Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.532 views

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Mars18 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:01:
Nu The Order al naar 30 euro is afgesprijsd wil ik hem ook graag hebben :)
Februari uitgekomen, en nu al zo afgedaald.

Lijkt me een prachtig spel :)
Voor dat geld is het ook zeker aan te raden. Ik weet dat het heel hip is om op dat spel te haten, maar ik heb mij er serieus mee vermaakt. Het laat ook goed zien waar toe de PS4 in staat is.

Verwijderd

The Witcher 3 nergens meer te krijgen bij een MediaMarkt in die 3 halen 2 betalen actie. :(

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 12:17

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:52:
The Witcher 3 nergens meer te krijgen bij een MediaMarkt in die 3 halen 2 betalen actie. :(
Was afgelopen weekend al uitverkocht hier. (Utrecht)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Ik "snuffel" de laatste tijd veel in de PSStore naar koopjes en nu kwam ik mijn held Bruce Lee tegen:

1 Smiley: _/-\o_

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:12
Bruce kan zonder te douchen weer naar huis.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ChrisLNFF schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:50:
Bruce kan zonder te douchen weer naar huis.
1 Smiley: _O-

Wel benieuwd naar die nieuwe 2K game 'Advent'. Lijkt voorlopig te wijzen op een game in de XCOM universe als ik de NeoGAF thread mag geloven.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:13:
Ik "snuffel" de laatste tijd veel in de PSStore naar koopjes en nu kwam ik mijn held Bruce Lee tegen:

[video]

1 Smiley: _/-\o_
Ik had laatst in career mode een geweldige KO. Baal nog steeds dat ik hem niet heb opgeslagen. Het begon eigenlijk door mijn Perk dat je geen stamina verliest als iemand rocked is. Hierdoor kon ik een epische walking combo maken. Waardoor de ander tegen het hek aanviel en daar 4 seconden lang nog klappen incasseerde voordat hij neer ging.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Speel je ook op ultra-easy? :+

• ChrisLNFF
Was verder niet lullig bedoeld, ik heb waardering voor de moeite die Dennis neemt om elke keer weer de nieuwe kortingen en ps plus bagger als eerste in dit topic te droppen. Informatief en up to date, top!

Zijn filmpjes zijn alleen zo slecht dat het gewoon weer goed is. Dat trotse toontje en die smiley die hij altijd gebruikt maken het af.

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ultra Street Fighter 4 is sinds vanavond ook te verkrijgen op de PS4 via de PSN store. Game voelt schijnbaar iets meer (input)laggy aan ten opzichte van de xbox 360 versie. Een aantal topspelers klagen in ieder geval al dat alles "sluggish" aanvoelt. Morgen maar eens downloaden.

[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 26-05-2015 23:47 ]

is everything cool?

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Gratis The Witcher 3 theme in de US store zie ik net. Wel een erg mooie dit keer.

Scrooge NL

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
FREAKJAM schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:23:
Ultra Street Fighter 4 is sinds vanavond ook te verkrijgen op de PS4 via de PSN store. Game voelt schijnbaar iets meer (input)laggy aan ten opzichte van de xbox 360 versie. Een aantal topspelers klagen in ieder geval al dat alles "sluggish" aanvoelt. Morgen maar eens downloaden.
Dat is apart. Juist omdat ze aan hebben gegeven dat deze versie alles gefixt heeft, waaronder de input-lag waar de PS3 versie last van had....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Ultra Street Fighter™ IV voor de PS4.
Uitgebracht 26 Mei 2015.

https://store.playstation...01839_00-USF4DEV00104SCEE

Ik heb em gekocht , vroeger nooit gespeeld op de PS3.

Waar blijft trouwens de derde DLC voor The Evil Within?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:04
FREAKJAM schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:23:
-O- ik las het ook op neogaf ja. Nou dan krijgen ze m'n geld voorlopig niet. Kom maar eerst net als gearbox met een dikke patch die alles oplost.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

ASNNetworks schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 03:23:
[...]

Dat is apart. Juist omdat ze aan hebben gegeven dat deze versie alles gefixt heeft, waaronder de input-lag waar de PS3 versie last van had....
Ja het is schijnbaar echt absurd. Alex Valle (oud rot in het vak) praatte gister over een inputlag van 8 a 10 frames. Dat is 1/6 seconde en dat is in een fighting game veel. (PS3 had ongeveer een inputlag van ~1 frame).

Iemand van Capcom UK bevestigde gister op stream dat dit de nieuwe setup op premium events moet worden (Capcom Cup, EVO), maar als je ziet wat er gister allemaal al mis ging met het koppelen van PS3 fightsticks op stream (Problem X zijn PS3 pad die uitvalt omdat het PS4 pad na 10 minuten in slaapstand ging), dan wordt dit nog een lachertje. En dan hebben we het nog niet eens over de huidige glitches die al ontdekt zijn. En dan ook nog te bedenken dat EVO 2015 al over ~6 weken is (17 juli).

De instructies om een PS3 controller/stick aan te sluiten zijn ook echt zwaar omslachtig.
Directions on how to use the Lab Zero PS3 stick driver for USFIV on PS4

For one player:
  • Power up the PS4.
  • Use a PS4 controller to sign into an account or the guest account.
  • Load up USFIV.
  • Once the game is loaded, plug the PS3 stick of your choice into the other USB slot and the stick should now function.
  • Please note that:
  • the PS4 controller will also control the character even though the PS3 stick is plugged in.
  • the PS4 controller used to sign in must remain synched to the PS4. If it loses power or connectivity, the joystick will become deactivated.
For two players:
  • Power up the PS4.
  • Use a PS4 controller to sign into an account or the guest account.
  • Load up USFIV.
  • Once the game has loaded, player 1 should unplug the PS4 controller, yet ensure that it remains synched and plug in a PS3 stick of choice into one of the vacant USB slots. It should now function.
  • Player 1 should head to versus mode.
  • Once at the selection screen, Player 2 will then have to sign into another account or a guest account.
  • Once signed in, Player 2 should then press the “option” button to join versus mode.
  • Player 2 should now be able to move around the selection screen.
  • Once this is completed, player 2 should unplug in the PS4 controller, yet ensure that it remains synched and plug in a PS3 stick of choice into one of the vacant USB slots. The stick should now function.
  • Please note that:
  • the PS4 controllers will also control the characters even though the PS3 sticks are plugged in.
  • the PS4 controllers used to sign in must remain synched to the PS4. If either loses power or connectivity, the corresponding joystick will become deactivated.

is everything cool?

Verwijderd

Hier mijn eerste ervaring en arcade gevecht in Street Fighter op de PS4:

Mijn eerste ervaring is goed te noemen.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Haha cool, je hebt echter nog een lange weg te gaan als je de betere spelers tegen gaat komen. (je drukt nu alleen voornamelijk forward hard kick en forward medium (step) kick). De ene kick is ook nog eens overhead en de ander niet. Ik speel het spel al 4 jaar op aardig niveau. Maar ik neem aan dat je het meer voor de fun speelt. Als nieuweling ervaar je waarschijnlijk ook niet de problemtatiek die nu al aanwezig is in de game. Mijn muscle memory is dusdanig getraind dat ik precies de timing onder de knie heb van mijn poppetje die ik speel. Als ik nu op de PS4 zou spelen is heel de timing naar de mallemoer omdat er dus een extra inputlagdelay zit van ~1/6 seconde in de game.

[ Voor 43% gewijzigd door FREAKJAM op 27-05-2015 08:27 ]

is everything cool?

Verwijderd

Ik ben inderdaad een beginner (Noob) in de Street Fighter Wereld.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Grote nadeel in de FGC (Fighting Game Community) op dit moment is dat Sony een exclusive deal heeft gesloten met Capcom en dat Street Fighter V alleen uitgebracht gaat worden op de PS4 en PC. Op dit moment is USF4 het meest populair op de Xbox 360. Iedereen speelt al ~5 jaar op deze console en iedereen heeft de timing ondertussen dan ook onder de knie. De Xbox360 versie is ook nog eens 720p, waar de PS4 versie 1080p is.

Vanaf vandaag worden op de grote toernooien alleen nog maar PS4 setups geplaatst met de geporte versie van deze game. Alle pro-gamers "migreren" dus massaal van Xbox 360 naar de PS4 (ik heb zelf ook een PS4 gekocht hierdoor). Ik zit ook met 2 arcade sticks die een gezamenlijke waarde hebben van 500 euro die alleen werken op de Xbox 360. Een Xbox 360 stick is niet compatible met de PS4 en als je een PS3 arcade stick hebt, heb je altijd een PS4 pad nodig als donor die tijdens het spelen gesynced moet blijven. Als je dan nu al bekijkt hoeveel issues er zijn met de game, is de launch niet echt succesvol te noemen. Komt er nog eens bij dat ik de game ook weer voor de zoveelste keer moet aanschaffen (Heb hem al een aantal keer moeten aanschaffen op de Xbox 360 (inclusief DLC)), dan mag je stellen dat heel veel gamers hier niet vrolijk van worden.

is everything cool?

• On_E

On_E

Housemusic

Lag, glitches en bugs.

Fijn ja als je de game blind hebt gekocht, voor de 3e keer.

Maar goed, ik ben niveau nul qua skills dus ik zal er vast minder van merken dan de pro's.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

On_E schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:48:
Lag, glitches en bugs.

Fijn ja als je de game blind hebt gekocht, voor de 3e keer.

Maar goed, ik ben niveau nul qua skills dus ik zal er vast minder van merken dan de pro's.
Je mag er vanuit gaan dat als een game al 5 jaar op de markt is dat de port dan uitvoerig is getest alvorens Capcom (Other Ocean Interactive) hem released. Al helemaal als Sony nauw betrokken is bij deze release en waarschijnlijk Capcom sponsored. Ik heb hem trouwens nog niet gekocht, dus helemaal blind is het niet :+

is everything cool?

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-11 10:53
FREAKJAM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:50:
[...]

Ik heb hem trouwens nog niet gekocht, dus helemaal blind is het niet :+
je koopt er een PS4 voor maar de game zelf uiteindelijk niet ?

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

cardwizard schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:58:
[...]

je koopt er een PS4 voor maar de game zelf uiteindelijk niet ?
Ik had de PS4 onder andere ook gekocht maar Mortal Kombat X, maar dat kwam niet naar voren in mijn andere posts. Ik praat trouwens niet zozeer voor mij zelf, maar meer voor de FGC. Ik heb zelf de PS4 gekocht voor MKX en SF4, het feit dat ie een bluray-speler heeft en dat ie compatible is met de Plex applicatie. Maar het gros van de FGC koopt hem denk ik puur voor USF4 (en uiteindelijk SF5).

is everything cool?

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:16
Precies een rede dat ik USF4 niet nog een keer ga halen op PS4 :P Ik wacht wel op SF5, mag hopen dat Xrd hier ook nog eens een keer gereleased gaat worden maar ik ben bang dat ik die moet gaan importeren. MKX doet me niets, zeker niet na het debakel wa MK9 eigenlijk was en ik zie dat MKX daar weinig verbetering in heeft gebracht.

• On_E

On_E

Housemusic

Akaendra schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:12:
Precies een rede dat ik USF4 niet nog een keer ga halen op PS4 :P Ik wacht wel op SF5, mag hopen dat Xrd hier ook nog eens een keer gereleased gaat worden maar ik ben bang dat ik die moet gaan importeren. MKX doet me niets, zeker niet na het debakel wa MK9 eigenlijk was en ik zie dat MKX daar weinig verbetering in heeft gebracht.
Xrd komt in juni of juli, voor de volle mep. :')

MK9 en MKX zijn de beste games uit de reeks imo.

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 27-05-2015 09:22 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:17:
Hier mijn eerste ervaring en arcade gevecht in Street Fighter op de PS4:

[video]

Mijn eerste ervaring is goed te noemen.
Pfoe, vergelijken met Mortal Kombat moet je dit echt niet gaan doen :')

• Akaendra
On_E schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:22:
[...]

Xrd komt in juni of juli, voor de volle mep. :')

MK9 en MKX zijn de beste games uit de reeks imo.
Ik betaal graag de volle mep voor Xrd, zou ik persoonlijk voor MKX niet doen. MK9 vond ik wat dat betreft echt een miskoop van mijn kant. slechte online, clunky en houterig en een blok knop die voor een 2d fighter eigenlijk niet meer kan (mening natuurlijk).

Ik ga mijn vingers niet nog een keer branden aan Mortal Kombat in ieder geval.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36

Smoonshine

Feyenoord!!

Sony was opvallend coulant aan de telefoon. Omdat ik nooit een PS3 heb gehad was de kans vrij groot dat ik mijn geld terugkrijg van de verkeerde aankoop. Wel als Store tegoed, maar toch. Ik had verwacht dat ze erg moeilijk zouden gaan doen, maar dat viel dus ontzettend mee.

uhm...

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:53:
Sony was opvallend coulant aan de telefoon. Omdat ik nooit een PS3 heb gehad was de kans vrij groot dat ik mijn geld terugkrijg van de verkeerde aankoop. Wel als Store tegoed, maar toch. Ik had verwacht dat ze erg moeilijk zouden gaan doen, maar dat viel dus ontzettend mee.
De volgende keer "goed" opletten in de store of er "PS4" staat.

• Theo27
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2nbvrti.png

Was wel te verwachten. Hopelijk over 2 weken op de E3.

Bron : nextgengamers

Scrooge NL

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zucht en ik kom nu al tijd te kort ;(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• On_E

On_E

Housemusic

Akaendra schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:45:
[...]

Ik betaal graag de volle mep voor Xrd, zou ik persoonlijk voor MKX niet doen. MK9 vond ik wat dat betreft echt een miskoop van mijn kant. slechte online, clunky en houterig en een blok knop die voor een 2d fighter eigenlijk niet meer kan (mening natuurlijk).

Ik ga mijn vingers niet nog een keer branden aan Mortal Kombat in ieder geval.
Ik niet, Xrd was een maand ofzo terug 16 dollar in de US Store, dan ga ik geen 60 euro betalen...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Het zal wel aan mij liggen, maar na het SNES tijdperk, heb ik alle fightgames wel gezien. De Street Fighters, Mortal Kombats en Killer Instinct op deze generatie waren gewoon het beste. Op de N64 nog een keer NWO Vs. WWF gedaan, dit was erg vermakelijk omdat hier 3D wel een toevoeging was. Als ik nu een fightgame speel, ben ik hier snel op uitgekeken. Als je een liefhebber bent, moet je denk ik in Japan kijken voor vernieuwende games.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Akaendra
On_E schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:50:
[...]

Ik niet, Xrd was een maand ofzo terug 16 dollar in de US Store, dan ga ik geen 60 euro betalen...
Dan zit je weer met dlc die je weer op een bijzondere awkward manier moet verkrijgen. Ik heb het er graag voor over voor een physical copy ipv digital en een waar ik niet via omwegen dlc kan aanschaffen :)

Overigens wat staat er op het plaatje, werk blocked het maar ik ga er stiekem even vanuit dat het om uncharted ofzo gaat.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:01:
[...]

De volgende keer "goed" opletten in de store of er "PS4" staat.
Haha, ja, dat doe ik nu ook wel, dit gebeurt me niet nog een keer. En toch vind ik het een ontwerpfout in de store dat je dingen kunt kopen voor een platform dat je niet geregistreerd hebt staan. Ik vind dat ze daar op zijn minst een waarschuwing voor kunnen geven als je op het punt staat dat te kopen.

BTW: Die Uncharted HD collection gaat er zeker komen. Voor mij één van de redenen dat ik ben geswitcht van de Xbox naar de PS.

[ Voor 11% gewijzigd door Smoonshine op 27-05-2015 11:04 ]

uhm...

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Jumpman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:55:
Het zal wel aan mij liggen, maar na het SNES tijdperk, heb ik alle fightgames wel gezien. De Street Fighters, Mortal Kombats en Killer Instinct op deze generatie waren gewoon het beste. Op de N64 nog een keer NWO Vs. WWF gedaan, dit was erg vermakelijk omdat hier 3D wel een toevoeging was. Als ik nu een fightgame speel, ben ik hier snel op uitgekeken. Als je een liefhebber bent, moet je denk ik in Japan kijken voor vernieuwende games.
SF4 is juist nu nog ontzettend populair, vooral in Japan. Als je in Japan een arcadehal inloopt zie je daar gegarandeerd mensen SF4 spelen. De grootste topspelers komen ook uit Japan (kan ook niet anders). Ondanks dat het spel al sinds 2011 dacht ik op de markt is, is SF4 nog steeds de trekpleister in de meest recente grote events. Ze sluiten een event eigenlijk bijna altijd wel af met de finale van SF4.

Vroeger was het vooral button mashen (toen ik in ieder geval MK en SF speelde op de Sega). Nu (maar eigenlijk vroeger ook al). komt er veel meer bij kijken. (frame data, fundementals, zoning, footsies etc).

is everything cool?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

FREAKJAM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:10:
[...]

SF4 is juist nu nog ontzettend populair, vooral in Japan. Als je in Japan een arcadehal inloopt zie je daar gegarandeerd mensen SF4 spelen. De grootste topspelers komen ook uit Japan (kan ook niet anders). Ondanks dat het spel al sinds 2011 dacht ik op de markt is, is SF4 nog steeds de trekpleister in de meest recente grote events. Ze sluiten een event eigenlijk bijna altijd wel af met de finale van SF4.

Vroeger was het vooral button mashen (toen ik in ieder geval MK en SF speelde op de Sega). Nu (maar eigenlijk vroeger ook al). komt er veel meer bij kijken. (frame data, fundementals, zoning, footsies etc).
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Footsie
The act of flirting in which one secretly touches the feet or legs of another with one's own, as under a table.
Have you been playing footsie with me under the table during dinner?
Dat had ik niet verwacht bij een fighter. :+

Last.fm | Code Talks

• On_E

On_E

Housemusic

Jumpman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:55:
Dat heet nostalgie, de SNES fighters zijn echt wel verbeterd in latere gens.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vooruit, zo dan maar :9
Footsies Handbook

is everything cool?

• Jumpman
On_E schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:15:
[...]

Dat heet nostalgie, de SNES fighters zijn echt wel verbeterd in latere gens.
Naar mijn mening dus te weinig, dat ze me nog langer kunnen boeien.

Op de SNES/Megadrive was de vernieuwing in dit genre gewoon heel erg groot.

Smoother gameplay, mooiere graphics, meer moves en online dat is verbeterd, maar blijkbaar is dat voor mij helaas te weinig.

• On_E

On_E

Housemusic

Jumpman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Naar mijn mening dus te weinig, dat ze me nog langer kunnen boeien.

Op de SNES/Megadrive was de vernieuwing in dit genre gewoon heel erg groot.

Smoother gameplay, mooiere graphics, meer moves en online dat is verbeterd, maar blijkbaar is dat voor mij helaas te weinig.
Dat kan natuurlijk.

Bij mij is de verslaving aan fighters sinds het SNES-tijdperk blijven hangen, in elke generatie heb ik op een gegeven moment versies van Street Fighter, Mortal Kombat, Tekken, Soul Calibur, noem ze maar op. :+

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Theo27 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:19:
[afbeelding]

ik hoop het

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
BlackEyedAngel schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:21:
Zucht en ik kom nu al tijd te kort ;(
;w sociaal leven..

Zonnepanelen

Verwijderd

waarom al die hd remakes, kom eens met nieuwe games man!
al die falers blijven 't maar kopen, pfft.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:47
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:50:
[...]

laat maar komen, ik heb ze allemaal gemist aangezien ik een xbox360 hiervoor had :)

vergeet niet dat de ps4 miljoenen nieuwe klanten heeft binnen geharkt he? het is niet voor niet zo dat de xone het matigjes doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 27-05-2015 12:52 ]

nothing stops this train

• voxxel
[...]

Ik ben blijkbaar een faler want ik koop ze. Het spijt me dat ik al die games niet gespeeld heb op de ps3 man.. echt oprecht excuses. Zal bij de volgende generatie niet meer gebeuren ;)

Zonnepanelen

Verwijderd

voxxel schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:51:
[...]

Ik ben blijkbaar een faler want ik koop ze. Het spijt me dat ik al die games niet gespeeld heb op de ps3 man.. echt oprecht excuses. Zal bij de volgende generatie niet meer gebeuren ;)
Ik voorspel je nu al: voor eind 2016 zijn alle resident evils in HD op de ps4 uitgebracht.
Veel plezier ermee... Heb liever dat ze een nieuw deel maken.

• voxxel
Dat kan ik me voorstellen, maar wat de meeste mensen vergeten is dat een remake maken bij lange na niet zoveel tijd en energie kost als een nieuwe game. Het een hoeft het ander dus helemaal niet in de weg te staan. Vaak doet een compleet ander team de remake en kan het hoofdteam zich op de nieuwe game richten.

Zonnepanelen

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 14:02
voxxel schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:51:
[...]

Ik ben dan ook een faler. Bij ieder gerucht over een Uncharted remake/remastered/... voor de PS4 juich ik toch wel. Zelf heb ik geen PS3 gehad maar die games spreken me heel erg aan. Zo heb ik ook erg genoten van Last of Us.
Als dat een voor uitgevers een manier is om op een relatief eenvoudige manier extra geld binnen te halen zodat ze wel aan nieuwe games kunnen werken, vind ik dat alleen maar prima.

PSN ID: MrMichel_75

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Nieuwe PS Store Discounts.. Fifa, COD, Assassins Creed en veel meer kortingen!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 20-11 12:45
MisterMichel schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:00:
[...]

Ik ben dan ook een faler. Bij ieder gerucht over een Uncharted remake/remastered/... voor de PS4 juich ik toch wel. Zelf heb ik geen PS3 gehad maar die games spreken me heel erg aan. Zo heb ik ook erg genoten van Last of Us.
Als dat een voor uitgevers een manier is om op een relatief eenvoudige manier extra geld binnen te halen zodat ze wel aan nieuwe games kunnen werken, vind ik dat alleen maar prima.
+1. Last of us remastered gespeeld op de PS4. geweldige game. En hoezo ben je een faler als je remastered games tof vindt :F . Als je het niks vindt koop je het toch niet :*)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:39
0xrubennft schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:17:
[...]

+1. Last of us remastered gespeeld op de PS4. geweldige game. En hoezo ben je een faler als je remastered games tof vindt :F . Als je het niks vindt koop je het toch niet :*)
Mwah, ik kan hem ergens wel begrijpen. Het lijkt soms wel alsof het apparaat net zo goed Remakestation 4 of Indiestation 4 genoemd kan worden. Elke remake wordt groots aangekondigd als de beste uitvinding sinds het gesneden brood en als je die spellen al lang en breed origineel hebt gespeeld op de PS3 dan is het een beetje oude wijn in nieuwe zakken.

Maargoed, ik zou ook nog wel wat remakes willen zien, zoals Silent Hill 2 of Ico/SotCmet de graphics van pakweg Tomb Raider of Tlou remasterd. Alleen zal je zien dat die remakes nooit zullen komen :'(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ChrisLNFF
Als alle PS3 spelers nou switchen naar XboxOne en alle Xbox360 spelers overstappen op een PS4 (oh wacht, dat is al gebeurd), dan kan iedereen gewoon genieten van die HD remakes.

Ik vind het helemaal prima, je hebt nog altijd de keuze om iets wel of niet te kopen.

• djmelvee
Ik heb een PS3 gehad, vanaf de eerste genaratie. Neemt niet weg dat ik me nu ook meer dan prima vermaak met 'al die HD remakes'.
ChrisLNFF schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:42:
Als alle PS3 spelers nou switchen naar XboxOne en alle Xbox360 spelers overstappen op een PS4 (oh wacht, dat is al gebeurd), dan kan iedereen gewoon genieten van die HD remakes.
Dit slaat natuurlijk nergens op, als jij er niet van kan genieten tot daar aan toe. Betekend niet meteen dat er niemand van kan genieten die een PS3 heeft gehad. ;)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 09:04
djmelvee schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:45:
Ik heb een PS3 gehad, vanaf de eerste genaratie. Neemt niet weg dat ik me nu ook meer dan prima vermaak met 'al die HD remakes'.
Wat mij betreft mogen ze meer HD remakes maken, maar dan zonder meteen functies en onzin als 3D toe te voegen en zo. Gewoon een HD Frogger, PacMan, Gyruss, etc., zoals het toen was, maar dan alléén mooier :)

Nickname does not reflect reality

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
HD XIII mag wel komen :9 of een volgende deel...

• djmelvee
Brad Pitt schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:49:
[...]

Wat mij betreft mogen ze meer HD remakes maken, maar dan zonder meteen functies en onzin als 3D toe te voegen en zo. Gewoon een HD Frogger, PacMan, Gyruss, etc., zoals het toen was, maar dan alléén mooier :)
HD Remakes vind ik geweldig! Een remake koop ik namelijk omdat ik de originele versie ook al geweldig vond. :D

Extra's zijn leuk hoor, maar zeker geen must.
[...]

Ja, want Naughty Dog is natuurlijk niet met Uncharted 4 bezig. Helemaal vergeten. Zeg dan niks.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:53:
[...]

Ik voorspel je nu al: voor eind 2016 zijn alle resident evils in HD op de ps4 uitgebracht.
Veel plezier ermee... Heb liever dat ze een nieuw deel maken.
Staat genoteerd.

It's dogged that does it

Verwijderd

Eindelijk heb ik "The Executioner DLC" gevonden in de PSStore:

In de game en de vorige DLC's was het meer het betere sneak werk.
Maar in The Executioner kun je lekker los gaan met sterke wapens.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30
djmelvee schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:43:
[...]
Pfoe, vergelijken met Mortal Kombat moet je dit echt niet gaan doen :')
Waarom niet?
Ik vind SF tov MK de leukere game :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

Ik ben erg blij met de remakes, want hiervoor geen PS3 gehad, dus nog geen enkele Uncharted gespeeld.

• Trishul
Ik zou best Uncharted 1 zonder screen tearing willen spelen en sowieso Uncharted 2 nog een keer maar dan op native 1080p, betere AF en textures.

Verwijderd

Ik heb sinds 12-05-2015 een Playstation 4 en ik vind het verschil op grafische kwaliteit tegenover de Playstation 3 echt een hele grote stap vooruit .
De hardware is gewoon een TOP gameconsole met een mooi design waar de controller heerlijk in je handen zitten .

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Blijkbaar wordt er vaak gedacht dat "al die remasters" ten koste gaan van nieuwe games. Volgens mij valt dat enorm mee, want:

1. Remasters en ports worden met relatief kleine teams en budgetten gemaakt, waardoor er niet enorm veel wordt afgesnoept van de ontwikkeling van nieuwe games. Er hoeft geen schrijfwerk gedaan te worden, geen conceptfase, geen motion-capturing, geen voice-overs, geen origineel designwerk enz, want dat is er allemaal al. Het gaat slechts om een technisch team dat de oude code en assets omzet naar een nieuwe versie. Zij-projectjes dus, op misschien enkele heel serieuze remasters / ports na (zoals GTA5, waar een stuk meer tijd in zat).

2. Remasters leveren vaak veel geld op, deels doordat ze goedkoop zijn om te maken en er best een flinke doelgroep voor is. Dat geld kan worden gestoken in nieuwe games.

Er zijn heel veel mensen die de voorgaande console nooit gehad hebben (zoals overstappers en jongeren die instappen in deze generatie), en velen die dusdanig fan zijn dat ze bereid zijn om opnieuw te betalen ook al hebben ze het spel eerder gespeeld. Gun die doelgroep ook hun lol, zou ik zeggen.

Het feit dat er tegenwoordig minder nieuwe, originele AAA-games zijn, en dat het zo lang duurt voordat ze uitkomen, heeft andere oorzaken. Ga daar niet de remasters de schuld van geven.

• Trishul
Inderdaad, dat er minder nieuwe AAA games uitkomen is omdat de kosten iedere generatie weer opnieuw flink stijgen. Voor PS4 games bijvoorbeeld zijn gemiddeld genomen een stuk meer designers en artists nodig, omdat er veel en veel meer werk gaat zitten in zaken zoals textures, level design, environment design, enz.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

AAA titels evenaren tegenwoordig dezelfde budgetten als Hollywood blockbusters. Een beetje studio heeft een eigen motion capture studio, sound recording booths, ze huren bekende (voice) actors etc. Ik snap best dat we een stuk minder nieuwe grote titels zien. Financieel risico is groot en een zoveelste vervolg van een bewezen franchise is dan een stuk aantrekkelijker. Jammer voor ons maar zeker wel begrijpelijk.

Daarom vind ik de wat grotere Indie titels wel een interessant alternatief; The Witness, SOMA, Rime, Everybody's Gone To The Rapture, etc.

• Jumpman
Ik heb liever goede AAA games, met weinig DLC en goede ondersteuning voor de hoofdprijs, dan elk jaar weer een ge-up-date versie of een nieuwe versie met weinig innovatie en veel DLC. Oh, wacht; Er moet geld verdiend worden en het financieel maximale uit de klant getrokken worden. ;) Er zijn maar weinig fracnhises die 'het ambachtelijke' games maken nog begrijpen. Rockstar is een goed voorbeeld, deze melken op DLC de klant niet uit. Ze hebben het natuurlijk wel tactisch gespeeld met GTA V (eerst de current gen en toen de next gen laten cashen).

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 27-05-2015 15:58 ]

• Pinjataaa
  • Laatst online: 20:00

Pinjataaa

Hit me!

Ik ben juist blij dat er HD remakes komen van Uncharted! Geweldige reeks en nu ik mijn PS3 verkocht heb kan ik ze toch nog een keer opnieuw spelen :) Top!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:58
Deels vraag, deels aankondiging: 29 mei komt Beach Buggy Racing uit op PS4 en Xbox One voor €10 (digitaal). Kart-game met 4-player split screen voor PS4, en 6-player split screen voor Xbox One.
http://blogjob.com/oneang...ay-29th-for-xbox-one-ps4/

Het spel bestaat blijkbaar al voor mobiel. Iemand ervaringen mee? Goede kart-game, of beter wachten op Table Top Racing (of Space Dust Racing of Distance, weet niet of die split screen krijgen) die later dit jaar uitkomen?

[ Voor 15% gewijzigd door Pepper92 op 27-05-2015 21:48 ]

• Jumpman
HD remakes zijn niet slecht, maar ik denk dat ik gewoon remake moe ben. The Last Of Us heb ik wel gekocht, omdat ik deze voor de PS3 nooit gekocht had.

Die van Uncharted zal ik ook kopen, omdat ik alle Uncharted exemplaren in alle versies (behalve de zeer zeldzame Fortune Hunters Edition) in bezit heb.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Vind die remakes ook wel cool, heb Uncharted nooit gespeeld, dus dit is een mooie kans :).

It's dogged that does it

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-11 12:23

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Theo27 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 01:53:
Gratis The Witcher 3 theme in de US store zie ik net. Wel een erg mooie dit keer.
Ik zag deze ook voorbij komen.

Heb deze "gekocht" maar krijg hem maar niet op mn playstation.
Downloaden naar de playstation wil niet via de website. En in de PStore op de playstation zelf kan ik hem niet vinden.

Enig idee?

• Theo27
Hij staat nu ook gewoon in de NL store.

Scrooge NL

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Pepper92 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:08:
Deels vraag, deels aankondiging: Zojuist ergens opgevangen;29 mei komt Beach Buggy Racing uit op PS4 en Xbox One voor €10 (digitaal). Kart-game met 4-player split screen voor PS4, en 6-player split screen voor Xbox One.
http://blogjob.com/oneang...ay-29th-for-xbox-one-ps4/

Het spel bestaat blijkbaar al voor mobiel. Iemand ervaringen mee? Goede kart-game, of betervwachten op Table Top Racing (of Space Dust Racing of Distance, weet niet of die split screen krijgen) die later dit jaar uitkomen?
Antwoord op jouw vraag: Geen idee...

Maar wat leuk om dit te horen! Ik wacht al tijden op een split-screen racer!

• ChrisLNFF
djmelvee schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:45:

[...]

Dit slaat natuurlijk nergens op, als jij er niet van kan genieten tot daar aan toe. Betekend niet meteen dat er niemand van kan genieten die een PS3 heeft gehad. ;)
Het was cynisch bedoeld, blijkbaar niet duidelijk genoeg.

Ik vind HD remakes/remastered helemaal goed, heb zelf ook genoten van TLOU.

Verwijderd

Entering PS Plus:

■3rd June: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4)
■3rd June: Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4)
■3rd June: Call of Juarez: Gunslinger (PS3)
■3rd June: Cloudberry Kingdom (PS3)
■3rd June: Futuridium (PS4 & PS Vita)
■3rd June: Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita)

• Theo27
Mooie line up met de mooiste demo voor de ps4 :+

Scrooge NL

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
Inderdaad. Eindelijk die veredelde demo gratis, zoals het hoort! Blij dat ik hem nog niet heb gekocht!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Theo27 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:19:
[afbeelding]

Ondanks dat ik een PS3 heb, heb ik nog nooit een Uncharted-game gespeeld. O-) Heel mooi dus dat er een remake komt van de eerste drie delen zodat ik klaar ben voor het vierde deel die ik zeker ook zal kopen en spelen.

En ik heb eigenlijk niks tegen remakes, zolang ze het maar beperken tot de betere games die op de PS2 en PS3 uitgebracht werden.

• ralph075
  • Niet online
Naar aanleiding van reactie van Pepper92

Even een trailer erbij gezocht:

Ziet er wel leuk uit om split-screen te spelen. Beetje een look alike van een bekende serie ;)

• Superkiwi
Modnation Racers meets Wacky Wheels :P

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
6 speler split screen. Wie gaat dat nou ooit doen. Veel te klein stukje beeld en 6 controllers nodig, alleen voor deze game... aight!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Le Enfant! schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:43:
[...]

Ondanks dat ik een PS3 heb, heb ik nog nooit een Uncharted-game gespeeld. O-) Heel mooi dus dat er een remake komt van de eerste drie delen zodat ik klaar ben voor het vierde deel die ik zeker ook zal kopen en spelen.

En ik heb eigenlijk niks tegen remakes, zolang ze het maar beperken tot de betere games die op de PS2 en PS3 uitgebracht werden.
Gewoon nieuwsgierig: waarom niet? Is toch zo'n beetje dé franchise van de PS3.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
-SaveMe- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:58:
6 speler split screen. Wie gaat dat nou ooit doen. Veel te klein stukje beeld en 6 controllers nodig, alleen voor deze game... aight!
Wat dacht je van een avondje waarbij een paar vrienden op bezoek komt die zelf ook een paar controllers hebben? Als ik naar mijn eigen omgeving kijk, dan zitten we zo aan zes man (en evenveel controllers) :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• ralph075
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:58:
Dat is op de Xbone, PS4 heeft max. 4 player split-screen.
En wat WickedWizzard zegt.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
-SaveMe- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:34:
Inderdaad. Eindelijk die veredelde demo gratis, zoals het hoort! Blij dat ik hem nog niet heb gekocht!
Ik had hem destijds in de aanbieding gekocht. Game is grafisch erg mooi en weet je wel hyped te krijgen voor de uiteindelijke game.

Wat betreft de kart game: Ik ben benieuwd, was net op zoek naar split-screen multiplayer games (andere aanraders zijn ook welkom)
Theo27 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:44:
Mooie line up met de mooiste demo voor de ps4 :+
Eh welke van t lijstje?

• ralph075
  • Niet online
Metal Gear, als ik het goed heb begrepen...

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:36
ralph075 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:34:
Metal Gear, als ik het goed heb begrepen...
Denk het Ja. Ik heb meer dan 5 uur in dat spel zitten zonder dat ik het uitgespeeld heb. Dus ik vind de term demo wat overtrokken.

Maar de 25 euro die ik ervoor betaald heb is het zeker niet waard.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:43
AtlAntA schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:55:
[...]

Denk het Ja. Ik heb meer dan 5 uur in dat spel zitten zonder dat ik het uitgespeeld heb. Dus ik vind de term demo wat overtrokken.

Maar de 25 euro die ik ervoor betaald heb is het zeker niet waard.
Eens. Je hebt één kaart waar een story-missie in zit, de prologue voor MGS: V. Het zet een klein beetje de sfeer neer. Daarnaast heb je nog verschillende andere 'missies' maar dat is op dezelfde kaart andere objectives. Veel content is er niet. Over het algemeen ben je er niet lang mee bezig.

Het ziet er echter wel héél netjes uit. Zeker iets leuks om even te spelen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• dutchgio
  • Niet online
Het is een korte intro van de gameolay die je van de volledige MGS kunt verwachten, en ook niet meer dan dat. Maar om zo gratis op te pikken zeker niet mis.

• Mars18
Kol Nedra schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:51:
[...]

laat maar komen, ik heb ze allemaal gemist aangezien ik een xbox360 hiervoor had :)

vergeet niet dat de ps4 miljoenen nieuwe klanten heeft binnen geharkt he? het is niet voor niet zo dat de xone het matigjes doet.
dat dus

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Hee zou FIFA nu in de aanbieding komen? :+

• Mars18
poor Leno schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:33:
Vandaag komt het 1e FIFA 16 nieuws :)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
poor Leno schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:33:
Kun je van mij overnemen als 16 er is ;)
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:37:
[...]

Ja ben erg benieuwd waar ze me gaan komen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• dutchgio
  • Niet online
Mooie reveal trailer met verbeteringen waardoor je weer helemaal gehyped bent om m te kopen. :+

• Superkiwi
Ik denk dat jij 'm niet snapt ;)

• Akaendra
En ik maar denken dat xrd een fysieke release gaat krijgen, is het alleen digital. Nu begrijp ik On_E ook net iets meer. Eigenlijk belachelijk dat een game 6 maanden na release in de US een digital only release krijgt voor vol geld. Ben sowieso al geen fan van console digital dingetjes en heb graag fysieke kopietjes in mijn kast staan.
Denk dat ik dus gewoon een physical versie ga importeren uit de US, dan maar geen DLC characters enzo.

• On_E

On_E

Housemusic

Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:37:
[...]

Hopelijk het nieuws dat de naam FIFA direct geschrapt wordt.

Pagina: 1 ... 83 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link