Klopt, die melding kreeg ik ook, maar ik kon wel vanaf mijn NL PP geld overmaken naar mijn US PP. Toen het geld erop stond, kon ik het ook gewoon opmaken.Prosperot schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:24:
[...]
Paypal vraagt om een tax of social security number:
Confirm your identity first
To meet regulatory requirements, we need some more information before you can transfer money to your account.
helaas helaas in de NL PP krijg ik de melding "We kunnen uw betaling nu niet overmaken."ralph075 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Klopt, die melding kreeg ik ook, maar ik kon wel vanaf mijn NL PP geld overmaken naar mijn US PP. Toen het geld erop stond, kon ik het ook gewoon opmaken.
Als je gelijk het wachtwoord en mailadres kan wijzigen is het in orde.0xrubennft schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:12:
[...]
Ik ga het nu gewoon even proberen met Dying Light, ben benieuwd!Heb altijd nog de Paypal aankoopbescherming komende maanden mocht niet misgaan
PSN: Kjujay
yes.... tenminste ik kreeg er 1 en die heb ik gevolgd... profiel staat op 40%: account created en email confirmedralph075 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:53:
Heb je al wel alle links in bevestigingsmails (om jouw account te activeren) gevolgd?
maar goed, je kan ook US PSN cards kopen blijkbaar (www.offgamers.com) ... heb dat nu gedaan en de game gekocht.
[ Voor 6% gewijzigd door Prosperot op 01-02-2015 14:14 ]
Ja, dat werkt ook. Had niet mijn voorkeur en PP deed het wel voor mij (anders was ik waarschijnlijk ook naar offgamers gegaan)..
Geloof het of niet, maar de houder van een account kan ten alle tijde het wachtwoord en email weer wijzigen!Kju schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:09:
[...]
Als je gelijk het wachtwoord en mailadres kan wijzigen is het in orde.
De eigenaar kan namelijk contact opnemen met Sony en aangeven dat het wachtwoord/email niet meer werkt. Sony kan vervolgens het oorspronkelijke emailadres resetten. Dit weet ik uit eigen ervaring. Sony kan/mag enkel het emailadres weer terug zetten naar de oorspronkelijke email waarmee het account voor het eerst gemaakt is. Hierna kan de eigenaar simpelweg weer 'wachtwoord vergeten' klikken voor een resetlink in de email.
Dit is gedaan om de PSN eigenaar te beschermen in het geval iemand het account hackt en overneemt. Sony kan dus ten alle tijden een reset doen waardoor het inlog email weer de oorspronkelijke wordt (ze mogen dit ook niet eens wijzigen ofzo, enkel de oorspronkelijke van maken). Tja daarna simpel wachtwoord resetten en klikken op de link in e-mail.
Ik zeg niet dat dit oplichterij is of niet. Ik waarschuw alleen wel dat het wijzigen van mail/pass geen nut heeft omdat ze dit gewoon terug kunnen draaien. Je kan het altijd proberen.
Voor €27 een goedkope game binnenhalen, of een les leren. Je zal je games nooit meer op deze manier kopen, of juist alleen maar
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Als je zo'n spel gedownload hebt dan werkt het toch ook al log je niet in met het bijbehorende account?
Zelfde verhaal al US games op een NL account?
Zelfde verhaal al US games op een NL account?
Je moet juist inloggen met dat account om de game te downloaden, en dat is dan ook de verificatie dat jij die 'gekocht' hebt.
Je kunt wel gewoon spelen op een ander account zolang op dat aangekochte account de ps4 primair ingesteld staat.
Je kunt wel gewoon spelen op een ander account zolang op dat aangekochte account de ps4 primair ingesteld staat.
Iemand een idee of het verstandig is om nu een playstation 4 te kopen? Of bv liever nog even te wachten op mogelijk interessante bundels?
Weet niet of de GTA/FIFA bundels nog te krijgen zijn, anders kun je misschien het beste wachten op de Bloodborne bundel.Timv37 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:18:
Iemand een idee of het verstandig is om nu een playstation 4 te kopen? Of bv liever nog even te wachten op mogelijk interessante bundels?
Dat is zeker zo. De eerste jaren vond ik PS+ niet echt interessant en pas na een tijd begonnen de echt goeie gratis games te komen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:59:
Op de PS3 kreeg je in het begin ook waardeloze spellen met PSPlus die ik nooit gespeeld heb.
Na een aantal jaren kwamen de echte goeie games pas gratis met PSPlus op de PS3.
Geduld hebben is dus aan te raden.
PSN id: NL_SToRM
Een nieuw wachtwoord op dat account maakt NA het downloaden toch niet meer uit? Behalve dat je niet opnieuw kunt downloadendutchgio schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:17:
Je moet juist inloggen met dat account om de game te downloaden, en dat is dan ook de verificatie dat jij die 'gekocht' hebt.
Het account blijft in principe de verificatie van de aankoop.
Is het account niet meer geldig, dan de aankoop ook niet.
In theorie zou je dus bij een verkeerd wachtwoord niet meer kunnen inloggen op je ps4 met dat account, en zou de gekochte game/account een slotje hebben die ook getoond wordt bij digitale games bij bijvoorbeeld onderhoud als PSN down is, en die kun je dan niet spelen omdat de licentiecheck niet gedaan kan worden.
Maar of dat echt zo is durf ik niet te zeggen, het zou ook niet zo kunnen zijn.
Is het account niet meer geldig, dan de aankoop ook niet.
In theorie zou je dus bij een verkeerd wachtwoord niet meer kunnen inloggen op je ps4 met dat account, en zou de gekochte game/account een slotje hebben die ook getoond wordt bij digitale games bij bijvoorbeeld onderhoud als PSN down is, en die kun je dan niet spelen omdat de licentiecheck niet gedaan kan worden.
Maar of dat echt zo is durf ik niet te zeggen, het zou ook niet zo kunnen zijn.
Dat risico loop je ook als Sony met een banhamer langs alle accounts gaat die met een Nederlandse ip-adres aankopen doen op de US store. Of hoe-dan-ook. Kosten-/batenanalyse.
Deze manier is echter twijfelachtiger dan een US account aanmaken.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Geloof er niks van dat iemand ooit een ban zal krijgen voor het gebruiken van een buitenlandse store , door dit delen van accounts zie ik het nog wel gebeuren eigenlijk
Of het is gewoon een handige gozer die de Dying Light season pass glitch heeft aangewend om een (groot?) aantal accounts te maken met hierop het volledige spel... en die nu aan het verkopen is..
Ook maar ff Rivals uit de US store meegenomen, leuk voor tussendoor voor slechts 15$ ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Zou wel wat vroeg zijn, maar ooit zal ie daar wel in komen... Daar wacht ik wel op.
Zou wel wat vroeg zijn, maar ooit zal ie daar wel in komen... Daar wacht ik wel op.
Deze constructie was er al voordat Dying Light uitkwam. Maar, wellicht dat deze gozer toevallig wel van deze glitch gebruik heeft gemaakt.Prosperot schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:37:
Of het is gewoon een handige gozer die de Dying Light season pass glitch heeft aangewend om een (groot?) aantal accounts te maken met hierop het volledige spel... en die nu aan het verkopen is..
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Zelfs dan vind ik het de centen nog niet waard. Dat spel speelt zo belabberd en is imho zo beperkt qua gameplay mogelijkheden dat het zonde is van elke euro die je er aan uitgeeft. Helaas heb ik het spel full price gekocht.dutchgio schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:54:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
NFS Rivals? Ik heb er stiekem juist veel meer plezier aan gehad dan DriveclubAtlAntA schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:20:
[...]
Zelfs dan vind ik het de centen nog niet waard. Dat spel speelt zo belabberd en is imho zo beperkt qua gameplay mogelijkheden dat het zonde is van elke euro die je er aan uitgeeft. Helaas heb ik het spel full price gekocht.
Geen idee, misschien ook net zoals bij steam met russische account ofzo, of is de prijs daar gelijk in de PSN store? anyway, Dying Light werkt perfectProsperot schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:37:
[ Voor 34% gewijzigd door 0xrubennft op 02-02-2015 09:26 ]
Driveclub heb ik nog niet gespeeld (kom op Sony met die plus versie!) maar van wat ik er van gezien heb trekt mij dat ook niet echt.0xrubennft schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:24:
[...]
NFS Rivals? Ik heb er stiekem juist veel meer plezier aan gehad dan Driveclub.
Smaken verschillen natuurlijk maar driveclub heeft mij aangenaam verrast. Heb deze 2e hands voor een paar tientje opgepikt. Het is echt een heerlijke racer met enorm veel content. ziet er visueel top uit en bied erg veel uitdaging. Voor iederen die racers leuk vindt maar twijfelt over driveclub kan ik deze met een gerust hart aanraden.AtlAntA schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:27:
[...]
Driveclub heb ik nog niet gespeeld (kom op Sony met die plus versie!) maar van wat ik er van gezien heb trekt mij dat ook niet echt.
Paar kids die de intro van The Last of Us spelen. Mooi om hun reacties te zien.
Goeie tip. Dus raadzaam om ook inclusief wachtwoord van het e-mailadres kopen. Ik neem aan dat de verkoper voor ieder account een eigen mailadres heeft aangemaakt als hij zo vaak PSN accounts maakt.ASNNetworks schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:46:
[...]
Geloof het of niet, maar de houder van een account kan ten alle tijde het wachtwoord en email weer wijzigen!
De eigenaar kan namelijk contact opnemen met Sony en aangeven dat het wachtwoord/email niet meer werkt. Sony kan vervolgens het oorspronkelijke emailadres resetten. Dit weet ik uit eigen ervaring. Sony kan/mag enkel het emailadres weer terug zetten naar de oorspronkelijke email waarmee het account voor het eerst gemaakt is. Hierna kan de eigenaar simpelweg weer 'wachtwoord vergeten' klikken voor een resetlink in de email.
Dit is gedaan om de PSN eigenaar te beschermen in het geval iemand het account hackt en overneemt. Sony kan dus ten alle tijden een reset doen waardoor het inlog email weer de oorspronkelijke wordt (ze mogen dit ook niet eens wijzigen ofzo, enkel de oorspronkelijke van maken). Tja daarna simpel wachtwoord resetten en klikken op de link in e-mail.
Ik zeg niet dat dit oplichterij is of niet. Ik waarschuw alleen wel dat het wijzigen van mail/pass geen nut heeft omdat ze dit gewoon terug kunnen draaien. Je kan het altijd proberen.
Voor €27 een goedkope game binnenhalen, of een les leren. Je zal je games nooit meer op deze manier kopen, of juist alleen maar
PSN: Kjujay
Is er hier toevallig iemand die net als ik ook de Turtle Beach Stealth 400 Wireless headset heeft? (Die blauwe met die rode discolichten erin).
Zo ja, kan iemand me dan uitleggen hoe ik erachter kom hoe vol de accu is? Kan zo onscreen/op het apparaat zelf geen batterij-indicator vinden.
Zo ja, kan iemand me dan uitleggen hoe ik erachter kom hoe vol de accu is? Kan zo onscreen/op het apparaat zelf geen batterij-indicator vinden.
zit hij een beetje lekker?DarkElement schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:02:
Is er hier toevallig iemand die net als ik ook de Turtle Beach Stealth 400 Wireless headset heeft? (Die blauwe met die rode discolichten erin).
Hij zit wel lekker alleen na ERG LANGE sessies doet ie een klein beetje pijn maar daarvoor zou ik het echt niet laten. Als je gewoon 2 uurtjes game'd per dag is ie perfect, en het geluid is geweldig voor dit geld. Ook de afzonderlijke volumeregelingen van ingame audio/chat is mooi!
Ik zou voor 90 toch de GOLD Headset nemen. Plug en play en de integratie met PS4 is erg goed.
(Je kunt makkelijk resterende accu aflezen
)
(Je kunt makkelijk resterende accu aflezen
Over accu's gesproken: hoeveel scheelt het qua accuduur als je het licht op de controller dimt? Mag van mij wel wat langer draadloos meegaan.
Dat zal denk ik in de orde van minuten zijn. LEDjes verbruiken nu eenmaal bijzonder weinig.Niku schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:26:
Over accu's gesproken: hoeveel scheelt het qua accuduur als je het licht op de controller dimt? Mag van mij wel wat langer draadloos meegaan.
Nickname does not reflect reality
Volgens deze site is het 50 minuten tot 1 uur en 20 minuten.Brad Pitt schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Dat zal denk ik in de orde van minuten zijn. LEDjes verbruiken nu eenmaal bijzonder weinig.
Ik geloof niet dat het zo veel is, maar ik heb hem zelf wel op Low gezet aangezien ik vond dat ie teveel licht gaf.
[ Voor 10% gewijzigd door CappieL op 02-02-2015 15:31 ]
Brad Pitt schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Dat zal denk ik in de orde van minuten zijn. LEDjes verbruiken nu eenmaal bijzonder weinig.
Dat geloof ik wel. Maak er persoonlijk echter geen gewoonte van de controllers idle te laten liggen tot ze leeg zijn.CappieL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:30:
Volgens deze site is het 50 minuten tot 1 uur en 20 minuten.
Ik geloof niet dat het zo veel is, maar ik heb hem zelf wel op Low gezet aangezien ik vond dat ie teveel licht gaf.
Tijdens het gamen zijn ze hier na een uurtje of 5-6 leeg en in zo'n geval zal dat LEDje hooguit minuten schelen.
Nickname does not reflect reality
Ik zit naast een stopcontact en plug mijn (LG) USB lader in de controller.
Ik speel nog niet zo lang op mijn PS4, maar merk echt een enorm verschil in accuduur vergeleken met de DS3 van de PS3. Niet super storend, wel onhandig.
Verwijderd
De oplossing is 2 DS4 controllers en een duo-laadstation voor mij.
Altijd een volle controller bij de hand en mocht je de DS4 wegens
garantie op moeten sturen heb je altijd een reserve DS4 controller.
Ook mijn oplossingVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:54:
De oplossing is 2 DS4 controllers en een duo-laadstation voor mij.
Krijg binnenkort mijn 5e controller binnen
Een handtekening?!
Denk dat mijn oplossing veel goedkoper is, tijdens het helpen met de verhuizing van mijn vorige school, kreeg ik een 5 meter USB verlengkabel in de handen gedrukt. Mag je wel hebben werd er gezegd, nooit gedacht dat ie van pas zou komen, totdat de PS4 in huis kwam
Word er ook genoeg ampère doorheen gejaagd dat hij ook werkelijk dan oplaad of dat hij dan alleen stroom heeft en niet uitvalt (tijdens het gamen)Satom schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:58:
Denk dat mijn oplossing veel goedkoper is, tijdens het helpen met de verhuizing van mijn vorige school, kreeg ik een 5 meter USB verlengkabel in de handen gedrukt. Mag je wel hebben werd er gezegd, nooit gedacht dat ie van pas zou komen, totdat de PS4 in huis kwam
Haha, ja dat ookVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:14:
USB kabel tijdens het gamen geeft zo het PS1 en PS2 gevoel.
Ik denk dat laatste, zou het niet weten. Meestal gebruik ik mij Galaxy S4 om de controller op te laden als ik er geen gebruik van maakTtje schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:03:
[...]
Word er ook genoeg ampère doorheen gejaagd dat hij ook werkelijk dan oplaad of dat hij dan alleen stroom heeft en niet uitvalt (tijdens het gamen)
Yes, dan heb ik gelijk wel het gevoel van de gehele PlayStation te pakken, aangezien PS4 mijn eerste console ever isVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:14:
USB kabel tijdens het gamen geeft zo het PS1 en PS2 gevoel.

Ik heb ingesteld dat mijn controller na 10 minuten inactiviteit automatisch uit gaat en ik heb de lichtbalk gedimd en ik heb het gevoel dat de controller een stuk langer mee gaat (de batterij dan, de bouwkwaliteit van dit ding is waardeloos).
Weet iemand of ik mijn telefoon oplader kan gebruiken (en welk voltage en ampere niveau hij moet hebben)? Ik zet mijn PS4 altijd helemaal uit en dan kan ik de controller dus niet opladen. Helaas kun je niet op de PS4 instellen dat als hij klaar is met downloaden en/of opladen hij automatisch uit gaat.
Weet iemand of ik mijn telefoon oplader kan gebruiken (en welk voltage en ampere niveau hij moet hebben)? Ik zet mijn PS4 altijd helemaal uit en dan kan ik de controller dus niet opladen. Helaas kun je niet op de PS4 instellen dat als hij klaar is met downloaden en/of opladen hij automatisch uit gaat.
Je kunt je telefoonlader gebruiken als hij op 5 volt werkt en een MicroUSB-uitgang heeft. Het amperage maakt niet uit voor het opladen zelf, alleen voor hoe snel hij oplaadt (meer ampere is sneller opladen (tot op zekere hoogte natuurlijk)).
Interessant leesvoer: http://www.forbes.com/sit...is-year-predicts-netflix/
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Aangezien de huidige generatie consoles 1080p al nauwelijks aankunnen lijkt het me sterk dat ze met een 4K versie gaan komen. Ik zie Sony nog wel een 4k versie maken voor multimedia, maar ik denk dat games gewoon op 1080p blijven draaien.
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Ttje op 02-02-2015 20:55 ]
Wut?
Dat zagen we niet aankomen?
https://forums.station.so...game-company.11500068269/Sony sells Sony Online Entertainment, renamed Daybreak Games Company
Sony Online Entertainment, developer of popular games like Everquest and H1Z1, today announced that it has been acquired by Columbus Nova, an investment management firm.
According to a forum post by a community manager at the company, the change is “effective immediately” and Sony Online Entertainment will operate as a independent company with a new name: Daybreak Game Company.
The company says this won’t change its games roadmap. The forum post also said that it means “new exciting developments” as the company can now fully “embrace the multi-platform world.”
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 02-02-2015 19:20 ]
Ja, zoiets staat bijna letterlijk in het artikel:Mithrildor schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:50:
Aangezien de huidige generatie consoles 1080p al nauwelijks aankunnen lijkt het me sterk dat ze met een 4K versie gaan komen. Ik zie Sony nog wel een 4k versie maken voor multimedia, maar ik denk dat games gewoon op 1080p blijven draaien.
One last point to stress here is that if Netflix’s predictions of new 4K-capable consoles this year come true, the upgrade will almost certainly only affect video streaming;
De PS4 is toch al geschikt voor 4k video?ralph075 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:23:
[...]
Ja, zoiets staat bijna letterlijk in het artikel:
One last point to stress here is that if Netflix’s predictions of new 4K-capable consoles this year come true, the upgrade will almost certainly only affect video streaming;
Sony heeft in de afgelopen 8 jaar 10 miljard dollar verlies geleden. Ik vind het niet raar dat ze minder belangrijke bedrijfstakken afstoten om zich op de core business te gaan focussen. Ik denk dat ze SOE niet als een core business zagen aangezien het ook PC games produceerde en deze spellen waarschijnlijk niet goed genoeg zouden verkopen op slechts de PS4 om als developer van exclusives door te gaan.Martinspire schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:19:
Wut?
[...]
https://forums.station.so...game-company.11500068269/
Shiiiiiiit.. Ik hoop dat dit geen invloed gaat hebben op de Everquest Next versie voor de ps4..Martinspire schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:19:
Wut?
[...]
Volgens mij is de ps4 daar toch niet geschikt voor? De hdmi-aansluiting is toch 1.3 in plaats van 1.4?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Jup. De ps4 is op hardwarematig niveau ongeschikt voor 4k dus het kan er ook niet ingepatched worden. Dat het er bij een hardware revisie wel in komt kan natuurlijk best.The_Worst schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 01:53:
Volgens mij is de ps4 daar toch niet geschikt voor? De hdmi-aansluiting is toch 1.3 in plaats van 1.4?
Project Morpheus zonder al te veel problemen ondersteuning ingebouwd in project cars.
http://vrfocus.com/archiv...ning-relatively-painless/
[ Voor 20% gewijzigd door AtlAntA op 03-02-2015 05:45 ]
Ik was daar vrij zeker van, maar kan geen officiële specificaties vinden die het bevestigen.
Laatste zin van dit artikel:
http://www.ign.com/wikis/...hnology_and_4K_Resolution
Volgens wikipedia ook:
Wikipedia: PlayStation 4
Deze van voor de launch:
http://www.engadget.com/2013/02/21/playstation-4-4ktv/
Ik vind het geeneens een groot probleem... valt maar te bezien of bijvoorbeeld een H1Z1 kan opboksen tegen DayZMartinspire schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:19:
Wut?
[...]
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Ik zit vandaag te wachten op de Battlefield : Hardline Beta.
Net Netflix gebruikt om te horroren met de Hostel reeks.
Een nieuwe system update voor de PS4 verwacht ik ook snel.
Net Netflix gebruikt om te horroren met de Hostel reeks.
Een nieuwe system update voor de PS4 verwacht ik ook snel.
Dat is goed nieuws. Ben benieuwd wanneer de officiële aankondiging van Morpheus komt.AtlAntA schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 05:22:
[...]
Project Morpheus zonder al te veel problemen ondersteuning ingebouwd in project cars.
Waarschijnlijk zal Sony tijdens het GDC in maart meer informatie geven over Project Morpheus. In september werd al aangegeven dat morpheus voor 85% klaar is. Ik hoop dan ook dat in maart een release datum en prijs wordt aangekondigd.
Verwijderd
Er is een nieuw gratis thema voor de PS4 van Final Fantasy XIV te downloaden :
https://store.sonyenterta...NDWALLS%7Cplatform~ps4%7C
https://store.sonyenterta...NDWALLS%7Cplatform~ps4%7C
Volgens slimme gast op Neogaf zou het wel moeten kunnen al met huidige hardwareAtlAntA schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 05:22:
[...]
Jup. De ps4 is op hardwarematig niveau ongeschikt voor 4k dus het kan er ook niet ingepatched worden. Dat het er bij een hardware revisie wel in komt kan natuurlijk best.
I don't think a hardware revision is needed.
Kaveri has support for a software based with Xtensa processor accelerators HEVC codec. It does not need to use GPU shaders for post processing. Both the XB1 and PS4 have the same Xtensa DPUs for TrueAudio and video processing like up-scaling and AA. If you look at the published file and compression/decompression formats supported by the XB1's DLNA, no hardware encoder/decoder can support all those standards...only a software based with accelerators can support all of them.
HDCP and HDMI are both moving to 2.XX standards. HDCP can also be Xtensa DPU and software based and a HDMI 1.4 port only needs to support a faster clock to support HDMI 2.0 and 4K @ 60 HZ. The 4K blu-ray drive standard is a Quad Blu-ray drive which the PS4 is rumored to have. I.E. the PS4 and XB1 do not need any hardware revisions.
What they are waiting on is the Standard and Media. Windows 10 has support for the HEVC codec which AMD's Kaveri and Carrizio support at low power levels not needing the GPU active. Android L supports HEVC and in some of the Handheld Chipsets also uses Xtensa DPUs.
When Microsoft and Sony firmware update their consoles to support HEVC the APIs will be published to Netflix and IPTV Low Power apps can use them. When that happens then Netflix for example, will stop using the X-86 APU and Suspend Resume will be implemented.
http://www.neogaf.com/for...p=150381887&postcount=225
De closed beta vond ik al genoeg...Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:51:
Ik zit vandaag te wachten op de Battlefield : Hardline Beta.
BF4 met wat nieuwe skins..
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ik geef het nog een kans en ga flink spelen , pas daarna beslis ik of ik tot reservering over ga.
Yep, niet voor games maar wel voor video;
http://www.ign.com/wikis/...hnology_and_4K_Resolution
[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 03-02-2015 10:45 ]
Yes! Ik heb dan ook eindelijk sinds zaterdag een PS4.
Ik heb via Marktplaats de 'oude' PS3 Wireless Headset gekocht, maar nu blijkt dat als dat ding aanstaat de Wifi van mijn PS4 wordt verstoord. Via Google vind ik meerdere mensen met dit probleem, maar niet echt structurele oplossingen.
Heeft iemand dit probleem ook/kunnen oplossen?
Heeft iemand dit probleem ook/kunnen oplossen?
Welkom bij de Club!djmelvee schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:05:

Veel leuke spellen erbij?
Nice, wat ga je spelen?djmelvee schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:05:
Voorlopig Battlefield 4, CoD:AW en Minecraft. Hardline komt er uiteraard bij.SqueakyClean schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:24:
[...]
Welkom bij de Club!![]()
Veel leuke spellen erbij?
Probeer ook Driveclub! Nu voor weinig in de PS-store...
Of is die aanbieding al voorbij?
Of is die aanbieding al voorbij?
[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 03-02-2015 11:37 ]
Verwijderd
Nog steeds geen beta van Battlefield : Hardline.
https://store.sonyenterta...01920_00-OMAHACONSUMERDEM
Op de Xbox One en PC zijn ze al aan het spelen.
Is dat niet een online overkill? BF 4, BF: Hardline en CoD?djmelvee schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:30:
[...]
Voorlopig Battlefield 4, CoD:AW en Minecraft. Hardline komt er uiteraard bij.
Waarom? Je hebt Hardline al, heet alleen BF4.djmelvee schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:30:
[...]
Voorlopig Battlefield 4, CoD:AW en Minecraft. Hardline komt er uiteraard bij.
laat maar komen die hardline, ik ga dan BF4 premium aanschaffen voor 20-25 euro ^^On_E schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:05:
[...]
Waarom? Je hebt Hardline al, heet alleen BF4.
nothing stops this train
BinnenVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:48:
Nog steeds geen beta van Battlefield : Hardline.
[ Voor 14% gewijzigd door SC4RF4C3 op 03-02-2015 13:24 ]
Thanks! Op die pagina staat bij mij geen downloadknop. Op onderstaande pagina bij mij wel:Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:23:
De beta van BF : H is te downloaden nu :
https://store.sonyenterta.../q=battlefield%20hardline
Hadden we vorig jaar (of was het het jaar daarvoor alweer?) tijdens de e3 ook niet al een bèta van hardline?
Ja dat was de closed beta, deze is open.AtlAntA schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:57:
Hadden we vorig jaar (of was het het jaar daarvoor alweer?) tijdens de e3 ook niet al een bèta van hardline?
pff ik ook !Poulske schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:57:
Nee helaas niet, ik ben ook al aan het wachten op de tweede episode van Game of Thrones...
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Bij mij op werk werkt de site ook niet goed. Heb hem nu aangezet via de app op mijn mobiel..Ik ben wel heel benieuwd naar de beta. Heb de eerste ook gespeeld en vond hem prettig spelen. Toch een leuke twist op de gameplay van BF4 die ik ook nog kapot speel momenteel..Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:53:
Bij mij werkte die wel en ik heb de 11GB van de Hardline beta bijna gedownload nu.
PSN id: PENo1
Zit op school nu, heb de download aangezet. Zometeen 90 km in de auto en met een beetje geluk is 'ie binnen en klaar om te spelen als ik thuis ben
!
Verwijderd
Eerste indruk van BF : H beta : Speelt heerlijk weg.
Nog een paar dagen ga ik het spelen en dan beslis
ik of ik em ga halen of niet deze maart :
Er zijn ook positieve reacties dus, goed om te horen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:14:
Eerste indruk van BF : H beta : Speelt heerlijk weg.
Dat zegt in dit specifieke geval vrij weinig hoor.Niku schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:20:
[...]
Er zijn ook positieve reacties dus, goed om te horen.
Heb 'm ook maar een slinger gegeven. Ben altijd CoD gewend geweest, dus zal wel ff omschakelen zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 03-02-2015 14:45 ]
Want?bram1984 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:42:
[...]
Dat zegt in dit specifieke geval vrij weinig hoor.
Omdat de PS4 door hem als hemels wordt gezien...
Hij is toch niet de enige die positief is?Bellerophon schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:46:
[...]
Omdat de PS4 door hem als hemels wordt gezien...
Ik heb Dennis nog nooit negatief over een game gehoord.
Positief is één, maar verafgoden is mij weer iets te...P.E.No.1 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:47:
[...]
Hij is toch niet de enige die positief is?
Er wordt aangegeven dat er positieve reacties zijn niet positieve reactie ..dus heeft niets met hem te maken in deze. Het ging erom dat er niet alleen azijnzeikerds zijn over BF: Hardline maar ook mensen die het wel een leuke game lijkt. Maar goed ben het wel met je eens dat hij heel erg positief is over de PS4 maar laat hem lekker..liever dat dan een phusebox die op alles en iedereen zeiktBellerophon schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:49:
[...]
Positief is één, maar verafgoden is mij weer iets te...
Handig. Doe je nooit een miskoopbram1984 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:48:
[...]
Ik heb Dennis nog nooit negatief over een game gehoord.
Ah, ik snap het: Dennis585: Een Super Console genaamd PlayStation 4
[ Voor 28% gewijzigd door Niku op 03-02-2015 15:04 ]
Ikzelf kan nog niet over Hardline oordelen, heb wel gelezen dat de game (in vergelijking met de closed beta) echt volledig over de kop is gegaan...P.E.No.1 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:56:
[...]
Er wordt aangegeven dat er positieve reacties zijn niet positieve reactie ..dus heeft niets met hem te maken in deze. Het ging erom dat er niet alleen azijnzeikerds zijn over BF: Hardline maar ook mensen die het wel een leuke game lijkt. Maar goed ben het wel met je eens dat hij heel erg positief is over de PS4 maar laat hem lekker..liever dat dan een phusebox die op alles en iedereen zeikt
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link