Op marktplaats worden ze aangeboden voor 500+euro.cardwizard schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:20:
[...]
Waarom zou je dat willen ..... Demo klaar is wel klaar toch?
Biedingen heb ik nog niet gezien
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op marktplaats worden ze aangeboden voor 500+euro.cardwizard schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:20:
[...]
Waarom zou je dat willen ..... Demo klaar is wel klaar toch?
Kan me er ook niks bij voorstellen eigenlijk , net als toen met flappy birdrwbk schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:38:
[...]
Op marktplaats worden ze aangeboden voor 500+euro.
Biedingen heb ik nog niet gezien
Store wordt elke woensdag geupdate, nog even geduld dus.Heaget schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:43:
Wanneer komen de nieuwe psplus games nou? Ik zag geloof ik een week of anderhalf geleden de aankondiging al maar tot nu toe niks.. iemand een exacte datum? Ik dacht gewoon elke maand op de eerste maar obviously not dus..
http://blog.eu.playstatio...ne-hohokum-murasaki-baby/Heaget schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:43:
Wanneer komen de nieuwe psplus games nou? Ik zag geloof ik een week of anderhalf geleden de aankondiging al maar tot nu toe niks.. iemand een exacte datum? Ik dacht gewoon elke maand op de eerste maar obviously not dus..
ALTIJD eerste woensdag vd maand, mits de dinsdag ook in de nieuwe maand valtvoxxel schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:45:
[...]
http://blog.eu.playstatio...ne-hohokum-murasaki-baby/
6 mei, meestal ergens in de middag. Dit was gewoon bekend en is elke maand dezelfde eerste woensdag van de maand
nothing stops this train
Of de dinsdag er niet binnen valt, dan de 2e woensdag van de maand.Kol Nedra schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:09:
[...]
ALTIJD eerste woensdag vd maand, mits de dinsdag ook in de nieuwe maand valt
[ Voor 43% gewijzigd door ASNNetworks op 04-05-2015 23:42 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Sorry verkeerde quotedutchgio schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:54:
[...]
En nu? Je PS4 met P.T. verkopen?
Daar mag je de bevindingen ook wel van melden.
[ Voor 14% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 04-05-2015 23:54 ]
Zou ik misschien nog als workaround de optische of aux kabel kunnen testen?0Burner0 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:53:
[...]
Proberen op een andere tv, als het dan niet werkt, PS4 terug naar fabrieksinstellingen, en anders hopen dat je nog garantie hebt
[ Voor 7% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 04-05-2015 23:56 ]
Probeer het en je weet het.Paul.tjuh1986 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:55:
[...]
Zou ik misschien nog als workaround de optische of aux kabel kunnen testen?
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik wacht tot aanschaf van de DLC als het een Euro of 10 is.bram1984 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 07:40:
Stukje Wolfenstein DLC gespeeld net. Ziet er wel weer prima uit en het is weer lekker lomp knallen. Tot nu toe erg vermakelijk.
Ja dat snap ik, maar alvorens ik kabel(s) aanschaf, zou ik graag willen weten of het ook daadwerkelijk een kans van slagen heeft
Verwijderd
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ik heb de originele niet meer. Werkte deze DLC niet standalone? Ben ook wel benieuwd naar de speeltijd, hoe lang je ermee doet.bram1984 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 07:40:
Stukje Wolfenstein DLC gespeeld net. Ziet er wel weer prima uit en het is weer lekker lomp knallen. Tot nu toe erg vermakelijk.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja werkt stand alonespaceboy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:09:
[...]
Ik heb de originele niet meer. Werkte deze DLC niet standalone? Ben ook wel benieuwd naar de speeltijd, hoe lang je ermee doet.
Verwijderd
Het eerste jaar van de PS4 was alles nog duurder.InF.Inc schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 08:53:
Dennis is van zijn geloof afgevallen. Ik zie nu al voor de tweede keer dat hij een spel niet voor de volle pond gaat halen.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Daarom heb ik dus het meeste in US gekocht in het begin, maar dat gaat nu helaas ook niet echt meer op met huidige wisselkoersdutchgio schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:17:
Tuurlijk joh. Echte aanbiedingen, in de NL PS Store..
Als je alles retail of in de US store had gekocht was je maar de helft kwijt van alles wat je nu wel niet voor de volle mep hebt gekocht.
Onder instellingen in de ps4 zitten diverse zaken die het zouden kunnen zijn. ik kan nu niet direct voor je kijken,Paul.tjuh1986 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:51:
Beste,
Ik heb sinds gisteren geen geluid meer op mijn PS4.
- HDMI kabel vervangen
- Andere HDMI ingang op mijn TV geprobeert
- Sound settings zijn niet gewijzigd (kun je ook niet bar veel aan veranderen)
In games doet me geluid het wel via me controller.
Ik kan geen aux of digital out proberen, aangezien ik geen kabel heb.
Iemand nog een idee?
Ik zou lekker wachten tot hij 20 a 25 euro isPakhtun schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:34:
Hoeveel is the order waard volgens jullie? Zag de limited edition voor 42 staan, zal ik nog langer wachten?
Heb gisteravond nog een complete nieuwe image erop gezet (.PUB file), maar mocht helaas niet baten.Zonnetje83 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:10:
[...]
Onder instellingen in de ps4 zitten diverse zaken die het zouden kunnen zijn. ik kan nu niet direct voor je kijken,
maar ik heb ook gehad wat jij had. ik meen dat ik toen in de settings de audio output op hifi-set o.i.d. had gezet. resultaat was zoals jij het beschrijft.
Mijn voorstel: loop je instellingen voor wat betreft audio nog eens allemaal na. als je er dan nog niet uitkomt: terug naar fabrieksinstellingen. het zit daar echt in, dat geloof ik echt.
ik wacht nog even tot hij 15-20 euro op marktplaats is, duurt niet zo lang meer verwacht ikPakhtun schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:34:
Hoeveel is the order waard volgens jullie? Zag de limited edition voor 42 staan, zal ik nog langer wachten?
nothing stops this train
Verwijderd
http://nl.playstation.com/contact-us/Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:41:
Heb gisteravond nog een complete nieuwe image erop gezet (.PUB file), maar mocht helaas niet baten.
De koers is weer aan het herstellen. Even geduld en we hebben weer (extra) baat bij om in US te kopen. Sowieso zijn vaak spellen daar $60 ipv €70 euro, dus ben je vaak die 10 al goedkoper uit. Weet niet of dat nog steeds zo is, aangezien ik al even een tijdje niks koopWeAreLegion schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:00:
[...]
Daarom heb ik dus het meeste in US gekocht in het begin, maar dat gaat nu helaas ook niet echt meer op met huidige wisselkoers
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ja maar dat is digitaal vs digitaal natuurlijkKartale schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:05:
[...]
De koers is weer aan het herstellen. Even geduld en we hebben weer (extra) baat bij om in US te kopen. Sowieso zijn vaak spellen daar $60 ipv €70 euro, dus ben je vaak die 10 al goedkoper uit. Weet niet of dat nog steeds zo is, aangezien ik al even een tijdje niks koop)
Het begint licht te herstellen, hopelijk komt het ook weer op niveau waar het eerst was. Want dit maakt me toch echt droevig (ik koop best vaak dingen uit het buitenland)Kartale schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:05:
[...]
De koers is weer aan het herstellen. Even geduld en we hebben weer (extra) baat bij om in US te kopen. Sowieso zijn vaak spellen daar $60 ipv €70 euro, dus ben je vaak die 10 al goedkoper uit. Weet niet of dat nog steeds zo is, aangezien ik al even een tijdje niks koop)
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
nothing stops this train
Heb Sony al gebeld, en ga hem helaas moeten opsturen.
Op je controller krijg je anders al geen garantie meer hoor van sony.bram1984 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:57:
De PS4 is nog geen 2 jaar op de markt hier, dus je moet het wel slecht geregeld hebben, wil je geen garantie meer hebben.
Is er iets veranderd dan? Mijn controller had dat kapotte-rubber-van-de-pookjes probleem en nadat ik de controller naar Bol.com retour stuurde kreeg ik binnen enkele dagen een nieuwe thuisgestuurd.M a r c o schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:15:
[...]
Op je controller krijg je anders al geen garantie meer hoor van sony.
Wat een onzin,heb laatst 2 controllers opgestuurd ivm slijtage van rubbere L3 pookje en kreeg mooi 2 nieuwe terug.M a r c o schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:15:
[...]
Op je controller krijg je anders al geen garantie meer hoor van sony.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
nothing stops this train
PSN ID Binloading_nl
[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 05-05-2015 15:08 ]
Verwijderd
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vet! Multiscreen ftw!Jumpman schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:27:
ik speel er toch maar maximaal vijf tegelijk.
Nickname does not reflect reality
Waren er maar wat shooters en race games met multiscreen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik nog minder, maar toch vaak meldingen dat de boel vol zat. Ook met al die plus games. Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken over ruimte.Jumpman schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:27:
In mijn ogen is het nutteloos om al mijn games op de PS4 te zetten, ik speel er toch maar maximaal vijf tegelijk. Wellicht als de games groter worden, dat een upgrade interessant wordt.
Of, wat ook kan en mensen al uitgeprobeerd hebben, een 3,5" 6TB hdd gebruiken, geen elegante oplossing (hdd valt erbuiten, sata extension Cable, extra power adapter). Maar dan heb je wel 6TB. Nyko heeft trouwens ook zo'n add-on accesoire hiervoor uitgebracht.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:16:
Ik heb nog maar 711GB vrij op mijn 2TB disk in mijn PS4.
En ik heb nog niet eens alle spellen die ik heb erop staan.
Ik hoop nog steeds dat er een keer externe HD support komt op de PS4
voor nog meer vrijheid en extra opslag.
nothing stops this train
Same here, ik speel hooguit 2-3 spelen tegelijk en ik delete alles meteen dat ik heb uitgespeeld. Sommige kleine games die leuk zijn om soms even op te starten laat ik wel staan.Kol Nedra schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:59:
bij mij staan er maar 3 games op en 5tal psn games.
500gb is meer dan zat voor mij denk niet dat hij ooit vol zal komen.
Die nyko databank is nog niet uitTrishul schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:49:
[...]
Of, wat ook kan en mensen al uitgeprobeerd hebben, een 3,5" 6TB hdd gebruiken, geen elegante oplossing (hdd valt erbuiten, sata extension Cable, extra power adapter). Maar dan heb je wel 6TB. Nyko heeft trouwens ook zo'n add-on accesoire hiervoor uitgebracht.
Ow $40 vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Hopelijk komt ie hier ook uit voor de mensen die er interesse in hebben. Persoonlijk vind ik m lelijk, en tegen de tijd dat mn 2TB vol zit zullen er wel grotere 9.5mm HDD op de markt zijn, misschien wel 3TB of 4TB. Waarschijnlijk zullen grote capaciteit ssd's ook wel betaalbaarder worden binnen drie jaar.WeAreLegion schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:16:
[...]
Die nyko databank is nog niet uitkomt 31ste volgens Amazon.com
en kost 40$ dat is dan wel jammer want dan word het wel prijzig maar goed je kan dan wel 3TB+ er inhangen met gemak
[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 05-05-2015 18:01 ]
Ja ik vind 2TB op moment ook wel genoeg hoorTrishul schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:52:
[...]
Ow $40 vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Hopelijk komt ie hier ook uit voor de mensen die er interesse in hebben. Persoonlijk vind ik m lelijk, en tegen de tijd dat mn 2TB vol zit zullen er wel grotere 9.5mm HDD op de markt zijn, misschien wel 3TB of 4TB. Waarschijnlijk zullen grote capaciteit ssd's ook wel betaalbaarder worden binnen drie jaar.
Verwijderd
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Als je de instellingen goed hebt staan wel ja.Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:36:
Ik zit nu op m'n werk en thuis staat de PS4 in Rest Mode. Als ik nu via de PSN Store Ether One aankoop gaat 'ie dan thuis downloaden? Eerste keer dat ik dit doe dus vandaar...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Bij mij blijft de tv juist uit als ik de Ps4 via de app start. Vind ik wel handig, als ik spotify op de Ps4 gebruik springt de tv tenminste niet aan. Als ik de Ps4 via mijn controller start gaat de tv wel aan trouwens.bram1984 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:10:
Resume Play en de PS4 aanzetten via de app vind ik nog het meest relaxt. Mijn console staat op zolder. Omdat mijn TV ook vanzelf aangaat als ik de PS4 via de app start, kan ik zonder te wachten verder spelen. Briljant.
Ik heb ook een Sony Bravia maar bij mij springt hij niet eens naar het juist HDMI kanaal, zelfs niet nadat ik HDMI-koppeling heb aangezet..Bartske schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:33:
Bij mij springt de tv niet aan, maar als hij al aan staat op een andere HDMI ingang springt hij wel naar de juiste (van de ps4). Raar opzich want ik heb wel een sony bravia tv.
Ik gebruik geen Spotify op de PS4, dus voor mij niet relevant.ilfamo schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:27:
[...]
Bij mij blijft de tv juist uit als ik de Ps4 via de app start. Vind ik wel handig, als ik spotify op de Ps4 gebruik springt de tv tenminste niet aan. Als ik de Ps4 via mijn controller start gaat de tv wel aan trouwens.
Misschien een andere hub halen. Ik heb ook een hub tussen zitten en bij mij springt de TV wel aan (LG). Dus ligt eerder aan de hub zelf dan aan het feit dát je een hub hebtHeaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:20:
Die HDMI verbinding is idd ook heel relaxt, helaas werkt dat bij mij niet omdat (denk ik) ik er een HDMI hub tussen heb zitten..
Verwijderd
Uiteraard staat Bravia Link/Sync aan..dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:06:
Voor dat alles hierboven moet je wel HDMI-CEC eerst inschakelen he
Bij mij gaat de TV dan wel aan, alleen als deze nog op een TV zender stond schakelt hij niet over naar het HDMI kanaal van de PS4 dus dat moet ik dan alsnog zelf doen.
Verwijderd
Ik zie het al met de zoekfunctieVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:19:
http://www.hardeschijfsto...ansion-portable-1-tb.html
Kan ik deze uit zijn case halen en gebruiken in mijn PS4?
Met voeding uiteraard (passief kan storing opleveren en gedoe met 3D etc)Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:56:
Heb je een actieve ( met voeding ) of passieve ( zonder voeding )?
2 tientjes extra en je hebt de 2TB versieVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:33:
[...]
Ik zie het al met de zoekfunctieDe 2TB versie van deze werkt ook, dus moet goed gaan. Wil hem namelijk eerst tijdelijk los gebruiken en misschien in de toekomst in mijn PS4 zetten.
Ah, ik heb een passieve, 3d doe ik niet aanASNNetworks schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:39:
[...]
Met voeding uiteraard (passief kan storing opleveren en gedoe met 3D etc)
Ik normaliter ook niet, maar heb ook een Sony HMZ-T1 (die heeft ook weer HDMI-Passtrough), via daar is 3D toch echter wel tof. Heb het dus 3 jaar geleden gekocht voor dat ook. Maar dan nog is actief altijd beter dan passief, omdat passief gevoeliger is voor storingen (en dingen zoals HDMI-CEC werken dus)
Ik denk dat ik het uiteindelijk maar gewoon ga oplossen met een Logitech Harmony all-in-one remote..ASNNetworks schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:46:
[...]
Ik normaliter ook niet, maar heb ook een Sony HMZ-T1 (die heeft ook weer HDMI-Passtrough), via daar is 3D toch echter wel tof. Heb het dus 3 jaar geleden gekocht voor dat ook. Maar dan nog is actief altijd beter dan passief, omdat passief gevoeliger is voor storingen (en dingen zoals HDMI-CEC werken dus)
Die heb ik ookHeaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:55:
[...]
Ik denk dat ik het uiteindelijk maar gewoon ga oplossen met een Logitech Harmony all-in-one remote..
Ik heb onlangs een Logitech Harmony remote van mijn ouders kado gekregen omdat ze hem niet meer gebruikten. Ik ging van 3 remotes naar 1 en 0 momenten spijt gehadHeaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:55:
[...]
Ik denk dat ik het uiteindelijk maar gewoon ga oplossen met een Logitech Harmony all-in-one remote..
Verwijderd
Een tip van mij:Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:19:
http://www.hardeschijfsto...ansion-portable-1-tb.html
Kan ik deze uit zijn case halen en gebruiken in mijn PS4?
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:42:
Ik zie het ja, toch maar even die kopen.
Verwijderd
Verwijderd
New PlayStation Store discounts today: Far Cry 4 and ‘Games under €10′ promotion:
Deal of the week (ends 6th May)
PS4
Far Cry 4
Original price £54.99/€69.99/AU$99.95
Now £29.99/€34.99/AU$47.95
Not available in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, UAE
Far Cry 4 Gold Edition
Original price £74.99/€99.99/AU$135.95
Now £39.99/€49.99/AU$75.95
Far Cry 4 Season pass
Original price £23.99/€29.99/AU$39.95
Now £11.99/€14.99/AU$22.95
The Crew
Original price €69.99/AU$69.99
Now €34.99/AU$34.99
Only in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, UAE
Bron: http://blog.eu.playstatio...45277206&short_code=2xr2f
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Noooooo.. na het zien van deze video begin ik ook besmet te worden met het witcher virus..On_E schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:20:
De allereerste PS4 beelden van The Witcher 3.
YouTube: The Witcher 3 PS4 Gameplay - Everything You Need To Know
Verwijderd
Is de Far Cry 4 Season Pass de moeite waard? Ik koop hem dan overigens op de PS3, maar dat terzijde.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 15:52 . Reden: toevoeging FC4 ]
Verwijderd
Ik heb de game niet , maar ik hoorde veel goeds over de DLC.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:51:
Is de Far Cry 4 Season Pass de moeite waard? Ik koop hem dan overigens op de PS3, maar dat terzijde.
PSN ID Binloading_nl
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq