Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.534 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
Ik zit eigenlijk te wachten op God of War 3 Remastered :Y) Maar ik heb dan ook nooit God of War gespeeld :P

The devil is in the details.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:04
bram1984 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:20:
Tja het is op beide consoles niet veel soeps in mijn optiek. Hoewel ik wel redelijk benieuwd ben naar een aantal indie exclusives op de PS4: The Witness, Alienation, Rime, Everybody's Gone To The Rapture, en No Man's Sky vind ik persoonlijk een stuk interessanter dan Halo en Fable. Ik verwacht ook de Uncharted collectie vrij snel na de E3 die ik als fan zeker ga halen en dan zijn er nog zat multiplatform titels die ik wil halen. Genoeg te doen dus. :)
Helemaal mee eens, en voeg aan dat rijtje indie/AA games ook shadow of the beast aan toe. Als je dat rijtje zo ziet, en kijkt naar wanneer ze aangekondigd zijn, dan betekend dit dat er minimaal 1 van dat rijtje dit jaar nog zal uitkomen. Ik dacht dat Housemarque al had bevestigd dat alienation een herfst 2015 titel is.

Daarnaast ben ik nu bezig met the order, en heb ik nog tlou, far cry 4 en metro redux in seal liggen. Dit gemixt met de grote indies is echt wel genoeg voor dit jaar, voor mij dan. Naast dit heb je dan ook nog AAA games in het najaar zoals tearaway, battlefront, until dawn, mgs:5, mad max, just cause 3, rainbow six: siege, divinity, soma, enz. Naast de jaarlijke melkerij fifa, ac, cod, enz.

Uncharted collection zou wel erg nice zijn, ik wil deel 2 wel weer opnieuw beleven op 1080p native enz.
Ook een leuke bonus zou gta5 sp dlc zijn; met 52 miljoen keer verkocht in totaal is het een kwestie van tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Trishul op 30-05-2015 12:56 ]

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Hahn schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:49:
Ik zit eigenlijk te wachten op God of War 3 Remastered :Y) Maar ik heb dan ook nooit God of War gespeeld :P
Ik zou liever een remaster van ook de twee delen op de PS2 zien en eventueel de delen op de PSP voor de Vita. Ook The Ico & Shadow of the Colossus Collection zou ik ook heel graag willen hebben voor de PS4.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05
Ik mag hopen dat ze niet alle PS2 titels, die ook al op de PS3 zijn geremasterd, op de PS4 weer gaan remasteren. Dit zou wel erg goedkoop zijn. Van mij part bieden ze de PS3 remaster als poort aan in de PS Store voor € 4,99 of iets in die trant.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Jongens?
Jullie zijn op de hoogte van the witcher 3 hoop ik?!
Wat nou niks te spelen? hup hup ga checken dat spel! :+ :7

Een handtekening?!

• Jumpman
  • Laatst online: 09:05
Ik heb nu al een enorme backlog. Op de PS3 kocht ik alles (gevolg veel gesealde games in de kast), daar ben ik nu op de PS4 sinds dit jaar mee gestopt.

Overigens verwacht ik in augustus een nieuwe kleine revisie van de PS4. 1000GB en wellicht wat interne onderdelen veranderd. Dit voor dezelfde prijs als de huidige PS4.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Trishul
tellavist schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:16:
Jongens?
Jullie zijn op de hoogte van the witcher 3 hoop ik?!
Wat nou niks te spelen? hup hup ga checken dat spel! :+ :7
Ow ja hoor, alleen op de een of andere manier trekt die game mij niet. Bloodborne daarentegen weer wel, heb wel zin in een pittige game, en die setting. Speel nu ook the order op hard, heerlijk. Maar ik verwacht in bloodborne tig keer vaker dood te gaan :+

• tellavist
Trishul schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:24:
[...]

Ow ja hoor, alleen op de een of andere manier trekt die game mij niet. Bloodborne daarentegen weer wel, heb wel zin in een pittige game, en die setting. Speel nu ook the order op hard, heerlijk. Maar ik verwacht in bloodborne tig keer vaker dood te gaan :+
The witcher op het moeilijkst is ook best nog wel pittig af en toe hoor!
Niks vergeleken met Bloodborne daar in tegen ^^

Een handtekening?!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-11 19:58
Ik heb zojuist wat gameplay beelden bekeken van Beach Buggy Racing. Vind het er niet super uit zien, en lijkt er op dat je bij local multiplayer geen npc's als tegenstander hebt... Beetje lege baan met z'n 2en dan. Maar weet dat ook niet zeker

Verwijderd

tellavist schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:27:
[...]

The witcher op het moeilijkst is ook best nog wel pittig af en toe hoor!
Niks vergeleken met Bloodborne daar in tegen ^^
TW3 op moeilijkste vind ik lastiger dan BB initieel (NG+ etc. is er niet mee te vergelijken).
Om eerlijk te zijn komt dat geheel door de (ruk)controls in TW3.

Edit: bijna eerste gebied klaar, 100% explored etc, voor elke initiatie saven begint vermoeiend te worden :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2015 15:46 ]

• tellavist
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:44:
[...]

TW3 op moeilijkste vind ik lastiger dan BB initieel (NG+ etc. is er niet mee te vergelijken).

Edit: bijna eerste gebied klaar, 100% explored etc, voor elke initiatie saven begint vermoeiend te worden :P
De controlls zijn niet ruk hoor.
Je snapt ze alleen nog niet goed denk ik.
Rollen, dodgen en parry zijn 3 totaal verschillende dingen.
Soms moet je rollen, soms dodgen en soms moet je juist parreren.
Andere keer weer een mix van rollen en dodgen (afhankelijk van de aanval van de tegenstander)

Het is sowieso geen hack'n slash op het moeilijkst. je bent meer aan het ontwijken dan dat je klappen aan het uitdelen bent. (helemaal met 2+ enemy's)

Heb zowel TW3 als BB gespeeld. maar de controls zitten bij beiden gewoon goed naar mijn mening hoor! :)

Wanneer wordt de lijst van playstation plus games (juni) bekend gemaakt eigenlijk? :)

[ Voor 4% gewijzigd door tellavist op 30-05-2015 16:36 ]

Een handtekening?!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

tellavist schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:35:
[...]
Wanneer wordt de lijst van playstation plus games (juni) bekend gemaakt eigenlijk? :)
Afgelopen woensdag :P

Entering PS Plus:

3rd June: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4)
3rd June: Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4)
3rd June: Call of Juarez: Gunslinger (PS3)
3rd June: Cloudberry Kingdom (PS3)
3rd June: Futuridium (PS4 & PS Vita)
3rd June: Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita)

[ Voor 35% gewijzigd door Klor op 30-05-2015 16:39 ]

Verwijderd

tellavist schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:35:
[...]

De controlls zijn niet ruk hoor.
Je snapt ze alleen nog niet goed denk ik.
Rollen, dodgen en parry zijn 3 totaal verschillende dingen.
Soms moet je rollen, soms dodgen en soms moet je juist parreren.
Andere keer weer een mix van rollen en dodgen (afhankelijk van de aanval van de tegenstander)

Het is sowieso geen hack'n slash op het moeilijkst. je bent meer aan het ontwijken dan dat je klappen aan het uitdelen bent. (helemaal met 2+ enemy's)

Heb zowel TW3 als BB gespeeld. maar de controls zitten bij beiden gewoon goed naar mijn mening hoor! :)

is al bekend, was vorige week gepost hier
@controls: dat werkt prima, maar de camera / movement vind ik gewoon niet fijn.
vooral bij het zwemmen mis ik vaak pick-up points, zelfde geldt voor omdraaien in combat, R3 klik gebruiken vind ik te makkelijk, maar kennelijk is het een noodzakelijk iets...

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Voor de horror liefhebbers is ook SOMA een titel om in de gaten te houden. Deze komt 22 september.

Verwijderd

The Witcher 3: Wild Hunt - Monsters Theme (Gratis):

https://store.playstation...01439_00-ETH0000000000010

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11 13:38
bukkum schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:30:
Voor de horror liefhebbers is ook SOMA een titel om in de gaten te houden. Deze komt 22 september.

Dit lijkt me nou een leuke title om met morpheus te spelen.
Gewoon op me tv gaat ie me denk snel vervelen. (als ik de trailer bekijk)

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 18:16
De penumbra en amnesia series waren best vermakelijk dus verwacht dat bij deze game ook.
Goed om in de gaten te houden.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 16:05
Binnen twee dagen de onthulling van ADVENT, 2K's nieuwste game.

adventfuture.org

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]

Ik vind TW3 best makkelijk op Death March, met Bloodborne had ik het een stuk lastiger.

Zonnepanelen

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
0Burner0 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 06:35:
[...]

[video]

Dit lijkt me nou een leuke title om met morpheus te spelen.
Gewoon op me tv gaat ie me denk snel vervelen. (als ik de trailer bekijk)
Ik vond outlast bv ook erg gaaf. Die wordt ook wat voorspelbaar maar dat vind ik niet heel erg. Lekker creepy sfeertje, heerlijk! De game deep down hoor je ook helaas niet meer veel van, die lijkt me ook tof.

• djmelvee
  • Laatst online: 16-11 01:51
Heb deze van de week al geïnstalleerd. Vind hem niet zo overzichtelijk, icoontjes zijn niet goed zichtbaar meer en de kleuren stemmen niet goed op elkaar af. Jammer!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 10:00

rajackar

Blood Minister

[...]

Nou idd. Tw3 is wat mij betreft 1000x frustrerender dan bloodborne vanwege de slechte controls. En dan krijg je de rare frame pacing er nog bij waardoor de respons ook kan variëren.
Heb mijn tw3 te ruil aangeboden voor dark souls 2 voor ps4.
Als dat niet lukt wacht ik met verder spelen tot het goed gepatcht is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:32
djmelvee schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Heb deze van de week al geïnstalleerd. Vind hem niet zo overzichtelijk, icoontjes zijn niet goed zichtbaar meer en de kleuren stemmen niet goed op elkaar af. Jammer!
Net ook even geprobeerd maar vind hem ook niet erg overzichtelijk.

Net de campaign van battlefield 4 uitgespeeld. Best vermakelijk eerlijk gezegd. Maar de multiplayer blijf ik vanaf. Ben ik simpelweg niet goed genoeg voor. :)

Edit: nu the Witcher net aangeschaft. Download is bezig. Is de framerate stabiel?

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 31-05-2015 17:39 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Net Dark Souls 2 besteld. Bloodborne is uitgespeeld, dus die andere From game maar eens proberen.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:43
bram1984 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:26:
Net Dark Souls 2 besteld. Bloodborne is uitgespeeld, dus die andere From game maar eens proberen.
Nice! Zou je mij op de hoogte kunnen houden wat je ervan vindt ten opzichte van Bloodborne? BB is mijn eerste From Software game en ik weet niet of Dark Souls II 'even goed' is als BB.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• voxxel
SacreBleu schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:28:
[...]

Nice! Zou je mij op de hoogte kunnen houden wat je ervan vindt ten opzichte van Bloodborne? BB is mijn eerste From Software game en ik weet niet of Dark Souls II 'even goed' is als BB.
Het is vooral 'anders'. De games hebben natuurlijk wel veel overeen, maar BB is veel sneller dan DS. Volgens veel mensen is het ook niet handig om direct na BB te beginnen met DS. Ook is het een behoorlijke stap terug in graphics, maar dat zou me persoonlijk weinig uitmaken.

Zonnepanelen

SacreBleu schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:28:
[...]

Doe ik. Ik weet dat het een stuk langzamer is en veel meer defensief. Dus het zal even omschakelen zijn.

Hier is 'ie € 39,- trouwens.

http://www.gameresource.n...st-sin-playstation-4.html

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 31-05-2015 18:48 ]

• djmelvee
Gisteravond mijn PS4 voorzien van een skin die ik 'gewonnen' heb via Game Mania. Ben er blij mee, ziet er straks uit! Ik heb standaard een zwarte.

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/ksjtpw79v/IMG_20150530_WA0017.jpg

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-11 13:03
@djmelvee Nice man! kostte het veel tijd?

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
iets zoiets ook weer gemakkelijk zonder al te veel lijmrestanten te verwijderen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Eindelijk Destiny gekocht, updates van 9 gig waren snel binnen gelukkig.
Top spel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:45:
iets zoiets ook weer gemakkelijk zonder al te veel lijmrestanten te verwijderen?
Als ik me niet vergis laten die dingen geen lijm resten achter :)

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Mars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 07:23:
Eindelijk Destiny gekocht, updates van 9 gig waren snel binnen gelukkig.
Top spel :)
Met de laatste DLC 'House of Wolves'' kan ik er ook weer echt van genieten. Toffe nieuwe multiplayer mogelijkheden en Prison of Elders en Trials OF Osiris is echt vet!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:26:
Bereid je voor op een vooral grafische stap terug. Hoewel ik nu nog steeds twijfel of ik BB of DS het beste spel ooit vind, vond ik de stap van BB naar DS echt ff slikken. ☺

Verder heb je natuurlijk gewoon de aankoop van je leven gedaan.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Haha ik ben benieuwd. Grafisch inderdaad minder, maar wel 60fps. Ook lekker. :)

• djmelvee
Chaoss schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:45:
Zijn speciale stickers welke totaal geen lijmresten achterlaten. Heb hem er nog niet af, maar heb filmpjes gezien waar dit inderdaad gemakkelijk te verwijderen is zonder resten :) !

• djmelvee
Angelo2510 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:12:
@djmelvee Nice man! kostte het veel tijd?
Ben er denk ik een halfuurtje mee bezig geweest, vergt alleen even wat concentratie en precisie. Geduld is een schone zaak, maar ben blij dat het niet langer dan dat duurde :') !

Verwijderd

Deze game is verkozen tot de beste game van mei 2015:

Ik ben sinds de betreffende game is uitgekomen elke dag aan het spelen.
Het is genieten van het rijden op de circuits in zeer snelle auto's.
Audiovisueel een pareltje en met de gameplay is het ook in orde.

Voor mensen die van rijden in auto's houden een "echte" aanrader dus.

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:44:
Deze game is verkozen tot de beste game van mei 2015:

[video]

Ik ben sinds de betreffende game is uitgekomen elke dag aan het spelen.
Het is genieten van het rijden op de circuits in zeer snelle auto's.
Audiovisueel een pareltje en met de gameplay is het ook in orde.

Voor mensen die van rijden in auto's houden een "echte" aanrader dus.
Door wie is die game als beste van mei verkozen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 09:04
AtlAntA schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:46:
Ik denk dat het "mij" was :)

Nickname does not reflect reality

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 10:00

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:54:
Haha ik ben benieuwd. Grafisch inderdaad minder, maar wel 60fps. Ook lekker. :)
60fps lijkt me idd ook erg lekker. Heb er eigenlijk een beetje spijt van dat ik the witcher 3 heb gekocht en niet DS2.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:46:
Bron: http://www.insidegamer.nl...-maand-mei-mooie-meimaand

En door mij inderdaad.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
Is dat een voorspelling Dennis :?, want je link is een poll en in de reacties zie ik iedereen ongeveer the Witcher 3 zeggen. Ik hoop dus dat je er geen geld op in heb gezet :p Heb standaard al moeite om die site serieus te nemen trouwens dus zelfs al was het zo dan nog is het niet echt iets waar de ontwikkelaar opgewonden van raakt ;)

Verwijderd

Inderdaad , ik was Witcher vergeten , al zijn daar wel wat problemen mee.

Voor mij is Project CARS wel de winnaar , mede doordat ik auto fan ben.

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op psn? Hij geeft aan dat er netwerk onderhoud is, maar daar kan ik op internet niks over vinden

Verwijderd

Ik weet het niet , ik ben solo aan het spelen met tussendoor Spotify.

Alles blijft tot nu toe perfect werken , de hele dag al eigenlijk.

Verwijderd

UPDATE:

PlayStation NL 16 minuten geleden

Er zijn op dit moment problemen met PSN, onze engineers werken aan een oplossing, we houden jullie op de hoogte. Excuses voor het ongemak.

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:36:
UPDATE:

PlayStation NL 16 minuten geleden

Er zijn op dit moment problemen met PSN, onze engineers werken aan een oplossing, we houden jullie op de hoogte. Excuses voor het ongemak.
Nee.. ik wil vanmiddag Destiny spelen :'(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Nee.. ik wil vanmiddag Destiny spelen :'(
Helaas, ik kom er in ieder geval niet op. Op zulke momenten kom je er achter hoe groot de rol van internet daadwerkelijk is met gamen : NBA synchroniseert online, die kun je nu dus ook niet off-line spelen. GTA it is...

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Helaas, ik kom er in ieder geval niet op. Op zulke momenten kom je er achter hoe groot de rol van internet daadwerkelijk is met gamen : NBA synchroniseert online, die kun je nu dus ook niet off-line spelen. GTA it is...
En dan moet de nieuwe Need For Speed ook met internet verbonden zijn. |:(

Alles werkt weer. Bij mij althans.

• ilfamo
Hier ook

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wat een paniek weer zodra het psn er ff uit ligt :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Nee hoor, The Witcher heeft geen PSN nodig. ;)

Verwijderd

BlackEyedAngel schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:02:
Ja, straks moet ik nog dingen gaan doen ofzo, dat risico wil ik niet nemen. Gelukkig doet alles het weer, kan ik weer verder gaan met niks doen, altijd heerlijk op de vrije maandag :)

• ilfamo
BlackEyedAngel schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:02:
Geen paniek, maar je vraagt je altijd af of het aan jou ps4 of het netwerk ligt.

Verwijderd

UPDATE:

PlayStation NL ‏19 minuten geleden

De problemen met PSN zijn opgelost. Onze excuses voor de overlast.

• voxxel
Vet!

Trouwens grappig dat ze het alleen hebben over Arkham Asylum en City en niet over Origins :P

[ Voor 48% gewijzigd door voxxel op 01-06-2015 16:16 ]

Zonnepanelen

Die is ook niet van Rocksteady. De officiele trilogy bestaat uit Asylum, City en Knight. Dus logisch.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

< nevermind ik kan niet lezen :P >

[ Voor 81% gewijzigd door BlackEyedAngel op 01-06-2015 16:46 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Vreemd. Ik probeer Plus te verlengen met 12 maanden, maar ik krijg een foutcode. Even gegoogled en dit schijnt vaker voor te komen als er bepaalde adresgegevens niet goed overeenkomen met de gegevens van je CC. Alles gecheckt en ik kom niets vreemds tegen.

Nu maar een digitale code aangeschaft.

• voxxel
bram1984 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:38:
Die is ook niet van Rocksteady. De officiele trilogy bestaat uit Asylum, City en Knight. Dus logisch.
Dat snap ik, maar ik vond het wel veelzeggend.

Zonnepanelen

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nevermind.

[ Voor 100% gewijzigd door FREAKJAM op 01-06-2015 21:00 ]

is everything cool?

• TFHfony
  • Laatst online: 22:06

TFHfony

Professional Weirdo

Hmmm, Alle Season's gekocht van The Pinball Arcade, blijkt Season 4 niet te werken. Blijf de melding krijgen "geen content". De fabrikant geeft mij aan dat deze issue bekend is en dat ze met Sony werken aan een oplossing. Inmiddels zijn we een week verder en er zit nog geen schot in en ze hebben geen idee wanneer het opgelost wordt. Dus vanavond maar eens een refund aangevraagd bij PSN.... Eens kijken wat ze zeggen. Is toch 30 euro voor iets wat niet werkt.
Overigens vond ik de downloadsnelheid van mijn PS4 via de WiFi traag, dus heb ik hem nu bedraad aangesloten. Maar toch haal ik amper 10mbit/s bij downloads via het PSN. Steek ik Project Cars in de PS/4, moet ik eerst 36 minuten wachten als ik online wil, omdat er zo'n 900MByte gedownload moet worden. Is deze traagheid gangbaar?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• voxxel
TFHfony schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:46:
Hmmm, Alle Season's gekocht van The Pinball Arcade, blijkt Season 4 niet te werken. Blijf de melding krijgen "geen content". De fabrikant geeft mij aan dat deze issue bekend is en dat ze met Sony werken aan een oplossing. Inmiddels zijn we een week verder en er zit nog geen schot in en ze hebben geen idee wanneer het opgelost wordt. Dus vanavond maar eens een refund aangevraagd bij PSN.... Eens kijken wat ze zeggen. Is toch 30 euro voor iets wat niet werkt.
Overigens vond ik de downloadsnelheid van mijn PS4 via de WiFi traag, dus heb ik hem nu bedraad aangesloten. Maar toch haal ik amper 10mbit/s bij downloads via het PSN. Steek ik Project Cars in de PS/4, moet ik eerst 36 minuten wachten als ik online wil, omdat er zo'n 900MByte gedownload moet worden. Is deze traagheid gangbaar?
Helaas wel, het werkt wel heel goed om de ps4 in rest mode te zetten tijdens het downloaden (mits je de opties om te downloaden in restmode aan hebt staan). Om 1 of andere reden halen veel mensen (mezelf incluis) dan wel hoge download snelheden.

Ik kan je sowieso aanraden om je ps4 altijd in restmode te zetten met de autodownloads aan. De ps4 verbruikt echt bijna geen stroom in restmode en je zit nooit met updates op momenten dat je net wilt gamen :)

[ Voor 8% gewijzigd door voxxel op 01-06-2015 21:50 ]

Zonnepanelen

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
voxxel schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:48:
[...]
Ik kan je sowieso aanraden om je ps4 altijd in restmode te zetten met de autodownloads aan. De ps4 verbruikt echt bijna geen stroom in restmode en je zit nooit met updates op momenten dat je net wilt gamen :)
Nooit zou ik niet willen zeggen. Zie bijvoorbeeld: Radiance in "[PS4] Driveclub Tweakers Challenge"
Zelf soms ook last van, dat update ondanks restmode niet wordt uitgevoerd.

Maar in beginsel heb je gelijk ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Die check schijnt dagelijks om 3:00 uitgevoerd te worden, dus komt de patch na die check dan mag je die alsnog zelf binnenhalen bij het opstarten van je ps4. ;)

Verwijderd

F1™ 2015 voor PS4:
Uitgebracht 10 Jul 2015.

https://store.playstation...00013_00-F12015PREORDBUND

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 21:09

JSchut

.....

Deze game gaat er voor mij waarschijnlijk wel komen. (Alleen niet voor € 70,-)

Het laatste deel dat ik gespeeld heb was volgens mij 2012. Die viel mij erg tegen. Vond 2011 toen beter. Ik wacht nog even de recensies en gameplay video's af.

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 02-06-2015 09:06 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11 21:30
Nooit via psn kopen, tenzij je de hoofdprijs wilt betalen ;)
Hij is al voor 53 euro te pre-orderen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Ik blijf toch voorlopig bij Project CARS op de PS4.

F1 2015 haal ik wel een keer als aanbieding in de PSStore.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:29

On_E

Housemusic

Ik hou het bij Driveclub, zeker als daar een 2e season pass voor komt. (en dat verwacht ik eigenlijk wel)

Kan nog makkelijk een jaar mee. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Mars18
Ik verwacht F1 2015 de 1e week bij Mediamarkt wel voor 47 euro. Dan pik ik hem wel op :)

• ralph075
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:31:
Ik hou het bij Driveclub, zeker als daar een 2e season pass voor komt. (en dat verwacht ik eigenlijk wel)

Kan nog makkelijk een jaar mee. :)
Gisteravond weer even zitten sturen, blijft een heerlijke racer inderdaad!

Verwijderd

DriveClub heb ik ook , maar DriveClub beviel me eigenlijk niet goed.

Project CARS is me wel prima bevallen , omdat ik een Circuit Racer ben.
Oké.

Er is een 1TB model in opkomst. Was te verwachten natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tuvzODJ.jpg

Ik heb er gelukkig al 2TB in zitten. Ben benieuwd of ze het design ook veranderen.

Verwijderd

Als er een redesign komt koop ik em misschien wel.

Een lager energie verbruik is ook altijd meegenomen.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En een stillere stofzuiger erin :P

Verwijderd

Klopt , ik heb al gelezen dat het nieuwe model minder energie gaat verbruiken
door zuinigere componenten en dus ook stiller gaat zijn.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11 21:05
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:46:
Klopt , ik heb al gelezen dat het nieuwe model minder energie gaat verbruiken
door zuinigere componenten en dus ook stiller gaat zijn.
Heb nu 2 weken de ps4. Daarvoor een Xbox 360 launch versie gehad, daarbij vergeleken is ps4 muisstil :P

Verwijderd

Mijn PS4 hoor ik af en toe wel blazen met de zwaardere spellen.

Vooral in combinatie met het warme weer in de zomer maanden.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Weet iemand of de externe 2 TB Seagate schijf nog steeds een SATA aansluiting heeft?

(het ging voorheen om deze schijf:http://www.bol.com/nl/p/seagate-expansion-portable-2tb-externe-harde-schijf/9200000025538343/
Indien er al betere/goedkopere oplossingen zijn, dan hoor ik dat graag. Schijf moet echt vervangen worden, bij ieder nieuw spel, moet ik er 1 of 2 verwijderen en dat begin ik wel zat te worden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:05:
Weet iemand of de externe 2 TB Seagate schijf nog steeds een SATA aansluiting heeft?

(het ging voorheen om deze schijf:http://www.bol.com/nl/p/seagate-expansion-portable-2tb-externe-harde-schijf/9200000025538343/
Indien er al betere/goedkopere oplossingen zijn, dan hoor ik dat graag. Schijf moet echt vervangen worden, bij ieder nieuw spel, moet ik er 1 of 2 verwijderen en dat begin ik wel zat te worden.
die kun je idd inbouwen, ik had hem echter bij de mycom voor € 59, kijk daar eens? € 99 is erg duur, die schijf is al ruim 2 jaar oud ofzo?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:02:

Ik merkte vooral dat de plek uitmaakt, als je de ventilator goed vrijlaat maakt ie echt niet veel lawaai. Ook toen het warm was vorig jaar heb ik er eigenlijk niet veel last van gehad.

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:08:
[...]

die kun je idd inbouwen, ik had hem echter bij de mycom voor € 59, kijk daar eens? € 99 is erg duur, die schijf is al ruim 2 jaar oud ofzo?
Bij Mycom is ie ook 'gewoon' €95 (helaas).

Verwijderd

Deze heb ik in mijn PS4 zitten en vele anderen ook:

pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

De goedkoopste optie voor veel meer ruimte in je PS4.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:02:

Klopt, maar in vergelijking met de voorgangers valt het reuze mee. Ik stoor mij er eigenlijk nooit aan.

• Trishul
Enige game waar ik last heb van het lawaai van de PS4 is af en toe met the order. Maar goed, de ruimte boven de ps4 is maar 10cm en de ruimte aan weerszijden maar 8cm. Binnenkort maar eens fans inbouwen in de kast, gewoon omdat het kan.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:11:
Als er een redesign komt koop ik em misschien wel.

Een lager energie verbruik is ook altijd meegenomen.
Een redesign lijkt me wat te vroeg, maar ze zullen er waarschijnlijk wel zuinigere en goedkopere onderdelen in steken. Ik heb van alle PS consoles en handhelds de eerste versie, dat blijf ik toch altijd de mooiste/meest complete vinden.

PSN id: NL_SToRM

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
SToRM666 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:39:
[...]

Een redesign lijkt me wat te vroeg, maar ze zullen er waarschijnlijk wel zuinigere en goedkopere onderdelen in steken. Ik heb van alle PS consoles en handhelds de eerste versie, dat blijf ik toch altijd de mooiste/meest complete vinden.
Blijkbaar ook lichter en een kleinere voeding: http://www.ign.com/articl...k-one-with-1tb-hard-drive
SToRM666 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:39:
[...]

De PS3 ook ja? Dat vind ik echt een gedrocht van jewelste.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Die eerste heeft wel wat vind ik. De redesign die daarna kwam is misschien wel nog iets mooier, maar het laatste model zou ik persoonlijk niet snel kopen.

PSN id: NL_SToRM

• voxxel
Deze al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.m2gaming.ca/wp-content/uploads/2015/01/emballage_nyko_data_bank_ps4.jpg
Hier het artikel: http://gameidealist.com/news/playstation-4-hdd-data-bank-gets-u-s-release-date/

Voor de duidelijkheid, het is een bay waar je 3.5" HDD's kan doen.

[ Voor 10% gewijzigd door voxxel op 02-06-2015 13:16 ]

Zonnepanelen

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:13:
Deze al gezien?
[afbeelding]
Hier het artikel: http://gameidealist.com/news/playstation-4-hdd-data-bank-gets-u-s-release-date/

Ja had er al over gelezen.
De kap lijkt niet altijd even goed te sluiten (komt o.a. dat de kabel niet zo makkelijk mee gaat.)
Lijkt wel een serieuze optie voor mij zodra me 2TB zelfs te weinig gaat worden met de jaren.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

Lol..als we zo weer consoles gaan lopen modden met expansions dan gaan we weer terug naar eind jaren 80. Met Sega's en Nintendo's met alle 'sloten' volgepropt. =P

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:40

Smoonshine

Feyenoord!!

voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:13:
Deze al gezien?
[afbeelding]

Wat een onvoorstelbaar lelijk ding. Voordat ik mijn PS4 hier mee ga verminken moet er heel wat gebeuren.

uhm...

• voxxel
Ja ik ga hier ook niet aan beginnen. Tot nu toe heb ik geen ruimte problemen, maar een SS(H)D lijkt me in de toekomst wel lekker.

Zonnepanelen

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
Als die databank een grote sshd mogelijk maakt en dat ook beter performt, dan komt die er hier wel in. Maakt me toch al niet zo uit hoe de console eruit ziet, als het maar goed werkt!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• AtlAntA
voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:26:
Ja ik ga hier ook niet aan beginnen. Tot nu toe heb ik geen ruimte problemen, maar een SS(H)D lijkt me in de toekomst wel lekker.
Ik ben dus benieuwd wat een sshd toe voegt aan de game ervaring. Bij veel spellen erger ik me aan pop in of beroerde texture streaming. Ik vraag me af of zulke dingen ook beter worden bij het gebruik van een sshd of een ssd. Ik weet dat de laadtijden bij sommige games wel korter worden maar of texture streaming er ook beter op wordt vraag ik me af.

Pagina: 1 ... 85 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link