Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.512 views

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-11 13:11
cardwizard schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:20:
[...]

Waarom zou je dat willen ..... Demo klaar is wel klaar toch?
Op marktplaats worden ze aangeboden voor 500+euro.
Biedingen heb ik nog niet gezien

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19
rwbk schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:38:
[...]

Op marktplaats worden ze aangeboden voor 500+euro.
Biedingen heb ik nog niet gezien
Kan me er ook niks bij voorstellen eigenlijk , net als toen met flappy bird }:O

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Wanneer komen de nieuwe psplus games nou? Ik zag geloof ik een week of anderhalf geleden de aankondiging al maar tot nu toe niks.. iemand een exacte datum? Ik dacht gewoon elke maand op de eerste maar obviously not dus..

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Heaget schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:43:
Wanneer komen de nieuwe psplus games nou? Ik zag geloof ik een week of anderhalf geleden de aankondiging al maar tot nu toe niks.. iemand een exacte datum? Ik dacht gewoon elke maand op de eerste maar obviously not dus..
Store wordt elke woensdag geupdate, nog even geduld dus.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Heaget schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:43:
http://blog.eu.playstatio...ne-hohokum-murasaki-baby/

6 mei, meestal ergens in de middag. Dit was gewoon bekend en is elke maand dezelfde eerste woensdag van de maand ;)

Zonnepanelen

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19
Woensdag volgens mij

*edit* te laat

[ Voor 33% gewijzigd door Cardwizard op 04-05-2015 22:46 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:00
voxxel schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:45:
[...]

http://blog.eu.playstatio...ne-hohokum-murasaki-baby/

6 mei, meestal ergens in de middag. Dit was gewoon bekend en is elke maand dezelfde eerste woensdag van de maand ;)
ALTIJD eerste woensdag vd maand, mits de dinsdag ook in de nieuwe maand valt :)

nothing stops this train

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Kol Nedra schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:09:
[...]

ALTIJD eerste woensdag vd maand, mits de dinsdag ook in de nieuwe maand valt :)
Of de dinsdag er niet binnen valt, dan de 2e woensdag van de maand. :P

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
De woensdag na de eerste dinsdag van de maand (ivm de US Store die elke eerste dinsdag vd maand wordt bijgewerkt)

[ Voor 43% gewijzigd door ASNNetworks op 04-05-2015 23:42 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 09:25
dutchgio schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:54:
[...]

En nu? Je PS4 met P.T. verkopen?
Daar mag je de bevindingen ook wel van melden. :P
Sorry verkeerde quote

[ Voor 14% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 04-05-2015 23:54 ]

• Paul.tjuh1986
0Burner0 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:53:
[...]

Proberen op een andere tv, als het dan niet werkt, PS4 terug naar fabrieksinstellingen, en anders hopen dat je nog garantie hebt :X
Zou ik misschien nog als workaround de optische of aux kabel kunnen testen?
Geluid uit me controller doet het namelijk nog wel

[ Voor 7% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 04-05-2015 23:56 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54
Paul.tjuh1986 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:55:
[...]

Zou ik misschien nog als workaround de optische of aux kabel kunnen testen?
Probeer het en je weet het.

The devil is in the details.

Stukje Wolfenstein DLC gespeeld net. Ziet er wel weer prima uit en het is weer lekker lomp knallen. Tot nu toe erg vermakelijk.

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 07:40:
Stukje Wolfenstein DLC gespeeld net. Ziet er wel weer prima uit en het is weer lekker lomp knallen. Tot nu toe erg vermakelijk.
Ik wacht tot aanschaf van de DLC als het een Euro of 10 is.

• Paul.tjuh1986
Hahn schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 00:15:
[...]
Probeer het en je weet het.
Ja dat snap ik, maar alvorens ik kabel(s) aanschaf, zou ik graag willen weten of het ook daadwerkelijk een kans van slagen heeft

Verwijderd

Ik zou gewoon garantie claimen zolang het nog kan als je alle oplossingen al geprobeerd hebt.

Je hebt namelijk ook kans dat de PS4 nog verder stuk gaat en dat dan de garantie al afgelopen is.

• JoeZuCK
  • Laatst online: 14:29

JoeZuCK

_Fonz > all.

Dennis is van zijn geloof afgevallen. Ik zie nu al voor de tweede keer dat hij een spel niet voor de volle pond gaat halen :).

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 07:40:
Ik heb de originele niet meer. Werkte deze DLC niet standalone? Ben ook wel benieuwd naar de speeltijd, hoe lang je ermee doet.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:09:
[...]

Ik heb de originele niet meer. Werkte deze DLC niet standalone? Ben ook wel benieuwd naar de speeltijd, hoe lang je ermee doet.
Ja werkt stand alone :)

Verwijderd

InF.Inc schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 08:53:
Dennis is van zijn geloof afgevallen. Ik zie nu al voor de tweede keer dat hij een spel niet voor de volle pond gaat halen :).
Het eerste jaar van de PS4 was alles nog duurder.

Nu beginnen de koopjes en kortingen echt te komen.

• dutchgio
Tuurlijk joh. Echte aanbiedingen, in de NL PS Store..
Als je alles retail of in de US store had gekocht was je maar de helft kwijt van alles wat je nu wel niet voor de volle mep hebt gekocht. ;)

• JoeZuCK
  • Laatst online: 14:29

JoeZuCK

_Fonz > all.

Het valt me ook op dat veel Fransen Project Cars spelen atm. Gisteren al en daarvoor. Hebben zij ergens een truck gevonden waar die spellen zijn afgevallen ofzo?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• WeAreLegion
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:17:
Tuurlijk joh. Echte aanbiedingen, in de NL PS Store..
Als je alles retail of in de US store had gekocht was je maar de helft kwijt van alles wat je nu wel niet voor de volle mep hebt gekocht. ;)
Daarom heb ik dus het meeste in US gekocht in het begin, maar dat gaat nu helaas ook niet echt meer op met huidige wisselkoers

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Paul.tjuh1986 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:51:
Beste,

Ik heb sinds gisteren geen geluid meer op mijn PS4.

- HDMI kabel vervangen
- Andere HDMI ingang op mijn TV geprobeert
- Sound settings zijn niet gewijzigd (kun je ook niet bar veel aan veranderen)

In games doet me geluid het wel via me controller.
Ik kan geen aux of digital out proberen, aangezien ik geen kabel heb.

Iemand nog een idee?
Onder instellingen in de ps4 zitten diverse zaken die het zouden kunnen zijn. ik kan nu niet direct voor je kijken,

maar ik heb ook gehad wat jij had. ik meen dat ik toen in de settings de audio output op hifi-set o.i.d. had gezet. resultaat was zoals jij het beschrijft.

Mijn voorstel: loop je instellingen voor wat betreft audio nog eens allemaal na. als je er dan nog niet uitkomt: terug naar fabrieksinstellingen. het zit daar echt in, dat geloof ik echt.

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 16:10
Hoeveel is the order waard volgens jullie? Zag de limited edition voor 42 staan, zal ik nog langer wachten?

• WeAreLegion
  • Niet online
Pakhtun schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:34:
Hoeveel is the order waard volgens jullie? Zag de limited edition voor 42 staan, zal ik nog langer wachten?
Ik zou lekker wachten tot hij 20 a 25 euro is :) het is geen slecht spel maar je loopt er wel zo door heen :)

• Paul.tjuh1986
Zonnetje83 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:10:
[...]

Onder instellingen in de ps4 zitten diverse zaken die het zouden kunnen zijn. ik kan nu niet direct voor je kijken,

maar ik heb ook gehad wat jij had. ik meen dat ik toen in de settings de audio output op hifi-set o.i.d. had gezet. resultaat was zoals jij het beschrijft.

Mijn voorstel: loop je instellingen voor wat betreft audio nog eens allemaal na. als je er dan nog niet uitkomt: terug naar fabrieksinstellingen. het zit daar echt in, dat geloof ik echt.
Heb gisteravond nog een complete nieuwe image erop gezet (.PUB file), maar mocht helaas niet baten.

• Kol Nedra
Pakhtun schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:34:
ik wacht nog even tot hij 15-20 euro op marktplaats is, duurt niet zo lang meer verwacht ik :)

nothing stops this train

Verwijderd

Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:41:
Heb gisteravond nog een complete nieuwe image erop gezet (.PUB file), maar mocht helaas niet baten.
http://nl.playstation.com/contact-us/

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
WeAreLegion schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:00:
[...]

Daarom heb ik dus het meeste in US gekocht in het begin, maar dat gaat nu helaas ook niet echt meer op met huidige wisselkoers
De koers is weer aan het herstellen. Even geduld en we hebben weer (extra) baat bij om in US te kopen. Sowieso zijn vaak spellen daar $60 ipv €70 euro, dus ben je vaak die 10 al goedkoper uit. Weet niet of dat nog steeds zo is, aangezien ik al even een tijdje niks koop :))

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• WeAreLegion
  • Niet online
Kartale schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:05:
[...]

De koers is weer aan het herstellen. Even geduld en we hebben weer (extra) baat bij om in US te kopen. Sowieso zijn vaak spellen daar $60 ipv €70 euro, dus ben je vaak die 10 al goedkoper uit. Weet niet of dat nog steeds zo is, aangezien ik al even een tijdje niks koop :))
Ja maar dat is digitaal vs digitaal natuurlijk :) dan klopt het wel dan scheelt het je gemiddeld nog zo'n 14 euro op moment. Maar dat was dus 22 hehe. Als je disc koopt dan ben je niet meer echt goedkoper uit :) maar ja zit je wel meer discs :)

• ASNNetworks
Kartale schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:05:
[...]

Het begint licht te herstellen, hopelijk komt het ook weer op niveau waar het eerst was. Want dit maakt me toch echt droevig (ik koop best vaak dingen uit het buitenland)

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/210g30o.jpg

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Kol Nedra
Ja het is nu echt dramatisch, ik heb zovaak games in engeland gekocht via engelse sites en ebay.co.uk maar dat staat al zeker 8 maanden stil bij me.

nothing stops this train

• Paul.tjuh1986
Heb Sony al gebeld, en ga hem helaas moeten opsturen.
Gelukkig was garntie nog van toepassing.
De PS4 is nog geen 2 jaar op de markt hier, dus je moet het wel slecht geregeld hebben, wil je geen garantie meer hebben. :+

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:57:
De PS4 is nog geen 2 jaar op de markt hier, dus je moet het wel slecht geregeld hebben, wil je geen garantie meer hebben. :+
Op je controller krijg je anders al geen garantie meer hoor van sony.
Nee, maar daar hebben we het nu ook niet over.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:17
M a r c o schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:15:
[...]

Is er iets veranderd dan? Mijn controller had dat kapotte-rubber-van-de-pookjes probleem en nadat ik de controller naar Bol.com retour stuurde kreeg ik binnen enkele dagen een nieuwe thuisgestuurd.

• dutchgio
"Naar Bol.com". Dat is dus niet van Sony.
Die schijnen nu al moeilijk te doen als je de verkeerde aan de lijn krijgt. Ga maar eens duidelijk maken dat garantie geen vaste duur heeft. ;)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:33
M a r c o schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:15:
[...]

Wat een onzin,heb laatst 2 controllers opgestuurd ivm slijtage van rubbere L3 pookje en kreeg mooi 2 nieuwe terug.

Je hebt er gewoon 2 jaar garantie op.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Kol Nedra
die van mij zullen ook wel versleten zijn, heb nog de oude controller versie, maar ik heb opzetstukjes erop gedaan dus geen idee of het eronder aan het slijten is ^^

nothing stops this train

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:42
Bij mij gaven ze ook aan 1 jaar garantie op controllers. Vervolgens 2 maanden gewacht op een nieuwe controller van Sony. Hoop dat ik er nooit meer gebruik van hoef te maken

PSN ID Binloading_nl

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:13
Een ps4 harde schijf upgrade uitvoeren gaat wel lekker zeg. Heb nog veel spare 2.5" hdd hier rondslingeren, dus gewoon in die seagte expansion behuizing gezet. Backup ging in 4 uur (maar in de nacht laten uitvoeren). Daarna de nieuwe hdd erin, en restoren. Allemaal effortless; en snel ook als je volledig met usb 3.0 en exFat format werkt. De restore neemt iets minder tijd in beslag, ik geloof ongeveer drie uur. Zorg er ook voor dat je een usbstick hebt met de volledige ps4 firmware (785MB grote download). Die kun je dan flashen in safe mode.

En nu kan ik lekker alles downloaden uit mn library met de 1,77TB opslagruimte :P. Wel relaxt dat na restore meteen alles weer vanouds is; hoef geen games te downloaden of schijfjes erin te stoppen.

[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 05-05-2015 15:08 ]

Verwijderd

Ik heb nog maar 711GB vrij op mijn 2TB disk in mijn PS4.
En ik heb nog niet eens alle spellen die ik heb erop staan.

Ik hoop nog steeds dat er een keer externe HD support komt op de PS4
voor nog meer vrijheid en extra opslag.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42
In mijn ogen is het nutteloos om al mijn games op de PS4 te zetten, ik speel er toch maar maximaal vijf tegelijk. Wellicht als de games groter worden, dat een upgrade interessant wordt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:54
Jumpman schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:27:
ik speel er toch maar maximaal vijf tegelijk.
Vet! Multiscreen ftw! ;)

Nickname does not reflect reality

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42
Waren er maar wat shooters en race games met multiscreen. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:27:
In mijn ogen is het nutteloos om al mijn games op de PS4 te zetten, ik speel er toch maar maximaal vijf tegelijk. Wellicht als de games groter worden, dat een upgrade interessant wordt.
Ik nog minder, maar toch vaak meldingen dat de boel vol zat. Ook met al die plus games. Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken over ruimte.

• Trishul
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:16:
Ik heb nog maar 711GB vrij op mijn 2TB disk in mijn PS4.
En ik heb nog niet eens alle spellen die ik heb erop staan.

Ik hoop nog steeds dat er een keer externe HD support komt op de PS4
voor nog meer vrijheid en extra opslag.
Of, wat ook kan en mensen al uitgeprobeerd hebben, een 3,5" 6TB hdd gebruiken, geen elegante oplossing (hdd valt erbuiten, sata extension Cable, extra power adapter). Maar dan heb je wel 6TB. Nyko heeft trouwens ook zo'n add-on accesoire hiervoor uitgebracht.

• Kol Nedra
bij mij staan er maar 3 games op en 5tal psn games.
500gb is meer dan zat voor mij denk niet dat hij ooit vol zal komen.

nothing stops this train

• voxxel
Kol Nedra schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:59:
bij mij staan er maar 3 games op en 5tal psn games.
500gb is meer dan zat voor mij denk niet dat hij ooit vol zal komen.
Same here, ik speel hooguit 2-3 spelen tegelijk en ik delete alles meteen dat ik heb uitgespeeld. Sommige kleine games die leuk zijn om soms even op te starten laat ik wel staan.

Zonnepanelen

• WeAreLegion
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:49:
[...]

Of, wat ook kan en mensen al uitgeprobeerd hebben, een 3,5" 6TB hdd gebruiken, geen elegante oplossing (hdd valt erbuiten, sata extension Cable, extra power adapter). Maar dan heb je wel 6TB. Nyko heeft trouwens ook zo'n add-on accesoire hiervoor uitgebracht.
Die nyko databank is nog niet uit :) komt 31ste volgens Amazon.com :) en kost 40$ dat is dan wel jammer want dan word het wel prijzig maar goed je kan dan wel 3TB+ er inhangen met gemak :)

• Trishul
WeAreLegion schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:16:
[...]

Die nyko databank is nog niet uit :) komt 31ste volgens Amazon.com :) en kost 40$ dat is dan wel jammer want dan word het wel prijzig maar goed je kan dan wel 3TB+ er inhangen met gemak :)
Ow $40 vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Hopelijk komt ie hier ook uit voor de mensen die er interesse in hebben. Persoonlijk vind ik m lelijk, en tegen de tijd dat mn 2TB vol zit zullen er wel grotere 9.5mm HDD op de markt zijn, misschien wel 3TB of 4TB. Waarschijnlijk zullen grote capaciteit ssd's ook wel betaalbaarder worden binnen drie jaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 05-05-2015 18:01 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:52:
[...]

Ow $40 vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Hopelijk komt ie hier ook uit voor de mensen die er interesse in hebben. Persoonlijk vind ik m lelijk, en tegen de tijd dat mn 2TB vol zit zullen er wel grotere 9.5mm HDD op de markt zijn, misschien wel 3TB of 4TB. Waarschijnlijk zullen grote capaciteit ssd's ook wel betaalbaarder worden binnen drie jaar.
Ja ik vind 2TB op moment ook wel genoeg hoor :) gister er in gezet en nog 1,3 over nu dus kan nog wel even mee en dingen die ik tegen dan echt niet meer speel gaan er gewoon vanaf, hoef ook niet alles geinstalleerd te hebben.

Verwijderd

Deze afbeelding is 1600 * 900 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.

Maximaal 570 hoog of een thumbnail.

Windows Paint doet wonderen.
Ether One is inmiddels gratis te downloaden. De rest nog niet.

• Heaget
Dat leek me eerlijk gezegd ook de enige game van PS+ deze maand die de moeite waard is..

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik ga denk ik wel nog een keer als Luchador door Guacamelee heen. Erg leuke game!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Heaget
Ik zit nu op m'n werk en thuis staat de PS4 in Rest Mode. Als ik nu via de PSN Store Ether One aankoop gaat 'ie dan thuis downloaden? Eerste keer dat ik dit doe dus vandaar...

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57

On_E

Housemusic

Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:36:
Ik zit nu op m'n werk en thuis staat de PS4 in Rest Mode. Als ik nu via de PSN Store Ether One aankoop gaat 'ie dan thuis downloaden? Eerste keer dat ik dit doe dus vandaar...
Als je de instellingen goed hebt staan wel ja.

Nadat je de game ''gekocht'' hebt in de store moet je nog even naar de downloadlijst en daar op ''downloaden naar je PS4'' drukken.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Heaget
Ik heb in principe alles aanstaan in Rest mode, ook dat updates etc gedownload kunnen worden. Heb hem aangezet, thuis kijken of ie dan heeft gedownload :)
Ja als je op Downloaden drukt, kun je gewoon spelen als je thuis komt.

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Je PS4 moet wel als primaire PS4 ingesteld staan, en dat moet je opnieuw instellen als je de harde schijf hebt vervangen. Dat weet ik toevallig, omdat ik dat niet gedaan had vorige maand. :)

• Heaget
Ik geloof dat het is gelukt :) Playstation Rest mode for life! <3

Afbeeldingslocatie: http://i1274.photobucket.com/albums/y426/sgouman/download%20voltooid_zpsyobcqijt.jpg
Resume Play en de PS4 aanzetten via de app vind ik nog het meest relaxt. Mijn console staat op zolder. Omdat mijn TV ook vanzelf aangaat als ik de PS4 via de app start, kan ik zonder te wachten verder spelen. Briljant. :+

• Heaget
Die HDMI verbinding is idd ook heel relaxt, helaas werkt dat bij mij niet omdat (denk ik) ik er een HDMI hub tussen heb zitten..

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
bram1984 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:10:
Resume Play en de PS4 aanzetten via de app vind ik nog het meest relaxt. Mijn console staat op zolder. Omdat mijn TV ook vanzelf aangaat als ik de PS4 via de app start, kan ik zonder te wachten verder spelen. Briljant. :+
Bij mij blijft de tv juist uit als ik de Ps4 via de app start. Vind ik wel handig, als ik spotify op de Ps4 gebruik springt de tv tenminste niet aan. Als ik de Ps4 via mijn controller start gaat de tv wel aan trouwens.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:42
Bij mij springt de tv niet aan, maar als hij al aan staat op een andere HDMI ingang springt hij wel naar de juiste (van de ps4). Raar opzich want ik heb wel een sony bravia tv.

• Heaget
Bartske schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:33:
Bij mij springt de tv niet aan, maar als hij al aan staat op een andere HDMI ingang springt hij wel naar de juiste (van de ps4). Raar opzich want ik heb wel een sony bravia tv.
Ik heb ook een Sony Bravia maar bij mij springt hij niet eens naar het juist HDMI kanaal, zelfs niet nadat ik HDMI-koppeling heb aangezet..
ilfamo schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:27:
[...]

Bij mij blijft de tv juist uit als ik de Ps4 via de app start. Vind ik wel handig, als ik spotify op de Ps4 gebruik springt de tv tenminste niet aan. Als ik de Ps4 via mijn controller start gaat de tv wel aan trouwens.
Ik gebruik geen Spotify op de PS4, dus voor mij niet relevant.

• ASNNetworks
Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:20:
Die HDMI verbinding is idd ook heel relaxt, helaas werkt dat bij mij niet omdat (denk ik) ik er een HDMI hub tussen heb zitten..
Misschien een andere hub halen. Ik heb ook een hub tussen zitten en bij mij springt de TV wel aan (LG). Dus ligt eerder aan de hub zelf dan aan het feit dát je een hub hebt ;)

• Heaget
Heb je een actieve ( met voeding ) of passieve ( zonder voeding )?

• dutchgio
Voor dat alles hierboven moet je wel HDMI-CEC eerst inschakelen he ;)

Bij mij gaat de TV dan wel aan, alleen als deze nog op een TV zender stond schakelt hij niet over naar het HDMI kanaal van de PS4 dus dat moet ik dan alsnog zelf doen.

Verwijderd

http://www.hardeschijfsto...ansion-portable-1-tb.html

Kan ik deze uit zijn case halen en gebruiken in mijn PS4?

• Heaget
dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:06:
Voor dat alles hierboven moet je wel HDMI-CEC eerst inschakelen he ;)

Bij mij gaat de TV dan wel aan, alleen als deze nog op een TV zender stond schakelt hij niet over naar het HDMI kanaal van de PS4 dus dat moet ik dan alsnog zelf doen.
Uiteraard staat Bravia Link/Sync aan..

Verwijderd

Ik zie het al met de zoekfunctie :P De 2TB versie van deze werkt ook, dus moet goed gaan. Wil hem namelijk eerst tijdelijk los gebruiken en misschien in de toekomst in mijn PS4 zetten. :)

• ASNNetworks
Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:56:
Heb je een actieve ( met voeding ) of passieve ( zonder voeding )?
Met voeding uiteraard (passief kan storing opleveren en gedoe met 3D etc)

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:33:
[...]

Ik zie het al met de zoekfunctie :P De 2TB versie van deze werkt ook, dus moet goed gaan. Wil hem namelijk eerst tijdelijk los gebruiken en misschien in de toekomst in mijn PS4 zetten. :)
2 tientjes extra en je hebt de 2TB versie ;)

• Heaget
ASNNetworks schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:39:
[...]

Met voeding uiteraard (passief kan storing opleveren en gedoe met 3D etc)
Ah, ik heb een passieve, 3d doe ik niet aan ;)

Verwijderd

Ik zie het ja, toch maar even die kopen.

• ASNNetworks
Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:41:
[...]

Ah, ik heb een passieve, 3d doe ik niet aan ;)
Ik normaliter ook niet, maar heb ook een Sony HMZ-T1 (die heeft ook weer HDMI-Passtrough), via daar is 3D toch echter wel tof. Heb het dus 3 jaar geleden gekocht voor dat ook. Maar dan nog is actief altijd beter dan passief, omdat passief gevoeliger is voor storingen (en dingen zoals HDMI-CEC werken dus)

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Iemand hier die ook minecraft speelt op de ps4?
Vind het een beetje raar dat je alleen in de werelden van vrienden kan spelen.
Als ze niet willen dat er een boel randoms in iemands wereld komt dan hadden ze gewoon een invite only based browser systeem moeten maken.

• Heaget
ASNNetworks schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:46:
[...]

Ik normaliter ook niet, maar heb ook een Sony HMZ-T1 (die heeft ook weer HDMI-Passtrough), via daar is 3D toch echter wel tof. Heb het dus 3 jaar geleden gekocht voor dat ook. Maar dan nog is actief altijd beter dan passief, omdat passief gevoeliger is voor storingen (en dingen zoals HDMI-CEC werken dus)
Ik denk dat ik het uiteindelijk maar gewoon ga oplossen met een Logitech Harmony all-in-one remote.. :)

• ASNNetworks
Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:55:
[...]

Ik denk dat ik het uiteindelijk maar gewoon ga oplossen met een Logitech Harmony all-in-one remote.. :)
Die heb ik ook :+ Toch is HDMI-CEC erg fijn :P Zeker als je ook een gaming headset hebt. Enige wat ik hoef te doen is dualshock aan te zetten en de headset op mn hoofd. Ideaal voor de luie vrije dagen :+

• Heaget
Tja, van 4-5 remotes naar 1 vind ik al een hele vooruitgang ;)

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Heaget schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:55:
[...]

Ik heb onlangs een Logitech Harmony remote van mijn ouders kado gekregen omdat ze hem niet meer gebruikten. Ik ging van 3 remotes naar 1 en 0 momenten spijt gehad :D

Verwijderd

Een tip van mij:

pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Haal deze , ik en vele met mij hebben deze ook.

Verwijderd

Ik ga hem tijdelijk gebruiken als opslag voor mijn Xbox 360. :+

Maar mocht ik uiteindelijk ruimte te weinig hebben in mijn PS4, ga ik hem daar in schroeven.

Verwijderd

New PlayStation Store discounts today: Far Cry 4 and ‘Games under €10′ promotion:

Deal of the week (ends 6th May)

PS4
Far Cry 4
Original price £54.99/€69.99/AU$99.95
Now £29.99/€34.99/AU$47.95
Not available in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, UAE

Far Cry 4 Gold Edition
Original price £74.99/€99.99/AU$135.95
Now £39.99/€49.99/AU$75.95

Far Cry 4 Season pass
Original price £23.99/€29.99/AU$39.95
Now £11.99/€14.99/AU$22.95

The Crew
Original price €69.99/AU$69.99
Now €34.99/AU$34.99
Only in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, UAE

Bron: http://blog.eu.playstatio...45277206&short_code=2xr2f

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57

On_E

Housemusic

De allereerste PS4 beelden van The Witcher 3.

YouTube: The Witcher 3 PS4 Gameplay - Everything You Need To Know

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• voxxel
Noooooo.. na het zien van deze video begin ik ook besmet te worden met het witcher virus..

Zonnepanelen

Ziet er prima uit. Moet eerst nog het een en ander uitspelen en wellicht pik ik deze dan even tweedehands op ergens.

Verwijderd

Hij staat ook op mijn aanschaf lijstje, maar eerst The Witcher 2 uitspelen.

Verwijderd

Is de Far Cry 4 Season Pass de moeite waard? Ik koop hem dan overigens op de PS3, maar dat terzijde.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 15:52 . Reden: toevoeging FC4 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:51:
Is de Far Cry 4 Season Pass de moeite waard? Ik koop hem dan overigens op de PS3, maar dat terzijde.
Ik heb de game niet , maar ik hoorde veel goeds over de DLC.

Ik post graag de kortingsacties en ander nieuws.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:42
Ik vind persoonlijk Far Cry 4 totaal niet bijzonder. Het is een kopie van deel 3. Ziet er wel aardig uit, maar meer ook niet. Qua gameplay niets bijzonders. Als je deel 3 leuk vond, dan zal je deze ook wel tof vinden.
Ik heb hem na een uur of drie weer teruggebracht naar de winkel.

PSN ID Binloading_nl

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-11 17:43
ik heb een vraagje, kan zijn dat het antwoord hier ergens tussen staat, maar ik heb het niet gezien.
heeft de ps4 HDMI 2.0 ??? of nog steeds 1.4.

en is het echt de moiete waard om je ps3 te verkopen en een ps4 aan te schaffen..

• dutchgio
Nee het is niet de moeite waard, kost veel te veel tijd om een ps4 te kopen.
Pagina: 1 ... 74 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link