Dat je zou kunnen kiezen dat ze gekoppeld zijn aan de Playstation ipv je account. Als je je PS4 verkoopt, dan zijn de digitale games dus niets meer waard.
Klopt, terwijl je meestal ook nog is de volle bedrag betaald. Ik koop ook meestal een fysieke exemplaar.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:30:
Dat je zou kunnen kiezen dat ze gekoppeld zijn aan de Playstation ipv je account. Als je je PS4 verkoopt, dan zijn de digitale games dus niets meer waard.
En als je PlayStation opeens niet meer aan gaat, of je HDD opeens niet meer werkt. Handig, alle games gekoppeld aan je PS die je dan niet meer hebt. Gelijk al je games kwijt....Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:30:
Bovendien, weet niet hoezo je je PS zou willen verkopen met alle game. Het enige wat ik me kan voorstellen is als er een nieuwe generatie komt. En games zijn dan echt geen drol meer waard. De PS3 kon je tweedehands kopen met 30 games etc voor €250. PS3 met maar 4 games zag je tegen de €200. Echt, voor de verkoop over een paar jaar boeien fysieke games niks. Je verdient er misschien €50 extra op, door 20+ games te verkopen, over paar jaar.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Fysieke games "moet" je gelijk verkopen nadat je spel hebt uitgespeeld, heb tot nu toe elke spel weer rond de 25,- kunnen verkopen..ASNNetworks schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:42:
[...]
En als je PlayStation opeens niet meer aan gaat, of je HDD opeens niet meer werkt. Handig, alle games gekoppeld aan je PS die je dan niet meer hebt. Gelijk al je games kwijt....
Bovendien, weet niet hoezo je je PS zou willen verkopen met alle game. Het enige wat ik me kan voorstellen is als er een nieuwe generatie komt. En games zijn dan echt geen drol meer waard. De PS3 kon je tweedehands kopen met 30 games etc voor €250. PS3 met maar 4 games zag je tegen de €200. Echt, voor de verkoop over een paar jaar boeien fysieke games niks. Je verdient er misschien €50 extra op, door 20+ games te verkopen, over paar jaar.
Klopt, daar heb ik het ook niet overSC4RF4C3 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:57:
[...]
Fysieke games "moet" je gelijk verkopen nadat je spel hebt uitgespeeld, heb tot nu toe elke spel weer rond de 25,- kunnen verkopen..
[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 09-05-2015 12:06 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Helemaal eens, ik bedoelde meer ter ondersteuning van hem dat het gunstiger is om fysieke games te kopen en dan weer doorverkopen ipv digitaal. Dat digitale games gekoppeld zijn aan je account is goed.ASNNetworks schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:05:
[...]
Klopt, daar heb ik het ook niet overHij heeft het erover dat hij de games wil koppelen aan de PS4 om die vervolgens door te verkopen. Daar ging mijn reactie dan voornamelijk over: games zijn toch al niks meer waard wanneer je je PS4 (normaal) verkoopt (dus bij introductie nieuwe generatie). Dus wat heb je er dan nog aan om games aan je PS4 te koppelen. Dat maakt het systeem alleen maar onvriendelijker (PS4/HDD stuk = weg games). Nu zijn ze gewoon gekoppeld aan je account en kan je ze opnieuw downloaden als er wat mis gaat. (Tenzij de games ook vanaf de servers worden verwijderd)
Je hoeft ze niet te verkopen.. Ik heb liever zoveel mogelijk hardcopies omdat je dan meer geld voor je PS4 krijgt *als* je m verkoopt om een PS5 te kopen
Niet automatisch, maar wel waarschijnlijk? Een schijfje is zo doorverkocht (waar een developer niets van ziet). En ik denk dat de hoeveelheid mensen die gebruik maken van game sharing een stuk minder is dan mensen die een schijfje doorverkopen.jimmy_dg schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:37:
[...]
Ja, want digitaal betekent automagisch meer sales voor de developer... /s
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Maar die 2e koopt er welkicht nog weer DLC bij etc.; dat zijn dan dubbele opbrengsten.
Met digitaal heb je dat niet.
Met digitaal heb je dat niet.
Hier moest ik toch wel smakelijk om lachen. Jammer dat hij niet alles dubbel weg legde. 
Dat was vrij komisch jabram1984 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:58:
Hier moest ik toch wel smakelijk om lachen. Jammer dat hij niet alles dubbel weg legde.
[video]
Kans is wellicht klein, maar alsnog groter als digitaal aangezien dat sowieso niet kan.
Als je alles voor 70,- aan moet shaffen of kunt kopen voor 30 en verkopen voor 10 zou je in dat eerste geval sowieso geen geld overhouden om de games die je anders speelt zou kunnen kopen, dis dan heeft de developer het geld ook niet.
Je argument klopt dus niet.
Als je niets voelt voor 2e hands games kopen kun je het ook gewoon zeggen...
Als je alles voor 70,- aan moet shaffen of kunt kopen voor 30 en verkopen voor 10 zou je in dat eerste geval sowieso geen geld overhouden om de games die je anders speelt zou kunnen kopen, dis dan heeft de developer het geld ook niet.
Je argument klopt dus niet.
Als je niets voelt voor 2e hands games kopen kun je het ook gewoon zeggen...
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 09-05-2015 19:13 ]
Weet iemand of deze website betrouwbaar is? Ze verkopen ps4 games goedkoper dan alle andere winkels. De spellen zijn wel digitaal...
Op de website is er geen telefoon en geen kvk vermeld.
www.ps4store.nl
www.ps4store.nl
Hier moet je ver uit de buurt blijven, een paar dagen terug is dit hier uitgebreid besproken.kardox schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:00:
Weet iemand of deze website betrouwbaar is? Ze verkopen ps4 games goedkoper dan alle andere winkels. De spellen zijn wel digitaal...
www.ps4store.nl
Edit: En met "dit" bedoel ik digitaal games kopen via andere verkopers dan Sony zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door voxxel op 09-05-2015 21:06 ]
Bedankt voor je tip!
Via kvk kan ik ze wel vinden!
http://www.kvk.nl/zoeken/...ex=4&site=kvk2014&start=0
Via kvk kan ik ze wel vinden!
http://www.kvk.nl/zoeken/...ex=4&site=kvk2014&start=0
[ Voor 73% gewijzigd door kardox op 09-05-2015 21:11 ]
Zie ook hier: ASNNetworks in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5" voor meer info over "goedkoop" digitale games kopen van dit soort verkopers.
[ Voor 13% gewijzigd door voxxel op 09-05-2015 21:20 ]
Heb je een bron voor punt 2? Kan me heel goed voorstellen dat er juist op DLC meer marge zit. Daar zijn ze niet jaren mee bezig.Martinspire schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:50:
[...]
1) Jij weet ook wel dat die kans vrij klein is
2) Grootste marge zit op de game, niet op DLC. En die ben je dan sowieso kwijt.
Als je geen geld hebt voor gaming, doe het dan gewoon helemaal niet.
Dat idee heb ik ook, ben er wel benieuwd naar eigenlijk.bram1984 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:28:
[...]
Heb je een bron voor punt 2? Kan me heel goed voorstellen dat er juist op DLC meer marge zit. Daar zijn ze niet jaren mee bezig.
Bij deze dan de vraag aan de mensen die games op discs kopen en van plan zijn om deze na het uitspelen weer op de Marktplaats gooien. Hoe vaak kopen jullie DLC?
De kans dat mensen DLC kopen voor games die ze na 1x uitspelen weer verkopen is toch wel erg laag. DLC komt vaak na een verloop van tijd, wanneer je het uitgespeeld hebt is er 9/10 keer nog geeneens DLC te verkrijgen (heb het niet over microtransacties). Hier heb je geen cijfers voor nodig, want dat is gewoon common sense. 100% van de mensen die Bloodborne hebben gekocht en na uitgespeeld te hebben, hebben geen DLC gekocht, want die is er nog niet. Mensen die The Witcher 3 na uitspelen weer doorverkopen zullen ook zeer waarschijnlijk geen DLC halen, die komt pas eind dit jaar. Tegen die tijd heeft de overgrote meerderheid het allang uitgespeeld en doorverkocht.uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:45:
Bij deze dan de vraag aan de mensen die games op discs kopen en van plan zijn om deze na het uitspelen weer op de Marktplaats gooien. Hoe vaak kopen jullie DLC?
Ik koop overigens niks fysieks maar koop wel zo nu en dan DLC. Zou ik de game fysiek hebben gekocht met als doel om weer na uitspelen door te verkopen, dan zou ik ook nooit DLC kopen. 1) DLC is na uitspelen vaak nog niet beschikbaar. 2) waarom zou ik extra geld investeren (die ik niet kan verkopen) in een game die ik na 1x uitspelen toch al weer wil doorverkopen.
Ben het helemaal met je eens 
Nog een weekje en dan is het Witcher time! In de tussentijd is Wolfenstein echt een aanrader.
Nog een weekje en dan is het Witcher time! In de tussentijd is Wolfenstein echt een aanrader.
[ Voor 61% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2015 21:56 ]
voor sommige mensen is het al witcher timeuchiha tijntje schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:55:
http://www.kitguru.net/ga...3-leaked-two-weeks-early/
Dat is precies wat ik ook doe. Wolfenstein old blood lijkt me erg leuk. Singleplayer games verkoop ik ook gelijk na uitspelen op mp. Dlc koop ik dus nooit. Ben eigenlijk ook altijd wel "klaar" met de game dan. Ga dan liever aan iets nieuws beginnen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:55:
[ Voor 21% gewijzigd door bukkum op 09-05-2015 22:07 ]
Ik koop eigenlijk nooit DLC, ook niet als ik een game bewaar. Het trekt me eigenlijk nooit om weer terug te keren naar een game nadat ik de credits heb gezien. The Old Blood lijkt me wel tof, maar deze ga ik waarschijnlijk toch niet kopen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:45:
Zonde dat dit zo gaatDigitalError schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:00:
[...]
voor sommige mensen is het al witcher time![]()
http://www.kitguru.net/ga...3-leaked-two-weeks-early/
Echter doen ze volgens mij hier hun zelf niet echt een plezier mee. Volgens mij zou er in ieder geval nog best een forse day one update uit komen.
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2015 22:31 ]
Zit ook al een tijd te wachten op weer wat nieuws (rpg fan, maar dan niet diablo) en heb dragon age al een tijd geleden uitgespeeld en wachtte vooral op the witcher 3. Heb vorige week toch ook maar final fantasy type 0 HD aangeschaft. Ben wel een echte FF fan van het eerste uur (en ja vond FF XIII ook best prima
), maar ik vind deze toch ook echt wel de moeite waard. Eindelijk weer een FF waar je gewoon op de wereldkaart kan lopen!
Vrij open verhaal volgens mij, leuk en goed combat systeem, veel vrijheid, etc. Verder ziet het er nog prima uit, stukken beter dan de FFX HD versie in ieder geval!
Vrij open verhaal volgens mij, leuk en goed combat systeem, veel vrijheid, etc. Verder ziet het er nog prima uit, stukken beter dan de FFX HD versie in ieder geval!
superB
Nou Martin?bram1984 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:28:
[...]
Heb je een bron voor punt 2? Kan me heel goed voorstellen dat er juist op DLC meer marge zit. Daar zijn ze niet jaren mee bezig.
Sjezus wat een niveau hier mensen. De één houdt van digitaal kopen voor het gemak, de ander van fysiek voor de verzamelwaarde, de soms lagere aanschafprijs of de doorverkoopmogelijkheid. Bepaal voor jezelf wat je wilt, of mix de beide methoden, en ga lekker een spelletje spelen.
@MartinSpire: Het is aan een ieder om zelf te bepalen of hij een ontwikkelaar / uitgever wil steunen door de volle prijs te bepalen, of toch liever later of tweedehands, of het spel na het spelen door te verkopen. Zijn allemaal prima opties. Naar mijn mening is daarnaast lang niet elke game en elke uitgever het waard om door mij gesteund te worden voor de volle €60-70. Het is juist goed dat er verschillende opties zijn; uitgevers proberen ons al jaren te dwingen om alles nieuw en vroeg te kopen en doorverkopen onmogelijk te maken. Jij lijkt precies de doelgroep te zijn die zij het liefst plukken.
P.S. DLC heeft inderdaad bijna altijd een flink hogere marge dan de game zelf. Daar is het zelfs voor uitgevonden door de uitgevers. Je betaalt voor de game bijvoorbeeld €60 voor 60 uur speeltijd (uitgaande van de prijs bij release), en voor de DLC €15 voor 5 uur speeltijd (wat vaak hergebruik van dezelfde content is). Om nog maar niet te spreken over skins, extra wapens / items, enz. Die kosten de ontwikkelaar bijna niets en gaan alsnog voor een handvol euro's over de toonbank. Hoe DLC wordt gekocht en gebruikt in combinatie met tweedehands aan- en verkoop is op zich een interessant onderwerp, maar zoals de discussie hier nu loopt verwacht ik niet dat we tot interessante inzichten zullen komen
@MartinSpire: Het is aan een ieder om zelf te bepalen of hij een ontwikkelaar / uitgever wil steunen door de volle prijs te bepalen, of toch liever later of tweedehands, of het spel na het spelen door te verkopen. Zijn allemaal prima opties. Naar mijn mening is daarnaast lang niet elke game en elke uitgever het waard om door mij gesteund te worden voor de volle €60-70. Het is juist goed dat er verschillende opties zijn; uitgevers proberen ons al jaren te dwingen om alles nieuw en vroeg te kopen en doorverkopen onmogelijk te maken. Jij lijkt precies de doelgroep te zijn die zij het liefst plukken.
P.S. DLC heeft inderdaad bijna altijd een flink hogere marge dan de game zelf. Daar is het zelfs voor uitgevonden door de uitgevers. Je betaalt voor de game bijvoorbeeld €60 voor 60 uur speeltijd (uitgaande van de prijs bij release), en voor de DLC €15 voor 5 uur speeltijd (wat vaak hergebruik van dezelfde content is). Om nog maar niet te spreken over skins, extra wapens / items, enz. Die kosten de ontwikkelaar bijna niets en gaan alsnog voor een handvol euro's over de toonbank. Hoe DLC wordt gekocht en gebruikt in combinatie met tweedehands aan- en verkoop is op zich een interessant onderwerp, maar zoals de discussie hier nu loopt verwacht ik niet dat we tot interessante inzichten zullen komen
[ Voor 28% gewijzigd door geert1 op 10-05-2015 11:02 ]
Hij zit zelf in de software-hoek dus wellicht dat dat ook een beetje meetelt hègeert1 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:57:
Jij lijkt precies de doelgroep te zijn die zij het liefst plukken.
Nickname does not reflect reality
Vriend van me heeft zo ook een aantal games gekocht (ik ook) en bij hem werken ze allemaal niet meer. Facebook account weg, Gmail account weg. Via Paypal worden digitale goederen niet vergoed dus flinke pech!kardox schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:00:
www.ps4store.nl
Als je al moet vragen of iets te vertrouwen is, doe jezelf een plezier en doe het gewoon niet.
The devil is in the details.
Nja die gaat niet helemaal op natuurlijk.. want op die manier kunnen kleine/nieuwe/onbekende bedrijfjes nooit vertrouwen en bekendheid opbouwen.. Goed toch, dat het gevraagd en besproken wordt? (Door zoveel mogelijk mensen en fora) Zo kan het kaf beter van het koren gescheiden wordenHahn schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:42:
Als je al moet vragen of iets te vertrouwen is, doe jezelf een plezier en doe het gewoon niet.
Is er trouwens ergens een (goede) zwarte lijst?
[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 10-05-2015 11:52 ]
Jij bent niet iedereen. Als je zelf zekerheid wilt, dan moet je het gewoon niet doen. Zullen vast genoeg mensen zijn die wel de gok wagen.poor Leno schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:51:
[...]
Nja die gaat niet helemaal op natuurlijk.. want op die manier kunnen kleine/nieuwe/onbekende bedrijfjes nooit vertrouwen en bekendheid opbouwen.. Goed toch, dat het gevraagd en besproken wordt? (Door zoveel mogelijk mensen en fora) Zo kan het kaf beter van het koren gescheiden worden
En als je zaken als telefoonnummer en KvK niet kan vinden, dan is dat al een slechte zaak. Een nieuw/klein/onbekend bedrijfje kan dat best aanbieden om vertrouwen te geven.
Nee.Is er trouwens ergens een (goede) zwarte lijst?
The devil is in the details.
Airmech Arena is een verrassend leuk spelletje, gratis voor Plus leden en een ode aan de eerste console RTS ooit, Herzog Zwei.
Het speelt een beetje als Command & Conquer meets Helldivers.
[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 11-05-2015 08:52 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Bedankt voor de tip. Deze stond er toch niet bij toen de ps plus line up bekend werd?On_E schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:39:
Airmech Arena is een verrassend leuk spelletje, gratis voor Plus leden en een ode aan de eerste console RTS ooit, Herzog Zwei.
[video]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Klopt, hoort ook niet bij de mei games, gewoon een release tussendoor.AtlAntA schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:57:
[...]
Bedankt voor de tip. Deze stond er toch niet bij toen de ps plus line up bekend werd?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Is op 7-5 gekomen onder de free games. Staat dus niet bij ps plus line up.AtlAntA schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:57:
[...]
Bedankt voor de tip. Deze stond er toch niet bij toen de ps plus line up bekend werd?
Gelukkig werkt het totaal anders ;)En ook al was het wel zo geweest is het alsnog zo simpel als Spny support bellen, situatie uitleggen en dan kan jij je account zelfs in de vreemdste situaties echt wel weer gebruiken hoor.ASNNetworks schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:42:
[...]
En als je PlayStation opeens niet meer aan gaat, of je HDD opeens niet meer werkt. Handig, alle games gekoppeld aan je PS die je dan niet meer hebt. Gelijk al je games kwijt....
Het werkt als Steam. Dus zolang jij een account hebt zit kan je jouw games overal installeren en spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Brutal1ty op 11-05-2015 13:46 ]
Verwijderd
Iemand het al voor elkaar gekregen om zijn Beta Acces Code van Black Ops 3 te activeren? Bij mij geeft hij steeds een error.
? Uhhhh ja, dat weet ik...... Ik reageerde op iemand die juist zei dat hij liever zijn games wilde kunnen koppelen aan een systeem, zodat hij digitale games kon meeverkopen met zn PS4. En ik reageerde met het nadeel van zo'n systeem.Brutal1ty schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:45:
[...]
Gelukkig werkt het totaal anders
Het werkt als Steam. Dis zolang jij een account hebt zit kan je jouw games overal installeren en spelen.
Met 6 PS Store accounts uit verschillende regio's weet ik echt wel hoe accounts en games werken op de PS4
Lang leve snel tussendoor tweakers lezen op schoolASNNetworks schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:46:
[...]
? Uhhhh ja, dat weet ik...... Ik reageerde op iemand die juist zei dat hij liever zijn games wilde kunnen koppelen aan een systeem, zodat hij digitale games kon meeverkopen met zn PS4. En ik reageerde met het nadeel van zo'n systeem.
Met 6 PS Store accounts uit verschillende regio's weet ik echt wel hoe accounts en games werken op de PS4
My bad hahaha.
snel tussendoor lezen en Tweakers gaan lastig samen hahaBrutal1ty schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:48:
[...]
Lang leve snel tussendoor tweakers lezen op school![]()
![]()
My bad hahaha.
hebben jullie ook wel is problemen met jullie controler dat hij opeens sloom reageerd?
Jawel, na teveelchimera2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:53:
hebben jullie ook wel is problemen met jullie controler dat hij opeens sloom reageerd?
meestal.
Nickname does not reflect reality
Nee, bij mij reageert deze altijd prima.chimera2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:53:
Ik heb wel dat hij soms niet reageert, zit ongeveer 5 a 6 meter van de console maar deze staat wel omringt door redelijk wat wifi apparaten

Deze vinyl zit deze maand bij de OPM UK.
Is deze al in Nederland gesignaleerd?
Vind hem persoonlijk erg mooi.
Scrooge NL
Lousy excuus om te ontkennen dat jij gewoon niet meer zo snel bent als vroeger... Het ligt aan mijn controller. Uhhuh.chimera2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:53:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hoe makkelijk zijn die dingen er weer af te krijgen ?Theo27 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:59:
[afbeelding]
Deze vinyl zit deze maand bij de OPM UK.
Is deze al in Nederland gesignaleerd?
Vind hem persoonlijk erg mooi.
Thx Dennis, dankzij jou heb ik al een hoop thema's binnen gehengeldVerwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:09:
Mad Max thema die gratis is voor de PS4:
https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000050
Prima te doen, ik heb er zelf op dit moment carbon stickers erop zitten en voor zover ik weet krijg je ze er gewoon makkelijk vanaf zonder lijm resten enz.rwbk schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:25:
[...]
Hoe makkelijk zijn die dingen er weer af te krijgen ?
Zijn inderdaad redelijk makkelijk te verwijderen, maar die van mij blijft er nog even op zitten 
[ Voor 42% gewijzigd door EnzymeNL op 11-05-2015 19:21 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Ziet er strak uit. Ik ga morgen wel ff langs een paar tijdschriften zaken. Online kan ik hem nergens vinden.
Scrooge NL
Ik dacht dat ik de enige was die hier last van had. Heb af en toe ook opeens lag. Meestal als batterij over halverwege leeg is. Eventjes lag en dan opeens weer goed. Heb laatste geprobeerd of het ook in het PS4 menu zat maar daar reageerde het opeens goed. Maar in BF4 had ik er toen toch last van.chimera2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:53:
Weet er helaas geen oplossing voor, gebeurt gelukkig niet heel vaak
Op Ebay vind je ze wellicht.Ilias1991 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:36:
Waar hebben jullie die stickers besteld?
Er zijn meerdere websites waar je skins kunt kopen. Bij sommige kan je ook zelf een ontwerp maken (Decalgirl.com bijvoorbeeld)
PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
Ik speel nu de Destiny Trial Mode op PS4, maar weet iemand wat hier het limiet van is, ik ben al level 4, maar ik kan maar door blijven spelen. Het enige is dat ik geen trophies krijg, wat logisch is natuurlijk.
spaceboy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:10:
[...]
Lousy excuus om te ontkennen dat jij gewoon niet meer zo snel bent als vroeger... Het ligt aan mijn controller. Uhhuh.
Met mijn ene controler heb ik er wel last van en de andere niet
Ik had ook last van lag. De PS4 staat naast een Wii. Stekker van de Wii eruit en het probleem was opgelost.dangerpaki schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:01:
[...]
Ik dacht dat ik de enige was die hier last van had. Heb af en toe ook opeens lag. Meestal als batterij over halverwege leeg is. Eventjes lag en dan opeens weer goed. Heb laatste geprobeerd of het ook in het PS4 menu zat maar daar reageerde het opeens goed. Maar in BF4 had ik er toen toch last van.
Weet er helaas geen oplossing voor, gebeurt gelukkig niet heel vaak
Max level van de demo is 5.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:59:
Ik speel nu de Destiny Trial Mode op PS4, maar weet iemand wat hier het limiet van is, ik ben al level 4, maar ik kan maar door blijven spelen. Het enige is dat ik geen trophies krijg, wat logisch is natuurlijk.
Verwijderd
Even een quote vaneen paar dagen terug.
Op zich koop ik niet vaak DLC. Als ik een game leuk vond (of de Trophies op 100% wil zetten), koop ik de DLC vaak in de aanbieding of middels een kortingscode, tenzij de prijs van de DLC natuurlijk erg laag is.uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:45:
Bij mij staat er ook van alles in de buurt.
Router staat op 2 meter met een muur ertussen. Verder receiver en htpc. Laatste staat uit als ik game. Receiver uitzetten is geen optie
Gelukkig maar weinig last. Dus vind het wel prima zo.
Router staat op 2 meter met een muur ertussen. Verder receiver en htpc. Laatste staat uit als ik game. Receiver uitzetten is geen optie
Gelukkig maar weinig last. Dus vind het wel prima zo.
Deze heb ik nog niet voorbij zien komen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1044217
Doet me denken aan een soort Turok voor de PS4, begin volgend jaar. Ziet er wel erg lekker uit, survivalen met dino's, uitgestrekte omgevingen....
Doet me denken aan een soort Turok voor de PS4, begin volgend jaar. Ziet er wel erg lekker uit, survivalen met dino's, uitgestrekte omgevingen....
[ Voor 19% gewijzigd door Trishul op 12-05-2015 12:12 ]
Ziet er goed uit!EnzymeNL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:09:
Zijn inderdaad redelijk makkelijk te verwijderen, maar die van mij blijft er nog even op zitten
[afbeelding]
Zeker interessant gezien het Project Morpheus support heeft ingebouwd. Voor degenen die Morpheus-curieus zijn (waaronder ik) zeker geen misse titel!
I second that!ASNNetworks schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:59:
[...]
Zeker interessant gezien het Project Morpheus support heeft ingebouwd. Voor degenen die Morpheus-curieus zijn (waaronder ik) zeker geen misse titel!
De pc versie 'Early access' is 02 juni 2015.. Spel komt pas 2016
Opgeven voor Alpha kan hier
Spel in 2016 vind ik helemaal niet erg. Ik wil dit namelijk echt spelen met Project Morpheus. En die komt ook in de eerste helft van 2016. Tot die tijd zijn er genoeg andere toffe games.poor Leno schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:11:
[...]
I second that!
De pc versie 'Early access' is 02 juni 2015.. Spel komt pas 2016
Opgeven voor Alpha kan hier
Had gehoopt op een spel dat de tijd tot Battlefront kon overbruggen (Maakt t iets dragelijker)
The Witcher 3!
It's dogged that does it
Nog maar 7 dagenSavageBrother schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:47:
The Witcher 3!
8 dagen, eerst even een dag de reviews afwachten
It's dogged that does it
De embargo voor The Witcher 3 vervalt één van deze dagen. Volgens mij kunnen we vandaag en/of morgen al de eerste reviews verwachten.SavageBrother schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:54:
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Bitch please, vanmiddag om 4 uur verloopt het embargoSavageBrother schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:54:
Hooww, dat zou fijn zijn. Al boort dat wel weer mijn ambities om eens wat aan m'n achievements op BF4 te doen de grond in.
It's dogged that does it
Daar heb je nog steeds 7 dagen de tijd voorSavageBrother schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:58:
Hooww, dat zou fijn zijn. Al boort dat wel weer mijn ambities om eens wat aan m'n achievements op BF4 te doen de grond in.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ook maar eens opzoek naar wat leuke stickers
Off topic
Wat zijn die lijstjes naast de usernames
karmalijsten?
Off topic
Wat zijn die lijstjes naast de usernames
plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteemrwbk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:03:
Ook maar eens opzoek naar wat leuke stickers
Off topic
Wat zijn die lijstjes naast de usernameskarmalijsten?
Wel opvallend, blijkbaar klikt iedereen ondanks de kritiek toch massaal op de ultra-easy moeilijkheidsgraad into's van games filmpjes van Dennis
Of komt dat doordat al die posts van hem gewoon veel gequote worden?
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 12-05-2015 14:08 ]
6 dagen en 11 uur
Ik begin eigenlijk pas sinds een paar dagen hyped te worden voor deze game, maar ik heb echt te doen met iedereen die er al langer op zit te wachten met het uitstellen etc.
Flying mounts altijd +1. Concept lijkt heel erg op dat van: Beasts of Prey
Even een crosspost maar de eerste reviews van The Witcher staan online, nu het embargo is afgelopen.SavageBrother schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:54:
Even een copy-paste van GAF
Gamespot - 10/10
PC Games - 90 % (german)
Gameinformer - 9.75/10
IGN - 9.3/10
GameTrailers - 9.8
Dit heeft volgens mij te maken dat de amerikaanse pers wel de day one patch heeft gehad op hun debug ps4.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:34:
Power Unlimited was minder enthousiast over The Witcher.
Bij gamespot werd dit ook onderaan vermeld bij de recensie.
[ Voor 10% gewijzigd door exi22 op 12-05-2015 16:37 ]
Gezien Wouter zijn vergelijking met Dragon Age en zijn mening daar over, hoor ik al dat ik het met een aantal punten van de review waarschijnlijk niet eens ga zijn. Maar goed, dat mag. Ik kijk in elk geval erg uit naar 19 meiVerwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:34:
Verwijderd
Valt mee hoeveel hij vergelijkt en de bugs die hij noemt lijken me wel tergend. Een vrouw met een zware mannenstem en schepen die ineens verschijnen op land zijn natuurlijk een beetje raar. Maar wie weet zijn die bugs er in de final release uit.
Even een vraag:
Ik heb laatst mijn PS4 teruggebracht naar MediaMarkt omdat hij altijd de disk deed uitwerpen, ook als er geen disk in zat. Na 2 weken kreeg ik een bericht van MediaMarkt dat de PS gerepareerd was en dat ik hem kon ophalen. Ik kreeg een "nieuwe" omdat mijn PS niet te repareren was. Bij het ophalen merkte ik dat ik in plaats van een 1116 een 1006 had gekregen, ik heb de PS daargelaten.
Een dag later kreeg ik een telefoontje dat ze het probleem hadden opgelost. Ik weer terug naar de MediaMarkt en daar stond een nieuwe PS4, dit keer dezelfde versie als ik had ingeleverd.
Echter was het nogal apart. De PS4 haalde ze namelijk gewoon uit een doos waar de complete set in wordt verkocht. Vervolgens hadden de service medewerkers onderling een dialoog: moesten de accessoires terug gestuurd worden naar Sony of mocht de MediaMarkt deze houden. Na een minuutje waren ze het erover eens dat de MediaMarkt deze spullen mocht houden, ze konden worden gestickerd en in de schappen worden gelegd.
Mijn vraag: is dit de normale gang van zaken dat MediaMarkt dit soort spullen los mag verkopen?
Ik heb laatst mijn PS4 teruggebracht naar MediaMarkt omdat hij altijd de disk deed uitwerpen, ook als er geen disk in zat. Na 2 weken kreeg ik een bericht van MediaMarkt dat de PS gerepareerd was en dat ik hem kon ophalen. Ik kreeg een "nieuwe" omdat mijn PS niet te repareren was. Bij het ophalen merkte ik dat ik in plaats van een 1116 een 1006 had gekregen, ik heb de PS daargelaten.
Een dag later kreeg ik een telefoontje dat ze het probleem hadden opgelost. Ik weer terug naar de MediaMarkt en daar stond een nieuwe PS4, dit keer dezelfde versie als ik had ingeleverd.
Echter was het nogal apart. De PS4 haalde ze namelijk gewoon uit een doos waar de complete set in wordt verkocht. Vervolgens hadden de service medewerkers onderling een dialoog: moesten de accessoires terug gestuurd worden naar Sony of mocht de MediaMarkt deze houden. Na een minuutje waren ze het erover eens dat de MediaMarkt deze spullen mocht houden, ze konden worden gestickerd en in de schappen worden gelegd.
Mijn vraag: is dit de normale gang van zaken dat MediaMarkt dit soort spullen los mag verkopen?
De bugs kan ik me natuurlijk in vinden, maar zijn andere grote kritiek punt is de combat. En dat vergelijkt hij wel met DA:I. Gebasseerd op de beelden van TW3 en mijn eigen ervaring met DA:I, denk ik dat de combat van TW3 veel meer in mijn straatje ligt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:40:
Valt mee hoeveel hij vergelijkt en de bugs die hij noemt lijken me wel tergend. Een vrouw met een zware mannenstem en schepen die ineens verschijnen op land zijn natuurlijk een beetje raar. Maar wie weet zijn die bugs er in de final release uit.
Verwijderd
Ik heb Dragon Age nooit gespeeld. Maar The Witcher 2 combat bevalt mij juist heel goed. Ik denk dat dit daar veel op lijkt, dus wat mij betreft zal het weer niet saai zijn.
Verwijderd
Er komt een "gruwelijke" DLC aan voor The Evil Within:
Het afsluitende hoofdstuk zal The Executioner heten.
Deze uitbreiding zal op 27 mei gaan verschijnen.
Ik heb er veel zin in. Lekker slachten.
Het afsluitende hoofdstuk zal The Executioner heten.
Deze uitbreiding zal op 27 mei gaan verschijnen.
Ik heb er veel zin in. Lekker slachten.
Op PU na is de rest enthousiast.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:34:
Tweakers is nog stil.
Pfft lastig zeg al die stealth releases bijhouden... Toren is vandaag uitgekomen, soort van Ico achtige game:
In de store voor plus leden €8,99: https://store.playstation...02314_00-000000BABELTOREN
Reviews zijn niet allemaal even positief, maar die art-style nodigt wel uit.... En @ €8,99 is ie cheap voor een 3D adventure met 3~5 uur speeltijd.
In de store voor plus leden €8,99: https://store.playstation...02314_00-000000BABELTOREN
Reviews zijn niet allemaal even positief, maar die art-style nodigt wel uit.... En @ €8,99 is ie cheap voor een 3D adventure met 3~5 uur speeltijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 12-05-2015 17:53 ]
Aankondiging assassin's creed nu live op youtube!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=orTgbr8a4vU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=orTgbr8a4vU]
is everything cool?
IG spreekt ook over veel bugs. Ze zullen het niet verzinnen. Beetje vreemd dat er bijna perfecte scores worden gegeven.dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:28:
[...]
Op PU na is de rest enthousiast.
Tweakers is nog stil.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link