Heeft iemand enig idee of je PT download nog beschikbaar is nadat je je HDD hebt vervangen? Ik hoor dat je het niet meer kan/mag downloaden, en ik weet niet zeker of je nou je spelletjes wel/niet opnieuw moet downloaden oid na een hdd upgrade.
Verwijderd
Wat denk je zelf?jimmy_dg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:02:
Heeft iemand enig idee of je PT download nog beschikbaar is nadat je je HDD hebt vervangen? Ik hoor dat je het niet meer kan/mag downloaden, en ik weet niet zeker of je nou je spelletjes wel/niet opnieuw moet downloaden oid na een hdd upgrade.
Sorry, maar als je een lege HD in je PS4 doet, denk je dat het spel er dan magisch op staat?
Je moet hem opnieuw downloaden, wat niet mogelijk is, kortom: PT is pleite bij HD vervangen.
P.T. Is sinds vanochtend verwijderd. Ook als je de game 'gekocht' had maar niet meer op jes4 hebt staan kan je m niet meer downloaden.
Mogelijke optie is dus een backup maken naar externe hdd, dat kan sinds 2.50
Wat is PT?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
De Silent Hill demo, het spel is uiteindelijk geannuleerd. Maar mensen die de demo op een ps4 hebben denken goud te kunnen verdienen door hun ps4 + pt demo te verkopen. Zag in V&A ook al zo'n figuur voorbij komen.spaceboy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:06:
Wat is PT?
[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 06-05-2015 19:11 ]
39
Je kan daar geen single games kiezenChuckyDevil schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:05:
Mogelijke optie is dus een backup maken naar externe hdd, dat kan sinds 2.50
Nee uiteraard, maar ik meen te herinnere dat je de data van je oude PS4 over kan zetten of is dat niet mogelijk?Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:04:
[...]
Wat denk je zelf?
Sorry, maar als je een lege HD in je PS4 doet, denk je dat het spel er dan magisch op staat?
Je moet hem opnieuw downloaden, wat niet mogelijk is, kortom: PT is pleite bij HD vervangen.
Verwijderd
Het flappybird syndroomFietsbel schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:11:
[...]
De Silent Hill demo, het spel is uiteindelijk geannuleerd. Maar mensen die de demo op een ps4 hebben denken goud te kunnen verdienen door hun ps4 + pt demo te verkopen. Zag in V&A ook al zo'n figuur voorbij komen.
is eev antwoord waar ik vij weinig aan heb..dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:02:
Nee het is niet de moeite waard, kost veel te veel tijd om een ps4 te kopen.
Verwijderd
ps3 krijgt nog een jaartje multi platform games en is daarna dood, kortom: ja, kopen.harley2009 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:02:
[...]
is eev antwoord waar ik vij weinig aan heb..
als je kunt wachten: wacht tot de slim versie ofzo, other than that: who gives a f*ck, tis maar 400 pleuro, lekker doen.
Over onder een steen zitten gesproken.spaceboy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:06:
Wat is PT?
Ja precies, op marktplaats gaan ze zelfs zo ver, ze bieden voor een meerprijs niet P.T. Aan maar zelfs een zeldzame demo van de game P.T.
oke.. halen dan.dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:28:
[...]
Ja precies, op marktplaats gaan ze zelfs zo ver, ze bieden voor een meerprijs niet P.T. Aan maar zelfs een zeldzame demo van de game P.T.
is de ps 4 met hdmi 2.0 ?? weten jullie dat, ik lees ergens dat dat alleen via een update gaat ??
Ik heb PT gelukkig weer binnen gehengeld na de upgrade. De vrouw gaat die binnenkort verplicht spelen. 
@Hierboven: Nee, maar dat had je ook via Google kunnen vinden. Alle sites spreken van een 1.4 poort. Wat moet je met 2.0 trouwens?
@Hierboven: Nee, maar dat had je ook via Google kunnen vinden. Alle sites spreken van een 1.4 poort. Wat moet je met 2.0 trouwens?
[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 06-05-2015 20:32 ]
Ik heb m ook nog, bij een heel mooi bod wil ik m wel weg doen.
Zelf speel ik het niet, na de eerste jumpscare wist ik het afsluitmenu heel snel te vinden.
Wellicht op een avondje met meerderen voor de lol eens opstarten, kijken wat die er van vinden
Zelf speel ik het niet, na de eerste jumpscare wist ik het afsluitmenu heel snel te vinden.
Wellicht op een avondje met meerderen voor de lol eens opstarten, kijken wat die er van vinden
The order 1886 was echt een "walk in the park" totdat je tegen het einde van de game zit.
Zit nu vast in een kelder, met echt een shitload aan vijanden waar maar geen eind aan lijkt te komen. Ben nu al uren bezig op dat ene stukje..
Zit nu vast in een kelder, met echt een shitload aan vijanden waar maar geen eind aan lijkt te komen. Ben nu al uren bezig op dat ene stukje..
PSN: nameless-iD_
Tip: Met die elektriciteit gun en de one shot one kill pistol is het echt een eitje.usefulidiot.198 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:14:
The order 1886 was echt een "walk in the park" totdat je tegen het einde van de game zit.
(Ik heb de game alweer een tijd geleden uitgespeeld en weet de namen niet meer.)
[ Voor 8% gewijzigd door voxxel op 06-05-2015 21:36 ]
Yup heb ik hier! Wil niet meer iets anders, heb die Ultimate One, echt ideaal. Verder kan de harmony niet iets met de ps4 overigens, hij kan m niet aanzetten bijvoorbeeld. De Wii U kan ik zelfs met het touchpad helemaal bedienen in zn menu. Maar ik begreep dat dit wel toegevoegd zou moeten kunnen worden, later dan. Hoewel ik niet weet hoe precies die controller het aanzet (adhoc bluetooth?)Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:55:
[...]
Ik denk dat ik het uiteindelijk maar gewoon ga oplossen met een Logitech Harmony all-in-one remote..
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ben ik geloof ik 1 of 2x doodgegaanusefulidiot.198 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:14:
op Hard. Niet bijster moeilijk hoor, dat stukje.
Niemand die dit jammer vindt?
No PlayStation conference at Gamescom this year. Paris Games Week in October is where it's at.
IGN bericht er ondertussen ook over.
Wel jammer, want het is altijd wel mooi om te zien wat ze nog kunnen tonen. Had dan desnoods een indie-presentatie gegeven oid voor Europese ontwikkelaars.
Nah goed, Paris Game Week is dan weer op 28 november. Wat wel weer helemaal de andere kant op is. Beetje raar.
No PlayStation conference at Gamescom this year. Paris Games Week in October is where it's at.
Wel jammer, want het is altijd wel mooi om te zien wat ze nog kunnen tonen. Had dan desnoods een indie-presentatie gegeven oid voor Europese ontwikkelaars.
Nah goed, Paris Game Week is dan weer op 28 november. Wat wel weer helemaal de andere kant op is. Beetje raar.
Oh, ik heb hem net nog uit mn bibliotheek kunnen vissen, gewoon voor de backup. Maar het kon dus toch nog. Wel echt jammer dat ze dit gecanceled hebben.dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:05:
P.T. Is sinds vanochtend verwijderd. Ook als je de game 'gekocht' had maar niet meer op jes4 hebt staan kan je m niet meer downloaden.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ja die snap ik ook niet helemaal. Ze hebben in december toch ook weer een playstation experience? Dit was hun vorig jaar zo goed bevallen dat het zeker was dat het dit jaar weer zou plaatsvinden. Dat er slechts 7 weken tussen e3 en gamescom zit is ook een beetje dom eigenlijk maar om dan naar Parijs te gaan eind november en dan een eigen show te doen half december is ook niet echt logisch.Martinspire schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:28:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat is wel jammer, maarja als mn tv en geluid naar het juiste kanaal gaan dan ben ik al best tevredenmartincm schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:23:
[...]
Yup heb ik hier! Wil niet meer iets anders, heb die Ultimate One, echt ideaal. Verder kan de harmony niet iets met de ps4 overigens, hij kan m niet aanzetten bijvoorbeeld. De Wii U kan ik zelfs met het touchpad helemaal bedienen in zn menu. Maar ik begreep dat dit wel toegevoegd zou moeten kunnen worden, later dan. Hoewel ik niet weet hoe precies die controller het aanzet (adhoc bluetooth?)
Verwijderd
Mijn Race Carrière kan Beginnen:
Ziet er goed uit en ik ben een circuit racer.
Het genieten kan beginnen.
Ziet er goed uit en ik ben een circuit racer.
Het genieten kan beginnen.
Verwijderd
Ik heb het even gecheckt, aar de season Pass is nu net zo duur als de Yeti DLC los, dus dan ga ik voor de Season Pass.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:30:
[...]
Ik heb de game niet , maar ik hoorde veel goeds over de DLC.
Ik post graag de kortingsacties en ander nieuws.
Dat mag je vinden. Ik vind het nochtans wel een aardige game. Ik denk dat het alleen niet handig is om deel 3 en 4 achter elkaar te spelen aangezien het vrijwel identieke games zijn. Wellicht zelfs het vermijden van spelen van games van Ubisoft achtereen, aangezien die op bepaalde punten wel erg op elkaar lijken.steefje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:47:
Ik vind persoonlijk Far Cry 4 totaal niet bijzonder. Het is een kopie van deel 3. Ziet er wel aardig uit, maar meer ook niet. Qua gameplay niets bijzonders. Als je deel 3 leuk vond, dan zal je deze ook wel tof vinden.
Ik heb hem na een uur of drie weer teruggebracht naar de winkel.
Dat is wel apart. Kunnen we daar meteen de conclusie mee trekken dat Sony dit najaar weinig zal gaan uitbrengen wat de moeite waard is? De focus ligt dan op 2016.Martinspire schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:28:
Er is geen Uncharted. Op de E3 gaan ze gewoon het gros laten zien en op de Paris Games Week hypen ze je even op voor de december releases, mochten die er zijn. En dan heb je nog de PS Experience. Maak me er niet druk om.
AtlAntA schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 01:20:
[...]
Ja die snap ik ook niet helemaal. Ze hebben in december toch ook weer een playstation experience? Dit was hun vorig jaar zo goed bevallen dat het zeker was dat het dit jaar weer zou plaatsvinden. Dat er slechts 7 weken tussen e3 en gamescom zit is ook een beetje dom eigenlijk maar om dan naar Parijs te gaan eind november en dan een eigen show te doen half december is ook niet echt logisch.
Er staat toch oktober? Scheelt weer een maandjeMartinspire schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:28:
Verwijderd
Hehe je doet je naam eer aan. Gewoon schuilen en af en toe knallen, dan kom je er wel.usefulidiot.198 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:14:
EA Sports UFC sinds gisteren binnen.
Speelt erg lekker af en toe wat FPS drops. Maar eindelijk wat eigenlijk wel het leukste is in vergelijking met de vorige games dat het vrij lastig is om een gevecht te finishen in de eerste minuut van de game. Dit komt mede doordat de stamina flink onderhanden is genomen.
Speelt erg lekker af en toe wat FPS drops. Maar eindelijk wat eigenlijk wel het leukste is in vergelijking met de vorige games dat het vrij lastig is om een gevecht te finishen in de eerste minuut van de game. Dit komt mede doordat de stamina flink onderhanden is genomen.
Verwijderd
Ik heb al een zilveren trofee verdiend met het binnen 60 seconden van de game winnen van de tegenstander.rwbk schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:10:
EA Sports UFC sinds gisteren binnen.
Op het moment alleen nog maar carrière gespeeldVerwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:40:
[...]
Ik heb al een zilveren trofee verdiend met het binnen 60 seconden van de game winnen van de tegenstander.
Ik zeg niks....Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:40:
[...]
Ik heb al een zilveren trofee verdiend met het binnen 60 seconden van de game winnen van de tegenstander.
Ik heb deze onlangs ook ingebouwd na jouw tip. Vervangen ging vlekkeloos en de PS4 draait top. Voorlopig voldoende ruimte beschikbaarVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:08:
[...]
Een tip van mij:
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Haal deze , ik en vele met mij hebben deze ook.
Wat ik me nog afvraag.....ik heb de 500GB van de PS4 teruggezet in de case. Mijn mac en pc herkennen deze blijkbaar niet. Hij begint wel te spinnen, dus de aansluiting is goed, maar ik zie niets verschijnen in finder/verkenner. Had ik eerst nog iets moeten doen?
PSN: xpock Live: xspock
Formatteren? Het bestandssysteem van een PS4 kunnen ze waarschijnlijk weinig mee.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Partitioneren en formateren inderdaad , Google er maar over als je niet weet hoe dat moet.
Ja, formatteren leek mij ook. Maar dan moet ik m wel kunnen zien toch?Brad Pitt schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:57:
[...]
Formatteren? Het bestandssysteem van een PS4 kunnen ze waarschijnlijk weinig mee.
Ik ga nog wel even googelen, maar ik was tot nu toe nog niet iets tegengekomen. De youtube filmpjes lieten ook niet zien dat ik eerst nog wat moest doen. Dacht dat ik misschien iets over het hoofd had gezien.
Even resumerend over Sony's aanwezigheid op de beurzen: Ze komen met een persconferentie naar de E3 op 16-18 juni (over zo'n 6 weken), en naar de Paris Games Week op 28 oktober t/m 1 november. Dit jaar dus sowieso nog twee momenten voor aankondigingen, en daar zou een Playstation Experience bij kunnen komen in december. Die was vorig jaar voor 't eerst, en Sony heeft aangegeven dat deze er misschien opnieuw komt (nog niets bevestigd). Persoonlijk verwacht ik dat het blijft bij de E3 en de PGW, en dat de Playstation Experience meer een eenmalig ding was omdat de PS4 nog vrij nieuw was en meer promotie nodig had. Maar het blijft afwachten.bram1984 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:55:
Er is geen Uncharted. Op de E3 gaan ze gewoon het gros laten zien en op de Paris Games Week hypen ze je even op voor de december releases, mochten die er zijn. En dan heb je nog de PS Experience. Maak me er niet druk om.
Net als elk bedrijf kiest Sony graag de juiste momenten voor het tonen van nieuwe dingen. Dat is een stukje timing; ze moeten eerst zover zijn om nieuwe games en ontwikkelingen te kunnen tonen, in een staat die zoveel mogelijk indruk maakt op het publiek. Daarom kiezen ze dus zelf bewust de momenten hiervoor, in plaats van te zeggen "Er is nu eenmaal een Gamescom in augustus en daar moeten we koste wat het kost staan". Ik kan me wel vinden in Sony's denkwijze hierin. Meedoen aan een grote beurs kost ook vele manuren en budget, dus geen wonder dat ze hier bewust mee omgaan.
Ik denk dat de E3 nog kan dienen voor aankondigingen van games voor dit jaar, en voor de eerste maanden van 2016. Ik ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen (naast de third-party developers natuurlijk). De Paris Games Week is pas laat in het jaar, dus wat ze daar aankondigen zal betrekking hebben op 2016/2017. Misschien dat Sony's VR-bril een grote rol gaat spelen tijdens de komende evenementen, hoewel ik meer hoop op gewoon goede games. We zullen zien.
Mac geen verstand van, op pc doe ik altijd ff diskmgmt.msc intikken maar zal op andere manieren ook kunnenpateen75 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:16:
Ja, formatteren leek mij ook. Maar dan moet ik m wel kunnen zien toch?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
https://www.google.nl/#q=partitioneren+mac+hoepateen75 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:16:
[...]
Ja, formatteren leek mij ook. Maar dan moet ik m wel kunnen zien toch?
Ik ga nog wel even googelen, maar ik was tot nu toe nog niet iets tegengekomen. De youtube filmpjes lieten ook niet zien dat ik eerst nog wat moest doen. Dacht dat ik misschien iets over het hoofd had gezien.
Dank je. Ga het thuis even proberen.Brad Pitt schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:18:
[...]
Mac geen verstand van, op pc doe ik altijd ff diskmgmt.msc intikken maar zal op andere manieren ook kunnen
Ik heb 'm ook gewoon op mijn Mac geformateerd. Anders weer even openmaken en kijken of de connector er goed in zit.
Disk Utility openen op je Mac en de drive selecteren via de sidebar. Via daar formatteren/partitioneren en je bent gereed.pateen75 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:52:
[...]
Ik heb deze onlangs ook ingebouwd na jouw tip. Vervangen ging vlekkeloos en de PS4 draait top. Voorlopig voldoende ruimte beschikbaar![]()
Wat ik me nog afvraag.....ik heb de 500GB van de PS4 teruggezet in de case. Mijn mac en pc herkennen deze blijkbaar niet. Hij begint wel te spinnen, dus de aansluiting is goed, maar ik zie niets verschijnen in finder/verkenner. Had ik eerst nog iets moeten doen?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Duidelijk. Bedankt voor alle tips. Ik ga er mee aan de slag!
Eerste poging van vandaag was meteen geluktVerwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:07:
[...]
Hehe je doet je naam eer aan. Gewoon schuilen en af en toe knallen, dan kom je er wel.
The order is niet helemaal wat ik er van had verwacht, maar al met al een prima, boeiende game.
Nieuwe trailer The Witcher 3: http://www.polygon.com/20...ideo-wild-hunt-rage-steel
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Gaan ze elke dag tot de release een nieuwe trailer vrijgeven? 
Mag best van mij.
Mag best van mij.
Mwoah. Ik vind het vrij jammer en snap niet dat ze het dan niet over een anderen boeg gooien. E3 voor Amerikaanse ontwikkelaars, Gamescom voor Europese. Ongeacht wanneer ze nou eigenlijk uitkomen. Sowieso kun je lokale indie-devs een podium geven voor hun game, wat ze zeker waarderen. En het is niet alsof Sony weinig titels kan laten zien. Wat exclusieve deals maken is ook geen issue (dus Sony-only DLC of eerder beschikbaar oid).geert1 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:17:
[...]
Even resumerend over Sony's aanwezigheid op de beurzen: Ze komen met een persconferentie naar de E3 op 16-18 juni (over zo'n 6 weken), en naar de Paris Games Week op 28 oktober t/m 1 november. Dit jaar dus sowieso nog twee momenten voor aankondigingen, en daar zou een Playstation Experience bij kunnen komen in december. Die was vorig jaar voor 't eerst, en Sony heeft aangegeven dat deze er misschien opnieuw komt (nog niets bevestigd). Persoonlijk verwacht ik dat het blijft bij de E3 en de PGW, en dat de Playstation Experience meer een eenmalig ding was omdat de PS4 nog vrij nieuw was en meer promotie nodig had. Maar het blijft afwachten.
Net als elk bedrijf kiest Sony graag de juiste momenten voor het tonen van nieuwe dingen. Dat is een stukje timing; ze moeten eerst zover zijn om nieuwe games en ontwikkelingen te kunnen tonen, in een staat die zoveel mogelijk indruk maakt op het publiek. Daarom kiezen ze dus zelf bewust de momenten hiervoor, in plaats van te zeggen "Er is nu eenmaal een Gamescom in augustus en daar moeten we koste wat het kost staan". Ik kan me wel vinden in Sony's denkwijze hierin. Meedoen aan een grote beurs kost ook vele manuren en budget, dus geen wonder dat ze hier bewust mee omgaan.
Ik denk dat de E3 nog kan dienen voor aankondigingen van games voor dit jaar, en voor de eerste maanden van 2016. Ik ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen (naast de third-party developers natuurlijk). De Paris Games Week is pas laat in het jaar, dus wat ze daar aankondigen zal betrekking hebben op 2016/2017. Misschien dat Sony's VR-bril een grote rol gaat spelen tijdens de komende evenementen, hoewel ik meer hoop op gewoon goede games. We zullen zien.
Ja er zit weinig tijd tussen, maar om het helemaal te skippen vind ik ook raar. De presentaties duurde de laatste jaren 2 of 2,5 uur. Dat kan best korter, als je het toch kunt uitspreiden over 2 evenementen.
Nu zul je zien dat MS wat aankondigingen voor Gamescom bewaard. Simpelweg omdat ze dan de news-cycle beheersen.
In september heb je trouwens ook nog Tokio Games Show. Zijn ze ook altijd aanwezig.
Dinsdag om 18:00 wordt Assasins Creed Victory wereldkundig gemaakt.
Na 7 jaar weer de overstap gemaakt van Microsoft (Xbox 360) naar Sony. Vroeger ontzettend veel gegamed op mijn oude PSX (vooral Final Fantasy), maar nu na jaren later weer terug op het oude nest. Ultra Street Fighter 4 komt binnenkort digitaal naar de PS4 en volgend jaar natuurlijk Street Fighter V.
Het enige waar ik van baal is dat mijn huidige arcade sticks het niet zullen gaan doen op de PS4. (Op de Xbox One ook niet, maar goed). Toch wel balen, heb een speciale custom made arcade stick 4 jaar geleden laten maken die een aardige zakcent heeft gekost.
PS4 met MKX zojuist besteld voor een mooie deal. Hopelijk morgen binnen!
Het enige waar ik van baal is dat mijn huidige arcade sticks het niet zullen gaan doen op de PS4. (Op de Xbox One ook niet, maar goed). Toch wel balen, heb een speciale custom made arcade stick 4 jaar geleden laten maken die een aardige zakcent heeft gekost.
PS4 met MKX zojuist besteld voor een mooie deal. Hopelijk morgen binnen!
is everything cool?
Weet niet of het de goede groep is, maar ik krijg in project cars alleen de keuze uit solo. Kan dit iets te maken hebben dat ik twee account heb een nl en een us op de ps4. Nu doet hij het wel raar
[ Voor 7% gewijzigd door jarsiv op 07-05-2015 22:01 ]
Verwijderd
Mm vreemd, mijn ps4 gaat niet meer in rest modus. Ik zet hem met de ps4 knop op de controller uit en kies dan voor restmodus. Dan blijft echt tien minuten in beeld staan, de ps4 wordt uitgeschakeld, hij piept twee keer hard en zegt weer de ps4 wordt uitgeschakeld. Maar hij gaat niet in restmodus en blijft gewoon aan.
Is je game wel volledig gedownload/geinstalleerd? Even game highlighten via homescreen, options knop en dan info onderaan. Kijk wat bij status staat.jarsiv schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:42:
Weet niet of het de goede groep is, maar ik krijg in project cars alleen de keuze uit solo. Kan dit iets te maken hebben dat ik twee account heb een nl en een us op de ps4. Nu doet hij het wel raar
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Iemand ervaring met beamers? We (ik en wat vrienden) denken erover om gezamenlijk een (tweedehands) HD beamer te kopen voor Fifa. 720p vinden we daarbij prima. Een 1080p model huren hebben we nu een paar keer gedaan, maar daar betaal je 150 per dag voor. Voor 200 kan ik een 720p model kopen met relatief weinig branduren.
Denk dat we er beter eentje (evt. gezamenlijk) kunnen kopen dan huren, van huren ben ik sowieso geen voorstander maar zoveel Fifa-avonden hebben we niet (1/2x per maand).
Denk dat we er beter eentje (evt. gezamenlijk) kunnen kopen dan huren, van huren ben ik sowieso geen voorstander maar zoveel Fifa-avonden hebben we niet (1/2x per maand).
Ja het blijft idd vreemd. Vooral omdat we nu nog steeds niet een hele rits games hebben gezien die intern bij SCE in ontwikkeling zijn, zoals de nieuwe IP van Guerilla Games. Ik vraag me dan af of al het kruid met grof geschut op de E3 geschoten gaat worden. Dat zou echt een stunt zijn; zowel uncharted als de onthulling van de nieuwe IP van Guerilla.Martinspire schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:19:
[...]
Mwoah. Ik vind het vrij jammer en snap niet dat ze het dan niet over een anderen boeg gooien. E3 voor Amerikaanse ontwikkelaars, Gamescom voor Europese. Ongeacht wanneer ze nou eigenlijk uitkomen. Sowieso kun je lokale indie-devs een podium geven voor hun game, wat ze zeker waarderen. En het is niet alsof Sony weinig titels kan laten zien. Wat exclusieve deals maken is ook geen issue (dus Sony-only DLC of eerder beschikbaar oid).
Ja er zit weinig tijd tussen, maar om het helemaal te skippen vind ik ook raar. De presentaties duurde de laatste jaren 2 of 2,5 uur. Dat kan best korter, als je het toch kunt uitspreiden over 2 evenementen.
Nu zul je zien dat MS wat aankondigingen voor Gamescom bewaard. Simpelweg omdat ze dan de news-cycle beheersen.
In september heb je trouwens ook nog Tokio Games Show. Zijn ze ook altijd aanwezig.
Om alvast de hype op te bouwen, verwacht ik het volgende lijstje
- uncharted 4
- guerilla IP onthulling
- R&C
- GT7
- sony bend game
- nieuwe game van media molecule
Ze moeten de hype in stand houden en blijven oogsten, want de successen zijn erg groot, zoals onlangs in de UK de 2 miljoen gepasseerd, nog sneller dan de ps2: http://www.mcvuk.com/news...m-sales-in-the-uk/0148966
Hij was gedownload, weet niet waar het in zat, kon in een keer een project cars account aanmaken en toen kon ik eindelijk beginnenASNNetworks schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:18:
[...]
Is je game wel volledig gedownload/geinstalleerd? Even game highlighten via homescreen, options knop en dan info onderaan. Kijk wat bij status staat.
ik las ergens dat red dead redemption 2 dit jaar nog zijn opwachting gaat maken.. of is dat een fabeltje .
na gta toch een van mijn favoriete spel qua open spel wereld
Het gerucht gaat dat er op de E3 dit jaar 20-30 minuten aan videomateriaal van Fallout 4 wordt getoond achter closed doors, hopelijk is het waar
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vond er weinig aan. De schaal van die hele game voelde ongelooflijk nep. Tel daarbij ook nog eens de kenmerkende R* animaties en dito controls op. Dan liever een nieuwe Max Payne.harley2009 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:12:
ik las ergens dat red dead redemption 2 dit jaar nog zijn opwachting gaat maken.. of is dat een fabeltje .
Fallout 4 mag ik hopen, 3 achter gesloten deuren laten zien is vast niet zoveel belangstelling voor.BlackEyedAngel schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:57:
Het gerucht gaat dat er op de E3 dit jaar 20-30 minuten aan videomateriaal van Fallout 3 wordt getoond achter closed doors, hopelijk is het waar
Tenzij je achter die gesloten deuren eerst in een tijdreismachine wordt gezet en terug gaat naar de e3 voor de release van Fallout 3! #hype!dutchgio schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:43:
[...]
Fallout 4 mag ik hopen, 3 achter gesloten deuren laten zien is vast niet zoveel belangstelling voor.
[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 08-05-2015 09:26 . Reden: T9 keyboard typo fix. ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Vond RDR ook geen fuck aan.bram1984 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:04:
[...]
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vond er weinig aan. De schaal van die hele game voelde ongelooflijk nep. Tel daarbij ook nog eens de kenmerkende R* animaties en dito controls op. Dan liever een nieuwe Max Payne.
Zou het liefste een open world pirate game willen zien van Rockstar, met invloeden van Sid Meier.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hmm was nog niet helemaal wakker zo te zien
[ Voor 6% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-05-2015 09:24 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik moet zeggen dat ik me wel prima heb vermaakt met RDR. Echter kan ik me niet voorstellen dat er serieus mensen zijn die plezier halen uit t afschieten van beesten en daarna elke keer naar die ondraaglijk lange cutscenes te kijken.
Man wat heb ik me daar aan geërgerd.
Man wat heb ik me daar aan geërgerd.
It's dogged that does it
Idd, hopelijk is er in het volgende deel een optie om dat uit te kunnen zetten.
Of een optie short/long animations, ik zie geen reden waarom een console niet ook een berg van dat soort opties zou kunnen krijgen zodat iedereen kan aanpassen wat hij/zij wilt
Of een optie short/long animations, ik zie geen reden waarom een console niet ook een berg van dat soort opties zou kunnen krijgen zodat iedereen kan aanpassen wat hij/zij wilt
[ Voor 52% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-05-2015 12:08 ]
Alien Isolation voor twee tientjes in de Store nu. Twijfel een beetje. Moet nog een hoop zooi uitspelen.
Aanrader voor dat geld?
Aanrader voor dat geld?
Voor Alien fans sowieso. Als je daar niet veel om geeft kan het ook tegenvallen. Het is veel kruip door, sluip door, vrij trage game en duurt ook best lang. Maar de Alien universe hebben ze echt geweldig nagemaakt, sfeer is fantastisch.bram1984 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:30:
Alien Isolation voor twee tientjes in de Store nu. Twijfel een beetje. Moet nog een hoop zooi uitspelen.
Aanrader voor dat geld?
Verwijderd
Ik heb Alien: Isolation ook voor 2 tientjes gehaald en ik vermaak me er tot nu toe prima mee.
geweldige spanning en omgevingen. Ook nog best moeilijk als je wat verder in de game komt.
geweldige spanning en omgevingen. Ook nog best moeilijk als je wat verder in de game komt.
Zelfde vraag eigenlijk voor Child of Light, die voor 4,5 euro in de store staat atm..
Absoluut! Geweldige kleine RPG met prachtig design en artwork! een van de betere games van het afgelopen jaar!BlackEyedAngel schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:39:
Zelfde vraag eigenlijk voor Child of Light, die voor 4,5 euro in de store staat atm..
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Voor mij de beste game van 2014. Ik heb hem uitgespeeld op de hoogte moeilijkheidsgraad.bram1984 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:30:
Aanrader voor dat geld?
Ook voor 2 tientjes bij de bart smit, kun je 'm daarna nog verkopen.bram1984 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:30:
Aanrader voor dat geld?
Spel is best lang en redelijk moeilijk. Sfeer en graphics zijn top, gameplay is vrij langzaam doordat je veel aan het sneaken bent.
Ik wil hem ook, maar dit is de tweede opeenvolgende maand dat hij is afgeprijsd. Vorige maand 4,99 of 5,50 ofzo. Ik verwacht hem dan ook zeer binnenkort in de IGC.BlackEyedAngel schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:39:
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
ach, dat wordt vaak gedacht dat als t spel vaak genoeg is afgeprijsd hij vast volgende maand in de IGC zit. Volgens mij is dit nog amper voorgekomen...InF.Inc schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:53:
[...]
Ik wil hem ook, maar dit is de tweede opeenvolgende maand dat hij is afgeprijsd. Vorige maand 4,99 of 5,50 ofzo. Ik verwacht hem dan ook zeer binnenkort in de IGC.
heeft er iemand ervaring met ps4 en stuurtjes, is er een goede betaalbare versie
Thrustmaster T100 geloof ik, die heeft ook nog eens force feedback.jarsiv schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:08:
heeft er iemand ervaring met ps4 en stuurtjes, is er een goede betaalbare versie
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
BS site zegt uitverkocht.ChrisLNFF schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:50:
[...]
Ook voor 2 tientjes bij de bart smit, kun je 'm daarna nog verkopen.
Spel is best lang en redelijk moeilijk. Sfeer en graphics zijn top, gameplay is vrij langzaam doordat je veel aan het sneaken bent.
deze is toch voor de ps3On_E schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:14:
[...]
Thrustmaster T100 geloof ik, die heeft ook nog eens force feedback.
Werkt ook op de PS4 heb hem zelf ook. Maar werkt niet in het menu van de PS4 zelf, maar wel gewoon ingame. Let op: stuur is wat kleiner dan anderen (zoals de gt van Logitech) en heeft kan 'maar' 270 graden draaien.
Heb nu alleen nog driveclub maar werkt daar prima mee!
Heb nu alleen nog driveclub maar werkt daar prima mee!
Alle volgende Thrustmaster sturen werken op de PS4:
T80/T100/T300/T500.
T80 moet je vergeten, die heeft geen ffb.
T100 is daarna de goedkoopste optie, maar verwacht niet een al te hoge kwaliteit en een kleine draaicirkel.
T300 en T500 zijn kwalitatief erg prima. Verschillen tussen die twee:
T300: volledig compatible met PS4; heeft slechts 2 (plastieke) pedalen; nieuwe ffb motor.
T500: werkt niet in het PS4 menu en heeft geen shareknop; 3 (metalen) pedalen welke je ook F1 stijl (=hangend) kan gebruiken; oudere ffb motor.
T80/T100/T300/T500.
T100 is daarna de goedkoopste optie, maar verwacht niet een al te hoge kwaliteit en een kleine draaicirkel.
T300: volledig compatible met PS4; heeft slechts 2 (plastieke) pedalen; nieuwe ffb motor.
T500: werkt niet in het PS4 menu en heeft geen shareknop; 3 (metalen) pedalen welke je ook F1 stijl (=hangend) kan gebruiken; oudere ffb motor.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Ik vind het ook maar vreemd, hoewel ik me ook kan voorstellen dat Sony zich niet alles kan veroorloven. Ik krijg een beetje het gevoel dat ze zelf eigenlijk te weinig hebben te tonen voor dit najaar en dat ze voor een paar kleinere games geen persconferentie gaan organiseren. Dat neemt niet weg, dat ze wel aanwezig zijn en dat er dus wel games gespeeld kunnen worden door zowel pers als publiek.Martinspire schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:19:
[...]
Mwoah. Ik vind het vrij jammer en snap niet dat ze het dan niet over een anderen boeg gooien. E3 voor Amerikaanse ontwikkelaars, Gamescom voor Europese. Ongeacht wanneer ze nou eigenlijk uitkomen. Sowieso kun je lokale indie-devs een podium geven voor hun game, wat ze zeker waarderen. En het is niet alsof Sony weinig titels kan laten zien. Wat exclusieve deals maken is ook geen issue (dus Sony-only DLC of eerder beschikbaar oid).
Ik vond het echt een briljante game, waarbij de setting goed in elkaar stak. Technisch was het verre van perfect, maar als vertaling van het wilde westen is er geen spel wat ook maar enigszins in de buurt komt.harley2009 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:12:
Ik moet hem overigens nog steeds uitspelen. So many games, so little time...
Net bij de lokale vestiging (Naaldwijk) nog 1 zien liggen.
Verwijderd
Als je zonder FFB kan leven is de T80 een prima keus, niet zo'n heel klein stuurtjes en alle functies van de PS4 werken er op.dvdkiwi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:15:
Alle volgende Thrustmaster sturen werken op de PS4:
T80/T100/T300/T500.
Dan rest de vraag: kan je wel zonder ffb leven?
Dat is als een shooter spelen zonder fire knop op je controller
Ietswat dramatisch
dank je, wat een prijs verschil tussen T100 en T300. FFb is eigenlijk toch echt wel een must
Welke had jij ookalweer Kiwi?dvdkiwi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:59:
Dan rest de vraag: kan je wel zonder ffb leven?
T500 
T300
T500
T100jarsiv schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:05:
dank je, wat een prijs verschil tussen T100 en T300. FFb is eigenlijk toch echt wel een must
T300
T500
[ Voor 97% gewijzigd door Superkiwi op 08-05-2015 15:50 ]
Heb nu een paar uurtjes The last of us remastered gespeeld, wat een top game is dat!
Ondertussen ben ik ook een beetje aan het rondkijken naar een racegame. Driveclub lijkt een kanshebber.
Ondertussen ben ik ook een beetje aan het rondkijken naar een racegame. Driveclub lijkt een kanshebber.
DriveClub is inderdaad een heel aardige game. Dat spel houdt een beetje het midden tussen de arcade-stijl racers (Need for Speed, Burnout) en simulatie-racers als Gran Turismo. Er zijn opties om een club te vormen met andere spelers, speciale challenges tijdens races en dergelijke, maar verder is het vrij puur racen (de auto en de baan zonder al te veel poespas).usefulidiot.198 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:00:
Heb nu een paar uurtjes The last of us remastered gespeeld, wat een top game is dat!
Maar Project Cars is gisteren ook uitgekomen en die wordt tot nu toe erg goed ontvangen. Dat spel zit nog een stuk meer richting simulatie dan DriveClub; dus vooral leuk voor serieuze race-fans die hun tijden willen verbeteren en online willen racen. Project Cars kent geen geleidelijk unlocken van content tijdens de voortgang, geen extra gameplay tijdens de race of wat dan ook, maar is erg realistisch qua rijgedrag en graphics.
Voor mij persoonlijk zijn beide echter te serieus en te saai, maar ik ben dan ook zeker geen echte race-gamer. Zoek je naar meer arcade-stijl racen, het unlocken van zaken tijdens de voortgang, meer spanning en sensatie, dan zijn er nog niet zoveel opties op de PS4. Je kunt kijken naar Need for Speed: Rivals, maar die beviel mij ook niet zo. Of wachten op de nieuwe Need for Speed die dit jaar nog zou moeten komen.
Misschien dat echte race-fanaten in dit topic verder nog tips of aanvullingen hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door geert1 op 08-05-2015 16:21 ]
Waar je op moet Letten is de input lag van een beamer. Onder de 50ms moet je wel blijven. En erg goede game beamer is de Epson 2900/3200 (zijn dezelfde). Deze zijn wel iets duurder maar weer 1080p.Exorcist schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:48:
Iemand ervaring met beamers? We (ik en wat vrienden) denken erover om gezamenlijk een (tweedehands) HD beamer te kopen voor Fifa. 720p vinden we daarbij prima. Een 1080p model huren hebben we nu een paar keer gedaan, maar daar betaal je 150 per dag voor. Voor 200 kan ik een 720p model kopen met relatief weinig branduren.
Ik zoek het inderdaad meer in de arcade sfeer. Gran turismo heb ik in het verleden wel gespeeld maar is te serieus. Driveclub spreekt wel aan vanwege het sociale-aspect en zag dat er hier op GOT ook wat dingen worden georganiseerd.geert1 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:17:
[...]
DriveClub is inderdaad een heel aardige game. Dat spel houdt een beetje het midden tussen de arcade-stijl racers (Need for Speed, Burnout) en simulatie-racers als Gran Turismo. Er zijn opties om een club te vormen met andere spelers, speciale challenges tijdens races en dergelijke, maar verder is het vrij puur racen (de auto en de baan zonder al te veel poespas).
Maar Project Cars is gisteren ook uitgekomen en die wordt tot nu toe erg goed ontvangen. Dat spel zit nog een stuk meer richting simulatie dan DriveClub; dus vooral leuk voor serieuze race-fans die hun tijden willen verbeteren en online willen racen. Project Cars kent geen geleidelijk unlocken van content tijdens de voortgang, geen extra gameplay tijdens de race of wat dan ook, maar is erg realistisch qua rijgedrag en graphics.
Voor mij persoonlijk zijn beide echter te serieus en te saai, maar ik ben dan ook zeker geen echte race-gamer. Zoek je naar meer arcade-stijl racen, het unlocken van zaken tijdens de voortgang, meer spanning en sensatie, dan zijn er nog niet zoveel opties op de PS4. Je kunt kijken naar Need for Speed: Rivals, maar die beviel mij ook niet zo. Of wachten op de nieuwe Need for Speed die dit jaar nog zou moeten komen.
Misschien dat echte race-fanaten in dit topic verder nog tips of aanvullingen hebben.
Jammer dat de Burnout-reeks niet meer bestaat!
Thx, ik ga 's op zoek!bukkum schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:54:
[...]
Waar je op moet Letten is de input lag van een beamer. Onder de 50ms moet je wel blijven. En erg goede game beamer is de Epson 2900/3200 (zijn dezelfde). Deze zijn wel iets duurder maar weer 1080p.
Als het echt zou verkopen niks mis mee toch, je bent pas dom als je het koopt.
ik vermaak me prima met Wolfenstein The old Blood, en heb nu zelfs de allereerste wolfenstein ontdekt in het spel
back to dos... zo dat bracht even goede herinneringen boven zeg... ben er een van de oude stempel zeg maar , zx81 , spectrum.. c64, amiga, pc en ps1 en xbox etc..
Verwijderd
Even een vraagje over games digitaal downloaden op een PS4: bij de Xbox One zijn de digitale games gekoppeld aan je account. Als de oorspronkelijke eigenaar de Xbox dan verkoopt, kan hij een andere Xbox als "home" instellen en worden alle digitale spellen onbespeelbaar.
Hoe werkt dit bij een PS4? Ben namelijk aan het twijfelen om een game digitaal (goedkoper) aan te schaffen middels een downloadcode.
Hoe werkt dit bij een PS4? Ben namelijk aan het twijfelen om een game digitaal (goedkoper) aan te schaffen middels een downloadcode.
Idem volgens mij. Als je de console verkoopt en je account verwijderd zijn de spellen niet speelbaar voor anderen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:06:
Even een vraagje over games digitaal downloaden op een PS4: bij de Xbox One zijn de digitale games gekoppeld aan je account. Als de oorspronkelijke eigenaar de Xbox dan verkoopt, kan hij een andere Xbox als "home" instellen en worden alle digitale spellen onbespeelbaar.
Maar het lijkt mij verstandig om de hdd te formatteren voor de verkoop.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hoe verwacht jij dan hoe het zou moeten werken?Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:21:
Dan zijn digitale games niets voor mij...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link