Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.533 views

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:29:
Ik denk dat jij 'm niet snapt ;)
Oh. :>
Het is nog vroeg zullen we maar zeggen. :+
Had m gisteren geplaatst en ik had m wel meteen door. :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:37:
Entering PS Plus:

■3rd June: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4)
■3rd June: Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4)
■3rd June: Call of Juarez: Gunslinger (PS3)
■3rd June: Cloudberry Kingdom (PS3)
■3rd June: Futuridium (PS4 & PS Vita)
■3rd June: Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita)
Metal Gear Solid heb ik al een keer gekocht en maar 1 keer gespeeld, lekker dan De rest is ook weer niet top.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 12:17

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:40:
[...]

Metal Gear Solid heb ik al een keer gekocht en maar 1 keer gespeeld, lekker dan De rest is ook weer niet top.
Skulls of the Shogun is weldegelijk top.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Zeiden ze vorige maand ook van Guacamelee.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:44:
Die is ook top :>

Zonnepanelen

• On_E
  • Laatst online: 23-11 12:17

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:44:
En daar was dan ook niets aan gelogen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Misschien heb ik dan niet lang genoeg gespeeld.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
ralph075 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:45:
Naar aanleiding van reactie van Pepper92

Even een trailer erbij gezocht:
[video]

Ziet er wel leuk uit om split-screen te spelen. Beetje een look alike van een bekende serie ;)
Ben bang dat het niet het niveau van Mario Kart of Sega Transformed zal ontstijgen, maar aangezien we nog niks van dit op de PS4 hebben ga ik het toch in de gaten houden.

Zelf hoop ik nog steeds op een PS4 release van Toybox Turbos voor de local splitsceen. Ik weiger het spel nu nog voor de PS3 te kopen aangezien ik die nog maar weinig aan heb staan. Micro Machines was altijd wel een succes met de local mp :)

(gameplay op 0:28)

• voxxel
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:57:
Misschien heb ik dan niet lang genoeg gespeeld.
Of het is niks voor jou, dat kan ook. Maar het is zeker geen slechte game. Er zijn genoeg hele goede games die ook niks voor mij zijn, maar dan kan ik vaak wel zien dat de game goed in elkaar zit.

Zonnepanelen

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:59:
[...]
Micro Machines was altijd wel een succes met de local mp :)
Micro Machines idd... _/-\o_

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
The good old days!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• voxxel
Haha cool, dat heb ik vroeger echt zoveel gespeeld met mijn vriendjes. Met z'n allen op 1 toetsenbord of voor de tv op de snes (? dacht ik).

Zonnepanelen

• Beakzz
voxxel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Haha cool, dat heb ik vroeger echt zoveel gespeeld met mijn vriendjes. Met z'n allen op 1 toetsenbord of voor de tv op de snes (? dacht ik).
Zelfs die oude shit is nog steeds net zo leuk. Heb pas een Raspberry pi 2 gekocht, Retropie er op gezet en 4 xboxcontrollers aangesloten. Vooral V3 voor de PS1 ziet er nog steeds goed uit :)

Wie van plan is Streetfighter 4 te kopen kan ik aanraden om nog even te wachten aangezien Capcom zelf de game niet eens goedkeurt :

http://www.insidegamer.nl...hter-4-uit-eigen-toernooi

Youtube staat ook al vol met rants. Zelfs offline heeft de game een paar frames vetraging en het is dus weer zo'n game die nog niet in de winkel had mogen liggen. Blij dat ik gisteren geen tijd had om het spel te kopen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Beakzz op 28-05-2015 11:42 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 09:04
voxxel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:11:
Met z'n allen op 1 toetsenbord of voor de tv op de snes (? dacht ik).
Hier originele deel 1, op de Amiga. 's-Avonds met vriend beginnen te gamen, om 08:00 stoppen omdat je naar school moest. Niet heel raar dat ik nu geen CEO van de Exxon ben ;)

Nickname does not reflect reality

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:04
Beakzz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:19:
[...]

Zelfs die oude shit is nog steeds net zo leuk. Heb pas een Raspberry pi 2 gekocht, Retropie er op gezet en 4 xboxcontrollers aangesloten. Vooral V3 voor de PS1 ziet er nog steeds goed uit :)

Wie van plan is Streetfighter 4 te kopen kan ik aanraden om nog even te wachten aangezien Capcom zelf de game niet eens goedkeurt :

http://www.insidegamer.nl...hter-4-uit-eigen-toernooi

Youtube staat ook al vol met rants. Zelfs offline heeft de game een paar frames vetraging en het is dus weer zo'n game die nog niet in de winkel had mogen liggen. Blij dat ik gisteren geen tijd had om het spel te kopen :)
Damn, die verantwoordelijke port-studio kan zichzelf meteen opdoeken met alle bad-press :+ of als de sodemieter een alles oplossende patch uitbrengen...

Verwijderd

Hehe, ziet er niet echt schön uit.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:43
Remasters zijn niet zo erg. Maar we krijgen er nu wel een heleboel van, en dat zit me tegen. The Last Of Us was een prima remaster. Halo op de X1 was een grote aanfluiting, genoeg fps problemen, gebroken matchmaking. Nog steeds zwarte balken aan de zijkant tijdens couch-coop. Eeuwige zonde. Zelfs in de remaster van H1 zaten er afgrijselijke frame-drops. Bi-zar.

Een remaster is niet erg, er zijn genoeg mensen die zich afvragen 'wat als deze game pas nu was gemaakt?' en met een remaster kun je dat prima showen. Maar dan moet het geen half werk zijn om even flink te cashen. Het aanbod aan games valt een beetje tegen, eerlijk gezegd. Misschien ben ik verzadigd maar er zijn maar weinig games die me echt trekken.

Elke nieuwe ip, los van Bloodborne, heeft écht steken laten vallen. Destiny was de grootste teleurstelling, een waslijst aan dingen die gewoon bagger zijn. Nu ben ik sowieso geen Halo-fan pur sang.
Watch_Dogs viel ook vies tegen. Een matig verhaal wat nergens over gaat. Een gozer die he-le-maal niet relatable is en een plot wat, volgens mij, al eens voorbij is gekomen in Enemy of the State. Kortom, ook bagger.

The Division is uitgesteld daar heb ik nog hoop voor, maar alleen omdat Massive er aan werkt. Het hele Ubisoft gebeuren kriebelt een beetje. Hoog inzetten maar niet kunnen leveren. Het meeste kijk ik uit naar Mad Max en MGS:V maar ik vermoed dat één van die titels wordt vertraagd omdat de release van beide titels te dicht op elkaar ligt. Vermoedelijk MGS: V want er is niet veel informatie over losgelaten en er is nogal wat aan het rommelen bij Konami.

Ik vermaak me, eigenlijk, nog het meest met indie-titels die een leuke coop-component hadden. Enfin. De X1 valt al helemaal tegen. Ze vertragen Quantum Break omdat ze al 'genoeg' leuke titels hadden. Er komt geen !#$()%)! uit dit jaar voor de X1. Of ik moet een-of-andere mega-game over het hoofd zien.

Misschien binnenkort maar eens een Marktplaats advertentie maken. :(

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Beakzz
Brad Pitt schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Hier originele deel 1, op de Amiga. 's-Avonds met vriend beginnen te gamen, om 08:00 stoppen omdat je naar school moest. Niet heel raar dat ik nu geen CEO van de Exxon ben ;)
Gelukkig zat ik toen nog op de basisschool dus hadden mijn ouders nog de overmacht. Met Lotus, Kickoff, Spyhunter en Super Offroad als goede herinneringen had dat bij mij nooit goed gekomen :)

• Trishul
Ik moet ook zeggen dat ik niet direct op de bekende AAA games zit te wachten buiten UC4 en R&C. Maar No Man's Sky, Rime, The Tommorrow's Children, Everybody's Gone to The Rapture en Alienation daarentegen.... :9~

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Trishul schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:17:
Ik moet ook zeggen dat ik niet direct op de bekende AAA games zit te wachten buiten UC4 en R&C. Maar No Man's Sky, Rime, The Tommorrow's Children, Everybody's Gone to The Rapture en Alienation daarentegen.... :9~
Hear hear. Ik hoop dat we op E3 eindelijk een release datum krijgen voor No Man's Sky en The Witness. Jonathan Blow vertelde in januari dat er nog enkele maanden werk te doen was, dus ik verwacht toch wel een release ergens in Q4.

Until Dawn heeft trouwens ook al een release datum: 25 augustus

[ Voor 5% gewijzigd door kazuka op 28-05-2015 14:38 ]

• Trishul
kazuka schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:29:
[...]

Hear hear. Ik hoop dat we op E3 eindelijk een release datum krijgen voor No Man's Sky en The Witness. Jonathan Blow vertelde in januari dat er nog enkele maanden werk te doen was, dus ik verwacht toch wel een release ergens in Q4.
Damn als NMS dit jaar nog uitkomt dan kunnen de andere AAA rehash-rommels (AC, COD, enz.) me echt letterlijk gestolen worden. Als je alleen al kunt doen in NMS wat ze in de trailers hebben laten zien, dan is dit GOTY.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:43
Trishul schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:33:
[...]

Damn als NMS dit jaar nog uitkomt dan kunnen de andere AAA rehash-rommels (AC, COD, enz.) me echt letterlijk gestolen worden. Als je alleen al kunt doen in NMS wat ze in de trailers hebben laten zien, dan is dit GOTY.
Ik was NMS helemaal vergeten. Weinig info nog over de game. Hopelijk meer info tijdens E3.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Trishul schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:33:
[...]

Overdrijven is ook een vak. Zoveel bijzonders heb ik in de trailers nog niet gezien. Wat random gegenereerde planeetjes met een schaal van niks. Laten we ook niet vergeten dat dit door een man of 10 gemaakt wordt. Ik ben behoorlijk benieuwd hoe lang dit interessant blijft en wat ze er in hebben gestopt om dit te bereiken.

Dit betekent niet dat ik het project niet erg interssant vind, maar overtuigd ben ik nog lang niet.

• voxxel
bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Overdrijven is ook een vak. Zoveel bijzonders heb ik in de trailers nog niet gezien. Wat random gegenereerde planeetjes met een schaal van niks. Laten we ook niet vergeten dat dit door een man of 10 gemaakt wordt. Ik ben behoorlijk benieuwd hoe lang dit interessant blijft en wat ze er in hebben gestopt om dit te bereiken.

Dit betekent niet dat ik het project niet erg interssant vind, maar overtuigd ben ik nog lang niet.
Lol, een schaal van niks. De planeten hebben zo'n groot oppervlak dat als 2 spelers op dezelfde planeet rondlopen de kans dat je elkaar tegenkomt heel klein is.

Zonnepanelen

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
bram1984 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:15:
[...]

Gewoon nieuwsgierig: waarom niet? Is toch zo'n beetje dé franchise van de PS3.
Ik wil al sinds de release van deel een het spel kopen en spelen, maar het kwam er niet van. Toen deel 2 en deel 3 uitkwam wou ik eerst het eerste deel spelen, maar het eerste deel liet nog steeds op zich wachten. Het is er gewoon niet van gekomen, maar met de remaster op komst gaat het eindelijk gebeuren. :+
[...]

Minecraft werd gemaakt door één persoon, dus de grootte van een team hoeft niet de reden zijn dat zoiets groots zou floppen.

• Trishul
[...]

Haha, moet je horen wie het zegt Bram. De persoon die altijd vooraan staat om te melden dat ie een game helemaal niks vind...

Je opmerking over 'een schaal van niks' is best bijzonder te noemen btw :X

• dutchgio
  • Niet online
Dacht even dat het een grap was meer het is nog echt zo ook. :D
Dat is toch niet serieus te nemen. :+

Verwijderd

NMS lijk me zo'n typische game om bij de afprijzing pas te kopen. Is volgens mij een flinke hype train. Neemt niet weg dat ik het concept gaaf vind en er erg benieuwd naar ben!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
dutchgio schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:00:
[...]

Had ook liever gehad dat het een grap was 8)7

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Schaal heeft weinig met de grootte van de game te maken, maar des te meer met de verhoudingen, mocht dat niet duidelijk zijn. De planeten die ik tot nu toe gezien heb in de trailers, zien er niet bepaald gigantisch uit. Je vliegt binnen 5 seconden vanuit deepspace naar het oppervlak. Dan ben je dus binnen luttele minuten de planeet rond. 1 Op 1 hoeft uiteraard ook weet niet, maar dit zou extreem zijn. Nogmaals: ik heb er nog te weinig van gezien, dus wellicht verschilt dit flink per planeet.

Op basis van de huidige trailers vind ik het zodoende inderdaad overdreven om nu al GOTY te roepen.

Het project integreert me zeker en is zeer ambitieus. Ik moet alleen de eerste echte goede hands-on nog lezen, dus tot dan laat ik de hype train even aan me voorbij gaan.

• voxxel
bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:06:
Schaal heeft weinig met de grootte van de game te maken, maar des te meer met de verhoudingen, mocht dat niet duidelijk zijn. De planeten die ik tot nu toe gezien heb in de trailers, zien er niet bepaald gigantisch uit. Je vliegt binnen 5 seconden vanuit deepspace naar het oppervlak. Dan ben je dus binnen luttele minuten de planeet rond. 1 Op 1 hoeft uiteraard ook weet niet, maar dit zou extreem zijn. Nogmaals: ik heb er nog te weinig van gezien, dus wellicht verschilt dit flink per planeet.

Op basis van de huidige trailers vind ik het zodoende inderdaad overdreven om nu al GOTY te roepen.

Het project integreert me zeker en is zeer ambitieus. Ik moet alleen de eerste echte goede hands-on nog lezen, dus tot dan laat ik de hype train even aan me voorbij gaan.
Planeten zijn daadwerkelijk 'planet sized' en dus behoorlijk op schaal. Dat je er snel heen vliegt is eerder een gameplay mechanic, maar je bent er niet in een paar seconde omheen gevlogen als je nou eenmaal binnen de atmosfeer bent.

Zonnepanelen

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Lijkt mij inderdaad ook. Heb zelf ook totaal niet de behoefte om per planeet eerst een paar uur door een dampkring af te moeten dalen :+

PSN: fonsmeister

Oké nou hopelijk zien we op de E3 meer. Hopelijk ook wat meer inhoudelijke gameplay.

Verwijderd

Rond de games DayZ en H1Z1 blijft het ook al erg lang stil.
Die games had PlayStation ons een tijd geleden beloofd.

Hopelijk daarover snel meer nieuws.

Verwijderd

Ik volg die inderdaad al een tijdje op Steam, maar het blijft een beetje lang bij Early Acces.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Net de PS4 Player Bundle besteld bij MM *O*

Goeie deal volgens mij (€399 voor PS4 + The Last Of Us + Bloodborne + The Order 1886)

Nu al zin in dit weekend :)

Is AC: Unity ondertussen al speelbaar ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Aaargh! schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:18:
Is AC: Unity ondertussen al speelbaar ?
Is "Prima" speelbaar inmiddels.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11 19:56

Lapras

Ice beam

Ik speel AC unity nu een paar dagen. Vind hem echt heel sterk.

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:36:
Rond de games DayZ en H1Z1 blijft het ook al erg lang stil.
Die games had PlayStation ons een tijd geleden beloofd.

Hopelijk daarover snel meer nieuws.
Planetside 2 dan.. Groots aangekondigd met de release van de PS4 en later nog 2 artikels op de blog en daarna stilte...

Was een grote reden om de PS4 te kopen en ben nu op een punt dat het hele spel me gestolen kan worden :+

• voxxel
Beakzz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:26:
[...]

Planetside 2 dan.. Groots aangekondigd met de release van de PS4 en later nog 2 artikels op de blog en daarna stilte...

Was een grote reden om de PS4 te kopen en ben nu op een punt dat het hele spel me gestolen kan worden :+
De beta van een paar weken geleden niet meegekregen?

Zonnepanelen

• Beakzz
voxxel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:28:
[...]

De beta van een paar weken geleden niet meegekregen?
Nope niks van gezien :) Zoals ik al zei het moment is voorbij en heb hem al geprobeerd op de pc. Maar er is dus toch nog leven aan die kant.

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:19:
[...]

Is "Prima" speelbaar inmiddels.
Vond AC3/4 op de Wii U geweldig, dus denk dat ik t.z.t. Unity wel oppik. Denk dat ik me eerst door The Last Of Us heen ga werken, hoor daar enorm goeie dingen over.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:54
Aaargh! schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:32:
[...]

Vond AC3/4 op de Wii U geweldig, dus denk dat ik t.z.t. Unity wel oppik. Denk dat ik me eerst door The Last Of Us heen ga werken, hoor daar enorm goeie dingen over.
Sowieso een must buy als je van verhalende SP's houdt. En hij is nog lang ook.

Verwijderd

De duurdere is een standalone versie en voor de goedkopere heb je het volledige spel nodig.

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:17:
[...]

Sowieso een must buy als je van verhalende SP's houdt. En hij is nog lang ook.
Kan niet wachten, als 't goed is wordt ie morgen bezorgd dus ik heb dit weekend iets te doen :)

Verhalende SP's is precies waarvoor ik de PS4 gekocht heb. Ik merk dat ik veel meer geinvesteerd ben in een spel als het verhaal goed is. Een spel zonder of met een slap verhaal kan mij nooit zo lang boeien.

[ Voor 31% gewijzigd door Aaargh! op 28-05-2015 17:38 ]

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:29:
[...]

De duurdere is een standalone versie en voor de goedkopere heb je het volledige spel nodig.
Thanks stond niet echt duidelijk aangegeven of ik keek er over heen.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

[...]

Komt vast wel een "Hot Coffee Mod" voor uit die m leuker maakt dan nu neer gezet :+

Verder, Until Dawn, ziet er toch wel erg gaaf uit als trailer...... ben benieuwd

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Trishul
Klopt het nou dat je in de NL store niet kunt doneren voor Nepal? De VS store heeft die mogelijkheid wel :X

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:32
[...]

Ik neem dames altijd serieus.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:45
Smoonshine schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:54:
[...]

Dan ga ik toch maar even bellen vanavond. Mag ik vragen welke argumenten je hebt gebruikt om je geld terug te krijgen? Ik lees namelijk her en der dat ze behoorlijk moeilijk doen.

Overigens vind ik Life is Strange wel echt een heel tof spel. Mooie beelden, mooie muziek, vind het echt tof gedaan. Alleen die lipsync is wel heel erg slordig.
Excuus voor de late reactie, wat druk geweest. Eigenlijk heb ik niet veel argumenten gebruikt, ik heb aangegeven dat ik snap dat het een fout van mij is, maar dat ik hoop op wat coulance vanuit hen. Enige wat ze nog zeker wilden weten is dat er geen ps3 aan mijn account was gekoppeld.

To dare is to do

AtlAntA schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Ik neem dames altijd serieus.
Zegt hij, met een avatar van alleen de borsten _O-

• AtlAntA
poor Leno schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:28:
[...]

Zegt hij, met een avatar van alleen de borsten _O-
Misschien had ik het woordje "neem" even dikgedrukt moeten doen. :p

Dit wordt episch.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik had mijn twijfels over dat hele vechten met de batmobile maar het ziet er goed uit! Volgens mij is ie lekker wendbaar :)

Steeds meer zin in die game!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

De zoveelste hack n' slash.. alleen dan met een batman jasje..

Niet mijn ding helaas :/

(En net zoals bij vechtfilms ziet het er altijd zo dom uit dat vijanden altijd per 1 aanvallen als je 'omsingeld' bent)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ziet er gaaf uit :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Trishul schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:52:
Klopt het nou dat je in de NL store niet kunt doneren voor Nepal? De VS store heeft die mogelijkheid wel :X
Wij hebben via Giro 555 al meer dan 23 miljoen opgehaald, just sayin'. Voor het thema vind ik het de moeite niet waard, heb het via de US Store gedaan inderdaad maar dat thema is niet schokkend mooi ofzo..

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-11 19:36

Mauz1978

Console War Veteran

poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:59:

(En net zoals bij vechtfilms ziet het er altijd zo dom uit dat vijanden altijd per 1 aanvallen als je 'omsingeld' bent)
Indeed, in dat filmpje lijkt het 5v1 maar is het eigenlijk 5 X 1v1... lekker moeilijk :/... Ook niet mijn ding (meer)...

Something under the bed is drooling

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mauz1978 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:12:
[...]

Indeed, in dat filmpje lijkt het 5v1 maar is het eigenlijk 5 X 1v1... lekker moeilijk :/... Ook niet mijn ding (meer)...
Eens, dat combat systeem mag echt weleens flink op de schop. Ik vond Asylum en City erg toffe games maar gek genoeg loop ik totaal niet warm voor Arkham Knight.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Trishul
djmelvee schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:11:
[...]

Wij hebben via Giro 555 al meer dan 23 miljoen opgehaald, just sayin'. Voor het thema vind ik het de moeite niet waard, heb het via de US Store gedaan inderdaad maar dat thema is niet schokkend mooi ofzo..
Mja ik vind dit toch wel een minpuntje voor playstation eu/nl. Zo'n mooi initiatief, en dan niet wereldwijd doorvoeren.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21

Heb je wel eens een Batman game gespeeld? Ik dacht dat ook nadat ik ze alleen gezien had, maar om te spelen zijn ze verbazingwekkend leuk (destijds bij PS+, zou hem nooit hebben gekocht als ik het niet geweten had)

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Trishul schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:01:
[...]

Mja ik vind dit toch wel een minpuntje voor playstation eu/nl. Zo'n mooi initiatief, en dan niet wereldwijd doorvoeren.
True, maar Playstation EU, Asia en US zijn 'aparte bedrijven'. Uiteindelijk valt het onder dezelfde firma, maar de bedrijven van de regio's zijn wel apart.

Hack 'n slash?

Jij hebt duidelijk nog nooit 'n Batman game gespeeld. Het vechtsysteem is behoorlijk ingenieus. Easy to learn, hard to master. En dat ze per stuk aanvallen, klopt ook niet. Vandaar ook dat er dual en tripple counter mogelijkheden zijn.
ja ik zie t verschil echt niet tussen een God of War, Bloodborne etc etc etc en deze :/

En misschien heb je gelijk, maar dan hebben ze echt het verkeerde vecht stukje gekozen.. Dit ziet er gewoon saai en simpel uit.
Haha nou simpel is het zeker, kan ik je vertellen. Je moet heel goed je counters timen, je kan al je gadgets inzetten tijdens je combo, en dan heb je ook nog meerdere speciale moves om bijvoorbeeld finishers toe te passen, gewapende en gepantserde gasten uit te schakelen en daar bovenop heb je ook nog enkele stun moves.

• thomxc
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-07-2023
Heeft iemand hier al eens geprobeerd de PS4 Spotify app ads te blokkeren? Ik heb met behulp van een eigen DNS server de ad-netwerken geblokkeerd voor de desktop versie van Spotify, wat er voor zorgt dat ik geen ads ontvang tijdens het luisteren (alternatief voor een adblocker). Nu heb ik dit ook ingesteld voor mijn PS4, alleen ontvang ik nog steeds advertenties wat mij doet vermoeden dat de Spotify App andere ad servers gebruikt die ik niet geblocked heb. Iemand een idee?

PSN: thomxc | Twitter: thomaswnl

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:40:
ja ik zie t verschil echt niet tussen een God of War, Bloodborne etc etc etc en deze :/

En misschien heb je gelijk, maar dan hebben ze echt het verkeerde vecht stukje gekozen.. Dit ziet er gewoon saai en simpel uit.
Heel grofweg hebben die games wel overeenkomsten, in de zin dat het alle drie derdepersoons actie-games zijn. Maar kijk je iets specifieker, dan zijn er legio verschillen. God of War is een bijna puur vechtspel met hier en daar een eenvoudige puzzel; Bloodborne een actie-RPG met hoge moeilijkheidsgraad en bestaat ook voor 95% uit vechten. De Batman Arkham-games zijn een combi van vechten, verkennen, stealth, gadgets en dergelijke. Je rijdt in de Batmobiel, hang-glide over de stad, enz. Een stuk meer dan alleen vechten dus, en het vechtsysteem is ook nog redelijk complex en uniek (hoewel inmiddels gekopieerd door enkele andere games).

De Batman-games lijken nog het meest op Assassin's Creed en Shadow of Mordor, als het vergeleken moet worden. Maar naar mijn mening hebben de Arkham-games een beter vechtsysteem en veel toffe features die die titels niet hebben. Assassin's Creed heeft overigens veel meer last van dat "omsingeld zijn terwijl de vijanden één voor één aanvallen". Bij Batman zijn de vijanden vaak wat minder lief en moet je veel counteren om te voorkomen dat je van alle kanten in elkaar geslagen wordt.

Maar goed, als je niks hebt met derdepersoons actie-games in brede zin, dan is Batman wellicht niet jouw game inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door geert1 op 29-05-2015 10:58 ]

Zo komt t op mij over:

ren ren ren.. oh nee vijanden.. roaaaar krijs pow tsjak wam aaargh oef oef krijs rooaaarrr pof pof bam tsjak jump jump bang knal grom oh nee reusachtige eindbaas ren ren baf knal ontwijk jump hak hak

(met mn geluidseffecten en bewegingen klinkt t beter ;) )
geert1 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:57:
[...]

Maar goed, als je niks hebt met derdepersoons actie-games in brede zin, dan is Batman wellicht niet jouw game inderdaad.
Alleen GTA >:)

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:00:
Zo komt t op mij over:

ren ren ren.. oh nee vijanden.. roaaaar krijs pow tsjak wam aaargh oef oef krijs rooaaarrr pof pof bam tsjak jump jump bang knal grom oh nee reusachtige eindbaas ren ren baf knal ontwijk jump hak hak

Op zich best een goede samenvatting, maar het voelt zo goed als je zelf de knopjes indrukt.

PSN, Twitter: NNY1980

poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:00:
Zo komt t op mij over:

Het heeft duidelijk weinig zin om het je nog verder uit te leggen, zo te zien. :)

Wat mij betreft zijn de Arkham games de vetste open wereld games die er zijn. Er is zoveel te doen en er is enorm veel variatie. Ik speel ze 100x liever dan welke GTA dan ook.

• voxxel
poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:40:

Het zijn alle 3 echt compleet andere games. Niet alleen qua opzet, maar zeker ook in de combat. En toevallig zijn dit alle 3 de games die het beste doen wat ze moeten doen in hun genre. Misschien zie je het niet op de videos, maar als je het speelt is het een wereld van verschil. Zeg maar Skyrim vergelijken met Counterstrike. Allebei first person, maar compleet anders :P

Zonnepanelen

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Zijn er eigenlijk recent nog PS4 firmware-achtige zaken aangekondigd? Nee toch? Kan me niet eens meer herinneren wat er nog zou komen (behalve DLNA wat bijna iedereen wil, maar van mij dan weer niet persee hoeft).

PSN: Maichel

Verwijderd

Hack 'n Slash :+

Dan is Star Wars Battlefront de zoveelste FPS. ;w

• 0xrubennft
  • Laatst online: 20-11 12:45
thomxc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:55:
Heeft iemand hier al eens geprobeerd de PS4 Spotify app ads te blokkeren? Ik heb met behulp van een eigen DNS server de ad-netwerken geblokkeerd voor de desktop versie van Spotify, wat er voor zorgt dat ik geen ads ontvang tijdens het luisteren (alternatief voor een adblocker). Nu heb ik dit ook ingesteld voor mijn PS4, alleen ontvang ik nog steeds advertenties wat mij doet vermoeden dat de Spotify App andere ad servers gebruikt die ik niet geblocked heb. Iemand een idee?
Ja! neem Spotify Premium ;) :/

Verwijderd

Latest release
2.51 / April 21, 2015; 36 days ago

Ik zit ook zoals altijd op een nieuwe update te wachten.
Vooral voor de verbeteringen die nog te maken zijn.

Een paar extra coole functies zijn ook nooit mis natuurlijk.

Bijvoorbeeld een eigen wallpaper op de PS4 die je erop zet via DLNA.
Op de X1 kan dat al , dus waarom niet snel ook op de PlayStation 4.

• Trishul
Ik heb liever dat ze remote play op iOS toevoegen. Playstation Now moet er tzt wel komen voor iOS, maar remote play op je ipad zou ook wel vet zijn, incl. Bluetooth controller support.

Op xperia's kan het al, en met root ook op alle androids. Maar wellicht dat die beperkte controller support van iOS in de weg zit of dat sony de usp wilt behouden.

• Maichel
Trishul schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:21:
Ik heb liever dat ze remote play op iOS toevoegen. Playstation Now moet er tzt wel komen voor iOS, maar remote play op je ipad zou ook wel vet zijn, incl. Bluetooth controller support.

Op xperia's kan het al, en met root ook op alle androids. Maar wellicht dat die beperkte controller support van iOS in de weg zit of dat sony de usp wilt behouden.
Officieel is Remote Play voor Android ook helemaal niet uit he? Zoals je al zegt, alleen voor Xperia apparaten en dan voor andere apparaten via "minder legale" manieren, maar officieel dus niet. Gaat mijn inziens ook niet kunnen, omdat dit een unieke Sony feature is voor Xperia apparaten....

Edit: Zie nu je laatste stukje pas ja, ik denk ook dat Sony die USP zelf wil houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 29-05-2015 12:29 ]

• Maichel
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:14:
[...]

Latest release
2.51 / April 21, 2015; 36 days ago

Ik zit ook zoals altijd op een nieuwe update te wachten.
Vooral voor de verbeteringen die nog te maken zijn.

Een paar extra coole functies zijn ook nooit mis natuurlijk.

Bijvoorbeeld een eigen wallpaper op de PS4 die je erop zet via DLNA.
Op de X1 kan dat al , dus waarom niet snel ook op de PlayStation 4.
Ja misschien op de E3 ofzo...volgens mij werden daar vorig jaar ook de nieuwe features aangekondigd die toen later kwamen. Of was het nou zo dat Sony zelf geen presentatie meer had daar? Anyway...we zien het vanzelf wel :)

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 19:25

Twammo

PSN: rtwouda

Ik probeer mijn pc monitor aan mijn PS4 te hangen maar hij geeft het beeld niet door. Heb al een aantal keer op google gezocht maar kom er niet helemaal uit. Ik heb een monitor met een DVI-aansluiting. Ik gebruik dan een hdmi naar dvi adapter. Dit werkt niet Nu lees ik dat het met een hdmi / dvi kabel wel zou moeten lukken? Mijn xbox360 werkte wel op de manier met een adapter maar de PS4 niet? Terwijl het toch dezelfde signalen doorgeeft. Heeft iemand hier ervaring mee?

• AtlAntA
Maichel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:31:
[...]

Ja misschien op de E3 ofzo...volgens mij werden daar vorig jaar ook de nieuwe features aangekondigd die toen later kwamen. Of was het nou zo dat Sony zelf geen presentatie meer had daar? Anyway...we zien het vanzelf wel :)
Sony heeft geen show meer op de gamescom dit jaar omdat e3 en gamescom zo dicht op elkaar zitten.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Twammo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:59:
Ik probeer mijn pc monitor aan mijn PS4 te hangen maar hij geeft het beeld niet door. Heb al een aantal keer op google gezocht maar kom er niet helemaal uit. Ik heb een monitor met een DVI-aansluiting. Ik gebruik dan een hdmi naar dvi adapter. Dit werkt niet Nu lees ik dat het met een hdmi / dvi kabel wel zou moeten lukken? Mijn xbox360 werkte wel op de manier met een adapter maar de PS4 niet? Terwijl het toch dezelfde signalen doorgeeft. Heeft iemand hier ervaring mee?
Het moet met die kabel idd gelijk werken. Kan zijn dat je video input op de ps4 niet goed staat, deze kan je resetten door de powerknop een tijdje ingedrukt te houden.

Let wel op dat je voor je geluid dan een headset ofzo moet gebruiken. Of speakers via de optische kabel want het geluid kan niet via DVI doorgestuurd worden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 19:25

Twammo

PSN: rtwouda

Ricmaniac schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:02:
[...]
Het moet met die kabel idd gelijk werken. Kan zijn dat je video input op de ps4 niet goed staat, deze kan je resetten door de powerknop een tijdje ingedrukt te houden.

Let wel op dat je voor je geluid dan een headset ofzo moet gebruiken. Of speakers via de optische kabel want het geluid kan niet via DVI doorgestuurd worden.
Oke, bedankt, Ik ga het vanavond gelijk proberen. Audio doe ik via de controller met een headset.

• Trishul
Twammo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:05:
[...]

Oke, bedankt, Ik ga het vanavond gelijk proberen. Audio doe ik via de controller met een headset.
Of misschien HDCP uitschakelen? Ik dacht zoiets gezien te hebben in settings. Volgens mij stond er een melding bij dat je dan geen blu-ray films kunt afspelen.

• Maichel
AtlAntA schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:01:
[...]

Sony heeft geen show meer op de gamescom dit jaar omdat e3 en gamescom zo dicht op elkaar zitten.
Oh ja, dat was het :)

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Twammo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:59:
Vreemd genoeg heb ik hetzelfde probleem. Ik heb een (Belkin) HDMI naar DVI kabel die werkt en een merkloze HDMI naar DVI adapter, waar ik een hdmi kabel inplug, die werkt niet met de PS4. Met andere apparaten werkt de adapter wel.

• thomxc
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-07-2023
0xrubennft schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Ja! neem Spotify Premium ;) :/
Hoewel ik Spotify 100% respecteer en ondersteun, zoek ik voor de fun een hacky/tweaker manier om de ads te vermijden ;) Misschien is dit ook wel het verkeerde topic..

PSN: thomxc | Twitter: thomaswnl

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 09:04
thomxc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:44:
Hoewel ik Spotify 100% respecteer en ondersteun
Vanwege de gestelde vraag twijfel ik een beetje aan het tweede gedeelte van je zin :)

Nickname does not reflect reality

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 12:07

Kju

AtlAntA schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:01:
[...]

Maar.. ze zitten toch elk jaar zo dicht op elkaar? Jammer van die Sony stand, dat scheelt bijna een halve hal...
thomxc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:44:
[...]

Hoewel ik Spotify 100% respecteer en ondersteun, zoek ik voor de fun een hacky/tweaker manier om de ads te vermijden ;) Misschien is dit ook wel het verkeerde topic..
Ga dan liever ouderwets mp3's downloaden en met een usb stick afspelen :) (Spotify is dat geld wel waard, ik gebruik het zelfs meer tijdens het gamen dan buiten het gamen om :+ )

PSN: Kjujay

Verwijderd

Ik betaal ook voor Spotify en ik geniet er elke dag van op de PS4.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:16:
Ik betaal ook voor Spotify en ik geniet er elke dag van op de PS4.
Via KPN gratis abo, heb er 1 extra genomen omdat hij pauzeert op locatie 1 als je hem op locatie 2 aan zet. Jammer dat ze via je wifi niet zien dat t in 1 huis is ofzo... Maargoed: perfecte streaming dienst, mag geld kosten (idem voor hbo/netflix).
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:58:
[...]

Dan is Star Wars Battlefront de zoveelste FPS.
hee pas op, je kunt ook te ver gaan he ;)

Nee, daar heb je gelijk in :)

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Zit pirates of the caribian te kijken. Londen, de setting en koetsen achtervolging...... Waar heb ik dat eerder gezien? Weet nu waar de inspiratie van AC syndicate vandaan komt!

• AtlAntA
Kju schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:59:
[...]

Maar.. ze zitten toch elk jaar zo dicht op elkaar? Jammer van die Sony stand, dat scheelt bijna een halve hal...

[...]

Ga dan liever ouderwets mp3's downloaden en met een usb stick afspelen :) (Spotify is dat geld wel waard, ik gebruik het zelfs meer tijdens het gamen dan buiten het gamen om :+ )
Volgens mij zit er dit jaar maar 7 weken tussen tov 10 oid andere jaren Daarnaast zal Sony ook wel dingen willen bewaren voor hun eigen show die waarschijnlijk weer in december wordt gehouden. En helaas heeft Sony dit jaar ook maar weinig om te laten zien.

Tja het is op beide consoles niet veel soeps in mijn optiek. Hoewel ik wel redelijk benieuwd ben naar een aantal indie exclusives op de PS4: The Witness, Alienation, Rime, Everybody's Gone To The Rapture, en No Man's Sky vind ik persoonlijk een stuk interessanter dan Halo en Fable. Ik verwacht ook de Uncharted collectie vrij snel na de E3 die ik als fan zeker ga halen en dan zijn er nog zat multiplatform titels die ik wil halen. Genoeg te doen dus. :)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:27
Inderdaad momenteel vrij weinig op de PS4 dat ik per se moet hebben. Speel nog steeds BF4.
Kijk eigenlijk vooral uit naar U4
bukkum schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:51:
Zit pirates of the caribian te kijken. Londen, de setting en koetsen achtervolging...... Waar heb ik dat eerder gezien? Weet nu waar de inspiratie van AC syndicate vandaan komt!
Ja! Gelukkig hebben ze bij Ubisoft die film ook gezien, anders hadden ze nooit die inspiratie ergens anders kunnen vinden.. :+

;)
Pagina: 1 ... 84 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link