Oh.
Het is nog vroeg zullen we maar zeggen.
Had m gisteren geplaatst en ik had m wel meteen door.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Oh.
Verwijderd
Metal Gear Solid heb ik al een keer gekocht en maar 1 keer gespeeld, lekker dan De rest is ook weer niet top.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:37:
Entering PS Plus:
■3rd June: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4)
■3rd June: Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4)
■3rd June: Call of Juarez: Gunslinger (PS3)
■3rd June: Cloudberry Kingdom (PS3)
■3rd June: Futuridium (PS4 & PS Vita)
■3rd June: Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita)
Skulls of the Shogun is weldegelijk top.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:40:
[...]
Metal Gear Solid heb ik al een keer gekocht en maar 1 keer gespeeld, lekker dan De rest is ook weer niet top.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Die is ook topVerwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:44:
Zeiden ze vorige maand ook van Guacamelee.
En daar was dan ook niets aan gelogen.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:44:
Zeiden ze vorige maand ook van Guacamelee.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben bang dat het niet het niveau van Mario Kart of Sega Transformed zal ontstijgen, maar aangezien we nog niks van dit op de PS4 hebben ga ik het toch in de gaten houden.ralph075 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:45:
Naar aanleiding van reactie van Pepper92
Even een trailer erbij gezocht:
[video]
Ziet er wel leuk uit om split-screen te spelen. Beetje een look alike van een bekende serie
Of het is niks voor jou, dat kan ook. Maar het is zeker geen slechte game. Er zijn genoeg hele goede games die ook niks voor mij zijn, maar dan kan ik vaak wel zien dat de game goed in elkaar zit.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:57:
Misschien heb ik dan niet lang genoeg gespeeld.
Micro Machines idd...Beakzz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:59:
[...]
Micro Machines was altijd wel een succes met de local mp
The good old days!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Haha cool, dat heb ik vroeger echt zoveel gespeeld met mijn vriendjes. Met z'n allen op 1 toetsenbord of voor de tv op de snes (? dacht ik).
Zelfs die oude shit is nog steeds net zo leuk. Heb pas een Raspberry pi 2 gekocht, Retropie er op gezet en 4 xboxcontrollers aangesloten. Vooral V3 voor de PS1 ziet er nog steeds goed uitvoxxel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:11:
[...]
Haha cool, dat heb ik vroeger echt zoveel gespeeld met mijn vriendjes. Met z'n allen op 1 toetsenbord of voor de tv op de snes (? dacht ik).
[ Voor 34% gewijzigd door Beakzz op 28-05-2015 11:42 ]
Hier originele deel 1, op de Amiga. 's-Avonds met vriend beginnen te gamen, om 08:00 stoppen omdat je naar school moest. Niet heel raar dat ik nu geen CEO van de Exxon benvoxxel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:11:
Met z'n allen op 1 toetsenbord of voor de tv op de snes (? dacht ik).
Nickname does not reflect reality
Damn, die verantwoordelijke port-studio kan zichzelf meteen opdoeken met alle bad-pressBeakzz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:19:
[...]
Zelfs die oude shit is nog steeds net zo leuk. Heb pas een Raspberry pi 2 gekocht, Retropie er op gezet en 4 xboxcontrollers aangesloten. Vooral V3 voor de PS1 ziet er nog steeds goed uit
Wie van plan is Streetfighter 4 te kopen kan ik aanraden om nog even te wachten aangezien Capcom zelf de game niet eens goedkeurt :
http://www.insidegamer.nl...hter-4-uit-eigen-toernooi
Youtube staat ook al vol met rants. Zelfs offline heeft de game een paar frames vetraging en het is dus weer zo'n game die nog niet in de winkel had mogen liggen. Blij dat ik gisteren geen tijd had om het spel te kopen
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Gelukkig zat ik toen nog op de basisschool dus hadden mijn ouders nog de overmacht. Met Lotus, Kickoff, Spyhunter en Super Offroad als goede herinneringen had dat bij mij nooit goed gekomenBrad Pitt schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:45:
[...]
Hier originele deel 1, op de Amiga. 's-Avonds met vriend beginnen te gamen, om 08:00 stoppen omdat je naar school moest. Niet heel raar dat ik nu geen CEO van de Exxon ben
Hear hear. Ik hoop dat we op E3 eindelijk een release datum krijgen voor No Man's Sky en The Witness. Jonathan Blow vertelde in januari dat er nog enkele maanden werk te doen was, dus ik verwacht toch wel een release ergens in Q4.Trishul schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:17:
Ik moet ook zeggen dat ik niet direct op de bekende AAA games zit te wachten buiten UC4 en R&C. Maar No Man's Sky, Rime, The Tommorrow's Children, Everybody's Gone to The Rapture en Alienation daarentegen....
[ Voor 5% gewijzigd door kazuka op 28-05-2015 14:38 ]
Damn als NMS dit jaar nog uitkomt dan kunnen de andere AAA rehash-rommels (AC, COD, enz.) me echt letterlijk gestolen worden. Als je alleen al kunt doen in NMS wat ze in de trailers hebben laten zien, dan is dit GOTY.kazuka schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:29:
[...]
Hear hear. Ik hoop dat we op E3 eindelijk een release datum krijgen voor No Man's Sky en The Witness. Jonathan Blow vertelde in januari dat er nog enkele maanden werk te doen was, dus ik verwacht toch wel een release ergens in Q4.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik was NMS helemaal vergeten. Weinig info nog over de game. Hopelijk meer info tijdens E3.Trishul schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:33:
[...]
Damn als NMS dit jaar nog uitkomt dan kunnen de andere AAA rehash-rommels (AC, COD, enz.) me echt letterlijk gestolen worden. Als je alleen al kunt doen in NMS wat ze in de trailers hebben laten zien, dan is dit GOTY.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Overdrijven is ook een vak. Zoveel bijzonders heb ik in de trailers nog niet gezien. Wat random gegenereerde planeetjes met een schaal van niks. Laten we ook niet vergeten dat dit door een man of 10 gemaakt wordt. Ik ben behoorlijk benieuwd hoe lang dit interessant blijft en wat ze er in hebben gestopt om dit te bereiken.Trishul schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:33:
[...]
Damn als NMS dit jaar nog uitkomt dan kunnen de andere AAA rehash-rommels (AC, COD, enz.) me echt letterlijk gestolen worden. Als je alleen al kunt doen in NMS wat ze in de trailers hebben laten zien, dan is dit GOTY.
Lol, een schaal van niks. De planeten hebben zo'n groot oppervlak dat als 2 spelers op dezelfde planeet rondlopen de kans dat je elkaar tegenkomt heel klein is.bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:42:
[...]
Overdrijven is ook een vak. Zoveel bijzonders heb ik in de trailers nog niet gezien. Wat random gegenereerde planeetjes met een schaal van niks. Laten we ook niet vergeten dat dit door een man of 10 gemaakt wordt. Ik ben behoorlijk benieuwd hoe lang dit interessant blijft en wat ze er in hebben gestopt om dit te bereiken.
Dit betekent niet dat ik het project niet erg interssant vind, maar overtuigd ben ik nog lang niet.
Ik wil al sinds de release van deel een het spel kopen en spelen, maar het kwam er niet van. Toen deel 2 en deel 3 uitkwam wou ik eerst het eerste deel spelen, maar het eerste deel liet nog steeds op zich wachten. Het is er gewoon niet van gekomen, maar met de remaster op komst gaat het eindelijk gebeuren.bram1984 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:15:
[...]
Gewoon nieuwsgierig: waarom niet? Is toch zo'n beetje dé franchise van de PS3.
Minecraft werd gemaakt door één persoon, dus de grootte van een team hoeft niet de reden zijn dat zoiets groots zou floppen.bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:42:
[...]
Overdrijven is ook een vak. Zoveel bijzonders heb ik in de trailers nog niet gezien. Wat random gegenereerde planeetjes met een schaal van niks. Laten we ook niet vergeten dat dit door een man of 10 gemaakt wordt. Ik ben behoorlijk benieuwd hoe lang dit interessant blijft en wat ze er in hebben gestopt om dit te bereiken.
Dit betekent niet dat ik het project niet erg interssant vind, maar overtuigd ben ik nog lang niet.
Haha, moet je horen wie het zegt Bram. De persoon die altijd vooraan staat om te melden dat ie een game helemaal niks vind...bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:42:
[...]
Dacht even dat het een grap was meer het is nog echt zo ook.
Verwijderd
Had ook liever gehad dat het een grap wasdutchgio schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Dacht even dat het een grap was meer het is nog echt zo ook.![]()
Dat is toch niet serieus te nemen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Planeten zijn daadwerkelijk 'planet sized' en dus behoorlijk op schaal. Dat je er snel heen vliegt is eerder een gameplay mechanic, maar je bent er niet in een paar seconde omheen gevlogen als je nou eenmaal binnen de atmosfeer bent.bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:06:
Schaal heeft weinig met de grootte van de game te maken, maar des te meer met de verhoudingen, mocht dat niet duidelijk zijn. De planeten die ik tot nu toe gezien heb in de trailers, zien er niet bepaald gigantisch uit. Je vliegt binnen 5 seconden vanuit deepspace naar het oppervlak. Dan ben je dus binnen luttele minuten de planeet rond. 1 Op 1 hoeft uiteraard ook weet niet, maar dit zou extreem zijn. Nogmaals: ik heb er nog te weinig van gezien, dus wellicht verschilt dit flink per planeet.
Op basis van de huidige trailers vind ik het zodoende inderdaad overdreven om nu al GOTY te roepen.
Het project integreert me zeker en is zeer ambitieus. Ik moet alleen de eerste echte goede hands-on nog lezen, dus tot dan laat ik de hype train even aan me voorbij gaan.
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Verwijderd
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Is "Prima" speelbaar inmiddels.Aaargh! schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:18:
Is AC: Unity ondertussen al speelbaar ?
Planetside 2 dan.. Groots aangekondigd met de release van de PS4 en later nog 2 artikels op de blog en daarna stilte...Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:36:
Rond de games DayZ en H1Z1 blijft het ook al erg lang stil.
Die games had PlayStation ons een tijd geleden beloofd.
Hopelijk daarover snel meer nieuws.
De beta van een paar weken geleden niet meegekregen?Beakzz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:26:
[...]
Planetside 2 dan.. Groots aangekondigd met de release van de PS4 en later nog 2 artikels op de blog en daarna stilte...
Was een grote reden om de PS4 te kopen en ben nu op een punt dat het hele spel me gestolen kan worden
Nope niks van gezienvoxxel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:28:
[...]
De beta van een paar weken geleden niet meegekregen?
Vond AC3/4 op de Wii U geweldig, dus denk dat ik t.z.t. Unity wel oppik. Denk dat ik me eerst door The Last Of Us heen ga werken, hoor daar enorm goeie dingen over.
Sowieso een must buy als je van verhalende SP's houdt. En hij is nog lang ook.Aaargh! schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:32:
[...]
Vond AC3/4 op de Wii U geweldig, dus denk dat ik t.z.t. Unity wel oppik. Denk dat ik me eerst door The Last Of Us heen ga werken, hoor daar enorm goeie dingen over.
Verwijderd
De duurdere is een standalone versie en voor de goedkopere heb je het volledige spel nodig.
Kan niet wachten, als 't goed is wordt ie morgen bezorgd dus ik heb dit weekend iets te doenbram1984 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:17:
[...]
Sowieso een must buy als je van verhalende SP's houdt. En hij is nog lang ook.
[ Voor 31% gewijzigd door Aaargh! op 28-05-2015 17:38 ]
Thanks stond niet echt duidelijk aangegeven of ik keek er over heen.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:29:
[...]
De duurdere is een standalone versie en voor de goedkopere heb je het volledige spel nodig.
Komt vast wel een "Hot Coffee Mod" voor uit die m leuker maakt dan nu neer gezetdutchgio schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik neem dames altijd serieus.dutchgio schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Excuus voor de late reactie, wat druk geweest. Eigenlijk heb ik niet veel argumenten gebruikt, ik heb aangegeven dat ik snap dat het een fout van mij is, maar dat ik hoop op wat coulance vanuit hen. Enige wat ze nog zeker wilden weten is dat er geen ps3 aan mijn account was gekoppeld.Smoonshine schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:54:
[...]
Dan ga ik toch maar even bellen vanavond. Mag ik vragen welke argumenten je hebt gebruikt om je geld terug te krijgen? Ik lees namelijk her en der dat ze behoorlijk moeilijk doen.
Overigens vind ik Life is Strange wel echt een heel tof spel. Mooie beelden, mooie muziek, vind het echt tof gedaan. Alleen die lipsync is wel heel erg slordig.
To dare is to do
Misschien had ik het woordje "neem" even dikgedrukt moeten doen.poor Leno schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:28:
[...]
Zegt hij, met een avatar van alleen de borsten
Ik had mijn twijfels over dat hele vechten met de batmobile maar het ziet er goed uit! Volgens mij is ie lekker wendbaar
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ziet er gaaf uit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wij hebben via Giro 555 al meer dan 23 miljoen opgehaald, just sayin'. Voor het thema vind ik het de moeite niet waard, heb het via de US Store gedaan inderdaad maar dat thema is niet schokkend mooi ofzo..Trishul schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:52:
Klopt het nou dat je in de NL store niet kunt doneren voor Nepal? De VS store heeft die mogelijkheid wel
Indeed, in dat filmpje lijkt het 5v1 maar is het eigenlijk 5 X 1v1... lekker moeilijkpoor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:59:
De zoveelste hack n' slash.. alleen dan met een batman jasje..
Niet mijn ding helaas
(En net zoals bij vechtfilms ziet het er altijd zo dom uit dat vijanden altijd per 1 aanvallen als je 'omsingeld' bent)
Something under the bed is drooling
Eens, dat combat systeem mag echt weleens flink op de schop. Ik vond Asylum en City erg toffe games maar gek genoeg loop ik totaal niet warm voor Arkham Knight.Mauz1978 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:12:
[...]
Indeed, in dat filmpje lijkt het 5v1 maar is het eigenlijk 5 X 1v1... lekker moeilijk... Ook niet mijn ding (meer)...
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Mja ik vind dit toch wel een minpuntje voor playstation eu/nl. Zo'n mooi initiatief, en dan niet wereldwijd doorvoeren.djmelvee schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:11:
[...]
Wij hebben via Giro 555 al meer dan 23 miljoen opgehaald, just sayin'. Voor het thema vind ik het de moeite niet waard, heb het via de US Store gedaan inderdaad maar dat thema is niet schokkend mooi ofzo..
Heb je wel eens een Batman game gespeeld? Ik dacht dat ook nadat ik ze alleen gezien had, maar om te spelen zijn ze verbazingwekkend leuk (destijds bij PS+, zou hem nooit hebben gekocht als ik het niet geweten had)poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:59:
Niet mijn ding helaas
(En net zoals bij vechtfilms ziet het er altijd zo dom uit dat vijanden altijd per 1 aanvallen als je 'omsingeld' bent)
True, maar Playstation EU, Asia en US zijn 'aparte bedrijven'. Uiteindelijk valt het onder dezelfde firma, maar de bedrijven van de regio's zijn wel apart.Trishul schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:01:
[...]
Mja ik vind dit toch wel een minpuntje voor playstation eu/nl. Zo'n mooi initiatief, en dan niet wereldwijd doorvoeren.
Hack 'n slash?poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:59:
Niet mijn ding helaas
PSN: thomxc | Twitter: thomaswnl
Heel grofweg hebben die games wel overeenkomsten, in de zin dat het alle drie derdepersoons actie-games zijn. Maar kijk je iets specifieker, dan zijn er legio verschillen. God of War is een bijna puur vechtspel met hier en daar een eenvoudige puzzel; Bloodborne een actie-RPG met hoge moeilijkheidsgraad en bestaat ook voor 95% uit vechten. De Batman Arkham-games zijn een combi van vechten, verkennen, stealth, gadgets en dergelijke. Je rijdt in de Batmobiel, hang-glide over de stad, enz. Een stuk meer dan alleen vechten dus, en het vechtsysteem is ook nog redelijk complex en uniek (hoewel inmiddels gekopieerd door enkele andere games).poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:40:
ja ik zie t verschil echt niet tussen een God of War, Bloodborne etc etc etc en deze
En misschien heb je gelijk, maar dan hebben ze echt het verkeerde vecht stukje gekozen.. Dit ziet er gewoon saai en simpel uit.
[ Voor 4% gewijzigd door geert1 op 29-05-2015 10:58 ]
Alleen GTAgeert1 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:57:
[...]
Maar goed, als je niks hebt met derdepersoons actie-games in brede zin, dan is Batman wellicht niet jouw game inderdaad.
Op zich best een goede samenvatting, maar het voelt zo goed als je zelf de knopjes indrukt.poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:00:
Zo komt t op mij over:
ren ren ren.. oh nee vijanden.. roaaaar krijs pow tsjak wam aaargh oef oef krijs rooaaarrr pof pof bam tsjak jump jump bang knal grom oh nee reusachtige eindbaas ren ren baf knal ontwijk jump hak hak
(met mn geluidseffecten en bewegingen klinkt t beter)
PSN, Twitter: NNY1980
Het heeft duidelijk weinig zin om het je nog verder uit te leggen, zo te zien.poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:00:
Zo komt t op mij over:
ren ren ren.. oh nee vijanden.. roaaaar krijs pow tsjak wam aaargh oef oef krijs rooaaarrr pof pof bam tsjak jump jump bang knal grom oh nee reusachtige eindbaas ren ren baf knal ontwijk jump hak hak
(met mn geluidseffecten en bewegingen klinkt t beter)
Het zijn alle 3 echt compleet andere games. Niet alleen qua opzet, maar zeker ook in de combat. En toevallig zijn dit alle 3 de games die het beste doen wat ze moeten doen in hun genre. Misschien zie je het niet op de videos, maar als je het speelt is het een wereld van verschil. Zeg maar Skyrim vergelijken met Counterstrike. Allebei first person, maar compleet anderspoor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:40:
ja ik zie t verschil echt niet tussen een God of War, Bloodborne etc etc etc en deze
En misschien heb je gelijk, maar dan hebben ze echt het verkeerde vecht stukje gekozen.. Dit ziet er gewoon saai en simpel uit.
PSN: Maichel
Verwijderd
Hack 'n Slashpoor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:59:
Niet mijn ding helaas
Ja! neem Spotify Premiumthomxc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:55:
Heeft iemand hier al eens geprobeerd de PS4 Spotify app ads te blokkeren? Ik heb met behulp van een eigen DNS server de ad-netwerken geblokkeerd voor de desktop versie van Spotify, wat er voor zorgt dat ik geen ads ontvang tijdens het luisteren (alternatief voor een adblocker). Nu heb ik dit ook ingesteld voor mijn PS4, alleen ontvang ik nog steeds advertenties wat mij doet vermoeden dat de Spotify App andere ad servers gebruikt die ik niet geblocked heb. Iemand een idee?
Verwijderd
Latest release
Officieel is Remote Play voor Android ook helemaal niet uit he? Zoals je al zegt, alleen voor Xperia apparaten en dan voor andere apparaten via "minder legale" manieren, maar officieel dus niet. Gaat mijn inziens ook niet kunnen, omdat dit een unieke Sony feature is voor Xperia apparaten....Trishul schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:21:
Ik heb liever dat ze remote play op iOS toevoegen. Playstation Now moet er tzt wel komen voor iOS, maar remote play op je ipad zou ook wel vet zijn, incl. Bluetooth controller support.
Op xperia's kan het al, en met root ook op alle androids. Maar wellicht dat die beperkte controller support van iOS in de weg zit of dat sony de usp wilt behouden.
[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 29-05-2015 12:29 ]
Ja misschien op de E3 ofzo...volgens mij werden daar vorig jaar ook de nieuwe features aangekondigd die toen later kwamen. Of was het nou zo dat Sony zelf geen presentatie meer had daar? Anyway...we zien het vanzelf welVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:14:
[...]
Latest release
2.51 / April 21, 2015; 36 days ago
Ik zit ook zoals altijd op een nieuwe update te wachten.
Vooral voor de verbeteringen die nog te maken zijn.
Een paar extra coole functies zijn ook nooit mis natuurlijk.
Bijvoorbeeld een eigen wallpaper op de PS4 die je erop zet via DLNA.
Op de X1 kan dat al , dus waarom niet snel ook op de PlayStation 4.
Sony heeft geen show meer op de gamescom dit jaar omdat e3 en gamescom zo dicht op elkaar zitten.Maichel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:31:
[...]
Ja misschien op de E3 ofzo...volgens mij werden daar vorig jaar ook de nieuwe features aangekondigd die toen later kwamen. Of was het nou zo dat Sony zelf geen presentatie meer had daar? Anyway...we zien het vanzelf wel
Het moet met die kabel idd gelijk werken. Kan zijn dat je video input op de ps4 niet goed staat, deze kan je resetten door de powerknop een tijdje ingedrukt te houden.Twammo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:59:
Ik probeer mijn pc monitor aan mijn PS4 te hangen maar hij geeft het beeld niet door. Heb al een aantal keer op google gezocht maar kom er niet helemaal uit. Ik heb een monitor met een DVI-aansluiting. Ik gebruik dan een hdmi naar dvi adapter. Dit werkt niet Nu lees ik dat het met een hdmi / dvi kabel wel zou moeten lukken? Mijn xbox360 werkte wel op de manier met een adapter maar de PS4 niet? Terwijl het toch dezelfde signalen doorgeeft. Heeft iemand hier ervaring mee?
Oke, bedankt, Ik ga het vanavond gelijk proberen. Audio doe ik via de controller met een headset.Ricmaniac schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:02:
[...]
Het moet met die kabel idd gelijk werken. Kan zijn dat je video input op de ps4 niet goed staat, deze kan je resetten door de powerknop een tijdje ingedrukt te houden.
Let wel op dat je voor je geluid dan een headset ofzo moet gebruiken. Of speakers via de optische kabel want het geluid kan niet via DVI doorgestuurd worden.
Of misschien HDCP uitschakelen? Ik dacht zoiets gezien te hebben in settings. Volgens mij stond er een melding bij dat je dan geen blu-ray films kunt afspelen.Twammo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:05:
[...]
Oke, bedankt, Ik ga het vanavond gelijk proberen. Audio doe ik via de controller met een headset.
Oh ja, dat was hetAtlAntA schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:01:
[...]
Sony heeft geen show meer op de gamescom dit jaar omdat e3 en gamescom zo dicht op elkaar zitten.
Vreemd genoeg heb ik hetzelfde probleem. Ik heb een (Belkin) HDMI naar DVI kabel die werkt en een merkloze HDMI naar DVI adapter, waar ik een hdmi kabel inplug, die werkt niet met de PS4. Met andere apparaten werkt de adapter wel.Twammo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:59:
Ik probeer mijn pc monitor aan mijn PS4 te hangen maar hij geeft het beeld niet door. Heb al een aantal keer op google gezocht maar kom er niet helemaal uit. Ik heb een monitor met een DVI-aansluiting. Ik gebruik dan een hdmi naar dvi adapter. Dit werkt niet Nu lees ik dat het met een hdmi / dvi kabel wel zou moeten lukken? Mijn xbox360 werkte wel op de manier met een adapter maar de PS4 niet? Terwijl het toch dezelfde signalen doorgeeft. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoewel ik Spotify 100% respecteer en ondersteun, zoek ik voor de fun een hacky/tweaker manier om de ads te vermijden
PSN: thomxc | Twitter: thomaswnl
Vanwege de gestelde vraag twijfel ik een beetje aan het tweede gedeelte van je zinthomxc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:44:
Hoewel ik Spotify 100% respecteer en ondersteun
Nickname does not reflect reality
Maar.. ze zitten toch elk jaar zo dicht op elkaar? Jammer van die Sony stand, dat scheelt bijna een halve hal...AtlAntA schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:01:
[...]
Sony heeft geen show meer op de gamescom dit jaar omdat e3 en gamescom zo dicht op elkaar zitten.
Ga dan liever ouderwets mp3's downloaden en met een usb stick afspelenthomxc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:44:
[...]
Hoewel ik Spotify 100% respecteer en ondersteun, zoek ik voor de fun een hacky/tweaker manier om de ads te vermijdenMisschien is dit ook wel het verkeerde topic..
PSN: Kjujay
Verwijderd
Via KPN gratis abo, heb er 1 extra genomen omdat hij pauzeert op locatie 1 als je hem op locatie 2 aan zet. Jammer dat ze via je wifi niet zien dat t in 1 huis is ofzo... Maargoed: perfecte streaming dienst, mag geld kosten (idem voor hbo/netflix).Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:16:
Ik betaal ook voor Spotify en ik geniet er elke dag van op de PS4.
hee pas op, je kunt ook te ver gaan heVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:58:
[...]
Dan is Star Wars Battlefront de zoveelste FPS.
Volgens mij zit er dit jaar maar 7 weken tussen tov 10 oid andere jaren Daarnaast zal Sony ook wel dingen willen bewaren voor hun eigen show die waarschijnlijk weer in december wordt gehouden. En helaas heeft Sony dit jaar ook maar weinig om te laten zien.Kju schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:59:
[...]
Maar.. ze zitten toch elk jaar zo dicht op elkaar? Jammer van die Sony stand, dat scheelt bijna een halve hal...
[...]
Ga dan liever ouderwets mp3's downloaden en met een usb stick afspelen(Spotify is dat geld wel waard, ik gebruik het zelfs meer tijdens het gamen dan buiten het gamen om
)
Ja! Gelukkig hebben ze bij Ubisoft die film ook gezien, anders hadden ze nooit die inspiratie ergens anders kunnen vinden..bukkum schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:51:
Zit pirates of the caribian te kijken. Londen, de setting en koetsen achtervolging...... Waar heb ik dat eerder gezien? Weet nu waar de inspiratie van AC syndicate vandaan komt!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq