Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.515 views

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:08
Trishul schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:03:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1047916

Op 21 mei wordt de nieuwe need for speed onthuld, kijk eens naar de teaser image:
[afbeelding]
Het origineel was heel erg donker, op neogaf hebben ze dit lichter gemaakt.

Dat lijkt wel erg veel op een Underground 3 _/-\o_
In ieder geval weer getunde wagens, die spoiler op die Prosche is niet standaard.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:00:
Oké zo te zien gaat DA 'm niet worden dus. :+

Weer een nieuwe Arkham Knight video. Meer mensen die hier ontzettend naar uitkijken? Ik vind dit een van de vetste series van de vorige generatie.

[video]
Ik wacht nog even af. Ik heb het meest genoten van Arkham Asylum. In City vond ik de wereld al veel te groot. De beste delen van City waren voor mij dan ook de indoor levels. In de meeste gameplaybeelden van Knight zie ik eigenlijk alleen maar de 'buitenwereld'. Ik ben dan ook benieuwd of die de beklemmende sfeer kan evaren van Asylum.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52

Op 21 mei wordt de nieuwe need for speed onthuld, kijk eens naar de teaser image:
[afbeelding]

Hoewel ik mij het meest vermaakt heb met Underground 1 en 2 vraag ik mij toch wel af of Underground 3 wel echt zo tof gaat worden. Het tunen van je auto, met dikke spoilers, decals, neonlicht, spinner rims en hydraulics was toch wel echt iets van toen. In die tijd was The Fast & The Furious immens populair en straatraces en tunen was een beetje het ding. Het straat race cultuur was toen populair en in leven. Maar dat is inmiddels echt niet meer zo.

Auto's met decals, spinners en neonlicht worden nu echt niet meer als tof ervaren :P Maar we gaan het zien. Zolang ik mn auto's dik kan tunen en het een open world racer wordt (lees: veel onderdelen switchen) zie ik het wel zitten.

Maar.... IK WIL BURNOUT PARADISE 2 :'( :'( :'(

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 18-05-2015 21:29 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19
Even off topic

"In die tijd was (?) The Fast & The Furious immens populair"

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 18-05-2015 21:39 ]

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
bram1984 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:00:
Oké zo te zien gaat DA 'm niet worden dus. :+

Weer een nieuwe Arkham Knight video. Meer mensen die hier ontzettend naar uitkijken? Ik vind dit een van de vetste series van de vorige generatie.

[video]
Ik! Vond dit by far de vetste serie games van vorige generatie (had een 360).

To dare is to do

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
cardwizard schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:38:
Even off topic

"In die tijd was (?) The Fast & The Furious immens populair"
Bedoel daarmee de straatrace F&F films ;) Dat zegt ook wat eigenlijk als je erover nadenkt he. F&F gaat ook allang niet meer over straatrace, is gewoon niet meer populair.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

uchiha tijntje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:14:
[...]

Ik wacht nog even af. Ik heb het meest genoten van Arkham Asylum. In City vond ik de wereld al veel te groot. De beste delen van City waren voor mij dan ook de indoor levels. In de meeste gameplaybeelden van Knight zie ik eigenlijk alleen maar de 'buitenwereld'. Ik ben dan ook benieuwd of die de beklemmende sfeer kan evaren van Asylum.
Ik vind City juist vele malen vetter dan Asylum. De toevoeging van de dive bomb waardoor je veel langer kan zweven. Dat is juist zo vet aan die gameplay. Veel meer iconische bad guys, nieuwe en betere combat en persoonlijk vind ook de sfeer een stuk beter. Die opening alleen al.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:51

[afbeelding]

Ik vond het toch meer weg hebben van Need for Speed carbon. Canyon race ofzoiets

• danysuri
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
Het is inderdaad cross buy, jammer dat de website dat niet duidelijk aan geeft toch even lopen zweten.
Op de US store pagina staat het wel aangeven.

Verwijderd

is pan nou weer down?

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Hier nergens last van in ieder geval

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
ASNNetworks schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:18:
[...]

Ik ook :'(

Of een vervolg op Burnout Revenge oid. Gewoon een lekkere arcade rag-game. Met hedendaagse graphics moet dat toch briljant zijn? Zo zonde dat ze die franchise laten doodbloeden :(

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 19-05-2015 00:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Snooker komt als DLC snel naar Pure Pool toe:

Afbeeldingslocatie: http://www.voofoostudios.com/wp-content/uploads/2015/05/Screen_06_web-1024x576.jpg

You asked for it, now you’ve got it (well, soon anyway!).

We’re very happy to announce our forthcoming Snooker DLC for all you Pure Pool players out there.

As I couldn’t put it any better myself, here’s what our lovely friends at Ripstone have got to say about it.

Experiencing those post Snooker World Championship blues? Despair no more, becauseVooFoo Studios have just announced Pure Pool’s brand new snooker DLC, which is set to grace PlayStation®4 and Xbox One consoles, as well as PC via Steam soon.

Watch the brand new Pure Pool Snooker DLC launch trailer now

Trailer:

Pure Pool has entertained players worldwide and fans have been crying out for snooker to be included in the game since its launch in 2014. The pack will feature a full career mode for all difficulty levels; Amateur, Pro and Master, two new snooker challenge modes and DLC specific trophies, achievements and snooker accolades.

Bron: http://www.voofoostudios....coming-to-pure-pool-soon/

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:30:
[...]

Ik vind City juist vele malen vetter dan Asylum. De toevoeging van de dive bomb waardoor je veel langer kan zweven. Dat is juist zo vet aan die gameplay. Veel meer iconische bad guys, nieuwe en betere combat en persoonlijk vind ook de sfeer een stuk beter. Die opening alleen al.
Ik vond City een waardige opvolger van Asylum. Asylum had idd veel kleine ruimtes en speelde zich vooral binnen af. City voegde daar op een toffe manier een buitenwereld aan toe. En binnen was het net als in Asylum lekker sneaken enz.

Enige waar ik bij Knight bang voor ben is dat het té groot wordt. In de trailer dat leger wat je ziet enz, ik weet niet of ik dat ga waarderen bij een batman game. Maar ik heb wel vertrouwen in Rocksteady, Dus ik ga uit van een topgame die ik zeker ga halen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:52

On_E

Housemusic

ASNNetworks schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:18:

NEVERRRRRR

De game die de serie heeft vermoord.

Deel 2 (Point of Impact) blijft de beste imo.

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 19-05-2015 08:40 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
bijna Guacamelee uitgespeeld, wat een heerlijk spel is het eigenlijk :)
leuk concept ook met de wereld van de doden en de levende :)

nothing stops this train

• Jumpman
Een nieuwe Burnout Paradise lijkt me inderdaad een goede! Wat heb ik die game veel gespeeld op de PS3, één van de toppers voor mij.

• rwbk
Kol Nedra schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:09:
bijna Guacamelee uitgespeeld, wat een heerlijk spel is het eigenlijk :)
leuk concept ook met de wereld van de doden en de levende :)
Meh was niet echt mijn game dus heb hem weer gauw links gelegd. De PLUS games mogen wel even wat minder Indie zijn.

[afbeelding]

Ben heel benieuwd, maar ik vraag me af of het Underground 3 wordt..

Dit baseer ik op het plaatje van een Porsche.. Porsches zijn geen straat race/tune auto's.. In de eerste twee delen zaten er ook niet van dit soort auto's in..

Misschien een nieuwe Hot Persuit? (Tussen de twee auto's lijkt het alsof er zwaailichten zijn? >:) )

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/35Zo4lC.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/twVB14N.jpg

De eerste Underground was overigens fantastisch en vernieuwend! Met een geweldige soundtrack *O*
Het tweede deel vond ik stukken minder en te ver doorgeschoten..

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 19-05-2015 09:44 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
ik vind die indies juist heerlijk en verfrissend, ik zou ze nooit zelf aanschaffen omdat het digitale games zijn.
Ben blij met indy games, lekker voor tussendoor :)

nothing stops this train

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:14:
[...]
"Pure Pool has entertained players worldwide and fans have been crying out for snooker to be included in the game since its launch in 2014"
Hopelijk wéér met brakke onzinregels zodat ook deze discipline bloeddruk verhogend gaat werken d:)b

Nickname does not reflect reality

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Tof! Ik speel Pure Pool echt vaak, vooral via Share-play leuk om te doen.

PSN: Maichel

• rwbk
poor Leno schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Dit baseer ik op het plaatje van een Porsche.. Porsches zijn geen straat race/tune auto's.. In de eerste twee delen zaten er ook niet van dit soort auto's in..

Misschien een nieuwe Hot Persuit? (Tussen de twee auto's lijkt het alsof er zwaailichten zijn? >:) )

[afbeelding]

[afbeelding]

De eerste Underground was overigens fantastisch en vernieuwend! Met een geweldige soundtrack *O*
Need for speed carbon 2 denk ik. Het heeft namelijk wel wat weg van die canyon races

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
poor Leno schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:35:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Om nog maar te zwijgen over de soundtrack van Burnout Paradise :9~
Een nieuwe Underground zou ik natuurlijk ook toejuichen, maar dan wel zoals Underground 1.
Gigantische open wereld, nieuwe auto's, tuning, etc. _/-\o_

Zag op neoGAF ook zo'n vergelijking met de stijl van de titel dat zou dan weer duiden op Underground. De donkere stijl heeft meer wat weg van Carbon. Een Underground met de beste onderdelen van andere NFS games dan maar? :+
dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:56:
[...]
Een Underground met de beste onderdelen van andere NFS games dan maar? :+
ShutupandtakemymoneythatIdon'thavebutstillspendonuselessshit!! :9~

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:12
http://www.eurogamer.net/...early-52m-units-to-retail

GTA5 is de 52 miljoen fysieke exemplaren gepasseerd.... Met digital sales erbij dus makkelijk 60+ miljoen... Nou als er nu geen grote DLC wordt uitgebracht zoals bij GTA4 weet ik het ook niet meer... Misschien komende herfst al?
Apart dat de digitale downloads niet meegenomen zijn.. Juist die zijn toch makkelijke te tellen? Dat zal een accurater beeld geven dan onverkochte copies die nog in winkels liggen..

• dutchgio
Ja idd, exemplaren verscheept zegt minder dan ook daadwerkelijk verkcoht. ;)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:41
Jumpman schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:15:
Een nieuwe Burnout Paradise lijkt me inderdaad een goede! Wat heb ik die game veel gespeeld op de PS3, één van de toppers voor mij.
Toch leuk hoe de meningen altijd verschillen. Ben zelf groot fan van de Burnout serie, maar vond Paradise echt de slechtste game uit de serie (die ik heb gespeeld). Het haalde voor mij bijna alles uit het spel wat het de andere delen zo tof maakte. Geef mij maar een Revenge 2.0 _/-\o_
Oeh, nou thnx guys.. zit ik weer ff in een NFS Underground hype..

Deze top 3 helemaal grijs gedraaid en heb de OST ook al heul lang op mn USB in de auto *O*

_/-\o_

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:10:
http://www.eurogamer.net/...early-52m-units-to-retail

GTA5 is de 52 miljoen fysieke exemplaren gepasseerd.... Met digital sales erbij dus makkelijk 60+ miljoen... Nou als er nu geen grote DLC wordt uitgebracht zoals bij GTA4 weet ik het ook niet meer... Misschien komende herfst al?
Zijn ze al maanden mee bezig inderdaad. Moet zelfs de TLAD en TBOGT overtreffen.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 10:00

rajackar

Blood Minister

On_E schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:39:
[...]

NEVERRRRRR

De game die de serie heeft vermoord.

Deel 2 (Point of Impact) blijft de beste imo.
PLUS ÉÉN!

Ook mijn favoriete game in de serie. Echt bizar veel gespeeld op de gamecube. Van mij mag er echt weer eens een game komen die al die extra meuk weg stript en gewoon lekker arcade racet in verzonnen auto's op verzonnen banen :)
Gelukkig was er laatst iets in het nieuws dat precies dit was maar de naam is me alweer ontschoten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 14:03
Nieuwe underground lijkt me wel tof mits ze de ontzettend lelijke tuning shizzle droppen en voor echte tuning merken gaan zoals veilside,bomex, trial hks etc.
En graag semi realistische physics en grote open wereld met politie.
En veel verschillende merken autos.
Geen neon bullshit en audio inbouwen(dafuq racecar with audio wuth...) laat me gewoon een zieke race wagen bouwen voor op straat en lekker straat racen. Hopelijk kijken ze een beetje naar nfs prostreet want daar zat veel goeds in. Gave tuning opties. Beste uitvoering van drag racing ooit.
Maja ik voel alweer een domper aankomen. Prostreet was mn laatste nfs waar ik nog mee kon vermaken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• On_E

On_E

Housemusic

rajackar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:39:
[...]

PLUS ÉÉN!

Ook mijn favoriete game in de serie. Echt bizar veel gespeeld op de gamecube. Van mij mag er echt weer eens een game komen die al die extra meuk weg stript en gewoon lekker arcade racet in verzonnen auto's op verzonnen banen :)
Gelukkig was er laatst iets in het nieuws dat precies dit was maar de naam is me alweer ontschoten.
DriveClub heeft de plek van Burnout 2 als favo racer ooit inmiddels ingenomen, maar BO2 was exact zoals Burnout in mijn ogen ooit bedoeld was.

Highspeed racen op de openbare weg met verkeer wat je moet ontwijken! Vanaf deel 3, die op een andere manier ook echt nog wel leuk was, deed nml. ‘traffic checking’’ zijn intrede en dat vond ik heel erg jammer…. (je kon ineens auto’s aantikken van achteren zonder dat je crashte)
Weg was die spanning van snelle rondjes rijden zonder ook maar 1 auto te raken… Het werd een soort destruction derby racer.

En met Paradise was elk greintje ‘’burnout’’ verdwenen als het mij vraagt.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Toch weer interessant, een nieuwe Need for Speed, hoewel veel delen van de reeks niet bijzonder zijn. Als zeer casual racing-fan ben ik persoonlijk wel meer benieuwd naar games als NFS, Burnout, Carmageddon en Wreckfest dan de nieuwe simulaties als Project Cars, Assetto Corsa en soortgenoten.

Als de nieuwe NFS inderdaad Underground 3 blijkt te zijn, dan kan dat anno nu alsnog leuk worden. Ondanks het feit dat vooral die overdreven visuele aanpassingen niet meer zo stoer zijn als toen. Niet alleen is de tijdsgeest veranderd, maar mijn smaak is ook niet meer dezelfde als 11-12 jaar terug. Ik hoop dat ze dan in elk geval meer vrijheid geven in welke visuele aanpassingen je doet, zodat je niet verplicht wordt om troep toe te voegen aan auto's die het niet nodig hebben. In eerdere delen had je auto vaak een bepaalde "stijlscore" nodig, waardoor je zelfs Aston Martin's en Lamborghini's moest voorzien van neon en dergelijke.

En wie hierboven zei dat er geen Porsches in Underground zitten: In Underground 1 zitten wel degelijk allerlei supercars en sportauto's, waaronder meerdere Porsches. In de tweede Underground lieten ze het bij de typische tuner-auto's, zoals de Japanse, Amerikaanse (muscle e.d.) en enkele Europese zoals de Golf.

Het kan inderdaad ook een nieuwe Carbon of Most Wanted zijn, of een nieuwe mix van elementen met een eigen titel. We zullen het zien over 2 dagen :)

• rwbk
dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:26:
Ja idd, exemplaren verscheept zegt minder dan ook daadwerkelijk verkcoht. ;)
Voor ons niet

maar voor 2K is verscheept verkocht.

Verwijderd

Owe Need for Speed, ik zie een oude 911 en daarachter een Toyota GT86. Lijkt me prima tune baar materiaal. Underground 3 wil ik. Nu!
geert1 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:11:

En wie hierboven zei dat er geen Porsches in Underground zitten: In Underground 1 zitten wel degelijk allerlei supercars en sportauto's, waaronder meerdere Porsches.
Ja ik zei dat.. Kun je dat ergens laten zien dan? Want ik kan t me dat echt niet meer herinneren, en al zeker geen supercars :/
(Dit gaat natuurlijk compleet voorbij aan het idee achter Underground..)

Geen Porsches in NFS Underground?

Misschien ben je in de war met een andere NFS :?

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 19-05-2015 12:21 ]

• sanre4l
  • Laatst online: 15-11 19:17
Vrijdag schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:43:
Ik mis arcadeschietspellen op de PS4. Voor de PS3 had ik de House of the Dead en Resident Evil spellen gekocht (en van die pistolen voor de Move controller :') :9 ) en ik heb me sufgezocht maar voor de PS4 is zoiets echt niet te vinden. Zouden dit soort spellen ooit nog komen?
Tower of Guns, gratis vorige maand. Ik vond het best cool.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, dilemma. Ik vond Dragon Age erg tegenvallen. Het pakte me gewoon niet.

Moet ik nu toch Witcher 3 gaan proberen? Ik hou wel van RPG's. Skyrim vond ik tof. Baldur's Gate geweldig. Lands of Lore heerlijk. Maar Dragon Age dus niet.

Wat nu?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• geert1
poor Leno schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Ja ik zei dat.. Kun je dat ergens laten zien dan? Want ik kan t me dat echt niet meer herinneren, en al zeker geen supercars :/
(Dit gaat natuurlijk compleet langs het idee achter Underground..)

Geen Porsches in NFS Underground?

Misschien ben je in de war met een andere NFS :?
Verrek, je hebt gelijk. Zat per ongeluk te kijken bij NFS: Undercover. Ik kan me zeker het tunen van Aston Martin's en Lamborghini's herinneren, maar dat zal dan inderdaad bij weer een ander deel zijn geweest. Wellicht Carbon of Most Wanted.

De nieuwe wordt op de 21e al aangekondigd (of geteased); dan weten we meer :)

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
spaceboy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:22:

Moet ik nu toch Witcher 3 gaan proberen? Ik hou wel van RPG's. Skyrim vond ik tof. Baldur's Gate geweldig. Lands of Lore heerlijk. Maar Dragon Age dus niet.

Wat nu?
Je houdt in elk geval wel van rpg's. De witcher is weer echt heel anders dan DA:I. Het lijkt meer op skyrim wat dat betreft, maar dan wat minder sandbox.

Zonnepanelen

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Skyrim is Skyrim. 3rd person is sowieso heel anders. Ik vond mass effect ook niks, net als the witcher en dragon age. Elders Scrolls is dan weer de beste game aller tijden, dus ja....

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

spaceboy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:22:

Wat nu?
Heb DA:I ook nog lang niet uitgespeeld omdat ik er telkens maar moeilijk in kan komen om verder te spelen. Heb zo’n 30 uur op de teller staan denk ik.
Afgelopen zaterdag had ik al de kans met W3 aan de slag te gaan, en die game heeft me sindsdien niet meer losgelaten. Het combat systeem werkt lekkerder, de wijze van storytelling vind ik beter, missies interessanter en de grafische stijl spreekt me meer aan. Als je ook maar een beetje van RPG’s houdt mag je deze echt niet missen.

• Scrisissszzz
Gvd de ene review zegt dat ik Witcher 1 en 2 niet nodig heb voor t verhaal, en de andere zegt dat je dan juist heel veel mist... aaaarghhh!! :S

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Ik krijg de indruk dat je m eigenlijk heel graag wil.. Doe t dan gewoon O-)

• dutchgio
Kijk anders een geschiedenis lesje "the witcher" op YouTube, heb je ook genoeg aan. ;)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Scrisissszzz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:17:
Gvd de ene review zegt dat ik Witcher 1 en 2 niet nodig heb voor t verhaal, en de andere zegt dat je dan juist heel veel mist... aaaarghhh!! :S
Mja had ik met DA:I. Ik kende de serie sowieso niet, maar toch kon ik dat deel wel begrijpen ook al was het "ver in het verhaal". Is allemaal niet persee nodig denk ik zo...

PSN: Maichel

• Scrisissszzz
Ik denk dat ik na mijn werk even de Mediamarkt in Eindhoven binnen wandel....

DA:I heb ik ook aardig wat plezier aan gehad en dat was inderdaad ook mijn eerste deel. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Scrisissszzz op 19-05-2015 13:26 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:21
Marc3l schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:33:
Was van plan om ook een ps4 te halen dit weekend met oa Fifa. Verkoper gaf mij het advies om nog een weekje te wachten. Volgende week komt er een aanbieding met Fifa voor 399 (is bij de Intertoys). Misschien dat andere hier ook wat aan hebben :)
Bol.com heeft ook een aanbieding met Fifa dus daar net een bestelling gedaan.
In plaats van Fifa kan je ook een andere game kieze, http://www.bol.com/nl/d/a...game/274513808/index.html

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Shiverzz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:15:
[...]

Heb DA:I ook nog lang niet uitgespeeld omdat ik er telkens maar moeilijk in kan komen om verder te spelen. Heb zo’n 30 uur op de teller staan denk ik.
Afgelopen zaterdag had ik al de kans met W3 aan de slag te gaan, en die game heeft me sindsdien niet meer losgelaten. Het combat systeem werkt lekkerder, de wijze van storytelling vind ik beter, missies interessanter en de grafische stijl spreekt me meer aan. Als je ook maar een beetje van RPG’s houdt mag je deze echt niet missen.
Ok. Ik ga 'm halen. Thanks.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
geert1 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:23:
[...]

Verrek, je hebt gelijk. Zat per ongeluk te kijken bij NFS: Undercover. Ik kan me zeker het tunen van Aston Martin's en Lamborghini's herinneren, maar dat zal dan inderdaad bij weer een ander deel zijn geweest. Wellicht Carbon of Most Wanted.

De nieuwe wordt op de 21e al aangekondigd (of geteased); dan weten we meer :)
Zat deze ook niet in Underground 2!?

Iets meer info op de Wiki

[ Voor 8% gewijzigd door djmelvee op 19-05-2015 13:53 ]

Nope kijk maar hier, want ze staan er niet tussen :)

Zoals ik al zei, supercars enzo passen niet in het idee achter Underground (straatraces enzo, 'gewone' straat auto's pimpen en tunen zodat ze Ferrari's eruit trekken)

• djmelvee
poor Leno schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:06:
Nope kijk maar hier, want ze staan er niet tussen :)

Zoals ik al zei, supercars enzo passen niet in het idee achter Underground (straatraces enzo, 'gewone' straat auto's pimpen en tunen zodat ze Ferrari's eruit trekken)
Maar maar maar.. Dit was in Carbon ook het geval toch en daar kwamen wel supercars in voor :D
Ja maar dat was niet echt straat underground G, je weet tog ;)

• djmelvee
poor Leno schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:30:
Ja maar dat was niet echt straat underground G, je weet tog ;)
Straat ondergronds was wel heftig inderdaad. Carbon kwam in de buut maar was het net net, qua aanpassingen daarom wel weer tof. Beter gaat het NFS: UnderCarbon worden ofzo. :D

• dutchgio
Of NFS: Carbon Ground :+

• voxxel
Scrisissszzz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:17:
Neem van mij aan, het is echt niet nodig. En ik heb 1 en 2 nauwelijks gespeeld, maar wel wat recap filmpjes gekeken. Je kan het verhaal prima volgen, maar je mist waarschijnlijk wat verwijzingen enzo. Niks ergs.

Zonnepanelen

• Scrisissszzz
voxxel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Neem van mij aan, het is echt niet nodig. En ik heb 1 en 2 nauwelijks gespeeld, maar wel wat recap filmpjes gekeken. Je kan het verhaal prima volgen, maar je mist waarschijnlijk wat verwijzingen enzo. Niks ergs.
Heb 'm net besteld! Morgen beginnen :)

Vanavond inderdaad wat recap filmpjes kijken om het verhaal wat te leren!

Verwijderd

sanre4l schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:17:
[...]

Tower of Guns, gratis vorige maand. Ik vond het best cool.
Dat is toch geen on rails shooter zoals House of the Dead of vergis ik me nu? :?

In het verleden had je ook nog games als Point Blank, Time Crisis etc.

Vooralsnog ken ik dergelijke games niet voor de PS4. Zelfs geen indie games...

• sanre4l
  • Laatst online: 15-11 19:17
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:46:
[...]

Dat is toch geen on rails shooter zoals House of the Dead of vergis ik me nu? :?

Excuseert u mij, ik wist niet dat je het had over on rails shooters, ik weet ook niet wat dat is :D Dacht dat je het gewoon had over een FPS shooter.

• geert1
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:46:
[...]

Ik vermoed dat uitgevers en ontwikkelaars de gewone FPS-games zien als opvolger van de on-rails shooter met fysiek pistool. Een Time Crisis-achtig spel zal niet snel de verkoopcijfers bereiken van een Call of Duty, en uitgevers denken vooral in geld.

Daarnaast: de techniek voor snel en accuraat schieten is lastiger op een LCD / LED-scherm. Dat moet nu via infrarood of motion tracking-technieken, terwijl je bij een CRT-scherm eenvoudiger, sneller en accurater contact had tussen de gun en het spel, middels licht. De details ontgaan mij helaas, maar er zijn in elk geval technische uitdagingen aan het gebruik van light guns op moderne tv-schermen.

In iets bredere zin lijkt het er sowieso op dat gaming peripherals geen grote rol meer spelen deze generatie. Console-bouwers, ontwikkelaars en uitgevers lijken de motion gaming-fase voorbij te zijn en concentreren zich weer voornamelijk op de controller.

Virtual Reality zou misschien een nieuwe impuls kunnen geven aan dit genre, maar ook dan verwacht ik dat bestuurde games de boventoon zullen blijven voeren, in plaats van on-rails.

Dat waren wel tijden trouwens; veel plezier gehad met Time Crisis!

[ Voor 3% gewijzigd door geert1 op 19-05-2015 16:15 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:18
sanre4l schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:54:
[...]

Excuseert u mij, ik wist niet dat je het had over on rails shooters, ik weet ook niet wat dat is :D Dacht dat je het gewoon had over een FPS shooter.
Haha, nee ik bedoelde van die spellen die je in een arcadehal speelt (of speelde, want die hallen bestaan nauwelijks nog geloof ik) met een lightning gun. Zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.gametimeplayers.com/wp-content/uploads/2014/01/Gametime-Arcade-Video-Game-House-Of-Dead-4-web-03-18-2014.jpg

Vooral de House of the Dead kasten hebben heel veel vijf gulden muntjes ontvangen van mij vroeger :9
Wel jammer dat zulke spellen niet meer gemaakt worden want ze zijn altijd leuk om te spelen als je visite hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 19-05-2015 16:39 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11 14:02
Voor de PS4 heb je Blue Estate als rail shooter, maar of je daar je centen aan moet opmaken is maar de vraag :). Is volgens mij wel een paar in een sale voorbij gekomen, misschien dat hij binnenkort weer voor een prikkie is te proberen.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Vrijdag
Ja die zag ik laatst staan maar de reviews zijn niet echt lovend. En er zijn natuurlijk ook geen schietpistolen :P voor de PS4

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
geert1 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:13:
[...]

Ik vermoed dat uitgevers en ontwikkelaars de gewone FPS-games zien als opvolger van de on-rails shooter met fysiek pistool. Een Time Crisis-achtig spel zal niet snel de verkoopcijfers bereiken van een Call of Duty, en uitgevers denken vooral in geld.

Daarnaast: de techniek voor snel en accuraat schieten is lastiger op een LCD / LED-scherm. Dat moet nu via infrarood of motion tracking-technieken, terwijl je bij een CRT-scherm eenvoudiger, sneller en accurater contact had tussen de gun en het spel, middels licht. De details ontgaan mij helaas, maar er zijn in elk geval technische uitdagingen aan het gebruik van light guns op moderne tv-schermen.

In iets bredere zin lijkt het er sowieso op dat gaming peripherals geen grote rol meer spelen deze generatie. Console-bouwers, ontwikkelaars en uitgevers lijken de motion gaming-fase voorbij te zijn en concentreren zich weer voornamelijk op de controller.

Virtual Reality zou misschien een nieuwe impuls kunnen geven aan dit genre, maar ook dan verwacht ik dat bestuurde games de boventoon zullen blijven voeren, in plaats van on-rails.

Dat waren wel tijden trouwens; veel plezier gehad met Time Crisis!
Probeer eens een Wii, daar zijn veel verschillende "lightgun" (werkt met de Wiimote) games voor die goed werken. Zowel railshooters (meerdere House of the deads) als aangepaste FPS games (Goldeneye64 remake).
Helaas is er geen manier om time crisis zondet CRT te spelen. Dat spel heb ik coop uitgespeeld. Heeft heel wat pesetas (was op vakantie) gekost.

• Kuhr89
  • Laatst online: 21-11 22:24
Fijn, heel de dag uitgekeken op the Witcher. Kom thuis, installeert de game maar tot 29gb. Patch erbij en de disc wordt niet herkend of data corrupt. Foutieve schijf misschien?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19
Kuhr89 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:18:
Fijn, heel de dag uitgekeken op the Witcher. Kom thuis, installeert de game maar tot 29gb. Patch erbij en de disc wordt niet herkend of data corrupt. Foutieve schijf misschien?
poets de disc eens goed schoon , ik herken dit probleem wel namelijk , heb het ook al eens gehad met een nieuw spel
Pfff Race The Sun heel snel weer verwijderd. Wat een boring ass iPad game zeg, zelfs op de Vita.

• 0xrubennft
  • Laatst online: 20-11 12:45
bram1984 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:29:
Pfff Race The Sun heel snel weer verwijderd. Wat een boring ass iPad game zeg, zelfs op de Vita.
Ik heb me er juist uitstekend mee vermaakt voor een paar uurtjes. Tot level 22, daarna is het echt erg lastig (gaat tot 25).
Vrijdag schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:59:
Ja die zag ik laatst staan maar de reviews zijn niet echt lovend. En er zijn natuurlijk ook geen schietpistolen :P voor de PS4
Zou een goede kickstarter zijn. Eentje die werkt met de Ps4 camera _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door 0xrubennft op 19-05-2015 20:35 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:29:
Mee eens. Sowieso heb ik een p*hekel aan spellen die je weer laten starten vanaf het begin als je "af" bent. En heb het wel een beetje gehad met die 13 in een dozijn spellen die meer ruimte innemen dan dat het je aan plezier oplevert.

• Kuhr89
  • Laatst online: 21-11 22:24
cardwizard schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:26:
[...]

poets de disc eens goed schoon , ik herken dit probleem wel namelijk , heb het ook al eens gehad met een nieuw spel
5x gedaan. Werkte niet. Rebuild gedaan etc. Net wezen ruilen. Op hoop van zegen...

Deze disc werkt wel. Eerste keer pas echt problemen met een disc.

[ Voor 9% gewijzigd door Kuhr89 op 19-05-2015 21:44 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53

Martinspire - PC, PS5, XSX

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vanmiddag ook The Witcher 3 gehaald, wat een tof spel zeg :). Nu paar uurtjes verder maar gewoon rond lopen is al super om te doen :) ga me hier komende tijd wel mee vermaken.

• Jumpman
Voor de The Witcher 3: Wild Hunt geintresseerden, je kan nu twee wapenuitrustingen gratis downloaden in de Playstation Store.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 19-05-2015 22:59 ]

• dutchgio
Jumpman schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:58:
Voor de The Witcher 3: Wild Hunt geintresseerden, je kan nu twee wapenuitrustingen gratis downloaden in de Playstation Store.
Bedankt he :+

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44264014

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

[...]

Heb hem vanmiddag ff opgehaald na werktijd. Nonstop 5 uur gespeeld. Ben wel om ja. Echt zo'n spel dat je anderhalf uur te laat gaat slapen omdat je "nog eeeeven die quest wilt doen". Graphics vind ik niet perfect maar goed genoeg. Topper!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:07:
[...]

Heb hem vanmiddag ff opgehaald na werktijd. Nonstop 5 uur gespeeld. Ben wel om ja. Echt zo'n spel dat je anderhalf uur te laat gaat slapen omdat je "nog eeeeven die quest wilt doen". Graphics vind ik niet perfect maar goed genoeg. Topper!
Vind de graphics er zelf meer dan genoeg uit zien, heb ook PC versie (ff om te testen zeg maar) en die ziet er wel mooier uit maar het valt wel mee eigenlijk. Wat bij mij nogal verschil maakte was de instellingen van me tv (sharpen en dat soort dingen).
[...]
Echt zo'n spel dat je anderhalf uur te laat gaat slapen..
1,5 uur maar? :X

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Voor een open world game zijn de graphics echt top imo.

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik vroeger best wel een graphics sl*tje was :X

Maar sinds de PS4, met de iets mindere graphics dan een pc, maakt t me niet veel meer uit.. Die zijn van zichzelf al mooi genoeg en als ik speel, merk ik ook dat ik het na 3 seconden toch niet meer zie.. Het verschil is best wel klein geworden :)

Het gebuikersgemak, veel langere levensduur (niet na een half jaar al hopeloos achterlopen en moeten updaten) en veel goedkopere prijs is het wel waard :)

[ Voor 19% gewijzigd door poor Leno op 20-05-2015 10:15 ]

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-11 04:45
[...]

Nu met W3 zal het helemaal moeilijk worden DA:I uit te spelen als ie je niet pakt ;) Heb er zelf zo'n 150 uur (OMG, waar is m'n leven?!) in gestoken.

Gisteren ook The Witcher 3 gehaald, Expansion Pass erbij. Alleen ergens een fout gemaakt in de PlayStore vermoed ik: na het invoeren van de code wat de Pass ter download zou moeten aanbieden (die overigens maar 18,*MB is :? ), komt er niets voorbij in de download. Na opnieuw checken/invoeren van de code, zegt ie dat ie al gebruikt is... En dit was voordat de game geïnstalleerd was (d8 daarmee sneller te zijn ofzo... |:( )

Eens zien wat de PlayStation Helpdesk gaat vertellen :)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:59:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik vroeger best wel een graphics sl*tje was :X

Maar sinds de PS4, met de iets mindere graphics dan een pc, maakt t me niet veel meer uit.. Die zijn van zichzelf al mooi genoeg en als ik speel merk ik ook dat ik het na 3 seconden toch niet meer zie.. Het verschil is best wel klein geworden :)

Het gebuikersgemak, veel langere levensduur (niet na een half jaar al hopeloos achterlopen en moeten updaten) en veel goedkopere prijs is het wel waard :)
Amen!

• voxxel
Dwazer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:21:
[...]

Nu met W3 zal het helemaal moeilijk worden DA:I uit te spelen als ie je niet pakt ;) Heb er zelf zo'n 150 uur (OMG, waar is m'n leven?!) in gestoken.

Gisteren ook The Witcher 3 gehaald, Expansion Pass erbij. Alleen ergens een fout gemaakt in de PlayStore vermoed ik: na het invoeren van de code wat de Pass ter download zou moeten aanbieden (die overigens maar 18,*MB is :? ), komt er niets voorbij in de download. Na opnieuw checken/invoeren van de code, zegt ie dat ie al gebruikt is... En dit was voordat de game geïnstalleerd was (d8 daarmee sneller te zijn ofzo... |:( )

Eens zien wat de PlayStation Helpdesk gaat vertellen :)
De pass kan best 18 mb zijn. Er is namelijk nog geen content om te downloaden. Deel 1 komt pas oktober geloof ik.

Zonnepanelen

• voxxel
Eerste beelden van de God of War remastered:

Zonnepanelen

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ziet er wel f-ing vet uit zeg :9 _/-\o_
Jammer dat ze de eerste 2 delen niet gedaan worden met zulke graphics

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:06
voxxel schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:38:

[video]
Gaaf! Wanneer moet deze game uitkomen? Ik ben pas ingestapt met de PS4, daarvoor had ik de Xbox360 en daarvoor de Xbox, dus God of War heb ik nooit kunnen spelen. Dit wordt een no-brainer om te kopen, maar ja, wanneer komt ie? :P :P :P

Goed, 14 juli dus. Anders kijk ik de video de volgende keer even helemáál af. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Just_A_User op 20-05-2015 10:54 ]

Och ja, je moet toch wat he.

• Scrisissszzz
BlackEyedAngel schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:49:
Ziet er wel f-ing vet uit zeg :9 _/-\o_
Jammer dat ze de eerste 2 delen niet gedaan worden met zulke graphics
Ziet er goed uit op 60fps idd. Toch skip ik hem omdat het alleen deel 3 is.
Als ze het allemaal waren had ik het overwogen.

Heb alle God of War games op de ps3 en vita gespeeld. Erg toffe games. Deeltje 3 is waarom ik destijds een PS3 heb gehaald en dus ook de reden waarom ik nu een PS4 heb :P

• Trishul
voxxel schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:38:

[video]
Damn, dat ziet er erg goed uit zeg. Volgens mij ook niet zo moeilijk, want GOW3 zag er op de PS3 ook al belachelijk goed uit. Ik zie betere lightning effects, veeeel soepelere framerate en betere textures/filtering. Very nice. Alleen die prijs man wtf. Ik wil m best kopen, maar niet voor €40. Heb de PS3 versie nog hier liggen in seal. €20~25 zou ik acceptabel vinden. Dit wordt wel in een klap meteen de beste pure hack-n-slasher op de PS4.

Enne, kom nou eens met de uncharted remastered collection Sony, we weten allang dat jullie hiermee bezig zijn :+. Ik wil deeltje 2 vooral weer opnieuw spelen met nog betere graphics. En het is leuk voor de mensen die van de x360 komen. Ik vermoed dat dit een van hun najaarsreleases wordt. GOW3 in de zomer, en Uncharted collection in Q4 2015, mooi meegenomen meteen is dan dat Naughty Dog meer tijd heeft voor Uncharted 4. Die is al uitgesteld naar lente 2016, maar ik zou het niet erg vinden als ze hiervan de najaarsknaller 2016 van maken. Hoewel ik denk dat najaar 2016 gereserveerd is voor sowieso de nieuwe Guerilla games IP, en misschien ook nog GT7 :9~.

[ Voor 9% gewijzigd door Trishul op 20-05-2015 11:08 ]

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
En kom dan gelijk eens door met de eerste trailer, of desnoods teaser, van Gran Turismo voor de PS4.

• Brad Pitt
ChrisLNFF schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:10:
En kom dan gelijk eens door met de eerste trailer, of desnoods teaser, van Gran Turismo voor de PS4.
GT7 Prologue in 2016, "echte" spel in 2017, met 2200 auto's. Waarvan 600 Skyline's en 800 Supra's. Dan nog 700 auto's uit voorgaande delen met minder polygonen dan een recent telefoon spelletje. Geluid en AI zijn brak maar worden aangepast in toekomstige updates. Die er niet komen uiteraard. Dus wellicht in GT8.

Zin in! :)

• Cyleo
  • Laatst online: 19-11 20:21
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:14:
[...]

GT7 Prologue in 2016, "echte" spel in 2017, met 2200 auto's. Waarvan 600 Skyline's en 800 Supra's. Dan nog 700 auto's uit voorgaande delen met minder polygonen dan een recent telefoon spelletje. Geluid en AI zijn brak maar worden aangepast in toekomstige updates. Die er niet komen uiteraard. Dus wellicht in GT8.

Ik hoop vooral dat er nog ondersteuning komt voor de oudere stuurtjes. Vind de huidige status van ondersteuning vrij :'(

• Brad Pitt
Cyleo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:16:
Ik hoop vooral dat er nog ondersteuning komt voor de oudere stuurtjes. Vind de huidige status van ondersteuning vrij :'(
De (PC-based) driver voor Project Cars werkt erg goed, wellicht kunnen ze daar een deal mee maken/wat mee.

• Vrijdag
0xrubennft schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:34:
[...]

Zou een goede kickstarter zijn. Eentje die werkt met de Ps4 camera _/-\o_
Dan ga ik die meteen kopen :9 (mits er een House of the Dead/Time Crisis voor de PS4 ook meteen uitkomt 8) )

• Trishul
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Haha, helaas wel typerend voor de PS3 delen. Als we Yamauchi mogen geloven (die eigenlijk geen fan was van de PS3 architectuur, hij vond de PS2 dan weer top, op sommige vlakken zelfs beter dan de PS3) is dit voorgekomen met GT5 en GT6 omdat het voor hun erg lastig was om de voldoen aan de eisen met de PS3 hardware. Nu met de PS4 zouden die plooien gladgestreken moeten zijn, dus hebben ze nu geen excuus meer. Hij was ook best te spreken over de PS4 zover.

Sowieso heeft de PS3 (hardware) een hoop games van SCEJ vernaggeld, om er een paar te noemen: The Last Guardian (development hell omdat ze de concepten niet konder verwezenlijken met de hardware/engine, daarom wordt deze nu retooled voor de ps4, ja echt :+), GT5, GT6,...

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Toch TW3 maar even laten liggen voor wat het is :'). Eerst GTA V fatsoenlijk afronden, anders raak ik die denk ik nooit meer aan :9.

It's dogged that does it

• Cyleo
  • Laatst online: 19-11 20:21
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:19:
[...]

De (PC-based) driver voor Project Cars werkt erg goed, wellicht kunnen ze daar een deal mee maken/wat mee.
Welke PC-based driver? Is er een manier om Logitech stuurtjes aan Project Cars te hangen op de PS4 dan?

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26
Uncharted remastered zou ik nog wel willen aanschaffen, maar God of War heeft me nooit kunnen boeien. Heb een hekel aan hack'n'slash games.

Dat Rocket League is ook niets voor mij haha - RAGEN tot en met. Voetbal sucks, ook met autootjes, lol.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Brad Pitt
Cyleo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:34:
Welke PC-based driver? Is er een manier om Logitech stuurtjes aan Project Cars te hangen op de PS4 dan?
Nee, alleen voor Fanatec. De patenten van Immerion lopen wel binnenkort af zodat (heel) misschien de Logitech mensen alsnog iets krijgen. Acht de kans daar op echter bijzonder klein. Tenzij PD daar iets mee doet dus.

Jeroenimoes schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:35:

Dat Rocket League is ook niets voor mij haha - RAGEN tot en met. Voetbal sucks, ook met autootjes, lol.
hahaha crap heb ik t weer gemist _O-

Ach de Beta is weer afgelopen helaas.. enorm mee vermaakt! :D
Pagina: 1 ... 80 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link