paypal account en word het bedrag aan mijn PS account toegevoegd, echter krijg ik nu deze melding:
"Koppel een creditcard aan uw PayPal-rekening als u deze aankoop wilt betalen."
Is er wat verandert aan de voorwaarden? Ik heb nml geen creditcard en heb geen zin elke keer op en neer te fietsen naar de winkel voor een PSN kaart.
Mijn laatste betaling aan Sony was op 28 december en toen kon ik nog rechtstreekt vanaf mijn rekening betalen zonder creditkaart gezeur
Yep, die van Hama zijn echt perfect.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:36:
Pokjes beginnen toch weer een beetje af te slijten van de controller, ga er denk ik toch maar nieuwe grips voor kopen. Zag die van Hama hier en op bol.com voorbij komen, dat is op dit moment nog steeds een goede koop, iemand met ervaring misschien?
Ik heb nu serieus hier 6 controllers liggen waar het rubber van het pookje is afgescheurd.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:36:
Pokjes beginnen toch weer een beetje af te slijten van de controller, ga er denk ik toch maar nieuwe grips voor kopen. Zag die van Hama hier en op bol.com voorbij komen, dat is op dit moment nog steeds een goede koop, iemand met ervaring misschien?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik organiseer toernooien op de ps4HaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:37:
damn 6 controllers? heb je elk weekend bij jouw thuis PS4 party
Ik heb een 46 Inch en zit ongeveer 4 meter van de tv. Als ik speel zit ik altijd met een stoel voor de ps4 afstand ongeveer 1.5-2 meter.
Ik zou minimaal een 50" nemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 26-01-2015 09:54 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Verwijderd
In spellen waar je zeer snel moet zijn met de thumbsticks om te winnen.xelfer schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:30:
Hoe ontstaan die gebreken eigenlijk? Ik heb nog nooit gehad dat een PS4 controller een gescheurd pookje had oid.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Loopt dat review embargo ook niet morgen af? Staat mij zoiets van bij, is vaak geen goed teken.bram1984 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:53:
Nog steeds geen Dying Light review. Ik heb er een hard hoofd in.
PSN: LinQ-NL
Verwijderd
Haha als je het apparaat maar niet gaat dopen.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:14:
Dying Light is hier op de PS4 ook nog niet te preloaden.
Woensdag ochtend post ik ZSM een filmpje van mijn gameplay.
------------------------------------------------------------------------------------
Net mijn gratis maand Netflix geactiveerd en geinstalleerd op de PS4.
Surroundsound werkte in het begin niet , maar na wat geGoogle werkt het nu wel.
Lekker films en series kijken op de PS4 vanaf nu.
Netflix voor films en series.
YouTube voor muziek.
PSN voor games.
Wat een heerlijk apparaat is de "heilige" PS4 toch voor mij en vele anderen.
Tja..dat verschilt veel per persoon, ik vind het overbodig.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:14:
Dying Light is hier op de PS4 ook nog niet te preloaden.
Woensdag ochtend post ik ZSM een filmpje van mijn gameplay.
------------------------------------------------------------------------------------
Net mijn gratis maand Netflix geactiveerd en geinstalleerd op de PS4.
Surroundsound werkte in het begin niet , maar na wat geGoogle werkt het nu wel.
Lekker films en series kijken op de PS4 vanaf nu.
Netflix voor films en series.
YouTube voor muziek.
PSN voor games.
Wat een heerlijk apparaat is de "heilige" PS4 toch voor mij en vele anderen.
Kiwi !
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Ik ben erg energiebewust inderdaad , maar ja ik wil ook lekker kunnen relaxen.steefje schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:32:
Ik zou het niet aanraden om NetFlix en youtube te kijken via je PS4...tenzij je zelf de stroomrekening niet betaald.
Wat ik eerder al zei: ook 0,0 toegevoegde waarde in een PS4 topic. Of kom jij hier wel heen voor verzadigde footage van een SP game? Hij kan die tijd beter gebruiken om gewoon die game te spelen, is wat ik bedoel.steefje schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:32:
Ik zou het niet aanraden om NetFlix en youtube te kijken via je PS4...tenzij je zelf de stroomrekening niet betaald.
En Bram1984, moet je op iedere post van Dennis zo negatief reageren. Laat die jongen toch
QFTbram1984 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:38:
[...]
Wat ik eerder al zei: ook 0,0 toegevoegde waarde in een PS4 topic. Of kom jij hier wel heen voor verzadigde footage van een SP game? Hij kan die tijd beter gebruiken om gewoon die game te spelen, is wat ik bedoel.
PSN: Bellerophon-
Is het moeilijk om de XBO pookjes te plaatsen? Ik heb namelijk twee linker handenDarkElement schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:34:
Ik heb 2 controllers, een zwarte vanaf launch, die had scheurtjes maar heb ik XBO pookjes in gestopt en een witte die ik nu zo'n 3 maanden heb en die is nog nagenoeg perfect. Zie in ieder geval geen scheurtjes.
Er staan genoeg filmpjes op YT over dit onderwerp, ziet er best wel simpel uitchulin schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:43:
[...]
Is het moeilijk om de XBO pookjes te plaatsen? Ik heb namelijk twee linker handen.
Ik gebruik de PS4 ook voor multimedia gebruik net als Netflix. Heb ook smart mogelijkheden op m'n tv maar prefereer toch echt de PS4 ervoor.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:34:
[...]
Ik ben erg energiebewust inderdaad , maar ja ik wil ook lekker kunnen relaxen.
[ Voor 21% gewijzigd door 0xrubennft op 26-01-2015 14:46 ]
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Inderdaad: nee.jurriaan10 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:18:
op mediamarkt is er vanaf woensdag 21 btw korting
geldt dit ook voor de ps4
weet iemand dit?mrcosmo schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 09:52:
Ben mijn microfoon koptelefoon kwijt wil nu een andere kopen iemand tips? Werken ipod oortjes ook?
Apple oortjes werken, maar geven een piep door continu.
advies voor andere?Sloebie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:56:
[...]
Apple oortjes werken, maar geven een piep door continu.
Ongelofelijk irritant voor degene aan de andere kant.
Officiele stereo wireless headset van PlayStation?
Zie de reviews op verschillende sites (zoals Bol.com)mrcosmo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:07:
PS4 Gioteck EX-3R Wired headset is dit iets?
ja zag 2 reviews maar niets zeggend en 1 review die geeft aan dat er geen geluidscontrole op zit jammerCappieL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:10:
[...]
Zie de reviews op verschillende sites (zoals Bol.com)
Kijk even op http://www.gamingheadsetshop.nl/ (van CoolBlue), hier staan aardig wat headsets incl reviewsmrcosmo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:19:
[...]
ja zag 2 reviews maar niets zeggend en 1 review die geeft aan dat er geen geluidscontrole op zit jammer
toch iets anders zoeken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq