Pre alpha maar net zoveel pop in als unity.... Ik weet wel genoeg ben ik bang. Gaat hem niet worden voor mij.FREAKJAM schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:57:
Aankondiging assassin's creed nu live
Bugs worden wel weer weg gewerktbram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:08:
[...]
IG spreekt ook over veel bugs. Ze zullen het niet verzinnen. Beetje vreemd dat er bijna perfecte scores worden gegeven.
Schijnt dus dat NL een debug versie heeft gekregen, en US gewoon de versie met zelfs al day one patch. Wellicht maakt dat wel een heel groot verschil dan.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:08:
[...]
IG spreekt ook over veel bugs. Ze zullen het niet verzinnen. Beetje vreemd dat er bijna perfecte scores worden gegeven.
Verder nog geen NL reviews gezien.
Dat zou de hogere cijfers verklaren. Laten we het hopen.
Ook in de versie mét Day One Patch, zijn er nog bugs. Zoals ik het lees in de reviews zijn deze bugs over het algemeen geen totale "game breakers"; dan zou het wel meer effect hebben gehad op de eindscores. De reviewers hebben alle content wel kunnen verkennen en het spel kunnen uitspelen. Het zijn o.a. zaken als een vrouwelijke NPC met een zware mannenstem, en Geralt's haar dat wappert terwijl hij binnenshuis is. Maar ook hier en daar een oneindig laadscherm. Dat zegt nog niet heel veel natuurlijk, en het is ook nog niet specifiek aan de PC-versie. Die zou meer / minder / andere bugs kunnen hebben.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:49:
Dat zou de hogere cijfers verklaren. Laten we het hopen.
Ik denk dat het enigszins moet meevallen als ik de scores en alle lof zo zie, maar wachten op een aantal patches over de eerste maanden is wellicht aan te raden. Voor de exacte staat van de game zullen we 'm zelf moeten spelen of ten minste eerst echte streams moeten zien.
is de ps4 ook een goede blu ray speler, of kun je beter een losse speler bij kopen ???
ga vrijdag mijn ps4 halen, maar alles wat ik lees over blu ray is van 2014..
dus vraag ik het hier om even up to date te zijn of het een goede blu ray (3D) speler is.
dus vraag ik het hier om even up to date te zijn of het een goede blu ray (3D) speler is.
jaharley2009 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:32:
is de ps4 ook een goede blu ray speler, of kun je beter een losse speler bij kopen ???
Sinds juli 2014 is het een goede Bluray player. Tijdens launch ondersteunde de PS4 geen 3D Blurays. Maar dat is vorig jaar dus al gepatched. Prima Bluray player dus nu, je kan er zelfs games op spelenharley2009 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:32:
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 22:26
Gameplay video met commentaar van AC Syndicate.
Zo te zijn dezelfde engine als Unity die zal tegen die tijd wel flink geoptimaliseerd zijn, ik vond Unity na de eerste patches al prima te doen. Ik kijk iig wel uit naar deze game!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ben aangenaam verrast!Chaoss schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:39:
[video]
Zo te zijn dezelfde engine als Unity die zal tegen die tijd wel flink geoptimaliseerd zijn, ik vond Unity na de eerste patches al prima te doen. Ik kijk iig wel uit naar deze game!
De setting lijkt mij zelf erg leuk eindelijk iets moderners. Kreeg een beetje de Gangs of New York vibe. En dat is voor mij een erg groot pluspunt.
- Chaoss
Yup same here, beetje GTA sausje door dat rijden met de koetsen
Moet zeggen dat ik in deze gameplay video het vechten met zwaarden wel mis? het zwaard vechten lijkt vervangen te zijn voor vuistgevechten.
The division naar early 2016..
http://m.windowscentral.c...ce=wpc&utm_medium=twitter
[ Voor 69% gewijzigd door NeP2013 op 12-05-2015 21:34 ]
Maar gelukkig schijnt de ps plus versie van driveclub er aan te komen!NeP2013 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:23:
The division naar early 2016..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wat is dat?AtlAntA schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:44:
[...]
Maar gelukkig schijnt de ps plus versie van driveclub er aan te komen!
Schijnt op dezelfde dag als the last guardian uit te komen.
De versie die (heel erg) tijdelijk op de hk store stond heeft een update gekregen waardoor het lijkt dat er aan gewerkt wordt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Lijkt me wel een interessante game. Alleen vermoed ik dat de game vroeg of laat in PS+ komt. Wellicht kan ik hem direct downloaden als ik een PS4 in huis heb.Trishul schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:47:
Pfft lastig zeg al die stealth releases bijhouden... Toren is vandaag uitgekomen, soort van Ico achtige game:
[video]
In de store voor plus leden €8,99: https://store.playstation...02314_00-000000BABELTOREN
Reviews zijn niet allemaal even positief, maar die art-style nodigt wel uit.... En @ €8,99 is ie cheap voor een 3D adventure met 3~5 uur speeltijd.
Mijn eerste indruk is dat ik nog even ga wachten met TW3, vind het zo zonde om me te ergeren aan een game terwijl ik er een maand of twee later voor 100% van zou kunnen genieten. Ach, misschien gewoon even de eerste streams afwachten en kijken wat de reacties zijn na de officiële release.
It's dogged that does it
Bij de vorige DC update is een ''Starter'' tour toegevoegd, toen was het al wel duidelijk dat de Plus versie er nog aan komt.AtlAntA schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:48:
[...]
Schijnt op dezelfde dag als the last guardian uit te komen.![]()
De versie die (heel erg) tijdelijk op de hk store stond heeft een update gekregen waardoor het lijkt dat er aan gewerkt wordt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als die uitkomt voor psplus is Half Life 3 al uit!AtlAntA schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:44:
[...]
Maar gelukkig schijnt de ps plus versie van driveclub er aan te komen!
HL3 release in juni confirmed.iPodKiller schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:47:
[...]
Als die uitkomt voor psplus is Half Life 3 al uit!
Verwijderd
Wat zijn die balkjes onder bijna iedereen zijn naam, onder mijn naam staat Playstation Eye en Playstation DualShock Controller karma.
Als je rode balkjes hebt ben je een no liferVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:10:
Wat zijn die balkjes onder bijna iedereen zijn naam, onder mijn naam staat Playstation Eye en Playstation DualShock Controller karma.
plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteem
PSN: Kjujay
Arme BramKju schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:39:
[...]
Als je rode balkjes hebt ben je een no lifer
plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteem
Joh het zegt me helemaal niks, dat hele systeem. Kan me er ook niet echt druk om maken.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een stuurtje voor de PS4. Er is weinig keus..
Heeft er iemand ervaring met de Thrustmaster T300 of de Thrustmaster T80? Ik heb altijd Logitech sturen gehad maar deze werken helaas niet op de PS4. Ik ben dan ook nog aan het twijfelen om te wachten op een Logitech stuur..
Heeft er iemand ervaring met de Thrustmaster T300 of de Thrustmaster T80? Ik heb altijd Logitech sturen gehad maar deze werken helaas niet op de PS4. Ik ben dan ook nog aan het twijfelen om te wachten op een Logitech stuur..
✌
Verwijderd
Ik heb een T80, fijn stuurtje, maar geen Force Feedback, als je alle functies wilt hebben voor de PS4 en Force Feedback, dan kom je bij de T300 uit.
Ik heb de T100, dat is een relatief goedkoop stuurtje maar wel met Force Feedback.
Werkt prima met DriveClub. Project Cars zou ook moeten werken.
Je mist alleen de Share-knop, maar die kun je op je controller indrukken.
Stuurtje is geen topkwaliteit, maar is dan ook niet al te duur.
Werkt prima met DriveClub. Project Cars zou ook moeten werken.
Je mist alleen de Share-knop, maar die kun je op je controller indrukken.
Stuurtje is geen topkwaliteit, maar is dan ook niet al te duur.
Als je t geld er voor over hebt (400,- oid, tweedehands goedkoper) zou je volgens de kenners de Thrustmaster T500 moeten hebben..MJHH93 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:53:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een stuurtje voor de PS4. Er is weinig keus..![]()
Verwijderd
Ja, maar die is inderdaad een stuk hoger kwa prijs, een T80 koop je voor 80 euro. Voor mij en mijn vriendin voldoende, wil je het wat serieuzer aanpakken moet je inderdaad vanaf de T100 of zelfs de 300 gaan kijken.
Ziet er zeker goed uit. Laten we hopen dat de nieuwe AC een makkelijkere launch heeft dan Unity. Die negatieve PR was natuurlijk niet zo gunstig voor Ubisoft.Chaoss schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:39:
[video]
Zelf had ik geen problemen met Unity na de eerste paar patches. Ik heb het spel bugvrij uitgespeeld en heb me er prima mee vermaakt.
En vervolgens 80 verschillende AC's uit te brengen elke twee weken, en dan the Division maar blijven uitstellen
- Chaoss
Er is al een day one patch beschikbaar, Amerikaanse reviewers konden deze downloaden/installeren, in de Amerikaanse review lees je wel wat klachten over bugs maar ik heb het idee dat dit niet extreem is.SavageBrother schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:41:
Mijn eerste indruk is dat ik nog even ga wachten met TW3, vind het zo zonde om me te ergeren aan een game terwijl ik er een maand of twee later voor 100% van zou kunnen genieten. Ach, misschien gewoon even de eerste streams afwachten en kijken wat de reacties zijn na de officiële release.
Ach alle witcher games hadden veel last van bugs bij release. CDPR heeft dat wel goed glad gestreken uiteindelijk. Open world games houden daar toch altijd last van (Elder Scrolls anyone?). Ik ben al lang blij om te lezen dat er geen gamebreaking bugs zijn.
Verwijderd
PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION.
Uitgebracht 16 Jun 2015
https://store.playstation...01761_00-PAYDAY2PREORDER1
Devil May Cry 4 Special Edition Pre-Order.
Uitgebracht 24 Jun 2015
https://store.playstation...01708_00-DMC4SEPREORDER00
Nieuwe preorders in de PSStore.
Uitgebracht 16 Jun 2015
https://store.playstation...01761_00-PAYDAY2PREORDER1
Devil May Cry 4 Special Edition Pre-Order.
Uitgebracht 24 Jun 2015
https://store.playstation...01708_00-DMC4SEPREORDER00
Nieuwe preorders in de PSStore.
Verwijderd
This week’s PlayStation Store discounts: Dragon Age Inquisition, Battlefield Hardline, more
Deal of the week (ends 20th May)
Sniper Elite 3 Ultimate Edition (PS4)
Original price £29.99/€39.99, now £15.99/€19.99
EA deals (ends 27th May)
PS4
Battlefield 4
50% off
Original price £24.99/€29.99
Battlefield 4 China Rising
50% off
Original price £11.99/€14.99
Battlefield 4 Dragon’s Teeth
50% off
Battlefield 4 Final Stand
50% off
Battlefield 4 Naval Strike
50% off
Battlefield 4 Premium
50% off
Original price £39.99/€49.99
Battlefield 4 Premium Edition
50% off
Original price £54.99/€69.99
10% additional PS Plus discount
Battlefield 4 Second Assault
50% off
Battlefield Hardline Deluxe Edition
38% off
Original price £64.99/€79.99
Battlefield Hardline Standard Edition
36% off
Battlefield Hardline Ultimate Edition
23% off
Original price £109.99/€129.99
Dragon Age: Inquisition
50% off
Dragon Age: Inquisition Deluxe Edition
50% off
Original price £64.99/€79.99
Dragon Age: Inquisition Deluxe Edition Upgrade
30% off
Original price £7.99/€9.99
EA Sports NBA LIVE 14
60% off
Madden NFL 15
60% off
Original price £59.99/€69.99
Madden NFL 25
70% off
Need for Speed Rivals
35% off
Original price £24.99/€29.99
Need for Speed Rivals Complete Movie Pack
50% off
Original price £5.79/€6.99
Need for Speed Rivals Timesaver Pack
50% off
Original price £7.99/€9.99
Need for Speed Rivals: Complete DLC Pack
50% off
Original price £15.99/€19.99
Need for Speed Rivals: Complete Edition
60% off
NHL 15
60% off
Peggle 2
60% off
Original price £9.99/€9.99
Peggle 2 Magical Masters Edition
60% off
Original price £12.99/€12.99
Plants vs. Zombies Garden Warfare
50% off
Original price £34.99/€39.99
UFC Bruce Lee – Bundle
50% off
Original price £4.99/€5.99
UFC
60% off
Extra offers (ends 20th May)
DmC Devil May Cry: Definitive Edition
Original price £34.99/€39.99, now £19.99/€24.99
Evolve
40% off
Evolve Digital Deluxe
40% off
Original price £69.99/€89.99
PS4
Curve Digital PS4 Mega Bundle
35% off
Original price £17.99/€21.99
Geometry Wars 3: Dimensions Evolved
35% off
Original price £13.99/€14.99
Strider
60% off
Super Motherload
50% off
Original price £11.49/€13.99
The Legend of Korra
35% off
Original price £13.99/€14.99
Transistor
50% off
Original price £7.99/€18.99
Bron: http://blog.eu.playstatio...45701896&short_code=2zct7
The Witcher 3 dan maar op de verlanglijst. Ben nog niet door deel 2 heen. Vond dat spel een vrij steile leercurve hebben. Net toen ik die doorhad, kocht ik een PS4 en heb eigenlijk niet meer omgekeken. Wellicht voor die tijd nog maar eens doen.
Overigens downloadde ik eigenlijk zonder intentie het verder te spelen het spel Guacamelee, maar moet ik bekennen dat ik de afgelopen dagen juist alleen maar dat heb gespeeld. Waarschijnlijk ben ik nabij het einde, maar wat een prima platformer. Precies de juiste moeilijkheidscurve om uitdagend te zijn zonder te frustreren.
Overigens downloadde ik eigenlijk zonder intentie het verder te spelen het spel Guacamelee, maar moet ik bekennen dat ik de afgelopen dagen juist alleen maar dat heb gespeeld. Waarschijnlijk ben ik nabij het einde, maar wat een prima platformer. Precies de juiste moeilijkheidscurve om uitdagend te zijn zonder te frustreren.
- Chaoss
Bugs bij zo'n grote open wereld game zijn ook bijna niet te voorkomen, er ontstaan altijd wel glitches en onvoorziene omstandigheden. Zolang het maar niet teveel voorkomt en echt storend is. Ik heb wel vertrouwen in the Witcher, maar ik wacht toch even op meer reviews/ervaringenvoxxel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:45:
Ach alle witcher games hadden veel last van bugs bij release. CDPR heeft dat wel goed glad gestreken uiteindelijk. Open world games houden daar toch altijd last van (Elder Scrolls anyone?). Ik ben al lang blij om te lezen dat er geen gamebreaking bugs zijn.
Obv van de gameplay filmpjes lijkt me de Whitcher echt helemaal niets:) Ziet er een beetje uit als een 13 in een dozijn game. Grafisch niet bijzonder. Qua gameplay lijkt het me een soort hack & slash met zeer sterke rpg invloeden.
Ieder zn meuk, ik passeer!
@Dennis. Bedankt voor je lijstje. Zitten wel wat geinige dingen tussen
@Dennis. Bedankt voor je lijstje. Zitten wel wat geinige dingen tussen
PSN ID Binloading_nl
Ik denk dat je de verkeerde filmpjes hebt gezien....steefje schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:50:
Obv van de gameplay filmpjes lijkt me de Whitcher echt helemaal niets:) Ziet er een beetje uit als een 13 in een dozijn game. Grafisch niet bijzonder. Qua gameplay lijkt het me een soort hack & slash met zeer sterke rpg invloeden.
ARK: Survival Evolved Trailer (UE4, Dinosaur Island Survival, Beta Signup, MORPHEUS!) View First Unread Subscribe
Alcoholikaust
Member
(05-11-2015, 02:24 PM)
Multi-Quote This Message Quote
Alcoholikaust's Avatar
ARK: Survival Evolved Trailer (UE4, Dinosaur Island Survival, Beta Signup, MORPHEUS!) #1
Announcement Trailer for Studio Wildcard's upcoming ARK:Survival Evolved
As a man or woman stranded naked, freezing and starving on the shores of a mysterious island called ARK, use your skill and cunning to kill or tame & ride the leviathan dinosaurs and other primeval creatures roaming the land. Hunt, harvest resources, craft items, grow crops, research technologies, and build shelters to withstand the elements, while teaming up with or preying upon hundreds of other players to survive, dominate... and escape!
You can apply for the Alpha/Beta on the web page
http://www.playark.com
More info here:http://www.thisisxbox.com/enter-studio-wildcards-ark/
The game will include 60 dinosaurs and other prehistoric creatures, some gargantuan in nature and you can tame some of these beasts to aid you in your survival, but it’s not just the animal life you have to worry about. Other players will be organising rebel tribes with the aim to destroy anything they see as a threat. Hope and pray this isn’t you as the tech tree spans the primitive stone-age all the way to the modern electric-powered era and beyond.
Ik heb zelf ook altijd logitechs gehad, de Momo voor op de pc, en de driving force gt voor op de ps3.MJHH93 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:53:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een stuurtje voor de PS4. Er is weinig keus..![]()
Heb nu een T300RS, maar damn, wat een verademing, ik merk heel goed dat dit stuur gewoon een klasse beter is. Je betaalt er ook voor, maar voor mij is het echt 100% money well spent!
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik heb een G27 en baal nog steeds als een stekkerIk ben al een tijdje op zoek naar een stuurtje voor de PS4. Er is weinig keus..
Misschien tegen beter weten in, maar blijf hopen dat Logitech support er toch nog eens komt! Had in verleden ook zeer lang geduurd bij GT5 prologue
PSN ID: Hanssuh
erg jammer dat de ondersteuning van stuurtjes zo slecht is. als dat beter was had ik het aangeschaft zodat ik hem ook naar ps5 kan meenemen
nothing stops this train
ps5?Kol Nedra schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:32:
erg jammer dat de ondersteuning van stuurtjes zo slecht is. als dat beter was had ik het aangeschaft zodat ik hem ook naar ps5 kan meenemen
snap ik maar dat zal nog wel ff duren..Kol Nedra schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:35:
playstation 5
Ik snap je punt, als je nu een duur stuur aanschaft en deze wordt op de PS5 bijvoorbeeld al niet meer ondersteund zou dit erg zonde van het geld zijn.Kol Nedra schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:35:
playstation 5
✌
je precies, een goede stuur kost al gauw 200 euro, dus ik wil wel zekerheid ervan eigenlijk.
nothing stops this train
bel sonyKol Nedra schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:44:
je precies, een goede stuur kost al gauw 200 euro, dus ik wil wel zekerheid ervan eigenlijk.
Dat gaat nog wel behoorlijk wat jaartjes duren hoor..Kol Nedra schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:35:
playstation 5
De meeste sturen blijven op de pc wel gewoon ondersteund worden, zie nu oa de Logitech sturen.
Ik vond het ook zonde dat mijn G25 niet meer werkte, maar omdat ie op de pc nog werkt heb ik 'm nog voor een mooi prijsje kunnen verkopen.
Dat scheelde weer geld op een nieuw, door PS4 ondersteund stuur.
Elk nadeel heb z'n voordeel
Het is even een investering, dat klopt, maar zeker de moeite waard als je een beetje van racegames houdt.
*let wel dat je alleen aan een stuur niet genoeg hebt he; je moet 'm ook ergens op monteren (wheelstand pro/playseat/tell sell klaptafeltje). Er zijn complete sets te koop maar die zijn vaak nogal prijzig.
Ik vond het ook zonde dat mijn G25 niet meer werkte, maar omdat ie op de pc nog werkt heb ik 'm nog voor een mooi prijsje kunnen verkopen.
Dat scheelde weer geld op een nieuw, door PS4 ondersteund stuur.
Elk nadeel heb z'n voordeel
Het is even een investering, dat klopt, maar zeker de moeite waard als je een beetje van racegames houdt.
*let wel dat je alleen aan een stuur niet genoeg hebt he; je moet 'm ook ergens op monteren (wheelstand pro/playseat/tell sell klaptafeltje). Er zijn complete sets te koop maar die zijn vaak nogal prijzig.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Battlefield Premium edition is 29 euro in de PS store
[ Voor 16% gewijzigd door ColonelSanders op 13-05-2015 16:18 ]
PSN: Space-o-saurus
Ja sorry battlefield 4 premium edition inderdaad.
Met alle uitbreidingen erbij. Mooi wilde morgen net naar de stad gaan om die te kopen. Voor een mooi prijsje koop ik het dan wel digitaal voor een keertje. Doorverkoopwaarde van battlefield 4 is volgens mij ook minimaal. Zeker tegen de tijd dat ik er klaar mee ben.
Met alle uitbreidingen erbij. Mooi wilde morgen net naar de stad gaan om die te kopen. Voor een mooi prijsje koop ik het dan wel digitaal voor een keertje. Doorverkoopwaarde van battlefield 4 is volgens mij ook minimaal. Zeker tegen de tijd dat ik er klaar mee ben.
[ Voor 73% gewijzigd door ColonelSanders op 13-05-2015 16:36 ]
Alleen bij de Intertoys toch? Voor 20 piek? Daar wilde ik morgen voor gaan. In alle andere winkels nog tussen de 50 en 60 euro. (Premium met alle dlc inclusief)
Ik zie dat Evolve nu al 40% korting krijgt, dat is al redelijk rap. Dan vraag ik me af hoe veel dit nog gespeeld wordt? Heb het idee dat mensen redelijk snel zijn afgehaakt en da's toch wel erg zonde voor een multiplayer only spel. Wel jammer, want de opzet van het spel vind ik best tof
is er iemand die weet wanneer de ps4 een update krijgt voor DLNA..
Nee.harley2009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:53:
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Sniper Elite 3 voor 2 tientjes in de store nu. Goede deal?
Dit is inderdaad nog één van mijn grootste wensen m.b.t. de PS4.harley2009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:53:
Er is alleen bekend dat het komt.. Bij de vorige grote update werd er gezegd dat ze het goed willen uitwerken en niet zomaar toevoegen.harley2009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:53:
Als je neogaf mag geloven komende zomer. Sony is intern flink aan het developen voor de ps4 (schijnt dat hun app/os team inmiddels > 180 man groot is) en dat ze bezig zijn met software libraries, api's, apps, enz.harley2009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:53:
Het verbaast me dat Final Fantasy X/X-2 HD Remaster nog niet in de store is te vinden. Is het alleen een fysieke release? Lijkt me sterk toch?
De game is in EU niet te pre-orderen. Hij komt dus op release (15 mei) in de Store te staan. In de US was hij al te pre-orderen voor release en is inmiddels al uit sinds gister.JorisTheWise schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:45:
Het verbaast me dat Final Fantasy X/X-2 HD Remaster nog niet in de store is te vinden. Is het alleen een fysieke release? Lijkt me sterk toch?
BedanktASNNetworks schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:49:
[...]
De game is in EU niet te pre-orderen. Hij komt dus op release (15 mei) in de Store te staan. In de US was hij al te pre-orderen voor release en is inmiddels al uit sinds gister.
http://www.gamespot.com/a...singly-good/1100-6427302/
De ratchet&clank film komt pas in 2016 in de bios... Volgens mij betekend dit automatisch dat we de PS4 game dan dit jaar niet meer hoeven te verwachten. Crap, ik keek erg uit naar deze.
De ratchet&clank film komt pas in 2016 in de bios... Volgens mij betekend dit automatisch dat we de PS4 game dan dit jaar niet meer hoeven te verwachten. Crap, ik keek erg uit naar deze.
ik heb vandaag mijn ps4 binnen gekregen, maar ik heb er nu verschillende usb sticks in gedaan met muziek en/of film. maar ik krijg niks te zien..
herkent de ps4 nu ook geen usb stick's. toch een harde achteruitgang vergeleken met de ps3..
geen DLNA, geen usb..
herkent de ps4 nu ook geen usb stick's. toch een harde achteruitgang vergeleken met de ps3..
geen DLNA, geen usb..
Google "use usb on ps4"harley2009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:07:
ik heb vandaag mijn ps4 binnen gekregen, maar ik heb er nu verschillende usb sticks in gedaan met muziek en/of film. maar ik krijg niks te zien..
geen DLNA, geen usb..
valt dan toch allemaal een beetje tegen dan...
Je kan in elk geval muziek luisterenharley2009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:14:
[...]
valt dan toch allemaal een beetje tegen dan...
Hoezo valt dat tegen? Had je gewoon vantevoren kunnen Googelen...
Aangezien er ook al niet even opgezocht kon worden hoe je muziek vanaf een usb moet afspelen, was dat net te veel gevraagd denk ikdutchgio schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:15:
Hoezo valt dat tegen? Had je gewoon vantevoren kunnen Googelen...
Tja dat is lastig blijkbaar. Dacht dat Google hedendaags wel ingeburgerd was.
ik heb het ook niet opgezocht, ging er van uit dat het op de ps3 zat dat het automatische op de ps4 zit en dat het dannog beter uitgewerkt zou zijn..
maar helaas kom van een koude kermis
Daar zat ik ook ongeduldig op te wachten, dus toen maar een US account aangemaakt en via http://www.offgamers.com tegoed gekocht met m'n paypal account, werk uitstekend.JorisTheWise schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:55:
[...]
Bedankt. Helaas door werk kan ik hem namelijk niet ophalen voor zaterdag in de winkel dus dacht ik "laat ik hem dan maar online aan gaan schaffen" maar dat wordt dus nog even wachten dan.
Zo kan ik op de vrije hemelvaartsdag dus lekker genieten van FFX en uiteindelijk nog een paar € goedkoper uitgeweest ook.
Echt te gek voor woorden dat een digitaal exemplaar niet op dezelfde datum wereldwijd wordt aangeboden.
Dodge 200 lightning strikes here i come
[ Voor 12% gewijzigd door Greatsword op 13-05-2015 22:43 ]
muziek afspelen via een usb stick is me gelukt.. Thanks.voxxel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:16:
[...]
Aangezien er ook al niet even opgezocht kon worden hoe je muziek vanaf een usb moet afspelen, was dat net te veel gevraagd denk ik
voor de rest zal ik/jullie moeten wachten op een goede update van sony..(DLNA).
Nu nog even een ps3 disc in je ps4 stoppen en je bent compleetharley2009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:20:
ik heb het ook niet opgezocht, ging er van uit dat het op de ps3 zat dat het automatische op de ps4 zit en dat het dannog beter uitgewerkt zou zijn..
De game is voornamelijk leuk als je in coop speelt op een hoge moeilijkheidsgraad. In je eentje op een lage moeilijkheidsgraad is er weinig noodzaak om op een stealth wijze het level uit te spelen. Dat doet afbreuk aan wat het spel probeert te zijn.bram1984 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:51:
Sniper Elite 3 voor 2 tientjes in de store nu. Goede deal?
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-05-2015 10:15 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Jaa dat vond ik ook interessant.. Maar zelfs met deze korting zit ik nog enorm te twijfelenkazuka schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:59:
Ik zie dat Evolve nu al 40% korting krijgt, dat is al redelijk rap. Dan vraag ik me af hoe veel dit nog gespeeld wordt? Heb het idee dat mensen redelijk snel zijn afgehaakt en da's toch wel erg zonde voor een multiplayer only spel. Wel jammer, want de opzet van het spel vind ik best tof
Nee toch.. Want je moet daar nog de Premium add-on bij halen.. (Die ongeveer net zo duur is als het hele spel incl Premium
[ Voor 46% gewijzigd door poor Leno op 14-05-2015 10:42 ]
Oke heb stad en land afgezocht voor dat boekie maar hij is nergens te krijgen. Zo ziet hij eruit.

Weet iemand waar deze momenteel te koop is??

Scrooge NL
"Battlefront: The inside story of PS4's biggest game"
Bij de Primera hebben ze dat magazine toch gewoon liggen?
Wel voor een belachelijke prijs, maar toch
Wel voor een belachelijke prijs, maar toch
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hij is in ieder geval digitaal verkrijgbaar via de iPad appTheo27 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:05:
Oke heb stad en land afgezocht voor dat boekie maar hij is nergens te krijgen. Zo ziet hij eruit.
[afbeelding]
Ik kocht vroeger best veel game magazines, maar de laatste keer dat ik dat heb gekocht is toch alweer een paar jaar geleden toen ik op vakantie ging en niets te lezen bij me had
Met name die engelse bladen waren echt zo ontzettend prijzig.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Had ik me nou maar verdiept in de us store.. Was een mooie dag geweest om te starten met Final Fantasy XDestianto schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:32:
[...]
Daar zat ik ook ongeduldig op te wachten, dus toen maar een US account aangemaakt en via http://www.offgamers.com tegoed gekocht met m'n paypal account, werk uitstekend.![]()
Zo kan ik op de vrije hemelvaartsdag dus lekker genieten van FFX en uiteindelijk nog een paar € goedkoper uitgeweest ook.
Echt te gek voor woorden dat een digitaal exemplaar niet op dezelfde datum wereldwijd wordt aangeboden.
Dodge 200 lightning strikes here i come
To dare is to do
20 euro bij de lokale intertoys, BF 4 premium edition.poor Leno schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:39:
[...]
Jaa dat vond ik ook interessant.. Maar zelfs met deze korting zit ik nog enorm te twijfelen
[...]
Nee toch.. Want je moet daar nog de Premium add-on bij halen.. (Die ongeveer net zo duur is als het hele spel incl Premium)
Is er een mogelijkheid om in een party - ingame - te kunnen zien wie er door de mic praat, volgens mij niet toch? Als ik online game en ik zit in een party is het soms best irritant dat je niet weet wie er praat, zeker als je in een grotere groep zit waar veel nieuwe mensen zitten. Zover ik zelf zie, zit er deze optie er niet in, hoop dat Sony dit op een zeker tijdstip gaat toevoegen. Of heb ik misschien toch iets over het hoofd gezien?
Whole lot of stars ***
Volgens mij is 'ie hier wel te krijgen bij de Primera en Bruna, heb je daar al gekeken?Theo27 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:05:
[afbeelding]
Zojuist Destiny 2e hands voor een tientje gekocht. Ben nu eerst een update van 6 gig aan het binnenhalen, ben benieuwd!
Eerder deze week Infamous First Light uitgespeeld, best een aardige game!
Eerder deze week Infamous First Light uitgespeeld, best een aardige game!
PSN: nameless-iD_
Hij zoekt juist het fysieke exemplaar voor die ps4 decalDonnie Darko schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:16:
[...]
Hij is in ieder geval digitaal verkrijgbaar via de iPad appmocht je hem niet meer kunnen vinden.
Het gaat m waarschijnlijk om de PS Sticker die er bij zitDonnie Darko schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:16:
[...]
Hij is in ieder geval digitaal verkrijgbaar via de iPad appmocht je hem niet meer kunnen vinden.
Te laat
Oh, ik wist niet eens dat er een Premium hardcopy versie wasdutchgio schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:18:
[...]
20 euro bij de lokale intertoys, BF 4 premium edition.
[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 14-05-2015 11:41 ]
Nee, daar is game chat dan ook voor. Maak je gebruik van game chat, dan zie je bij de meeste games een naam of icoontje bij de naam. Dit moeten de games natuurlijk zelf wel geregeld hebben. Party chat gaat buiten de games om, werkt namelijk ook als je niks speelt of Netflix kijkt. Via de je scherm zie je dus niks. Sony zou dit kunnen inbouwen via een overlay, alleen gaat dit in het praktijk niet lekker werken omdat ze niet kunnen weten waar de overlay gezet kan worden. Voor hetzefde geld is daar de HUD van game. Zie je constant een naam op je map verschijnen. Ze kunnen het zo doen dat je het kan bewegen etc, maar dan ben je bij elke game aan het priegelen.Rudios schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:26:
Is er een mogelijkheid om in een party - ingame - te kunnen zien wie er door de mic praat, volgens mij niet toch? Als ik online game en ik zit in een party is het soms best irritant dat je niet weet wie er praat, zeker als je in een grotere groep zit waar veel nieuwe mensen zitten. Zover ik zelf zie, zit er deze optie er niet in, hoop dat Sony dit op een zeker tijdstip gaat toevoegen. Of heb ik misschien toch iets over het hoofd gezien?
Het werkt gewoon goed zo lijkt me. Wil je graag zien met wie je chat, gebruik game chat. Wil je lekker overal chatten en niet afgeleid worden op je scherm, gebruik Party chat.
Daarnaast kan ik al vaak wel de onderscheid maken tussen 7 stemmen, nieuw of oud. Na een half uur iedereen gehoord te hebben is de link wel gelegd.
[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 14-05-2015 11:54 ]
Duidelijk verhaal, thanks! Zal ook eens wat ingame chats proberen.
Whole lot of stars ***
Ja klopt idd. Ik wil die decal erg graag hebben. Magazine zelf lijkt me ook wel leuk natuurlijk. Primera en Bruna ligt ie niet. Ze kunnen hem niet eens bestellen.DigitalError schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:38:
[...]
Hij zoekt juist het fysieke exemplaar voor die ps4 decal
Scrooge NL
Ik koop de Engelse tijdschriften altijd bij de AKO, daar hebben ze in ieder geval Edge en GamesTM.
goede tip thx.Jochem Boom schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:31:
Ik koop de Engelse tijdschriften altijd bij de AKO, daar hebben ze in ieder geval Edge en GamesTM.
Scrooge NL
Om wat te doen terwijl ik wacht op Final Fantasy X ben ik net begonnen aan Life is strange. Wat een gave game is dat! Wel een beetje alternatief, maar ik geniet er van. Hier kan ik mij wel mee vermaken tot morgen 😊
To dare is to do
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link