[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.888 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
power_user schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Second Son is deze maand gratis als PS Plus game....
first light bedoel je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

ralph075 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:00:
[...]

Ze zijn altijd de eerste woensdag van de maand beschikbaar.
(datum voor bekendmaking van de titels (en de titels van februari) kan ik je niet aan helpen)
De woensdag ervoor om 5 uur s'middags.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dying Light is nu bij mij op de PS4 wel aan het preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Ben wel benieuwd naar de eerste reacties. Lijkt me wel vet spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Op Reddit staat een vrij uitgebreide review van iemand die ongeveer 15 uur in het spel zit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha TLoU gratis volgende maand. Een van de beste PS4 exclusives die gewoon nog volop verkocht wordt. Dream on. Als dat gebeurt, dan snapt Sony er wel heel weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:02:
Haha TLoU gratis volgende maand. Een van de beste PS4 exclusives die gewoon nog volop verkocht wordt. Dream on. Als dat gebeurt, dan snapt Sony er wel heel weinig van.
Ik snapte er ook weinig van toen Sony TLoU gratis bij de PS4 deed in Amerika, dus ik houd het voor mogelijk dat ze hem dan ook aan de andere PS4 bezitters geven. Misschien krijgen we hem deze maand nog niet, maar ik weet zeker dat ie voor de zomervakantie op PS+ is langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat is toch gewoon een bundel? Daar is toch niks raars aan?

En ik ga er vanuit dat we die game de komende 2 jaar niet hoeven te verwachten.

Hehe Dying Light werkt bij mij ook gewoon. Wat een giller voor $20.

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:26:

Nee dat is geen bundel. In de VS zit TLoU standaard bij de losse PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Dying light kopen bij media markt, met 21% korting is wel aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
NeP2013 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:33:
Dying light kopen bij media markt, met 21% korting is wel aantrekkelijk
17% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+ dat de fysieke release pas over een maand uitkomt en dus deze week niet te vinden zal zijn bij MM :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:26:

En ik ga er vanuit dat we die game de komende 2 jaar niet hoeven te verwachten.

Is die van GS nou met seasonpass dan?
Haha, dus voor 20$ game en pass?

Edit: Ik weet dat het niet meer kan, ben gewoon benieuwd of de seasonpass erbij zat.
Maw je krijgt dan net NIET waar je voor betaald :-(

[ Voor 14% gewijzigd door Sloebie op 27-01-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Kan iemand mij hier een betaalbare (liefst Turtle beach tot 75 euro ofzo) headset adviseren met draadje die rechtstreeks in de controller kan?

Liefst zo min mogelijk poespas met aux-kabels en zo, wil gewoon 1 kabeltje in mijn controller stoppen en klaar :p

[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 27-01-2015 18:38 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:42:
[...]

+ dat de fysieke release pas over een maand uitkomt en dus deze week niet te vinden zal zijn bij MM :9
Ah, balen dat wist ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Dacht ik even Grim Fandango te gaan aanschaffen in de PSN Store, is hij niet beschikbaar. Er staat ook niets bij over wanneer hij dan wel beschikbaar is. Dat merk ik wel vaker dat er dingen wel in de lijst staan, maar niet aangeschaft kunnen worden (Driveclub, Trials). Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Aan het feit dat ze idioten zijn bij Sony Europe. Er zijn zoveel klachten over de Store in Europa dat de kans groter is dat iets niet werkt dan de kans dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 22:15

mymind*

A Beautiful Mind

Smoonshine schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:17:
Dacht ik even Grim Fandango te gaan aanschaffen in de PSN Store, is hij niet beschikbaar. Er staat ook niets bij over wanneer hij dan wel beschikbaar is. Dat merk ik wel vaker dat er dingen wel in de lijst staan, maar niet aangeschaft kunnen worden (Driveclub, Trials). Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Gisteren wilde ik hem alvast preorderen. Hij staat er wel maar geen mogelijkheid tot aanschaffen/preorderen. Er staat wel bij 'Uitgebracht op 28 januari 2015'. Ik verwacht dus dat hij morgen wel aan te schaffen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mithrildor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Nee dat is geen bundel. In de VS zit TLoU standaard bij de losse PS4.
En hoe is dat anders dan een bundel? Sorry, begrijp 'm niet helemaal.
Sloebie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:52:
[...]

Is die van GS nou met seasonpass dan?
Haha, dus voor 20$ game en pass?

Edit: Ik weet dat het niet meer kan, ben gewoon benieuwd of de seasonpass erbij zat.
Maw je krijgt dan net NIET waar je voor betaald :-(
Ja geen idee. Ik vroeg het me ook af. Ik heb net 20 minuten gespeeld en alles lijkt prima te werken. Game ziet er ook prima uit en de framerate is prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/f84f1543402e5110443865806a2d613c.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft iemand hier enig idee wanneer Season 2 (of eigenlijk de losse kasten) van The Pinball Arcade te downloaden is? De pre-order bij Bol.com is ineens een maand opgeschoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:39
DarkElement schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:00:
Kan iemand mij hier een betaalbare (liefst Turtle beach tot 75 euro ofzo) headset adviseren met draadje die rechtstreeks in de controller kan?

Liefst zo min mogelijk poespas met aux-kabels en zo, wil gewoon 1 kabeltje in mijn controller stoppen en klaar :p
Ik heb deze en ben tevrede
http://www.bol.com/nl/p/t...t-zwart/9200000031940777/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je met een draadje in je controller niet veroordeeld tot stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Die had ik ook al op het oog, heb 'm maar besteld.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kun je dan beter een van de surround modellen van Sony halen, maar ik ken de TB verder niet.

Het schijnt dus dat de codes voor Dying Light met elkaar verwisseld zijn. Er zijn meldingen van mensen die de full game hebben gekocht en de season pass gekregen hebben. Oeps. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:18:
Volgens mij kun je dan beter een van de surround modellen van Sony halen, maar ik ken de TB verder niet.

Het schijnt dus dat de codes voor Dying Light met elkaar verwisseld zijn. Er zijn meldingen van mensen die de full game hebben gekocht en de season pass gekregen hebben. Oeps. :+
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 16:17
Ik heb een probleem met Dragon Age Inquistion; ik had een crash, nu zijn al mijn data's corrupt!!
niet 1 maar echt allemaal!! ik had er 6. meer dan 35 uur in de game, nog niet uitgespeeld :(
wat nu? is er een oplossing?

edit oplossing gevonden: de ene datafile die corrupt was deleted en hij laat de andere gelukkig zien, phoe gelukkig maar :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 27-01-2015 22:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:09
Kol Nedra schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:58:
Ik heb een probleem met Dragon Age Inquistion; ik had een crash, nu zijn al mijn data's corrupt!!
niet 1 maar echt allemaal!! ik had er 6. meer dan 35 uur in de game, nog niet uitgespeeld :(

edit oplossing gevonden: de ene datafile die corrupt was deleted en hij laat de andere gelukkig zien, phoe gelukkig maar :)
Als je automatische upload van save games hebt geactiveerd had je het daar, wellicht, ook nog vandaan kunnen halen. Mooi dat het is opgelost!

Dying Light is niet meer te bestellen op PSN? Alleen nog de premium editie. Zijn ze door hun 'voorraad' heen ofzo?

Nevermind: kennelijk kun je wel de pre-order kopen maar niet het 'normale' spel. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door SacreBleu op 27-01-2015 22:42 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:58:

Hoe krijg je een corrupte bestand voor elkaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:40:
[...]
Hoe krijg je een corrupte bestand voor elkaar??
Waarschijnlijk zoals het vermeld staat in de comment die je quote; zijn PS4 crashte en vervolgens was zijn save corrupted. Vermoedelijk is het systeem gecrashed tijdens het saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel gezeur met PSN kan mijn survival eindelijk beginnen :

Ziet er goed uit en volgens mij is dit spel alleen voor next-gen.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
mymind* schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:29:
[...]

Gisteren wilde ik hem alvast preorderen. Hij staat er wel maar geen mogelijkheid tot aanschaffen/preorderen. Er staat wel bij 'Uitgebracht op 28 januari 2015'. Ik verwacht dus dat hij morgen wel aan te schaffen is.
Hij is nu aan te schaffen, net gedaan...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Scrisissszzz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:27:
[...]

Jammer dat de hardcopy zo erg uitgesteld is :(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ricmaniac schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:30:
[...]

Jammer dat de hardcopy zo erg uitgesteld is :(
Ik bedoelde Grim Fandango :), maar Dying light is er nu ook idd. Die toevallig gister via de US Store gekocht.
Het is idd vaag dat de disc release zo lang is uitgesteld voor Europa..

[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 28-01-2015 08:32 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Scrisissszzz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Ik bedoelde Grim Fandango :), maar Dying light is er nu ook idd. Die toevallig gister via de US Store gekocht.
Het is idd vaag dat de disc release zo lang is uitgesteld voor Europa..
oh hahah faal

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Scrisissszzz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:27:
[...]

Jep, hier ook. Ben erg benieuwd. Ik lees dat het kwa Remaster een beetje tegenvalt, maar dat het nog steeds een geniaal spel is, omdat het verhaal zo tof is. Nu heb ik het origineel nooit gespeeld, maar gezien mijn Monkey Island verslaving moet dat wel goed komen. Ik hoop trouwens nog steeds dat ze Monkey Island 3 en 4 nog eens beschikbaar maken op de consoles en/of iPad. Dan heb ik de collectie weer mooi compleet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Smoonshine schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:34:
[...]

Jep, hier ook. Ben erg benieuwd. Ik lees dat het kwa Remaster een beetje tegenvalt, maar dat het nog steeds een geniaal spel is, omdat het verhaal zo tof is. Nu heb ik het origineel nooit gespeeld, maar gezien mijn Monkey Island verslaving moet dat wel goed komen. Ik hoop trouwens nog steeds dat ze Monkey Island 3 en 4 nog eens beschikbaar maken op de consoles en/of iPad. Dan heb ik de collectie weer mooi compleet.
Als je Monkey Island fan bent vind je dit ook goed! Man man.. Monkey Island.. daar heb ik vaak mee in een deuk gelegen. Ik mis dat soort games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 05:16:

[video]

Ziet er wel strak uit! hoe speelt het? hoe groot is de open wereld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:48:
[...]

Ik vond de controls erg wennen gister. Ff coop gedaan met een vriend van me. Coop maakt de game veel toffer!

De stad is best groot en er is veel te looten enz. Kun je aardig wat uurtjes instoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:48:
[...]

Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen. Ik ben vooralsnog sceptisch, vooral doordat de meeste reviewers schijnbaar eergisteren pas de game in handen hebben gekregen. Ik wacht vooralsnog even de reviews af, als die positief zijn zal ik Dying Light ook aanschaffen. Wel wacht ik dan op een hardcopy.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Odieus schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:52:
[...]

Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen. Ik ben vooralsnog sceptisch, vooral doordat de meeste reviewers schijnbaar eergisteren pas de game in handen hebben gekregen. Ik wacht vooralsnog even de reviews af, als die positief zijn zal ik Dying Light ook aanschaffen. Wel wacht ik dan op een hardcopy.
Ik was ook behoorlijk sceptisch, maar ik lees tot nu toe voornamelijk positieve ervaringen. Warner Brother schijnt dit ook al met Shadow of Mordor gedaan te hebben en dat is ook echt een goede game. Hoe dan ook, ik wacht sowieso tot de fysieke versie in de schappen ligt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig game demos op PSN.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Omdat mensen er dan achter komen dat de game eigenlijk niet zo goed of mooi is als men verwacht had na het zien van de mooi opgepoetste filmpjes in de aanloop naar release.
En dat kost de ontwikkelaar/uitgever geld ;)
Kopen = proberen = kopen.

Zonder dollen: ik vind het ook jammer dat er slechts enkele demo's beschikbaar zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had Dying Light ook nooit digitaal gekocht, dus ben blij met de fuck-up van Gamestop. Game valt me erg mee en is veel leuker dan ik had verwacht.

Ik heb er inmiddels 3-4 uur in zitten. Kort mijn ervaringen.

- Graphics zijn erg goed en de framerate is smooth. Ik merk een lichte hapering als ik heel hoog sta en ronddraai. Facial animation en voice acting zijn relatief matig in vergelijking met sommige andere games, maar daar kan ik mee leven. Verder hier en daar een kleine bug zoals een zombie die clipped in een auto of door een dak heen valt.
- Gameplay is erg fijn. Het voelt lekker om de game met de DS4 te spelen waardoor dit veruit de voorkeur heeft boven toetsenbord/muis. Het parkouren vergt wel enige gewenning en lijkt in niets op de AC games. Ik moet nog wel een de UI wennen en nog even door krijgen hoe alles qua crafting en loot werkt.
- Audio is erg goed. Ik kan mijn headset niet voluit zetten omdat het volume dan gewoon te hoog is. Vooral ’s nachts lopen de rillingen je over de rug als er een paar achter je aan zitten.
- De map is voor mijn gevoel erg groot. Ik geloof ook dat er meerdere zijn, maar ik ben nog relatief aan het begin, dus ben nog redelijk overwhelmed en heb dus nog niet echt een goed idee hoe groot alles echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
bram1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:20:
Ik had Dying Light ook nooit digitaal gekocht, dus ben blij met de fuck-up van Gamestop. Game valt me erg mee en is veel leuker dan ik had verwacht.

Ik heb er inmiddels 3-4 uur in zitten. Kort mijn ervaringen.

- Graphics zijn erg goed en de framerate is smooth. Ik merk een lichte hapering als ik heel hoog sta en ronddraai. Facial animation en voice acting zijn relatief matig in vergelijking met sommige andere games, maar daar kan ik mee leven. Verder hier en daar een kleine bug zoals een zombie die clipped in een auto of door een dak heen valt.
- Gameplay is erg fijn. Het voelt lekker om de game met de DS4 te spelen waardoor dit veruit de voorkeur heeft boven toetsenbord/muis. Het parkouren vergt wel enige gewenning en lijkt in niets op de AC games. Ik moet nog wel een de UI wennen en nog even door krijgen hoe alles qua crafting en loot werkt.
- Audio is erg goed. Ik kan mijn headset niet voluit zetten omdat het volume dan gewoon te hoog is. Vooral ’s nachts lopen de rillingen je over de rug als er een paar achter je aan zitten.
- De map is voor mijn gevoel erg groot. Ik geloof ook dat er meerdere zijn, maar ik ben nog relatief aan het begin, dus ben nog redelijk overwhelmed en heb dus nog niet echt een goed idee hoe groot alles echt is.
Klinkt goed thanks! Als ik het eerder had geweten van GS dan had ik hem ook zeker daar gekocht. nu maar een maandje wachten tot hij in de winkel ligt dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 05:16:

[video]

alleen voor next gen?? you serieus? xbox two en ps5 al aangekondigd dan? :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Gaat er eigenlijk ooit een PS App voor Windows Phone komen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
Ik zie de laatste tijd veel videotjes van Dynamic wallpapers op de PS4, zoals bijvoorbeeld een aquarium enzo. Iemand een idee wanneer die komen?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:54:
[...]

:')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:54:
[...]

Tsja, wanneer begint Next Gen eigenlijk? Voor mijn gevoel is dat, wanneer het grootste deel van de gebruikers over is naar het "nieuwe" systeem. Maar inderdaad, op dit moment is het denk ik wel terecht om van current gen te spreken bij de PS4 en Xbox One. Alleen blijft het natuurlijk leuker om te zeggen dat je een "next gen" console hebt :D.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:59:
Gaat er eigenlijk ooit een PS App voor Windows Phone komen? :+
Reken daar maar niet op. Al verschillende keren door Sony aangegeven dat er geen plannen voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:53

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Klinkt goed thanks! Als ik het eerder had geweten van GS dan had ik hem ook zeker daar gekocht. nu maar een maandje wachten tot hij in de winkel ligt dan :(
Ik zie dat Digital Game plaza de digitale aanbied op MP voor 34,95, mensen hier ervaring mee?

[ Voor 18% gewijzigd door 0xrubennft op 28-01-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik next-gen zei was mijn fout , ik bedoelde natuurlijk current gen.

De game Dying Light is alleen op current gen , namelijk de Xbox One , PS4 en PC.

Dat komt de game en graphics natuurlijk alleen maar ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ik ook :')
Moest er toch echt om gniffelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
vraag me iets af, kan je je PSN veranderen of is dat nog niet mogelijk? en wat als je bijv een nieuwe aanmaakt wat ben je dan kwijt of is er anders? ja je vrienden neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegetto1983 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:11:
vraag me iets af, kan je je PSN veranderen of is dat nog niet mogelijk? en wat als je bijv een nieuwe aanmaakt wat ben je dan kwijt of is er anders? ja je vrienden neem ik aan ?
Je kan je PSN naam (nog) niet veranderen en volgens mij zijn alle betaalde content account gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

vegetto1983 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:11:
Niet mogelijk en je bent alles wat je ooit gedaan hebt (trophies bijvoorbeeld) of gekocht (in de Playstation store) hebt kwijt als je een nieuw account aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
oke dan maar niet haha, irritante is ik speel destiny en dan via die site als ze mij willen adden krijgen ze honderden hits dat is echt irri meestal doe ik het dan maarja so be it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Buiten de trophies kan het wel zeker. http://us.playstation.com/ps4/features/ps4-faq/

Sharing games you purchase from PlayStation®Store
Games you download can be played by users who share your PS4™ system, such as your family and friends. You do not have to log in to the system for other users to play these games.Sharing benefits from PlayStation®Plus
If you join PlayStation®Plus, benefits such as online multiplayer features that come with that membership can be enjoyed by users who share your PS4™ system. You do not have to log in to the system for other users to enjoy these benefits.

Als je namelijk een amerikaans account extra hebt voor us store dan kan je dat gewoon met je europese account spelen... toch? :P

[ Voor 9% gewijzigd door 0xrubennft op 28-01-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Maar als ik dat doe? ben ik dan mijn destiny progress kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
en maak je dan een nieuw account aan en koppel je die ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik denk dat je dan je Destiny progress kwijt bent. Die is account gebonden.
Ik heb zelf 2 accounts en met bijv battlefield was ik al mijn progress kwijt. Als ik BF4 speel, dan ga ik over naar mijn oude account.

Ik zou zeggen je kunt het zo proberen. Maak een nieuwe account aan om te testen of je destiny progress kunt meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Het lijkt me logisch dat je die progress niet kunt meenemen. Maar wie weet word ik verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:22
Niku schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:50:
Het lijkt me logisch dat je die progress niet kunt meenemen. Maar wie weet word ik verrast.
Je account info is gekoppeld tussen je PSN account en die van Bungie. Als jij een ander account maakt, begin vanaf 0.

Tenzij je je bungie account kan koppelen met je nieuwe PSN. Weet alleen niet of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag is de bekendmaking van de free psn games voor februari toch?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:01:
Sinds ik geruchten hoor in dit topic over TLOU remastered duim ik 24/7 daarvoor, hopelijk helpt het :D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:01:
Om 17:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:14
Spannnnneeeeend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

BlackEyedAngel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Sinds ik geruchten hoor in dit topic over TLOU remastered duim ik 24/7 daarvoor, hopelijk helpt het :D
Vergeet het maar.

Ben wel benieuwd, hoop niet dat het dat lijstje waar Worms in staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BlackEyedAngel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:07:
[...]

hoop ik eigenlijk niet, ik heb de fysieke versie hier liggen (nog niet gespeeld, geruild tegen andere game die ik uitgespeeld heb) ik heb bijna dragon age inquistion uitgespeeld, dan was ik van plan om TLOU te gaan spelen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik hoop op AC Black Flag of Tomb Raider DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
On_E schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:33:
Ik hoop op AC Black Flag of Tomb Raider DE
Tomb Raider +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:30:
[...]

hoop ik eigenlijk niet, ik heb de fysieke versie hier liggen (nog niet gespeeld, geruild tegen andere game die ik uitgespeeld heb) ik heb bijna dragon age inquistion uitgespeeld, dan was ik van plan om TLOU te gaan spelen :)
Dat kan dan nog steeds toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
bram1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:08:
[...]

Dat kan dan nog steeds toch?
kan, maar dan kan ik moeilijk TLOUr kwijtraken voor verkoop/ruil

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dan heeft hij dus een game voor niks fysiek aangeschaft. Maar TLOU komt echt nog niet.

Misschien Killzone, Knack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:53

JoeZuCK

_Fonz > all.

Niku schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:11:
Dan heeft hij dus een game voor niks fysiek aangeschaft. Maar TLOU komt echt nog niet.

Misschien Killzone, Knack?
Sure .. ik houd rekening met een indie game. Kan altijd beter worden.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:10:
[...]

kan, maar dan kan ik moeilijk TLOUr kwijtraken voor verkoop/ruil
Hoeft ook niet. TLoU is pure kunst. Hoort gewoon in je collectie en is zeker meerdere replays waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:42:
[...]

Hoeft ook niet. TLoU is pure kunst. Hoort gewoon in je collectie en is zeker meerdere replays waard. ;)
Ik kwam niet eens door 1 play heen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

En toch snap ik het wel. Zonde als je een fysiek exemplaar hebt liggen. Enfin, die komt toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
InF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:24:
[...]
Sure .. ik houd rekening met een indie game. Kan altijd beter worden.
Ik ben nooit een fan geweest van indie games, maar heb afgelopen jaar toch stiekem aardig wat uurtjes zitten in steamworld Digg, velocity 2x, Resogun, Hotline Miami, allemaal hele toffe games _/-\o_
[...]

Ik heb 'm na uitspelen meteen verkocht maar binnenkort ga ik 'm toch weer even 2e hands kopen, de sfeer van dat spel is gewoon fantastisch!

[ Voor 34% gewijzigd door 0xrubennft op 28-01-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
InFamous: Second Son is nu 20 euro op PSN. Ik twijfel of ik hem ga halen, First Ligt vond ik best redelijk, maar voelde vrij beperkt aan, dus eerst maar eens de reviews lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Niku schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:42:
[...]

En toch snap ik het wel. Ideaal voor later als je een fysiek exemplaar hebt liggen en je het spel niet meer kunt downloaden. Enfin, die komt toch niet :+
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:53

JoeZuCK

_Fonz > all.

0xrubennft schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:43:
[...]

Ik ben nooit een fan geweest van indie games, maar heb afgelopen jaar toch stiekem aardig wat uurtjes zitten in steamworld Digg, velocity 2x, Resogun, Hotline Miami, allemaal hele toffe games _/-\o_
Wat me opvalt .. die Indie games zijn schrikbarend duur. Sommige spellen heb ik voor een paar kwartjes uit een Humble bundle op kunnen pikken, maar op PSN durven ze er gerust 15 euro voor te vragen. Belachelijk.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Mithrildor schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:00:
InFamous: Second Son is nu 20 euro op PSN. Ik twijfel of ik hem ga halen, First Ligt vond ik best redelijk, maar voelde vrij beperkt aan, dus eerst maar eens de reviews lezen.
Infamous SS is leuk voor 1x en misschien een 2e keer als je 1e keer Good en de 2e keer Bad wilt spelen.
Ik zou als ik jou was gewoon fysiek kopen en daarna weer doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mithrildor schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:00:
SS is ook beperkt maar dan een paar uur langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Hoe krijg ik het geluid van de party ook op de tv is dit mogelijk

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
sten123 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:48:
Hoe krijg ik het geluid van de party ook op de tv is dit mogelijk
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Ik wou graag het gesprek wat wij voeren via de tv horen maar hoor het alleen via het oordopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
sten123 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:53:
[...]

Ik wou graag het gesprek wat wij voeren via de tv horen maar hoor het alleen via het oordopje
Ooh je kan je chat-audio output wel veranderen hoor...effe opzoeken....

Correctie: Kan niet. Zodra je een microfoon gebruikt gaat chat audio schijnbaar altijd via head-set. Je zou zo een camera kunnen kopen natuurlijk....

[ Voor 21% gewijzigd door Maichel op 28-01-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sten123 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:53:
[...]

lang je ps home button indrukken en dan ga je naar select devices.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:57:
[...]

lang je ps home button indrukken en dan ga je naar select devices.
Dan krijg ik alleen keuze of chataudio naar uitvoer van controller of alle audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Worms Battleground FREE next week :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:06:
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:06:
Glazen bolletje?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Tijd om te stoppen met refreshen van de PlayStation Blog:

https://twitter.com/FredDutton/status/560429646085632001

Waarschijnlijk krijgen we morgen pas te horen welke games we in februari met PS+ krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:47

PBP

Spotify naar PS4 en PS3

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7285/15763979424_11d12bbb1b_z.jpg
Hello everyone! I’m thrilled today to introduce a new music destination called PlayStation Music, with Spotify as the exclusive partner. We’ve partnered with our friends at Spotify to bring its award-winning digital music service to PlayStation Network this spring in 41 markets around the world.

We know how important music is to our community of gamers, and this partnership combines the best in music with the best in gaming. PlayStation Network users will enjoy the convenience of linking your accounts to Spotify, making it easy to sign-up with your existing ID and subscribe to Spotify’s Premium service. You can also use Spotify while playing games on PS4, enabling you to soundtrack your gaming sessions with your favorite songs in the background. Want something heavy and rocking for an intense Destiny Raid? How about some old school hip hop while taking the field in Madden NFL? With more than 30 million songs and 1.5 billion playlists, Spotify on PlayStation Music has it covered. As we get closer to launch we look forward to telling you about some of the other great features that will be available exclusively through Spotify on PlayStation Music.

The new service will launch initially on PS4 and PS3, as well as Xperia smartphones and tablets. You’ll of course be able to listen to your favorite playlists – including existing playlists from current Spotify users as well as Spotify curated playlists – and enjoy the service on all of Spotify’s supported devices.
Prior to the launch of Spotify on PlayStation Music, the Music Unlimited service will close in all 19 countries on March 29, 2015. Nearly all of these countries will be among the 41 markets where PlayStation Music featuring Spotify will be available at launch, including the U.S., Canada, Mexico and Brazil. From February 28, 2015, Music Unlimited users with active subscriptions will receive free access to Music Unlimited through March 29, 2015.
Link naar artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuttle007
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Eindelijk spotify op ps. Erg mooi om te horen. Denk niet dat er erg veel mensen waren die music unlimited gebruikten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Mooi, Music unlimited was zoon drama in gebruik en uitvoering dat ze eigenlijk de gebruiker hadden moeten betalen om het te gebruiken O-)
Pagina: 1 ... 18 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link