first light bedoel je..power_user schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:18:
[...]
Second Son is deze maand gratis als PS Plus game....
De woensdag ervoor om 5 uur s'middags.ralph075 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:00:
[...]
Ze zijn altijd de eerste woensdag van de maand beschikbaar.
(datum voor bekendmaking van de titels (en de titels van februari) kan ik je niet aan helpen)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben wel benieuwd naar de eerste reacties. Lijkt me wel vet spel
Op Reddit staat een vrij uitgebreide review van iemand die ongeveer 15 uur in het spel zit.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Haha TLoU gratis volgende maand. Een van de beste PS4 exclusives die gewoon nog volop verkocht wordt. Dream on. Als dat gebeurt, dan snapt Sony er wel heel weinig van.
Ik snapte er ook weinig van toen Sony TLoU gratis bij de PS4 deed in Amerika, dus ik houd het voor mogelijk dat ze hem dan ook aan de andere PS4 bezitters geven. Misschien krijgen we hem deze maand nog niet, maar ik weet zeker dat ie voor de zomervakantie op PS+ is langs geweest.bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:02:
Haha TLoU gratis volgende maand. Een van de beste PS4 exclusives die gewoon nog volop verkocht wordt. Dream on. Als dat gebeurt, dan snapt Sony er wel heel weinig van.
Maar dat is toch gewoon een bundel? Daar is toch niks raars aan?
En ik ga er vanuit dat we die game de komende 2 jaar niet hoeven te verwachten.
Hehe Dying Light werkt bij mij ook gewoon. Wat een giller voor $20.
[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2015 17:28 ]
Nee dat is geen bundel. In de VS zit TLoU standaard bij de losse PS4.bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:26:
Dying light kopen bij media markt, met 21% korting is wel aantrekkelijk
17% korting.NeP2013 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:33:
Dying light kopen bij media markt, met 21% korting is wel aantrekkelijk
Verwijderd
+ dat de fysieke release pas over een maand uitkomt en dus deze week niet te vinden zal zijn bij MM
Is die van GS nou met seasonpass dan?bram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:26:
Haha, dus voor 20$ game en pass?
Edit: Ik weet dat het niet meer kan, ben gewoon benieuwd of de seasonpass erbij zat.
Maw je krijgt dan net NIET waar je voor betaald
[ Voor 14% gewijzigd door Sloebie op 27-01-2015 18:00 ]
Kan iemand mij hier een betaalbare (liefst Turtle beach tot 75 euro ofzo) headset adviseren met draadje die rechtstreeks in de controller kan?
Liefst zo min mogelijk poespas met aux-kabels en zo, wil gewoon 1 kabeltje in mijn controller stoppen en klaar
Liefst zo min mogelijk poespas met aux-kabels en zo, wil gewoon 1 kabeltje in mijn controller stoppen en klaar
[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 27-01-2015 18:38 ]
Ah, balen dat wist ik nietVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:42:
[...]
+ dat de fysieke release pas over een maand uitkomt en dus deze week niet te vinden zal zijn bij MM

Dacht ik even Grim Fandango te gaan aanschaffen in de PSN Store, is hij niet beschikbaar. Er staat ook niets bij over wanneer hij dan wel beschikbaar is. Dat merk ik wel vaker dat er dingen wel in de lijst staan, maar niet aangeschaft kunnen worden (Driveclub, Trials). Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
uhm...
Aan het feit dat ze idioten zijn bij Sony Europe. Er zijn zoveel klachten over de Store in Europa dat de kans groter is dat iets niet werkt dan de kans dat het wel werkt.
Gisteren wilde ik hem alvast preorderen. Hij staat er wel maar geen mogelijkheid tot aanschaffen/preorderen. Er staat wel bij 'Uitgebracht op 28 januari 2015'. Ik verwacht dus dat hij morgen wel aan te schaffen is.Smoonshine schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:17:
Dacht ik even Grim Fandango te gaan aanschaffen in de PSN Store, is hij niet beschikbaar. Er staat ook niets bij over wanneer hij dan wel beschikbaar is. Dat merk ik wel vaker dat er dingen wel in de lijst staan, maar niet aangeschaft kunnen worden (Driveclub, Trials). Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
En hoe is dat anders dan een bundel? Sorry, begrijp 'm niet helemaal.Mithrildor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:29:
[...]
Nee dat is geen bundel. In de VS zit TLoU standaard bij de losse PS4.
Ja geen idee. Ik vroeg het me ook af. Ik heb net 20 minuten gespeeld en alles lijkt prima te werken. Game ziet er ook prima uit en de framerate is prima.Sloebie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:52:
[...]
Is die van GS nou met seasonpass dan?
Haha, dus voor 20$ game en pass?
Edit: Ik weet dat het niet meer kan, ben gewoon benieuwd of de seasonpass erbij zat.
Maw je krijgt dan net NIET waar je voor betaald

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2015 18:53 ]
Heeft iemand hier enig idee wanneer Season 2 (of eigenlijk de losse kasten) van The Pinball Arcade te downloaden is? De pre-order bij Bol.com is ineens een maand opgeschoven...
Ik heb deze en ben tevredeDarkElement schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:00:
Kan iemand mij hier een betaalbare (liefst Turtle beach tot 75 euro ofzo) headset adviseren met draadje die rechtstreeks in de controller kan?
http://www.bol.com/nl/p/t...t-zwart/9200000031940777/
Ben je met een draadje in je controller niet veroordeeld tot stereo?
Volgens mij kun je dan beter een van de surround modellen van Sony halen, maar ik ken de TB verder niet.
Het schijnt dus dat de codes voor Dying Light met elkaar verwisseld zijn. Er zijn meldingen van mensen die de full game hebben gekocht en de season pass gekregen hebben. Oeps.
Het schijnt dus dat de codes voor Dying Light met elkaar verwisseld zijn. Er zijn meldingen van mensen die de full game hebben gekocht en de season pass gekregen hebben. Oeps.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossenbram1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:18:
Volgens mij kun je dan beter een van de surround modellen van Sony halen, maar ik ken de TB verder niet.
Ik heb een probleem met Dragon Age Inquistion; ik had een crash, nu zijn al mijn data's corrupt!!
niet 1 maar echt allemaal!! ik had er 6. meer dan 35 uur in de game, nog niet uitgespeeld
wat nu? is er een oplossing?
edit oplossing gevonden: de ene datafile die corrupt was deleted en hij laat de andere gelukkig zien, phoe gelukkig maar
niet 1 maar echt allemaal!! ik had er 6. meer dan 35 uur in de game, nog niet uitgespeeld
edit oplossing gevonden: de ene datafile die corrupt was deleted en hij laat de andere gelukkig zien, phoe gelukkig maar
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 27-01-2015 22:02 ]
nothing stops this train
Als je automatische upload van save games hebt geactiveerd had je het daar, wellicht, ook nog vandaan kunnen halen. Mooi dat het is opgelost!Kol Nedra schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:58:
Ik heb een probleem met Dragon Age Inquistion; ik had een crash, nu zijn al mijn data's corrupt!!
Dying Light is niet meer te bestellen op PSN? Alleen nog de premium editie. Zijn ze door hun 'voorraad' heen ofzo?
Nevermind: kennelijk kun je wel de pre-order kopen maar niet het 'normale' spel.

[ Voor 6% gewijzigd door SacreBleu op 27-01-2015 22:42 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
Hoe krijg je een corrupte bestand voor elkaar??Kol Nedra schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:58:
Waarschijnlijk zoals het vermeld staat in de comment die je quote; zijn PS4 crashte en vervolgens was zijn save corrupted. Vermoedelijk is het systeem gecrashed tijdens het saven.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:40:
[...]
Hoe krijg je een corrupte bestand voor elkaar??
Verwijderd
Na veel gezeur met PSN kan mijn survival eindelijk beginnen :
Ziet er goed uit en volgens mij is dit spel alleen voor next-gen.
Hij is nu aan te schaffen, net gedaan...mymind* schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:29:
[...]
Gisteren wilde ik hem alvast preorderen. Hij staat er wel maar geen mogelijkheid tot aanschaffen/preorderen. Er staat wel bij 'Uitgebracht op 28 januari 2015'. Ik verwacht dus dat hij morgen wel aan te schaffen is.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Jammer dat de hardcopy zo erg uitgesteld isScrisissszzz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:27:
[...]
Hij is nu aan te schaffen, net gedaan...
Ik bedoelde Grim FandangoRicmaniac schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:30:
[...]
Jammer dat de hardcopy zo erg uitgesteld is
Het is idd vaag dat de disc release zo lang is uitgesteld voor Europa..
[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 28-01-2015 08:32 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
oh hahah faalScrisissszzz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:32:
[...]
Ik bedoelde Grim Fandango, maar Dying light is er nu ook idd. Die toevallig gister via de US Store gekocht.
Het is idd vaag dat de disc release zo lang is uitgesteld voor Europa..
Jep, hier ook. Ben erg benieuwd. Ik lees dat het kwa Remaster een beetje tegenvalt, maar dat het nog steeds een geniaal spel is, omdat het verhaal zo tof is. Nu heb ik het origineel nooit gespeeld, maar gezien mijn Monkey Island verslaving moet dat wel goed komen. Ik hoop trouwens nog steeds dat ze Monkey Island 3 en 4 nog eens beschikbaar maken op de consoles en/of iPad. Dan heb ik de collectie weer mooi compleet.Scrisissszzz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:27:
[...]
Hij is nu aan te schaffen, net gedaan...
uhm...
Als je Monkey Island fan bent vind je dit ook goed! Man man.. Monkey Island.. daar heb ik vaak mee in een deuk gelegen. Ik mis dat soort games!Smoonshine schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:34:
[...]
Jep, hier ook. Ben erg benieuwd. Ik lees dat het kwa Remaster een beetje tegenvalt, maar dat het nog steeds een geniaal spel is, omdat het verhaal zo tof is. Nu heb ik het origineel nooit gespeeld, maar gezien mijn Monkey Island verslaving moet dat wel goed komen. Ik hoop trouwens nog steeds dat ze Monkey Island 3 en 4 nog eens beschikbaar maken op de consoles en/of iPad. Dan heb ik de collectie weer mooi compleet.
Ziet er wel strak uit! hoe speelt het? hoe groot is de open wereld ?Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 05:16:
[video]
![]()
Ik vond de controls erg wennen gister. Ff coop gedaan met een vriend van me. Coop maakt de game veel toffer!NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:48:
[...]
Ziet er wel strak uit! hoe speelt het? hoe groot is de open wereld ?
De stad is best groot en er is veel te looten enz. Kun je aardig wat uurtjes instoppen!
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen. Ik ben vooralsnog sceptisch, vooral doordat de meeste reviewers schijnbaar eergisteren pas de game in handen hebben gekregen. Ik wacht vooralsnog even de reviews af, als die positief zijn zal ik Dying Light ook aanschaffen. Wel wacht ik dan op een hardcopy.NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:48:
[...]
Ziet er wel strak uit! hoe speelt het? hoe groot is de open wereld ?
PSN: LinQ-NL
Ik was ook behoorlijk sceptisch, maar ik lees tot nu toe voornamelijk positieve ervaringen. Warner Brother schijnt dit ook al met Shadow of Mordor gedaan te hebben en dat is ook echt een goede game. Hoe dan ook, ik wacht sowieso tot de fysieke versie in de schappen ligt.Odieus schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:52:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen. Ik ben vooralsnog sceptisch, vooral doordat de meeste reviewers schijnbaar eergisteren pas de game in handen hebben gekregen. Ik wacht vooralsnog even de reviews af, als die positief zijn zal ik Dying Light ook aanschaffen. Wel wacht ik dan op een hardcopy.
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig game demos op PSN..

Omdat mensen er dan achter komen dat de game eigenlijk niet zo goed of mooi is als men verwacht had na het zien van de mooi opgepoetste filmpjes in de aanloop naar release.
En dat kost de ontwikkelaar/uitgever geld
Kopen = proberen = kopen.
Zonder dollen: ik vind het ook jammer dat er slechts enkele demo's beschikbaar zijn.
En dat kost de ontwikkelaar/uitgever geld
Kopen = proberen = kopen.
Zonder dollen: ik vind het ook jammer dat er slechts enkele demo's beschikbaar zijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik had Dying Light ook nooit digitaal gekocht, dus ben blij met de fuck-up van Gamestop. Game valt me erg mee en is veel leuker dan ik had verwacht.
Ik heb er inmiddels 3-4 uur in zitten. Kort mijn ervaringen.
- Graphics zijn erg goed en de framerate is smooth. Ik merk een lichte hapering als ik heel hoog sta en ronddraai. Facial animation en voice acting zijn relatief matig in vergelijking met sommige andere games, maar daar kan ik mee leven. Verder hier en daar een kleine bug zoals een zombie die clipped in een auto of door een dak heen valt.
- Gameplay is erg fijn. Het voelt lekker om de game met de DS4 te spelen waardoor dit veruit de voorkeur heeft boven toetsenbord/muis. Het parkouren vergt wel enige gewenning en lijkt in niets op de AC games. Ik moet nog wel een de UI wennen en nog even door krijgen hoe alles qua crafting en loot werkt.
- Audio is erg goed. Ik kan mijn headset niet voluit zetten omdat het volume dan gewoon te hoog is. Vooral ’s nachts lopen de rillingen je over de rug als er een paar achter je aan zitten.
- De map is voor mijn gevoel erg groot. Ik geloof ook dat er meerdere zijn, maar ik ben nog relatief aan het begin, dus ben nog redelijk overwhelmed en heb dus nog niet echt een goed idee hoe groot alles echt is.
- Graphics zijn erg goed en de framerate is smooth. Ik merk een lichte hapering als ik heel hoog sta en ronddraai. Facial animation en voice acting zijn relatief matig in vergelijking met sommige andere games, maar daar kan ik mee leven. Verder hier en daar een kleine bug zoals een zombie die clipped in een auto of door een dak heen valt.
- Gameplay is erg fijn. Het voelt lekker om de game met de DS4 te spelen waardoor dit veruit de voorkeur heeft boven toetsenbord/muis. Het parkouren vergt wel enige gewenning en lijkt in niets op de AC games. Ik moet nog wel een de UI wennen en nog even door krijgen hoe alles qua crafting en loot werkt.
- Audio is erg goed. Ik kan mijn headset niet voluit zetten omdat het volume dan gewoon te hoog is. Vooral ’s nachts lopen de rillingen je over de rug als er een paar achter je aan zitten.
- De map is voor mijn gevoel erg groot. Ik geloof ook dat er meerdere zijn, maar ik ben nog relatief aan het begin, dus ben nog redelijk overwhelmed en heb dus nog niet echt een goed idee hoe groot alles echt is.
Klinkt goed thanks! Als ik het eerder had geweten van GS dan had ik hem ook zeker daar gekocht. nu maar een maandje wachten tot hij in de winkel ligt danbram1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:20:
Ik had Dying Light ook nooit digitaal gekocht, dus ben blij met de fuck-up van Gamestop. Game valt me erg mee en is veel leuker dan ik had verwacht.
alleen voor next gen?? you serieus? xbox two en ps5 al aangekondigd dan?Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 05:16:
[video]
![]()
nothing stops this train
Gaat er eigenlijk ooit een PS App voor Windows Phone komen?
Ik zie de laatste tijd veel videotjes van Dynamic wallpapers op de PS4, zoals bijvoorbeeld een aquarium enzo. Iemand een idee wanneer die komen?
PSN: Maichel
Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:54:
[...]
alleen voor next gen?? you serieus? xbox two en ps5 al aangekondigd dan?
PSN: Bellerophon-
Tsja, wanneer begint Next Gen eigenlijk? Voor mijn gevoel is dat, wanneer het grootste deel van de gebruikers over is naar het "nieuwe" systeem. Maar inderdaad, op dit moment is het denk ik wel terecht om van current gen te spreken bij de PS4 en Xbox One. Alleen blijft het natuurlijk leuker om te zeggen dat je een "next gen" console hebtKol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:54:
[...]
alleen voor next gen?? you serieus? xbox two en ps5 al aangekondigd dan?
uhm...
Reken daar maar niet op. Al verschillende keren door Sony aangegeven dat er geen plannen voor zijn.NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:59:
Gaat er eigenlijk ooit een PS App voor Windows Phone komen?
Ik zie dat Digital Game plaza de digitale aanbied op MP voor 34,95, mensen hier ervaring mee?NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:28:
[...]
Klinkt goed thanks! Als ik het eerder had geweten van GS dan had ik hem ook zeker daar gekocht. nu maar een maandje wachten tot hij in de winkel ligt dan
[ Voor 18% gewijzigd door 0xrubennft op 28-01-2015 11:00 ]
Verwijderd
Dat ik next-gen zei was mijn fout , ik bedoelde natuurlijk current gen.
De game Dying Light is alleen op current gen , namelijk de Xbox One , PS4 en PC.
Dat komt de game en graphics natuurlijk alleen maar ten goede.
De game Dying Light is alleen op current gen , namelijk de Xbox One , PS4 en PC.
Dat komt de game en graphics natuurlijk alleen maar ten goede.
Ik ook
Moest er toch echt om gniffelen
vraag me iets af, kan je je PSN veranderen of is dat nog niet mogelijk? en wat als je bijv een nieuwe aanmaakt wat ben je dan kwijt of is er anders? ja je vrienden neem ik aan ?
Verwijderd
Je kan je PSN naam (nog) niet veranderen en volgens mij zijn alle betaalde content account gebonden.vegetto1983 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:11:
vraag me iets af, kan je je PSN veranderen of is dat nog niet mogelijk? en wat als je bijv een nieuwe aanmaakt wat ben je dan kwijt of is er anders? ja je vrienden neem ik aan ?
Niet mogelijk en je bent alles wat je ooit gedaan hebt (trophies bijvoorbeeld) of gekocht (in de Playstation store) hebt kwijt als je een nieuw account aanmaakt.vegetto1983 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:11:
oke dan maar niet haha, irritante is ik speel destiny en dan via die site als ze mij willen adden krijgen ze honderden hits dat is echt irri meestal doe ik het dan maarja so be it
Buiten de trophies kan het wel zeker. http://us.playstation.com/ps4/features/ps4-faq/
Sharing games you purchase from PlayStation®Store
Games you download can be played by users who share your PS4™ system, such as your family and friends. You do not have to log in to the system for other users to play these games.Sharing benefits from PlayStation®Plus
If you join PlayStation®Plus, benefits such as online multiplayer features that come with that membership can be enjoyed by users who share your PS4™ system. You do not have to log in to the system for other users to enjoy these benefits.
Als je namelijk een amerikaans account extra hebt voor us store dan kan je dat gewoon met je europese account spelen... toch?
Sharing games you purchase from PlayStation®Store
Games you download can be played by users who share your PS4™ system, such as your family and friends. You do not have to log in to the system for other users to play these games.Sharing benefits from PlayStation®Plus
If you join PlayStation®Plus, benefits such as online multiplayer features that come with that membership can be enjoyed by users who share your PS4™ system. You do not have to log in to the system for other users to enjoy these benefits.
Als je namelijk een amerikaans account extra hebt voor us store dan kan je dat gewoon met je europese account spelen... toch?
[ Voor 9% gewijzigd door 0xrubennft op 28-01-2015 11:22 ]
Maar als ik dat doe? ben ik dan mijn destiny progress kwijt?
Ik denk dat je dan je Destiny progress kwijt bent. Die is account gebonden.
Ik heb zelf 2 accounts en met bijv battlefield was ik al mijn progress kwijt. Als ik BF4 speel, dan ga ik over naar mijn oude account.
Ik zou zeggen je kunt het zo proberen. Maak een nieuwe account aan om te testen of je destiny progress kunt meenemen.
Ik heb zelf 2 accounts en met bijv battlefield was ik al mijn progress kwijt. Als ik BF4 speel, dan ga ik over naar mijn oude account.
Ik zou zeggen je kunt het zo proberen. Maak een nieuwe account aan om te testen of je destiny progress kunt meenemen.
Het lijkt me logisch dat je die progress niet kunt meenemen. Maar wie weet word ik verrast.
Je account info is gekoppeld tussen je PSN account en die van Bungie. Als jij een ander account maakt, begin vanaf 0.Niku schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:50:
Het lijkt me logisch dat je die progress niet kunt meenemen. Maar wie weet word ik verrast.
Tenzij je je bungie account kan koppelen met je nieuwe PSN. Weet alleen niet of dat werkt.
vandaag is de bekendmaking van de free psn games voor februari toch?
nothing stops this train
Sinds ik geruchten hoor in dit topic over TLOU remastered duim ik 24/7 daarvoor, hopelijk helpt hetKol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:01:
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Om 17:00 uur.Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:01:
Vergeet het maar.BlackEyedAngel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:07:
[...]
Sinds ik geruchten hoor in dit topic over TLOU remastered duim ik 24/7 daarvoor, hopelijk helpt het
Ben wel benieuwd, hoop niet dat het dat lijstje waar Worms in staat is.
hoop ik eigenlijk niet, ik heb de fysieke versie hier liggen (nog niet gespeeld, geruild tegen andere game die ik uitgespeeld heb) ik heb bijna dragon age inquistion uitgespeeld, dan was ik van plan om TLOU te gaan spelenBlackEyedAngel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:07:
[...]
Sinds ik geruchten hoor in dit topic over TLOU remastered duim ik 24/7 daarvoor, hopelijk helpt het
nothing stops this train
Ik hoop op AC Black Flag of Tomb Raider DE
Tomb Raider +1On_E schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:33:
Ik hoop op AC Black Flag of Tomb Raider DE
Dat kan dan nog steeds toch?Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:30:
[...]
hoop ik eigenlijk niet, ik heb de fysieke versie hier liggen (nog niet gespeeld, geruild tegen andere game die ik uitgespeeld heb) ik heb bijna dragon age inquistion uitgespeeld, dan was ik van plan om TLOU te gaan spelen
kan, maar dan kan ik moeilijk TLOUr kwijtraken voor verkoop/ruil
nothing stops this train
Dan heeft hij dus een game voor niks fysiek aangeschaft. Maar TLOU komt echt nog niet.
Misschien Killzone, Knack?
Sure .. ik houd rekening met een indie game. Kan altijd beter worden.Niku schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:11:
Dan heeft hij dus een game voor niks fysiek aangeschaft. Maar TLOU komt echt nog niet.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Hoeft ook niet. TLoU is pure kunst. Hoort gewoon in je collectie en is zeker meerdere replays waard.Kol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:10:
[...]
kan, maar dan kan ik moeilijk TLOUr kwijtraken voor verkoop/ruil
Ik kwam niet eens door 1 play heen.bram1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:42:
[...]
Hoeft ook niet. TLoU is pure kunst. Hoort gewoon in je collectie en is zeker meerdere replays waard.
En toch snap ik het wel. Zonde als je een fysiek exemplaar hebt liggen. Enfin, die komt toch nietbram1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:42:
[...]
Hoeft ook niet. TLoU is pure kunst. Hoort gewoon in je collectie en is zeker meerdere replays waard.
Ik ben nooit een fan geweest van indie games, maar heb afgelopen jaar toch stiekem aardig wat uurtjes zitten in steamworld Digg, velocity 2x, Resogun, Hotline Miami, allemaal hele toffe gamesInF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:24:
[...]
Sure .. ik houd rekening met een indie game. Kan altijd beter worden.
Ik heb 'm na uitspelen meteen verkocht maar binnenkort ga ik 'm toch weer even 2e hands kopen, de sfeer van dat spel is gewoon fantastisch!bram1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:42:
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door 0xrubennft op 28-01-2015 14:49 ]
InFamous: Second Son is nu 20 euro op PSN. Ik twijfel of ik hem ga halen, First Ligt vond ik best redelijk, maar voelde vrij beperkt aan, dus eerst maar eens de reviews lezen.
Helemaal mee eens!Niku schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:42:
[...]
En toch snap ik het wel. Ideaal voor later als je een fysiek exemplaar hebt liggen en je het spel niet meer kunt downloaden. Enfin, die komt toch niet
Wat me opvalt .. die Indie games zijn schrikbarend duur. Sommige spellen heb ik voor een paar kwartjes uit een Humble bundle op kunnen pikken, maar op PSN durven ze er gerust 15 euro voor te vragen. Belachelijk.0xrubennft schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:43:
[...]
Ik ben nooit een fan geweest van indie games, maar heb afgelopen jaar toch stiekem aardig wat uurtjes zitten in steamworld Digg, velocity 2x, Resogun, Hotline Miami, allemaal hele toffe games
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Infamous SS is leuk voor 1x en misschien een 2e keer als je 1e keer Good en de 2e keer Bad wilt spelen.Mithrildor schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:00:
InFamous: Second Son is nu 20 euro op PSN. Ik twijfel of ik hem ga halen, First Ligt vond ik best redelijk, maar voelde vrij beperkt aan, dus eerst maar eens de reviews lezen.
Ik zou als ik jou was gewoon fysiek kopen en daarna weer doorverkopen.
SS is ook beperkt maar dan een paar uur langer.Mithrildor schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:00:
Een van de eerste reviews: http://attackofthefanboy.com/reviews/dying-light-review/
Hoe krijg ik het geluid van de party ook op de tv is dit mogelijk
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Wat bedoel je precies?sten123 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:48:
Hoe krijg ik het geluid van de party ook op de tv is dit mogelijk
Ik wou graag het gesprek wat wij voeren via de tv horen maar hoor het alleen via het oordopje
Ooh je kan je chat-audio output wel veranderen hoor...effe opzoeken....sten123 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:53:
[...]
Ik wou graag het gesprek wat wij voeren via de tv horen maar hoor het alleen via het oordopje
Correctie: Kan niet. Zodra je een microfoon gebruikt gaat chat audio schijnbaar altijd via head-set. Je zou zo een camera kunnen kopen natuurlijk....
[ Voor 21% gewijzigd door Maichel op 28-01-2015 15:59 ]
lang je ps home button indrukken en dan ga je naar select devices.sten123 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:53:
[...]
nothing stops this train
Dan krijg ik alleen keuze of chataudio naar uitvoer van controller of alle audioKol Nedra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:57:
[...]
lang je ps home button indrukken en dan ga je naar select devices.
Worms Battleground FREE next week
nothing stops this train
bron?
Tijd om te stoppen met refreshen van de PlayStation Blog:
https://twitter.com/FredDutton/status/560429646085632001
Waarschijnlijk krijgen we morgen pas te horen welke games we in februari met PS+ krijgen.
https://twitter.com/FredDutton/status/560429646085632001
Waarschijnlijk krijgen we morgen pas te horen welke games we in februari met PS+ krijgen.
Spotify naar PS4 en PS3

Link naar artikelHello everyone! I’m thrilled today to introduce a new music destination called PlayStation Music, with Spotify as the exclusive partner. We’ve partnered with our friends at Spotify to bring its award-winning digital music service to PlayStation Network this spring in 41 markets around the world.
We know how important music is to our community of gamers, and this partnership combines the best in music with the best in gaming. PlayStation Network users will enjoy the convenience of linking your accounts to Spotify, making it easy to sign-up with your existing ID and subscribe to Spotify’s Premium service. You can also use Spotify while playing games on PS4, enabling you to soundtrack your gaming sessions with your favorite songs in the background. Want something heavy and rocking for an intense Destiny Raid? How about some old school hip hop while taking the field in Madden NFL? With more than 30 million songs and 1.5 billion playlists, Spotify on PlayStation Music has it covered. As we get closer to launch we look forward to telling you about some of the other great features that will be available exclusively through Spotify on PlayStation Music.
The new service will launch initially on PS4 and PS3, as well as Xperia smartphones and tablets. You’ll of course be able to listen to your favorite playlists – including existing playlists from current Spotify users as well as Spotify curated playlists – and enjoy the service on all of Spotify’s supported devices.
Prior to the launch of Spotify on PlayStation Music, the Music Unlimited service will close in all 19 countries on March 29, 2015. Nearly all of these countries will be among the 41 markets where PlayStation Music featuring Spotify will be available at launch, including the U.S., Canada, Mexico and Brazil. From February 28, 2015, Music Unlimited users with active subscriptions will receive free access to Music Unlimited through March 29, 2015.
Eindelijk spotify op ps. Erg mooi om te horen. Denk niet dat er erg veel mensen waren die music unlimited gebruikten
GeniaalPBP schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:46:
Spotify naar PS4 en PS3
[afbeelding]
[...]
Link naar artikel
Mooi, Music unlimited was zoon drama in gebruik en uitvoering dat ze eigenlijk de gebruiker hadden moeten betalen om het te gebruiken

Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link