Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.453 views

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-11 10:55
skreppiedoe schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:11:
[...]

Misschien de licenties vernieuwen? Of er is een storing bij PSN natuurlijk ivm de uitrol van de nieuwe firmware en is het zometeen weer in orde.

Heb zelf net de update gedaan en alles werkt hier zoals het moet . :)
Nope. Alles al gedaan. Licenties opnieuw, opnieuw inloggen, ik héb PS+, ik heb de Ps4 als primary maar ik kan alléén bij m'n Disc games en 2 games die ik gekocht heb.

AL m'n Ps+ games zijn niet toegankelijk en wordt leuk gezegd ''je mag het gaan kopen knul!'' |:( |:(

Dat en ik heb nu steeds storingen in het beeld alsof m'n gra-ka aan het sterven is (strepen door het beeld flitsend en dan weer rustig).

Lekker dit... dat wordt een lang belletje met Sony morgen gok ik zo :'(

EDIT: om het NOG gekker te maken: Ik heb wél toegang tot PT & Oddworld: New 'n Tasty... maar voor de rest geen van de PS+ games.... Ook InFamous Last Light etc werken niet meer. ;w

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 26-03-2015 20:23 ]

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:35:
[...]

Ik ga dit even proberen nu.
Bij mij werkt het! Ik heb alleen de MTU op 1473 gezet, voor de rest alles op automatisch laten staan. Mijn Bloodborne download ging van 17 uur resterend naar 10 uur resterend.

Ik denk dat je router wel een afwijkende MTU size moet kunnen handlen, misschien dat het daarom bij sommigen mensen niet werkt. Mijn router heeft custom firmware van dd-wrt, deze is doorgaans stabieler en uitgebreider dan de standaard fabrieksfirmware.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Net voor het eerst Valliant hearts gespeeld en ook meteen de suspend/resume functie geprobeerd. Was binnen 4 seconde opgestart bij mij!

Heerlijk. Word steeds blijer met mijn PS4.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Davith78 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:35:
[...]

Bij mij werkt het! Ik heb alleen de MTU op 1473 gezet, voor de rest alles op automatisch laten staan. Mijn Bloodborne download ging van 17 uur resterend naar 10 uur resterend.

Ik denk dat je router wel een afwijkende MTU size moet kunnen handlen, misschien dat het daarom bij sommigen mensen niet werkt. Mijn router heeft custom firmware van dd-wrt, deze is doorgaans stabieler en uitgebreider dan de standaard fabrieksfirmware.
Van 17 naar 10 uur vind jij een verbetering? Bloodborne is bij elkaar 29GB (inclusief patch etc). Als het 10 uur duurt dan wil dat zeggen dat je gemiddeld met 0,8MB/s downloadt. Dat noem ik echt GEEN verbetering. Ik heb het al vaker gezegd en zal het nogmaals zeggen: al deze 'tips' werken voor geen meter. De enige rede dat bij sommige mensen het opeens sneller gaat, is puur omdat ze de netwerkinstellingen opnieuw uitvoeren en de netwerktest doen. Dat is wat ik al vaker heb aangegeven: vink internet uit/aan of stel je netwerk opnieuw in en je zult ziet dan de download vaak opeens een stuk sneller gaat. Na een tijdje kakt het weer in en kan je het opnieuw doen. Dus MTU aanpassen of DNS heeft echt geen enkel verschil. Een persoon heeft het getest en zag dat zijn snelheid omhoog schoot en verspreid het rond. Als deze zelfde persoon niks had gewijzigd en enkel de netwerk test opnieuw deed, dan zou exact hetzelfde gebeuren.

Maargoed, mensen blijven volhouden dat het aan instellingen, router of provider ligt. Het ligt aan Sony en ik heb genoeg uitgezocht dat ik dat kan aantonen.

Zet 3 downloads tegelijk aan. Ze gaan alle 3 met 500KB/s, per download. Zet er één uit, de overige 2 blijven nog steeds met 500KB/s gaan. Als het aan de instellingen, router of provider lag dan zat er wel een cap op de donwnloadsnelheid. Dus dan zou de 500KB/s die je uitzet bij de ene download, verspreid moeten worden over de overige twee. Het feit dat elke download individueel gecapped wordt op (vaak) een snelheid van 500KB/s is toont gewoon aan dat het aan de server moet liggen. Mijn router en Ziggo kunnen niet per download een cap instellen, Sony wel. Dus het is of een bug, of Sony is gewoon Sony. Als je hier meer over wil lezen: ik heb een topic gestart waar ik heel veel dingen heb getest en uitgezocht in en rond mijn huis.

Zééér lage downloadsnelheid PS4, graag hulp gewenst

En de mensen die zeggen: ik heb hier geen last van, ligt vast aan jou: Dat is erg mooi voor jou, maar omdat jij het probleem niet hebt, wil niet zeggen dat het probleem er niet is. Ik en velen met mij (omgeving en fora) hebben ook dit probleem. Vaak genoeg is het ook nog eens een snelheid rond 500KB/s, toeval? En oh, 29GB downloaden binnen 17 uur komt uit op een gemiddelde downloadsnelheid van ~500KB/s....

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 26-03-2015 22:47 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:43
ASNNetworks schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:37:
[...]

Van 17 naar 10 uur vind jij een verbetering?
Het is een verbetering. Nog steeds te traag, maar zéker een verbetering, van wel zeven uur!

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:44
Van 500 naar 800 is wel een verbetering :+
En als je het niet doet hen je het niet, dus niks te verliezen toch... Als hij denk dat het wel werkt lekker laten doen. ;)

• ASNNetworks
SacreBleu schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:14:
[...]

Het is een verbetering. Nog steeds te traag, maar zéker een verbetering, van wel zeven uur!
Wat ik ermee wilde aangeven is dat het niks te maken heeft met de MTU aanpassing :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• SacreBleu
ASNNetworks schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:16:
[...]

Wat ik ermee wilde aangeven is dat het niks te maken heeft met de MTU aanpassing :)
Niet helemaal waar. MTU kan wel degelijk een verschil maken, daar is en gaat MTU immers over. Een DNS aanpassen zou, eventueel, een andere route naar de bron kunnen betekenen, waardoor je een kortere route hebt. Bij mij werkte dat laatste 'altijd' als ik SWTOR weer moest downloaden. Wellicht dat Google een verschrikkelijke cache-server heeft hangen waardoor het sneller ging, maar het ging altijd snel met Google's DNS en altijd langzaam via de normale route. Ook de trace-route zag er anders uit.

Een hogere MTU kan voor meer snelheid zorgen, maar ook méér fouten. Dus misschien dat je per saldo geen winst boekt omdat hij sommige pakketjes opnieuw moet downloaden ivm fouten. Dan doe je er evenlang over, want of je nu elk pakket twee keer moet downloaden met 800 of in één keer met 400 maakt netto niets uit.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• ASNNetworks
SacreBleu schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:25:
[...]

Niet helemaal waar. MTU kan wel degelijk een verschil maken, daar is en gaat MTU immers over. Een DNS aanpassen zou, eventueel, een andere route naar de bron kunnen betekenen, waardoor je een kortere route hebt. Bij mij werkte dat laatste 'altijd' als ik SWTOR weer moest downloaden. Wellicht dat Google een verschrikkelijke cache-server heeft hangen waardoor het sneller ging, maar het ging altijd snel met Google's DNS en altijd langzaam via de normale route. Ook de trace-route zag er anders uit.

Een hogere MTU kan voor meer snelheid zorgen, maar ook méér fouten. Dus misschien dat je per saldo geen winst boekt omdat hij sommige pakketjes opnieuw moet downloaden ivm fouten. Dan doe je er evenlang over, want of je nu elk pakket twee keer moet downloaden met 800 of in één keer met 400 maakt netto niets uit.
Het gaat mij er niet om dat MTU niet voor snellere downloads zorgt, dat zeg ik ook niet. Ik zeg: MTU aanpassen om de downloadsnelheid van de PS4 te 'fixen' is geen fix. Dat heeft namelijk geen effect. Internet uit/aan vinken of de netwerk opnieuw toevoegen zorgt voor hetzelfde resultaat namelijk. Dus MTU heeft in dit geval een placebo effect. Toevallig gaat de download hoger nadat je de MTU instelt, maar dat komt omdat je daardoor ook de netwerkinstellingen opnieuw instelt. Dat zorgt ervoor dat je download sneller gaat (bug), niet je MTU aanpassing zelf.

Maargoed, als mensen zich daardoor beter vinden moeten ze het zelf weten. Ik geef het alleen aan omdat mensen direct met 101 oplossingen komen die geen effect hebben, heb ze allemaal getest en kom er steeds op terug: PS4 download per connectie met ~500KB/s. Na netwerk uit/aan te vinken (of de netwerkinstellingen opnieuw toe te voegen) gaat te opeens weer sneller. Conclusie: iets klopt niet met PSN of de PS4 firmware.

• Davith78
ASNNetworks schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:37:
[...]

Van 17 naar 10 uur vind jij een verbetering? Bloodborne is bij elkaar 29GB (inclusief patch etc). Als het 10 uur duurt dan wil dat zeggen dat je gemiddeld met 0,8MB/s downloadt. Dat noem ik echt GEEN verbetering. Ik heb het al vaker gezegd en zal het nogmaals zeggen: al deze 'tips' werken voor geen meter. De enige rede dat bij sommige mensen het opeens sneller gaat, is puur omdat ze de netwerkinstellingen opnieuw uitvoeren en de netwerktest doen. Dat is wat ik al vaker heb aangegeven: vink internet uit/aan of stel je netwerk opnieuw in en je zult ziet dan de download vaak opeens een stuk sneller gaat. Na een tijdje kakt het weer in en kan je het opnieuw doen. Dus MTU aanpassen of DNS heeft echt geen enkel verschil. Een persoon heeft het getest en zag dat zijn snelheid omhoog schoot en verspreid het rond. Als deze zelfde persoon niks had gewijzigd en enkel de netwerk test opnieuw deed, dan zou exact hetzelfde gebeuren.

Maargoed, mensen blijven volhouden dat het aan instellingen, router of provider ligt. Het ligt aan Sony en ik heb genoeg uitgezocht dat ik dat kan aantonen.

...
Crap. Ik moet inderdaad toegeven dat ik iets te enthousiast was, je hebt gelijk. Het kakte idd na een tijdje weer in. Daarstraks internet settings weer volledig op auto gezet en nu gaat het ineens weer een tijd heel snel, van 4 uur naar 60 minuten resterend. Die settings maken niet veel uit lijkt het :/

De downloadsnelheid op dit moment al een poosje wel heel constant een aantal MB's / seconde, dus PSN is niet altijd per definitie heel langzaam.

• ASNNetworks
Davith78 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:30:
[...]

Crap. Ik moet inderdaad toegeven dat ik iets te enthousiast was, je hebt gelijk. Het kakte idd na een tijdje weer in. Daarstraks internet settings weer volledig op auto gezet en nu gaat het ineens weer een tijd heel snel, van 4 uur naar 60 minuten resterend. Die settings maken niet veel uit lijkt het :/

De downloadsnelheid op dit moment al een poosje wel heel constant een aantal MB's / seconde, dus PSN is niet altijd per definitie heel langzaam.
Dat bedoel ik dus ;) Als je snelheid weer inkakt: weer je instellingen opnieuw uitvoeren (of netwerk uit/aan vinken) en hij zal vaak weer sneller gaan. Als het na een paar keer niet werkt, dan je PS4 helemaal uit en weer aan. Klinkt raar, maar dit werkt echt. Daarom denk ik dus ook dat het gewoon een bug moet zijn, of Sony heeft brakke servers die steeds een cap geven. Lijkt wel alsof er een cache zit die helemaal vol raakt ofzo...

• Davith78
ASNNetworks schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:33:
[...]

Dat bedoel ik dus ;) Als je snelheid weer inkakt: weer je instellingen opnieuw uitvoeren (of netwerk uit/aan vinken) en hij zal vaak weer sneller gaan. Als het na een paar keer niet werkt, dan je PS4 helemaal uit en weer aan. Klinkt raar, maar dit werkt echt. Daarom denk ik dus ook dat het gewoon een bug moet zijn, of Sony heeft brakke servers die steeds een cap geven. Lijkt wel alsof er een cache zit die helemaal vol raakt ofzo...
Ik denk eerder dat de servers een cap instellen, dit doen ze volgens mij automatisch als ze vaststellen dat er bijvoorbeeld een slechte verbinding is en ze telkens een request krijgen om bepaalde verloren gegaande packets opnieuw te verzenden. Dan wordt de downloadsnelheid verlaagd om een stabielere verbinding te krijgen. Wat daarvan de oorzaak is.. misschien inderdaad een bug in de Sony firmware.

Of het is gewoon een kwestie van te weinig servercapiciteit, of teveel drukte op PSN op een bepaald moment.. wie zal het zeggen? Hopelijk wordt het in ieder geval ooit eens gefixed door Sony.

Verwijderd

De ps4 wordt hier voornamelijk alleen gebruikt voor Youtube.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:13

The_Worst

Unox

Het valt mij op dat de systeemsoftware wél op hoge snelheid binnenkomt. Of wellicht wordt de limiet pas ingesteld na ~250mB. Dat de PS4 op snelheid is gelimiteerd dat is wel duidelijk.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:50:
Goed verhaal, lekker kort

On:
Bij mij gaat de downloadsnelheid soms vanzelf ook weer omhoog als ik niets doe, verbinding lijkt te schommelen. Over het algemeen heb ik het wel snel binnen, geen 10 uren werk iig.

[ Voor 32% gewijzigd door fonsmeister op 27-03-2015 07:37 ]

PSN: fonsmeister

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:50:
Oké.

Suspend/Resume even kort geprobeerd. Wat is dit briljant zeg. Retesnel ook.

Wel vreemd dat ik de letters weer terug van dik maar dun wilde zetten, en dat daarvoor alle applicaties gesloten moesten worden.

Verwijderd

Kan je ergens die standaard screenshot uitzetten van trophys? Kan het nergens vinden.

Verwijderd

Eerste gedeelte is gelukt , de PS4 werkt weer , maar met extra ruimte :

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jNxNrWEy0yFGBnWoluyPiWRc/full.jpg?nohitcount=1

Nu ben ik aan het herstellen vanaf de 500GB USB schijf met totaal nog 3 uur op de klok.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:06:
[...]

Oké.

Suspend/Resume even kort geprobeerd. Wat is dit briljant zeg. Retesnel ook.

Wel vreemd dat ik de letters weer terug van dik maar dun wilde zetten, en dat daarvoor alle applicaties gesloten moesten worden.
Ik ga het vandaag eens proberen :D
Gisteravond bezig geweest om mijn savegame van Borderlands 2 van de PS3 naar de cloud te zetten :') Even vergeten dat er een shit load aan updates op mij stonden te wachten

PSN: Bellerophon-

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bloedirritant.. Screenshots verwijderen. Wat een onhandig systeem zeg. Ik moet ze eerst openen om te zien of het wat is, is het niets moet ik de screenshot weer sluiten. Vervolgens moet ik op options klikken en dan delete. Dan de screenshots selecteren die ik wil verwijderen, maar hoe moet ik nu weten of het een toffe screenshot is als ik een voorbeeld zie in het overzicht ter grote van een postzegel. Komt erop neer dat ik ze een voor een moet verwijderen..

Waarom kan dat gewoon niet als je de screenshot fullscreen geopend hebt! Aaarghh!!

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

InF.Inc schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:11:
Bloedirritant.. Screenshots verwijderen. Wat een onhandig systeem zeg. Ik moet ze eerst openen om te zien of het wat is, is het niets moet ik de screenshot weer sluiten. Vervolgens moet ik op options klikken en dan delete. Dan de screenshots selecteren die ik wil verwijderen, maar hoe moet ik nu weten of het een toffe screenshot is als ik een voorbeeld zie in het overzicht ter grote van een postzegel. Komt erop neer dat ik ze een voor een moet verwijderen..

Waarom kan dat gewoon niet als je de screenshot fullscreen geopend hebt! Aaarghh!!
I second this ^^ :(

En ben ik de enige die het irritant vindt dat de "PS uitzetten" functie (ik gebruik geen suspend of rust modus) nu nog weer 1 pagina verder zit dan dat het was? :(

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 20:00
Heaget zet z'n PS4 in rest modus... grote stroomuitval noord holland..

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Owja shit, mijne staat ook voor het eerst in rest modus..
Toen ik de waarschuwing 'haal de stekker er niet uit zolang de ps4 in rest modus staat!' zag dacht ik nog, als de stroom maar niet uitvalt.. :)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
jongf7 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:20:
Toen ik de waarschuwing 'haal de stekker er niet uit zolang de ps4 in rest modus staat!' zag dacht ik nog, als de stroom maar niet uitvalt.. :)
First world problems.... een UPS regelen voor je console in rest-mode.... :D

Verwijderd

fonsmeister schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 05:19:
[...]

Goed verhaal, lekker kort

On:
Bij mij gaat de downloadsnelheid soms vanzelf ook weer omhoog als ik niets doe, verbinding lijkt te schommelen. Over het algemeen heb ik het wel snel binnen, geen 10 uren werk iig.
Wat gaat het jou aan hoelang ik mijn monoloog houd. Vooral met je eigen zaken bemoeien.

On-topic.
Is het de verwachting dat de Spotify app volgende week komt?

Verwijderd

Het herstellen van de PS4 lijkt gelukt.

Ik heb nu een 2TB schijf in de PS4.
Ik heb nu een 500GB USB schijf.
Ik heb nu al mijn data weer op de PS4.

Straks van het BF : H weekend genieten.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:24:
[...]
Wat gaat het jou aan hoelang ik mijn monoloog houd. Vooral met je eigen zaken bemoeien.
De totale nut van je eerste opmerking ontbrak nogal. Niet gek dat mensen daar op reageren. Dat kun je soort van verwachten op een forum. Je reageerde ook niet op iemand, het was een totale losse opmerking dat jij je PS4 voor youtube gebruikt. Ok, thanks for sharing... :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:27:
Het herstellen van de PS4 lijkt gelukt.

Ik heb nu een 2TB schijf in de PS4.
Ik heb nu een 500GB USB schijf.
Ik heb nu al mijn data weer op de PS4.

Straks van het BF : H weekend genieten.
We verwachten voor de noobs zoals ik een stappenplan hoe je dit gedaan hebt :)

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

[...]

On-topic.
Vast. Niet.

PSN: Bellerophon-

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:39:
[...]

We verwachten voor de noobs zoals ik een stappenplan hoe je dit gedaan hebt :)
Hij heeft het juist uitgebreid uitgelegd in dit topic de afgelopen 16 uur. Doe er je voordeel mee.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:30
Kun je die notifications die je nu steeds krijgt als je de ps4 aanzet ook uitzetten? Heb zelf al wel gezocht maar zonder succes.

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:45:
[...]

Hij heeft het juist uitgebreid uitgelegd in dit topic de afgelopen 16 uur. Doe er je voordeel mee.
Klopt , het is vrij simpel en als je Googled weet je hoe het moet.

1 : 2TB Seagate Expansion externe schijf.
2 : Backup maken van de PS4 op 2TB externe schijf.
3 : Backup van 2TB externe schijf op een andere harde schijf zetten.
4 : 2TB schijf uit externe behuizing halen en in de PS4 bouwen.
5 : 500GB schijf van PS4 in de externe behuizing doen.
6 : Backup data van PS4 op de 500GB USB zetten.
7 : USB stick met complete PS4 system software maken
8 : PS4 system software installeren op PS4.
9 : PS4 herstellen met de 500GB USB schijf.

• Heaget
poor Leno schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:19:
[...]

I second this ^^ :(

En ben ik de enige die het irritant vindt dat de "PS uitzetten" functie (ik gebruik geen suspend of rust modus) nu nog weer 1 pagina verder zit dan dat het was? :(
When all rest mode functions are turned off, [Turn off PS4] is displayed instead.

Dus alle rest mode functties uit en je hebt je functie terug op het eerste scherm.

• polopolo150

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

[...]

On-topic.
Dat is een uitdrukking :D (https://www.youtube.com/watch?v=FWvwPxdz_AM)

Een spotify app? Zodat je naast youtube ook nog spotify kan gebruiken?
Je weet dat daar ook andere apparaten voor zijn? :*)

PSN: fonsmeister

• dutchgio
Pijnlijk als je die niet door hebt. ;)

Spotify omdat Music Unlimited ermee stopt. Wellicht ook een Film1 app naast netflix :+

• Heaget
jongf7 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:20:
Heb de PS gewoon weer opgestart en behalve een melding dat ik de PS niet goed had afgesloten is er niks aan de hand. Toch maar niet te vaak doen dit..

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Gisteren Valiant Hearts uitgespeeld. Wat een enorm tof spel. Had een brok in mijn keel op het einde. Dat is dan toch wel leuk aan die PSN Plus games. Zonder PSN Plus had ik het spel waarschijnlijk nooit gespeeld.

uhm...

Heaget schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:33:
[...]

When all rest mode functions are turned off, [Turn off PS4] is displayed instead.

Dus alle rest mode functties uit en je hebt je functie terug op het eerste scherm.
Cool thnx :)

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 21:31

BlackEyedAngel

Just a decent guy

idd handige tip :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 08:57
Smoonshine schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:12:
Gisteren Valiant Hearts uitgespeeld. Wat een enorm tof spel. Had een brok in mijn keel op het einde. Dat is dan toch wel leuk aan die PSN Plus games. Zonder PSN Plus had ik het spel waarschijnlijk nooit gespeeld.
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:34
Gisteren laatste update geinstalleerd en vervolgens in rustmodus gezet en een beetje tv zitten kijken.

Vervolgens ging opeens mn PS4 aan rondom 00u00 ?! vreemd heb niets aangeraakt. moest controller connecten om 'm weer uit te zetten.. (op zich logisch) en naar bed gegaan.
Vanmorgen keek ik naar m'n PS4 en blijkbaar is ergens in de nacht m'n gamedisc uitgespuugd..

Blijkbaar spookt het of is rust modus niet erg 'rustig' :-)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Verwijderd

Foutje in je PS4 denk ik, mijne heeft zoiets nog niet gedaan. Ik vind die suspend mode echt ideaal.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Ook voor hier:
Voor de liefhebbers bf hardline nu 29,99 bij mediamarkt online

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
PlanetSide 2 EU
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Had er al een van Sony zelf gekregen, meld effe indien gebruikt

[ Voor 2% gewijzigd door iSpaceman op 27-03-2015 12:47 . Reden: And it's gone :P ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
SmooK schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:40:
Ook voor hier:
Mooi prijsje, heb m besteld. Bedankt voor de tip!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
iSpaceman schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:44:
PlanetSide 2 EU
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Had er al een van Sony zelf gekregen, meld effe indien gebruikt
Mijn dank is groot! 8)

Ik had mezelf ook al aangemeld voor de beta maar nog niks gekregen. Mocht ik nog een code krijgen dan zal ik die ook hier delen.

[ Voor 20% gewijzigd door voxxel op 27-03-2015 12:47 ]

Zonnepanelen

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Die is er wel volgende week.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Klopt , het is vrij simpel en als je Googled weet je hoe het moet.

1 : 2TB Seagate Expansion externe schijf.
2 : Backup maken van de PS4 op 2TB externe schijf.
3 : Backup van 2TB externe schijf op een andere harde schijf zetten.
4 : 2TB schijf uit externe behuizing halen en in de PS4 bouwen.
5 : 500GB schijf van PS4 in de externe behuizing doen.
6 : Backup data van PS4 op de 500GB USB zetten.
7 : USB stick met complete PS4 system software maken
8 : PS4 system software installeren op PS4.
9 : PS4 herstellen met de 500GB USB schijf.
Sheize als ik van te voren wist dat ik me data kon copyen en pasten dan had ik niet een halve dag 350GB hoeven te downloaden :P..

Het overzetten van de hardeschijf was echt een peace of cake.

De NL site van PS geeft inderdaad een UPDATE pup terwijl de US site wel direct een link naar naar de FULL pup geeft.
15 min zitten kloten waarom het opnieuw initialiseren niet werkte :(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:33:
[...]

De totale nut van je eerste opmerking ontbrak nogal. Niet gek dat mensen daar op reageren. Dat kun je soort van verwachten op een forum. Je reageerde ook niet op iemand, het was een totale losse opmerking dat jij je PS4 voor youtube gebruikt. Ok, thanks for sharing... :/
De nut van het bericht hoeft niet relevant te zijn, zolang het inhoudelijk in het topic thuis hoort. Dat jij een andere mening bent toegedaan is jouw probleem. Ben je het er niet mee eens ga langs een moderator en begin daar je huil verhaal te uiten. Je kunt namelijk van alles een drama maken of het negeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 12:59 ]

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:52
hallo, ik heb een vraag.. Vroeger als je je ps3 aanzette ging je tv automatisch aan en zapte automatisch naar de juiste HDMI kanaal. Weet iemand hoe ik dit met de ps4 doe en kan iemand mij vertellen waar de optie precies staat? heb overal gezocht, maar kan nergens vinden. ik beschik over een samsung televisie.

• Scrisissszzz
Canerooo schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:04:
hallo, ik heb een vraag.. Vroeger als je je ps3 aanzette ging je tv automatisch aan en zapte automatisch naar de juiste HDMI kanaal. Weet iemand hoe ik dit met de ps4 doe en kan iemand mij vertellen waar de optie precies staat? heb overal gezocht, maar kan nergens vinden. ik beschik over een samsung televisie.
On your PS4, go to "Settings" in the top right.
Go to "System" settings near the bottom.
Check "Enable HDMI Device Link".
Lastly, check your TV manual for enabling it on your TV!

Google is your friend...

ps.. algmene benaming voor die functie heet hdmi-cec, maar iedere fabrikant noemt het anders. Bij Samsung heet t anynet.

[ Voor 8% gewijzigd door Scrisissszzz op 27-03-2015 13:10 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:54
Scrisissszzz schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Google is your friend...

ps.. algmene benaming voor die functie heet hdmi-cec, maar iedere fabrikant noemt het anders. Bij Samsung heet t anynet.
Verhip, ik wist niet eens dat dat mogelijk was/is. Dat ga ik vanavond ook maar eens even proberen.
Thanks voor de vraag en het antwoord!

PSN ID: MrMichel_75

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:51

Smoonshine

Feyenoord!!

IlPirata schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:35:
[...]

Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Poeh, ik schat een uurtje of 5. Je loopt er eigenlijk vrij eenvoudig doorheen. Het leuke vind ik dat het naast een tof spel ook een heleboel informatie over WO1 bevat. Een oorlog waar ik zelf maar weinig over weet.

uhm...

• Scrisissszzz
Smoonshine schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:15:
[...]

Poeh, ik schat een uurtje of 5. Je loopt er eigenlijk vrij eenvoudig doorheen. Het leuke vind ik dat het naast een tof spel ook een heleboel informatie over WO1 bevat. Een oorlog waar ik zelf maar weinig over weet.
Dat was het mooie aan het spel inderdaad. Ook dat gebaseerd is op echte brieven die ze hebben gevonden na WW1.

De enige fatsoenlijke release van Ubisoft vorig jaar :P

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-11 22:54
SmooK schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:40:
Ook voor hier:
Meteen uitverkocht? :'(

http://www.mediamarkt.nl/...4,1902727.html?langId=-11

• Scrisissszzz
Wtf? Ben benieuwd of ze die van mij nog leveren dan :)

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:12
Scrisissszzz schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Google is your friend...

Samsung – AnyNet+
Sharp – Aquos Link
Sony – BRAVIA Link en BRAVIA Sync
Toshiba – CE-Link en Regza Link
LG – SimpLink
Panasonic – HDAVI Control, EZ-Sync en VIERA Link
Phillips – EasyLink

Weer een handeling minder om te kunnen gamen 8) thanks!

Verwijderd

Je kunt nu met 2.50 ook in downloads de overige data die nog gedownload moet worden met een spel zien.

Bijvoorbeeld bij Dying Light zag ik eerst de eerste 5GB gedownload worden voor je em kan starten.
Na die 5GB zie ik nu hoe die verder download tot 17GB , eerst kon je dat alleen onder de opties van het spel zien.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:33
Dat zat inderdaad wat verstopt Dennis. Klinkt al weer wat overzichtelijker. Vanavond hoop ik de update binnen te halen... en nog even Bloodborne op te starten :)

• Verderf
  • Laatst online: 18-11 21:26
Vandaag is de dag, Verderf heeft een PS4 bloodborne bundel gekocht *O* *O*
Nu wachten tot ik naar huis mag van de baas -O-

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Gewoon gaan man, hij zal 't vast begrijpen.

It's dogged that does it

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 10:41
Wat ik nog steeds mis, is dat je de DS niet direct uit kan zetten als bij de PS3. Is nu nogal met een omweg.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:33
Als het goed is de ps knop 10 seconden inhouden, zou de DS4 ook moeten uitschakelen.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
ChuckyDevil schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:56:
Als het goed is de ps knop 10 seconden inhouden, zou de DS4 ook moeten uitschakelen.
Als dat zo is ben ik je dankbaar voor de tip :)

Zonnepanelen

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:48:
[...]

Dan ben ik alsnog benieuwd wat de precieze bedoeling van je reactie nou was. Of wilde je ons gewoon even laten weten dat je alleen de YT functionaliteit van de PS4 gebruikt?

Toen ik het las, dacht ik eigenlijk precies hetzelfde: oké, goed verhaal, bedankt voor het melden. Uit het niets ook gewoon. Deed me denken aan dit plaatje. ;)

[afbeelding]
Zie het als een informatieve toelichting van een PS4 die meer gebruikt wordt om te streamen dan dat het aanstaat voor games. Maar niemand houd je tegen om je banaan (verder) te lezen ;).

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Leuke update, had alleen iets anders verwachten van het backup maken van je ps4 ik had verwacht dat je per game kon backupen maar dat kan niet (of ik zie het niet hoe dat moet).

Verwijderd

De Spotify app komt erg snel is het laatste nieuws.

Aankomende zondag is Music Unlimited al ten einde.

• polopolo150
Sterker nog. Het zit eigenlijk al in de firmware van 2.50. In Spotify connect kan je het al vinden, helaas werkt het dan niet.

Toevallig een paar dagen geleden contact gezocht met Spotify vanwege een probleem met een andere apparaat. Wanneer ik zat te scrollen kwam ik naast de ps4 ook de ps3 tegen. Just wanted to share that (:

Verwijderd

martincm schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:14:
[...]

Is dit ook op 1080i? Probeer eens om te zetten in de PS4 bij video out. En dan op 60hz.

Volgens mij heeft deze tv geen support op 1080p (als computer signaal over hdmi/dvi).
1080i wel, maar wel alleen op 60hz refresh rate, dus in je PS4 even aanpassen in video out op 1080i / 60hz.
Op 720P is het helemaal weg en bij 1080i is het nog wel aanwezig maar niet zo irritant als bij 1080P.
Heb hem inmiddels op een andere tv getest en daar was het beeld wel stabiel dus het moet haast wel aan mijn tv liggen inderdaad.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:55
Ik heb de PS4 nu al een tijdje in huis en speel buiten FIFA eigenlijk vrij weinig games. Binnenkort wel even Far Cry 4 oppikken.

Maar ik heb ook een dochter van 6, die vond Castle of Illusion wel leuk op de PS3 maar die heb ik verkocht.
Zijn er nog andere leuke games voor kinderen van rond de 6? Ik zat een beetje in de Store te kijken maar kon niet echt wat vinden?
De lego games? Oddworld (misschien wat moeilijk)? Kijk eens naar indies. Daar zit vaak "kinderachtig" (niet negatief bedoeld) spul tussen.

Verwijderd

Blijkbaar werkt de dns van UPC niet goed (door de storing) waardoor PSN het niet doet. Krijg maar geen verbinding op de ps4 terwijl het internet het wel doet. Anderen daar ook last van?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 17:23 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34

SD5k

>4&X

Vlassie1980 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:52:
Ik heb de PS4 nu al een tijdje in huis en speel buiten FIFA eigenlijk vrij weinig games. Binnenkort wel even Far Cry 4 oppikken.

Maar ik heb ook een dochter van 6, die vond Castle of Illusion wel leuk op de PS3 maar die heb ik verkocht.
Zijn er nog andere leuke games voor kinderen van rond de 6? Ik zat een beetje in de Store te kijken maar kon niet echt wat vinden?
Rayman Legends vond ik zelf echt de beste/mooiste platformer van de laatste paar jaar, al is die ook wel redelijk pittig. Vooral heel leuk om met z'n tweeën te spelen.

• dutchgio
@achilles
Jij loopt 2 pagina's achter, het dns/mtu geneuzel dateert alweer van gisteren. :+
Dit is ook net zo'n post als die andere, wat wil je hier nou mee dan?

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 27-03-2015 17:06 ]

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

SD5k schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:05:
[...]

Rayman Legends vond ik zelf echt de beste/mooiste platformer van de laatste paar jaar, al is die ook wel redelijk pittig. Vooral heel leuk om met z'n tweeën te spelen.
Alhoewel het een pittig spel kan zijn, is het erg vermakelijk om met meerderen te spelen _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:22:
[...]

Dutchgio je leest dingen verkeerd. Het gaat hier niet om het dns/mtu downloadsnelheid geneuzel. Blijkbaar is die hele storing in Noord-Holland je ontgaan of lees je altijd selectief? Ik heb het probleem dat het PSN netwerk het hier niet doet, sinds vandaag. Wellicht hebben anderen dit ook. Wat precies het doel van dit topic is, communiceren over het onderwerp ps4, waar het netwerk ook uitdeel maakt. Je zou je beter kunnen afvragen wat jij met jouw bericht wilt?
Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25
Even google dns erin mikken :
8.8.8.8
8.8.4.4

Of open dns erinmikken :
208.67.222.222
208.67.220.220

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
http://ps3life.nl/nieuws/...n-april-als-plus-abonnee/

Als dan die 2e game maar wel interessant is.

Scrooge NL

• Heaget
Metal Gear Solid: Ground Zeros in de aanbieding bij de PSN Store. Van 20€ naar 7€. Ik durf hem alleen niet te kopen, nog een game aankoop en ik vrees dat ik weer single ben hahaha... -O-

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 10:31
Heaget schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:57:
nog een game aankoop en ik vrees dat ik weer single ben hahaha... -O-
Heb je nóg meer tijd om te gamen. Win - win. Just do it! ;)

Nickname does not reflect reality

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
geloof ik niks van, Woah Dave is al gratis geweest. (januari 2015)

De game zal misschien wel crossbuy worden, maar niet als free psn+ game voor april

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2015 09:10 ]

nothing stops this train

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48

spaceboy

Op grote hoogte

Als afwisseling voor Bloodborne ben ik gisteren begonnen met Helldivers. Zoals hier al besproken: erg leuk! Gisteren ook couch coop gedaan, briljant elkaar uitschelden maar ook op elkaar bouwen. ☺

Zijn hier mensen die willen coopen? Dan wil ik er wel wat online vrinden bij. :P

[ Voor 17% gewijzigd door spaceboy op 28-03-2015 09:16 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Heaget schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:57:
Metal Gear Solid: Ground Zeros in de aanbieding bij de PSN Store. Van 20€ naar 7€. Ik durf hem alleen niet te kopen, nog een game aankoop en ik vrees dat ik weer single ben hahaha... -O-
Ik vind er persoonlijk geen ene zak aan. Phantom Pain ziet er helemaal lachwekkend uit met die balonnen, maar dat zal wel een dingetje van het MGS universum zijn.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De MGS serie heeft inderdaad wat zaken die MGS eigen zijn. Bijv. de carton box :P. Heb MGS 1 tot en met 4 met veel plezier gespeeld. Maar heb Ground Zeroes een uur gespeeld. In dat uurtje greep het me niet. En de gameplay filmpjes van Phantom Pain doen me ook niet heel veel. Zoals Bram ook aangeeft. Dat je een tank voor de neus van een enemy met een ballon kunt laten opstijgen is te lachwekkend.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

Kol Nedra schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:04:
[...]

geloof ik niks van, Woah Dave is al gratis geweest. (januari 2015)

De game zal misschien wel crossbuy worden, maar niet als free psn+ game voor april
Klopt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:44

Lapras

Ice beam

Smoonshine schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:12:
Nice. Ik ben er ook mee bezig. Bijna klaar ook. Toevallig was ik twee weken geleden bezig met een tocht langs allemaal WO1 monumenten. We kwamen o.a. in Ieper, Reims en Verdun. Allemaal locaties die ik later nagebouwd zag in die game. Bizar.

Vooral de feiten over die oorlog gaan elk voorstellingsvermogen te boven.

Het spel zelf pakt die sfeer goed mee, zonder erg dramatisch te worden. Wel is het allemaal erg eenvoudig, maar een gegeven paard...

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:58:
De MGS serie heeft inderdaad wat zaken die MGS eigen zijn. Bijv. de carton box :P. Heb MGS 1 tot en met 4 met veel plezier gespeeld. Maar heb Ground Zeroes een uur gespeeld. In dat uurtje greep het me niet. En de gameplay filmpjes van Phantom Pain doen me ook niet heel veel. Zoals Bram ook aangeeft. Dat je een tank voor de neus van een enemy met een ballon kunt laten opstijgen is te lachwekkend.
Ben ik gelukkig niet de enige die dat denkt. Echt too stupid met die box, afbeelding van een vrouw als distraction , en ballonen, e.d. Daarom ook nog geen idee of ik hem straks ga halen. Ligt er ook heel erg aan wat er dan allemaal nog meer te spelen valt ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Heaget
Ik heb nog nooit MSG gespeeld verder maar het lijkt me wel een hele leuke game-serie..

• Scrisissszzz
Gister gebruik gemaakt van die Hardline aanbieding bij de MM, maar nog steeds geen verzendbevestiging...

Zal wel weer eens een MM flop worden..

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Diverse offtopic/troll posts weggehaald, let hier op aub

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Scrisissszzz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:39:
Gister gebruik gemaakt van die Hardline aanbieding bij de MM, maar nog steeds geen verzendbevestiging...

Zal wel weer eens een MM flop worden..
Ik heb hem gewoon liggen hier dus wacht nog even af

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25
Meh.... had gehoopt dat dit wel sneller kon.
Dan maar voorlopig met mp3's aan de slag.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• SacreBleu
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:04:
[...]

Ben ik gelukkig niet de enige die dat denkt. Echt too stupid met die box, afbeelding van een vrouw als distraction , en ballonen, e.d. Daarom ook nog geen idee of ik hem straks ga halen. Ligt er ook heel erg aan wat er dan allemaal nog meer te spelen valt ...
MGS games hebben een apart gevoel voor humor. Dat moet je net trekken. Beide functies hoef je niet te gebruiken. Ze nemen het allemaal echter niet altijd even serieus. Zo heb je een realistische setting, maar zijn de bazen in het spel vaak spritueel of op-een-of-andere manier bovenmenselijk en niet allemaal door de nano-machines.

Ground Zeroes was wel erg serieus, misschien dat je die op de kop kunt tikken, dan zul je snel merken dat MGS niet alleen maar flauwe humor heeft.

• Beakzz
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:58:
Precies hoe ik er over denk en zal hem dan ook niet kopen. Eerlijk gezegd heb ik alleen MGS 1 grijs gespeeld, maar misschien omdat toen de tehniek niet verder was dan je onder een doos verstoppen en dan langs de vijand schuifelen. In het algemeen kan ik Japanse games best waarderen, maar vind dit meer de makkelijke weg kiezen in plaats van dat het op een leuke manier over the top is.

Verwijderd

Dit gaat wel erg lang duren op deze manier.

Laatst Tweete nog een PS team medewerker dat Spotify "very soon" kwam.

Nog 2 maanden als dit bericht van onlinegaming waar is.

• Heaget
SacreBleu schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:22:
[...]

MGS games hebben een apart gevoel voor humor. Dat moet je net trekken. Beide functies hoef je niet te gebruiken. Ze nemen het allemaal echter niet altijd even serieus. Zo heb je een realistische setting, maar zijn de bazen in het spel vaak spritueel of op-een-of-andere manier bovenmenselijk en niet allemaal door de nano-machines.

Ground Zeroes was wel erg serieus, misschien dat je die op de kop kunt tikken, dan zul je snel merken dat MGS niet alleen maar flauwe humor heeft.
Misschien koop ik hem toch wel, ben alleen nog niet helemaal over uit of ik die download games nou echt handig vind of niet.. Klopt het dat als je hem download en later verwijderd dat ie toch in je library blijft staan zodat je hem makkelijk opnieuw kunt dowmloaden?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heaget schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:24:
[...]
Klopt het dat als je hem download en later verwijderd dat ie toch in je library blijft staan zodat je hem makkelijk opnieuw kunt dowmloaden?
Klopt

• SacreBleu
Heaget schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:24:
[...]

Misschien koop ik hem toch wel, ben alleen nog niet helemaal over uit of ik die download games nou echt handig vind of niet.. Klopt het dat als je hem download en later verwijderd dat ie toch in je library blijft staan zodat je hem makkelijk opnieuw kunt dowmloaden?
Yup, natuurlijk. Je kunt de game altijd weer vanuit de store of je library opnieuw downloaden. Je raakt je aankoop niet kwijt. Ground Zeroes heeft weinig tot geen humor. Dat is voor de veteranen even wennen, maar voor nieuwelingen zal de 'humor' en goofy-ness heel erg wennen zijn. Dat is niet het hele spel door, overigens. De thema's worden, over het algemeen, serieus behandeld. Af-en-toe gebeurt er alleen iets wat een beetje goofy is. Daar kun je gemakkelijk overheen kijken.

Pagina: 1 ... 54 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link