RAGEN??? Jij??? Nee toch?Jeroenimoes schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:35:
Uncharted remastered zou ik nog wel willen aanschaffen, maar God of War heeft me nooit kunnen boeien. Heb een hekel aan hack'n'slash games.
Dat Rocket League is ook niets voor mij haha - RAGEN tot en met. Voetbal sucks, ook met autootjes, lol.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hee Jeroen, volgens mij kennen ze je hier
Liever gewoon het speldutchgio schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:49:
Hoop eigenlijk dat er nog een beta komt, maar dat zal wel niet.
(wanneer komt ie?)
Waarschijnlijk voor 20 euro.
Verwijderd
Donate to help victims of the earthquake in Nepal:
http://blog.us.playstatio...thquake/?short_code=30u1o
Get a special theme with your donation:
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 22:26
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ontwikkelaar zei dat er mogelijk nog een bèta komt.dutchgio schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:49:
Hoop eigenlijk dat er nog een beta komt, maar dat zal wel niet.
Ik hoop het want ik mis het nu al.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
New PS Store discounts start today - save on The Order: 1886 and classic portable titles:
Deal of the week (ends 27th May)
The Order: 1886
Original price £49.99/€59.99, now £34.99/€39.99
Additional 20% off for PlayStation Plus subscribers
Not available in Bahrain, Kuwait, Oman, Qatar, Saudi Arabia, UAE
Bron: http://blog.eu.playstatio...46117496&short_code=30xpf
- Chaoss
Verwijderd
31,99 Euro nu als je PSPlus lid bent.Chaoss schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:28:
Alweer The Order in de aanbieding? geeft wel aan dat ze die game niet kunnen slijten
Super aanbieding voor zo'n goeie game.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
- Chaoss
Wil hem nog wel eens spelen maar dan voor een budget prijsje van 10-20 euro. Nu druk met The Witcher daar gaat heel wat meer tijd inzitten dan 6-7 uurtjesVerwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:30:
[...]
31,99 Euro nu als je PSPlus lid bent.
Op de PS3 liep ie al erg lekker (filmpjes van 1080 gingen naadkloos over naar gameplay in 720).
Het is dat ik 'm al gespeeld heb, tot en met de platinum, anders had ik 'm zeker gehaald.
Meest epische game die ik ooit gespeeld heb
Ik weet dat áls ik 'm haal, ik 'm wéér platinum wil hebben, en dat was toch een potje frustrerend
Dat gaan we dus niet meer doen
GT7 klinkt leuk, maar er moet wel een en ander aan de GT serie veranderen wil ie mij interesseren.
De laatsten waren gewoon te kaal, te sfeerloos, te saai. Om over het geluid en de "standaard" wagens maar niet te spreken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Klinkt wel als een goeie deal. Ik ben wel toe aan een lekkere singleplayer linear actiongame als afwisseling tussen GTA online door. Wil de maker supporten, dus doe niet aan tweedehands kopen. Dit mag naïef klinken, maar goed, zo denk ik erover.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:30:
[...]
31,99 Euro nu als je PSPlus lid bent.
edit; crap, was even vergeten dat ik ook nog The Last of Us, Metro: Redux en Far Cry 4 nog heb liggen hier, in seal ook nog
[ Voor 16% gewijzigd door Trishul op 20-05-2015 14:39 ]
Verwijderd
ralph075 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:53:
Vraagje over Minecraft icm cross-play op Vita en PS4 zonder PS+ (nou, halve PS+).
Het zit zo, mijn zoon speelt Minecraft op de PS4 op zijn eigen account. Aangezien ik PS+ heb kan hij op de PS4 alles online spelen. Dat doet hij niet met Minecraft, maar wel met andere games.
Nu wil hij ook Minecraft kopen voor op de Vita. Hij heeft geen behoefte aan online (dat kan ook niet, want op de Vita werkt een constructie zoals op de PS4 niet).
Hij wil wel zijn wereld heen en weer kunnen gebruiken tussen de PS4 en de Vita. Kan dit zonder dat hij PS+ heeft op de Vita.
In theorie zou het kunnen, want bij Driveclub (dat is dan wel op de PS4) kan je wel netwerkfunctionaliteit gebruiken (bv. voor challenges) zonder PS+. Je kan dan echter geen gebruik maken van online events of races.
Wie weet raad?
Verwijderd
Pre order God of War III Remastered voor €34,99 nu en ontvang de "Fall of Olympus Dynamic Theme"!:
https://store.playstation...01715_00-00GOW3RPREORDPSN
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Beste unique selling point ooit!
Ik word een beetje strontziek van die speciale themes.. prima dat ze het doen hoor, maar laat ze ook gewoon met genoeg andere thema's komen.. zoals het nu is, is gewoon te triest voor woorden.. serieus, hoe moeilijk is het?? Een eigen plaatje gebruiken, wat kleurtjes veranderen.. Hoeft niet eens moving thema's te zijnVerwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:08:
PlayStation NL
Pre order God of War III Remastered voor €34,99 nu en ontvang de "Fall of Olympus Dynamic Theme"!:
[afbeelding]
(Zelfs de meest noob-stagiaires zouden t nog kunnen..)
[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 20-05-2015 16:44 ]
Verwijderd
Holy shit nice! Ik zat al tijden te wachten op GOW, jammer dat het alleen 3 is, maar goed. Ow man, wat zien al die youtube filmpjes van The Witcher 3 er vet uit, maar ik moet eerst van mezelf 2 uitspelen.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:08:
PlayStation NL
https://store.playstation...01715_00-00GOW3RPREORDPSN
[afbeelding]
Dan kun je het beste met The Last of Us beginnen. Redelijke linear, wel onwijs tof. (Hoewel het 'action' gehalte nogal wisselt)Trishul schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:55:
[...]
Klinkt wel als een goeie deal. Ik ben wel toe aan een lekkere singleplayer linear actiongame als afwisseling tussen GTA online door. Wil de maker supporten, dus doe niet aan tweedehands kopen. Dit mag naïef klinken, maar goed, zo denk ik erover.
edit; crap, was even vergeten dat ik ook nog The Last of Us, Metro: Redux en Far Cry 4 nog heb liggen hier, in seal ook nogThe Order:1886 kan dus nog even wachten
Ja ik denk dat ik daar binnenkort maar eens aan ga beginnen. Als het ongeveer dezelfde tempo heeft als Resident Evil 4 (een van de beste games die ik gespeeld heb) is het al Goud voor mij. Ik vermoed namelijk dat dit wel het geval is.Siebsel schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:59:
[...]
Dan kun je het beste met The Last of Us beginnen. Redelijke linear, wel onwijs tof. (Hoewel het 'action' gehalte nogal wisselt)
Momenteel heb ik alle consoles en als ik ze naast elkaar zet, kom ik erachter dat ik vrijwel niks meer doe met mijn PS4 dan dat het een blu-ray speler is.(XboxOne kan dit ook)
Dit zijn de punten, waarom ik zit te twijfelen.
1. De games, weinig titels op dit moment die mij aanspreken (ik hou niet van bloodborn of evolve etc.)
2. Grafisch gezien is hij iets beter als de XboxOne, maar springt er niet boven uit (ben ook een PC gamer dus ik ken beter)
3. Ruimte gebrek op mijn bureau
4. Ik gebruik hem te weinig momenteel
Het is een leuk apparaat, maar ik doe er echt niets meer mee en heb hem zeker al maanden niet meer aangeraakt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Maar alleen voor project Morpheus (VR) zou ik m al houden!
Verwijderd
Games , Spotify , YouTube , Vevo en natuurlijk Netflix.
De PS4 staat hier in de vroege ochtend al aan.
Staat in mijn wenslijst, maar wanneer ik hem zal kopen is een andere vraag.Chaoss schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:32:
Gisteravond begonnen aan The Witcher 3 op de PS4.... daaaamn wat is dat een vette game!Zeker aan te raden voor een ieder die graag eens een goeie RPG wil spelen.
En als je ze op elkaar zet?Pykow schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:22:
Ik zit erg te twijfelen om mijn PS4 te gaan verkopen (op dit moment is hij nog niet te koop).
Momenteel heb ik alle consoles en als ik ze naast elkaar zet, kom ik erachter dat ik vrijwel niks meer doe met mijn PS4 dan dat het een blu-ray speler is.(XboxOne kan dit ook)
Maar prima toch. Ik zou zeggen: succes met de verkoop.
@Hierboven: ik heb er ook geen haast mee. Ik wil eerst Bloodborne, Dying Light en Sniper Elite uitspelen en er zijn nog wat indies die ik op moet starten (Ether One). Als het dan zover is, komt Arkham Knight uit en die komt bij mij vóór The Witcher (ja echt). Daarna zal de game wel ergens op MP te vinden zijn voor 3 tientjes en dan zullen ook de nodige patches langs geweest zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 20-05-2015 19:24 ]
De Mario lands , worlds , kart etc. Donkey Kong en Zelda lijken me wel wat hebben , meer mensen die dit er naast hebben staan ? En bevalt dat ?
Mag wel een keer tussendoor hoop ik ;-)
Je geeft bij punt 1 en 4 aan dat het om 'momenteel' gaat. Wellicht dat dit weer gaat veranderen? Punt 3 lijkt me redelijk apart, om daar je PS4 voor te verkopen.Pykow schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:22:
Ik zit erg te twijfelen om mijn PS4 te gaan verkopen (op dit moment is hij nog niet te koop).
Dit zijn de punten, waarom ik zit te twijfelen.
1. De games, weinig titels op dit moment die mij aanspreken (ik hou niet van bloodborn of evolve etc.)
2. Grafisch gezien is hij iets beter als de XboxOne, maar springt er niet boven uit (ben ook een PC gamer dus ik ken beter)
3. Ruimte gebrek op mijn bureau
4. Ik gebruik hem te weinig momenteel
Het is een leuk apparaat, maar ik doe er echt niets meer mee en heb hem zeker al maanden niet meer aangeraakt.
Tenzij je het geld echt nodig hebt, zou ik 'm niet verkopen en afwachten welke games de toekomst zal brengen.
uhm...
Fok, kwam dit tegen: http://nl.pepper.com/aanb...-voor-eur3999-bolcom-7701Trishul schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:55:
[...]
Klinkt wel als een goeie deal. Ik ben wel toe aan een lekkere singleplayer linear actiongame als afwisseling tussen GTA online door. Wil de maker supporten, dus doe niet aan tweedehands kopen. Dit mag naïef klinken, maar goed, zo denk ik erover.
edit; crap, was even vergeten dat ik ook nog The Last of Us, Metro: Redux en Far Cry 4 nog heb liggen hier, in seal ook nogThe Order:1886 kan dus nog even wachten
Dus maar meteen besteld
Dan moet je echt Worms proberen! Dat is echt geniaal met meerdere mensenSmoonshine schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:28:
Ik heb ook een WiiU naast de PS4 staan. Ze vullen elkaar uitstekend aan. Singleplayer doe ik meer op de PS4, maar zogauw ik mensen over de vloer heb verliest de Ps4 het altijd. Vooral Mario 3D World is zwaar favoriet. Ook Mario Kart en Zelda zijn echt hele toffe games waar niet echt alternatieven voor zijn op de PS4. Ik zou het zeker aanraden. Er komt ook niet heel veel voor uit dus bij blijven met de toppers is ook niet heel duur
Ik heb zowel een PS4 en een Wii U die ik later heb aangeschaft. Heb inmiddels een hele collectie aan games terwijl ik de PS4 games meteen verkoop na uitspelen; Mario kart 8, Super mario 3d world, donkey kong country tropical freeze, smash bros, mario bros u, zelda windwaker , cpt. Toad.cardwizard schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:05:
Aangezien ik me uitstekend vermaak met Rayman ben ik eens verder gaan kijken naar dergelijke spellen , nu is mijn oog een beetje gevallen op een Wii U (er bij , niet ipv de PS4)
De Mario lands , worlds , kart etc. Donkey Kong en Zelda lijken me wel wat hebben , meer mensen die dit er naast hebben staan ? En bevalt dat ?
Mag wel een keer tussendoor hoop ik ;-)
De Wii U is echt een perfecte aanvulling naast de PS4 voor mij voor als je aan wat anders toe bent. Maar goed dit hoort eigenlijk meer in het Wii U topic
De god of war 3 remastered gaat hier zeker wel komen, heb eerder geen playstation gehad dus heb die gemist. Hopelijk voor Uncharted 4 uit komt ook een uncharted triology remastered.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Dennis
@VooFoo When is the Snooker DLC for Pure Pool on PS4 gonna be released?
VooFoo
@Dennis585 it's getting close, Dennis!! 😉
DLC voor een biljart spel. Het moet toch echt niet gekker worden. Wat is de feature? Nu met een zwart laken? Vierkante ballen? Een keu met 2 punten?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Een speciale pinball mode net als in Carmageddonspaceboy schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 07:19:
[...]
DLC voor een biljart spel. Het moet toch echt niet gekker worden. Wat is de feature? Nu met een zwart laken? Vierkante ballen? Een keu met 2 punten?
Verwijderd
Op de X1 kan dat al wel met Pool Nation FX.
Dus voor de Snooker Fans op de PS4 is het goed nieuws.
En wat staat daar op?bram1984 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:02:
Vanmorgen na 3 weken Bloodborne weer eens opgestart. Ik was even vergeten hoe geniaal die game ook alweer is. Eigenlijk is al het andere in vergelijking platte inhoudsloze bagger (wat ik op mijn HDD heb staat, bedoel ik dan).
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Top dat je dan op een spel terug kan vallen wat je wel leuk vindtbram1984 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:31:
Nou ja, laatste tijd meer bezig geweest met CoD, Sniper Elite en Dying Light. Maar dat voelt dan allemaal nét niet.
Ga eens kijken of dat Bloodborne wat voor mij is.
Ja na bloodborne zal niks meer ooit hetzelfde zijn..bram1984 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:02:
Vanmorgen na 3 weken Bloodborne weer eens opgestart. Ik was even vergeten hoe geniaal die game ook alweer is. Eigenlijk is al het andere in vergelijking platte inhoudsloze bagger (wat ik op mijn HDD heb staat, bedoel ik dan).
Maar even serieus, ik heb wel echt veel geleerd van bloodborne. Ervoor had ik echt een hekel aan dood gaan en vond ik het al frustrerend om 2x op hetzelfde punt te sterven. Nu heb ik daar echt 0 problemen meer mee en ik ben games ook moeilijker gaan zetten omdat ik opeens de challenge nodig heb. Mooi toch
Nu word ik wel heel erg nieuwsgierigvoxxel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:57:
[...]
Ja na bloodborne zal niks meer ooit hetzelfde zijn..
Maar even serieus, ik heb wel echt veel geleerd van bloodborne. Ervoor had ik echt een hekel aan dood gaan en vond ik het al frustrerend om 2x op hetzelfde punt te sterven. Nu heb ik daar echt 0 problemen meer mee en ik ben games ook moeilijker gaan zetten omdat ik opeens de challenge nodig heb. Mooi toch
Het is niet zo dat ik ze niet leuk vind, maar ze voelen gewoon een stuk oppervlakkiger na Bloodborne. Er zit een geweldige diepte in de combat en het levelsysteem en iedere vijand is anders. Daarbij zijn de besturing en gameplay gewoon geil.Ricloo86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:46:
[...]
Top dat je dan op een spel terug kan vallen wat je wel leuk vindt
Ga eens kijken of dat Bloodborne wat voor mij is.
Om over het leveldesign nog maar te zwijgen.
Let er wel op: je moet het spelen en dan minstens 5 tot 10 uur. Dan "valt het kwartje" en begrijp je wat je aan het doen bent. Aan een filmpje op YT heb je echt niets. Je neemt de gok of niet.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 21-05-2015 10:12 ]
Verwijderd
https://store.playstation...00463_00-AIRMECH000000001
Beschrijving
AirMech® Arena is een razendsnelle RTS-game waarin je met gevechtseenheden vol veelzijdige AirMechs de aanval opent op vijandelijke forten.
Te land en in de lucht
Wissel tussen lucht- en grondaanvallen met één druk op de knop. Er zijn negen AirMechs, stuk voor stuk met unieke eigenschappen, zodat je voor elke speelstijl de perfecte oorlogsmachine hebt.
Speel samen of in je eentje
In AirMech® Arena beleef je bloedstollende veldslagen in de speltypen PVP en Co-Op. Vorm teams en vecht wanneer je wilt tegen andere teams die aan jullie niveau worden gekoppeld.
Ontgrendel een groot arsenaal vol AirMechs, piloten, eenheden, upgrades, speciale voorwerpen, unieke skins en nog veel meer!
Heeft iedereen deze game gemist? Lijkt me een leuke game en zeker als het gratis is.
It's dogged that does it
voxxel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:13:
Ja je moet echt even doorzetten, maar ik had 'het gevoel' al na 2 uur.
Ga het topic even induiken voordat ik hier teveel onnodige vragen ga stellen.bram1984 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:11:
[...]
Het is niet zo dat ik ze niet leuk vind, maar ze voelen gewoon een stuk oppervlakkiger na Bloodborne. Er zit een geweldige diepte in de combat en het levelsysteem en iedere vijand is anders. Daarbij zijn de besturing en gameplay gewoon geil.
Om over het leveldesign nog maar te zwijgen.
Let er wel op: je moet het spelen en dan minstens 5 tot 10 uur. Dan "valt het kwartje" en begrijp je wat je aan het doen bent. Aan een filmpje op YT heb je echt niets. Je neemt de gok of niet.
Thnx voor info
Ik koop ps4 spellen soms op marktplaats alleen weet nooit zeker of je een key nodig hebt om online te kunnen, is er toevallig een lijst waarin dat staat?
Volgens mij zijn alle uitgevers daar alweer van af gestapt.ak0nnmgn schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:52:
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar op de PS3 had je voor sommige games een key nodig om online te spelen.
Ik koop ps4 spellen soms op marktplaats alleen weet nooit zeker of je een key nodig hebt om online te kunnen, is er toevallig een lijst waarin dat staat?
PSN: fonsmeister
Vind het ook wel tof dat naar mate je meer insight krijgt, de wereld en de vijanden veranderen. Dan kom je soms tot nare verrassingen te staanbram1984 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:11:
[...]
Het is niet zo dat ik ze niet leuk vind, maar ze voelen gewoon een stuk oppervlakkiger na Bloodborne. Er zit een geweldige diepte in de combat en het levelsysteem en iedere vijand is anders.
Nieuwe teaser van NFS:

Vandaag is de aankondiging. Lijkt me toch een nieuwe Underground.
[ Voor 14% gewijzigd door EnzymeNL op 21-05-2015 11:57 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Staat er al op sinds begin mei, erg leuke game.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:13:
AirMech® Arena gratis te spelen op de PS4 vanaf nu:
https://store.playstation...00463_00-AIRMECH000000001
Beschrijving
AirMech® Arena is een razendsnelle RTS-game waarin je met gevechtseenheden vol veelzijdige AirMechs de aanval opent op vijandelijke forten.
Te land en in de lucht
Wissel tussen lucht- en grondaanvallen met één druk op de knop. Er zijn negen AirMechs, stuk voor stuk met unieke eigenschappen, zodat je voor elke speelstijl de perfecte oorlogsmachine hebt.
Speel samen of in je eentje
In AirMech® Arena beleef je bloedstollende veldslagen in de speltypen PVP en Co-Op. Vorm teams en vecht wanneer je wilt tegen andere teams die aan jullie niveau worden gekoppeld.
Ontgrendel een groot arsenaal vol AirMechs, piloten, eenheden, upgrades, speciale voorwerpen, unieke skins en nog veel meer!
[video]
Heeft iedereen deze game gemist? Lijkt me een leuke game en zeker als het gratis is.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Samenwerking met speedhunters kan bruut worden. Staan wat machtige wagens op hun website. Hoop echt een serieuze tuning game. Dus niet meer die graflelijk zooi op wagens zoals underground 1 en 2. Wat geforceerd werd omdat je bepaalde sterren moest hebben voor het "verhaal".EnzymeNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:52:
[...]
Vind het ook wel tof dat naar mate je meer insight krijgt, de wereld en de vijanden veranderen. Dan kom je soms tot nare verrassingen te staanGeniale game die je echt dwingt om voorzichtig te spelen als je nog niet sterk genoeg bent voor bepaalde (groepen) vijanden
Nieuwe teaser van NFS:
[afbeelding]
Vandaag is de aankondiging. Lijkt me toch een nieuwe Underground.
Nee gewoon zieke straat race wagens waar als er een spoiler op zit het zin heeft zoals in het echt ook ipv voor looks.
Hoop op een brute drag race modus zoals in prostreet. En driften zoals in underground 1. Gewoon bruut!!
Maar dan wel driften voor alleen rwd en 4wd autos. Fwd driften is gewoon akward...
http://www.reddit.com/r/P...d_3_may_21th_fired_since/
Mogelijke info al gelekt.
[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 21-05-2015 14:39 . Reden: reddit info toegevoegd. ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Shikata ga nai.
Ben ook nog even bezig om voor een scherpe prijs een Wii U te aan te schaffen. Dan kan ik me de komende tijd weer vermaken. The Whitcher is niet zo mij ding. Koop ik over een tijdje wel eens een keer voor weinig.
PSN ID Binloading_nl
Wat is de prijs voor Wolvenstein?steefje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:53:
Net even de add on van Wolvenstein gekocht. De 37 GB wordt gedownload as we speak.
Ben ook nog even bezig om voor een scherpe prijs een Wii U te aan te schaffen. Dan kan ik me de komende tijd weer vermaken. The Whitcher is niet zo mij ding. Koop ik over een tijdje wel eens een keer voor weinig.
Lijkt me ook wel weer keer lachen
Old Blood is zeer vermakelijk. Vind 'm toffer dan New Order.
Nieuwe nfs beelden "ingame"....
Waarom doen ze het nog steeds met die bullshit. Als dit ingame is dan op een pc met 8k reso ofzo met 20xaa...

De autos zien er wel goed uit. Rocket bunny s13 en de porsche lijkt ook een bekende.
Lijkt erop dat ze echte customalisation erin gooien ipv fake troep. Krijg al meer zin erin !
[ Voor 53% gewijzigd door v8power67 op 21-05-2015 18:47 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Pannekoek_NL op 21-05-2015 19:08 ]
Van deze NFS beelden, en vooral muziek en autogeluiden, gaat mijn hartje sneller kloppen! De vermoedens worden alsmaar sterker en min of meer bevestigd..
edit:
toeval?
[ Voor 19% gewijzigd door djmelvee op 21-05-2015 19:23 ]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Oei, Underground 2. I salute you!Timmet schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:34:
Na Need for Speed al jaren niet meer gespeeld te hebben, kreeg ik begin deze week toch de kriebels na het zien van de eerste teaser. Heb vervolgens heel de week Riders on the Storm gedraaidPure Nostalgie
Nederlandse PS5 clan / 30+
Dit vind ik een heel goed idee, denk namelijk dat er een hoop zijn die hierop zitten te wachten.The Outlaw schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:31:
Misschien een idee om voor NFS vast een eigen topic aan te maken?
[multi] Need for Speed 2015
Heb op dit moment weinig tijd het begin te vullen. Iemand zin hierin?
[ Voor 32% gewijzigd door djmelvee op 21-05-2015 22:36 ]

@hieronder, ja indd, maar dat zijn details
[ Voor 36% gewijzigd door SAiN ONeZ op 21-05-2015 22:47 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
GTA5, Assassin's Creed Unity, Dragon Age: Inquisition, The Order 1886, Dark Souls 2, FarCry 4, ...
Ik heb nog steeds een backlog liggen maar ik moet zeggen dat Bloodborne en Rayman: Legends toch wel erg aanlokkelijk zijn om aan te schaffen.
Twijfel twijfel
[ Voor 5% gewijzigd door MisterMichel op 22-05-2015 08:19 ]
PSN ID: MrMichel_75
De vermoeden zijn er dat Underground 3 er komt, kan net zo goed een nieuwe Most Wanted of Carbon zijn though. Wie weet zelf Undercover, al lijkt mij dat sterk.dutchgio schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:46:
Jammer dat het van Most Wanted is en niet Underground.
PSN ID: Enzyme-NL
Dankjewel voor de tip! Ik wou DS2 al bestellen (planning volgende week) maar nu hij toch weer 5 euro goedkoper is meteen de bestelling de deur uit gedaan.MisterMichel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:18:
Bij bol.com zijn er weer aanbiedingen waaronder veel PS4 games zoals:
GTA5, Assassin's Creed Unity, Dragon Age: Inquisition, The Order 1886, Dark Souls 2, FarCry 4, ...
Ik heb nog steeds een backlog liggen maar ik moet zeggen dat Bloodborne en Rayman: Legends toch wel erg aanlokkelijk zijn om aan te schaffen.
Twijfel twijfel
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Bij nu.nl wisten ze te melden dat de game voluit "need for speed" zou heten.EnzymeNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:11:
Ga er maar vanuit dat het Underground 3 is (al dan niet met een andere naam). Die teaser van gister lijkt verdacht veel op de cover van Underground 2. Zal vast geen toeval zijn
En open wereld en tuning, customalization zou al bevestigd zijn.
Naam is nog niet bekend? Alleen dat het een reboot gaat worden van een Need for Speed serie. De tijd zal het leren, ben benieuwd. Qua looks krijg ik nog steeds een sterk Underground gevoel.dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:38:
[...]
Bij nu.nl wisten ze te melden dat de game voluit "need for speed" zou heten.
En open wereld en tuning, customalization zou al bevestigd zijn.
Maar aangezien het een reboot wordt, zullen ze hoogstwaarschijnlijk iets nieuws bedenken
De tunercars van tegenwoordig zijn ook steeds meer richting supercar aan het switchen though.. Ach, nog een paar weken en dan weten we meerpoor Leno schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:05:
Het zal wss een mengelmoesje/crossover worden.. want nogmaals, er zitten geen supercars in Underground.. en anders zou dat voor het eerst zijn.
Maar aangezien het een reboot wordt, zullen ze hoogstwaarschijnlijk iets nieuws bedenken
Ik ga er vanuit dat de game gewoon Need for Speed heet, zonder subtitel. Ze laten nooit een teaser zien met een naam als dat niet echt de titel gaat worden.djmelvee schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:45:
[...]
Naam is nog niet bekend? Alleen dat het een reboot gaat worden van een Need for Speed serie. De tijd zal het leren, ben benieuwd. Qua looks krijg ik nog steeds een sterk Underground gevoel.
Need for Speed is gewoon een brand tegenwoordig. Als het daadwerkelijk 'Need for Speed' gaat heten denk ik wel dat daar op zijn minst 2015 achter komt te staan.voxxel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:23:
[...]
Ik ga er vanuit dat de game gewoon Need for Speed heet, zonder subtitel. Ze laten nooit een teaser zien met een naam als dat niet echt de titel gaat worden.
Holy crap, de logitech G29 uitgelekt.... Nice dat logitech nog brood ziet in de consolemarkt, ze zouden wel stom zijn om geen ps4 stuur uit te brengen met hun naam en faam.
Ik sta er niet van te kijken. Zo duur is dat niet. Denk alleen dat ie vooral online goed te verkrijgen zal zijn en minder in winkels.Trishul schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:37:
http://www.eurogamer.net/...eel-for-the-playstation-4
Holy crap, de logitech G29 uitgelekt.... Nice dat logitech nog brood ziet in de consolemarkt, ze zouden wel stom zijn om geen ps4 stuur uit te brengen met hun naam en faam.
https://youtu.be/Au4_3ZwQy2g
Hoe gaan ze daar een hele game van maken.
Scrooge NL
Waarschijnlijk kijk ik niet goed, maar waar staat een prijs dan?Martinspire schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:46:
[...]
Ik sta er niet van te kijken. Zo duur is dat niet. Denk alleen dat ie vooral online goed te verkrijgen zal zijn en minder in winkels.
Prijs zal wel weer rond de €300 zijn helaas... Maar zeker goed dat er naast de trustmaster stuurtjes nu ook andere merken komen. (Waarschijnlijk in voorbereiding op GT7)Martinspire schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:46:
[...]
Ik sta er niet van te kijken. Zo duur is dat niet. Denk alleen dat ie vooral online goed te verkrijgen zal zijn en minder in winkels.
Ik ben erg benieuwd naar dit stuur, vind het qua uiterlijk en knopindeling een gaaf stuur. Als ze vergelijkbaar zijn qua specs/prijs, dan is de kans groot dat ik de G29 verkies boven de T300.Trishul schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:37:
Hoop niet dat het een te kleine diameter heeft, is lastig in te schatten vanaf de foto, misschien is het stuur gewoon erg dik.
Gok niet dat het de G29 is. Denk eerder een nieuwe Driving Force variant gezien het uiterlijk, de doos erachter staat ook een naam op die ik persoonlijk niet ken en kan vinden op het internet. Als ik hem aan vul gok ik op de iets met de naam van Force Shifter.Trishul schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:37:
Wellicht voor een nieuwe Gran turismo?
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Denk dat je best wel eens gelijk kan hebben, het is inderdaad bijna een kopie van de Driving Force GT.Xentor schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:20:
[...]
Gok niet dat het de G29 is. Denk eerder een nieuwe Driving Force variant gezien het uiterlijk.
In dat geval zal deze waarschijnlijk niet direct vergelijkbaar zijn met de T300. Dit is een gedachte gebasseerd op huidige Driving Force GT, welke kwalitatief toch wel minder solide aanvoelt als een G27 of T300.
Aan de andere kant ziet dit stuur er op de foto wel een stuk meer solide uit dan de huidige Driving Force.... Misschien een blend van G27 en Driving Force....?
[ Voor 15% gewijzigd door ralph075 op 22-05-2015 12:43 ]
Ik bedoelde qua productie en ontwikkeling. Maar hij zal vast duur zijn voor consumenten. Punt is: dat maakt voor Logitech weinig uit, als ze er maar genoeg verkopen. Idem voor als ie voor de X1 uitkomt. Ik vraag me alleen af of ze ook nog goedkopere stuurtjes gaan maken en of ze ze ook naar winkels gaan verschepen. Denk het namelijk niet.Cyleo schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:40:
[...]
Waarschijnlijk kijk ik niet goed, maar waar staat een prijs dan?
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link