Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.455 views

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 20:00
Hmm nou vooruit voor die 7€ kan ik hem niet laten liggen.. mocht er ooit nog een andere hdd in de ps4 gaan download ik dat spul wel opnieuw :)

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:00
Ik gebruik altijd de PlayStation app op mijn iPhone om berichten etc te lezen. Wou een vriend van mij hem vandaag downloaden, is de app niet meer beschikbaar in de Nederlandse App Store! Iemand die weet waarom? Ik kan er in dit topic en bij Sony niets over vinden..

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:44
Waarschijnlijk iets m.b.t de nieuwe update, ook van de app.
Of ze willen de app lekker exclusief voor Android houden :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35
Het lijkt wel of het steeds erger wordt de laatste tijd...
-Video trimmen > blue screen error
-Battlefield in het menu of in een game> blue screen error
-In het menu van Driveclub > blue screen error

Ik word er een beetje gek van :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:06:
Het lijkt wel of het steeds erger wordt de laatste tijd...
-Video trimmen > blue screen error
-Battlefield in het menu of in een game> blue screen error
-In het menu van Driveclub > blue screen error

Ik word er een beetje gek van :/
Ik heb hier nooit last van gehad op een handje vol errors na.
En dat in meer dan een jaar tijd. Misschien moet je even
contact opnemen met het PS support team :

http://nl.playstation.com/contact-us/

Ze hebben een hele goeie service is mijn persoonlijke ervaring.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 16:27

Melkaz

Melkazar

Zo hier ook zojuist de Seagate external 2TB disk in m'n PS4 gestopt :) Kan ik weer even vooruit.

Echter heb ik wel de oude 500GB schijf in de externe behuizing gedaan, maar heb die silver foil vergeten. Opnieuw open maken of kan dat geen kwaad?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Verwijderd

Melkaz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:15:
Zo hier ook zojuist de Seagate external 2TB disk in m'n PS4 gestopt :) Kan ik weer even vooruit.

Echter heb ik wel de oude 500GB schijf in de externe behuizing gedaan, maar heb die silver foil vergeten. Opnieuw open maken of kan dat geen kwaad?
Ik heb ook de silver foil eruit gelaten.

De 500GB schijf werkt prima behalve het blauwe activiteits lampje.
Vandaag die resistance schuimringen binnen gekregen. Weggegooid geld. Gelijk weer eraf gehaald.

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:15
Ik heb 2 vragen.

1. Kan project cars online.

2. kan project cars met ze 2 op 1 ps4

Verwijderd

jurriaan10 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:00:
Ik heb 2 vragen.

1. Kan project cars online.

2. kan project cars met ze 2 op 1 ps4
1. Dat kan.

2. moet je hier even zoeken : http://www.projectcarsgame.com/game-info.html

• Superkiwi
Ga er maar niet vanuit dat er split screen in zit ;)
Kost teveel rekenkracht.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:43
Dat upload naar YT of FB via de share app werkt bij mij voor geen mallemoer. Ik kies via welke dienst ik wil delen. Kies het filmpje. Vul alle informatie in en kies: "Share". Het scherm scrolt naar boven, vervaagt en dat was 't dan. Er gebeurt niets mee. Ik heb het al vijf keer geprobeerd, naar FB en YT toe. Mijn accounts opnieuw gekoppeld, etc.

Doe ik mogelijk iets fout of is het gewoon een buggy feature?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

Vraagje: Ik heb sinds kort een PS4. Nu heb ik vandaag een gebruikte game besteld via Marktplaats, Infamous Second Son om precies te zijn. Hoe zit het dan met DLC code o.i.d.? Ik heb nog geen PSN Plus trouwens trouwens. Heb ik nu minder extra's omdat het 2e hands game is?

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:14:
Vraagje: Ik heb sinds kort een PS4. Nu heb ik vandaag een gebruikte game besteld via Marktplaats, Infamous Second Son om precies te zijn. Hoe zit het dan met DLC code o.i.d.? Ik heb nog geen PSN Plus trouwens trouwens. Heb ik nu minder extra's omdat het 2e hands game is?
Wat bedoel je precies met DLC code?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

SacreBleu schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:23:
[...]

Wat bedoel je precies met DLC code?
DLC staat voor Downloadable Content. Heeft iets met extra's te maken geloof ik.

• kaanmijo
  • Laatst online: 22:13

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:14:
Als die code die erbij zit gebruikt is, heb je de DLC inderdaad niet. Is hij nog niet gebruikt en heb je dus mazzel, kan je ze wel activeren in de PS Store. Je kunt ze ook, mochten ze al gebruikt zijn, los kopen in de PS Store.

Verwijderd

kaanmijo schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:35:
[...]

Als die code die erbij zit gebruikt is, heb je de DLC inderdaad niet. Is hij nog niet gebruikt en heb je dus mazzel, kan je ze wel activeren in de PS Store. Je kunt ze ook, mochten ze al gebruikt zijn, los kopen in de PS Store.
Stel dat die code al gebruikt is, wat mis ik dan allemaal? Dus die code is ook te gebruiken als je geen PSN Plus hebt?

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:30:
[...]

DLC staat voor Downloadable Content. Heeft iets met extra's te maken geloof ik.
8)7, zover was ik. Maar je hebt het vrij arbitrair over: DLC o.i.d. Je geeft verder geen info. Als de code is gebruikt, dan is 'ie gebruikt dan kun je 'em weggooien. Wat je mist staat vaak op het kaartje van de DLC.

Verwijderd

Sinds ik een witte PS4 heb hoor ik de harde schijf ratelen. Blijkbaar gebruiken ze bij Sony meerdere merken. Kun je dit oplossen door een nieuwe harde schijf aan te schaffen?

Verwijderd

SacreBleu schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:51:
[...]

8)7, zover was ik. Maar je hebt het vrij arbitrair over: DLC o.i.d. Je geeft verder geen info. Als de code is gebruikt, dan is 'ie gebruikt dan kun je 'em weggooien. Wat je mist staat vaak op het kaart"je van de DLC.
Wel joh, in mijn laatste zin vroeg ik of ik nu minder extra's heb als de code al gebruikt is. Ik ben echt een leek dus heb geen idee van hoe of wat :-(

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:44:
[...]

Stel dat die code al gebruikt is, wat mis ik dan allemaal? Dus die code is ook te gebruiken als je geen PSN Plus hebt?
De dingen die je mist staan op het kaartje waar de code ook opstaat. En in 9 van de 10 gevallen kun je het zonder Plus gebruiken, tenzij het voor de multiplayer is natuurlijk. Dan kan je hem wel redeemen maar niet gebruiken.

Verwijderd

kaanmijo schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:02:
[...]

De dingen die je mist staan op het kaartje waar de code ook opstaat. En in 9 van de 10 gevallen kun je het zonder Plus gebruiken, tenzij het voor de multiplayer is natuurlijk. Dan kan je hem wel redeemen maar niet gebruiken.
Top! Bedankt voor het antwoord. Ben eigenlijk een beetje bang dat ik side missions mis loop. Weet jij toevallig of dat zo is voor Second Son?

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:05:
[...]

Top! Bedankt voor het antwoord. Ben eigenlijk een beetje bang dat ik side missions mis loop. Weet jij toevallig of dat zo is voor Second Son?
Je loopt niks mis, hooguit wat verschillende outfits.

Zonnepanelen

Verwijderd

voxxel schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:21:
[...]

Je loopt niks mis, hooguit wat verschillende outfits.
Oké thanks!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Als je inFamous binnen hebt, ga dan even naar deze link: https://infamouspapertrail.com/
Die heeft je een extra verhaallijn, erg leuk om te volgen en te puzzelen

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• Heisenbug
  • Laatst online: 18-11 22:51
De nieuwe menustructuur zodra je de PS knop ingedrukt houdt vind ik erg matig.

Op het moment dat je je PS4 wilt uitschakelen moet je nu eerst via een nieuw submenu 'power options'.

Verwijderd

DrWoetR schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:47:
Als je inFamous binnen hebt, ga dan even naar deze link: https://infamouspapertrail.com/
Die heeft je een extra verhaallijn, erg leuk om te volgen en te puzzelen
Bedankt. Ik heb de link opgeslagen bij mijn favorieten. Ben erg benieuwd.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:33
@ Heisenbug, ja de suspend modus duwen ze zo wel lekker door je strot.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heisenbug schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:51:
De nieuwe menustructuur zodra je de PS knop ingedrukt houdt vind ik erg matig.

Op het moment dat je je PS4 wilt uitschakelen moet je nu eerst via een nieuw submenu 'power options'.
De oplossing is gisteren nog voorbij gekomen in het topic.

Verwijderd

ralph075 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:49:
[...]

Toevallige passant die op je link klikt: ik kende hem nog niet (lees niet heel actief mee hier) maar dit is top.

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:51
Ik dacht eerst die suspend modus ga ik nooit gebruiken maar gisteren zat ik net één uurtje in Tomb raider en begon de voetbal. Even op suspend en in de rust gelijk verder waar je ben gebleven, Top!

Voor langere periodes tussen gamen zal ik waarschijnlijk gewoon kiezen om volledig uit te zetten. Dan vind ik het geen probleem om langer te wachten om te starten met een game.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
TheJuul schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:27:
Ik dacht eerst die suspend modus ga ik nooit gebruiken maar gisteren zat ik net één uurtje in Tomb raider en begon de voetbal. Even op suspend en in de rust gelijk verder waar je ben gebleven, Top!

Voor langere periodes tussen gamen zal ik waarschijnlijk gewoon kiezen om volledig uit te zetten. Dan vind ik het geen probleem om langer te wachten om te starten met een game.
Ik vind de suspend/resume optie echt heerlijk. Zit nu midden in GTA en het is zo'n verademing om letterlijk op elk moment te kunnen stoppen om later direct weer op te pakken waar je was. Zelfs midden in cutscenes werkt het perfect!

Zonnepanelen

bram1984 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:54:
Vandaag die resistance schuimringen binnen gekregen. Weggegooid geld. Gelijk weer eraf gehaald.
Serieus? :/ Ik vind ze superfijn.. vooral de oranje en zwarte.. (alleen voor het rechter pookje he)

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

ralph075 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:49:
[...]

En waar zet ik alle rest mode functies uit?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Heaget
InF.Inc schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:53:

En waar zet ik alle rest mode functies uit?
Settings > Power Saving Settings > Set Functions Available in Rest Mode

En dan alles daar uitvinken.

Verwijderd

Ze zijn de PSStore website aan het veranderen / upgraden is me opgevallen.
Net MXGP - The Official Motocross Videogame gekocht voor een paas prijsje
en het viel me op dat de Email van de aankoop er ook anders uitzag dan voorheen.

Ik hoop dat ze alles klaarstomen voor de release van PS Music morgen.

Dat zou voor mij de kers op de heerlijke PS slagroomtaart zijn.

_/-\o_

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Heaget schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:26:
[...]

Thx, dacht dat ik alles al uit had, maar als je een van die opties opent zie je nog een vinkje bij controllers laden 3 uur lang in restmode oid aanstaan.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:30
Heaget schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:26:
[...]

Gedaan, maar helpt niet?
Edit: moet dat van die controllers nog even checken.

[ Voor 9% gewijzigd door ChrisLNFF op 29-03-2015 17:15 ]

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
[b][message=43983339,noline]
Ik hoop dat ze alles klaarstomen voor de release van PS Music morgen.
Spotify bedoel je? Dat zou wel vet zijn ja ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/e08x45Ieo6WfVgwP6ht6KrTg/full.png

PlayStation Music featuring Spotify.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:51:
[afbeelding]

PlayStation Music featuring Spotify.
Hoop ook echt dat het morgen komt. Wel tegenstrijdige info vanuit Sony. Zo zei PlayStation US dat het zeer snel zal komen op de vraag of er veel tijd zal zitten tussen het sluiten van MU en starten van PSM/Spotify. Maar PlayStation France gaf gister weer aan dat het 30 mei pas gaat komen. Dat noem ik niet zeer snel na sluiting van MU :/

Of ze ze geven beide juiste info: eerst in USA en dan tijdje later in de EU. Als ze het als app aanbieden zoals Netflix dan vind ik het best. Even inloggen in de US Store en binnen halen ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

De website is al wel veranderd :

http://www.playstationnetwork.com/nl-nl/music/

En dat van 30 mei geloof ik niet , dan zitten we 2 maanden zonder muziekdienst.
Ik hoop op een wereldwijde opening in de PS landen morgen in de loop van de dag.

Ik neem dan meteen Spotify Premium op mijn account.
Dus dat gaat flink cashen worden voor Sony met alle nieuwe klanten.
InF.Inc schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:10:
[...]

Thx, dacht dat ik alles al uit had, maar als je een van die opties opent zie je nog een vinkje bij controllers laden 3 uur lang in restmode oid aanstaan.
Waarom zou je rest mode juist nu niet gebruiken? Je zit letterlijk binnen 3 seconden in games Bloodborne en GTA. Het lijkt wel een telefoon nu.

• dutchgio
Iemand op Reddit heeft overigens de stroomkosten berekend van de ps4, en concludeerd dat de ps4 vanaf dag 1 gemaakt is om in standby te zetten en daar is het verbruik ook naar, ook met een game draaiend.
Sterker nog, dat verschil is zo minimaal dat het amper effect heeft op het stroomverbruik.

http://www.reddit.com/r/P..._the_truth_about_the_the/
@Dennis: nog bezig met Bloodborne, of de handdoek in de ring gegooid?

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:47
dutchgio schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:42:
Iemand op Reddit heeft overigens de stroomkosten berekend van de ps4, en concludeerd dat de ps4 vanaf dag 1 gemaakt is om in standby te zetten en daar is het verbruik ook naar, ook met een game draaiend.
Sterker nog, dat verschil is zo minimaal dat het amper effect heeft op het stroomverbruik.

http://www.reddit.com/r/P..._the_truth_about_the_the/
Interessant artikel. De schrijver zegt dat de PS4 maar 3-4 watt verbruikt in standby of restmode. Heb nog even gegoogled en dan krijg je getallen te zien van 10 tot 70 watt. Ga er zelf wel eens zo'n meter tussen hangen, ben benieuwd wat die voor resultaat geeft :0.

Verwijderd

@bram1984: Te druk geweest met de 2TB harde schijf inbouw en het terugzetten van data.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

BlackthunderAwf schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:08:
[...]

Interessant artikel. De schrijver zegt dat de PS4 maar 3-4 watt verbruikt in standby of restmode. Heb nog even gegoogled en dan krijg je getallen te zien van 10 tot 70 watt. Ga er zelf wel eens zo'n meter tussen hangen, ben benieuwd wat die voor resultaat geeft :0.
Wat er vaak gebeurt is dat ze hem in rest zetten en dan gelijk gaan meten, terwijl de ps4 dan nog dingen aan het downloaden (en vanaf 2.50 ook installeren) is en de USB porten nog aan staan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
Kan je in theorie dan in elk spel Spotify music op de achtergrond afspelen? Of moet dat dan door de devs geimplementeerd worden? Wordt de muziek in FIFA15 een beetje zat...

• ASNNetworks
pelt schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:25:
Kan je in theorie dan in elk spel Spotify music op de achtergrond afspelen? Of moet dat dan door de devs geimplementeerd worden? Wordt de muziek in FIFA15 een beetje zat...
Kan bij elk spel in de achtergrond, precies zoals Music Unlimited kon en USB MP3's kunnen. Echter werkt dit niet bij alle games even fijn. Destiny kan namelijk de background music NIET uitzetten, er is geeneens een volume regelaar in de settings te vinden (wie dat heeft verzonnen mag echt van een brug springen). Dus daar hoor je de game background music door je eigen muziek heen, niet echt prettig. De meeste (99%) games hebben wel volumeregelaars, dus kwestie van BGM op 0% en je eigen muziek lekker aan.

Ik hoop dat ze ook wat shortcuts toevoegen (maar betwijfel het) om muziek te bedienen tijden het spelen. PS knop + R1 volgende nummer bijv en eventueel een (optionele) overlay met muziekinformatie kort in beeld rechts onder.

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 29-03-2015 21:41 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Terraria met mijn eigen playlists op de achtergrond! Yes!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zoo nu 20 uur in Bloodborne zitten wat een meesterlijk goed spel zeg! :) Als morgen dat Spotify uit komt (met een beetje geluk) dan zou dat mooi zijn beetje gamen met eigen muziek altijd fijn.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:30:
[...]

Waarom zou je rest mode juist nu niet gebruiken? Je zit letterlijk binnen 3 seconden in games Bloodborne en GTA. Het lijkt wel een telefoon nu.
Ik zie het voordeel niet zo.. Ik werk tot 17:00, doe de PS4 meestal om een uurtje of 18:30 aan. Ik ga om 22:30 naar bed.. En dan de hele nacht, ochtend en middag in restmode aan laten staan? For what.. Het is bij mij niet zo dat hij elke dag updates aan het binnenhalen is voor mijn games... Af en toe een updatefile. Nou lekker downloaden, ga ik in de tussentijd wel een ander spel doen. Genoeg nog te spelen van de IGC.

Heb ook net Valiant Hearts uitgespeeld. Goed einde. Graphics steekt goed in elkaar. Lekker sfeertje.

Iemand de volledige aftiteling afgekeken? In de aftiteling zie je die Amerikaan die nog niet over zijn verbetenheid heen is oorlogsschepen uitzwaaien of verwelkomen. Laat WW2 maar komen met VH. Wel 4x zo lang aub.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 13:48

spaceboy

Op grote hoogte

WeAreLegion schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:28:
Zoo nu 20 uur in Bloodborne zitten wat een meesterlijk goed spel zeg! :) Als morgen dat Spotify uit komt (met een beetje geluk) dan zou dat mooi zijn beetje gamen met eigen muziek altijd fijn.
Hoeveel bosses ver ben je? Ik ben met 28 uur aan Paarl toe.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• BlackthunderAwf
MeNTaL_TO schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:52:
[...]

Wat er vaak gebeurt is dat ze hem in rest zetten en dan gelijk gaan meten, terwijl de ps4 dan nog dingen aan het downloaden (en vanaf 2.50 ook installeren) is en de USB porten nog aan staan.
Misschien is dat het wel inderdaad. Maar die gast van het artikel heeft er ook geen foto's bijgeplaatst met bewijs oid. En zelf nog even kijken hoeveel de PS4 verbruikt is ook wel interessant.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:27

MaDLiVe

.-Observer-.

BlackthunderAwf schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:08:
[...]

Ben benieuwd naar je bevindingen!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• dutchgio
InF.Inc schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:30:
[...]

Ik zie het voordeel niet zo.. Ik werk tot 17:00, doe de PS4 meestal om een uurtje of 18:30 aan. Ik ga om 22:30 naar bed.. En dan de hele nacht, ochtend en middag in restmode aan laten staan? For what.. Het is bij mij niet zo dat hij elke dag updates aan het binnenhalen is voor mijn games... Af en toe een updatefile. Nou lekker downloaden, ga ik in de tussentijd wel een ander spel doen. Genoeg nog te spelen van de IGC.

Heb ook net Valiant Hearts uitgespeeld. Goed einde. Graphics steekt goed in elkaar. Lekker sfeertje.

Iemand de volledige aftiteling afgekeken? In de aftiteling zie je die Amerikaan die nog niet over zijn verbetenheid heen is oorlogsschepen uitzwaaien of verwelkomen. Laat WW2 maar komen met VH. Wel 4x zo lang aub.
Het is handig voor dat uurtje pauze tussendoor etc, dan zet je m in rest mode en kun je daarna zo weer verder met waar je was.

Vaillaint Hearts was erg mooi, wellicht de beste game in de IGC tot dusver. De rest heb ik wel geprobeerd maar maakt weinig indruk. Vailliant Hearts is daar een uitzondering op.

• BlackthunderAwf
MaDLiVe schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:10:
[...]

Ben benieuwd naar je bevindingen!
Moet je nog wel even geduld hebben. Mijn DS4 heb ik afgelopen week opgestuurd wegens het bekende rubberprobleem.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Het enige waar ik me aan stoor aan die rest mode is de lawaaierige fan. Voor de rest is het een topfunctie die er wel voor kan zorgen dat ook ik mijn PS4 niet meer ga uitschakelen.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:48

PBP

Hoe komen jullie er nou bij dat Spotify morgen komt?
[...]

Updates (tijdens het spelen van sommige games, wordt er helemaal niks gedownload), Cloud Saves, opladen van controllers, aanzetten via de app, Remote Play, downloads pushen vanaf een PC, Suspend/Resume.

Meer voordelen dan nadelen. Maak je je echt druk om wellicht een fractie meer stroomverbruik? Ik heb 'm al sinds day one in rest mode staan. Geen opvallende piek op mijn energierekening waargenomen in ieder geval.

• ASNNetworks
PBP schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:10:
Hoe komen jullie er nou bij dat Spotify morgen komt?
Is wat sommige mensen denken, naja verwachten. Music Unlimited stopt 30 maart, Spotify (zou volgens PS USA) zeer snel daarna volgen. Deze groep denkt dat dit gelijk de dag erna is. Ene kant logisch: Sony laat anders opeens mensen zonder een dienst zitten die er eerst wel in zat. Andere kant wellicht wishful thinking, als het de dag erna zou komen zou er denk ik onderhand toch wel een aankondiging vooraf komen vanuit Sony lijkt mij....

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
ASNNetworks schreef op maandag 30 maart 2015 @ 01:03:
[...]

Is wat sommige mensen denken, naja verwachten. Music Unlimited stopt 30 maart, Spotify (zou volgens PS USA) zeer snel daarna volgen. Deze groep denkt dat dit gelijk de dag erna is. Ene kant logisch: Sony laat anders opeens mensen zonder een dienst zitten die er eerst wel in zat. Andere kant wellicht wishful thinking, als het de dag erna zou komen zou er denk ik onderhand toch wel een aankondiging vooraf komen vanuit Sony lijkt mij....
Of ze doen het juist wel als een verassing :P
Lugubere shit. :+

verassing v

de verbranding van een lijk
De mensen die de verassing uitvoerden waren nogal nuchter ingesteld.

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:52
Kan je de PS4 als media player gebruiken eigenlijk om via DLNA of Windows shares media te kijken?

Ik kijk Netflix via de console en dat bevalt mij wel, maar de console als media player zou het een top console maken voor mij.

Sony heeft Film1 gekocht. Ja dat zou ik wel willen op de PS4 oOo
Volgens Google niet.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5mqKkCblLv4nNy3hkeV9fS5m/full.jpg

Probeer vandaag nog , dus er is hoop voor een snelle komst van Spotify op de PS4.
Als je op OK drukt wordt je naar de PSStore gebracht om de Spotify app te downloaden.
De Spotify app is helaas nog niet te downloaden. Ik hoop dat dat later vandaag wel kan.

• WeAreLegion
  • Niet online
spaceboy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:37:
[...]

Hoeveel bosses ver ben je? Ik ben met 28 uur aan Paarl toe.
24 uur zat ik op kon het zien bij load game :) en heb er nu 5 gedaan. Echt tijd geleden dat ik me zo vermaakt heb met een spel.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:51

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Dat heb ik ook gezien inderdaad. Al legde ik niet meteen de link naar een WW2 opvolger. Maar die is van mij van harte welkom. Die zal ik ook meteen aanschaffen ipv op de aanwezigheid in IGC te wachten.

Ik denk trouwens dat de lengte precies goed was. Het spel was niet heel erg lastig en juist doordat de vaart er goed in zat bleef het wel boeiend. Ik denk dat ik hem niet had uitgespeeld als hij 15 uur had geduurd.

uhm...

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Ik zag laatst een link voorbij komen met daarin van die rubber bandjes voor om de joysticks, zodat je wat meer weerstand hebt. Echter kan ik die link niet meer vinden, iemand van jullie misschien?

It's dogged that does it

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
SavageBrother schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:03:
Ik zag laatst een link voorbij komen met daarin van die rubber bandjes voor om de joysticks, zodat je wat meer weerstand hebt. Echter kan ik die link niet meer vinden, iemand van jullie misschien?
Deze http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/ ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 10:31

Nickname does not reflect reality

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Ah helaas, niet bij bol.com dus. Moet nog een bon van €12,50 op maken daar, anders verloopt ie.

It's dogged that does it

Verwijderd

Het zou wel heel mooi zijn als Spotify vandaag of morgen al zou komen. Ik hoop wel dat je dan in de Spotify app ook je last.fm account in kunt stellen, zodat alles netjes gescrobbled wordt. Voor zover ik weet kan dat bij alle andere Spotify apps sowieso. Als het op de Playstation niet kan, blijf ik gewoon lekker via mijn tablet draaien.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

WeAreLegion schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:28:
Serieus? Bloodborne mét muziek erbij? Man... de muziek (en vaak: het ontbreken van muziek) en geluidseffecten zijn juist het grootste pluspunt van Bloodborne. Daar wil ik echt geen andere muziek bij hebben.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Is er een manier om games uit die balk te halen in het menu? Ik hoef mijn Olli Olli en Rogue Warrior niet te zien.

• dutchgio
Verwijderen of lang niet opstarten, dan verdwijnt ie in de plaats voor andere games. ;)

• WeAreLegion
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:04:
[...]

Serieus? Bloodborne mét muziek erbij? Man... de muziek (en vaak: het ontbreken van muziek) en geluidseffecten zijn juist het grootste pluspunt van Bloodborne. Daar wil ik echt geen andere muziek bij hebben.
Bedoel bij nieuwe game trouwens niet nu hoor :) maar bij NG+ vind ik het wel fijn en muziek die ik luister past er wel bij haha.

• dutchgio
De PS app is ook ge-update en terug in de app store.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

WeAreLegion schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:15:
[...]

Bedoel bij nieuwe game trouwens niet nu hoor :) maar bij NG+ vind ik het wel fijn en muziek die ik luister past er wel bij haha.
Nou ben ik benieuwd: beetje offtopic, maar welke muziek past er bij Bloodborne NG+? (heb ik vast ook wat aan)

• WeAreLegion
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:32:
[...]

Nou ben ik benieuwd: beetje offtopic, maar welke muziek past er bij Bloodborne NG+? (heb ik vast ook wat aan)
Black Metal en Death Metal natuurlijk gaan met die handel :D maar goed moeten ze eerst die app uit brengen en ik NG+ bereiken :) vond trouwens volgende link met info of het klopt weet ik natuurlijk niet :

http://www.gamersnet.nl/n...hikbaar_op_playstation_4/

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 30-03-2015 10:41 ]

• Heaget
Wat is NG+? Of is dat een Bloodbourn ding?

• WeAreLegion
  • Niet online
Heaget schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:49:
Wat is NG+? Of is dat een Bloodbourn ding?
Dat is een bloodborne ding (of sommige andere spelen) is New Game + je begint dan overnieuw maar je houd je stats en spel word dan nog moeilijker :)

• WeAreLegion
  • Niet online
Dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door WeAreLegion op 30-03-2015 10:56 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

WeAreLegion schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:36:
[...]

Black Metal en Death Metal natuurlijk gaan met die handel :D maar goed moeten ze eerst die app uit brengen en ik NG+ bereiken :) vond trouwens volgende link met info of het klopt weet ik natuurlijk niet :

http://www.gamersnet.nl/n...hikbaar_op_playstation_4/
Oh jakkes. Nee, ik blijf voorlopig (ook de NG+ die er zeker gaat komen) bij de originele soundtrack. Maar tussen NG en NG+ zit eerst nog de release van Dark Souls 2. Ga mezelf wel verplichten eerst BB 1x rond te spelen en daarna pas DS2 te doen. Volgens mij is die release donderdag al. Wonderful times.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

PlayStation Music – Sony’s collaboration with Spotify – goes live in 41 countries today

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.tnwcdn.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2015/03/UI_LiveTiles_US-798x310.png

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.tnwcdn.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2015/03/Browse_Playlists_US-730x411.jpg

http://thenextweb.com/app...ve-in-41-countries-today/

Ben benieuwd of wij ook bij de 41 landen zitten :)

[ Voor 52% gewijzigd door aftermath op 30-03-2015 11:11 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:12
Ga d'r maar van uit hoor :)

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:14:
Verwijderen of lang niet opstarten, dan verdwijnt ie in de plaats voor andere games. ;)
Okidoki, dan probeer ik me er gewoon niet meer aan te storen. :D

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
http://www.ign.com/articl...=551914583e438cbf11000003

Iets uitgebreider artikel over de release vandaag. Hij is nu al te downloaden. Kijken of dat ook via de NL store is. Zo niet, dan test ik ook even de US store.

edit: beide stores hebben de app nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Kartale op 30-03-2015 11:31 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

Iemand al Spotify gebruikt? Krijg je als niet Premium gebruiker nog steeds advertenties tussen door? Of heb je daar geen last van omdat het in een Sony App is verwerkt?

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Spotify is binnen! Ging via een omweg namelijk op Music Unlimited klikken en dan doorgestuurd worden naar de spotify app

Ja als goed is krijg je nog reclame bij de gratis optie

[ Voor 19% gewijzigd door iSpaceman op 30-03-2015 11:48 ]

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:46:
Iemand al Spotify gebruikt? Krijg je als niet Premium gebruiker nog steeds advertenties tussen door? Of heb je daar geen last van omdat het in een Sony App is verwerkt?
Je krijgt nog steeds advertenties

Net even de Spotify app gebruikt en vooral in Playlists is 'ie niet bepaald ideaal. Ik heb bijvoorbeeld een playlist met 360 nummers, en in plaats van een lijstje krijg je een lijst waar elk nummer een vierkant blokje is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5pqlKxz.png

[ Voor 38% gewijzigd door kaanmijo op 30-03-2015 12:11 ]

• Brad Pitt
kaanmijo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:50:
Hetgeen imho ook geheel logisch is. Voor niets gaat de zon op, zeker bij (media) bedrijven als Sony niet.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Dus je betaald + nog steeds advertenties?? ehhh? waarom zal je dan betalen als je ook gratis kan dan?

nothing stops this train

• Brad Pitt
Kol Nedra schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:57:
Dus je betaald + nog steeds advertenties?? ehhh? waarom zal je dan betalen als je ook gratis kan dan?
"Krijg je als niet Premium gebruiker..."

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
ah lezen is moeilijk :P

nothing stops this train

• Superkiwi
WeAreLegion schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:50:
[...]
Dat is een bloodborne ding (of sommige andere spelen) is New Game + je begint dan overnieuw maar je houd je stats en spel word dan nog moeilijker :)
Gisteren naar een stream zitten kijken die bezig was met NG+ 9 :D

Ik vind die streams wel handig, want ik weet nog steeds niet of ik 'm nu moet halen of niet.
Dus zo kan ik zien hoe verschillende mensen de game ervaren :)

Verwijderd

kaanmijo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Net even de Spotify app gebruikt en vooral in Playlists is 'ie niet bepaald ideaal. Ik heb bijvoorbeeld een playlist met 360 nummers, en in plaats van een lijstje krijg je een lijst waar elk nummer een vierkant blokje is.

[afbeelding]
Nee ook logisch dat ik nog steeds advertenties krijg, maar het is niet echt ideaal als je rond rijdt in GTA en je hoort ineens: 'Bekijk nu de video en geniet van 30 minuten geen reclame!'
Dus toch maar even van de game soundtrack blijven genieten. :)

Verwijderd

Heerlijk , ik ben nu Spotify aan het luisteren op de PS4 : Level 42 - It's Over.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Gisteren naar een stream zitten kijken die bezig was met NG+ 9 :D

Ik vind die streams wel handig, want ik weet nog steeds niet of ik 'm nu moet halen of niet.
Dus zo kan ik zien hoe verschillende mensen de game ervaren :)
NG+9? Shit. Echt? Wordt het makkelijker? Volgens mij had je bij Dark Souls zoiets dat NG+ lastiger was, maar NG++ juist weer relatief eenvoudiger. Ik vind BB subliem, maar NG+9 ga ik nooit aantikken. :P

Pagina: 1 ... 55 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link