[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.893 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 08:56

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Hoop dat Sony dit jaar nog met project morpheus op de proppen komt en dat het zich kan meten met de oculus rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Jeej, gratis toffe indies volgende maand :D

Om ook maar eens een ander geluid te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jeej,

GRATIS games volgende maand. Om het nog maar eens positiever te brengen. Verwende Nederlanders :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:46
Leuk voor de liefhebbers van zo'n ipad spelletje, maar tis niks voor mij.

Zo'n Killzone, dat koopt toch serieus niemand meer? Gooi die dan lekker een keer in de plus, zet de dlc nog eens in de uitverkoop en je verdient misschien nog wat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Dat gejank iedere maand..

Onbegrijpelijk dat mensen liever een oersaaie game als First Light willen spelen omdat er mooie graphics bij zitten terwijl een game als Transistor echt 100 x leuker is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Yeah, Transistor :D Daar zit ik al een tijdje op te wachten :D

Prima games wat mij betreft. Rogue Legacy heb ik jammer genoeg al. Ook een lekkere game!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:29:
Dat gejank iedere maand..

Onbegrijpelijk dat mensen liever een oersaaie game als First Light willen spelen omdat er mooie graphics bij zitten terwijl een game als Transistor echt 100 x leuker is.
Onbegrijpelijk dat mensen hun mening geven, dat dit kan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Origins schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:44:
Dit is een positief-bericht-forum only. Vrijwel elk negatief ding zal meteen worden afgestraft :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Origins schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:44:
[...]

Je mist het punt volledig.
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:47:
[...]

Dit is een positief-bericht-forum only. Vrijwel elk negatief ding zal meteen worden afgestraft :)
Zie boven.

Als je het iedere maand zo slecht vindt allemaal, zeg Plus op, scheelt je dan een hoop ergernis blijkbaar...

[ Voor 44% gewijzigd door On_E op 30-01-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:51:
[...]

Je mist het punt volledig.

[...]

Zie boven.

Als je het iedere maand zo slecht vindt allemaal, zeg Plus op, scheelt je dan een hoop ergernis blijkbaar...
Uhm nee ik mis het punt niet, jij geeft aan dat transistor 100x leuker is een First light, volgens mij bepalen mensen nog altijd zelf wat leuk is.
Mensen hebben een bepaalde verwachting van PS plus (iets wat door Sony zelf is gecreëerd) een jaar nadat de console uit is kun je prima games uitbrengen als Killzone, Knack etc. daarnaast kun je ook een indie game erbij geven voor degene die dat leuk vind.

Overigens heb ik niets met Indie games, ik hou niet van dit soort games, ik had eigenlijk verwacht dat na Injustice en First light dat de "normale" titels weer terug waren in PS Plus.

PS Plus kan ik niet opzeggen omdat ik Destiny speel, ik heb dus eigenlijk geen keus, anders was Plus zeker opgezegd.

@Brad lol :+

[ Voor 16% gewijzigd door Origins op 30-01-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Origins schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:56:
[...]

Uhm nee ik mis het punt niet, jij geeft aan dat transistor 100x leuker is een First light, volgens mij bepalen mensen nog altijd zelf wat leuk is.

Overigens heb ik niets met Indie games, ik hou niet van dit soort games, ik had eigenlijk verwacht dat na Injustice en First light dat de "normale" titels weer terug waren in PS Plus.

Overigens kan ik PS plus niet opzeggen omdat ik Destiny speel, ik heb dus eigenlijk geen keus, anders was Plus zeker opgezegd.

@Brad lol :+
Het punt is dat elke maand dezelfde commentaren te lezen zijn, zeg het dan gewoon op als het je niet bevalt. Of ga je ook iedere maand klagen dat er niets op je extra zenderpakketten te zien is op TV terwijl je ze ook gewoon op kan zeggen?

Ah, je hebt Plus nodig voor Destiny, dus de maandelijkse games zijn eigenlijk bonus?

Dat Transistor 100 x leuker is dan First Light is trouwens een feit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS3 kreeg je in het begin ook waardeloze spellen met PSPlus die ik nooit gespeeld heb.
Na een aantal jaren kwamen de echte goeie games pas gratis met PSPlus op de PS3.

Geduld hebben is dus aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

s.vanrossem schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:42:
[...]

Het hele gebeuren rondom de PS4 valt me erg tegen. Ik ben nog geen enkele echte next-gen game tegengekomen en alle games waar ik m voor kocht vallen tegen (WatchDogs, Driveclub). Die geremasterde games zijn aardig, maar had ze al op me PS3 kapot gespeeld.
Vorig jaar december voelde ik me koning dat ik bij de eerste groep releases zat en de console als eerste mee mocht ontvangen. Een jaar niets anders dan tegenvallers voel ik me een beetje afgezet. Ik had COD en FIFA ook nog wel op me PS3 kunnen spelen...
Veel plezier met je PS3 dan

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het PlayStation PSPlus systeem is eigenlijk prima te vergelijken met het Xbox Games for Gold systeem.

PlayStation :

PS3 / PSVita - Goeie gratis games.
PS4 - Minder goeie gratis games.

Xbox :

Xbox 360 - Goeie gratis games.
Xbox One - Minder goeie gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:11:
Het PlayStation PSPlus systeem is eigenlijk prima te vergelijken met het Xbox Games for Gold systeem.

PlayStation :

PS3 / PSVita - Goeie gratis games.
PS4 - Minder goeie gratis games.

Xbox :

Xbox 360 - Goeie gratis games.
Xbox One - Minder goeie gratis games.
Is Games for Gold juist niet afgeleid van PSN+?

En dat mensen lopen te klagen over het ontbreken van AAA-titels voor de PS4 is natuurlijk absurd... de PS3 bestaat al veel langer en kan dus ook uit een grotere AAA-bibliotheek putten. De PS4 heeft dat nog niet.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:58:
[...]

Het punt is dat elke maand dezelfde commentaren te lezen zijn, zeg het dan gewoon op als het je niet bevalt. Of ga je ook iedere maand klagen dat er niets op je extra zenderpakketten te zien is op TV terwijl je ze ook gewoon op kan zeggen?

Ah, je hebt Plus nodig voor Destiny, dus de maandelijkse games zijn eigenlijk bonus?

Dat Transistor 100 x leuker is dan First Light is trouwens een feit. :+
De comments zijn zelf gemaakt door Sony op de PS3, ik snap de comments ook wel, pak maar een willekeurige game site en lees de comments maar.], mensen hebben nu eenmaal een bepaalde verwachting.
Sony kan juist dmv plus een grotere voorsprong pakken met "gratis" games als Killzone, Tomb Raider of Knack bijv.

Zenderpakketten gaat hier niet op omdat je hier extra voor betaald om een zender te zien, PS plus was voor games, echter heeft Sony het slim aangepakt door nu ook voor online game te moeten payen.

Ik ben overigens erg tevreden met de PS4 absoluut, maar ik proef de laatste tijd een bepaalde arrogantie van Sony dat ze bovengenoemde games niet willen geven in de plus, dit omdat ze er nog wel een paar centen uit kunnen halen en omdat de PS4 de naam nu heeft.

Had echter wel een reactie verwacht met deals en plus games na de afgelopen 2 maanden waarin Sony werd afgedroogd door MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 23:24

JSchut

.....

Mijn controller begon te kraken aan de linker kant waar je hem vast houd. Echt heel irritant. Het gedeelte met het glimmende zwart lijkt ook licht losjes te zijn. Dat heeft rechts overigens ook, maar die kraakt niet.

Het schroefje van de linkerkant een klein tikje losser gemaakt en kraken is weg.

Klopt het dat het glimmende gedeelte licht losjes zit? Ik kan het aan beide kanten aan de zijkant een klein beetje indrukken.

De controller is 2 weken oud en er is nog maar een uurtje of 20 normaal mee gegamed.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
JSchut schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:44:
Mijn controller begon te kraken aan de linker kant waar je hem vast houd. Echt heel irritant. Het gedeelte met het glimmende zwart lijkt ook licht losjes te zijn. Dat heeft rechts overigens ook, maar die kraakt niet.

Het schroefje van de linkerkant een klein tikje losser gemaakt en kraken is weg.

Klopt het dat het glimmende gedeelte licht losjes zit? Ik kan het aan beide kanten aan de zijkant een klein beetje indrukken.

De controller is 2 weken oud en er is nog maar een uurtje of 20 normaal mee gegamed.
Das puur pech. Gewoon opsturen naar Sony. Je moet wel even geduld hebben. Ik wacht nu namelijk al 2 weken op een nieuwe controller ivm scheurend rubber.

Ik snap niet dat er mensen zijn die Indies niet leuk vinden. Dat mag natuurlijk, maar ik heb mezelf tot nu toe meer vermaakt met Indies als Vagiant Wars, Oddworld, SteamWorld Digg, Don't Starve, en Never Alone.
Van de Full priced games konden alleen BF4, Lara Croft, Wolvenstein en TLOU me echt bekoren.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

steefje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:04:
[...]

Das puur pech. Gewoon opsturen naar Sony. Je moet wel even geduld hebben. Ik wacht nu namelijk al 2 weken op een nieuwe controller ivm scheurend rubber.
Moet ik dat echt via Sony regelen of is terug naar de Mediamarkt (waar ik twee weken geleden de PS4 kocht) ook mogelijk? Mediamarkt is 45 minuten rijden voor mij. Vandaar dat ik er niet op de gok heen wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:44

Pinjataaa

Hit me!

JSchut schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Moet ik dat echt via Sony regelen of is terug naar de Mediamarkt (waar ik twee weken geleden de PS4 kocht) ook mogelijk? Mediamarkt is 45 minuten rijden voor mij. Vandaar dat ik er niet op de gok heen wil :P
Ik zou eerst MM proberen, daar heb je nog wel kans dat je direct een nieuwe meekrijgt. Je zal vast niet de eerste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Hou toch op met die vreselijke marketing term. Indiegame dit, indiegame dat... Het blijven gewoon games. Ga het niet lopen haten omdat het toevallig een zogenaamde indiegame is, ga het ook niet hypen omdat het een indiegame is.
Ik zie indiegames gewoon als games en beoordeel ze op dezelfde voet als AAA games (ik hou ook niet van die term). En een heleboel zijn ontzettend gehyped en slecht, net als AAA games.

Dat gezegd hebbende: Transistor is gewoon echt heel erg goed. Net als Hotline Miami erg goed is en een game als Papers Please erg goed is. Niet omdat het zogenaamd indiegames zijn, maar omdat het gewoon steengoede games zijn.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Pinjataaa schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:08:
[...]

Ik zou eerst MM proberen, daar heb je nog wel kans dat je direct een nieuwe meekrijgt. Je zal vast niet de eerste zijn.
Mijn eerste PS4 was een maandag morgen model. Die heb ik dus al omgeruild. En nu heb ik dit helaas. Vandaar dat ik mij afvraag of alle controllers dit hebben of dat ik er gewoon te veel op let.

Maar zoals ik begrijp hoor je dat glimmende zwarte gedeelte niet heel licht in te kunnen drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

JSchut schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:10:
[...]

Mijn eerste PS4 was een maandag morgen model. Die heb ik dus al omgeruild. En nu heb ik dit helaas. Vandaar dat ik mij afvraag of alle controllers dit hebben of dat ik er gewoon te veel op let.

Maar zoals ik begrijp hoor je dat glimmende zwarte gedeelte niet heel licht in te kunnen drukken?
Ik weet niet wat je bedoelt met glimmende gedeelte. Als je de R2 en L2 triggers bedoelt, die dingen kunnen wel kraken ja. Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

JSchut schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:10:
[...]

Die van mij kraakt ook als je er wat kracht op zet .. gewoon plastic wat met 4 schroefjes aan elkaar is geschroefd. Niets om je zorgen over te maken.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11
Ik vind die indiegames heerlijk. Spellen waar ik normaal niet zo snel 10 ~ 15 euro voor over zou hebben, maar waar ik iedere maand weer een paar uur plezier aan heb.

Zo'n game als First Light of vooral Injustice, vind ik persoonlijk dan ook niet echt een AAA titel. Echte AAA titels als The Last of Us of GTA5 koop ik toch wel. En de iets mindere titels (zoals bijv. Killzone of Knack) koop ik een keer tweedehands voor eurootje of 15,-. Wat met digital indiegames niet kan.

Maar goed zoveel gamers, zoveel meningen.

Ik kijk nu erg uit naar Life is Strange die vandaag is uitgekomen. Nog even wachten tot de demo te downloaden is, maar neem deze denk ik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Pinjataaa schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:17:
[...]

Ik weet niet wat je bedoelt met glimmende gedeelte. Als je de R2 en L2 triggers bedoelt, die dingen kunnen wel kraken ja. Zie hier
Ik bedoel de rand bij de handgrepen. Zie afbeelding. Gaat van licht naar donker.

Afbeeldingslocatie: http://media.bestofmicro.com/Q/D/411781/original/PS4-G25.jpg

De triggers kraken niet maar kan je wel beetje naar links en rechts bewegen. De linker trouwens een stuk meer dan de rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

JSchut schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:27:
[...]

Ik bedoel de rand bij de handgrepen. Zie afbeelding. Gaat van licht naar donker.

[afbeelding]

De triggers kraken niet maar kan je wel beetje naar links en rechts bewegen. De linker trouwens een stuk meer dan de rechter.
Is 'normaal'. Niets om je zorgen over te maken.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

InF.Inc schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:37:
[...]

Is 'normaal'. Niets om je zorgen over te maken.
ok top :) thnx! Het verschil in speling tussen de L2 en R2 triggers ook dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Komt er een demo van Life is strange? Dat lijkt me wel een topper namelijk

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik snap dat veel mensen veel indie games niet leuk of boeiend vinden. Ik vind het gros ook niet interessant. Maar om te zeggen dat je niet van indiegames in het geheel houd, is imo een rare uitspraak. Indie is geen genre. Er zijn net zoveel soorten indiegames als dat er genres zijn en dus zal er voor iedereen echt wel wat leuks tussen zitten. Ik vind het bijv altijd wel grappig als mensen roepen indie maar niks te vinden terwijl ze wel minecraft oid spelen :p

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wie vult 'm aan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FAiLGfu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Indie games hebben allemaal van die kleuter grahics!

Outlast...

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

voxxel schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:29:
Ik snap dat veel mensen veel indie games niet leuk of boeiend vinden. Ik vind het gros ook niet interessant. Maar om te zeggen dat je niet van indiegames in het geheel houd, is imo een rare uitspraak. Indie is geen genre. Er zijn net zoveel soorten indiegames als dat er genres zijn en dus zal er voor iedereen echt wel wat leuks tussen zitten. Ik vind het bijv altijd wel grappig als mensen roepen indie maar niks te vinden terwijl ze wel minecraft oid spelen :p
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Sportsfriends en The Jackbox Partygames zijn indiegames toch? Geweldige games! :D Maar die 2D adventure spellen vind ik niet zo interessant.

Ik ben wel benieuwd naar Rime, The Witness, Transistor en dat spelletje waar je werelden&planeten kan ontdekken (kom zo niet op de naam) No Man's Sky.

[ Voor 23% gewijzigd door Pinjataaa op 30-01-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Enige "indiegames" die ik vermakelijk vind is die van Housemarque (Resogun, Stardust). Verder tja... weinig bijzonders nog mogen ontdekken. Ik kan er ook niet mee zitten dat er nog geen triple A games gratis worden weggegeven.

Die zijn er gewoon nog niet voldoende. Ik vermaak mij prima met de spellen die er nu zijn. Op het moment nog steeds met Dragon Age, GTAV etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

JSchut schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:39:
[...]

ok top :) thnx! Het verschil in speling tussen de L2 en R2 triggers ook dus?
Jup. Viel mij ook al op bij de mijne. De triggers geven bij mij ook een piepgeluidje en er zit idd wat speling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11
Iedere maand weer hetzelfde gezeur omtrent de gratis games: het is wéér niet goed genoeg.
Ik heb PS+ om online te gamen, dus het zal mij echt boeien welke games er gratis bij zitten iedere maand.
AAA titels kan je gewoon nog niet verwachten. Geduld hebben mensen ;)

Weet iemand trouwens of je de "mensen die je misschien kent" bovenaan je vriendenlijst kan verwijderen/uitzetten? Ik ken ze niet en kan ze niet verwijderen lijkt het.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:46
Er is maar 1 goede indie game en dat is Limbo. De rest is overgewaardeerde bagger met de looks van een snes game.

*rent weg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Als ik de hele lijst Plus titels sinds november 2013 erbij pak, kan ik zeggen dat ik mij uitstekend heb vermaakt of nog steeds vermaak met :

Resogun
Don't Starve
Dead Nation Apocalypse Ed.
Stick it to the Man
Trine 2
Strider
Fez
Pix the Cat
Spelunky
Binding of Isaac
The Swapper

Prima lijstje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Trine 2 en Resogun vind ik zelf ook leuke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Dying Light al een aantal uurtjes gespeeld, maar het spel trek me eigenlijk nog niet, vind het tot nu toe niet echt positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Origins schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:13:
Dying Light al een aantal uurtjes gespeeld, maar het spel trek me eigenlijk nog niet, vind het tot nu toe niet echt positief.
Alleen of coop? coop vind ik veel leuker om te doen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:24:
[...]

Co-op nog niet gedaan, maybe dat dat de fun veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ah .. de bullshit bingo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Scrisissszzz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:24:
[...]

Wat is er niet leuk aan? Ik heb hem nog niet en twijfel. Soms komt het ook pas later dat het echt leuk word. Had ik iig bij Wolvenstein en TLOU ook

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
steefje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:46:
[...]

Wat is er niet leuk aan? Ik heb hem nog niet en twijfel. Soms komt het ook pas later dat het echt leuk word. Had ik iig bij Wolvenstein en TLOU ook
Heb hem na de intro alleen nog coop gedaan met 2/3 man en dat is gewoon leuk om te doen!
Alleen nog niet gespeeld verder dus kan ik niks over zeggen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
On_E schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:30:
Als ik de hele lijst Plus titels sinds november 2013 erbij pak, kan ik zeggen dat ik mij uitstekend heb vermaakt of nog steeds vermaak met :

Resogun
Don't Starve
Dead Nation Apocalypse Ed.
Stick it to the Man
Trine 2
Strider
Fez
Pix the Cat
Spelunky
Binding of Isaac
The Swapper

Prima lijstje voor mij.
De ps+ games die ik gespeeld heb en leuk vond zijn:

Contrast
Fez
The Swapper

Trine 2 ga ik nog wel spelen en Rogue Legacy volgende maand ook.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tweakarim schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:52:
Hoop dat Sony dit jaar nog met project morpheus op de proppen komt en dat het zich kan meten met de oculus rift.
Het vooruitzicht van Morpheus is één van de (zwaar meewegende) redenen waarom ik een PS4 heb. Ben erg benieuwd wat het gaat brengen. Hoop ook er dit jaar al iets van te zien, maar vind het ook niet erg als het nog een jaartje langer duurt (zeker niet als dat jaar dan ten goede komt aan een vlekkeloze VR-ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:46:
[...]

Ik vind 'm echt wreed. Vooral het feit dat je de tijd in de gaten moet houden is erg origineel. Besturing en gameplay is ook meer dan uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:18
Iemand die Shadow of Mordor speelt ? Wat een lag af en toe in dat spel zeg , moet de PS4 rebooten en dan is het weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:40:
Iemand die Shadow of Mordor speelt ? Wat een lag af en toe in dat spel zeg , moet de PS4 rebooten en dan is het weg
Ik heb die een paar maanden geleden zeer intensief gespeeld (5 dagen en uitgespeeld :-p), maar heb nergens problemen mee gehad. Is er onlangs een update geweest misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:45:
[...]

Ik heb die een paar maanden geleden zeer intensief gespeeld (5 dagen en uitgespeeld :-p), maar heb nergens problemen mee gehad. Is er onlangs een update geweest misschien?
Een "lag" update .... It's a feature :+

Maar inderdaad wat ik zo snel kon vinden is het iets sinds de laatste update , great

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
ralph075 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:14:
[...]

Het vooruitzicht van Morpheus is één van de (zwaar meewegende) redenen waarom ik een PS4 heb. Ben erg benieuwd wat het gaat brengen. Hoop ook er dit jaar al iets van te zien, maar vind het ook niet erg als het nog een jaartje langer duurt (zeker niet als dat jaar dan ten goede komt aan een vlekkeloze VR-ervaring).
Vlekkeloze vr hoef je denk ik niet te verwachten. Daar is de ps4 niet echt krachtig genoeg voor en daar zijn de huidige specs van Morpheus niet goed genoeg voor.

Zou het wel richting vlekkeloos moeten gaan dan moet er een apart apparaat (een 2e ps4 in principe) tussen de headset en je ps4 komen om extra rekenkracht te voorzien. Ook de headset zelf zal betere schermpjes moeten krijgen met een hogere resolutie dan 1080p. Dan zit je ook al meteen richting de 1000 euro voor Morpheus schat ik zo en dat zal Sony echt niet doen. Let wel, dan ga ik er van uit dat je driveclub met de huidige grafische kwaliteit wilt spelen met Morpheus.

Natuurlijk zijn er veel meer toepassingen voor VR dan gaming. Denk bijvoorbeeld aan virtuele musea etcetera. Ik ben in ieder geval zeer nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
cardwizard schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:40:
Van wat ik heb gelezen gebeurt dat als je vanuit restmode de game start. Dan moet je inderdaad rebooten. Ik heb het nooit gehad (+-30 uur) vanuit normaal opstarten.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
voxxel schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:40:
[...]

Van wat ik heb gelezen gebeurt dat als je vanuit restmode de game start. Dan moet je inderdaad rebooten. Ik heb het nooit gehad (+-30 uur) vanuit normaal opstarten.
Het verschil na een reboot is gelukkig heel groot , maar wel een vreemd iets in ieder geval

Net of je een game speelt op een pc die te langzaam is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Aardig van Sony. Had de 'season pass' gekocht van Dying Light en daarvoor het volledige spel gekregen. Vond ik zojuist een vouchercode in de notificaties voor de season pass. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Zijn er mensen die Life is Strange hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

The_Worst schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:26:
Aardig van Sony. Had de 'season pass' gekocht van Dying Light en daarvoor het volledige spel gekregen. Vond ik zojuist een vouchercode in de notificaties voor de season pass. :)
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

AtlAntA schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:57:
[...]

Vlekkeloze vr hoef je denk ik niet te verwachten. Daar is de ps4 niet echt krachtig genoeg voor en daar zijn de huidige specs van Morpheus niet goed genoeg voor.

Zou het wel richting vlekkeloos moeten gaan dan moet er een apart apparaat (een 2e ps4 in principe) tussen de headset en je ps4 komen om extra rekenkracht te voorzien. Ook de headset zelf zal betere schermpjes moeten krijgen met een hogere resolutie dan 1080p. Dan zit je ook al meteen richting de 1000 euro voor Morpheus schat ik zo en dat zal Sony echt niet doen. Let wel, dan ga ik er van uit dat je driveclub met de huidige grafische kwaliteit wilt spelen met Morpheus.

Natuurlijk zijn er veel meer toepassingen voor VR dan gaming. Denk bijvoorbeeld aan virtuele musea etcetera. Ik ben in ieder geval zeer nieuwsgierig.
Heb ergens gelezen dat in de kabel van prototype van Morpheus een extra zwart kastje zit met drie processoren die o.a. zorgen voor 3d geluid, de frame rate kan opschroeven naar 120fps en een processor om vervorming tegen te gaan. In september werd aangegeven dat Morpheus voor 85% klaar is. Ik hoop dan ook op een release dit jaar. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tweakarim schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:03:
[...]

Heb ergens gelezen dat in de kabel van prototype van Morpheus een extra zwart kastje zit met drie processoren die o.a. zorgen voor 3d geluid, de frame rate kan opschroeven naar 120fps en een processor om vervorming tegen te gaan. In september werd aangegeven dat Morpheus voor 85% klaar is. Ik hoop dan ook op een release dit jaar. Ben erg benieuwd.
Dat zou wel heel erg tof zijn! Maar ik vraag me af wat voor processor dat dan wel niet moet zijn als je driveclub met diezelfde grafische kwaliteit 2 maal 120 fps (want 2 schermpjes toch?) wilt weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Origins schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:48:
Ja, hij is leuk :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:48:
Gewe.ldig leuk spel, als je van het genre houdt.
Ik vermaak me er ieder geval prima mee tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

AtlAntA schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:31:
[...]

Dat zou wel heel erg tof zijn! Maar ik vraag me af wat voor processor dat dan wel niet moet zijn als je driveclub met diezelfde grafische kwaliteit 2 maal 120 fps (want 2 schermpjes toch?) wilt weergeven.
Hier staat meer uitleg over hoe dit werkt:

http://www.dualshockers.c...still-get-an-oled-screen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakarim schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:03:
[...]

Dat zou idd heel mooi zijn, want ik was ook al bang voor de rekenkracht.. :/
De Morpheus was voor mij oa ook een van de redenen voor de aanschaf van een PS4 :)

Hoop alleen niet dat t wordt uitgesteld tot de 5..
En in ga me wss ook inhouden met het direct aanschaffen.. Dit ivm de beginprijs, bugs en V2.x etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:20
Mijn broertje heeft far cry 4 digitaal aangeschaft en nu wil ik dit spel op mijn ps4 kunnen spelen. Kan dat? En hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
silencedead schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:53:
Mijn broertje heeft far cry 4 digitaal aangeschaft en nu wil ik dit spel op mijn ps4 kunnen spelen. Kan dat? En hoe?
Vraag het aan je broertje..?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:20
Hahn schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:55:
[...]

Vraag het aan je broertje..?
Moet ik op zijn account op mijn ps4 inloggen? Maar kan hij dan tegelijkertijd op zijn ps4 nog wel (online)gamen (iets ander dan far cry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spellen die op mijn verlanglijstje staan in februari en maart :

Bloodborne (gepreordered)
The Order : 1886 (gepreordered)
The Division
Project Cars

Battlefield : Hardline staat er misschien op ,
maar ik ga 3 februari eerst de beta spelen
en pas daarna beslissen of ik die ook neem.

The Division en Project Cars zijn nog niet te preorderen in de NL PSStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:02:
Spellen die op mijn verlanglijstje staan in februari en maart :

Bloodborne (gepreordered)
The Order : 1886 (gepreordered)
The Division
Project Cars

Battlefield : Hardline staat er misschien op ,
maar ik ga 3 februari eerst de beta spelen
en pas daarna beslissen of ik die ook neem.

The Division en Project Cars zijn nog niet te preorderen in de NL PSStore.
The Division in februari/maart.. Dream on ;) Je mag blij zijn als die dit jaar komt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:05:
[...]

The Division in februari/maart.. Dream on ;) Je mag blij zijn als die dit jaar komt.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Het feit dat het al maanden relatief stil is rondom die game doet alleen al vermoeden of ie dit jaar wel kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:30
Iets wat nooit is aangekondigd kan je lastig bewijzen. Heb jij wel bewijs dat 'ie binnen nu en 2 maanden uit zou moeten komen? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Meen je dat nou :P Common sense? Google? Elke gamesite die release dates post?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op PSX staat :

Tom Clancy's: The Division (PS4)
Releasedatum: 26-03-2015
Genre: Actie
Platform: PS4
Uitgever: Ubisoft
Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal

Niet echt betrouwbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:09:
Op PSX staat :

Misschien handig om te bedenken dat grote titels altijd een hype traject van een paar maanden hebben. Aangezien het al heel lang stil is, weet je dat hij voorlopig niet komt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:09:
Op PSX staat :

Volgens mij is die datum een placeholder datum. Meestal is zo'n datum 31-12-20xx maar soms is dat ook de laatste dag van een (fiscaal) kwartaal. Ik denk dat dat hier aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Er is 1 ding zeker en dat is dat the division in 2015 uitkomt.

Bron: officiele twitter account van the division

https://twitter.com/thedi...status/558669363977662465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:14:
Er is 1 ding zeker en dat is dat the division in 2015 uitkomt.

Bron: officiele twitter account van the division

https://twitter.com/thedi...status/558669363977662465
Ja want games worden nooit uitgesteld :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
voxxel schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Denk is een keer positief. Voor nu staat de planning gewoon op 2015 klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Sorry hoor, ik maak maar een grapje ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Madden nfl nu voor 30 euro in de store.. En in de mediamarkt voor 70 dan is dit toch een koopje

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clavat schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:41:
Madden nfl nu voor 30 euro in de store.. En in de mediamarkt voor 70 dan is dit toch een koopje
Zeker een koopje voor de American Football fans.
Ik heb Madden 25 al , anders had ik em wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50
voxxel schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Ubisoft stelt games niet uit ookal zijn ze nog niet af.... Remember Unity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
morm schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:39:
[...]

Ubisoft stelt games niet uit ookal zijn ze nog niet af.... Remember Unity?
Guys guys c'mon... ze zijn gewoon verkeerd begrepen. Ze wilden gewoon de laatste trends in de game industrie opvolgen. Ze waren gewoon vergeten in de titel 'early-access' te vermelden.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vanwege onderstaande aanbieding die ik in het "Console budget gaming"-topic tegen kwam, ben ik alsnog overstag gegaan voor een US PSN account.
MauBro schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:06:
Need for Speed Rivals complete edition (the full game plus all six previously released downloadable content packs.) voor slechts $14,99 in de US store

https://store.sonyenterta...00113_00-B000000000000934
Aangezien ik gisteravond best even bezig ben geweest en betalen in de US Store via mijn creditcard (3V prepaid) en NL PayPal account niet lukte, nog wat omwegen gemaakt. Voor anderen, die er misschien tegenaan gaan lopen, hier onder een stappenplan.

- Je start met een PS4 met een NL PSN(+) account.
- Maak op Borderlinx een account, zodat je een US postadres hebt. Gebruik dit adres in alle volgende stappen waar je US accounts aanmaakt en adresgegevens moet invullen.
- Maak in de US PSN store een nieuw PSN account aan. Voeg dit account toe op jouw PS4
- Maak een US PayPal account aan.
- Zet geld op de US PayPal account door het vanaf het NL Paypal account over te boeken (het is niet mogelijk om dezelfde creditcard aan twee PayPal accounts te koppelen)
- Duik in de PSN store, waardeer je wallet op via het US PayPal account, zoek de leuke aanbiedingen uit en reken af.
- Installeer de games op je PS4 onder het US PSN account.
- Switch naar je NL PSN account en geniet van je nieuwe games.

Nog wat sidenotes:
- Aangezien ik geen vouchers voor tegoed in de PSN store wil kopen en mijn creditcard en NL PayPal in de US PSN store niet werkten, had ik een US PayPal account nodig. (De reden dat ik niet met vouchers wil werken is dat ik zo gepast mogelijk wil betalen. Als je rechtstreeks in de store jouw wallet opwaardeert, dan kan dat in stappen van $5)
- Boek geld over van jouw NL PayPal naar jouw US PayPal als betaling aan vrienden/familie, dan is het direct beschikbaar (ik had eerst vanaf het US PP account een verzoek om geld aan mijn NL PP gestuurd, maar dan kan je tot 3 weken moeten wachten tot het geld beschikbaar is).
- Als je een Gmail-adres hebt, dan kan je in jouw mailadres willekeurig een punt plaatsen. Als voorbeeld: pietjepuk@gmail.com kan je pietje.puk@gmail.com van maken. Voor Gmail is dit hetzelfde en mail aan beide adressen komt in dezelfde (jouw eigen dus...) mailbox terecht. Het kan voor jezelf helpen om US en NL accounts uit elkaar te houden en het voorkomt mogelijke meldingen dat een e-mailadres al geregistreerd staat bij PSN of PayPal. Je kan natuurlijk ook gewoon twee verschillende adressen/mailboxen gebruiken.

Volgens mij heb ik alles benoemd waar ik tegenaan liep. Hopelijk helpt het iemand anders in de toekomst.

Ik zit nog wel met 1 vraag: kan ik een (1) PS4 als primaire instellen op twee PSN accounts? (zodat ik games ook rechtstreeks vanuit de US store (in browser) naar mijn PS4 kan laten downloaden/installeren). Niet strikt noodzakelijk, maar zou handig kunnen zijn. Ik wist/weet het niet, dus ik heb de gok niet genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
The_Worst schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:26:
In de NL store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Nee, ik logde in met mijn US account op de PlayStation (waar ik Dying Light mee had geactiveerd) en toen kreeg ik een notificatie 'From PlayStation' en daarmee kon ik de season pass gratis activeren in de store.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:10

Kju

Je kan dezelfde PS4 instellen als primary op alle accounts, dat maakt niks uit. Alleen kan je per account maar 1 PS4 als primary instellen. Ik heb op mijn eigen PS4 de US account van mijn vrouw primary staan en speel dan met mijn eigen (niet primary) NL account en op de PS4 van mijn vrouw staat mijn NL account primary en speelt ze met haar eigen US account.
In mijn ervaring werkt een nederlandse AMEX card wel bij de US Amazon store als je met PSN tegoed wil werken. Ik zou het, gezien de huidige wisselkoers, niet raadzaam vinden om nu grote tegoeden op je PSN account te sparen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik zie op Marktplaats digitale games staan zoals Dying Light voor de PS4 voor 28(?) euro.. wie heeft hier ervaring mee? Account is allang actief en heeft ook netjes paypal aankoopbescherming...

"Bij de aankoop van het spel krijg je een account waar het spel op staat. Dit account voeg je toe op je ps4 en hierdoor kan je het spel op je eigen account spelen. Bij de aankoop van het spel zullen wij u goed begeleiden."

Goed te vertrouwen?

[ Voor 39% gewijzigd door 0xrubennft op 01-02-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

0xrubennft schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:40:
Ik zie op Marktplaats digitale games staan zoals Dying Light voor de PS4 voor 28(?) euro.. wie heeft hier ervaring mee? Account is allang actief en heeft ook netjes paypal aankoopbescherming...

"Bij de aankoop van het spel krijg je een account waar het spel op staat. Dit account voeg je toe op je ps4 en hierdoor kan je het spel op je eigen account spelen. Bij de aankoop van het spel zullen wij u goed begeleiden."

Goed te vertrouwen?
Wat denk je zelf? Beetje shady, niet? Het zal vast wel werken, totdat ze het wachtwoord veranderen van het account..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zo'n constructie zou ik er echt nooit aan beginnen. Dat is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
0xrubennft schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:40:

Goed te vertrouwen?
Ik heb er zelf 3 games vandaan, weliswaar singleplayer games en de oudste is van al weer 8 maanden geleden en die doet het gewoon nog.
Op dat account download je de game en vervolgens verwijder je dat account weer (gegevens wel bewaren) en je kunt gewoon blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Kju schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:29:
[...]

Je kan dezelfde PS4 instellen als primary op alle accounts, dat maakt niks uit. Alleen kan je per account maar 1 PS4 als primary instellen. Ik heb op mijn eigen PS4 de US account van mijn vrouw primary staan en speel dan met mijn eigen (niet primary) NL account en op de PS4 van mijn vrouw staat mijn NL account primary en speelt ze met haar eigen US account.
In mijn ervaring werkt een nederlandse AMEX card wel bij de US Amazon store als je met PSN tegoed wil werken. Ik zou het, gezien de huidige wisselkoers, niet raadzaam vinden om nu grote tegoeden op je PSN account te sparen.
Ah, ok, thanks.

Mazzelaar, mijn vrouw wil niet aan het gamen... -O-
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien een rare vraag, maar wat is jullie beeld over het weer verkopen van je PS4? Mijn laatste Xbox 360 heb ik verkocht nadat ik deze een jaar niet meer aangeraakt had maar het begint toch wel te kriebelen om een PS4 te halen. De kans bestaat echter dat ik na een half jaar moet constateren er te weinig tijd voor te hebben. Zijn de PS4's makkelijk te verkopen? Volgens mij is er aardig wat vraag naar, zeker als je een mooie prijs vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 23:07
Ja daar kom je wel vanaf, genoeg mensen die nog een ps3 of zoalz jou x360 hebben staan en dus goedkoop up willen graden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
Ik probeer mijn xbox one te verkopen. Vind het eigenlijk nog best moeilijk gaan. In ieder geval moeilijker dan vroeger de ps3 en xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Origins schreef op zondag 01 februari 2015 @ 11:12:
[...]

Ik heb er zelf 3 games vandaan, weliswaar singleplayer games en de oudste is van al weer 8 maanden geleden en die doet het gewoon nog.
Op dat account download je de game en vervolgens verwijder je dat account weer (gegevens wel bewaren) en je kunt gewoon blijven spelen.
Ik ga het nu gewoon even proberen met Dying Light, ben benieuwd! :) Heb altijd nog de Paypal aankoopbescherming komende maanden mocht niet misgaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

0xrubennft schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Ik ga het nu gewoon even proberen met Dying Light, ben benieuwd! :) Heb altijd nog de Paypal aankoopbescherming komende maanden mocht niet misgaan >:)
Waarom koop je 'm niet gewoon via de reguliere kanalen als je twijfelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:55
0xrubennft schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Aankoopbescherming geldt alleen voor fysieke goederen, niet voor digitale.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Laatst online: 15-09 11:10

Prosperot

Today is a gift...

ralph075 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:01:
Vanwege onderstaande aanbieding die ik in het "Console budget gaming"-topic tegen kwam, ben ik alsnog overstag gegaan voor een US PSN account.

[...]

- Maak een US PayPal account aan.
- Zet geld op de US PayPal account door het vanaf het NL Paypal account over te boeken (het is niet mogelijk om dezelfde creditcard aan twee PayPal accounts te koppelen)
Paypal vraagt om een tax of social security number:

Confirm your identity first

To meet regulatory requirements, we need some more information before you can transfer money to your account.
Pagina: 1 ... 20 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link