[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.890 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Leuk voor de mensen die het gebruiken. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Spotify werkt top, maar zoals ik het nu begrijp moet je wel een Premium hebben. En ik heb nog steeds "Unlimited" van 4,99. Naast alle andere abo's (PS+, Ziggo, Netlflix) vind ik dat persoonlijk meer dan genoeg. Ook omdat ik toch vaak naar de zelfde muziek / lijsten luister. Maar goed, verder prima ontwikkeling. Beter dan de muziekdienst van Sony...

[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 28-01-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Dit vind ik goed nieuws. Was helemaal klaar met Music Unlimited, de app op de PS4 werkt nog redelijk maar die op Android en PS3 helemaal is drama.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

On_E schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:01:
Leuk voor de mensen die het gebruiken. ;)
Ik zit ook te denken wanneer ik nou van spotify op mijn PS4 gebruik zou gaan maken. Ik heb nu ook nooit muziek aan onder het gamen. En als ik wel spotify wil luisteren zet ik daar natuurlijk niet speciaal mijn PS4 voor aan. Maar voor de mensen die er wel gebruik van maken is het natuurlijk ideaal. Vind spotify alleen wel aardig aan de prijs, zeker voor een heel gezin. Hoop dat ze ooit een gezinsabonnement aanbieden waarbij je niet voor elk gezinslid de volle mep hoeft te betalen.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je voor de Spotify app op de PS4 straks Spotify Premium nodig?

Zo ja , dan blijf ik gewoon YouTube gebruiken voor muziek op de PS4.
Werkt net zo handig en je hebt er nog een HD videoclip bij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spotify app + Logitech bluetooth adapter. Stuk handiger wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is het voor iedereen anders wat handig is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Apparaten met Spotify Connect.... nog handiger en top geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:14:
Heb je voor de Spotify app op de PS4 straks Spotify Premium nodig?

Zo ja , dan blijf ik gewoon YouTube gebruiken voor muziek op de PS4.
Werkt net zo handig en je hebt er nog een HD videoclip bij ook.
Ja je hebt premium nodig. Het gaat (voor de meeste denk ik) ook vooral om muziek in de achtergrond van je games te kunnen draaien. Met youtube gaat dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:19:
[...]

Ja je hebt premium nodig. Het gaat (voor de meeste denk ik) ook vooral om muziek in de achtergrond van je games te kunnen draaien. Met youtube gaat dat niet :P
Fout lees ik net :

Smeghead2k8 28 January, 2015 @ 3:54 pm

Do you need Spotify Premium for service?

Fred Dutton 28 January, 2015 @ 4:11 pm

No, the free ad-supported option will be available too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:20:
[...]

Fout lees ik net :

Smeghead2k8 28 January, 2015 @ 3:54 pm

Do you need Spotify Premium for service?

Fred Dutton 28 January, 2015 @ 4:11 pm

No, the free ad-supported option will be available too.
Mooi, ik heb dit stuk niet goed gelezen.
PlayStation Network users will enjoy the convenience of linking your accounts to Spotify, making it easy to sign-up with your existing ID and subscribe to Spotify’s Premium service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:26:
[...]

Mooi, ik heb dit stuk niet goed gelezen.

[...]
Klopt , ik dacht hetzelfde als jou / u.

Maar dat was het antwoord van een PS medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Odieus schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:08:
[...]

Ik zit ook te denken wanneer ik nou van spotify op mijn PS4 gebruik zou gaan maken. Ik heb nu ook nooit muziek aan onder het gamen. En als ik wel spotify wil luisteren zet ik daar natuurlijk niet speciaal mijn PS4 voor aan. Maar voor de mensen die er wel gebruik van maken is het natuurlijk ideaal. Vind spotify alleen wel aardig aan de prijs, zeker voor een heel gezin. Hoop dat ze ooit een gezinsabonnement aanbieden waarbij je niet voor elk gezinslid de volle mep hoeft te betalen.
Spotify heeft gewoon een family abonnement? Tweede abonnement en verder kost dan 5 euro? Is alleen niet te gebruiken in combinatie met bijv. spotify via Hi of KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Niiiiceeee. Hier wachten ik al ZO lang op!!.

Volgens een groot deel zou dit er nooit aankomen aangezien ze een eigen music app hebben.

Zitten hun er ff mooi naast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
DeeSung schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:03:

Volgens een groot deel zou dit er nooit aankomen aangezien ze een eigen music app hebben.

Nu nog wachten op tunein. Tijdens de release van de ps4 zeiden ze wel dat ze een app zouden maken maar het is ernstig stil rondom die app.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Luister niet veel naar muziek maar tijdens een potje Battlefield of Rayman is het heerlijk om eigen muziek te draaien. Ben dankzij kpn al premium lid dus dit komt goed uit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
DeeSung schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:03:

Die stopt nu dus ook :9 de geforceerde push met de PS4 heeft blijkbaar niet echt geholpen, het was gewoon geen goede dienst.

edit:
Dying light ziet er trouwens niet zo lekker uit..... :-( :
Afbeeldingslocatie: http://i.picpar.com/fFmb.png

rare prioriteiten hebben die devs door anisotropic filtering weg te laten

[ Voor 19% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-01-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:19:
[...]

Die stopt nu dus ook :9 de geforceerde push met de PS4 heeft blijkbaar niet echt geholpen, het was gewoon geen goede dienst.

edit:
Dying light ziet er trouwens niet zo lekker uit..... :-( :
[afbeelding]

rare prioriteiten hebben die devs door anisotropic filtering weg te laten
Dat is al de zoveelste game zonder AF. Je zou je bijna afvragen of de ps4 daar op hardwarematig niveau moeite mee heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:07

JoeZuCK

_Fonz > all.

AtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:39:
[...]

Dat is al de zoveelste game zonder AF. Je zou je bijna afvragen of de ps4 daar op hardwarematig niveau moeite mee heeft ofzo.
Welke spellen nog meer dan?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
AtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:39:
[...]

Ja het kost ook helemaal niet veel kracht ofzo alleen wat geheugenbandbreedte. Op de PC is het echt al jaaaren normaal omdat gewoon standaard op zijn hoogst te zetten omdat het zoveel voor het eindresultaat doet met weinig invloed op fps. Blijkbaar is er toch een soort tekort ervoor of devs hebben gewoon verkeerde prioriteiten want dit is toch 1 van de aspecten wat je op orde moet hebben imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Dan heb ik de op papier krachtigere console gekocht dacht ik (PS4). Waarbij 1080p 60fps spellen werden beloofd. En nu blijkt next gen helemaal niet next gen te zijn. Om eerlijk te zijn voel ik me een beetje bekocht. Spellen blijken niet eens steady 30 fps aan te kunnen, AC: Unity draait kutter op de PS4 dan de One, zit er niet eens anisotrophic filtering op. En de dashboard van de PS4 slaat al helemaal nergens op. Zou tof zijn als dat aan te passen is naar eigen inzicht. Om trouwens maar niet te hebben over de store en de brakke servers.

Daarnaast gaan er geruchten dat de PC spellen teruggeschroefd worden naar het niveau van de next gen consoles om niet teveel het verschil te laten zien tussen de verschillende platformen. Deze generatie consoles zou wat.. Minstens 5 jaar mee moeten gaan? Het verschil is nu al te zien. Hopelijk weten de developers nog wat kunstjes met de consoles uit te halen, maar de x86 of wat voor architectuur dan ook moet geen geheimen meer hebben.

Als dit zo door gaat kunnen ze van mij de tering krijgen en zet ik m'n vette PC rig weer fijn in de woonkamer. Controller erbij en klaar. Gamen met alle pracht en praal zonder consessies te doen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

InF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:29:
Dan heb ik de op papier krachtigere console gekocht dacht ik (PS4). Waarbij 1080p 60fps spellen werden beloofd. En nu blijkt next gen helemaal niet next gen te zijn. Om eerlijk te zijn voel ik me een beetje bekocht. Spellen blijken niet eens steady 30 fps aan te kunnen, AC: Unity draait kutter op de PS4 dan de One, zit er niet eens anisotrophic filtering op. En de dashboard van de PS4 slaat al helemaal nergens op. Zou tof zijn als dat aan te passen is naar eigen inzicht. Om trouwens maar niet te hebben over de store en de brakke servers.

Daarnaast gaan er geruchten dat de PC spellen teruggeschroefd worden naar het niveau van de next gen consoles om niet teveel het verschil te laten zien tussen de verschillende platformen. Deze generatie consoles zou wat.. Minstens 5 jaar mee moeten gaan? Het verschil is nu al te zien. Hopelijk weten de developers nog wat kunstjes met de consoles uit te halen, maar de x86 of wat voor architectuur dan ook moet geen geheimen meer hebben.

Als dit zo door gaat kunnen ze van mij de tering krijgen en zet ik m'n vette PC rig weer fijn in de woonkamer. Controller erbij en klaar. Gamen met alle pracht en praal zonder consessies te doen.
Prima. Doei.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
InF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:56:
[...]

Welke spellen nog meer dan?
Zo uit mijn hoofd. Watchdogs, thief, killzone, infamous ss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Iemand trouwens een idee waarom alle versies van fifa 15 bij de media markt te koop zijn, behalve de ps4 versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:35:
[...]

Zo uit mijn hoofd. Watchdogs, thief, killzone, infamous ss.
Infamous zag er niet zo slecht uit hoor:P. (Als op dat plaatje iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:25
Daym, Spotify ondersteuning is wel erg vet..
Kan ik eindelijk m'n favoriete Spotify playlist draaien tijdens Driveclub. Vooral racegames hebben hier baat bij. Voortaan dus niet alleen maar die playlist gebruiken om van werk naar huis te racen, maar ook om in Driveclub te racen. Met de Audi TT RS in hevige regen in het donker racen, met playlist :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Volgens mij valt het allemaal wel mee: http://www.eurogamer.net/...ight-performance-analysis

De game draait best prima!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 14:32

Satom

Verzamel ervaringen

NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:56:
Iemand trouwens een idee waarom alle versies van fifa 15 bij de media markt te koop zijn, behalve de ps4 versie??
Niet op voorraad, zelfde geld voor DriveClub. Gok dat de BTW actie er mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Tc-Chub schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Spotify heeft gewoon een family abonnement? Tweede abonnement en verder kost dan 5 euro? Is alleen niet te gebruiken in combinatie met bijv. spotify via Hi of KPN
Ik zie het inderdaad als ik google op spotify family, via de site zelf nooit kunnen vinden |:(

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

NeP2013 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:56:
Stukje imagobescherming van MM. Ze willen niet dat zij de winkel zijn waar jij dat waardeloze spel hebt gekocht.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Smoonshine schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:59:
[...]

Stukje imagobescherming van MM. Ze willen niet dat zij de winkel zijn waar jij dat waardeloze spel hebt gekocht.
Haha ja precies, maar wel alle andere versies aanbieden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

InF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:29:

Goed verhaal, lekker kort.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar complete onzin zegt hij ook weer niet.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

steefje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:16:
[...]

Nee, maar het is wederom de meest zinloze discussie van pc versus <insert random console>

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Bellerophon schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:17:
[...]

Nee, maar het is wederom de meest zinloze discussie van pc versus <insert random console>
Precies. Als iemand niet tevreden is met de PS4 en/of geen vraag of nuttig advies voor de rest van de lezers heeft: lekker maken dat je wegkomt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tsja, zolang de PS4 een game als DriveClub op mijn tv kan toveren vind ik het allemaal wel prima.
Een mooiere racegame heb ik ook op de PC niet gezien hoor.. (inb4 4k resolutie gelul)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
De exclusives halen tot nu toe gelukkig wel een stuk meer uit de hardware dan de 3rd party's inderdaad. Hopelijk komen de optimalisaties bij de 3rd party's met de jaren ook nog wel tot nu toe lijkt het allemaal een simpele parity/port-job.

Al heeft Driveclub volgens mij ook amper AF maar daar zie je het toch amper vanwege de uitstekende motionblur en snelheidsgevoel, game komt ook niet echt over als 30fps game als je het speelt. Echt een pareltje en kan niet wachten op Driveclub 2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:16:
[...]

Is er een linkje waar ik kan lezen dat 1080p/60fps is beloofd door Sony/MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

en daar gaan we weer....

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
bram1984 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Is er een linkje waar ik kan lezen dat 1080p/60fps is beloofd door Sony/MS?
Buckle Up comrads!! it gun to be a craaaaaazy ride! 8)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Dit soort dingen hebben niet echt geholpen tbh:
Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/gmlrbe.PNG

http://gearnuke.com/1080p...-says-shahid-kamal-ahmad/

edit: Omdat hij meer van de indies is had ie er beter bij kunnen zetten *exclusive to indie-games als disclaimer :9

[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-01-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik heb Dying Light al een paar dagen, en ben er meer dan tevreden mee. Game ziet er super goed uit op de PS4. Mensen die zitten hier belachelijke screenshots die ook nog eens compressie hebben te bekijken. Daarbij moet je het spel gewoon spelen en verder niet zeuren om te kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuttle007
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Iemand enig idee hoelaat vandaag de ps plus games van februari bekend worden gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Het was ook niet mijn bedoeling om een discussie uit te lokken. Maar ik weet zeker dat er veel meer mensen zijn die er precies zo over denken.

Developers beloofden gouden bergen met de next gen. Helaas heeft de community al teveel moeten slikken. Maar zoals gezegd ben ik benieuwd wat ze uit de console weten te trekken. De eerste spellen op de PS3 waren ook beduidend minder dan spellen die jaren later werden uitgebracht.

Ontopic:

Level 5 is bezig aan een nieuwe game voor de PS4. Laat maar een nieuwe Ni No Kuni komen.

Daarnaast is Bend studio ook bezig aan (naar hun zeggen) een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Shuttle007 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:31:
Iemand enig idee hoelaat vandaag de ps plus games van februari bekend worden gemaakt?
Normaal gesproken om 17:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
InF.Inc schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:50:
Het was ook niet mijn bedoeling om een discussie uit te lokken. Maar ik weet zeker dat er veel meer mensen zijn die er precies zo over denken.

Developers beloofden gouden bergen met de next gen. Helaas heeft de community al teveel moeten slikken. Maar zoals gezegd ben ik benieuwd wat ze uit de console weten te trekken. De eerste spellen op de PS3 waren ook beduidend minder dan spellen die jaren later werden uitgebracht.

Ontopic:

Level 5 is bezig aan een nieuwe game voor de PS4. Laat maar een nieuwe Ni No Kuni komen.

Vergelijking met PC vind ik niet reëel. Maar verder ben ik wel met je eens, de PS4 zou krachtiger zijn dan de Xbox One, heb er helaas tot nu toe niets van kunnen merken. Je kunt merken dat de resolutie op de ps4 en one beter zijn dan de vorige generatie maar dat is ook alles. Verder niets beter (qua beeld en performance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

InF.Inc schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:50:

Ontopic:

Ni No Kuni :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik denk dat je het wel degelijk merkt het verschil in resolutie. Alleen dan moet je dezelfde tv naast elkaar hebben. En dan het liefst een zo groot mogelijk (55 inch + )1080 P scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
SC4RF4C3 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:57:
[...]

Vergelijking met PC vind ik niet reëel. Maar verder ben ik wel met je eens, de PS4 zou krachtiger zijn dan de Xbox One, heb er helaas tot nu toe niets van kunnen merken. Je kunt merken dat de resolutie op de ps4 en one beter zijn dan de vorige generatie maar dat is ook alles. Verder niets beter (qua beeld en performance).
Op papier is de GPU krachtiger en de CPU minder krachtig. Waarschijnlijk gaan we het verschil pas echt zien met de exclusives en de multiplatform spellen in een later stadium, als de ontwikkelaars het offloaden van CPU taken naar de GPU goed onder de knie hebben. Dat is namelijk het concept achter de gekozen architectuur. Als je het interessant vindt kun je googlen op de PS4 developer handleidingen. Er zijn enkele presentaties die dit nader toelichten.

Naar aanleiding van de opmerking hierboven dat zowel Unity als Dying Light minder zijn op de PS4 heb ik wat vergelijkingen bekeken.
GTA V is grafish mooier op de PS4 (en meer gras :)), maar snel rijden over veel kruispunten schijnt op de Xbox One weer beter te gaan.
In Unity heeft de PS4 meer moeite met rennen.
Alien Isolation heeft op de PS4 volledige v-sync en daardoor minder screen-tearing. Echter heeft deze wel last van freezes van enkele honderden milliseconden. Xbox One heeft weer meer screen-tearing en minder fps.
Verder zijn er een flink aantal spellen waarbij de PS4 op 1080p zit en de Xbox One eronder.

Kortom zou ik vooral een console kiezen vanwege de exclusieve games en niet omdat deze op papier sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Erapaz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:24:
[...]
Kortom zou ik vooral een console kiezen vanwege de exclusieve games en niet omdat deze op papier sneller is.
Of vanwege de controller :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:57:
Dit soort dingen hebben niet echt geholpen tbh:
[afbeelding]

http://gearnuke.com/1080p...-says-shahid-kamal-ahmad/

edit: Omdat hij meer van de indies is had ie er beter bij kunnen zetten *exclusive to indie-games als disclaimer :9
Klopt wel toch, 2 grote discussiepunten m.b.t. De PS4. >:)
"Je gaat het veel horen" was niet gericht op de games die 1080p 60fps zouden zijn, maar meer de discussie en problematiek waarom het niet zo is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

[...]

Op papier is de GPU krachtiger en de CPU minder krachtig. Waarschijnlijk gaan we het verschil pas echt zien met de exclusives en de multiplatform spellen in een later stadium, als de ontwikkelaars het offloaden van CPU taken naar de GPU goed onder de knie hebben. Dat is namelijk het concept achter de gekozen architectuur. Als je het interessant vindt kun je googlen op de PS4 developer handleidingen. Er zijn enkele presentaties die dit nader toelichten.

Naar aanleiding van de opmerking hierboven dat zowel Unity als Dying Light minder zijn op de PS4 heb ik wat vergelijkingen bekeken.
GTA V is grafish mooier op de PS4 (en meer gras :)), maar snel rijden over veel kruispunten schijnt op de Xbox One weer beter te gaan.
Alien Isolation heeft op de PS4 volledige v-sync en daardoor minder screen-tearing. Echter heeft deze wel last van freezes van enkele honderden milliseconden. Xbox One heeft weer meer screen-tearing en minder fps.
Verder zijn er een flink aantal spellen waarbij de PS4 op 1080p zit en de Xbox One eronder.

True true true. Bovenstaande is allemaal bekend. Vanwege console exclusives heb ik voor de PS4 gekozen. Maar had ook graag gezien dat dat ding wat meer de tand des tijds zou kunnen doorstaan. We merken het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
dutchgio schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:31:
Klopt wel toch, 2 grote discussiepunten m.b.t. De PS4. >:)
Dús de beste man leeft nu ook niet meer? Treurig, vanwege een framerate issue ;(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de PS4 gekozen als mijn vaste console waar ik elke dag op speel.
De Xbox One heb ik ook , maar die staat al maanden stof te happen.

Gisteren had ik echt een "wauw" gevoel audiovisueel bij Dying Light.

Voorlopig blijf ik lekker op de PS4 spelen en ik geef de console "overall" een dikke 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Belichting? Physics? Particles? Draw distance? Density?

Heb je alleen Dead Nation gespeeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
bram1984 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:38:
[...]

Belichting? Physics? Particles? Draw distance? Density?

Heb je alleen Dead Nation gespeeld ofzo?
Idd je kan ook overdrijven:

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7529/16027400082_8c355246ff_o.gif

En dat op een cross-gen game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
[...]

Volgens Digital Foundry (zie link die ik eerder poste) is de ps4 versie juist wat beter dan de xbox versie.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:36:
Ik heb voor de PS4 gekozen als mijn vaste console waar ik elke dag op speel.
De Xbox One heb ik ook , maar die staat al maanden stof te happen.

Gisteren had ik echt een "wauw" gevoel audiovisueel bij Dying Light.

Voorlopig blijf ik lekker op de PS4 spelen en ik geef de console "overall" een dikke 8.
Dying Light gaf mij ook een wauw gevoel. Gister een langere tijd in het donker door gebracht, en je merkt meteen dat het anders spelen is. Je durft minder snel ergens heen te rennen. Voor de normale zombies ben ik niet bang, maar die sneller hunters zijn dan op jacht! Met je blacklight kan je ze afweren en dat geeft ook meteen een grafisch mooi effect op de omgeving.

Wil vanavond in co-op gaan spelen, want dat moet met dit spel echt voor zulke komische belevenissen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
[...]

Ga voor de grap eens een ps4 game spelen en daarna de ps3 versie daarvan. Echt een wereld van verschil. Of uberhaupt een willekeurige (AAA) ps4 game en daarna een willekeurige (AAA) ps3 game.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
voxxel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:57:
[...]

Ga voor de grap eens een ps4 game spelen en daarna de ps3 versie daarvan. Echt een wereld van verschil. Of uberhaupt een willekeurige (AAA) ps4 game en daarna een willekeurige (AAA) ps3 game.
Dat heb ik dus gedaan met TLOU en Fifa14, nogmaals ik ben tevreden met mijn ps4, had alleen meer verwacht qua performance, dat mijn verwachting niet juist is is te discussieren.
Zelfde als dat bram de ps3 headset beter vind dan de gold headset :P kan je ook niet over discussieren, iedereen zijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Dat went wel :) Ik heb een X360 en speelde laatst Forza 4, maar ik vind de 360 controller toch wat log aanvoelen nu. Alleen de dpad van de DS4 zit op de verkeerde plek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
SC4RF4C3 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:03:
[...]

Dat heb ik dus gedaan met TLOU en Fifa14, nogmaals ik ben tevreden met mijn ps4, had alleen meer verwacht qua performance, dat mijn verwachting niet juist is is te discussieren.
Zelfde als dat bram de ps3 headset beter vind dan de gold headset :P kan je ook niet over discussieren, iedereen zijn mening :)
Prima, lets agree to disagree ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
voxxel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:04:
[...]

Prima, lets agree to disagree ;)
We have a deal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Over verwachtigen kun je inderdaad moeilijk discussiëren. Die zijn voor een ieder anders. Echter zeg jij buiten resolutie geen verschil te zien. Feit is dat dat er wel degelijk is, net als een hoger volume en stevigere bass feitelijke waarnemingen zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Overigens vind ik TLOU ook niet geweldig mooi op de ps4, die valt me wat tegen. Ik ben de game nu voor het eerst aan het spelen en ik had meer verwacht. De game zelf vind ik tot nu toe wel heel tof. Shadow of Mordor die ik net uit heb, vind ik er dan wel weer goed uitzien.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik had meer een 'next gen' gevoel bij Dragon Age dan gister bij Dying Light als ik eerlijk ben..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

2 crossgen titels waarbij er eentje ook nog eens heel belabberd is qua graphics. (Fifa 14)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
voxxel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:10:
Overigens vind ik TLOU ook niet geweldig mooi op de ps4, die valt me wat tegen. Ik ben de game nu voor het eerst aan het spelen en ik had meer verwacht. De game zelf vind ik tot nu toe wel heel tof. Shadow of Mordor die ik net uit heb, vind ik er dan wel weer goed uitzien.
The last of Us is dan ook letterlijk een PS3 port op hogere res gerenderd met alleen wat assets uit de cutscenes dan en natuurlijk de buttery smooth 60fps :*) Dus precies wat hij zei >:) Maar vind de game er zeker niet onaardig uit zien al zie je wel op bepaalde aspecten dat het gewoon voor de PS3 is ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:10:
Hier ben ik het mee eens. Vooral de pop-in is soms erg aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Scrisissszzz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:11:
Ik had meer een 'next gen' gevoel bij Dragon Age dan gister bij Dying Light als ik eerlijk ben..
Dragon Age is inderdaad ook een mooie game! Ik ben nu ongeveer op de helft, maar had na 100 uur even een pauze nodig. Na TLOU ga ik weer verder.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
voxxel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:34:
[...]

Dragon Age is inderdaad ook een mooie game! Ik ben nu ongeveer op de helft, maar had na 100 uur even een pauze nodig. Na TLOU ga ik weer verder.
Ik heb in ongeveer 95 uur op normal de game afgerond. Maar ik was er nog niet klaar mee dus ben op Nightmare begonnen en zit net voordat je bij skyhold aankomt. Maar ik heb moeite met er doorheen komen haha!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik had juist niet echt een 'next-gen' gevoel bij Dragon Age: Inquistion. Echt een fantastische game, maar ik vond het nou niet er heel veel beter uitzien dan bijvoorbeeld Mass Effect 3. Wat ik wel heel indrukwekkend vond (en daar is waarschijnlijk ook een groot deel van de grafische kracht van de PS4 voor is gebruikt) is de hoeveelheid detail die op het scherm getoond werd. Waar Mass Effect 3 vooral kleine omgevingen had die er goed uitzagen, produceert DA:I iets mooiere graphics maar met gigantische omgevingen.

EDIT: De eerste echte next-gen game gaat denk ik The Tomorrow Children worden, de graphics van dat spel zijn echt fantastisch.

[ Voor 11% gewijzigd door Mithrildor op 29-01-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Ik hoop zo erg dat The Division een goed spel wordt, vind de huidige Shooters niets aan. Zelfs de oudere shooters als MOH en COD:MW2 waren beter dan de huidige.

Is het al bekend wanneer The Division uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mithrildor schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:25:
EDIT: De eerste echte next-gen game gaat denk ik The Tomorrow Children worden, de graphics van dat spel zijn echt fantastisch.
DriveClub

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuttle007
Ik kijk zelf ook erg naar de division uit. Als NY en shooter fan is dit de perfecte game. :9 Dacht zelf ergens te lezen te hebben dat de game in junk uitkomt, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Shuttle007 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:03:
Ik kijk zelf ook erg naar de division uit. Als NY en shooter fan is dit de perfecte game. :9 Dacht zelf ergens te lezen te hebben dat de game in junk uitkomt, maar weet het niet zeker.
Game komt in 2016 pas is de verwachting iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuttle007
O echt, dat wist ik niet. Jammer, dat duurt nog wel een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor mij hoeft The Division niet meer, toen ik eerste trailers zag was ik helemaal overtuigd, maar met de hedendaagse strategie van uitstellen en uitstellen, heb ik zoiets van, laat maar. Laat wat zien als je er van overtuigd ben dat het goed is als zijnde uitgever. En probeer je aan die datum te houden, ga niet verschillende keren een jaar uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
On_E schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:04:
[...]

Game komt in 2016 pas is de verwachting iirc.
Volgens de officiele twitter adres in 2015!
https://twitter.com/thedi...status/558669363977662465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Mmm dat zou dan dus feestdagen kunnen zijn.

Hopelijk word het er niet voor gerusht en is het net zo karig als Destiny bleek te zijn. Maarja dit is Ubi......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

PS+ games voor volgende maand

Apotheon (PS4)
Transistor (PS4)
Thief (PS3)
Yakuza 4 (PS3)
Rogue Legacy (PS4, PS3, PS Vita Cross Buy)
Kick and Fennick (PS Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Apotheon, Transistor en Rogue Legacy dus.

Helaas weer geen volledige AAA game, maar het zijn wel drie enorm goede indie games, dus ik kan dit wel accepteren. Het is altijd beter dan wat ze op de Xbox One krijgen denk ik dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja dat duurt nog wel ff. Mensen dachten dat TLoU erbij zou zitten. Beetje optimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

PBP schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:44:
PS+ games voor volgende maand

Apotheon (PS4)
Transistor (PS4)
Thief (PS3)
Yakuza 4 (PS3)
Rogue Legacy (PS4, PS3, PS Vita Cross Buy)
Kick and Fennick (PS Vita)
Dat is het? Sorry maar ben geen indiegame speler..dus mijn mening..."bagger as hell" :(
Dikke PS4 en dan die atari/commodore shitty games. Mja, zal wel veel mensen van zulke games houden 8)7

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:13:
[...]

Dat is het? Sorry maar ben geen indiegame speler..dus mijn mening..."bagger as hell" :(
Dikke PS4 en dan die atari/commodore shitty games. Mja, zal wel veel mensen van zulke games houden 8)7
Dus als al deze games grote bekende devs gemaakt waren en door uitgevers werden gedistribueerd, dan was het ineens wel goed geweest? Transistor heeft volgens mij zelfs beter gescoord dan menig AAA titel.

En ze doen deze games er niet bij omdat veel mensen er van houden, maar omdat alle AAA games nog gewoon redelijk verkocht worden. Exclusives kun je de komende tijd sowieso wel vergeten, expansions als First Light uitgezonderd. Wellicht gooien ze Black Flag er een keer op maar dat zal echt nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

bram1984 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Dus als al deze games grote bekende devs gemaakt waren en door uitgevers werden gedistribueerd, dan was het ineens wel goed geweest? Transistor heeft volgens mij zelfs beter gescoord dan menig AAA titel.

En ze doen deze games er niet bij omdat veel mensen er van houden, maar omdat alle AAA games nog gewoon redelijk verkocht worden. Exclusives kun je de komende tijd sowieso wel vergeten, expansions als First Light uitgezonderd. Wellicht gooien ze Black Flag er een keer op maar dat zal echt nog wel even duren.
Ik heb het niet over "gratis games" maar de korting % voor AAA titels. Die zie ik er niet bij staan namelijk.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik had eerlijk gezegd eigenlijk verwacht na Injustice en First Light dat we eindelijk van de indie games af waren (als enige PS plus titels) helaas is het weer zover.

Andere zullen zich er prima mee vermaken, maar het is niets voor mij.

Het is dat ik Plus nodig heb voor Destiny anders had ik het al lange tijd opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:46
Origins schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:32:
Ik had eerlijk gezegd eigenlijk verwacht na Injustice en First Light dat we eindelijk van de indie games af waren (als enige PS plus titels) helaas is het weer zover.

Andere zullen zich er prima mee vermaken, maar het is niets voor mij.

Het is dat ik Plus nodig heb voor Destiny anders had ik het al lange tijd opgezegd.
Het hele gebeuren rondom de PS4 valt me erg tegen. Ik ben nog geen enkele echte next-gen game tegengekomen en alle games waar ik m voor kocht vallen tegen (WatchDogs, Driveclub). Die geremasterde games zijn aardig, maar had ze al op me PS3 kapot gespeeld.
Vorig jaar december voelde ik me koning dat ik bij de eerste groep releases zat en de console als eerste mee mocht ontvangen. Een jaar niets anders dan tegenvallers voel ik me een beetje afgezet. Ik had COD en FIFA ook nog wel op me PS3 kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me anders al meer dan een jaar elke dag prima vermaakt met de PS4 en zijn spellen.
Nu met YouTube , Netflix , coole nieuwe spellen en binnenkort Spotify ben ik nog meer tevreden.

1 smiley voor de PS4 : _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ik snap al die 'haat' ook niet. Heb een prima gamejaar achter de rug op de PS4 en het wordt alleen maar beter ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
-SaveMe- schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:24:
Ik snap al die 'haat' ook niet. Heb een prima gamejaar achter de rug op de PS4 en het wordt alleen maar beter ....
Een haat jaar noem ik het niet... Eerder een jaar van jaloezie op het playstation succes van een specifieke groep haters. ;)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
s.vanrossem schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:42:
[...]

Het hele gebeuren rondom de PS4 valt me erg tegen. Ik ben nog geen enkele echte next-gen game tegengekomen en alle games waar ik m voor kocht vallen tegen (WatchDogs, Driveclub).
Dat ligt dan toch echt aan jezelf.
Games als BF4 en Driveclub (om maar eens een echte next-gen game te noemen) zijn toch echt waar ik de PS4 voor gekocht heb, en waar ik nog geen seconde spijt van heb. Ik ben héél blij dat ik die niet op de PS3 hoef te spelen.
Dan heb ik het nog niet eens over AC Unity, Killzone en Far Cry tov de PS3.

Het is trouwens "mijn", niet "me".

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2015 18:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Joepie, nog meer indie bagger. Sorry hoor, maar dit gaat natuurlijk nergens meer over. Doe maar eens een dikke AAA titel. Om nog maar niets te roepen over DriveClub PS+ editie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Segafreak83 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:56:
Joepie, nog meer indie bagger. Sorry hoor, maar dit gaat natuurlijk nergens meer over. Doe maar eens een dikke AAA titel. Om nog maar niets te roepen over DriveClub PS+ editie ;(
Er is een tijd geweest dat ik voor 12 maanden xboxlive 60 euro betaalde. Hier kreeg je dus geen games bij. Nu heb ik ps+ voor 4 tientjes kunnen krijgen en krijg je er elke maand minimaal 2 spellen bij. Ik hou ook niet echt van indie games maar ik heb ps+ toch echt nodig voor fifa 15 en driveclub. Dus voor die miezerige € 3.75 per maand vind ik het wel prima zo.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:19
Tja iedereen is gewend om mooie titels op de ps3 te krijgen en eerlijk is eerlijk dit valt "nog" wat tegen op de ps4. Echter is het in mijn ogen een dienst om online te gamen, de rest is mooi meegenomen.
Verder vind ik de ps4 echt wel een grote vooruitgang. Mooiere graphics, grotere open werelden, meer mensen in multiplayer zoals bf4. Mensen verwachten wel heel veel voor "slechts" 400€ aan hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Nu online
Natuurlijk zou ik ook veel liever grote topgames krijgen elke maand zoals GTA 5, Fifa 15, Driveclub, Killzone: Shadow Fall enz maar ik snap ook wel dat Sony dat nog niet kan (en waarschijnlijk mag) zolang deze games nog flink wat geld op brengen.

Hoewel ik zelf geen indie gamer ben vind ik het als geste sowieso wel leuk van Sony. Het is toch leuk om te zien hoe een klein groepje jongeren met een zeer beperkt budget een spel kunnen maken dat toch in smaak valt. Je moet zelf maar eens proberen opboksen tegen zo'n bedrijf als Rockstar of EA in de hoop een paar euro's/dollars te verdienen... Chapeau.

Naar mate de PS4 ouder wordt zullen er ook meer games evolueren richting Platinum zoals bij de PS3 vroeger. Ik verwacht op langere termijn dat er bij PS+ abonnees zo'n games wel maandelijks weggegeven worden.

Ter info nog even review's en filmpjes van de toekomstige PS4 games van februari:
http://www.ign.com/videos...eon-coming-to-ps4-january
http://www.ign.com/games/transistor/ps4-162852
http://www.ign.com/games/rogue-legacy/ps4-20004187

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, jij denkt dat indie devs "kleine groepjes jongeren" zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:00:
Ik heb me anders al meer dan een jaar elke dag prima vermaakt met de PS4 en zijn spellen.
Nu met YouTube , Netflix , coole nieuwe spellen en binnenkort Spotify ben ik nog meer tevreden.

1 smiley voor de PS4 : _/-\o_
2 smileys, ik heb me al sinds launch goed vermaakt met de ps4 en dat doe ik nogsteeds bijna elke dag! Misschien helpt het om niet de hele tijd mee te gaan met elke hype en gewoon rustig de reviews af te wachten. Ik heb dit jaar nog niks gespeeld dat me tegen viel.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:23:
Lol, jij denkt dat indie devs "kleine groepjes jongeren" zijn? :+
Ik bedoel niet dat het 2 achttienjarigen zijn die na hun eerste programmeerles op school even besluiten om een game te gaan maken. Maar het lijken mij ook geen grote bedrijven zoals EA.

Wat mij vooral opvalt aan indie games is dat ze vaak heel origineel uit de hoek kunnen komen. Waar FIFA 15 gewoon hetzelfde is als FIFA 14 (op het getal in de titel na) kun je in indie games nog originaliteit vinden.

Ik hoop gaandeweg dat Sony meer bekende games zal weg geven maandelijks maar aangezien de console nog niet oud is en het aantal topgames gewoon nog beperkt is hierdoor, laten we eerlijk zijn, zie ik dat nog niet direct gebeuren.
Pagina: 1 ... 19 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link