[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.886 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik heb deze gekocht http://www.amazon.com/Pla...o-Headset-4/dp/B00HVBPRUO

Werkt zeer goed, was rond 90 euro , maar dan ben je ook meteen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Sloebie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:28:
[...]

Bij bol.com nu 80 euro!

http://www.bol.com/nl/p/s...e-zwart/9200000024774716/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sloebie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:28:
[...]

Al meerdere malen aangegeven, maar voor iedereen die de Wireless Gold overweegt; doe jezelf een plezier en haal de PS3 voorganger, die ook op de PS4 werkt. Deze geeft veel diepere en betere bassen en kan harder qua volume (zonder dat dit ten koste van het geluid gaat). Ik heb ze beide naast elkaar getest in verschillende games.

pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
chulin schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:43:
[...]

Is het moeilijk om de XBO pookjes te plaatsen? Ik heb namelijk twee linker handen :'( .
Viel mij reuze mee! Ben alleen het reset knopje vergeten terug te zetten maar die heb ik nog niet nodig gehad.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:03
Als je in-ears wilt is de PS Vita in-ear headset perfect; lekker stevig, goed geluid en een mute-bare microfoon. Daarnaast kost deze op amazon.co.uk vaker €12 incl. verzending (wel gamemonkey als reseller selecteren ;) ): http://www.amazon.co.uk/g...new&qid=1422290224&sr=8-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nou zo goed als de service is bij de controllers....
Zo slecht is dit bij de PS4 zelf.

Mijn PS4 is buiten de garantie, sorry? Maar je hebt toch 2 jaar fabrieksgarantie?
Nu moet ik contact op gaan nemen met de winkel waar ik hem gekocht heb.

Ik voel een kastje naar de muur aankomen :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:23
Mars18 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:39:

Mijn PS4 is buiten de garantie, sorry? Maar je hebt toch 2 jaar fabrieksgarantie?

In Nederland claim je altijd garantie bij de verkoper. Zie ook:
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Waarschijnlijkde vereerde aan de lijn gehad, gewoon nog een keer proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eddye schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:30:
[...]

In Nederland claim je altijd garantie bij de verkoper. Zie ook:
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie
Ik ben er achter waar ik hem gekocht heb, ga die winkel eens bellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mars18 op 26-01-2015 18:52 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:23
5 Playstations?
Geen bonnetjes bewaard?
Ik krijg ook het idee dat je ze niet particulier hebt aangeschaft/gebruikt? Dan vraag ik me af of je je sowieso kan beroepen op garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Mars18 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:39:

Je hebt maar een jaar fabrieksgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mithrildor schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:02:
[...]

Je hebt maar een jaar fabrieksgarantie.
Hmm, Bol.com wil hem gelukkig wel opsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:20
DarkElement schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:31:
[...]

Viel mij reuze mee! Ben alleen het reset knopje vergeten terug te zetten maar die heb ik nog niet nodig gehad.
Net een paar filmpjes op YouTube gezien, volgens mij is wel te doen.
Ik ga even kijken op EBay hoeveel de thumbsticks kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Heeft mij twee euro gekost (via een mede tweaker dat wel)

Op miniinthebox of zo zijn ze ook te koop.

[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 26-01-2015 20:34 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Eindelijk staat Grim Fandango in de store, maar morgen pas beschikbaar :(

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dying light niet eens pre-loaden? wat is dat voor onzin steeds met games in de EU-store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:54:
Dying light niet eens pre-loaden? wat is dat voor onzin steeds met games in de EU-store.
Klopt , hier op de PS4 is ie ook nog niet te preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:54:
Waarom haal je de US versie niet? Is goedkoper, je kan pre-loaden en hij is eerder speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:22:
[...]

Waarom haal je de US versie niet? Is goedkoper, je kan pre-loaden en hij is eerder speelbaar.
True, maar ik had zo een voucher card gekregen van 50 euro, Voor nederlandse PSN.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:14
bram1984 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:00:
[...]

Al meerdere malen aangegeven, maar voor iedereen die de Wireless Gold overweegt; doe jezelf een plezier en haal de PS3 voorganger, die ook op de PS4 werkt. Deze geeft veel diepere en betere bassen en kan harder qua volume (zonder dat dit ten koste van het geluid gaat). Ik heb ze beide naast elkaar getest in verschillende games.

pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1
Ook al aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben, geluid van de Gold is echt prima voor die prijs. Daarnaast is de accuduur een stukje langer en is die veel comfortabeler, en zijn er veel klachten over kapotte headsets bij de ps3 voorganger.

[ Voor 8% gewijzigd door Matedeor op 27-01-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matedeor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Ook al aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben, geluid van de Gold is echt prima voor die prijs. Daarnaast is de accuduur een stukje langer en is die veel comfortabeler, en zijn er veel klachten over kapotte headsets bij de ps3 voorganger. Ook is die op dit moment gewoon een stukje duurder.
Heb jij ze ook direct naast elkaar getest? Lijkt me niet, anders had je het verschil wel gehoord. Verder discussiëren is in dat geval volstrekt zinloos.

Ik zeg ook nergens dat het geluid niet prima is voor die prijs. Alleen voor "die prijs" heb je ook iets met een beter geluid. Persoonlijk vind ik geluid een stuk belangrijker dan accuduur en daarbij heb ik mijn headset of controller altijd met 4 meter USB verbonden. Accu doet er dus weinig toe in mijn geval.

Hoe de headset zit is volstrekt persoonlijk. Ik heb geen enkel verschil gemerkt. Ik kan wel zeggen dat de PS3 versie prima geschikt is voor lange sessies. Nog nooit ergens last van gehad. Heb het ding al een jaar of 4 en werkt verder nog perfect.

En het prijsverschil is een tientje. Waar hebben we het over. Krijg je aanzienlijk beter geluid voor. Fair deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:14
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:41:
[...]

Heb jij ze ook direct naast elkaar getest? Lijkt me niet, anders had je het verschil wel gehoord. Verder discussiëren is in dat geval volstrekt zinloos.

Ik zeg ook nergens dat het geluid niet prima is voor die prijs. Alleen voor "die prijs" heb je ook iets met een beter geluid. Persoonlijk vind ik geluid een stuk belangrijker dan accuduur en daarbij heb ik mijn headset of controller altijd met 4 meter USB verbonden. Accu doet er dus weinig toe in mijn geval.

Hoe de headset zit is volstrekt persoonlijk. Ik heb geen enkel verschil gemerkt. Ik kan wel zeggen dat de PS3 versie prima geschikt is voor lange sessies. Nog nooit ergens last van gehad. Heb het ding al een jaar of 4 en werkt verder nog perfect.

En het prijsverschil is een tientje. Waar hebben we het over. Krijg je aanzienlijk beter geluid voor. Fair deal lijkt me.
Ja ik heb ze beide weleens op gehad, voorkeur gaat uit naar de gold. Zo zie je maar weer dat er niet één waarheid is.

[ Voor 4% gewijzigd door Matedeor op 27-01-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:16
Weet niet of het al gemeld is... maar holy shit:
http://www.techspot.com/n...ary-ps4-sells-130000.html

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gestoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matedeor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:46:
[...]

Ja ik heb ze beide weleens op gehad, voorkeur gaat uit naar de gold. Zo zie je maar weer dat er niet één waarheid is.
Ze "beide wel eens op hebben gehad" is in mijn beleving iets totaal anders dan ze direct naast elkaar testen in verschillende games (Far Cry 4, TLoU, inFamous, Wolfenstein, Outlast) met op de Gold verschillende audio profielen testend. Ik kan vandaag de PS3 en volgende week de Gold variant op zetten in de Media Markt, dan heb ik ze ook beide wel eens op gehad.

Er is inderdaad niet één waarheid, maar tenzij er iets mis is met je gehoor, kunnen we allemaal wel een diepere en vollere bas en harder volume onderscheiden van een vlakkere zwakkere bas en zachter volume. Lijkt me niet zo heel lastig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:22
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:05:
[...]

Ze "beide wel eens op hebben gehad" is in mijn beleving iets totaal anders dan ze direct naast elkaar testen in verschillende games (Far Cry 4, TLoU, inFamous, Wolfenstein, Outlast) met op de Gold verschillende audio profielen testend. Ik kan vandaag de PS3 en volgende week de Gold variant op zetten in de Media Markt, dan heb ik ze ook beide wel eens op gehad.

Er is inderdaad niet één waarheid, maar tenzij er iets mis is met je gehoor, kunnen we allemaal wel een diepere en vollere bas en harder volume onderscheiden van een vlakkere zwakkere bas en zachter volume. Lijkt me niet zo heel lastig. :)
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen als mensen het niet met je eens zijn. Geluid is zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Idd, het begint voor mij als topic-toerist al bijna aan te voelen alsof je zegt dat zijn mening en ervaringen fout zijn :?
Chill :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De geluidservaring is voor iedereen anders met headset , surroundset of wat dan ook.

Het beste is om ze even te testen als dat mogelijk is in de winkel of thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:07:
[...]

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen als mensen het niet met je eens zijn. Geluid is zeer persoonlijk.
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar als ik het goed begrijp heeft hij ze niet naast elkaar getest. Dan kun je toch moeilijk zeggen of de een of de ander beter klinkt?

Geluid is zeker persoonlijk, en op dat vlak zit er niet zo gek veel verschil tussen, buiten een vollere bas en een hoger volume. Dat is niet een mening, maar een feit.

Het enige wat ik doe is advies geven. Doe ermee wat je wilt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:18:
[...]

Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar als ik het goed begrijp heeft hij ze niet naast elkaar getest. Dan kun je toch moeilijk zeggen of de een of de ander beter klinkt?

Geluid is zeker persoonlijk, en op dat vlak zit er niet zo gek veel verschil tussen, buiten een vollere bas en een hoger volume. Dat is niet een mening, maar een feit.

Het enige wat ik doe is advies geven. Doe ermee wat je wilt. ;)
Nee, jouw ervaring is dat het een vollere bas en hoger volume heeft. Dat noemen we een mening.
Das hetzelfde als zeggen dat jouw kleur paars dichter bij rood ligt dan zijn kleur paars, want zo zie jij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Nee, jouw ervaring is dat het een vollere bas en hoger volume heeft. Dat noemen we een mening.
Das hetzelfde als zeggen dat jouw kleur paars dichter bij rood ligt dan zijn kleur paars, want zo zie jij het.
Ben je nu serieus? Dus als een speaker 40 dB geluid geeft en een andere speaker 10 dB (hopelijk zeg ik het zo goed, ik werk niet veel met dB's, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel te zeggen), dan vind jij het nog steeds een mening als iemand zegt dat die van 10 dB luider klinkt? Bass en volume zijn gewoon meetbare eigenschappen en die hebben echt niets met een mening te maken. :?

Als er een zwarte auto langs rijdt en jij vindt die wit, dan is dat ook een mening ja. Maar dan klopt het nog niet. Feit blijft dat die zwarte auto zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 14:27
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:31:
[...]

Ben je nu serieus? Dus als een speaker 40 dB geluid geeft en een andere speaker 10 dB (hopelijk zeg ik het zo goed, ik werk niet veel met dB's, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel te zeggen), dan vind jij het nog steeds een mening als iemand zegt dat die van 10 dB luider klinkt? Bass en volume zijn gewoon meetbare eigenschappen en die hebben echt niets met een mening te maken. :?

Als er een zwarte auto langs rijdt en jij vindt die wit, dan is dat ook een mening ja. Maar dan klopt het nog niet. Feit blijft dat die zwarte auto zwart is.
Moet het altijd zo agressief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:31:
[...]

Bass is zeker meetbaar maar dan beter niet met iemands ''oren'' dan zit er altijd weer subjectieve ervaring bij.

En trouwens meer Bass is zeker niet altijd beter(zeker niet als daardoor het vervormd is) maar blijkbaar verkoopt dat toch beter als je die Beats dingen ziet met kunstmatig opgeblazen Bass maar op de rest scoren ze gewoon als simpele troep en komen ze niet in de buurt van de echte high-end headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Maar hij heeft wel gelijk. Zoiets is meetbaar dus het een mening noemen is nogal... Dom. Maarja dat is ook weer een mening. Zo blijf je bezig.

Natuurlijk is de vraag of iemand het geluid daadwerklijk beter vindt dan wel weer persoonlijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Voxalizer op 27-01-2015 10:56 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agressief? Okay..

Mijn punt is duidelijk denk ik. Geen zin om er verder tijd aan te verdoen. Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen keuze. Mocht er nog iemand vragen over beide headsets hebben, kun je me een PM sturen. Blijkbaar voel je je aangevallen en agressief als je gewoon netjes onderbouwend reageert. Prima. :)

Dying Light lijkt toch leuker dan gedacht. Lees her en der veel positieve reacties. Wel balen dat die disc versie zo lang is uitgesteld. Benieuwd naar de eerste echte commerciële reviews.

@Alpha; vandaar dat ik ook zei dat dit niet ten koste van het geluid gaat. :p

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 14:27
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:54:
Agressief? Okay..

Mijn punt is duidelijk denk ik. Geen zin om er verder tijd aan te verdoen. Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen keuze. Mocht er nog iemand vragen over beide headsets hebben, kun je me een PM sturen. Blijkbaar voel je je aangevallen en agressief als je gewoon netjes onderbouwend reageert. Prima. :)

Dying Light lijkt toch leuker dan gedacht. Lees her en der veel positieve reacties. Wel balen dat die disc versie zo lang is uitgesteld. Benieuwd naar de eerste echte commerciële reviews.
Tja netjes is blijkbaar ook een subjectief begrip...

Ging het trouwens om de Pulse of die 'gewone' Wireless PS3 headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik zie nergens iets agressiefs staan, dus voel je vrij een voorbeeld te geven. Het gaat om de 7.1 headset die in een eerdere quote al gelinkt is. Niet de pulse dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 13:42

Pinjataaa

Hit me!

bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:54:
Agressief? Okay..

@Alpha; vandaar dat ik ook zei dat dit niet ten koste van het geluid gaat. :p
Haha ik moet altijd wel lachen om jouw reacties, ze komen vaak wel overeen met mijn denkwijze.

Over Dying Light:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar hier kan je gameplay zien van de eerste paar missies. Ik had er eerst niet zoveel zin in, maar aan de hand van deze beelden ben ik wel lyrisch.
https://www.youtube.com/p...wbo5tgAKVHQn-fyEipiWO2snk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Laatst online: 09-09 12:49
kinderen kinderen,,vrede op aarde..

keep the love O+ <3 O+

Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Even nuanceren:
The auction was run through Yahoo Auctions, and all proceeds will be donated to Save The Children Japan.
Het was dus niet zomaar een verkoop van de eerste 20th anniversary ps4, de opbrengst ging naar een goed doel.
Other 20th Anniversary PS4s are selling for over $3,000 on eBay, though occasionally you can find them for cheaper.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:34
LoneRanger schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:29:
[...]

Even nuanceren:

[...]

Het was dus niet zomaar een verkoop van de eerste 20th anniversary ps4, de opbrengst ging naar een goed doel.

[...]
Jup en Sony verdubbeld de opbrengst.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Pinjataaa schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:15:
[...]

Haha ik moet altijd wel lachen om jouw reacties, ze komen vaak wel overeen met mijn denkwijze.

Over Dying Light:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar hier kan je gameplay zien van de eerste paar missies. Ik had er eerst niet zoveel zin in, maar aan de hand van deze beelden ben ik wel lyrisch.
https://www.youtube.com/p...wbo5tgAKVHQn-fyEipiWO2snk
Zoals in elk DL filmpje, 0,0 challenge zo te zien...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 13:42

Pinjataaa

Hit me!

On_E schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:45:
[...]

Zoals in elk DL filmpje, 0,0 challenge zo te zien...
Ik hoop en ik neem aan dat het verder in het spel wel uitdagender zal worden. :P
Van wat ik nu nog gezien heb is het alleen het begin, waar je het spel een beetje leert kennen.

Maar ik wacht sowieso tot het spel al uit is en de eerste reviews beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Als je bij GameStop de Dying Light Season Pass haalt voor $20 dan krijg je in plaats van de season pass het volledige spel. Net getest en downloading as we speak. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kbh4jas.jpg

Edit: fout is inmiddels hersteld door GameStop.

[ Voor 24% gewijzigd door The_Worst op 27-01-2015 16:19 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:17:
Als je bij GameStop de Dying Light Season Pass haalt voor $20 dan krijg je in plaats van de season pass het volledige spel. Net getest en downloading as we speak. :)

[afbeelding]
Hoe gaat dat? US adres invoeren en krijg je dan een code voor de US store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbel

[ Voor 142% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Inmiddels niet meer beschikbaar!
1) Go on Amazon.com
2) Order a gift certificate for gamestop, make sure it's e-mail delivery. Minimum $25 buck card. (US states add tax)
3) Buy the season pass at Gamestop.
4) Then checkout as a guest.
5) Add your fake american adress (I added a random hotel in Delaware)
6) Then comes the fun part. Add the code you got from Amazon. Make sure you just don't copy it all. I had to copy 4 digits at a time until the last 3 digits and then the PIN.
7) Next question, if you wanna save this for your future account? NO.
bron
De code staat daarna relatief klein op de GameStop pagina.

Ik weet niet of het specifiek voor de US Store is (denk het wel) want heb deze direct ingevoerd in de US store.

[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 27-01-2015 16:18 . Reden: Deal is verwijderd bij GS ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
The_Worst schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:56:
[...]

bron

Ik weet niet of het specifiek voor de US Store is (denk het wel) want heb deze direct ingevoerd in de US store.
Werkt dit ja? misschien wel een idee dan... moet ik me wel ff bij beide registreren... zeker

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Scrisissszzz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:02:
[...]

Werkt dit ja? misschien wel een idee dan... moet ik me wel ff bij beide registreren... zeker
Ja, er wordt gespeeld while I type. Eigen risico natuurlijk mocht GameStop in de tussentijd de fout repareren (of Sony) dan heb je alleen een season pass. Bij GameStop kan je in ieder geval een aankoop doen zonder registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Amazon moet met credit card.. dan houdt t op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het ook gedaan. Klopt het dat de game 15,6 GB is? Benieuwd of hier nu ook de season pass bij zit. :+

Wel goedkoop. Nieuwe game voor € 23,-. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Heb m ook binnen. Had al een CC gekoppeld aan Amazon. Is aan t downloaden nu.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:39
Kartale schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:30:
Heb m ook binnen. Had al een CC gekoppeld aan Amazon. Is aan t downloaden nu.
bij betalen bij gamestop krijg ik alleen als keuze paypall of credit card, wat doe ik verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik heb de gift card via offgamers gekocht :) daar heb ik een account en kan ik via ideal betalen!

Hij staat nu idd in de downloadqueue! straks thuis binnenhalen!

[ Voor 25% gewijzigd door Scrisissszzz op 27-01-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
jarsiv schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:40:
[...]

bij betalen bij gamestop krijg ik alleen als keuze paypall of credit card, wat doe ik verkeerd
Je moet je cardnr en je pin (van je gamestop gift card) invullen ergens in t midden bij de betaling. Boven CC en Paypal.

Heb ondertussen de laatste 5$ van de giftcard aan 5$ Giftcard Xbox Live uitgegeven en inmiddels redeemed. Ben ik niks 'kwijt' haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jarsiv schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:40:
[...]

Vreemd. Bij was de bovenste optie de Gamestop gift card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Vreemd. Bij was de bovenste optie de Gamestop gift card.
ja stom, moet dus eerst credit card aanklikken en dan kreerg ik pas keuze giftcard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
domme vraag, maar waar kan ik de code invullen op de store side van playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
jarsiv schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:50:
domme vraag, maar waar kan ik de code invullen op de store side van playstation
US Store. Rechtsboven bij je naam, redeem code. Check bij het nieuwe scherm ook even of je je US account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redeem code.

@Kartale; PSN tegoed gaat helaas niet lager dan $10,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
dank je, was inderdaad een domme vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:51:
Redeem code.

@Kartale; PSN tegoed gaat helaas niet lager dan $10,-
Ik had PSN niet eens gechecked omdat ik op dit moment toch 0$ op mijn US account heb. Bij Xbox had ik ergens in de 80$. Leek me daar dan ook wat nuttiger voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Scrisissszzz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:41:
Ik heb de gift card via offgamers gekocht :) daar heb ik een account en kan ik via ideal betalen!

Hij staat nu idd in de downloadqueue! straks thuis binnenhalen!
Ook bij offgamers gehaald. Maar mijn codes heb ik nog steeds niet binnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:44
Kashika schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:59:
[...]

Ook bij offgamers gehaald. Maar mijn codes heb ik nog steeds niet binnen :/
Hier idem. Mailtje ontvangen dat de bestelling aangehouden is voor verificatie doeleinden en dat ik zo snel mogelijk een e-mail ontvang. Overigens wilde ik twee keer 10 dollar bestellen maar kreeg bij de tweede bestelling de melding dat ze out of stock zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Antifon schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:04:
[...]

Hier idem. Mailtje ontvangen dat de bestelling aangehouden is voor verificatie doeleinden en dat ik zo snel mogelijk een e-mail ontvang. Overigens wilde ik twee keer 10 dollar bestellen maar kreeg bij de tweede bestelling de melding dat ze out of stock zijn :/
Oh ik heb ook tweemaal 10 dollar.

:P

Zie trouwens bij uitchecken dat je dan 1.24 dollar te kort komt vanwege tax.

[ Voor 8% gewijzigd door Kashika op 27-01-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Als je hem bij offgamers hebt besteld, ga dan even naar je order history (of hoe de pagina ook heet)
Daar kun je op je order van vandaag klikken en dan show code doen :)

Ik kreeg nl ook niet meteen een mail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Scrisissszzz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:15:
Als je hem bij offgamers hebt besteld, ga dan even naar je order history (of hoe de pagina ook heet)
Daar kun je op je order van vandaag klikken en dan show code doen :)

Ik kreeg nl ook niet meteen een mail binnen.
Daar staat bij mij de status "verifying"

Edit: Gelukt. Game op PSN geredeemed.
kan alleen niet meteen de download aanzetten via PSN.

Iemand die weet hoe dit gaat?

[ Voor 14% gewijzigd door Kashika op 27-01-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon bij download list, in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Ben benieuwd wanneer de ps plus games van Februari bekend worden gemaakt. Is er een vaste datum voor bekendmaking? En voor wanneer ze op psn komen te staan?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:32:
Gewoon bij download list, in mijn geval.
Via de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Laatst online: 22-08 16:19
The_Worst schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:56:
[...]

bron

Hmm fun is over, heb wel alles kunnen bevestigen en betalen maar heb nog geen mail met de code :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
0Burner0 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:46:
[...]

Hmm fun is over, heb wel alles kunnen bevestigen en betalen maar heb nog geen mail met de code :(
code krijg je ook niet in de mail bij gamestop maar op de webpagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Inderdaad nadat je betaald hebt staat de code aan de linkerkant van de pagina weinig opvallend overigens.

Met een creditcard kan het overigens zijn dat ze inderdaad verificatie afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:22
Wou net ook de Dying Light "season pass" kopen , kan niet meer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Laatst online: 22-08 16:19
Fuck en als je die pagina heb weggeklikt? :|

Edit:Hmm, als ik de giftcard check staat er nog steeds 25 dollar op.
Kennelijk ben ik door gestuurd naar een andere soort pagina en heb ik hem dus niet weg geklikt.
Iemand intresse in een giftcard van 25 dollar.....

[ Voor 71% gewijzigd door 0Burner0 op 27-01-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja rechtsboven op je naam gaan staan.
power_user schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:33:
Ben benieuwd wanneer de ps plus games van Februari bekend worden gemaakt. Is er een vaste datum voor bekendmaking? En voor wanneer ze op psn komen te staan?
Volgens veel geruchten gaat dit het worden.

Transistor (for PS4)
Worms: Battlegrounds (PS4)
Rain (PS3)
Resident Evil: Revelations (PS3)
Olli Olli (PS Vita)
Toukiden (PS Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het preloaden van Dying Light in de NL PSStore kan nog steeds niet.
En dat met nog maar 9 uur te gaan. Waardeloos is het aan het worden.

De 2 preorder extra's zijn al wel gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Laatst online: 12-09 19:41
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:51:
[...]

[...]

Transistor (for PS4)
Rain (PS3)
Olli Olli (PS Vita)
Toukiden (PS Vita)
*foutje dacht dat deze lijst al was geweest

[ Voor 11% gewijzigd door Dmp1982 op 27-01-2015 15:29 ]

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Dmp1982 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:00:
[...]

Die exacte lijst is al eerder geweest. lijkt me dus stug
Onzin, de ps4 en ps vita games in elk geval niet, dan zouden ze wel in mijn lijst staan ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:53

JoeZuCK

_Fonz > all.

Voor PS+ zeiden ze toch dat ze spellen selecteren met rating 7+ op Metacritic? Die Worms haalt dat bij lange na niet.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Dying light season pass is niet meer te krijgen via Gamestop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
Kashika schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:07:
Dying light season pass is niet meer te krijgen via Gamestop
Was ik mooi op tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Laatst online: 12-09 19:41
voxxel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:02:
[...]

Onzin, de ps4 en ps vita games in elk geval niet, dan zouden ze wel in mijn lijst staan ;)
ja klopt heb ff gezocht en je hebt gelijk. niet eerder in de psstore geweest. wellicht had ik ergens een koppeling van vorige jaar met een gerucht van de psplus games oid :)

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:51:
[...]

[...]

Transistor (for PS4)
Rain (PS3)
Olli Olli (PS Vita)
Toukiden (PS Vita)
Hopelijk niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:00:
Het preloaden van Dying Light in de NL PSStore kan nog steeds niet.
En dat met nog maar 9 uur te gaan. Waardeloos is het aan het worden.

De 2 preorder extra's zijn al wel gedownload.
Haha ja Dennis. Alleen maar nadelen die EU store. Je kan niet zeggen dat we je niet hebben gewaarschuwd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Zijn er al reviews uit van Dying Light?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:23:
Haha ja Dennis. Alleen maar nadelen die EU store. Je kan niet zeggen dat we je niet hebben gewaarschuwd. :+
Ik wist inderdaad dat je in Nederland door "Bloedzuigers" wordt leeggezogen inderdaad.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
power_user schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:33:
Ben benieuwd wanneer de ps plus games van Februari bekend worden gemaakt. Is er een vaste datum voor bekendmaking?
En voor wanneer ze op psn komen te staan?
Ze zijn altijd de eerste woensdag van de maand beschikbaar.
(datum voor bekendmaking van de titels (en de titels van februari) kan ik je niet aan helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik denk niet dat we Worms deze maand krijgen op PS+. De metacritic score is te laag (alhoewel ze daar wel eens van afwijken) en op de Xbox hebben ze hem vorig jaar al gehad.

Mijn verwachting is dat we The Last of Us Remasterd krijgen omdat die ook gratis bij de PS4 nu zit in Amerika en een spel dat alleen digitaal verkrijgbaar is zoals Trials of Transistor.

Misschien doen ze gek en krijgen we twee launch spellen (maar dat hoop ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Mithrildor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:02:
Ik denk niet dat we Worms deze maand krijgen op PS+. De metacritic score is te laag (alhoewel ze daar wel eens van afwijken) en op de Xbox hebben ze hem vorig jaar al gehad.

Mijn verwachting is dat we The Last of Us Remasterd krijgen omdat die ook gratis bij de PS4 nu zit in Amerika en een spel dat alleen digitaal verkrijgbaar is zoals Trials of Transistor.

Misschien doen ze gek en krijgen we twee launch spellen (maar dat hoop ik niet).
Last of Us remastered lijkt me stug aangezien dat spel nog niet zo lang uit is..Lijkt me wel vet trouwens want ik heb m op ps3 gespeeld en wil m nog wel eens spelen in met opgepoetste graphics :)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mithrildor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:02:
Mijn verwachting is dat we The Last of Us Remasterd krijgen omdat die ook gratis bij de PS4 nu zit in Amerika
Wow, dat zou wel geweldig zijn (wil deze game ooit nog kopen, maar als ie gratis is vind ik het niet erg dat ie wat eerder beschikbaar is... (heb er nog geen tijd voor, anders zou ik hem waarschijnlijk al hebben gekocht)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

ralph075 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Wow, dat zou wel geweldig zijn (wil deze game ooit nog kopen, maar als ie gratis is vind ik het niet erg dat ie wat eerder beschikbaar is... (heb er nog geen tijd voor, anders zou ik hem waarschijnlijk al hebben gekocht)).
Andersom vind ik het anders niet tof. Heb 'm net gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor , er zijn problemen met het preloaden van Dying Light in de EU Store.

Het PS forum staat er vol mee. In Australie is het spel al uit en kun je em nog niet downloaden.

1 Smiley voor dit geklungel : :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
.je schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:08:
[...]

Andersom vind ik het anders niet tof. Heb 'm net gekocht :)
Ga er maar niet vanuit, daar gaat nog wel een tijdje overheen. TLOU wordt denk ik nog steeds gewoon verkocht en niet in de IGC gegooid, aangezien het een van de beste games tot nu toe op de ps4 is.

[ Voor 3% gewijzigd door Scrisissszzz op 27-01-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
De store is buiten Noord-Amerika en Japan een ramp. We hebben zoveel minder sales en er worden veel foutje gemaakt. Zag Second Son voor een mooi prinsje op de store staan maar toen er op klikte moest ik gewoon de volle pond betalen.
Scrisissszzz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:12:
[...]

Ga er maar niet vanuit, daar gaat nog wel een tijdje overheen. TLOU wordt denk ik nog steeds gewoon verkocht en niet in de IGC gegooid, aangezien het een van de beste games tot nu toe op de ps4 is.
Gezien ze hem gratis bij de PS4 weggeven denk ik dat er wel een kans is. Maar er zijn nog genoeg andere spellen die ze op PS+ zouden kunnen zetten, dus de kans is groot dat het een ander spel wordt.

[ Voor 53% gewijzigd door Mithrildor op 27-01-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Mithrildor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:13:
De store is buiten Noord-Amerika en Japan een ramp. We hebben zoveel minder sales en er worden veel foutje gemaakt. Zag Second Son voor een mooi prinsje op de store staan maar toen er op klikte moest ik gewoon de volle pond betalen.

[...]

Gezien ze hem gratis bij de PS4 weggeven denk ik dat er wel een kans is. Maar er zijn nog genoeg andere spellen die ze op PS+ zouden kunnen zetten, dus de kans is groot dat het een ander spel wordt.
Second Son is deze maand gratis als PS Plus game....

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Neuh das First Light de stand alone DLC van SS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

power_user schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Second Son is deze maand gratis als PS Plus game....
Dat klopt niet; First Light is deze maand gratis bij PS Plus ;-)
Pagina: 1 ... 17 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link