Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.516 views

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-10 16:51
Ik kan het op google niet heel duidelijk vinden.. Maar komt Rise of the Tomb Raider ook uit voor de PS4? Ik speel nu Tomb Raider: Definitive Edition en vind het een geweldig spel!!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:12
ralph075 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:32:
[...]

Denk dat je best wel eens gelijk kan hebben, het is inderdaad bijna een kopie van de Driving Force GT.

In dat geval zal deze waarschijnlijk niet dezelfde direct vergelijkbaar zijn met de T300. Dit is een gedachte gebasseerd op huidige Driving Force GT, welke kwalitatief toch wel minder solide aanvoelt als een G27 of T300.

Aan de andere kant ziet dit stuur er op de foto wel een stuk meer solide uit dan de huidige Driving Force.... Misschien een blend van G27 en Driving Force....? :?
Hm, een mix van die twee zou ook nog kunnen ja. Een prijs van €200 heb ik er wel voor over, kan ik lekker driveclub en GT7 met stuur spelen 8)
Mldn schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:41:
Ik kan het op google niet heel duidelijk vinden.. Maar komt Rise of the Tomb Raider ook uit voor de PS4? Ik speel nu Tomb Raider: Definitive Edition en vind het een geweldig spel!!
Geruchten (of naja, min of meer bevestigd tussen de regels door op twitter) is dat die in q1/q2 2016 uitkomt op de ps4. Aan de andere kant, ik denk niet dat die game opkan tegen uncharted 4, die ook in die periode gepland staat. Maar wellicht heeft square enix geluk en wordt de definitieve lauch datum voor uc4 herfst 2016. Of komt die tomb raider eind 2016 naar de ps4, want tegen uc4 gaat die sowieso niet op kunnen. Crystal dynamics is geen core design.

[ Voor 33% gewijzigd door Trishul op 22-05-2015 12:45 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Zijn er überhaupt al goede (en betaalbare niet onbelangrijk) stuurtje (met eventueel pedalen?) uitgekomen voor de PlayStation 4 ? :)

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Mldn schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:41:
http://www.ign.com/articl...a-timed-exclusive-on-xbox

Rise of the Tombraider is timed exclusive..

[ Voor 8% gewijzigd door P.E.No.1 op 22-05-2015 12:55 ]

PSN id: PENo1

• djmelvee
Op de Xbone ja, wat hebben wij daar als PS4 users aan? :9

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:16

Koppensneller

winterrrrrr

djmelvee schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Op de Xbone ja, wat hebben wij daar als PS4 users aan? :9
Dat betekent dat 'ie ook op andere platformen uitkomt, maar wat later.

• djmelvee
Koppensneller schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:09:
[...]

Dat betekent dat 'ie ook op andere platformen uitkomt, maar wat later.
Achso, uiteindelijk wel inderdaad. Maar nu niet. Helaas, ben wel benieuwd naar een goeie nieuwe Tomb Raider!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
nav deze post: MisterMichel in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5"

Is FIFA 15 een beetje een leuk spel voor iemand die voor het laatst een voetbal spel op de PS2 heeft gespeeld? Is het veel echt geld uitgeven om een beetje aan de bak te komen?

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:43
jimmy_dg schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:15:

Is FIFA 15 een beetje een leuk spel voor iemand die voor het laatst een voetbal spel op de PS2 heeft gespeeld? Is het veel echt geld uitgeven om een beetje aan de bak te komen?
Dan zal PES 2015 waarschijnlijk meer vertrouwelijk voelen voor je. Fifa en PES zijn leuke spellen als je van voetbal houdt. Echter, en dit heb ik al eens vaker verwoord, zijn Fifa en PES eigenlijk beschamend slechte spellen. De gameplay is bij beide over het algemeen leuk. En iedereen houdt van voetbal toch?

Maar Fifa heeft last van gekke aliasing en de graphics zijn erg matig. Ook heeft Fifa nog steeds dat gescripte. Dus als je 1-0 voor staat laatste minuut, dan zul je altijd zien dat er net nog de 1-1 gescoord wordt omdat verdedigers opeens niet meer kunnen rennen of omdat er de gekste dingen gebeuren.

PES heeft het probleem vind ik dat het verschil tussen de beste ploegen en de slechtere ploegen veel te groot is. Als je met Barca of Real speelt lijkt het net alsof je Fifa speelt. Alles gaat eigenlijk veel te soepel. En aannames nooit fout en schoten altijd precies waar de keeper er niet bij kan. Speel ik met PSV tegen Real (want in de PES variant van Seasons wordt er niet gefilterd op de kwaliteit van teams) dan kan mijn tegenstander steeds met Kroos blind een diepte pass versturen die altijd precies bij Ronaldo of Bale komt en die soms letterlijk 2x zo snel als mijn verdedigers lopen.

Bij beide games is het commentaar op te huilen. Klopt vaak niet. De physics in beide spellen (bij Fifa nog zelfs iets meer) zorgen voor de raarste momenten.

In het begin zul je beide spellen leuk vinden. Maar als je serieus competitie speelt online dan ga je je aan al die dingen storen. Dan kom je er achter dat de random factor in beide spellen te groot is en skill er minder toe doet.

Ook is het bij Fifa en PES het geval dat je beter een snelle spits van 85 kan hebben en de rest van je team 70, dan je hele team 75. Zweden en Wales zijn altijd van die rot tegenstanders daardoor (Zlatan en Bale). En ook die Russische clubs met hun onbekende Brazilianen in de aanval zijn OP.

Fifa ziet er allemaal net wat gelikter uit (ook de menu's) en heeft meer licenties. PES heeft als voordeel dat het de CL licentie heeft.

Fifa en PES zijn waarschijnlijk de slechts gemaakte spellen die toch leuk zijn om te spelen. Plezier zul je er aan beleven. Beide zijn leuk. Maar daar komt irritatie gegarandeerd bij ;)

Ik wacht nog steeds op een developer die 3 jaar de tijd neemt en een voetbalgame vanaf nul maakt. Fifa en PES boorduren altijd op de oudere versies door.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
PES komt wellicht wel overeen met een voetbal spel op de PS2 ja, zo achterhaald is het wel.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
Toch vermaak ik me meer met Fifa dan met PES. Zeker online werkt dat beter.

Meer mensen die uitkijken naar deze:

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27
Martinspire schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:32:
Meer mensen die uitkijken naar deze:
Ik was er half op aan het wachten, maar nu er Formule 1 auto's (2012 model weliswaar) en een groot deel van de GP tracks in Project Cars zitten vermaak ik me daar prima mee en laat ik F1 2015 schieten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

F1 2015 is uitgesteld:

Codemasters heeft ook gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de releasedatum aan te kondigen. De game zal op 10 juli verschijnen voor de PlayStation 4, Xbox One en PC.

• djmelvee
jimmy_dg schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:15:

Ik heb Fifa 15 Deluxe Edition laatst voor 20 euro aangeschaft tijdens een of andere sales actie. De laatste Fifa was Fifa 2001. Ik vermaak me er goed mee op zijn tijd :)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:48
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:39:
[...]

Ik was er half op aan het wachten, maar nu er Formule 1 auto's (2012 model weliswaar) en een groot deel van de GP tracks in Project Cars zitten vermaak ik me daar prima mee en laat ik F1 2015 schieten ;)
Dit. En het geluid van de formule a in project cars.. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:10
Meer mensen die last hebben dat ze niet op PSN kunnen komen?
Hele avond Bloodborne gespeeld. Had gewoon connectie.

• Trishul
destroye schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:46:
Meer mensen die last hebben dat ze niet op PSN kunnen komen?
Nope, hele avond gta online gedaan zonder problemen.

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 09:25
Ik zit met een vaag probleem sinds een dag of 3.

Mijn internet verbinding valt steeds weg (willekeurige tijden). Ook het internet op mijn tablet en telefoon is dan onbereikbaar. Een reset van me router helpt dan voor even. Ps4 zit op kabel, en er zijn geen wijzigen in wat voor manier dan ook geweest.

Bevindingen:
- dit gebeurt alleen wanneer ik op de ps4 speel
- internet valt weg op al mijn apparaten
- reset van me (WiFi) netgear helpt voor even, of ik moet een onbepaalde tijd wachten. (Network overload?)

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Fleximex schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:40:
[...]

Dan zal PES 2015 waarschijnlijk meer vertrouwelijk voelen voor je. Fifa en PES zijn leuke spellen als je van voetbal houdt. Echter, en dit heb ik al eens vaker verwoord, zijn Fifa en PES eigenlijk beschamend slechte spellen. De gameplay is bij beide over het algemeen leuk. En iedereen houdt van voetbal toch?

Maar Fifa heeft last van gekke aliasing en de graphics zijn erg matig. Ook heeft Fifa nog steeds dat gescripte. Dus als je 1-0 voor staat laatste minuut, dan zul je altijd zien dat er net nog de 1-1 gescoord wordt omdat verdedigers opeens niet meer kunnen rennen of omdat er de gekste dingen gebeuren.

PES heeft het probleem vind ik dat het verschil tussen de beste ploegen en de slechtere ploegen veel te groot is. Als je met Barca of Real speelt lijkt het net alsof je Fifa speelt. Alles gaat eigenlijk veel te soepel. En aannames nooit fout en schoten altijd precies waar de keeper er niet bij kan. Speel ik met PSV tegen Real (want in de PES variant van Seasons wordt er niet gefilterd op de kwaliteit van teams) dan kan mijn tegenstander steeds met Kroos blind een diepte pass versturen die altijd precies bij Ronaldo of Bale komt en die soms letterlijk 2x zo snel als mijn verdedigers lopen.

Bij beide games is het commentaar op te huilen. Klopt vaak niet. De physics in beide spellen (bij Fifa nog zelfs iets meer) zorgen voor de raarste momenten.

In het begin zul je beide spellen leuk vinden. Maar als je serieus competitie speelt online dan ga je je aan al die dingen storen. Dan kom je er achter dat de random factor in beide spellen te groot is en skill er minder toe doet.

Ook is het bij Fifa en PES het geval dat je beter een snelle spits van 85 kan hebben en de rest van je team 70, dan je hele team 75. Zweden en Wales zijn altijd van die rot tegenstanders daardoor (Zlatan en Bale). En ook die Russische clubs met hun onbekende Brazilianen in de aanval zijn OP.

Fifa ziet er allemaal net wat gelikter uit (ook de menu's) en heeft meer licenties. PES heeft als voordeel dat het de CL licentie heeft.

Fifa en PES zijn waarschijnlijk de slechts gemaakte spellen die toch leuk zijn om te spelen. Plezier zul je er aan beleven. Beide zijn leuk. Maar daar komt irritatie gegarandeerd bij ;)

Ik wacht nog steeds op een developer die 3 jaar de tijd neemt en een voetbalgame vanaf nul maakt. Fifa en PES boorduren altijd op de oudere versies door.
Ben het helemaal eens, vooral met dat gescripte gedoe, zelfs winnen met 3-0 geeft soms geen plezier, vooral bij proclubs. Vanaf Fifa 12 is het voor mijn gevoel alleen maar slechter geworden, fifa 14 en 15 zo slecht dat ik ze gelijk na spelen verkocht heb!

Verwijderd

LEGO® Jurassic World™ te preorderen:
Uitgebracht 10 Jun 2015.

https://store.playstation...01519_00-LEGOJURASSICPREO

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Van pu.nl:

"PS3 FIGHTSTICKS WERKEN MET ULTRA STREET FIGHTER IV OP PS4
Dinsdag 26 mei komt Ultra Street Fighter IV uit voor de PS4. Dit is alweer de zoveelste versie van de vechtgame, maar om je toch aan te moedigen om deze versie te kopen heeft Capcom besloten om officiële gelicenseerde fightsticks voor de PS3 compatible te maken met de nieuwe game. Ultra Street Fighter IV bevat alle Street Fighter IV content en alle DLC die er ooit voor is uitgekomen, daarnaast is deze versie mooier door de 1080p graphics die in 60 frames per seconden worden weergegeven.

Ultra Street Fighter IV

Vaak worden accessoires voor oudere consoles niet ondersteund op een nieuw systeem. Probeer immer maar eens een PS3 controller aan te sluiten op de PlayStation 4. Dat werkt gewoon niet. Het is daarom wel fijn dat Capcom rekening houdt met de bezitters van een fightstick voor eerdere games uit de serie. Ultra Street Fighter IV gaat je €24,99 kosten als je deze op de release in huis wil hebben. Begin volgend jaar moet het vijfde deel in de serie verschijnen op de PS4 en PC. Vechten we hier nog wel eens met Ryu en zijn roostergenoten?"

Ik las een tijdje geleden mensen al balen dat deze niet meer zou werken. Goed nieuws dus :)

En hier de link naar het Playstation Blog artikel.

[ Voor 6% gewijzigd door voxxel op 23-05-2015 11:35 ]

Zonnepanelen

• Superkiwi
Goed nieuws!!!
Dan kan ik mijn customized Madcatz SE weer eens uit de doos gaan halen :*)
Op de PS3 gestopt bij SSFIVAE, maar voor die prijs wil ik USFIV wel halen :)

• djmelvee
Shadow of Mordor, de moeite waard?

Verwijderd

djmelvee schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:29:
Shadow of Mordor, de moeite waard?
Zeker een goeie game.

• djmelvee
Goede punten, minder goede punten? Ik hou van Skyrim bijvoorbeeld, te vergelijken? Hoe groot is de game, etc?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:18
djmelvee schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:36:
[...]

Goede punten, minder goede punten? Ik hou van Skyrim bijvoorbeeld, te vergelijken? Hoe groot is de game, etc?
Misschien is The Witcher 3 dan wat voor je? Nu voor €48,- bij de mediamarkt. Grote uitgebreide wereld, ziet er mooi uit en verschillende eindes etc.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Trishul
voxxel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:33:
Van pu.nl:

"PS3 FIGHTSTICKS WERKEN MET ULTRA STREET FIGHTER IV OP PS4
Dinsdag 26 mei komt Ultra Street Fighter IV uit voor de PS4. Dit is alweer de zoveelste versie van de vechtgame, maar om je toch aan te moedigen om deze versie te kopen heeft Capcom besloten om officiële gelicenseerde fightsticks voor de PS3 compatible te maken met de nieuwe game. Ultra Street Fighter IV bevat alle Street Fighter IV content en alle DLC die er ooit voor is uitgekomen, daarnaast is deze versie mooier door de 1080p graphics die in 60 frames per seconden worden weergegeven.

Ultra Street Fighter IV

Vaak worden accessoires voor oudere consoles niet ondersteund op een nieuw systeem. Probeer immer maar eens een PS3 controller aan te sluiten op de PlayStation 4. Dat werkt gewoon niet. Het is daarom wel fijn dat Capcom rekening houdt met de bezitters van een fightstick voor eerdere games uit de serie. Ultra Street Fighter IV gaat je €24,99 kosten als je deze op de release in huis wil hebben. Begin volgend jaar moet het vijfde deel in de serie verschijnen op de PS4 en PC. Vechten we hier nog wel eens met Ryu en zijn roostergenoten?"

Ik las een tijdje geleden mensen al balen dat deze niet meer zou werken. Goed nieuws dus :)

En hier de link naar het Playstation Blog artikel.
Kijk, zo hoort het; 1080p, 60fps, alle 100'en dlc packs, voor €24,99. Aanstaande dinsdag meteen even kopen.

• djmelvee
Vrijdag schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:42:
[...]

Misschien is The Witcher 3 dan wat voor je? Nu voor €48,- bij de mediamarkt. Grote uitgebreide wereld, ziet er mooi uit en verschillende eindes etc.
Gaat er meer om dat ik Shadow of Morder kan krijgen door een ruil haha :9 Nog een paar dagen, dan is 't weer einde van de maand, The Witcher heb ik inderdaad al in mijn vizier :D

[ Voor 5% gewijzigd door djmelvee op 23-05-2015 13:56 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Weet niet zeker of het al genoemd is, maar de fysieke versie van The Order is bij Intertoys in de aanbieding voor €29,99.

• Martinspire
Trishul schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:46:
[...]

Kijk, zo hoort het; 1080p, 60fps, alle 100'en dlc packs, voor €24,99. Aanstaande dinsdag meteen even kopen.
Ehm, de eerste SF4 werd al getoond in 2005 (release 2008). Dat noem ik dan eerder uitmelken dan dat het netjes is. En als die, gezien de graphics, niet 1080p/60fps had gedraaid, dan hadden ze de ballen uit hun broek moeten schamen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2015 15:30 ]

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 16:10
Hoe is far cry 4 jullie bevallen? Ben van plan hem te kopen maar las onlangs een stukje over de complete edition. Toch maar 3 weken wachten?

Trouwens is de bastille edition van ac unity helemaal uitverkocht? Kan hem nergens meer vinden, enkel bol.com via een externe website. Prijs is wel €90.

[ Voor 35% gewijzigd door Pakhtun op 23-05-2015 17:23 ]

• Trishul
Martinspire schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:29:
[...]

Ehm, de eerste SF4 werd al getoond in 2005 (release 2008). Dat noem ik dan eerder uitmelken dan dat het netjes is. En als die, gezien de graphics, niet 1080p/60fps had gedraaid, dan hadden ze de ballen uit hun broek moeten schamen.
Ja, als ie €40 had gekost oid. Niet in dit geval; €24,99 is acceptabel, al helemaal als je het vergelijkt met andere remasters. Op de ps3 heb ik geen sf4 gespeeld, dus €24,99 is voor mij ideaal.

• Martinspire
Trishul schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:59:
[...]

Ja, als ie €40 had gekost oid. Niet in dit geval; €24,99 is acceptabel, al helemaal als je het vergelijkt met andere remasters. Op de ps3 heb ik geen sf4 gespeeld, dus €24,99 is voor mij ideaal.
Kan, maar voor een game die al 6x opnieuw is uitgebracht, maar weinig verschilde van voor én nagangers, vind ik het nog vrij veel. Het is totaal geen nieuwe game, ze voegen er vrij weinig aan toe en heel goedkoop is ie nou ook weer niet. 10 euro was goedkoop geweest, 20 euro is dat al niet. Het is al de remake van de remake van de remake.

• Trishul
Martinspire schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:50:
[...]

Kan, maar voor een game die al 6x opnieuw is uitgebracht, maar weinig verschilde van voor én nagangers, vind ik het nog vrij veel. Het is totaal geen nieuwe game, ze voegen er vrij weinig aan toe en heel goedkoop is ie nou ook weer niet. 10 euro was goedkoop geweest, 20 euro is dat al niet. Het is al de remake van de remake van de remake.
Ik begrijp je wel hoor, het is ongeveer dezelfde game maar dan met alle dlc, beter beeld, framerate, geen inputlag, arcade stick support enz. Het is niet goedkoop, maar goed, op de current gen consoles is er toch geen andere SF voorlopig (SF5 pas volgend jaar) en deze dan voor €24,99 is geen enorm slechte deal als je het bv. vergelijkt met andere remasters, of zelfs de jaarlijkse fifa's. Natuurlijk is het voor de ontwikkelaar niet veel werk; een pc versie was er al, dus porten naar de ps4 ging nog wat makkelijker.

• Superkiwi
Dat is Street Fighter eigen, om een vanilla versie uit te brengen, gevolgd door een Super, Super Arcade Edition, Ultra, Turbo enz enz...
Ik denk dat 24,99 een zeer nette prijs is.
Zeker voor iemand die SFIV nog niet heeft, maar ook voor iemand die een van de SFIV delen wel heeft.

• Martinspire
Mja ben zelf geen fan van de franchise dus vandaar dat ik er anders tegen kijk waarschijnlijk. Maar voor een serie die al jaren hetzelfde is, vind ik het nog vrij duur. In een gemiddelde Fifa zit, ondanks dat het op elkaar lijkt, toch meer werk.

• Superkiwi
"Een serie die al jaren hetzelfde is"
Wat wil je er aan veranderd hebben dan? Het is Street Fighter, Street Fighter hoort zo.
Kijk naar een Mortal Kombat of een Tekken, die zijn ook al jaren hetzelfde lijkt het.
Toch komt ieder nieuw deel met nieuwe features, karakters en verbeteringen.

Ik vind het nogal kort door de bocht.
Of denk je hetzelfde van een BF, CoD, Assassins Creed, Forza, Halo Far Cry en dergelijke?
Voor iemand die geen fan is van een van die franchises lijken alle delen ook op elkaar ;)

Ik blijf erbij: als je ziet hoeveel content er in Ultra SFIV zit, is 24,99 heel goedkoop.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Pakhtun schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:11:
Hoe is far cry 4 jullie bevallen? Ben van plan hem te kopen maar las onlangs een stukje over de complete edition. Toch maar 3 weken wachten?
Prima game, al moet ik erbij zeggen dat ik FC3 niet gespeeld heb en die 2 delen lijken nogal op elkaar geloof ik. De map is groot en er is een hoop te doen. Grafisch ziet het er prima uit. Op wat multiplayer trophys na vrij makkelijk platinum te halen. Na het uitspelen was ik er ook wel klaar mee en heb de DLC niet meer aangeschaft.

• Sjoelbakje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 15:02
Ha allemaal, ik zit op internet even rond te kijken naar een mooie ps4 aanbieding. Nu vond ik deze: http://www.bol.com/nl/p/s...s-zwart/9200000040122341/
Meteen een tweede controller erbij dus. Altijd handig :) Is dit een redelijk goedkope aanbieding? Of kan ik beter nog even wachten op een betere?

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Je kan altijd wel blijven wachten op een betere. Hij zal natuurlijk alleen maar goedkoper worden in de toekomst. Maar op dit moment is dat een prima deal. Een extra controller kost normaal 60€ (en die zijn heel erg waardevast), dus dat maakt de rest nog 300€. Lijkt me prima.

Zonnepanelen

• Sjoelbakje
Ja dat klopt inderdaad.
Morgen dan even kijken of ik deze combinatie bij mediamarkt met hun "laagste prijs garantie" kan meenemen voor de prijs die bol biedt :9 . Anders moet ik tot woensdag wachten...

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 15:54
binedertien schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:40:
Ja dat klopt inderdaad.
Morgen dan even kijken of ik deze combinatie bij mediamarkt met hun "laagste prijs garantie" kan meenemen voor de prijs die bol biedt :9 . Anders moet ik tot woensdag wachten...
Bij de MediaMarkt is de PS4 + 2e controler ook €359.

Prima aanbieding denk ik!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:51
binedertien schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:21:
Ha allemaal, ik zit op internet even rond te kijken naar een mooie ps4 aanbieding. Nu vond ik deze: http://www.bol.com/nl/p/s...s-zwart/9200000040122341/
Meteen een tweede controller erbij dus. Altijd handig :) Is dit een redelijk goedkope aanbieding? Of kan ik beter nog even wachten op een betere?
Persoonlijk zou ik nooit een console halen bij een webshop vanwege garantie afhandelingen in het 2de jaar van de garantie. Sony doet hier altijd erg moeilijk over. Bij een mediamarkt bijvoorbeeld breng ik hem daarheen en die lossen het dan verder op .

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Bol.com is altijd super met zijn garantie afhandelingen! Beter kan niet !

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 21:29

Trouwens is de bastille edition van ac unity helemaal uitverkocht? Kan hem nergens meer vinden, enkel bol.com via een externe website. Prijs is wel €90.
Iets beter zoeken volgende keer dan ;)
http://www.intertoys.nl/a...ed-unity-bastille-edition
€38

• ChrisLNFF
-SaveMe- schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:42:
Bol.com is altijd super met zijn garantie afhandelingen! Beter kan niet !
Ik heb toch hele andere ervaringen met bol. Vreselijk bedrijf, bestel er nooit meer wat bij.

Verwijderd

PlayStation NL

Ben jij klaar voor Batman: Arkham Knight op je PS4?

Hee een custom Batman skin voor de ps4 bundel! :D
(Zilvergrijze PS en controller + Batman logo)

Dus ze kunnen t wel!

*gooo Star Wars Battlefront custom PS4!*

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 24-05-2015 10:33 ]

• Pakhtun
Jammer dat het voor de xbox one is.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Ook ik heb Farcry 1 en 2 nooit gespeeld en heb me uitstekend vermaakt met 3. Sfeer, gameplay, missies, jacht etc. allemaal erg tof. Ook ik heb geen DLC meer aangeschaft erna (doe ik eigenlijk nooit, tenzijn het ECHT heel erg vet is. Na het complete verhaal te hebben gespeeld had ik er ook wel weer genoeg van. Online heb ik bij Farcry niet gedaan.

[ Voor 35% gewijzigd door 0xrubennft op 24-05-2015 10:50 ]

• Trishul
http://vrfocus.com/archiv...eus-reprojected-at-120hz/

Kijk eens aan, epic games heeft al een demo gereed @120fps op project morpheus. Ze hebben ook diverse low-level verbeteringen weten aan te brengen aan UE4 op de ps4, dus komende UE4 games zullen iets beter draaien (even uit mn hoofd, batman, tekken7, killstrain en nog een hoop anderen).

Wel interessant is dat de ps4 blijkbaar geen 120fps rendert, maar 60fps en dat een asic in de morpheus/ps4 zelf de frames interpoleert zodat het resultaat 120fps is, als ik het goed begrijp :P correct me if I'm wrong...

• ChrisLNFF
0xrubennft schreef op zondag 24 mei 2015 @ 10:49:
[...]

Ook ik heb Farcry 1 en 2 nooit gespeeld en heb me uitstekend vermaakt met 3. Sfeer, gameplay, missies, jacht etc. allemaal erg tof. Ook ik heb geen DLC meer aangeschaft erna (doe ik eigenlijk nooit, tenzijn het ECHT heel erg vet is. Na het complete verhaal te hebben gespeeld had ik er ook wel weer genoeg van. Online heb ik bij Farcry niet gedaan.
Online mis je niks aan, ik heb het gespeeld omdat je er een trophy voor kunt verdienen. Het werkt gewoon niet zo goed, de servers zijn ook zo goed als leeg.

Bij de Bart Smit kun je FC4 voor, ik geloof, 38 euro kopen. Ik heb mijn kopie na uitspelen voor 20 euro weer kunnen verkopen.

• Pakhtun
ChrisLNFF schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:31:
[...]

Online mis je niks aan, ik heb het gespeeld omdat je er een trophy voor kunt verdienen. Het werkt gewoon niet zo goed, de servers zijn ook zo goed als leeg.

Bij de Bart Smit kun je FC4 voor, ik geloof, 38 euro kopen. Ik heb mijn kopie na uitspelen voor 20 euro weer kunnen verkopen.
Klopt, maar ik zag de kyrat edition voor 47 op bol staan en vraag me dus af ik de kyrat edition moet halen of toch ff 3 weken wachten en de complete edition halen met alle dlc. Ik lees dat enkel de Yeti dlc waard is om te spelen.

• rwbk
:X
Pakhtun schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:29:
[...]

Klopt, maar ik zag de kyrat edition voor 47 op bol staan en vraag me dus af ik de kyrat edition moet halen of toch ff 3 weken wachten en de complete edition halen met alle dlc. Ik lees dat enkel de Yeti dlc waard is om te spelen.
Komt er een complete edition ?

• Pakhtun

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 21:29
Pakhtun schreef op zondag 24 mei 2015 @ 10:43:
[...]

Jammer dat het voor de xbox one is.
Oeps, mijn excuses
Trishul schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:25:
http://vrfocus.com/archiv...eus-reprojected-at-120hz/

Kijk eens aan, epic games heeft al een demo gereed @120fps op project morpheus. Ze hebben ook diverse low-level verbeteringen weten aan te brengen aan UE4 op de ps4, dus komende UE4 games zullen iets beter draaien (even uit mn hoofd, batman, tekken7, killstrain en nog een hoop anderen).

Wel interessant is dat de ps4 blijkbaar geen 120fps rendert, maar 60fps en dat een asic in de morpheus/ps4 zelf de frames interpoleert zodat het resultaat 120fps is, als ik het goed begrijp :P correct me if I'm wrong...
*O*

Sony gaat op de E3 meer uit de doeken doen :D

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
3 halen...2 betalen op alle games bij mediamarkt de komende week.

Scrooge NL

• kladje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-02 06:03
Bij de MediaMarkt is de PS4 + 2e controler ook €359. Helaas niet op voorraad Rotterdam centrum.
Wat er wel stond PS4+the witcher €377

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik dacht Life is Strange maar eens aan te schaffen, maar nu heb ik per ongeluk de PS3 versie van het spel gekocht. Dom en onoplettend van mij natuurlijk. In de mail staat dat je geen recht het op teruggave. Zijn er meer mensen die dit ooit hebben gehad en weten hoe Sony hier mee om gaat? Ik heb namelijk niet eens een PS3.

uhm...

• rwbk
kladje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:49:
Bij de MediaMarkt is de PS4 + 2e controler ook €359. Helaas niet op voorraad Rotterdam centrum.
Wat er wel stond PS4+the witcher €377
in de folder die ik zie op de website is het 399 met fifa en 2 controlers

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
Smoonshine schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:13:
Ik dacht Life is Strange maar eens aan te schaffen, maar nu heb ik per ongeluk de PS3 versie van het spel gekocht. Dom en onoplettend van mij natuurlijk. In de mail staat dat je geen recht het op teruggave. Zijn er meer mensen die dit ooit hebben gehad en weten hoe Sony hier mee om gaat? Ik heb namelijk niet eens een PS3.
Contact opnemen met Sony, proberen kan altijd,,

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:07
Voor de mensen die the order 1886 nog niet hebben ik heb hem vandaag voor 30 euro meegekregen bij MM (Den Haag) hij staat namelijk voor 30 euro op de website ;)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

dutchgio schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:43:
[...]

Contact opnemen met Sony, proberen kan altijd,,
Dit inderdaad. Mij is het een poos geleden niet gelukt en per ongeluk aangeschaft spel voor de vita retour te krijgen, maar recent was hier iemand in het topic die volgens mij wel geld terug gehad heeft.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ik weet het, rijkelijk laat, maar net Wolfenstein The New Order uitgespeeld. Wat een vette game zeg! toch the Old Blood ook maar even aanschaffen :-)

psn: jagermeistertim

• TFHfony
  • Laatst online: 23:18

TFHfony

Professional Weirdo

Bij gebrek aan ontwikkelingen op de WiiU vandaag toch ook maar een PS4 gehaald bij de MM a 359 met 2 dualshock controllers. Die dingen voelen wel fijn aan :) Wel jammer dat ze niet zo lang mee gaan op een accu als de Pro Controllers van Nintendo, maar goed :)
PSN abbo voor een jaar genomen en gelijk al wat spelletjes gedownload om eens mee te spelen. Verder de volgende games besteld (komen woensdag binnen):

* Mortal Combat X
* Project Cars (Om maar iets te racen te hebben zolang er nog geen Gran Turismo is)
* Fifa15 -> ter vervanging van de antieke Fifa op de WiiU....

Het ziet er allemaal leuk uit tot nog toe... Nog geen spijt :) Alleen nog 1 raar puntje: In The Pinball Arcade heb ik seizoenen 1 / 4 gedownload. 1, 2 & 3 zijn ook prima speelbaar, maar #4 blijft "geen content" geven en that's it, terwijl hij wel bij mijn gedownloade items staat :-( Kan je addons ook verwijderen en weer toevoegen?

[ Voor 17% gewijzigd door TFHfony op 25-05-2015 20:20 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

TFHfony schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:19:
Bij gebrek aan ontwikkelingen op de WiiU vandaag toch ook maar een PS4 gehaald bij de MM a 359 met 2 dualshock controllers. Die dingen voelen wel fijn aan :) Wel jammer dat ze niet zo lang mee gaan op een accu als de Pro Controllers van Nintendo, maar goed :)
PSN abbo voor een jaar genomen en gelijk al wat spelletjes gedownload om eens mee te spelen. Verder de volgende games besteld (komen woensdag binnen):

* Mortal Combat X
* Project Cars (Om maar iets te racen te hebben zolang er nog geen Gran Turismo is)

Het ziet er allemaal leuk uit tot nog toe... Nog geen spijt :) Alleen nog 1 raar puntje: In The Pinball Arcade heb ik seizoenen 1 / 4 gedownload. 1, 2 & 3 zijn ook prima speelbaar, maar #4 blijft "geen content" geven en that's it, terwijl hij wel bij mijn gedownloade items staat :-( Kan je addons ook verwijderen en weer toevoegen?
Is seizoen 4 al wel uit?
@ je aanschaf: veel speel plezier toegewenst, maar dat gaat wel goedkomen volgens mij.
Goede keuze, jammer hoe 'underpowered' de Wii U is. Hoorde dat PCARS in 720p daar op 27 fps draait... Tsja. |:(

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Volgens de news pagina van The Pinball Arcade wel:
April 2, 2015
Addams Family®, Starship Troopers™, Earthshaker™ and Party Zone™ have been released for PS4 in Europe and all other regions!
@ je aanschaf: veel speel plezier toegewenst, maar dat gaat wel goedkomen volgens mij.
Goede keuze, jammer hoe 'underpowered' de Wii U is. Hoorde dat PCARS in 720p daar op 27 fps draait... Tsja. |:(
Tja... De WiiU blijft hier wel staan voor bv Mario Kart 8, wat echt een geweldig spel is. Nintendo moet wellicht maar eens overwegen met haar franchises op andere consoles aan de slag te gaan. Maar goed :)
Nu eerst maar eens uitvogelen wat er met die Seizoen 4 aan de hand is. Heb er toch 30 euro voor neergeteld ;-)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

TFHfony schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:44:
Tja... De WiiU blijft hier wel staan voor bv Mario Kart 8, wat echt een geweldig spel is. Nintendo moet wellicht maar eens overwegen met haar franchises op andere consoles aan de slag te gaan. Maar goed :)
Nu eerst maar eens uitvogelen wat er met die Seizoen 4 aan de hand is. Heb er toch 30 euro voor neergeteld ;-)
Probeer ff ergens onder settings 'licenties controleren' ofzo. Volgens mij staatie ergens onder PSN bij instellingen. Ik heb soms dat er dan allerlei updates beginnen te downloaden etc.

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:46:
[...]

Probeer ff ergens onder settings 'licenties controleren' ofzo. Volgens mij staatie ergens onder PSN bij instellingen. Ik heb soms dat er dan allerlei updates beginnen te downloaden etc.
Bedankt voor de tip. Ik zal het morgen eens proberen... Ik heb hem maar eens even uit gezet...

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
Smoonshine schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:13:
Haha, ik heb echt exact hetzelfde gehad met hetzelfde spel (zie eerdere reactie van moi). Ik heb gebeld met Sony en uiteindelijk met een beetje gezeur kreeg ik een refund zodat ik hem voor de ps4 kon aanschaffen. Gaat wel meer dan een week overheen. Succes.

To dare is to do

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik snap dat veel mensen inmiddels Project Cars spelen maar voor de mensen zonder thrustmaster stuur en dit nog niet eerder gelezen hadden. Er is een tweakers competitie voor DriveClub

Lees de openingspost en doe mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door power_user op 25-05-2015 23:41 ]

PSN: Oldzkoel

• Sjoelbakje
binedertien schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:40:
Ja dat klopt inderdaad.
Vandaag langs geweest bij Mediamarkt. Voor 439,-: PS4 + extra controller, Watchdogs, GTAV en FarCry4 :D

• GainedLotus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11 21:50
binedertien schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:55:
[...]

Vandaag langs geweest bij Mediamarkt. Voor 439,-: PS4 + extra controller, Watchdogs, GTAV en FarCry4 :D
Zeker goeie deal!

Ben zelf eigenlijk op zoek naar een ps4 + 2 controllers + the witcher & gta. Morgen even langs bij de MediaMarkt of dat geregeld kan worden voor +/- 400 euro:)

• Sjoelbakje
GainedLotus schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 00:32:
[...]

Zeker goeie deal!

Ben zelf eigenlijk op zoek naar een ps4 + 2 controllers + the witcher & gta. Morgen even langs bij de MediaMarkt of dat geregeld kan worden voor +/- 400 euro:)
Ze hebben een actie: 3 voor de prijs van 2 op alle games. (Controleer goed of je bij mediamarkt ook de laagste prijs betaald voor de games je die wilt kopen, via de pricewatch bij voorbeeld) en daarbij had ik het pakket ps4+extra controller voor 359€

Dus je kunt nog een derde game uitzoeken :)

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 14:02
Afgelopen weekend 'per-ongeluk' de lokale InterToys binnengelopen. Met als resultaat dat ik met Murdered: Soul Suspect voor nog geen 2 tientjes en Diablo III voor 35 Euro naar buiten ben gelopen.

Murdered: Soul Suspect heeft niet al te goede reviews, maar het sprak me toch wel aan en voor 2 tientjes durfde ik 't wel aan. Ik heb 't spel nog niet gestart.
Diablo III heeft al een tijdje op m'n wensenlijstje gestaan maar ik vond de prijs vaak te hoog. Nu kon ik 'm echt niet laten liggen. Samen met mijn vrouw al enkele uurtjes rondgehakt. We vinden het allebei een erg leuk spel en gaan hier nog vele uren van genieten.

Betekent wel overigens dat ik Bloodborne en Rayman maar weer uit het winkelwagentje bij Bol haal... :|

PSN ID: MrMichel_75

• On_E
  • Laatst online: 20:52

On_E

Housemusic

Hoop dat Ultra Street Fighter 4 vandaag released in de EU en niet pas morgen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kwam er gisteren achter dat de disk lezer van m'n PS4 kapot is :( Een gloed nieuwe GTA 5 van een vriend snapt ie niet eens, gaat allemaal gekke geluiden maken en blijft lezen... nu hopen dat dat garantie is !

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Waarom is de content voor de PS4 "bijna" altijd later dan voor de andere systemen?

Vandaag het geval met de derde en laatste DLC voor The Evil Within.

De DLC is al beschikbaar voor de PS3 en Steam , maar nog niet voor de PS4.

_/-\o_

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00

Smoonshine

Feyenoord!!

Slaapje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:20:
[...]

Haha, ik heb echt exact hetzelfde gehad met hetzelfde spel (zie eerdere reactie van moi). Ik heb gebeld met Sony en uiteindelijk met een beetje gezeur kreeg ik een refund zodat ik hem voor de ps4 kon aanschaffen. Gaat wel meer dan een week overheen. Succes.
Dan ga ik toch maar even bellen vanavond. Mag ik vragen welke argumenten je hebt gebruikt om je geld terug te krijgen? Ik lees namelijk her en der dat ze behoorlijk moeilijk doen.

Overigens vind ik Life is Strange wel echt een heel tof spel. Mooie beelden, mooie muziek, vind het echt tof gedaan. Alleen die lipsync is wel heel erg slordig.

uhm...

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Nu The Order al naar 30 euro is afgesprijsd wil ik hem ook graag hebben :)
Februari uitgekomen, en nu al zo afgedaald.

Lijkt me een prachtig spel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:38
Hoi allemaal,

Eindelijk knoop doorgehakt en ik ga ook een ps4 aanschaffen.
Mooie actie nu bij de mediamarkt en bol.com.
ps4 + 2 controllers voor 359 euro.

Bij de mediamarkt heb je ook de actie van 3 spellen voor de prijs van 2.
Nu wil ik graag de witcher 3 kopen.
Mensen nog tips voor welke 2 spellen echt must haves zijn?
smok84 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:11:
Hoi allemaal,

Battlefield 4 en GTA 5 *O*

[ Voor 79% gewijzigd door poor Leno op 26-05-2015 11:21 ]

• On_E

On_E

Housemusic

smok84 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:11:
Hoi allemaal,

Eindelijk knoop doorgehakt en ik ga ook een ps4 aanschaffen.
Mooie actie nu bij de mediamarkt en bol.com.
ps4 + 2 controllers voor 359 euro.

Bij de mediamarkt heb je ook de actie van 3 spellen voor de prijs van 2.
Nu wil ik graag de witcher 3 kopen.
De meeste games zijn al uitverkocht bij de MM. :(

DriveClub, Mortal Kombat X, Battlefield 4...

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

On_E schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Als je wat minder haast hebt, kan je ze ook online bestellen bij MM. Actiecode 3is2

• On_E

On_E

Housemusic

TFHfony schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:19:
[...]

Als je wat minder haast hebt, kan je ze ook online bestellen bij MM. Actiecode 3is2
Ook online uitverkocht dus. :P
Veel games kun je al niet eens meer vinden.

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:38
TFHfony schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:19:
[...]

Thnx voor de tip.
Werkt dan zeker niet voor pre-orders :)

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
TFHfony schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:19:

* Mortal Combat X

Het ziet er allemaal leuk uit tot nog toe... Nog geen spijt :)
Ga je geen spijt van krijgen. Ik heb 3 maanden geleden ook de ps4 aangeschaft na flink dubben. Nog geen moment spijt van gehad en dubbel en dwars de plezier eruitgehaald.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17

Ik had hem op de PC een uur of 6 gespeeld. Zeer cool gedaan, mooi en gewoon leuk uitgewerkt.
Wat ik grappig vind is dat ik in Farcry 4 wel het zin heb om te verkennen etc.
Maar alle assassins creed spellen boeien mij tegelijkertijd voor geen meter.

• ralph075
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:14:
[...]

bol.com heeft ook 3=2 op dit moment...

Edit: Excuus, niet goed gekeken, geldt alleen voor een beperkte selectie PC-games.

[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 26-05-2015 12:02 ]

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:28
ralph075 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:39:
[...]

Net bol.com gecheckt. Wellicht mis ik iets, maar kun je link plaatsen?

• On_E

On_E

Housemusic

ralph075 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:39:
[...]

Niet op PS4 games zo te zien.

• ralph075
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:42:
[...]

Net bol.com gecheckt. Wellicht mis ik iets, maar kun je link plaatsen?
Excuus, had alleen de mail erover gezien. Zie nu dat het een beperkte selectie is en vooral (of zelfs alleen) PC-games....

• Trishul
On_E schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:45:
Hoop dat Ultra Street Fighter 4 vandaag released in de EU en niet pas morgen.
Grappig dat de PS3 versie duurder is dan de PS4 versie straks terwijl die laatste alle dlc bevat en remastered is :+.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 11:21
Afgelopen donderdag de Player bundle in huis gehaald.

The Order al uitgespeeld, maar dat was veel te kort en eigenlijk een heel erg middelmatige game.
Nu maar bezig met The Last of Us, een game die ik niet op mijn PS3 heb gespeeld want andere games hadden toen voorrang. Bloodborne bewaar ik voor het laatst, maar ik wil sowieso nog wel wat extra games halen. (en dan met name RPG's later dit jaar, Disgaea 5 enzo ;))Nog geen PS plus gekocht, maar dat doe ik tzt wel, daar zal vast en zeker ook wel altijd iets bijzitten gok ik zo.

• Trishul
Ik ben momenteel ook bezig met the Order, en vermaak me er wel mee. Zit nog pas in chapter 3, maar vind de shoot-outs wel lekker. Wel raar dat de storytelling in chapter 1 zo zwak is, en meteen in chapter 2 en 3 zo sterk. Net alsof ze de eerste chapter er in tijdsgebrek in gebouwd hebben. Dat is best jammer, want zo begint de game behoorlijk saai, terwijl die later erg vet wordt met de eerste keer dat je air-support oproept en de thermite rifle krijgt :9~

• ralph075
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:19:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar dit stuur, vind het qua uiterlijk en knopindeling een gaaf stuur. Als ze vergelijkbaar zijn qua specs/prijs, dan is de kans groot dat ik de G29 verkies boven de T300.

Hoop niet dat het een te kleine diameter heeft, is lastig in te schatten vanaf de foto, misschien is het stuur gewoon erg dik.

[afbeelding]
Er lijkt licht aan de horizon...
Gelezen op GT Planet over Logitech G27 support en upcoming later model (G29?):
Logitech said:
My name is Kenneth V., I understand that you would like assistance with your G27 Racing Wheel.

As for the moment, we currently don't have a definite timeframe on when our racing wheel will be supported on PS4. But yes, we are already on the process of incorporating our gaming wheel to PS4. But mainly we will be focusing on the G27 only and later model.

For future reference your case reference number is 00705258. This will allow us to quickly find the contact history when you need additional help. If we do not receive a reply, your support request will eventually be closed and set to "solved". A survey will be sent to you to gather your feedback.

To contact us by phone or obtain additional information (FAQ's, Forum, Manuals, etc.) please visit support.logitech.com

Best regards,
Kenneth V.
Logitech Customer Care

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:03

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vanavond ff bij de mediamarkt langs voor de 3 voor 2 actie :)

Doel:

Witcher 3
The Last of Us: Remastered (hopelijk hebben ze deze, staat niet op de site nl :{ )
Dying Light of Final Fantasy X HD

[ Voor 16% gewijzigd door BlackEyedAngel op 26-05-2015 15:58 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Pagina: 1 ... 82 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link