Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.512 views

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Ook in de juiste map gezet? Anderd moet het wel aan je USB stick OF PS4 USB port liggen. Aan het bestand kan het niet liggen, dus client (usb) of host (ps4). Meer is er simpelweg niet.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
ASNNetworks schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:25:
[...]

Ook in de juiste map gezet? Anderd moet het wel aan je USB stick OF PS4 USB port liggen. Aan het bestand kan het niet liggen, dus client (usb) of host (ps4). Meer is er simpelweg niet.
Alles in de juiste map zoals door sony zelf omschreven, en aangezien ik meerdere usb sticks van verschillende fabrikanten heb geprobeerd incl. sony zelf denk ik dat het aan de usb poort van de ps4 ligt helaas.

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Andere USB poort dan maar?

Ik had mijn recovery van http://www.ps4firmware.com/ gehaald trouwens. Misschien dat die het wel doet.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

DigitalError schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:27:
[...]

Alles in de juiste map zoals door sony zelf omschreven, en aangezien ik meerdere usb sticks van verschillende fabrikanten heb geprobeerd incl. sony zelf denk ik dat het aan de usb poort van de ps4 ligt helaas.
De mappen PS4 en UPDATE in hoofdletters geschreven?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• ASNNetworks
DigitalError schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:27:
[...]

Denk dat er iets mis is met je update file. Misschien was er iets mis gegaan tijdens de download, waardoor hij niet compleet is. Jij geeft aan dat ie 758MB is. Ik heb de update nog op mn laptop staan en hij weegt 823,2MB....

Heb de update nogmaals gedownload en Safari geeft aan dat hij 823,2MB groot is... Er moet dus wel iets mis zijn met je update file.

http://dus01.ps4.update.p...e0e5131d026/PS4UPDATE.PUP

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 02-05-2015 23:02 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• RubenSaurus
ASNNetworks schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:59:
[...]

Denk dat er iets mis is met je update file. Misschien was er iets mis gegaan tijdens de download, waardoor hij niet compleet is. Jij geeft aan dat ie 758MB is. Ik heb de update nog op mn laptop staan en hij weegt 823,2MB....
Als ik op de officiele download link van sony klik krijg ik deze update, zal eens verder kijken of ik die van 823,2mb kan vinden dan

• ASNNetworks
DigitalError schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:01:
[...]

Als ik op de officiele download link van sony klik krijg ik deze update, zal eens verder kijken of ik die van 823,2mb kan vinden dan
Check ff mn edit, heb link toegevoegd!

• RubenSaurus
ASNNetworks schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:02:
[...]

Check ff mn edit, heb link toegevoegd!
hij is nu aan het downloaden maar zie dat dit precies dezelfde file is als die ik al heb, in ieder geval harstikke bedankt voor de hulp _/-\o_

• ASNNetworks
DigitalError schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:03:
[...]

hij is nu aan het downloaden maar zie dat dit precies dezelfde file is als die ik al heb, in ieder geval harstikke bedankt voor de hulp _/-\o_
Misschien was er iets mis met je file alsnog en werkt de nieuwe download wel. Is het proberen in ieder geval waard. En je kiest wel voor de onderste optie toch in recovery mode? Dus niet update, maar initialize PS4. Ik denk ik check ff voor de zekerheid, genoeg mensen die op update klikken namelijk.

• RubenSaurus
ASNNetworks schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:07:
[...]

Misschien was er iets mis met je file alsnog en werkt de nieuwe download wel. Is het proberen in ieder geval waard. En je kiest wel voor de onderste optie toch in recovery mode? Dus niet update, maar initialize PS4. Ik denk ik check ff voor de zekerheid, genoeg mensen die op update klikken namelijk.
Ik kies inderdaad voor de onderste optie, bedankt voor je link. heb hem ff op de usb gegooid en ga morgen weer ff verder stoeien ;)

Verwijderd

Tijdens mijn wisseling van de harde schijf van de PS4 heb ik ook een kwartier lopen stoeien
met de volledige system software erop te zetten. Het was de dag dat 2.50 uitgekomen was
en de volledige versie van 2.50 stond nog niet overal op de Sony websites en de PS4 gaf
aan dat 2.50 of nieuwer nodig was. Toen had ik op de NL PlayStation site wel de volledige
versie van 2.50 gevonden en toen lukte het. Ik zat dat kwartier wel te zweten of het wel
ging lukken.

Nu heb ik de 2TB schijf al een maand prima werkend en het is heerlijk om zoveel spellen
te kunnen starten zonder dat je ruimte tekort komt. Ik ben nu trouwens Sleeping Dogs aan
het spelen wat echt een pareltje is om te spelen. Toen gekocht voor iets meer dan 20 Euro
tijdens een PS kortings actie.
Sleeping Dogs laatst voor een tientje ofzo gekocht, maar echt een pareltje wil ik het nou niet noemen. Het ziet er niet uit, de besturing is houterig en de animaties zijn niet meer van deze tijd. Maar das mijn bescheiden mening. Je hebt Bloodborne wel snel uitgespeeld zeker?

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 03-05-2015 09:12 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:07
Van de week toch maar AC Unity gekocht. Voor 22.50 wilde ik hem toch wel ff checken. Over een maandje mag ie weer wel weg voor 20.- ofzo. Lang leve 2e hands! :p

De setting spreekt me enorm aan. En Black flag vond ik 1 van de leukere singpleplayer games tot nu toe :)

Op het eerste gezicht ziet het er waanzinnig goed uit. Wel eerst voor 8 GB aan patches downloaden. Deze game gaat me wel zoet houden tot Witcher 3 uit komt.

Project cars zie ik eigenlijk helemaal niet meer zitten. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar ook ontzettend saai. Driveclub is naar mijn mening veel meer spektakel. Maar misschien draai ik nog bij.

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 09:11:
Je hebt Bloodborne wel snel uitgespeeld zeker?
Bloodborne bewaar ik voor een "regenachtige" dag.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 09:28:
[...]

Oktober dus het word zomer zoals je weet ;)

Ik vind bloodborne tot nu toe echt beste spel op de PS4 en zekers een aanrader om te doen. Sleeping Dogs heb ik op de PC maar vond er niet zo heel veel aan, setting vind ik wel vermakelijk dat wel.

Verwijderd

Bloodborne had ik op de laatste dag voordat ie uitkwam toch gepreordered.
Ik had beter kunnen wachten op een leuke kortingsactie met Bloodborne.

Al doende leer je weer wat bij.

Project Cars heb ik nog in de preorder staan samen met Black Ops III.
Voor de andere toekomstige spellen wacht ik op leuke kortingsacties.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 21-11 20:00
Tis een beetje komkommertijd, qua games. Far Cry 4 uitgespeeld, maar weer terug naar BF4 dan maar....

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Inderdaad komkommer tijd, speel ook weinig meer, zit nog een beetje naar FC4 en GTA5 te kijken voor een budget prijsje of via marktplaats.

Laatste AAA titels die ik heb gespeeld heb zijn Driveclub en Unity 8)7 Bloodbourne boeit me niet, op dit moment kijk ik het meeste uit naar The Witcher, als die het alleen al op grafisch gebied waarmaakt wat ik er tot nu toe van gezien heb aan gameplay beelden dan wordt dat vrij episch.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 09:28:
[...]
Het regent in Nederland slechts 6% van de tijd, dus dat duurt wel even voordat je die uitgespeeld hebt :P
*weersupdate* succes met Bloodborne vandaag oOo

Of ben je soms een beetje bang voor Bloodborne >:) (geeft niks, dat zijn we allemaal)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 03-05-2015 11:25 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Chaoss schreef op zondag 03 mei 2015 @ 11:10:
Inderdaad komkommer tijd, speel ook weinig meer, zit nog een beetje naar FC4 en GTA5 te kijken voor een budget prijsje of via marktplaats.

Laatste AAA titels die ik heb gespeeld heb zijn Driveclub en Unity 8)7 Bloodbourne boeit me niet, op dit moment kijk ik het meeste uit naar The Witcher, als die het alleen al op grafisch gebied waarmaakt wat ik er tot nu toe van gezien heb aan gameplay beelden dan wordt dat vrij episch.
Ja daar kijk ik ook naar uit!
Lijkt echt een top game te gaan worden.
Grafisch goed maar dat is eigenlijk meer bijzaak, want het ontbreekt nog aan een echte "skyrim-RPG" op de PS4 en The Witcher zou dat wel eens gaan kunnen worden.

De houding van de devs is ook erg goed.
Openheid over resoluties etc., review exemplaren zijn al verstuurd, embargo loopt een week voor de release af, dlc als wapens en kleine content is gratis, grotere DLC betaald maar voegt ook 20+ uren aan spelen toe.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Ik speel GTA al sinds ik het opnieuw heb gekocht en heb eigenlijk geen behoefte in een andere game. Misschien komt dat ook omdat het aanbod mager is en er de toekomst niet direct interessante games uitkomen.

Ik ben benieuwd wat ze op de E3 gaan aankondigen.

[ Voor 11% gewijzigd door Le Enfant! op 03-05-2015 13:14 ]

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:46
er zit nog zat aan te komen dit oa mgs5, The witness, , rime Tear away unfolded tomorrow children, The Island om maar eens wat op te noemen !

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
dutchgio schreef op zondag 03 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Ja daar kijk ik ook naar uit!
Lijkt echt een top game te gaan worden.
Grafisch goed maar dat is eigenlijk meer bijzaak, want het ontbreekt nog aan een echte "skyrim-RPG" op de PS4 en The Witcher zou dat wel eens gaan kunnen worden.

De houding van de devs is ook erg goed.
Openheid over resoluties etc., review exemplaren zijn al verstuurd, embargo loopt een week voor de release af, dlc als wapens en kleine content is gratis, grotere DLC betaald maar voegt ook 20+ uren aan spelen toe.
Dit spreekt mij ook enorm aan. Tevensssssssssssss, is 19 mei een datum waarop ik van alles heb afgesloten en me dus eens goed kan gaan vermaken. Zin in!

It's dogged that does it

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:44
Weet iemand toevallig ook of er een ps4 + TheWitcher3 bundel komt bij de release van de The Witcher?

Na meer dan een jaar wachten, gaat die ps4 er toch echt komen binnenkort. :)

Edit: zie wel en Xone + Witcher bundel in de pricewatch.

[ Voor 14% gewijzigd door Eddieee op 03-05-2015 17:12 ]

Denk het niet. Volgens mij is X1 preferred platform bij The Witcher.

• dutchgio
bram1984 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:49:
Denk het niet. Volgens mij is X1 preferred platform bij The Witcher.
720p vs 900p :+

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-11 13:11
Voor de ps4 900p las ik laatst ergens.

• dutchgio
rwbk schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:12:
[...]

Voor de ps4 900p las ik laatst ergens.
Ja en de X1 720p.
Wellicht een marketing deal met MS zodat je de xbox controls ziet in gameplay etc., maar dat kan net zo goed een PC met xbox controller zijn, die schijnt dan automatisch de besturing over te switchen. Dat is ook al eens bevestigd toen de graphics wel heel erg goed leken op de X1. Bleek het de PC versie te zijn. ;)
Vrijwel alle gameplay is dat vooralsnog lijkt het, maar ik verwacht dat het grafisch wel goed dit.
Tja ik heb liever 60fps. ;)

• dutchgio
bram1984 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:37:
[...]

Tja ik heb liever 60fps. ;)
Is niet haalbaar met een open wereld game met bijna geen laadtijden, dan hadden ze hardware van 800 euro er in moeten stoppen ;)

• ASNNetworks
Zover bekend is gemaakt, is de PS4 versie gewoon 1080p/30fps.... De X1 versie draait op 900p, hoewel ze nog proberen om 1080p te halen (wellicht dmv een dayone patch), maar of ze dat gaan realiseren is nog de vraag.

Anyway, gewoon 1080p voor PS4 dus ;)

Correct. Maar ik moet zeggen. In Bloodborne stoort 30fps me totaal niet. In FC4 merk ik het daarentegen wel echt. Het went wel op een gegeven moment.

Uncharted persen ze wmb het onderste uit de kan en houden ze 30 aan.

• ASNNetworks
bram1984 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:42:
Correct. Maar ik moet zeggen. In Bloodborne stoort 30fps me totaal niet. In FC4 merk ik het daarentegen wel echt. Het went wel op een gegeven moment.

Uncharted persen ze wmb het onderste uit de kan en houden ze 30 aan.
Hoewel 60fps altijd vloeiender (en voor velen fijner) is dan 30fps, stoor ik me er eigenlijk nooit aan als het 30fps is. Het is dan wel belangrijk dat het 30fps stabiel is, als het soms eronder komt ja dan kan ik me erg irriteren eraan. Bloodborne, DriveClub, Dying Light, GTA V, Destiny, Shadow of Mordor (om er een paar te noemen) draaien allemaal met 30fps en ik heb me nooit gestoord eraan. Sterker nog, heb nooit het gevoel gehad dat het niet vloeiend is.

30fps is vooral storend als je 60fps gewend bent. Last of Us in 30fps ziet er niet uit. Dus de meeste mensen die zich er ook aan storen zullen PC gamers zijn die alles in 60fps normaal spelen. Tja, dan ben je beter af bij de PC. Simpel als dat. Ik heb zelf een hekel aan PC games (constant maar dingen tweaken, meer fps, betere graphics, opeens weer framedrops, weer tweaken etc.) En ben groot fan van: game starten en spelen (helemaal fijn nu de PS4 suspend/resume heeft). Ik krijg al hoofdpijn als ik de GTA V topic bekijk en allemaal gezeik zie van mensen die crashes hebben, geen stabiele fps, niet op high kunnen etc etc. Ik had een aantal jaar geleden ook een game pc (zelf gebouwd) maar console gaming is toch echt meer mn ding (party chat met vrienden, geen gedoe met games, lekker controller voor alle games etc)

Maar ieder zn ding natuurlijk. Zolang de games minimaal 1080p/30fps blijven vind ik het best als console gamer.

• dutchgio
Nvm, ik had een oude bron.
Wel 1080p 30fps op de PS4 dus.
Zolang het daar niet onder komt is het prima.
Over 60fps gesproken: wie gaat er nog meer de Wolfenstein DLC halen dinsdag? Morgen pre-loaden.

• WeAreLegion
  • Niet online
Net ook maar die HDD besteld (die seagate) loop toch best wel vaak tegen issue dat ik dingen er af moet gooien en 80 euro is een mooie prijs.

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:17:
Over 60fps gesproken: wie gaat er nog meer de Wolfenstein DLC halen dinsdag? Morgen pre-loaden.
Ik weet niet of het klopt maar dit artikel zegt dat de release van The Old Blood in Nederland specifiek, niet op dinsdag gebeurd, maar woensdag i.v.m. Bevrijdingsdag.

http://nl.ign.com/wolfens...lood-lak-heeft-aan-modern

...IGN schrijft echter wel vaker onzin dus..andere bron?

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-11 15:11
Updates van de PSN store zijn in Europa altijd op woensdag en daarom komt hij ook uit op woensdag in Nederland. 5 mei is de Amerikaanse release date. Is dus niet bewust anders, is gewoon hoe het schema van updates van de store is bij Sony.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Al meer dan een uur last van een storing. Bedraad deed het eerst niet en WiFi wel, nu allebei niet meer. Krijg geen IP adres meer en ook is er geen internet verbinding. De rest van mijn apparaten met WiFi wel, bedraad ook niet. Denk dus dat dit bij mijn provider, wederom, ligt. Iemand nog meer problemen? Zowel ps4 als KPN?

• RubenSaurus
djmelvee schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:32:
Al meer dan een uur last van een storing. Bedraad deed het eerst niet en WiFi wel, nu allebei niet meer. Krijg geen IP adres meer en ook is er geen internet verbinding. De rest van mijn apparaten met WiFi wel, bedraad ook niet. Denk dus dat dit bij mijn provider, wederom, ligt. Iemand nog meer problemen? Zowel ps4 als KPN?
Hier KPN en geen enkel probleem

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb met veel plezier de eerste twee delen van Saints Row gespeeld, destijds (deel 1) als één van de eerste titels op mijn 360. Het vierde deel leek me veel te veel SF, daar hou ik dus niet van. Vermeden tot dit weekend. Gisteren kreeg ik deel vier binnen en vandaag wat uurtjes in gespendeerd: prachtig. Een mix tussen Crackdown en Saints Row, beter kan niet. Had ik eerder moeten doen iig :)
JorisTheWise schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:12:
Updates van de PSN store zijn in Europa altijd op woensdag en daarom komt hij ook uit op woensdag in Nederland. 5 mei is de Amerikaanse release date. Is dus niet bewust anders, is gewoon hoe het schema van updates van de store is bij Sony.
De teller staat bij mij toch echt op maandagavond 12 uur.

Global release staat op hun site ook op 5 mei.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/208v28l.jpg

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 11:21
Binnenkort ook maar even een PS4 halen. Zit te denken aan die 3 games bundle, Bloodborne sowieso, The Last of Us lijkt me ook wel wat (nooit gespeeld op mijn PS3) en The Order. Die laatste lijkt mij zelf niet zo heel veel aan maar we gaan het zien. denk dat het wel een leuke deal is voor wat je er voor krijgt imo.
Moet ik wel mijn PS2 gaan opruimen dan ;)

• dutchgio
PS2 ja? Kun je beter eerst een PS3 halen.. :+

Verwijderd

Ik vond The Order echt een super game, één van de weinigen denk ik trouwens. Ik had hem in een bundel met mijn PS4 en heb hem in 1 ruk uitgespeeld. Ik wacht met smart op een volgend deel.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:43
Als je ps4 haalt raad ik je de volgende games aan:
-Rayman Legends
-Diablo 3 Reaper of Souls
-GTAV
-Battlefield 4
-Bloodborne
-Farcry 4

nothing stops this train

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 11:21
dutchgio schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:06:
PS2 ja? Kun je beter eerst een PS3 halen.. :+
Die staat er ook al een tijdje hoor ;) alleen de plek onder mijn TV wordt wat te krap :P
Moet nog wel een hdmi schakelaartje halen als ik mijn Wii U/PS3/PS4 aangesloten wil laten, heb maar 2 HDMI poorten, of ik haal de PS3 hdmi er gewoon uit natuurlijk :P
Kol Nedra schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:08:
Als je ps4 haalt raad ik je de volgende games aan:
-Rayman Legends
-Diablo 3 Reaper of Souls
-GTAV
-Battlefield 4
-Bloodborne
-Farcry 4
Ben zelf totaal niet van de shooters, en GTA trekt me al sinds deel 3 niet meer. D3 heb ik al op PC dus om die dubbel te halen zie ik ook niet zo zitten :P Rayman Legends geen idee, ben zelf nooit zo'n fanaat geweest van heel de Rayman series.

Ik zit meer te wachten op een Disgaea 5, FF15 (ook al ben ik daar wel wat terughoudender in na het fiasco dat FF13 heette) een Street Fighter 5, een persona 5 en andersoortige RPG's/fighters. Jammer dat Silent Hills niet doorgaat en dat die demo ook al niet meer op PSN te vinden is, dat was een game die ik graag zou hebben gespeeld.

Wellicht the Witcher maar geen idee of het handig is om er in deel 3 in te stappen.

• dutchgio
Ze hebben The Witcher zo gemaakt dat je er zonder de andere delen te hebben gespeeld kunt instappen, dat is juist het mooie. Er wordt rekening gehouden met het feit dat de game voor een groter publiek beschikbaar is en ze dus ook een groep aanspreken die eerdere games niet gespeeld hebben.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:43
Akaendra schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Die staat er ook al een tijdje hoor ;) alleen de plek onder mijn TV wordt wat te krap :P
Moet nog wel een hdmi schakelaartje halen als ik mijn Wii U/PS3/PS4 aangesloten wil laten, heb maar 2 HDMI poorten, of ik haal de PS3 hdmi er gewoon uit natuurlijk :P

[...]

Rayman Legends geen idee, ben zelf nooit zo'n fanaat geweest van heel de Rayman series.
Ikzelf ben ook nooit fan geweest van Rayman, maar dat veranderde met Rayman Origins (het deel voor Legends)
Rayman Legends is imo beste platformer die er is atm; het is leuk/humor en ook zeer moeilijk.
en op marktplaats maar ~25 euro, is zeker de moeite waard :)

nothing stops this train

Je moet maar net van die cartooneske games houden. Ik vind games als Rayman leuk voor op de telefoon of tablet, maar niet op mijn console. Bovendien vind ik, als ik dan toch moet kiezen, Oddworld een stuk leuker.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
dutchgio schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:43:
Ze hebben The Witcher zo gemaakt dat je er zonder de andere delen te hebben gespeeld kunt instappen, dat is juist het mooie. Er wordt rekening gehouden met het feit dat de game voor een groter publiek beschikbaar is en ze dus ook een groep aanspreken die eerdere games niet gespeeld hebben.
Zou het nog wel de moeite zijn om bijvoorbeeld in te lezen of zo? Om nu nog die twee games te gaan spelen, dat zie ik niet zitten, maar misschien is enige background info wel leuk?

It's dogged that does it

• dutchgio
Geen idee, ik heb de eerdere games ook niet gespeeld.
De games zijn gebaseerd op boeken, wellicht kun je die lezen. ;)
SavageBrother schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:15:
[...]

Zou het nog wel de moeite zijn om bijvoorbeeld in te lezen of zo? Om nu nog die twee games te gaan spelen, dat zie ik niet zitten, maar misschien is enige background info wel leuk?
Op YT staat een video die je alles bij brengt.

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:37
Kon gisteren de verleiding niet langer weerstaan en heb de playstation 4 gekocht. Vond de 'players bundle' qua prijs erg interessant en vergeleken met de andere bundels ook de leukste games (the order 1886, the last of us en bloodborne).

Heb nu een paar uur the last of us en the order gespeeld. Bloodborne is duidelijk niet mijn ding...

PSN: nameless-iD_

Steek even minimaal 10 uur in Bloodborne svp. Veel toffere games zijn er niet.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:28:
Alsof iemand die de game niet leuk vindt ''even'' 10 uur gaat spelen... ;)

Een game moet mij toch wel in een uur of 2-3 max grijpen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

SavageBrother schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:15:
[...]

Er staan veel filmpjes op YouTube die een soort re-cap geven wat er allemaal is gebeurd in The Witcher 1 en 2. In The Witcher 2 was er echter halverwegen een keus (de Roche/Iorverth keuze) die eigenlijk de laatste helft van het verhaal compleet anders kon maken, inclusief compleet andere locaties. Je had dus twee endings. Geen idee met welk einde je nu begint in The Witcher 3 als je geen savegame gaat inladen. Dat is nog even afwachten.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 21-11 20:00
bram1984 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:28:
Er zijn mensen die zweren bij Dragon Age, ik heb 'm na een uur of twee snel weer verkocht. Smaken verschillen.

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:12

Py.

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Je had dus twee endings. Geen idee met welk einde je nu begint in The Witcher 3 als je geen savegame gaat inladen. Dat is nog even afwachten.
Beide varianten (Roche/Iorveth) komen samen aan het eind met de mage summit. Voor zover me bijstaat is er maar 1 einde/epilogue die het verhaal ook afsluit (enige verschil daar zal Letho zijn).

De Witcher games zijn op zichzelf staande verhalen, dus die kun je overslaan. Je mist dan alleen wel veel referenties en achtergrond. Beide spellen zijn regelmatig in de aanbieding op Steam (voor 2 en 4 euro meen ik), waarschijnlijk zal dat rond 19 mei weer het geval zijn. Deel 1 is erg verouderd qua interface (het is een nogal uitgebreide Neverwinter Nights mod), waar je ~45-50 uur aan kwijt bent mede door de trage gameplay. Deel 2 is in 25-30 uur uit te spelen, met nog een volledige replay erachteraan voor de alternatieve keuzes die Harsch Critic hierboven vermeld. Deel 2 heeft wel de nodige bugs (o.a. savegames die je na verloop van tijd weg moet gooien omdat autosave anders niet werkt) en de performance onder linux was initieel bedroevend - dat is na een aantal maanden rechtgetrokken.

_/-\o_ Akeandra, nog een paar maanden geduld voor Disgaea 5.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:25

JSchut

.....

ChrisLNFF schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:36:
[...]

Er zijn mensen die zweren bij Dragon Age, ik heb 'm na een uur of twee snel weer verkocht. Smaken verschillen.
De eerste twee uur had dragon age mij ook niet te pakken. Maar heel slecht was het ook niet voor mij. Pas na een uur of 5-6 kwam ik erin. Uiteindelijk toch 65 uur in de game gestoken :D Zeker geen spijt gehad dat ik even doorgespeeld had. Wil overigens niet zeggen dat dit met elke game zo is natuurlijk. En smaken verschillen (gelukkig).

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

Py. schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:06:
[...]
Beide varianten (Roche/Iorveth) komen samen aan het eind met de mage summit. Voor zover me bijstaat is er maar 1 einde/epilogue die het verhaal ook afsluit (enige verschil daar zal Letho zijn).

De Witcher games zijn op zichzelf staande verhalen, dus die kun je overslaan. Je mist dan alleen wel veel referenties en achtergrond. Beide spellen zijn regelmatig in de aanbieding op Steam (voor 2 en 4 euro meen ik), waarschijnlijk zal dat rond 19 mei weer het geval zijn. Deel 1 is erg verouderd qua interface (het is een nogal uitgebreide Neverwinter Nights mod), waar je ~45-50 uur aan kwijt bent mede door de trage gameplay. Deel 2 is in 25-30 uur uit te spelen, met nog een volledige replay erachteraan voor de alternatieve keuzes die Harsch Critic hierboven vermeld. Deel 2 heeft wel de nodige bugs (o.a. savegames die je na verloop van tijd weg moet gooien omdat autosave anders niet werkt) en de performance onder linux was initieel bedroevend - dat is na een aantal maanden rechtgetrokken.

_/-\o_ Akeandra, nog een paar maanden geduld voor Disgaea 5.
Toch..als je oude graphics aankan zou ik toch proberen om The Witcher nog eens uit te spelen. In eerste instantie had ik The Witcher 2 uitgespeeld en kon The Witcher: EE voor een prikkie van Steam halen. De eerste act is erg stroef..maar daarna kon ik het niet meer wegleggen en eigenlijk heb ik de game toen op 100% uitgespeeld. Het verhaal in The Witcher: EE vond ik sowieso een stuk beter dan The Witcher 2 en de omgevingen waren een stuk groter.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

JSchut schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:26:
[...]

De eerste twee uur had dragon age mij ook niet te pakken. Maar heel slecht was het ook niet voor mij. Pas na een uur of 5-6 kwam ik erin. Uiteindelijk toch 65 uur in de game gestoken :D Zeker geen spijt gehad dat ik even doorgespeeld had. Wil overigens niet zeggen dat dit met elke game zo is natuurlijk. En smaken verschillen (gelukkig).
Als je dat als maatstaf gebruikt, ik heb meer dan 3000 uur in Diablo 3 zitten (iets met voor mijn werk in je eentje het buitenland zitten in the middle of nowhere, don't ask).

Dat is dus aardig wat waar voor mijn geld geweest. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb die hdd binnen van seagate maar krijg dat ding met geen mogelijkheid open lol
Ziehier de Stanley FUBAR, voor al uw openbreek problemen ;)

Afbeeldingslocatie: http://charlesandhudson.com/wp/photos/fubar2.jpg

• usefulidiot.198
On_E schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:56:
[...]

Even 10 uur in bloodborne doorbrengen gaat hem inderdaad niet worden. Geef het na het uitspelen van The last of us en The order 1886 nog wel een kans en anders gaat hij richting marktplaats/v&a.

• dutchgio
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:31:
[...]

Toch..als je oude graphics aankan zou ik toch proberen om The Witcher nog eens uit te spelen. In eerste instantie had ik The Witcher 2 uitgespeeld en kon The Witcher: EE voor een prikkie van Steam halen. De eerste act is erg stroef..maar daarna kon ik het niet meer wegleggen en eigenlijk heb ik de game toen op 100% uitgespeeld. Het verhaal in The Witcher: EE vond ik sowieso een stuk beter dan The Witcher 2 en de omgevingen waren een stuk groter.
Heb een stukje op Youtube gezien, dat ziet er echt niet uit. Heb ook niet echt een PC meer om op te gamen, dus vind het wel best.

• WeAreLegion
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:39:
Ziehier de Stanley FUBAR, voor al uw openbreek problemen ;)

[afbeelding]
haha :) zo voel ik me op moment wel maar goed rustig proberen :P
Soms zitten de schroefjes of klemmetje verstopt onder stickertjes.. Anders ff Youtube kijken :)

• WeAreLegion
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:43:
Soms zitten de schroefjes of klemmetje verstopt onder stickertjes.. Anders ff Youtube kijken :)
hehehe geen schroefjes meer brute force ,maar hij is open :)
On_E schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:56:
[...]

Ik ben het compleet met je eens! Precies hoe ik er normaal gesproken ook over denk.

Echter is dit totaal iets anders dan wat je gewend bent. Ik heb tijdens de eerste 5 uur wel 10x gedacht: dit is niets voor mij. Weer ging ik dood. Weer 30 seconden (inmiddels gepatched) naar een load screen kijken. Helemaal als Dark/Demon Souls n00b is het moeilijk doorzetten. Maar op een gegeven moment krijg je het door. Je karakter levelt wat. En dan ineens ben je hooked. :)

Dit zegt iemand die voornamelijk shooters en lineaire adventure games speelt. En dat zegt wat. :P

Hier wordt het ook zeer mooi in verwoord: Bloodborne: How I Almost Quit My Game of the Year
http://www.ign.com/videos...-quit-my-game-of-the-year

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:26
Inderdaad wat Bram zegt. Echt de eerste 6 uur heb ik me alleen maar zitten frustreren tijdens het spelen. (en nu nog steeds vrij regelmatig) Maar de beloning is zo groot als je het doorkrijgt.

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo alles zit er in en nu restore doen (had nog externe hdd liggen dat dat scheelt weer downloaden) en dan paar games downloaden nog die ik er af moest gooien omdat ik geen ruimte meer had.
Nu moet je alles eerst wegschrijven en dan weer terug schrijven. Volgens mij scheelt dat uiteindelijk niet eens zoveel tijd.

• theo777
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 16:57
Weet iemand misschien waar ik dit keyboard http://www.amazon.com/Blu...-Backlights/dp/B00E1HIVG8 kan bestellen in Nederland?
Of kan iemand me een ander keyboard voor de ps4 aanbevelen?

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:10:
Nu moet je alles eerst wegschrijven en dan weer terug schrijven. Volgens mij scheelt dat uiteindelijk niet eens zoveel tijd.
Scheelt behoorlijk veel tijd :) want ik had dat terug zetten gister al gedaan, en als ik 400gig moet downloaden aan games met 10mb/s (als je geluk heb) dat gaat lang duren hij iets van 20 a 30mb/s :)

Heb trouwens bijna alleen maar digitale games vandaar :)

[ Voor 6% gewijzigd door WeAreLegion op 04-05-2015 15:13 ]

Verwijderd

usefulidiot.198 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:39:
[...]

Even 10 uur in bloodborne doorbrengen gaat hem inderdaad niet worden. Geef het na het uitspelen van The last of us en The order 1886 nog wel een kans en anders gaat hij richting marktplaats/v&a.
Als Bloodborne weg doet, doe mij even een pb'tje. :)

• ASNNetworks
WeAreLegion schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:12:
[...]

Scheelt behoorlijk veel tijd :) want ik had dat terug zetten gister al gedaan, en als ik 400gig moet downloaden aan games met 10mb/s (als je geluk heb) dat gaat lang duren hij iets van 20 a 30mb/s :)

Heb trouwens bijna alleen maar digitale games vandaar :)
Bij mij duurder het in totaal net 14 uur, voor 700GB aan games :) Heb in die 14 uur ook paar keer de PS4 aangezet om te gamen, wat de downloadsnelheid aanzienlijk vertraagd. Voor de rest lekker in rest mode gezet en hij ging 99% van de tijd met 25MB/s bij mij. Maar als je de backup toch al hebt, dan is een restore misschien makkelijker (hoewel je de PS4 dan tijdelijk niet kan gebruiken, bij opnieuw downloaden wel).

Rest mode (bij mij althans) zorgt er echt voor dat downloads lekker snel gaan. Voorheen was dit juist niet het geval en moest ik de PS4 aanlaten en steeds netwerk instellingen opnieuw uitvoeren voor een speed boost. Maar opeens werkt Rest Mode een stuk sneller. Sindsdien download ik gewoon in Rest Mode als ik iets snel wil hebben en het werkt elke keer.

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 04-05-2015 15:33 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:32:
[...]

Bij mij duurder het in totaal net 14 uur, voor 700GB aan games :) Heb in die 14 uur ook paar keer de PS4 aangezet om te gamen, wat de downloadsnelheid aanzienlijk vertraagd. Voor de rest lekker in rest mode gezet en hij ging 99% van de tijd met 25MB/s bij mij.

Rest mode (bij mij althans) zorgt er echt voor dat downloads lekker snel gaan. Voorheen was dit juist niet het geval en moest ik de PS4 aanlaten en steeds netwerk instellingen opnieuw uitvoeren voor een speed boost. Maar opeens werkt Rest Mode een stuk sneller. Sindsdien download ik gewoon in Rest Mode als ik iets snel wil hebben en het werkt elke keer.
Jah :) maar goed dit kost me nu ongeveer 6 uur :) dat is toch wel redelijk hehe. Kan hem inderdaad niet gebruiken maar dan maar Pillars of Eternity doen daar vermaak ik me ook wel mee.

Ik merk ook dat downloaden in restmode sneller gaat, wat bij mij ook hielp is dns aanpassen naar google dns of opendns , dat zou niks met snelheid te maken hebben maar heeft meer te maken met welke server die kiest. Wat ook helpt is om downloads soms ff op pauze te zetten (bij notifications > downloads) daarna weer aan te zetten. Maar goed uit eindelijk wacht ik maar gewoon haha geduld is een schone zaak zeg maar.

[ Voor 4% gewijzigd door WeAreLegion op 04-05-2015 15:38 ]

• ASNNetworks
WeAreLegion schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:35:
[...]

Jah :) maar goed dit kost me nu ongeveer 6 uur :) dat is toch wel redelijk hehe.

Ik merk ook dat downloaden in restmode sneller gaat, wat bij mij ook hielp is dns aanpassen naar google dns of opendns , dat zou niks met snelheid te maken hebben maar heeft meer te maken met welke server die kiest. Wat ook helpt is om downloads soms ff op pauze te zetten (bij notifications > downloads) daarna weer aan te zetten. Maar goed uit eindelijk wacht ik maar gewoon haha geduld is een schone zaak zeg maar.
DNS aanpassingen hebben bij mij serieus 0,0 effect. En ik betwijfel of het echt werkt bij anderen. Denk persoonlijk meer dat het toevallig daarna wat sneller gaat, omdat door de DNS aan te passen, je het netwerk opnieuw instelt. Door het netwerk opnieuw in te stellen krijg je dus vaak opeens een snelheid boost. Dus de snelheid komt helemaal niet omdat je DNS per se aan hebt gepast, maar omdat je gewoon je netwerk opnieuw hebt ingesteld. Wat ik altijd deed is naar de netwerkinstellingen en dan de netwerk vink ff uit/aan zetten. Dat is in feite hetzelfde als een download pauzeren of de netwerk opnieuw instellen. Dus deze 3 dingen zorgen er vaak voor dat je een snelheidsboost krijgt, DNS heeft er echt niks mee te maken. Gevalletje placebo-effect ;)

Maar rest mode werkt inderdaad wél. Sinds dat werkt ben ik in ieder geval tevreden dat ik met normale snelheden downloads binnen kan krijgen als het nodig is.

• WeAreLegion
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:41:
[...]

DNS aanpassingen hebben bij mij serieus 0,0 effect. En ik betwijfel of het echt werkt bij anderen. Denk persoonlijk meer dat het toevallig daarna wat sneller gaat, omdat door de DNS aan te passen, je het netwerk opnieuw instelt. Door het netwerk opnieuw in te stellen krijg je dus vaak opeens een snelheid boost. Dus de snelheid komt helemaal niet omdat je DNS per se aan hebt gepast, maar omdat je gewoon je netwerk opnieuw hebt ingesteld. Wat ik altijd deed is naar de netwerkinstellingen en dan de netwerk vink ff uit/aan zetten. Dat is in feite hetzelfde als een download pauzeren of de netwerk opnieuw instellen. Dus deze 3 dingen zorgen er vaak voor dat je een snelheidsboost krijgt, DNS heeft er echt niks mee te maken. Gevalletje placebo-effect ;)

Maar rest mode werkt inderdaad wél. Sinds dat werkt ben ik in ieder geval tevreden dat ik met normale snelheden downloads binnen kan krijgen als het nodig is.
Jah dat het placebo kan zijn kan maar zo hoor :) het zou ook niet moeten werken namelijk ja voor het kiezen van server. Wat ik wel keer gelezen heb is het op pauze zetten dat wil er nog wel eens voor zorgen dat het een andere server pakt maar goed zolang het maar binnenkomt vind ik het wel best verder.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:56
Pauzeren hielp bij mij laatst idd heel goed, tijdens het downloaden van een grote update voor Destiny.

• usefulidiot.198
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:13:
[...]

Als Bloodborne weg doet, doe mij even een pb'tje. :)
Zal ik doen :)
Lees net ook dat het van de makers van de Souls games is. Die games bevielen me ook al niet.

Kijk het filmpje van IGN even hierboven. Wellicht dat je het dan nog een kans wil geven. ;)

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-11 13:11
Meh.

Door bevrijdingsdag morgen komt mijn pakketje pas woensdag aan. Helaas balen. Dan woensdag maar beginnen met UFC voor de Playstation 4 heb er nu al zin in :D

• WeAreLegion
  • Niet online
Ohhhh! Wat ben ik toch een snuggere henkie soms! Ik had me laatste save games van vanmorgen ook even op een usb stick gezet (met backup en restore) dacht als ie dan klaar is zet ik dat ook even terug. Maar dan haalt ie dus ook al je games weer weg !

Kan dus over nieuw beginnen met terug zetten of alles maar downloaden.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
WeAreLegion schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:50:
Ohhhh! Wat ben ik toch een snuggere henkie soms! Ik had me laatste save games van vanmorgen ook even op een usb stick gezet (met backup en restore) dacht als ie dan klaar is zet ik dat ook even terug. Maar dan haalt ie dus ook al je games weer weg !

Kan dus over nieuw beginnen met terug zetten of alles maar downloaden.
ben normaal niet zo van de oneliners. maarreee

:+

Een handtekening?!

• WeAreLegion
  • Niet online
tellavist schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:59:
[...]

ben normaal niet zo van de oneliners. maarreee

:+
Helemaal verdiend in dit geval haha :)

Merk wel dat na een reset van PS4 het downloaden als een trein gaat ook zonder rest mode :) maar goed paar uurtjes downloaden en gaan met die handel :) oude hdd zit in case weer en doet het ook prima mooi voor op vakanties.
Wolfenstein DLC is gewoon aan het preloaden hoor. Over 4,5 uur unlocked.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19
En om klokslag 20.00 Never Alone uitgespeeld .... Toeval bestaat niet

:Y)

De P.T. Demo ook even gedaan , kippenvel hoor ! Een hele game met zo'n sfeer trek ik niet :X

[ Voor 43% gewijzigd door Cardwizard op 04-05-2015 20:39 ]

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 15:15
cardwizard schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:04:
En om klokslag 20.00 Never Alone uitgespeeld .... Toeval bestaat niet

:Y)

De P.T. Demo ook even gedaan , kippenvel hoor ! Een hele game met zo'n sfeer trek ik niet :X
Scheelt dat de hele game is gecanceld. 8)7

• Cardwizard
Poulske schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:46:
[...]

Scheelt dat de hele game is gecanceld. 8)7
Weet ik .... Heb even melding gemaakt van mijn bevindingen en hoppa :+

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 09:25
Beste,

Ik heb sinds gisteren geen geluid meer op mijn PS4.

- HDMI kabel vervangen
- Andere HDMI ingang op mijn TV geprobeert
- Sound settings zijn niet gewijzigd (kun je ook niet bar veel aan veranderen)

In games doet me geluid het wel via me controller.
Ik kan geen aux of digital out proberen, aangezien ik geen kabel heb.

Iemand nog een idee?

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11 13:38
Paul.tjuh1986 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:51:
Beste,

Ik heb sinds gisteren geen geluid meer op mijn PS4.

- HDMI kabel vervangen
- Andere HDMI ingang op mijn TV geprobeert
- Sound settings zijn niet gewijzigd (kun je ook niet bar veel aan veranderen)

In games doet me geluid het wel via me controller.
Ik kan geen aux of digital out proberen, aangezien ik geen kabel heb.

Iemand nog een idee?
Proberen op een andere tv, als het dan niet werkt, PS4 terug naar fabrieksinstellingen, en anders hopen dat je nog garantie hebt :X

• dutchgio
cardwizard schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:52:
[...]

Weet ik .... Heb even melding gemaakt van mijn bevindingen en hoppa :+
En nu? Je PS4 met P.T. verkopen?
Daar mag je de bevindingen ook wel van melden. :P

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 09:25
0Burner0 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:53:
[...]

Proberen op een andere tv, als het dan niet werkt, PS4 terug naar fabrieksinstellingen, en anders hopen dat je nog garantie hebt :X
Andere TV lijkt me kansloos.. geluid is prima (ook op andere apparaten)
Garantie is nog van toepassing.

• Cardwizard
dutchgio schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:54:
[...]

En nu? Je PS4 met P.T. verkopen?
Daar mag je de bevindingen ook wel van melden. :P
Te laat P.T. Is gewist en PS4 O+

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
cardwizard schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:08:
[...]

Te laat P.T. Is gewist en PS4 O+
Je kunt het nog steeds opnieuw downloaden en installeren. ;)

• Cardwizard
Le Enfant! schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:19:
[...]

Je kunt het nog steeds opnieuw downloaden en installeren. ;)
Waarom zou je dat willen ..... Demo klaar is wel klaar toch?
Pagina: 1 ... 73 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link