Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.514 views

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Slaapje schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:19:
Om wat te doen terwijl ik wacht op Final Fantasy X ben ik net begonnen aan Life is strange. Wat een gave game is dat! Wel een beetje alternatief, maar ik geniet er van. Hier kan ik mij wel mee vermaken tot morgen 😊
Toffe game is dat idd. Ep 3 komt volgende week uit. Eindelijk een telltale concurrent.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
Ben net door episode 1 heen en het is zeker een goede concurrent van telltale. Mis nog wel een hele boel collectibles, dus daar nog maar even voor terug gaan.

To dare is to do

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Slaapje schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:20:
Ben net door episode 1 heen en het is zeker een goede concurrent van telltale. Mis nog wel een hele boel collectibles, dus daar nog maar even voor terug gaan.
Ook episode 2 is tof. :)

• Slaapje
De vrouw is tot vanavond laat de deur uit, dus ik denk dat ik daar straks maar aan ga beginnen :+

To dare is to do

Aangename verrassing: Sniper Elite heeft 3D ondersteuning. Weet alleen nog niet of ik het fijner vind spelen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Slaapje schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:36:
De vrouw is tot vanavond laat de deur uit, dus ik denk dat ik daar straks maar aan ga beginnen :+
Hoor graag in spoilertags hoe je het vond :)

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
bram1984 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:18:
Aangename verrassing: Sniper Elite heeft 3D ondersteuning. Weet alleen nog niet of ik het fijner vind spelen.
Ziet dat er echt 3D uit of is het geinig en meer niet?
Ja volgens mij wel. Het is stereoscopic en het ziet er zeker 3D uit. Het beeld is alleen iets donkerder door de bril, vandaar dat ik nog twijfel.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:03:
Ja volgens mij wel. Het is stereoscopic en het ziet er zeker 3D uit. Het beeld is alleen iets donkerder door de bril, vandaar dat ik nog twijfel.
Bram, jij hebt toch ook een Bravia 828 ofzo? Daar zit toch nog steeds die "halve resolutie bug" in of is dat gefixt? Ik heb destijds Trine in 3D geprobeerd. Ziet er mooi uit maar uiteindelijk vond ik de bril op mijn hoofd en dus die gehalveerde resolutie niet beter spelen dan gewoon old school...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

50W828 ja. Oh geen idee. Zegt me niks. Trine ziet er prima uit, voor zover ik heb gezien. Niet echt intensief gespeeld verder.

Verwijderd

Ik heb mij een nieuwe Playstation 4 gekocht bij Intertoy's €388,00 met GTA 5 .
Zat maanden lang zonder gameconsole en de laatste was de Xbox 360 en had deze verkocht .
Reden voor de aanschaf van de Playstation 4 is het aanbod games die gaan uitkomen zoals Metal Gear Solid 5 , Assassin's Creed Syndicate , Uncharted 4 , en misschien later de racesimulatie Project Cars .
Maar ik heb ook de game The Last of Us nog nooit gespeeld en gelijk aangeschaft .
En GTA 5 speel ik heel graag nog eens over op de Playstation 4 .
Ik kies zeker de Playstation 4 boven de Xbox One omdat de hardware mij meer aanspreekt en heb toch meer vertrouwen in de toekomst van de Sony .

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 09:19
bram1984 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:31:
50W828 ja. Oh geen idee. Zegt me niks. Trine ziet er prima uit, voor zover ik heb gezien. Niet echt intensief gespeeld verder.
Was laatst wel een update uit met verbetering voor 3d maar of dat het ook die bekende bug fixte weet ik niet. Wel kan ik zeggen dat trine en verschillende 3d films er gewoon normaal/goed uitzagen

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:26:
Ik heb mij een nieuwe Playstation 4 gekocht bij Intertoy's €388,00 met GTA 5 .
Zat maanden lang zonder gameconsole en de laatste was de Xbox 360 en had deze verkocht .
Reden voor de aanschaf van de Playstation 4 is het aanbod games die gaan uitkomen zoals Metal Gear Solid 5 , Assassin's Creed Syndicate , Uncharted 4 , en misschien later de racesimulatie Project Cars .
Maar ik heb ook de game The Last of Us nog nooit gespeeld en gelijk aangeschaft .
En GTA 5 speel ik heel graag nog eens over op de Playstation 4 .
Ik kies zeker de Playstation 4 boven de Xbox One omdat de hardware mij meer aanspreekt en heb toch meer vertrouwen in de toekomst van de Sony .
Welkom bij de club man.

P.S ben jij toevallig familie van Dennis :+

Scrooge NL

Verwijderd

Nee is geen kennis van mij , ik kom uit Maastricht
Theo27 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:31:
[...]

Welkom bij de club man.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:25
[...]

Welkom bij de club man.

Hahaha :o
Reactie erop hierboven is misschien nog mooier :D
[...]

Welkom bij de club man.

Haha precies wat ik dacht. :+

• Theo27
Ik moest het wel vragen. Het had zeker gekund.

Scrooge NL

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
bram1984 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:45:
[...]

Haha precies wat ik dacht. :+
hahaha ik ook, zal de manier van vertellen wel zijn hahaha

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:18:
Ik vond het tegenvallen, niet zo goed uitgewerkt als in Uncharted 3 (bijv.).

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
[...]

Welkom bij de club man.

Lol ik dacht het zelfde :)

PSN: Maichel

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:51
The last of us stand alone staat in de store sinds vandaag? voor 9,99 euro. Geen idee of het wat is. Moet je de base game hebben gespeeld? Of is een opzich zelf staand verhaal?
Ja, deze bevat spoilers, dus eerst de game zelf spelen.

[ Voor 76% gewijzigd door bram1984 op 14-05-2015 22:53 ]

• dutchgio
Die DLC is standalone uitgebracht voor als je de game op de ps3 hebt gespeeld maar niet de dlc die later uit is gekomen, en je de remastered niet hebt gekocht op de ps4.

Dan kun je dus voor een lage prijs alsnog de DLC spelen.

Je moet niet de DLC kopen en gaan spelen terwijl je heel The Last Of Us niet hebt gespeeld. Dan mis je een deel van het verhaal, en je doet afbreuk aan The Last Of Us als je dat nog wil gaan spelen.

Niet doen dus. ;)

• Exorcist
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:04:
[...]

Toffe game is dat idd. Ep 3 komt volgende week uit. Eindelijk een telltale concurrent.
Nu nog hopen dat er een disc-versie komt. Ik stel mijn aanschaf bewust uit, mocht de disc release niet komen dan koop ik 'm digitaal.

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:18:
[...]

20 euro bij de lokale intertoys, BF 4 premium edition. ;)
Volgensmij is dat niet de hele game, zie overal prijzen van 60 euro. Ik heb hem iniedergeval digitaal gekocht.

Eerder wilde ik al mijn games op disc, maar digitaal is toch wel verdomd makkelijk, nooit mee disc's wisselen, vrijwel direct spelen na aankoop. Het enige is dat ik niet een mooie volle kast met games heb.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 09:14 ]

• dutchgio
Jawel. ;)
Wellicht een foutje bij Intertoys maar het is de editie die elders 60 kost . ;)

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik join ook de PS4 club. Ik had 'm bij de release al gepreordered maar uiteindelijk gecancelled omdat de games me op dat moment niet aanspraken. Eind vorige week ben ik dan eindelijk tot de aanschaf overgegaan, met het oog op The Witcher 3 aanstaande dinsdag.

Om me tot die tijd te vermaken heb ik Rayman Legends en Child of Light gekocht. Allebei erg vermakelijke games. Child of Light is vooral in artistiek opzicht heel mooi, maar wel vrij simpel en een ietwat vaag verhaal, met al dat gerijm. Erg aandoenlijke soundtrack wel. Had 'm binnen een dag op 100%, dus verder niet heel lang. Van mij mag Ubisoft absoluut meer van dit soort creatieve games maken (Valiant Hearts heb ik overigens nog niet gespeeld).

Rayman Legends in echt een gruwelijke platformer. Heel erg leuk om te spelen. Veel variatie tussen de levels en de muzieklevels aan het eind van de werelden zijn simpelweg geniaal. De latere levels bieden ook de nodige uitdaging. Één van de invasion paintings (Infiltration Station Invaded) met name, daar heb ik echt een hele tijd op zitten zweten om onder 40 seconden te komen. Toen dat uiteindelijke lukte stond ik zo stijf van de adrenaline dat een kwartier lang door het huis geijsbeerd heb. Dat gevoel heb ik sinds wellicht de Mile High Club in Call of Duty 4 niet gehad. Wow.

Al met al erg blij met mijn nieuwe speeltje. En heel veel zin in The Witcher 3!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
DigitalError schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:58:
[...]

hahaha ik ook, zal de manier van vertellen wel zijn hahaha
Het enige wat ontbreekt is een cijfer (meestal een 8 )en 'dat het er audiovisueel heel mooi uit ziet'.

Helemaal mooi.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Divinity Original Sin komt in een enhanced edition naar de consoles ! _/-\o_

Baalde al dat ik niet meer op de PC game omwille van dit spel en had stiekun hoop en die komt dus nu uit! :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:38

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Sweet, nooit genoeg RPG's :)
Nou nog een supervette SF rpg a la Mass Effect en ik ben weer blij :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:21
Vandaag of morgen ook een ps4 halen. Zit de '14 dagen PlayStation Plus' er nog steeds bij als je er één koopt? Zie het niet bij beschrijvingen staan bij (web)shops en game eigenlijk alleen maar online.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Marc3l schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:25:
Vandaag of morgen ook een ps4 halen. Zit de '14 dagen PlayStation Plus' er nog steeds bij als je er één koopt? Zie het niet bij beschrijvingen staan bij (web)shops en game eigenlijk alleen maar online.
Gewoon meteen een jaar PS+ erbij nemen, heb je nergens last van. Die 2 weken maakt ook niet echt veel uit he..

• djmelvee
dutchgio schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:19:
Jawel. ;)
Wellicht een foutje bij Intertoys maar het is de editie die elders 60 kost . ;)
Geen foutje, is echt zo. Maatje van me is bedrijfsleider bij Interzooi, volgens hem is BF4 Premium editie voor Xbone 20 euro, PS4 niet.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Marc3l schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:25:
Het zit er niet zozeer 'bij' maar als je naar de PlayStation Store gaat vind je daar de optie voor de 14 dagen gratis PS+.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:21
Elysi schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:51:
[...]

Het zit er niet zozeer 'bij' maar als je naar de PlayStation Store gaat vind je daar de optie voor de 14 dagen gratis PS+.
Ok thanks! :)

• dutchgio
Mits je je creditcard info afgeeft volgens mij. Dat is nogal een drempel aangezien dat hier niet zo gewoon is om een CC te hebben, in tegenstelling tot bijvoorbeeld in de VS.

• dutchgio
djmelvee schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:29:
[...]

Geen foutje, is echt zo. Maatje van me is bedrijfsleider bij Interzooi, volgens hem is BF4 Premium editie voor Xbone 20 euro, PS4 niet.
Prijs in de schappen was al aangepast, scanner de kassa niet. ;)
Gaat weldegelijk om de PS4 versie.

https://nl.pepper.com/aan...99-intertoys-winkels-7508

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 01:57

The_Worst

Unox

Meer mensen die Rocket League spelen? Gesloten bèta is nu beschikbaar. Met auto's een gigantische bal in het doel van de tegenstanders zien te krijgen. Snelle actie, met korte potjes van 5 minuten. Erg simpel maar erg verslavend.

50k sleutels instant beschikbaar: http://psyonix.com/BC2/In...php?Keyword=RedditInstant

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 15-05-2015 15:29 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 21:29
The_Worst schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:29:
Meer mensen die Rocket League spelen? Gesloten bèta is nu beschikbaar. Met auto's een gigantische bal in het doel van de tegenstanders zien te krijgen. Snelle actie, met korte potjes van 5 minuten. Erg simpel maar erg verslavend.

50k sleutels instant beschikbaar: http://psyonix.com/BC2/In...php?Keyword=RedditInstant
Is dit hetzelfde als het spel dat al (meer dan) een jaar op de PS3 te spelen is? Je beschrijving klopt 1 op 1, maar dacht dat de titel anders was. Was daar erg slech in in ieder geval.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 01:57

The_Worst

Unox

Geen idee, nooit een PS3 gehad. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• dutchgio

Ja echt een geniaal spel, heel leuk om te spelen en een keer wat anders. :D
Voetbal met RC autotjes zegmaar :9~

Die ps3 game heette inderdaad anders.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 15-05-2015 16:20 ]

OK ff serieus, dit is gewoon ronduit oneerlijk :(

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/ve5irt.png

wtf.. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 15-05-2015 17:04 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53
poor Leno schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:03:

[afbeelding]

wtf.. 8)7
Tjah, al die goedkope pc-sites krijgen hem van Rusland of een schimmige afkomst. Al vaak problemen mee gehad, dus erg blij hoef je daar ook niet om te zijn. Is wel vaker dat de pricewatch een krom beeld geeft. Van mij mogen ze die sites er wel uit filteren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• dutchgio

[afbeelding]

wtf.. 8)7
Inderdaad, als je nu een Xbox One had gehaald was je met Mortal Kombat X erbij 3 euro goedkoper uit.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52

[afbeelding]

wtf.. 8)7
Als je bij de pc games kijkt, zie je dat de goedkoopste 'normale' winkel €45 vraagt. De rest zijn keysellers als ik het goed zie.

Zonnepanelen

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52

[afbeelding]

wtf.. 8)7
Gewoon account sharing met iemand die je vertrouwt op je PS4 (of X1). Betaal je €35 per game ;) ($30 als diegene of jij een US account gebruikt).

Noot: zou MKX echter niet uit de US Store halen op de PS4, de game heeft (net als vorige Netherrealm games) een regio-lock voor online. Dat wil zeggen dat je dan alleen tegen Amerikanen kan spelen met ontzettend veel lag. Netherrealm is de ENIGE developer die dit doet overigens.

[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 15-05-2015 17:20 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Slaapje
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:35:
[...]

Hoor graag in spoilertags hoe je het vond :)
Kan het je nog niet vertellen, onverwachts bezoek gisteren en vanmorgen stond Final Fantasy X in de store... :+

To dare is to do

• RubenSaurus
Zit even de Rocket League beta te doen maar wat is dat een vermakelijk spelletje zeg! bedankt voor de tip!
Uhuh, vrouw weg, 'onverwachts' bezoek, niet gegamed.. uhuh

Afbeeldingslocatie: http://content8.flixster.com/question/58/12/30/5812302_std.jpg

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Slaapje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:15:
[...]

Kan het je nog niet vertellen, onverwachts bezoek gisteren en vanmorgen stond Final Fantasy X in de store... :+
De 3e keer dat je FFX op een nieuw platform speelt? :P Sony kent der remakes. :)

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 22:00
dutchgio schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:18:
[...]

Ja echt een geniaal spel, heel leuk om te spelen en een keer wat anders. :D
Voetbal met RC autotjes zegmaar :9~

Die ps3 game heette inderdaad anders.
Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars was de naam van die PS3 game.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:54
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:57:
[...]

De 3e keer dat je FFX op een nieuw platform speelt? :P Sony kent der remakes. :)
Hehehe dan ben je deze nog vergeten:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ue90yn7.gif

Square Enix die FF7 aankondigd als re-release, geen remaster/remake, voor de Preystathion fourh _O-

Wel geinig voor de mensen die the witcher 3 willen halen; MM organiseert in samenwerking met de uitgever (namco) en de ontwikkelaar (CD Project RED) speciale 'pop-up' stores in de Kalverstraat in Amsterdam, ook speciaal voor een nachtelijke opening op release: http://www.mediamarkt.nl/...=4548156&sc_uid=563160667

[ Voor 37% gewijzigd door Trishul op 15-05-2015 19:27 ]

Ook net aangemeld voor Rocket League, ben benieuwd! :D

• RubenSaurus
poor Leno schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:48:
Ook net aangemeld voor Rocket League, ben benieuwd! :D
Als het goed is krijg je binnen een minuut die key in je mail, hier in ieder geval wel.
Spel is ongeveer 500mb + 500mb Update :P

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Met The Witcher 3 kom je de zomer wel door :) Van wat ik er tot nu toe van zie is het echt een geweldige mix van open world, compelling story, en goede combat. Iets wat tot nu toe vaak niet samen komt. Zo is Skyrim geweldig in de open world, maar ontbreekt het aan een aantrekkelijke combat mechanics.

• Slaapje
poor Leno schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:21:
Uhuh, vrouw weg, 'onverwachts' bezoek, niet gegamed.. uhuh

[afbeelding]
Mijn naam is haas ☺
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:57:
[...]

Haha nope, heb geen ps2/3 gehad. Laatste Final Fantasy die ik speelde op de Playstation was numero 9, ben wel altijd benieuwd geweest naar X en X-2.

To dare is to do

DigitalError schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:49:
[...]

Als het goed is krijg je binnen een minuut die key in je mail, hier in ieder geval wel.
Spel is ongeveer 500mb + 500mb Update :P
Zwengel m zo aan *O*

• rwbk
Wat ik mijzelf afvroeg is assassins creed unity op de ps4 nu wel fatsoenlijk te spelen? En is het wat? Heb alle assassins creeds gespeeld maar niet echt dat overkoepelende verhaal gevolgd.
Wat ik heb begrepen is er nog 0,0 aan de bugs gedaan (pop-ins enzo), of althans iets dat t goed heeft gefixed.. maar ik kan t fout hebben :/

• dutchgio
Het is nu prima te spelen, en verder een prima game die bij launch nogal geschaduwd werd door de vele bugs, vastlopers, lage framerate etc.
Maar nu speelt het prima weg IMHO.
Het verhaal overloopt wel een beetje, maar je hoeft de eerdere delen niet gespeeld te hebben.

• dutchgio
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:50:
Met The Witcher 3 kom je de zomer wel door :) Van wat ik er tot nu toe van zie is het echt een geweldige mix van open world, compelling story, en goede combat. Iets wat tot nu toe vaak niet samen komt. Zo is Skyrim geweldig in de open world, maar ontbreekt het aan een aantrekkelijke combat mechanics.
Dwt hoop ik dan maar. :P
Overigens had ik met de combat van Skyrim geen moeite, maar ik snap wel wat je bedoeld.
Als het net zo'n game als Skyrim is moet het goedkomen. :9

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:43

Pinjataaa

Hit me!

Net Guacemelee uitgespeeld, super leuk en dat als gratis PS plus game :)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26
rwbk schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:07:
Wat ik mijzelf afvroeg is assassins creed unity op de ps4 nu wel fatsoenlijk te spelen? En is het wat? Heb alle assassins creeds gespeeld maar niet echt dat overkoepelende verhaal gevolgd.
'overkoepelend verhaal' is niet echt aanwezig in Unity. De patch heeft overigens wel veel speelbaarder gemaakt. De popups enf ramedrops zijn flink verminderd.

Ook maar aangemeld voor Rocket League. :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• rwbk
Jeroenimoes schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:44:
[...]

'overkoepelend verhaal' is niet echt aanwezig in Unity. De patch heeft overigens wel veel speelbaarder gemaakt. De popups enf ramedrops zijn flink verminderd.

Ook maar aangemeld voor Rocket League. :)
Aah thanks ga ik even kijken op marktplaats of ik hem voot 20 euro op de kop kan tikkrn.

Off topic

Wat een geweldige gebruikersnaam
rwbk schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:07:
Ik hoor dat er nog steeds ernstige pop-in en andere vreemde bugs aanwezig zijn, dus ik waag me er niet aan.

• Geronimous
bram1984 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:32:
[...]

Ik hoor dat er nog steeds ernstige pop-in en andere vreemde bugs aanwezig zijn, dus ik waag me er niet aan.
Overdramatisering is ook schering en inslag. De pop-in die er nog is vind ik zelf eerder grappig dan storend. Soms kom je nog een bug tegen, maar dat heeft zowat iedere game wel eens. Feit blijft dat de patch het al een heel stuk heeft verminderd.

Dus waag je er vooral niet aan. Stel je voor dat je ergens een poppetje ziet oppoppen, of zweven. Ik zou er een verder prima en vermakelijke game ook links voor laten liggen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• JoeZuCK
  • Laatst online: 22:28

JoeZuCK

_Fonz > all.

rwbk schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:50:
[...]

Aah thanks ga ik even kijken op marktplaats of ik hem voot 20 euro op de kop kan tikken
Ik heb me ermee vermaakt. Denk wel een uurtje of 180 als het er niet meer zijn. Online ook goed te doen. Bram is een dramaqueen :+ popups e.d is er bijna niet meer. En zeker niet gamebreaking. Je mag het spel in gloednieuwe staat van me overnemen voor 29,99. Je krijgt er dan ook een code voor the Chemical Revolution bij (ongebruikt uiteraard).

[ Voor 38% gewijzigd door JoeZuCK op 15-05-2015 23:01 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Jeroenimoes schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:48:
[...]

Overdramatisering is ook schering en inslag. De pop-in die er nog is vind ik zelf eerder grappig dan storend. Soms kom je nog een bug tegen, maar dat heeft zowat iedere game wel eens. Feit blijft dat de patch het al een heel stuk heeft verminderd.

Dus waag je er vooral niet aan. Stel je voor dat je ergens een poppetje ziet oppoppen, of zweven. Ik zou er een verder prima en vermakelijke game ook links voor laten liggen.
Ga ik voorlopig ook zeker doen.

• JD2k3
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 11:51

Thanks voor de tip het is inderdaad een erg verslavend spelletje 8)

• Exorcist
  • Niet online

Hey, mooi! Speel al een tijdje de vorige variant op de PS3 (local MP 4p) dus dit is een must-buy :)

/code is binnen, mooi om morgen eens te testen met wat vrienden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Exorcist op 15-05-2015 23:34 ]

• bukkum
InF.Inc schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:56:
[...]

Ik heb me ermee vermaakt. Denk wel een uurtje of 180 als het er niet meer zijn. Online ook goed te doen. Bram is een dramaqueen :+ popups e.d is er bijna niet meer. En zeker niet gamebreaking. Je mag het spel in gloednieuwe staat van me overnemen voor 29,99. Je krijgt er dan ook een code voor the Chemical Revolution bij (ongebruikt uiteraard).
Toen ik het spel een maandje terug speelde was de pop-in echt wel dramatisch. Weet niet of er nog een patch is geweest maar anders overdrijft Bram er niks aan. Heb m daarom verkocht, deed echt afbreuk aan spelplezier.

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

bukkum schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:35:
[...]

Toen ik het spel een maandje terug speelde was de pop-in echt wel dramatisch. Weet niet of er nog een patch is geweest maar anders overdrijft Bram er niks aan. Heb m daarom verkocht, deed echt afbreuk aan spelplezier.
Ik onderschrijf dit. Ik had de game al een tijdje geleden gekocht en twee weken geleden voor t eerst gespeeld. Als die 'patch' de ergste problemen heeft opgelost, moet het wel een verschrikkelijk slechte game zijn geweest. :| (in technisch opzicht dan) En ik ben niet zo snel zo uitgesproken over een game.
Ook nu stoor ik me aan de framedrops en pop-in. Misschien dat ik een klein beetje biased ben door de controverse, maar Black Flag was in dat opzicht echt 3x beter, en hierbij overdrijf ik echt niet. Het verhaal is wel leuk en de setting is tof, maar door de problemen kwam ik er gewoon niet in. Als je het werkelijk wil spelen raad ik je het in ieder geval af om via een officieel kanaal te kopen, want Ubisoft hoort hier gewoon voor afgestraft te worden. ;w

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:29
Heb Unity 3 weken terug 2e hands opgepikt, moet me er wel doorheen worstelen. Black flag vond ik echt een super toffe game. Was ook mijn eerste AC. Ik ga probeer zover mogelijk te komen voordat the Witcher op de deurmat valt.

Ik stoor me verder weinig aan pop-in enz. Maar vind het erg eentonig allemaal. Zal de volgende AC waarschijnlijk zelfs 2e hands niet kopen.

Verwijderd

Black Flag is zeer vermakelijk inderdaad.
Unity moet ik me ook nog een keer doorheen
worstelen. De nieuwe aankomende Assassins
Creed ga ik pas kopen als die een Euro of 10 is.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik vond Black Flag ook leuker door de setting en het varen. Unity was dan weer erg tof omdat hij grafisch zoveel mooier was, redelijk indrukweekend voor een open wereld game.

Ja de pop-in is er nog steeds, minder dan in het begin maar nog steeds aanwezig, ik heb me er echter nooit aan gestoord. Een open wereld game gaat nooit perfect zijn, The Witcher 3 is ook verre van perfect.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
The Witcher is perfect. Punt :P

• Beakzz
  • Laatst online: 15:29
Exorcist schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:31:
[...]

Hey, mooi! Speel al een tijdje de vorige variant op de PS3 (local MP 4p) dus dit is een must-buy :)

/code is binnen, mooi om morgen eens te testen met wat vrienden :)
Wow dit spel is knap onder mijn radar gebleven. Zelfs van de PS3 versie wist ik niks af :o
Gelijk even aangemeld en de key al binnen dus vanavond eens kijken wat het is. En zit er in deze versie ook local mp ?!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heaget schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:20:
The Witcher is perfect. Punt :P
wat je wilt :P maar mensen die AC Unity afschieten om de popin, framerate drops en bugs hoeven ook niet een The Witcher 3 te beginnen :P

• Jumpman
  • Laatst online: 20:08

Echt een topgame, simpel maar erg vermakelijk. Speel nu sinds een maandje de Bèta, instant fun!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• bukkum
Chaoss schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:16:
[...]

wat je wilt :P maar mensen die AC Unity afschieten om de popin, framerate drops en bugs hoeven ook niet een The Witcher 3 te beginnen :P
Wat volgens insidegamer het geval is dat de pop-in vnl bij cutscenes is. En dat is wel ff anders dan bij unity tijdens gameplay.

• Martinspire
Voor de liefhebbers, de E3 show van Sony is om 3.00 Nederlandse tijd (in de nacht dus)
Sony's E3 2015 press conference will take place on Monday, June 15 at 6 pm PT / 9 pm ET in the L.A. Memorial Sports Arena.
Helaas wel weer op een niet zo handige tijd, maar toch maar even vrij nemen in die week :P

• Jumpman
bukkum schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:24:
[...]

Wat volgens insidegamer het geval is dat de pop-in vnl bij cutscenes is. En dat is wel ff anders dan bij unity tijdens gameplay.
AC:Unity is prima te spelen tegenwoordig, een kniesoor die hier nu nog problemen van maakt. Helaas net als bijvoorbeeld bij Driveclub had de game gewoon meteen goed moeten zijn.

• Geronimous
Naja, ik heb me goed vermaakt met Unity, zonder me echt te storen aan de 'onspeelbare' pop-in en framerates. Ik heb me verwonderd over het niveau van detail in de game. Grafisch echt prachtig, prima verhaal, en in mijn ogen gewoon zeer goed te spelen. Er wordt een beetje zuur gepist hier in mijn optiek. Maar meningen verschillen I guess.

Als je het kopen overweegt, kijk dan enkele walkthrough video's op youtube, en bepaal zelf of je iets stoort.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Martinspire
Jumpman schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:37:
[...]

AC:Unity is prima te spelen tegenwoordig, een kniesoor die hier nu nog problemen van maakt. Helaas net als bijvoorbeeld bij Driveclub had de game gewoon meteen goed moeten zijn.
Mja en het blijft een game over een VR/Matrix machine, waarbij glitches niet heel raar zouden zijn. Plus dat het uitgaat van degene die speelt en daardoor dingen neit helemaal overeen komen met de werkelijkheid (logo's of gebouwen die niet in die tijd zaten of dat men Engels spreekt in Italië of Frankrijk). Gewoon niet te moeilijk over doen dan je beleeft er een stuk meer plezier aan.

• dutchgio
Chaoss schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Want? Vooralsnog komt het met The Witcher wel goed hoor. :9

• Geronimous
Martinspire schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:34:
Voor de liefhebbers, de E3 show van Sony is om 3.00 Nederlandse tijd (in de nacht dus)

[...]
Helaas wel weer op een niet zo handige tijd, maar toch maar even vrij nemen in die week :P
Vrij nemen om 's nachts een feed te kijken van de E3? Das wel heel fanatiek, man :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik ga sowieso op blijven of mijn wekker zetten hoor :)

Zonnepanelen

• Martinspire
Jeroenimoes schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:53:
[...]

Vrij nemen om 's nachts een feed te kijken van de E3? Das wel heel fanatiek, man :+
Haha, die-hard for life. Maar ik vind het gewoon coole shows. En als je het live-meekrijgt is toch wat leuker dan dat je achteraf leest of kijkt. Ik weet nu al niet wat ik met mn vrije dagen zal gaan doen, dus dan kan dit prima. En het is niet alsof het de enige is. Paar uur ervoor nog andere presentaties, dus zit dan toch al wel op internet te babbelen.

Ik bedenk me nu wel dat ik binnenkort nog even een nieuw E3 topic aan moet maken. Of nouja, moeten. Ik zie het niemand anders doen en vind het toch elk jaar wel leuk

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2015 13:02 ]

• RubenSaurus
Beakzz schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Wow dit spel is knap onder mijn radar gebleven. Zelfs van de PS3 versie wist ik niks af :o
Gelijk even aangemeld en de key al binnen dus vanavond eens kijken wat het is. En zit er in deze versie ook local mp ?!
Helaas nog geen local mp, je kunt wel in de game je eigen 'party' aanmaken en daar je vrienden uitnodigen.

• Jumpman
Martinspire schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:34:

[...]
De datum ligt wel in mijn vakantie, maar om nu om 03:00 uur nog wat ter zijn op een doordeweekse dag. Dit om wat games te gaan bekijken, gaat me wat ver. Waarschijnlijk zit er toch geen enkele game bij, waar ik erg naar uitkijk.

• dutchgio
Was met de PS4 aankomdiging ook niet zo'n tijd?
En dan ergens in februari ofzo :+

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
dutchgio schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:48:
[...]

Want? Vooralsnog komt het met The Witcher wel goed hoor. :9
Omdat die ook met de Day one patch nog framedrops, popin en bugjes heeft dat zal ELKE open wereld game hebben.

Is het erg? helemaal niet The Witcher is prima te spelen en Unity is ook prima te spelen. Als je op elke slakken zout gaat leggen zul je aan geen enkele game meer plezier hebben.

• djmelvee
dutchgio schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:00:
[...]

Prijs in de schappen was al aangepast, scanner de kassa niet. ;)
Gaat weldegelijk om de PS4 versie.

https://nl.pepper.com/aan...99-intertoys-winkels-7508
Bizar haha, maar voor Xbone is 'ie dus gewoon 20 eu..

• Theo27
Jumpman schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:19:
[...]

De datum ligt wel in mijn vakantie, maar om nu om 03:00 uur nog wat ter zijn op een doordeweekse dag. Dit om wat games te gaan bekijken, gaat me wat ver. Waarschijnlijk zit er toch geen enkele game bij, waar ik erg naar uitkijk.
Het is gewoon dat je benieuwd ben naar al het nieuws wat ze showen, waaronder dus project morpheus en de toppers zoals Uncharted 4( doe ook maar gelijk de remastered serie) Just Cause 3, Fifa 16, Until Dawn, Black Ops 3, Star Wars BF, Tekken 7, nieuwe Ratchet and clank, MGS 5, Rainbow Six, Streetfighter 5, nieuwe game guerilla en natuurlijk de nieuwe IP's waar ze mee bezig zijn.
Ik kan persoonlijk niet wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Theo27 op 16-05-2015 13:48 ]

Scrooge NL

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De nieuwe Wolfenstein is echt een super vette game :) Heerlijk knallen. Alleen erg raar dat ie 'maar' 4GB downloaden de andere 36GB tijdens het spelen doet, op een gegeven moment liep ik dus tegen een "This content is not available" melding aan. Irritant :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:10
Theo27 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:41:
[...]

Het is gewoon dat je benieuwd ben naar al het nieuws wat ze showen, waaronder dus project morpheus en de toppers zoals Uncharted 4( doe ook maar gelijk de remastered serie) Just Cause 3, Fifa 16, Until Dawn, Black Ops 3, Star Wars BF, Tekken 7, nieuwe Ratchet and clank, MGS 5, Rainbow Six, Streetfighter 5, nieuwe game guerilla en natuurlijk de nieuwe IP's waar ze mee bezig zijn.
Ik kan persoonlijk niet wachten.
Aankondiging van een consolebundel met daarin The last guardian en dat Half-Life 3 timed exclusive wordt voor de PS4 :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Jumpman
DennusB schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:46:
De nieuwe Wolfenstein is echt een super vette game :) Heerlijk knallen. Alleen erg raar dat ie 'maar' 4GB downloaden de andere 36GB tijdens het spelen doet, op een gegeven moment liep ik dus tegen een "This content is not available" melding aan. Irritant :P
Haha, dan speel je te snel door het level heen. :)

Hier moet ik eerst nog beginnen aan Wolfenstein: The New Order, deze heb ik laatste gekocht. Mijn backlog voor de PS4 groeit alweer. :(

• Martinspire
Jumpman schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:19:
[...]

Ach, als ik vrij neem dan zit ik toch met een andere tijdzone :+
Gewoon om 14.00 opstaan en weer om 5.00 naar bed. #jeweettoch 8)

• Geronimous
Hm. Die streams kunnen mij nooit zveel boeien, daar heb ik het geduld en de aandachtspanne niet voor. Er wordt zoveel omheen en tussendoor geluld, dat ik vaak al lang weer wat anders aan het doen ben. Dan lees of kijk ik liever samenvattingen achteraf terug. Al dat zinloze, nuntteloze aan elkaar gebabbel verdoe ik mijn tijd niet :) Ik wil
a) beelden zien (trailers, ingame trailers, gameplay beelden)
b) relevante info weten wat er in het spel zit
c) wanneer het spel komt.
d) ervaringen van spelers weten, dus van bekende youtubers als Jackfrags die hun mening geven over het spelen op de beursvloer / achter gesloten deuren.

Ik ben allergisch voor marketingtermen en praat eromheen. Ik hou vaak meer de wereldwijde game media in de gaten, zij filteren de belangrijkste dingen er wel voor me uit. (En GameKings bijvoorbeeld reken ik dus niet als game-media).

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 16-05-2015 15:17 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 78 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link