Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.515 views
Ik hoop echt op meer info over StarWars Battlefront en Morpheus <3

(misschien toch maar ff wekkertje zetten..)

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-11 17:43
hallo.

ik heb net gta V gehaald en doe hem in mijn ps4 en hij begint te downloaden (bezig met downloaden van updatebestanden)

maar dat duurd 4 uur, ik kan het ook afbreken, maar heb ik dan geen bij gewerkt spel.. of is dit voor iets anders ??

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:28

JoeZuCK

_Fonz > all.

poor Leno schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:15:
Ik hoop echt op meer info over StarWars Battlefront en Morpheus <3

(misschien toch maar ff wekkertje zetten..)
Doe maar niet. Ik las dat EA gameplay bij de E3 zou laten zien.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
harley2009 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:16:
hallo.

ik heb net gta V gehaald en doe hem in mijn ps4 en hij begint te downloaden (bezig met downloaden van updatebestanden)

maar dat duurd 4 uur, ik kan het ook afbreken, maar heb ik dan geen bij gewerkt spel.. of is dit voor iets anders ??
Hoi harley!

Je zal helaas even geduld moeten hebben. Het downloaden duurT soms wat langer. Eventueel kan je wel alvast aan de single player beginnen.

Groetjes,
Voxxel

Zonnepanelen

InF.Inc schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:21:
[...]

Doe maar niet. Ik las dat EA gameplay bij de E3 zou laten zien.
Oh.. ik dacht bij Sony zelf.. -O-

Wanneer is EA aan de beurt dan?

• voxxel
(Gekopieerd van een comment op gamekings)

Alle NL tijden van de persconferenties:

Maandag 14 juni;
Bethesda - 04:00
Microsoft - 18:30
Electronic Arts - 22:00

Dinsdag 15 juni;
Ubisoft - 00:00
Sony - 03:00
Nintendo - 18:00
Square Enix - 19:00

Woensdag 16 juni;
PC Gaming Show - 02:00

Zonnepanelen

• harley2009
voxxel schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:22:
[...]

Hoi harley!

Je zal helaas even geduld moeten hebben. Het downloaden duurT soms wat langer. Eventueel kan je wel alvast aan de single player beginnen.

Groetjes,
Voxxel
geld dat voor alle spellen.??

ik heb ook pes 2015 gekocht, noet die ook een aantal uur downloaden ??

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
harley2009 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:32:
[...]

Zet je PS4 in Rest Mode en het downloaden gaat een stuk sneller (wel zorgen dat het aanstaat via je instellingen). Wanneer je een game speelt of een ander applicatie gebruikt tijdens het downloaden, gaat de snelheid op een laag pitje.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 16-05-2015 15:34 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• voxxel
harley2009 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:32:
[...]

Je kan elk spel offline spelen zonder updates. Maar voor online gamen moet je altijd patches downloaden. Ik wacht zelf altijd met gamen tot ik de patches binnen heb voor de beste ervaring.

Zonnepanelen

voxxel schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:31:
(Gekopieerd van een comment op gamekings)

Alle NL tijden van de persconferenties:

Maandag 14 juni;
Bethesda - 04:00
Microsoft - 18:30
Electronic Arts - 22:00

Dinsdag 15 juni;
Ubisoft - 00:00
Sony - 03:00
Nintendo - 18:00
Square Enix - 19:00

Woensdag 16 juni;
PC Gaming Show - 02:00
cool thnx :)

Scheelt weer om niet om 03.00 op te hoeven staan :>

• voxxel
De enige die ik live MOET zien zijn die van Bethesda, Microsoft en Sony. Jammer genoeg zijn die 2 nachten achter elkaar.

Zonnepanelen

• harley2009
voxxel schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:34:
[...]

Je kan elk spel offline spelen zonder updates. Maar voor online gamen moet je altijd patches downloaden. Ik wacht zelf altijd met gamen tot ik de patches binnen heb voor de beste ervaring.
ik speel niet online,(geen een spel trouwens).

maar als ik deze afbreek dan is het spel toch niet helemaal up to date. (bijgewerkt voor bugs enzo).

• voxxel
harley2009 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:40:
[...]

maar als ik deze afbreek dan is het spel toch niet helemaal up to date. (bijgewerkt voor bugs enzo).
Je hoeft hem toch ook niet af te breken? Je kan gewoon gaan spelen en de patch rustig verder laten downloaden.

Zonnepanelen

voxxel schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:39:
De enige die ik live MOET zien zijn die van Bethesda, Microsoft en Sony. Jammer genoeg zijn die 2 nachten achter elkaar.
Zou Bethesda met een MP voor Wolf komen?? *O*

(instant shutupandtakemymoney)

• JoeZuCK
  • Laatst online: 22:28

JoeZuCK

_Fonz > all.

poor Leno schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Oh.. ik dacht bij Sony zelf.. -O-

Wanneer is EA aan de beurt dan?
Ik vat hem ff niet meer.. Sony doet toch pre E3? Of zitten we hier allemaal over de E3 te praten. In dat geval lees dit:

http://www.gamespot.com/a...t-e3-new-mu/1100-6427375/

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
harley2009 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:40:
[...]

Als je de update niet laat voltooien, dan is 'ie niet up-to-date inderdaad, dat is een vrij makkelijke conclusie die je kan trekken. Is dat erg? Vast niet, maar probeer het vooral zelf.

The devil is in the details.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:54
Eigenlijk is het toch best stom dat als je in gta online zit en denkt, ik wil even mn eigen muziek luisteren, dat je dan spotify opstart, en gta suspended wordt waardoor je in 1 keer teruggezet wordt maar de singleplayer. Aangezien best wat ram gereserveerd is voor het OS e.d. zou dit toch gewoon moeten kunnen lijkt me. Of misschien is gta + partychat tegelijk al het maximum.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Jumpman schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:37:
[...]

AC:Unity is prima te spelen tegenwoordig, een kniesoor die hier nu nog problemen van maakt. Helaas net als bijvoorbeeld bij Driveclub had de game gewoon meteen goed moeten zijn.
Ik maak niet snel problemen over pop-in, framerate etc. Unity gekocht na de vele patches omdat het allemaal wel meeviel volgens velen. Echter vond ik en mijn gamematen die het bij mij hebben gespeeld het echt niet normaal zoveel als er in beeld veranderde. Of dat je stoort is uiteraard persoonlijk. Voor MIJ was het een gamebreaker en dat is echt geen azijn pissen.

• voxxel
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OQHkjxX.png

Zonnepanelen

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
poor Leno schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:42:
[...]

Zou Bethesda met een MP voor Wolf komen?? *O*

(instant shutupandtakemymoney)
Nee. Met een nieuwe TES. :9~
(Takemymoneyinstead)

• bukkum
Binnenkort aan bloodborne beginnen, ben benieuwd of ik de frustratie aankan....

• dutchgio
Trishul schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:45:
Eigenlijk is het toch best stom dat als je in gta online zit en denkt, ik wil even mn eigen muziek luisteren, dat je dan spotify opstart, en gta suspended wordt waardoor je in 1 keer teruggezet wordt maar de singleplayer. Aangezien best wat ram gereserveerd is voor het OS e.d. zou dit toch gewoon moeten kunnen lijkt me. Of misschien is gta + partychat tegelijk al het maximum.
Met Rest mode net zo. Bij GTA Online wel begrijpelijk maar bijvoorbeeld in het menu(!) van Fifa Ultimate Team kun je ook niet direct naar rest mode. Bij opstarten kom je dan weer in het algemen Fifa scherm terecht en os de verbinding met Fifa servers weg, terwijl je wel gewoon kunt downloaden in Rest mode -_-

Met Spotify net zo, je krijgt een melding "de game wordt opgeschort" bij openen van Spotify, maar de game stuurt je dus terug naar het hoofdmenu of de singleplayer van GTA.

Het lijkt me ook dat het wel gewoon moet kunnen, gevalletje verkeerd geprogrammeerd/geimplementeerd? Wellicht kimt het nog...

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
dutchgio schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:49:
[...]

Nee. Met een nieuwe TES. :9~
(Takemymoneyinstead)
Dan eerder Fallout 4. Dat spel schijnt al jaren in ontwikkeling te zijn, en er gaan geruchten van een aankondiging op de e3. Persoonlijk vind ik Bethesda's Fallout-games ook toffer dan hun Elder Scrolls-titels, dus ik hoop er in elk geval op.

Bethesda heeft overigens nog niet eerder een eigen volledige briefing gehad op de e3, dus ik verwacht sowieso een grote aankondiging. Het is ook goed mogelijk dat de tweede Dishonored wordt aangekondigd.

Als mijn beide gokjes blijken te kloppen, spring ik een gat in de lucht!

Oh, en de nieuwe Doom-game zou ook nog kunnen natuurlijk; die wordt ook door Bethesda uitgegeven. Daarvan is vorig jaar op de E3 een eerste teaser getoond, en ook dat spel is al jaren in ontwikkeling.

• dutchgio
Een nieuwe Fallout is inderdaad logischer, dat ligt meer in lijn der verwachting. In heb alleen liever een TES. ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27
bukkum schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:51:
Binnenkort aan bloodborne beginnen, ben benieuwd of ik de frustratie aankan....
Keep calm and kill on :P
Je kan altijd een kijkje nemen in het Bloodborne topic; genoeg spelers die je eventueel kunnen helpen en/of van tips kunnen voorzien.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• bukkum
Bloodborne topic al beetje doorgenomen idd. Vooral begin is ff wennen begreep ik.

• danysuri
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
Ik heb gisteravond een PS Vita gekocht, nu heb ik een paar vraagjes.

Als ik mijn PSN Plus abbo activeer via de website, en in log op mijn PS Vita kan ik dan later mijn PS4 dat ik in de toekomst ga aanschaffen voor N++ mijn PS4 als primary zetten.

Kan ik ook inloggen op een PS3 systeem dat mijn broer heeft zonder dat ik mijn account daar koppel zodat mijn broer de gratis PS3 games kan spelen. Kan dan ook nog later mijn account als primarry zetten.

Ik weet dat je op de Xbox 360 gewoon kan inloggen en dan je zo lang je ingelogd ben met een ander account de games kan spelen.

Ik als ik psn plus activeer de gratis games aan me account koppelen via de website toch.

Bedankt voor het antwoorden.

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
danysuri schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:43:
Ik heb gisteravond een PS Vita gekocht, nu heb ik een paar vraagjes.

Als ik mijn PSN Plus abbo activeer via de website, en in log op mijn PS Vita kan ik dan later mijn PS4 dat ik in de toekomst ga aanschaffen voor N++ mijn PS4 als primary zetten.

Kan ik ook inloggen op een PS3 systeem dat mijn broer heeft zonder dat ik mijn account daar koppel zodat mijn broer de gratis PS3 games kan spelen. Kan dan ook nog later mijn account als primarry zetten.

Ik weet dat je op de Xbox 360 gewoon kan inloggen en dan je zo lang je ingelogd ben met een ander account de games kan spelen.

Ik als ik psn plus activeer de gratis games aan me account koppelen via de website toch.

Bedankt voor het antwoorden.
Je ps+ abbo is gekoppeld aan je PSN account, dus als je hem activeert kun je hem op zowel de ps vita, ps3 als ps4 gebruiken. het zetten van een primairy heeft alleen betrekking op de ps4's en dus kan je ook gewoon je account op de ps3 gooien en daar de gratis games voor die console downloaden voor je broertje.

• danysuri
Dankjewel voor het antwoorden.
Moet ik nog bij de PS3 ingelogd blijven zo dat me broer de games kan spelen?
Of kan ik ook mijn PSN id alleen activeren op een PS3?

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
danysuri schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:00:
Dankjewel voor het antwoorden.
Moet ik nog bij de PS3 ingelogd blijven zo dat me broer de games kan spelen?
Of kan ik ook mijn PSN id alleen activeren op een PS3?
als je gewoon even een account aanmaakt op de ps3 en daar je games download, dan kan je broertje ze daarna gewoon op zijn eigen account spelen. ;)

• danysuri
Ik zal er binnen kort achter komen, heb nog nooit eerder een PS3 gebruikt had wel een account voor mijn oude PSP.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 01:57

The_Worst

Unox

dutchgio schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:53:
[...]

Met Rest mode net zo. Bij GTA Online wel begrijpelijk maar bijvoorbeeld in het menu(!) van Fifa Ultimate Team kun je ook niet direct naar rest mode. Bij opstarten kom je dan weer in het algemen Fifa scherm terecht en os de verbinding met Fifa servers weg, terwijl je wel gewoon kunt downloaden in Rest mode -_-

Met Spotify net zo, je krijgt een melding "de game wordt opgeschort" bij openen van Spotify, maar de game stuurt je dus terug naar het hoofdmenu of de singleplayer van GTA.

Het lijkt me ook dat het wel gewoon moet kunnen, gevalletje verkeerd geprogrammeerd/geimplementeerd? Wellicht kimt het nog...
Daarom Spotify starten via de telefoon of tablet. Hoef je het spel niet te suspenden of op te schorten.

Overigens is het gebruik van rest mode nog niet aan te raden met GTAV of Rocket League. Levert veel verbindingsproblemen op.

Wat is Rocket League toch een gaaf spel. In het begin wat wennen maar als je meer controle krijgt over de auto en daarna over de bal dan wordt het spel nog veel leuker. Ik heb nog nooit filmpjes opgeslagen maar ik heb nu toch wel een aantal mooie doelpunten en potjes bewaard. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door The_Worst op 16-05-2015 22:23 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:21
Was van plan om ook een ps4 te halen dit weekend met oa Fifa. Verkoper gaf mij het advies om nog een weekje te wachten. Volgende week komt er een aanbieding met Fifa voor 399 (is bij de Intertoys). Misschien dat andere hier ook wat aan hebben :)

• Trishul
The_Worst schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:22:
[...]
Daarom Spotify starten via de telefoon of tablet. Hoef je het spel niet te suspenden of op te schorten.

Overigens is het gebruik van rest mode nog niet aan te raden met GTAV of Rocket League. Levert veel verbindingsproblemen op.

Wat is Rocket League toch een gaaf spel. In het begin wat wennen maar als je meer controle krijgt over de auto en daarna over de bal dan wordt het spel nog veel leuker. Ik heb nog nooit filmpjes opgeslagen maar ik heb nu toch wel een aantal mooie doelpunten en potjes bewaard. :*)
Daar heb je helemaal gelijk in; in sluit ook altijd GTA5 helemaal af voordat ik de ps4 in restmode zet, want als je dan de volgende keer weer online wil gaan krijg je alleen maar rare connection issues, zoals 'invite all' dat niet meer werkt in de lobby's.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vanavond op een beamer Fifa gespeeld, helaas geen 1920x1080 ding maar 800x600, was iig wel goed te doen. Scheelde (vriend had 'm toch maar gehuurd) 100 Euro voor een weekend. Wat ook goed te doen was, is Rocket Reague beta. Potje split-screen 2vs2 online gedaan, dus met twee man lokaal tegen twee man online. Waardige opvolger, dus zodra de full beschikbaar is is dat een instant-buy.
The_Worst schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:22:
[...]

Ja idd, maar ben er net achter gekomen dat de Beta test op 19 mei al ophoudt.. -O- :(

(net nu ik iedereen aan t vertellen en overhalen ben..)

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Ik las een paar pagina's terug iemand iets zeggen over een E3 topic maar de search laat niets gerelateerds zien.. Iemand? Ik ben trouwens al even bezig met Watch_Dogs maar ondertussen vind ik het wel een vermakelijke game hoor. De opzet voor content is te makkelijk vind ik. Oke maak een gang-shootout en kopieeer die 20 keer zodat de speeltijd langer is zijn trucjes om je er makkelijk vanaf te maken, maar toch vind ik het wel leuk om te spelen, dat komt ook meer omdat de wereld leuk is om in te verblijven. In het begin had ik heel erg dat ik geen zin had om dingen te unlocken, gewoon snel de storyline uitspelen en door met de volgende game. Maar ondertussen ben ik daar wel in veranderd, ik weet niet of ik alles ga unlocken ( dingen als online tegen iemand anders, of de chess games ga ik niet unlocken simpelweg omdat ik online tegen iemand anders niet leuk vind en ik niet kan schaken :F ). Dingen zoals de gang shootouts ga ik zeker wel allemaal doen, hoewel ik wel hoop op een meer bevredigend gevoel als in AC:Black Flag. Daar ben ik uren bezig geweest met het zoeken van kistjes en uiteindelijk kreeg je er niks voor.. Al met al lijkt WD erg veel op AC in een modern jasje en word het snel repetief, maarja ik heb jaren lang MMORPG's gespeeld dus over repetief kan ik eigenlijk niet klagen ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Heaget op 17-05-2015 09:45 ]

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

poor Leno schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:03:
OK ff serieus, dit is gewoon ronduit oneerlijk :(

[afbeelding]

wtf.. 8)7
Verschil tussen Xbox One en PS4 is af en toe ook belachelijk :F

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/dump/Screen%20Shot%202015-05-17%20at%202.57.06%20PM.png

Mooie is ook dat er nog 10 euro (!) aan verzendkosten bij komt |:(

[ Voor 8% gewijzigd door MoietyMe op 17-05-2015 15:04 ]

• Heaget
Tja we moeten er wat voor over hebben om te gamen op de beste console...

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:05
Good Fella schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:01:
[...]

[afbeelding]

Vraag en aanbod, denk ik.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• voxxel
De xbox versie schijnt nogal buggy te zijn momenteel. Misschien heeft het daarmee te maken?

Zonnepanelen

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
voxxel schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:36:
De xbox versie schijnt nogal buggy te zijn momenteel. Misschien heeft het daarmee te maken?
Dan is de PC versie nóg erger blijkbaar. Echt sneu voor die gebruikers dan!

Nickname does not reflect reality

• Trishul
Good Fella schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:01:
[...]

[afbeelding]

Ik had het laatst ook met mortal kombat x; de ps4 versie is altijd duurder dan de x1 versie, momenteel is het prijsverschil €5. Aan de andere kant heb ik geen probleem om €55 te betalen voor een nieuwe game. Prijsverschil zal inderdaad wel komen door verschil in vraag en aanbod, check voor de grap ook eens diablo 3 :P

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53
Het lijkt me eerder iets van de Nederlandse distributeurs. Volgens mij zijn vrijwel alle X1 games bij launch in de Mediamarkt 55 euro, maar PS4 wil nog wel eens duurder zijn. Sony heeft het immers wat krapper dan MS.

Maar het hangt er net vanaf wat ze wel of niet opnemen. Als ze ook veel buitenlandse sites opnemen, dan is de prijs daar al snel lager. Dat de Dollar nu niet zo goedkoop meer is, helpt ook niet mee.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Trishul
Martinspire schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:13:
Het lijkt me eerder iets van de Nederlandse distributeurs. Volgens mij zijn vrijwel alle X1 games bij launch in de Mediamarkt 55 euro, maar PS4 wil nog wel eens duurder zijn. Sony heeft het immers wat krapper dan MS.

Maar het hangt er net vanaf wat ze wel of niet opnemen. Als ze ook veel buitenlandse sites opnemen, dan is de prijs daar al snel lager. Dat de Dollar nu niet zo goedkoop meer is, helpt ook niet mee.
Haha je bedoelt dat de distributeurs hier gewoon merken dat de vraag naar ps4 games een stuk groter is vergeleken met de concurrentie. Dat Sony niet de miljardenwinsten maakt als MSFT heeft daar niet zoveel mee te maken, kwestie vraag en aanbod (overigens haalt sony veel winst uit playstation, msft juist niet uit xbox: alle winst komt uit de windows/software/office etc. takken). En juist bij de mm zijn de games op beide platformen bij lauch dezelfde prijs, ook nu weer met the witcher 3, die overigens maar €48 zelfs kost. Dat hier sprake is van vraag en aanbod situatie zie je duidelijk bij sommige games, zoals diablo 3. De concurrentie doet het wereldwijd op zich nog aardig, maar is helaas een redelijke flop hier in NL te noemen, o.a. door de officiele launch pas 10 maanden later te doen.... Je ziet het trouwens in bijna heel Europa; in Duitsland is de verhouding 4:1, in Spanje en Italië idem, Frankrijk zit op 3:1.

[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 17-05-2015 22:28 ]

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Wolfenstein: The Old Blood uitgespeeld. Vermakelijke singleplayer shooter waarin je gewoon lekker nazi's kan afknallen. Al is stealth in veel gevallen de verstandigere aanpak. Leuke 2e helft van het verhaal ook.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19
Ooit eens rayman tijdens een aanbieding opgepikt maar nog niet gespeeld tot dit weekend .... Wat een toffe platformer is dat zeg , ver boven mijn verwachting !

Uitdagend , goed tempo en de creativiteit spat er van af .... chapeau

Ja of er zijn gewoon veel meer PS4 consoles in omloop. :+

Verwijderd

Nieuwe Preorders:

TOM CLANCY'S RAINBOW SIX SIEGE PRE-ORDER:
Uitgebracht 13 Okt 2015

https://store.playstation...01788_00-RB6SIEGESTRDPREO

TOM CLANCY'S RAINBOW SIX SIEGE GOLD PRE-ORDER:
Uitgebracht 13 Okt 2015

https://store.playstation...01788_00-RB6SIEGEGLDPREOR

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voor de mensen die gevoelig zijn voor verslavingen... begin niet aan Race The Sun. Dat gratis PS+ spelletje van afgelopen maand.... god kolere, wat is dat vreselijk verslavend xD Wel een vet concept, omdat ze elke 24 uur de gehele wereld waar in je "racet" resetten :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:32
DennusB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:19:
Voor de mensen die gevoelig zijn voor verslavingen... begin niet aan Race The Sun. Dat gratis PS+ spelletje van afgelopen maand.... god kolere, wat is dat vreselijk verslavend xD Wel een vet concept, omdat ze elke 24 uur de gehele wereld waar in je "racet" resetten :D
Echt verslavend. En het resetten is super, want dag later begin je gewoon weer bij 0 qua kennis over goede mooie route.
Echt top spel voor niets :)

• DennusB
  • Niet online
IlPirata schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:22:
[...]

Echt verslavend. En het resetten is super, want dag later begin je gewoon weer bij 0 qua kennis over goede mooie route.
Jep. Erg leuke indie game dit keer! Ben wel benieuwd, miss weet jij dat : Resetten ze ook elke 24 uur die "tasks" die je moet doen?

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:32
DennusB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:23:
[...]

Jep. Erg leuke indie game dit keer! Ben wel benieuwd, miss weet jij dat : Resetten ze ook elke 24 uur die "tasks" die je moet doen?
Volgens mij niet, maar fijne van de taks is dat ze verschillende gradatie hebben. Waardoor je ene altijd wel haalt en je wel verder kan komen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
IlPirata schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:22:
[...]

Dan toch maar eens proberen die game!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:19:
Wat een enthousiasme! Ik had hem toevallig dit weekend op mijn Vita gedownload en wilde gaan onderzoeken of het wat was.

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:01:
[...]

Wat een enthousiasme! Ik had hem toevallig dit weekend op mijn Vita gedownload en wilde gaan onderzoeken of het wat was.
Doen dan! Erg tof :D Op de Vita denk ik ook erg vet haha

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:08

Vanaf de launch is er geen enkele titel (standaard editie) in de aanbieding boven de € 55,00 geweest bij de MediaMarkt. Ook heb ik geen verschil in prijs tussen de PS4 en X1 kunnen ontdekken, meestal is de prijsstelling zo verdeeld: PC het goedkoopst, dan PS3 en X360 en PS4 en X1 het duurste.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik mis arcadeschietspellen op de PS4. Voor de PS3 had ik de House of the Dead en Resident Evil spellen gekocht (en van die pistolen voor de Move controller :') :9 ) en ik heb me sufgezocht maar voor de PS4 is zoiets echt niet te vinden. Zouden dit soort spellen ooit nog komen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
DennusB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:01:
[...]

het leek mij ook vet, ik ga hem ook spelen op mijn vita als ik op vakantie ben over 1,5 maand.
misschien op ps4 fijner spelen maar ach het lijkt mij een ideale vita spel voor op vakantie

nothing stops this train

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:01
Kol Nedra schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:47:
[...]

het leek mij ook vet, ik ga hem ook spelen op mijn vita als ik op vakantie ben over 1,5 maand.
misschien op ps4 fijner spelen maar ach het lijkt mij een ideale vita spel voor op vakantie
Shovel knight is ook een aanrader. Dat soort games zijn echt perfect voor de Vita.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• DennusB
  • Niet online
[...]

Check wel even of je geen internet nodig hebt er voor, want 1x in de 24 uur moet ie die nieuwe wereld ophalen ! :P

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Om middernacht kan je The Witcher 3 kopen voor je PS4 in de pop-up store te Kalverstraat 101 in Amsterdam! Kom jij?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CFRvMjmVEAAV0kw.png

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:38

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nee, niet op die manier.
:P

[ Voor 55% gewijzigd door BlackEyedAngel op 18-05-2015 12:12 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Kol Nedra
Tiwazz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:51:
[...]

Shovel knight is ook een aanrader. Dat soort games zijn echt perfect voor de Vita.
huh is die ook gratis geweest via psn+? nee toch?
lijkt mij idd ook een leuke titel, nog wachten op de psn+ versie.
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:04:
PlayStation NL

Om middernacht kan je The Witcher 3 kopen voor je PS4 in de pop-up store te Kalverstraat 101 in Amsterdam! Kom jij?

[afbeelding]
Nope ik koop deze game later pas, ik verwacht dat de game over enkele tijd massaal op marktplaats staat, dus dan haal ik hem wel voor 25-30 euro :)

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2015 12:25 ]

nothing stops this train

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:01
Kol Nedra schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:24:
[...]

huh is die ook gratis geweest via psn+? nee toch?
lijkt mij idd ook een leuke titel, nog wachten op de psn+ versie.
Nee die is niet gratis geweest maar zeker de moeite waard om aan te schaffen!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Kol Nedra
Tiwazz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:27:
[...]

Nee die is niet gratis geweest maar zeker de moeite waard om aan te schaffen!
ik wacht wel, mijn backlog op vita is toch al 30+ games ;)

nothing stops this train

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
PlayStation NL ‏

[afbeelding]
Helaas Amsterdam, anders was ik inderdaad gaan kijken :) Ik haal hem morgenochtend vroeg wel ergens voordat ik naar het werk ga. Kan m'n vrouw de hele dag gamen :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Vrijdag
  • Nu online
PlayStation NL ‏

[afbeelding]
Neem je zwaard en je maliënkolder mee, wat we gaan doen is een verrassing :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
The Witcher 3 is nu 48 euries bij mediamarkt.

Scrooge NL

• voxxel
Theo27 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:42:
*morgen

Zonnepanelen

Verwijderd

Theo27 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:42:
Grr..dat is ook meteen de laatste keer dat ik iets via de post bestel. Ik zit met mijn werk vijf minuten bij een Media Markt vandaan maar ik moet wachten tot morgen en heb er ook nog eens 60 euro voor moeten betalen. Darn..1st World Problems. =P

En ja release is morgen, maar veel winkels houden zich daar niet aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 12:51 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:52

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:50:
En ja release is morgen, maar veel winkels houden zich daar niet aan.
99% wel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• corset
Was het maar zo'n feest dat hij er eerder is :-( Heb er zin iin! Maar helaas nog een dag wachten

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:03:
Was het maar zo'n feest dat hij er eerder is :-( Heb er zin iin! Maar helaas nog een dag wachten
Ik heb nu wel een mail ontvangen dat mijn bestelling klaar voor verzending is, maar hij zal inderdaad wel morgen pas via de post komen.

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:01:
[...]

Dat gaat zeker gebeuren.
[...]
Het lijkt mij ook een prima game voor korte sessies. Ik dacht verder ook nog aan Hohokum omdat dat ook geen lange game is.
PlayStation NL ‏

[afbeelding]
Mooi verwoord Dennis :D Ga jij wel?
Vrijdag schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:40:
[...]

Neem je zwaard en je maliënkolder mee, wat we gaan doen is een verrassing :+
_O-

• Scrisissszzz
Ik ben nu bijna door de SP van Hardline heen. Maar zelfs op Hardline moeilijkheidsgraad is het eigenlijk best simpel..

Alleen jammer dat er een online trophy bij zit waar je zoveel voor moet doen. Daar heb ik geen zin in dus helaas geen platinum. :+

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:51:
Ik ben nu bijna door de SP van Hardline heen. Maar zelfs op Hardline moeilijkheidsgraad is het eigenlijk best simpel..

Alleen jammer dat er een online trophy bij zit waar je zoveel voor moet doen. Daar heb ik geen zin in dus helaas geen platinum. :+
Welke? Wat moet je doen dan?

• Scrisissszzz
poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:05:
[...]

Welke? Wat moet je doen dan?
De Menz in the Hood trophy:

http://www.playstationtrophies.org/forum/battlefield-hardline/261806-battlefield-hardline-trophy-guide-roadmap.html

In deze roadmap staat een uitleg. Lastige wat ik zo lees is de double barrel shotgun verdienen.

Och dat geld heb je zo bijelkaar toch? :)

Sorry zat verkeerd te lezen..

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 16:24 ]

• Scrisissszzz
Moet ik eerst beter worden online :P

[ Voor 13% gewijzigd door Scrisissszzz op 18-05-2015 16:25 ]

Pfff lijkt de Phantom assignments wel bij BF4 :/

• dutchgio
Online trophies zouden verboden moeten worden. :+
Tot level 50 in Assasins Creed Black Flag was ook geen pretje. ;)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19
Ik heb nog nooit een RPG gehad (spreekt me niet aan) maar The Witcher 3 lijkt me erg tof ... Toch vrees ik dat het genre me wat tegen valt ... Het is misschien vloeken in de kerk maar kan ik het enigszins vergelijken met een game als Shadow Of Mordor bijvoorbeeld ?

• corset
Denk meer aan:

Drakan (oud spel)
Dragon Age

Shadow of Mordor is wat meer action based en wat minder RPG :)

• Brutal1ty
  • Laatst online: 21-11 15:12
cardwizard schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:41:
Ik heb nog nooit een RPG gehad (spreekt me niet aan) maar The Witcher 3 lijkt me erg tof ... Toch vrees ik dat het genre me wat tegen valt ... Het is misschien vloeken in de kerk maar kan ik het enigszins vergelijken met een game als Shadow Of Mordor bijvoorbeeld ?
Rpg zit erg veel verschil in altijd... Final Fantasy is echt net zo goed te vergelijken met Elder Scrolls Skyrim als basketbal met een raceauto zeg maar. Of Bloodborne met Dragon age vergelijken BV...

Dus ookal vind je dit niks is er een vrij grote kans dat er rpgszijn die je wel heel erg tof vind.

Verwijderd

Ik wacht ook nog even met The Witcher 3, eerst maar eens 2 uitspelen. :D
Mordor vind ik persoonlijk niet echt een RPG. Er zitten niet echt stats in en verder zit er naast wat abilities geen diepte in het upgraden van je karakter. Ik trek hardcore RPG's als Skyrim en Fallout (dat zijn toch wel redelijke hardcore RPG's?) ook slecht, maar een Bloodborne vind ik dan wel weer wreed. De ene RPG heeft ellenlange dialogen die me echt geen fuck boeien waarbij je iedere keer weer een zinnetje moet uitkiezen (bij Fallout was ik geloof ik 2 uur verder voordat er überhaupt iets noemenswaardig gebeurd was), en de andere is weer meer action/adventure based. Volgens mij valt het in The Witcher ook redelijk mee.

Ik zit ook nog steeds te twijfelen om Dragon Age een keer te halen. Van wat ik heb gezien, valt het hierin ook wel mee met de dialogen en het verzamelen van shit, maar de game schijnt pas na een uur of 20 pas echt goed los te komen.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Ik hoor echt van bijna iedereen dat ik The Witcher 1 en 2 eerst moet spelen... hmm....

It's dogged that does it

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26
Scrisissszzz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:21:
[...]

De Menz in the Hood trophy:

http://www.playstationtrophies.org/forum/battlefield-hardline/261806-battlefield-hardline-trophy-guide-roadmap.html

In deze roadmap staat een uitleg. Lastige wat ik zo lees is de double barrel shotgun verdienen.
Je kunt het beste naar de pagina van de betreffende trophy gaan, heb je meer aan ;)

http://www.playstationtro...514-Menz-in-the-Hood.html

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
bram1984 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:25:
Mordor vind ik persoonlijk niet echt een RPG. Er zitten niet echt stats in en verder zit er naast wat abilities geen diepte in het upgraden van je karakter. Ik trek hardcore RPG's als Skyrim en Fallout (dat zijn toch wel redelijke hardcore RPG's?) ook slecht, maar een Bloodborne vind ik dan wel weer wreed. De ene RPG heeft ellenlange dialogen die me echt geen fuck boeien waarbij je iedere keer weer een zinnetje moet uitkiezen (bij Fallout was ik geloof ik 2 uur verder voordat er überhaupt iets noemenswaardig gebeurd was), en de andere is weer meer action/adventure based. Volgens mij valt het in The Witcher ook redelijk mee.

Ik zit ook nog steeds te twijfelen om Dragon Age een keer te halen. Van wat ik heb gezien, valt het hierin ook wel mee met de dialogen en het verzamelen van shit, maar de game schijnt pas na een uur of 20 pas echt goed los te komen.
Als ik het zo lees, zou ik jullie beide afraden om The Witcher 3 of Dragon Age voor het volle pond te kopen. Beide games bevatten namelijk wel flink wat actie, maar ook veel verhaal, cutscenes en kiesbare dialogen. Als je dat allemaal zo snel mogelijk overslaat om weer te gaan vechten, speel je eigenlijk maar de helft van deze games. Dit in tegenstelling tot Bloodborne en Dark Souls, waar het verhaal slechts een subtiele rol heeft en dialoog zo goed als afwezig is. Actie-fans zouden alsnog wel lol kunnen beleven aan The Witcher 3 en Dragon Age, maar dan ga je volgens mij voorbij aan de essentie van die titels. Misschien is het beter om deze titels wat later op te pikken voor een klein prijsje. Je kunt ook The Witcher 1 en 2 proberen, evenals Dragon Age 1 en 2, om te zien of het toch iets voor je is.

En wat nu precies wel of geen RPG is, daar is eigenlijk geen harde lijn meer in te trekken. Heel veel games hebben tegenwoordig RPG-invloeden, en de pure RPG's zijn op hun beurt juist beïnvloed door andere genres, waardoor nu bijna alles in zekere mate een hybride is van meerdere genres. Shadow of Mordor heeft heel lichte RPG-invloeden, Bloodborne ietsje sterkere, maar beide zijn voornamelijk actie-games. The Witcher en Dragon Age zitten een stuk dichter bij de traditionele RPG's, in termen van complexiteit, invloed op het verhaal, karakterontwikkeling en dergelijke. En games als Baldur's Gate en Pillars of Eternity zou je kunnen zien als "het meest RPG". Naar mijn mening is het een beetje zoals muziekgenres; ook daar zitten geen harde grenzen tussen.
SavageBrother schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:35:
Ik hoor echt van bijna iedereen dat ik The Witcher 1 en 2 eerst moet spelen... hmm....
Dat hoeft op zich niet. Deel 3 staat qua plot grotendeels los en bevat een introductie voor nieuwe spelers. The Witcher 1 en 2 zijn wel beide erg leuke titels voor als je er de tijd voor hebt, maar noodzakelijk zijn ze niet. Je zou in plaats hiervan ook kunnen Googlen naar een samenvatting van de eerste games (en de boeken, als je nog meer achtergrondinformatie wilt).

[ Voor 5% gewijzigd door geert1 op 18-05-2015 18:20 ]

• Heaget
Even een kleine vraag. Ik heb PS+ voor een jaar gekocht maar begreep dat deze automatisch word verlengd. Ik wil dit niet maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet automatisch verlengd want de PlayStation onthoud je creditcard gegevens en ik begreep ook dat als je die verwijderd je evengoed een rekening krijgt omdat het een abbonomentsservice is..

*edit*

Sorry ik had Google moeten gebruiken...
http://faq.en.playstation...-to-cancel-a-subscription

[ Voor 17% gewijzigd door Heaget op 18-05-2015 18:32 ]

• dutchgio
Instellingen bij je psn gegevens, kun je het uitzetten.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

(jarig!)
bram1984 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:25:
[...]
Als je het voeren van dialogen en 'bloempjes plukken' niets vind denk ik dat je dan een miskoop doet door Dragon Age te kopen. In Dragon Age ben je juist bijna meer bezig met dialogen voeren dan met combat.

Komend vanuit Bloodborne en Dark Souls vind ik de combat in Dragon Age echt vre-se-lijk. Zo ontzettend onoverzichtelijk vooral. Teveel spelleffects in beeld, teveel herrie. Je kunt de game tijdens combat pauzeren om wat minimale tactics toe te passen maar meh, dit werkt niet lekker met een DS4. Ik vond het helemaal niks in ieder geval. Jammer want ik vond de story, de wereld en juist die dialogen voeren erg boeiend. Maarja, de gameplay tijdens combat is gewoon echt gaar vind ik.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Vrijdag
  • Nu online
lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:43:
Denk meer aan:

Drakan (oud spel)
Afbeeldingslocatie: http://www.psygnosis.org/games/drakan/covers/cover2.jpg

Daar zou ik ook wel een reboot van willen zien. Graphics van pakweg Tomb Raider en net zo uitgebreid als Skyrim :9

• danysuri
Ik lees op het internet dat Spelunky een cross buy titel zou moeten zijn. Maar dat is niet meer recent in de zin van de tijd van de plaatsing van de info.
Nu heb ik net support gebeld en die vertel mij dat het niet zo is als het er niet bij staat, gewoon zonder te vragen wat voor game het is.

Ik wil hem voor mijn PS Vita halen maar het zou mooi zijn als ik em ook voor de PS4 krijg.

Op de us site staat er ook niet bij maar volgens de chat is het wel zo, hij kon geen uitspraak doen over de nl store.

[ Voor 13% gewijzigd door danysuri op 18-05-2015 19:25 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:47:
[...]

Als je het voeren van dialogen en 'bloempjes plukken' niets vind denk ik dat je dan een miskoop doet door Dragon Age te kopen. In Dragon Age ben je juist bijna meer bezig met dialogen voeren dan met combat.

Komend vanuit Bloodborne en Dark Souls vind ik de combat in Dragon Age echt vre-se-lijk. Zo ontzettend onoverzichtelijk vooral. Teveel spelleffects in beeld, teveel herrie. Je kunt de game tijdens combat pauzeren om wat minimale tactics toe te passen maar meh, dit werkt niet lekker met een DS4. Ik vond het helemaal niks in ieder geval. Jammer want ik vond de story, de wereld en juist die dialogen voeren erg boeiend. Maarja, de gameplay tijdens combat is gewoon echt gaar vind ik.
Ik deel je mening. Ik ben echt fan van bv Baldur's Gate, net als (ook al is dat heel wat anders) Bloodborne en de Souls games. Ik heb Dragon Age gekocht (PSN helaas) maar ik kan rustig zeggen dat dat mijn grootste PS4 miskoop is geweest. Maar goed, een vriend van me heeft hem met plezier uitgespeeld. Smaken verschillen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Oké zo te zien gaat DA 'm niet worden dus. :+

Weer een nieuwe Arkham Knight video. Meer mensen die hier ontzettend naar uitkijken? Ik vind dit een van de vetste series van de vorige generatie.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
danysuri schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:09:
Ik lees op het internet dat Spelunky een cross buy titel zou moeten zijn. Maar dat is niet meer recent in de zin van de tijd van de plaatsing van de info.
Nu heb ik net support gebeld en die vertel mij dat het niet zo is als het er niet bij staat, gewoon zonder te vragen wat voor game het is.

Ik wil hem voor mijn PS Vita halen maar het zou mooi zijn als ik em ook voor de PS4 krijg.

Op de us site staat er ook niet bij maar volgens de chat is het wel zo, hij kon geen uitspraak doen over de nl store.
In november was het een ps plus game en toen wel op alle platformen. Zal niet veranderd zijn denk ik..

• Trishul
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1047916

Op 21 mei wordt de nieuwe need for speed onthuld, kijk eens naar de teaser image:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LPjWsMR.jpg
Het origineel was heel erg donker, op neogaf hebben ze dit lichter gemaakt.

Dat lijkt wel erg veel op een Underground 3 _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Trishul op 18-05-2015 21:05 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link